38 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer voor tapijtreinigingsbedrijven. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer voor tapijtreinigingsbedrijven....

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

Boek meer opdrachten, word sneller betaald en beheer je hele bedrijf vanuit je broekzak met de alles-in-één app van vcita voor de buitendienst. Meer informatie over vcita
vcita, speciaal ontworpen voor buitendienstverleners, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> Laat je klanten vacatures ontdekken, boeken en betalen terwijl jij aan het werk bent. >> Incasseer moeiteloos betalingen vanaf elk mobiel apparaat, geen luxe hardware vereist. >> Creëer en verkoop servicebundels, sluit deals voor de langere termijn en terugkerende projecten. >> Vergroot je bereik door je tevreden klanten hun vrienden en familie te laten doorverwijzen. Meer informatie over vcita
vcita, speciaal ontworpen voor buitendienstverleners, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> Laat je klanten vacatures ontdekken, boeken en betalen terwijl jij aan het werk...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
De missie van Marketing 360 is om het MKB het beste marketingplatform ter wereld te bieden door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform.
De missie van Marketing 360 is om het MKB het beste marketingplatform ter wereld te bieden door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

De snelste en eenvoudigste beheersoftware voor tapijtreinigingsdiensten om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is de eenvoudigste en krachtigste oplossing voor je tapijtreinigingsbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen.
mHelpDesk is de eenvoudigste en krachtigste oplossing voor je tapijtreinigingsbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

Laat je kleine bedrijf groter lijken met tariefplannen vanaf $ 29/maand. Jobber helpt bedrijven om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de software van Jobber. Jobber helpt duizenden tapijtreinigers hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de software van Jobber. Jobber helpt duizenden tapijtreinigers hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

Eenvoudig te implementeren en gebruiksvriendelijk. Alles-in-één project- en klantenbeheer. Planning, projectbeheer, ramingen, facturen en meer.
Gebouwd en vertrouwd door professionele schoonmaakbedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer van leads, schattingen, uitvoer van volledige opdrachten vanuit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Ook is het een bewezen platforms om je serviceactiviteiten mee te vereenvoudigen en te beheren. Al meer dan 20 jaar vertrouwd door duizenden servicebedrijven.
Gebouwd en vertrouwd door professionele schoonmaakbedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

De ultieme software om afspraken te maken en diensten te verkopen. Vraag naar de top 5 functies die geen van de concurrenten biedt!
De ultieme software om afspraken te maken en diensten te verkopen. Vraag naar de top 5 functies die geen van de concurrenten biedt! De software biedt een volledige internet-/bestemmingspagina die je trots kunt delen met je klanten. Het integreert met je bestaande kalenders en met MailChimp, Zoom, Stripe, Square, Zapier en meer! Ontdek waarom de software in de afgelopen 12 maanden is uitgegroeid tot meer dan 11.000 gebruikers in meer dan 100 landen.
De ultieme software om afspraken te maken en diensten te verkopen. Vraag naar de top 5 functies die geen van de concurrenten biedt! De software biedt een volledige internet-/bestemmingspagina die...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

SPECIALE AANBIEDING: bekijk een demo van ServiceTitan® en ontvang een Amazon-cadeaukaart van $ 250. Meer informatie binnenin. Boek vandaag nog een demo!
VOOR AANNEMERS MET 2+ TECHNICI. Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële onderhouds- en vervangingsbedrijven met meer dan 2 technici. Klanten van ServiceTitan ervaren een omzetstijging van 24% in 9 maanden. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Ontvang nu een gratis demo en zie hoe krachtig en gebruiksvriendelijk ServiceTitan is!
VOOR AANNEMERS MET 2+ TECHNICI. Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële onderhouds- en vervangingsbedrijven met meer dan 2...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

Beheer de planning van je servicebedrijf, volg opdrachten in realtime, maak facturen en offertes, ontvang betalingen en krijg statistieken.
Beheer de planning van je servicebedrijf, volg opdrachten in realtime, maak facturen en offertes, ontvang betalingen en krijg statistieken. Vanuit kantoor en in het veld, op je desktop, laptop, tablet of mobiele telefoon. Workiz werkt uitstekend met bedrijven van elke omvang met mobiele medewerkers zoals tapijtreinigers, slotenmakers, klusjesmannen, elektriciens, sleepbedrijven, loodgieters en meer.
Beheer de planning van je servicebedrijf, volg opdrachten in realtime, maak facturen en offertes, ontvang betalingen en krijg statistieken. Vanuit kantoor en in het veld, op je desktop, laptop,...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

Service Fusion helpt tapijtreinigingsbedrijven om zonder enorme uitgaven indruk te maken op klanten en het gedoe voor werknemers te verminderen.
Service Fusion helpt tapijtreinigingsbedrijven om zonder enorme uitgaven indruk te maken op klanten, het gedoe voor werknemers te verminderen en sneller betaald te krijgen. Deze complete oplossing voor servicebeheer is eenvoudig te gebruiken en bevat volgens de klanten een "fantastische klantenservice". Het Service Fusion-platform biedt razendsnelle invoer van werkorders, intelligente planning en dispatch, realtime communicatie met buitendienstmedewerkers, uitgebreid bijhouden van klantgeschiedenis, naadloze integratie met de boekhouding en meer.
Service Fusion helpt tapijtreinigingsbedrijven om zonder enorme uitgaven indruk te maken op klanten, het gedoe voor werknemers te verminderen en sneller betaald te krijgen. Deze complete oplossing...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

Vonigo is geschikt voor tapijtreinigingsbedrijven die hun activiteiten willen stroomlijnen en de omzet willen verhogen via online boekingen.
Vonigo is een bedrijfsmanagement- en online boekingsplatform dat helpt de omzet te verhogen en de activiteiten van tapijtreinigingsbedrijven te stroomlijnen. Vonigo biedt een uniform pakket van configureerbare cloudgebaseerde modules, inclusief CRM, planning, online boeken, werkorderbeheer, ramingen, verzenden, routing, GPS, facturering, betalingen, rapportage en meer, allemaal toegankelijk via internet vanaf elke desktop of elk mobiel apparaat. Vonigo heeft miljoenen banen geboekt en beheerd.
Vonigo is een bedrijfsmanagement- en online boekingsplatform dat helpt de omzet te verhogen en de activiteiten van tapijtreinigingsbedrijven te stroomlijnen. Vonigo biedt een uniform pakket van...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

Geo is cloudgebaseerde software voor buitendienstbeheer. Het plant personeel, produceert werkbladen en factureert in een handomdraai.
Geo maakt het buitendienstbeheer eenvoudig. Bedrijven kunnen mobiele werknemers eenvoudig in realtime beheren, taken plannen en bijhouden, ter plaatse offertes maken en op dezelfde dag factureren. Met Geo kunnen kantoormedewerkers en buitendienstmedewerkers samenwerken en realtime werkinformatie delen, dubbele invoer en kostbare fouten voorkomen, met behulp van slimme apparaten die ze al hebben. Dit betekent minder tijd die wordt besteed aan administratie, verhoogde winstgevendheid en meer tevreden klanten. Gratis proefperiode van 7 dagen beschikbaar.
Geo maakt het buitendienstbeheer eenvoudig. Bedrijven kunnen mobiele werknemers eenvoudig in realtime beheren, taken plannen en bijhouden, ter plaatse offertes maken en op dezelfde dag factureren....

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

Bouw en verkrijg de controle over je buitendienstbedrijf met een eenvoudig en compleet platform dat je hele team graag zal gebruiken.
FieldPulse is je zakencentrum dat je helpt bij het runnen van je mobiele dienstverlenings- of aannemersbedrijf. Planning, klantenbeheer, schattingen/facturering, digitale betalingen, urenstaten, GPS-locatietracking en meer. FieldPulse biedt je de tools om je bedrijf op te bouwen door digitaal te gaan, je team efficiënter te maken en betere relaties op te bouwen met je klanten.
FieldPulse is je zakencentrum dat je helpt bij het runnen van je mobiele dienstverlenings- of aannemersbedrijf. Planning, klantenbeheer, schattingen/facturering, digitale betalingen, urenstaten,...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

WorkWave Service is een cloudgebaseerde, mobiele, gebruiksvriendelijke end-to-end softwareoplossing voor de buitendienst.
WorkWave Service is een cloudgebaseerde, mobiele, gebruiksvriendelijke end-to-end softwareoplossing voor de buitendienst. Met WorkWave Service kun je je tapijtreinigingsbedrijf beter runnen met een robuust pakket van intuïtieve tools. Het verbindt iedereen met één enkele interface die klantinformatie deelt en alle aspecten van je activiteiten beheert, inclusief planning, verzending, routering, monitoring, facturering, betalingsverwerking en meer.
WorkWave Service is een cloudgebaseerde, mobiele, gebruiksvriendelijke end-to-end softwareoplossing voor de buitendienst. Met WorkWave Service kun je je tapijtreinigingsbedrijf beter runnen met een...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

Marketingsoftware voor tapijtreinigingsbedrijven die helpt bij het laten groeien van beoordelingen, verwijzingen en herhaalde aankopen via sms, e-mail, voicemail en handgeschreven brieven.
Revetize is ontworpen om marketing voor tapijtreinigers op te lossen. Als je een tapijtreiniger bent die gemotiveerd is om je inkomsten te laten groeien, weet dit platform toevallig enkele dingen die kunnen helpen (de oprichter heeft geholpen om een landelijk tapijtreinigingsbedrijf te starten en op te schalen via marketingstrategieën.) Revetize helpt tapijtreinigers om op één plek campagnes voor online beoordelingen, verwijzingen, promoties, NPS, klantenopvolging en loyaliteitscampagnes op te bouwen en deze interacties te verspreiden via sms, e-mail, voicemail en handgeschreven brieven.
Revetize is ontworpen om marketing voor tapijtreinigers op te lossen. Als je een tapijtreiniger bent die gemotiveerd is om je inkomsten te laten groeien, weet dit platform toevallig enkele dingen die...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

A quoting and automation tool for carpet cleaning companies to give great quotes from your website, over the phone or in person.
ResponsiBid automates your proposal building process, all customer follow-up (email, sms, and more), as well as allows your customers to get accurate pricing and intelligently schedule themselves on your website! You can connect ResponsiBid to CRMs like Jobber, The Customer Factor, and Service Monster as well as using Zapier or Google Calendar. ResponsiBid is the selling software that connects to what you're already using.
ResponsiBid automates your proposal building process, all customer follow-up (email, sms, and more), as well as allows your customers to get accurate pricing and intelligently schedule themselves on...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

Multi-functional software solution for service businesses. Includes job scheduling, CRM, accounting, mapping, mobile app, more.
Multi-functional, easy-to-use software solution for service businesses to streamline the all-important business tasks: Job scheduling, CRM (Customer relationship management), Invoicing, statements, payment management, payroll, timekeeping, mapping, work orders and more. Take advantage of a variety of business intelligence tools to help increase profitability and increase operational efficiency. Software developed over 30 years, represents the accumulated wisdom of users over that time.
Multi-functional, easy-to-use software solution for service businesses to streamline the all-important business tasks: Job scheduling, CRM (Customer relationship management), Invoicing, statements,...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

Simplified and complete solution for your estimate and jobs, scheduling, inventory, point of sale, accounting, real time tracking.
GROW YOUR CLEANING SERVICE WITH SERVICE WORKS No more paper schedules and messy whiteboards. With industry-leading cleaning service software, companies can streamline operations and grow their business; all while creating a more actionable and accountable workforce. Organize, Scheduling, Employee Retention, Budgeting, Inventory is some of our robust feature set.
GROW YOUR CLEANING SERVICE WITH SERVICE WORKS No more paper schedules and messy whiteboards. With industry-leading cleaning service software, companies can streamline operations and grow their...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

Creates custom-built field service management, carpet cleaning management and scheduling systems for carpet cleaning businesses.
Less Paper Co. creates custom-built field service management, carpet cleaning management, work order management and scheduling systems to help field service businesses become more efficient in the office and the field. Because we custom build every system to each specific clients needs we can offer all of the features that you want and need in a work order system that some of our competitors can't.
Less Paper Co. creates custom-built field service management, carpet cleaning management, work order management and scheduling systems to help field service businesses become more efficient in the...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

What's holding back your business? Manage your customers, jobs, and accounting better. with BizScheduler.
BizScheduler organizes and manages your business from anywhere you have internet access. Our point-and-click scheduling calendar is easy to use and powerful enough to handle the most demanding scheduling needs - giving you fast and flexible access to your customer information. Higustomizable for the specific services you provide, hours of operation, functional or regional groupings, ... BizScheduler stands apart as the data management solution that puts the field service business owner first.
BizScheduler organizes and manages your business from anywhere you have internet access. Our point-and-click scheduling calendar is easy to use and powerful enough to handle the most demanding...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

CleanGuru - Your Cleaning Business 'All-in-One' Software Solution - Bidding, Scheduling, Timekeeping, Invoicing, CRM and Inspecting!
CleanGuru is today's most popular janitorial bidding software - trusted over 10 years by thousands of cleaning businesses to create over 250,000 professional proposals! CleanGuru is today's only 'auto-load' directly-from-bid inspection app, so 'areas to check' exactly match 'areas in bid'! Plus, the following FREE, FREE Up to 10 Cleaners! Easy Invoicing! Drag & Drop Scheduling! Mobile Timekeeping App! GPS Monitored Geofence! Ready-to-Use Marketing! Notifications and Alerts!
CleanGuru is today's most popular janitorial bidding software - trusted over 10 years by thousands of cleaning businesses to create over 250,000 professional proposals! CleanGuru is today's only...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

Manage your business from the app. Take and receive bookings, send estimates, invoices, get paid. Reduce your admin - 14-Day Free Trial
The way you think about operating your carpet cleaning business will never be the same. Send estimates and invoices remotely from the palm of your hand. Take credit cards, venmo, cash app, zelle, ACH and checks. Get FREE leads in your local area. Let customers download the SendWork client app and book instantly. Send en-route notifications and communicate directly. Assign jobs to workers, GPS and time tracking. Gain repeat and loyal customers and grow your business. $19.99/Mo
The way you think about operating your carpet cleaning business will never be the same. Send estimates and invoices remotely from the palm of your hand. Take credit cards, venmo, cash app, zelle, ACH...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

Cleaning business software for tracking your clients and getting your marketing done.
ServiceMonster is the leading business software for field service professionals, providing an online all-in-one customer management, scheduling, and marketing solution. The flagship product of Principal Focus, ServiceMonster is designed specifically for the field service industry, with the goal of helping businesses become more professional, more efficient, and more profitable.
ServiceMonster is the leading business software for field service professionals, providing an online all-in-one customer management, scheduling, and marketing solution. The flagship product of...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

Zenbooker is the simple yet powerful way for you to add online quoting & booking to your carpet cleaning website.
Zenbooker's beautiful, fully customizable booking form lets customers schedule and pay for carpet cleaning services directly from your website 24/7. Whether you're in the office or in the field, Zenbooker makes it easy to manage your schedule, assign jobs to team members, and accept online bookings from your website.
Zenbooker's beautiful, fully customizable booking form lets customers schedule and pay for carpet cleaning services directly from your website 24/7. Whether you're in the office or in the field,...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

Cleaning companies of all sizes benefit from this low cost service that includes the integrated and powerful Estimation/Proposal tool.
Cleaning companies of all sizes benefit from this web based service that includes the integrated and powerful Estimation/Proposal tool Clean Calculator. Manage your Cleaning business with our simple and low cost tools for invoicing, tracking customers and prospects, sending professional quotes and a scheduling and work order Calendar,
Cleaning companies of all sizes benefit from this web based service that includes the integrated and powerful Estimation/Proposal tool Clean Calculator. Manage your Cleaning business with our simple...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

Sales and scheduling e-commerce platform designed to boost sales for service businesses with mobile and virtual workforces.
MarketBox helps service businesses with mobile or virtual workforces scale and grow with our sales and scheduling e-commerce platform. MarketBox enables a business to manage all customer sales, service provider availability, travel zones, travel time and payment processing via our customizable online e-commerce sales tool. We help businesses grow and convert more leads into sales with an interface that is easy and engaging for customers to use and automations that cut down on admin headaches.
MarketBox helps service businesses with mobile or virtual workforces scale and grow with our sales and scheduling e-commerce platform. MarketBox enables a business to manage all customer sales,...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

ManageMart buitendienstbeheersoftware in de cloud voor je bedrijf.
Tijd is geld! Er wordt elke dag gewerkt aan het minimaliseren van de tijd en inspanningen, terwijl de productiviteit van je bedrijf wordt gemaximaliseerd. Feedback van klanten wordt gebruikt om de beste prestaties voor de gebruikers te garanderen. ManageMart.com is buitendienstbeheersoftware in de cloud en is de beste oplossing die je bedrijf kan helpen groeien. Krachtige CRM, facturering, schatting, planning, facturatie, tracking, routes, problemen, klantenportal en inloggen door meerdere gebruikers. Volledige financiële, fiscale en beheersrapporten die nodig zijn om een duidelijke cashflow te behouden.
Tijd is geld! Er wordt elke dag gewerkt aan het minimaliseren van de tijd en inspanningen, terwijl de productiviteit van je bedrijf wordt gemaximaliseerd. Feedback van klanten wordt gebruikt om de...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

Manage staff on the move and customers with ease, with one revolutionary field service management software!
OctopusPro is a job management software for any field service provider or contractor. The OctopusPro app can be used by your field workers anywhere, anytime, even offline. Together the OctopusPro software and app help you reduce administrative and operational costs, increase conversions and customer retention, and improve communication between your office, field workers, and customers.
OctopusPro is a job management software for any field service provider or contractor. The OctopusPro app can be used by your field workers anywhere, anytime, even offline. Together the OctopusPro...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

All MUST HAVE features gathered in one place to run successful business in service industry
Leading software for service industry, e.g. HVAC, Electrical, Plumbing, General Contracting, Carpet Cleaning, Gates, Fences, Windows, Hair and Beauty Salons. All MUST HAVE features gathered in one place to run successful business: Create appointment and dispatch Distribute work for your team through unique system of work planning Time Cards Protect yourself from negative reviews with a special service GPS tracking of employees Route optimization Very low credit card processing fees!
Leading software for service industry, e.g. HVAC, Electrical, Plumbing, General Contracting, Carpet Cleaning, Gates, Fences, Windows, Hair and Beauty Salons. All MUST HAVE features gathered in one...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

A booking software for moving companies that allows users to manage quotes, collect online payments, and book moves via mobile devices.
A booking software for moving companies that allows users to manage quotes, collect online payments, and book moves via mobile devices.
A booking software for moving companies that allows users to manage quotes, collect online payments, and book moves via mobile devices.

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

SOMIS All-In-One Software was built to run your whole Carpet Cleaning Business. SOMIS was built for Carpet Cleaning Services.
SOMIS All-In-One Software was built to run your whole Carpet Cleaning Business. SOMIS was built for Carpet Cleaning Services. SOMIS was created by contractors for contractors and service businesses. Our software is the only solution with a fully immersive set of tools to manage every part of your business effectively. SOMIS is the only field service management software that pays for itself.
SOMIS All-In-One Software was built to run your whole Carpet Cleaning Business. SOMIS was built for Carpet Cleaning Services. SOMIS was created by contractors for contractors and service businesses....

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

Without a doubt the most comprehensive and affordable cleaning business management software on the market today.
Automated, Cleaning Services Management, Communications and Quality Systems Software. Seamlessly integrated or stand alone modules for Client Management, Cleaner Management, Cleaner GPS Tracking including QR Code Login, Mobile Auditing and Quotation Modules. Central information management dashboard providing critical business information at a glance. Cloud based login anywhere any time.
Automated, Cleaning Services Management, Communications and Quality Systems Software. Seamlessly integrated or stand alone modules for Client Management, Cleaner Management, Cleaner GPS Tracking...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

All-in-one mobile app & web platform that helps local service-based small businesses run and grow their business.
All-in-one mobile app & web platform that helps local service-based small businesses run and grow their business. From promotion to payment - we have you covered. - Free modern website with lead form with every account - Promote your work with photos and local check-ins - Customer reveiws - Social share integration - Professional branded quotes & invoices - Accept electronic credit card payments
All-in-one mobile app & web platform that helps local service-based small businesses run and grow their business. From promotion to payment - we have you covered. - Free modern website with lead...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

Software solution specifically developed for Rug Plants and Carpet Cleaning Plants.
Introducing RPOS (Rug Plant Operational Software), an ultimate software solution specifically developed for Rug Plants and Rug Data Management. RPOS is very robust, fast and accurate application which gives you variety of features as mentioned below. RPOS can be accessed via desktop (Windows and MAC) and iPad. Modules in RPOS Customer data management Invoicing Reports Calendar SMS reminder Integration Managing service items One time pricing The best part is, you pay only once.
Introducing RPOS (Rug Plant Operational Software), an ultimate software solution specifically developed for Rug Plants and Rug Data Management. RPOS is very robust, fast and accurate application...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

An all-in-one solution designed for self-employed and SME's, it is their bookkeeper and management software for daily activities.
jobmate is a game-changer software for the self-employed and small business. It is an all in one business solution that brings enterprise-level features to the SME at a price they can afford. It is sector-neutral and can be applied to multiple different businesses. jobmate is best described as the bookkeeper for a business it captures costs and activities on the go and in the office. The mobile and web applications are mirrored for ease of use and both fully functional.
jobmate is a game-changer software for the self-employed and small business. It is an all in one business solution that brings enterprise-level features to the SME at a price they can afford. It is...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang

D-TEC is the management program that gives mobility to technicians teams in the field, on all devices even offline.
D-TEC is a management program complete with App for filling work reports and mobile technical interventions in the field. Digitize paper forms assistance and maintenance, simplify the work of the technicians at the customer premises and plan future maintenances. D-TEC allows you to work on the move, without Internet, check the status of the work in real time, record working hours for each technician, geolocalize operators in the field. It works on all devices and all operational systems.
D-TEC is a management program complete with App for filling work reports and mobile technical interventions in the field. Digitize paper forms assistance and maintenance, simplify the work of the...

Belangrijkste functies

  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Plannen
  • Klantenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang