Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Employee monitoring software
Employee monitoring software wordt gebruikt om de productiviteit van werknemers te volgen en om correct gebruik van bedrijfsmiddelen te waarborgen.
Filterresultaten (45)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Prijsopties
45 resultaten
Verhoog de productiviteit, beveiliging en naleving met gedragsanalyse. Meet de prestaties van medewerkers via internet, chat, e-mail, apps en meer.
Meer informatie over Teramind
Maximaliseer de productiviteit van medewerkers en zorg voor beveiliging en naleving met de uitgebreide oplossing voor het volgen van medewerkers van Teramind. Met gegevensgestuurde gedragsanalyse krijg je bruikbare inzichten om activiteiten te optimaliseren, productiviteit bij te houden en compliance management te versterken, en dat alles met behoud van de privacy van werknemers. Van het identificeren van de best presterende werknemers tot het stroomlijnen van processen en het meten van prestaties, Teramind biedt de veelzijdige statistieken en inzichten die je nodig hebt om te slagen.
Meer informatie over Teramind
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Geautomatiseerde urenregistratie en volgen van medewerkers met verlofschema's, schermopnames, een logboek van gebruikte apps, browser- en URL-tracking en meer.
Meer informatie over Trackabi
Trackabi is een service voor urenregistratie, het volgen van medewerkers en verlofbeheer. Trackabi is een desktoptoepassing die gebruikersactiviteit kan volgen en automatisch de timer pauzeert en start, afhankelijk van muisbewegingen en toetsaanslagen. Ook zijn er schermopnames en browser-URL tracking beschikbaar. Trackabi is een voortreffelijk instrument voor freelancers, kantoren en dienstverleners die per uur factureren en andere bedrijven die de productiviteit van werknemers willen verbeteren of aan tijdgevoelige projecten werken.
Meer informatie over Trackabi
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Software voor toezicht op medewerkers voor het bijhouden van de beschikbaarheid van het team, het gelijkmatig verdelen van taken en het voorkomen van overbelasting, burn-outs en gemiste deadlines.
Clockify is software voor het volgen van werk en medewerkers waarmee je kunt zien hoe je team zijn tijd besteedt aan taken en projecten.
Oplossing voor projectmanagement voor het bijhouden van productiviteit en werktijden voor verschillende projecten.
- Houd de tijd bij op elk apparaat (web, mobiel, desktop).
- Bekijk een tijdoverzicht van taken en werknemers.
- Genereer, deel en exporteer rapportages.
- Beheer budgetten en uurtarieven.
- Houd verlof en vakanties bij.
- Plan werknemers en projecten in.
- Maak facturen en volg uitgaven.
Meer informatie over Clockify
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Bouw op maat gemaakte oplossingen op Work OS van monday.com, zodat je in één oogopslag alles kunt volgen waar je werknemers aan werken.
Op Work OS van monday.com kunnen managers moeiteloos taken toewijzen en de voortgang van lopende projecten in één oogopslag volgen, zodat ze één realtime bron van waarheid hebben voor al het werk van hun team. Implementeer de urenregistratiefunctie van het platform om te controleren hoe teamleden hun tijd organiseren en exporteer vervolgens een rapport naar Excel om te delen met het management en klanten. Genereer tot slot rechtstreeks grafieken op het platform om te visualiseren hoe teamleden tijd toewijzen en inzichten benutten om effectiever prioriteiten te stellen.
Meer informatie over monday.com
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking.
Meer informatie over ClickUp
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Eenvoudig te implementeren, geweldige rapporten, ondersteuning voor meerdere apparaten en offline.
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Zeer eenvoudige en flexibele urenregistratie met ondersteuning voor meerdere apparaten. Genereert prachtige rapporten en tijdgebruiksgrafieken met een optie om tijdlogboeken als Excel-spreadsheets te exporteren, wekelijkse rapporten via e-mail te ontvangen of openbare rapporten te delen met klanten om meer transparantie te bieden.
Toggl heeft een webversie, desktopprogramma's voor Windows/Mac/Linux en native iOS- en Android-apps. Integreert met facturering- en PM-tools.
Meer informatie over Toggl Track
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Hubstaff biedt gebruiksvriendelijke, vertrouwde software voor het volgen van medewerkers met schermopnames, zodat groeiende bedrijven in realtime het werk kunnen zien gebeuren.
De gestroomlijnde medewerkerscontrole en tijdregistratie van Hubstaff brengen je duidelijkheid en gemoedsrust. Controleer in realtime dat je team op het juiste spoor zit door middel van schermopnames, activiteitscontrole, app-gebruik en rapportage. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS. Hubstaff draait op de achtergrond, zodat jouw team zonder onderbreking kan blijven doorwerken. Integreert met meer dan 30 bedrijfstoepassingen die je al gebruikt, waaronder Basecamp, Trello, Asana, Github en Paypal.
Meer informatie over Hubstaff
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
ActivTrak geeft gebruikers de kracht om te begrijpen welke processen het beste werken voor je bedrijf, wie betrokken is, en wanneer de productiviteit verandert.
ActivTrak is een tool voor business intelligence die analyse van het gedrag van teams biedt, waardoor het voor organisaties van alle soorten eenvoudig is om bedrijfsprocessen te optimaliseren. Teams krijgen de resources die nodig zijn om een beter beeld te krijgen van wat er in de organisatie aan de hand is, waardoor het management van reactief naar proactief wordt omgezet. Door onbevooroordeelde gegevens te verzamelen, geeft ActivTrak gebruikers de kracht om te begrijpen hoe het werk wordt gedaan, wat van invloed is op de productiviteit en hoe processen kunnen worden gestroomlijnd om een efficiënt bedrijf te creëren.
Meer informatie over ActivTrak
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
WebHR wordt goed beoordeeld en is leider in Cloud HR. Het helpt je bij het beheren van de belangrijkste activa in je bedrijf - je personeel.
WebHR zorgt voor een revolutie in de manier waarop HR werkt. WebHR is sociale alles-in-één cloudgebaseerde HR-software voor kleine en middelgrote ondernemingen die alles afhandelt, van werving tot pensionering, op de meest innovatieve manier. WebHR bespaart bedrijven niet alleen geld, maar verhoogt ook de productiviteit, bespaart ruimte en maakt communicatie tussen en op kantoren snel, betrouwbaar en efficiënter. WebHR helpt bij het beheer van de belangrijkste activa van een bedrijf - het personeel.
Meer informatie over WebHR
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
De meest gebruiksvriendelijke tijdregistratiesoftware. DeskTime is een tijdregistratiesoftware die de productiviteit en effectiviteit in realtime analyseert.
Een volledig automatische tijdregistratiesoftware waarvan bewezen is dat het de productiviteit van werknemers met 30% verhoogt in de eerste weken na gebruik. Zie hoe jij en je werknemers tijd online en offline doorbrengen, volg de tijd per project en bereken automatisch de kosten op basis van de uurtarieven van de werknemers. Genereer bovendien aangepaste rapporten voor intern gebruik of je klanten, plan vakanties en verlof voor werknemers, bereken overuren en bewaar de contactgegevens van je teamlid op één plek.
Meer informatie over DeskTime
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Time Doctor biedt nauwkeurige software voor tijdregistratie en het volgen van medewerkers die je helpt te weten of je team echt productief te werk gaat.
Time Doctor is software voor het volgen van medewerkers en nauwkeurige tijdregistratie die je helpt te weten of je team echt productief is. Het is met name geschikt voor teams van 20 tot 500 werknemers.
Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerksessies, herinneringen, schermopnames, facturering, rapportagetools, integraties en nog veel meer.
Meer informatie over Time Doctor
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers.
Meer informatie over Connecteam
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Volautomatische tijdregistratie: de snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven.
De snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven. Automatische tijdregistratie helpt je nooit te vergeten waaraan je hebt gewerkt. Slimme personeelsplanning zorgt ervoor dat ieders tijd wordt benut. Krachtige rapportage helpt je om kansen te identificeren om de productiviteit te verbeteren.
Meer informatie over Timely
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Flexibele urenregistratiesoftware voor Jira. Ontworpen om de tijd bij te houden, betrouwbare gegevens te produceren voor rapportage, facturering en boekhouding en meer.
Tempo Timesheets is de toonaangevende urenregistratie-app in Jira en bedient teams van meer dan 13.000 bedrijven in meer dan 100 landen. Met Tempo kun je binnen enkele seconden gedetailleerde rapporten maken en inzoomen op gegevens om de gedetailleerde informatie te krijgen die je nodig hebt. Managers kunnen de urenstaten van hun team beoordelen en goedkeuren, evenals informatie op hoog niveau analyseren over het werk dat in je bedrijf is uitgevoerd om betere zakelijke beslissingen te nemen. Zet Google Agenda-evenementen om in werklogboeken voor toegevoegde waarde en productiviteit.
Meer informatie over Tempo Timesheets
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Beste software voor het volgen van medewerkers: schermopnames, bijhouden van websites en toepassingen, tijdregistratierapporten, rapporten over muis- en toetsenbordklikken.
Realtime software voor het volgen van medewerkers biedt de gemakkelijkste manier om te zien wat je teamleden op dit moment doen, welke websites ze bezoeken en welke apps ze gebruiken. Aan welke taken en projecten ze werken. De tracker legt activiteitenniveaus vast op basis van toetsenbord- en muisgebruik, maakt willekeurige schermopnames die je helpen volledige transparantie te krijgen, de tijd te optimaliseren en de productiviteit te verhogen.
Meer informatie over WebWork Time Tracker
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Webgebaseerde tijdbeheer- en analysetool voor kenniswerkers die efficiënter en productiever willen zijn.
Webgebaseerde tijdbeheer- en analysetool voor werknemers die efficiënter en productiever willen zijn. Voorkomt afleiding en mogelijkheden om je te verliezen in je digitale leven. RescueTime helpt je je dagelijkse gewoonten te begrijpen, zodat je je kunt concentreren en productiever kunt zijn. Het werkt veilig op de achtergrond op je computer terwijl de tijd die wordt besteed aan toepassingen en websites wordt bijgehouden, zodat je een duidelijke weergave van je dag krijgt.
Meer informatie over RescueTime
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Monitor en analyseer je werknemers bedrijfsbreed, ongeacht of ze op kantoor zijn of buiten de deur werken.
Veriato Cerebral-software voor het volgen van medewerkers biedt ongeëvenaard inzicht in de online- en communicatieactiviteit van je werknemers en aannemers. Cerebral (voorheen Veriato 360) is het registratiesysteem dat gedetailleerde, accurate en bruikbare gegevens presenteert voor gebruik bij incidentrespons, risicovolle insider monitoring en productiviteitsrapportage. Cerebral kan on–premises, in de cloud of via een MSP-provider worden ingezet.
Meer informatie over Veriato Workforce Behavior Analytics
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
timeBro is een volledig automatische urenregistratietool voor Windows en macOS, die elke minuut vastlegt die je besteedt aan het werken aan projecten.
timeBro is een volledig automatische urenregistratietool voor Windows en macOS die elke minuut vastlegt die je besteedt aan het werken aan verschillende projecten. Terwijl het op de achtergrond draait, houdt timeBro elke computeractiviteit bij - dat betekent elk werk in verschillende programma's/bestanden, elk browsertabblad, elke e-mail of agenda-item. Het visualiseert je werkdag als een tijdlijn, zodat je in één oogopslag weet waar je aan hebt gewerkt. Direct daarnaast kun je je tijdsinvoer voor projecten sneller en nauwkeuriger maken.
Meer informatie over memtime
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Software voor het volgen van medewerkers en urenregistratie voor bedrijven, teams en freelancers.
Monitask biedt oplossingen voor het volgen van medewerkers om de productiviteit, efficiëntie en verantwoordelijkheid binnen je team te verhogen. Geavanceerde schermopname- en activiteitsmonitors en urenregistratiecapaciteiten houden teams gericht op de taak. De software is krachtig en toch lichtgewicht, waardoor het eenvoudig en gebruiksvriendelijk is. Managers hebben ook toegang tot hun dashboard op elk van hun apparaten om hun team altijd en overal te volgen. Meld je aan voor Monitask en bespaar nu tijd en geld.
Meer informatie over Monitask
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Software voor het volgen van medewerkers - Houd het websitegebruik van medewerkers bij en plan rapporten die naar je e-mail worden verzonden.
BrowseReporter is krachtige software voor het volgen van medewerkers, waarmee bedrijven de internetactiviteiten van je werknemers kunnen volgen.
BrowseReporter legt de websites vast die je medewerkers hebben bezocht. Het bevat een krachtig rapportageprogramma voor het genereren van rapporten over bezochte websites in tabel- en grafische vorm. Het werkt in stealth-modus.
Meer informatie over BrowseReporter
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Software voor het volgen van medewerkers met screenshots en realtime analyse, beschikbaar in zowel verborgen als zichtbare modus. Cloudgebaseerd of lokaal geïnstalleerd.
WorkPuls is software voor het volgen van medewerkers en urenregistratie die inzicht geeft in hoe medewerkers hun werkuren besteden op de computer.
Het is een ideale oplossing voor het controleren en analyseren van productiviteit en het bijhouden van de tijd die is besteed aan verschillende projecten. Met WorkPuls wordt het beheren van extern personeel veel gemakkelijker.
Het is geschikt voor kleine bedrijven, grote ondernemingen en externe teams.
Meer informatie over Insightful
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Software die is ontworpen om de activiteiten van computers, werknemers en toepassingen te controleren. Helpt om de productiviteit van werknemers te verhogen en de kosten te verlagen.
WorkTime is zakelijke software voor het controleren van werknemers, computers en internet. WorkTime is alleen controlesoftware en biedt geen spionagefuncties. Alle controleresultaten worden opgeslagen op de clientservers. Uitgebreide WorkTime-rapporten beantwoorden verschillende belangrijke vragen voor elke werkgever/manager over de prestaties van werknemers (aanwezigheid, actieve/inactieve tijd), internetgebruik (inclusief Facebook en gebruik van andere websites), computers en softwaregebruik.
Meer informatie over WorkTime
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Met deze unieke software voor het volgen van medewerkers kan je op afstand computers bewaken en keyloggers in realtime registreren.
Met deze unieke software voor het volgen van medewerkers kan je op afstand computers bewaken en in realtime registreren. Registreer de communicatie van je medewerkers, zoals e-mail, Skype en andere chatberichten. Bekijk gebruikte apps, internetgeschiedenis, Facebook-gebruik, bestanden die naar USB-stations zijn gekopieerd, gewijzigde of verwijderde documenten en meer. Registreer een schermopname van elke actie, zoals een videobewakingscamera van hun computerscherm.
Bekijk activiteit in realtime of registreer alles in de centrale logboekdatabase voor latere beoordeling.
Meer informatie over SoftActivity Monitor
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Pakket met toepassingen voor het beheer van menselijk kapitaal: HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, salarisadministratie, prestatie- en talentbeheer.
Pakket met toepassingen voor het beheer van menselijk kapitaal: HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, salarisadministratie, prestatie- en talentbeheer.
Meer informatie over Oracle Cloud HCM
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Teamdeck is een complete oplossing voor resourcebeheer: resourceplanning + tijdregistratie + verlofbeheer.
>> Software voor resourcebeheer en projectplanning
>> Personeelsplanning, projectplanning en functies voor budgettering, urenregistratie, urenstaten, werklast, prestaties, beschikbaarheidsbeheer, resource-prognose.
>> Teamdeck is ontwikkeld door een softwarebedrijf dat ook werkt met Spotify, Uber, Netflix en Viu.
>> Het product wordt gebruikt in de IT-, financiële, creatieve, detailhandel-, gaming-, onderwijs- en mediasector.
>> Live demopresentatie en hulp bij het gratis instellen. Meld je aan voor een demo.
Meer informatie over teamdeck
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Cloudgebaseerde software voor het volgen van medewerkers met screenshots en productiviteitsanalyse. Beheer je externe medewerkers. Gratis proefversie. $ 3 per gebruiker
Verbeter vandaag nog de prestaties van je bedrijf. Berqun geeft kwantificeerbaar inzicht in hoe je medewerkers hun tijd op het werk doorbrengen. Met deze inzichten kun je vol vertrouwen lage presteerders identificeren en ben je in staat om gezamenlijk actie te ondernemen voor een hogere productiviteit. BQ-scores voor elke dag in een maand. Analyseer trends in de loop van de tijd en zoom in op ongebruikelijke veranderingen. Optioneel kun je ook op elk gewenst tijdsinterval screenshots van de computers van je werknemers registreren. Office TV-functie biedt een momentopname van werknemers.
Meer informatie over Berqun
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Tool voor productiviteit en urenregistratie die je helpt met personeelsplanning, apps en URL-tracking, GPS-locatietracker en meer.
Apploye: een alles-in-één tool voor productiviteit en urenregistratie waarmee je je werknemers kunt controleren.
Je kunt de productiviteit van je werknemers meten via het activiteitsniveau, dagelijkse en wekelijkse urenstaten, rapporten en willekeurige schermopnames.
Het berekenen van factureerbare en niet-factureerbare uren is zeer eenvoudig.
Het is compatibel met zowel mobiel als desktop. Ook kun je via GPS-locatietracking je externe medewerkers in de gaten houden.
Zorg ervoor dat je bedrijf groeit en je de concurrentie een stap voor blijft met Apploye.
Meer informatie over Apploye
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Lighthouse is een mobiel platform voor personeelsbeheer voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Lighthouse is een mobiel platform voor personeelsbeheer voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten. Met tour- en trackingfuncties biedt Lighthouse volledige zichtbaarheid van gedistribueerde teams met behulp van beacons, gps en andere technologieën. Het controleert in realtime schoonmaaktaken en rotatielussen of bewakingsrondes en patrouilles. Lighthouse voegt tijd- en geldbesparende mogelijkheden toe om activiteiten in het veld te bekijken, beheren en vereenvoudigen om de klantenservice, operationele efficiëntie, veiligheid en risicoreductie te verbeteren.
Meer informatie over Lighthouse.io
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Ekran System® is een full-cycle oplossing voor het volgen van medewerkers die bedreigingen van insiders effectief afschrikt, detecteert en verstoort.
Ekran System® is een geavanceerde oplossing voor het beheer van interne risico's en het volgen van medewerkers. Met Ekran kun je gebruikersidentiteiten verifiëren, gebruikerstoegang beheren (inclusief toegang van bevoorrechte gebruikers) en de activiteit en productiviteit van elke gebruiker binnen en buiten je beveiligde perimeter volgen. Ekran System is een universele, lichtgewicht oplossing voor het volgen van medewerkers die eenvoudig in 20 minuten kan worden geïmplementeerd op 10 of 10.000 eindpunten.
Meer informatie over Ekran System
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Meet e-mailproductiviteit: reactietijd, verzonden en ontvangen e-mails, topinteracties en je kritische KPI's in een aangepast dashboard.
Email Meter is de toonaangevende oplossing voor e-mailanalyse. Email Meter biedt bedrijven prestatie- en productiviteitsstatistieken voor werknemers, zoals workload en reactietijden, zodat ze weloverwogen, gegevensgestuurde beslissingen kunnen nemen. Bekijk hoeveel e-mails je team verwerkt om inzicht te krijgen in hun workload. Weet hoelang het duurt voordat ze reageren en waar ze kunnen verbeteren. Teams van ondernemingen zoals Dropbox, Fujifilm of Logitech vertrouwen op Email Meter om hun e-mailstatistieken te analyseren.
Meer informatie over Email Meter Enterprise
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Cloudsysteem voor professionele servicebedrijven. Omvat bedrijfsfinanciën, mensen en documenten. Werk altijd en overal samen.
Teamogy is een uitgebreid cloudsysteem voor professionele dienstverleners. Het omvat alle stappen vanaf het eerste contact met de klant, budgettering en projectmanagement tot capaciteitsplanning en urenrapportage, kosten van derden en facturering aan klanten. Teamogy verbindt interne teams en ondersteunt samenwerking en communicatie binnen het bedrijf. Het laat je team altijd en overal werken.
Meer informatie over Teamogy
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Computer- en internetbewakingssoftware voor het bijhouden van computergebruik in werktijd door werknemers.
Computer- en internetbewakingssoftware voor het bijhouden van computergebruik in werktijd door werknemers.
Meer informatie over WE Controlio
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Op machine learning gebaseerde softwaretool voor het bewaken van de productiviteit van werknemers. Niet-invasieve monitoring, hoge beveiliging voor bedrijfsgegevens en meer.
Op machine learning gebaseerde softwaretool voor het bewaken van de productiviteit van werknemers. Niet-invasieve monitoring, hoge beveiliging voor bedrijfsgegevens en meer.
Meer informatie over FocusRO
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Uitgebreid platform voor werknemerseducatie: phishing-simulaties, quizzen, gamification, beleid/procedures, auditrapportage en meer.
Kies voor ThreatAdvice Cybersecurity Education als je op zoek bent naar een efficiënt en effectief online cybersecurity-trainingsplatform voor je werknemers. ThreatAdvice Cybersecurity Education maakt gebruik van videogebaseerde micro-learningcursussen om je werknemers te wapenen met de cybersecurity-kennis die ze nodig hebben om je organisatie te beschermen. Het uitgebreide platform voor werknemerseducatie omvat phishing-simulaties, quizzen, gamification, beleid en procedures, auditrapportage, externe scans en meer.
Meer informatie over ThreatAdvice Cybersecurity Education
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Wolfeye Remote Screen is software voor het monitoren van werknemers voor Windows-computers.
Wolfeye Remote Screen is gebruiksvriendelijke software voor het monitoren van werknemers waarmee werkgevers de computeractiviteit en productiviteit van hun werknemers kunnen volgen en de prestaties kunnen verbeteren.
Meer informatie over Wolfeye Remote Screen
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
AgenTrak is de toonaangevende oplossing voor het volgen van medewerkers waarmee organisaties de productiviteit van hun personeelsbestand kunnen stimuleren.
AgenTrak is de toonaangevende oplossing voor optimalisering van werknemers waarmee organisaties de productiviteit van het hele personeelsbestand kunnen stimuleren. Het helpt organisaties te begrijpen wat hun werknemers doen, zowel op kantoor als thuis. Het cloudgebaseerde monitoringplatform verzamelt en analyseert gegevens in realtime en historisch en biedt daadwerkelijke inzichten om organisaties te helpen productiever en compliant te zijn. Klanten zien na implementatie van AgenTrak regelmatig productiviteitsverbeteringen van meer dan 20%.
Meer informatie over AgenTrak
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
OfficeKit hr is een end-to-end software voor HR-management, met alle functionaliteiten voor personeelsbeheer, van inhuren tot met pensioen gaan.
OfficeKit hr is een geavanceerde en uitgebreide software-oplossing voor automatisch HR-management. Het is snel, gebruiksvriendelijk en vereenvoudigt de dagelijkse complexe HR-processen. OfficeKit hr omvat alle essentiële zaken betreffende de HR-administratie en heeft modules met activiteiten van personeelsbeheer.
Meer informatie over Officekit
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Alles-in-één telecommunicatie- en CRM-platform dat een omnichannel-oplossing biedt om communicatie en S&OP (Sales and Operations Planning) voor elk bedrijf te stroomlijnen.
Het alles-in-één platform geeft je de middelen om te communiceren op het kanaal naar keuze van je klant, agenten en klanten beter te beheren, en de concurrentie voor te blijven. Ook hier is NOLA gebouwd om een probleem binnen de eigen netwerken op te lossen. Het systeem is getest en bewezen, dus er is geen risico op overstappen. Blijf op één lijn met je klanten met één krachtig platform: alle kanalen zijn verenigd in plaats van geïsoleerd.
Meer informatie over NOLA
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Olympia Engage is een prestatiebeheersysteem dat bedrijven helpt bij het stroomlijnen van doelstellingen en medewerkersbetrokkenheid.
Olympia Engage biedt organisaties een zeer geavanceerd, maar toch eenvoudig te gebruiken systeem voor prestatiebeheer en medewerkersbetrokkenheid dat is ontworpen om hun mensen te activeren, inspireren en belonen. Omdat dit Software as a Service is, wordt het Olympia Engage platform online opgezet en beschikbaar gemaakt. Zo hebben teams en individuen over de hele wereld overal en altijd toegang tot hun profielen, taken en teams. Je kunt iedereen op topniveau laten presteren en de zakelijke beloningen incasseren.
Meer informatie over Olympia Engage
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Effectieve maandelijkse tevredenheidsenquêtes voor werknemers, die ook leuk en interessant voor hen zijn.
Effectieve maandelijkse tevredenheidsenquêtes voor werknemers, die ook leuk en interessant voor hen zijn. Daarom heeft de software elke maand een 20 tot 40% hoger responspercentage. Dat betekent dat jij betere gegevens krijgt en je werknemers tevredener en productiever zijn.
Meer informatie over Solkie
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
InfoCision is een leverancier van traditionele callcenterdiensten voor geavanceerde trainings-, kwaliteits- en efficiëntiediensten.
InfoCision is een leverancier met een aanbod dat varieert van traditionele callcenterdiensten tot geavanceerde trainingsoplossingen. InfoCision biedt callcentertools die oproepen verkorten, alternatieve kanalen combineren en de klanttevredenheid verhogen. Werken in en verbeteren van je bestaande callcentersfeer, tools die vooraf klantgegevens en demografische gegevens invullen, inkomende oproepen scoren, callcentermedewerkers opleiden met e-learnings en simulaties, kwaliteit meten, personeel motiveren en een volledig assortiment van robuuste uitgaande/inkomende sms/mms-opties voor berichten.
Meer informatie over InfoCision
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Meld aanmeldingsactiviteiten van gebruikers per werkstation, ook bij offline gebruik van je netwerk. Veel rapportstijlen, waaronder dagelijkse tijdkaarten
SofTrack verzamelt realtime aanmeldingsactiviteiten op elk van je Windows-werkstations
en terminal server-sessies, inclusief die geleverd door Citrix. Tijdkaartrapporten zijn onder andere
volledige export naar CSV-indeling en continu bijgewerkte beschikbaarheid van werkstations. SofTrack helpt
je te voldoen aan je wettelijke verplichtingen als werkgever, inclusief die in verband met HIPAA en SOX.
Meer informatie over SofTrack
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
TheOneSpy is software voor het monitoren van mobiele telefoons en computers waarmee organisaties de activiteiten van werknemers kunnen volgen.
TheOneSpy is software voor het monitoren van mobiele telefoons en computers waarmee organisaties de activiteiten van werknemers kunnen volgen. Na installatie en activering kan je activiteiten op afstand volgen op Android-, Windows- en Mac-machines.
Meer informatie over TheOneSpy
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Deze gamification-tool optimaliseert de prestaties van de klantenservice en geeft AI-gestuurde inzichten en rapporten. Dj integreert in Zendesk.
Deze gamification-tool optimaliseert de prestaties van de klantenservice en geeft AI-gestuurde inzichten en rapporten. Dj integreert in Zendesk.
Meer informatie over Kaizo
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer
Verhoog de productiviteit van medewerkers met DeskSight.Ai.
DeskSight.AI is intuïtieve en kosteneffectieve software voor urenregistratie en productiviteit van werknemers die ideaal is voor kleine tot middelgrote ondernemingen, vooral in de hedendaagse cultuur van werken op afstand.
Het heeft toegang tot realtime rapporten en uitgebreide dashboards om de in- en uitlogtijd, gewerkte uren, te late of afwezige werknemers bij te houden.
DeskSight.AI maakt het mogelijk om de productiviteit van medewerkers van de organisatie te verbeteren.
Meer informatie over DeskSight.AI
...
Meer informatie
Functies
- Toegang en controle op afstand
- Schermactiviteit vastleggen
- Opnemen van toetsaanslagen
- Browsegeschiedenis
- Inactiviteit controleren
- Waarschuwingen/Meldingen
- Taak/project bijhouden
- Roosterbeheer
- Projecttijd bijhouden
- Taakvoortgang bijhouden
- Taakbeheer