Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Patiënt engagement software

Patiënt engagement software maakt betere communicatie tussen artsen en hun cliënten mogelijk en bevordert actieve belangstelling van patiënten voor het controleren en verbeteren van hun eigen gezondheid.

49 resultaten

Doctoranytime ofrece una herramienta de gestión de citas médicas que mejora la comunicación de los médicos con los pacientes. Meer informatie over doctoranytime
Doctoranytime mejora en gran medida la lealtad del paciente al permitir que cada uno tenga una experiencia única ajustada a sus necesidades, mientras interactúa con el proceso de reservar citas con usted y transmitir la información necesaria que sirva para optimizar los resultados. Meer informatie over doctoranytime

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Aangepaste incheckoplossingen voor hotels en gezondheidszorg. Met meer dan 50 functies vereenvoudigt Tabhotel het inchecken en verbetert deze software de gastervaring. Meer informatie over Tabhotel
Tabhotel biedt zeer flexibele en aanpasbare oplossingen voor zelf inchecken voor hotels en zorginstellingen. De geavanceerde oplossingen bieden meer dan 50 functies die het incheckproces vereenvoudigen en de algehele gastervaring verbeteren. Het platform werkt nauw samen met elke klant om de oplossingen aan te passen aan hun unieke behoeften, waardoor maximale efficiëntie en gasttevredenheid wordt gewaarborgd. Vereenvoudig je incheckproces, verhoog de gasttevredenheid en verhoog de productiviteit van je team met Tabhotel. Meer informatie over Tabhotel

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Conforme virtuele toestemmingsoplossing. Maakt het toestemmingsproces voor iedereen gemakkelijk. Meer informatie over Florence eConsent
eConsent van Florence is een intuïtief systeem voor het beheer van deelnemers/patiënten dat intuïtieve workflows biedt om studies efficiënt te starten. Nodig deelnemers eenvoudig uit voor het e-toestemmingsplatform, controleer de realtime status, maak identificatie op afstand mogelijk, update naar de nieuwste toestemmingsversies voor nieuwe protocolwijzigingen en meer. Meer informatie over Florence eConsent

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Behaal betere klinische resultaten met behulp van NextGen EDP/EPD-oplossingen. Het doel van dit platform is om jou in staat te stellen hoogwaardige zorg te leveren.
Behaal betere klinische resultaten met EDP/EPD-software van NextGen Healthcare. Het doel van dit platform is om jou te laten focussen op het leveren van de beste zorg aan je patiënten. Krijg toegang tot geavanceerde tools voor snelle, efficiënte documentatie. Het resultaat: complete, nauwkeurige informatie, betere coördinatie van zorg, verbeterde diagnose en verminderd risico. NextGen Enterprise EDP en NextGen Office EDP (voorheen MediTouch) ondersteunen je op je traject naar waardegerichte zorg, ongeacht de grootte van je praktijk. Meer informatie over NextGen Office

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
De vertrouwde, bewezen factureringstechnologie voor onafhankelijke praktijken. Vereenvoudig je medische facturering en hou de controle over je praktijk.
Kareo Billing biedt optimale software om je interne factureringsproces te ondersteunen. De web- en mobiele apps helpen je praktijk om patiënten en de complicaties die gepaard gaan met facturering van verzekeringsmaatschappijen eenvoudig te beheren. Kareo is een bewezen platform dat wordt vertrouwd door meer dan 50.000 hulpverleners. Kareo Billing automatiseert je hele proces zodat je sneller betaald kunt worden. Meer informatie over Tebra

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Oplossing voor medische facturering en praktijkbeheer die helpt bij het beheren van claims, afspraken, check-ins van patiënten, rapportage en nog veel meer.
athenaOne helpt artsen om zorg van hoge kwaliteit te leveren door het moment van zorg te organiseren voor maximale klinische productiviteit, namens een arts administratieve en kwaliteitsdiensten uit te voeren om volledige betaling te waarborgen en alle bestellingen van artsen bij te houden om de cirkel van de uitslag en vervolgzorg te sluiten. Artsen profiteren van continue ingebedde toegang tot de best practices van het grootste klinische netwerk, de meest actuele en uitgebreide kwaliteitsregels en richtlijnen uit de sector. Meer informatie over athenaOne

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Enkelcijferige no-show-tarieven: Digitale formulieren, telegezondheid, afspraakherinneringen en zelfplanning voor patiënten. Beoordeeld als de beste door klanten!
Enkelcijferige no-show-tarieven: Digitale formulieren, telegezondheid, afspraakherinneringen en zelfplanning voor patiënten. Door klanten beoordeeld als beste ondersteuning en aangepaste workflows. Mend kan altijd en overal verbinding maken met patiënten op elk apparaat. Mend heeft 98,3% betrokkenheid, 99,85% videoverbinding en enkelcijferige no-show-tarieven. Mend heeft geautomatiseerde technologie om te integreren met elke EPD, PMS of andere systemen. Ongeveer 50% van nieuwe klanten is overgestapt van andere systemen. Meer informatie over Mend

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Het cloudgebaseerde EMD-systeem van RXNT met patiëntenportal optimaliseert de ervaring van patiëntenzorg en stroomlijnt workflows.
Het cloudgebaseerde EMD-systeem van RXNT met patiëntenportal optimaliseert de patiëntenzorgervaring. Beheer je communicatie met beveiligde tweerichtingsberichten voor patiënten en elektronische herinneringen houden patiënten op de hoogte van afspraken en vernieuwingen van recepten. Patiënten profiteren van een speciaal patiëntenportal waarmee ze informatie kunnen beheren, afspraken kunnen plannen, laboratoriumresultaten kunnen bekijken en toestemmingsformulieren kunnen ondertekenen. Maak bovendien verbinding met het praktijkbeheersysteem voor handige online betalingen van patiëntenrekeningen. Meer informatie over RXNT

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen en behandelingen.
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen, behandelingsnotities, facturen, betalingen, marketing en nog veel meer. Het werkt geweldig voor teams van elke omvang, van eenmanspraktijken tot grote teams en alles daartussenin. Meer informatie over Pabau

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Laat praktijken groeien en bloeien door het behoud van patiënten te stimuleren en no-shows te verminderen.
Het platform van Doctible helpt praktijken te groeien en bloeien door de backoffice-activiteiten te automatiseren en de reputatie van de praktijk te verbeteren. Met de oplossing voor patiëntcommunicatie van Doctible automatiseren praktijken herinneringen, sturen ze herinneringen aan achterstallige patiënten, sms-en ze patiënten in twee richtingen (met beeldondersteuning) en nemen ze automatisch contact op met patiënten die hun afspraken hebben gemist. Volledig geïntegreerd met de praktijkbeheersoftware om ervoor te zorgen dat de ervaring naadloos aansluit bij de patiënt en de praktijk. Meer informatie over Doctible

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Meer tijd voor consulten. Meer tevreden klanten. Minder inspanningen. vcita: HIPAA-conforme software ontworpen voor jouw praktijk. Gratis proefversie.
vcita, speciaal ontworpen voor zorgverleners, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> stel klanten in staat om te boeken, te betalen, papierwerk te delen en contact op te nemen via een veilig en vriendelijk klantenportaal; >> verminder no-shows en blijf in contact met geautomatiseerde afspraakherinneringen en follow-ups; >> nodig klanten uit om online afspraken of groepssessies te boeken en te betalen. >> Digitaliseer je dossierkast: beheer en deel papierwerkdocumentatie veilig in de cloud. Meer informatie over vcita

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
ReDoc aangedreven door xfit is cloudgebaseerde software voor documentatie, planning en praktijkbeheer in revalidatietherapiepraktijken.
ReDoc aangedreven door xfit is cloudgebaseerde software voor documentatie, planning en praktijkbeheer in revalidatietherapiepraktijken van elke omvang. ReDoc is een volledig geïntegreerde oplossing van Net Health en stimuleert PT-, OT- en SLP-workflow die de dagelijkse activiteiten van praktijken snel regelt, waardoor de naleving wordt gegarandeerd, de efficiëntie wordt verhoogd en de tools worden aangeboden om de omzet te verhogen. Naast software zijn er ook diensten beschikbaar voor facturering en incasso's, alsook consulting over workflowoptimalisatie. Meer informatie over Net Health

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Solutionreach biedt de technologie, evenals de expertise over hoe het te gebruiken, om betere zorg te bieden en een meer winstgevende organisatie op te bouwen.
Solutionreach is 100% gericht op het leveren van de technologie en de expertise over hoe deze effectief te gebruiken, om betere zorg te bieden en een meer winstgevende praktijk op te bouwen. Het platform laat zien hoe de ervaring voor patiënten en zorgverleners kan worden verbeterd. Plan nu een consult voor meer informatie. Meer informatie over Solutionreach

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Het is niet alleen een uitgebreid PM/EPD-systeem, maar ook robuuste software voor marketing en patiëntenacquisitie.
PatientNOW is een uitgebreid softwaresysteem dat is ontworpen om je volledige esthetische medische kantoor te beheren. De software ondergaat al meer dan 14 jaar upgrades om te voldoen aan de behoeften van de esthetische geneeskunde, door te luisteren naar de suggesties en verzoeken van artsen en hun personeel. Dit heeft geresulteerd in een EPD-softwareproduct inclusief praktijkbeheer en een patiëntbetrokkenheidssysteem dat is ontworpen om prospects binnen te halen, huidige patiënten te behouden en je praktijkinkomsten te laten groeien. Meer informatie over PatientNow

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Betrek je patiënten met behulp van het HIPAA-compatibele patiëntenportaal dat veilige berichtenuitwisseling en een geautomatiseerd herinneringssysteem biedt.
Onderhoud contact met je patiënten via het HIPAA-compatibele patiëntenportaal dat toegang geeft tot persoonlijke gezondheidsdossiers en dat realtime updates van patiëntgegevens, een beveiligde berichtenfunctie en een automatisch herinneringssysteem biedt. Meer informatie over Nextech EHR & PM

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Praktijkbeheer voor tandartsen/artsen. Uitgebreide EPD en proactieve patiëntenzorg. Nieuwe patiëntenwerving en omzetgroei.
Praktijkbeheer voor tandartsen/artsen met meerdere klinieken, gebruikers, of apparaten. Standaardfunctionaliteiten: planning, gedetailleerde EPD, orthodontisch dossier, sms/e-mails, herstel- en parodontale werkzaamheden, bijhouden van labwerk, facturering, betalingen, inventaris, uitgaven, boekhouding. Groeifunctionaliteiten: proactieve patiëntenzorg, dashboard, patiëntvolgsysteem, integratie met sociale media, beheer en ontwikkeling van leads, campagnes, integratie van bestemmingspagina's, integratie met telefoonsysteem. Meer informatie over BestoSys

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Textline is een zakelijk sms-platform dat tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering.
Gebruik sms en maak klanten blij door een persoonlijk tintje toe te voegen aan je klantervaring, terwijl het gespreksvolume wordt verlaagd en meer problemen worden opgelost. Textline is een zakelijk sms-platform dat de beste tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering. Dit platform voegt sms-mogelijkheden toe aan je bestaande vaste lijn of geeft je een nieuw telefoonnummer met je lokale netnummer dat te bereiken is via sms. Meer informatie over Textline

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Voor merken gemaakte tv.
UPshow is een door sociale media aangedreven platform voor consumentenbetrokkenheid dat merken helpt hun bestaande tv's te gebruiken om de resultaten te bereiken die het belangrijkst zijn voor hun bedrijf. Pas je merkeigen tv-kanaal volledig aan met de perfecte mix van door de klant gegenereerde inhoud, entertainmentfeeds, digital signage en trivia/spellen. De kant-en-klare installatie is een fluitje van een cent en het cloudgebaseerde platform kan moeiteloos vanaf elk apparaat worden bediend. Meer informatie over UPshow

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
LeadSquared is een platform voor marketing automation en de uitvoering van de verkoop dat bedrijven helpt meer deals te sluiten en hun pijplijnen moeiteloos te beheren. Hier volgen slechts enkele van de voordelen die LeadSquared gebruikers hebben bereikt: minder verlies van leads; intelligente prioritering van leads; geautomatiseerde verkoop- en marketingprocessen; gedetailleerde verkoop- en marketinganalyse. Het kan ook worden geïntegreerd met verschillende zakelijke tools en heeft een eigen ontwikkelaarsplatform, waar gebruikers aangepaste bedrijfslogica kunnen creëren. Meer informatie over LeadSquared

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Cerner Ambulatory ondersteunt meer dan 55 specialiteiten door geïntegreerde klinische en financiële oplossingen en diensten te leveren.
De PowerChart ambulante EMD van Cerner zorgt ervoor dat de juiste clinici de juiste informatie op het juiste moment en de juiste plek hebben om de best mogelijke beslissingen te nemen. Dit platform is ervan overtuigd dat met behulp van informatietechnologie en coördinatie de gezondheidszorg veiliger, effectiever en beter beschikbaar wordt voor gemeenschappen wereldwijd. Meer informatie over Cerner Ambulatory

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Mobiel platform voor patiëntbetrokkenheid dat is gericht op het verhogen van omzet en operationele efficiëntie voor artsenpraktijken.
Zingit is een platform voor patiëntbetrokkenheid dat kantoren helpt hun omzet te verhogen en grote efficiëntie te creëren voor de front-office. Dit platform is mobielgericht en de aantrekkelijkheid van deze software is zichtbaar in de automatisering en flexibiliteit. Dit platform automatiseert afsprakenherinneringen, plannen/herplannen, beoordelingsverzoeken, terugroepacties en meer. Dit platform biedt ook de mogelijkheid om berichten, hun frequentie en de content aan te passen aan de unieke behoeften van klanten. Het concurrentievoordeel van dit platform bestaat uit geavanceerde levering van content (bijv. video). Meer informatie over Zingit

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
De aanpasbare oplossingen voor patiëntintake van Phreesia verbeteren de patiëntervaring, breiden de capaciteit van het personeel uit en verbeteren de klinische zorg.
Phreesia biedt een reeks robuuste toepassingen om het patiëntintakeproces te beheren. Met aanpasbare, schaalbare en kosteneffectieve oplossingen betrekt Phreesia patiënten bij hun zorg met een moderne, consistente ervaring, terwijl zorgorganisaties van elke omvang de capaciteit van het personeel kunnen uitbreiden en de klinische zorg kunnen verbeteren. Meer informatie over Phreesia

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
AI-gestuurde sms-berichten voor het MKB en grote ondernemingen. Zingle helpt bedrijven authentiek te communiceren voor een betere ervaring.
Zingle is een mobiel betrokkenheidsplatform tussen klanten en bedrijven dat tweerichtingscommunicatie mogelijk maakt via mobiele berichten, waaronder sms, mms en berichten op social media. Zingle's AI-gestuurde platform voor intelligente berichten werd opgericht in 2009 en stelt bedrijven in staat om de communicatie met klanten te personaliseren en te automatiseren, om de operationele efficiëntie te verhogen, de klanttevredenheid te verbeteren en extra inkomsten te genereren. De missie van Zingle is om de ervaring van klanten moeiteloos te maken. Meer informatie over Medallia Concierge

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Volledig pakket met geïntegreerde toepassingen voor praktijkbeheer, inclusief beheer, financiën en analyse.
CareCloud Central is een cloudgebaseerd praktijkbeheersysteem dat bestaat uit een volledig pakket van geïntegreerde beheer- en factureringstoepassingen waarmee praktijken hun efficiëntie kunnen verbeteren en meer inkomsten binnenhalen. Dankzij de naadloze integratie met dossiers, het EDP en met Community, het patiëntenportaal, kunnen praktijken een nog hoger niveau van efficiëntie bereiken. Meer informatie over CareCloud

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Oplossing voor het beheer van medische praktijken met functies voor online boeken, Stripe-betalingen, planning, taakbeheer, rapporten en herinneringen via sms/e-mail.
Cloudgebaseerd platform dat de workflow van je praktijk stroomlijnt, waardoor je meer patiënten kunt aantrekken en behouden tegen lagere kosten. Met Medesk kun je het proces voor interacties met patiënten automatiseren met de volgende tools: - transparant online reserveren met handige tijdvakken beschikbaar; - rechtstreeks toevoegen van contactgegevens van patiënten aan hun EMD voor onmiddellijk gebruik; - geautomatiseerde bevestigingsmails en sms-berichten direct na het boeken; - inplannen van herinneringen om annuleringen en no-shows te verminderen. Meer informatie over Medesk

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden.
FreeAgent CRM is een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden. Het systeem werkt automatisch met de e-mail van de gebruiker om leads te creëren en te classificeren, herinneringen op te volgen, aangepaste automatiseringen uit te voeren en alle interacties met klanten bij te houden. Meer informatie over FreeAgent CRM

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Healthie is een platform voor praktijkbeheer en telegezondheidszorg voor gezondheids- en welzijnsprofessionals. Healthie is een webgebaseerde en mobiele app.
Healthie is een webgebaseerd en mobiel platform voor diëtisten, voedingsdeskundigen, gezondheidscoaches en andere wellnessprofessionals. Healthie is een uitgebreide tool voor praktijkbeheer en telegezondheid en bevat belangrijke zakelijke functies: planning, facturering (eigen bijdrage en verzekering), dossieronderhoud (sjablonen voor intakeformulieren, e-handtekeningen en notities), het delen van documenten, veilige berichtendienst, voedselregistratie voor klanten, en nog veel meer. Healthie voldoet aan de voorschriften van HIPAA, PIPEDA, AVG en PCI. Healthie heeft een vrijblijvende gratis proefversie. Meer informatie over Healthie

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Volledig gericht op patiëntcommunicatie en -betrokkenheid om de inkomsten, patiëntenzorg en online reputatie van praktijken te vergroten.
Meerkanaals herinneringssysteem voor afspraken dat kan worden geïntegreerd met je bestaande EPD- of praktijkbeheersoftware. DOCTORCONNECT is ontworpen om: 1. de patiëntenzorg te verbeteren; 2. no-shows drastisch te reduceren; 3. de cashflow te verhogen; 4. de efficiëntie op kantoor te verhogen; 5. de tevredenheid van de patiënt te verhogen; 6. de reputatie online te verbeteren (Healthgrades, Google+, Yelp, etc.). Meer informatie over DoctorConnect

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Oplossing voor marketing automation die helpt bij het automatiseren van klantcommunicatie door middel van afspraakherinneringen, enquêtes, beoordelingsverzoeken enz.
Demandforce helpt bedrijven om nieuwe klanten aan te trekken en te zorgen dat huidige klanten terug blijven komen. Het alles-in-één platform biedt geautomatiseerde afspraakherinneringen, heractiveringscampagnes voor verloren klanten, online reputatiebeheer en meer. Maak de overstap naar het digitale tijdperk: vereenvoudig je klantcommunicatie met een platform dat de juiste boodschap op het juiste moment levert. Meer informatie over Demandforce

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Een populair platform voor patiëntbetrokkenheid met oplossingen die je helpen je snel aan te passen aan het nieuwe normaal van de gezondheidszorg en inkomstenherstel.
Een populair platform voor patiëntbetrokkenheid dat diepere patiëntrelaties opbouwt en levenslange waarde behoudt voor ziekenhuizen, gezondheidssystemen, specialisten en huisartsen. HIPAA-conform en vertrouwd door meer dan 100.000 zorgverleners. Meer informatie over Luma Health

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Platform voor telegeneeskunde waaraan elke arts of ziekenhuis kan deelnemen en online consulten kan geven
Healee is een platform voor telegeneeskunde dat alle aspecten van de communicatie tussen patiënt en arts mogelijk maakt. Patiënten kunnen hun gezondheidsstatus volgen en advies inwinnen bij artsen, en artsen kunnen online consulten geven en betalingen van patiënten aanvragen. Het platform bestaat uit twee afzonderlijke maar onderling verbonden mobiele toepassingen: Healee voor patiënten en Healee MD voor artsen. Meer informatie over Healee

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
TigerConnect is een veelgebruikt communicatieplatform voor de gezondheidszorg.
TigerConnect is een veelgebruikt communicatieplatform voor de gezondheidszorg dat de zorgsamenwerking tussen artsen, verpleegkundigen, patiënten en zorgteams op een unieke manier moderniseert. TigerConnect is een oplossing die een consumentachtige gebruikerservaring voor tekst-, video- en spraakcommunicatie combineert met de serieuze vereisten voor beveiliging, privacy en klinische workflows die hedendaagse zorgorganisaties stellen. TigerConnect versnelt de productiviteit, verlaagt de kosten en verbetert de resultaten voor patiënten. Meer informatie over TigerConnect

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Het betaalbare maar geavanceerde technologieplatform voor medische praktijken, medische factureringsdiensten en poliklinische faciliteiten.
Maak je praktijk winstgevend met PracticeSuite. Dit cloudgebaseerde platform voor medische kantoren biedt een uitgebreid pakket van automatiseringssoftware voor ambulante zorgworkflows en diensten voor inkomstencyclusbeheer. Het klantenbestand van meer dan 43.000 medische professionals omvat particuliere praktijken, factureringsbedrijven en andere grote zorginstellingen in alle 50 staten, Guam, Puerto Rico en de Kaaimaneilanden. Het platform ondersteunt 155 factureringsspecialiteiten. Meer informatie over PracticeSuite

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Controleer in realtime of patiënten in aanmerking komen voor verzekeringen en stroomlijn het inchecken van patiënten met de software voor kiosk, tablet en mobiel.
Clearwave is de eerste oplossing voor self-service inchecken voor de medische sector. Clearwave maakt snelle, flexibele en effectieve incheckervaringen van patiënten mogelijk, terwijl de praktijk, economie en prestaties worden verbeterd. Met een bewezen rendement en realtime verificatie van geschiktheid biedt Clearwave zorgpraktijken een uitgebreide incheckoplossing, beschikbaar op kiosk, tablet of mobiel om verzekeringsverificatie te verbeteren, incasso van inkomsten te verhogen, geweigerde claims te verminderen en de gegevenstoegang te verbeteren. Meer informatie over Clearwave

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Quenza is een toepassing waarmee coaches en professionals in de geestelijke gezondheidszorg hun klanten digitaal betrokken kunnen maken en beoordelen.
Quenza is een geavanceerde toepassing waarmee coaches en andere professionals in de geestelijke gezondheidszorg hun klanten digitaal betrokken kunnen maken via huiswerkoefeningen, beoordelingen, psychische educatie en online zorgtrajecten. Gebruikers van Quenza leveren op grotere schaal betere zorg aan hun klanten en besteden geen tijd meer aan administratieve taken en e-mail, waardoor de kosten voor geestelijke gezondheidszorg drastisch worden verlaagd. Meer informatie over Quenza

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Profiteer van telegezondheid, planning, herinneringen, betalingen, marketingtools en meer met NexHealth. Betaal maandelijks. Geen langlopende contracten.
NexHealth is het belangrijkste platform voor patiëntbetrokkenheid dat rechtstreeks kan worden geïntegreerd met je EMD-/praktijkbeheersysteem. Bied online planning, afspraakherinneringen, wachtlijst, videobezoeken (telegezondheid), communicatie, digitale formulieren, betalingen, rapportage en meer. Ga vandaag nog 30 dagen zonder risico aan de slag. Geen langlopende contracten. Meer informatie over NexHealth

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
WELL verbindt zorgorganisaties met hun patiënten op de manier die zij verkiezen, of het nu gaat om sms, e-mail, telefoon of chat.
WELL is exclusief ontworpen voor gezondheidssystemen en grote ziekenhuizen. Het WELL-platform integreert naadloos met je EPD en maximaliseert de impact van elke berichtgeving aan leveranciers en je patiënten, van eenvoudige afspraakherinneringen tot geavanceerde automatiseringen. WELL levert bewezen ROI: minder no-shows om de omzet te verhogen, lagere wachttijden, geoptimaliseerde efficiëntie van het personeel. Medewerkers en klanten waarderen de intuïtieve interface en managers in de gezondheidszorg waarderen de toenames in efficiëntie en patiënttevredenheid. Meer informatie over Artera

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
De alles-in-één oplossingen kunnen worden geïntegreerd met je praktijkbeheersoftware, waardoor je je frontoffice kunt stroomlijnen en stoelen gevuld kunt houden.
LET OP: Tandartsen, verbeter de kantoorefficiëntie in je tandartspraktijk en verbeter de patiëntervaring om meer patiënten aan te trekken met de cloudgebaseerde oplossingen. De alles-in-één oplossingen kunnen worden geïntegreerd met je praktijkbeheersoftware, waardoor je je frontoffice kunt stroomlijnen, stoelen gevuld kunt houden, en nieuwe patiënten kunt aantrekken. Zet Legwork voor je aan het werk, zodat je je op patiënten kunt concentreren. Meer informatie over Legwork

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Een softwareoplossing waarmee moderne tandheelkundige praktijken nieuwe patiënten aantrekken, bestaande behouden en de efficiëntie maximaliseren.
Met deze cloudgebaseerde, gebruiksvriendelijke software kun je je patiënten beheren en je kantooractiviteiten optimaliseren in een volledig aanpasbare alles-in-één oplossing. Modento sluit naadloos aan op je praktijkbeheersysteem om je dagelijkse efficiëntie te verbeteren, je personeel tijd te besparen, meer nieuwe patiënten aan te trekken en het behoud van patiënten te verbeteren. Modento is een softwareoplossing voor de moderne tandheelkundige praktijk. Meer informatie over Modento

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Tonic Health biedt een kosteneffectieve, mobiele oplossing die het intakeproces voor patiënten stroomlijnt en verbetert voor zowel de patiënt als de zorgverlener.
Tonic Health biedt een kosteneffectieve, mobiele oplossing die het intakeproces voor patiënten stroomlijnt en verbetert. Het eenvoudige, aantrekkelijke platform van Tonic integreert naadloos met je EHR, waardoor je betere gegevens kunt verzamelen voorafgaand aan het bezoek of op het moment van dienstverlening. Verhoog je betalingen, verlaag je administratieve lasten en bied tegelijkertijd een uitstekende patiëntenervaring met de mobiele oplossing voor intakes van Tonic Health. Meer informatie over Tonic Health Platform

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
DICOM beeldweergave-app voor iPad, portal voor verwijzende artsen, de enige CRM specifiek voor radiologie, cloudgebaseerde RIS PACS en meer.
Ontdek een uitgebreid radiologiesysteem dat volledig is toegespitst op een betere werkstroomefficiëntie en lagere kosten. AbbaDox Rad ondersteunt het delen van foto's en uitslagen en onderlinge uitwisselbaarheid. AbbaDox Rad stelt beeldvormingscentra, telerad-groepen en radiologieafdelingen in staat om kritieke operationele problemen aan te pakken zonder kapitaaluitgaven. De oplossing biedt functies zoals cloudrapportage met spraakherkenning, kritische bevindingen, flexibele RIS-planning, DICOM-viewer, artsenportals en een radiologie-CRM met realtime gegevens. Meer informatie over AbbaDox

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Data+ is een volledig compatibel en aanpasbaar platform voor toepassingen in de gezondheidszorg en levenswetenschappen.
Data+ is een volledig compatibel en aanpasbaar platform voor toepassingen in de gezondheidszorg en levenswetenschappen. Breid de mogelijkheden van je kernsystemen uit met een breed scala aan apps voor klinisch gegevensbeheer, ontwikkeling van geneesmiddelen, laboratoriumbeheer en meer. Kies een kant-en-klare app om te configureren of creëer een geheel nieuwe app met deze intuïtieve visuele ontwerper. Stel niet-technologische gebruikers in staat om oplossingen te vinden en problemen op te lossen zodra ze zich voordoen, waardoor de lasten voor de IT-afdeling worden verlicht. Meer informatie over Data+

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Solv biedt oplossingen om patiënten te betrekken, bezoekvolumes te verhogen, kliniekactiviteiten te stroomlijnen en bezoektevredenheid te verbeteren.
Solv is een platform voor planning, virtuele zorg en patiëntbetrokkenheid dat aantoonbaar het aantal bezoeken en de patiënttevredenheid verhoogt. Solv biedt zorgverleners die handige, toegankelijke gezondheidszorg aan hun patiënten willen bieden een digitale aanwezigheid, met functies zoals: online zelfplanning, digitale registratie met vastlegging van verzekeringen en e-toestemming, online betaling, videotelegeneeskunde, geautomatiseerd wachtlijstbeheer, beveiligde chat, feedback, enquêtes en reputatiebeheer, en een patiëntenportaal. Meer informatie over Solv

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Verbindt patiënten met hun zorgteam. Veilige communicatie, maakt verbinding met alle draagbare apparaten, houdt de voortgang van het doel bij en zorgt voor een betere gezondheid.
Dit bedrijf voor patiëntbetrokkenheidstechnologie is strak gefocust op het ondersteunen van op waarde gebaseerde providers en gezondheidssystemen met bruikbare gegevens en oplossingen die naadloze, veilige, gepersonaliseerde en effectieve verbindingen bieden tussen providers en patiënten, en patiënten en hun gezondheid. Het C3LX Patient Engagement Platform integreert monitoring op afstand en volgapparatuur, een patiëntgerichte mobiele app en intuïtieve provider-dashboards om echte veranderingen in het gedrag van patiënten te inspireren en mogelijk te maken. Meer informatie over XIAhealth

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
BeeHealthy is een op modules gebaseerd, whitelabel SaaS-platform voor het digitaliseren van de dienstverlening in de gezondheidszorg.
BeeHealthy is de leider in de ontwikkeling van digitale oplossingen voor de gezondheidszorg op de Europese markt. Het op modules gebaseerde, whitelabel SaaS-platform helpt primaire en secundaire zorgverleners om de digitale stap te zetten door hun dienstverlening te digitaliseren. • bewezen bedrijfsimpact; • operationele uitmuntendheid bij het opzetten van digitale zorgverlening; • voortdurende ontwikkeling; • gebruiksvriendelijke interfaces voor professionals, patiënten en beheerders in hun moedertaal. Meer informatie over BeeHealthy

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
FDS Engage combineert patiëntenbeheer met medische synchronisatie en beheer van medicatietherapie om de therapietrouw van patiënten te verbeteren en apotheekactiviteiten te stroomlijnen.
FDS Engage is een oplossing voor patiëntbeheer en -betrokkenheid die is ontworpen om de therapietrouw van patiënten te verbeteren, de winstgevendheid te vergroten en de activiteiten van apotheken te stroomlijnen. De kern van FDS Engage is een toonaangevend medisch synchronisatieprogramma dat eenvoudig in te stellen en te gebruiken is. Andere functies zijn onder meer geïntegreerd beheer van medicatietherapie, gerichte patiëntwaarschuwingen en een functie die is ontworpen om de vaccinatiegraad van je apotheek een boost te geven. Meer informatie over Engage

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
Het is een tool voor het beheer van medische praktijken waarmee KNO-artsen afspraken, patiëntendossiers, communicatie en meer kunnen beheren.
Het is een oplossing voor het beheer van medische praktijken waarmee KNO-artsen afspraken, patiëntendossiers, communicatie en meer kunnen beheren. Meer informatie over ENTChoice

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken
CareServant is een patiënten engagement portaal met de mogelijkheid patiënten, ziekenhuispersoneel en familie met elkaar te verbinden.
CareServant betrekt de patiënt actief bij de opname. De patiënt heeft de beschikking over een tablet (BYOD of van het ziekenhuis) waar diensten van het ziekenhuis worden aangeboden, bijvoorbeeld info- en entertainmentdiensten, al dan niet betaald. De patiënt kan via de tablet ook zijn of haar dossier inzien en met de medische staf communiceren, of een zuster oproepen. De arts kan video calls met de patiënt en familie maken. Het systeem integreert met het ziekenhuisinformatiesysteem. Meer informatie over CareServant

Functies

  • Portal voor patiënten
  • Voorlichting aan patiënten
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Afspraakplanning
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Rapportage en statistieken