Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Reissoftware met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
37 resultaten
Met BizAway kunnen bedrijven hun zakenreizen onder controle krijgen en hun resources optimaliseren dankzij een intuïtieve interface. Meer informatie over BizAway
BizAway is een uitstekende oplossing om zakenreizen op een eenvoudige en transparante manier te beheren. Met BizAway kunnen bedrijven hun zakenreizen onder controle houden en hun middelen optimalisere n dankzij een eenvoudige maar zeer intuïtieve interface. Het platform is 100% aanpasbaar aan elke verschillende behoefte en alle facturering en kosten wordt onder controle gehouden, met geïntegreerd reisbeleid en geautomatiseerde goedkeuringsprocessen. Besparing in tijd en tarieven (gemiddeld 20% goedkoper dan de concurrentie) en een meertalige interne 24/7 ondersteuning. Meer informatie over BizAway

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Automatiseert en stroomlijnt je proces voor onkostenrapporten; hiermee kunnen medewerkers onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken. Meer informatie over ExpensePoint
Bekroond met "beste waarde" en "beste gebruiksgemak". ExpensePoint automatiseert je onkostendeclaratieproces voor werknemers volledig. Met ExpensePoint kunnen werknemers overal ter wereld online onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken. Nadat je een foto van je ontvangstbewijs maakt wordt de onkostendeclaratie automatisch gecreëerd door de ontvangstbewijslezer van ExpensePoints. ExpensePoint omvat ook het uploaden van creditcards, goedkeuringsroutering en handhaving van de beleidsregels. Beheert meer dan 45.000 accounts in meer dan 87 landen. Bekijk de beoordelingen. Meer informatie over ExpensePoint

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Rezdy stelt klanten in staat om online boekingen te maken, middelen te beheren en verbinding te maken met een aantal van de grootste reisorganisaties ter wereld. Meer informatie over Rezdy
Rezdy is 's werelds toonaangevende onafhankelijke boekings- en distributieplatform voor rondleidingen en attracties. Neem de controle over je bedrijf door online boekingen in realtime mogelijk te maken, je middelen met één klik op de knop te beheren en verbinding te maken met enkele van 's werelds grootste reisnetwerken zoals TripAdvisor en Expedia. Krijg ondersteuning van wereldklasse van je toegewijde klantensuccesspecialist die je graag helpt met het opzetten van je producten, prijzen en kalenders. Kijk hoe Rezdy je vandaag nog kan helpen! Meer informatie over Rezdy

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Yokoy automatiseert bedrijfsuitgaven en creditcardprocessen volledig. Controleer alleen speciale gevallen, de rest doet de AI. Meer informatie over Yokoy
Met behulp van kunstmatige intelligentie automatiseert Yokoy het uitgavenbeheer voor middelgrote en grote ondernemingen. Onkostenbeheer, factuurverwerking en slimme bedrijfskaarten worden gecombineerd in één intuïtief platform. Yokoy is een alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die biedt wat je nodig hebt. Meer informatie over Yokoy

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Webgebaseerde hotel- en boekingsoplossingen voor luchtvaartmaatschappijen om het hele reserveringsproces te beheren, van zoeken tot betaling en definitieve bevestiging... Meer informatie over Resfinity
ANIXE is een toonaangevende leverancier in de digitale reissector die een breed spectrum van klanten ondersteunt via de hotel- en luchtvaartafdelingen. Het bedrijf biedt een reeks uitgebreide services die beginnen met nauwkeurige bedrijfsanalyse en zich uitstrekken tot een snelle en beknopte implementatie. De klantenondersteuning na de verkoop en het proactief commercieel en technisch advies zorgen ervoor dat ANIXE inclusief batterijen wordt geleverd, wat het verschil maakt. Meer informatie over Resfinity

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Reizen, onkosten en facturen vereenvoudigd. Meer informatie over Emburse Certify Travel
Emburse Certify Travel is een gebruiksvriendelijke online oplossing voor reisboekingen voor kleine tot grote bedrijven. Door geautomatiseerde onkostendeclaratie en gestroomlijnde werkprocessen elimineert Certify de behoefte aan spreadsheets en papieren facturen en beperkt het de tijd die nodig is voor het creëren, goedkeuren en vergoeden van een onkostendeclaratie. Certify maakt het verwerken van bedrijfsfacturen simpel met een geautomatiseerde crediteurenoplossing die naadloos is geïntegreerd in het toonaangevende Certify-platform voor onkostenbeheer. Meer informatie over Emburse Certify Travel

