Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Cloud communicatie platform software met de meeste reviews van onze gebruikers

62 resultaten
Moxtra maakt gebruik van OneStop-portals, eigen communicatiehubs die kunnen worden ingezet als een eigen cloud, gedeelde cloud voor meerdere gebruikers of lokale dienst. Meer informatie over Moxo
pakket van samenwerkingsdiensten. Moxtra zorgt voor een naadloze uitbreiding van bedrijfsprocessen. Voor verbeterde beveiliging kan de oplossing worden ingezet als een eigen cloud, gedeelde cloud voor meerdere gebruikers of lokale dienst. Moxtra is ontworpen om te voldoen aan de strenge beveiligingsvereisten van gereguleerde sectoren, met versleuteling en de mogelijkheid om de unieke best practices van elk bedrijf te ondersteunen. Meer informatie over Moxo

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Callr is een oplossing voor communicatie- en gespreksanalyse die bedrijven de tools biedt die ze nodig hebben om conversatie in te bouwen. Meer informatie over CALLR
Callr is een oplossing voor communicatie- en gespreksanalyse die bedrijven de tools biedt die ze nodig hebben om conversatie in hun bedrijf in te bouwen. Het platform is gespecialiseerd in het ondersteunen van transacties met hoge waarde op marktplaatsplatforms, van onroerend goed tot autoverkoop, waarbij het juiste telefoongesprek op het juiste moment de sleutel is tot conversies en concurrentievoordeel. Callr is opgericht in 2011 en verbindt mensen via spraak- en sms-oplossingen die naadloos kunnen worden geïntegreerd in elke bedrijfsstack. XXX Meer informatie over CALLR

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Automatisch kiezen, spraakuitzending, cloud PBX, CRM, DID's, videoconferentie. Samenwerken met je klanten en teams wordt eenvoudiger. Meer informatie over Kavkom
Gehoste zakelijke VoIP-telefoondiensten en meer In de bedrijfscloud gehoste KAVKOM-oplossingen helpen ondernemingen hun klanten beter van dienst te zijn en de omzet te verhogen via mobiele en flexibele oplossingen waarmee je sneller, overal en altijd zaken kunt doen. Van gehoste VoIP zakelijke telefoondiensten en cloudgebaseerde software voor callcenters tot unified communications: de diensten zijn gebruiksvriendelijk, geavanceerd, betrouwbaar en op maat gemaakt. Samenwerken met je klanten en je teams wordt eenvoudiger. Meer informatie over Kavkom

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Voeg direct co-browsing, videochat, scherm delen en annotaties toe aan je communicatiestack zonder code opnieuw te moeten schrijven. Meer informatie over Surfly
Voeg direct co-browsing, videochat, scherm delen en annotaties toe aan je communicatiestack en geniet van een collaboratief digitaal traject. Surfly verbetert de interacties op je platform in realtime. Zonder een enkele regel code te schrijven of software te installeren. Geen downloads, geen installaties, geen instellingen. Gewoon plug-and-play. Meer informatie over Surfly

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Bitrix24 het populairste gratis platform voor cloudcommunicatie en samenwerking dat wordt gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een toonaangevend gratis platform voor cloudcommunicatie en samenwerking dat door meer dan 4 miljoen organisaties wereldwijd wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie, en biedt communicatietools, taak- en projectmanagement, tools voor sociale samenwerking, werknemersbetrokkenheid, groepschat, gedeelde agenda's en meer. Bitrix24 is volledig gratis voor teams tot 12 werknemers en je kunt een onbeperkt aantal gebruikers kopen voor slechts $ 199 per maand. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog. Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een uitstekend beoordeeld cloudcommunicatieplatform dat is ontworpen voor moderne bedrijven. Meer dan 2500 bedrijven, waaronder DHL, Yves Rocher en Glovo, vertrouwen op CloudTalk vanwege de goede gesprekskwaliteit en een ongeëvenaarde reeks functies. Maak het je verkoop- en klantenondersteuningsteams gemakkelijker met meer dan 70 geavanceerde belfuncties en eenvoudig in te stellen integraties met je bestaande helpdesk-, CRM- en e-commercesystemen. Het is het ideale telefoonsysteem voor middelgrote bedrijven die willen groeien. Probeer de proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Software die je helpt met alumnibeheer, betrokkenheid van je alumni en teruggeven aan je gemeenschap. Vraag vandaag nog een demo aan. Meer informatie over VeryConnect
VeryConnect combineert alumnibeheer, betrokkenheid van alumni en teruggeven binnen één platform. Deze betrouwbare technologie helpt je tijd te besparen en waarde te bieden aan je alumni. Je betaalt alleen voor de functies die je nodig hebt, vanaf minder dan 200 euro per maand. Het behulpzame ondersteuningsteam is gevestigd in het Verenigd Koninkrijk. Vraag vandaag nog een gratis demo aan om te zien hoe VeryConnect je alumnivereniging een boost kan geven. Meer informatie over VeryConnect

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Het is een oplossing voor beheer van de klantcommunicatie waarmee bedrijven klantgegevens, leads, berichten via meerdere kanalen, enz. kunnen beheren. Meer informatie over Qiscus
Het is een oplossing voor beheer van de klantcommunicatie waarmee bedrijven klantgegevens, leads, berichten via meerdere kanalen, enz. kunnen beheren. Meer informatie over Qiscus

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Uniforme automatische kiesfunctie en geavanceerde geautomatiseerde callcentersoftware die inkomende/uitgaande spraak-, fax-, sms- en e-mailtechnologie ondersteunt. Meer informatie over ICTBroadcast
Een softwareoplossing met geavanceerde functies voor automatisch kiezen, software voor spraakuitzending en callcenter met voorspellende nummers, snelkiesfuncties, faxcampagnes, sms-berichten, toets-1-campagne, enquêtecampagne, afspraakherinneringen, inkomende marketing, inkomende enquête en peilingen, geavanceerde rapportage en monitoring, facturering, routering, beoordelingen, AMD, DNC en aangepaste campagnes met IVR-ontwerper en vele andere functies. Meer informatie over ICTBroadcast

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Software voor sms-marketing, inclusief a\b-testen, clicktracking, lijstbeheer, mobiele bestemmingspagina's en meer. Meer informatie over SMS Studio
SMS.Studio biedt campagne- en a\b-testen, ingebouwde clicktracking, geavanceerd lijstbeheer, automatisering, API, OTP, aanpasbare mobiele bestemmingspagina's en meer. Hoge bezorgingspercentages, maatwerk, goede prijzen voor directe routes, online ondersteuning en gratis krediet voor testen bij aanmelding. Gebruik promotiecode CPTRRA. Meer informatie over SMS Studio

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat of een videosysteem. WebEx Meeting Center biedt geïntegreerde audio-, video- en contentuitwisseling. Hou gesprekken privé met zeer veilige WebEx-vergaderingen van de Cisco-samenwerkingscloud. Meer informatie over Webex

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Wrike is een cloudcommunicatieplatform met een functie voor live bewerken, @mentions, aangepaste velden, integraties met berichten-apps en meer.
Wrike is een cloudcommunicatieplatform dat wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven over de hele wereld. Gebruik de alles-in-één software van Wrike om het werken op afstand te vereenvoudigen en de communicatieprocessen van je bedrijf te centraliseren. Werk in realtime samen aan gedeelde taken met functies voor live bewerken, aangepaste velden, @mentions en controletools. Kies uit meer dan 400 app-integraties om teamvergaderingen te plannen en te communiceren via online berichtenkanalen. Houd je externe teams onderling verbonden met het cloudplatform van Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Twilio biedt eenvoudige API's voor betalen op basis van gebruik aan bedrijven waarmee schaalbare, betrouwbare spraak- en sms-apps voor internet of mobiele apparaten gebouwd kunnen worden.
Twilio is het toonaangevende cloudcommunicatieplatform waarmee je klanten via verschillende kanalen kunt betrekken: sms, spraak, video, e-mail, WhatsApp en meer. Met betalen op basis van gebruik API's (Application Programming Interfaces) kunnen bedrijven communicatie betrouwbaar schalen. Meer informatie over Twilio

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Massa sms-berichtenservices. Geschikt voor het verzenden van bulk-sms-berichten, afspraakherinneringen, kortingsbonnen, reclames en meer.
Ongecompliceerde sms-marketingservices. Stuur direct 10 of 100.000 sms-berichten naar elk mobiel telefoonnummer. Maak moeiteloos een opt-in abonneelijst. Plan de verzending van sms-berichten wanneer je maar wilt. Volg de levering van sms-berichten. Tariefplannen beginnen vanaf $ 20 per maand. Of probeer de jaarplannen: betaal een jaar vooruit en ontvang direct 20% meer berichten. Meer informatie over Textedly

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
3CX is een oplossing voor cloudcommunicatie: telefooncentrales, videovergaderingen, livechat en mobiele apps. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector
3CX is een open standaard cloudgebaseerd communicatieplatform dat out-of-the-box complete Unified Communications biedt. 3CX is geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector en voor al je behoeften, van mobiliteit en status tot geavanceerde contactcentrumfuncties en meer, tegen een fractie van de kosten. 3CX maakt installatie, beheer en onderhoud van je telefooncentrale zo eenvoudig dat je deze moeiteloos zelf kunt beheren in je cloudaccount of 3CX het voor je kunt laten hosten. 1 jaar gratis. Meer informatie over 3CX

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Cloudgebaseerd communicatieplatform dat bedrijven helpt bij het beheren van oproepen, chats, evenementen, audio/video-webconferenties en het delen van schermen.
Met MiCloud Connect kun je met vertrouwen communicatie en samenwerking naar de cloud verplaatsen. Meer informatie over MiCloud Connect

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Een tijdgerichte oplossing voor taak-, project- en workflowbeheer, compleet met prachtige dashboards en krachtige AI-compatibele rapporten.
Compleet werkmanagementplatform voor bedrijven die taken, projecten en processen moeten controleren. Minimaliseer het overbodige werk en maximaliseer de winstgevendheid. Meer informatie over Runrun.it

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams, die via Zapier kan worden geïntegreerd met Salesforce, Slack en duizenden andere platforms.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms'en. Segmenteer, importeer en verzend berichten naar je contactpersonen om de communicatie van je team te schalen. Avochato integreert met platforms zoals Salesforce, Slack, Office 365 en Zapier. De API is ook geïntegreerd met Google AdWords, waardoor prospects je rechtstreeks vanuit een Google-advertentie kunnen sms'en. Meer informatie over Avochato

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Bandwidth levert API's die het eenvoudig maken om toegang tot spraakoproepen, sms-berichten en noodnummers te integreren in software en toepassingen.
Bandwidth is een softwarebedrijf met API's die het eenvoudig maken om toegang tot oproepen, sms-berichten en noodnummers te integreren in software en toepassingen. Dit platform transformeert de manier waarop mensen communiceren en daagt de normen van de oude manier van telecommunicatie uit. Dit platform is de motor achter een aantal van de belangrijkste communicatietechnologieën die momenteel op de markt zijn, bedrijven zoals Google, Skype en Ring Central. Meer informatie over Bandwidth

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
AI-gestuurde sms-berichten voor het MKB en grote ondernemingen. Zingle helpt bedrijven authentiek te communiceren voor een betere ervaring.
Zingle is een mobiel betrokkenheidsplatform tussen klanten en bedrijven dat tweerichtingscommunicatie mogelijk maakt via mobiele berichten, waaronder sms, mms en berichten op social media. Zingle's AI-gestuurde platform voor intelligente berichten werd opgericht in 2009 en stelt bedrijven in staat om de communicatie met klanten te personaliseren en te automatiseren, om de operationele efficiëntie te verhogen, de klanttevredenheid te verbeteren en extra inkomsten te genereren. De missie van Zingle is om de ervaring van klanten moeiteloos te maken. Meer informatie over Zingle

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
LoopUp levert een premium externe vergaderervaring zodat je niet meer te maken hebt met die moeizame telefonische vergaderingen.
LoopUp is een premium oplossing voor telefonische vergaderingen waarmee je eenvoudig externe vergaderingen van hoge kwaliteit kunt hosten, terwijl de beveiliging wordt geboden die nodig is voor zakelijke gebruikers. Geen training vereist. Meer dan 2000 bedrijven over de hele wereld vertrouwen op LoopUp voor hun belangrijke externe vergaderingen, van dagelijkse telefonische vergaderingen tot evenementen met een hoge zichtbaarheid. Klanten zijn onder andere Travelex, Kia Motors America, Clifford Chance, National Geographic en BMJ. Klanten worden geholpen vanuit 17 locaties over de hele wereld. Meer informatie over LoopUp

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing. Meer informatie over JustCall

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Zakelijke berichtenfunctie met multi-channel communicatieplatform. Zet je bezoekers vandaag nog om in klanten.
JivoChat is een zakelijke berichtenoplossing die je verkoopteam de tools biedt die het nodig heeft om effectiever te verkopen. Creëer schaalbare groei met JivoChat-functies zoals slimme triggers, geavanceerde terugbelsystemen en zakelijke telefonie. Communiceer met klanten via je website, e-mail, telefoontjes en je favoriete berichtenfuncties voor sociale media. Zelfs wanneer je offline bent, kunnen websitebezoekers een registratie van berichten voor je achterlaten. Gebruik JivoChat om je websitebezoekers vandaag nog om te zetten in klanten! Meer informatie over JivoChat

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Het sms- en Voice API-platform van Plivo biedt bedrijven een eenvoudige, snelle en schaalbare manier om hun klantcommunicatie te moderniseren.
Plivo biedt een eenvoudige, snelle en schaalbare manier om klantcommunicatie te moderniseren. Meer dan 70.000 bedrijven gebruiken Plivo om sms- en spraaktechnologie snel te integreren zonder hun bestaande kennisbank, systemen of teams onder handen te hoeven nemen. Plivo heeft directe relaties met meer dan 1600 maatschappijen in 190 landen en combineert diepgaande telecommunicatie en moderne software-ontwikkeling om aan de behoeften van hedendaagse bedrijven te voldoen: kwaliteit, schaal, snelheid en flexibiliteit. Meer informatie over Plivo

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Verzend bulk-sms-waarschuwingen naar je groep met Mobile Text Alerts.
Verzend bulk-sms-waarschuwingen naar je groep met Mobile Text Alerts. Meer informatie over Mobile Text Alerts

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Cliq helpt je te communiceren, samenwerken en consensus te bereiken zonder rompslomp. Blijf bij je team, waar je ook bent.
Realtime berichten en bestanden delen - Realtime berichten versturen zorgt voor directe besluitvorming. Bestanden van elk formaat kunnen via het chatvenster binnen enkele seconden worden gedeeld. Kan alen - Individuele kanalen kunnen worden gemaakt voor individuele teams of voor projecten, discussies of leuke chatrooms. Audio- en videogesprekken - Start audio/video-oproepen rechtstreeks vanuit je chatvenster. Veilige en doorzoekbare geschiedenis - Geavanceerde zoekfunctie stelt je in staat om elk bestand of stuk tekst in je chatgeschiedenis in seconden te zoeken en te vinden. Meer informatie over Zoho Cliq

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Avaya IX Contact Center helpt bij het creëren van natuurlijke verbindingen, zowel menselijk als digitaal, via alle communicatiekanalen.
Avaya IX Contact Center helpt bij het creëren van natuurlijke verbindingen, zowel menselijk als digitaal, via alle communicatiekanalen. Bedrijven kunnen processen, mensen en toepassingen stimuleren en afstemmen om betere besluitvorming, samenwerking en het delen van informatie mogelijk te maken. Meer informatie over Avaya UCaaS

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Omni-channel oplossing voor videoconferenties voor verspreide werkteams en presentatoren die op zoek zijn naar verbinding met tal van doelgroepen.
Fuze Voice is een wereldwijd, cloudgebaseerd platform voor unified communications dat is ontworpen om productiviteit te verhogen en inzichten te bieden in de hele onderneming door vereenvoudigde zakelijke spraakcommunicatie, flexibele videoconferenties en doorlopende samenwerking mogelijk te maken. De waardepropositie van leveranciers is dat Fuze het moderne, mobiele personeel in staat stelt om altijd en overal, en op elk apparaat naadloos te communiceren. Meer informatie over Fuze

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Beheer telefoon-, WhatsApp- en sms-gesprekken - allemaal op één plek. Volledige API- en CRM-invoegtoepassingen. Virtuele telefoon
ZIWO is ontworpen als een cloudgebaseerd contactcenter van de nieuwe generatie. Het biedt API-gebaseerde CRM-integratie en geavanceerde functionaliteiten in een webgebaseerde, gebruiksvriendelijke interface, vereist geen software-installatie en is wereldwijd toegankelijk. Beheer telefoon-, WhatsApp- en sms-gesprekken - allemaal op één plek. Volledige API- en CRM-invoegtoepassingen. Virtuele telefoonnummers in elk land Meer informatie over ZIWO

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Squaretalk is een veelzijdig cloudcommunicatieplatform waarmee je verkoop- en ondersteuningsteams overal effectief kunnen werken.
Squaretalk is een veelzijdig en veilig cloudcommunicatieplatform met eenvoudige automatisering en integraties. Zo eenvoudig dat je tijd hebt voor de andere delen van je bedrijf. Het betaalbare, schaalbare en gebruiksvriendelijke CPaaS biedt je verkoop- en ondersteuningsteams krachtige tools om effectief te werken, vanaf elke locatie en via de kanalen die je klanten verkiezen. Verkrijg toegang tot lokale, mobiele en gratis nummers in meer dan 100 landen en 3400 netnummers. Meer informatie over Squaretalk

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Telnyx biedt spraak-, messaging- en IP-diensten voor toepassingen en communicatiebedrijven van de volgende generatie.
Met deze beheerportaal en API kan je eenvoudig al je spraak- en berichtenbehoeften integreren, beheren en analyseren. Begin met het verifiëren van je account en het toevoegen van verbindingen met unieke SIP-verificatie om het beheer van meerdere huurders mogelijk te maken. Koop nummers voor inkomende gesprekken, bouw SIP-trunks om uitgaande gesprekken mogelijk te maken en wijs verbindingen toe aan belprofielen voor schaalbaarheid op aanvraag. Meer informatie over Telnyx Suite

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Een nieuwe generatie VoIP voor je bedrijf, met virtuele telefoonnummers, cloud PBX en nog veel meer. Bespaar tot 90% op je telefoonrekening!
Zakelijk telefoniesysteem zonder zware hardware en bedrading. Zadarma biedt VoIP, Cloud PBX, website-widgets, integratie met top CRM-systemen en nog veel meer. Vestig je lokale of internationale aanwezigheid met virtuele telefoonnummers vanuit 90 landen over de hele wereld vanaf slechts $ 2 per maand. Meer informatie over Zadarma

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Zakelijke sms-dienst voor ondersteuning, marketing, verkoop en operationele activiteiten. Contactpersonen hoeven nooit een app te installeren, je team krijgt functies op ondernemingsniveau.
Heymarket biedt zakelijke sms-berichten voor je team. Klanten hoeven nooit een app te installeren en kunnen normale sms- en Facebook-berichten ontvangen. Je team kan berichten van Heymarket Web verzenden, lezen en beantwoorden op hun computers, de systeemeigen iOS-app (aanbevolen door Apple) of een Android-app. Meer informatie over Heymarket

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Quiq verkoopt oplossingen voor berichtendiensten en livechat om bedrijven en consumenten te helpen communiceren via digitale kanalen.
Quiq helpt merken hun klanten een consequent indrukwekkende klantervaring te bieden via sms/chatberichten, rich messaging, webchat en sociale kanalen. Met het platform van Quiq voor conversationele betrokkenheid kunnen bedrijven moeiteloos commerciële en dienstverlenende gesprekken organiseren met behulp van zowel bots als mensen. Ga voor meer informatie over Quiq naar de website van het bedrijf. Meer informatie over Quiq Messaging

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Volledig uitgerust cloud-telefoonsysteem waarmee bedrijven oproepen en sms-berichten op mobiele en vaste toestellen kunnen ontvangen.
Line2 is een cloudgebaseerde zakelijke telefoondienst waarmee je met de eenvoud van een app op al je apparaten kunt praten/sms'en. Meld je simpelweg aan voor een Line2-nummer en je hebt een tweede telefoonlijn om te gebruiken voor je werk of wanneer je je persoonlijke telefoon niet wilt delen. Voor individuen is het een gemakkelijke manier om werkoproepen/sms-berichten gescheiden te houden van persoonlijke. Voor kleine bedrijven is het een volledig uitgeruste VoIP-telefoondienst die jou en je team een professionele telefoonlijn geeft op je bestaande apparaten. Meer informatie over Line2 Pro

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Freshcaller is een cloudgebaseerd communicatieplatform voor klantenondersteunings- en verkoopteams. Het biedt ook telefoonnummers in meer dan 90 landen.
Freshcaller is een modern cloudgebaseerd communicatieplatform voor klantenondersteunings-, verkoop-, IT- en HR-teams. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller diverse oude functies zoals IVR en geavanceerde mogelijkheden zoals Smart Escalations, Voicebots en aanpasbare rapportage van prestaties om je te helpen bij het opzetten van ultramoderne telefonische activiteiten. Freshcaller biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen, vereist geen telefoonhardware en is uiterst gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Freshdesk Contact Center

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
VidyoConnect is een vergaderoplossing voor teamsamenwerking die de afstemming binnen je onderneming versnelt.
VidyoConnect is een vergaderoplossing voor teamsamenwerking die de wereldwijde afstemming binnen je onderneming versnelt, waardoor beter geïnformeerde beslissingen, snellere reacties en meer vertrouwen mogelijk zijn. Met een uniforme gebruikerservaring op mobiele, desktop- en vergaderruimte-eindpunten, biedt VidyoConnect de consistentie, de rijke functies en het gebruiksgemak die de acceptatie stimuleren. Meer informatie over VidyoConnect

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Veelzijdig zakelijk telefoonsysteem voor verkoop- en klantenserviceteams, ingebouwd met meer dan 50 zakelijke functies om je bedrijf te laten groeien.
Het zakelijke telefoonsysteem voor verkoop- en klantenserviceteams. Dit platform heeft alle functies gebundeld met gratis oproepen naar meer dan 20 bestemmingen, zodat je team gratis kan prospecten, je klanten kan bedienen en je bedrijf kan laten groeien. Klaar om het uit te proberen? Meer informatie over NUACOM

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Global Call Forwarding biedt gratis en lokale nummers uit meer dan 160 landen.
Global Call Forwarding biedt gratis en lokale nummers uit meer dan 160 landen. Maak en ontvang oproepen met behulp van de softphone-app of een ander apparaat. Je kunt je virtuele telefoonnummer(s) eenvoudig beheren via een online portal of voor hulp 24/7 contact opnemen met de technische ondersteuning. Het platform wordt wereldwijd vertrouwd door duizenden multinationale merken. Global Call Forwarding is eigendom van en wordt beheerd door United World Telecom, opgericht in 1996. Het hoofdkantoor is in Delray Beach, Florida, VS. Meer informatie over Global Call Forwarding

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Virtual PBX Ringostat bevat alles wat je nodig hebt om een betrouwbare verbinding te bieden voor elke bedrijfsomvang en -behoeften.
Ringostat Virtual PBX geeft je meer ruimte om je volledig op je bedrijf te concentreren, bedrijfsworkflows te optimaliseren en je zakelijke potentieel te maximaliseren. Oproepsegmentatie, oproepwach trij, IVR, anti-spam, voicemail, automatische opname van gesprekken en rapporten voor alle zakelijke behoeften. Ringostat Virtual PBX is toegankelijk vanuit de hele wereld. Het enige wat je nodig hebt is je internetbrowser en een headset en je bent klaar om je eerste gesprekken te voeren. Meer informatie over Ringostat

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
*Nieuw* Pakketten voor onbeperkt aantal gebruikers voor je hele kantoor vanaf $ 9,99 per maand***** Bespaar 40%-80% ten opzichte van traditionele zakelijke telefoonsystemen.
Communiceer met je externe personeel met behulp van VirtualPBX. Met het cloudgebaseerde zakelijke telefoonsysteem kun je je gebruikers en hun favoriete apparaten verbinden. Of ze nu liever traditionel e bureautelefoons, computers of smartphones gebruiken, ze kunnen van elke locatie een productief thuiskantoor maken. Bovendien kun je moeiteloos klanten begroeten met behulp van de virtuele receptioniste, oproepen door de afdeling routeren, je openingstijden bijwerken, een telefonische vergadering starten en meer. Meld je vandaag nog aan en je eerste telefoonnummer is gratis. Meer informatie over VirtualPBX

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
SMSGlobal is de toonaangevende aanbieder van mobiele berichten, platformontwerp en -ontwikkeling en integratieoplossingen.
SMSGlobal is een bekroonde internationale aanbieder van mobiele berichtentechnologie die innovatieve, gebruiksvriendelijke en op maat gemaakte communicatieoplossingen levert aan bedrijven van elke omvang, waaronder veel van de grootste internationale organisaties. Door moeiteloze integratie met de bestaande toepassingen en infrastructuur van zijn klanten verstuurt SMSGlobal met succes elke dag meer dan een miljoen sms-berichten naar meer dan 400.000 klanten in meer dan 165 landen, wat een essentieel contactpunt vormt in de huidige mobiele wereld. Meer informatie over SMSGlobal

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Arena Live Chat en Live Blog geven verschillende manieren om met het publiek te communiceren via peilingen, vragen, berichten en meer.
Arena is een krachtig platform waarmee jij en je publiek in de cloud met elkaar kunnen communiceren. De Live Chat- en Live Blog-producten zijn gebruikt door duizenden bedrijven in meer dan honderd landen. Via livechat kan met publiek worden gecommuniceerd door hen te peilen, hen vragen te stellen, één-op-één berichten te verzenden en meer. Met Live Chat kan je publiek ook met elkaar communiceren en ideeën delen. Live Blog biedt realtime updates aan het publiek. Meer informatie over Arena

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Lobster_data. De meest veelzijdige Data Hub. Volledig No-Code. Krachtige software voor alle integraties: tussen eigen systemen (EAI), met partners (EDI) en met devices (IoT).
Lobster_data is de meest veelzijdige, no-code data hub die bedrijven ondersteunt met het maken van integraties tussen hun eigen IT systemen (EAI), met hun partners (EDI) en met devices (IoT). De koppelingen/integraties worden in de gebruiksvriendelijke interface ‘no-code’ geconfigureerd. Dankzij de uitgebreide ondersteuning (zie afbeeldingen) koppelt Lobster_data met alles - ook legacy IT-applicaties. Gegevensmanipulatie wordt eenvoudig dankzij de uitgebreide set functies. De uitgebreide monitoringsfunctionaliteiten garanderen hoge beschikbaarheid. Beschikbaar On-Premise, (Private) Cloud, iPaaS of in een gecombineerde setup. Meer informatie over Lobster_data

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Cloudsysteem voor professionele servicebedrijven. Omvat bedrijfsfinanciën, mensen en documenten. Werk altijd en overal samen.
Teamogy is een uitgebreid cloudsysteem voor professionele dienstverleners. Het omvat alle stappen vanaf het eerste contact met de klant, budgettering en projectmanagement tot capaciteitsplanning en urenrapportage, kosten van derden en facturering aan klanten. Teamogy verbindt interne teams en ondersteunt samenwerking en communicatie binnen het bedrijf. Het laat je team altijd en overal werken. Meer informatie over Teamogy

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
Bouw betekenisvolle klantrelaties op via elk kanaal met het Infobip full-stack platform voor cloudcommunicatie.
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan oplossingen, berichtenkanalen en tools voor geavanceerde klantenbinding, beveiliging, authenticatie, ondersteuning en retentie. Meer informatie over Infobip

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning
TalkChief is een zakelijk telefoonplatform dat is ontworpen om de efficiëntie van je team te verhogen met behulp van krachtige functies.
TalkChief is een zakelijk telefoonsysteem dat is ontworpen voor startups en grote ondernemingen. Het platform bouwt producten waar het echt in gelooft en bouwt tegelijkertijd aan een sterk, divers team van nieuwsgierige, creatieve mensen die het beste werk van hun leven willen doen en elkaar daarbij willen ondersteunen. Het SaaS-platform biedt een robuuste telefonieoplossing via cloudgebaseerde toepassingen, CRM-integratie en aangepaste API's - allemaal ontworpen om de teamproductiviteit, klanttevredenheid en verkoopgroei te stimuleren. Meer informatie over TalkChief

Functies

  • Chatten/messaging
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • IVR en spraakherkenning