28 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer voor tapijtreinigingsbedrijven. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
mHelpDesk is de eenvoudigste en krachtigste oplossing voor je tapijtreinigingsbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. De snelste en eenvoudigste beheersoftware voor tapijtreinigingsdiensten om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de software van Jobber. Jobber helpt duizenden tapijtreinigers hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Laat je kleine bedrijf groter lijken met tariefplannen vanaf $ 29/maand. Jobber helpt bedrijven om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Gebouwd en vertrouwd door professionele schoonmaakbedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer van leads, schattingen, uitvoer van volledige opdrachten vanuit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Ook is het een bewezen platforms om je serviceactiviteiten mee te vereenvoudigen en te beheren. Al meer dan 20 jaar vertrouwd door duizenden servicebedrijven. Eenvoudig te implementeren en gebruiksvriendelijk. Alles-in-één project- en klantenbeheer. Planning, projectbeheer, ramingen, facturen en meer.
De ultieme software om afspraken te maken en diensten te verkopen. Vraag naar de top 5 functies die geen van de concurrenten biedt! De software biedt een volledige internet-/bestemmingspagina die je trots kunt delen met je klanten. Het integreert met je bestaande kalenders en met MailChimp, Zoom, Stripe, Square, Zapier en meer! Ontdek waarom de software in de afgelopen 12 maanden is uitgegroeid tot meer dan 11.000 gebruikers in meer dan 100 landen. De ultieme software om afspraken te maken en diensten te verkopen. Vraag naar de top 5 functies die geen van de concurrenten biedt!
SPECIALE AANBIEDING: bekijk een demo van ServiceTitan® en ontvang een Amazon-cadeaukaart van $ 250. Meer informatie binnenin. Boek vandaag nog een demo! Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor tapijtreinigingsbedrijven. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Versla je concurrenten en verbeter je bedrijfsprestaties met 50%, met ServiceTitan! SPECIALE AANBIEDING: bekijk een demo van ServiceTitan® en ontvang een Amazon-cadeaukaart van $ 250. Meer informatie binnenin. Boek vandaag nog een demo!
Service Fusion helpt tapijtreinigingsbedrijven om zonder enorme uitgaven indruk te maken op klanten, het gedoe voor werknemers te verminderen en sneller betaald te krijgen. Deze complete oplossing voor servicebeheer is eenvoudig te gebruiken en bevat volgens de klanten een "fantastische klantenservice". Het Service Fusion-platform biedt razendsnelle invoer van werkorders, intelligente planning en dispatch, realtime communicatie met buitendienstmedewerkers, uitgebreid bijhouden van klantgeschiedenis, naadloze integratie met de boekhouding en meer. Service Fusion helpt tapijtreinigingsbedrijven om zonder enorme uitgaven indruk te maken op klanten en het gedoe voor werknemers te verminderen.
Beheer de planning van je servicebedrijf, volg opdrachten in realtime, maak facturen en offertes, ontvang betalingen en krijg statistieken. Vanuit kantoor en in het veld, op je desktop, laptop, tablet of mobiele telefoon. Workiz werkt uitstekend met bedrijven van elke omvang met mobiele medewerkers zoals tapijtreinigers, slotenmakers, klusjesmannen, elektriciens, sleepbedrijven, loodgieters en meer. Beheer de planning van je servicebedrijf, volg opdrachten in realtime, maak facturen en offertes, ontvang betalingen en krijg statistieken.
Vonigo is een bedrijfsmanagement- en online boekingsplatform dat helpt de omzet te verhogen en de activiteiten van tapijtreinigingsbedrijven te stroomlijnen. Vonigo biedt een uniform pakket van configureerbare cloudgebaseerde modules, inclusief CRM, planning, online boeken, werkorderbeheer, ramingen, verzenden, routing, GPS, facturering, betalingen, rapportage en meer, allemaal toegankelijk via internet vanaf elke desktop of elk mobiel apparaat. Vonigo heeft miljoenen banen geboekt en beheerd. Vonigo is geschikt voor tapijtreinigingsbedrijven die hun activiteiten willen stroomlijnen en de omzet willen verhogen via online boekingen.
Geo maakt het buitendienstbeheer eenvoudig. Bedrijven kunnen mobiele werknemers eenvoudig in realtime beheren, taken plannen en bijhouden, ter plaatse offertes maken en op dezelfde dag factureren. Met Geo kunnen kantoormedewerkers en buitendienstmedewerkers samenwerken en realtime werkinformatie delen, dubbele invoer en kostbare fouten voorkomen, met behulp van slimme apparaten die ze al hebben. Dit betekent minder tijd die wordt besteed aan administratie, verhoogde winstgevendheid en meer tevreden klanten. Gratis proefperiode van 7 dagen beschikbaar. Geo is cloudgebaseerde software voor buitendienstbeheer. Het plant personeel, produceert werkbladen en factureert in een handomdraai.
Revetize was built to fix marketing for carpet cleaners. If you are a carpet cleaner motivated to start growing revenue we happen to know some things that will help (Our founder helped start and scale a nationwide carpet cleaning company through our marketing strategies.) Revetize helps carpet cleaners build Online Review, Referral, Promotion, NPS, Customer Follow-up and Loyalty campaigns in one place and distribute these interactions via Text, Email, Voicemail and Pen-Written letters. Carpet Cleaning Marketing Software helping grow Reviews, Referrals & Repeat Purchases via Text, Email, Voicemail & PenWritten Letters
ResponsiBid automates your proposal building process, all customer follow-up (email, sms, and more), as well as allows your customers to get accurate pricing and intelligently schedule themselves on your website! You can connect ResponsiBid to CRMs like Jobber, The Customer Factor, and Service Monster as well as using Zapier or Google Calendar. ResponsiBid is the selling software that connects to what you're already using. A quoting and automation tool for carpet cleaning companies to give great quotes from your website, over the phone or in person.
WorkWave Service is een cloudgebaseerde, mobiele, gebruiksvriendelijke end-to-end softwareoplossing voor de buitendienst. Met WorkWave Service kun je je tapijtreinigingsbedrijf beter runnen met een robuust pakket van intuïtieve tools. Het verbindt iedereen met één enkele interface die klantinformatie deelt en alle aspecten van je activiteiten beheert, inclusief planning, verzending, routering, monitoring, facturering, betalingsverwerking en meer. WorkWave Service is een cloudgebaseerde, mobiele, gebruiksvriendelijke end-to-end softwareoplossing voor de buitendienst.
FieldPulse is your business hub, helping you run your mobile service or contracting business. Scheduling, Customer Management, Estimates/Invoicing, Digital Payments, Timesheets, GPS-location tracking, and more. FieldPulse gives you the tools to build your business by going digital, making your team more efficient, and building better relationships with your customers. Build and gain control of your field service business with an easy and complete platform that your entire team will love using.
Scheduling Manager, from Thoughtful Systems, makes the management of your service business a breeze. We developed the first software available for the Service Business Industry in 1987 and have continuously improved our product over the years while tailoring it to specific industries. Extensive features include customer and employee information management, team information, Work Codes, Job Scheduling, Accounts Receivable, Payroll, Mapping, Quickbooks interface, Mobile option, and more. Comprehensive job scheduling, accounts receivable, customer information management, payroll software. Desktop mobile and online options
BizScheduler organizes and manages your business from anywhere you have internet access. Our point-and-click scheduling calendar is easy to use and powerful enough to handle the most demanding scheduling needs - giving you fast and flexible access to your customer information. Higustomizable for the specific services you provide, hours of operation, functional or regional groupings, ... BizScheduler stands apart as the data management solution that puts the field service business owner first. What's holding back your business? Manage your customers, jobs, and accounting better. with BizScheduler.
Less Paper Co. creates custom-built field service management, carpet cleaning management, work order management and scheduling systems to help field service businesses become more efficient in the office and the field. Because we custom build every system to each specific clients needs we can offer all of the features that you want and need in a work order system that some of our competitors can't. Creates custom-built field service management, carpet cleaning management and scheduling systems for carpet cleaning businesses.
GROW YOUR CLEANING SERVICE WITH SERVICE WORKS No more paper schedules and messy whiteboards. With industry-leading cleaning service software, companies can streamline operations and grow their business; all while creating a more actionable and accountable workforce. Organize, Scheduling, Employee Retention, Budgeting, Inventory is some of our robust feature set. Simplified and complete solution for your estimate and jobs, scheduling, inventory, point of sale, accounting, real time tracking.
The way you think about operating your carpet cleaning business will never be the same. Send estimates and invoices remotely from the palm of your hand. Take credit cards, venmo, cash app, zelle, ACH and checks. Get FREE leads in your local area. Let customers download the SendWork client app and book instantly. Send en-route notifications and communicate directly. Assign jobs to workers, GPS and time tracking. Gain repeat and loyal customers and grow your business. $19.99/Mo Manage your business from the app. Take and receive bookings, send estimates, invoices, get paid. Reduce your admin - 14-Day Free Trial
ServiceMonster is the leading business software for field service professionals, providing an online all-in-one customer management, scheduling, and marketing solution. The flagship product of Principal Focus, ServiceMonster is designed specifically for the field service industry, with the goal of helping businesses become more professional, more efficient, and more profitable. Cleaning business software for tracking your clients and getting your marketing done.
Zenbooker's beautiful, fully customizable booking form lets customers schedule and pay for carpet cleaning services directly from your website 24/7. Whether you're in the office or in the field, Zenbooker makes it easy to manage your schedule, assign jobs to team members, and accept online bookings from your website. Zenbooker is the simple yet powerful way for you to add online quoting & booking to your carpet cleaning website.
Cleaning companies of all sizes benefit from this web based service that includes the integrated and powerful Estimation/Proposal tool Clean Calculator. Manage your Cleaning business with our simple and low cost tools for invoicing, tracking customers and prospects, sending professional quotes and a scheduling and work order Calendar, Cleaning companies of all sizes benefit from this low cost service that includes the integrated and powerful Estimation/Proposal tool.
Tijd is geld! Er wordt elke dag gewerkt aan het minimaliseren van de tijd en inspanningen, terwijl de productiviteit van je bedrijf wordt gemaximaliseerd. Feedback van klanten wordt gebruikt om de beste prestaties voor de gebruikers te garanderen. ManageMart.com is buitendienstbeheersoftware in de cloud en is de beste oplossing die je bedrijf kan helpen groeien. Krachtige CRM, facturering, schatting, planning, facturatie, tracking, routes, problemen, klantenportal en inloggen door meerdere gebruikers. Volledige financiële, fiscale en beheersrapporten die nodig zijn om een duidelijke cashflow te behouden. ManageMart buitendienstbeheersoftware in de cloud voor je bedrijf.
OctopusPro is a job management software for any field service provider or contractor. The OctopusPro app can be used by your field workers anywhere, anytime, even offline. Together the OctopusPro software and app help you reduce administrative and operational costs, increase conversions and customer retention, and improve communication between your office, field workers, and customers. Manage staff on the move and customers with ease, with one revolutionary field service management software!
A booking software for moving companies that allows users to manage quotes, collect online payments, and book moves via mobile devices. A booking software for moving companies that allows users to manage quotes, collect online payments, and book moves via mobile devices.
(0 reviews)
Bekijk profiel
All-in-one mobile app & web platform that helps local service-based small businesses run and grow their business. From promotion to payment - we have you covered. - Free modern website with lead form with every account - Promote your work with photos and local check-ins - Customer reveiws - Social share integration - Professional branded quotes & invoices - Accept electronic credit card payments All-in-one mobile app & web platform that helps local service-based small businesses run and grow their business.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Introducing RPOS (Rug Plant Operational Software), an ultimate software solution specifically developed for Rug Plants and Rug Data Management. RPOS is very robust, fast and accurate application which gives you variety of features as mentioned below. RPOS can be accessed via desktop (Windows and MAC) and iPad. Modules in RPOS Customer data management Invoicing Reports Calendar SMS reminder Integration Managing service items One time pricing The best part is, you pay only once. Software solution specifically developed for Rug Plants and Carpet Cleaning Plants.