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
SAP Concur biedt meer dan automatisering: een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die met je bedrijf meegroeit.
SAP Concur levert bedrijven van elke omvang en stadia meer dan enkel automatisering: het biedt een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die reizen, kosten, leveranciersfacturen, naleving en risico omvat. De wereldwijde expertise, toonaangevende innovatie en het dynamisch ecosysteem van verschillende partners en toepassingen ontsluit krachtige inzichten die bedrijven helpen de complexiteit te verminderen en de uitgaven duidelijk te zien, zodat ze deze proactief kunnen beheren. Meer informatie over SAP Concur

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify.
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Expensify kan elke bon categoriseren en coderen, en kan zelfs automatisch zakelijke kosten indienen ter goedkeuring en vergoeding. Met robuuste functies zoals afstemming van bedrijfskaarten, goedkeuringsworkflows op meerdere niveaus en directe synchronisatie met alle belangrijke boekhoudsoftware, bespaart Expensify tijd voor bedrijven van elk type en elke omvang. Meer informatie over Expensify

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Happay geeft bedrijven het inzicht, de voorspelbaarheid en controle die ze nodig hebben en vereisen voor zakelijke betalingen.
Happay is een cloudgebaseerd platform voor kostenbeheer waarmee het MKB en grote ondernemingen moeiteloos zakelijke betalingen kunnen financieren, deze in realtime kunnen bijhouden, strikte uitgavenco ntroles kunnen instellen en de uitgavenrapportage kunnen stroomlijnen van aankoop tot en met boekhouding. Met Happay kunnen organisaties ook onkostenbeleidsregels opstellen binnen het systeem en de handhaving automatiseren, waardoor verspillingen en fraude worden voorkomen. De gegevensanalyses helpen besluitvormers om kasstromen en budgetten efficiënter te beheren. Meer informatie over Happay

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Automatiseer de reis- en zakelijke onkostendeclaraties, stroomlijn goedkeuringen, verkrijg zichtbaarheid en grip op je uitgaven.
Zoho Expense maakt onkostenrapportage moeiteloos. Automatiseer de onkostenregistratie, koppel creditcards, stroomlijn goedkeuringen, verkrijg zichtbaarheid en grip op uitgaven. Meer informatie over Zoho Expense

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Divvy is een snel groeiende uitgavenbeheeroplossing die volledig gratis is en daarnaast 1% geld terug biedt en 15-50% korting geeft op reizen.
Divvy is een 100% gratis reis- en onkostenbeheerplatform voor bedrijven om reizen, per diem en teambudgetten beter te beheren en onkostendeclaraties te elimineren. Door realtime tracking voor elke zakelijke transactie te integreren, biedt Divvy organisaties direct inzicht in hun uitgaven. Met Divvy kun je weloverwogen cashflowbeslissingen nemen, verliezen beperken voordat ze zich voordoen en hoef je nooit meer een bon te bewaren. Divvy is ook volledig gratis en biedt daarnaast 1% geld terug en 15-50% korting op reizen. Meer informatie over Divvy

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Expensya is een web- en mobiele app die het onkostenrapportagebeheer van morgen biedt: 0 handmatige gegevensinvoer - 0 papier - 100% mobiel.
Expensya is een web- en mobiele app die het beheer van onkostendeclaraties automatiseert: 0 handmatige gegevensinvoer, 0 papier en 100% mobiel. Je medewerkers hoeven alleen hun bonnen te scannen en Expensya vult automatisch en onmiddellijk hun onkostendeclaraties in met behulp van een unieke OCR+-technologie (Optical Character Recognition, optische karakterherkenning). Niet alleen automatiseert Expensya tijd voor je werknemers, maar het automatiseert elke stap van het proces: je beleid wordt automatisch gecontroleerd, duplicaten worden automatisch gedetecteerd, goedkeuringsworkflows zijn cloudgebaseerd en Expensya integreert met jouw ERP (Enterprise Resource Planning, bedrijfsmiddelenplanning). Meer informatie over Expensya

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
TravelPerk is een alles-in-één tool voor het beheer van zakenreizen. Beheer je binnenlandse en internationale zakenreizen op een verstandige manier.
Zakenreizigers zijn blij dat ze de vrijheid hebben om gewenste reizen te boeken, zonder micromanagement, terwijl bedrijven de gewenste controle behouden. Het resultaat is een soepelere reismanagemente rvaring voor alle betrokkenen. Bespaart duizenden bedrijven tijd en geld, biedt hen gemoedsrust, helpt ze het maximale uit hun programma's voor zakenreizen te halen en hun groei zowel lokaal als internationaal te stimuleren. Meer informatie over TravelPerk

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Webexpenses biedt eenvoudige, intuïtieve cloudgebaseerde software voor slimmer reis- en onkostenbeheer.
Webexpenses is een oplossing voor reis- en onkostenbeheer die je bedrijf tijd en geld bespaart, en tegelijkertijd de tevredenheid van medewerkers verbetert. De onkostensoftware in het hart van het pakket automatiseert op digitale manier de declaraties, controles en rapportages. Webexpenses-producten zorgen voor een naadloos beheer en zichtbaarheid van je bedrijfsuitgaven. Aanvullende diensten omvatten audits, betalingen, reismanagement en factuurverwerking die naast dit onkostenbeheersysteem kunnen worden gebruikt. Meer informatie over webexpenses

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
TravelBank is gebouwd voor de moderne zakenreiziger en is een slimmere manier om reizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. 100% gratis te gebruiken.
TravelBank was te zien in lijsten als "New Apps We Love", "Best Business Apps" en "Best of Business Travel" in de App Store, en is een slimmere manier om zakenreizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. Met TravelBank kun je binnen enkele minuten een onkostennota indienen of een aanstaande zakenreis in de begroting opnemen en beloningen verdienen wanneer je onder je budget blijft. Het is 100% gratis te gebruiken en het kost slechts enkele minuten om aan de slag te gaan. Meer informatie over TravelBank

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die reizen eenvoudig maakt voor drukke werknemers, managers en financiële teams.
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die zakenreizen eenvoudig maakt. Boek reizen met virtuele kaarten voor veilige online betalingen en verwerk facturen van luchtvaartmaatschappi jen of accommodaties met eenvoudige workflows. Reizigers hebben slimme betaalpassen om overal ter wereld te betalen, binnen het budget en binnen het onkostenbeleid dat jij kiest. Managers keuren betalingen en kaartopwaarderingen goed vanaf elke locatie, en financiële teams weten altijd wat er is uitgegeven. Reizen moeten zakelijke kansen en groei creëren, niet administratieve rompslomp. Meer informatie over Spendesk

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
België Lokaal product
Rydoo is een wereldwijde oplossing voor zakenreizen en onkosten. Deze end-to-end-oplossing omvat je gehele reis. Punt.
Rydoo is een toonaangevende oplossing voor zakelijke reizen en onkosten die processen voor snelgroeiende bedrijven en ondernemingen automatiseert en stroomlijnt. Rydoo bespaart je een leven lang. Dit product bevrijdt bedrijven en hun werknemers van rompslomp met reizen en onkosten. Van het zoeken naar vluchten en hotels tot het boeken van een stoel in een trein of het betalen van een taxi vanaf het vliegveld. Deze end-to-end-oplossing omvat je gehele reis. Punt. Meer informatie over Rydoo

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
TripActions is een toonaangevend, cloudgebaseerd platform voor reis- en onkosten dat marktleidende technologie combineert met uitmuntende service voor reisbureaus.
TripActions wordt snel de standaard voor zakenreizen en onkosten als toonaangevend, cloudgebaseerd platform voor reis- en onkosten dat marktleidende technologie combineert met uitmuntende service voor reisbureaus. TripActions wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 4000 bedrijven om reizende werknemers te beschermen en tegelijkertijd de kosten te beheersen en geld te besparen om de bedrijfscontinuïteit te bevorderen. Meer informatie over TripActions

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Het betalingsplatform voor reisorganisaties. Soepele presentatie. Gebruiksvriendelijk boekingssysteem.
Het betalingsplatform voor reisorganisaties waarmee de werknemers op een aantrekkelijke manier reisbetalingen kunnen innen tegen verwerkingskosten van slechts 1% die toonaangevend zijn in de sector. WeTravel is een ideale manier om geld te verzamelen en boekingen te beheren voor aangepaste groepsrondleidingen en op maat gemaakte FIT-voorstellen. Meer informatie over WeTravel

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor jou om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat je nodig hebt.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben. Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt software Coupas hen voorzichtig naar het invullen van die behoefte op de juiste manier. Van interessante voorkeursitems tot bovenaan zoekresultaten brengen tot rekening houden met gecontracteerde voordelen zoals voorkeursprijzen en volumekortingen, het juiste doen is gemakkelijk voor gebruikers. Meer informatie over Coupa

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Online boekhoudsoftware voor onkostendeclaraties van werknemers die in Canada werken.
Online software voor uitgaven van werknemers die is gericht op het terugvorderen van Canadese btw (d.w.z. GST (Goods and Services Tax)/HST (Harmonized Sales Tax) en QST (Quebec Sales Tax)) en het verlagen van de verwerkingstijd met functionaliteiten zoals een afstandscalculator. Daadwerkelijk gebruiksvriendelijk en mobielvriendelijk. Award; 2018 Innovative Travel Technology of the Year (uitgegeven door Levvel Research) Meer informatie over Advataxes

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
De alles-in-één app voor declaraties, reiskosten en creditcards*
Met onze intuïtieve en geïntegreerde app kunnen bedrijven en werknemers reiskosten, creditcards (binnenkort verkrijgbaar) en alle andere uitgaven volledig digitaal en automatisch beheren. Krachtige integraties met boekhouding-, salaris-, reis- en HR-systemen in heel Europa maken een veilig end-to-end proces en efficiënte samenwerking tussen boekhouding, controlling en HR mogelijk. We bieden een snelle onboarding en service van hoge kwaliteit, samen met andere add-ons om aan de specifieke behoeften van jouw bedrijf te voldoen. Met Circula maak jij je medewerkers blij door ze tijd terug te geven. Meer informatie over Circula

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Een supereenvoudig reishulpmiddel voor bedrijven dat het gemakkelijk maakt om reizen te plannen, boeken en delen, terwijl het voordelen en besparingen oplevert.
Het intuïtieve platform van Lola.com maakt het eenvoudig om vluchten en hotels in minuten te boeken. Individuele reizigersprofielen, digitale reisbewijzen en duidelijke bedrijfsrichtlijnen maken het eenvoudiger dan ooit om zakelijke reizen te beheren. Met het 24/7 reisondersteuningsteam kunnen reizigersmanagers en uitvoerende assistenten eindelijk hun nachten en weekends terugkrijgen. Automatische onkostendeclaratie maakt papieren bonnen overbodig en slimme richtlijnen zorgen dat reizigers binnen hun budget blijven. Meer informatie over Lola

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Geef vorm aan de naleving van voorschriften voor zakenreizen, vereenvoudig de onkostenrapportage en verhoog de acceptatie van het reisbeleid van je bedrijf.
Geef vorm aan de naleving van voorschriften voor zakenreizen, vereenvoudig de onkostenrapportage en verhoog de acceptatie van het reisbeleid van je bedrijf. Meer informatie over Egencia Suite

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Kissflow Workflow is een ideaal platform voor het beheren van je reisprocessen. Alles op één plaats.
Kissflow Workflow is een ideaal platform voor het beheren van je reisprocessen. Alles op één plaats. Kissflow Workflow biedt een uitgebreide en volledig functionele oplossing voor goedkeuringen van reiskosten. Meer informatie over Kissflow

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Apptricity voor reizen en onkosten vereenvoudigt de manier waarop je reis- en onkostentransacties autoriseert, invoert, controleert, doorverwijst, goedkeurt en inspecteert.
Apptricity voor reizen en onkosten is een mobiele en webgebaseerde softwaretoepassing die de manier vereenvoudigt waarop je reis- en onkostentransacties autoriseert, invoert, controleert, doorverwijst , goedkeurt en inspecteert. Je medewerkers en managers krijgen een gebruiksvriendelijke, web- en mobiele interface op basis van slepen en neerzetten die de productiviteit en de rapportage verbetert. Je financiële team profiteert van een volledige integratie met het ERP- en boekhoudsysteem om de kosten in realtime bij te houden. Meer informatie over Apptricity Travel and Expense

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Controleert de reisuitgaven, automatiseert de processen voor boekingen en onkostenrapportage en meet hoe reisgelden worden besteed.
Clarcity is een geïntegreerde oplossing voor zakenreizen en onkostenbeheer. Clarcity stelt budgetmanagers in staat om de reiskosten te beheersen door middel van dynamisch beleid en onderhandelde tarieven, stelt directieleden in staat om te meten hoe wijselijk het reisbudget wordt besteed en bespaart tijd voor reizigers en de financiële afdeling door het proces van onkostenrapportage te automatiseren. Meer informatie over Clarcity

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Een SaaS-oplossing voor bestemmingsbeheerbedrijven, touroperators en reisbureaus met functies zoals reisbouwer, offertes, CRM, boekingen, logistiek, financiën, CMS.
SaaS-oplossing ontwikkeld voor bestemmingsbeheerbedrijven, reisbureaus en touroperators. Met TOOGO kun je al je activiteiten beheren: reisopbouw, offertes, CRM, groepsbeheer, boekingen. logistiek, financiën, CMS, documentencreatie: offerte, reisboek, roadbook, prijzen, voucher, factuur, registratieformulier, boeking, betaling, creditnota. TOOGO is het resultaat van de ongebruikelijke combinatie van jarenlange ervaring in de toerismesector. Het is ontworpen door en voor professionals in de toerismesector. Meer informatie over Toogo

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Ezus is software die organisatoren helpt efficiënter te verkopen door hen in staat te stellen snel aangepaste evenementen en reizen te creëren.
De missie van Ezus is om reisbureaus, bedrijven voor bestemmingsbeheer en touroperators te helpen efficiënter te verkopen door hen in staat te stellen snel aangepaste evenementen te creëren. De online software biedt het volgende: - centralisatie van de informatie over je klant (geïntegreerde CRM) en leveranciersgegevens (interne catalogus) in één samenwerkingstool; - eenvoudige en soepele constructie van je budgetten en programma's; - aanmaak van je commerciële documenten (voorstellen + offertes) via een bibliotheek met aangepaste sjablonen. Meer informatie over Ezus

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
iSell is het paradepaardje van Traveltek, waarmee agenten en operators hun reisportfolio kunnen beheren met behulp van één veilige online oplossing.
iSell is het paradepaardje van Traveltek, waarmee agenten en operators hun reisportfolio kunnen verkopen, creëren en beheren met behulp van één veilige, webgebaseerde oplossing. Met iSell biedt dit platform een 'alles-in-één-oplossing' waarmee agenten hun leveranciers kunnen zoeken en boeken. Het is geautomatiseerd en volledig geïntegreerd, dus handmatige gegevensinvoer behoort tot het verleden. Deze oplossing is geschikt voor grote meerkanaals reisbureaus, zowel in een B2B- als B2C-omgeving. Meer informatie over iSell

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Beheeroplossing voor zakenreizen met vereenvoudigde vlucht-, trein- of hotelboekingen en flexibele betalingsopties.
Comtravo vereenvoudigt het boeken en beheren van zakenreizen voor het MKB: je kunt je hele reis boeken met slechts één e-mail of via de slimme zelfboekingstool. Met behulp van NLP en AI zet de software je verzoek om in gestructureerde gegevens en verstrekt het de meest geschikte reismogelijkheden. Dankzij deze geavanceerde technologie krijgen klanten binnen enkele minuten reisopties op maat aangeboden. Als er een staking, vertraging of wijziging van plannen is, staat het 24/7 ondersteuningsteam klaar om je te helpen. Meer informatie over Comtravo

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Cloudgebaseerde reismanagementsoftware die touroperators en DMC’s helpt om zakelijke uitdagingen op te lossen.
Signature is een robuust end-to-end platform voor touroperators, ontwikkeld door experts uit de sector. Ondersteund door ultramoderne technologie met kunstmatige intelligentie die de doorlooptijd verkort en de bedrijfsefficiëntie verbetert. Het is zorgvuldig ontworpen om tegemoet te komen aan uiteenlopende zakelijke behoeften. De schermen zijn gebruiksvriendelijk met eenvoudige navigatie. Het ondersteunt alle belangrijke browsers en apparaten. De toepassing is opgedeeld in modules waarbij elke module de functie van het bedrijf weergeeft. Meer informatie over Signature

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Thomalex biedt TMC's, reisbureaus, en hun MKB-reizigersklanten krachtige, eenvoudig te gebruiken online tools voor het boeken van zakelijke reizigers.
Oplossingen voor reistechnologie die speciaal zijn ontworpen voor het MKB, kosteneffectief en zonder enige complexiteit! Thomalex biedt reisbeheerbedrijven (travel management companies, TMC's), reisbureaus en hun MKB-reizigersklanten krachtige, gebruiksvriendelijke tools voor het online boeken van zakelijke reizigers. Deze oplossingen kun je moeiteloos instellen, naadloos configureren en van je eigen bedrijfsmerk voorzien. Meer informatie over Thomalex

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
België Lokaal product
Mobilexpense MXP biedt multinationale organisaties een naadloze, conforme en papierloze oplossing voor uitgavenbeheer voor reizen.
Mobilexpense MXP is de alles-in-één oplossing voor reisuitgavenbeheer voor grote multinationals... en nog veel meer. De unieke flexibele SaaS-oplossing van Mobilexpense MXP vereenvoudigt zakenreizen voor medewerkers, HR en financiële afdelingen. Het biedt volledige naleving van de regelgeving, zowel lokaal als wereldwijd, met btw-, kilometer- en toelagetarieven. De slimme, naadloze oplossing is gemaakt om aan je behoeften te voldoen en ondersteunt een papierloos reisproces. Meer informatie over Mobilexpense MXP

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Payhawk combineert zakelijke betaalkaarten, uitgaven en crediteuren, zodat bedrijven volledige controle en inzicht hebben in hun uitgaven.
Payhawk is de toonaangevende oplossing voor wereldwijd uitgavenbeheer voor grote en groeiende bedrijven. Het hoofdkantoor is gevestigd in Londen en combineert zakelijke betaalkaarten, vergoedbare uitgaven en crediteuren in één product. De toekomstgerichte technologie stelt je financiële teams in staat om wereldwijd en op grote schaal je bedrijfsuitgaven te controleren en te automatiseren. Met kantoren in New York, Londen, Berlijn, Barcelona, Parijs, Amsterdam en Sofia heeft Payhawk een breed en wereldwijd klantenbestand, waaronder LuxAir, Parkos en TravelPerk Meer informatie over Payhawk

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Het beste boekingssysteem voor grote bedrijven in de toeristische sector.
Met Juniper Booking Engine (JBE) heeft je bedrijf totale vrijheid voor beheer en automatisering voor je verkoopkanalen. Je bedrijf kan via je eigen website inventaris en producten aanbieden die jouw eigen website kunnen aanvullen, via XML-interfaces met externe leveranciers van allerlei soorten diensten. Juniper Booking Engine integreert verschillende modules op basis van je zakelijke behoeften. Meer informatie over Juniper Booking Engine

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Cloudgebaseerde, open source CRM- en backoffice-oplossingen op basis van Microsoft Dynamics 365 voor reisbureaus van elke omvang.
TravelOperations biedt de toonaangevende cloudgebaseerde CRM- en backoffice-oplossingen van de reissector. TravelOperations integreert naadloos alle financiële, boekings- en klantgegevens. Dit platform bouwt voort op Microsoft Dynamics 365 en biedt beveiliging en oplossingen die continu worden bijgewerkt. Zowel fysieke als online reisbureaus over de hele wereld vertrouwen op TravelOperations om toekomstbestendige bedrijven te bouwen met geautomatiseerde processen en één toegangspunt tot al hun gegevens. Meer informatie over TravelOperations

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse