Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Incident management software

Incident management software stroomlijnt rapportage over en oplossing van IT-serviceproblemen, en ook EHS en eventuele beveiligingsincidenten in het veld en in de hele organisatie.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Incident management software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
123 resultaten
De incidentbeheersoftware van Benchmark Gensuite zorgt voor veiligheid, naleving en efficiëntie in verschillende domeinen. Meer informatie over Benchmark Gensuite EHS
Het Incident Management Softwarepakket van Benchmark Gensuite biedt een uitgebreide oplossing voor organisaties om incidenten in verschillende domeinen zoals milieu, gezondheid, veiligheid, kwaliteit en beveiliging efficiënt af te handelen. Het geeft prioriteit aan de veiligheid van medewerkers door hulpmiddelen te bieden voor gestandaardiseerde rapportage van incidenten, realtime updates, grondige onderzoeken en analyses van de hoofdoorzaken. De software maakt naadloze integratie met andere systemen mogelijk voor uitgebreid casemanagement, trendanalyse en proactieve risicopreventie. Door gebruik te maken van op AI gebaseerde classificaties van incidenten en het identificeren van potentiële risico's, kunnen organisaties waardevolle inzichten verwerven, naleving garanderen en incidenten op de werkplek minimaliseren, waardoor uiteindelijk de algehele zichtbaarheid van het programma en de operationele veerkracht worden verbeterd. Meer informatie over Benchmark Gensuite EHS

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
All Quiet is een platform voor oproep-, waarschuwings- en incidentrespons voor tech startups, scaleups en voor grote bedrijven. Meer informatie over All Quiet
All Quiet is de alles-in-één IT-oplossing voor incidentbeheer voor startups en scaleups. Duidelijke controle, waarschuwingen op afroep en responsworkflows maken incidentbeheer eenvoudig. Waarschuwing op afroep: Onze intuïtieve tool voor het plannen van aanwezigheidsdiensten past zich aan de behoeften van het team aan. Met de multi-channel waarschuwingen via spraakoproepen, sms, e-mails en pushmeldingen wordt ervoor gezorgd dat de juiste mensen op het juiste moment worden gewaarschuwd. Monitoring: Met onze innovatieve engine voor het in kaart brengen van incidenten kan praktisch elk monitoringplatform worden geïntegreerd, zoals AWS Cloudwatch, Datadog of Sentry. Je kunt ook onze eigen monitoringoplossing gebruiken. Respons: Stuur incidenten naar favoriete tools om samen te werken en verkort de gemiddelde oplostijd. Verbind met Slack, Linear, JIRA en nog veel meer of gebruik webhooks om bijna elke tool te gebruiken. Bovendien verbeteren onze Android- en iOS-apps de samenwerking en stroomlijnen ze de processen voor het beheren van incidenten. All Quiet - alles prima. Meer informatie over All Quiet

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Site24x7 waarschuwt DevOps- en IT-teams om proactief problemen op te lossen voordat ze de klanten beïnvloeden. Meer informatie over Site24x7
Voorkom downtime en fouten als nooit tevoren en versnel de digitale ervaring van je klanten met Site24x7. Bewaak je websites, servers, netwerken en toepassingen vanaf één platform. Stel drempels in voor kritieke statistieken en ontvang waarschuwingen wanneer een drempel wordt overschreden. Integreer met ITSM- (IT Service Management) en samenwerkingstools zoals Slack, ServiceDesk Plus, Jira, PageDuty, OpsGenie, Zapier en Moogsoft, en ontvang waarschuwingen via e-mail, sms, spraakoproep en pushmelding. Meer informatie over Site24x7

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
i-Sight-software voor het beheren van incidenten biedt robuuste functionaliteit, eenvoudige integratie en de best beschikbare gebruikerservaring. Meer informatie over Case IQ
i-Sight-software is een webgebaseerde oplossing om incidenten efficiënt te beheren. Dashboardrapportage en een aangepaste wizard voor het schrijven van rapporten bieden realtime gegevens over de status van de zaak en trends. Klanten gebruiken i-Sight om incidenten te beheren op het gebied van fraude, werknemersrelaties, ethiek, privacy, naleving, beveiliging, gezondheid en veiligheid. Met i-Sight zijn jij en je personeel beter in staat om samen te werken aan casussen en volledige casushistories bij te houden met directe toegang tot alle gerelateerde informatie. Meer informatie over Case IQ

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Acciline+ is een Franstalig platform voor gezondheid en veiligheid op het werk dat is ontworpen door HR-experts en is aangepast aan de behoeften van gebruikers. Meer informatie over Acciline+
Acciline+ is een Franstalig platform voor gezondheid en veiligheid op het werk dat is ontworpen door HR-experts en is aangepast aan de behoeften van gebruikers, waardoor het een belangrijke analyse- en besluitvormingstool is. Vereenvoudig het beheer van beroepsrisico's en leg de nadruk op menselijk kapitaal en de uitvoering van preventiebeleid. Profiteer van de synergie van een software-uitgever en een prestatieadviesbureau. Meer informatie over Acciline+

