Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Conciërge software

Conciërge software stroomlijnt offertes en biedingen voor contracten, het plannen van werknemers en het uitvoeren van kwaliteitscontrole-activiteiten voor schoonmaakbedrijven.

23 resultaten

Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Klantenbeheer
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven voor schoonmaakdiensten om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de software voor schoonmaakdiensten van Jobber. Jobber helpt bedrijven voor schoonmaakdiensten hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; synchroniseer automatisch met je accountingsoftware; dit alles vanaf kantoor of in het veld. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Klantenbeheer
Vereenvoudig je servicebedrijf. Compleet plannings- en projectbeheer. Beheer leads, schattingen, projecten, facturen, betalingen waar je ook bent.
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer van leads, schattingen, uitvoer van volledige opdrachten vanuit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Ook is het een bewezen platforms om je serviceactiviteiten mee te vereenvoudigen en te beheren. Al meer dan 20 jaar vertrouwd door duizenden servicebedrijven. Meer informatie over Kickserv

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Klantenbeheer
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen. Meer informatie over BigChange

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Klantenbeheer
Gemakkelijk. Krachtig. Mobiel. Beheer van schattingen en taken, dispatch, facturering, elektronische en mobiele betalingen. Vanaf $ 99/maand, geen gebruikerskosten.
Gemakkelijk. Krachtig. Mobiel. Schattingen en taken maken en deze binnen 60 seconden inplannen. Factureren en creditcards verwerken. De geschiedenis van klantapparatuur bijhouden, omzet- en commissierapporten uitvoeren. Sms-berichten en e-mailherinneringen naar klanten sturen. Geïntegreerd met QuickBooks Desktop en Online. Geen kosten per gebruiker, geen contracten. Vanaf $ 99 per maand per bedrijf. Vraag vandaag nog een gratis demo aan. Meer informatie over Service Fusion

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Klantenbeheer
Beheer de planning van je servicebedrijf, volg opdrachten in realtime, maak facturen en offertes, ontvang betalingen en krijg statistieken.
Workiz helpt duizenden servicemedewerkers om meer winstgevende vijfsterrenactiviteiten te runnen. Slotenmakers, elektriciens, klusjesmannen, loodgieters en meer gebruiken Workiz om sneller betaald te worden, meer opdrachten binnen te halen en meer vijfsterrenreviews te krijgen. Volg alle aspecten van je bedrijf, van planning tot facturering in realtime, ontvang betalingen, elimineer diefstal door werknemers, verhoog je advertentie-effectiviteit en maak rapportages, op desktop, tablet of mobiel. Het team helpt je bij het configureren zodat je al binnen enkele dagen resultaten ziet. Meer informatie over Workiz

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Klantenbeheer
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet. Meer informatie over Commusoft

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Klantenbeheer
Cloudgebaseerde oplossing die software voor gazononderhoud biedt voor het uitvoeren van schattingen, facturering, planning, geautomatiseerde sms-berichten en meer.
LawnPro, met meer dan 20.000 gebruikers en sinds 2003 actief in het bedrijfsleven, is cloudgebaseerde software voor gazononderhoudsprofessionals om hun bedrijfsprocessen en workflows te automatiseren. LawnPro regelt taakplanning, verzenden, automatische facturering, automatische sms-meldingen voor klanten, automatische betalingsverwerking, automatisering van herinneringen over betalingsachterstanden, online boekings-/klantenportal, herinneringen over follow-up van potentiële klanten en nog veel meer. Meer informatie over LawnPro

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Klantenbeheer
Beheerprogramma dat helpt bij het organiseren en uitvoeren van schoonmaakdiensten met vereenvoudigde planningen en afspraakherinneringen.
ZenMaid is in 2013 ontwikkeld door voormalige eigenaren van een schoonmaakservice die hun bedrijf in minder dan een uur per dag konden beheren en runnen met behulp van op maat gemaakte technologie. Het doel van deze oplossing is niet alleen om je te helpen met het organiseren van je agenda en bedrijf, maar ook om je schoonmaakservice uit te breiden zonder extra werk. Klanten die deze service gebruiken geven aan dat ze al snel minder no-shows ervaren, beter geïnformeerde medewerkers hebben en tevreden klanten krijgen die sneller geneigd zijn om nieuwe zaken door te verwijzen. Meer informatie over ZenMaid

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Klantenbeheer
"Stop met hard werken. Begin met hard groeien". Service Autopilot is ontworpen om je dienstverlenend bedrijf te automatiseren, zodat jij je kunt concentreren op het sneller groeien.
Bereik ware bedrijfsgroei met een complete software-oplossing voor de dienstverlenende sector. Service Autopilot is speciaal ontworpen voor ondernemers in gazononderhoud, landschapsarchitectuur, residentiële en commerciële reiniging, sneeuwruimen, ongediertebestrijding en vrijwel elke denkbare buitendienst. Dit alles-in-één platform automatiseert je tijdrovende kantoortaken, zodat jij je kunt concentreren op het sneller groeien. Met Service Autopilot kun je meer werk verkopen, je planningen optimaliseren, snel betaald krijgen en je droombedrijf opbouwen. Meer informatie over Service Autopilot

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Klantenbeheer
Holistische financiële, operationele en personeelsbeheeroplossing, ontworpen voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Vergeet meerdere softwaretoepassingen, onhandige gegevensimport en aangepaste interfaces. WinTeam is ontworpen om schoonmaak- en beveiligingscontractanten een holistische manier te bieden om de prestaties te meten en het dagelijkse financiële, operationele en personeelsbeheer te automatiseren. Meer informatie over WinTeam

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Klantenbeheer
Vertrouwde schoonmaaksoftware die commerciële schoonmaakbedrijven tijd en geld bespaart door hun dagelijkse bedrijfsactiviteiten soepeler te laten verlopen!
Vertrouwde commerciële software voor schoonmaakdiensten! Swept maakt eenvoudige, slimme schoonmaaksoftware die speciaal is ontworpen voor de schoonmaak- en commerciële reinigingssector. Deze gebruiksvriendelijke en intuïtieve schoonmaaksoftware biedt urenregistratie, planning, inspectie, berichten, probleemrapportage en meer. De missie van Swept is om schoonmaakbedrijven te helpen hun schoonmakers en klanten te behouden door de communicatie tussen managers en werknemers te stroomlijnen en ze een concurrentievoordeel te bieden. Meer informatie over Swept

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Klantenbeheer
Platform voor personeelsbeheer. Het is net een CRM voor het operationele team, samenwerking/productiviteit. Start/stop op elk gewenst moment - GEEN contracten. $ 5/licentie/maand.
Platform voor het intelligent beheer van bedrijfsactiviteiten met gps en vertaling van berichten (>100 talen). Geen contract (start/stop op elk gewenst moment). Start vanaf $ 5/licentie/maand. Deze platformonafhankelijke apps kunnen worden gebruikt op een laptop, tablet of mobiel en kunnen gemakkelijk worden geschaald van 1 naar 10.000 werknemers. Voorkom dubbele boekingen met het systeem voor de beschikbaarheid van werknemers. Deel documenten en foto's in realtime, wereldwijd. ==> Twijfel je wie de beste medewerker is voor de klus? Vraag het aan je "digitale Sherpa": die weet het op basis van je aangepaste criteria. Meer informatie over AI Field Management

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Klantenbeheer
Het eenvoudige programma voor het organiseren van planningen, het wegwerken van papieren routebladen en het besparen van tijd die je aan facturering besteedt.
Er wordt een revolutie teweeggebracht in teamplanning door middel van het ongelooflijk gebruiksvriendelijke programma. Wie zegt dat krachtige software verwarrend en ingewikkeld moet zijn? Kijk dan nog maar eens goed. Crew Control is een eenvoudig programma voor het organiseren van je planning, het wegwerken van papieren routebladen en het besparen van tijd die je aan je maandelijkse facturering besteedt. Meer informatie over Crew Control

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Klantenbeheer
Jestor is een tool zonder code voor schoonmaakbedrijven met complexe activiteiten.
Jestor is een tool zonder code voor bedrijven met complexe activiteiten. Het platform is de ruggengraat van bedrijven in de facilitaire dienstverlening en schoonmaak en helpt niet-technische teams hun activiteiten op te schalen. Je kunt complete interne systemen voor je bedrijf bouwen, waarbij ERP's, samenwerkingstools en spreadsheets worden vervangen. Neem contact met het bedrijf op om een oplossing op maat te krijgen voor schoonmaakbedrijven. Meer informatie over Jestor

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Klantenbeheer
Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen.
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Klantenbeheer
Lighthouse is een mobiel platform voor personeelsbeheer voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Lighthouse is een mobiel platform voor personeelsbeheer voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten. Met tour- en trackingfuncties biedt Lighthouse volledige zichtbaarheid van gedistribueerde teams met behulp van beacons, gps en andere technologieën. Het controleert in realtime schoonmaaktaken en rotatielussen of bewakingsrondes en patrouilles. Lighthouse voegt tijd- en geldbesparende mogelijkheden toe om activiteiten in het veld te bekijken, beheren en vereenvoudigen om de klantenservice, operationele efficiëntie, veiligheid en risicoreductie te verbeteren. Meer informatie over Lighthouse.io

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Klantenbeheer

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Klantenbeheer
Een e-commerceplatform voor verkoop en planning ontworpen om verkoop te stimuleren voor dienstverlenende bedrijven met mobiele en virtuele medewerkers.
MarketBox helpt dienstverlenende bedrijven met mobiele en virtuele medewerkers opschalen en groeien met het e-commerce planningsplatform. Met MarketBox kan een bedrijf alle klantverkopen, beschikbaarheid van dienstverleners, reiszones, reistijd en betalingsverwerking beheren via de aanpasbare online e-commerce verkooptool. Dit platform helpt bedrijven te groeien en meer leads om te zetten in verkoop met een interface die eenvoudig en aantrekkelijk is voor klanten om te gebruiken, en automatiseringen die de administratieve rompslomp verminderen. Meer informatie over MarketBox

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Klantenbeheer
Solarvista™ is '2-in-1' software voor buitendienstbeheer gecombineerd met een 'No-code' toepassingsplatform en -bouwer.
Solarvista™ is een ingebouwde '2-in-1' software voor buitendienstbeheer die is voorzien van 'codeloze' technologie voor het bouwen van toepassingen. De software stroomlijnt je buitendienstactiviteiten met kant-en-klare, maar aanpasbare functionaliteiten die samenwerken om doelgerichte, gebruiksvriendelijke automatisering van bedrijfsprocessen te creëren. Het werkt zowel op het web als op telefoons, tablets en pc's/laptops en laat je meer doen met minder, terwijl de klantervaring wordt verbeterd. Meer informatie over Solarvista

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Klantenbeheer
Webgebaseerde software voor de buitendienst, voor het stroomlijnen van planning, werkorders, communicatie, CRM, leveranciers, apparatuur, facturering en meer.
Uitstekende online software voor buitendienstbeheer, om planning en distributie, klantenbeheer, werkorders, onderaannemers, contractbeheer, apparatuuronderhoud, voorraadregistratie, facturering en boekhouding volledig online te stroomlijnen. Gemakkelijk te gebruiken en aanpasbaar aan de manier waarop je zakendoet. Interface met QuickBooks. Verhoog je inkomsten en winst door de tijd in het veld te maximaliseren. Mobiele toegang voor het personeel op iPhone, iPad, Droid-telefoons en tablets. Meer informatie over Bella FSM

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Klantenbeheer
Run je een commercieel schoonmaakbedrijf en heb je er genoeg van om te veel te betalen voor veel niet-verbonden apps? Gebruik Clean Smarts om ervoor te zorgen dat iedereen op dezelfde golflengte zit.
Je reputatie hangt af van het feit of je schoonmakers op het juiste moment op de juiste plaats zijn en het juiste doen. Je kunt veel geld betalen voor verschillende apps om je te helpen ze te beheren. Of je kunt Clean Smarts gebruiken, een enkele software-oplossing die iedereen in je bedrijf kan gebruiken om te weten wat ze moeten doen en wanneer, of het nu gaat om het aanmaken van een serviceticket, het plannen van een dienst, het afronden van taken of het uitvoeren van inspecties. Plan vandaag nog een demo en zet de volgende stap in het opbouwen van je schoonmaakbedrijf. Meer informatie over Clean Smarts

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Klantenbeheer
Business management software voor schoonmaakbedrijven. Automatiseer, verkoop meer, ontvang werkbeoordelingen, verzend loyaliteitsbonnen, realtime klantupdates en meer.
Software voor micro- tot middelgrote bedrijven die schoonmaakservices aanbieden: schoonmaakservice, woningschoonmaak, tapijtreiniging, schoonmaakbedrijven voor huizen, dienstverleners voor vastgoedbeheer, residentiële schoonmaakbedrijven en meer. Met HouseService365 kunnen schoonmaakbedrijven automatiseren, meer verkopen, werkbeoordelingen krijgen, loyaliteitsbonnen verzenden, langdurige relaties met hun klanten opbouwen, de uitvoering van opdrachten stroomlijnen en daarbij overkomen en werken als een professional. Meer informatie over HouseService 365

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Klantenbeheer