Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Documentbeheer software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
194 resultaten
Automatiseer het opstellen en beheren van je documenten. Doe mee met meer dan 95.000 gebruikers in meer dan 36 landen inclusief. Fortune 500-bedrijven zoals PwC en de beste advocatenkantoren. Meer informatie over Legito
Slimme documenten. Slimme contracten. Documentautomatisering. Documentbeheer. Documentonderhandeling en samenwerking. Advocaatvriendelijke software voor het creëren van responsieve documenten die weten hoe jij denkt en zichzelf kunnen bewerken. 100% programmeervrije documentautomatisering. Meer dan 95.000 gebruikers in meer dan 36 landen. Grootste wereldwijde klant: PwC. Gebruikt door advocatenkantoren, interne juridische en inkoopafdelingen, algemene juridische adviseurs, financiële instellingen (banken, verzekeringen, enz.), onroerendgoedsector (makelaars en ontwikkelaars) en HR. Meer informatie over Legito

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Met monday.com Work OS kun je documenten creëren, beheren en delen op een manier die voldoet aan de overheids- en sectorvoorschriften. Meer informatie over monday.com
Met monday.com Work OS kun je moeiteloos documenten creëren, beheren en delen op een manier die voldoet aan de overheids- en sectorvoorschriften. Automatiseer workflows voor documentgoedkeuring om tijd te besparen, stel duidelijke documentmachtigingen in om datalekken of ongeoorloofde toegang te voorkomen en maak back-ups van gevoelige informatie. monday.com faciliteert eenvoudige samenwerking en verhoogde efficiëntie gedurende de hele levenscyclus van documentbeheer, waardoor documentcontrole een naadloos onderdeel van je bedrijfspraktijken wordt. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Gegevenstoegang configureren, ondertekenaarsrechten instellen, beschermen bij lopende screening, fraude voorkomen en risico's verminderen met AP-controles. Meer informatie over Tipalti
Integreer betalingen rechtstreeks met systemen zoals LinkTrust, HasOffers, HitPath en CAKE. Tipalti beheert massabetalingen aan wereldwijde affiliates en automatiseert het hele proces – van whitelabel affiliate-onboarding tot betaalmethode en valutaselectie, wereldwijde overschrijving, vroege betalingen, communicatie van betaalstatus, afstemming van betalingen en belastingsrapporten. Ontdek waarom bedrijven zoals GoDaddy, MaxBounty en GlobalWide Media op Tipalti vertrouwen voor hun betalingen aan affiliates. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
AppQual is software voor webkwaliteit- en QHSE-beheer (Quality, Health, Safety and Environment). Je kun er je al je actieplannen, audits, non-conformiteiten en claims mee beheren. Meer informatie over AppQual
AppQual is software voor webkwaliteit- en QHSE-beheer (Quality, Health, Safety and Environment). Je kunt er je al je actieplannen, audits, non-conformiteiten en claims mee beheren. AppQual is ergonomisch, maar is ook heel gemakkelijk in te stellen en heel eenvoudig om je indicatoren mee te bewerken. Met AppQual kun je ook je QHSE-documentatie, je checklists, je vaardighedenmatrix, je leveranciersevaluaties, je FMEA's (Failure Modes and Effects Analysis) en je workflows beheren. AppQual kan worden gebruikt in versies met meerdere locaties en meerdere talen. Meer informatie over AppQual

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
NAGIX stelt organisaties in staat om grote hoeveelheden documenten efficiënt en automatisch om te zetten in volledig toegankelijke PDF's Meer informatie over Nagix
NAGIX is een geavanceerd digitaal toegankelijk documentsysteem waarmee organisaties efficiënt en automatisch! zet grote hoeveelheden documenten om in UA-compatibele, toegankelijke PDF's, ten behoeve van slechtzienden en in overeenstemming met wet- en regelgeving die organisaties verplicht om hun klanten toegankelijke formulieren en documenten te verstrekken. Meer informatie over Nagix

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
PowerDMS software is de manier voor organisaties met een hoog risico om hun belangrijkste content te beheren, delen en betuigen.
PowerDMS software is de manier voor organisaties met een hoog risico om hun belangrijkste content te beheren, delen en betuigen. Vandaag vertrouwen meer dan 3000 klanten in de publieke en private sector op PowerDMS om hen te helpen risico's te verminderen, workflows te vereenvoudigen en levens te redden. PowerDMS is toegankelijk vanaf elk bureaublad of mobiel apparaat en geeft medewerkers overal en altijd toegang tot de meest recente beleidslijnen, trainingen, plattegronden, foto's en video's. Meer informatie over PowerDMS

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop.
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop, verbetert de succespercentages en levert grotere deals voor de afdeling Verkoop, terwijl het effect op de winstmarge stijgt. Grote bedrijven gebruiken Seismic om de verkoopproductiviteit te verhogen door middel van automatische verspreiding van relevante informatie en gepersonaliseerde content naar vertegenwoordigers voor kopersinteractie. Meer informatie over Seismic

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Met de software voor documentcontrole kan je bedrijf je producten sneller op de markt brengen tegen lagere kosten en met grotere efficiëntie.
MasterControl Documents vormt het middelpunt van het pakket oplossingen van MasterControl Quality Excellence. Het beheert de gehele levenscyclus van documenten, van creatie tot distributie, goedkeurin g en veroudering. De oplossing biedt een gecentraliseerde opslagplaats voor alle documenten die vereist zijn voor naleving, waardoor controles en inspecties eenvoudiger worden. Het wordt geleverd met robuuste functies voor revisiebeheer, samenwerking en analyse. Vijf van de belangrijkste toezichthouders in de VS vertrouwen op en gebruiken deze oplossing. Meer informatie over MasterControl Quality Excellence

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Onbeperkte datarooms, onbeperkte ontvangers voor je deals. Eenvoudig, maar toch veilig en conform. Geen training nodig. Ga binnen enkele minuten aan de slag.
Digify biedt veilige virtuele datarooms die eenvoudig in gebruik zijn en binnen enkele minuten kunnen worden ingesteld. Duizenden bedrijven besparen tijd door Digify te gebruiken voor het delen van vertrouwelijke documenten met partners, klanten en investeerders. Deze oplossing combineert documentbeveiliging, automatische watermerken en mogelijkheden voor het volgen van bestanden tegen een vaste, betaalbare prijs. Digify is bekroond met internationale onderscheidingen zoals de toonaangevende beveiligingscompetitie RSA Innovation Sandbox, en is vermeld in meer dan 60 nieuwsbronnen wereldwijd. Meer informatie over Digify

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Stroomlijn je documentgerelateerde processen voor het schrijven, bewerken, goedkeuren en laten ondertekenen door medewerkers.
Cloudgebaseerde oplossing voor documentbeheer voor ziekenhuizen: MediaLab voldoet aan je naleving- en beveiligingsvereisten, bespaart tijd en energie en beheert de volledige levenscyclus van je documenten, en dit alles met papierloze documentatie. Werknemers hebben moeiteloos toegang tot relevante documenten, waardoor ze minder tijd kwijt zijn met zoeken naar beleidsregels en procedures. Verklaring van begrip worden verzameld en opgeslagen en kunnen tijdens audits snel worden opgehaald. Meer informatie over Document Control

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
De VDR- en documentbeheeroplossing voor ondernemingen van CapLinked biedt bedrijven een manier om al hun informatie veilig te delen en volgen.
CapLinked biedt de toonaangevende Virtual Data Rooms (VDR) en Enterprise-oplossing voor documentbeheer in de sector. Ga binnen enkele minuten aan de slag met een gratis proefversie van dit self-servic eproduct. Of bel voor deskundige hulp bij ondernemingsaccounts. Voor ontwikkelaars is er een volledige API met privésleutels beschikbaar. Deel, volg en controleer op veilige wijze al je bestanden en andere communicatie binnen en buiten je organisatie. Open of deel met vertrouwen overal en op elk apparaat je informatie. Meer informatie over CapLinked

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Quality management software. Users can manage tasks, documents, risks, strategic planning, audits, teams and more. ISO - Compliance
Quality management software. Users can manage tasks, documents, risks, strategic planning, audits, teams and more. ISO - Organización Internacional de Normalización standard compliance. kawak software, simple and effective. Manage processes easily and meet legal requirements, ISO, managers, risks, etc. Our purpose is to facilitate your work so that you have a balance of life. Contact us www.kawak.net Meer informatie over KAWAK

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
IT Glue is een bekroond documentatieplatform dat IT-providers helpt om de verspilde tijd bij het zoeken naar informatie drastisch te verminderen.
MSP's zweren bij IT Glue en gaven het de afgelopen twee jaar meer dan 30 onderscheidingen in de sector. Met één blik zie je waarom. IT Glue automatiseert en structureert de documentatie die je nodig hebt om je klanten van dienst te zijn. De resultaten: 50% of meer van de tijd die je technici verspillen met zoeken naar informatie is geëlimineerd. Het verminderen van tijdverspilling leidt tot verhoogde productiviteit, betere klantenservice en uiteindelijk tot hogere marges. Meld je aan voor een demo en ontdek waarom IT Glue een essentieel onderdeel is van elke MSP-stack. Meer informatie over IT Glue

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Transformeer documentbeheer digitaal met Nintex om de nauwkeurigheid, toegankelijkheid en opslag van je documenten te garanderen.
Het Nintex-procesplatform stelt organisaties in staat om documentbeheer digitaal te transformeren om nauwkeurigheid en toegankelijkheid te garanderen. Met Nintex Workflow en Nintex Forms kunnen organisaties automatisch gegevens vastleggen en doorsturen naar een gecentraliseerde opslagplaats met slechts een paar klikken en zonder code. Meer informatie over Nintex Process Platform

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Software voor documentcontrole eenvoudig gemaakt. Beheer documenten met een webgebaseerde oplossing die je bedrijf verbindt.
Software voor documentcontrole eenvoudig gemaakt. Beheer je documenten centraal in een webgebaseerde oplossing die compliance vereenvoudigt en audits eenvoudiger maakt. Werk overal samen met gebruikers en automatiseer revisiecontrole. Verbind je locaties, afdelingen en mensen met het QT9 QMS. Moderniseer documentcontrole en blijf conform aan de regelgeving door middel van e-mailwaarschuwingen en FDA 21 CFR Part 11-conforme elektronische handtekeninggoedkeuringen. Altijd en overal toegang tot de nieuwste versie van je documenten. Meer informatie over QT9 QMS

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
QMS voor medische apparaten, farmaceutica en biotech. 100% conformiteit met FDA/ISO/GxP, 5x snellere documentcontrole, training, CAPA, NCR's, audits en nog veel meer.
Beoordeeld als toonaangevende, eenvoudigste en snelste QMS-, CAPA- en compliance-software door bedrijven op het gebied van medische apparatuur, farmaceutica en biotech. Honderden door de FDA, ISO en GxP gereguleerde bedrijven in meer dan 80 landen vertrouwen op Qualio om hun kwaliteitsteam, tools, processen en gegevens samen te brengen op één gemakkelijk te beheren plaats. Met experts uit de sector op het gebied van personeel en klantenservice op afroep, werken ze met je samen om strategie te implementeren, audits voor te bereiden en handmatige processen om te zetten in digitale. Vraag vandaag nog een persoonlijke demo aan. Meer informatie over Qualio

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Volg alle documentversies, revisies en goedkeuringen om aan regelgeving te voldoen.
Software voor het beheren van documentcontrole van Intellect ordent alle documenten in een centrale database en houdt alle documentversies, revisies en goedkeuringen bij om regelgeving en naleving aan te pakken. Quality Suite van Intellect is een softwareoplossing waarvan bewezen is dat het de documentbewerking en de algehele productiviteit met 90% verbetert. Deze toepassingen zijn ontworpen door gecertificeerde kwaliteitsexperts en kunnen eenvoudig worden afgestemd met technologie voor slepen en neerzetten zonder code, om aan je exacte zakelijke behoeften te voldoen. Meer informatie over Intellect QMS

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
DocSend is een beveiligd uitwisselingsplatform waarmee je kunt uitvinden wie er geïnteresseerd is om zaken met je te doen en waarmee je je documenten kunt beschermen.
Stel vervaldatums in, voeg een toegangscode toe en beheer de toegang tot je gedeelde documenten, zelfs nadat je op verzenden hebt gedrukt. Profiteer van geavanceerde beveiligingsfuncties zoals whitelisting en verificaties van kijkers, en watermerken voor documenten om ervoor te zorgen dat je documenten nooit in verkeerde handen terechtkomen. Maak gebruik van DocSend-analyses om te begrijpen waar je kijkers de meeste tijd aan besteden bij het bekijken van je documenten en bekijk zelfs of je document is doorgestuurd naar een nieuw persoon, en dat allemaal in realtime. Meer informatie over DocSend

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
HotDocs is toonaangevende software die de productie van documenten voor duizenden organisaties over de hele wereld automatiseert.
HotDocs is de wereldwijde marktleider in software voor documentautomatisering, met meer dan een miljoen eindgebruikers in 11.500 organisaties over de hele wereld. Het automatiseren van de productie van documenten zorgt voor een strikte controle van documentcontent en stelt gebruikers in staat om de tijd die nodig is voor het maken van bedrijfskritieke documentatie aanzienlijk te verkorten, van dagen en uren tot minuten en seconden. Meer informatie over HotDocs

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Oplossing voor kwaliteitsbeheer waarmee gebruikers documentatie, compliance, workflows, risico's, werknemerstraining en meer kunnen beheren.
Qualtrax is een compleet kwaliteits- en compliancesoftwaresysteem dat wordt gebruikt om documentatie te beheren en te controleren, bedrijfsprocessen te automatiseren, aanpasbare workflows te beheren, trainingsbeheer te stroomlijnen, interne en externe audits te beheren en te zorgen voor realtime implementatie van kritische sectorvoorschriften. Ideaal voor sterk gereguleerde sectoren, waar naleving van normen zoals ISO 17025, 17020, 13485 en 9001, TNI, GFSI, FDA en FQS vereist zijn. Meer informatie over Qualtrax

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Een 100% cloudgebaseerd documentbeheersysteem om de volledige levenscyclus van documenten te beheren. Vraag vandaag nog een persoonlijke demo aan.
Met het ComplianceQuest documentbeheersysteem heb je een centrale opslagplaats om documenten wereldwijd op een gecontroleerde manier te creëren, wijzigen, beoordelen, goedkeuren, opslaan, organiseren, openen en delen. Volg elk document van oorsprong tot veroudering met analytics, grafische dashboards en geïntegreerde samenwerkings- en workflowtools. Je kunt de volledige levenscyclus van documenten beheren, volledige zichtbaarheid krijgen en op alle locaties op één enkele bron van waarheid vertrouwen voor een effectievere besluitvorming. Meer informatie over ComplianceQuest

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Simpele, eenvoudige, snelle, kosteneffectieve, collaboratieve en gebruiksvriendelijke aanpak om naleving van ISO 9001/14001/45001 te implementeren en handhaven.
Effivity is software voor documentcontrole die al je documentbeheertaken automatiseert en al je documenten digitaliseert op één centrale locatie. Je kunt documenten herzien, goedkeuringen vragen voor wijzigingen, e-handtekeningen toevoegen, versiebeheer van elk document uitvoeren en een volledig auditspoor van je document zien. Maak je documentcontrole eenvoudig, snel, gemakkelijk, collaboratief en tijdbesparend. Meer informatie over Effivity

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Documentenworkflow maakt gebruik van de veilige FileHold database voor documenten om de juiste documenten veilig onder de juiste mensen te verspreiden.
Voor grote bedrijven; workflow is een onderdeel van FileHold software voor document- en archiefbeheer die ook moet worden gekocht. FileHold biedt een veilige, gecentraliseerde, audited, versie-gecont roleerde en doorzoekbare database voor documenten. Facturen, aankoopverzoeken, reiskosten, enz. kunnen uit de bibliotheek worden gehaald en in een revisie- of goedkeuringsproces worden geplaatst. Workflow wordt automatisch geactiveerd wanneer een document aan de bibliotheek wordt toegevoegd. Ondersteuning voor mobiele apparaten overal waar toegang is tot internet. Meer informatie over FileHold

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Scannen. Classificeren. Automatiseren. Verdelen. Archiveren. Ademero-software helpt je de controle over je documenten te krijgen.
Content Central geeft organisaties zoals die van jou snel en gemakkelijk toegang tot je informatie. Het alles-in-één, browsergebaseerde documentbeheersysteem biedt wat je het belangrijkst vindt: toegang, snelheid, procesautomatisering en beveiliging. Hier zijn enkele korte hoogtepunten van de oplossing: ingebouwde 24-uurs ondersteuning - integreert met Microsoft Office en andere zakelijke toepassingen - duidelijke tarieven - geen modules. Meer informatie over Content Central

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Een eenvoudig softwaresysteem voor documentbeheer om je documenten te importeren, beheren, controleren en ondertekenen.
Orcanos software voor documentbeheer (DMS) is een onderdeel van het ALM- en QMS-platform van Orcanos en biedt een betaalbare cloudoplossing, die de organisatie in staat stelt om snel alle documentatie met betrekking tot planning, ontwerp, ontwikkeling, productie, service en nog veel meer te creëren, archiveren, traceren, zoeken, ondertekenen en controleren. Orcanos documentbeheer is een perfecte match voor gereguleerde sectoren, zoals medische apparatuur, waarmee de processen voor kwaliteitsbeheer en audits gemakkelijk en zonder risico's kunnen worden uitgevoerd. Meer informatie over Orcanos

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Documentcontrolesoftware om te voldoen aan voorschriften en normen die gebruiksvriendelijk zijn dankzij intelligente integratie met Windows.
Automatiseer documentcontroleprocedures om te voldoen aan voorschriften en normen met behulp van betaalbare, in Windows geïntegreerde Document Locator-software. Kwaliteitsdocumenten, corrigerende acties, standaard operationele procedures, non-conformiteitsrapporten, training, werkinstructies en meer worden efficiënter en nauwkeuriger beheerd. Er wordt een volledig audit-traject vastgelegd. Workflow, rapportage, beveiliging en meer zijn inbegrepen. Beheer bestanden efficiënt volgens regelgevende normen zoals ISO, FDA, HIPAA, SOX (Sarbanes-Oxley) en meer. Meer informatie over Document Locator

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Identify, control & track all documented processes & procedures in a centralized, secure location with ETQ's document control software.
ETQ is the world’s most flexible, powerful & easy-to-use QMS. ETQ Reliance’s Document Control software allows you to create, import, distribute & archive all controlled documents in a centralized, secure location. Seamlessly manage approvals & version control. Leverage best-practice workflows or make them your own without programming skills. Improve training adoption & reduce number of incidents & complaints. Easily integrate with other technologies like Google Docs & Microsoft Office files. Meer informatie over ETQ Reliance

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Document analysis software for proposal and contract teams. Optimize every step of the proposal and contract review process.
VT Docs is a document analysis software for proposal and contract teams. Shred RFPs and create a compliance matrix in minutes. Make faster bid decisions. Save 66.7 hours per proposal. Ensure compliance by spotting gaps & risks. Reduce ‘Scope Creep’ in RFP/BID Responses. VT Docs allows government contractors to optimize every step of their proposal and contract review process, without forcing behavior change. Improve compliance, reduce risk and boost efficiency. Meer informatie over VT Docs

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Systeem voor gegevensbeheer en projectsamenwerking voor architecten-, ingenieurs- en bouwbureaus.
12d Synergy is software voor gegevensbeheer en projectsamenwerking voor architecten-, ingenieurs- en bouwbureaus. Het beheert de duizenden e-mails, documenten, taken en gigabytes aan geospatiale en CAD-gegevens voor je omgevingsprojecten. Bij 12d Synergy draait het om het stroomlijnen van de manier waarop je werkt en samenwerkt door het creëren van een gemeenschappelijke data-omgeving en één enkele bron van waarheid. Ontdek hoe meer dan 8000 architecten, ingenieurs en bouwmensen slimmer werken met 12d Synergy. Meer informatie over 12d Synergy

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Helping Businesses Bring Confidence to Packaging Quality Control
GlobalVision is an inspection platform that finds errors in your work before they become problems. Our mission is to build software that standardizes quality approvals for product packaging and critical content. Our goal is to eliminate errors and automate quality inspections so companies can release products with confidence and move away from manual proofreading processes. Meer informatie over GlobalVision

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Software voor documentautomatisering zonder code om je veelgebruikte formulieren en sjabloondocumenten om te zetten in intelligente webformulieren.
Software voor het samenstellen van documenten zonder code om aangepaste webformulieren te maken die gegevens in je Word- of pdf-documenten invullen. Twee stappen. 1. Maak eerst je vragenlijst (zoals bij Typeform). 2. Laad je sjabloondocumenten en verbind de vragen met je documenten. Voeg logische sprongen, voorwaarden, berekeningen en opmaakspecificaties toe. Voer vervolgens je workflow uit of deel met anderen om voltooide documenten te genereren. Gebruikers besparen 90% aan opmaaktijd. Boek een live demo op de website. Meer informatie over Documate

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
ID.me simplifies how individuals securely prove & share their identity online.
ID.me simplifies how individuals prove and share their identity online. The ID.me secure digital identity network has over 98 million members, as well as partnerships with 30 states, 10 federal agencies, and over 500 name-brand retailers. The company provides identity proofing, authentication and community verification for organizations across sectors. Meer informatie over ID.me

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Switch on document control for legal professionals with Thomson Reuters® HighQ.
HighQ’s modern, adaptable, and continuously-learning legal workflow platform delivers an open and scalable foundation, embedded machine intelligence and analytics, and smart integration points with firm-critical applications. Dramatically improve how you plan, organize, track, and complete work more efficiently with personalized client portals and real-time access and insights on legal project work, ready-to-use task lists and templates, and automated workflow-enabled legal process maps. Meer informatie over HighQ

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Beheer de volledige levenscyclus van documenten en content, inclusief versiebeheer, levenscyclusbeheer, annotaties en revisies.
Voor biowetenschappen: beheer de volledige levenscyclus van documenten en content, inclusief versiebeheer, levenscyclusbeheer, annotaties, revisies, elektronische handtekeningen en delen. Office365-in tegratie, waardoor samenwerking en eenvoudig bewerken mogelijk is; trainingsbeheer lezen en begrijpen, inclusief directe selectie van het publiek en het toepasselijke examen; binderbeheer inclusief revisie van documenten en dossiers; volledig auditspoor en e-handtekeningen die voldoen aan 21 CFR deel 11, deel 820 en meer. Meer informatie over Dot Compliance

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
A secure digital environment where your business-critical documents live, and your important processes can be optimized & automated.
ICM's ViewCenter is a secure digital environment where your business-critical documents live, and your important processes can be optimized. Get a quick ROI with powerful search functions, secure file sharing, compliance, tasks & alerts, electronic forms, scanning/data capture, integrations, and so much more. Whether a small business or large corporation, ViewCenter is cost-effective and scalable...ICM's Customer Success Team will find the right solution for YOUR digital transformation goals. Meer informatie over ViewCenter

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Lobster_data. De meest veelzijdige Data Hub. Volledig No-Code. Krachtige software voor alle integraties: tussen eigen systemen (EAI), met partners (EDI) en met devices (IoT).
Lobster_data is de meest veelzijdige, no-code data hub die bedrijven ondersteunt met het maken van integraties tussen hun eigen IT systemen (EAI), met hun partners (EDI) en met devices (IoT). De koppelingen/integraties worden in de gebruiksvriendelijke interface ‘no-code’ geconfigureerd. Dankzij de uitgebreide ondersteuning (zie afbeeldingen) koppelt Lobster_data met alles - ook legacy IT-applicaties. Gegevensmanipulatie wordt eenvoudig dankzij de uitgebreide set functies. De uitgebreide monitoringsfunctionaliteiten garanderen hoge beschikbaarheid. Beschikbaar On-Premise, (Private) Cloud, iPaaS of in een gecombineerde setup. Meer informatie over Lobster_data

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Eenvoudig te starten, gebruiksvriendelijke software voor content- en procesbeheer. Altijd en overal veilig toegang tot je bestanden.
Contentverse is eenvoudig te gebruiken bestandsbeheersoftware die voldoet aan de normen van de sector en naadloos integreert met je bestaande hardware en software. Dankzij de veelzijdigheid van Contentverse kunnen de oplossingen worden geïmplementeerd in verschillende verticale markten, zoals boekhouding, bouw, onderwijs, financiële dienstverlening, gezondheidszorg, productie, juridische zaken, overheid en nog veel meer. Als je organisatie veel papierwerk heeft, digitaal wil gaan en processen te beheren heeft, past Contentverse goed bij jou. Meer informatie over Contentverse

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Cloud Base Powerful Document Management System (EDMS) in Common Data Environment.
DOCUMENT MANAGEMENT WITH ISETIA IS TRULY AN ADVENTURE. IT¿S COMPLEX, FLEXIBLE, SECURE AND INNOVATIVE. IT COVERS ALL NECESSARY TOOLS TO MANAGE, COLLABORATE, EDIT AND CIRCULATE DOCUMENTS IN EXTRA ORDINARY VISUALIZED WAY. MOVE FROM COPY & PASTE, FOLDER & SUBFOLDER STANDARD REALITY TO MULTIDIMENSION, TRANSPARENT AND MULTIFUNCTIONAL WORLDefficiency, improve visibility. Meer informatie over ISETIA

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Docsvault is an on-premise document management system designed to control your business documents. Securely access docs Anywhere!
Docsvault is a powerful on-premise multi user document management software. It allows users to capture, manage, secure and centralize all documents including emails in a desktop and web-based platform. It provides tools for intelligent data capture, workflow automation, secure file sharing, Web Forms, and getting digital signatures all in one platform. Businesses never have to fear losing documents or keeping compliant. Meer informatie over Docsvault

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Levelset is the leading cloud-based Payment Chain Management solution for construction.
Levelset helps contractors and suppliers get payment under control, and sees a world where no one loses a nights sleep over payment. Over 500,000 contractors and suppliers connect on Levelsets cloud-based platform to make payment processes stress-free. Users easily exchange payment documents like lien waivers, pay applications, and preliminary notices, they see everyone on their job, and are empowered with the resources and knowledge they need to be confident in payment. Meer informatie over Levelset

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Parallel is an easy-to-use workflow automation tool to manage document collection and signed forms.
How many times have you been chasing clients to collect information? Parallel is an easy-to-use workflow automation tool to manage document collection and signed forms. We help our users and their clients to work faster and better, while empowering organizations to transform document and information collection tasks into processes. Add control, workflow automations, and collaboration to your processes and close them x3 faster! Try Parallel now for free! Meer informatie over Parallel

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Biedt elektronisch documentbeheer om de beveiliging en naleving van de documenten van je organisatie te handhaven.
DocXellent is een toonaangevende leverancier van software voor elektronisch documentbeheer en hoogwaardige softwaretoepassingen, met meer dan 30 jaar ervaring. De producten worden zo ontworpen dat ze configureerbaar zijn, zodat klanten de functies voor elektronisch documentbeheer en kwaliteitsbeheer kunnen organiseren zoals zij werken. Meer informatie over DocXellent

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Met Open Bee Digital Platform kun je papierloos werken, de operationele kosten verlagen en de productiviteit van werknemers verbeteren.
De oplossing voor documentbeheer Open Bee vereenvoudigt het vastleggen, zoeken, delen, goedkeuren, beveiligen en juridisch correct bewaren van je informatie. Verbeter de communicatie en samenwerking met het sociale intranet en deel documenten in een beveiligde extranet-portal. Vereenvoudig de dagelijkse taken met bedrijfsprocesbeheer (e-formulieren en geautomatiseerde workflows) en elektronische handtekening. Automatiseer elke fase van de verwerking van leveranciersfacturen en bewaar je hele gegevensgeschiedenis voor de lange termijn in een datacenter. Meer informatie over OPEN BEE Electronic Document Management

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
The SafeWrite platform helps businesses streamline their compliance obligations, so you can get back to what you do best!
SafeWrite is a complete end-to-end HSEQ solution that consolidates all Health, Safety, Environmental, and Quality processes into one platform. Integrated with over 15 registers to help managers and workers track, report and systemise key processes. SafeWrite have simplified your compliance obligations. Saving you time and money, without having to worry about compromising accuracy or safety. Meer informatie over SafeWrite

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
A total HIPAA solution built for Covered Entities and Business Associates to help simplify and automate your HIPAA compliance.
HIPAA should be simple. That's why Compliancy Group is the only HIPAA software with expert Compliance Coaches holding your hand to simplify compliance. Built by auditors, Compliancy Group gives you confidence in your compliance plan to reduce risk, increase patient loyalty, and profitability of your organization. Why Compliancy Group? -HIPAA Audit Support, no client has ever failed an audit! -HIPAA Seal of Compliance -Dedicated Compliance Coaches -Total HIPAA Solution Meer informatie over HIPAA Compliance Software

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Kosteneffectieve, cloudgebaseerde software voor documentbeheer zonder installatiekosten, ideaal voor kleine en middelgrote bedrijven.
Betaalbare, cloudgebaseerde software voor documentbeheer zonder installatiekosten, ideaal voor kleine en middelgrote bedrijven. Beschikt over een centraal documentenarchief, geïntegreerde workflowtool s die documentbeoordelings- en goedkeuringsprocessen automatiseren, geautomatiseerde e-mailmeldingen en geïntegreerde analyses en rapporten. Kan worden gecombineerd met andere isoTracker-modules om een uitgebreid QMS-systeem te bieden. Meer informatie over isoTracker Document Management

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
DADO is a specialized search engine that fetches any document or detail among your entire doc set, instantly without clicking a folder.
DADO is the only voice-driven document search engine that understands construction. With DADO, never miss a critical detail, that could lead to errors in the Field. As a result, your entire Project Team - from the Office to the Field - are able to find the latest Submittal, RFI, Drawing, Spec and more, instantly, without digging through a single folder. Meer informatie over DADO

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Sierra QMS allows you to publish documents for your audits, inspections, and submissions in a matter of seconds.
Sierra QMS allows you to publish information from your QMS into templatized documents to share with regulatory bodies. Generate validation artifacts directly from source data in application lifecycle projects. Transition published documents through approval workflows using Sierra QMS and export to PDF format for presenting or sharing with auditors. Automate the publishing of user requirements, functional specifications, code review reports, and other validation artifacts during release cycles. Meer informatie over Sierra QMS

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
SimplerQMS is een vooraf gevalideerde en volledig conforme kwaliteitsbeheersoftware die speciaal is ontworpen voor Life Science-organisaties.
SimplerQMS biedt een kant-en-klare kwaliteitsbeheersoftware die speciaal is ontworpen voor Life Science-organisaties. Deze vooraf gevalideerde, cloud-gebaseerde oplossing stelt organisaties in staat efficiënt en papierloos te werken en tegelijkertijd te voldoen aan de regelgeving, zoals FDA 21 Part 11, GxP, GAMP5, MDR, ISO 13485, en andere. Alle relevante Life Science-modules, zoals training, klachten, CAPA's, audits, technisch documentatiebeheer en andere, zijn geïntegreerd in één QMS-softwareoplossing. Meer informatie over SimplerQMS

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening