Filterresultaten (47)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Australië
Canada
Zwitserland
Duitsland
Frankrijk
Verenigd Koninkrijk
Nederland
Zweden
Verenigde Staten
Prijsopties
47 resultaten
Dreamdata.io is een toonaangevende tool voor B2B-attributie en omzetanalyse.
Meer informatie over Dreamdata
Dreamdata is een B2B-platform voor marketingtoewijzing waarmee je succes kunt opbouwen, herhalen en schalen. Het platform verzamelt alle go-to-market-gegevens, voegt ze samen en schoont ze op om transparante, bruikbare analyses te presenteren van wat inkomsten genereert.
Hierdoor kunnen bedrijven B2B-marketingtoewijzingen uitvoeren, de levensduur en waarde van advertenties leren, de ROI van content meten, de groei benchmarken, inkomsten voorspellen en beslissen welke inspanningen vervolgens moeten worden geschaald.
Meer informatie over Dreamdata
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Gebruik het aanpasbare platform zonder code van monday.com om al je marketingattributie en campagnes te plannen, beheren en benutten.
Plan en beheer moeiteloos al je marketingattributie en campagnes op monday.com - het volledig aanpasbare platform zonder code. Gebruik kant-en-klare sjablonen en visuele dashboards om campagnes voor alle kanalen te bouwen en te beheren, en vereenvoudig workflows van ideevorming tot uitvoering met behulp van automatiseringen. Analyseer moeiteloos resultaten, integreer bestaande gegevens en apps, wijs taken toe en communiceer en werk in realtime samen met je hele team.
Meer informatie over monday.com
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Wrike is software voor het beheer van marketingwerk voor bedrijfsbrede teams met proefdrukken, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden en meer.
Wrike is bekroonde software voor het beheer van marketingwerkzaamheden voor bedrijfsbrede teams. Het biedt geavanceerde beveiliging en volledige aanpassing voor marketingteams. Ontwerp-, evenementen- en digitale teams kunnen allemaal profiteren van de Gantt-diagrammen, aangepaste workflows, deelbare dashboards, ingebouwde proefdrukken, aanvraagformulieren en geautomatiseerde goedkeuringen. Integreert met Adobe Creative Cloud voor een kortere beoordelingscyclus. Nieuw: Krijg realtime inzicht in de digitale prestaties van je creatieve team met de software voor marketeers van Wrike.
Meer informatie over Wrike
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Krachtige, gebruiksvriendelijke software voor marketing automation die gekwalificeerde leads helpt genereren en marketinguitgaven vertaalt naar omzet.
Marketo is een toonaangevend platform voor marketing automation met een scala aan capaciteiten voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen in verschillende sectoren. Enkele veelvoorkomende functies omvatten e-mailmarketing, nurturing, SEO, bestemmingspagina's, beoordeling en analyse, terwijl andere edities geavanceerde functies bieden, zoals personalisatie van websites, mobiele betrokkenheid, sociale en web-retargeting. Doorsneeklanten omvatten zowel B2C- als B2B-merken van elke omvang.
Meer informatie over Marketo Engage
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Software voor marketingattributie die bedrijven de impact laat zien van elke klantinteractie waaraan ze deelnemen.
Software voor marketingattributie die bedrijven de impact laat zien van elke klantinteractie waaraan ze deelnemen.
Meer informatie over Adobe Analytics
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Oplossing voor gegevensverkenning en analyse combineert modellering, transformaties en afleidingen op dezelfde laag.
Looker heeft business intelligence opnieuw uitgevonden voor het moderne bedrijf. Looker werkt zoals het web: het is browsergebaseerd en dankzij de unieke modelleertaal kan elke werknemer gebruikmaken van het werk van je beste data-analisten. Looker werkt voor 100% binnen de database en maakt gebruik van de nieuwste, snelste analytische databases om in realtime echte resultaten te krijgen.
De lichtgewicht open architectuur van Looker maakt het gemakkelijk voor ontwikkelaars om snel en flexibel aangepaste gegevenstoepassingen te ontwerpen, implementeren en herhalen.
Meer informatie over Looker
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Webgebaseerd rapportage- en analyseplatform - consolideer je marketinggegevens en prestatiestatistieken in één dashboard.
TapClicks biedt rapportage van wereldklasse die jou tijd bespaart, in welk bestandstype je maar wilt. Exporteer en plan automatische rapporten naar e-mail, Word, Excel, pdf en PowerPoint. Dit product bespaart je het handmatig genereren van tientallen afzonderlijke rapporten. TapClicks wordt geleverd met zowel vooraf gebouwde visualisaties als met een bibliotheek met widgets die je kunt instellen om de zakelijke vragen te beantwoorden die je regelmatig tegenkomt of die spontaan ter sprake komen. Verbeter je vermogen om de juiste beslissingen te nemen, met krachtige visualisaties.
Meer informatie over TapClicks
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Ontdek hoe bezoekers je site echt gebruiken met dynamische heatmaps, bezoekersregistratie, formulieranalyse, live chat, peilingen en meer.
Waarom converteren mijn bezoekers niet? Maar liefst 99% van je bezoekers zal nooit klanten worden, en Lucky Orange weet waarom. De installatie is snel en duurt slechts een paar seconden, geen codering vereist. Daarnaast is Lucky Orange gebruiksvriendelijk, klaar om out-of-the-box te gaan, en elk abonnement bevat volledige toegang tot al deze functies, waaronder dynamische heatmaps, gebruikersopnames, live chat, enquêtes en peilingen, conversietrechters, realtime dashboard en dagelijkse e-mailrapporten.
Meer informatie over Lucky Orange
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Onafhankelijke multi-touch attributie voor B2B, B2C en bureaus.
LeadsRx is een platform voor marketingattributie dat wordt gebruikt door B2B- en B2C-bedrijven en door marketingbureaus. Het systeem helpt marketeers te begrijpen hoe elk advertentiekanaal presteert in termen op het gebied van inkomsten en het werven van klanten. Teams die LeadsRx gebruiken, maximaliseren het rendement op advertentie-uitgaven door verspilde advertentie-uitgaven te verminderen, de conversieratio's te verbeteren en inzicht te krijgen in klantentrajecten. LeadsRx werkt over een brede selectie van marketingkanalen, waaronder digitaal, radio en tv.
Meer informatie over LeadsRx
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Accountgebaseerde analyse van Terminus heeft alles wat je nodig hebt om je statistieken te meten en het succes van campagnetoewijzingen bij te houden.
De accountgebaseerde analytics van Terminus heeft alles wat je nodig hebt om je programma voor account-based marketing te meten, van inkomstenrapportage op directieniveau tot diepgaande toewijzing van kanaalcampagnes. Krijg een compleet beeld van hoe je ABM-marketinginspanningen van invloed zijn op elke verkoopkans. Bekijk de klantlevenscyclus voor openstaande kansen en afgesloten-gewonnen deals om te zien welke marketingcontactpunten deals beïnvloeden, en gebruik deze gegevens om je succes te repliceren met je meest geschikte accounts.
Meer informatie over Terminus
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Leg het volledige klanttraject tussen teams vast en volg al je gesprekken op één platform met CallTrackingMetrics.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagnes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen.
Meer informatie over CallTrackingMetrics
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Bewijs je waarde voor klanten, verhoog je omzet en bespaar tijd.
NinjaCat is een krachtige alles-in-één rapportageoplossing voor toonaangevende digitale marketingbureaus. Het combineert Google AdWords, Bing Ads, Analytics, Facebook, DoubleClick en Call Tracking in één prachtige interface, zodat je campagnes kunt volgen en ongelooflijk effectieve rapporten kunt afleveren. Bespaar tijd, verminder het verloop en win vandaag nog meer klanten.
Meer informatie over NinjaCat
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Affise is een 360° ecosysteem voor partnerschapsmarketing dat bedrijven helpt sneller op te schalen met geavanceerde tracking- en attributiefuncties.
Affise Mobile Measurement Partner is een krachtige oplossing voor marketingattributie waarmee bedrijven de effectiviteit van hun mobiele advertentiecampagnes kunnen meten. Met behulp van geavanceerde tracking- en analysetools kunnen bedrijven met Affise MMP de gebruikersbetrokkenheid volgen, vaststellen wie de beste gebruikers zijn en verschillende segmenten opnieuw targeten. Ook biedt het platform realtime rapportage en analyse, zodat je gegevensgestuurde beslissingen kunt nemen en je campagnes kunt optimaliseren.
Meer informatie over Affise
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Krijg snelle, eenvoudige rapportage en dashboards over marketingprestaties met merklogo's, geplande e-mailrapporten en CRM-integratie.
ActiveDEMAND Agency Reporter maakt het gemakkelijk om resultaten voor je klanten bij te houden. Krijg moeiteloos toegang tot klant-CRM's en rapporteer over gewonnen deals. Ga verder dan Google Analytics-gegevens en krijg echte gebruikerstrajecten gekoppeld aan telefoongesprekken, formulierinvullingen en meer. Laat je klanten zien welke leads zijn binnengebracht vanuit je Google Ad-campagnes, SEO-werk en Facebook-advertenties.
Meer informatie over ActiveDEMAND
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Met het platform van AppsFlyer kunnen marketeers elke installatie van de app toeschrijven aan de marketingcampagne en de mediabron die de installatie heeft gestimuleerd.
Met het toewijzingsplatform van AppsFlyer kunnen marketeers elke installatie van de app toeschrijven aan de marketingcampagne en de mediabron die de installatie heeft gestimuleerd. Gedetailleerde dashboards geven aan door welk netwerk of kanaal, advertentietype, advertentiegroep en advertentiebureau elke gebruiker is aangestuurd. Dankzij diepe integratie met bijna elke mediabron en marketingplatform, waaronder Facebook, Google en Twitter, is het eenvoudig om elke installatie aan de bron ervan toe te wijzen.
Meer informatie over AppsFlyer
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Meet nauwkeurig de impact van elk marketingkanaal op je gebruikerswerving dankzij de innovatieve attributieoplossing van Singular.
Marketingteams van LinkedIn, Rovio, Lyft, Warby Parker, Twitter en meer vertrouwen op Singular om een volledig beeld te krijgen van hun marketingprestaties, met een zeer uitgebreid pakket aan tools om hun groei toekomstbestendig te maken.
Singular stelt marketeers in staat om hun gegevens gedurende de gehele levenscyclus van de gebruiker te volgen en analyseren,
te meten en rapporteren over alle kanalen waarmee ze werken en het rendement te analyseren met gecombineerde toewijzing en kostenaggregatie; één eenvoudige, holistische oplossing voor betere optimalisatie en snellere groei.
Meer informatie over Singular
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Volledige marketingattributie, zonder gedoe! Identificeer moeiteloos elk contactpunt dat bij een conversie betrokken is en erken al je kanalen.
Facebook, Instagram, Google, Twitter, LinkedIn enz. Oribi helpt je bij het identificeren van alle contactpunten die je klant al had voorafgaand aan zijn conversie op je site. En het gaat nog verder! Oribi brengt je alles wat je nodig hebt om conversies op je site te optimaliseren, waaronder slimme domeinoverschrijdende trechters, inzichten, verkeersmonitoring, trends, contentoptimalisatie, knoppenanalyse, aangepaste rapporten en nog veel meer.
Meer informatie over Oribi
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Het platform haalt grote hoeveelheden gegevens uit meer dan 300 vooraf gebouwde connectoren, normaliseert ze en zet ze in één aantrekkelijk dashboard.
Improvado is een ETL-platform dat gegevens uit meer dan 200 vooraf gebouwde connectoren haalt, ze transformeert en de resultaten naadloos laadt waar je ze maar nodig hebt.
Consolideer al je marketinggegevens op één plek om betere zakelijke inzichten te verkrijgen. Realtime rapporten en dashboards verminderen de handmatige rapportagetijd met 90%. Dat is wat er eerder is gedaan voor Ancestry, Asus, AdRoll en dit platform kan het ook voor jou doen.
Geen ontwikkelaars of SQL-kennis vereist.
Boek nu een demo.
Meer informatie over Improvado
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
URL-verkorter voor slimme marketeers.
PixelMe is een URL-verkorter voor slimme marketeers. Met PixelMe kun je specifieke advertenties weergeven op Facebook, Twitter, LinkedIn en Adwords voor iedereen die op een link heeft geklikt. Je retargetingpixel(s) worden toegevoegd aan elke link die je deelt op sociale media of andere plekken!
PixelMe maakt het eenvoudig om verkeer door te sturen naar platforms van derden zoals Amazon, Medium en App Store en ze daarna weer te targeten.
Meer informatie over PixelMe
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Factors.AI is een platform voor marketinganalyse en -toewijzing dat teams helpt de impact van marketing op de omzet te begrijpen.
Factors.AI is een platform voor marketinganalyse en -toewijzing dat je helpt de impact te begrijpen en te bewijzen hoe je activiteiten de omzet beïnvloeden.
Dit platform verzamelt en verwerkt alle gegevens tijdens je klanttrajecten. Je kunt statistieken volgen via het web, campagnes en CRM met als doel het verhogen van de omzet.
Met een eenvoudige zelfbedieningsinterface, multi-touch attributiemodellen, AI-gestuurde analyse-engine en sjabloonbibliotheek, heb je alle antwoorden op veelgestelde marketingvragen.
Meer informatie over Factors.ai
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Automatiseer de verzameling van marketinggegevens uit meer dan 400 bronnen en begin je gegevens beter te begrijpen. Gratis proefversie beschikbaar.
Funnel is een geautomatiseerde oplossing voor gegevensverzameling die de manier verandert waarop marketeers over de hele wereld hun gegevens analyseren. De software is standaard te integreren met meer dan 400 bronnen (plus extra bronnen op verzoek) om al je marketinggegevens te verzamelen, in kaart te brengen en op te schonen en naar een BI-tool, Google Data Studio, Dashboard-oplossing of een andere bestemming te verzenden. Als je Funnel de gegevensverzameling laat verzorgen, kun je meer tijd besteden aan ROI-analyse, campagne-optimalisatie en strategiebepaling.
Meer informatie over Funnel
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Roivenue is een marketinginformatiepakket voor het beheren van kanaaltoewijzing en het maximaliseren van het rendement van online campagnes.
Roivenue is een marketinginformatiepakket voor het beheren van kanaaltoewijzing, het begrijpen van trajecten met meerdere contactpunten en het maximaliseren van het rendement van online campagnes. Met behulp van gegevensgestuurde attributiemodellen kunnen marketeers onderpresterende campagnes detecteren, overgeïnvesteerde kanalen aanpakken en advertentiebudget opnieuw toewijzen om de groei te versnellen.
Meer informatie over ROIVENUE
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Quanticfy is een Europese oplossing voor marketingattributie die het probleem van ontbrekende gegevens die zijn gericht aan Shopify-winkels oplost.
Quanticfy is een Europese oplossing voor marketingattributie die de werkelijke cijfers/ROAS (Return On Ad Spend) van al je marketinginvesteringen geeft.
- Deze oplossing is de enige die elk klantentraject in alle apparaten en alle media nauwkeurig reconstrueert.
- En daarmee de enige die elke gebruiker herkent vóór hun eerste aankoop op je site.
- De oplossing meet de effecten van de post-view op de verkoop met behulp van eigen algoritmen.
- Voor de oplossing is geen toestemming nodig.
- De oplossing is van de eerste partij en gebruikt geen cookies.
Meer informatie over QuanticFy
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Bedrijfsplatform voor linkbeheer dat kan worden geïntegreerd met andere tools, meerdere gebruikers ondersteunt en beveiliging op ondernemingsniveau heeft.
Bedrijfsplatform voor linkbeheer dat kan worden geïntegreerd met andere tools, meerdere gebruikers ondersteunt en beveiliging op ondernemingsniveau heeft.
Meer informatie over BL.INK
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Integreer al je partnerverkopen in Google Analytics, Google Ads, Facebook, Data Studio, Microsoft Ads en meer.
Integreer al je partnerverkopen in Google Analytics, Google Ads, Facebook, Data Studio, Microsoft Ads en meer.
Meer informatie over wecantrack
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Identificeer, volg en kwalificeer je leads – Creëer uitgebreide workflows voor leadbeheer en kwalificatie. Begin vandaag nog met je gratis proefversie!
Salespanel biedt softwareoplossingen aan B2B-bedrijven voor het identificeren van websitebezoekers, het vastleggen en verzamelen van leads uit verschillende marketingkanalen en het volgen van klantgedrag en kwalificerende leads.
Salespanel creëert een centrale hub waarmee bedrijven alle marketingactiviteiten kunnen volgen en resultaten kunnen meten. IT geeft je verkoopteam ook alle gegevens die ze nodig hebben om meer deals te sluiten. Breng je verkoop en marketing op één lijn en verbeter je ROI met Salespanel.
Meer informatie over Salespanel
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Volledige oplossing voor het converteren van trechters en het bijhouden van inkomsten voor marketingkanalen, inclusief cohort-gebaseerde ROAS van dag tot dag.
Volledige oplossing voor trechterconversie en het bijhouden van inkomsten voor je marketingkanalen (individuele personen en accounts). De enige oplossing die cohortanalyse per kanaal biedt en ROAS (rendement op advertentiekosten) weergeeft over meerdere dagen. Bekijk je kosten, bezoeken, conversies en inkomsten per kanaal zoals je deze nog nooit hebt gezien. Rechtstreeks geïntegreerd met Adwords, Facebook, Bing, Twitter, Linkedin, Outbrain, Adroll en meer. Eenvoudig te installeren als native of met gebruik van Segment, Stripe, Shopify of Recurly, Marketo, Hubspot, Salesforce en meer.
Meer informatie over Attribution
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Met Solitics kunnen marketeers briljant zijn en diepere klantenbindingen stimuleren door gegevens te gebruiken en analyseren voor realtime interactie.
Met Solitics kunnen de beste marketeers in echte realtime (1,8 seconden) via meerdere kanalen geautomatiseerde en gepersonaliseerde klanttrajecten creëren. Marketeers krijgen ook een duidelijke analyse van de effectiviteit van de campagne en krachtige inzichten voor continue verbetering.
De bedrijfseigen technologie van Solitics maakt gebruik van integratie met weinig code om rechtstreeks verbinding te maken met alle gedistribueerde gegevensbronnen aan de ene kant en alle marketingkanalen aan de andere kant, waardoor het binnen 30 dagen live gaat.
Meer informatie over Solitics
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Zoho Marketing Automation is alles-in-één software voor marketingautomatisering die wordt gebruikt om marketingactiviteiten via meerdere kanalen te beheren
Zoho Marketing Automation is cloudgebaseerde software die speciaal is ontwikkeld voor bedrijven die op zoek zijn naar een oplossing voor marketingautomatisering. Deze software fungeert als een essentiële dagelijkse marketingtool die marketing- en verkoopfuncties biedt, zoals het genereren en kwalificeren van leads. Het biedt ook uitgebreide functies voor data-analyse en webgedragsmarketing, evenals verschillende marketingcampagnestrategieën, van sms-marketing tot sociale campagnes.
Meer informatie over Zoho Marketing Automation
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Squeezely is een Customer Data Platform waarmee je op basis van 360-graden profielen eenvoudig de klantreis kunt personaliseren voor betere conversie op website, email en in ads.
Met Squeezely heb jij de volledige controle over jouw customer journey.
Vanuit een 360- graden klantbeeld synchroniseer je doelgroepen naar alle kanalen. Met Journey Builder maak je real time triggers die op het juiste moment via email, push of advertising jouw klanten bereiken. Personaliseer ieder website bezoek met product recommendations en social proof.
In het centrale customer data platform worden alle klantgegevens verzameld: CRM-gegevens, websitegedrag, product views, abandoned carts en aankopen. Dit vormt een solide fundament voor alle ambitieuze marketing teams.
Meer informatie over Squeezely
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Op locatie gebaseerd advertentieplatform waarmee bedrijven locatiegegevens kunnen gebruiken om meer over hun publiek te weten te komen.
Op locatie gebaseerd advertentieplatform waarmee marketeers, uitgevers en kanaalpartners locatiegegevens kunnen gebruiken om meer over hun publiek te weten te komen en hun advertentiecampagnes te optimaliseren.
Meer informatie over GroundTruth
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Krijg tot slot duidelijkheid over je werkelijke leadwaarde voor elke stap van je marketingtrechter.
De missie van SegMetrics is om marketeers eindelijk te laten zien welke leadsegmenten het waardevolst zijn. Het lead-attributiesysteem gebruikt gegevens van alle marketingtools die je al gebruikt om één volledig beeld van je hele klanttraject te creëren.
Krijg 100% duidelijkheid over waar je leads vandaan komen, hoe ze handelen en hoeveel je marketing echt waard is - bij elke stap.
Meer informatie over SegMetrics
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Twik personaliseert automatisch websites om het behoud van conversies te vergroten en creëert automatisch een boeiende ervaring voor iedereen.
Twik personaliseert automatisch websites om conversies en retentie te verhogen. Op basis van unieke algoritmen voor machine learning die in staat zijn om geanonimiseerde bezoekers, sitestructuren en verkeer te begrijpen, biedt Twik je bezoekers op maat gemaakte inhoud en berichten en creëert het een boeiende ervaring voor alle gebruikers. Twik werd aangekondigd als een van de veelbelovende startups voor klantenervaring, benoemd tot een van de 100 beste startups in Europa, evenals een van de 5 van de beste marktverstorende startups.
Meer informatie over Twik
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Multi-touch attributie, geïntegreerd met Google Analytics. Bruikbare inzichten zoals voorgestelde advertentie-uitgaven en een incrementaliteitsindex.
Multi-touch attributie, geïntegreerd met Google Analytics.
Odyssey levert je bruikbare inzichten zoals voorgestelde advertentie-uitgaven en een incrementaliteitsindex. Na het importeren van je kostengegevens kun je je onder- of overbestedingen per kanaal, campagne, trefwoord, etc. bekijken. Installatie kan binnen een dag worden gedaan.
Meer informatie over Odyssey Attribution
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Marketing automation-oplossingen om je te helpen nieuwe klanten te vinden. En ze te behouden.
DailyStory is marketing automation eenvoudig gemaakt. DailyStory is een turn-key marketingoplossing die zowel een marketing automation-platform als de expertise biedt om je te helpen bij het succesvol creëren van je digitale marketingoplossingen. In het platform vind je precies het juiste aantal functies en mogelijkheden om je digitale marketinginvesteringen optimaal te benutten. Waaronder: e-mailmarketing, bestemmingspagina's, sms-berichten, campagnes met meerdere kanalen, contactbeheer en nog veel meer.
Meer informatie over DailyStory
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Funnelll is een totaaloplossing zonder code voor het installeren en beheren van pixels/tags en het instellen van conversietracking op je website.
Tag evenementen, volg klantenacties en -conversies rechtstreeks op je website zonder een enkele regel code te schrijven. Stel je gegevens onmiddellijk beschikbaar voor je analyse- en advertentieplatforms, zoals Google, Facebook en Twitter, om je campagnes te optimaliseren voor het genereren van conversies en verkopen, en ontvang een tot 10x hoger rendement.
Meer informatie over Funnelll
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Shopping Minds is een personalisatie- en gegevensplatform dat CDP- en DMP-functies biedt om aan alle marketingbehoeften te voldoen.
Shopping Minds is een personalisatie- en gegevensplatform dat CDP- (Customer Data Platform) en DMP-functies (Data Management Platform) biedt om aan al je marketingbehoeften te voldoen.
Met het gegevensplatform kun je je eigen beschikbare gegevens verrijken en je aanbod en communicatie in alle kanalen echt personaliseren. Pas je activiteiten aan op de wensen van je klanten door inzichten te gebruiken op basis van zoek- en oriëntatiegedrag.
Weet hoe je het doet in vergelijking met de concurrentie door de diepgaande benchmarks in het gegevensplatform van Shopping Minds te gebruiken.
Meer informatie over Shopping Minds
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Cloudgebaseerde MRM-oplossing die helpt bij het beheren en plannen van de marketingkalender, budgetten en het optimaliseren van prestaties, ROI en klantensucces.
Hive9 brengt je hele marketingplan onder in een intelligente kalender en biedt onmiddellijk zichtbaarheid, inzichten en betere samenwerking om ervoor te zorgen dat je plan is afgestemd op je strategie.
Je plan wordt automatisch gekoppeld aan je budget en werkelijke uitgaven om te zorgen dat er geen verrassingen zijn voor je CFO en te zorgen voor een betere kennis van je uitgaven per leverancier, regio, product, doelgroep en nog veel meer. Ten slotte kun je duidelijk zijn wat er wel en niet werkt aan de hand van de prestatiemodule.
Meer informatie over Hive9
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
URL-verkorter, Pixel-retargeting, QR-code, linkpagina. Controleer al je links.
Online creatie- en beheeroplossing voor eenvoudige URL.
lc.cx is een beheerplatform voor URL-verkorters voor marketeers en groeihackers.
Deel, volg en verbeter je links en maak ze merkeigen. Maak korte links met je aangepaste domein en verhoog je CTR. Creëer QR-codes die zijn gekoppeld aan korte links en wijzig hun bestemming naar believen. Voeg retargetingpixels toe aan je links. Implementeer een linkpagina om je communicatiepagina's samen te brengen en deze te delen op sociale netwerken. En tot slot kun je je links volgen op een krachtig analytisch platform.
Meer informatie over lc.cx
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Marketing tools designed to help you track the key metrics across different aspects of your business.
Aphrodite is an analytics startup that frees you from the data frenzy. Creating financial clarity and insights, our dashboards help you drive revenue and invest in the right advertising at the right time.
As an emerging leader in plug-n-play analytics, Aphrodite plugs into your advertising and e-commerce data to give you visual enterprise analytics that automatically adapt to your setup. We help you make confident marketing decisions to fearlessly push your company forward.
Meer informatie over Aphrodite
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Met Agency Reporter is het eenvoudig om resultaten voor je klanten bij te houden en aan te tonen. Snel. Gemakkelijk. Aantrekkelijk. Attributierapportage.
Met Agency Reporter van ActiveDEMAND is het eenvoudig om resultaten voor je klanten bij te houden en de impact van je marketingbureau aan te tonen. Agency Reporter biedt snelle, eenvoudige en aantrekkelijke toerekeningsrapportage met:
✔️onbeperkte gebruikersaccounts;
✔️onbeperkte dashboards;
✔️onbeperkte rapporten;
✔️tracking van telefoongesprekken;
✔️inkomstenattributie;
✔️whitelabel dashboards voor klanten;
✔️klant-CRM-verbinding;
✔️geautomatiseerde e-mailrapporten;
✔️integratie met Facebook-advertenties;
✔️integratie met Google Ads;
✔️integratie met Google Analytics.
Meer informatie over Agency Reporter
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Platform voor marketingattributie waarmee bedrijven vacaturecampagnes, media-inkoop, verzameling van kandidatengegevens en meer kunnen beheren.
Het platform meet de effectiviteit van wervingskanalen om klanten de beste aanbeveling voor hun wervingsuitdaging te geven.
Meer informatie over VONQ
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Een gegevensgestuurd platform voor het schalen van Apple Search Ads met diepgaande inzichten en trends, naadloze automatisering zonder code en AI-suggesties.
SplitMetrics Acquire (voorheen SearchAdsHQ), een Apple Search Ads-partner, is een platform waarmee mobiele marketeers Apple Search Ads naadloos en winstgevend kunnen opschalen. Het platform is uitgerust met automatiseringstools, bulkbeheer, op AI gebaseerde optimalisatie en marktinzichten.
SplitMetrics was het eerste bedrijf dat in 2017 het Apple Search Ads-beheerplatform bouwde en is voortdurend bezig geweest met het verbeteren van oplossingen, het uitbreiden van expertise en het verzamelen van best practices en benchmarks.
Meer informatie over SplitMetrics Acquire
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Aquaji is AI-Computer Vision-software die vergelijkbare marketing- en analysegegevens levert om het voetverkeer en publiek van bezoekers te meten.
Aquaji is de AI-verbeterde computervisiesoftware van Navori Lab die betrouwbare en vergelijkbare marketinganalysegegevens levert om marketingactiviteiten te beoordelen en de bedrijfsprestaties en klantervaring in fysieke ruimtes te verbeteren. Voor continue verbetering meet Aquaji het voetverkeer van bezoekers, demografische gegevens, verblijfsduur, wachttijd, publiek, aandachtsspanne en conversies. Bij gebruik in combinatie met het displayplatform van Navoris QL maakt het contextbewuste automatisering van digitale displays en inhoud mogelijk.
Meer informatie over AQUAJI Marketing Analytics Software
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Marketingplatform dat helpt bij ABM-advertenties (Account-Based Marketing), segmentatie, campagneanalyse, KPI's en meer.
Een ABM-platform met advertentiecomponent en uitgebreide functies voor segmentatie en campagne- en kansenanalyse.
Klanten gebruiken dit platform om op een gepersonaliseerde manier inhoud aan hun doelaccounts te leveren, waardoor betrokkenheid en intentiegegevens van de eerste partij worden gegenereerd.
De gegenereerde gegevens worden gebruikt om naar de relevante persoon door te sturen voor een meer gepersonaliseerde aanpak, waardoor de kansen op een succesvolle zakelijke transactie toenemen.
Meer informatie over N.Rich
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
Eersteklas platform voor beheer van marketinggegevens voor ondernemingen om het volgen van campagnes te stroomlijnen en campagneprestaties te beoordelen.
Accutics is een eersteklas platform voor beheer van marketinggegevens voor ondernemingen. Hiermee kan het volgen van campagnes worden gestroomlijnd, campagnegegevens kunnen worden gecombineerd en campagneprestaties worden beoordeeld in alle bronnen in Adobe Analytics en Google Analytics.
Het platform biedt een speciaal gebouwde softwareoplossing die is ontworpen om het grootste knelpunt in je marketing op te lossen: campagnegegevens.
Dit platform helpt ondernemingen metagegevens van campagnes voor elk team en kanaal vanaf één platform te standaardiseren, beheren en verbinden.
Meer informatie over Accutics
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering
First-party datacollection-software om de kwaliteit van je marketinggegevens en attribution te verbeteren, terwijl je de privacywetgevingen naleeft.
TraceDock is een software voor het verzamelen van gegevens, waardoor je alle transacties aan de juiste kanalen en campagnes kunt toeschrijven terwijl je de privacy van je consumenten beschermt. Vanwege ad-blockers, browsers met trackingpreventie en privacywetgevingen, missen marketeers tot 30% van hun gegevens in Google Analytics en Meta Ads Manager. Met TraceDock krijg je inzicht in terugkomende bezoekers, customer journeys en je omzet. Hiermee kun je je strategie verbeteren en je sales verhogen.
Meer informatie over TraceDock
...
Meer informatie
Functies
- Multi-Touch Attribution (MTA)
- Conversies bijhouden
- Toewijzing via meerdere kanalen
- Customer journey mapping
- Toewijzingsmodellering