Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Planning software voor de bouw

Planning software voor de bouw helpt bouwbedrijven hun projecten te plannen en te organiseren en onderaannemers te beheren. Vaak is het met deze tools mogelijk om documenten te beheren en gegevens te importeren en exporteren. Vergelijk verschillende producten op Capterra om de beste planning software voor jouw bouwbedrijf in Nederland te vinden.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Planning software voor de bouw met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

84 resultaten

België Lokaal product
Vertuoza: Bouwsoftware voor beheer, offertes en werfbeheer. Innovatie in de bouwsector. Meer informatie over Vertuoza
Vertuoza, de bekroonde beheersoftware voor bouw in 2023-2024, transformeert het beheer voor ondernemers en KMO's in de sector. Met zijn intuïtieve interface vereenvoudigt het offertes, facturatie, planning en werfbeheer. Afgestemd op elk bedrijf, biedt het gegevensbeveiliging en superieure klantenondersteuning, terwijl het integreert met diverse tools. De constante innovatie van Vertuoza speelt in op de specifieke uitdagingen van de bouwsector, bevorderend voor uitmuntendheid in een dynamische markt. Onmisbaar voor het optimaliseren van beheer en het stimuleren van groei in de bouw. Meer informatie over Vertuoza

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
Voor minimaal 5+ gebruikers. Een web-mobiel platform dat operationele uitwisselingen tussen teams centraliseert via op maat gemaakte mobiele apps. Meer informatie over Daxium-Air
Daxium-Air voor meer dan 5 gebruikers is een schaalbare oplossing die zich aanpast aan de specifieke kenmerken van je werklocaties: projectmanagement, operationele activiteiten, monitoring van de werklocatie, beheer van personeel en medecontractanten. Je beschikt over dashboards om je prestaties te verbeteren, je bespaart tijd dankzij het genereren van automatische rapporten, en je medewerkers in het veld behalen meer efficiëntie. Meer informatie over Daxium-Air

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
Alobees is een web- en mobiele toepassing voor bouwprofessionals. Meer informatie over Alobees
Alobees biedt bouwprofessionals een eenvoudige en intuïtieve web- en mobiele toepassing om de monitoring van je werklocaties te vereenvoudigen. Als echt alternatief voor Excel kun je al je werknemers plannen en hun werkuren met één klik bijhouden. Met Alobees kun je ook de communicatie tussen teams bevorderen door het delen van documenten en de communicatie op sitespecifieke nieuwsfeeds te vereenvoudigen. Je kunt ook specifieke taken toewijzen en de voltooiing ervan volgen. Bespaar tijd met Alobees. Meer informatie over Alobees

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
Door computervisie aangedreven technologie voor voorspellende analyse voor de bouwsector Meer informatie over Doxel
Doxel is een realtime platform voor bouwoptimalisatie. Door enorme hoeveelheden ongelijksoortige projectgegevens over locatie, BIM, planning en budget in hun context te plaatsen, geeft Doxel teams een objectief beeld van hun project vandaag en een nauwkeurige voorspelling van waar het morgen zal zijn. Door gebruik te maken van door machines gegenereerde en geprioriteerde risicoanalyse worden teams naar de juiste problemen geleid om kostenoverschrijdingen, planningsvertragingen en kwaliteitsproblemen voor te blijven. Meer informatie over Doxel

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Enterprise

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
Stimuleer groei met Sales Cloud 360, de toonaangevende verkoopoplossing die de productiviteit van vertegenwoordigers stimuleert op dit populaire CRM-platform.
Van de eerste bieding tot projectmanagement stelt Sales Cloud 360 bouwbedrijven in staat om moeiteloos relaties met prospects, klanten, leveranciers en partners te beheren. Win meer offertes en minimaliseer wijzigingsverzoeken met een aanpasbaar CRM-platform waarmee je onnodig werk kunt verminderen, de projectplanning en het budget continu kunt optimaliseren en beslissingen kunt nemen op basis van realtime gegevens. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
Urenregistratie van werknemers met mobiele toepassing en GPS. Bekijk in realtime wie waar en aan welke projecten werkt. Eenvoudige integratie met payroll.
TSheets is een oplossing voor urenregistratie en planning van werknemers die bedrijfseigenaren tijd en geld bespaart. Gooi die oude tijdregistratieklok of spreadsheet weg en vereenvoudig de loonadministratie, facturering en kostenberekening. Of ze nu op kantoor of mobiel zijn, je werknemers kunnen de tijd vanaf elke locatie in realtime bijhouden met behulp van een smartphone, tablet, desktop of laptop. TSheets is het enige urenregistratiesysteem dat is geïntegreerd in QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Time

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
Plan je bouwprojecten op het flexibele platform van monday.com en zorg voor naadloze samenwerking tussen het veld en kantoor.
Plan al je bouwprojecten op één flexibel platform met monday.com. Deel bestanden, opmerkingen en checklists zodat iedereen in je team altijd up-to-date is. Gebruik verschillende weergaven om elk aspect van je werk te controleren, van budgetten tot te leveren producten, zodat je betere gegevensgestuurde beslissingen kunt nemen. Ontvang ten slotte in realtime updates uit het veld via de mobiele app, en nodig externe belanghebbenden, ontwerpers en medewerkers uit om de voortgang van je team te bekijken. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
Smartsheet levert een verbeterde projectefficiëntie en verantwoording door de communicatie en documentatie in de bouwsector te stroomlijnen.
Smartsheet is het platform voor werkuitvoering waarop veel van 's werelds grootste bouwbedrijven vertrouwen om productief te blijven, te communiceren met verafgelegen teams en elke stap van elk project te documenteren. Smartsheet levert een verbeterde projectefficiëntie en verantwoording door je planning, roostering, documentatie en inspectieprocessen te stroomlijnen. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
Vereenvoudig de manier waarop je je mensen inplant en voorspelt en hoe je communiceert en samenwerkt met je mensen met behulp van Procore die handmatige processen elimineert.
Met Procore Construction Workforce Management kunnen gebruikers de juiste mensen inplannen voor de juiste taken. Krijg realtime inzicht in de beschikbaarheid en vaardigheden van je personeel met een gecentraliseerde plannings- en communicatiehub voor gespecialiseerde aannemers en hoofdaannemers. Je werkrooster beheren met whiteboards en spreadsheets is inefficiënt en risicovol. Ontdek waarom de software voor personeelsplanning in de bouwsector van Procore beter is. Meer informatie over Procore

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
Wrike is software voor werkmanagement met goedkeuringen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, budgetbeheer, rapportage en meer.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, budgetbeheer, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten, allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
BIM 360 is de perfecte tool voor project-, veld- en BIM-managers om de levering te versnellen, geld te besparen en risico's te verminderen.

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
Online planning en agenda's, online delen van documenten en foto's, online wijzigen van bestellingen en selectiegoedkeuringen.
Buildertrend biedt geavanceerde, cloudgebaseerde software voor projectmanagement. Met bijna 1 miljoen gebruikers over de hele wereld geeft Buildertrend de bouwsector een betere manier om te bouwen. De software van Buildertrend helpt bouwprofessionals bij het bouwen van meer projecten en vermindert vertragingen, elimineert communicatiefouten en verhoogt de klanttevredenheid. De reeks functies staat klaar om je te helpen, van functies voor het begroten, plannen en wijzigen van bestellingen tot klantcommunicatie en documentbeheer. Meer informatie over Buildertrend

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
De toonaangevende tool voor bouwplanning die projecten op schema houdt. Plan en plan het beste projectwerk van je team, vanaf elke locatie.
Float is een platform voor middelenbeheer dat wordt gebruikt door grote en kleine teams (van 5 tot meer dan 5000). Beheer je capaciteit op de automatische piloot met directe agenda-integraties, aangepaste werkuren en feestdagen. Plan projecten met precisie door fasen en budgetten toe te voegen. Wijs taken snel toe met gebruiksvriendelijke planningstools. Voorspel budgetten en middelen met krachtige rapportage. Houd de tijd van je team bij om de voortgang van het project te volgen. Verbind Asana, Jira, Slack en meer via directe integraties. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
Biedt kleine tot middelgrote aannemers toegang tot end-to-end bedrijfs- en projectinformatie.
Sage 100 Contractor, voorheen bekend als Sage Master Builder, biedt kleine tot middelgrote aannemers toegang tot kritieke, end-to-end bedrijfs- en projectinformatie, of ze nu hoofdaannemer, service- of specialistische aannemer of een woningbouwer zijn. Het pakket met toepassingen is geschikt voor bedrijven die generieke boekhoudsoftware zijn ontgroeid en omvat de gehele bouwcyclus, waaronder boekhouding, schattingen, projectplanning en -management, kostprijsberekening en servicebeheer. Meer informatie over Sage Construction Suite

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
Webgebaseerde software voor woningbouwbeheer om projectplanningen, wijzigingsorders, selecties, schattingen en meer te verwerken.
Bouw je meer dan $ 1 miljoen aan projecten per jaar? CoConstruct is de hoogst gewaardeerde aangepaste software voor bouwers en verbouwers. Beheer alle activiteiten, op al je projecten, bedrijfsbreed, met de eenvoud van slepen en neerzetten. Bespaar telefoontijd, voorkom onaangename verrassingen en verkort je doorlooptijden met planningssoftware die je daadwerkelijk gebruikt. De breed ondersteunde iCal-integratie geeft je toegang tot CoConstruct-informatie vanuit je persoonlijke agenda. Meer informatie over CoConstruct

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
AccuLynx is de meest vertrouwde software van de dakbedekkingssector die is ontworpen om aannemers te helpen hun bedrijf te beheren en te laten groeien.
AccuLynx is de meest vertrouwde softwaretoepassing van de dakbedekkingssector die is ontworpen om aannemers te helpen hun bedrijf te beheren en te laten groeien. De software zit boordevol krachtige functies en gebruiksvriendelijke tools die helpen de processen van dakdekkers te stroomlijnen, hun winst te laten groeien en een superieure klantenservice te bieden. Met AccuLynx kunnen dakdekkers elk aspect van hun bedrijf beheren vanuit een enkele toepassing. Meer informatie over AccuLynx

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
De meest betaalbare alles-in-één oplossing voor projectmanagement. 25+ modules. Schatten, plannen, logboeken, tijdkaarten, accounting en meer
De betaalbare alles-in-één oplossing voor het beheer van bouwprojecten. 25+ modules. Maak snel en eenvoudig schattingen, planningen (met Gantt en CPM), dagelijkse logboeken, tijdkaarten (met GPS), boekhouding en meer. Onbeperkte projecten en gratis training en ondersteuning. Bespaar duizenden in vergelijking met andere systemen. Integreert met QuickBooks om dubbele invoer te voorkomen. Gebruik het op de telefoon, tablet en computer. Meer dan 25 modules tegen een zeer lage prijs. In 2019 uitgeroepen tot een top-app en een topproduct voor aannemers. Meer informatie over Contractor Foreman

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
Cloudgebaseerd projectmanagementplatform dat bouwbedrijven helpt bij het bijhouden van kosten, contractbeheer en orderbeheer.
Cloudgebaseerd projectmanagementplatform dat bouwbedrijven helpt bij het bijhouden van kosten, contractbeheer en orderbeheer. Meer informatie over ConstructionOnline

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
Krachtige en effectieve tools voor taakbeheer, contactbeheer en projectmanagement verpakt in een eenvoudig te leren en gebruiksvriendelijke interface.
JobNimbus is perfect voor dakdekkers, verbouwers, restaurateurs en meer, en bespaart je tijd en geld met tools voor project-, contact- en taakbeheer verpakt in een gebruiksvriendelijke interface. Met JobNimbus kun je moeiteloos je verkoop- en opdrachtpijplijnen volgen. Creëer ramingen en facturen, maak werkfoto's, wijs werkorders toe, creëer en deel documenten, plan taken, bekijk gedeelde agenda's, verzend materiaalbestellingen, volg betalingen en meer. Genereer krachtige live rapporten om alles inzichtelijk te maken. Web, iOS, Android. Meer informatie over JobNimbus

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
Revit BIM-software bevat functies voor architectonisch ontwerp, MEP en bouwtechniek, en constructie.
Autodesk Revit-software voor BIM ondersteunt multidisciplinaire teams effectiever dan ooit gedurende de gehele projectlevenscyclus. Een vernieuwde interface geeft jou controle over panden op je scherm met nieuwe weergaven via tabbladen die je kunt koppelen, als tegels weergeven en bekijken op een tweede monitor. Modelleer meer van je ontwerp in een 3D-weergave, voor een nog meer meeslepende ontwerpervaring. Meer informatie over Revit

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
Realtime bijhouden van arbeidskosten, PTO, projectbudgetten, foto's en opmerkingen.
De busybusy app voor mobiele tijdregistratie is ontwikkeld door aannemers voor aannemers en automatiseert het bijhouden van tijd en GPS-arbeid, de kostenberekening en documentatie. Dankzij mobiele tijdregistratie in de cloud kunnen bouwploegen in- en uitklokken met behulp van hun iOS- en Android-apparaten, zowel als elke webbrowser. Met busybusy wordt je smartphone een geavanceerde managementtool die de processen van tijdregistratie, het documenteren van projectvoortgang en het bewaken van projectgegevens vereenvoudigt en automatiseert. Meer informatie over busybusy

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer
De toonaangevende cloudgebaseerde software-oplossing voor bouwprogrammabeheer voor eigenaren van kapitaalprojecten.
In tegenstelling tot op contractanten gerichte oplossingen, is e-Builder een oplossing voor het beheer van bouwprogramma's voor eigenaren die kapitaalprogrammakosten, planning en documenten beheert via een optimale workflow en bedrijfsinformatie. e-Builder is een complete oplossing die is ontworpen om controle te bieden en verrassingen voor eigenaren van kapitaalprogramma's te reduceren. Eigenaren profiteren van de kortere cyclustijden, hoge kostenbesparingen, gematigde risico's en uitzonderlijke productiviteit van deze cloudgebaseerde oplossing voor programmabeheer. Meer informatie over Trimble e-Builder

Functies

  • Aansturing van onderaannemers
  • Personeelskalender
  • Opnieuw plannen
  • Roosterbeheer
  • Biedingsbeheer
  • Taakplanning
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Taakbeheer