Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Software voor financiële diensten met de meeste reviews van onze gebruikers

44 resultaten
OneCore voor Microsoft Dynamics is de door Microsoft gecertificeerde softwareoplossing voor financiële diensten voor leningen, leases, wagenparken en meer. Meer informatie over OneCore
OneCore voor Microsoft Dynamics 365 Business Central is een door Microsoft gecertificeerde oplossing voor financiële diensten. De software biedt volledige ondersteuning voor deze belangrijke financiële producten: huurkoop, financiën en operationele leasing, leningen, wagenparkbeheer. De kern van Solitea OneCore is geavanceerd productbeheer en een transactiemodule die zowel voorovereenkomst- als na-activeringsprocessen aanstuurt. Je beschikt over één geïntegreerd systeem met juridische ondersteuning en online gegevensverwerking waarmee je je bedrijf een boost kunt geven. Meer informatie over OneCore

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Integreer Windward in je toepassing om snel en gemakkelijk de aantrekkelijke documenten te leveren waar je gebruikers om vragen. Meer informatie over Windward Core
Windward Studios is een wereldleider in software voor het genereren van documenten voor de financiële dienstverlening. Deze oplossing met weinig code biedt ervaren gebruikers de mogelijkheid om vervelende formulieren, verklaringen en rapporten te stroomlijnen met aangepaste, professioneel ogende sjablonen in Microsoft Office die rechtstreeks verbinding maken met de gegevens voor een snelle, foutloze uitvoer. Meer informatie over Windward Core

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Automatiseer de boekingen, annuleringen, herinneringen en betalingen van je klanten met behulp van deze zeer gebruiksvriendelijke online planningssoftware. Meer informatie over Acuity Scheduling
Bespaar tijd en bereik altijd en overal meer nieuwe klanten dankzij het gemak van Acuity voor het zelf boeken van afspraken. Vanaf het moment dat klanten bij je boeken, staat Acuity 24/7 klaar om automatisch merkeigen en aangepaste boekingsbevestigingen te verzenden, sms-herinneringen te sturen, hen zelfstandig hun afspraken te laten verzetten op basis van jouw beschikbaarheid en betalingen te verwerken. Met Acuity verloopt je dagelijkse werk soepeler. Maak individuele agenda's aan voor je personeel en locaties, en stel afspraaktypen in waardoor klanten blijven terugkomen. Meer informatie over Acuity Scheduling

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Automatiseert transactionele datasets en converteert financiële gegevens naar een eenvoudig te begrijpen, toegankelijk en verenigbaar formaat. Meer informatie over Kani
Kani is in het leven geroepen om enkele van de moeilijkste uitdagingen van fintechs aan te pakken in de betalingssector. BIN-sponsors, innovatieve banken en andere fintechs gebruiken Kani om binnen 30 seconden twee weken aan transactierapportage- en afstemmingswerk te doen. Het SaaS-platform maakt complexe betalingsgegevens eenvoudig, zodat klanten zich kunnen concentreren op het opbouwen van een geweldig fintech-bedrijf; van geautomatiseerde afstemming en gestroomlijnde naleving tot het creëren van rapporten. Meer informatie over Kani

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen.
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen. Meer informatie over PayPal

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Mobielgebaseerd platform voor sociale handel waarmee gebruikers geldoverboekingen kunnen uitvoeren voor alle soorten aankopen.
Mobielgebaseerd platform voor sociale handel waarmee gebruikers geldoverboekingen kunnen uitvoeren voor alle soorten aankopen. Meer informatie over Venmo

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Cloudgebaseerde en veilige digitale-portemonneetoepassing die is ontworpen voor het verwerken van betalingen, het bijhouden van de omzet, het delen van aanbiedingen en meer.
Cloudgebaseerde en veilige digitale-portemonneetoepassing die is ontworpen voor het verwerken van betalingen, het bijhouden van de omzet, het delen van aanbiedingen en meer. Meer informatie over Google Pay

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprin cipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die meer controle, zichtbaarheid en automatisering biedt voor de financiële teams van vandaag.
Spendesk is een cloudgebaseerde SaaS-oplossing voor uitgaven en financieel beheer voor grote ondernemingen. Het is door financiële experts ontworpen voor financiële teams en geeft CFO's en accountants kantoren realtime gegevens over bedrijfsuitgaven, betalingen, transacties en inkooporders. Maak onmiddellijk rapporten aan en krijg een compleet uitgavenoverzicht wanneer je maar wilt - zonder te hoeven wachten op creditcardbonnen en onkostendeclaraties. Spendesk wordt vertrouwd door meer dan 2500 bedrijven en helpt bedrijven overal ter wereld slimmer te besteden. Meer informatie over Spendesk

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
Dankzij krachtige software met nummerkiesfunctie kunnen financiële servicemedewerkers in minder tijd met meer prospects praten. Uitstekende functionaliteiten. Eenvoudig te gebruiken. Geen contracten. Probeer het gratis uit zonder creditcard. Meer informatie over PhoneBurner

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Sage 300cloud is een ideale oplossing voor bedrijfsmanagement voor groeiende service- en distributiebedrijven.
Sage 300cloud helpt bedrijven bij het beheer van hun financiële en boekhoudkundige behoeften. Het product maakt het beheer van bedrijfsfinanciën over de grenzen heen, in meerdere valuta's en op meerdere locaties minder ingewikkeld. Sage 300cloud is vooral populair bij bedrijven met complexe bedrijfsstructuren zoals multi-entiteiten, franchisenemers en bedrijven met een internationale dochteronderneming, omdat het sterke functies voor grootboekconsolidatie heeft en moeiteloos automatisch rekening kan houden met overdrachten tussen bedrijven. Meer informatie over Sage 300cloud

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Brex is de eerste bedrijfskaart voor startups en e-commerce, met eenvoudige instellingen en 10-20 x hogere limieten om je bedrijf op te schalen.
Brex is een oplossing voor onkostenbeheer voor startups en e-commerce. Help je bedrijf op te schalen met een eenvoudige installatie en een bedrijfskaart die beloningen biedt. Upload ontvangsten via de Brex-app of verzend ze via sms en e-mail. Voeg nieuwe gebruikers toe, geef kaarten uit en stel bestedingslimieten in voor iedereen in het team. Voor startups en e-commercemerken. Een eenvoudige manier om je cashflow en seizoensinvloeden te beheren. Meld je binnen 5 minuten online aan. Meer informatie over Brex

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Geniet van superieure gegevensverwerking met de pronghorn-server van Focus 9.
Focus 9 is toonaangevende ERP-software die is uitgerust met ultramoderne technologie van Focus Softnet, een onderscheiden leverancier van bedrijfstoepassingen die producten ontwerpt met geavanceerde capaciteiten. De uitgebreide web-based software, Focus 9, is uitgerust met geavanceerde tools waarmee organisaties in verschillende sectoren de kritieke bedrijfsfuncties kunnen optimaliseren, waaronder beheer van menselijk kapitaal, boekhouding, financiën, bedrijfsprestaties, leveranciers en klantrelaties. Meer informatie over Focus X

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Een SaaS-loonlijst en verlof-app voor Maleisische bedrijven.
PayrollPanda Sdn Bhd is een Maleisisch SaaS-bedrijf dat zich richt op het leveren van HR-cloudapplicaties van wereldklasse. Hun vlaggenschipproduct is PayrollPanda, een online payroll-app die zich speciaal richt op Maleisische mkb's. Met de online software kunnen bedrijfseigenaren en HR-managers met slechts enkele klikken LHDN-goedgekeurde loonlijsten uitvoeren. Het doel is om payroll eenvoudig en snel te maken, en de gebruiksvriendelijke interface maakt het voor iedereen gemakkelijk om payroll uit te voeren. Meer informatie over PayrollPanda

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
ECM-oplossing die geïntegreerd documentbeheer, bedrijfsprocesbeheer en archiefbeheer combineert.
OnBase enterprise content management-software combineert geïntegreerd documentbeheer, bedrijfsprocesbeheer en archiefbeheer in één applicatie. OnBase kan worden gebruikt als een gehoste of on-premise s-oplossing, waarmee organisaties bedrijfsprocessen kunnen automatiseren en de tijd en kosten voor het uitvoeren van belangrijke bedrijfsfuncties kunnen verminderen door het beheer en de controle van inhoud. Meer informatie over OnBase

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Total Expert is een fintech softwarepionier van het eerste moderne marketingbesturingssysteem op ondernemingsniveau.
Total Expert is een fintech softwarepionier van het eerste moderne marketingbesturingssysteem op bedrijfsniveau dat krediet- en financiële dienstverleners in staat stelt om klanten voor het leven te creëren door menselijke relaties te combineren met digitale eenvoud. Dit platform stimuleert marketing en omzetgroei voor 10% van 2 biljoen dollar per jaar in de Amerikaanse hypotheeksector, en zorgt ervoor dat banken en kredietverstrekkers voorblijven op de manier waarop consumenten verwachten te communiceren, winkelen en hun financiële leven in het digitale/sociale tijdperk te beheren. Meer informatie over Total Expert

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Intelligente persoonlijke assistent voor verkoopteams.
Vymo is een intelligente persoonlijke verkoopassistent; het registreert verkoopactiviteiten automatisch en voorspelt op intelligente wijze de volgende goede acties. Vymo heeft 100.000 gebruikers in meer dan 40 grote ondernemingen zoals AXA, Allianz, FE Credit, Generali, HDFC Bank en Sumitomo. Vymo is een Gartner Cool Vendor en wordt gefinancierd door Emergence Capital en Sequoia Capital. Meer informatie over Vymo

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Plaid is een technologieplatform waarmee toepassingen verbinding kunnen maken met bankrekeningen van gebruikers.
Plaid is een technologieplatform waarmee toepassingen verbinding kunnen maken met bankrekeningen van gebruikers. Plaid richt zich op het verlagen van de toetredingsdrempels voor financiële diensten door het gemakkelijker en veiliger te maken om financiële gegevens te gebruiken. Meer informatie over Plaid

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Slimme software voor boekhouding en consolidatie in de cloud met bedrijfsanalyse, cashflowprognoses en -beheer en budgettering.
AccountsIQ biedt slimmere boekhouding voor middelgrote organisaties en groepen. Met de technologie en prijsvoordelen van een cloudgebaseerde toepassing maakt AccountsIQ geavanceerde boekhouding en rapportage op maat betaalbaar met één maandelijks bedrag. Het unieke consolidatie-aspect maakt het een ideale oplossing voor ondernemingen met meerdere bedrijven. Omvat bedrijfsanalyse, cashflowprognoses en -beheer, budgettering voor verkoopadviseurs, accountants, franchisegevers. Integreert via de open API met een reeks apps. Meer informatie over AccountsIQ

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
De software van Coconut is een platform voor klantenbinding dat bij elke interactie een grotere personeelsefficiëntie en groei biedt.
Het platform voor het beheer van klantenbinding van Coconut helpt ondernemingen om hun personeel efficiënter te laten werken, groei te stimuleren en de waarde van elk contact te verhogen. Door middel van een naadloze omnichannel-ervaring en moeiteloze gegevensverzameling kun je voldoen aan veranderende klantverwachtingen en zinvolle connecties tot stand brengen. Meer informatie over Coconut Software

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
eMoney Advisor is een vermogensplanningssysteem voor financiële adviseurs dat hoogwaardige transparantie, toegankelijkheid en veiligheid biedt.
eMoney Advisor is een vermogensplanningssysteem voor financiële adviseurs dat hoogwaardige transparantie, toegankelijkheid, veiligheid en organisatie biedt voor alles wat van invloed is op het financiële leven van hun klanten. eMoney is een platform dat is bedacht en gemaakt door adviseurs voor adviseurs, en zijn bekroonde software en hulpbronnen zijn afgestemd op het transformeren van het vermogen van de adviseur om uitgebreide financiële plannen te implementeren en klanten voor te bereiden op een veilige financiële toekomst. Meer informatie over emX

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
B4B Payments biedt slimme en flexibele oplossingen voor betalingsverwerking waarmee organisaties van elke omvang uitgaven kunnen beheren, de loonadministratie kunnen vereenvoudigen en werknemersbeloningen en incentives kunnen aanbieden.
B4B Payments biedt vooruitstrevende oplossingen voor betalingsverwerking waarmee organisaties van elke omvang uitgaven kunnen beheren, de loonadministratie en terugbetalingen kunnen vereenvoudigen en werknemersbeloningen en incentives kunnen aanbieden. B4B Payments heeft meer dan 1000 klanten en krijgt er steeds meer bij. Het bedrijf is in 2019 verkozen tot het beste vooruitbetaalde product van het jaar en is actief in Europa en Noord-Amerika. Meer informatie over B4B Payments

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
TOGGLE helpt beleggers om de dagelijkse informatiestroom te beheren, naar verborgen kansen te zoeken, en activa-aanjagers en patronen uit het verleden te analyseren.
TOGGLE is door AI aangedreven analysesoftware die discretionaire beleggers helpt om betere en tijdiger informatie uit hun gegevens te extraheren, voor een fractie van de kosten van een gegevenswetensc hapsteam. TOGGLE helpt beleggers om de dagelijkse informatiestroom te beheren, naar verborgen kansen te zoeken, activa-aanjagers en patronen uit het verleden te analyseren, en traditionele en alternatieve gegevens direct beschikbaar te maken voor analyse. Meer informatie over TOGGLE

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Intergiro is ontworpen voor het moderne bedrijfsleven. Beheer je financiën onderweg met de Intergiro-app.
Met Intergiro kunnen klanten financiële diensten in hun eigen producten integreren. Je kunt moderne virtuele kaarten uitgeven, in-app betaalmethoden creëren, een nieuwe neobank opzetten, traditionele kaartprogramma's opzetten of IBAN-accounts met meerdere valuta's aan je apps toevoegen.  Het platform is met name geschikt voor het creëren van een gesloten kaartbetalingssysteem, zodat bedrijven in sectoren zoals de flex-economie en cryptobetalingen kunnen profiteren van directe schikkingen. Meer informatie over Intergiro

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Informatie over leveranciersprestaties en risicobeheer, inkoop, contracten, procure-to-pay (e-aanbesteding en factuurautomatisering), bestedingsanalyse
Ivalua is het platform voor inkoopbevordering. De source-to-pay-suite van Ivalua wordt door Gartner en Forrester erkend als een leider en wordt gebruikt door meer dan 300 toonaangevende bedrijven over de hele wereld om meer dan $ 500 miljard aan directe en indirecte uitgaven te beheren. De combinatie van gebruiksgemak, diepte, breedte en flexibiliteit in het platform zorgt voor een hoge acceptatie door werknemers en leveranciers, snelle tijd tot waarde en het vermogen om te voldoen aan unieke of veranderende vereisten, bewezen door het binnen de sector toonaangevende retentiegehalte van meer dan 98%. Meer informatie over Ivalua

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Innovatieve en conforme digitale interactietechnologie voor financiële instellingen om klantinteracties op afstand menselijker te maken.
Innovatieve en conforme digitale interactietechnologie die wordt gebruikt door 's werelds toonaangevende financiële instellingen om onboarding, acquisitie of advies op afstand menselijker te maken. Met Surfly kunnen banken en kredietverenigingen snel conforme samenwerking mogelijk maken via co-browsing, videochat en e-ondertekening op de websites, portals of apps die al onderdeel uitmaken van het digitale traject. Surfly is volledig aanpasbaar en werkt direct op elk apparaat en platform: geen software om te downloaden en geen code om toe te voegen. Meer informatie over Surfly

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Speciale software voor financiële diensten om de kredietverleningsactiviteiten te stroomlijnen. Start binnen 90 dagen. Volledig configureerbare functionaliteit.
HES FinTech ontwikkelt technisch geavanceerde oplossingen voor geautomatiseerd leningsbeheer en verbeterde incasso. Kies uit meer dan 20 vooraf gebouwde modules en laat HES de software aanpassen aan je bedrijfsweergave. De oplossing is eenvoudig te integreren met betalingsgateways, CRM en marketingtools. Het systeem wordt aangedreven door automatisering en kan rapporten, analyses en statistieken direct leveren en bijwerken, waardoor handmatige fouten worden geëlimineerd. De HES-oplossing kan de kosten en de tijd per leningsaanvraag verlagen en nog veel meer. Meer informatie over HES Lending Platform

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Payhawk combineert zakelijke betaalkaarten, uitgaven en crediteuren, zodat bedrijven volledige controle en inzicht hebben in hun uitgaven.
Payhawk is de toonaangevende oplossing voor wereldwijd uitgavenbeheer voor grote en groeiende bedrijven. Het hoofdkantoor is gevestigd in Londen en combineert zakelijke betaalkaarten, vergoedbare uitgaven en crediteuren in één product. De toekomstgerichte technologie stelt je financiële teams in staat om wereldwijd en op grote schaal je bedrijfsuitgaven te controleren en te automatiseren. Met kantoren in New York, Londen, Berlijn, Barcelona, Parijs, Amsterdam en Sofia heeft Payhawk een breed en wereldwijd klantenbestand, waaronder LuxAir, Parkos en TravelPerk Meer informatie over Payhawk

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Beheer je krediet en risico door middel van rapporten en voorspellende analyse. Met deze schaalbare oplossing zijn Dun & Bradstreets-gegevens binnen handbereik.
Maak gebruik van zakelijke kredietrapporten en voorspellende analyse van D&B om het handelskredietrisico van je klanten te beheren en je bedrijf te laten groeien. Grotere bedrijven: combineer je debiteurengegevens met D&B-gegevens voor gedetailleerde risicobeoordelingen met D&B Credit-voordeel. Automatiseer kredietbeslissingen met D&B Credit-premie. Kleine bedrijven: Credit Essentials is ontworpen voor kleine bedrijven om kredietcontroles uit te voeren en nieuwe kredietvoorwaarden overeen te komen, om de score van je eigen bedrijf en aanbevolen kredietlimieten te kennen. Meer informatie over D&B Credit

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Met FAD kun je op afstand een contract sluiten of elk document ondertekenen met volledige rechtsgeldigheid.
Met FAD kun je op afstand een contract sluiten of elk document ondertekenen met volledige rechtsgeldigheid. Het is het enige platform dat in staat is om te garanderen dat de ondertekenaars zijn wie ze beweren te zijn, door middel van elementen zoals een video van de ondertekenaar, traceergeheugen, video van mondelinge aanvaarding van de overeenkomst, constantheid van conservering en nog veel meer. Met FAD kun je overal ter wereld veilig en direct documenten ondertekenen en een reeks bewijzen creëren die 100% te gebruiken zijn in de rechtbank. Meer informatie over FAD

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Creëer een naadloos abonnementstraject voor een bank- of verzekeringsproduct en distribueer het online zonder enige IT-ontwikkeling.
Met Particeep Plug kunnen banken, verzekeringsmaatschappijen en al hun distributiepartners de distributie van hun producten digitaliseren. Providers kunnen zonder IT-ontwikkeling abonnementen creëren waarmee gebruikers zich op hun aanbod kunnen inschrijven en deze implementeren met een widget op hun website en apps. Distributeurs kunnen toegang aanvragen tot kant-en-klare bank- en verzekeringsproducten om ze online te implementeren zonder IT-ontwikkeling. De abonnementsstroom verloopt naadloos omdat de e-handtekening en gegevens automatisch worden bijgewerkt naar CRM. Meer informatie over Particeep Plug

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Maak een sprong vooruit naar beter tijd- en resourcebeheer met Caprivi's CapEx-software en krijg 360 graden controle over je CapEx.
Caprivi biedt een complete oplossing voor kapitaalbeheer die kan helpen bij het automatiseren van CapEx-processen, van budgettering tot evaluatie na investering. Gebruik de CapEx-software om kapitaal toe te wijzen en om bij te houden waar je geld naartoe gaat. Meer informatie over CapEx

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Obsidian SmartDocs is de toonaangevende oplossing voor elektronische abonnementen en KYC-documenten voor beleggingsondernemingen.
SmartDocs is een elektronische oplossing voor KYC- en abonnementsdocumenten. Eenvoudig te gebruiken webformulieren elimineren alle fouten en omissies en het heen en weer gaan met klanten. Een elektronische handtekeningoptie draagt bij aan het gemak. Alle gegevens die in documenten worden ingevoerd, worden opgeslagen in KYC-kluizen om je op de hoogte te houden van aankomende looptijden, ID-vervaltijden en worden gebruikt om alle toekomstige documenten vooraf in te vullen om een tijdverlaging van 98% voor complexe documenten te garanderen. Andere producten van Obsidian Suite zijn onder andere: IR-portals, bedrijfsinformatie, CRM en meer! Meer informatie over Obsidian Suite

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
De slimme desktop-app voor financiële diensten. Met Finsemble kunnen apps voor fintech en kapitaalmarkten informatie synchroniseren, koppelen en delen.
Finsemble is het slimme desktopplatform voor financiële diensten. Laat allerlei soorten apps informatie synchroniseren, koppelen en delen, zelfs als ze oorspronkelijk niet voor dat doel zijn ontworpen. Werknemers vertrouwen elke dag op meerdere desktoptoepassingen, waarbij ze tussen apps moeten schakelen om hun dagelijkse workflows te voltooien en gegevens handmatig opnieuw in te voeren. Het HTML5-toepassingskader van Finsemble biedt vensterbeheer, werkruimtebeheer, dialoogvensters, menu's en startprogramma's voor een zinvolle, intelligente workflow. Meer informatie over Finsemble

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
ABLE Origination is een end-to-end systeem voor het genereren van leningen voor banken en MFI's (Money Flow Index).
ABLE Origination-software automatiseert het hele proces voor het genereren van leningen, van begin tot eind. Het platform kan werken met weinig of geen menselijke interactie. ABLE Origination biedt gepersonaliseerde aanbiedingen op basis van een 360°-klantweergave, maximaliseert de portfolio-inkomsten en biedt een uitstekende klantervaring. ABLE Origination is dankzij een modulaire basis zeer configureerbaar en schaalbaar zodat het aan alle financiële bedrijfsvereisten kan voldoen. Meer informatie over ABLE Origination

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Met het cloudplatform van TreasuryView kunnen bedrijven van elke omvang grip krijgen op financiële risico's.
Het Treasuryview cloud platform verenigt informatie over actuele en geplande valutablootstelling, schulden, rente- en valutahedges en externe marktgegevens in voorspellende analyse en automatiseringsc apaciteiten voor kasbeheerstaken, met mogelijkheid tot kernfinanciering of ERP-systeemintegratie. Bovendien biedt het platform interactiecapaciteiten met een vertrouwde bankadviseur op hetzelfde gegevensplatform, waardoor bedrijven sneller dan voorheen kunnen voldoen aan bankdoelstellingen, tegen lagere kosten. Meer informatie over TreasuryView

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Softwareplatform voor elektronisch bankieren en betalingen dat is ontworpen voor financiële instellingen die zich richten op valuta en wereldwijde betalingen.
Datasoft FxOffice beheert financiële instellingen en MSB's die zijn gespecialiseerd in leverbare valuta en wereldwijde betalingen. Het platform verenigt de volledige functionaliteit van grensoverschri jdende betalingen, forex-transacties, webclientportal, risicobeheer, AML-naleving (Anti Money Laundering), financiën en financiële boekhouding in één enkel technologieplatform dat is gericht op schaalbaarheid en controle. Meer informatie over Datasoft FxOffice

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Optimaliseer de workflow van je IR-team en beheer op efficiënte wijze relaties met institutionele beleggers, analisten en andere belanghebbenden.
Optimaliseer de workflow van je IR-team en beheer relaties efficiënt met institutionele beleggers, analisten en andere belanghebbenden; krijg beter inzicht in je aandeelhoudersbestand; profileer en benader institutionele beleggers met grotere nauwkeurigheid; en adviseer je management met waardevolle briefingsnota's en rapporten. Meer informatie over IR.Manager

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Financiële en digitale software voor banken.
Financiële en digitale software voor banken. Meer informatie over ObjectWay

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Het verwerkt automatisch bonnen en facturen in realtime en geeft ze bewijskracht. Koppelbaar met HR-, ERP- of CRM-oplossing.
Het verwerkt automatisch bonnen en facturen in realtime en geeft ze bewijskracht. Koppelbaar met HR-, ERP- of CRM-oplossing. Meer informatie over Jenji

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Modulaire tool voor Nederlandse financiële adviseurs. Gebruikers krijgen hulp bij hypotheekbeheer, rentetarieven, rekentools en vergelijkingen.
Modulaire tool voor Nederlandse financiële adviseurs. Gebruikers krijgen hulp bij hypotheekbeheer, rentetarieven, rekentools en vergelijkingen. Meer informatie over myView

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
Capsearch is een online platform met een plug-and-play oplossing om het financieringsproces in te richten en te vereenvoudigen.
Capsearch koppelt financiers in het mkb-segment aan adviseurs. Op het platform worden acceptatiecriteria vermeld, zodat adviseurs eenvoudig een aanvraag kunnen indienen. Gegevens uit boekhoudpakketten en database van de KvK wordt aangeleverd via Standard Business Reporting (SBR). De financier heeft zo direct toegang tot de benodigde informatie en kan gebruikmaken van een credit scoring model om het risico te bepalen. Via de contractenmodule maak je snel offertes in je huisstijl aan. Meer informatie over Capsearch

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen
De online oplossingen voor betalingsverwerking van Solidgate optimaliseren je betalingsmethoden, verbeteren de conversie en bestrijden fraude en terugboekingen.
Solidgate is een platform voor betalingsverwerking waarmee online bedrijven over de hele wereld moeiteloos inkomsten kunnen genereren. Met Solidgate kun je op een tijd- en kostenefficiënte manier nieuwe markten aanboren dankzij een ecosysteem van fintech-producten: van kaartwerving en APM's (Application Performance Management) tot oplossingen voor fraudebestrijding en terugboekingsbeheer. Dankzij de producten krijgen je klanten een naadloze koopervaring, wordt je bedrijf soepel en snel online betaald en voldoet het aan de hoogste normen voor beveiliging, stabiliteit en naleving. Meer informatie over Solidgate

Functies

  • Risicobeheer
  • Rapportage en analyse
  • Financieel beheer
  • Transacties controleren
  • Factureren
  • Voor financiële instellingen