56 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom bijna 6000 klanten op Capterra Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana helpt teams bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana worden teams zelfverzekerder, bewegen ze sneller en bereiken ze meer met minder, ongeacht waar ze zich bevinden. Meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen vertrouwen op Asana om alles te beheren, van bedrijfsdoelstellingen en digitale transformatie tot productlanceringen en marketingcampagnes. Meer informatie over Asana
Asana helpt teams bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana worden teams zelfverzekerder, bewegen ze sneller en bereiken ze meer met mind...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
monday.com is een projectmanagementtool die je team graag zal gebruiken. Het maakt het gemakkelijk voor iedereen om zich te concentreren op wat er belangrijk is Meer informatie over monday.com
monday.com is een intuïtief Work OS waarin teams hun marketing- en creatieve processen in een handomdraai kunnen creëren om hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams communiceren naadloos met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en transparantie creëert, zodat je direct weet hoe de zaken ervoor staan. Functies omvatten: aanpasbare sjablonen, delen van bestanden, urenregistratie, automatisering en afhankelijkheden, overzichtsdashboards en integraties met populaire tools zoals Facebook, mailchimp, hubspot en meer. Meer informatie over monday.com
monday.com is een intuïtief Work OS waarin teams hun marketing- en creatieve processen in een handomdraai kunnen creëren om hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams communiceren n...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Bynder wordt vertrouwd door meer dan 1800 wereldwijde merken en vereenvoudigt contentbeheer en creatieve bewerkingen in een op maat gemaakte, gebruiksvriendelijke portal. Meer informatie over Bynder
Van wereldwijde detailhandelsreuzen tot niet-overheidsorganisaties, Bynder wordt vertrouwd door meer dan 1800 merken om creatieve activiteiten te centraliseren en efficiëntie te stimuleren gedurende de gehele levenscyclus van inhoud. Het is op maat gemaakt voor je unieke gebruiksscenario, behoeften en doelen, en er wordt nauw met je samengewerkt om een oplossing te creëren die goed bij je team past. Centraliseer creatieve middelen en merkrichtlijnen; werk samen aan inhoud op één plek; schaal en automatiseer het maken van afbeeldingen/video's; en maximaliseer uiteindelijk de waarde van je digitale middelen. Meer informatie over Bynder
Van wereldwijde detailhandelsreuzen tot niet-overheidsorganisaties, Bynder wordt vertrouwd door meer dan 1800 merken om creatieve activiteiten te centraliseren en efficiëntie te stimuleren gedurende de...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Het creatieve beheerplatform van Storyteq helpt merken om de productie van hun video- en banneradvertenties te schalen. Meer informatie over Dynamic Video Software
Schaal de productie van je video- en banneradvertenties. Consumenten bewegen zich tussen een groot aantal kanalen en vragen om relevante inhoud. Ongeacht het niveau van aanpassingen dat je nodig hebt, is het essentieel om inhoud op een snelle en schaalbare manier te genereren en te distribueren. Het creatieve beheerplatform van Storyteq biedt een volledig geïntegreerde workflow om digitale middelen moeiteloos te vertalen naar sterk aangepaste en merkconsistente advertenties. Meer informatie over Dynamic Video Software
Schaal de productie van je video- en banneradvertenties. Consumenten bewegen zich tussen een groot aantal kanalen en vragen om relevante inhoud. Ongeacht het niveau van aanpassingen dat je nodig he...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Alles-in-één, cloudgebaseerde software waarmee je je merk en creativiteit beter kunt beheren. Meer informatie over Frontify
Frontify is cloudgebaseerde software waarmee je je merk en creativiteit beter kunt beheren. Frontify is bedoeld voor iedereen die merktools demonstreert en wordt zeer gewaardeerd vanwege de implementatie, bruikbaarheid, ondersteuning en functionaliteit. Creëer merkportals om je merk onder te brengen en stijlgidsen om consistentie te garanderen bij elk contactmoment. Verbeter de samenwerking tussen marketing en design/UX en beheer je bedrijfsmiddelen beter met een intuïtieve DAM. Frontify biedt abonnementen voor bedrijven van elke omvang en wordt wereldwijd gebruikt door 2500 merken. Meer informatie over Frontify
Frontify is cloudgebaseerde software waarmee je je merk en creativiteit beter kunt beheren. Frontify is bedoeld voor iedereen die merktools demonstreert en wordt zeer gewaardeerd vanwege de implementat...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Wrike is een tool voor werkbeheer voor teams van meer dan 20 personen. Perfect voor project-, programma- en productmanagers, en voor marketing- en ontwerpteams. Meer informatie over Wrike
Wrike is de perfecte tool voor projectmanagement voor teams van meer dan 20 personen. Het wordt geleverd met beveiliging en schaalbaarheid voor de hele onderneming. Projectmanagers, productmanagers en programmamanagers waarderen deze functies: Gantt-diagrammen, agenda's, werkbelastingweergave voor middelenbeheer, aangepaste dashboards, structurering via mappen, projecten, taken en automatische toewijzing op basis van taakstatussen. Zit je in een marketing- of creatief team? Wrike for Marketers is een afzonderlijk product met op maat gemaakte sjablonen, controletools en een Adobe-extensie. Meer informatie over Wrike
Wrike is de perfecte tool voor projectmanagement voor teams van meer dan 20 personen. Het wordt geleverd met beveiliging en schaalbaarheid voor de hele onderneming. Projectmanagers, productmanagers en ...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
De oorspronkelijke online bannermaker. Downloaden als JPG, PNG, HTML5, GIF of MP4, delen op sociale media en integreren in je website. Meer informatie over Bannersnack
Profiteer van de krachtigste online bannermaker op het web. Download je werk als JPG, PNG, HTML5, GIF of MP4, deel ze op sociale media of integreer ze in je website. Maak responsieve HTML5-banners voor je campagnes op Facebook en andere sociale media. Meer informatie over Bannersnack
Profiteer van de krachtigste online bannermaker op het web. Download je werk als JPG, PNG, HTML5, GIF of MP4, deel ze op sociale media of integreer ze in je website. Maak responsieve HTML5-banners voor...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Met de creatieve software van Celtra kunnen creatieve en marketingteams digitale advertenties en content op schaal ontwerpen, goedkeuren en leveren. Meer informatie over Celtra's Creative Management Platform
Celtra is self-service software voor ondernemingen voor het automatiseren en schalen van creatieve productie. Met Celtra kunnen creatieve en marketingteams digitale advertenties ontwerpen, goedkeuren en afleveren over het alsmaar groeiende aantal kanalen, advertentie-indelingen, variaties en markten. Verlaag je productiekosten en verhoog de efficiëntie en output in de cloud met Celtra. Meer informatie over Celtra's Creative Management Platform
Celtra is self-service software voor ondernemingen voor het automatiseren en schalen van creatieve productie. Met Celtra kunnen creatieve en marketingteams digitale advertenties ontwerpen, goedkeuren e...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
De beste online publicatietool als je moeiteloos catalogi, brochures, tijdschriften, portefeuilles en meer wilt creëren en publiceren. Meer informatie over Flipsnack
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren. Hoe werkt het? Je hoeft alleen maar een pdf te uploaden en het wordt automatisch een prachtig online magazine, met effecten voor het omslaan van pagina's. Als alternatief kun je de online Design Studio gebruiken om je eigen online publicatie helemaal vanaf de grond te creëren. Meer informatie over Flipsnack
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, ...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Eén platform om je HTML5-, video- en dynamische advertenties te bouwen, te schalen en te publiceren zonder enige codeerkennis. Meer informatie over Bannerwise
Bannerwise is een creatief beheerplatform dat je kunt gebruiken voor het moeiteloos verhogen van het rendement van je campagnes en het creëren van relevante en dus beter presterende advertenties, terwijl tegelijkertijd de opzet- en productietijd afnemen. Ontsluit het volledige potentieel van digitale reclame! Meer informatie over Bannerwise
Bannerwise is een creatief beheerplatform dat je kunt gebruiken voor het moeiteloos verhogen van het rendement van je campagnes en het creëren van relevante en dus beter presterende advertenties, terwi...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Issuu

Issuu

(0 reviews)
Creëer, herschik en optimaliseer inhoud in integreerbare digitale bladerboeken, creatieve middelen voor sociale media en e-mail, mobiele verhalen en meer. Meer informatie over Issuu
Issuu helpt verhalenvertellers om platte bestanden onmiddellijk om te zetten in interactieve inhoud voor elk online distributiekanaal. Het is de eenvoudigste manier om pdf's online te publiceren: elke dag worden er meer dan 20.000 pdf's naar Issuu geüpload. Upload en creëer binnen enkele minuten een integreerbaar digitaal bladerboek en stel de inhoud vervolgens opnieuw samen voor mobiel, sociale media, e-mails en meer. Met Issuu kost het converteren van inhoud voor het web geen moeite meer. Meer informatie over Issuu
Issuu helpt verhalenvertellers om platte bestanden onmiddellijk om te zetten in interactieve inhoud voor elk online distributiekanaal. Het is de eenvoudigste manier om pdf's online te publiceren: elke...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Goog...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Visuele middelenplanning voor creatieve teams. Vertrouwd door merken zoals Vice, Buzzfeed en Ogilvy.
Sinds 2012 helpt Float creatieve topteams uit de hele wereld bij R/GA, Buzzfeed, AirBnB en Ogilvy hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Teamwork, Slack, Google Agenda en meer dan 1000 apps via Zapier. Breng waar je ook bent wijzigingen aan met apps voor iOS en Android. Gratis proefperiode van 30 dagen.
Sinds 2012 helpt Float creatieve topteams uit de hele wereld bij R/GA, Buzzfeed, AirBnB en Ogilvy hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 29.900 per jaar.
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor enterprise-DAM, creatieve workflow en merkbeheer ondersteunen voornamelijk middelgrote tot grote organisaties van meer dan 1000 werknemers en leveren een complete ervaring van hoogwaardige software met een ongeëvenaarde service.
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoe...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Workamajig - de software voor creatief beheer. Het is een alles-in-één oplossing voor bureaus en interne teams.
Workamajig Platinum is een volledig geïntegreerd softwaresysteem van Creative Agency dat alles omvat van projectmanagement, resource management en beheer van bureaus tot creatieve samenwerking, CRM en verkoop en urenregistratie. Workamajig begon meer dan 25 jaar geleden als een operationeel en technologisch adviesbureau voor creatieve winkels, en sinds die tijd wordt gebruik gemaakt van deze expertise. Meer dan 3.000 creatieve teams vertrouwen elke dag op Workamajig.
Workamajig Platinum is een volledig geïntegreerd softwaresysteem van Creative Agency dat alles omvat van projectmanagement, resource management en beheer van bureaus tot creatieve samenwerking, CRM en ...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen.
Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen.
Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen....
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Verlicht de werklast van je creatieve team door niet-ontwerpers in staat te stellen hun eigen marketingmateriaal te maken met behulp van vergrendelbare sjablonen.
Lucidpress is een ontwerp- en merksjabloonplatform dat de werklast van creatieve teams verlicht door niet-ontwerpers in staat te stellen zelfstandig marketingmateriaal te maken. Met vergrendelbare sjablonen kun je je logo, lettertypen en kleuren beschermen en collega's in staat stellen om kleine ontwerpaanpassingen aan te brengen en content te verspreiden via drukwerk of online. Zeg ongepaste branding voor altijd vaarwel met Lucidpress – het merksjabloonplatform dat door meer dan 6 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd.
Lucidpress is een ontwerp- en merksjabloonplatform dat de werklast van creatieve teams verlicht door niet-ontwerpers in staat te stellen zelfstandig marketingmateriaal te maken. Met vergrendelbare sjab...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Het alles-in-één systeem met projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke hulpmiddelen.
Alles-in-één projectmanagementsoftware voor bureaus, ontwerpstudio's en interne marketingafdelingen die hun bedrijf willen stroomlijnen. Software combineert projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke rapportagetools in één cloudgebaseerd systeem. De oplossing helpt bedrijven hun productiviteit en winstgevendheid te verbeteren door processen te stroomlijnen, de samenwerking te vereenvoudigen, informatie te centraliseren en in realtime bedrijfsgegevens te leveren.
Alles-in-één projectmanagementsoftware voor bureaus, ontwerpstudio's en interne marketingafdelingen die hun bedrijf willen stroomlijnen. Software combineert projectmanagement, QuickBooks-integratie, ur...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
FunctionFox is de toonaangevende keuze voor creatieve professionals en biedt urenregistratie en projectmanagement waarmee je productiever kunt zijn.
FunctionFox is ontworpen voor de creatieve sector en biedt eenvoudige tools voor urenregistratie en geavanceerd projectmanagement om je te helpen creatief te blijven! Vereenvoudig taaktoewijzingen en planningen voor optimale productiviteit, stem de productieschema's af op schattingen en budgetten en haal uitgebreide rapporten op voor actuele informatie over projecten en personeel. Voorkom dat verkeersvergaderingen files worden en probeer vandaag nog een gratis demo.
FunctionFox is ontworpen voor de creatieve sector en biedt eenvoudige tools voor urenregistratie en geavanceerd projectmanagement om je te helpen creatief te blijven! Vereenvoudig taaktoewijzingen en p...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Flow biedt prachtige, flexibele project- en taakbeheersoftware voor teams. Plan projecten, prioriteer taken en delegeer opdrachten via internet of mobiel.
Flow biedt prachtige, flexibele project- en taakbeheersoftware voor teams over de hele wereld. Het is de gemakkelijkste manier om projecten te beheren, taken bij te houden, de werklast in evenwicht te houden en op de hoogte te blijven van alles wat er op het werk gebeurt. Teams kiezen voor Flow wanneer spreadsheets, whiteboards en plaknotities niet genoeg zijn, maar apps voor taakbeheer zoals Todoist en Trello te weinig bieden en projectmanagementtools zoals Wrike, JIRA en Asana juist te veel zijn.
Flow biedt prachtige, flexibele project- en taakbeheersoftware voor teams over de hele wereld. Het is de gemakkelijkste manier om projecten te beheren, taken bij te houden, de werklast in evenwicht te ...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
De gebruiksvriendelijke tool voor sociale media voor een effectief samenwerkings- en goedkeuringsproces tussen bureaus en hun klanten.
Kontentino brengt alle puzzelstukjes voor management binnen social media samen. Interne samenwerking verloopt uiterst soepel en effectief, dankzij duidelijk gedefinieerde rollen en taaktoewijzing. Alle visuele materialen worden opgeslagen in albums, zodat ze gemakkelijk bereikbaar zijn wanneer je ze nodig hebt.
Kontentino brengt alle puzzelstukjes voor management binnen social media samen. Interne samenwerking verloopt uiterst soepel en effectief, dankzij duidelijk gedefinieerde rollen en taaktoewijzing. Alle...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Workflowbeheer voor marketing- en ontwerpteams die meer inzicht en controle nodig hebben om content sneller op de markt te kunnen brengen.
inMotion is een workflowoplossing die marketing- en ontwerpteams helpt om content sneller op de markt te brengen. Met inMotion heeft je team controle en inzicht over de voortgang van het project met één enkele tool voor: projectaanvragen aannemen, projecten starten en bronnen toewijzen, taken en deadlines bijhouden, samenwerken aan lopende werkzaamheden, het goedkeuringsproces beheren en rapporteren over belangrijkste productiviteitsstatistieken. Dit platform helpt je om administratieve taken te automatiseren waardoor je voor elk teamlid 7 uur per week kunt terugwinnen.
inMotion is een workflowoplossing die marketing- en ontwerpteams helpt om content sneller op de markt te brengen. Met inMotion heeft je team controle en inzicht over de voortgang van het project met éé...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Rocketium Campaign is a creative automation tool that helps brands and businesses improve advertising,
Rocketium Campaign is a creative automation tool that helps brands and businesses improve advertising, website, and in-app conversions. Our proprietary software allows customers to make template-driven creatives at scale.
Rocketium Campaign is a creative automation tool that helps brands and businesses improve advertising, website, and in-app conversions. Our proprietary software allows customers to make template-driven...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Software voor het beheer van digitale middelen en mediabibliotheek in één geïntegreerde, veilige en kosteneffectieve oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen.
Filecamp is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor het beheer van digitale middelen die creatieve bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Filecamp biedt een onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers- en maprechten. Unieke aangepaste merkopties zorgen ervoor dat je DAM-systeem overeenkomt met je merkgids. Meer dan 1000 merken uit meer dan 60 landen vertrouwen Filecamp met hun digitale middelen en merkrichtlijnen.
Filecamp is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor het beheer van digitale middelen die creatieve bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Elimineer e-mailchaos met een betaalbare proefdruktool die is ontworpen om sneller werk te leveren. Je kunt binnen enkele uren in plaats van weken je documenten delen, beoordelen en ze goedgekeurd krijgen.
Toonaangevende proefdruktool voor creatieve teams om sneller werk te leveren zonder e-mailchaos. Nodig je teamleden, klanten en revisoren uit om je creatieve werk snel te laten beoordelen en goedkeuren.
Toonaangevende proefdruktool voor creatieve teams om sneller werk te leveren zonder e-mailchaos. Nodig je teamleden, klanten en revisoren uit om je creatieve werk snel te laten beoordelen en goedkeuren...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Filestage is het review- en proofingplatform voor marketingteams, bureaus en mediabedrijven om het beoordelingsproces van hun content te beheren.
Filestage is het content review- en samenwerkingsplatform dat wordt gebruikt door marketingteams, bureaus en mediabedrijven. Moet creatieve content gecontroleerd worden binnen je eigen team, of heb je goedkeuring nodig van interne of externe belanghebbenden? Filestage maakt het gemakkelijk om de structuur in te stellen die je nodig hebt voor het hele proces, en reviewers hoeven zich niet aan te melden - het is eenvoudig om hun feedback te verzamelen. Bedrijven zoals Sixt, Netflix, BBC en Lufthansa hebben Filestage gekozen om hun werk continu te verbeteren.
Filestage is het content review- en samenwerkingsplatform dat wordt gebruikt door marketingteams, bureaus en mediabedrijven. Moet creatieve content gecontroleerd worden binnen je eigen team, of heb je ...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations. Our platform includes: Project Management, Resource Planning, Time & Expense Tracking, Digital Asset Management, CRM, and more. Easily see the big picture by having all of your information organized in one place!
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations. Our platform includes: Project Management, Resource Planning, Time & Expense Tracking, Digital Asset Management, ...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Creativity 365 boosts productivity with comprehensive, collaborative, cross-device digital content creation tools for mobile & desktop.
Creativity 365 is a comprehensive, cross-device contention creation toolset designed for business and creative professionals. The suite aims to help individuals and teams collaborate and improve their productivity and efficiency. The set includes 5 apps Animation Desk, NoteLedge, PDF Markup, Pocket Scanner, and Write-on Video along with 1TB Kdan Cloud storage and access to Kdans online communities. *Special and bulk purchasing options available for educational institutions and businesses.
Creativity 365 is a comprehensive, cross-device contention creation toolset designed for business and creative professionals. The suite aims to help individuals and teams collaborate and improve their ...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Web app combining tools for all departments and stages of film, tv and video productions and other creative media projects.
Web app combining tools for all departments and stages of film, tv and video productions and other creative media projects.
Web app combining tools for all departments and stages of film, tv and video productions and other creative media projects....
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Hunch is helping performance marketers get better ROI through creative ad automation on Facebook and Instagram.
Hunch is helping performance marketers get better ROI through creative ad automation on Paid Social. We help businesses deliver an automated, optimized, and personalized customer journey through the latest advertising technology and processes. Why? Because acquiring customers online is becoming an increasingly complex and expensive experience The gap between what ads your users want to see and what ads they are actually served remains large. We help our customers bridge that gap.
Hunch is helping performance marketers get better ROI through creative ad automation on Paid Social. We help businesses deliver an automated, optimized, and personalized customer journey through the la...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Een beheerplatform voor productiebedrijven, bureaus en freelance creatievelingen met functies voor opnameplanningen, agenda's en meer.
Een beheerplatform voor productiebedrijven, bureaus en freelance creatievelingen met functies voor opnameplanningen, agenda's en meer.
Een beheerplatform voor productiebedrijven, bureaus en freelance creatievelingen met functies voor opnameplanningen, agenda's en meer....
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Our Creative Management Platform lets you design, scale, translate and publish digital advertising campaigns, in-house.
Our creative management platform (CMP) simplifies complexity. It removes the mystery of digital advertising. Streamlining design, improving workflows, and optimising all creative to industry standards. It gives you complete control over ad production and distribution, saving you time and money.If you work across multiple channels, in multiple markets, and with multiple formats, our CMP does the heavy lifting. Enabling you to be at the forefront of digital advertising.
Our creative management platform (CMP) simplifies complexity. It removes the mystery of digital advertising. Streamlining design, improving workflows, and optimising all creative to industry standard...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
An app that facilitates flexible information collection, collaboration, and idea sharing for creative projects.
Thinkfield is the data hub for creatives where you can capture, connect and develop your ideas. Thinkfield is: a cloud storage, an infinite canvas, an overview of all related data and a place to draw connections between thoughts and information - wrapped in a simple and elegant design. Dive Zoom abstracts and simplifies your information revealing an overview of the crucial parts of your project. https://itunes.apple.com/app/thinkfield/id1233936049
Thinkfield is the data hub for creatives where you can capture, connect and develop your ideas. Thinkfield is: a cloud storage, an infinite canvas, an overview of all related data and a place to draw c...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Cliplister offers a secure and centralised cloud platform to easily and securely control and deliver all of your visual assets.
As a content provider for Europes biggest e-commerce platforms, Cliplister enables manufacturers and retailers to share high quality content in the most efficient way. A single cloud platform to create value from any assets. Any channel, any device. Cliplisters Dynamic Media platform enables the automated creation and distribution of precisely tailored digital assets.
As a content provider for Europes biggest e-commerce platforms, Cliplister enables manufacturers and retailers to share high quality content in the most efficient way. A single cloud platform to create...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Clean and intuitive project management app for the creative industry. Getting results, made easy.
Clean and intuitive project management app for the creative industry. Getting results, made easy.
Clean and intuitive project management app for the creative industry. Getting results, made easy....
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Feedback platform for creative agencies. Organizing the feedback process in a smart way for video, images, sound and pdf.
Feedback platform for creative agencies. Organizing the feedback process in a smart way for video, images, sound and pdf.
Feedback platform for creative agencies. Organizing the feedback process in a smart way for video, images, sound and pdf....
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Copper

Copper

(0 reviews)
Project management solution that helps businesses manage workflows, projects & clients through task views, timers, file sharing & more.
Project management solution that helps businesses manage workflows, projects & clients through task views, timers, file sharing & more.
Project management solution that helps businesses manage workflows, projects & clients through task views, timers, file sharing & more....
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Cloud-based app development platform puts you back in control of your mobile strategy and enables you to be truly customer-centric.
Cloud-based app development platform puts you back in control of your mobile strategy and enables you to be truly customer-centric.
Cloud-based app development platform puts you back in control of your mobile strategy and enables you to be truly customer-centric....
Thunder's mission is to solve bad ad experiences and to one day, have an internet free of bad ads.
Thunder's mission is to solve bad ads by enabling advertisers to achieve the right consistency, relevancy, and frequency with their messages. Thunder Experience Cloud is the first open, people-based ad server consisting of creative tools, a dynamic ad server, and an identity graph.
Thunder's mission is to solve bad ads by enabling advertisers to achieve the right consistency, relevancy, and frequency with their messages. Thunder Experience Cloud is the first open, people-based ad...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Cloud based do it yourself CMP that allows you to build high impact & engaging programmatic creatives.
Bonzai Digital is a cloud based do it yourself creative management platform that allows you to build high impact & engaging programmatic creatives. Make digital advertising smarter, better and faster with Bonzais rich media formats & features. Deliver bigger & better across devices with our range of standard and customised high impact formats like TruSkin, ScrollX & Portal. Get complete measurement metrics with Bonzai's analytics; improving effectiveness & reducing time and cost of the campaign
Bonzai Digital is a cloud based do it yourself creative management platform that allows you to build high impact & engaging programmatic creatives. Make digital advertising smarter, better and faster w...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
A powerful suite of application creation tools for SharePoint and Office 365
A powerful suite of application creation tools for SharePoint and Office 365
A powerful suite of application creation tools for SharePoint and Office 365...
PRIMO

PRIMO

(0 reviews)
Web-based platform that makes it easy for brands and designers to build interactive ads with animations and 3D effects.
Web-based platform that makes it easy for brands and designers to build interactive ads with animations and 3D effects.
Web-based platform that makes it easy for brands and designers to build interactive ads with animations and 3D effects....
Allows corporations and consumer brands to publish pre-release content online for viewers.
Allows corporations and consumer brands to publish pre-release content online for viewers.
Allows corporations and consumer brands to publish pre-release content online for viewers....
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
LMap

LMap

(0 reviews)
De eigen LMap van Silvercrest maakt geavanceerde creatieve aanpassing mogelijk voor succes op alle kanalen dat past bij het merk.
Het merkeigen LMap-systeem van Silvercrest is het enige platform waarmee merken alle marketing- en mediabehoeften kunnen beheren en openen vanuit één portaal. Het LMap-systeem maakt merkconsistentie mogelijk, biedt variatie, slepen en neerzetten, vervolgkeuzemenu's, open copy, locatie-automatisering en slimme afmetingen. Sjablonen worden niet alleen ontworpen om aanbiedingsopties op te nemen, maar kunnen ook slimme afmetingen bieden, die kunstwerken programmatisch kunnen verkleinen tot de juiste specificaties voor meerdere publicaties.
Het merkeigen LMap-systeem van Silvercrest is het enige platform waarmee merken alle marketing- en mediabehoeften kunnen beheren en openen vanuit één portaal. Het LMap-systeem maakt merkconsistentie mo...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Schedule one year of social media posts in a flash. From easy scheduling and post planning to content discovery and automaticall
Schedule one year of social media posts in a flash. From easy scheduling and post planning to content discovery and automatically adding hashtags and emojis to your posts, Squirrly Social provides a shortcut to social media greatness. Grow a bigger audience, boost social media traffic and maximize your time. All with one collaborative solution.
Schedule one year of social media posts in a flash. From easy scheduling and post planning to content discovery and automatically adding hashtags and emojis to your posts, Squirrly Social provides a s...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Creative management tool that helps businesses with client management, item tracking, billing, purchase orders, and more.
Creative management tool that helps businesses with client management, item tracking, billing, purchase orders, and more.
Creative management tool that helps businesses with client management, item tracking, billing, purchase orders, and more....
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
A creative platform with hundreds of ready-to-go ad templates to help advertisers produce high-performing and stunning ads in minutes.
Creative management platform that helps advertisers and brands produce eye-catching digital ads within minutes. Admixer.Creatives features an extensive creative library with hundreds of ad templates for multiscreen online advertising.
Creative management platform that helps advertisers and brands produce eye-catching digital ads within minutes. Admixer.Creatives features an extensive creative library with hundreds of ad templates fo...
Upload artworks, invite collaborators, start proofing and managing artworks instantly.
Upload artworks, invite collaborators, start proofing and managing artworks instantly.
Upload artworks, invite collaborators, start proofing and managing artworks instantly....
Instrueer, plan, maak en deel. Studio Organiser lost je verkeersproblemen in je studio op met een eenvoudig te volgen proces.
Studio Organiser is project- en taakbeheersoftware die de behoefte aan spreadsheets, talloze e-mails en het zoeken naar statusupdates overbodig maakt. Studio Organiser is ontworpen om studiomanagers te helpen bij het bouwen van een gestroomlijnd, productief en schaalbaar proces in elke creatieve omgeving. Studio Organiser stimuleert een hoog niveau van zichtbaarheid en samenwerking. En met de eenvoudig te gebruiken Asset Manager-functie kun je je uiteindelijke bestanden opslaan, downloaden of delen met klanten of andere belanghebbenden.
Studio Organiser is project- en taakbeheersoftware die de behoefte aan spreadsheets, talloze e-mails en het zoeken naar statusupdates overbodig maakt. Studio Organiser is ontworpen om studiomanagers te...
  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerking
  • Klantenbeheer
Helps businesses achieve their PPA goals ahead of schedule.
Helps businesses achieve their PPA goals ahead of schedule.
Helps businesses achieve their PPA goals ahead of schedule....