Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Documentbeheer software

Documentbeheer software helpt bedrijven hun documenten te beheren op een manier die voldoet aan overheidsvoorschriften en industrievoorschriften.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Documentbeheer software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

77 resultaten

QBD.Net is software voor documentbeheer die standaardconform documentbeheer, -controle en -archivering biedt in één oplossing. Meer informatie over QBD.Net
QBD.Net combineert documentbeheer, -controle en -archivering, SOP's (Sales and Operations Planning), elektronische handtekeningen en versiebeheer in één software. Het is volledig ingebed in de MS Office-omgeving en geeft je de mogelijkheid om met je vertrouwde programma's te blijven werken, terwijl je QBD.Net gebruikt om alle documentbewakings- en onderhoudsprocessen te beheren. Meer informatie over QBD.Net

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
SimplerQMS is volledig gevalideerde en conforme QMS-software voor biowetenschappen die verschillende QMS-modules integreert, zoals documentcontrole, CAPA's en meer. Meer informatie over SimplerQMS
SimplerQMS biedt kant-en-klare QMS-software met robuuste documentcontroles die speciaal zijn ontworpen voor bedrijven in de biowetenschappen. Alle relevante modules voor biowetenschappen, zoals documentcontrole, training, CAPA's, leveranciers, audits en meer, zijn geïntegreerd in één QMS-softwareoplossing. Met de volledig gevalideerde, cloudgebaseerde oplossing kunnen organisaties efficiënt en papierloos werken en daarbij voldoen aan de voorschriften, zoals FDA 21 Part 11, GxP, GAMP5, MDR, ISO 13485, ICH Q10 en meer. Meer informatie over SimplerQMS

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
NAGIX stelt organisaties in staat om grote hoeveelheden documenten efficiënt en automatisch om te zetten in volledig toegankelijke PDF's Meer informatie over Nagix
NAGIX is een geavanceerd digitaal toegankelijk documentsysteem waarmee organisaties efficiënt en automatisch! zet grote hoeveelheden documenten om in UA-compatibele, toegankelijke PDF's, ten behoeve van slechtzienden en in overeenstemming met wet- en regelgeving die organisaties verplicht om hun klanten toegankelijke formulieren en documenten te verstrekken. Meer informatie over Nagix

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Met onze oplossing kun je inkoopfacturen, servicemeldingen, orderbevestigingen, bestelbonnen of declaraties snel verwerken. Meer informatie over WhiteVision
Wil jij in een efficiënte en eenvoudige manier inkomende documenten verwerken en boeken naar jouw ERP-systeem? WhiteVision biedt een oplossing. Met onze oplossing kun je snel en gemakkelijk elke inkoopfactuur, servicekennisgeving, orderbevestiging, bestelformulier of declaratie verwerken. Op deze manier heb jij de ruimte om je te concentreren op uitdagende taken waarmee je meer waarde toevoegt aan jouw organisatie. Meer informatie over WhiteVision

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Software voor documentcontrole eenvoudig gemaakt. Beheer documenten met een webgebaseerde oplossing die je bedrijf verbindt. Meer informatie over QT9 QMS
Software voor documentcontrole eenvoudig gemaakt. Beheer je documenten centraal in een webgebaseerde oplossing die compliance vereenvoudigt en audits eenvoudiger maakt. Werk overal samen met gebruikers en automatiseer revisiecontrole. Verbind je locaties, afdelingen en mensen met het QT9 QMS. Moderniseer documentcontrole en blijf conform aan de regelgeving door middel van e-mailwaarschuwingen en FDA 21 CFR Part 11-conforme elektronische handtekeninggoedkeuringen. Altijd en overal toegang tot de nieuwste versie van je documenten. Meer informatie over QT9 QMS

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
AppQual is software voor webkwaliteit- en QHSE-beheer (Quality, Health, Safety and Environment). Je kun er je al je actieplannen, audits, non-conformiteiten en claims mee beheren. Meer informatie over AppQual
AppQual is software voor webkwaliteit- en QHSE-beheer (Quality, Health, Safety and Environment). Je kunt er je al je actieplannen, audits, non-conformiteiten en claims mee beheren. AppQual is ergonomisch, maar is ook heel gemakkelijk in te stellen en heel eenvoudig om je indicatoren mee te bewerken. Met AppQual kun je ook je QHSE-documentatie, je checklists, je vaardighedenmatrix, je leveranciersevaluaties, je FMEA's (Failure Modes and Effects Analysis) en je workflows beheren. AppQual kan worden gebruikt in versies met meerdere locaties en meerdere talen. Meer informatie over AppQual

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Met monday.com Work OS kun je documenten creëren, beheren en delen op een manier die voldoet aan de overheids- en sectorvoorschriften.
Met monday.com Work OS kun je moeiteloos documenten creëren, beheren en delen op een manier die voldoet aan de overheids- en sectorvoorschriften. Automatiseer workflows voor documentgoedkeuring om tijd te besparen, stel duidelijke documentmachtigingen in om datalekken of ongeoorloofde toegang te voorkomen en maak back-ups van gevoelige informatie. monday.com faciliteert eenvoudige samenwerking en verhoogde efficiëntie gedurende de hele levenscyclus van documentbeheer, waardoor documentcontrole een naadloos onderdeel van je bedrijfspraktijken wordt. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Krachtige, maar eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde software voor bouwprojectbeheer voor alle bouwprofessionals, tegen één vast tarief.
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware, en helpt bedrijven de projectefficiëntie en aansprakelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen en te mobiliseren en uiteindelijk de winst te vergroten. Procore stelt bouwprofessionals in staat om samen te werken aan projecten vanaf elk met internet verbonden apparaat, waarbij ze toegang hebben tot alle projectdocumenten, contracten, RFI's, indieningen, planningen en tekeningen en meer. Meer informatie over Procore

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Gemakkelijke en snelle manier om je documenten online te laten ondertekenen met sjablonen, branding, teamfuncties, API en meer.
Digisigner is een cloudgebaseerd programma voor digitale handtekeningen dat wordt gebruikt om facturen te beveiligen en contracten te beheren of ondertekenen. Met DigiSigner kun je ingebouwde sjablonen en aangepaste brandingtools gebruiken om het uiterlijk van je handtekening geheel te ontwerpen op Windows en Mac. Gebruik een muis om je handtekening te ontwerpen of upload een afbeelding. Digisigner maakt ook gebruik van SSL-codering om de ondertekende documenten te beschermen en alles veilig te houden. Meer informatie over DigiSigner

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Deze oplossing voor documentbeheer transformeert je kantoor met geavanceerde automatisering en tools voor het delen van bestanden.
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige workflowautomatiseringstools combineert om de manier waarop je bedrijf met papierwerk omgaat te transformeren. Het systeem van eFileCabinet gebruikt OCR-sjablonen om elk type document dat je gebruikt te herkennen. Wanneer je iets scant of uploadt, weet het systeem dus hoe het genoemd en waar het gearchiveerd moet worden. Haal documenten onmiddellijk op met behulp van trefwoorden in het document. Raak nooit meer een document kwijt. Meer informatie over Revver

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Met de software voor documentcontrole kan je bedrijf je producten sneller op de markt brengen tegen lagere kosten en met grotere efficiëntie.
MasterControl Documents vormt het middelpunt van het pakket oplossingen van MasterControl Quality Excellence. Het beheert de gehele levenscyclus van documenten, van creatie tot distributie, goedkeuring en veroudering. De oplossing biedt een gecentraliseerde opslagplaats voor alle documenten die vereist zijn voor naleving, waardoor controles en inspecties eenvoudiger worden. Het wordt geleverd met robuuste functies voor revisiebeheer, samenwerking en analyse. Vijf van de belangrijkste toezichthouders in de VS vertrouwen op en gebruiken deze oplossing. Meer informatie over MasterControl Quality Excellence

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
PowerDMS software is de manier voor organisaties met een hoog risico om hun belangrijkste content te beheren, delen en betuigen.
PowerDMS software is de manier voor organisaties met een hoog risico om hun belangrijkste content te beheren, delen en betuigen. Vandaag vertrouwen meer dan 3000 klanten in de publieke en private sector op PowerDMS om hen te helpen risico's te verminderen, workflows te vereenvoudigen en levens te redden. PowerDMS is toegankelijk vanaf elk bureaublad of mobiel apparaat en geeft medewerkers overal en altijd toegang tot de meest recente beleidslijnen, trainingen, plattegronden, foto's en video's. Meer informatie over PowerDMS

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Automatiseer je HR-proces om het maximale te halen uit je belangrijkste medewerkers!
Met Zoho People kun je al je HR- en benefitsprogramma's beheren vanuit een centrale locatie waardoor het gemakkelijker dan ooit is om toptalent aan te trekken, te behouden en te belonen. Dit alles terwijl je de kosten verlaagt, tijd bespaart en je HR-inspanningen integreert en afstemt op de rest van je organisatie. Meer informatie over Zoho People

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
IT Glue is een bekroond documentatieplatform dat IT-providers helpt om de verspilde tijd bij het zoeken naar informatie drastisch te verminderen.
MSP's zweren bij IT Glue en gaven het de afgelopen twee jaar meer dan 30 onderscheidingen in de sector. Met één blik zie je waarom. IT Glue automatiseert en structureert de documentatie die je nodig hebt om je klanten van dienst te zijn. De resultaten: 50% of meer van de tijd die je technici verspillen met zoeken naar informatie is geëlimineerd. Het verminderen van tijdverspilling leidt tot verhoogde productiviteit, betere klantenservice en uiteindelijk tot hogere marges. Meld je aan voor een demo en ontdek waarom IT Glue een essentieel onderdeel is van elke MSP-stack. Meer informatie over IT Glue

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Vertrouwd door meer dan 5 miljoen gebruikers.
Aconex van Oracle is het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Met meer dan 5 miljoen gebruikers en met een projectwaarde van meer dan $ 1 biljoen in meer dan 70 landen, verbindt Aconex van Oracle eigenaren, aannemers en hun projectteams in de bouw-, infrastructuur-, en energie- en grondstoffensector, en biedt het projectbrede zichtbaarheid en controle tussen verschillende organisaties die samenwerken aan hun projecten. Meer informatie over Oracle Aconex

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Creëer één centrale bron van authenticiteit voor al het zakelijk materiaal van je bedrijf.
Creëer één centrale bron van feiten voor al het zakelijk materiaal van je bedrijf en zorg ervoor dat je operationele systeem efficiënt werkt met workflows voor het goedkeuren van documenten, versiebeheer, een audit trail, samenwerkingsapplicaties en de mogelijkheid om content op grote schaal bij te werken. Met Seismic kun je besmetting van de inhoud voorkomen en voorkomen dat dubbele en oude bestanden in handen komen van je verkopers. Meer informatie over Seismic

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
M-Files beveiligt documenten en workflows. Automatiseer goedkeuringen, beheer de toegang en houd moeiteloos elke versie bij.
M-Files biedt een uitgebreide oplossing voor intelligente documentcontrole. Onze metagegevensgestuurde aanpak classificeert en organiseert automatisch documenten, waardoor verwarring over versies wordt voorkomen en je altijd verzekerd bent van de laatste versie. De geautomatiseerde workflows stroomlijnen de beoordelings- en goedkeuringsprocessen van documenten, elimineren knelpunten en versnellen de voltooiingstijden. De gedetailleerde toegangscontroles waarborgen dat alleen bevoegde gebruikers toegang hebben tot gevoelige informatie, en dankzij de uitgebreide auditsporen is er een duidelijke geschiedenis van documentactiviteiten. Met M-Files kan je team veilig samenwerken, documenten effectief beheren en nalevingsrisico's minimaliseren, dit alles binnen een gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over M-Files

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
De gebruiksvriendelijke oplossing voor documentbeheer van Digify helpt je de toegang en distributie van je pdf-bestanden en documenten te controleren.
Met documentcontrole kun je auteursrechtbescherming instellen en opleggen voor je intellectuele eigendom, zoals marktonderzoek, eBooks, trainingsmateriaal, modules, rapporten en andere vertrouwelijke documenten. Je kunt je digitale bestanden beschermen tegen ongeoorloofde herdistributie en de manieren beperken waarop je klanten of ontvangers content kopiëren. Digify is ISO27001-gecertificeerd en ondersteunt meer dan 400.000 professionele gebruikers in 138 landen. Meer informatie over Digify

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Q-Pulse biedt een risicogebaseerde benadering van kwaliteits- en documentbeheer die helpt te voldoen aan normen en voorschriften.
Q-Pulse biedt een risicogebaseerde benadering van kwaliteits- en documentbeheer die organisaties kan helpen te voldoen aan sectorspecifieke normen en voorschriften. De gebruiksvriendelijke software biedt een centraal punt van inzicht voor alle relevante documentatie, gegevens, materialen en activiteiten die verband houden met het kwaliteitsproces. Modules zijn onder meer: documentbeheer, risicobeheer, CAPA-beheer, audit en bevindingen, rapportage, competentie en ontwikkeling van personeel, en leveranciersbeheer. Meer informatie over Ideagen Quality Management

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Gegevenstoegang configureren, ondertekenaarsrechten instellen, beschermen bij lopende screening, fraude voorkomen en risico's verminderen met AP-controles.
Integreer betalingen rechtstreeks met systemen zoals LinkTrust, HasOffers, HitPath en CAKE. Tipalti beheert massabetalingen aan wereldwijde affiliates en automatiseert het hele proces – van whitelabel affiliate-onboarding tot betaalmethode en valutaselectie, wereldwijde overschrijving, vroege betalingen, communicatie van betaalstatus, afstemming van betalingen en belastingsrapporten. Ontdek waarom bedrijven zoals GoDaddy, MaxBounty en GlobalWide Media op Tipalti vertrouwen voor hun betalingen aan affiliates. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
QMS voor medische apparaten, farmaceutica en biotech. 100% conformiteit met FDA/ISO/GxP, 5x snellere documentcontrole, training, CAPA, NCR's, audits en nog veel meer.
Beoordeeld als toonaangevende, eenvoudigste en snelste QMS-, CAPA- en compliance-software door bedrijven op het gebied van medische apparatuur, farmaceutica en biotech. Honderden door de FDA, ISO en GxP gereguleerde bedrijven in meer dan 80 landen vertrouwen op Qualio om hun kwaliteitsteam, tools, processen en gegevens samen te brengen op één gemakkelijk te beheren plaats. Met experts uit de sector op het gebied van personeel en klantenservice op afroep, werken ze met je samen om strategie te implementeren, audits voor te bereiden en handmatige processen om te zetten in digitale. Vraag vandaag nog een persoonlijke demo aan. Meer informatie over Qualio

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
Stroomlijn je documentgerelateerde processen voor het schrijven, bewerken, goedkeuren en laten ondertekenen door medewerkers.
Cloudgebaseerde oplossing voor documentbeheer voor ziekenhuizen: MediaLab voldoet aan je naleving- en beveiligingsvereisten, bespaart tijd en energie en beheert de volledige levenscyclus van je documenten, en dit alles met papierloze documentatie. Werknemers hebben moeiteloos toegang tot relevante documenten, waardoor ze minder tijd kwijt zijn met zoeken naar beleidsregels en procedures. Verklaring van begrip worden verzameld en opgeslagen en kunnen tijdens audits snel worden opgehaald. Meer informatie over Document Control

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
De VDR- en documentbeheeroplossing voor ondernemingen van CapLinked biedt bedrijven een manier om al hun informatie veilig te delen en volgen.
CapLinked biedt de toonaangevende Virtual Data Rooms (VDR) en Enterprise-oplossing voor documentbeheer in de sector. Ga binnen enkele minuten aan de slag met een gratis proefversie van dit self-serviceproduct. Of bel voor deskundige hulp bij ondernemingsaccounts. Voor ontwikkelaars is er een volledige API met privésleutels beschikbaar. Deel, volg en controleer op veilige wijze al je bestanden en andere communicatie binnen en buiten je organisatie. Open of deel met vertrouwen overal en op elk apparaat je informatie. Meer informatie over CapLinked

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
LogicalDOC is een intuïtieve en goed presterende oplossing die de kracht van documentbeheer voor grote ondernemingen biedt aan middelgrote bedrijven.
LogicalDOC helpt elk type organisatie over de hele wereld om controle te krijgen over documentbeheer, met speciale aandacht voor het snel ophalen van content en automatisering van bedrijfsprocessen. Met de oplossing kan je team elk gewenst aantal documenten maken, schrijven en coördineren. Met LogicalDOC verhoog je de samenwerking en productiviteit via de volgende generatie webinterface, integratie met Microsoft Office en Outlook en automatische import vanuit je gedeelde mappen. Meer informatie over LogicalDOC

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening