België Lokale producten weergeven
27 resultaten
België Lokaal product
Adfinity is een alles-in-één boekhoudpakket met een grote verscheidenheid aan geavanceerde functies voor het optimaal financieel beheer van jouw organisatie. Meer informatie over Adfinity
Adfinity is de meest toonaangevende boekhoudsoftware voor finance managers die hun job en hun team naar een hoger niveau willen tillen. Het biedt toegevoegde waarde op het vlak van rapportering, automatisering, digitalisering van workflows en papierloos werken. Met een grote verscheidenheid aan geavanceerde functies voor financieel beheer is Adfinity bij uitstek geschikt voor ambitieuze en moderne middelgrote KMO's en hoger. Naast de geprezen gebruiksvriendelijkheid, kun je genieten van eersteklas meertalige ondersteuning. Meer informatie over Adfinity

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
België Lokaal product
Digitaliseer de financiële boekhouding van jouw vereniging met Billit én bespaar kostbare tijd. Start de gratis proefperiode nu! Meer informatie over Billit
Op zoek naar een boekhoudprogramma voor jouw vereniging? Digitaliseer jouw facturatieproces én bespaar kostbare tijd. - Verstuur in enkele klikken professionele facturen en offertes. - Upload je onkosten en aankoopfacturen via de app. - Krijg inzichten in jouw financiën door de overzichtelijke dashboards. - Geef je boekhouder toegang tot alle nodige documenten. - Integreer met je huidige software. Start nu de gratis proefperiode en ontdek zelf alle voordelen. Meer informatie over Billit

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Het beste van alles is dat je het 30 dagen gratis kunt proberen. Meer informatie over Quickbooks Online

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één cloudoplossing voor bedrijfsmanagement die meer dan 32.000 organisaties helpt effectiever te werken door kernprocessen te automatiseren en realtime inzicht te bieden in operationele en financiële prestaties. NetSuite geeft bedrijven duidelijk inzicht in hun informatie en controle over hun bedrijf, dankzij één geïntegreerd pakket van toepassingen voor het beheer van boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain- en magazijnactiviteiten. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
Sage | Accounting is een eenvoudige maar krachtige online boekhoudoplossing die is ontworpen voor eigenaren van kleine bedrijven.
Sage | Accounting (voorheen Sage One) online boekhoudsoftware geeft je altijd en overal toegang tot de belangrijkste benodigdheden voor kleine bedrijven. Toegang tot dagelijkse taken zoals facturering, urenregistratie en uitgaven - via de cloud of via de mobiele app. Sage | Accounting is meertalig en biedt ondersteuning voor meerdere valuta, bekijk voor jezelf waarom succesvolle ondernemers kiezen voor dit platform. Bezoek de website voor een complete lijst met functionaliteiten. Compatibel met Mac/pc, Apple/Android. Begin vandaag nog met de gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Sage Business Cloud Accounting

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
Door de software voor fondsenboekhouding te combineren met een gebruiksvriendelijk platform, biedt Aplos een ideale fondsenboekhouding voor non-profitorganisaties en kerken.
Aplos is gespecialiseerd in online software voor fondsenboekhouding en donaties voor non-profitorganisaties. Fondsenboekhouding wordt gemakkelijk gemaakt met deze allesomvattende, gebruiksvriendelijke software die je overal en altijd online kunt gebruiken. Je kunt moeiteloos je transacties invoeren en professionele rapporten genereren. Accepteer online donaties en houd ze automatisch bij voor contributieverklaringen. Training en ondersteuning zijn altijd gratis. Meer informatie over Aplos

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
Financial Edge NXT biedt complete functies voor fondsboekhouding, zodat je financiële processen kunt stroomlijnen en verantwoordelijkheid kunt tonen.
Financial Edge NXT biedt intuïtieve boekhoudsoftware voor cloudfondsen die speciaal zijn ontworpen om te voldoen aan de behoeften van non-profitorganisaties en overheidsinstanties. Het is geavanceerde technologie met krachtige rapportagetools om je boekhoudteam te helpen efficiëntie, transparantie en financieel rentmeesterschap te stimuleren, en waarmee je transacties naadloos kunt beheren, handmatige processen kunt elimineren en informatie in een handomdraai veilig kunt delen. Meer informatie over Blackbaud Financial Edge NXT

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
Boekhouden voor kleine bedrijven eenvoudig gemaakt. Je kunt facturen verzenden, betalingen innen, uitgaven bijhouden, rapporten creëren en betere financiële beslissingen nemen.
Kashoo is eenvoudige online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Beschikbaar via internet en de bekroonde app voor iPad en iPhone. Echte dubbele boekhouding en toch heerlijk eenvoudig in het gebruik. Je kunt facturen verzenden, online creditcardbetalingen verzamelen, uitgaven en de omzetbelasting bijhouden, banktransacties automatisch importeren en de rapporten genereren die je nodig hebt voor belastingtijd. Functionaliteiten omvatten ook meerdere valuta's, een onbeperkt aantal gebruikers en beveiligde toegang voor accountants en boekhouders. Meer informatie over Kashoo

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
ImportOmatic biedt snelle en gemakkelijke gegevensintegratie voor Blackbaud Raiser's Edge en Raiser's Edge NXT.
De Omatic-functie voor invoer in het grootboek overbrugt de kloof tussen het fondsenwervings- en programmabeheersysteem van je non-profitorganisatie en je financiële boekhoudsysteem, door ervoor te zorgen dat nauwkeurige informatie kan worden geëxporteerd in een indeling die is bedoeld voor dat systeem (zoals Banner Finance, PeopleSoft, Workday en meer). Door het definiëren van configureerbare parameters kunnen de geëxporteerde gegevens eenvoudig worden geïntegreerd met boekhoudsoftware, wat leidt tot een snellere en nauwkeurigere financiële rapportage en waardoor er geen ruimte voor fouten meer is. Meer informatie over ImportOmatic

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
Cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven om de salarisadministratie, het klantenbeheer, belastingen en al je boekhoudbehoeften te automatiseren.
MYOB Essentials is de snelle en gemakkelijke manier om je cashflow en ATO-compliancevereisten te beheren. Bevat tijdbesparende functies voor het dagelijkse boekingswerk. Zeg vaarwel tegen cashflow-zorgen. Accepteer creditcard- of BPAY-betalingen van klanten rechtstreeks vanuit een e-mailfactuur. Snelle en eenvoudige belastingupdates zorgen ervoor dat je altijd actueel bent. Super betalen en de vereisten van ATO Single Touch Payroll de baas blijven is een fluitje van een cent. Meer informatie over MYOB Business

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
Moderne boekhoudsoftware voor kleine bedrijven en accountants inclusief urenregistratie, facturering en digitale betalingen.
ZipBooks is moderne software voor de boekhouding, facturering en urenregistratie voor kleine bedrijven, aannemers en accountants. ZipBooks maakt het beheren van je bedrijf eenvoudiger. Krijg moeiteloos betaald met creditcard of Paypal. Krachtige, gemakkelijk te gebruiken rapporten, beste praktijken in de branche en slimme aanbevelingen van ZipBooks helpen je om nog slimmere beslissingen te nemen. Meer informatie over ZipBooks

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
AccountEdge is krachtige, maar toch betaalbare, desktop-boekhoudsoftware voor Mac of Windows voor je non-profitorganisatie.
Boekhoudsoftware voor non-profitorganisaties, beheer de financiën van je non-profitorganisaties en meer met AccountEdge. AccountEdge Pro is krachtige, eenvoudig te gebruiken desktop-boekhoudsoftware voor de Mac en Windows voor kleine bedrijven. Met AccountEdge Pro kunnen non-profitorganisaties donaties en subsidies beheren, uitgaven bijhouden of de huidige financiële overzichten bekijken. Blijf via afdelingsadministratie op de hoogte van je fondsenwervingsactiviteiten. Meer informatie over AccountEdge

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
MoneyMinder is ontworpen voor penningmeesters die als vrijwilliger werken en helpt je om ook zonder ervaring je boeken snel en eenvoudig te beheren.
Je kunt financiële transacties invoeren, bankrekeningen afstemmen en budgetten snel en nauwkeurig volgen. Gespecialiseerde rapporten zijn beschikbaar met één muisklik. Log altijd en overal in via een internetverbinding. Beheer mensen (wie/wat ze verschuldigd zijn of betaald hebben), vrijwilligerstijd en donaties. Draag verantwoordelijkheden moeiteloos over van de ene penningmeester naar de andere. Het is ideaal voor oudergroepen, sportteams, boosterclubs, verenigingen van huiseigenaren, servicegroepen, netwerkgroepen, kerken, en meer. Meer informatie over MoneyMinder

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
Volledig pakket met boekhoud-, salarisadministratie-, fondsenwerving- en fondsenadministratietoepassingen voor non-profitorganisaties.
FastFund Raising is een uitgebreid, eenvoudig te gebruiken tool voor donateursbeheer. Volg persoonlijke en demografische informatie van kiezers. Leg contante en toegezegde donaties en donaties in natura vast. Donaties kunnen worden opgesplitst in meerdere geschenkaanduidingen, kredietgeschenken aan advocaten, geregistreerde herdenkingsgeschenken, verzenden van bevestigingsbrieven, cadeaubonnen afdrukken en afschriften van te ontvangen toezeggingen. FastFund Raising kan een op zichzelf staand pakket zijn of worden geïntegreerd met FastFund Accounting. 90 dagen gratis ondersteuning. Meer informatie over FastFund Software Suite

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
Zorg voor missieproductiviteit met MIP Fund Accounting, een uitgebreide, configureerbare oplossing.
MIP Fund Accounting is een configureerbare oplossing voor fondsenboekhouding waarmee je informatie kunt rapporteren en volgen die het belangrijkst is voor jou, je bestuur en je supporters. Om je te helpen je missie waar te maken, kunnen de oplossingen meeveranderen en meegroeien met je moeilijkste beslissingen op het gebied van fondsenboekhouding, personeelsbeheer en loonadministratie. Je hebt de vrijheid om te kiezen hoe je het systeem wilt implementeren (lokaal of in de cloud). Meer informatie over MIP Fund Accounting

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
Denali FUND boekhoudsoftware is flexibel en toegankelijk, waardoor het een perfecte keuze is voor kleine tot middelgrote non-profitorganisaties.
Denali FUND is specifiek ontworpen voor non-profitorganisaties, met functionaliteiten die fraude helpen te vermijden terwijl complexe beperkte en onbeperkte fondsrekeningen worden beheerd. Denali heeft een volledige reeks boekhoudmodules die in al je boekhoudbehoeften voorzien. Integreert met NeonCRM om je verbeterde hulpmiddelen voor donor- en subsidiebeheer te bieden, plus campagnebeheer waardoor je non-profitorganisatie kan groeien. Meer informatie over Denali Fund

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
Breng met AccuFund voortgang in je missie. Geniet van eenvoudiger toegang tot informatie, betere besluitvorming en meer financiële controle.
De Accounting Suite voor non-profitorganisaties van AccuFund, beschikbaar als lokale of cloudoplossing, biedt krachtige en betaalbare financiële rapportage- en boekhoudsoftware voor non-profitorganisaties. Managers waarderen de rapportagefunctionaliteit en volledigheid van de boekhoudsoftwaretoepassing. De Accounting Suite bevat alle modules die organisaties verwachten, plus gespecialiseerde modules zoals clientboekhouding, subsidiebeheer en toewijzingen die speciaal voor non-profitorganisaties zijn ontworpen. Meer informatie over AccuFund Accounting Suite

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
Non-profitorganisaties gebruiken FUND E-Z om budgetten te creëren en bij te houden voor meerdere fondsen, programma's, projecten, subsidies, financieringsbronnen en afdelingen.
Al 20 jaar lang biedt het uitstekende waarde in boekhoudsoftware. Non-profitorganisaties gebruiken FUND E-Z om budgetten te creëren en bij te houden voor meerdere fondsen, programma's, projecten, subsidies, financieringsbronnen en afdelingen. FUND E-Z is onafhankelijk van het fiscale jaar en biedt capaciteiten voor het maken van aangepaste rapporten. Non-profitorganisaties kunnen op een adequate manier verantwoording over de hele linie afleggen, met integratie van de fondsenwerving en naleving van de vereisten voor kostenrapportage. Meer informatie over FUND EZ

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
Springly is alles-in-één online software voor ledenorganisaties van alle soorten, maten en sectoren.
Springly is alles-in-één software voor lidmaatschapsbeheer, compleet met een speciaal boekhoudpakket voor non-profitorganisaties. Incasseer allerlei soorten betalingen en zie hoe je boekhoudgegevens automatisch worden weergegeven in je logboek. Beheer projecten met een kostenberekening, volg je cashflow in realtime, of registreer en verzilver je donaties in natura. Gebruik je QuickBooks al voor je boekhouding? Geen probleem, kies simpelweg voor de QuickBooks-integratie van Springly en blijf al je tools op één plek bewaren. Meer informatie over Springly

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
Slimme software voor boekhouding en consolidatie in de cloud met bedrijfsanalyse, cashflowprognoses en -beheer en budgettering.
AccountsIQ biedt slimmere boekhouding voor middelgrote organisaties en groepen. Met de technologie en prijsvoordelen van een cloudgebaseerde toepassing maakt AccountsIQ geavanceerde boekhouding en rapportage op maat betaalbaar met één maandelijks bedrag. Het unieke consolidatie-aspect maakt het een ideale oplossing voor ondernemingen met meerdere bedrijven. Omvat bedrijfsanalyse, cashflowprognoses en -beheer, budgettering voor verkoopadviseurs, accountants, franchisegevers. Integreert via de open API met een reeks apps. Meer informatie over AccountsIQ

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
Een open source-programma voor ledenadministratie waarmee non-profitorganisaties hun leden kunnen beheren.
My Member Software is het downloadbare open source-programma voor ledenadministratie. Non-profitorganisaties kunnen hun donaties beheren en de software is geïntegreerd in de CMS Joomla, maar kan ook naast een Wordpress- of Drupal-website draaien. 100% controle, de ideale oplossing voor webmasters en accountantskantoren om de oplossing aan klanten te verkopen. Nu beschikbaar in 5 talen: Engels, Duits, Noors, Nederlands en Pools. Meer informatie over My Member Software

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
Financiële rapportage, grootboek, budgetten en prognoses, debiteuren- en crediteurenadministratie, inkoop, voorraad, orderinvoer, vaste activa, projectmanagement en dashboards
Multiview Financials is met name geschikt voor bedrijven met meer dan 50 werknemers en biedt een geavanceerde oplossing voor financieel beheer met: financiële rapportage en analyse, grootboek, budgettering en prognoses, crediteurenadministratie, debiteurenadministratie, inkoop met aanvragen, voorraadbeheer, invoer van verkoop-/biedopdrachten, projectmanagement en vaste activa. Dashboards, waarschuwingen, workflow, beeldverwerking en ViewSource360 stellen eindgebruikers in staat om zonder IT-interventie processen binnen het bedrijf moeiteloos te volgen en te controleren. Meer informatie over Multiview ERP

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
Ecclesiared is software voor bisdom- en parochiebeheer die voorgangers helpt bij het beheren en organiseren van hun parochiearchief.
Ecclesiared is online software voor het beheer van parochies en bisdommen. Computeriseer parochieboeken, maak een parochiewebsite aan, zend missen online uit, houd de boekhouding en de parochiebegraafplaats bij. Beheer en organiseer via deze tool alle informatie van je parochie vanaf elk elektronisch apparaat. Ecclesiared helpt duizenden parochies en bisdommen en is toonaangevend in meer dan 20 landen. Meer informatie over Ecclesiared

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging
België Lokaal product
Easybox

Easybox

(0) België Lokaal product
Easybox is een flexibele ERP service waarmee u uw bedrijf kan digitaliseren en automatiseren.
Easybox voorziet zijn klanten van een tool voor een betere workflow en om de eerste stap te zetten naar digitalisatie en automatisatie. Aan de hand van onze flexibele ERP-dienst kunnen ondernemingen mensen, financiën en hun support chains beheren. Zo kunnen zij hun processen vereenvoudigen en automatiseren. Dit zal dan ook voor verminderde kosten zorgen, alsook een hoger inkomen. Het doel van Easybox is om ondernemingen te helpen groeien en met ze mee te groeien. Aan de hand van een uitgebreide training en ongeëvenaarde service staat Easybox steeds klaar voor zijn klanten. Zo kan u als ondernemer uw professionele doelen bereiken. Meer informatie over Easybox

Functies

  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Toetsing van bankgegevens
  • Fondsadministratie
  • Voor non-profitorganisaties
  • Financiële verslaglegging