Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Zakelijke telefoonsystemen met de meeste reviews van onze gebruikers

52 resultaten
Het zakelijke telefoonsysteem van Aircall verbetert de communicatie en productiviteit door integratie met alle populairste CRM's en bedrijfstools. Meer informatie over Aircall
Aircall is het favoriete zakelijke telefoonsysteem voor moderne merken. Door de naadloze integratie met de populairste CRM- en Helpdesk-tools, helpt dit platform verkoop- en ondersteuningsteams om duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen meteen nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensbehoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyses. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 12,000 bedrijven over de hele wereld. Start een risicoloze proefversie om Aircall in actie te zien. Meer informatie over Aircall

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Met het professionele VoIP-schakelbord kun moeiteloos alle oproepen worden beheerd. Het telefoonsysteem van Kavkom, een goede oplossing voor je bedrijf. Meer informatie over Kavkom
Elke Kavkom-lijn geeft werknemers toegang tot een uiterst compleet online virtueel schakelbord. De CRM wordt gekoppeld aan een webtelefoon en biedt meerdere functies, betere controle over zakelijke telefonie en uiteindelijk beter beheer. Beheer al je gesprekken met één klik met het telefoonsysteem van Kavkom. Kom dichter bij je klanten dankzij virtuele nummers. Organiseer je prospectie met behulp van de Kavkom Hybrid CRM. Meer informatie over Kavkom

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
De telefoonsystemen bieden een veelzijdige geavanceerde cloudtelefonieoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven. Meer informatie over SendMyCall
Het biedt een volledig uitgerust, cloudgebaseerd virtueel telefoonsysteem met spraakmenu's, voicemail naar e-mail, groepsgesprekken, routering van tijd en bellers, interne extensies, doorschakelen op basis van tijd en dag van de week en nog veel meer. Hiermee kun je jezelf bevrijden van de beperkingen van traditionele telefonie en naadloos en wereldwijd verbonden worden. Je hebt geen speciale hardware of software nodig. Het product is gebruiksvriendelijk en ontworpen om te communiceren met elke serviceprovider. Meer informatie over SendMyCall

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Customer Care Suite integrated with Asterisk Open Source PBX. Multi channel solution for Inbound, Outbound and Blended Contact Centers. Meer informatie over XCALLY
Omnichannel solution for Inbound, Outbound and Blended Contact Centers based on Asterisk. Engage your customers with the Motion unique technology: multichannel, realtime, powerful and effective. Provi de the best Customer Journey Experience using the Voice, Web Chat, E-Mail, SMS and Fax channels. Take advantage of the Contact Management, Predictive Dialer and Cally Square IVR designer. Meer informatie over XCALLY

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog. Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een zakelijk telefoonsysteem dat is ontworpen voor moderne bedrijven. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Global Call Forwarding biedt gratis en lokale nummers uit meer dan 160 landen. Meer informatie over Global Call Forwarding
Global Call Forwarding biedt gratis en lokale nummers uit meer dan 160 landen. Maak en ontvang oproepen met behulp van de softphone-app of een ander apparaat. Je kunt je virtuele telefoonnummer(s) eenvoudig beheren via een online portal of voor hulp 24/7 contact opnemen met de technische ondersteuning. Het platform wordt wereldwijd vertrouwd door duizenden multinationale merken. Global Call Forwarding is eigendom van en wordt beheerd door United World Telecom, opgericht in 1996. Het hoofdkantoor is in Delray Beach, Florida, VS. Meer informatie over Global Call Forwarding

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Populaire zakelijke VoIP-provider in 2021. Totaalpakket: stem, video en samenwerking. Meer weten.
Populaire zakelijke telefoonprovider in het VK in 2019. Een krachtig telefoonsysteem en nog veel meer. RingCentral Office integreert telefoon, video, vergaderingen en berichten in één betrouwbare en gebruiksvriendelijke oplossing. RingCentral integreert met de systemen die je al gebruikt, zoals Google, Office365, Salesforce en meer. Met meer dan 400.000 klanten biedt dit platform klanten een wereldwijde bedrijfsbrede oplossing, ongeacht hun grootte. Meer informatie over RingCentral MVP

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Bitrix24 is een gratis bedrijfstelefoniesysteem en CRM in één dat door 8 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt.
Bitrix24 is een gratis bedrijfstelefoniesysteem en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gespreksroutering, verhuur van binnenlands e en internationale telefoonnummers. Wereldwijd gebruikt door meer dan 8 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken. Meer informatie over Dialpad

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Twilio biedt eenvoudige API's voor betalen op basis van gebruik aan bedrijven waarmee schaalbare, betrouwbare spraak- en sms-apps voor internet of mobiele apparaten gebouwd kunnen worden.
Twilio is het toonaangevende cloudcommunicatieplatform waarmee je klanten via verschillende kanalen kunt betrekken: sms, spraak, video, e-mail, WhatsApp en meer. Met betalen op basis van gebruik API's (Application Programming Interfaces) kunnen bedrijven communicatie betrouwbaar schalen. Meer informatie over Twilio

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Ontvang het perfecte telefoonnummer voor je bedrijf en maak van de wereld je kantoor met het virtuele telefoonsysteem van Grasshopper.
Maak van de wereld je kantoor met Grasshopper, het virtuele telefoonsysteem voor kleine bedrijven. Ontvang een lokaal, gratis of gepersonaliseerd telefoonnummer om je bedrijf te vertegenwoordigen of neem je eigen nummer mee! Stuur oproepen overal door, gebruik de mobiele en desktop-apps om via spraak of sms met klanten te communiceren, ontvang realtime meldingen van gemiste oproepen en voicemails en laat je voicemails transcriberen en verzenden via e-mail. Probeer 30 dagen zonder risico met de niet-goed-geld-terug-garantie. Meer informatie over Grasshopper

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Compleet self-service communicatieplatform dat een gehoste telefoonoplossing en SIP-trunking biedt waarbij je betaalt op basis van gebruik.
VoIP.ms is een Canadees VoIP (Voice Over Internet Protocol) bring-your-own-device provider met zijn hoofdkantoor in Canada en meer dan 80.000 klanten. VoIP.ms biedt een breed scala aan standaard telefoniefuncties en verbeterde communicatiefuncties om zowel zakelijke als particuliere communicatie te vereenvoudigen, zoals lokale DID-nummers in meer dan 60 landen. Het biedt gratis overdraagbaarheid van nummers in de VS en Canada voor lokale en gratis DID's met beëindiging (uitgaande gesprekken) in meer dan 125 landen over de hele wereld. Meer informatie over VoIP.ms

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
3CX is een zakelijk telefoonsysteem met videovergaderingen, livechat en mobiele apps. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector
3CX is een zakelijk telefoonsysteem dat telefonie, video en livechat biedt in één gebruiksvriendelijke geïntegreerde oplossing. 3CX is geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector en biedt open standaarden voor verschillende IP-telefoons en SIP-trunkproviders. Ideaal voor werken op afstand, met gratis mobiele apps voor iOS en Android. Integreert naadloos met Microsoft Teams en CRM-systemen. Kan lokaal worden geïmplementeerd, in een private cloud of gehost door 3CX. Probleemloos, volledig uitgerust zakelijk telefoonsysteem. Meer informatie over 3CX

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Cloudgebaseerd communicatieplatform dat bedrijven helpt bij het beheren van oproepen, chats, evenementen, audio/video-webconferenties en het delen van schermen.
Met MiCloud Connect kun je met vertrouwen communicatie en samenwerking naar de cloud verplaatsen. Meer informatie over MiCloud Connect

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
8x8 is de wereldleider in cloudcommunicatie en heeft meer dan 47.000 bedrijven getransformeerd in meer dan 100 landen.
Met het 8x8 Virtual Office Unified Communications-platform kunnen bedrijven van elke omvang overal en op elk apparaat de samenwerking verbeteren, met bedrijfsbrede privéchat, aanwezigheidsdetectie, softphones, webvergaderingen, video en mobiele apps voor Apple en Android. 8x8 Virtual Office integreert met toonaangevende bedrijfsoplossingen zoals Salesforce, Zendesk en NetSuite. Beschikbaar in de cloud, binnen enkele minuten ingesteld en eenvoudig te beheren vanaf elk apparaat. Meer informatie over 8x8 X Series

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten. Meer informatie over Nextiva

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Alle functies die je nodig hebt in een telefoonsysteem om te klinken als een groot bedrijf, maar voor de prijzen die bij een klein bedrijf passen.
Bekroonde en betaalbare zakelijke VoIP-oplossing voor bedrijven van elke omvang. De prijs is altijd $ 19.95/gebruiker/maand. De concurrenten adverteren graag met vergelijkbare prijzen, maar dan moet je veel meer betalen om dezelfde kwaliteit en het aantal functies die Ooma biedt te krijgen. Ooma Office bevat 1 gratis telefoonnummer met 500 gratis minuten per maand, virtuele receptionist, ondersteuning voor mobiele telefoons, en nog veel meer. Je kunt je bestaande nummer behouden en het instellen duurt maar een paar minuten. Meer informatie over Ooma Office

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen. Meer informatie over ChaseData CCaaS

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Bespaar tijd en geld met de cloudgebaseerde communicatieoplossingen van Intulse. BYOD (gebruik je eigen apparaat) of koop/huur je in de VS gemaakte telefoons van dit bedrijf.
Bespaar tijd en geld met de cloudgebaseerde communicatieoplossingen van Intulse. BYOD (gebruik je eigen apparaat) of koop/huur je telefoons bij dit bedrijf. App voor spraak, fax, tekst en mobiel voor grote ondernemingen tegen prijzen voor kleine bedrijven. Aangepaste offerte op basis van het gebruikerstype van je apparaat. Profiteer van de efficiëntie van integratie met Salesforce, Zoho, Redtail, Microsoft Dynamics, Insightly, Sugar/SuiteCRM en meer. Dit platform regelt je hele systeeminstallatie. Geen gedoe en geen hoofdpijn meer. Vriendelijke, beschikbare live ondersteuning. Meer informatie over Intulse

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
JustCall is het zakelijke telefoonsysteem bij uitstek voor moderne verkoop- en ondersteuningsteams. Maken, ontvangen, distribueren
Het zakelijke telefoonsysteem van JustCall heeft meer dan 6000 merken geholpen om hun klanten op de eerste plaats te zetten. Binnen 5 minuten geïnstalleerd. Stap over op één enkel platform voor al je behoeften op het gebied van klantcommunicatie en workflowautomatisering. Ga aan de slag voor slechts $ 25 per maand. Meld je aan en ontvang 70% korting voor de eerste maand. Meer informatie over JustCall

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Virtueel telefoonsysteem voor bedrijven met inkomende en uitgaande gesprekken, CRM-integraties, virtuele telefoonnummers, sms en meer.
Toky is een compleet zakelijk telefoonsysteem waarmee je klanten en je team naadloos met elkaar kunnen communiceren via internet. Met virtuele telefoonnummers van over de hele wereld ben je altijd beschikbaar, ongeacht waar je bedrijf is gevestigd. Dankzij de integraties in belangrijke CRM en andere bedrijfshulpmiddelen kun je niet alleen met één klik contact opnemen met je contactpersonen, maar ook gegevens documenteren van elk gesprek dat je voert. Met functies zoals gespreksopnamen, voicemails, sms, spraak naar tekst en meer. Meer informatie over Toky

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
De VoIP van MightyCall is ontworpen voor kleine bedrijven en ondernemers.
MightyCall is een aanbieder van virtuele telefoonsystemen. De VoIP van MightyCall is ontworpen voor kleine bedrijven en ondernemers. MightyCall is eenvoudig, betaalbaar en effectief. Je hebt geen speciale hardware nodig, er wordt niet per gebruiker gefactureerd zoals de meerderheid van de sector dit doet, en er worden geen kosten in rekening gebracht per functie. Meer informatie over MightyCall

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers.
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers. Deze VoIP-provider rekent per lijn en niet per doorkiesnummer. Geen verborgen kosten, geen trucs. Als je momenteel per doorkiesnummer betaalt, betaal je teveel. Natuurlijk kun je met een grotere VoIP-provider werken, maar groter betekent niet beter. Uitstekende technologie en een klantgericht tariefmodel. Betaal per lijn. Meer informatie over InfoFlo

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Cloudgebaseerde contactcentersoftware die onmiddellijk wordt geïmplementeerd. Volledig API-gebaseerd. CRM-plug-ins. Verbind echte of virtuele medewerkers.
ZIWO is ontworpen als een cloudgebaseerd contactcenter van de nieuwe generatie. Het is het resultaat van 10 jaar ervaring in contactcenters, ontwikkeld door Aswat Telecom in nauwe samenwerking met zijn klanten. Het biedt API-gebaseerde CRM-integratie en geavanceerde functionaliteiten in een webgebaseerde, gebruiksvriendelijke interface, vereist geen software-installatie en is wereldwijd toegankelijk. Meer informatie over ZIWO

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Sideline is het werknummer voor je smartphone. Het maakt gebruik van je bestaande provider, zodat je tweede nummer overal werkt waar jij aan het werk bent.
Voeg een gratis werknummer toe aan je smartphone met Sideline. Download de app, kies je nummer en je krijgt een tweede nummer dat net als je eerste werkt. In tegenstelling tot cloudgebaseerde of VoIP-telefoonsystemen werkt Sideline samen met je bestaande providernetwerk om dezelfde aantrekkelijke kwaliteit en betrouwbaarheid te bieden die je krijgt van je normale mobiele nummer. Met deze oplossing kun je ook gebruik maken van de minuten waarvoor je al betaalt (die waarschijnlijk onbeperkt zijn). Met Sideline kun je eindelijk stoppen met het gebruik van je persoonlijke nummer voor het werk. Meer informatie over Sideline

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Phone.com biedt alle functies van een groot zakelijk telefoonsysteem zonder de kosten en complexiteit.
Phone.com biedt alle moderne functies van een telefoonsysteem voor grote ondernemingen, maar is betaalbaar en gebruiksvriendelijk voor ondernemers en groeiende bedrijven. De oplossing is cloudgebaseer d, dus er is geen hardware om in te stellen. Je kunt oproepen aannemen en ontvangen vanaf je mobiele apparaat, pc of een IP-desk-telefoon. Gebruikers profiteren van: spraakservice die op elk apparaat werkt. Pakketten om aan je specifieke behoeften te voldoen. 24x7 in de VS gevestigde, tweetalige, deskundige ondersteuning. Gratis software-upgrades en nieuwe functies. Meer informatie over Phone.com

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Squaretalk is een veelzijdig cloudcommunicatieplatform waarmee je verkoop- en ondersteuningsteams overal effectief kunnen werken.
Squaretalk is een veelzijdig en veilig bedrijfstelefoonsysteem met eenvoudige automatisering en integraties. Zo eenvoudig dat je tijd hebt voor de andere delen van je bedrijf. Het betaalbare, schaalbare en gebruiksvriendelijke communicatieplatform biedt je verkoop- en ondersteuningsteams krachtige tools om effectief te werken, vanaf elke locatie en via de kanalen die je klanten verkiezen. Verkrijg toegang tot lokale, mobiele en gratis nummers in meer dan 100 landen en 3400 netnummers. Meer informatie over Squaretalk

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Het effectieve, betaalbare en eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde callcenter: AVOXI Genius. Ontdek hoe gemakkelijk het kan zijn, door het 30 dagen zonder risico uit te proberen!
De effectieve, betaalbare en eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde callcentersoftware: AVOXI Genius. Beheer je zakelijke communicatie moeiteloos vanuit een intuïtief, webgebaseerd contactcenter. AVOXI Genius is het eerste platform dat de oplossing voor je contactcenter integreert met je spraakservice, met virtuele telefoonnummers beschikbaar voor directe activering in meer dan 160 landen. Met abonnementen variërend van $ 4,99 tot $ 24,99 per gebruiker is AVOXI Genius een van de meest betaalbare oplossingen wereldwijd! Profiteer van 30 dagen zonder risico. Meer informatie over AVOXI

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Telnyx biedt spraak-, messaging- en IP-diensten voor toepassingen en communicatiebedrijven van de volgende generatie.
Met deze beheerportaal en API kan je eenvoudig al je spraak- en berichtenbehoeften integreren, beheren en analyseren. Begin met het verifiëren van je account en het toevoegen van verbindingen met unieke SIP-verificatie om het beheer van meerdere huurders mogelijk te maken. Koop nummers voor inkomende gesprekken, bouw SIP-trunks om uitgaande gesprekken mogelijk te maken en wijs verbindingen toe aan belprofielen voor schaalbaarheid op aanvraag. Meer informatie over Telnyx Suite

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Een complete oplossing van Zadarma voor je zakelijke telefoonsysteem. Brengt je communicatie met klanten en partners naar een ander niveau.
Profiteer van Zadarma Free PBX om binnen een paar minuten een veelzijdig zakelijk telefoonsysteem te creëren. Deze PBX ondersteunt interactieve spraakrespons (IVR), voorwaardelijke en onvoorwaardelijk e doorschakeling van gesprekken en vele andere krachtige functies. Met een intuïtieve software-wizard en duidelijke instructies kunnen zelfs de minst technische personen het systeem moeiteloos opzetten. Meer informatie over Zadarma

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Verander mobiele telefoons in je zakelijke telefoonsysteem. Het enige wat je nodig hebt is een mobiele telefoon. Geen hardware, geen draden, geen ingewikkelde installatie.
Compleet telefoonsysteem voor kleine bedrijven. Alle gebruikelijke functies van het PBX-/telefoonsysteem en meer, in een eenvoudig te gebruiken app op je mobiele telefoon. Ideaal voor bedrijven met 5 tot 100 werknemers met mobiele en externe medewerkers. Hou je cijfers bij, laat de vaste lijnen achterwege en bespaar veel. Meer informatie over Spoke Phone

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Cloudgebaseerde en lokale oplossing waarmee ondernemingen zakelijke telefoons kunnen beheren via tools zoals PBX (Private Branch Exchange), SIP trunking en meer.
Cloudgebaseerde en lokale oplossing waarmee ondernemingen zakelijke telefoons kunnen beheren via tools zoals PBX (Private Branch Exchange), SIP trunking en meer. Meer informatie over Asterisk

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Cloudtelefonie voor callcenters, verkoopteams en eigenaren van kleine bedrijven.
Cloudtelefonie voor callcenters en verkoopprofessionals die toegankelijk is binnen je browser, zonder installatie of complexe facturering. Je hoeft alleen maar een nummer te kiezen en te beginnen met prospects, klanten of partners te bellen! Het stelt je in staat de verkoopafdeling te organiseren en te beheren, de kwaliteit van telefoongesprekken te beheren, kosten te verlagen, en televerkoopcampagnes te integreren en automatiseren. CrazyCall is ook een gebruiksvriendelijk platform voor verkoopbevordering dat het rendement van koude prospectie verhoogt en helpt bij conversies vanuit je website. Meer informatie over Channels

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Volledig uitgerust cloud-telefoonsysteem waarmee bedrijven oproepen en sms-berichten op mobiele en vaste toestellen kunnen ontvangen.
Line2 is een cloudgebaseerde zakelijke telefoondienst waarmee je met de eenvoud van een app op al je apparaten kunt praten/sms'en. Meld je simpelweg aan voor een Line2-nummer en je hebt een tweede telefoonlijn om te gebruiken voor je werk of wanneer je je persoonlijke telefoon niet wilt delen. Voor individuen is het een gemakkelijke manier om werkoproepen/sms-berichten gescheiden te houden van persoonlijke. Voor kleine bedrijven is het een volledig uitgeruste VoIP-telefoondienst die jou en je team een professionele telefoonlijn geeft op je bestaande apparaten. Meer informatie over Line2 Pro

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Freshcaller is een zakelijk telefoonsysteem voor bedrijven van elke omvang. Het biedt ook telefoonnummers in meer dan 90 landen.
Freshcaller is een zakelijk telefoonsysteem voor bedrijven van elke omvang - van MKB tot ondernemingen. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller het beste van oude functies zoals IVR en geavanceerde mogelijkheden zoals Smart Escalations, extensies voor medewerkers en aanpasbare rapportage van prestaties om je te helpen bij het opzetten van ultramoderne zakelijke telefonische activiteiten. Freshcaller biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen, vereist geen telefoonhardware en is uiterst gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Freshdesk Contact Center

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Veelzijdig zakelijk telefoonsysteem voor verkoop- en klantenserviceteams, ingebouwd met meer dan 50 zakelijke functies om je bedrijf te laten groeien.
Het zakelijke telefoonsysteem voor verkoop- en klantenserviceteams. Dit platform heeft alle functies gebundeld met gratis oproepen naar meer dan 20 bestemmingen, zodat je team gratis kan prospecten, je klanten kan bedienen en je bedrijf kan laten groeien. Klaar om het uit te proberen? Meer informatie over NUACOM

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Eenvoudige en krachtige cloud telefonie-oplossing. Telefoniefuncties voor ondernemingen voor een geweldige prijs.
VoIPstudio is een professionele VoIP-telefoondienst die beschikbaar is voor consumentenprijzen. Het biedt de kwaliteits- en beveiligingsgaranties waar bedrijven om vragen, terwijl het innovatieve functies en functionaliteit, flexibiliteit, schaalbaarheid en een rijke gebruikerservaring biedt, dit alles ondersteund door een toegewijde, omnichannel 24/7 ondersteuningsdienst. Gebaseerd op een solide infrastructuur en ontworpen om flexibele maar veilige verbindingen tussen gebruikers mogelijk te maken, stelt VoIPstudio bedrijven direct in staat om productiever te zijn. Meer informatie over VoIPstudio

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Stel binnen 5 minuten je callcenter in met Ringostat Virtual PBX. Honderden functies voor elke zakelijke behoefte.
Een cloudgebaseerd zakelijk telefoonsysteem om slimmer te bellen, zodat je je kunt concentreren op het laten groeien van je bedrijf. Ringostat vervangt je verouderde PBX-telefoonsysteem (Private Branch Exchange) voor bedrijven en laat je met gemak schalen. Je hoeft niet te investeren in telefoonhardware. Het enige wat je nodig hebt is je internetbrowser en een headset en je bent klaar om je eerste gesprekken te voeren. Oproepsegmentatie, oproepwachtrij, IVR, anti-spam, voicemail, automatische opname van gesprekken en rapporten voor alle zakelijke behoeften. Meer informatie over Ringostat

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
*Nieuw* Pakketten voor onbeperkt aantal gebruikers voor je hele kantoor vanaf $ 9,99 per maand***** Bespaar 40%-80% ten opzichte van traditionele zakelijke telefoonsystemen.
Communiceer met je externe personeel met behulp van VirtualPBX. Met het cloudgebaseerde zakelijke telefoonsysteem kun je je gebruikers en hun favoriete apparaten verbinden. Of ze nu liever traditionel e bureautelefoons, computers of smartphones gebruiken, ze kunnen van elke locatie een productief thuiskantoor maken. Bovendien kun je moeiteloos klanten begroeten met behulp van de virtuele receptioniste, oproepen door de afdeling routeren, je openingstijden bijwerken, een telefonische vergadering starten en meer. Meld je vandaag nog aan en je eerste telefoonnummer is gratis. Meer informatie over VirtualPBX

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Callcenteroplossing met ingebouwde realtime bedrijfsanalyse, geavanceerde wachtrijen, controlemodi en nog veel meer.
Sinds 2001 biedt PanTerra de meest geavanceerde functies voor callcenters voor inkomende oproepen in de sector. Het platform streeft ernaar om nieuwe functies uit te rollen naarmate de technologie verandert, om ervoor te zorgen dat je callcenter voor inkomende oproepen nooit verouderd raakt. Sluit je aan bij de duizenden klanten die hun callcenter hebben verplaatst naar de PanTerra Cloud. PanTerra biedt een callcenteroplossing voor inkomende oproepen met ingebouwde realtime bedrijfsanalyse, geavanceerde wachtrijen, controlemodi en nog veel meer. Meer informatie over PanTerra Networks

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Yodel is het telefoonsysteem dat al je communicatie op een plek verenigt waar je team al dol op is: Slack.
Yodel.io is het toonaangevende zakelijke telefoonsysteem in de cloud. Profiteer van de functies, flexibiliteit en betrouwbaarheid die worden geleverd met een virtueel telefoonsysteem, zonder de rompslomp. Met eenvoudige integraties in tools die je team al graag gebruikt, zoals Slack, en de mogelijkheid om verbinding te maken met hardware SIP-telefoons, is Yodel.io een uitstekende oplossing voor je team. Ga vandaag nog aan de slag met een gratis proefversie. Meer informatie over Yodel

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Gebruik TalkChief binnen enkele minuten. Bouw je teams op en bereik je doel.
TalkChief Business Phone System biedt een compleet operationeel platform waarmee je de juiste teams kunt opzetten, leden kunt toevoegen en inkomende en uitgaande wachtrijen kunt configureren op basis van vaardigheden of tijd. Wijs dynamische, vaste of willekeurige DID-nummers (Direct Inward Dialing) toe om de juiste prospects te bereiken op basis van hun locatie. Het platform helpt de bedrijfscontinuïteit met behulp van de tool voor vroegtijdige spamdetectie. Sluit je nu aan bij TalkChief en run je platform binnen enkele minuten. Meer informatie over TalkChief

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Moderne zakelijke communicatie. Al je gesprekken, nummers en functies in krachtige desktop-, web- en mobiele apps. Geen contract
In het VK gevestigde zakelijke VoIP-provider die een modern, cloudgebaseerd telefoonsysteem biedt via krachtige desktop-, web- en mobiele apps (geen extra hardware vereist). Vanaf slechts $ 5,00 per gebruiker/maand (gratis proefversie van 7 dagen). Een CircleLoop-abonnement bevat alle functies, zoals gespreksopname, doorverbinden, menu's en begroetingen, contactbeheer, conferentiegesprekken, voicemail naar sms en doorschakelen. CircleLoop kan worden geïntegreerd met Google, Pipedrive, Hubspot en Capsule. Meer informatie over CircleLoop

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcenter software voor grote verkoopvolumes en klantenservice. Klanten variëren van MKB's tot grote ondernemingen.
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcenter software voor grote verkoopvolumes en klantenservice. Klanten variëren van MKB tot grote ondernemingen. Andere belangrijke klantsectoren omvatten; media, beveiligingsdiensten, energie, telecommunicatie, financiële diensten, marktonderzoek en fondsenwerving. Met de intelligente tools kun je de oproepefficiëntie maximaliseren en meer verkopen. Meer informatie over LeadDesk

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Cloudgebaseerd UC-platform voor het MKB
Yeastar Cloud PBX is een volledig uitgerust toekomstbestendig telefoonsysteem dat bij uitstek geschikt is voor het MKB. Met Linkus UC Softphone krijg je eenvoudig toegang tot verbeterde oproepefficiën tie en flexibiliteit voor werken op afstand op elk apparaat naar keuze. Met 100% gehoste implementatie zijn er geen hardwarekosten vooraf en worden de overheadkosten voor intern beheer tot bijna nul teruggebracht. Met gebruiksvriendelijke en volledige compatibiliteitsfuncties zal elke migratie of upgrade naar de door Yeastars gehoste oplossing een fluitje van een cent zijn. Meer informatie over Yeastar Cloud PBX

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Herdefinieer zakelijke communicatie met een flexibel, betrouwbaar en kosteneffectief cloudtelefoniesysteem speciaal gebouwd voor het mkb.
Zoho Voice is cloudgebaseerde VoIP-telefoonsoftware waarmee je moeiteloos zakelijke gesprekken vanaf elk apparaat kunt maken en ontvangen. Zoho Voice kan worden geïntegreerd met andere Zoho-apps, zoals CRM, Desk, Recruit en Bigin, zodat je teams tijd kunnen besparen door gesprekken te beheren zonder van app te hoeven wisselen. Ontvang geavanceerde cloudgebaseerde telefoniefuncties zoals IVR's, klikken-om-te-bellen, gesprekswachtrijen, gespreksopname, kantooruren, doorverbinden, live bewaking van oproepen en veel meer. Het is tijd om de manier waarop je zakelijke oproepen beheert te moderniseren. Meer informatie over Zoho Voice

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
PBXPlus is virtuele PBX-software die functies bevat zoals onbeperkte extensies, doorschakelen en CRM-integratie.
PBXPlus van 500apps is virtuele PBX-software die toegang biedt tot een scala aan functies, zoals IVR-menu's, doorschakelen, nummers uit meer dan 40 landen, visuele gespreksstromen, inkomend en uitgaand kiezen, CRM, integraties met telefoonproviders en meer. Meer informatie over PBXPlus

Functies

  • Oproepen routeren
  • Oproepen opnemen
  • Mobiele toegang
  • Controle van oproepen
  • Oproepregistratie
  • Virtueel callcenter
  • Automatische nummerkiezer
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX