300 resultaten
Site24x7 waarschuwt DevOps- en IT-teams om proactief problemen op te lossen voordat ze de klanten beïnvloeden. Meer informatie over Site24x7
Voorkom downtime en fouten als nooit tevoren en versnel de digitale ervaring van je klanten met Site24x7. Bewaak je websites, servers, netwerken en toepassingen vanaf één platform. Stel drempels in voor kritieke statistieken en ontvang waarschuwingen wanneer een drempel wordt overschreden. Integreer met ITSM- (IT Service Management) en samenwerkingstools zoals Slack, ServiceDesk Plus, Jira, PageDuty, OpsGenie, Zapier en Moogsoft, en ontvang waarschuwingen via e-mail, sms, spraakoproep en pushmelding. Meer informatie over Site24x7

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
EQS Integrity Line is het meest vertrouwde klokkenluidersysteem van Europa. Gemakkelijk te gebruiken door zowel klokkenluiders als casemanagers. Meer informatie over EQS Integrity Line
EQS Integriteitslijn: 24/7 rapportage in elke taal via web, e-mail, telefoon en altijd toegankelijk, dit maakt het gemakkelijk voor de klokkenluider. Het wordt wereldwijd en in meer dan 70 talen gebruikt. Intuïtief case management zorgt ervoor dat klanten inkomende meldingen en end-to-end onderzoeken efficiënt en in team kunnen beheren, met behoud van vertrouwelijkheid. Real-time dashboards maken interne rapportage en trendanalyse eenvoudig. Meer informatie over EQS Integrity Line

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Het platform belt de juiste persoon in je team wanneer je site uitvalt. Meer informatie over Better Uptime
Better Uptime is een platform voor infrastructuurbewaking dat de juiste persoon in je team belt als er iets misgaat. Plan wachtdiensttaken, ontvang nuttige waarschuwingen en werk sneller dan ooit samen aan het oplossen van incidenten. Met een prachtige merkeigen statuspagina op je domein houd je je gebruikers op de hoogte. Gemaakt om in je workflow te passen met meer dan 100 integraties. Meer informatie over Better Uptime

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
End-to-end incidentbeheer geïntegreerd in het Datadog-platform. Geen contextwisseling of handmatige processen. Meer informatie over Datadog
Incidentbeheer van Datadog stelt DevOps-teams en SRE's (Site Reliability Engineering) in staat om hun workflows voor incidentrespons van begin tot eind effectiever te beheren, waardoor tijd en frustratie worden bespaard wanneer het er het meest toe doet. Gebruikers kunnen incidenten in de Datadog-app automatisch opsporen, beoordelen en oplossen, en de monitoringgegevens van over het hele platform raadplegen. Stel je teams in staat om moeiteloos op één plek incidenten te creëren, bij te houden en samen te werken tijdens het oplossen van problemen, met incidentbeheer van Datadog. Meer informatie over Datadog

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Behavioural analysis tool to detect weak signals & anomalies in information systems using forensics & extensive research algorithms. Meer informatie over Reveelium
SaaS on-premise behavioural analysis engine to detect weak signals & anomalies in information systems using forensics & extensive research algorithms. Meer informatie over Reveelium

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
De incidentbeheerfuncties van Freshservice helpen de acceptatie van self-service te bevorderen, repetitieve taken te automatiseren en de productiviteit te verhogen. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een ITSM-oplossing in de cloud. Het biedt krachtige mogelijkheden voor incidentbeheer, die nauw worden geïntegreerd met andere ITSM-processen zoals beheer van problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen. Je kunt gebruikers via verschillende kanalen tickets laten opsturen, zoals e-mail, ondersteuningsportal, chat enz. Het slimme ticketformulier verwijdert zelfs triviale problemen door relevante artikelen uit de kennisbank te suggereren. Je IT-team kan de toewijzing van tickets automatiseren en standaardreacties gebruiken om de productiviteit verder te verhogen. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Incidentbeheerplatform dat helpt bij het voorkomen, beheren en oplossen van IT-incidenten voordat ze bedrijfsproblemen worden. Meer informatie over xMatters
xMatters is een platform voor incidentbeheer waarmee bedrijven IT-incidenten kunnen voorkomen, beheren en oplossen. Van de Global 2000 tot kleine werkgroepen en innovatieve DevOps-teams, organisaties over de hele wereld vertrouwen op het xMatters-platform voor de beschikbaarheid van digitale diensten om technologische problemen op te lossen voordat ze bedrijfsproblemen worden. Met het xMatters-integratieplatform kunnen organisaties belangrijke processen automatiseren met de tools die ze al gebruiken, zoals ServiceNow, Splunk, Jira en Slack. Meer informatie over xMatters

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
De QMS-oplossing van Intellect verbetert de productkwaliteit en operationele efficiëntie, wat resulteert in meer omzet en tevreden klanten. Meer informatie over Intellect
Quality Suite van Intellect is een softwareoplossing waarvan bewezen is dat het de kwaliteit van de activiteiten verbetert en de totale kwaliteitskosten met 40% verlaagt. Deze toepassingen zijn ontworpen door gecertificeerde kwaliteitsexperts en kunnen eenvoudig worden afgestemd met technologie voor slepen en neerzetten zonder code, om aan je exacte zakelijke behoeften te voldoen. Met geautomatiseerde workflowfunctionaliteit kan je nu de tijd die wordt besteed aan het handmatig uitvoeren van taken verkorten. Apps omvatten documentcontrole, werknemerstraining, auditbeheer, CAPA en non-conformiteit. Meer informatie over Intellect

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Bedreigingsdetectie en respons ondersteund door een intern 24/7 SOC, geen jaarlijks contract vereist. Meer informatie over ConnectWise SIEM
ConnectWise SIEM (voorheen Perch) biedt bedreigingsdetectie en respons ondersteund door een intern SOC (Security Operations Center). Verdedig je tegen inbreuk op zakelijke e-mail, accountovernames en kijk verder dan je netwerkverkeer. Het team van bedreigingsanalisten doet al het vervelende werk voor je, waardoor de ruis wordt geëlimineerd en alleen geïdentificeerde en geverifieerde bedreigingen worden doorgestuurd om actie op te ondernemen. ConnectWise SIEM is gebouwd met meerdere gebruikers en helpt je klanten veilig te houden met uitstekende bedreigingsinformatie. Meer informatie over ConnectWise SIEM

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Mobiele, offline beveiliging, kwaliteit, gezondheid en veiligheid, milieu- en faciliteitsaudits, beoordelingen, rapportage en analyse op elk apparaat. Meer informatie over Falcony
Audits.io is een volledig aanpasbare tool die op alle apparaten werkt – zowel online als offline. Voer audits en inspecties uit met je mobiel of tablet, waar je ook bent. Als je wilt kun je er later mee verdergaan op een computer. Voeg afbeeldingen en andere bestanden bij, wijs verantwoordelijke personen toe, stel ze op de hoogte, deel de geautomatiseerde PDF-rapporten aan belanghebbenden en analyseer knelpunten en trends uit de realtime statistieken. Bekijk het onderstaande materiaal en begin vandaag nog met het stroomlijnen van audit- en inspectieprocessen in je organisatie! Meer informatie over Falcony

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM
HaloITSM is een softwareoplossing voor de ITSM-service desk, speciaal ontworpen voor IT-servicebeheer. HaloITSM geeft je de kracht om alle IT-ondersteuning te beheren met krachtige ITIL-afgestemde out-of-the-box functionaliteit. Je kunt specifieke processen zoals verandering- en probleembeheer stroomlijnen en erover rapporteren. Afgestemd op je exacte vereisten, kan je IT afstemmen op de zakelijke behoeften in een allesomvattende, onbeperkte IT service desk-oplossing. Meer informatie over HaloITSM

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Bescherm je werkplek met de geïntegreerde tools voor incidentbeheer van LogicManager. Meer informatie over LogicManager
Bescherm je werkplek met de geïntegreerde tools voor incidentbeheer van LogicManager. Het kant-en-klare, maar aanpasbare pakket voor incidentbeheer helpt je bij het automatiseren van je processen, het ontdekken van de hoofdoorzaak, het moeiteloos verzamelen van belangrijke informatie en het genereren van boeiende rapporten. Meer informatie over LogicManager

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten. Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicati e tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets Meer informatie over Mint Service Desk

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Enablon biedt de meest complete softwareoplossing op het gebied van EHS, duurzaamheid en risicobeheer op de markt, met meer dan 1000 klanten wereldwijd. Meer informatie over EHS Management Software
Enablon biedt het meest uitgebreide EHS-softwareplatform in de sector, met technologie, content en diensten die grote en complexe organisaties helpen om risico's te beheren, naleving te garanderen en operationele uitmuntendheid voortdurend te verbeteren. Deze oplossingen worden gebruikt door meer dan 1000 internationale bedrijven en meer dan 1 miljoen eindgebruikers voor het verbeteren van EHS-prestaties en het beheren van naleving (OSHA 18001, ISO 14001, ISO 31000, TRI, GHG MRR, CAA, Product Stewardship en meer). Vraag nu een gratis demo aan! Meer informatie over EHS Management Software

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
RevDeBug is een oplossing voor omgekeerde foutopsporing die de "record- en replay"-technologie biedt die de manier verandert waarop je code herstelt. Meer informatie over RevDeBug
RevDeBug is een oplossing voor omgekeerde foutopsporing die de status voor elke regel code kan registreren en gemakkelijke toegang biedt tot alle historische waarden van variabelen. Het spoort de diepere oorzaken van fouten op door terug in de tijd te stappen, zodat je niet steeds opnieuw een foutopsporingssessie hoeft te starten. RevDeBug is zeer geschikt voor gebruik in productieomgevingen, waardoor het replicatieproces van foutgedrag overbodig wordt en tijd wordt bespaard voor QA en klantenondersteuning en voor ontwikkelaars. Meer informatie over RevDeBug

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Enablon biedt complete software voor HSE-, risico- en duurzaamheidsbeheer op de markt, ontworpen voor Fortune 500-bedrijven. Meer informatie over Safety Observations (BBS) Management Software
Met de softwareoplossing van Enablon BBS kunnen grote en complexe organisaties een veiligheidscultuur bevorderen en de medewerkersbetrokkenheid verbeteren door werknemers moeiteloos risicovol en onveilig gedrag en onveilige omstandigheden te laten rapporteren. Leg observaties vast, online of offline, en analyseer ze. Ondersteun een programma voor op gedrag gebaseerde veiligheid via de juiste software en mobiele tools. Meer informatie over Safety Observations (BBS) Management Software

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Komodor volgt wijzigingen in de hele stack van je K8s, analyseert hun rimpeleffect en toont je de eenvoudigste manier om het probleem op te lossen. Meer informatie over Komodor
Komodor is een systeemeigen Kubernetes-platform dat ontwikkelaars en oproepteams in staat stelt om efficiënt en onafhankelijk problemen op te lossen. Door een gecentraliseerd overzicht te bieden van alle code, configuraties en app-wijzigingen van derden in de hele stack van K8's, biedt Komodor contextuele inzichten die ontwikkelaars helpen om eenvoudig hoofdoorzaken te detecteren, problemen snel op te lossen en met vertrouwen te innoveren. Het Kubernetes-native platform voor probleemoplossing Meer informatie over Komodor

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Dit klantenserviceplatform geeft elke servicemedewerker innovatieve tools en gebundelde gegevens.
Lever goede service en een flexibele medewerkerservaring vanaf elke locatie. Geef medewerkers een holistisch beeld van elke klant, of ze nu in het contactcenter zijn of op afstand werken. Optimaliseer en breid je service uit door gebruik te maken van AI en door populaire ondersteuningskanalen, zoals telefoon, berichten en chat, rechtstreeks te integreren in de werkruimte van de medewerker. Los zaken sneller op door geautomatiseerde processen te combineren met eenvoudige toegang tot de volledige details, context en geschiedenis van elke zaak en klantinteractie. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Cloudsoftware die mensen, systemen en data verbindt in één weergave voor zichtbaarheid en bruikbare intelligentie voor alle activiteiten.
PagerDuty is een agile oplossing voor incidentbeheer die kan worden geïntegreerd met ITOps en DevOps monitoringstacks om de operationele betrouwbaarheid en flexibiliteit te verbeteren. Van het verrijken en aggregeren van gebeurtenissen tot het correleren ervan tot bruikbare waarschuwingen, PagerDuty stroomlijnt de levenscyclus van incidentbeheer door ruis en resolutietijden te verminderen. PagerDuty biedt honderden native integraties met operationele tools, evenals geautomatiseerde planning, geavanceerde rapportage en gegarandeerde betrouwbaarheid. Meer informatie over PagerDuty

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Bouw slimme checklists en formulieren, voer audits uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, audits uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd. Meer informatie over iAuditor

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden.
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden. Onderzoek, controleer en handel om operationele informatie te verkrijgen en de bedrijfsresultaten te verbeteren . Meer informatie over Splunk Enterprise

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Cloudgebaseerde toepassing voor prestatiebeheer waarmee bedrijven de software-ontwikkelomgeving kunnen analyseren en visualiseren.
Cloudgebaseerde toepassing voor prestatiebeheer waarmee bedrijven de software-ontwikkelomgeving kunnen analyseren en visualiseren. Meer informatie over New Relic

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Zoho Creator is software voor de ontwikkeling van toepassingen met weinig code waarmee je aangepaste, mobiel-klare apps bouwt om je bedrijf te runnen.
Een veilige werkplek is een efficiënte werkplek. Met deze app voor het volgen van incidenten kun je incidenten registreren, ze classificeren op impact en urgentie, ze toewijzen aan geschikte teams, de voortgang volgen en mogelijke problemen melden. Met de workflowontwerper op basis van slepen en neerzetten van Zoho Creator kun je nieuwe functies toevoegen of bestaande workflows aanpassen, zelfs nadat je je apps hebt gestart. Pas deze app aan voor het web, Android, iPhone en iPad. Probeer het gratis. Meer informatie over Zoho Creator

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Hoogst gewaardeerd: Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare ontwikkelings- en operationele diensten.
Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceonderbrekingen en de controle kunnen behouden tijdens incidenten. Met meer dan 200 diepgaande integraties en een zeer flexibel regelsysteem, worden met Opsgenie waarschuwingen gecentraliseerd, worden de juiste mensen op de hoogte gesteld en kunnen ze snel actie ondernemen. Opsgenie houdt alle activiteiten bij en biedt bruikbare inzichten om de productiviteit te verbeteren en doorlopend operationele efficiëntie te bevorderen. Meer informatie over OpsGenie

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Software voor noodmeldingen via meerdere kanalen die berichten in twee richtingen, geïntegreerde monitoring en datagestuurde inzichten biedt.
AlertMedia is de toonaangevende noodcommunicatiesoftware. Het tweerichtingsberichtensysteem en de bewakingsservices helpen je mensen veilig, geïnformeerd en verbonden te houden tijdens alle fasen van een noodgeval. Stroomlijn meldingen op alle apparaten met de intuïtieve, gebruiksvriendelijke interface. Onboarding is snel en moeiteloos, en de uitstekende klantenondersteuning is 24/7 beschikbaar. Meer informatie over AlertMedia

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Biedt een toonaangevend platform voor kritieke communicatie en gegevens dat wordt vertrouwd om levens te helpen redden.
Het massanotificatiesysteem brengt het juiste bericht op het juiste moment naar de juiste gebruiker vanaf elk apparaat met internetverbinding. Stuur je bericht binnen enkele seconden van overal naar overal. Er zijn slechts drie klikken nodig om waarschuwingen te verzenden in alle communicatiemodi. Rave Alert voldoet aan de CAP-normen en stelt je in staat onmiddellijk waarschuwingen te verzenden via sms, e-mail en spraakberichten, en ze tegelijkertijd te verzenden naar IPAWS-OPEN, WebEOC en digitale displays. Dit zorgt ervoor dat jouw doelgroep je berichten zo snel mogelijk ontvangt. Meer informatie over Rave Alert

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Al meer dan 30 jaar de meest vertrouwde EHSQ-software voor het garanderen van klantensucces.
Cority is de meest vertrouwde EHSQ-software voor het garanderen van klantensucces. Het uitgebreide SaaS-platform van Cority helpt organisaties om EHSQ-informatie veilig te beheren voor afdelingen, regio's en de hele wereld. Cority wordt al vertrouwd door meer dan 800 organisaties in 70 landen om wereldwijde naleving te garanderen, risico's te beperken, procedures te standaardiseren, operationele uitmuntendheid te verwezenlijken en medewerkers veilig, gezond en productief te houden. Meer informatie over Cority

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Cloudservice die realtime SEO-auditing en verandermanagement biedt om de zichtbaarheid van zoekmachines te verbeteren en te behouden.
Cloudservice die realtime SEO-auditing en verandermanagement biedt om de zichtbaarheid van zoekmachines te verbeteren en te behouden. Meer informatie over ContentKing

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Gratis, gebruiksvriendelijke oplossing voor digitale veiligheid voor personen en teams die willen samenwerken, papierloos willen werken en de veiligheid willen verbeteren.
Safesite is een gratis, gebruiksvriendelijke oplossing voor digitale veiligheid voor personen en teams die willen samenwerken, papierloos willen werken en de veiligheid willen verbeteren. Meer dan 4.000 bedrijven vertrouwen op het Safesite-platform om veiligheidsinspecties en -audits uit te voeren, de betrokkenheid bij teamveiligheid te vergroten en elke werknemer in hun organisatie te stimuleren om veiligheidskampioen te worden. Meer informatie over Safesite

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Freshstatus is a Status Page and Incident Communication Software.
Freshstatus is a Status Page and an Incident Communication Software. Create a hosted and branded status page in just one-click. Manage Incidents and communicate status updates in realtime with your teams and customers. New features in Freshstatus 3.0 include: Authenticating users with SSO/SAML, API for CRUD Incident and Scheduled Maintenance, Quick Service Status Change, Webhook Integration, Slack Integration. Meer informatie over Freshstatus

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Eén cloudgebaseerd HSE-platform om aan al je veiligheidsvereisten te voldoen. Eenvoudig voor werknemers om te gebruiken en eenvoudig voor managers om aan te passen. Probeer het nu.
Donesafe is de alles-in-één software voor gezondheid, veiligheid en milieu die je managementsysteem verbindt, van werknemers in het veld tot het managementteam in de bestuurskamer. Donesafe maakt het snel en eenvoudig om HSE-gegevens in realtime te openen, in te voeren en te rapporteren. Donesafe is een modern en nieuw platform met end-to-end functionaliteit. Het werkt online met elk apparaat, en ook offline met systeemeigen iOS- en Android-apps. Gebruik de out-of-the-box sjablonen of configureer het platform om aan te sluiten bij jouw specifieke vereisten. Meer informatie over HSI Donesafe

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Panopta offers a full-service monitoring solution that covers all your devices and doesnt compromise on security.
A fully-featured monitoring platform for on-prem, cloud, & containerized deployments. With server and application performance, Panopta provides more than just basic monitoring. With the ability to perform checks from public and private spaces, you never need to trade security for robust monitoring. Meer informatie over Panopta

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Krachtige en gebruiksvriendelijke risicobeheersoftware met dashboardstatistieken en grafieken, webportal, dreigingsbeoordelingen, risico-audits, geschiedenis van risicogegevens, workflowgoedkeuringen, meldingen, waarschuwingen, reactie op dreigingen, risicobeoordelingen en documenten. Integratie van rapportage met financiële software. Biedt ondersteunende modules om gebeurtenissen, incidenten, contracten, verzekeringen, claims, projecten en middelen bij te houden. Werkt in alle sectoren en wordt aangeboden in volledig gehoste of zelfgehoste versies met professionele ondersteuning en training. Meer informatie over A1 Tracker

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
HammerTech is een cloudgebaseerd, alles-in-één mobiel platform voor veldactiviteiten dat operationele efficiëntie, kwaliteit en veiligheid garandeert.
Ga voor een proces zonder aanraken. HammerTech biedt online inschrijvingen, virtuele oriëntaties, contactloze vergaderingen met virtuele handtekeningen en contactloos aan- en afmelden om teams veilig en gezond te houden. Op het platform kan je de oriëntatie en monitoring van de apparatuur, vergunningbeheer, JBZ- en SDS-beheer, veiligheidsplannen, audits, compliance, observaties, inspecties, punchlists en meer beheren binnen één mobiel, configureerbaar platform. Consolideer je apps en ga voor alles in één. Meer informatie over HammerTech

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Empower your entire workforce with?highly intuitive EHS software tools, to promote behavioral change and, build a strong safety culture
EcoOnline EHS is recognised as the most user-friendly EHS software solution on the market. With an innovative approach to user accessibility and business intelligence, EcoOnline engages all users to efficiently record data and obtain critical information wherever they are working, on whichever devices they choose to use. Our suite of feature-rich modules including incident management, risk assessment and audit management provides the perfect application of EcoOnline core capabilities. Meer informatie over EcoOnline Platform

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Monitoring en prestatie-/belastingtestoplossingen van ondernemingskwaliteit voor websites, webtoepassingen, infrastructuur, API's en meer.
Dotcom-Monitor biedt prestatiebewaking en belasting-/stresstestoplossingen om de beschikbaarheid, functionaliteit, uptime en schaalbaarheid van je websites, webtoepassingen, API's en IT-infrastructuur te garanderen. Met website-controle en prestatietestmogelijkheden van ondernemingskwaliteit biedt Dotcom-Monitor alle functies die je teams nodig hebben, zoals testen in echte browsers, realtime dashboards en waarschuwingen, wereldwijde locaties, scripts op basis van aanwijzen en klikken en integraties van derden. Meer informatie over Dotcom-Monitor

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Regroup is the robust communication solution that keeps your entire IT team informed and ready to respond to critical outages.
Regroup helps you reduce downtime, ensure compliance and alert your entire network in the event of an emergency or outage. Our cloud-based platform delivers notifications to mobile, email, text/SMS and even landlines when cellular service is overloaded or power is out. Regroup keeps your company running smoothly with reliable emergency and day-to-day notifications, comprehensive reporting, two-way messaging, geofencing for targeting specific locations and mobile apps for incident reporting. Meer informatie over Regroup Mass Notification

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Onspring helps teams streamline the resolution of unplanned interruptions for greater productivity. Flexible for enterprise and IT.
With Onspring's no-code, cloud-based Incident Management software, teams can streamline reporting & resolution of adverse impacts or unplanned interruptions. How? Through automated incident recording, classification & investigation. Our configurable platform sets logic & rules to centralize and standardize responses & notifications, track activities and report real-time status for unique enterprise needs & IT management. Actionable insights improve efficiencies to protect productivity. Meer informatie over Onspring

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Simpele, eenvoudige, snelle, kosteneffectieve, collaboratieve en gebruiksvriendelijke aanpak om naleving van ISO 9001/14001/45001 te implementeren en handhaven.
MyEasyISO is cloudgebaseerde/lokaal geïnstalleerde QHSE-software voor het implementeren van een robuust beheersysteem voor kwaliteit, veiligheid, gezondheid en de omgeving op het werk. Het biedt 100% conformiteit met de ISO-normen 9001:2015, ISO 14001:2015 en ISO 45001:2018. MyEasyISO maakt ISO-naleving eenvoudig, gemakkelijk, snel, waardetoevoegend, kosteneffectief, collaboratief en tijdbesparend, wat leidt tot het verbeteren van de efficiëntie en het verhogen van de productiviteit, zoals bevestigd door gebruikers in meer dan 120 landen. Meer informatie over Effivity

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
WorkClout centraliseert digitale inspecties, corrigerende maatregelen, veiligheids- en kwaliteitsprocedures, kennisopbouw en gegevensrapportage.
WorkClout helpt frontlijnmedewerkers bij het stroomlijnen van hun veiligheids- en kwaliteitsinspecties, gegevensrapportage, werkinstructies, ISO-naleving, corrigerende maatregelen en kennisopbouw. Dit platform is met name geschikt voor bedrijven in de sectoren productie, bouw, gezondheidszorg, detailhandel, faciliteiten-/vastgoedbeheer en transport. Dit platform heeft een zeer aanpasbare ontwerpfunctie voor inspectiesjablonen en rapportage van wereldklasse. WorkClout is beschikbaar op iOS, Android en desktop. Meer informatie over WorkClout

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
De software van Resolver voor fysieke beveiliging biedt een end-to-end totaaloplossing voor het reageren op, rapporteren en onderzoeken van incidenten.
Meer dan 1000 van 's werelds grootste organisaties vertrouwen op de software van Resolver voor incidentbeheer. Volg incidentstatistieken en rapporteer en analyseer op intelligente wijze over incidentgegevens. Krijg meteen de antwoorden die je nodig hebt, identificeer de mogelijkheden om de bescherming van je organisatie te versterken en rapporteer over het risico, de omvang en de verliezen in verband met incidenten op basis van de geschatte financiële impact. De Command Center-toepassing combineert alarmbeheer, dispatch van beveiligingspersoneel en activiteitenregistratie in één centraal systeem. Meer informatie over Resolver

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Ontdek hoe Fusion jouw incidentbeheerprogramma volwassen kan maken.
Het Fusion Framework®-systeem biedt gebruikers toegang tot realtime gegevens en een krachtig incidentencentrum dat op elk apparaat beschikbaar is. Gebruikers krijgen een op maat gemaakt beeld van een evenement terwijl het plaatsvindt om elke keer het beste resultaat te garanderen. Werk plannen dynamisch bij naarmate een incident zich aanpast aan elke situatie. Door middel van Fusion-rapporten na afloop van een actie kan je organisatie continu succes stimuleren op basis van geleerde lessen. Meer informatie over Fusion Framework System

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Software voor informatiebeveiliging en naleving voor risicobeoordeling, beleid, planning van bedrijfscontinuïteit, leveranciersbeheer en meer.
Tandem Security & Compliance Software is een innovatief pakket van tools voor informatiebeveiliging en compliance management dat wordt gebruikt door meer dan 1400 Amerikaanse financiële instellingen. De producten omvatten: risicobeoordeling, beleid, planning van bedrijfscontinuïteit, leveranciersbeheer, management van social media, auditbeheer, phishing, cyberbeveiliging en meer. Softwarefuncties omvatten veilige documentopslag, een onbeperkt aantal gebruikers, rollen en verantwoordelijkheden, taken, e-mailherinneringen en geweldige ondersteuning. Meer informatie over Tandem Software

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
iLert is een platform voor IT-alarmering, oproepbeheer en uptime-monitoring waarmee DevOps-teams sneller op incidenten kunnen reageren.
iLert is een platform voor IT-alarmering, oproepbeheer en uptime-monitoring waarmee DevOps-teams sneller op incidenten kunnen reageren. iLert integreert naadloos met je monitoringtools en breidt ze uit met betrouwbare alarmering, oproepplanning en automatische escalaties. Meer informatie over iLert

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Een platform dat bedrijfsinzichten biedt via realtime verwerking, correlatie en intelligente visualisatie van IT-gegevens.
Motadata is een softwareplatform voor IT-analyse dat bedrijfsinzichten biedt door middel van realtime verwerking, correlatie en intelligente visualisatie van IT-netwerk- en beveiligingsinformatiegegev ens. Het verenigt traditioneel gescheiden functies voor beveiligingsactiviteiten en netwerkcontrole, -beheer en -analyse in één platform. Het heeft een plug-in-gestuurde architectuur die het in hoge mate aanpasbaar maakt volgens de klantvereisten. Motadata is een geregistreerd handelsmerk van Mindarray Systems Pvt. Limited. Meer informatie over Motadata ServiceOps

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
SALUS is the digital safety management system for the modern age. Move your entire safety program to mobile devices and web app.
With the power of SALUS, you can manage safety compliance across your entire organization. Built for the construction industry, SALUS is 100% focused on safety and mimics existing workflows to simplify use and accelerate adoption. With SALUS, users can sign & submit documents; track certificates; and manage subcontractors, worksites, & assets, all from a mobile or web app. Say goodbye to a fragmented safety system and hello to a simplified, centralized approach. Meer informatie over SALUS

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer
Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen.
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Onderzoeksbeheer
  • Rapportage van incidenten
  • IT-incidentenbeheer
  • Taakbeheer