Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Arborist software

Arborist software wordt gebruikt door professionals in vegetatiebeheer en boomverzorging bij het plannen en bijhouden van hun werk.

22 resultaten

Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Zet binnen 1 minuut je gratis proefversie op. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op een efficiënte manier, stroomlijn en optimaliseer de kosten voor boomverzorgers en landschapsarchitectuurbedrijven dankzij de software voor buitendienstbeheer van Synchroteam. Synchroteam biedt mogelijkheden voor tracering, planning, verzending, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en mobiele betalingen. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Zet binnen 1 minuut je gratis proefversie op en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Functies

  • Offertes
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Elektronische betalingen
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Taakplanning
  • GPS
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
De missie van Marketing 360 is om het MKB het beste marketingplatform ter wereld te bieden door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform. Meer informatie over Marketing 360

Functies

  • Offertes
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Elektronische betalingen
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Taakplanning
  • GPS
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Offertes
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Elektronische betalingen
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Taakplanning
  • GPS
Laat je kleine bedrijf groter lijken met tariefplannen vanaf $ 29/maand. Jobber helpt boomverzorgers om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de software voor boomverzorgers van Jobber. Jobber helpt duizenden boomverzorgers hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Offertes
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Elektronische betalingen
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Taakplanning
  • GPS
Gebruiksvriendelijke en eenvoudig te implementeren software voor de buitendienst die je mobiele personeel automatiseert. Beheer leads, schattingen, projecten en facturen. Synchroniseert met QB
Kickserv buitendienstbeheer is opgericht door een eigenaar van een servicebedrijf en gebouwd met het oog op jouw bedrijf. Met prijzen vanaf $ 59/mnd voor een account met volledige functionaliteit zit je altijd goed. Je website kan worden gebouwd met het leadformulier om leads direct in Kickserv op te nemen, e-mails naar al je leads te automatiseren, promotiecampagnes naar je klanten te sturen, schattingen te geven, projecten te plannen, werk te factureren, over je bedrijf te rapporteren en in je boekhoudplatform naar keuze, momenteel Xero of Quickbooks, te integreren. Meer informatie over Kickserv

Functies

  • Offertes
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Elektronische betalingen
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Taakplanning
  • GPS
ServiceTitan wordt vertrouwd door meer dan 100.000 aannemers en is de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële service- en vervangingsbedrijven.
VOOR AANNEMERS MET 2+ TECHNICI. Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële onderhouds- en vervangingsbedrijven met meer dan 2 technici. Klanten van ServiceTitan ervaren een omzetstijging van 24% in 9 maanden. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Ontvang nu een gratis demo en zie hoe krachtig en gebruiksvriendelijk ServiceTitan is! Meer informatie over ServiceTitan

Functies

  • Offertes
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Elektronische betalingen
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Taakplanning
  • GPS
Service Fusion helpt boomverzorgingsbedrijven om zonder enorme uitgaven indruk te maken op klanten en het gedoe voor werknemers te verminderen.
Service Fusion helpt boomverzorgingsbedrijven om zonder enorme uitgaven indruk te maken op klanten, het gedoe voor werknemers te verminderen en sneller betaald te krijgen. Deze complete oplossing voor servicebeheer is eenvoudig te gebruiken en bevat volgens de klanten een "fantastische klantenservice". Het Service Fusion-platform biedt razendsnelle invoer van werkorders, intelligente planning en dispatch, realtime communicatie met buitendienstmedewerkers, uitgebreid bijhouden van klantgeschiedenis, naadloze integratie met de boekhouding en meer. Meer informatie over Service Fusion

Functies

  • Offertes
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Elektronische betalingen
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Taakplanning
  • GPS
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet. Meer informatie over Commusoft

Functies

  • Offertes
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Elektronische betalingen
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Taakplanning
  • GPS
Cloudgebaseerde oplossing die software voor gazononderhoud biedt voor het uitvoeren van schattingen, facturering, planning, geautomatiseerde sms-berichten en meer.
LawnPro, met meer dan 20.000 gebruikers en sinds 2003 actief in het bedrijfsleven, is cloudgebaseerde software voor gazononderhoudsprofessionals om hun bedrijfsprocessen en workflows te automatiseren. LawnPro regelt taakplanning, verzenden, automatische facturering, automatische sms-meldingen voor klanten, automatische betalingsverwerking, automatisering van herinneringen over betalingsachterstanden, online boekings-/klantenportal, herinneringen over follow-up van potentiële klanten en nog veel meer. Meer informatie over LawnPro

Functies

  • Offertes
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Elektronische betalingen
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Taakplanning
  • GPS
"Stop met hard werken. Begin met hard groeien". Service Autopilot is ontworpen om je dienstverlenend bedrijf te automatiseren, zodat jij je kunt concentreren op het sneller groeien.
Bereik ware bedrijfsgroei met een complete software-oplossing voor de dienstverlenende sector. Service Autopilot is speciaal ontworpen voor ondernemers in gazononderhoud, landschapsarchitectuur, residentiële en commerciële reiniging, sneeuwruimen, ongediertebestrijding en vrijwel elke denkbare buitendienst. Dit alles-in-één platform automatiseert je tijdrovende kantoortaken, zodat jij je kunt concentreren op het sneller groeien. Met Service Autopilot kun je meer werk verkopen, je planningen optimaliseren, snel betaald krijgen en je droombedrijf opbouwen. Meer informatie over Service Autopilot

Functies

  • Offertes
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Elektronische betalingen
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Taakplanning
  • GPS
Tree Inventory Software, GIS/GPS, Mapping, Data Management, Reporting, Work Orders, Service Requests, Ecosystem Services, and more.
Verbeter je technologie. Verbeter je bos. Dit platform begrijpt de behoeften van boomverzorgers en de tools waarmee ze hun werk efficiënt en effectief kunnen doen. Als toonaangevende software-app voor stedelijke bosbouw ondersteunt het TreePlotter softwarepakket boomverzorgers die werken voor particuliere boomverzorgingsbedrijven, steden, non-profitorganisaties en meer bij het in kaart brengen en beheren van hun stedelijke bos. De app vervangt traditionele op GPS gebaseerde inventarisprogramma's door GIS- en webcloud-hostingtechnologieën. Dat betekent dat je TreePlotter overal en op elk apparaat kunt gebruiken. Meer informatie over Tree Plotter INVENTORY

Functies

  • Offertes
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Elektronische betalingen
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Taakplanning
  • GPS
Ga 100% papierloos en elimineer de administratieve last van dubbele gegevensinvoer. ThermoGRID regelt elk aspect van je bedrijf.
ThermoGRID is speciaal ontworpen voor HVAC-bedrijven. Word efficiënter, nauwkeuriger en winstgevender dankzij: planning, dispatch, klantgeschiedeniskluis, inventaris, overeenkomsten, belastingsberekening, marketing, salarisadministratie, facturering, kostenramingen en meer. ThermoGRID is jouw ticket voor het bereiken van een hoog niveau van productiviteit. Start nu een gratis demo. Meer informatie over ThermoGrid

Functies

  • Offertes
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Elektronische betalingen
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Taakplanning
  • GPS
Krachtige software voor klantenbeheer voor bedrijven op het gebied van boom-, gazon- en landschapsverzorging. Stroomlijn je bedrijf en verhoog de omzet.
Voor de meeste mensen betekent een groeiend bedrijf meer om te beheren, langere uren, grotere complexiteit en meer rompslomp. In de loop van 20 jaar is Arborgold opgebouwd om jouw bedrijf te transformeren, om het efficiënter en winstgevender te maken, zodat jij je kunt concentreren op wat er het belangrijkst is: het opbouwen van het bedrijf dat jij voor ogen hebt. Ongeëvenaarde oplossing om je te helpen bij het plannen, beheren en op de markt brengen van je bedrijf. Het vereenvoudigt en stroomlijnt je bedrijf, waardoor het gemakkelijk wordt om efficiënter te groeien. Meer informatie over Arborgold

Functies

  • Offertes
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Elektronische betalingen
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Taakplanning
  • GPS
QuickBooks add-on servicesoftware met verzenden, routeren, werkorders, onderhoudsschema's, GPS, mobiele en klantenservicetools.
Het serviceprogramma is QuickBooks-add-on servicesoftware. Verzenden, routeren, het bijhouden van werkorders, onderhoudsschema's, klantoproepen, trackingapparatuur, GPS, mobiele oplossing en klantenserviceportal - compatibel met elke iPhone-, Android-telefoon of -tablet of -laptop met realtime synchronisatie, vastleggen van handtekeningen, velden afdrukken, afbeeldingen toevoegen, facturen, verhuur, streepjescodes en facturering, en nog veel meer. Inclusief wekelijkse training, technische ondersteuning en software-upgrades. Eenvoudig. Meer informatie over The Service Program

Functies

  • Offertes
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Elektronische betalingen
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Taakplanning
  • GPS
WorkWave Service is een cloudgebaseerde, mobiele, gebruiksvriendelijke end-to-end softwareoplossing voor de buitendienst.
WorkWave Service is een cloudgebaseerde, mobiele, gebruiksvriendelijke end-to-end softwareoplossing voor de buitendienst. WorkWave Service stelt je in staat je servicebedrijf beter te runnen met een robuust pakket van intuïtieve tools. Het verbindt iedereen met één enkele interface die klantinformatie deelt en alle aspecten van je activiteiten beheert, inclusief planning, verzending, routering, monitoring, facturering, betalingsverwerking en meer. Meer informatie over WorkWave Service

Functies

  • Offertes
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Elektronische betalingen
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Taakplanning
  • GPS
Je offertes, facturen, aankopen en meer in één systeem. Toegang op kantoor en via app, elektronische formulieren en certificaten. Gratis proefversie van 30 dagen.
Joblogic software voor servicebeheer stelt je bedrijf in staat om de volgende stap te zetten naar een betere efficiëntie, productiviteit en winstgevendheid. Joblogic verbindt je personeel en klanten met elkaar, van het registreren van offertes tot het accepteren van betalingen, het plannen van taken tot het beheren van bedrijfsmiddelen. Met de gebruiksvriendelijke mobiele app kunnen je veldmedewerkers taakinformatie registreren, nalevingsformulieren invullen, taken accepteren en meer. Probeer Joblogic vandaag nog uit met een gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Joblogic

Functies

  • Offertes
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Elektronische betalingen
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Taakplanning
  • GPS
Het eenvoudige programma voor het organiseren van planningen, het wegwerken van papieren routebladen en het besparen van tijd die je aan facturering besteedt.
Er wordt een revolutie teweeggebracht in teamplanning door middel van het ongelooflijk gebruiksvriendelijke programma. Wie zegt dat krachtige software verwarrend en ingewikkeld moet zijn? Kijk dan nog maar eens goed. Crew Control is een eenvoudig programma voor het organiseren van je planning, het wegwerken van papieren routebladen en het besparen van tijd die je aan je maandelijkse facturering besteedt. Meer informatie over Crew Control

Functies

  • Offertes
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Elektronische betalingen
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Taakplanning
  • GPS
Platform voor bedrijfsmanagement dat boomverzorgingsbedrijven helpt de bedrijfskosten te verlagen, de omzet te verhogen en de klanttevredenheid te vergroten
Compleet uniek en geavanceerd platform voor bedrijfsmanagement voor de boomverzorgingssector dat teams, projecten, sales en rapportages samenbrengt. Het helpt de workflow van boomservicebedrijven te stroomlijnen, de bedrijfskosten te verlagen, en de winst en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over ArboStar

Functies

  • Offertes
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Elektronische betalingen
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Taakplanning
  • GPS
Een e-commerceplatform voor verkoop en planning ontworpen om verkoop te stimuleren voor dienstverlenende bedrijven met mobiele en virtuele medewerkers.
MarketBox helpt dienstverlenende bedrijven met mobiele en virtuele medewerkers opschalen en groeien met het e-commerce planningsplatform. Met MarketBox kan een bedrijf alle klantverkopen, beschikbaarheid van dienstverleners, reiszones, reistijd en betalingsverwerking beheren via de aanpasbare online e-commerce verkooptool. Dit platform helpt bedrijven te groeien en meer leads om te zetten in verkoop met een interface die eenvoudig en aantrekkelijk is voor klanten om te gebruiken, en automatiseringen die de administratieve rompslomp verminderen. Meer informatie over MarketBox

Functies

  • Offertes
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Elektronische betalingen
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Taakplanning
  • GPS
Tablet-app voor bosinventarisaties, hout-cruising. Integreert met GPS, camera, kaarten, ecologische gegevens. Berekent volumes en is zeer aanpasbaar.
Forest Metrix is de snelste manier om houtvoorraden uit te voeren, waarbij een sterk aangepaste gebruikersinterface wordt gecombineerd met de rekenkracht van de nieuwste tablets. Zie je volumegrafieken continu groeien terwijl je bomen, gradaties, defecten en zelfs aangepaste soorten informatie invoert die je naar wens kunt toepassen op de berekeningen. De software kan worden geïntegreerd met camera, web, e-mail, GPS, kaarten en alle andere functies van moderne mobiele systemen. Neem contact op voor een webdemontratie van 20 minuten. Meer informatie over Forest Metrix

Functies

  • Offertes
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Elektronische betalingen
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Taakplanning
  • GPS
Solarvista™ is '2-in-1' software voor buitendienstbeheer gecombineerd met een 'No-code' toepassingsplatform en -bouwer.
Solarvista™ is een ingebouwde '2-in-1' software voor buitendienstbeheer die is voorzien van 'codeloze' technologie voor het bouwen van toepassingen. De software stroomlijnt je buitendienstactiviteiten met kant-en-klare, maar aanpasbare functionaliteiten die samenwerken om doelgerichte, gebruiksvriendelijke automatisering van bedrijfsprocessen te creëren. Het werkt zowel op het web als op telefoons, tablets en pc's/laptops en laat je meer doen met minder, terwijl de klantervaring wordt verbeterd. Meer informatie over Solarvista

Functies

  • Offertes
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Elektronische betalingen
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Taakplanning
  • GPS
ServSuite Software voor boomverzorging is een online multi-platformoplossing die je helpt bij het beheren en automatiseren van je dagelijkse administratietaken.
ServSuite software voor boomverzorging is alles-in-één-software die het voor gebruikers eenvoudiger, sneller en rendabeler maakt om hun dagelijkse bedrijfsactiviteiten uit te voeren, door taken moeiteloos te automatiseren en ze vanaf één plek te beheren. Het is webgebaseerd en compatibel met meerdere platforms. Bij het beheer van een boomverzorgingsbedrijf kun je ServSuite software gebruiken voor facturering, boekhouding, aangepaste offertes, boominventaris, gps, digitale handtekeningen, marketing en kostprijsberekening voor opdrachten. Meer informatie over ServSuite

Functies

  • Offertes
  • Factureren
  • Rapportage en analyse
  • Elektronische betalingen
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Taakplanning
  • GPS