België Lokale producten weergeven
73 resultaten
Toonaangevend FMIS. Out-of-the-box maar zeer configureerbare oplossing voor facility-, vastgoed- en werkplekbeheer. Meer informatie over Spacewell
Het FMIS van Spacewell stelt facilitair managers, vastgoed- en werkplekmanagers in staat om hun activa en diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. Wij ondersteunen eindgebruikers, schoonmakers en technici met gespecialiseerde, eenvoudig te gebruiken mobiele apps. We zijn een erkende leider op het gebied van FMIS en biedt een end-to-end, out-of-the-box, schaalbare, zeer configureerbare oplossing voor het beheer van gebouwen en faciliteiten die gemakkelijk kan worden geïntegreerd met het IoT. Voor bedrijven 500+. Meer informatie over Spacewell

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Beheer met FlexO vol vertrouwen al je bureaus, kamers en ruimten en meet de bezetting met de geïntegreerde IoT-sensoren. Meer informatie over FlexO
FlexO is een werkplek- en analysesysteem waarmee je het beheer van gemeenschappelijke onroerendgoedbronnen en andere mobiele activa kunt vereenvoudigen. FlexO is beschikbaar on-premises of via een abonnement en kan verbinding maken met je bedrijfskalendersysteem, zoals O365, Exchange of G Suite. Voor een hoteloplossing (hot desking) kun je de Desk Navigator inzetten en boeken met een NFC- of pincode. Met de IoT-sensoren krijg je nauwkeurige bezettingsinformatie voor al je ruimten, bureaus en kamers. Meer informatie over FlexO

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
De moeiteloze, betaalbare manier om je werkruimte tot 30% efficiënter te maken. Vereist geen CAD-vaardigheden of een diploma in de architectuur. Meer informatie over Accordant
De moeiteloze, betaalbare manier om je werkruimte tot 30% efficiënter te maken. Accordant vereist met zijn eenvoudige interface via slepen en neerzetten geen CAD-vaardigheden of een diploma in de architectuur. Iedereen die nauwkeurige, actuele informatie nodig heeft, kan er onmiddellijk over beschikken. Plan verhuizingen, houd de bezettingsgraad bij, volg huurcontracten, gebruik enquêtes en meer, allemaal met één enkele webgebaseerde tool. Een must-have resource zowel voor bedrijven met een paar honderd bureaus als voor grote multinationale ondernemingen. Meer informatie over Accordant

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Online samenwerkingssoftware voor meerdere gebruikers met interactieve Gantt-diagrammen waarmee je resources en taken kunt plannen en projecten beheren. Meer informatie over Ganttic
Ganttic is software voor resourceplanning en projectportfoliobeheer die ook geweldig werkt voor het plannen van mensen, projecten, faciliteiten en apparatuur. Je kunt moeiteloos roosters creëren door taken te slepen en neer te zetten. Dankzij de flexibele interface kun je Ganttic moeiteloos aanpassen aan je behoeften. De software is goed voor planning en rapportage, en het bijhouden van mijlpalen en de bezettingsgraad. Je kunt Ganttic synchroniseren met Google Agenda en notities in de app achterlaten om samen te werken met je team. Meer informatie over Ganttic

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Een IWMS-platform waarmee organisaties hybride werkplekken kunnen inrichten en werknemers veilig kunnen laten terugkeren naar kantoor. Meer informatie over WorkInSync
WorkInSync is een cloudgebaseerd IWMS-platform (Integrated Workplace Management System) waarmee organisaties hun kantoren kunnen omzetten naar hybride werkplekken. De functies omvatten: personeelsplan ning, bureauboeking, hot-desking, plannen voor zitplaatsen op afstand, boekingen van vergaderruimten, boekingen van conferentiezalen, beheer van contactloze toegang, bezoekersbeheer, boekingen voor kantoor- en woon-werkverkeer of -transport (shuttle, luchthaventransfers), aanwezigheidsbeheer, interactieve kaarten, ruimtebeheer en analyse van ruimtegebruik. Meer informatie over WorkInSync

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
FM:Interact helpt organisaties bij het verbeteren van het beheer van ruimte, bezetting, bedrijfsmiddelen, verhuizingen, onderhoud, leases en eigendommen. Meer informatie over FMS:Workplace
FM:Systems biedt oplossingen voor werkplekbeheer waarmee organisaties de ideale werkplek voor elke werknemer kunnen vaststellen, plannen en leveren. De platforms voor IWMS (Integrated Workplace Management System) en Resource Scheduler bieden ruimte- en bezettingsbeheer, gebouwenonderhoud, bureau- en kamerplanning, middelen en meer met cloudsoftware, digitale ondertekening en IoT-gebruikssensoren. Organisaties kunnen hiermee door gegevens gedreven beslissingen nemen die de bedrijfskosten verlagen, de productiviteit verhogen en de werknemerservaring verbeteren. Meer informatie over FMS:Workplace

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Wrike is een samenwerkingsplatform met functies die het geïntegreerde werkplekbeheer kunnen stimuleren, waaronder urenregistratietools.
Wrike is een samenwerkingsplatform voor teams dat wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Gebruik deze software om je geïntegreerde werkplekbeheer te verbeteren. Optimaliseer je personeelsplanning met urenregistratietools: registreer de uren van werknemers in urenstaten en gebruik taaktimers om de productiviteit te verhogen. Beheer je projectportfolio's en maak gedetailleerde rapporten om waardevolle inzichten in je organisatie te verkrijgen. Creëer één bron van waarheid voor je werkplek en stroomlijn je personeelsmiddelen op één gecentraliseerd platform. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Skedda staat voor ruimteplanning en online boekingen. Een ruimte kan bestaan uit een rechtbank, een studio, een kamer, een gedeeld bureau en nog veel meer.
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Skedda biedt unieke planningsfuncties voor ruimtes zoals boekings- en prijsvoorwaarden per tijd, dag, gebruiker en ruimte, met regels voor delen en afhankelijkheid. Het is toegankelijk via een aangepaste URL, en eenmalige aanmelding is beschikbaar via Google, Facebook, Twitter en Microsoft. Ontworpen om locaties en gemeenschappen te helpen hun ruimte te beheren. Meer informatie over Skedda

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Beheer van bureaureservering en vergaderruimten in één intuïtief portal en mobiele app. Snelle installatie en eenvoudige onboarding, transparante prijzen
Clearooms is een tool voor werkruimtebeheer voor het boeken van vergaderruimtes en hot desks. Ontdek hoe Clearooms je veilige terugkeer naar kantoor kan ondersteunen met een gratis proefperiode van 30 dagen. De transparante prijsstructuur zorgt ervoor dat je alleen betaalt voor wat je gebruikt. De functies zijn zorgvuldig ontwikkeld rond de wensen en behoeften van de gebruikers, om hen te ondersteunen bij het beheren van hun werkplekactiviteiten. Meer informatie over Clearooms

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders.
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders. Meer informatie over FreeBusy

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Met software voor facilitair beheer van iOFFICE heb je de middelen die je nodig hebt voor een effectievere bedrijfsvoering.
Met software voor facilitair beheer van iOFFICE heb je de middelen die je nodig hebt voor een effectievere bedrijfsvoering. Je kunt ruimte beter benutten, kosten verlagen, toegang krijgen tot relevante gegevens en de transparantie in je organisatie vergroten. Software voor facilitair beheer van iOFFICE is modulair, zodat je IWMS-oplossingen kunt implementeren en prijzen die specifiek zijn afgestemd op je bedrijf en de specifieke behoeften van je bedrijf. Meer informatie over iOFFICE

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Een platform om de terugkeer naar kantoor, hybride werkplek en vergaderruimtes te beheren, en dat analyses biedt over hoe de werkplek wordt gebruikt.
Werkpleksoftware waarmee teams hybride werk kunnen organiseren, kantoren veilig opnieuw openen en resources zoals bureaus en vergaderruimtes beheren. Robin is een werkplekplatform dat mensen vooropstelt. Gebruikt door bedrijven van elke omvang om hybride werk met succes te beheren. Met Robin kunnen mensen kiezen hoe en waar ze werken, en krijgen organisaties de tools en inzichten die nodig zijn om te slagen. Momenteel plant Robin vergaderingen, bureaus en mensen in duizenden kantoren over de hele wereld. Meer informatie over Robin

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
IWMS software for facility and asset management. It turns the management of assets and spaces into an area with a measurable return.
IWMS software for facility management with a wide variety of modules to control business assets in a comprehensive way. It involves all aspects related to their use, operation, maintenance, security and sustainability, turning them into an area with a measurable return and impact on the company's income statement. Fully configurable and adaptable to the needs of each client, Rosmiman® can manage from a small building to large real estate projects distributed throughout the world. Meer informatie over Rosmiman

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite.
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite. Empowering users to track complete Work Order life-cycles, simplify Facility Rentals, record Logs & Inspections and maximize Assets. We work closely with our clients to ensure our solutions constantly evolve to reflect the unique needs of our users. Meer informatie over eBASE

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
België Lokaal product
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek.
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
SpaceIQ biedt krachtige, slimme en gebruiksvriendelijke CAFM/IWMS-software (Computer-Aided Facility Management/Integrated Workplace Management System) voor facilitair beheer voor bedrijven van elke omvang.
SpaceIQ is toonaangevend op het gebied van digitale transformatie van de werkplek met dit cloudgebaseerde platform dat faciliteiten van kostenplaatsen verandert in strategische bedrijfsmiddelen. SpaceIQ biedt managementtools en inzichten om bedrijven te helpen bij het uitvoeren van gegevensgestuurde vastgoedbeslissingen, het verhogen van operationele uitmuntendheid en het verbeteren van de werknemerservaring. Geef je werkplek opnieuw vorm met SpaceIQ. Meer informatie over SiQ

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Future-proof your office and meet the demands of hybrid work head-on with OfficeSpace—the world’s leading workplace management platform
OfficeSpace is the best IWMS platform for managing facilities of every size. We give forward-thinking companies the tools and insights they need to engage employees and create the workplace theyve always wanted. As the leading standard in workplace management software, we believe its not enough to bring workplaces into the digital age. Our mission is to help our customers engage employees, connect people and transform the workplace experience. Meer informatie over OfficeSpace

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
The Social Hub for your hybrid organization offers new ways to schedule real-life interactions across teams.
Café lets you see who’s working from where, facilitates collaboration, and empowers people to socialize. The platform (Mobile + Web) also include integrations with different apps: - Chat (Slack and MS Teams plugin) - Calendars (Google and Outlook) - HRIS (50+ providers) Admins get access to a whole data dashboard to understand people's behaviors and organize events. Users get visibility to easily meet with people and decide where to work from. Meer informatie over Café

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
SaaS-gebaseerde software voor facilitair beheer die bedrijven helpt bij het beheren van ruimte- en stoelopstellingen.
P.O.C. System is een SaaS-platform met een unieke grafische interface waarmee je het commerciële vastgoed en de werkplek van je bedrijf kunt maximaliseren. Dit platform biedt 2 hoofdoplossingen: 1. Ruimtebeheersysteem - speciaal ontworpen voor bedrijven die kantoorgebouwen in bezit hebben en beheren en die commerciële eigendommen opleveren. 2. Toewijzingssysteem voor zitplaatsen, ontworpen voor middelgrote bedrijven en co-werkplekken, en die een visueel, eenvoudig te gebruiken platform biedt voor het beheren van de werkplek en de inrichting van de stoelen op kantoor. Meer informatie over POC System

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Eden is the comprehensive suite of software to manage the modern office.
Eden provides modern office management software for the hybrid office. SaaS product offerings include Visitor Management, Team Safety, Desk Booking, Room Scheduling, and Modern Ticketing. Meer informatie over Eden Workplace

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Internetgebaseerde omgeving voor het aanpakken van correctief, preventief, voorspellend en gepland onderhoud.
Gebruiksvriendelijke, webgebaseerde omgeving voor correctief, preventief en gepland onderhoud. Beheer serviceverzoeken en werkorders. Verwerk activa en PM's. Ontvang meldingen over belangrijke datums en mijlpalen. Beheer onderhoudstechnici en hun opdrachten. Verwerk budgettering, facturering en inkooporders voor onderhoudsactiviteiten. Beheer het onderhoud van locaties op lange termijn. Ga goed om met leveranciers en dienstverleners. Beheer de inventaris van onderdelen en activa. Ondersteunt alle moderne mobiele apparaten. Meer informatie over Spacewell Workplace

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Teams use Cartegraph software to manage every infrastructure asset, track work, optimize space, and make smart, data-driven decisions.
Government agencies, utilities, parks, and educational institutions tap into Cartegraph's asset management, work order management, and space management software to better manage their assets, track work, optimize space, and spend smarter. Cartegraph's easy-to-use solutions and mobile apps offer the most comprehensive, location-centric platform to manage every infrastructure asset: indoors, outdoors, above and below ground. Meer informatie over Cartegraph

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
A cloud-based office space management tool that provides online seat reservations, room reservations, and space usage reporting.
Maptician is a cloud-based space and occupancy management tool that helps companies effectively manage a hybrid seating model. With Maptician, employees can easily make seat and room reservations from their desktop or mobile app and see where other employees are sitting on any given day and time. Robust reporting provides companies with accurate data on how much space is being utilized, enabling key decisions related to how much space to lease, how best to arrange seats or remodel offices. Meer informatie over Maptician

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms and office resources. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness. Meer informatie over Roomzilla

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Wereldwijde leverancier van software en diensten voor beheer van onroerend goed, faciliteiten en onderhoud.
Met Geomap FMS kunnen bedrijven hun middelen en onderhoud beter volgen. Het stelt de sitebeheerders en facilitaire managers in staat om hun inventaris en onderhoud te monitoren door middel van unieke tagging zoals QR-codes en radiofrequentie-identificatie. Geomap FMS is ook gebaseerd op GIS (Geographic Information System), het stelt je in staat om alle gelabelde middelen in je faciliteiten in kaart te brengen en te beheren, waardoor de visualisatie verder wordt verbeterd door 3D-modellering via CAD-ondersteuning. De functies die worden geboden zijn energiebeheer, magazijnbeheer en budgetbeheer. Meer informatie over Geomap FMS

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Technological ally for the Integral Management of Assets and Infrastructures, Facility Management and Services.
Technological ally for the Integral Management of Assets and Infrastructures of important organizations and public administrations: space management, workplace management (IWMS), maintenance management and general services, asset management, sustainability, occupational risk prevention (PRL), coordination of activities business (CAE). A benchmark in the Facility Management & Services sector, after more than 25 years of experience. Meer informatie over FAMA

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
ActivityAnalysis is a workplace utilization study that shows how spaces are used and informs programming and design.
ActivityAnalysis is workplace utilization software (plus services, as needed) to show "how many people are doing what activities in what types of spaces." Architects and workplace strategists need utilization data to make a business case for workplace change and to inform programming and design. Are assigned desks underused? Are conference rooms used mostly by one or two people, regardless of their size? Collect detailed data about interpreted as heat maps and customized reports. Meer informatie over FacilityQuest

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Flexible and user-friendly scheduling software for workplaces.
Flexible and user-friendly scheduling and management software for workplaces. Whether you have equipment, labs, meeting rooms, desks, services, amenities, or people, set user access rules and allow users to book from the web, mobile device, booking kiosks, or live maps/floorplans. Track details such as inventory levels, locations, and activity, and access a powerful suite of reporting and financial capabilities. Organize resources in one central place for easy management. Meer informatie over QReserve

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Toonaangevende oplossing voor full-service ruimtebeheer, van Gensler. Verplaatsingen-toevoegingen-veranderingen, ruimtetoewijzingen, plannen voor kantoorindelingen, scenarioplanning en meer.
De toonaangevende full-service oplossing voor ruimtebeheer, van Gensler - de leider op het gebied van werkplekken. Beheer eenvoudig verplaatsingen-toevoegingen-veranderingen, vierkante meters, ruimtetoewijzingen, plannen voor kantoorindelingen en scenario's. Onbeperkte gebruikerslicenties, 60-90 dagen implementatie, SaaS, doorlopend CAD-onderhoud en toegewijde adviesdiensten. Gegevens worden gecombineerd met interactieve plattegronden voor realtime rapportage. Wisp is de oplossing bij uitstek voor vastgoed- en facilitaire teams die de voorkeur geven aan een wendbare aanpak en waardevolle gegevensintegriteit. Meer informatie over Wisp

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Room Display 6 (RD6) takes professional room scheduling to an unprecedented level when it comes to features, while still enacting GOGET's core value of keeping it simple. The in-house designed model One device offers a smooth experience for users who prefer a complete solution over hardware bundles. RD6 supports direct integration with Outlook, Exchange, Office 365 & G-Suite. RD6 has all features typically required, incl Digital Signage capabilities & Code/NFC/RFID authentication. Meer informatie over Room Display 6

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
UrbanBound is the modern, tech-driven solution to employee relocation, candidate recruiting, and intern program management.
UrbanBound is the new way to manage and streamline employee relocation. Through software, top-notch relocation support and policy guidance, UrbanBound helps organizations offer competitive relocation benefits regardless of size or budget. From Fortune 5000 to fast-growing start-ups, UrbanBound is the tech-driven way to provide a flexible relocation experience for all employees. It's time to modernize the way you relocate employees. Meer informatie over UrbanBound

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Common Areas brengt je mensen, eigendommen en processen samen met een cloudgebaseerd platform. Start vandaag nog een gratis account.
Common Areas zet zich in om teams te helpen de productiviteit te verhogen. Het versnelt en vereenvoudigt activiteiten op het kruispunt van je mensen, eigendommen en processen. Met het cloudgebaseerde platform van Common Areas worden oplossingen afgestemd op het stroomlijnen van operationele gebieden zoals werkorders, preventief onderhoud, site-inspecties, interactief planbeheer, contracttracering, documentbeheer en meer. Meer informatie over Common Areas

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Door IoT aangestuurd bedrijfsplatform voor realtime facilitaire diensten en onderhoud en betrokkenheid van huurders. Optimaliseert wereldwijd meer dan 10 miljoen vierkante meter aan ruimte.
Facilio is een platformoplossing op ondernemingsniveau voor realtime facilitaire diensten en onderhoud. Facilio maakt gebruik van IoT en AI om op een hardwareonafhankelijke manier gebouwsystemen en automatiseringsgegevens in de hele portfolio op de cloud aan te sluiten. Het biedt softwaretoepassingen en modules waarmee vastgoedeigenaren en -exploitanten portefeuillebrede facilitaire diensten en onderhoud effectief in realtime kunnen beheren en beheersen, de workflows voor onderhoud, naleving en leveranciers organiseren, en zowel de levenscyclus van bedrijfsmiddelen als duurzaamheidsprestaties verbeteren. Meer informatie over Facilio

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Een geïntegreerd platform dat vastgoed- en faciliteitenbeheerders helpt de operationele efficiëntie te verhogen door middel van procesautomatisering.
Planon Universe voor bedrijfsvastgoed- en faciliteitenbeheerders is een innovatieve oplossing voor geïntegreerd werkplekbeheer die een grotere efficiëntie en kwaliteit in processen creëert, de bijbehorende kosten meetbaar verlaagt en met succes bijdraagt aan de prestaties van de organisatie. De software omvat oplossingen voor vastgoedbeheer, ruimte en werkplek, bedrijfsmiddelen en onderhoud, soft services en duurzaamheid. Meer informatie over Planon Universe

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Cloud-based facility management tool for 1000+ employee companies to manage Space, Assets, Properties, enhance efficiency of employees
QuickFMS is a cloud-based facility management software platform for managing your Space, Assets, Properties and Shared services like Conference rooms and Guest Houses. It's a one-stop destination for organizing, structuring and running your business and infrastructure for maximizing your company's efficiency and performance. Suitable for companies with 1000+ employees, we ensure an all-around result for your company by helping you achieve a smoother operation and happier employees. Meer informatie over QuickFMS

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
De geïntegreerde oplossingen voor werkplekbeheer van Engage helpen eigenaren van ruimtes om processen te beheren, automatiseren en de ervaringen van leden te verbeteren.
Engage helpt eigenaren van ruimtes om voorraad, meerdere locaties, contracten, factuurautomatisering, flexibele belastinginstellingen, ondersteuning en ticketverkoop, leadbeheer, bezoekersbeheer en integraties met derden te beheren. Apps met een whitelabel helpen leden met elkaar samen te werken, berichten te publiceren, te chatten, vergaderruimten te boeken, supporttickets in te dienen, op de hoogte te blijven van evenementen en te genieten van kortingen van de zakelijke partnerschappen met bedrijven en diensten die ze kunnen gebruiken. Meer informatie over Engage

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Othership is the flexible working platform that gives the freedom to work how and where you want. On demand, Fixed, Hybrid or Remote.
Othership is the flexible working platform that gives the freedom to work how and where you want. On demand Workspaces: Choose from a highly distributed network of free and paid spaces to work. Fixed Workspaces: Find the perfect office or coworking space tailored to your needs. Hybrid Solutions: HQs, offices and a network of on-demand workspaces are all bookable and manageable in one place. Hybrid Workspace Management Software: Manage all your workspace needs in one integrated system. Meer informatie over Othership

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Office management solution that enables businesses to manage tasks, ticketings, employees, and more.
Shiawa offers an office management solution that enables businesses to manage office tasks, office space, the community and employees efficiently and transparent. Key features are a service desk tool for team assistants, flex-desk and meeting room booking, inventory management, internal knowledge base, community management and many more. Meer informatie over Shiawa

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
De meest uitgebreide software voor computerondersteund facilitair beheer/geïntegreerd werkplekbeheer richt zich ook op de ecologische duurzaamheid, gezondheids- en welzijnsbehoeften van slimme gebouwen.
eFACiLiTY is toonaangevende webgebaseerde software voor gebruiksvriendelijk computerondersteund facilitair beheer/geïntegreerd werkplekbeheer. eFACiLiTY is een modulair faciliteitenbeheersysteem dat samenwerkt met je bedrijf en het dagelijkse beheer van de processen mogelijk maakt, de activiteiten automatiseert, een managementdashboard biedt voor kritische analyse en een ondernemingsbrede controle mogelijk maakt op de meest intelligente en efficiënte manier. Meer informatie over eFACiLiTY

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Smartway2 is een platform voor werkruimtebeheer waarmee je het gebruik van ruimten kunt optimaliseren. Boek vergaderzalen, bureaus, parkeerplaatsen en meer.
Smartway2 is een flexibel, gebruiksvriendelijk platform voor het beheren van werkplekken, of je nu één vergaderruimte en een paar bureaus hebt, of duizenden ruimten in kantoren over de hele wereld. T ransformeer de ervaring van werknemers, vergroot de samenwerking, optimaliseer het gebruik van de ruimte en verminder vastgoedkosten. Boek vergaderzalen, bureaus, parkeerplaatsen, catering en meer, zodat je mensen en middelen beter samenwerken. Krachtige voorspellende analyses vergroten de ROI door minder verspilling van middelen. Werkt naadloos met Outlook en Office 365. Meer informatie over Smartway2

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Mission Control is a Project Management and Professional Services Automation SaaS trusted by thousands of companies worldwide.
Mission Control is a leading, Salesforce native Professional Services Automation (PSA) and Project Management SaaS that consolidates numerous project management platforms and workflows into a singular stack giving your business a complete, customer-centric view of your business on the world's #1 cloud platform from Salesforce. The platform has hundreds of cool features to support your task, time, resource, finance and project management. Meer informatie over Mission Control

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
A digital SaaS playbook for workplaces.
Caleedo Express is a digital SaaS playbook for workplaces offering various integrable solutions. Solutions include visitor management, hot-desking and meeting room booking, indoor air quality, and surface hygiene management for workplaces. Meer informatie over Caleedo Express

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
IWMS solution that helps manage real estate processes including leasing, project management, budgeting, and more.
AiM is a facility and asset management solution (aka Integrated workplace management system or IWMS software) that's ideal for large organizations managing many buildings. The system addresses real estate and property management, space management, operations and maintenance, capital planning and project management, energy management and more. The complete ReADY-AiM-Go product suite includes a customer engagement portal (ReADY) and a series of role-specific apps for use in the field (Go). Meer informatie over AiM

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Beheer je werkruimte en gemeenschap eenvoudig en effectief - alles op één flexibel platform.
Bisner is het alles-in-één platform dat bedrijven over de hele wereld ondersteunt bij het beheren van hun ruimte en het activeren van hun gemeenschap. Geef je leden de mogelijkheid om verbinding te maken, te communiceren en samen te werken. Personaliseer je platform met je eigen branding en geef je leden een plek waar ze thuishoren! Verhoog de productiviteit en efficiëntie van uw bedrijf met het Bisner platform. Meer informatie over Bisner Workplace

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Serraview software empowers you to manage space in one system, with the industry’s most intuitive workplace solutions.
Serraview is an industry-leading software solutions for companies, who, want to improve their workplace productivity and gain full insights into space utilization, improve employee engagement, and take advantage of cost-saving opportunities. Our sophisticated set of tools and dashboards are designed to optimize space, unlock data, and improve workflow for large organizations worldwide. Meer informatie over Serraview

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
Our intelligent locker solutions are delivered using the perfect marriage of technology and manufacturing
Our intelligent locker solutions are delivered using the perfect marriage of technology and manufacturing Meer informatie over Digital Lockers

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
België Lokaal product
Oplossing voor facilitair beheer die is geïntegreerd in Google Workplace.
Oplossing voor facilitair beheer die is geïntegreerd in Google Workplace. Meer informatie over Gfacility

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
MRI is redefining the traditional IWMS concept to improve long-term, strategic property and portfolio management. XWMS is the future!
With the prevalence of the cloud and an increased focus on the workplace and employee experience, corporate real estate systems require more than a limited, single database IWMS. Introducing MRI ManhattanONE, a scalable integrated workplace management software suite that establishes the new Extensible Workplace Management System (XWMS) category. MRI's breakthrough XWMS platform is the new IWMS. Meer informatie over MRI ManhattanONE

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning
ProSpace, based in Singapore, offers a cloud-based facility management platform that helps organizations easily manage their workspace
ProSpace offers an unparalleled cloud-based facility management solution that can help organizations manage their hybrid workplace seamlessly and improve their space utilization efficiently. Based in Singapore, ProSpace offers a scalable and cost-efficient workplace eco-system that includes visitor management system, meeting room booking system, desk booking system, wayfinder, workplace analytics, service request, and many more. Meer informatie over ProSpace

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Leasebeheer
  • Projectbeheer
  • Kamerplanning