België Lokale producten weergeven
185 resultaten
Gegevenstoegang configureren, ondertekenaarsrechten instellen, beschermen bij lopende screening, fraude voorkomen en risico's verminderen met AP-controles. Meer informatie over Tipalti
Integreer betalingen rechtstreeks met systemen zoals LinkTrust, HasOffers, HitPath en CAKE. Tipalti beheert massabetalingen aan wereldwijde affiliates en automatiseert het hele proces – van whitelabel affiliate-onboarding tot betaalmethode en valutaselectie, wereldwijde overschrijving, vroege betalingen, communicatie van betaalstatus, afstemming van betalingen en belastingsrapporten. Ontdek waarom bedrijven zoals GoDaddy, MaxBounty en GlobalWide Media op Tipalti vertrouwen voor hun betalingen aan affiliates. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Een eenvoudig softwaresysteem voor documentbeheer om je documenten te importeren, beheren, controleren en ondertekenen. Meer informatie over Orcanos
Orcanos software voor documentbeheer (DMS) is een onderdeel van het ALM- en QMS-platform van Orcanos en biedt een betaalbare cloudoplossing, die de organisatie in staat stelt om snel alle documentatie met betrekking tot planning, ontwerp, ontwikkeling, productie, service en nog veel meer te creëren, archiveren, traceren, zoeken, ondertekenen en controleren. Orcanos documentbeheer is een perfecte match voor gereguleerde sectoren, zoals medische apparatuur, waarmee de processen voor kwaliteitsbeheer en audits gemakkelijk en zonder risico's kunnen worden uitgevoerd. Meer informatie over Orcanos

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
De VDR- en documentbeheeroplossing voor ondernemingen van CapLinked biedt bedrijven de beste manier om al hun informatie veilig te delen en volgen. Meer informatie over CapLinked
CapLinked biedt de toonaangevende Virtual Data Rooms (VDR) en Enterprise-oplossing voor documentbeheer in de sector. Ga binnen enkele minuten aan de slag met een gratis proefversie van dit self-servic eproduct. Of bel voor deskundige hulp bij ondernemingsaccounts. Voor ontwikkelaars is er een volledige API met privésleutels beschikbaar. Deel, volg en controleer op veilige wijze al je bestanden en andere communicatie binnen en buiten je organisatie. Open of deel met vertrouwen overal en op elk apparaat je informatie. Meer informatie over CapLinked

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Compleet documentcontrole- en -beheersysteem voor de techniek en bouw. Gebruikt door marktleiders over de hele wereld. Meer informatie over Assai
Technologie moet je de vrijheid geven om je te concentreren op datgene waar je goed in bent. Daarom is er deze effectieve tool voor documentcontrole en -beheer. Assai biedt ongeëvenaarde functionaliteit en gebruiksgemak en is een favoriete tool voor marktleiders zoals BP en Arrow Energy. Meer informatie over Assai

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Automatiseer het opstellen en beheren van je documenten. Doe mee met meer dan 95.000 gebruikers in meer dan 36 landen inclusief. Fortune 500-bedrijven zoals PwC en de beste advocatenkantoren. Meer informatie over Legito
Slimme documenten. Slimme contracten. Documentautomatisering. Documentbeheer. Documentonderhandeling en samenwerking. Advocaatvriendelijke software voor het creëren van responsieve documenten die weten hoe jij denkt en zichzelf kunnen bewerken. 100% programmeervrije documentautomatisering. Meer dan 95.000 gebruikers in meer dan 36 landen. Grootste wereldwijde klant: PwC. Gebruikt door advocatenkantoren, interne juridische en inkoopafdelingen, algemene juridische adviseurs, financiële instellingen (banken, verzekeringen, enz.), onroerendgoedsector (makelaars en ontwikkelaars) en HR. Meer informatie over Legito

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
BPAQuality365 is een moderne app voor geïntegreerde kwaliteit die in je Office 365-omgeving draait, met Teams of SharePoint. Meer informatie over BPAQuality365
--Office 365-app-- BPAQuality365 is innovatieve software voor geïntegreerde kwaliteit, risico's en naleving die kan worden uitgevoerd in je beveiligde Office 365-omgeving. De app draait op de Microsoft-tools van je voorkeur, zoals Teams of SharePoint. Vooraf ontworpen workflows zorgen ervoor dat documenten correct worden geleverd, goedgekeurd, gepubliceerd, herzien, gearchiveerd, en dat gebruikers worden getraind in documenten. eSignature kan worden gebruikt om te voldoen aan medische voorschriften. Stap over op Quality 4.0 met BPA en Office 365. Meer informatie over BPAQuality365

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
QBD.Net is software voor documentbeheer die standaardconform documentbeheer, -controle en -archivering biedt in één oplossing. Meer informatie over QBD.Net
QBD.Net combineert documentbeheer, -controle en -archivering, SOP's (Sales and Operations Planning), elektronische handtekeningen en versiebeheer in één software. Het is volledig ingebed in de MS Office-omgeving en geeft je de mogelijkheid om met je vertrouwde programma's te blijven werken, terwijl je QBD.Net gebruikt om alle documentbewakings- en onderhoudsprocessen te beheren. Meer informatie over QBD.Net

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Met monday.com Work OS kun je documenten creëren, beheren en delen op een manier die voldoet aan de overheids- en sectorvoorschriften. Meer informatie over monday.com
Met monday.com Work OS kun je moeiteloos documenten creëren, beheren en delen op een manier die voldoet aan de overheids- en sectorvoorschriften. Automatiseer workflows voor documentgoedkeuring om tijd te besparen, stel duidelijke documentmachtigingen in om datalekken of ongeoorloofde toegang te voorkomen en maak back-ups van gevoelige informatie. monday.com faciliteert eenvoudige samenwerking en verhoogde efficiëntie gedurende de hele levenscyclus van documentbeheer, waardoor documentcontrole een naadloos onderdeel van je bedrijfspraktijken wordt. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Volg alle documentversies, revisies en goedkeuringen om aan regelgeving te voldoen. Meer informatie over Intellect
Software voor het beheren van documentcontrole van Intellect ordent alle documenten in een centrale database en houdt alle documentversies, revisies en goedkeuringen bij om regelgeving en naleving aan te pakken. Quality Suite van Intellect is een softwareoplossing waarvan bewezen is dat het de documentbewerking en de algehele productiviteit met 90% verbetert. Deze toepassingen zijn ontworpen door gecertificeerde kwaliteitsexperts en kunnen eenvoudig worden afgestemd met technologie voor slepen en neerzetten zonder code, om aan je exacte zakelijke behoeften te voldoen. Meer informatie over Intellect

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Een 100% cloudgebaseerd documentbeheersysteem om de volledige levenscyclus van documenten te beheren. Vraag vandaag nog een persoonlijke demo aan. Meer informatie over ComplianceQuest
Met het ComplianceQuest documentbeheersysteem heb je een centrale opslagplaats om documenten wereldwijd op een gecontroleerde manier te creëren, wijzigen, beoordelen, goedkeuren, opslaan, organiseren, openen en delen. Volg elk document van oorsprong tot veroudering met analytics, grafische dashboards en geïntegreerde samenwerkings- en workflowtools. Je kunt de volledige levenscyclus van documenten beheren, volledige zichtbaarheid krijgen en op alle locaties op één enkele bron van waarheid vertrouwen voor een effectievere besluitvorming. Meer informatie over ComplianceQuest

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
AppQual is software voor webkwaliteit- en QHSE-beheer (Quality, Health, Safety and Environment). Je kun er je al je actieplannen, audits, non-conformiteiten en claims mee beheren. Meer informatie over AppQual
AppQual is software voor webkwaliteit- en QHSE-beheer (Quality, Health, Safety and Environment). Je kunt er je al je actieplannen, audits, non-conformiteiten en claims mee beheren. AppQual is ergonomisch, maar is ook heel gemakkelijk in te stellen en heel eenvoudig om je indicatoren mee te bewerken. Met AppQual kun je ook je QHSE-documentatie, je checklists, je vaardighedenmatrix, je leveranciersevaluaties, je FMEA's (Failure Modes and Effects Analysis) en je workflows beheren. AppQual kan worden gebruikt in versies met meerdere locaties en meerdere talen. Meer informatie over AppQual

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Beheer de volledige levenscyclus van documenten en content, inclusief versiebeheer, levenscyclusbeheer, annotaties en revisies. Meer informatie over Dot Compliance
Voor biowetenschappen: beheer de volledige levenscyclus van documenten en content, inclusief versiebeheer, levenscyclusbeheer, annotaties, revisies, elektronische handtekeningen en delen. Office365-in tegratie, waardoor samenwerking en eenvoudig bewerken mogelijk is; trainingsbeheer lezen en begrijpen, inclusief directe selectie van het publiek en het toepasselijke examen; binderbeheer inclusief revisie van documenten en dossiers; volledig auditspoor en e-handtekeningen die voldoen aan 21 CFR deel 11, deel 820 en meer. Meer informatie over Dot Compliance

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Cloudgebaseerde software voor het kwaliteitsbeheersysteem die ideaal is voor kleine tot middelgrote bedrijven (MKB). Audits, documentcontrole, CAPA. Meer informatie over TRACKMEDIUM
Cloudgebaseerde software voor het kwaliteitsbeheersysteem die ideaal is voor kleine tot middelgrote bedrijven (MKB). TRACKMEDIUM is een maandelijkse abonnementsdienst met modules als auditbeheer, CAPA, documentcontrole, beheer van veranderingen, beheer van niet-conformiteiten en trainingsbeheer. TRACKMEDIUM stelt bedrijven in staat betere en veiligere producten te maken, de efficiëntie te verbeteren en te voldoen aan de sectornormen, waaronder ISO 9001, 14001 en OSHA, terwijl de kosten en risico's worden verlaagd. Meer informatie over TRACKMEDIUM

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Alfeo is een oplossing voor kennisbeheer waarmee bedrijven relevante informatie aan het licht kunnen brengen. Meer informatie over Syracuse
Voor organisaties die geconfronteerd worden met meerdere informatiebronnen die in silo's zijn georganiseerd en waarin werknemers verdrinken, biedt Alfeo een SaaS-platform dat de verbinding met databases en bedrijfstoepassingen automatiseert, de toegang tot bedrijfsinhoud centraliseert en relevante informatie in een handomdraai distribueert vanuit een "plug-and-play"-interface. In tegenstelling tot EDM- en ECM-oplossingen die vaak per bedrijf worden georganiseerd, decompartmentaliseert Syracuse van Alfeo alle bedrijfsinformatie. Meer informatie over Syracuse

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
NAGIX stelt organisaties in staat om grote hoeveelheden documenten efficiënt en automatisch om te zetten in volledig toegankelijke PDF's Meer informatie over Nagix
NAGIX is een geavanceerd digitaal toegankelijk documentsysteem waarmee organisaties efficiënt en automatisch! zet grote hoeveelheden documenten om in UA-compatibele, toegankelijke PDF's, ten behoeve van slechtzienden en in overeenstemming met wet- en regelgeving die organisaties verplicht om hun klanten toegankelijke formulieren en documenten te verstrekken. Meer informatie over Nagix

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
PowerDMS software is de manier voor organisaties met een hoog risico om hun belangrijkste content te beheren, delen en betuigen.
PowerDMS software is de manier voor organisaties met een hoog risico om hun belangrijkste content te beheren, delen en betuigen. Vandaag vertrouwen meer dan 3000 klanten in de publieke en private sector op PowerDMS om hen te helpen risico's te verminderen, workflows te vereenvoudigen en levens te redden. PowerDMS is toegankelijk vanaf elk bureaublad of mobiel apparaat en geeft medewerkers overal en altijd toegang tot de meest recente beleidslijnen, trainingen, plattegronden, foto's en video's. Meer informatie over PowerDMS

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop.
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop, verbetert de succespercentages en levert grotere deals voor de afdeling Verkoop, terwijl het effect op de winstmarge stijgt. Grote bedrijven gebruiken Seismic om de verkoopproductiviteit te verhogen door middel van automatische verspreiding van relevante informatie en gepersonaliseerde content naar vertegenwoordigers voor kopersinteractie. Meer informatie over Seismic

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Onbeperkte datarooms, onbeperkte ontvangers voor je deals. Eenvoudig, maar toch veilig en conform. Geen training nodig. Ga binnen enkele minuten aan de slag.
Digify biedt veilige virtuele datarooms die eenvoudig in gebruik zijn en binnen enkele minuten kunnen worden ingesteld. Duizenden bedrijven besparen tijd door Digify te gebruiken voor het delen van vertrouwelijke documenten met partners, klanten en investeerders. Deze oplossing combineert documentbeveiliging, automatische watermerken en mogelijkheden voor het volgen van bestanden tegen een vaste, betaalbare prijs. Digify is bekroond met internationale onderscheidingen zoals de toonaangevende beveiligingscompetitie RSA Innovation Sandbox, en is vermeld in meer dan 60 nieuwsbronnen wereldwijd. Meer informatie over Digify

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Stroomlijn je documentgerelateerde processen voor het schrijven, bewerken, goedkeuren en laten ondertekenen door medewerkers.
Cloudgebaseerde oplossing voor documentbeheer voor ziekenhuizen: MediaLab voldoet aan je naleving- en beveiligingsvereisten, bespaart tijd en energie en beheert de volledige levenscyclus van je documenten, en dit alles met papierloze documentatie. Werknemers hebben moeiteloos toegang tot relevante documenten, waardoor ze minder tijd kwijt zijn met zoeken naar beleidsregels en procedures. Verklaring van begrip worden verzameld en opgeslagen en kunnen tijdens audits snel worden opgehaald. Meer informatie over Document Control

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Met de software voor documentcontrole kan je bedrijf je producten sneller op de markt brengen tegen lagere kosten en met grotere efficiëntie.
MasterControl Documents vormt het middelpunt van het pakket oplossingen van MasterControl Quality Excellence. Het beheert de gehele levenscyclus van documenten, van creatie tot distributie, goedkeurin g en veroudering. De oplossing biedt een gecentraliseerde opslagplaats voor alle documenten die vereist zijn voor naleving, waardoor controles en inspecties eenvoudiger worden. Het wordt geleverd met robuuste functies voor revisiebeheer, samenwerking en analyse. Vijf van de belangrijkste toezichthouders in de VS vertrouwen op en gebruiken deze oplossing. Meer informatie over MasterControl Quality Excellence

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
IT Glue is een bekroond documentatieplatform dat IT-providers helpt om de verspilde tijd bij het zoeken naar informatie drastisch te verminderen.
MSP's zweren bij IT Glue en gaven het de afgelopen twee jaar meer dan 30 onderscheidingen in de sector. Met één blik zie je waarom. IT Glue automatiseert en structureert de documentatie die je nodig hebt om je klanten van dienst te zijn. De resultaten: 50% of meer van de tijd die je technici verspillen met zoeken naar informatie is geëlimineerd. Het verminderen van tijdverspilling leidt tot verhoogde productiviteit, betere klantenservice en uiteindelijk tot hogere marges. Meld je aan voor een demo en ontdek waarom IT Glue een essentieel onderdeel is van elke MSP-stack. Meer informatie over IT Glue

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Transformeer documentbeheer digitaal met Nintex om de nauwkeurigheid, toegankelijkheid en opslag van je documenten te garanderen.
Het Nintex-procesplatform stelt organisaties in staat om documentbeheer digitaal te transformeren om nauwkeurigheid en toegankelijkheid te garanderen. Met Nintex Workflow en Nintex Forms kunnen organisaties automatisch gegevens vastleggen en doorsturen naar een gecentraliseerde opslagplaats met slechts een paar klikken en zonder code. Meer informatie over Nintex Process Platform

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Spanish-language quality management software. Users can manage tasks, documents, risks, strategic planning, audits, teams and more.
Spanish-language quality management software. Users can manage tasks, documents, risks, strategic planning, audits, teams and more. Meer informatie over KAWAK

