Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor accountants

Software voor accountants helpt professionele accountants de workflow te beheren, met hun klanten te communiceren en hun dagelijkse processen te automatiseren.

37 resultaten

Toonaangevende IFRS 16 lease accounting software. Intuïtieve SAAS-oplossing die contractbeheer omzet in zorgvuldige IFRS 16-rapportage. Meer informatie over IFRS 16
De IFRS 16-software is gebaseerd op een uitgebreid contractbeheersysteem, zodat het een fluitje van een cent wordt om compliant te blijven met IFRS 16. Met een gespecialiseerd IFRS 16-team kunt u erop vertrouwen dat u de hulp krijgt die u nodig heeft, wanneer u die nodig heeft. Enkele van onze kenmerken: - Automatische CPI-aanpassing aan balans - Valutafunctionaliteit - contract, boekhouding en presentatie - Openbaarmakingsinformatie - Journaalboekingsrapporten - API-uitvoer - Massa-import en batchwijzigingen - Internationale ervaring Meer informatie over IFRS 16

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Selfservice afsprakenplanning met een zeer gebruiksvriendelijke planningstool, zodat jij tijd overhoudt voor de rest van je takenlijst. Meer informatie over Acuity Scheduling
Bespaar tijd en laat je boekhoudpraktijk groeien met de self-service planningssoftware van Acuity. Vanaf het moment dat klanten bij je boeken, staat Acuity 24/7 klaar om automatisch merkeigen en aangepaste boekingsbevestigingen te verzenden, sms-herinneringen te sturen, klanten zelfstandig hun afspraken te laten verzetten op basis van jouw beschikbaarheid en betalingen te verwerken. Met Acuity verloopt je dag soepeler, zelfs tijdens het belastingseizoen. Maak individuele agenda's aan voor je personeel en locaties, en stel afspraaktypen in waardoor klanten blijven terugkomen. Meer informatie over Acuity Scheduling

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Flowie is het ultieme platform voor inkoop en financiën voor moderne bedrijven, waarbij P2P, O2C- en cashflowbeheer worden gecentraliseerd. Meer informatie over Flowie
Flowie is het ultieme platform voor inkoop en financiën voor moderne bedrijven. Flowie centraliseert Procure-to-Pay (P2P), Order-to-Cash (O2C) en cashflowbeheer, allemaal met een gebruikerservaring op consumentenniveau. Flowie heeft wereldwijde dekking: met het platform kun je facturen van en naar meer dan 60 landen beheren, terwijl je 100% belastingconform bent (e-facturering). Flowie synchroniseert binnen enkele minuten met alle tools van het bedrijf, zonder dat er een integrator nodig is. Meer informatie over Flowie

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Alles-in-één software voor belastingvoorbereiders, accountants en boekhouders. Run uw praktijk vanuit één geïntegreerde hub.
Alles-in-één software voor belastingvoorbereiders, accountants en boekhouders. Perfect om uw bedrijf te laten groeien: stop met het betalen van een dozijn tools en run uw praktijk vanuit één geïntegreerde hub. Geautomatiseerde workflows, gebruiksvriendelijk klantenportaal, aanpasbare CRM, onbeperkte en veilige bestandsopslag, e-handtekeningen, messaging & meer voor de prijs van één app. Meer informatie over TaxDome

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
NetSuite tilt je boekhoudpraktijk naar een hoger niveau door kernprocessen te automatiseren, handmatige fouten te verminderen en verwerkingstijd te verkorten.
NetSuite ondersteunt je boekhoudbedrijf van de volgende generatie door je workflows te stroomlijnen en je bedrijf of praktijk in realtime volledig 360-graden inzicht te geven. Veel delen van het boekhoudproces in een onderneming hebben specifieke vereisten, en automatisering kan de verwerkingstijd verkorten en handmatige fouten verminderen. NetSuite maakt deze automatisering mogelijk met krachtige tools die zijn geconfigureerd in de GUI. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Core helpt CPA's hun dagelijkse activiteiten te stroomlijnen met workflowbeheer, vereenvoudigde urenregistratie en geautomatiseerde facturering op één enkel platform.
BQE Core helpt accountantskantoren hun dagelijkse activiteiten te stroomlijnen en het gebruik te verhogen met workflowbeheer, vereenvoudigde urenregistratie, geautomatiseerde facturering, geplande rapporten en business intelligence-dashboards. Dit alles-in-één platform biedt volledige zichtbaarheid van taken en personeel, zodat je moeiteloos opdrachten kunt beheren en meer waarde kunt leveren aan je klanten. Met meer controle over je bedrijf en toegang tot belangrijke inzichten, mis je nooit meer een deadline. Meer informatie over BQE CORE Suite

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
BigTime is de software waarmee grote accountantskantoren kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
Accountantskantoren hebben meer nodig dan alleen een urenstaat. Ze hebben een systeem nodig dat budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën verenigt. BigTime biedt de tools die je team nodig heeft om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. "We hoefden geen compromissen te sluiten of de manier waarop we werkten te veranderen". Meer informatie over BigTime

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Divvy is een slim creditcard- en kostenbeheerplatform dat volledig gratis te gebruiken is en je beloont voor het gebruik ervan.
Divvy's 100% gratis onkostenplatform is ideaal voor elke boekhoudpraktijk en hun klanten. Divvy maakt onkostendeclaraties, het vastleggen van bonnen en werknemersvergoedingen verleden tijd. Kies eenvoudig een budget, gebruik je Divvy-kaart en je bent klaar. Alle financiële behoeften worden naar de cloud verplaatst. Besteed slimmer, sluit boeken sneller en reis beter, zonder het gedoe van het bewaren van bonnen en afstemmen. Divvy is gratis te gebruiken waarbij je 1 x-7 x beloningen kunt verdienen. Bekijk een demo en ontvang tot $ 100.* Meer informatie over BILL Spend & Expense (Formerly Divvy)

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Sage | Accounting is een eenvoudige maar krachtige online boekhoudoplossing die is ontworpen voor eigenaren van kleine bedrijven.
Sage | Accounting (voorheen Sage One) online boekhoudsoftware geeft je altijd en overal toegang tot de belangrijkste benodigdheden voor kleine bedrijven. Toegang tot dagelijkse taken zoals facturering, urenregistratie en uitgaven - via de cloud of via de mobiele app. Sage | Accounting is meertalig en biedt ondersteuning voor meerdere valuta, bekijk voor jezelf waarom succesvolle ondernemers kiezen voor dit platform. Bezoek de website voor een complete lijst met functionaliteiten. Compatibel met Mac/pc, Apple/Android. Begin vandaag nog met de gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Sage Accounting

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Ontworpen voor accountants en boekhouders. Beheer klanten, online planning, facturering, documenten en meer vanaf één plek.
vcita is een compleet platform voor bedrijfsbeheer, ontworpen voor kleine bedrijven en accountants. Automatiseer tijdrovende administratieve taken, zodat jij je kunt richten op het runnen en uitbreiden van je boekhoudpraktijk. Beheer je klanten, online planning, facturering en inning van betalingen, communicatie met klanten en documenten vanaf één plek. Laat klanten 24/7 online afspraken inplannen vanuit een gepersonaliseerde klantenportal, verstuur herinneringen en meer. Stroomlijn en vereenvoudig je facturering en inning van betalingen. Meer informatie over vcita

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Verzamel moeiteloos klantgegevens en documenten, analyseer scenario's voor belastingafhandeling en vul automatisch de juiste IRS-formulieren in.
Canopy maakt belastingsoftwareproducten met één doel: het fiscale leven gemakkelijker te maken. Praktijkbeheer verhoogt je workflow-efficiëntie en verbetert tegelijkertijd de klantrelaties met behulp van een klantportaal en geavanceerd projectmanagement. Belastingresolutie bespaart je uren op elke zaak met automatisch ingevulde IRS-formulieren en assistenten voor zaakuitkomsten. Met de transcriptietool van Canopy kun je binnen twee minuten IRS-transcripties ophalen. Probeer het uit met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Canopy

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Door dashboards en gegevensinvoer op één scherm te combineren, krijgen gebruikers een unieke ervaring waarbij alles met één klik kan worden gedaan.
OfficeTools is de toonaangevende leverancier van praktijkbeheersoftware voor bedrijven in de fiscale en boekhoudkundige sector. OfficeTools biedt je alles wat een bedrijf nodig heeft om dagelijkse activiteiten uit te voeren, inclusief de centralisatie van klantgegevens, het volgen van vervaldatums, personeel, workflowbeheer, geautomatiseerde facturering en urenregistratie, en combineert een aantal van de belangrijkste productiviteits- en beheerfuncties in een geïntegreerde oplossing die centraal zal komen te staan in je praktijk. Meer informatie over OfficeTools

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Karbon is een collaboratief werkmanagementplatform voor accountantskantoren, waarin e-mail, discussies, taken, workflows en meer worden gecombineerd.
Karbon is een werkmanagementplatform voor accountantskantoren. Het biedt een echt samenwerkingsplatform om workflows te beheren, met teams te communiceren en uitzonderlijk werk voor klanten te leveren. Door het combineren van e-mail, discussies, taken en krachtige workflows helpt Karbon je team af te stemmen via één plek om te communiceren en samen te werken, waardoor de capaciteit om op tijd en onder budget te leveren wordt vergroot. Meer informatie over Karbon

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Receipt Bank is een internationaal toonaangevend papierloos boekhoudplatform, dat accountants, boekhouders en bedrijven met elkaar verbindt. Sinds 2010
Receipt Bank is een internationaal toonaangevend papierloos boekhoudplatform, dat accountants, boekhouders en bedrijven met elkaar verbindt. Sinds 2010 wordt het eenvoudig gemaakt om financiële documenten vast te leggen, te verwerken en te delen, zodat bedrijven zich kunnen concentreren op wat belangrijk is. Je hebt betere dingen te doen dan data-invoer. Daarom word je geholpen papier te laten voor wat het is en gemiddeld zo'n drie uur per week te besparen zodat je tijd over hebt voor dingen die je graag doet, of je nu je bedrijf wil laten groeien of vrijdagen vrij wil nemen. Meer informatie over Dext Prepare

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Practice Ignition is een krachtige manier om je klantgerichte bedrijf te runnen. Voorstellen, contracten, facturering, business intelligence +
Practice Ignition is een krachtige manier om je klantgerichte bedrijf te runnen. Maak en volg voorstellen met ingebouwde contracten en opdrachtbevestigingen, stuur je klanten een factuur met variabele betalingsopties (terugkerend, eenmalig, enz.) en krijg belangrijke zakelijke inzichten allemaal op één plaats. Vervolgens kan je je boekhoud- en workflowtaken automatiseren door middel van integraties. Practice Ignition helpt je meer klanten binnen te halen, de cashflow te verbeteren, on-boarding van klanten te stroomlijnen en het succes van je bedrijf te voorspellen. Meer informatie over Ignition

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven om de salarisadministratie, het klantenbeheer, belastingen en al je boekhoudbehoeften te automatiseren.
MYOB Essentials is de snelle en gemakkelijke manier om je cashflow en ATO-compliancevereisten te beheren. Bevat tijdbesparende functies voor het dagelijkse boekingswerk. Zeg vaarwel tegen cashflow-zorgen. Accepteer creditcard- of BPAY-betalingen van klanten rechtstreeks vanuit een e-mailfactuur. Snelle en eenvoudige belastingupdates zorgen ervoor dat je altijd actueel bent. Super betalen en de vereisten van ATO Single Touch Payroll de baas blijven is een fluitje van een cent. Meer informatie over MYOB Business

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Een gebruiksvriendelijke oplossing die alles biedt wat je nodig hebt om je bedrijf op te schalen.
Alles wat je bedrijf nodig heeft om op te schalen in één gebruiksvriendelijke oplossing. Beheer je personeel, volg deadlines van klanten, automatiseer het verzamelen van klantgegevens, houd de tijd bij, factureer je klanten en bewaar al je klantinformatie op één plek. Meer informatie over Financial Cents

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Meest betaalbare complete CRM op de markt. Eenmalig $ 99 per gebruiker. Eenvoudig te gebruiken met optionele add-ons voor een op maat gemaakt pakket.
Software moet een eenmalige uitgave zijn. InfoFlo bevat levenslange gratis updates, geen maandelijkse kosten en kost eenmalig $ 99 per gebruiker. InfoFlo is een eenvoudig te gebruiken CRM die perfect is voor het beheren van klantrelaties en bevat de meest robuuste Outlook-synchronisatie op de markt. Het is een volledig geïntegreerde oplossing voor contacten, relaties, e-mail, agenda, documenten, verkoop, taakbeheer en VoIP. Het omvat Quick Books, Outlook en Google Sync. Meer informatie over InfoFlo

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Software voor afsluitingsbeheer, ontwikkeld door accountants voor accountants om de boeken sneller en nauwkeuriger af te sluiten.
FloQast is software voor afsluitingsbeheer, ontwikkeld door accountants voor accountants om boekhoudteams te helpen sneller en nauwkeuriger af te sluiten. Het biedt één enkele plek om de afsluiting te beheren en iedereen inzicht te geven. FloQast werkt samen met je bestaande checklists en Excel om het afsluiten te beheren. Gemiddeld voltooien FloQast-klanten het afsluiten 3 dagen sneller. De bekroonde oplossing wordt vertrouwd door honderden boekhoudafdelingen, waaronder die van Twilio, Nutanix, Zillow en The Golden State Warriors. Meer informatie over FloQast

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor praktijkbeheer, boekhouding en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat.
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor juridische boekhouding en praktijkbeheer, algemene en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat. uLaw heeft algemene en trustboekhouding naadloos vereenvoudigd en gerechtelijke formulieren geautomatiseerd, en het biedt krachtige analyse waardoor zelfstandige advocaten en kleine advocatenkantoren efficiënt kunnen werken en tijd en geld kunnen besparen met de gemoedsrust dat ze voldoen aan de voorschriften van de orde van advocaten. Meer informatie over uLawPractice

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
AccountancyManager is bekroonde, tijdbesparende software voor praktijkbeheer die is ontworpen door accountants voor accountants en boekhouders.
AccountancyManager is uitgeroepen tot toonaangevende CRM- en praktijkbeheersoftware in het VK en bespaart je tijd door je administratie te automatiseren: - automatisch gegenereerde takenlijsten; - direct onboarden van klanten; - automatiseren van registratieverzoeken en meer; - deel documenten, ontvang e-handtekeningen en voer witwascontroles uit; - auditspoor van communicatie en gegevenswijzigingen; - houd de winstgevendheid van klanten bij; - alles wat je nodig hebt, waar je ook bent. "Vroeger besteedde ik twee dagen van mijn week aan praktijkbeheer. AM heeft dit teruggebracht tot een halve dag." - Emma B Meer informatie over AccountancyManager

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Jetpack Workflow helpt boekhoudkundige professionals werk van terugkerende klanten te automatiseren en bij te houden. Krijg de controle, voorspelbaarheid en transparantie terug.
Jetpack Workflow helpt meer dan 6000 boekhoudkundige professionals werk van terugkerende klanten te automatiseren en bij te houden. Met Jetpack Workflow hoef je je niet langer zorgen te maken dat je iets over het hoofd ziet. Voor het instellen van je klanten hoef je alleen maar een spreadsheet bij te voegen. Voor het instellen van het werk van klanten hoef je de taak alleen maar op herhalen te zetten en het te kopiëren naar andere klanten. Krijg de controle en transparantie terug over het werk van je klanten. Meer informatie over Jetpack Workflow

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Boekhoudautomatisering voor effectieve accountants en boekhouders.
Halveer de tijd voor boekhouding. Automatiseer de gegevensinvoer van alle inkoopfacturen, ontvangstbewijzen en verkoopfacturen. Bevat: automatisering van leveranciers, factuurbeschrijvingen, regelitems, batchscanning, eerlijke prijsstelling. Meer informatie over Datamolino

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Pakket met producten en diensten ontworpen door accountants voor accountants om workflowprocessen in professionele accountantskantoren te beheren.
Pakket met producten en diensten ontworpen door accountants voor accountants om workflowprocessen in professionele accountantskantoren te beheren. Meer informatie over CS Professional Suite

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Eenvoudige, flexibele en gebruiksvriendelijke software voor praktijkbeheer voor kleine boekhouders en accountantskantoren. Ga binnen enkele minuten aan de slag.
Pixie is gewaardeerd door kleine bedrijven met grote ambities. Bespaar tijd en wees beter georganiseerd. Het heeft alles wat je nodig hebt om je klanten, deadlines, workflows, e-mails en bestanden in één eenvoudige, flexibele en gebruiksvriendelijke app te beheren. Pixie wordt geleverd met regiospecifieke workflowsjablonen, en er is een groeiende bibliotheek van workflowsjablonen waardoor je nog sneller aan de slag kunt. Probeer Pixie vandaag nog gratis en stel binnen enkele minuten je eerste taken in. Meer informatie over Pixie

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Automatiseer facturering, versnel betalingen, verbeter de cashflow en elimineer veel werk met Biller Genie.
Biller Genie is je virtuele AR-afdeling die naadloos aansluit op je boekhoudsoftware en automatisch facturen, herinneringen en achterstallige meldingen via e-mail en papieren post verstuurt. Je klanten kunnen facturen online betalen via creditcard, ACH of Apple Pay en betalingen worden automatisch afgesloten in je boekhoudsoftware, waardoor het vele werk van je factureringsproces niet meer nodig is. Je merkeigen klantenportaal biedt je klanten een handige plek om hun informatie 24/7 online te beheren. Meer informatie over Biller Genie

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Eenvoudig te starten, gebruiksvriendelijke software voor boekhoudprocesbeheer. Altijd en overal veilig toegang tot je bestanden.
Contentverse is eenvoudige software voor het beheer van boekhoudprocessen die voldoet aan de normen van de sector en naadloos integreert met je bestaande hardware en software. Dankzij de veelzijdigheid van Contentverse kunnen de oplossingen worden geïmplementeerd in verschillende verticale markten, zoals boekhouding, bouw, onderwijs, financiële dienstverlening, gezondheidszorg, productie, juridische zaken en nog veel meer. Als je organisatie veel papierwerk heeft, digitaal wil gaan en processen te beheren heeft, past Contentverse goed bij jou. Meer informatie over Contentverse

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
AMTdirect is de ultieme oplossing voor leaseboekhouding en administratie. Zorg voor naleving van FASB ASC 842 en ontvang vandaag nog een gratis demo.
AMTdirect is een zeer vertrouwde naam op het gebied van leaseboekhouding en -administratie, en zorgt voor volledige naleving van de nieuwe standaarden voor leaseboekhouding. De cloudgebaseerde oplossing van AMTdirect automatiseert de rapporten en openbaarmakingen die vereist zijn voor ASC 842-compliance en biedt een centrale opslagplaats voor al je leasedocumenten. Ontdek waarom meer dan 650 topmerken een partnerschap zijn aangegaan met AMTdirect. Meer informatie over AMTdirect

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
BlackLine is vertrouwde technologie voor het moderniseren van financiën en boekhouding.
Het platform voor financieel beheer en automatisering van BlackLine biedt krachtige cloudgebaseerde technologie en realtime automatisering om boekhoudkundige en financiële teams grip te geven over hun processen. De visie van BlackLine voor het transformeren van financiële en boekhoudkundige werkzaamheden zorgt voor een daadwerkelijke modernisering van processen en maakt echte productiviteitswinst mogelijk. Meer informatie over BlackLine

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
TaxFlow is software voor het beheer van belastingpraktijken die door belastingaccountants is gemaakt om eenvoudig, betrouwbaar en intuïtief te zijn.
TaxFlow is gemaakt door belastingaccountants omdat deze zelf worstelden met het ontbreken van handige softwaretools om het werk met succes te doen. Voor het belastingseizoen leek het altijd alsof er moest worden gekozen tussen een volledig CRM-systeem om elk aspect van de praktijk te controleren, of een spreadsheet. De eerste is te veel en de laatste niet voldoende. Daarom is TaxFlow gecreëerd: een tool om je cliëntenlijst voor belastingaangiften te helpen organiseren, zonder alle bagage van een traditionele CRM. Meer informatie over TaxFlow

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Met de software van AFAS automatiseer en optimaliseer je alle administratieve processen. Zo bespaar je geld, energie én tijd. En dat creëert ruimte voor meer kwaliteit.
AFAS Software is een softwareleverancier in België waarvan het hoofdkantoor in Nederland is gelegen. Wat typeert ons nu juist als bedrijf? We zijn een beetje gek, een tikkeltje eigenwijs, maar we inspireren vooral met veel passie ondernemers en onze klanten. We ontwikkelen innovatieve software voor de zakelijke markt. Daarbij nemen we graag onze maatschappelijke verantwoordelijkheid. Meer informatie over AFAS Software

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Vision planner is een cloudtoepassing voor boekhouding- en administratiekantoren om hen financiële informatie en rapportages te verstrekken.
Vision planner is een cloudtoepassing voor boekhouding- en administratiekantoren om hen financiële informatie en rapportages te verstrekken. Meer informatie over Visionplanner

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
DigiBTW is een Nederlandstalige online boekhoudoplossing voor freelancers. Het omvat facturering, administratief beheer en inzichten.
DigiBTW is een Nederlandstalige online boekhoudoplossing voor freelancers. Het omvat facturering, administratief beheer en inzichten. Meer informatie over DigiBTW

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Client Online is een Nederlandstalige beheeroplossing voor boekhoudkantoren. Het biedt een klantenportal, gepersonaliseerde branding en een app.
Client Online is een Nederlandstalige beheeroplossing voor boekhoudkantoren. Het biedt een klantenportal, gepersonaliseerde branding en een app. Meer informatie over Client Online

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Eenvoudig kosten bijhouden, factureren, boekhouding, btw- en jaaraangiftes verzorgen. Web based met mobiele app, veilig in de cloud.
Myfinance is speciaal voor de kleine ondernemer zonder specifieke boekhoudkennis. Alles in één systeem online, dus altijd en overal inzichtelijk. Eenvoudig uploaden van bonnetjes en facturen via de webversie of een foto met de mobiele app. Offertes en facturatie in huisstijl. Koppeling met de KvK. Uren en kilometerregistratie volgens geldende belastingwetgeving. Btw- en belastingaangifte met één druk op de knop. Geen boekhoudkundige kennis vereist. Meer informatie over Myfinance

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums