Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Documentbeheer software
Documentbeheer software helpt bedrijven hun documenten te beheren op een manier die voldoet aan overheidsvoorschriften en industrievoorschriften.
Uitgelichte software
Software met meeste reviews
Bekijk de producten in de categorie Documentbeheer software met de meeste reviews van onze gebruikers
Filterresultaten (69)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Australië
Canada
Zwitserland
Duitsland
Frankrijk
Verenigd Koninkrijk
Ierland
Nederland
Verenigde Staten
Prijsopties
Producttype
69 resultaten
SimplerQMS is volledig gevalideerde en conforme QMS-software voor biowetenschappen die verschillende QMS-modules integreert, zoals documentcontrole, CAPA's en meer.
Meer informatie over SimplerQMS
SimplerQMS biedt kant-en-klare QMS-software met robuuste documentcontroles die speciaal zijn ontworpen voor bedrijven in de biowetenschappen.
Alle relevante modules voor biowetenschappen, zoals documentcontrole, training, CAPA's, leveranciers, audits en meer, zijn geïntegreerd in één QMS-softwareoplossing.
Met de volledig gevalideerde, cloudgebaseerde oplossing kunnen organisaties efficiënt en papierloos werken en daarbij voldoen aan de voorschriften, zoals FDA 21 Part 11, GxP, GAMP5, MDR, ISO 13485, ICH Q10 en meer.
Meer informatie over SimplerQMS
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Met monday.com Work OS kun je documenten creëren, beheren en delen op een manier die voldoet aan de overheids- en sectorvoorschriften.
Meer informatie over monday.com
Met monday.com Work OS kun je moeiteloos documenten creëren, beheren en delen op een manier die voldoet aan de overheids- en sectorvoorschriften. Automatiseer workflows voor documentgoedkeuring om tijd te besparen, stel duidelijke documentmachtigingen in om datalekken of ongeoorloofde toegang te voorkomen en maak back-ups van gevoelige informatie. monday.com faciliteert eenvoudige samenwerking en verhoogde efficiëntie gedurende de hele levenscyclus van documentbeheer, waardoor documentcontrole een naadloos onderdeel van je bedrijfspraktijken wordt.
Meer informatie over monday.com
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Met onze oplossing kunt u inkoopfacturen, servicemeldingen, orderbevestigingen, bestelbonnen of leveringsbonnen snel verwerken.
Meer informatie over WhiteVision
Wilt u inkomende documenten op een efficiënte, eenvoudige manier verwerken en boeken naar uw ERP? WhiteVision biedt een oplossing. Met onze oplossing kunt u elke inkoopfactuur, servicemelding, orderbevestiging, bestelbon of afleverbon snel en eenvoudig verwerken. Zo heeft u de ruimte om u te richten op uitdagende taken waarmee u meer waarde toevoegt aan uw organisatie.
Meer informatie over WhiteVision
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Volg alle documentversies, revisies en goedkeuringen om aan regelgeving te voldoen.
Meer informatie over Intellect QMS
Software voor het beheren van documentcontrole van Intellect ordent alle documenten in een centrale database en houdt alle documentversies, revisies en goedkeuringen bij om regelgeving en naleving aan te pakken. Quality Suite van Intellect is een softwareoplossing waarvan bewezen is dat het de documentbewerking en de algehele productiviteit met 90% verbetert. Deze toepassingen zijn ontworpen door gecertificeerde kwaliteitsexperts en kunnen eenvoudig worden afgestemd met technologie voor slepen en neerzetten zonder code, om aan je exacte zakelijke behoeften te voldoen.
Meer informatie over Intellect QMS
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
BPAQuality365 is een moderne app voor geïntegreerde kwaliteit die in je Office 365-omgeving draait, met Teams of SharePoint.
Meer informatie over BPAQuality365
--Office 365-app-- BPAQuality365 is innovatieve software voor geïntegreerde kwaliteit, risico's en naleving die kan worden uitgevoerd in je beveiligde Office 365-omgeving. De app draait op de Microsoft-tools van je voorkeur, zoals Teams of SharePoint. Vooraf ontworpen workflows zorgen ervoor dat documenten correct worden geleverd, goedgekeurd, gepubliceerd, herzien, gearchiveerd, en dat gebruikers worden getraind in documenten. eSignature kan worden gebruikt om te voldoen aan medische voorschriften. Stap over op Quality 4.0 met BPA en Office 365.
Meer informatie over BPAQuality365
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
NAGIX stelt organisaties in staat om grote hoeveelheden documenten efficiënt en automatisch om te zetten in volledig toegankelijke PDF's
Meer informatie over Nagix
NAGIX is een geavanceerd digitaal toegankelijk documentsysteem waarmee organisaties efficiënt en automatisch! zet grote hoeveelheden documenten om in UA-compatibele, toegankelijke PDF's, ten behoeve van slechtzienden en in overeenstemming met wet- en regelgeving die organisaties verplicht om hun klanten toegankelijke formulieren en documenten te verstrekken.
Meer informatie over Nagix
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Alfeo is een oplossing voor kennisbeheer waarmee bedrijven relevante informatie aan het licht kunnen brengen.
Meer informatie over Syracuse
Voor organisaties die geconfronteerd worden met meerdere informatiebronnen die in silo's zijn georganiseerd en waarin werknemers verdrinken, biedt Alfeo een SaaS-platform dat de verbinding met databases en bedrijfstoepassingen automatiseert, de toegang tot bedrijfsinhoud centraliseert en relevante informatie in een handomdraai distribueert vanuit een "plug-and-play"-interface.
In tegenstelling tot EDM- en ECM-oplossingen die vaak per bedrijf worden georganiseerd, decompartmentaliseert Syracuse van Alfeo alle bedrijfsinformatie.
Meer informatie over Syracuse
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Een 100% cloudgebaseerd documentbeheersysteem om de volledige levenscyclus van documenten te beheren. Vraag vandaag nog een persoonlijke demo aan.
Meer informatie over ComplianceQuest
Met het ComplianceQuest documentbeheersysteem heb je een centrale opslagplaats om documenten wereldwijd op een gecontroleerde manier te creëren, wijzigen, beoordelen, goedkeuren, opslaan, organiseren, openen en delen. Volg elk document van oorsprong tot veroudering met analytics, grafische dashboards en geïntegreerde samenwerkings- en workflowtools.
Je kunt de volledige levenscyclus van documenten beheren, volledige zichtbaarheid krijgen en op alle locaties op één enkele bron van waarheid vertrouwen voor een effectievere besluitvorming.
Meer informatie over ComplianceQuest
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
AppQual is software voor webkwaliteit- en QHSE-beheer (Quality, Health, Safety and Environment). Je kun er je al je actieplannen, audits, non-conformiteiten en claims mee beheren.
Meer informatie over AppQual
AppQual is software voor webkwaliteit- en QHSE-beheer (Quality, Health, Safety and Environment). Je kunt er je al je actieplannen, audits, non-conformiteiten en claims mee beheren.
AppQual is ergonomisch, maar is ook heel gemakkelijk in te stellen en heel eenvoudig om je indicatoren mee te bewerken.
Met AppQual kun je ook je QHSE-documentatie, je checklists, je vaardighedenmatrix, je leveranciersevaluaties, je FMEA's (Failure Modes and Effects Analysis) en je workflows beheren.
AppQual kan worden gebruikt in versies met meerdere locaties en meerdere talen.
Meer informatie over AppQual
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Cloudgebaseerde software voor het kwaliteitsbeheersysteem die ideaal is voor kleine tot middelgrote bedrijven (MKB). Audits, documentcontrole, CAPA.
Meer informatie over TRACKMEDIUM
Cloudgebaseerde software voor het kwaliteitsbeheersysteem die ideaal is voor kleine tot middelgrote bedrijven (MKB). TRACKMEDIUM is een maandelijkse abonnementsdienst met modules als auditbeheer, CAPA, documentcontrole, beheer van veranderingen, beheer van niet-conformiteiten en trainingsbeheer. TRACKMEDIUM stelt bedrijven in staat betere en veiligere producten te maken, de efficiëntie te verbeteren en te voldoen aan de sectornormen, waaronder ISO 9001, 14001 en OSHA, terwijl de kosten en risico's worden verlaagd.
Meer informatie over TRACKMEDIUM
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Krachtige, maar eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde software voor bouwprojectbeheer voor alle bouwprofessionals, tegen één vast tarief.
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware, en helpt bedrijven de projectefficiëntie en aansprakelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen en te mobiliseren en uiteindelijk de winst te vergroten. Procore stelt bouwprofessionals in staat om samen te werken aan projecten vanaf elk met internet verbonden apparaat, waarbij ze toegang hebben tot alle projectdocumenten, contracten, RFI's, indieningen, planningen en tekeningen en meer.
Meer informatie over Procore
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Met de software voor documentcontrole kan je bedrijf je producten sneller op de markt brengen tegen lagere kosten en met grotere efficiëntie.
MasterControl Documents vormt het middelpunt van het pakket oplossingen van MasterControl Quality Excellence. Het beheert de gehele levenscyclus van documenten, van creatie tot distributie, goedkeuring en veroudering. De oplossing biedt een gecentraliseerde opslagplaats voor alle documenten die vereist zijn voor naleving, waardoor controles en inspecties eenvoudiger worden. Het wordt geleverd met robuuste functies voor revisiebeheer, samenwerking en analyse. Vijf van de belangrijkste toezichthouders in de VS vertrouwen op en gebruiken deze oplossing.
Meer informatie over MasterControl Quality Excellence
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
PowerDMS software is de manier voor organisaties met een hoog risico om hun belangrijkste content te beheren, delen en betuigen.
PowerDMS software is de manier voor organisaties met een hoog risico om hun belangrijkste content te beheren, delen en betuigen. Vandaag vertrouwen meer dan 3000 klanten in de publieke en private sector op PowerDMS om hen te helpen risico's te verminderen, workflows te vereenvoudigen en levens te redden. PowerDMS is toegankelijk vanaf elk bureaublad of mobiel apparaat en geeft medewerkers overal en altijd toegang tot de meest recente beleidslijnen, trainingen, plattegronden, foto's en video's.
Meer informatie over PowerDMS
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers.
Meer informatie over Connecteam
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
IT Glue is een bekroond documentatieplatform dat IT-providers helpt om de verspilde tijd bij het zoeken naar informatie drastisch te verminderen.
MSP's zweren bij IT Glue en gaven het de afgelopen twee jaar meer dan 30 onderscheidingen in de sector. Met één blik zie je waarom. IT Glue automatiseert en structureert de documentatie die je nodig hebt om je klanten van dienst te zijn. De resultaten: 50% of meer van de tijd die je technici verspillen met zoeken naar informatie is geëlimineerd. Het verminderen van tijdverspilling leidt tot verhoogde productiviteit, betere klantenservice en uiteindelijk tot hogere marges. Meld je aan voor een demo en ontdek waarom IT Glue een essentieel onderdeel is van elke MSP-stack.
Meer informatie over IT Glue
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Vertrouwd door meer dan 5 miljoen gebruikers.
Aconex van Oracle is het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Met meer dan 5 miljoen gebruikers en met een projectwaarde van meer dan $ 1 biljoen in meer dan 70 landen, verbindt Aconex van Oracle eigenaren, aannemers en hun projectteams in de bouw-, infrastructuur-, en energie- en grondstoffensector, en biedt het projectbrede zichtbaarheid en controle tussen verschillende organisaties die samenwerken aan hun projecten.
Meer informatie over Oracle Aconex
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop.
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop, verbetert de succespercentages en levert grotere deals voor de afdeling Verkoop, terwijl het effect op de winstmarge stijgt. Grote bedrijven gebruiken Seismic om de verkoopproductiviteit te verhogen door middel van automatische verspreiding van relevante informatie en gepersonaliseerde content naar vertegenwoordigers voor kopersinteractie.
Meer informatie over Seismic
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Krachtige software voor contentbeheer waarmee je moeiteloos al je documenten en informatie kunt organiseren en beheren.
M-Files biedt een intelligent contentbeheerplatform van de volgende generatie dat de bedrijfsprestaties verbetert door mensen te helpen informatie effectiever te vinden en te gebruiken. Verbeter de workflow, verhoog het hergebruik van informatie, elimineer redundantie, beheer inhoud op veilige wijze en vermijd conflicten en gegevensverlies, in één enkele intuïtieve oplossing voor contentbeheer die kan worden geïntegreerd met Windows Explorer. Duizenden organisaties in meer dan 100 landen gebruiken M-Files voor het beheren van hun bedrijfsinformatie.
Meer informatie over M-Files
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
De gebruiksvriendelijke oplossing voor documentbeheer van Digify helpt je de toegang en distributie van je pdf-bestanden en documenten te controleren.
Met documentcontrole kun je auteursrechtbescherming instellen en opleggen voor je intellectuele eigendom, zoals marktonderzoek, eBooks, trainingsmateriaal, modules, rapporten en andere vertrouwelijke documenten. Je kunt je digitale bestanden beschermen tegen ongeoorloofde herdistributie en de manieren beperken waarop je klanten of ontvangers content kopiëren.
Digify is ISO27001-gecertificeerd en ondersteunt meer dan 400.000 professionele gebruikers in 138 landen.
Meer informatie over Digify
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Q-Pulse biedt een risicogebaseerde benadering van kwaliteits- en documentbeheer die helpt te voldoen aan normen en voorschriften.
Q-Pulse biedt een risicogebaseerde benadering van kwaliteits- en documentbeheer die organisaties kan helpen te voldoen aan sectorspecifieke normen en voorschriften. De gebruiksvriendelijke software biedt een centraal punt van inzicht voor alle relevante documentatie, gegevens, materialen en activiteiten die verband houden met het kwaliteitsproces. Modules zijn onder meer: documentbeheer, risicobeheer, CAPA-beheer, audit en bevindingen, rapportage, competentie en ontwikkeling van personeel, en leveranciersbeheer.
Meer informatie over Ideagen Quality Management
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Gegevenstoegang configureren, ondertekenaarsrechten instellen, beschermen bij lopende screening, fraude voorkomen en risico's verminderen met AP-controles.
Integreer betalingen rechtstreeks met systemen zoals LinkTrust, HasOffers, HitPath en CAKE. Tipalti beheert massabetalingen aan wereldwijde affiliates en automatiseert het hele proces – van whitelabel affiliate-onboarding tot betaalmethode en valutaselectie, wereldwijde overschrijving, vroege betalingen, communicatie van betaalstatus, afstemming van betalingen en belastingsrapporten. Ontdek waarom bedrijven zoals GoDaddy, MaxBounty en GlobalWide Media op Tipalti vertrouwen voor hun betalingen aan affiliates.
Meer informatie over Tipalti
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Stroomlijn je documentgerelateerde processen voor het schrijven, bewerken, goedkeuren en laten ondertekenen door medewerkers.
Cloudgebaseerde oplossing voor documentbeheer voor ziekenhuizen: MediaLab voldoet aan je naleving- en beveiligingsvereisten, bespaart tijd en energie en beheert de volledige levenscyclus van je documenten, en dit alles met papierloze documentatie. Werknemers hebben moeiteloos toegang tot relevante documenten, waardoor ze minder tijd kwijt zijn met zoeken naar beleidsregels en procedures. Verklaring van begrip worden verzameld en opgeslagen en kunnen tijdens audits snel worden opgehaald.
Meer informatie over Document Control
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
De VDR- en documentbeheeroplossing voor ondernemingen van CapLinked biedt bedrijven een manier om al hun informatie veilig te delen en volgen.
CapLinked biedt de toonaangevende Virtual Data Rooms (VDR) en Enterprise-oplossing voor documentbeheer in de sector. Ga binnen enkele minuten aan de slag met een gratis proefversie van dit self-serviceproduct. Of bel voor deskundige hulp bij ondernemingsaccounts. Voor ontwikkelaars is er een volledige API met privésleutels beschikbaar. Deel, volg en controleer op veilige wijze al je bestanden en andere communicatie binnen en buiten je organisatie. Open of deel met vertrouwen overal en op elk apparaat je informatie.
Meer informatie over CapLinked
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
QMS voor medische apparaten, farmaceutica en biotech. 100% conformiteit met FDA/ISO/GxP, 5x snellere documentcontrole, training, CAPA, NCR's, audits en nog veel meer.
Beoordeeld als toonaangevende, eenvoudigste en snelste QMS-, CAPA- en compliance-software door bedrijven op het gebied van medische apparatuur, farmaceutica en biotech.
Honderden door de FDA, ISO en GxP gereguleerde bedrijven in meer dan 80 landen vertrouwen op Qualio om hun kwaliteitsteam, tools, processen en gegevens samen te brengen op één gemakkelijk te beheren plaats.
Met experts uit de sector op het gebied van personeel en klantenservice op afroep, werken ze met je samen om strategie te implementeren, audits voor te bereiden en handmatige processen om te zetten in digitale. Vraag vandaag nog een persoonlijke demo aan.
Meer informatie over Qualio
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
De kantoorautomatiseringsoplossingen van DocuWare bieden slimme digitale workflow- en documentcontrole voor aanzienlijke productiviteitswinsten.
Kantoorautomatiseringsoplossingen die slimme digitale workflow- en documentbeheer bieden en een nieuw tempo instellen voor de productiviteit van werknemers en bedrijfsprestaties.
Flexibele integratie, mobiel en uiterst gebruiksvriendelijk met compromisloze cloudservices. Met name geschikt voor het digitaliseren, automatiseren en transformeren van belangrijke processen met meer dan 500.000 tevreden gebruikers bij 18.000 bedrijven in 70 landen.
Meer informatie over DocuWare
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Transformeer documentbeheer digitaal met Nintex om de nauwkeurigheid, toegankelijkheid en opslag van je documenten te garanderen.
Het Nintex-procesplatform stelt organisaties in staat om documentbeheer digitaal te transformeren om nauwkeurigheid en toegankelijkheid te garanderen. Met Nintex Workflow en Nintex Forms kunnen organisaties automatisch gegevens vastleggen en doorsturen naar een gecentraliseerde opslagplaats met slechts een paar klikken en zonder code.
Meer informatie over Nintex Process Platform
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Software voor documentcontrole eenvoudig gemaakt. Beheer documenten met een webgebaseerde oplossing die je bedrijf verbindt.
Software voor documentcontrole eenvoudig gemaakt. Beheer je documenten centraal in een webgebaseerde oplossing die compliance vereenvoudigt en audits eenvoudiger maakt. Werk overal samen met gebruikers en automatiseer revisiecontrole. Verbind je locaties, afdelingen en mensen met het QT9 QMS. Moderniseer documentcontrole en blijf conform aan de regelgeving door middel van e-mailwaarschuwingen en FDA 21 CFR Part 11-conforme elektronische handtekeninggoedkeuringen. Altijd en overal toegang tot de nieuwste versie van je documenten.
Meer informatie over QT9 QMS
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
HotDocs is toonaangevende software die de productie van documenten voor duizenden organisaties over de hele wereld automatiseert.
HotDocs is de wereldwijde marktleider in software voor documentautomatisering, met meer dan een miljoen eindgebruikers in 11.500 organisaties over de hele wereld. Het automatiseren van de productie van documenten zorgt voor een strikte controle van documentcontent en stelt gebruikers in staat om de tijd die nodig is voor het maken van bedrijfskritieke documentatie aanzienlijk te verkorten, van dagen en uren tot minuten en seconden.
Meer informatie over HotDocs
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
DocSend is een beveiligd uitwisselingsplatform waarmee je kunt uitvinden wie er geïnteresseerd is om zaken met je te doen en waarmee je je documenten kunt beschermen.
Stel vervaldatums in, voeg een toegangscode toe en beheer de toegang tot je gedeelde documenten, zelfs nadat je op verzenden hebt gedrukt. Profiteer van geavanceerde beveiligingsfuncties zoals whitelisting en verificaties van kijkers, en watermerken voor documenten om ervoor te zorgen dat je documenten nooit in verkeerde handen terechtkomen.
Maak gebruik van DocSend-analyses om te begrijpen waar je kijkers de meeste tijd aan besteden bij het bekijken van je documenten en bekijk zelfs of je document is doorgestuurd naar een nieuw persoon, en dat allemaal in realtime.
Meer informatie over DocSend
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Simpele, eenvoudige, snelle, kosteneffectieve, collaboratieve en gebruiksvriendelijke aanpak om naleving van ISO 9001/14001/45001 te implementeren en handhaven.
Effivity is software voor documentcontrole die al je documentbeheertaken automatiseert en al je documenten digitaliseert op één centrale locatie.
Je kunt documenten herzien, goedkeuringen vragen voor wijzigingen, e-handtekeningen toevoegen, versiebeheer van elk document uitvoeren en een volledig auditspoor van je document zien.
Maak je documentcontrole eenvoudig, snel, gemakkelijk, collaboratief en tijdbesparend.
Meer informatie over Effivity
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Documentenworkflow maakt gebruik van de veilige FileHold database voor documenten om de juiste documenten veilig onder de juiste mensen te verspreiden.
Voor grote bedrijven; workflow is een onderdeel van FileHold software voor document- en archiefbeheer die ook moet worden gekocht. FileHold biedt een veilige, gecentraliseerde, audited, versie-gecontroleerde en doorzoekbare database voor documenten. Facturen, aankoopverzoeken, reiskosten, enz. kunnen uit de bibliotheek worden gehaald en in een revisie- of goedkeuringsproces worden geplaatst. Workflow wordt automatisch geactiveerd wanneer een document aan de bibliotheek wordt toegevoegd. Ondersteuning voor mobiele apparaten overal waar toegang is tot internet.
Meer informatie over FileHold
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Scannen. Classificeren. Automatiseren. Verdelen. Archiveren.
Ademero-software helpt je de controle over je documenten te krijgen.
Content Central geeft organisaties zoals die van jou snel en gemakkelijk toegang tot je informatie. Het alles-in-één, browsergebaseerde documentbeheersysteem biedt wat je het belangrijkst vindt: toegang, snelheid, procesautomatisering en beveiliging.
Hier zijn enkele korte hoogtepunten van de oplossing: ingebouwde 24-uurs ondersteuning - integreert met Microsoft Office en andere zakelijke toepassingen - duidelijke tarieven - geen modules.
Meer informatie over Content Central
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Een eenvoudig softwaresysteem voor documentbeheer om je documenten te importeren, beheren, controleren en ondertekenen.
Orcanos software voor documentbeheer (DMS) is een onderdeel van het ALM- en QMS-platform van Orcanos en biedt een betaalbare cloudoplossing, die de organisatie in staat stelt om snel alle documentatie met betrekking tot planning, ontwerp, ontwikkeling, productie, service en nog veel meer te creëren, archiveren, traceren, zoeken, ondertekenen en controleren. Orcanos documentbeheer is een perfecte match voor gereguleerde sectoren, zoals medische apparatuur, waarmee de processen voor kwaliteitsbeheer en audits gemakkelijk en zonder risico's kunnen worden uitgevoerd.
Meer informatie over Orcanos
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Voor organisaties en advocatenkantoren die permanente en doorlopende functionaliteit voor documentbeheer wensen.
Met NetDocuments kan iedereen in een team op elkaar afgestemd blijven. Je team kan vanuit één interface documenten zoeken, beoordelen en organiseren. In plaats van documenten via e-mail te verzenden zonder beveiliging en controle, zou je ze beter kunnen "delen" met anderen en profiteren van een volledige set uitgebreide functies om je werk te organiseren, beheren en controleren. NetDocuments is een enkelvoudige service voor document- en e-mailbeheer en samenwerking.
Meer informatie over NetDocuments
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Onderteken, verzend en beheer documenten elektronisch met behulp van de software voor digitale ondertekening met uitgebreide functies en integratie van Zoho-apps.
Zoho Sign is een veilige, cloudgebaseerde app voor digitale ondertekening waarmee je zakelijk papierwerk kunt ondertekenen of ze wettelijk kunt laten ondertekenen door anderen, en de documenten volledig online kunt volgen en beheren. Je kunt moeiteloos workflows voor e-handtekeningen creëren, ondertekenaars verifiëren en herinneringen verzenden. Het biedt ook aangepaste merkopties en geavanceerde functies zoals sjablonen, bulkverzending, persoonlijke ondertekening en ondertekening op basis van formulieren. Je kunt documenten onderweg ondertekenen via de mobiele apps en deze integreren met andere apps met behulp van REST API's.
Meer informatie over Zoho Sign
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Documentcontrolesoftware om te voldoen aan voorschriften en normen die gebruiksvriendelijk zijn dankzij intelligente integratie met Windows.
Automatiseer documentcontroleprocedures om te voldoen aan voorschriften en normen met behulp van betaalbare, in Windows geïntegreerde Document Locator-software. Kwaliteitsdocumenten, corrigerende acties, standaard operationele procedures, non-conformiteitsrapporten, training, werkinstructies en meer worden efficiënter en nauwkeuriger beheerd. Er wordt een volledig audit-traject vastgelegd. Workflow, rapportage, beveiliging en meer zijn inbegrepen. Beheer bestanden efficiënt volgens regelgevende normen zoals ISO, FDA, HIPAA, SOX (Sarbanes-Oxley) en meer.
Meer informatie over Document Locator
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
End-to-end levenscyclusbeheer van documenten met geautomatiseerde routering, goedkeuringen, dashboards, samenwerking en herbruikbare gegevens. Meer dan 400.000 gebruikers.
Gecontroleerde documentenstroom End-to-end levenscyclusbeheer van documenten met geautomatiseerde routering, goedkeuringen, dashboards, samenwerking en herbruikbare gegevens.
Rijke workflowtools om efficiëntie of groei aan te drijven. Snelle implementatie zonder code voor een snel ROI. Regelmatige nieuwe functies.
400.000 gebruikers wereldwijd gebruiken Legito om hun werk te creëren, samen te werken en hun werk uit te voeren. Eén geïntegreerde codeloze oplossing. Inclusief LexisNexis, PriceWaterhouseCoopers, Skoda Auto en Societe Generale Group.
Meer informatie over Legito
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Software voor documentautomatisering zonder code om je veelgebruikte formulieren en sjabloondocumenten om te zetten in intelligente webformulieren.
Software voor het samenstellen van documenten zonder code om aangepaste webformulieren te maken die gegevens in je Word- of pdf-documenten invullen. Twee stappen.
1. Maak eerst je vragenlijst (zoals bij Typeform).
2. Laad je sjabloondocumenten en verbind de vragen met je documenten. Voeg logische sprongen, voorwaarden, berekeningen en opmaakspecificaties toe.
Voer vervolgens je workflow uit of deel met anderen om voltooide documenten te genereren. Gebruikers besparen 90% aan opmaaktijd.
Boek een live demo op de website.
Meer informatie over Gavel
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Systeem voor gegevensbeheer en projectsamenwerking voor architecten-, ingenieurs- en bouwbureaus.
12d Synergy is software voor gegevensbeheer en projectsamenwerking voor architecten-, ingenieurs- en bouwbureaus. Het beheert de duizenden e-mails, documenten, taken en gigabytes aan geospatiale en CAD-gegevens voor je omgevingsprojecten.
Bij 12d Synergy draait het om het stroomlijnen van de manier waarop je werkt en samenwerkt door het creëren van een gemeenschappelijke data-omgeving en één enkele bron van waarheid. Ontdek hoe meer dan 8000 architecten, ingenieurs en bouwmensen slimmer werken met 12d Synergy.
Meer informatie over 12d Synergy
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Beheer de volledige levenscyclus van documenten en content, inclusief versiebeheer, levenscyclusbeheer, annotaties en revisies.
Voor biowetenschappen: beheer de volledige levenscyclus van documenten en content, inclusief versiebeheer, levenscyclusbeheer, annotaties, revisies, elektronische handtekeningen en delen. Office365-integratie, waardoor samenwerking en eenvoudig bewerken mogelijk is; trainingsbeheer lezen en begrijpen, inclusief directe selectie van het publiek en het toepasselijke examen; binderbeheer inclusief revisie van documenten en dossiers; volledig auditspoor en e-handtekeningen die voldoen aan 21 CFR deel 11, deel 820 en meer.
Meer informatie over Dot Compliance
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Lobster_data. De meest veelzijdige Data Hub. Volledig No-Code. Krachtige software voor alle integraties: tussen eigen systemen (EAI), met partners (EDI) en met devices (IoT).
Lobster_data is de meest veelzijdige, no-code data hub die bedrijven ondersteunt met het maken van integraties tussen hun eigen IT systemen (EAI), met hun partners (EDI) en met devices (IoT).
De koppelingen/integraties worden in de gebruiksvriendelijke interface ‘no-code’ geconfigureerd. Dankzij de uitgebreide ondersteuning (zie afbeeldingen) koppelt Lobster_data met alles - ook legacy IT-applicaties. Gegevensmanipulatie wordt eenvoudig dankzij de uitgebreide set functies. De uitgebreide monitoringsfunctionaliteiten garanderen hoge beschikbaarheid.
Beschikbaar On-Premise, (Private) Cloud, iPaaS of in een gecombineerde setup.
Meer informatie over Lobster_data
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Eenvoudig te starten, gebruiksvriendelijke software voor content- en procesbeheer. Altijd en overal veilig toegang tot je bestanden.
Contentverse is eenvoudig te gebruiken bestandsbeheersoftware die voldoet aan de normen van de sector en naadloos integreert met je bestaande hardware en software.
Dankzij de veelzijdigheid van Contentverse kunnen de oplossingen worden geïmplementeerd in verschillende verticale markten, zoals boekhouding, bouw, onderwijs, financiële dienstverlening, gezondheidszorg, productie, juridische zaken, overheid en nog veel meer. Als je organisatie veel papierwerk heeft, digitaal wil gaan en processen te beheren heeft, past Contentverse goed bij jou.
Meer informatie over Contentverse
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Met Open Bee Digital Platform kun je papierloos werken, de operationele kosten verlagen en de productiviteit van werknemers verbeteren.
De oplossing voor documentbeheer Open Bee vereenvoudigt het vastleggen, zoeken, delen, goedkeuren, beveiligen en juridisch correct bewaren van je informatie. Verbeter de communicatie en samenwerking met het sociale intranet en deel documenten in een beveiligde extranet-portal. Vereenvoudig de dagelijkse taken met bedrijfsprocesbeheer (e-formulieren en geautomatiseerde workflows) en elektronische handtekening. Automatiseer elke fase van de verwerking van leveranciersfacturen en bewaar je hele gegevensgeschiedenis voor de lange termijn in een datacenter.
Meer informatie over OPEN BEE Electronic Document Management
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Kosteneffectieve, cloudgebaseerde software voor documentbeheer zonder installatiekosten, ideaal voor kleine en middelgrote bedrijven.
Betaalbare, cloudgebaseerde software voor documentbeheer zonder installatiekosten, ideaal voor kleine en middelgrote bedrijven. Beschikt over een centraal documentenarchief, geïntegreerde workflowtools die documentbeoordelings- en goedkeuringsprocessen automatiseren, geautomatiseerde e-mailmeldingen en geïntegreerde analyses en rapporten. Kan worden gecombineerd met andere isoTracker-modules om een uitgebreid QMS-systeem te bieden.
Meer informatie over isoTracker Document Management
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Biedt elektronisch documentbeheer om de beveiliging en naleving van de documenten van je organisatie te handhaven.
DocXellent is een toonaangevende leverancier van software voor elektronisch documentbeheer en hoogwaardige softwaretoepassingen, met meer dan 30 jaar ervaring. De producten worden zo ontworpen dat ze configureerbaar zijn, zodat klanten de functies voor elektronisch documentbeheer en kwaliteitsbeheer kunnen organiseren zoals zij werken.
Meer informatie over DocXellent
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
ComplianceWire® van UL is een 21 CFR Part 11 en EU Annex 11 compliant en volledig gevalideerd LMS.
ComplianceWire van UL is het toonaangevende webgebaseerde platform dat speciaal is ontworpen voor sterk gereguleerde sectoren. Het team is vanaf de basis opgebouwd en heeft het platform ontworpen om de creatie, levering en rapportage van je op rollen gebaseerde trainings-, kwalificatie- en complianceprogramma's effectief en efficiënt te automatiseren. Al meer dan 20 jaar zijn ComplianceWire, evenals de levenswetenschappelijke e-learningcursussen van UL de vertrouwde leeroplossing die wordt gebruikt door de Amerikaanse FDA. Bezoek de website.
Meer informatie over ComplianceWire
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Uniforme, eenvoudig te gebruiken oplossing voor documentcontrole voor gereguleerde sectoren, zoals cosmetica, consumentengoederen en chemicaliën.
Uniforme, eenvoudig te gebruiken oplossing voor documentcontrole voor gereguleerde sectoren, zoals cosmetica, consumentengoederen en chemicaliën. Maak voor alle functies, regio's, interne teams en externe partners de documentcontrole eenvoudig. In plaats van een lokale documentrepository of een gehypete gedeelde schijf in de cloud, kun je met de oplossing van Veeva jouw kritieke document- en datagestuurde processen stroomlijnen, altijd en overal veilige toegang bieden en genieten van een moderne, intuïtieve gebruikerservaring.
Meer informatie over Veeva QualityOne EQMS
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Compleet documentcontrole- en -beheersysteem voor de techniek en bouw. Gebruikt door marktleiders over de hele wereld.
Technologie moet je de vrijheid geven om je te concentreren op datgene waar je goed in bent.
Daarom is er deze effectieve tool voor documentcontrole en -beheer.
Assai biedt ongeëvenaarde functionaliteit en gebruiksgemak en is een favoriete tool voor marktleiders zoals BP en Arrow Energy.
Meer informatie over Assai
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening
Kwaliteitsbeheersysteem met ingebouwde kwaliteitsmethodologieën, geavanceerde gebruikersworkflow, en elimineert handmatige formulieren en redundante gegevensinvoer.
uniPoint is toonaangevende software voor kwaliteitsbeheer en compliance management voor fabrikanten van medische apparatuur, luchtvaart-, automobiel- of algemene producenten. Met meer dan 40 standaardintegraties zijn ze marktleider op het gebied van ERP-geïntegreerde kwaliteitsbeheersoftware. uniPoint beheert non-conformiteiten; corrigerende/preventieve maatregelen; documentcontrole; beheer van tools en apparatuur; klantenservice; verzoeken/wijzigingsbeheer, auditing, onderwijs en training; gezondheid en veiligheid, onderzoeken, inspecties, leveranciersbeheer en risicobeheer.
Meer informatie over UniPoint Quality Management Software
...
Meer informatie
Functies
- Archiveren en retentie
- Versiebheer
- Veranderingsbeheer
- Elektronische handtekening