112 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Asana is een tool voor projecttracking die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 7000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
monday.com is een projectmanagementtool die je team graag zal gebruiken. Het maakt het leuk en gemakkelijk voor iedereen om samen te werken, te focussen op wat er belangrijk is en meer gedaan te krijgen op het werk. Stel doelen, houd de voortgang bij en maak het werk af! Meer informatie over monday.com monday.com is een projectmanagementtool die je team graag zal gebruiken. Stel doelen, houd de voortgang bij en maak het werk af! Meer informatie over monday.com
De alles-in-één PMS met bedrijfsbrede functies, aantrekkelijke dashboards, krachtige rapporten en veel aanpassingsmogelijkheden. Hoge beoordeling op Gartner sinds oktober 2019. Meer informatie over Celoxis Celoxis is een bekroonde, betaalbare alles-in-één-oplossing voor projectmanagement en samenwerking voor teams van alle groottes. Meer informatie over Celoxis
Accelo biedt het midden- en kleinbedrijf de mogelijkheid tot het combineren van de belangrijkste behoeften van projectplanning, tracering en samenwerking op één platform en maakt het vervolgens eenvoudig om in realtime werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden en budgetten en winstgevendheid te bekijken. Krijg zicht op de prestaties van je eigen projecten en die van je team en de beschikbare hulpbronnen, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Meer informatie over Accelo Accelo is het meest flexibele, krachtige, geautomatiseerde online platform voor projectmanagement voor professionals en helpt je om de controle te behouden. Meer informatie over Accelo
SpiraTeam is een geïntegreerd AML-platform waarmee teams de belangrijkste behoeften van programma- en projectplanning, tracking en samenwerking in één platform kunnen combineren. Wijs eenvoudig werk toe en volg vereisten, incidenten, Gantt-diagramtaken, tijd, moeite, middelen en documenten. Met geïntegreerde aanpasbare dashboards met belangrijke projectinformatie, stelt SpiraTeam je in staat om de volledige levenscyclus van je project onder controle te houden en de tot nu toe afzonderlijke werelden van ontwikkeling en testen te synchroniseren. Meer informatie over SpiraTeam Een geïntegreerd Application Lifecycle Management (ALM)-systeem dat de vereisten, releases, testcases en problemen beheert. Meer informatie over SpiraTeam
GoodDay is een platform voor het beheren van werk, projecten, producten, taken, tijd en teams dat organisaties de beste hulpmiddelen biedt voor planning op hoog niveau. Het platform is afgestemd op hun dagelijkse werk en ondersteunt continue verbetering van alle processen op basis van transparantie, verantwoording, flexibiliteit en erkenning. Meer informatie over GoodDay GoodDay is een platform voor werkbeheer voor projecten, taken, producten, tijd en teams en voor productieve, transparante samenwerking. Meer informatie over GoodDay
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Wrike is de perfecte tool voor projectmanagement voor teams van meer dan 20 personen. Het wordt geleverd met beveiliging en schaalbaarheid voor de hele onderneming. Projectmanagers, productmanagers en programmamanagers waarderen deze functies: Gantt-diagrammen, werkbelastingweergave voor middelenbeheer, aangepaste dashboards, structurering via mappen, projecten, taken en automatische toewijzing op basis van taakstatussen. Zit je in een marketing- of creatief team? Wrike for Marketers is een afzonderlijk product met op maat gemaakte sjablonen, controletools en een Adobe-extensie. Meer informatie over Wrike Wrike is een beheertool voor teams van 20+ personen. Perfect voor project-, programma- & productmanagers, marketing en ontwerp. Meer informatie over Wrike
Toggl Plan (voorheen Teamweek) is een eenvoudig te gebruiken hulpmiddel voor visuele planning. Teamplanning - wijs taken toe, kleur ze in en markeer ze als voltooid voor een eenvoudig visueel overzicht van wie wat doet en wanneer. Projectmanagement - plan projectstappen op een kleurrijke tijdlijn voor een duidelijk overzicht van wanneer dingen moeten worden gedaan of profiteer van het bordoverzicht om de taakstatus op te volgen. Taakbeheer - gebruik het bordoverzicht om taken te prioriteren op basis van hun huidige status zonder je te concentreren op tijdschattingen. Meer informatie over Toggl Plan Eenvoudige tool voor werkplanning voor taak-, team- en projectbeheer. Begrijp hoe je workflow er volgende week, volgende maand of volgend jaar uit zal zien. Meer informatie over Toggl Plan
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet
Easy Projects is een bekroond projectmanagementplatform dat is ontworpen voor snel bewegende teams van middelgrote tot bedrijfsbrede omvang. Deze flexibele oplossing bestaat uit visuele projectplanning, resourceplanning, aantrekkelijk ontworpen rapporten, eersteklas beveiliging en meer. Dit platform ondersteunt meer dan 1000 integraties, zodat jouw team zijn favoriete productiviteitstools kan gebruiken. Klanten die Easy Projects gebruiken melden een daling van de projectduur met 30% en een projectvoltooiingspercentage van 98%, wat leidt tot meer projecten en meer winst. Meer informatie over Easy Projects Easy Projects is een cloudgebaseerd PPM-platform voor snel evoluerende teams binnen middelgrote organisaties en grote ondernemingen. Meer informatie over Easy Projects
GanttPRO is een tool voor het bijhouden van projecten die wordt gebruikt door meer dan 350.000 gebruikers over de hele wereld. Project-/productmanagers, teamleiders, CEO's en andere managers uit verschillende sferen gebruiken deze software om te zorgen dat hun planning eenvoudig blijft, teamleden betrokken blijven en klanten/partners steeds op de hoogte worden gehouden. Dankzij de korte leercurve en het aantrekkelijke UX-/UI-ontwerp kunnen managers en teamleden meteen aan de slag. Beheer van taken, bedrijfsmiddelen, kosten en deadlines, teamsamenwerking, werklast, sjablonen, export en meer: ontvang deze functies GRATIS in een proefversie! Meer informatie over GanttPRO Online tool voor projecttracking op basis van Gantt-diagrammen. Intuïtieve interface, aantrekkelijk UX-/UI-ontwerp, krachtige functies tegen betaalbare prijzen. Meer informatie over GanttPRO
Agile projectmanagementtool van JetBrains. YouTrack fungeert als één plek om je projecten te beheren, werk te plannen voor toekomstige releases, sprints en iteraties, en je dagelijkse taken, fouten en verzoeken van klanten bij te houden. Het spreekt jouw taal en is flexibel genoeg om jouw proces precies te volgen. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack Tool voor het bijhouden van problemen en agile projectmanagement van JetBrains. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
Makkelijk en snel om alles te organiseren. Beginnen met Lumeer is net zo eenvoudig als het maken van een notitie op een vel papier. Plan alles visueel. Verschillende taken en mensen hebben op verschillende momenten verschillende dingen nodig. Creëer de perfecte workflow, beheer en volg je voortgang, bouw synergieën op in verbonden teams. Flexibiliteit om te passen bij de manier waarop je teams nu werken en om mee te groeien met je behoeften. Meer informatie over Lumeer Bedrijven kunnen van alles plannen, organiseren en volgen: taken, klanten, projecten en functies ... Meer informatie over Lumeer
(0 reviews)
Bezoek website
Real-time progress tracking for commercial general and trade contractors to drive greater profits. Automated construction software for installation and reporting. Meer informatie over ICT Tracker Automated construction software for installation and reporting for commercial contractors. Meer informatie over ICT Tracker
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur. Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
De toonaangevende app voor projectplanning voor bureaus, studio's en bedrijven. Sinds 2012 helpt Float topteams uit de hele wereld bij R/GA, Metalab en Buzzfeed hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda en meer dan 1000 apps via Zapier. Breng waar je ook bent wijzigingen aan met apps voor iOS en Android. Gratis proefperiode van 30 dagen. Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen.
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bewerken van spreadsheets, en meer – allemaal in realtime. Dankzij veilig delen kun je samenwerken met collega's, aannemers, klanten enz. Met ingebouwde groepchat en videogesprekken kun je je team en de gesprekken binnen het team zien naast de content waar je samen aan werkt. Het kan ook worden geïntegreerd met honderden apps om je te helpen werkstromen te consolideren en een teveel aan e-mails te voorkomen. Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, taken te beheren, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen.
Bluebeam Studio biedt een pdf-oplossing voor gebruikers die pdf-bestanden willen maken, bewerken en markeren en in realtime of op elk moment met projectpartners willen samenwerken. Bluebeam Revu introduceert veelgevraagde nieuwe functies en verbeteringen voor het automatiseren en versnellen van kritieke werkprocessen.
Teamwork is een intuïtieve tool voor het bijhouden van projecten die jou niet in de weg staat en je teamleden de gelegenheid geeft zich te concentreren op de zaken die ertoe doen. Teamwork heeft alles wat je nodig hebt om effectief samen te werken, deadlines te halen en hoogwaardige resultaten te behalen. Gebruik functies zoals urenregistratie, bordoverzicht, werklast en filters, waardoor het voor jou en je team gemakkelijker wordt om je werk te plannen, eraan samen te werken en het af te leveren. Teamwork is intuïtieve software voor het bijhouden van projecten voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken.
Adviesbureaus hebben meer nodig dan alleen een urenstaat. Ze hebben een systeem nodig dat budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën verenigt. BigTime biedt hele team de tools die ze nodig hebben om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor hun klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. Neem contact op met het verkoopteam voor meer informatie. BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
Mavenlink transformeert je bedrijf door projectmanagement, samenwerking, urenregistratie, beheer van middelen en projectfinanciën samen te brengen op één plek. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit en verbeterde financiële prestaties. Met Mavenlink krijgt je team de inzichten die ze nodig hebben om projecten voorspelbaarder en winstgevender te leveren. Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes
Het bekroonde ProjectManager biedt managers en hun teams krachtig online projectbeheer, urenregistratie en samenwerkingstools. Met realtime zichtbaarheid kunnen managers ervoor zorgen dat hun projecten en teams altijd op schema liggen. Bovendien waarderen teamleden de mogelijkheid om hun urenstaten en taken altijd en overal bij te kunnen werken. Het is gemakkelijk te begrijpen waarom teams in meer dan 100 landen, zoals NASA, Ralph Lauren, Volvo en Brookstone op ProjectManager vertrouwen. Bekroonde online projectmanagementsoftware met projectdashboards, Gantt-diagrammen en teamsamenwerking.
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Webgebaseerde app voor het volgen van projecten met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken. Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers.
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van zelfstandige bureaus tot wereldwijde ondernemingen. Start je proefperiode
Planyway is a team calendar and timeline inside Trello to visually manage schedule, workload and due dates across Trello boards. Planyway lets you coordinate your project plans, share schedules with your team, and have an overview of who's doing what and when. Planyway offers weekly, monthly, Gantt chart, timeline views, showing multiple boards in one place and Google Calendar 2-way synchronization. Visually manage schedule, workload and due dates to deliver work on time with Planyway for Trello
FunctionFox is ontworpen door een reclamebureau voor reclamebureaus, grafische vormgevers en pr-bedrijven, interne creatieve teams en andere creatieve bedrijven, en biedt je eenvoudige maar krachtige tools voor urenregistratie en projectmanagement. Volg de voortgang van je projecten via uitgebreide projectplanningen, takenlijsten, een interactieve projectkalender en realtime rapportage. FunctionFox kan je helpen om meerdere projecten op schema, op tijd en binnen het budget te houden! Probeer vandaag nog een gratis demo. Houd je werklast in de gaten en volg de voortgang van meerdere projecten met de TimeFox-tools voor urenregistratie en projectmanagement.
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door moderne, klantgestuurde organisaties zoals Zendesk, UiPath, Avast en Envoy. Met zijn aanpasbare boards biedt productboard de juiste balans tussen begeleiding en flexibiliteit, zodat productteams kunnen begrijpen wat gebruikers echt nodig hebben, prioriteit kunnen geven aan wat ze als volgende moeten creëren en iedereen samen kunnen brengen rond de productstrategie. Projectmanagers gebruiken productboard om iedereen af te stemmen op de juiste functies om als volgende te creëren.
Redmine is voor tienduizenden bedrijven wereldwijd de eerste keuze in software voor het volgen van projecten. Redmine van Planio is bekroond en heeft een consistente beoordeling van 5 sterren vanwege het gebruiksgemak en de klantenondersteuning. Het helpt jouw team om projecten consistent op tijd en binnen het budget te verzenden. Met Redmine van Planio geef je je productiviteit een boost en houd je alle neuzen dezelfde kant op. Redmine helpt teams van elke omvang om hun projecten consistent op tijd en binnen het budget te verzenden.
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Hou roadmaps van projecten bij, communiceer met teamgenoten en klanten, maak samenwerkingsdocumenten en nog veel meer in de gecentraliseerde werkruimte! Hou het overzicht over al je projecten terwijl je diep in de tijdlijnen van individuele projecten duikt. Met het beste van communicatie, cloudopslag en werkstroomsamenwerking in één tool kun je je werkdag en al je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad. Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Een werkruimte met roadmaps, chat, documenten en meer.
Met geïntegreerde CRM, projecten, facturering, helpdesk, rapportage en samenwerking is WORK[etc] de alles-in-één cloud-gebaseerde softwareoplossing om je groeiende bedrijf te beheren. WORK[etc] gaat verder dan wat de gemiddelde CRM kan doen door je alle aspecten van de volledige klantlevenscyclus te laten beheren en volgen. WORK[etc] is er bij elke stap - van de eerste verkoop tot offertes, projecten, productlevering, facturering, klantenondersteuning en die belangrijke vervolgverkoop. CRM, projecten, facturering, helpdesk en meer in één online platform. Integratie met Gmail, Outlook, Xero en Quickbooks.
Genius Project is de vertrouwde oplossing voor teams van elke omvang. Het is een software voor projectmanagement voor grote ondernemingen die beschikbaar is in 2 implementatie-opties: gehost op locatie of SaaS. Met zijn uiterst gebruiksvriendelijk en aanpasbare interface met ingebouwd sociaal samenwerkingsplatform, is Genius Project geschikt voor de behoeften van elke sector en biedt het voordelen voor iedereen in de organisatie: PMO, directielid, projectmanager en teamlid. Software voor projectmanagement voor projecten op ondernemingsniveau met een ingebouwd platform voor sociale samenwerkingen. De slimme oplossing voor projecten.
Vereenvoudig tijdregistratie, urenbeheer en online facturering met MoneyPenny! Krijg toegang tot een breed pakket aan functies die de dagelijkse problemen met tijd- en projecttracking of cloudfacturering zullen verlichten. Creëer gemerkte facturen en geavanceerde rapporten, beheer teams en krijg het werk sneller gedaan. Door zich aan te sluiten bij MoneyPenny hebben gebruikers tot 15 uur per maand bespaard. Die uren kunnen nu worden ingezet voor vooruitplanning, zakelijke groei en meer vrije tijd. Werk slimmer! Zet alle zaken op een rijtje. Help klanten om je sneller te betalen. De slimste tijdregistratiesoftware. Blijf waar je ook bent op de hoogte van tijd, teams en projecten met 1 tool.
Backlog is een tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samenwerken met de afdelingen voor ontwerp, marketing, IT en meer om sneller hoogwaardige projecten uit te brengen. Kernfuncties zijn onder meer projecten, Gantt-diagrammen, burndown-diagrammen, problemen, subtaken, watchlist, discussies, versiebeheer, bestanden delen, wiki's en foutopsporing. Update je projecten onderweg met iOS- en Android-apps. Breng sneller hoogwaardige software en webprojecten uit met Backlog -- een online projectbeheertool voor ontwikkelaars en hun teams.
Dovico TimeSheet for Small Business is a fully scalable project time and expense tracking solution. Get in the know! Track project labour budgets versus actual costs in real-time with summaries and scheduled reports. Need some help? Free unlimited chat, email and phone support await you as we become a helpful extension of your profit-building team. Ditch the brain-wracking spreadsheets today and get started with Dovico TimeSheet for Small Business now for free! Dovico TimeSheet for Small Business is a fully scalable project time and expense tracking solution.
inMotion is een workflowoplossing die marketing- en ontwerpteams helpt om content sneller op de markt te brengen. Met inMotion heeft je team controle en inzicht over de voortgang van het project met één enkele tool voor: projectaanvragen aannemen, projecten starten en bronnen toewijzen, taken en deadlines bijhouden, samenwerken aan lopende werkzaamheden, het goedkeuringsproces beheren en rapporteren over belangrijkste productiviteitsstatistieken. Dit platform helpt je om administratieve taken te automatiseren waardoor je voor elk teamlid 7 uur per week kunt terugwinnen. Workflowbeheer voor marketing- en ontwerpteams die meer inzicht en controle nodig hebben om content sneller op de markt te kunnen brengen.
Forecast is volledige project- en resource planning software en is ideaal voor bedrijven die grote complexe projecten willen uitvoeren zonder in te leveren op tijd, kwaliteit en budget, of op andere projecten die tegelijkertijd worden uitgevoerd. Het platform biedt bedrijven gegevens waarop je onmiddellijk kunt reageren. Met Forecast kunnen bedrijven vertrouwen op krachtige inzichten om hun projecten te optimaliseren voor succes. Volg alle projecten op één plek, inclusief tijd- en budgettracking. Gebouwd voor bedrijven die projecten van start tot finish beheren en een overzicht willen hebben van alles wat er in realtime gebeurt.
Proggio is een gepatenteerde collaboratieve tijdlijn, project- en portefeuillebeheer voor teams. Het beschikt over een slimme visuele tijdlijn die binnen enkele minuten verandert in een actieplan voor teams. De oplossing heeft krachtige hulpmiddelen voor taakbeheer om iedereen op schema te houden, en een automatische weergave van projectportfoliobeheer die met het management kan worden gedeeld. Teamleden najagen voor updates is niet langer nodig! Elk voortgangsrapport door teamleden wordt duidelijk weergegeven in de projecttijdlijn. Het platform voor projectmanagement beschikt over een collaboratieve tijdlijn voor projectteams. Start vandaag nog je GRATIS account.
Companion by Minitab is the only solution to blend customizable Continuous Improvement tools, centralized data retention, and maintenance, with real-time dashboarding. Whether it is to enhance process improvement through increased visibility, oversight and governance, or to optimize products and services through the use of best-class tools, Companion provides everything you need to make your Continuous Improvement projects more visible, effective and profitable. Customizable Continuous Improvement tools, centralized data capabilities, and real-time dashboards. All in one application.
Our AE solution is created specifically for Architects and Engineers. It includes, Job Tracking, Project Management, Time Slips, Invoicing, Correspondence, Notes Diary, and other practice management modules. Our FC solution is designed for facility managers who need to track CIP projects and related them to Facilities and/or Campuses. This tools also tracks your funding sources. Solution for job tracking, project management, practice management for architect and engineering firms and facilities managers.
Compleet werkmanagementplatform voor bedrijven die taken, projecten en processen moeten controleren. Minimaliseer het overbodige werk en maximaliseer de winstgevendheid. Een tijdgerichte oplossing voor taak-, project- en workflowbeheer, compleet met prachtige dashboards en krachtige AI-compatibele rapporten.
Inspire Planner is an intuitive project management app for Salesforce. For years we have searched for an effective Salesforce-native project management application with little success. Our search on the Salesforce AppExchange led us to apps that were either too expensive, had too many features that we didn't need, or were selling a new way of doing things. We chose to put our talents to work and develop the app we were in search of. This vision became Inspire Planner. Inspire Planner is a powerful yet easy-to-use Salesforce project management app ideal for projects of any shape & size.
Het VOGSY Professional Services Automation Platform biedt alles wat een professionele dienstenorganisatie (PSO) nodig heeft om zijn activiteiten te runnen, hetgeen de gehele quote-to-cash-levenscyclus beslaat. VOGSY, speciaal gebouwd voor het Google Platform, biedt bedrijven de mogelijkheid om alle tools, mogelijkheden, schaalbaarheid en beveiliging die Google biedt te benutten met een end-to-end, eenvoudige en geavanceerde PSA-oplossing. Professional Services Automation-oplossing gebouwd op het Google Cloud Platform
Een nieuwe manier om projecten en teams te beheren. Eenvoudig en visueel, waarbij iedereen in het team een plek heeft. Er is geen installatie of training nodig, daarom is het perfect voor het hele bedrijf en voor projecten van elke omvang. Mosaic combineert al je essentiële projectmanagementfuncties, aangedreven door een automatiseringsmotor. Transformeer de manier waarop je het werk en het team beheert. Eindelijk kun je plannen, volgen en beheren – allemaal op één plaats. Je essentiële projectmanagementfuncties aangedreven door automatisering. Zo intuïtief dat teams er direct mee aan de slag kunnen.
Kimble is the only leading software vendor that focuses exclusively on professional services automation (PSA), innovating a best-in-class SaaS platform that works seamlessly with CRM. Kimbles Intelligent PSA drives a forward-looking focus and more timely decision making. Recommended by global leaders in consulting, software and hi-tech, Kimble helps professional services organizations run their businesses better, optimizing resource utilization, profitability and business scalability. Kimbles Intelligent Professional Services Automation (PSA) software helps professional services organizations run their project-based.
Most task & project management tools don't actually help your team save precious time. Plus, they force you into a workflow that doesn't suit your teams needs. Instead, Rindle adapts to *your* internal processes and workflows, empowering everyone to work the way they like while keeping all teams on the same page. Integrations with the tools you already use (Slack, Google Drive, Dropbox, & more) streamline communication, while Automations and Mirrors ensure you work consistently and efficiently. Rindle is a process & workflow automation tool that saves your team precious time and money.
InLoox is the full-featured yet easy-to-use and flexible software solution for professional project management in Microsoft Outlook, on the Web and on your smart devices. The software is a powerful solution that facilitates the combined management of projects, teams and tasks, documents, resources, mind maps, and budgets. With InLoox, you manage and realize projects faster, easier and more efficiently. The intuitive user-interface makes InLoox an extremely user-friendly project solution. InLoox helps streamline business processes and teams to increase their productivity by better planning, managing and collaborating.
AI management software for ad agencies that drives profitability by measuring and predicting earnings, utilization and productivity. AI management software for ad agencies that drives profitability by measuring and predicting earnings, utilization and productivity.
Manage all your projects within a single account. Project management, task management, time sheets, Gantt charts, calendars and document management. Keep informed with automated emails. Business owners and team leaders from various industries have substantially improved their project efficiency since they started using AceProject. Try AceProject for free and decide if it's the right fit for you! Web-based tool for project management and organization, task management, time tracking, Gantt charts, reporting.
Compleet systeem voor projectmanagement en kostprijsberekening voor teams van 10 - 600 personen die meerdere projecten beheren. Op maat gemaakte dashboardweergaven voor een directe indicatie van de project- en algehele bedrijfsgezondheid. Financiële rapporten afgeleid van live data en direct of gepland beschikbaar. Houd tijd versus budget bij, bekijk projectvoortgang, waarschuwingen bij specifieke mijlpalen, planning via slepen en neerzetten, e-mailintegratie en Kanbanborden voor vereenvoudigde communicatie. Synergist is er voor al je project- en kostprijsbehoeften. Toonaangevend systeem voor projectmanagement en kostprijsberekening, ideaal voor bedrijven van 10 tot 600 personen die meerdere projecten beheren.
Project Central is een eenvoudige tool voor projectmanagement voor teams die Microsoft Office 365 gebruiken. Gebruikers van Project Central hebben een Microsoft Office 365-account nodig om zich aan te melden, zodat de gegevens veilig blijven en voldoen aan het IT-beleid van je organisatie. Start snel je project op, wijs taken toe en werk naadloos samen aan projectdocumenten met Office 365-integratie. Volg het plan, doe de juiste taken op het juiste moment en breng projecten tot een goed einde. Gebruiksvriendelijk, geen training vereist Project Central is een eenvoudige tool voor projectmanagement voor teams die Microsoft Office 365 gebruiken. Eenvoudig, visueel, geïntegreerd.
Statdash is a powerful tool for those who lead teams, but are too busy to follow-up. See your entire team's status in a single snapshot without ever having to call, email, or chat. Our simple, color-coded dashboard is designed to eliminate annoying follow-up conversations with our built-in email scheduler. Easy to setup, simple to use, yet powerful. Quickly share your dashboards with clients, stakeholders, and co-workers, so everyone knows your team's status. Free version available. Statdash let's you view your teams status in a snapshot without ever having to call, email, or chat.
The Channel Platform connects strategy, project portfolio, demand and performance in a single solution. a. Connect your projects to the strategy, tracking goals and investments in one place b. Manage demands in a collaborative, integrated and centralized way c. Prioritize projects based on their attractiveness and business impact d. Evaluate your execution capacity, simulating resource allocation scenarios e. Ensure the best balance for CAPEX in your projects with investment scenarios The Channel Platform connects strategy, project portfolio, demand and performance in a single solution.
TopBuilder is the construction industry's most advanced cloud-based construction CRM. As experienced professionals in engineering, construction, and software technology, we have redefined what it means to be a construction CRM. With our sales, marketing, and pre-construction software, you will experience better team communication, win more jobs, and have more time to focus on your priorities. With our new mobile functionality, you get all these wonderful benefits anywhere at any time. TopBuilder provides effective, yet easy-to-use sales and marketing tools for contractors, home builders and real estate professionals.
You're looking for software because things aren't going as well as you want with your projects. You've come to the right place! Program Leader is for project and program managers in engineering and construction. Program Leader organizes issues uniquely that gives you & your team confidence in choosing which to address when. No more managing by the last phone call. No more issues falling into the cracks. No more clients reneging on decisions. My clients were thrilled when I used it. Believe again that you can master your projects! Metric, cost, Gantt, & resource utilization reports built in. Emails notifications.
Slenke is complete software voor teamsamenwerking en projectmanagement. Via de gebruiksvriendelijke en intuïtieve gebruikersinterface kun je meerdere projecten, taken, teamcommunicatie en tijdregistratie op één plek beheren. Slenke is complete software voor teamsamenwerking en projectmanagement.
Kosteneffectieve software voor projectmanagement die tot doel heeft het leven eenvoudiger te maken. De innovatieve functies van Talk on Task, zoals tijdregistratie, interactief chatten, taakgebaseerd chatten, projectrapportage, enz. maken dit product onderscheidend van andere concurrenten op de markt. Het heeft een uniek chatsysteem waarmee je afhankelijk van je vereisten kunt chatten over specifieke taken, met individuele gebruikers of met specifieke projecten. Een oplossing voor taakbeheer met functies voor chatten, werken met teams, projecten, taakregistratie en klantenbeheer.
Tempo Cost Tracker is an app that transforms your team's tracked time efforts in Tempo Timesheets into tracked cost, creating a simple to use financial picture of each project with complete visualizations organized by individuals and by teams. With Tempo Cost Tracker, you see the value of projects and that your team's efforts are carried out efficiently with regards to cost in addition to time. Cost Tracker is a financial project management app for Tempo Timesheets only. Tempo Cost Tracker is an app for Tempo Timesheets that transforms your team's tracked time efforts into tracked cost.
Whizible is an integrated Project and Resource Management software for orchestrating business excellence in IT Services, Engineering Services, and BFSI organisations. Get single version of the truth, predictive analytics to achieve higher profitability, on-time cashflow and customer satisfaction. Served 250+ customers Allygrow Technologies, John Deere, Mastercard, ICICI, SBI Life, Wipro, Direction Software, NSEIT, Wurth IT. Visit www.whizible.com Call us +91 8554983315 or email [email protected] Enterprise Project Management Software
Service Industry project management software designed to improve your business, maximize profits, streamline operations, and exceed expectations. Project management software designed to improve your business, maximize profits, streamline operations, and exceed expectations.
Yolean for Construction is a visual collaboration platform to manage construction projects from the first idea to the design and construction phase. Yolean helps you to keep track of the process & milestones to successfully complete your construction projects. It enables you to use lean methodologies in the process to make your projects more efficient. You'll become even more efficient due to the possibility to analyze the process data for further improvements. Visual collaboration platform to manage construction projects from the first idea to the design & construction phase.
Nozbe Personal is een verbeterde to-do app voor alledaagse taken. Het wordt geleverd met onbeperkte projecten en categorieën, apps voor alle grote platforms en productiviteitsrapporten en is een eenvoudig systeem voor het beheren van je taken. Nozbe Personal is een verbeterde to-do app voor alledaagse taken. Het wordt geleverd met onbeperkte projecten en apps voor alle grote platforms.
7pace Timetracker supports engineers, builds feedback, and helps your team learn and improve over time. It automates standard tasks, lets you create reports, and helps forecast project time. 7pace Timetracker integrates unobtrusively into your existing IT landscape and has its own integrated security and permission model. 7pace Timetracker is an integrated and professional time management and reporting solution for teams using Azure DevOps.
LogixPath provides End to End Integrated Business Operations Management software. It assists businesses to efficiently manage key business information and processes from product development, to sales orders, and to manufacturing or service execution. The primary modules are: 1) Product and BOM Management 2) Sales Order Tracking 3) Purchase Management 4) Inventory Management 5) Product Production Management 6) Equipment Management 7) Website and Customer Portal 8) Project Tracking A software platform for businesses to efficiently manage product R&D, sales order to production or service, customer collaboration.
Coreworx provides project information management solutions for complex engineering and construction projects, including the industry's leading interface management solution, document control, collaboration, contract management, and project change request solutions. Coreworx proven solutions are used around the globe by top EPC and owner organizations to automate best practices, mitigate business risk, and improve performance to budget throughout the entire project life cycle. Coreworx builds project information management solutions for complex engineering projects
Ruum is a powerful, intuitive, lightweight project management and collaboration tool. It's the only productivity software fully integrated with the SAP C/4HANA suite. Use Ruum to manage teams, projects, and keep track of your and your team's progress. With Ada, Ruum's AI-powered virtual assistant, losing track of milestones and tasks is a thing of the past. You can monitor progress, generate reports, and collaborate all in one place. Collaboration and project management software at its best. Ruum is a powerful, intuitive, lightweight, AI-driven project management and collaboration tool with native SAP C/4HANA integrations.
Powered by Artificial Intelligence technologies, Gryzzly ensures the profitability of your projects by automating your teams monitoring and facilitating your managers decision making. A Slackbot to collect working hours, and monitor projects through KPIs such as your budget consumption or project's net magin.
Track and record construction processes and performance to ensure that goals and time lines will be followed Track and record construction processes and performance to ensure that goals and time lines will be followed
Complete control, automated oversight and reporting, this is software designed to do the time-consuming work associated with LEM management. ILLUMYS has helped major clients working in the industrial construction sector improve their processes, no matter which side of the project they are on: EPCMs and Project Owners use ILLUMYS to manage and pay subcontractors, report on project progress and forecast completion costs vs budget; ILLUMYS efficiently captures and reports on all aspects of labour, equipment and material inputs providing total project control.
Feedback platform for creative agencies. Organizing the feedback process in a smart way for video, images, sound and pdf. Feedback platform for creative agencies. Organizing the feedback process in a smart way for video, images, sound and pdf.
Organize all the activities of your company in a better way through the app. Managing your teams has never been so easy. Organize all the activities of your company in a better way through the app. Managing your teams has never been so easy.
PC-based software for the simple writing of protocols and the sustainable management of activities. Easily create meeting notes and keep control of the resulting activites that get the project done. Useful for project managers/leaders, consultants, architects - basically everyone who has to keep control of the activities of multiple projects and many participants. PC-based software for the simple writing of meeting notes and the sustainable management of activities.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Project management software with CRM, projects, email, time tracking and flexible billing, task and milestone management. Team Task management. Password manager, support email integration, individual email integration, company dictionary, company knowledge base, word document merging with standard fields and custom fields, keyword tagging and keyword tag management. Email template creation, search, merge fields, bulk email, reports. Sales Campaign tracking, ROI, Sales Plans. Project management software with CRM, projects, email, time tracking and flexible billing, task and milestone management.
(0 reviews)
Bekijk profiel
proMX is a system integrator and software development company consulting and supporting companies to become agile organizations. Our main competencies are CRM, xRM, project and resource management, and cloud migration. As a longtime Microsoft partner, we have developed a range of products compatible with Dynamics 365. proMX, a longtime Microsoft partner, develops software solutions compatible with Microsoft Dynamics 365.
(0 reviews)
Bekijk profiel
An innovative solution that enhances social experience for brands; create, manage and amplify the reach, and gain insights. An innovative solution that enhances social experience for brands; create, manage and amplify the reach, and gain insights.
(0 reviews)
Bekijk profiel
ValueWorks is a cloud-based collaboration software that allows multiple contractors and merchants to work on a single platform ValueWorks is a cloud-based collaboration software that allows multiple contractors and merchants to work on a single platform
(0 reviews)
Bekijk profiel
YAKINDU Traceability (YT) recognizes development artifacts such as requirements, design elements, test cases, etc. across a white bandwith of tools. You can e.g. trace from requirements in DOORS via a UML Architectur and a Matlab Design to source code / test cases/ results, etc. YT does not only integrate and homogenize data, but it chains your tools: Selections are propagated from artifacts in their original tool to YT and vice versa. For analysis, YT comes with a built in reporing engine. YAKINDU Traceability is a professional tool that helps you to describe and trace the life of your project requirements.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Document management software designed to help your organization manage any type of document. Document management software designed to help your organization manage any type of document.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Improve organizational efficiency, increase project effectiveness, reflect accurate project outputs and outcomes as and when they occur Improve organizational efficiency, increase project effectiveness, reflect accurate project outputs and outcomes as and when they occur
(0 reviews)
Bekijk profiel
SuitePro-G software offers a turnkey solution for PPM needs & helps organizations control the lifecycle of simple project portfolios Measure against strategy, optimize performance, and adapt at the portfolio level. Portfolio Control and Analysis Reporting & Dashboards Idea Management : Review, compare and rank ideas Budget Management Functionnal Management features : Manage Projects from Demand to Selection to Collaboration Project scheduler : Mind Mapping, kanban, gantt SuitePro-G software offers a turnkey solution for PPM needs & helps organizations control the lifecycle of simple project portfolios
(0 reviews)
Bekijk profiel
Creates time location / time chainage charts from linear project schedule data. Creates time location / time chainage charts from linear project schedule data.
(0 reviews)
Bekijk profiel
A suite of CRM solutions designed to increase sales, optimize customer service, improve marketing performance, and manage contacts of your company. CRM solutions built to increase sales, optimize customer service, improve marketing performance, and manage contacts of your company.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Transforms geo-spatial network design into deliverable work enabling large-scale projects to be deployed faster than ever before. Transforms geo-spatial network design into deliverable work enabling large-scale projects to be deployed faster than ever before.
(0 reviews)
Bekijk profiel
EDGE On Site is a mobile production management tool that extends the power of The EDGE estimating software into the field. With virtually no data entry, EOS connects to the original estimate, and uses real time performance analysis to locate the EXACT point where production exceeds the original budget. Running conveniently off an Apple iPad, foremen can use the app from anywhere! Keep profits steady and improve production tracking at a price you can afford. Contact us for more information now! EDGE On Site is a mobile production management tool that extends the power of The EDGE estimating software into the field
(0 reviews)
Bekijk profiel
Herbby is a SAAS software 100% online and provide tools to manage project, time sessions, accounting and billing. Herbby is a SAAS software 100% online and provide tools to manage project, time sessions, accounting and billing.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Optimize your business processes with this no-code business process management solution. Optimize your business processes with this no-code business process management solution.
(0 reviews)
Bekijk profiel
HCL UrbanCode Velocity is a software product to help visualize, orchestrate and optimize your continuous delivery value stream. Development teams, release managers and transformation executives now have one tool to consolidate data and drive action across many agile, continuous integration and continuous delivery systems. Velocity is designed for companies that are looking to move beyond automation to drive culture change and fully realize the benefits of their DevOps transformation investments. HCL UrbanCode Velocity is a value stream management platform that integrates with everything, bringing your DevOps data together.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Webplanner.com is the online project management tool for anyone who plans projects. Whether you are a professional project manager working with non-professionals, someone managing a project without professional training, starting a business or planning a wedding, Webplanner is for you. Pie charts will give you a quick insight into project progress, and Gantt chart will allow you to focus on the scheduling details. Discussion boards stimulate team member engagement. An easy-to-use, collaborative Project Management tool with Gantt and pie chart visualization, and an informal discussion board.
(0 reviews)
Bekijk profiel
JobBag is the premier business management system for creative and design businesses. Bringing your entire team onto one easy-to-use solution. Project management, time management and a full accounting solution all in one. Create plans, quotes, manage job costings, raise POs and invoices, pay bills and run your Single Touch Payroll. Enabling you to build a single source of truth for your business and your clients. Improve your cash flow, manage your projects and grow your business profitably. The business management system for design businesses and creative agencies. One source of truth for all your team.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Dozillo is a project management and time tracking platform that makes it easy for teams to log time and stay focused on daily tasks so that projects hit deadlines and stay within budget. Key features include, resource planning, time tracking, task allocation, project budgeting, project monitoring, Todo lists, sub tasks, reports, team scheduling, workload management and team holiday/vacation management. Dozillo makes it easy for teams to track time, schedule work and manage tasks across multiple projects.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Collaborative goal tracking database software. Collaborative goal tracking database software.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Goals is a new project management solution designed to help startups, business owners and PMs to perform goal-oriented management. Within a single platform, users will be able to: set project goals and build mind maps, break down goals into tasks, assign tasks to team members, complete tasks using Sprint & Kanban boards, control progress with Charts Reports Goal-Oriented tool that helps manage your Projects from Idea to Result
(0 reviews)
Bekijk profiel
Our smart learning algorithms monitor and analyze video feeds from site cameras. Using the power of computer vision, data and real-time actionable insights are generated that empower construction professionals to mitigate costs, schedule risks, gain visibility and transparency into their construction sites. We provide powerful project control insights to bring predictability, stability, and construction safety. 3D computer vision platform that enables developers, project managers, and general contractors to optimize labor, equipment & safety.
Bekijk profiel
Cloud-based solution that helps businesses streamline workflow processes, track projects, manage assets and share files. Cloud-based solution that helps businesses streamline workflow processes, track projects, manage assets and share files.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Project portfolio management for agile, hybrid, and waterfall organizations that use Jira. BigPicture has a selection of tools: Scope, Gantt charts, Roadmaps, Agile Board, Risk matrix, Teams, Resource management, and Reports. Learn on predefined data, then create your work breakdown structure from scratch. Combine Jira's low-level tracking capacity with the bird's eye view of BigPicture. Project Portfolio Management for Jira. Scope and oversee multiple projects in Jira.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Manage construction projects. Big. Small. Complex. Simple. Everything! PlanToBuild is a cross-trade, web-based software solution for construction project management that has been developed by industry insiders for real-life needs. Functions such as scheduling, task management, daily construction reports, defect management and reporting are the base essentials. There is no question about it. And we are experts in these areas. Cross-trade, web-based software solution for construction project management.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Our all-in-one online tool helps users measure impact, track data trends and visually share the stories that matter most. Our all-in-one online tool helps users measure impact, track data trends and visually share the stories that matter most.