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Mobiele, offline beveiliging, kwaliteit, gezondheid en veiligheid, milieu- en faciliteitsaudits, beoordelingen, rapportage en analyse op elk apparaat. Meer informatie over Falcony
Audits.io is een volledig aanpasbare tool die op alle apparaten werkt – zowel online als offline. Voer audits en inspecties uit met je mobiel of tablet, waar je ook bent. Als je wilt kun je er later mee verdergaan op een computer. Voeg afbeeldingen en andere bestanden bij, wijs verantwoordelijke personen toe, stel ze op de hoogte, deel de geautomatiseerde PDF-rapporten aan belanghebbenden en analyseer knelpunten en trends uit de realtime statistieken. Bekijk het onderstaande materiaal en begin vandaag nog met het stroomlijnen van audit- en inspectieprocessen in je organisatie! Meer informatie over Falcony

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten. Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets Meer informatie over Mint Service Desk

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Slim mobiel platform voor auditing en inspecties. De efficiënte manier om kwaliteit, veiligheid, operationele normen en naleving te verbeteren. Meer informatie over GoAudits
Slimme mobiele app en complete oplossing voor auditing en inspecties. Plan inspecties, voer snelle mobiele audits uit op je favoriete apparaat (zelfs offline), wijs onmiddellijk corrigerende taken toe. Genereer na een inspectie direct inzichtelijke rapporten en e-mail ze automatisch naar de juiste mensen voor realtime informatie. Met het geavanceerde analysedashboard krijg je ongekende inzichten in je activiteiten en maximaliseer je je rendement. Eenvoudige en betaalbare oplossing voor professionals. Meer informatie over GoAudits

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
iLert is een platform voor IT-alarmering, oproepbeheer en uptime-monitoring waarmee DevOps-teams sneller op incidenten kunnen reageren. Meer informatie over iLert
iLert is een platform voor IT-alarmering, oproepbeheer en uptime-monitoring waarmee DevOps-teams sneller op incidenten kunnen reageren. iLert integreert naadloos met je monitoringtools en breidt ze uit met betrouwbare alarmering, oproepplanning en automatische escalaties. Meer informatie over iLert

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
HR, workforce planning, recruiting, and talent management working together in one system.
Workday HCM is een enkele cloudbased oplossing voor planning, analyse en uitvoering die door veel Fortune-500 ondernemingen wordt gebruikt om met agility en efficiency te opereren en om ze voor te bereiden op de toekomst. In tegenstelling tot rigide HR-systemen of point-to-point-oplossingen biedt alleen Workday een op competentie gebaseerde HCM-basis. Daarnaast werkt Workday continu aan innovaties om klantensucces mogelijk te maken. Meer informatie over Workday HCM

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Dit klantenserviceplatform geeft elke servicemedewerker innovatieve tools en gebundelde gegevens.
Lever goede service en een flexibele medewerkerservaring vanaf elke locatie. Geef medewerkers een holistisch beeld van elke klant, of ze nu in het contactcenter zijn of op afstand werken. Optimaliseer en breid je service uit door gebruik te maken van AI en door populaire ondersteuningskanalen, zoals telefoon, berichten en chat, rechtstreeks te integreren in de werkruimte van de medewerker. Los zaken sneller op door geautomatiseerde processen te combineren met eenvoudige toegang tot de volledige details, context en geschiedenis van elke zaak en klantinteractie. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
De incidentbeheerfuncties van Freshservice helpen de acceptatie van self-service te bevorderen, repetitieve taken te automatiseren en de productiviteit te verhogen.
Freshservice is een ITSM-oplossing in de cloud. Het biedt krachtige mogelijkheden voor incidentbeheer, die nauw worden geïntegreerd met andere ITSM-processen zoals beheer van problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen. Je kunt gebruikers via verschillende kanalen tickets laten opsturen, zoals e-mail, ondersteuningsportal, chat enz. Het slimme ticketformulier verwijdert zelfs triviale problemen door relevante artikelen uit de kennisbank te suggereren. Je IT-team kan de toewijzing van tickets automatiseren en standaardreacties gebruiken om de productiviteit verder te verhogen. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
End-to-end incidentbeheer geïntegreerd in het Datadog-platform. Geen contextwisseling of handmatige processen.
Incidentbeheer van Datadog stelt DevOps-teams en SRE's (Site Reliability Engineering) in staat om hun workflows voor incidentrespons van begin tot eind effectiever te beheren, waardoor tijd en frustratie worden bespaard wanneer het er het meest toe doet. Gebruikers kunnen incidenten in de Datadog-app automatisch opsporen, beoordelen en oplossen, en de monitoringgegevens van over het hele platform raadplegen. Stel je teams in staat om moeiteloos op één plek incidenten te creëren, bij te houden en samen te werken tijdens het oplossen van problemen, met incidentbeheer van Datadog. Meer informatie over Datadog

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden.
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden. Onderzoek, controleer en handel om operationele informatie te verkrijgen en de bedrijfsresultaten te verbeteren. Meer informatie over Splunk Enterprise

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Cloudsoftware die mensen, systemen en data verbindt in één weergave voor zichtbaarheid en bruikbare intelligentie voor alle activiteiten.
PagerDuty is een agile oplossing voor incidentbeheer die kan worden geïntegreerd met ITOps en DevOps monitoringstacks om de operationele betrouwbaarheid en flexibiliteit te verbeteren. Van het verrijken en aggregeren van gebeurtenissen tot het correleren ervan tot bruikbare waarschuwingen, PagerDuty stroomlijnt de levenscyclus van incidentbeheer door ruis en resolutietijden te verminderen. PagerDuty biedt honderden native integraties met operationele tools, evenals geautomatiseerde planning, geavanceerde rapportage en gegarandeerde betrouwbaarheid. Meer informatie over PagerDuty

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Bouw slimme checklists en formulieren, voer audits uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, audits uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd. Meer informatie over SafetyCulture

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Stroomlijn de respons op incidenten met realtime monitoring en geautomatiseerde waarschuwingen, op maat gemaakt voor CXO’s.
De bedrijfssoftware voor incidentbeheer van New Relic biedt een uitgebreide oplossing voor het snel en effectief detecteren, reageren op en oplossen van incidenten. Dit uniforme gegevensplatform is ontworpen voor grootschalige activiteiten en verzamelt telemetriegegevens uit je hele softwareomgeving, waarna het krachtige full-stack analysetools biedt om snel problemen en hun hoofdoorzaken te identificeren. Met realtime monitoring, geautomatiseerde waarschuwingen en aanpasbare workflows stelt New Relic teams in staat om incidentresponsprocessen te stroomlijnen, uitvaltijd te minimaliseren en de servicebetrouwbaarheid te behouden. Verbeter de oplostijd van incidenten, bevorder de samenwerking tussen teams en zorg voor superieure klantervaringen met de geavanceerde capaciteiten voor incidentbeheer van New Relic. Meer informatie over New Relic

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Zoho Creator is software voor de ontwikkeling van toepassingen met weinig code waarmee je aangepaste, mobiel-klare apps bouwt om je bedrijf te runnen.
Een veilige werkplek is een efficiënte werkplek. Met deze app voor het volgen van incidenten kun je incidenten registreren, ze classificeren op impact en urgentie, ze toewijzen aan geschikte teams, de voortgang volgen en mogelijke problemen melden. Met de workflowontwerper op basis van slepen en neerzetten van Zoho Creator kun je nieuwe functies toevoegen of bestaande workflows aanpassen, zelfs nadat je je apps hebt gestart. Pas deze app aan voor het web, Android, iPhone en iPad. Probeer het gratis. Meer informatie over Zoho Creator

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Hoogst gewaardeerd: Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare ontwikkelings- en operationele diensten.
Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceonderbrekingen en de controle kunnen behouden tijdens incidenten. Met meer dan 200 diepgaande integraties en een zeer flexibel regelsysteem, worden met Opsgenie waarschuwingen gecentraliseerd, worden de juiste mensen op de hoogte gesteld en kunnen ze snel actie ondernemen. Opsgenie houdt alle activiteiten bij en biedt bruikbare inzichten om de productiviteit te verbeteren en doorlopend operationele efficiëntie te bevorderen. Meer informatie over OpsGenie

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Incidentbeheerplatform dat helpt bij het voorkomen, beheren en oplossen van IT-incidenten voordat ze bedrijfsproblemen worden.
xMatters is een platform voor incidentbeheer waarmee bedrijven IT-incidenten kunnen voorkomen, beheren en oplossen. Van de Global 2000 tot kleine werkgroepen en innovatieve DevOps-teams, organisaties over de hele wereld vertrouwen op het xMatters-platform voor de beschikbaarheid van digitale diensten om technologische problemen op te lossen voordat ze bedrijfsproblemen worden. Met het xMatters-integratieplatform kunnen organisaties belangrijke processen automatiseren met de tools die ze al gebruiken, zoals ServiceNow, Splunk, Jira en Slack. Meer informatie over xMatters

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
Software voor noodmeldingen via meerdere kanalen die berichten in twee richtingen, geïntegreerde monitoring en datagestuurde inzichten biedt.
AlertMedia is de toonaangevende noodcommunicatiesoftware. Het tweerichtingsberichtensysteem en de bewakingsservices helpen je mensen veilig, geïnformeerd en verbonden te houden tijdens alle fasen van een noodgeval. Stroomlijn meldingen op alle apparaten met de intuïtieve, gebruiksvriendelijke interface. Onboarding is snel en moeiteloos, en de uitstekende klantenondersteuning is 24/7 beschikbaar. Meer informatie over AlertMedia

Functies

  • Beheer van veiligheidsincidenten
  • Status bijhouden
  • Wachtdiensten plannen
  • Audittrail
  • Workflowbeheer
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • IT-incidentenbeheer
  • Communicatiemanagement
  • Onderzoeksbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)