Beste keuzes

Gesponsord

Software met goede beoordelingen

58 resultaten
Beheer wachtlijsten en reserveringen, geef klanten een tafel en behoud meer binnenlopende klanten. Meer informatie over Carbonara
De Carbonara Restaurant Wait List is een eenvoudige en gebruiksvriendelijke digitale wachtlijst voor restaurants. Carbonara bevat ook een eenvoudige tool voor het volgen van klanten en het beheer van de tafelinventaris voor reserveringen. Wanneer tafels vol zijn, kunnen restaurantbeheerders klanten in de digitale wachtrij zetten, met een mobiel telefoonnummer, en de gast vervolgens sms'en wanneer er een tafel beschikbaar is. Ook is er een eenvoudige tool voor het volgen van klanten in de app geïntegreerd. De app helpt restaurants om tegen meer gasten "ja!" te kunnen zeggen. Meer informatie over Carbonara

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Een digitaal systeem voor wachtrijbeheer dat de bezoekerservaring verbetert en realtime gegevensinzichten biedt. Meer informatie over Qminder
Qminder is een cloudgebaseerd systeem voor wachtrijbeheer. Met slechts een paar klikken helpt Qminder winkellocaties met het beheren van hun verkoopvloer, waardoor klanten kunnen winkelen in plaats van in een rij te wachten. Deze software maakt klanten tevreden en verhoogt de omzet door de kracht van gepersonaliseerde service. Qminder ondersteunt actief miljoenen klanten over de hele wereld en wordt vertrouwd door winkels van AT&T, Sprint en Verizon en klantenservicelocaties bij Uber, de Wereldbank en de Olympische Spelen. Meer informatie over Qminder

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
SignInSafe is een contactloos bezoekersbeheerplatform dat bedrijven helpt bij het stroomlijnen van het inchecken van klanten via het scannen van QR-codes. Meer informatie over SignInSafe
SignInSafe is een webgebaseerde toepassing die digitale, no-contact aanmelding van bezoekers en gasten biedt via een QR-code. SignInSafe kan overal worden gebruikt waar in- en uitloggen verplicht is. SignInSafe wordt gebruikt voor bezoekerslogboeken van bouwplaatsen, restaurantgastenlijst voor wachtlijst of covid-tracering, in- en uitloggen van schoolbezoekers of leerlingen en afzetten/ophalen van kinderen die gaan sporten. SignInSafe wordt centraal beheerd in de cloud en het is niet nodig dat klanten of bezoekers een app installeren. Meer informatie over SignInSafe

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Het platform voor zorgcoördinatie verzamelt capaciteit en vraag om gegevensgestuurde besluitvorming mogelijk te maken en de zorgleveringsprocessen te verbeteren. Meer informatie over Care Coordination
De Real-Time Orchestrator van Petal is een platform voor zorgcoördinatie dat verbinding maakt met verschillende bestaande klinische systemen om een gecentraliseerd beheer van zorgaanbod en patiëntenvr aag te bieden. Beheerders van gezondheidsnetwerken kunnen een holistisch beeld krijgen van de zorgomgeving van een zorgnetwerk. Het platform verbetert de kwaliteit van en toegang tot zorg door systemen te verbinden, gegevens te verzamelen en gebruikers in staat te stellen specifieke inzichten te verkrijgen door middel van geavanceerde analyses. Meer informatie over Care Coordination

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Het slimme platform en app voor wachtlijst- en wachtrijbeheer
Waitwhile is een slim wachtlijst- en planningsplatform dat organisaties helpt hun wachtrijen te doorbreken en een prettige wachtervaring te creëren. Waitwhile lost alle aspecten van wachtrijen op, van het online laten inchecken van gasten tot het tonen van wachttijden en op de hoogte houden van gasten via sms en e-mail. Bovendien heeft het een krachtige API om mee te integreren. Voor altijd gratis te gebruiken voor 100 gasten per maand. Meer informatie over Waitwhile

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
TablesReady is an easy-to-use digital waitlist and online booking platform that eliminates lines and keeps your customers happy.
TablesReady is an easy-to-use digital waitlist and online booking platform that keeps your customers happy by eliminating physical lines. No dirty pagers or expensive equipment required. Simply notify guests when it's their turn via SMS with a single click or tap. TablesReady also provides intelligent estimated wait times, online check-in, a public waitlist view for your guests to see their place in line and much, much more all for one low price. Meer informatie over TablesReady

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Drive more customers to your business and never miss an opportunity with FlexBooker.
FlexBooker Pro - The Beautifully Simple, Fast, and Powerful way to Manage Wait Lists while also Accepting Online Bookings, right from your own website. You'll be up and running in minutes. FlexBooke r Pro's powerful wait list platform helps control crowds, while also allowing prior bookings. Track how many people are in your store, give automated wait time estimates, and alert them when it's their turn. Also includes credit card payment processing with optional no-show fees for appointments. Meer informatie over FlexBooker

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Capture waitlists for high-demand appointments and send automated notifications to patients when new spots become available.
Waitlist Management Software, designed specifically for healthcare organizations. Trusted by Walmart Pharmacies. Capture waitlists for high-demand appointments and send automated notifications to patients when new spots become available. Meer informatie over Pomelo Health

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
White Label SMS marketing with iVision Mobile - A robust SMS Marketing software and digital loyalty kiosk technology provider
iVision Mobile provides businesses across a variety of industries with SMS Marketing software coupled with a digital loyalty rewards kiosk, all available as a 100% White Label SMS solution. Our software supports text messaging for healthcare, financial, education, dining and entertainment, retail, political, non-profit, and religious industries, to name a few. Our SMS software supports short codes, long codes, text enabled toll-free numbers, and adding texting to existing business lines. Meer informatie over iVision Mobile

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Restaurant waitlist, reservation, and table management system to help you eliminate walkaways and seat up to 7% more guests.
CAKE Guest Manager is a waitlist, reservation, and table management system. Guests are alerted via text message when their table is ready. A glance at a guest's visit history lets you greet them with a personal touch, while a real-time view of your floormap provides accurate wait times. Making smarter decisions from the host stand helps you make every guest feel like a VIP, so you can eliminate walkaways and seat up to 7% more guests. Meer informatie over CAKE Guest Manager

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Manage appointments and walk-ins from one screen. Get powerful insights into the customer experience and staff performance.
Appointments or Walk-Ins? With WaitWell, your organization can optimize service delivery by combining Appointments with Walk-In service. Clients make an appointment or join the virtual queue using a QR code, weblink, SMS text or optional kiosk and receive real-time updates about position in line and estimated wait time. A real-time dashboard provides at-a-glance overview of your location and powerful analytics allow you to identify service and customer experience trends over time. Meer informatie over WaitWell

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Een platform voor activiteiten, marketing en gastbetrokkenheid voor restaurants, hotels, nachtclubs en uitgaansgelegenheden.
Van buurtrestaurants tot internationale horecagroepen met meerdere concepten, SevenRooms stelt operators in staat om zinvolle, directe relaties met gasten aan te gaan en te cultiveren en uitzonderlijk e gastervaringen te leveren. Het reserverings-, zitplaatsen- en gastbetrokkenheidplatform biedt operators de tools die ze nodig hebben om directe relaties met gasten te ontwikkelen, de omzet te verhogen en persoonlijke service en marketing mogelijk te maken. Meer informatie over SevenRooms

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Virtual Waiting Rooms can provide a safe, secure and seamless transition to a hybrid care model.
COVID-19 has changed the way providers deliver healthcare. To ensure the health and safety of patients; crowded, in-person waiting rooms are becoming a thing of the past. Through EMR integration, Waiting Room Concierge runs autonomously in the background and updates patients without the need for staff intervention. Patients can check estimated wait times, view where they stand in a queue and be reminded when it’s time to return - all while reducing the need for contact with your staff. Meer informatie over Cliniconex

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
DaycareWaitlist helps you to organize your waiting list. That's our primary focus and we've developed awesome tools to do it well.
Effectively manage your waiting list. Organize your list quick and easy. Add, remove, and change children on the list using very simple actions. Meer informatie over DaycareWaitlist

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Manage your waitlist, better. Boost reviews, increase efficiency, and engage with your waiting customers in real time.
NextME makes it simple for businesses to manage their waitlists and appointments to serve more customers. Track visits and wait times, engage your guests in real-time with a custom virtual waiting room, and grow your business like never before. Meer informatie over NextMe

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Say goodbye to transactions, and hello to customers with Wisely, the leading Customer Intelligence platform for restaurants.
Wisely enables Chuy’s, First Watch, Global Franchise Group, Lazy Dog, P.F. Chang’s, and thousands of other restaurants to personalize the guest experience to maximize customer lifetime value with Customer Intelligence. Wisely’s best-in-class software solutions include the first CDP built for restaurants, a CRM with Marketing Automation, Waitlist, Reservations, Table & Order Management, and Guest Sentiment. Say goodbye to transactions and hello to customers with Wisely. Meer informatie over Wisely

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Retail Choreography Software Suite with solutions for Appointment Scheduling, Queue management, task management and event bookings.
Retail Choreography Software Suite with solutions that help retail banks, retailers and telecoms brands to increase profitability and brand relevance through solutions for: Appointment Scheduling Software Waitline/Queue Management System Event Management Software Click and Collect Order Pickup Task Management Software Meer informatie over Qudini Suite

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Replace physical lines and waiting rooms with virtual lines. Customers provide a mobile number and receive a text when it's their turn.
Providing a top-notch customer experience is a challenge for most businesses. QLess technology offers an effortless way for your customers to join a virtual queue and schedule appointments without standing in long lines or waiting idly for an appointment. We work with organizations worldwide including government agencies, higher education, healthcare, and retail to deliver what matters most: improving operations, boosting staff productivity, and increasing customer satisfaction. Meer informatie over QLess

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Fill more tables faster using this modern front-of-house app that manages your tables, reservations, servers and loyalty programs.
You dreamed it, we've built it. Seat more & spend less with Hostme. With Hostme, maximize your restaurant seatings through advanced reservation management, table management, server rotation management, waitlist management and customized loyalty programs - all from a completely customizable app. Start accepting online reservation today! Meer informatie over Hostme

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Easy visitor management. Virtual queuing, appointment booking, integrated online and physical visits via Web, mobile, kiosk & wearable.
A suite of customizable apps which seamlessly manages both pre-booked appointments and walk-ins, with easy rescheduling and push notifications. Functionality includes appointment booking, virtual queuing, occupancy control, and integrated online & physical visits. Book online or on the premises. Compatible with Web, kiosk, digital signage, printed tickets, mobile and wearable devices. Meer informatie over Ombori Grid

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Queue management app with booking system, save time and money by efficiently managing waitlist, line and booking.
QTix (QueueTix) is a smart queue management app with booking system, save time and money by replacing the expensive and ineffective pagers, call-back and juggling papers to manage waitlist, line and booking. The system helps businesses to manage queues and bookings efficiently and effectively which frees you up to focus on serving the customers and maximise turnover. Also, QTix saves you time by giving freedom to run other errands while waiting and notify you when ready to be served. Meer informatie over QueueTix

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
A simple virtual queueing solution for your business. Promote social distancing and let your customers check-in from anywhere.
Allow customers to get in line from home, their vehicle, or work. Works with web, SMS and app, they are told via Text (SMS) or App, their wait times and when to arrive in the lobby for your service. This helps keeping your waiting rooms clear and customers happy while reducing wait times. FACTS: 95% less lineups and wait times, 80% customer walk away reduction, No costly hardware required. Works on any Android/iOS phone/tablet. Free plan has all essential features of virtual queuing. Meer informatie over Q Waits Business

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Create profitable relationships with your guests by tracking customer preferences and contact information.
Create profitable relationships with your guests by tracking customer preferences and contact information while while improving table management and customer service. Quick phone and on-line reservation-taking; full customer information available at all times; easily move and reconfigure tables; color-coded reservation and table status; track customer preferences and dining history; prepare servers with guest data; identify most frequent guests; contact guests who have not visited recently. Meer informatie over GuestBridge Reserve

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Client management system that provides restaurants of all sizes with online booking, wait list management, and table allocation tools.
Client management system that provides restaurants of all sizes with online booking, wait list management, and table allocation tools. Meer informatie over TableUp

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Wachtlijst-app waarmee kleine bedrijven hun klanten via mobiele apparaten kunnen informeren over de wachtrijstatus en wachttijd.
Wachtlijst-app waarmee kleine bedrijven hun klanten via mobiele apparaten kunnen informeren over de wachtrijstatus en wachttijd. Meer informatie over QueuePad

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
NOQ provides a digital ordering solution to events and venues through a cashless and contactless mobile app.
NOQ provides digital ordering to events and venues through a cashless and contactless mobile app solution. It allows customers to order food & drinks from anywhere, for collection or on-site delivery, whilst allowing them to enjoy the moment. Vendors can easily manage their orders and have access to live sales reports through the NOQ vendor app. Our app integrates with EPOS, providing an even more seamless digital ordering tool. Meer informatie over NOQ

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
DocClocker is a waiting room management platform with patented technology for healthcare practices to communicate with patients.
DocClocker Features and Benefits -Showcase Wait Times as a Range - Improve patient and staff satisfaction. Increase operational efficiency. -Contactless Digital Check In – Cloud based and accessible from any device. No apps or extra hardware necessary! -Simple to Onboard Staff - Takes no more than 5 minutes to train. -Affordable – Waiting room management that won’t increase your overhead costs. Meer informatie over DocClocker

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Queue Management from Qmatic optimizes customer flows, minimizes queues and waiting time, and creates the perfect customer experience.
Manage in-branch visits and appointments while having full control over your business performance from a unified desktop. Speed up the service process with smart, effortless queue management and self-service while keeping your customers engaged and informed with digital signage. - Reduce waiting times and minimize crowd in the waiting area -Elevate the in-branch experience with reduced wait times and segmented queues - Improve customer flow for more efficient operations Meer informatie over Qmatic

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Simple and flexible appointment scheduling for remote or in-person services: - Consultations - Salespeople - Walk-in services
Online appointment scheduling for $10/month. Allow customers to easily book appointments in under than 30 seconds. - Fast and easy setup. - Show pricing and performance times for services. - Disable days and time slots from your calendar on-the-fly. - Add custom padding time between appointments. - SMS confirmations and status updates to customers. Meer informatie over Notice

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Gamify the sign up process for your new applications while they are still in development stage with product waitlist management tool.
Gamify the sign up process for your new applications while they are still in development stage with product waitlist management tool. Meer informatie over Waitlisted

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Appointment scheduling and waitlist management app that allows you to notify your customers when their waiting time is over.
Appointment scheduling and waitlist management app that allows you to notify your customers when their waiting time is over. Meer informatie over Waitlist Me

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Digital intelligence system that helps restaurants manage queue and reservations, communicate with customers, and analyze statistics.
Digital intelligence system that helps restaurants manage queue and reservations, communicate with customers, and analyze statistics. Meer informatie over u.sit

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Built with food trucks and restaurants, in mind. We help manage waitlisting and send SMS alerts when it's your turn.
Built with food trucks and restaurants, in mind. We help manage waitlisting and send SMS alerts when it's your turn. Meer informatie over Knowtifyd

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
A live wait-time aggregator that helps evenly distribute the patient population during healthcare surges like the COVID-19 pandemic.
Checked In is a hospital wait-time aggregator invented by an ER nurse. Our software collects real-time patient waits and publishes them to the internet, allowing patients to choose the shortest wait and get there fast. Current wait-time measurement methods are not consistent or published, so emergency rooms become overcrowded too quickly during healthcare surges such as the COVID-19 Pandemic, natural disasters, or terrorist attacks. Meer informatie over Checked In

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Quickly manage your wait list and text customers with a tap and swipe. So simple you can have it installed and running in minutes.
Digital Wait List runs on any iOS or Android device. Simple enter name, party size, cell phone number, special instructions, and wait time. When the table is ready, just swipe right and text them that their table is ready. Simple and effective. Perfect for managing during COVID-19 restrictions on waiting areas. Meer informatie over Digital Wait List

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Virtual waiting for businesses operating at capacity limits, like during COVID pandemic.
Virtual waiting for businesses operating at capacity limits, like during COVID pandemic. Retailers, restaurants, beauty salons, and more can track visitors entering their business or interacting with their staff in curbside transactions. The easiest way to manage customers includes no typing and one-touch quick responses. Meer informatie over Awaiting

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Waitlist software that can work for any business including restaurants, retail, entertainment, bars, bowling ally's and more.
Waitlist software that can work for any business including restaurants, retail, entertainment, bars, bowling ally's and more. Meer informatie over Waitly

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
VirtualQ minimizes customer exposure to "outside" lines when visiting stores by providing a contactless way to manage customer flow.
VirtualQ is a digital contactless platform designed for stores that want to keep operating safely during the pandemic with features that benefit both customers and employees. VirtualQ helps you give a real sense of security to your customers, manage customer flow inside your store, create separate specialty lines, keep your employees safe and healthy, and even receive valuable customer feedback from our platform. Meer informatie over VirtualQ

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Virtual waiting room solution.
Virtual waiting room solution. Meer informatie over Curbsid

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Let shoppers reserve a spot in advance or upon arrival. Plan resources based on anticipated demand.
Let shoppers reserve a spot in advance or upon arrival. Plan resources based on anticipated demand. Meer informatie over ReserveAndShop

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Allows customers to check-in remotely using the store website or a QR Code.
Allows customers to check-in remotely using the store website or a QR Code. Meer informatie over Queue Management

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Kiddo provides best-in-class wait list software for both Large and Small Child Care Centers.
Kiddo provides best-in-class wait list software for Child Care Centers. We are the only software that can handle the complexity of 5+ locations, allowing parents to select multiple locations during sign-up. It's also not uncommon for us to organize and import your existing waitlist of 5K+ children. Kiddo also serves small centers that require simplicity and automation of routine communications with parents. We are going to save you HOURS every week. Meer informatie over Kiddo

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
SMS Virtual Queuing System provides a unique, modern, personalized way of managing customers wait time. Increase customer satisfaction
SMS Virtual Queuing System provides a unique, modern, personalized way of managing customers wait time. Increase customer satisfaction Meer informatie over WhyQ

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Queuing system that allows businesses to manage customers' virtual queues and receive automated notifications about real-time status.
Queuing system that allows businesses to manage customers' virtual queues and receive automated notifications about real-time status. Meer informatie over Mainattesa Queue Elimination

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Qtrac, brought to you by Lavi Industries, offers a world-leading virtual queue management system to optimize customer flow solutions.
With more than 40 years of queuing experience, our team of professionals is dedicated to improving the customer journey by focusing on the way people interact with your physical stores and maximizing the overall customer experience. Our solutions: - Enhance the customer experience - Effectively schedule customer appointments - Eliminate lines - Grow sales - Help you develop data-driven customer strategies See the experience at www.qtrac.com. Meer informatie over Qtrac Electronic Queuing

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Now Book It is a ¿restaurant reservations system that to accepts and manages online bookings directly.
Now Book It is a ¿restaurant reservations system that to accepts and manages online bookings directly. Meer informatie over Now Book It

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Build for the public sector, our queue and appointment manager platform will take your customer experience to the next level.
Build for the public sector, our queue and appointment manager platform will take your customer experience to the next level. From our 10 years of experience, we know the complexity of government operations. Your department's varying schedules and services are easily managed in FrontDesk's intuitive admin module. Create online booking sites in minutes and eliminate both peak hours and wait times! With FrontDesk, you'll get satisfied employees and citizens from day one. Meer informatie over FrontDesk

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Digital Token provides the rich user experience to valuable customers by optimizing the service chain and greatly reduces wait times.
Remote Digital Token provides the rich user experience to your valuable customers by optimizing the service chain and greatly reducing customer wait times. With Remote Digital Token, organizations and businesses gain insight and detail workflow efficiency, accountability, and performance of personnel. Meer informatie over Digital Token

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Met Queue-it kun je de instroom van verkeer naar je site beheren. Het fungeert als een beveiligingscontrolepunt waarmee je misbruik en slechte bots kunt blokkeren.
Lever eerlijkheid en verbeter de bescherming tegen misbruik en slechte bots met Queue-it. De virtuele wachtkamer geeft je volledige controle over de instroom van verkeer naar je site en app, en fungeert als een beveiligingscontrolepunt waar je bots en misbruik blokkeert. Je kunt klanten valideren op basis van unieke ID's zoals gebruikers-ID of e-mailadres, zodat alleen geverifieerde klanten toegang hebben tot je producten. En verbeterde analyses geven je inzicht in de kwantiteit en kwaliteit van je verkeer, zodat je de botmitigatie voor je volgende verkoop kunt aanpassen. Meer informatie over Queue-it Virtual Waiting Room

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering
Appointments and Virtual Queues platform for individuals & businesses. Book tables at establishment & virtually skip queues in advance.
Appointments and Virtual Queues platform for individuals & businesses. Book tables at establishment & virtually skip queues in advance. Features include maps, online payments, and joining virtual queues remotely. Meer informatie over 2cool 2q

Functies

  • Klantendatabase
  • Rapportage en statistieken
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Wachttijden bijhouden
  • Openbare wachtlijst
  • Priorisering