Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

IWMS-software

IWMS stelt organisaties in staat hun werkplekhulpmiddelen, zoals ruimte, technologie en faciliteiten, te optimaliseren, beheren, organiseren en volgen.

België Lokale producten weergeven

36 resultaten

FM:Interact helpt organisaties bij het verbeteren van het beheer van ruimte, bezetting, bedrijfsmiddelen, verhuizingen, onderhoud, leases en eigendommen. Meer informatie over FMS:Workplace
FM:Systems biedt oplossingen voor werkplekbeheer waarmee organisaties de ideale werkplek voor elke werknemer kunnen vaststellen, plannen en leveren. De platforms voor IWMS (Integrated Workplace Management System) en Resource Scheduler bieden ruimte- en bezettingsbeheer, gebouwenonderhoud, bureau- en kamerplanning, middelen en meer met cloudsoftware, digitale ondertekening en IoT-gebruikssensoren. Organisaties kunnen hiermee door gegevens gedreven beslissingen nemen die de bedrijfskosten verlagen, de productiviteit verhogen en de werknemerservaring verbeteren. Meer informatie over FMS:Workplace

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
België Lokaal product
Toonaangevend FMIS. Out-of-the-box maar zeer configureerbare oplossing voor facility-, vastgoed- en werkplekbeheer. Meer informatie over Spacewell
Het FMIS van Spacewell stelt facilitair managers, vastgoed- en werkplekmanagers in staat om hun activa en diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. Wij ondersteunen eindgebruikers, schoonmakers en technici met gespecialiseerde, eenvoudig te gebruiken mobiele apps. We zijn een erkende leider op het gebied van FMIS en biedt een end-to-end, out-of-the-box, schaalbare, zeer configureerbare oplossing voor het beheer van gebouwen en faciliteiten die gemakkelijk kan worden geïntegreerd met het IoT. Voor bedrijven 500+. Meer informatie over Spacewell

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om aan de behoeften van vastgoedbedrijven voor geleasede, onderverhuurde en in eigendom zijnde middelen te voldoen en ze te overtreffen. Meer informatie over Nakisa IWMS
InfoSite is een SAAS-platform dat specifiek is ontworpen om vastgoedafdelingen van bedrijven te helpen in hun dagelijkse operationele activiteiten en is ontworpen om aan de behoeften voor geleasede, onderverhuurde en in eigendom zijnde middelen te voldoen en ze te overtreffen. Neem zelf de touwtjes in handen voor elk aspect van je vastgoedportefeuille - van gegevensinvoer tot dynamische rapportage en van het abstraheren van leases tot prescriptieve analyses maakt Infosite het je gemakkelijk. InfoSite is ontworpen met een volledige berekeningsmodule voor de nieuwe FASB ASC-842 en IFRS boekhoudnorm. Meer informatie over Nakisa IWMS

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Wrike is een samenwerkingsplatform met functies die het geïntegreerde werkplekbeheer kunnen stimuleren, waaronder urenregistratietools.
Wrike is een samenwerkingsplatform voor teams dat wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Gebruik deze software om je geïntegreerde werkplekbeheer te verbeteren. Optimaliseer je personeelsplanning met urenregistratietools: registreer de uren van werknemers in urenstaten en gebruik taaktimers om de productiviteit te verhogen. Beheer je projectportfolio's en maak gedetailleerde rapporten om waardevolle inzichten in je organisatie te verkrijgen. Creëer één bron van waarheid voor je werkplek en stroomlijn je personeelsmiddelen op één gecentraliseerd platform. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Skedda staat voor ruimteplanning en online boekingen. Een ruimte kan bestaan uit een rechtbank, een studio, een kamer, een gedeeld bureau en nog veel meer.
Skedda is een wijdverbreid wereldwijd platform voor bureaubeheer en hybride werken, met meer dan 12.000 klanten en bijna twee miljoen gebruikers, waaronder IBM, Siemens, Mercedes-Benz en Harvard University. Het geeft de toekomst van de werkplekervaring vorm en helpt bedrijven om zinvolle, naadloze, volledig geïntegreerde ervaringen en interacties van werknemers op de hybride werkplek te ontwerpen. Skedda kan worden geïntegreerd met Microsoft365, Google Workspace en meer en heeft prijzen gewonnen van G2, Capterra en SoftwareAdvice. Meer informatie over Skedda

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
De online resourceplanner van Ganttic helpt je bij het maken van specifiek afgestemde plannen voor werkruimtes en apparatuur, waarbij je tegelijk je bedrijfsprocessen optimaliseert.
Ganttic is een van de beste platforms voor het beheer van projectresources in de sector. Het is een flexibele SaaS voor de planning van het beheren van werkruimten, apparatuur en personeel. Het stelt teams in staat om efficiënt resources toe te wijzen, dubbele boekingen te elimineren, de workflow te prioriteren en capaciteitshiaten te markeren. Het resultaat? Je bespaart tijd en geld door het gebruik van apparatuur en ruimte te verbeteren. Meer informatie over Ganttic

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Beheer van bureaureservering en vergaderruimten in één intuïtief portal en mobiele app. Snelle installatie en eenvoudige onboarding, transparante prijzen
Clearooms is een tool voor werkruimtebeheer voor het boeken van vergaderruimtes en hot desks. Ontdek hoe Clearooms je veilige terugkeer naar kantoor kan ondersteunen met een gratis proefperiode van 30 dagen. De transparante prijsstructuur zorgt ervoor dat je alleen betaalt voor wat je gebruikt. De functies zijn zorgvuldig ontwikkeld rond de wensen en behoeften van de gebruikers, om hen te ondersteunen bij het beheren van hun werkplekactiviteiten. Meer informatie over Clearooms

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Een IWMS-platform waarmee organisaties hybride werkplekken kunnen inrichten en werknemers veilig kunnen laten terugkeren naar kantoor.
WorkInSync is een cloudgebaseerd IWMS-platform (Integrated Workplace Management System) waarmee organisaties hun kantoren kunnen omzetten naar hybride werkplekken. De functies omvatten: personeelsplanning, bureauboeking, hot-desking, plannen voor zitplaatsen op afstand, boekingen van vergaderruimten, boekingen van conferentiezalen, beheer van contactloze toegang, bezoekersbeheer, boekingen voor kantoor- en woon-werkverkeer of -transport (shuttle, luchthaventransfers), aanwezigheidsbeheer, interactieve kaarten, ruimtebeheer en analyse van ruimtegebruik. Meer informatie over WorkInSync

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Nibol maximaliseert hybride werk door werkplekken, mensen en gegevens met elkaar te verbinden.
Nibol is de digitale oplossing die het hybride werk in 4 eenvoudige stappen maximaliseert. 1. Maak het mogelijk om bedrijfsbureaus, vergaderzalen en andere deelbare bedrijfsmiddelen te boeken. 2. Laat zien waar iedereen werkt en vereenvoudig het innemen van werkplekken. 3. Breid werkruimten uit tot buiten het traditionele kantoor. 4. Breng gegevens over aanwezigheid en werkruimtegebruik samen. Meer informatie over Nibol

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Eenvoudige en effectieve software voor het reserveren van ruimten. YArooms helpt je bij de planning van je vergaderruimten.
Helpt je om vergaderruimten te reserveren op je browser, tablet, telefoon en zelfs in Outlook. YArooms is een webgebaseerd reserveringssysteem voor vergaderruimten waarmee je eenvoudig ruimten en middelen kunt beheren en overal een ruimte kunt boeken, zelfs als die zich in een andere tijdzone of locatie bevindt. YArooms is een van de weinige producten op de markt die een eigen boekingsmodule heeft gebouwd, en die conflictbeheer biedt zodat mensen niet meerdere vergaderingen op hetzelfde moment kunnen bijwonen (kan worden uitgeschakeld). Meer informatie over YAROOMS

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Met software voor facilitair beheer van iOFFICE heb je de middelen die je nodig hebt voor een effectievere bedrijfsvoering.
Met software voor facilitair beheer van iOFFICE heb je de middelen die je nodig hebt voor een effectievere bedrijfsvoering. Je kunt ruimte beter benutten, kosten verlagen, toegang krijgen tot relevante gegevens en de transparantie in je organisatie vergroten. Software voor facilitair beheer van iOFFICE is modulair, zodat je IWMS-oplossingen kunt implementeren en prijzen die specifiek zijn afgestemd op je bedrijf en de specifieke behoeften van je bedrijf. Meer informatie over Eptura Workplace

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders.
Online planningsassistent om vergaderingen sneller te coördineren met contacten binnen en buiten je bedrijf. Werkt met alle kalenders. Meer informatie over FreeBusy

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Een platform om de terugkeer naar kantoor, hybride werkplek en vergaderruimtes te beheren, en dat analyses biedt over hoe de werkplek wordt gebruikt.
Werkpleksoftware waarmee teams hybride werk kunnen organiseren, kantoren veilig opnieuw openen en resources zoals bureaus en vergaderruimtes beheren. Robin is een werkplekplatform dat mensen vooropstelt. Gebruikt door bedrijven van elke omvang om hybride werk met succes te beheren. Met Robin kunnen mensen kiezen hoe en waar ze werken, en krijgen organisaties de tools en inzichten die nodig zijn om te slagen. Momenteel plant Robin vergaderingen, bureaus en mensen in duizenden kantoren over de hele wereld. Meer informatie over Robin

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
België Lokaal product
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek.
De cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van bureaus en vergaderruimten die flexibele teams samenbrengt op de werkplek. Ga naar de website van het bedrijf en ga aan de slag met de gratis proefversie om te ervaren hoe eenvoudig het uitrollen is en hoe dit product zich onderscheidt van andere oplossingen. Meer informatie over Tribeloo

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
SpaceIQ biedt krachtige, slimme en gebruiksvriendelijke CAFM/IWMS-software (Computer-Aided Facility Management/Integrated Workplace Management System) voor facilitair beheer voor bedrijven van elke omvang.
SpaceIQ is toonaangevend op het gebied van digitale transformatie van de werkplek met dit cloudgebaseerde platform dat faciliteiten van kostenplaatsen verandert in strategische bedrijfsmiddelen. SpaceIQ biedt managementtools en inzichten om bedrijven te helpen bij het uitvoeren van gegevensgestuurde vastgoedbeslissingen, het verhogen van operationele uitmuntendheid en het verbeteren van de werknemerservaring. Geef je werkplek opnieuw vorm met SpaceIQ. Meer informatie over SpaceIQ

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen.
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Door IoT aangestuurd bedrijfsplatform voor realtime facilitaire diensten en onderhoud en betrokkenheid van huurders. Optimaliseert wereldwijd meer dan 10 miljoen vierkante meter aan ruimte.
Facilio is een platformoplossing op ondernemingsniveau voor realtime facilitaire diensten en onderhoud. Facilio maakt gebruik van IoT en AI om op een hardwareonafhankelijke manier gebouwsystemen en automatiseringsgegevens in de hele portfolio op de cloud aan te sluiten. Het biedt softwaretoepassingen en modules waarmee vastgoedeigenaren en -exploitanten portefeuillebrede facilitaire diensten en onderhoud effectief in realtime kunnen beheren en beheersen, de workflows voor onderhoud, naleving en leveranciers organiseren, en zowel de levenscyclus van bedrijfsmiddelen als duurzaamheidsprestaties verbeteren. Meer informatie over Facilio

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
P.O.C. System is een SaaS-platform dat een unieke grafische interface biedt die gericht is op het maximaliseren van de werkruimte van een bedrijf.
Seating Allocation Solution van P.O.C is ontworpen voor bedrijven/co-werkplekken en biedt een visueel, gebruiksvriendelijk platform voor het beheren van de werkplek en kantooropstellingen. Met een realtime weergave van je werkruimte en veelzijdige tools kun je zitplaatsopstellingen ontwerpen die voldoen aan de behoeften van werknemers, en het gebruik ervan maximaliseren. De oplossing bevat ook een gebruiksvriendelijke planningstoepassing waarmee werknemers zitplaatsen en vergaderruimten kunnen boeken op basis van gebruik per behoefte, in realtime en onderweg. Meer informatie over Seating Allocation Solution

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Wereldwijde leverancier van software en diensten voor beheer van onroerend goed, faciliteiten en onderhoud.
Met Geomap FMS kunnen bedrijven hun middelen en onderhoud beter volgen. Het stelt de sitebeheerders en facilitaire managers in staat om hun inventaris en onderhoud te monitoren door middel van unieke tagging zoals QR-codes en radiofrequentie-identificatie. Geomap FMS is ook gebaseerd op GIS (Geographic Information System), het stelt je in staat om alle gelabelde middelen in je faciliteiten in kaart te brengen en te beheren, waardoor de visualisatie verder wordt verbeterd door 3D-modellering via CAD-ondersteuning. De functies die worden geboden zijn energiebeheer, magazijnbeheer en budgetbeheer. Meer informatie over Geomap FMS

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Toonaangevende oplossing voor full-service ruimtebeheer, van Gensler. Verplaatsingen-toevoegingen-veranderingen, ruimtetoewijzingen, plannen voor kantoorindelingen, scenarioplanning en meer.
De toonaangevende full-service oplossing voor ruimtebeheer, van Gensler - de leider op het gebied van werkplekken. Beheer eenvoudig verplaatsingen-toevoegingen-veranderingen, vierkante meters, ruimtetoewijzingen, plannen voor kantoorindelingen en scenario's. Onbeperkte gebruikerslicenties, 60-90 dagen implementatie, SaaS, doorlopend CAD-onderhoud en toegewijde adviesdiensten. Gegevens worden gecombineerd met interactieve plattegronden voor realtime rapportage. Wisp is de oplossing bij uitstek voor vastgoed- en facilitaire teams die de voorkeur geven aan een wendbare aanpak en waardevolle gegevensintegriteit. Meer informatie over Wisp

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
SaaS-gebaseerde software voor facilitair beheer die bedrijven helpt bij het beheren van ruimte- en stoelopstellingen.
P.O.C. System is een SaaS-platform met een unieke grafische interface waarmee je het commerciële vastgoed en de werkplek van je bedrijf kunt maximaliseren. Dit platform biedt 2 hoofdoplossingen: 1. Ruimtebeheersysteem - speciaal ontworpen voor bedrijven die kantoorgebouwen in bezit hebben en beheren en die commerciële eigendommen opleveren. 2. Toewijzingssysteem voor zitplaatsen, ontworpen voor middelgrote bedrijven en co-werkplekken, en die een visueel, eenvoudig te gebruiken platform biedt voor het beheren van de werkplek en de inrichting van de stoelen op kantoor. Meer informatie over POC System

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Cloudgebaseerde oplossing waarmee bedrijven digitale bouwplannen kunnen maken om de benutting van de ruimte te beheren en gebruik/kosten bij te houden.
Surfy zorgt voor een revolutie in werkplekbeheer door bouwtekeningen te digitaliseren en agile gegevensbeheer te ondersteunen. Surfy voldoet aan milieu- en operationele behoeften en helpt bij ruimteoptimalisering, personeelstoewijzing, kostenregistratie en naleving van de regelgeving. De oplossing ondersteunt scenarioplanning, voorraadbeheer en procesaanpassing voor veranderende werkmodellen zoals Flex Office. Bovendien verbetert Surfy de veiligheid en naleving door evacuatieplannen te digitaliseren en te zorgen voor realtime ruimtebewaking. Via de functies van het platform stelt Surfy leiders wereldwijd in staat om hun werkomgevingen te optimaliseren, de efficiëntie te bevorderen en duurzaamheidsdoelen te bereiken. Maak verbinding met Surfy en begin aan een traject naar slimmer werkplekbeheer. Meer informatie over Surfy

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Room Display 6 (RD6) takes professional room scheduling to an unprecedented level when it comes to features, while still enacting GOGET's core value of keeping it simple. The in-house designed model One device offers a smooth experience for users who prefer a complete solution over hardware bundles. RD6 supports direct integration with Outlook, Exchange, Office 365 & G-Suite. RD6 has all features typically required, incl Digital Signage capabilities & Code/NFC/RFID authentication. Meer informatie over Room Display X

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Common Areas brengt je mensen, eigendommen en processen samen met een cloudgebaseerd platform. Start vandaag nog een gratis account.
Common Areas zet zich in om teams te helpen de productiviteit te verhogen. Het versnelt en vereenvoudigt activiteiten op het kruispunt van je mensen, eigendommen en processen. Met het cloudgebaseerde platform van Common Areas worden oplossingen afgestemd op het stroomlijnen van operationele gebieden zoals werkorders, preventief onderhoud, site-inspecties, interactief planbeheer, contracttracering, documentbeheer en meer. Meer informatie over Common Areas

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Beheer met FlexO vol vertrouwen al je bureaus, kamers en ruimten en meet de bezetting met de geïntegreerde IoT-sensoren.
FlexO is een werkplek- en analysesysteem waarmee je het beheer van gemeenschappelijke onroerendgoedbronnen en andere mobiele activa kunt vereenvoudigen. FlexO is beschikbaar on-premises of via een abonnement en kan verbinding maken met je bedrijfskalendersysteem, zoals O365, Exchange of G Suite. Voor een hoteloplossing (hot desking) kun je de Desk Navigator inzetten en boeken met een NFC- of pincode. Met de IoT-sensoren krijg je nauwkeurige bezettingsinformatie voor al je ruimten, bureaus en kamers. Meer informatie over FlexEZ

Functies

  • Ruimtebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Leasebeheer
  • Levensduurbeheer van assets