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Software voor documentcontrole eenvoudig gemaakt. Beheer documenten met een webgebaseerde oplossing die je bedrijf verbindt.
Software voor documentcontrole eenvoudig gemaakt. Beheer je documenten centraal in een webgebaseerde oplossing die compliance vereenvoudigt en audits eenvoudiger maakt. Werk overal samen met gebruikers en automatiseer revisiecontrole. Verbind je locaties, afdelingen en mensen met het QT9 QMS. Moderniseer documentcontrole en blijf conform aan de regelgeving door middel van e-mailwaarschuwingen en FDA 21 CFR Part 11-conforme elektronische handtekeninggoedkeuringen. Altijd en overal toegang tot de nieuwste versie van je documenten. Meer informatie over QT9 QMS

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
QMS voor medische apparaten, farmaceutica en biotech. 100% conformiteit met FDA/ISO/GxP, 5x snellere documentcontrole, training, CAPA, NCR's, audits en nog veel meer.
Beoordeeld als toonaangevende, eenvoudigste en snelste QMS-, CAPA- en compliance-software door bedrijven op het gebied van medische apparatuur, farmaceutica en biotech. Honderden door de FDA, ISO en GxP gereguleerde bedrijven in meer dan 80 landen vertrouwen op Qualio om hun kwaliteitsteam, tools, processen en gegevens samen te brengen op één gemakkelijk te beheren plaats. Met experts uit de sector op het gebied van personeel en klantenservice op afroep, werken ze met je samen om strategie te implementeren, audits voor te bereiden en handmatige processen om te zetten in digitale. Vraag vandaag nog een persoonlijke demo aan. Meer informatie over Qualio

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
HotDocs is toonaangevende software die de productie van documenten voor duizenden organisaties over de hele wereld automatiseert.
HotDocs is de wereldwijde marktleider in software voor documentautomatisering, met meer dan een miljoen eindgebruikers in 11.500 organisaties over de hele wereld. Het automatiseren van de productie van documenten zorgt voor een strikte controle van documentcontent en stelt gebruikers in staat om de tijd die nodig is voor het maken van bedrijfskritieke documentatie aanzienlijk te verkorten, van dagen en uren tot minuten en seconden. Meer informatie over HotDocs

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Oplossing voor kwaliteitsbeheer waarmee gebruikers documentatie, compliance, workflows, risico's, werknemerstraining en meer kunnen beheren.
Qualtrax is een compleet kwaliteits- en compliancesoftwaresysteem dat wordt gebruikt om documentatie te beheren en te controleren, bedrijfsprocessen te automatiseren, aanpasbare workflows te beheren, trainingsbeheer te stroomlijnen, interne en externe audits te beheren en te zorgen voor realtime implementatie van kritische sectorvoorschriften. Ideaal voor sterk gereguleerde sectoren, waar naleving van normen zoals ISO 17025, 17020, 13485 en 9001, TNI, GFSI, FDA en FQS vereist zijn. Meer informatie over Qualtrax

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
DocSend is een beveiligd uitwisselingsplatform waarmee je kunt uitvinden wie er geïnteresseerd is om zaken met je te doen en waarmee je je documenten kunt beschermen.
Stel vervaldatums in, voeg een toegangscode toe en beheer de toegang tot je gedeelde documenten, zelfs nadat je op verzenden hebt gedrukt. Profiteer van geavanceerde beveiligingsfuncties zoals whitelisting en verificaties van kijkers, en watermerken voor documenten om ervoor te zorgen dat je documenten nooit in verkeerde handen terechtkomen. Maak gebruik van DocSend-analyses om te begrijpen waar je kijkers de meeste tijd aan besteden bij het bekijken van je documenten en bekijk zelfs of je document is doorgestuurd naar een nieuw persoon, en dat allemaal in realtime. Meer informatie over DocSend

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Simpele, eenvoudige, snelle, kosteneffectieve, collaboratieve en gebruiksvriendelijke aanpak om naleving van ISO 9001/14001/45001 te implementeren en handhaven.
MyEasyISO is cloudgebaseerde/lokaal geïnstalleerde QHSE-software voor het implementeren van een robuust beheersysteem voor kwaliteit, veiligheid, gezondheid en de omgeving op het werk. Het biedt 100% conformiteit met de ISO-normen 9001:2015, ISO 14001:2015 en ISO 45001:2018. MyEasyISO maakt ISO-naleving eenvoudig, gemakkelijk, snel, waardetoevoegend, kosteneffectief, collaboratief en tijdbesparend, wat leidt tot het verbeteren van de efficiëntie en het verhogen van de productiviteit, zoals bevestigd door gebruikers in meer dan 120 landen. Meer informatie over Effivity

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Scannen. Classificeren. Automatiseren. Verdelen. Archiveren. Ademero-software helpt je de controle over je documenten te krijgen.
Content Central geeft organisaties zoals die van jou snel en gemakkelijk toegang tot je informatie. Het alles-in-één, browsergebaseerde documentbeheersysteem biedt wat je het belangrijkst vindt: toegang, snelheid, procesautomatisering en beveiliging. Hier zijn enkele korte hoogtepunten van de oplossing: ingebouwde 24-uurs ondersteuning - integreert met Microsoft Office en andere zakelijke toepassingen - duidelijke tarieven - geen modules. Meer informatie over Content Central

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Identify, control & track all documented processes & procedures in a centralized, secure location with ETQ's document control software.
ETQ is the world’s most flexible, powerful & easy-to-use QMS. ETQ Reliance’s Document Control software allows you to create, import, distribute & archive all controlled documents in a centralized, secure location. Seamlessly manage approvals & version control. Leverage best-practice workflows or make them your own without programming skills. Improve training adoption & reduce number of incidents & complaints. Easily integrate with other technologies like Google Docs & Microsoft Office files. Meer informatie over ETQ Reliance

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Documentcontrolesoftware om te voldoen aan voorschriften en normen die gebruiksvriendelijk zijn dankzij intelligente integratie met Windows.
Automatiseer documentcontroleprocedures om te voldoen aan voorschriften en normen met behulp van betaalbare, in Windows geïntegreerde Document Locator-software. Kwaliteitsdocumenten, corrigerende acties, standaard operationele procedures, non-conformiteitsrapporten, training, werkinstructies en meer worden efficiënter en nauwkeuriger beheerd. Er wordt een volledig audit-traject vastgelegd. Workflow, rapportage, beveiliging en meer zijn inbegrepen. Beheer bestanden efficiënt volgens regelgevende normen zoals ISO, FDA, HIPAA, SOX (Sarbanes-Oxley) en meer. Meer informatie over Document Locator

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Document analysis software for proposal and contract teams. Optimize every step of the proposal and contract review process.
VT Docs is a document analysis software for proposal and contract teams. Shred RFPs and create a compliance matrix in minutes. Make faster bid decisions. Save 66.7 hours per proposal. Ensure compliance by spotting gaps & risks. Reduce ‘Scope Creep’ in RFP/BID Responses. VT Docs allows government contractors to optimize every step of their proposal and contract review process, without forcing behavior change. Improve compliance, reduce risk and boost efficiency. Meer informatie over VT Docs

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Systeem voor gegevensbeheer en projectsamenwerking voor architecten-, ingenieurs- en bouwbureaus.
12d Synergy is software voor gegevensbeheer en projectsamenwerking voor architecten-, ingenieurs- en bouwbureaus. Het beheert de duizenden e-mails, documenten, taken en gigabytes aan geospatiale en CAD-gegevens voor je omgevingsprojecten. Bij 12d Synergy draait het om het stroomlijnen van de manier waarop je werkt en samenwerkt door het creëren van een gemeenschappelijke data-omgeving en één enkele bron van waarheid. Ontdek hoe meer dan 8000 architecten, ingenieurs en bouwmensen slimmer werken met 12d Synergy. Meer informatie over 12d Synergy

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Helping Businesses Bring Confidence to Packaging Quality Control
GlobalVision is an inspection platform that finds errors in your work before they become problems. Our mission is to build software that standardizes quality approvals for product packaging and critical content. Our goal is to eliminate errors and automate quality inspections so companies can release products with confidence and move away from manual proofreading processes. Meer informatie over GlobalVision

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Software voor documentautomatisering zonder code om je veelgebruikte formulieren en sjabloondocumenten om te zetten in intelligente webformulieren.
Software voor het samenstellen van documenten zonder code om aangepaste webformulieren te maken die gegevens in je Word- of pdf-documenten invullen. Twee stappen. 1. Maak eerst je vragenlijst (zoals bij Typeform). 2. Laad je sjabloondocumenten en verbind de vragen met je documenten. Voeg logische sprongen, voorwaarden, berekeningen en opmaakspecificaties toe. Voer vervolgens je workflow uit of deel met anderen om voltooide documenten te genereren. Gebruikers besparen 90% aan opmaaktijd. Boek een live demo op de website. Meer informatie over Documate

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
ID.me simplifies how individuals securely prove & share their identity online.
ID.me simplifies how individuals prove and share their identity online. The ID.me secure digital identity network has over 90 million users with over 125,000 new people joining on average daily (May 1, 2021 - April 30, 2022), as well as partnerships with 30 states, 10 federal agencies, and over 500 name-brand retailers. The company provides identity proofing, authentication and group affiliation verification for organizations across sectors. Meer informatie over ID.me

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
A secure digital environment where your business-critical documents live, and your important processes can be optimized & automated.
ICM's ViewCenter is a secure digital environment where your business-critical documents live, and your important processes can be optimized. Get a quick ROI with powerful search functions, secure file sharing, compliance, tasks & alerts, electronic forms, scanning/data capture, integrations, and so much more. Whether a small business or large corporation, ViewCenter is cost-effective and scalable...ICM's Customer Success Team will find the right solution for YOUR digital transformation goals. Meer informatie over ViewCenter

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Switch on document control for legal professionals with Thomson Reuters® HighQ.
HighQ’s modern, adaptable, and continuously-learning legal workflow platform delivers an open and scalable foundation, embedded machine intelligence and analytics, and smart integration points with firm-critical applications. Dramatically improve how you plan, organize, track, and complete work more efficiently with personalized client portals and real-time access and insights on legal project work, ready-to-use task lists and templates, and automated workflow-enabled legal process maps. Meer informatie over HighQ

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Eenvoudig te starten, gebruiksvriendelijke software voor content- en procesbeheer. Altijd en overal veilig toegang tot je bestanden.
Contentverse is eenvoudig te gebruiken bestandsbeheersoftware die voldoet aan de normen van de sector en naadloos integreert met je bestaande hardware en software. Dankzij de veelzijdigheid van Contentverse kunnen de oplossingen worden geïmplementeerd in verschillende verticale markten, zoals boekhouding, bouw, onderwijs, financiële dienstverlening, gezondheidszorg, productie, juridische zaken, overheid en nog veel meer. Als je organisatie veel papierwerk heeft, digitaal wil gaan en processen te beheren heeft, past Contentverse goed bij jou. Meer informatie over Contentverse

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Cloud Base Powerful Document Management System (EDMS) in Common Data Environment.
DOCUMENT MANAGEMENT WITH ISETIA IS TRULY AN ADVENTURE. IT¿S COMPLEX, FLEXIBLE, SECURE AND INNOVATIVE. IT COVERS ALL NECESSARY TOOLS TO MANAGE, COLLABORATE, EDIT AND CIRCULATE DOCUMENTS IN EXTRA ORDINARY VISUALIZED WAY. MOVE FROM COPY & PASTE, FOLDER & SUBFOLDER STANDARD REALITY TO MULTIDIMENSION, TRANSPARENT AND MULTIFUNCTIONAL WORLDefficiency, improve visibility. Meer informatie over ISETIA

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Docsvault is an on-premise document management system designed to control your business documents. Securely access docs Anywhere!
Docsvault is a powerful on-premise multi user document management software. It allows users to capture, manage, secure and centralize all documents including emails in a desktop and web-based platform. It provides tools for intelligent data capture, workflow automation, secure file sharing, Web Forms, and getting digital signatures all in one platform. Businesses never have to fear losing documents or keeping compliant. Meer informatie over Docsvault

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Levelset is the leading cloud-based Payment Chain Management solution for construction.
Levelset helps contractors and suppliers get payment under control, and sees a world where no one loses a nights sleep over payment. Over 500,000 contractors and suppliers connect on Levelsets cloud-based platform to make payment processes stress-free. Users easily exchange payment documents like lien waivers, pay applications, and preliminary notices, they see everyone on their job, and are empowered with the resources and knowledge they need to be confident in payment. Meer informatie over Levelset

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Biedt elektronisch documentbeheer om de beveiliging en naleving van de documenten van je organisatie te handhaven.
DocXellent is een toonaangevende leverancier van software voor elektronisch documentbeheer en hoogwaardige softwaretoepassingen, met meer dan 30 jaar ervaring. De producten worden zo ontworpen dat ze configureerbaar zijn, zodat klanten de functies voor elektronisch documentbeheer en kwaliteitsbeheer kunnen organiseren zoals zij werken. Meer informatie over DocXellent

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Lobster_data. De meest veelzijdige Data Hub. Volledig No-Code. Krachtige software voor alle integraties: tussen eigen systemen (EAI), met partners (EDI) en met devices (IoT).
Lobster_data is de meest veelzijdige, no-code data hub die bedrijven ondersteunt met het maken van integraties tussen hun eigen IT systemen (EAI), met hun partners (EDI) en met devices (IoT). De koppelingen/integraties worden in de gebruiksvriendelijke interface ‘no-code’ geconfigureerd. Dankzij de uitgebreide ondersteuning (zie afbeeldingen) koppelt Lobster_data met alles - ook legacy IT-applicaties. Gegevensmanipulatie wordt eenvoudig dankzij de uitgebreide set functies. De uitgebreide monitoringsfunctionaliteiten garanderen hoge beschikbaarheid. Beschikbaar On-Premise, (Private) Cloud, iPaaS of in een gecombineerde setup. Meer informatie over Lobster_data

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Open Bee Digital Platform will enable you to go paperless, reduce operational costs, and improve employee productivity.
The document management solution Open Bee simplifies the capture, search, sharing, approval, security and legal preservation of your information. Improve communication and collaboration with Social Intranet and share documents in secure Extranet Portal. Simplify day-to-day tasks with Business Process Management (e-forms and automated workflows), and Electronic Signature. Automate every phase of vendor invoices processing and keep all your data history in a data center for the long term. Meer informatie over OPEN BEE Electronic Document Management

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Parallel is an easy-to-use workflow automation tool to manage document collection and signed forms.
How many times have you been chasing clients to collect information? Parallel is an easy-to-use workflow automation tool to manage document collection and signed forms. We help our users and their clients to work faster and better, while empowering organizations to transform document and information collection tasks into processes. Add control, workflow automations, and collaboration to your processes and close them x3 faster! Try Parallel now for free! Meer informatie over Parallel

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
A total HIPAA solution built for Covered Entities and Business Associates to help simplify and automate your HIPAA compliance.
HIPAA should be simple. That's why Compliancy Group is the only HIPAA software with expert Compliance Coaches holding your hand to simplify compliance. Built by auditors, Compliancy Group gives you confidence in your compliance plan to reduce risk, increase patient loyalty, and profitability of your organization. Why Compliancy Group? -HIPAA Audit Support, no client has ever failed an audit! -HIPAA Seal of Compliance -Dedicated Compliance Coaches -Total HIPAA Solution Meer informatie over HIPAA Compliance Software

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Kosteneffectieve, cloudgebaseerde software voor documentbeheer zonder installatiekosten, ideaal voor kleine en middelgrote bedrijven.
Betaalbare, cloudgebaseerde software voor documentbeheer zonder installatiekosten, ideaal voor kleine en middelgrote bedrijven. Beschikt over een centraal documentenarchief, geïntegreerde workflowtool s die documentbeoordelings- en goedkeuringsprocessen automatiseren, geautomatiseerde e-mailmeldingen en geïntegreerde analyses en rapporten. Kan worden gecombineerd met andere isoTracker-modules om een uitgebreid QMS-systeem te bieden. Meer informatie over isoTracker Document Management

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview