Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Zakelijke telefoonsystemen

Systemen voor zakelijke telefonie zijn telecommunicatietools variërend van kleinschalige telefoontoepassingen tot multi-line oplossingen voor grote ondernemingen.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Zakelijke telefoonsystemen met de meeste reviews van onze gebruikers

58 resultaten
De telefoonsystemen bieden een veelzijdige geavanceerde cloudtelefonieoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven. Meer informatie over SendMyCall
Het biedt een volledig uitgerust, cloudgebaseerd virtueel telefoonsysteem met spraakmenu's, voicemail naar e-mail, groepsgesprekken, routering van tijd en bellers, interne extensies, doorschakelen op basis van tijd en dag van de week en nog veel meer. Hiermee kun je jezelf bevrijden van de beperkingen van traditionele telefonie en naadloos en wereldwijd verbonden worden. Je hebt geen speciale hardware of software nodig. Het product is gebruiksvriendelijk en ontworpen om te communiceren met elke serviceprovider. Meer informatie over SendMyCall

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Global Call Forwarding biedt gratis en lokale nummers uit meer dan 160 landen. Meer informatie over Global Call Forwarding
Global Call Forwarding biedt gratis en lokale nummers uit meer dan 160 landen. Maak en ontvang oproepen met behulp van de softphone-app of een ander apparaat. Je kunt je virtuele telefoonnummer(s) eenvoudig beheren via een online portal of voor hulp 24/7 contact opnemen met de technische ondersteuning. Het platform wordt wereldwijd vertrouwd door duizenden multinationale merken. Global Call Forwarding is eigendom van en wordt beheerd door United World Telecom, opgericht in 1996. Het hoofdkantoor is in Delray Beach, Florida, VS. Meer informatie over Global Call Forwarding

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
SIP-doorgifte voor vaste en mobiele bestemmingen wereldwijd. Eenvoudig te bedienen en te beheren. Meer informatie over CommPeak VoIP Service
Hoogwaardige verbinding voor belverkeer vanaf elke plek ter wereld. 10 PoP's over de hele wereld, verbinding via lokale providers en 24/7 ondersteuning. Overal DID-nummers voor lokale aanwezigheid. De aanpasbare bandbreedte voor teams van elke omvang houdt de spraakkwaliteit hoog tijdens meerdere gelijktijdige gesprekken. Transparante facturering per seconde maakt het eenvoudiger om budgetten tot in de details te plannen, te besparen op internationaal belverkeer en een breder publiek te bereiken. Speciale aanbiedingen voor groot belverkeer. Meer informatie over CommPeak VoIP Service

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Populaire zakelijke VoIP-provider in 2021. Totaalpakket: stem, video en samenwerking. Meer weten.
Populaire zakelijke telefoonprovider in het VK in 2019. Een krachtig telefoonsysteem en nog veel meer. RingCentral Office integreert telefoon, video, vergaderingen en berichten in één betrouwbare en gebruiksvriendelijke oplossing. RingCentral integreert met de systemen die je al gebruikt, zoals Google, Office365, Salesforce en meer. Met meer dan 400.000 klanten biedt dit platform klanten een wereldwijde bedrijfsbrede oplossing, ongeacht hun grootte. Meer informatie over RingEX

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Bitrix24 is een gratis bedrijfstelefoniesysteem en CRM in één dat door 12 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt.
Bitrix24 is een gratis bedrijfstelefoniesysteem en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gespreksroutering, verhuur van binnenlandse en internationale telefoonnummers. Wereldwijd gebruikt door meer dan 12 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten. Meer informatie over Nextiva

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Compleet self-service communicatieplatform dat een gehoste telefoonoplossing en SIP-trunking biedt waarbij je betaalt op basis van gebruik.
VoIP.ms is een Canadees VoIP (Voice Over Internet Protocol) bring-your-own-device provider met zijn hoofdkantoor in Canada en meer dan 80.000 klanten. VoIP.ms biedt een breed scala aan standaard telefoniefuncties en verbeterde communicatiefuncties om zowel zakelijke als particuliere communicatie te vereenvoudigen, zoals lokale DID-nummers in meer dan 60 landen. Het biedt gratis overdraagbaarheid van nummers in de VS en Canada voor lokale en gratis DID's met beëindiging (uitgaande gesprekken) in meer dan 125 landen over de hele wereld. Meer informatie over VoIP.ms

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken. Meer informatie over Dialpad

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Twilio biedt eenvoudige API's voor betalen op basis van gebruik aan bedrijven waarmee schaalbare, betrouwbare spraak- en sms-apps voor internet of mobiele apparaten gebouwd kunnen worden.
Twilio is het toonaangevende cloudcommunicatieplatform waarmee je klanten via verschillende kanalen kunt betrekken: sms, spraak, video, e-mail, WhatsApp en meer. Met betalen op basis van gebruik API's (Application Programming Interfaces) kunnen bedrijven communicatie betrouwbaar schalen. Meer informatie over Twilio

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Het zakelijke telefoonsysteem van Aircall verbetert de communicatie en productiviteit door integratie met alle populairste CRM's en bedrijfstools.
Aircall is het favoriete zakelijke telefoonsysteem voor moderne merken. Door de naadloze integratie met de populairste CRM- en Helpdesk-tools, helpt dit platform verkoop- en ondersteuningsteams om duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen meteen nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensbehoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyses. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 12,000 bedrijven over de hele wereld. Start een risicoloze proefversie om Aircall in actie te zien. Meer informatie over Aircall

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
3CX is een zakelijk telefoonsysteem met videovergaderingen, livechat en mobiele apps. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector
3CX is een zakelijk telefoonsysteem dat telefonie, video en livechat biedt in één gebruiksvriendelijke geïntegreerde oplossing. 3CX is geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector en biedt open standaarden voor verschillende IP-telefoons en SIP-trunkproviders. Ideaal voor werken op afstand, met gratis mobiele apps voor iOS en Android. Integreert naadloos met Microsoft Teams en CRM-systemen. Kan lokaal worden geïmplementeerd, in een private cloud of gehost door 3CX. Probleemloos, volledig uitgerust zakelijk telefoonsysteem. Meer informatie over 3CX

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Ontvang het perfecte telefoonnummer voor je bedrijf en maak van de wereld je kantoor met het virtuele telefoonsysteem van Grasshopper.
Maak van de wereld je kantoor met Grasshopper, het virtuele telefoonsysteem voor kleine bedrijven. Ontvang een lokaal, gratis of gepersonaliseerd telefoonnummer om je bedrijf te vertegenwoordigen of neem je eigen nummer mee! Stuur oproepen overal door, gebruik de mobiele en desktop-apps om via spraak of sms met klanten te communiceren, ontvang realtime meldingen van gemiste oproepen en voicemails en laat je voicemails transcriberen en verzenden via e-mail. Probeer 30 dagen zonder risico met de niet-goed-geld-terug-garantie. Meer informatie over Grasshopper

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
8x8 is de wereldleider in cloudcommunicatie en heeft meer dan 47.000 bedrijven getransformeerd in meer dan 100 landen.
Met het 8x8 Virtual Office Unified Communications-platform kunnen bedrijven van elke omvang overal en op elk apparaat de samenwerking verbeteren, met bedrijfsbrede privéchat, aanwezigheidsdetectie, softphones, webvergaderingen, video en mobiele apps voor Apple en Android. 8x8 Virtual Office integreert met toonaangevende bedrijfsoplossingen zoals Salesforce, Zendesk en NetSuite. Beschikbaar in de cloud, binnen enkele minuten ingesteld en eenvoudig te beheren vanaf elk apparaat. Meer informatie over 8x8 Work

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Cloudgebaseerd communicatieplatform dat bedrijven helpt bij het beheren van oproepen, chats, evenementen, audio/video-webconferenties en het delen van schermen.
Met MiCloud Connect kun je met vertrouwen communicatie en samenwerking naar de cloud verplaatsen. Meer informatie over MiVoice Business Solution

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog.
CloudTalk is een zakelijk telefoonsysteem dat is ontworpen voor moderne bedrijven. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Alle functies die je nodig hebt in een telefoonsysteem om te klinken als een groot bedrijf, maar voor de prijzen die bij een klein bedrijf passen.
Bekroonde en betaalbare zakelijke VoIP-oplossing voor bedrijven van elke omvang. De prijs is altijd $ 19.95/gebruiker/maand. De concurrenten adverteren graag met vergelijkbare prijzen, maar dan moet je veel meer betalen om dezelfde kwaliteit en het aantal functies die Ooma biedt te krijgen. Ooma Office bevat 1 gratis telefoonnummer met 500 gratis minuten per maand, virtuele receptionist, ondersteuning voor mobiele telefoons, en nog veel meer. Je kunt je bestaande nummer behouden en het instellen duurt maar een paar minuten. Meer informatie over Ooma Office

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen. Meer informatie over DialedIn CCaaS

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
JustCall is het zakelijke telefoonsysteem bij uitstek voor moderne verkoop- en ondersteuningsteams. Maken, ontvangen, distribueren
Het zakelijke telefoonsysteem van JustCall heeft meer dan 6000 merken geholpen om hun klanten op de eerste plaats te zetten. Binnen 5 minuten geïnstalleerd. Stap over op één enkel platform voor al je behoeften op het gebied van klantcommunicatie en workflowautomatisering. Ga aan de slag voor slechts $ 25 per maand. Meld je aan en ontvang 70% korting voor de eerste maand. Meer informatie over JustCall

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Bespaar tijd en geld met de cloudgebaseerde communicatieoplossingen van Intulse. BYOD (gebruik je eigen apparaat) of koop/huur je in de VS gemaakte telefoons van dit bedrijf.
Bespaar tijd en geld met de cloudgebaseerde communicatieoplossingen van Intulse. BYOD (gebruik je eigen apparaat) of koop/huur je telefoons bij dit bedrijf. App voor spraak, fax, tekst en mobiel voor grote ondernemingen tegen prijzen voor kleine bedrijven. Aangepaste offerte op basis van het gebruikerstype van je apparaat. Profiteer van de efficiëntie van integratie met Salesforce, Zoho, Redtail, Microsoft Dynamics, Insightly, Sugar/SuiteCRM en meer. Dit platform regelt je hele systeeminstallatie. Geen gedoe en geen hoofdpijn meer. Vriendelijke, beschikbare live ondersteuning. Meer informatie over Intulse

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Customer Care Suite integrated with Asterisk Open Source PBX. Multi channel solution for Inbound, Outbound and Blended Contact Centers.
Omnichannel solution for Inbound, Outbound and Blended Contact Centers based on Asterisk. Engage your customers with the Motion unique technology: multichannel, realtime, powerful and effective. Provide the best Customer Journey Experience using the Voice, Web Chat, E-Mail, SMS and Fax channels. Take advantage of the Contact Management, Predictive Dialer and Cally Square IVR designer. Meer informatie over XCALLY

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX
Telnyx biedt spraak-, messaging- en IP-diensten voor toepassingen en communicatiebedrijven van de volgende generatie.
Met deze beheerportaal en API kan je eenvoudig al je spraak- en berichtenbehoeften integreren, beheren en analyseren. Begin met het verifiëren van je account en het toevoegen van verbindingen met unieke SIP-verificatie om het beheer van meerdere huurders mogelijk te maken. Koop nummers voor inkomende gesprekken, bouw SIP-trunks om uitgaande gesprekken mogelijk te maken en wijs verbindingen toe aan belprofielen voor schaalbaarheid op aanvraag. Meer informatie over Telnyx Suite

Functies

  • Automatische nummerkiezer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Mobiele toegang
  • Virtueel callcenter
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • PBX