Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
IWMS-software
IWMS stelt organisaties in staat hun werkplekhulpmiddelen, zoals ruimte, technologie en faciliteiten, te optimaliseren, beheren, organiseren en volgen.
Uitgelichte software
Software met meeste reviews
Bekijk de producten in de categorie IWMS-software met de meeste reviews van onze gebruikers
Filterresultaten (35)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Australië
Canada
Zwitserland
Duitsland
Frankrijk
Verenigd Koninkrijk
Ierland
Nederland
Verenigde Staten
Prijsopties
Producttype
35 resultaten
Toonaangevend FMIS. Out-of-the-box maar zeer configureerbare oplossing voor facility-, vastgoed- en werkplekbeheer.
Meer informatie over Spacewell
Het FMIS van Spacewell stelt facilitair managers, vastgoed- en werkplekmanagers in staat om hun activa en diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. Wij ondersteunen eindgebruikers, schoonmakers en technici met gespecialiseerde, eenvoudig te gebruiken mobiele apps. We zijn een erkende leider op het gebied van FMIS en biedt een end-to-end, out-of-the-box, schaalbare, zeer configureerbare oplossing voor het beheer van gebouwen en faciliteiten die gemakkelijk kan worden geïntegreerd met het IoT. Voor bedrijven 500+.
Meer informatie over Spacewell
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
De moeiteloze, betaalbare manier om je werkruimte tot 30% efficiënter te maken. Vereist geen CAD-vaardigheden of een diploma in de architectuur.
Meer informatie over Accordant
De moeiteloze, betaalbare manier om je werkruimte tot 30% efficiënter te maken. Accordant vereist met zijn eenvoudige interface via slepen en neerzetten geen CAD-vaardigheden of een diploma in de architectuur. Iedereen die nauwkeurige, actuele informatie nodig heeft, kan er onmiddellijk over beschikken. Plan verhuizingen, houd de bezettingsgraad bij, volg huurcontracten, gebruik enquêtes en meer, allemaal met één enkele webgebaseerde tool. Een must-have resource zowel voor bedrijven met een paar honderd bureaus als voor grote multinationale ondernemingen.
Meer informatie over Accordant
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
P.O.C. System is een SaaS-platform dat een unieke grafische interface biedt die gericht is op het maximaliseren van de werkruimte van een bedrijf.
Meer informatie over Seating Allocation Solution
Seating Allocation Solution van P.O.C is ontworpen voor bedrijven/co-werkplekken en biedt een visueel, gebruiksvriendelijk platform voor het beheren van de werkplek en kantooropstellingen. Met een realtime weergave van je werkruimte en veelzijdige tools kun je zitplaatsopstellingen ontwerpen die voldoen aan de behoeften van werknemers, en het gebruik ervan maximaliseren. De oplossing bevat ook een gebruiksvriendelijke planningstoepassing waarmee werknemers zitplaatsen en vergaderruimten kunnen boeken op basis van gebruik per behoefte, in realtime en onderweg.
Meer informatie over Seating Allocation Solution
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Nibol maximaliseert hybride werk door werkplekken, mensen en gegevens met elkaar te verbinden.
Meer informatie over Nibol
Nibol is de digitale oplossing die het hybride werk in 4 eenvoudige stappen maximaliseert.
1. Maak het mogelijk om bedrijfsbureaus, vergaderzalen en andere deelbare bedrijfsmiddelen te boeken.
2. Laat zien waar iedereen werkt en vereenvoudig het innemen van werkplekken.
3. Breid werkruimten uit tot buiten het traditionele kantoor.
4. Breng gegevens over aanwezigheid en werkruimtegebruik samen.
Meer informatie over Nibol
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om aan de behoeften van vastgoedbedrijven voor geleasede, onderverhuurde en in eigendom zijnde middelen te voldoen en ze te overtreffen.
Meer informatie over Nakisa Real Estate
InfoSite is een SAAS-platform dat specifiek is ontworpen om vastgoedafdelingen van bedrijven te helpen in hun dagelijkse operationele activiteiten en is ontworpen om aan de behoeften voor geleasede, onderverhuurde en in eigendom zijnde middelen te voldoen en ze te overtreffen. Neem zelf de touwtjes in handen voor elk aspect van je vastgoedportefeuille - van gegevensinvoer tot dynamische rapportage en van het abstraheren van leases tot prescriptieve analyses maakt Infosite het je gemakkelijk. InfoSite is ontworpen met een volledige berekeningsmodule voor de nieuwe FASB ASC-842 en IFRS boekhoudnorm.
Meer informatie over Nakisa Real Estate
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
FM:Interact helpt organisaties bij het verbeteren van het beheer van ruimte, bezetting, bedrijfsmiddelen, verhuizingen, onderhoud, leases en eigendommen.
Meer informatie over FMS:Workplace
FM:Systems biedt oplossingen voor werkplekbeheer waarmee organisaties de ideale werkplek voor elke werknemer kunnen vaststellen, plannen en leveren. De platforms voor IWMS (Integrated Workplace Management System) en Resource Scheduler bieden ruimte- en bezettingsbeheer, gebouwenonderhoud, bureau- en kamerplanning, middelen en meer met cloudsoftware, digitale ondertekening en IoT-gebruikssensoren. Organisaties kunnen hiermee door gegevens gedreven beslissingen nemen die de bedrijfskosten verlagen, de productiviteit verhogen en de werknemerservaring verbeteren.
Meer informatie over FMS:Workplace
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
MyDesk biedt een hoog beoordeelde oplossing voor hot desking, kamerbeheer, vergaderruimtes en kantines. Op mobiel, web, teams enz.
Meer informatie over MyDesk
De oplossing voor ruimtebeheer van MyDesk is ideaal voor middelgrote en grote bedrijven die hun kantoorruimtes willen optimaliseren.
MyDesk is de toonaangevende toepassing voor hot desking, ruimtebeheer, vergaderruimtes, kantinebeheer en parkeren.
Klanten selecteren MyDesk voor de extreme eenvoud en het gebruiksgemak.
Bovendien koop je niet alleen software, maar regelt het ook alle onderhoud voor je wat betreft plattegronden, interne communicatie en ondersteuning. Het platform staat voor je klaar wanneer je het nodig hebt.
Meer informatie over MyDesk
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Wrike is een samenwerkingsplatform met functies die het geïntegreerde werkplekbeheer kunnen stimuleren, waaronder urenregistratietools.
Wrike is een samenwerkingsplatform voor teams dat wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Gebruik deze software om je geïntegreerde werkplekbeheer te verbeteren. Optimaliseer je personeelsplanning met urenregistratietools: registreer de uren van werknemers in urenstaten en gebruik taaktimers om de productiviteit te verhogen. Beheer je projectportfolio's en maak gedetailleerde rapporten om waardevolle inzichten in je organisatie te verkrijgen. Creëer één bron van waarheid voor je werkplek en stroomlijn je personeelsmiddelen op één gecentraliseerd platform.
Meer informatie over Wrike
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Skedda staat voor ruimteplanning en online boekingen. Een ruimte kan bestaan uit een rechtbank, een studio, een kamer, een gedeeld bureau en nog veel meer.
Skedda staat voor het op een visuele manier plannen van ruimte en het beheren van online boekingen. Skedda biedt unieke planningsfuncties voor ruimtes zoals boekings- en prijsvoorwaarden per tijd, dag, gebruiker en ruimte, met regels voor delen en afhankelijkheid. Het is toegankelijk via een aangepaste URL, en eenmalige aanmelding is beschikbaar via Google, Facebook, Twitter en Microsoft. Ontworpen om locaties en gemeenschappen te helpen hun ruimte te beheren.
Meer informatie over Skedda
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
De online resourceplanner van Ganttic helpt je bij het maken van specifiek afgestemde plannen voor werkruimtes en apparatuur, waarbij je tegelijk je bedrijfsprocessen optimaliseert.
Ganttic is een van de beste platforms voor het beheer van projectresources in de sector. Het is een flexibele SaaS voor de planning van het beheren van werkruimten, apparatuur en personeel. Het stelt teams in staat om efficiënt resources toe te wijzen, dubbele boekingen te elimineren, de workflow te prioriteren en capaciteitshiaten te markeren. Het resultaat? Je bespaart tijd en geld door het gebruik van apparatuur en ruimte te verbeteren.
Meer informatie over Ganttic
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Een IWMS-platform waarmee organisaties hybride werkplekken kunnen inrichten en werknemers veilig kunnen laten terugkeren naar kantoor.
WorkInSync is een cloudgebaseerd IWMS-platform (Integrated Workplace Management System) waarmee organisaties hun kantoren kunnen omzetten naar hybride werkplekken. De functies omvatten: personeelsplanning, bureauboeking, hot-desking, plannen voor zitplaatsen op afstand, boekingen van vergaderruimten, boekingen van conferentiezalen, beheer van contactloze toegang, bezoekersbeheer, boekingen voor kantoor- en woon-werkverkeer of -transport (shuttle, luchthaventransfers), aanwezigheidsbeheer, interactieve kaarten, ruimtebeheer en analyse van ruimtegebruik.
Meer informatie over WorkInSync
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Beheer van bureaureservering en vergaderruimten in één intuïtief portal en mobiele app.
Snelle installatie en eenvoudige onboarding, transparante prijzen
Clearooms is een tool voor werkruimtebeheer voor het boeken van vergaderruimtes en hot desks. Ontdek hoe Clearooms je veilige terugkeer naar kantoor kan ondersteunen met een gratis proefperiode van 30 dagen. De transparante prijsstructuur zorgt ervoor dat je alleen betaalt voor wat je gebruikt.
De functies zijn zorgvuldig ontwikkeld rond de wensen en behoeften van de gebruikers, om hen te ondersteunen bij het beheren van hun werkplekactiviteiten.
Meer informatie over Clearooms
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders.
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders.
Meer informatie over FreeBusy
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Met software voor facilitair beheer van iOFFICE heb je de middelen die je nodig hebt voor een effectievere bedrijfsvoering.
Met software voor facilitair beheer van iOFFICE heb je de middelen die je nodig hebt voor een effectievere bedrijfsvoering. Je kunt ruimte beter benutten, kosten verlagen, toegang krijgen tot relevante gegevens en de transparantie in je organisatie vergroten. Software voor facilitair beheer van iOFFICE is modulair, zodat je IWMS-oplossingen kunt implementeren en prijzen die specifiek zijn afgestemd op je bedrijf en de specifieke behoeften van je bedrijf.
Meer informatie over iOFFICE
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Een platform om de terugkeer naar kantoor, hybride werkplek en vergaderruimtes te beheren, en dat analyses biedt over hoe de werkplek wordt gebruikt.
Werkpleksoftware waarmee teams hybride werk kunnen organiseren, kantoren veilig opnieuw openen en resources zoals bureaus en vergaderruimtes beheren.
Robin is een werkplekplatform dat mensen vooropstelt. Gebruikt door bedrijven van elke omvang om hybride werk met succes te beheren. Met Robin kunnen mensen kiezen hoe en waar ze werken, en krijgen organisaties de tools en inzichten die nodig zijn om te slagen.
Momenteel plant Robin vergaderingen, bureaus en mensen in duizenden kantoren over de hele wereld.
Meer informatie over Robin
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek.
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen.
Meer informatie over Tribeloo
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Eenvoudige en effectieve software voor het reserveren van ruimten. YArooms helpt je bij de planning van je vergaderruimten.
Helpt je om vergaderruimten te reserveren op je browser, tablet, telefoon en zelfs in Outlook. YArooms is een webgebaseerd reserveringssysteem voor vergaderruimten waarmee je eenvoudig ruimten en middelen kunt beheren en overal een ruimte kunt boeken, zelfs als die zich in een andere tijdzone of locatie bevindt. YArooms is een van de weinige producten op de markt die een eigen boekingsmodule heeft gebouwd, en die conflictbeheer biedt zodat mensen niet meerdere vergaderingen op hetzelfde moment kunnen bijwonen (kan worden uitgeschakeld).
Meer informatie over YAROOMS
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
SpaceIQ biedt krachtige, slimme en gebruiksvriendelijke CAFM/IWMS-software (Computer-Aided Facility Management/Integrated Workplace Management System) voor facilitair beheer voor bedrijven van elke omvang.
SpaceIQ is toonaangevend op het gebied van digitale transformatie van de werkplek met dit cloudgebaseerde platform dat faciliteiten van kostenplaatsen verandert in strategische bedrijfsmiddelen. SpaceIQ biedt managementtools en inzichten om bedrijven te helpen bij het uitvoeren van gegevensgestuurde vastgoedbeslissingen, het verhogen van operationele uitmuntendheid en het verbeteren van de werknemerservaring. Geef je werkplek opnieuw vorm met SpaceIQ.
Meer informatie over SpaceIQ
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen.
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem.
Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen.
Meer informatie over Urbest
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Door IoT aangestuurd bedrijfsplatform voor realtime facilitaire diensten en onderhoud en betrokkenheid van huurders. Optimaliseert wereldwijd meer dan 10 miljoen vierkante meter aan ruimte.
Facilio is een platformoplossing op ondernemingsniveau voor realtime facilitaire diensten en onderhoud. Facilio maakt gebruik van IoT en AI om op een hardwareonafhankelijke manier gebouwsystemen en automatiseringsgegevens in de hele portfolio op de cloud aan te sluiten. Het biedt softwaretoepassingen en modules waarmee vastgoedeigenaren en -exploitanten portefeuillebrede facilitaire diensten en onderhoud effectief in realtime kunnen beheren en beheersen, de workflows voor onderhoud, naleving en leveranciers organiseren, en zowel de levenscyclus van bedrijfsmiddelen als duurzaamheidsprestaties verbeteren.
Meer informatie over Facilio
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Wereldwijde leverancier van software en diensten voor beheer van onroerend goed, faciliteiten en onderhoud.
Met Geomap FMS kunnen bedrijven hun middelen en onderhoud beter volgen. Het stelt de sitebeheerders en facilitaire managers in staat om hun inventaris en onderhoud te monitoren door middel van unieke tagging zoals QR-codes en radiofrequentie-identificatie. Geomap FMS is ook gebaseerd op GIS (Geographic Information System), het stelt je in staat om alle gelabelde middelen in je faciliteiten in kaart te brengen en te beheren, waardoor de visualisatie verder wordt verbeterd door 3D-modellering via CAD-ondersteuning. De functies die worden geboden zijn energiebeheer, magazijnbeheer en budgetbeheer.
Meer informatie over Geomap FMS
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Toonaangevende oplossing voor full-service ruimtebeheer, van Gensler. Verplaatsingen-toevoegingen-veranderingen, ruimtetoewijzingen, plannen voor kantoorindelingen, scenarioplanning en meer.
De toonaangevende full-service oplossing voor ruimtebeheer, van Gensler - de leider op het gebied van werkplekken. Beheer eenvoudig verplaatsingen-toevoegingen-veranderingen, vierkante meters, ruimtetoewijzingen, plannen voor kantoorindelingen en scenario's. Onbeperkte gebruikerslicenties, 60-90 dagen implementatie, SaaS, doorlopend CAD-onderhoud en toegewijde adviesdiensten. Gegevens worden gecombineerd met interactieve plattegronden voor realtime rapportage. Wisp is de oplossing bij uitstek voor vastgoed- en facilitaire teams die de voorkeur geven aan een wendbare aanpak en waardevolle gegevensintegriteit.
Meer informatie over Wisp
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
SaaS-gebaseerde software voor facilitair beheer die bedrijven helpt bij het beheren van ruimte- en stoelopstellingen.
P.O.C. System is een SaaS-platform met een unieke grafische interface waarmee je het commerciële vastgoed en de werkplek van je bedrijf kunt maximaliseren.
Dit platform biedt 2 hoofdoplossingen:
1. Ruimtebeheersysteem - speciaal ontworpen voor bedrijven die kantoorgebouwen in bezit hebben en beheren en die commerciële eigendommen opleveren.
2. Toewijzingssysteem voor zitplaatsen, ontworpen voor middelgrote bedrijven en co-werkplekken, en die een visueel, eenvoudig te gebruiken platform biedt voor het beheren van de werkplek en de inrichting van de stoelen op kantoor.
Meer informatie over POC System
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Room Display 6 (RD6) takes professional room scheduling to an unprecedented level when it comes to features, while still enacting GOGET's core value of keeping it simple. The in-house designed model One device offers a smooth experience for users who prefer a complete solution over hardware bundles.
RD6 supports direct integration with Outlook, Exchange, Office 365 & G-Suite.
RD6 has all features typically required, incl Digital Signage capabilities & Code/NFC/RFID authentication.
Meer informatie over Room Display 6
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Beheer met FlexO vol vertrouwen al je bureaus, kamers en ruimten en meet de bezetting met de geïntegreerde IoT-sensoren.
FlexO is een werkplek- en analysesysteem waarmee je het beheer van gemeenschappelijke onroerendgoedbronnen en andere mobiele activa kunt vereenvoudigen. FlexO is beschikbaar on-premises of via een abonnement en kan verbinding maken met je bedrijfskalendersysteem, zoals O365, Exchange of G Suite. Voor een hoteloplossing (hot desking) kun je de Desk Navigator inzetten en boeken met een NFC- of pincode. Met de IoT-sensoren krijg je nauwkeurige bezettingsinformatie voor al je ruimten, bureaus en kamers.
Meer informatie over FlexEZ
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Common Areas brengt je mensen, eigendommen en processen samen met een cloudgebaseerd platform. Start vandaag nog een gratis account.
Common Areas zet zich in om teams te helpen de productiviteit te verhogen. Het versnelt en vereenvoudigt activiteiten op het kruispunt van je mensen, eigendommen en processen. Met het cloudgebaseerde platform van Common Areas worden oplossingen afgestemd op het stroomlijnen van operationele gebieden zoals werkorders, preventief onderhoud, site-inspecties, interactief planbeheer, contracttracering, documentbeheer en meer.
Meer informatie over Common Areas
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Een geïntegreerd platform dat vastgoed- en faciliteitenbeheerders helpt de operationele efficiëntie te verhogen door middel van procesautomatisering.
Planon Universe voor bedrijfsvastgoed- en faciliteitenbeheerders is een innovatieve oplossing voor geïntegreerd werkplekbeheer die een grotere efficiëntie en kwaliteit in processen creëert, de bijbehorende kosten meetbaar verlaagt en met succes bijdraagt aan de prestaties van de organisatie. De software omvat oplossingen voor vastgoedbeheer, ruimte en werkplek, bedrijfsmiddelen en onderhoud, soft services en duurzaamheid.
Meer informatie over Planon
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
De geïntegreerde oplossingen voor werkplekbeheer van Engage helpen eigenaren van ruimtes om processen te beheren, automatiseren en de ervaringen van leden te verbeteren.
Engage helpt eigenaren van ruimtes om voorraad, meerdere locaties, contracten, factuurautomatisering, flexibele belastinginstellingen, ondersteuning en ticketverkoop, leadbeheer, bezoekersbeheer en integraties met derden te beheren. Apps met een whitelabel helpen leden met elkaar samen te werken, berichten te publiceren, te chatten, vergaderruimten te boeken, supporttickets in te dienen, op de hoogte te blijven van evenementen en te genieten van kortingen van de zakelijke partnerschappen met bedrijven en diensten die ze kunnen gebruiken.
Meer informatie over Engage
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
De meest uitgebreide software voor computerondersteund facilitair beheer/geïntegreerd werkplekbeheer richt zich ook op de ecologische duurzaamheid, gezondheids- en welzijnsbehoeften van slimme gebouwen.
eFACiLiTY is toonaangevende webgebaseerde software voor gebruiksvriendelijk computerondersteund facilitair beheer/geïntegreerd werkplekbeheer. eFACiLiTY is een modulair faciliteitenbeheersysteem dat samenwerkt met je bedrijf en het dagelijkse beheer van de processen mogelijk maakt, de activiteiten automatiseert, een managementdashboard biedt voor kritische analyse en een ondernemingsbrede controle mogelijk maakt op de meest intelligente en efficiënte manier.
Meer informatie over eFACiLiTY
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Smartway2 is een platform voor werkruimtebeheer waarmee je het gebruik van ruimten kunt optimaliseren. Boek vergaderzalen, bureaus, parkeerplaatsen en meer.
Smartway2 is een flexibel, gebruiksvriendelijk platform voor het beheren van werkplekken, of je nu één vergaderruimte en een paar bureaus hebt, of duizenden ruimten in kantoren over de hele wereld.
Transformeer de ervaring van werknemers, vergroot de samenwerking, optimaliseer het gebruik van de ruimte en verminder vastgoedkosten.
Boek vergaderzalen, bureaus, parkeerplaatsen, catering en meer, zodat je mensen en middelen beter samenwerken. Krachtige voorspellende analyses vergroten de ROI door minder verspilling van middelen. Werkt naadloos met Outlook en Office 365.
Meer informatie over Smartway2
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Beheer je werkruimte en gemeenschap eenvoudig en effectief - alles op één flexibel platform.
Bisner is het alles-in-één platform dat bedrijven over de hele wereld ondersteunt bij het beheren van hun ruimte en het activeren van hun gemeenschap. Geef je leden de mogelijkheid om verbinding te maken, te communiceren en samen te werken.
Personaliseer je platform met je eigen branding en geef je leden een plek waar ze thuishoren!
Verhoog de productiviteit en efficiëntie van uw bedrijf met het Bisner platform.
Meer informatie over Bisner Workplace
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Oplossing voor facilitair beheer die is geïntegreerd in Google Workplace.
Oplossing voor facilitair beheer die is geïntegreerd in Google Workplace.
Meer informatie over Gfacility
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Facilitaire organisaties profiteren van Tango's beheer van de levenscyclus van de locatie, wat helpt om de onderhoudsstrategie beter te onderbouwen.
De facilitaire onderhoudsoplossingen van Tango registreren en categoriseren onderhoudsaanvragen snel om ervoor te zorgen dat de sanering het beleid volgt en de juiste leverancier gebruikt. Het handhaven van de gewenste kwaliteitsnorm voor gebouwen, activa en apparatuur is van cruciaal belang voor de voortdurende werking en minimale verstoring van de kernactiviteiten van een organisatie. De software zorgt ervoor dat bedrijfsmiddelen worden onderhouden om storingen te voorkomen, onderhoudskosten op de lange termijn te verlagen en de levensduur van activa te verlengen.
Meer informatie over Tango
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Office Control is een geïntegreerde softwareoplossing voor het integreren van werkruimten, het ondersteunen van werknemers en het verhogen van de productiviteit.
Office Control is een oplossing voor werkplekbeheer die is ontworpen om werkruimten te integreren en personeel te ondersteunen. Het gebruiksvriendelijke softwaresysteem is een effectieve tool voor leidinggevenden in de vastgoed- en facilitaire sector, kantoormanagers en individuele bedrijven die de regie over hun bedrijfsactiviteiten willen nemen en betere communicatie willen bevorderen. Belangrijke functies van Office Control omvatten bureau-hoteling/boeken, middelenbeheer, communicatieportal en analyse.
Meer informatie over Office Control
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer
Met het platform voor ruimtebeheer kun je kantoren creëren waar mensen en teams zich op hun werk kunnen concentreren, samen kunnen werken en op hun best kunnen zijn.
Friday PM is een op AI gebaseerd platform voor werkplekontwikkeling waarmee een kantoortopstelling en -ervaring kan worden ontworpen waar mensen goed kunnen werken en terug willen komen.
Met behulp van computervisie en AI-gestuurde algoritmen doet dit platform meer dan alleen mensen tellen en aanwezigheid detecteren.
Het platform combineert prestaties op de werkplek, gegevens over de werkplek en gedragsanalyse om te bepalen hoe je van je fysieke omgeving iets kunt maken waar je mensen blij mee zijn.
Meer informatie over Friday PM
...
Meer informatie
Functies
- Ruimtebeheer
- Levensduurbeheer van assets
- Leasebeheer
- Faciliteitenbeheer