Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Creatief management software

Creatief management software biedt de tools die creatieve teams nodig hebben om hun creatieve projecten te beheren, samen te werken en middelen effectief toe te wijzen.

België Lokale producten weergeven

72 resultaten

Bynder wordt vertrouwd door meer dan 2100 wereldwijde merken en vereenvoudigt contentbeheer en creatieve bewerkingen in een op maat gemaakte, gebruiksvriendelijke portal. Meer informatie over Bynder
Van wereldwijde detailhandelsreuzen tot niet-overheidsorganisaties, Bynder wordt vertrouwd door meer dan 2100 merken om creatieve activiteiten te centraliseren en efficiëntie te stimuleren gedurende de gehele levenscyclus van inhoud. Het is op maat gemaakt voor je unieke gebruiksscenario, behoeften en doelen, en er wordt nauw met je samengewerkt om een oplossing te creëren die goed bij je team past. Centraliseer creatieve middelen en merkrichtlijnen; werk samen aan inhoud op één plek; schaal en automatiseer het maken van afbeeldingen/video's; en maximaliseer uiteindelijk de waarde van je digitale middelen. Meer informatie over Bynder

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
Een toonaangevende online AI-oplossing om de aandacht van klanten nauwkeurig te voorspellen. Gebruik de oplossing om al je visuele middelen te optimaliseren voordat ze worden gelanceerd. Meer informatie over Neurons
Predict is een online AI-tool voor aandacht dat nauwkeurig voorspelt wat klanten wel zullen zien en wat niet. Het analyseren van een afbeelding duurt enkele seconden, een video enkele minuten. Werkt op alle apparaten en platforms. Met behulp van Predict en de Figma- en Chrome-plug-ins krijg je onmiddellijk resultaten tijdens het ontwerpproces, voorafgaand aan de lancering. Predict werkt uitstekend voor marketeers, het opdrijven van de verkoop, UX-ontwerp en meer. Klanten over de hele wereld gebruiken Predict al om hun visuele middelen te optimaliseren. Meer informatie over Neurons

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
Met de creatieve software van Celtra kunnen creatieve en marketingteams digitale advertenties en content op schaal ontwerpen, goedkeuren en leveren. Meer informatie over Celtra
Celtra is self-service software voor ondernemingen voor het automatiseren en schalen van creatieve productie. Met Celtra kunnen creatieve en marketingteams digitale advertenties ontwerpen, goedkeuren en afleveren over het alsmaar groeiende aantal kanalen, advertentie-indelingen, variaties en markten. Verlaag je productiekosten en verhoog de efficiëntie en output in de cloud met Celtra. Meer informatie over Celtra

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
Asana is de manier om werk op grote schaal te organiseren en te beheren. Bekijk waarom Asana een toppresteerder is op Capterra.
Met Asana kan je het werk van teams op grote schaal orkestreren, van dagelijkse taken tot strategische cross-functional initiatieven. Asana is het enige werkbeheerplatform dat doelen omzet in actie en silo's tussen teams afbreekt. Meer dan 135.000 betalende klanten en miljoenen gratis organisaties in 190 landen vertrouwen op Asana om alles te beheren, van bedrijfsdoelstellingen tot digitale transformatie tot productlanceringen en marketingcampagnes. Meer informatie over Asana

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
Op monday.com kun je alle creatieve workflows op één plek beheren. Stroomlijn verzoeken, prioriteer taken en werk moeiteloos samen.
Op monday.com kunnen creatieve teams alle campagnes plannen en beheren op een intuïtief platform dat direct inzicht biedt in een verscheidenheid aan lopende projecten. Geef freelancers, klanten en campagnemanagers volledige of gedeeltelijke toegang, zodat iedereen precies weet welke taken ze moeten aanpakken en met welke prioriteit. Van het bedenken van nieuwe campagnes tot het analyseren van a/b-testresultaten, met monday.com kun je de aangepaste oplossingen bouwen die je nodig hebt om betere gegevensgestuurde beslissingen te nemen zonder eindeloze synchronisatievergaderingen. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
Wrike is software voor het beheer van creatieve werkzaamheden voor bedrijfsbrede teams met proefdrukken, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden en meer.
Wrike is bekroonde software voor het beheer van creatieve werkzaamheden voor bedrijfsbrede teams. Het biedt geavanceerde beveiliging en volledige aanpassing voor elk creatief team. Marketing-, ontwerp- en inhoudsteams kunnen allemaal profiteren van de Gantt-diagrammen, aangepaste workflows, deelbare dashboards, ingebouwde proefdrukken, aanvraagformulieren en geautomatiseerde goedkeuringen. Integreert met Adobe Creative Cloud voor een kortere beoordelingscyclus. Nieuw: Krijg realtime inzicht in de digitale prestaties van je creatieve team met het marketingplatform van Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
Visuele middelenplanning voor creatieve teams. Vertrouwd door merken zoals Vice, Buzzfeed en Ogilvy.
Sinds 2012 helpt Float creatieve topteams uit de hele wereld bij R/GA, Buzzfeed, AirBnB en Ogilvy hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Teamwork, Slack, Google Agenda en meer dan 1000 apps via Zapier. Breng waar je ook bent wijzigingen aan met apps voor iOS en Android. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
Een populaire visuele werkruimte voor innovatie waarmee ingedeelde teams van elke omvang samen kunnen dromen, ontwerpen en bouwen aan de toekomst.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Probeer de diepe integraties met het Microsoft-ecosysteem, Atlassian-ecosysteem, Slack, Box, DropBox, Sketch en meer om de productiviteit van je teamsamenwerking te verbeteren. Verken meer dan 250 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken. Meer informatie over Miro

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
Maak boeiende presentaties en infographics gebaseerd op inzichten, analyse en samenwerking met Visme voor jou en je team.
Visme transformeert de manier waarop je boeiende presentaties, infographics en andere visuele formaten creëert en deelt. Gebruikers van IBM, General Dynamics en Accenture en 1,7 miljoen andere gebruikers benutten Visme als tool voor het creëren van content, om hun verhalen te vertellen en te presenteren en saaie gegevens om te zetten naar boeiende beelden. Werk individueel of samen als een team. Online publiceren, embedden op je site of downloaden voor offline gebruik. Meer informatie over Visme

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
Brandfolder inspireert tot gebruik, maakt snelle ontdekking mogelijk en stroomlijnt werkprocessen tussen teams.

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
Nifty biedt een complete werkruimte voor projectmanagement. Beheer projecten, werk samen met je team en automatiseer je voortgangsrapportage.
Nifty centraliseert projectcommunicatie, planning en tracking in één gezamenlijke werkomgeving en biedt een panoramisch overzicht van al je projecten en teamtaken. Automatiseer je projectupdates en resource-inzichten met dynamische mijlpaalvoortgang op basis van taalvoltooiing. Met het beste van communicatie, taakbeheer, routekaarten, samenwerkingsdocumenten en bestandsbeheer in één tool kun je je werkdag en je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad! Meer informatie over Nifty

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
Bedrijfsklare online proefdrukken voor bureaus en merken, waarmee creatieve projecten 56% sneller worden opgeleverd dan via e-mail of projectmanagement.
Ziflow is het enige bedrijf dat zich uitsluitend richt op het leveren van bedrijfsklare online proefdrukken voor 's werelds meest veeleisende bureaus en merken. Met meer dan 1200 ondersteunde bestandstypen, SOC2-conformiteit en mogelijkheden zoals geautomatiseerde workflow, versiebeheer en integratie met toonaangevende projectmanagementoplossingen, is dit de beste keuze voor organisaties die op zoek zijn naar de beste oplossing voor online proefdrukken om samen te werken met of naast hun bestaande programma's en MarTech-systeem. Meer informatie over Ziflow

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 29.900 per jaar.
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor enterprise-DAM, creatieve workflow en merkbeheer ondersteunen voornamelijk middelgrote tot grote organisaties van meer dan 1000 werknemers en leveren een complete ervaring van hoogwaardige software met een ongeëvenaarde service. Meer informatie over Acquia DAM (Widen)

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
Workamajig - de software voor creatief beheer. Het is een alles-in-één oplossing voor bureaus en interne teams.
Workamajig Platinum is een volledig geïntegreerd softwaresysteem van Creative Agency dat alles omvat van projectmanagement, resource management en beheer van bureaus tot creatieve samenwerking, CRM en verkoop en urenregistratie. Workamajig begon meer dan 25 jaar geleden als een operationeel en technologisch adviesbureau voor creatieve winkels, en sinds die tijd wordt gebruik gemaakt van deze expertise. Meer dan 3.000 creatieve teams vertrouwen elke dag op Workamajig. Meer informatie over Workamajig

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
Creatopy is een advertentie-ontwerpplatform waarmee bedrijven hun advertentieproductie en -levering kunnen aanpassen, automatiseren en opschalen.
Met geavanceerde automatiserings- en aanpassingscapaciteiten en een continu groeiende bibliotheek van sjablonen en originele visuele elementen, biedt Creatopy je de tools die je nodig hebt om je creatieve proces te stimuleren en je visuele content georganiseerd en altijd merkeigen te houden. Meer informatie over Creatopy

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen.
Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen. Meer informatie over Hightail

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
De beste online publicatietool als je moeiteloos catalogi, brochures, tijdschriften, portefeuilles en meer wilt creëren en publiceren.
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren. Hoe werkt het? Je hoeft alleen maar een pdf te uploaden en het wordt automatisch een prachtig online magazine, met effecten voor het omslaan van pagina's. Als alternatief kun je de online Design Studio gebruiken om je eigen online publicatie helemaal vanaf de grond te creëren. Meer informatie over Flipsnack

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
Verlicht de werklast van je creatieve team door niet-ontwerpers hun eigen marketingmateriaal te laten maken met behulp van vergrendelbare sjablonen.
Lucidpress is een ontwerp- en merksjabloonplatform dat de werklast van creatieve teams verlicht door niet-ontwerpers in staat te stellen zelfstandig marketingmateriaal te maken. Met vergrendelbare sjablonen kun je je logo, lettertypen en kleuren beschermen en collega's in staat stellen om kleine ontwerpaanpassingen aan te brengen en content te verspreiden via drukwerk of online. Zeg ongepaste branding voor altijd vaarwel met Lucidpress – het merksjabloonplatform dat door meer dan 6 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Meer informatie over Marq

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
Stelt marketingteams en reclamebureaus in staat om hun creatieve goedkeuringsworkflow op een effectieve manier te beheren, van projectopdracht tot goedkeuring en archivering.
Admation is een cloudgebaseerde oplossing voor de goedkeuringswerkstroom voor merken en reclamebureaus die iets anders willen dan de dagelijkse sleur. Stroomlijn je goedkeuringsworkflow met een tool waarmee je vanuit één centrale hub al je beoordelingen en goedkeuringen kunt beheren en bijhouden. Belangrijkste functionaliteiten zijn briefingsjablonen, online controleprogramma's (alle media inclusief video en websites), batch-feedback, gelaagde goedkeuringen, herinneringsmeldingen, DAM, rapportagetools en vele andere gebruiksvriendelijke functies. Meer informatie over Admation

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
Krachtig en toch gemakkelijk te gebruiken en toe te passen. Workzone is de ideale software voor marketing-, bureau- en operationele teams van 5 of meer gebruikers.
Workzone is de ideale projectmanagementsoftware voor marketing-, bureau- en operationele teams van 5 of meer gebruikers. Het is krachtig, maar toch gemakkelijk te gebruiken en toe te passen. Merken zoals Wells Fargo en Verizon vertrouwen op Workzone om hun projecten uit te voeren en hun teams gesynchroniseerd te houden. Workzone werd geperfectioneerd gedurende 20 jaar gebruik in de praktijk, met de kracht en bruikbaarheid die je nodig hebt om drukke werklasten te beheren. Tarieven vanaf $ 200 per maand. Meer informatie over Workzone

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
FunctionFox is de toonaangevende keuze voor creatieve professionals en biedt urenregistratie en projectmanagement waarmee je productiever kunt zijn.
FunctionFox is ontworpen voor de creatieve sector en biedt eenvoudige tools voor urenregistratie en geavanceerd projectmanagement om je te helpen creatief te blijven! Vereenvoudig taaktoewijzingen en planningen voor optimale productiviteit, stem de productieschema's af op schattingen en budgetten en haal uitgebreide rapporten op voor actuele informatie over projecten en personeel. Voorkom dat verkeersvergaderingen files worden en probeer vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over FunctionFox

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities
Het alles-in-één systeem met projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke hulpmiddelen.
Alles-in-één projectmanagementsoftware voor bureaus, ontwerpstudio's en interne marketingafdelingen die hun bedrijf willen stroomlijnen. Software combineert projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke rapportagetools in één cloudgebaseerd systeem. De oplossing helpt bedrijven hun productiviteit en winstgevendheid te verbeteren door processen te stroomlijnen, de samenwerking te vereenvoudigen, informatie te centraliseren en in realtime bedrijfsgegevens te leveren. Meer informatie over Function Point

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Taakplanning
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Bestanden delen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taakbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Opmerkingen/notities