31 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Beheer klusmedewerkers op efficiënte wijze vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks, Salesforce en Zoho. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam Beheer klussers op een eenvoudige manier. Tracering van mobiele medewerkers, planning, dispatch, agenda, taakbeheer, facturering en kaarten. Meer informatie over Synchroteam
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor klusjesmannen van Jobber. Jobber helpt duizenden klusjesmannen hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; synchroniseer automatisch met je accountingsoftware; dit alles vanaf kantoor of in het veld. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt klusjesmannen om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Stroomlijn het beheer van je klusjesbedrijf met RazorSync software voor mobiele telefoon, tablet en computer. Plan, dispatch, factureer en beheer klantrecords vanuit het veld. Bekijk projecten en technici op een kaart, plan ze opnieuw in en dispatch ze om tijd en reiskosten te besparen. Gegevens worden opgeslagen in de cloud, voor eenvoudige toegang en klantendossiers werken je QuickBooks op kantoor automatisch bij. Gebruikers van RazorSync melden hogere facturen, omzet en klanttevredenheid. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Met software die mobiele telefoons, tablets en computers synchroniseert, kunnen klusjesbedrijven personeel, dossiers en klanten efficiënt beheren.
Gebouwd en vertrouwd door klusjesmannen. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer van leads, schattingen, uitvoer van volledige opdrachten vanuit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Ook is het een bewezen platforms om je serviceactiviteiten mee te vereenvoudigen en te beheren. Al meer dan 20 jaar vertrouwd door duizenden servicebedrijven. Eenvoudig te implementeren en gebruiksvriendelijke software voor de buitendienst. Beheer leads, schattingen, projecten, klanten, facturen en meer.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
De ultieme software om afspraken te maken en diensten te verkopen. Vraag naar de top 5 functies die geen van de concurrenten biedt! De software biedt een volledige internet-/bestemmingspagina die je trots kunt delen met je klanten. Het integreert met je bestaande kalenders en met MailChimp, Zoom, Stripe, Square, Zapier en meer! Ontdek waarom de software in de afgelopen 12 maanden is uitgegroeid tot meer dan 11.000 gebruikers in meer dan 100 landen. De ultieme software om afspraken te maken en diensten te verkopen. Vraag naar de top 5 functies die geen van de concurrenten biedt!
Je gebruikt QuickBooks al om de financiën van je klusjesbedrijf te beheren. Ga nu een stap verder met Smart Service, de directe QuickBooks-add-on die planning, facturering, dispatching, klantrelatiebeheer, werkorders, verkoop en alle andere behoeften van het moderne klusjesbedrijf behendig regelt. Vervang je klemborden en archiefkasten door een mobiel, papierloos systeem dat je activiteiten stroomlijnt, verspilling elimineert en je nettowinst verhoogt. Voeg planning, dispatching, klantrelatiebeheer en meer toe aan QuickBooks met Smart Service, de software voor klusjesdiensten.
Of het nu gaat om huisbezoeken of grote commerciële klussen, de Fergus full-service projectbeheersoftware voor vakbedrijven biedt je alle tools die je nodig hebt om een succesvol vakbedrijf te runnen. Fergus is ontworpen door een vakman en zorgt voor alle details, van offertes, planning en facturering tot het beheer van je team en gezondheid en veiligheid. Er zijn al meer dan 1,3 miljoen projecten geboekt via Fergus en deze visuele workflow kan je helpen om honderden jobs te beheren vanaf elke gewenste locatie. Goed gewaardeerde alles-in-één oplossing ontworpen voor vakbedrijven. Beheer al je projecten moeiteloos vanaf het moment dat ze binnenkomen totdat ze worden betaald.
Service Fusion helpt klusjesbedrijven om zonder enorme uitgaven indruk te maken op klanten, het gedoe voor werknemers te verminderen en sneller betaald te krijgen. Deze complete oplossing voor servicebeheer is eenvoudig te gebruiken en bevat volgens de klanten een "fantastische klantenservice". Het Service Fusion-platform biedt razendsnelle invoer van werkorders, intelligente planning en dispatch, realtime communicatie met buitendienstmedewerkers, uitgebreid bijhouden van klantgeschiedenis, naadloze integratie met de boekhouding en meer. Service Fusion helpt klusjesbedrijven om zonder enorme uitgaven indruk te maken op klanten en het gedoe voor werknemers te verminderen.
Loc8 is gebruiksvriendelijk en intuïtief en biedt je de tools om je taken, offertes, facturen en mensen te beheren. Je kunt het integreren met je favoriete boekhoudplatform, Xero, QuickBooks of MYOB, voor het automatisch beheren van het hele proces van taken tot facturen. Bekijk de locaties en taakstatus van je personeelsleden in realtime vanaf elke locatie. Je kunt projecten, gepland onderhoud, training, vaardigheden en overeenkomsten over het dienstverleningsniveau beheren terwijl je de communicatie met je klanten automatiseert en een betere service levert. De klus wordt geklaard met Loc8. Loc8 is bedoeld voor kleine en middelgrote vakbedrijven. Een platform voor totaalbeheer waarmee je taken, offertes, facturen, planningen en medewerkers kunt beheren.
ServiceBridge biedt groeiende teams in klusjes- en reparatiebedrijven een krachtig platform voor buitendienstbeheer. Werkorderbeheer, gedetailleerde formulieren, route-optimalisatie en meer om je team te helpen hun werkzaamheden in het veld uit te voeren. Gedetailleerde rapportage, beheer van meerdere locaties, middelenbeheer en meer om je te helpen je bedrijf te laten groeien. Alles wat je nodig hebt om je klusjesbedrijf te helpen slagen. Buitendienstplatform voor desktop en mobiel dat is ontworpen voor klusjes- en reparatieteams die groeien of meerdere locaties hebben.
**Run a more Productive, Efficient and Profitable handyman business with BigChange** It's the only 5-in-1 Mobile Workforce and Job Management system. It connects your back-office, mobile workers and customers together seamlessly. It replaces manual planning and paperwork and lets your team deliver exceptional service from beginning to end. Create quotes, schedule and dispatch work, invoice, take payments and manage every step of the workflow on the mobile app + track your vehicles & assets. Run a more Productive, Efficient and Profitable handyman business with BigChange, the only 5-in-1 Job Management system.
De software is bedoeld om taken te automatiseren en je tijd te besparen, zodat jij je kunt concentreren op andere belangrijke aspecten van je zakelijke of persoonlijke leven. DoTimely biedt uitgebreide tools voor planning, facturering, betalingen, klanten- en personeelsbeheer die steeds beter worden met regelmatige updates. Doe mee en krijg je tijd terug. Alles wat je nodig hebt om je bedrijf te runnen, van klantbeheer, planning tot facturering vanaf elke locatie met je mobiele apparaat.
Workiz helpt duizenden servicemedewerkers om meer winstgevende vijfsterrenactiviteiten te runnen. Klusjesmannen, slotenmakers, elektriciens, loodgieters en meer gebruiken Workiz om sneller betaald te worden, meer opdrachten binnen te halen en meer vijfsterrenreviews te krijgen. Volg alle aspecten van je bedrijf, van planning tot facturering in realtime, ontvang betalingen, elimineer diefstal door werknemers, verhoog je advertentie-effectiviteit en maak rapportages, op desktop, tablet of mobiel. Het team helpt je bij het configureren zodat je al binnen enkele dagen resultaten ziet. Beheer de planning van je servicebedrijf, volg opdrachten in realtime, maak facturen en offertes, ontvang betalingen en krijg statistieken.
Vonigo is een bedrijfsmanagement- en online boekingsplatform dat helpt de omzet te verhogen en de bedrijfsvoering van klusbedrijven te stroomlijnen. Vonigo biedt een uniform pakket van configureerbare cloudgebaseerde modules, inclusief planning, online boeken, werkorderbeheer, ramingen, verzending, routing, GPS, CRM, facturering, betalingen, rapportage en meer, allemaal toegankelijk via internet vanaf elke desktop of elk mobiel apparaat. Vonigo heeft miljoenen banen geboekt en beheerd. Meld je vandaag nog aan voor een gratis demo. Vonigo is geschikt voor klusbedrijven die hun activiteiten willen stroomlijnen en de omzet willen verhogen.
Het serviceprogramma is QuickBooks-add-on servicesoftware. Verzenden, routeren, het bijhouden van werkorders, onderhoudsschema's, klantoproepen, trackingapparatuur, GPS, mobiele oplossing en klantenserviceportal - compatibel met elke iPhone-, Android-telefoon of -tablet of -laptop met realtime synchronisatie, vastleggen van handtekeningen, velden afdrukken, afbeeldingen toevoegen, facturen, verhuur, streepjescodes en facturering, en nog veel meer. Inclusief wekelijkse training, technische ondersteuning en software-upgrades. Eenvoudig. QuickBooks add-on servicesoftware met verzenden, routeren, werkorders, onderhoudsschema's, GPS, mobiele en klantenservicetools.
FieldPulse is your business hub, helping you run your handyman business. Scheduling, Customer Management, Estimates/Invoicing, Digital Payments, Timesheets, GPS-location tracking, and more. FieldPulse gives you the tools to build your business by going digital, cutting down on paperwork, making your team more efficient, and building better relationships with your customers. FieldPulse is the preferred software for your handyman business covering estimates, job scheduling, employee tracking, and more.
Run your entire service business, from booking through billing, in the office or on the go. Spend less time pushing paper and more time growing your business with Breezeworks. Breezeworks has: job scheduling, customer management, mapping, traffic monitoring, estimates & invoices, in-app payments, accounting integration, automated communication, and MORE. Starts at $16/month with flexible pricing plans that meet the needs of your service business. Breezeworks is proudly made in the USA. Work smarter - run your entire service business, from booking through billing, in the office or on the go. Starts at $16/month.
Service Proz allows your small business to run just as efficiently as a large corporation. Utilizing our CRM you can create a professional estimate, convert to a work order, schedule to the calendar, and complete the work order. All data including images, notes, messaging and money are stored in history. Our SMS message center allows constant communication with customers and technicians utilizing our desktop and mobile app. Other features include tracking inventory, reporting and invoicing. Purpose Built Software for small to mid sized companies who want to manage and utilize their work force.
The most complete business management solution in the cloud for small companies and self-employed people. Stop wasting time searching the web for separate apps to run your business. KeyOffice gathers everything you need for your everyday operations in one place, linking the most essential features of ERP (Enterprise Resource Planning), BI (Business Intelligence) and CRM (Customer Relationship Management) together in a comprehensible, affordable and secured one-stop cloud application. Coordinate your daily work in the most easy and complete Business Management solution for small companies.
The way you think about operating your handyman business will never be the same. Get free leads in your local area. Send estimates and invoices remotely from the palm of your hand. Receive cash, card, Venmo, cash app, ACH, wire, and checks. Let customers download the free SendWork client app and book instantly. Send en-route notifications and communicate directly. Assign jobs to workers, GPS and time tracking. Gain repeat and loyal customers and grow your business. Starts at $19.99/mo. Manage your business from the app. Take and receive bookings, send estimates, invoices, get paid. Reduce your admin - 14-Day Free Trial
Main Features: Invoices, Estimates, Client management (CRM), Scheduling, Email notifications, Custom fields, Asset management system, Multi-location support, Landord/tenant support. Businesses and industries that we deliver the most power to: Appliance Repair, Heating & Air Conditioning/HVAC, Plumbing, Home Cleaning, Landscaping, Electricians, Handyman, Movers, Garage Door Services, Home Inspectors, and many others. Our smart business technology is more than just a scheduling tool. Scheduling Suite makes your business powerful!
Tijd is geld! Er wordt elke dag gewerkt aan het minimaliseren van de tijd en inspanningen, terwijl de productiviteit van je bedrijf wordt gemaximaliseerd. Feedback van klanten wordt gebruikt om de beste prestaties voor de gebruikers te garanderen. ManageMart.com is buitendienstbeheersoftware in de cloud en is de beste oplossing die je bedrijf kan helpen groeien. Krachtige CRM, facturering, schatting, planning, facturatie, tracking, routes, problemen, klantenportal en inloggen door meerdere gebruikers. Volledige financiële, fiscale en beheersrapporten die nodig zijn om een duidelijke cashflow te behouden. ManageMart buitendienstbeheersoftware in de cloud voor je bedrijf.
Intuit FSM ES is complete software voor buitendienstbeheer die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen voor jouw specifieke sector. Probeer het vandaag nog gratis uit. Intuit FSM ES is complete software voor buitendienstbeheer die kan meegroeien met je bedrijf.
A booking software for moving companies that allows users to manage quotes, collect online payments, and book moves via mobile devices. A booking software for moving companies that allows users to manage quotes, collect online payments, and book moves via mobile devices.
We strive to make the world's experts more accessible. We envision access to expertise, in any vertical, at the press of a button and for that interaction to be made rich and effective through Augmented Reality (AR). Our team has been building AR solutions since 2010 and we believe that by applying our Machine Learning and Computer Vision know-how we can build a simple experience that both delights customers and brings meaningful efficiencies to businesses. We strive to make the world's experts more accessible. We envision access to expertise, in any vertical, at the press of a button.
Built mobile first, Contractor WorkZone is a free simple job management app built just for handyman and home contractors. With our easy-to-use business app, you can access everything you need to know for every project from the palm of your hand while on job sites. From estimates and quotes to site diaries, purchase orders, change orders, RFI/RFP, invoices and more, Contractor WorkZone automates your everyday tasks. Stop wasting time chasing project information and go digital. Manage your business, team and finances directly in the field and get jobs done faster with our handyman project management mobile app.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Homey is a leading provider of cloud-based applications for craftsmen, tradesmen, and service professionals. Homey connects people, applications, and devices through a unified platform to help companies build quality projects and offer quality service to homeowners. Homeys powerful CRM for the construction and service industries lets businesses, from start-up to enterprise, manage their sales, projects, marketing, and back office through one easy-to-use SaaS solution. Cloud-based CRM solution for craftsmen, tradesmen, and service professionals.
(0 reviews)
Bekijk profiel
All-in-one mobile app & web platform that helps local service-based small businesses run and grow their business. From promotion to payment - we have you covered. - Free modern website with lead form with every account - Promote your work with photos and local check-ins - Customer reveiws - Social share integration - Professional branded quotes & invoices - Accept electronic credit card payments All-in-one mobile app & web platform that helps local service-based small businesses run and grow their business.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Manage field service operations with integrated Google Maps, Google Calendar, and QuickBooks. Fast customer and job creation. Manage field service operations with integrated Google Maps, Google Calendar, and QuickBooks. Fast customer and job creation.
Die Handwerkersoftware vom deutschen Marktführer. Integrierte Kalkulationsassistenten, vernetzte Rechnungslegung, Mitarbeiter umfassend aufnehmen. Von der Arbeitszeit bis zum Projekt. Nutzen Sie die Handwerkersoftware von Sander & Doll. Jetzt einfach informieren oder direkt einen kostenfreien Vorführtermin bei Ihnen im Betrieb vereinbaren. Software ist unser Handwerk. www.sander-doll.com Handwerkersoftware vom deutschen Marktführer. Kalkulation, Rechnungslegung und Mitarbeiter - Alles in einer Software - Alles im Griff.