Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Reissoftware

Organisaties gebruiken reissoftware om het regelen van reizen en het rapporteren van reiskosten te vereenvoudigen, en om te zorgen voor naleving van het reisbeleid van bedrijven.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Reissoftware met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

42 resultaten

TravelPerk is een alles-in-één tool voor het beheer van zakenreizen. Beheer je binnenlandse en internationale zakenreizen op een verstandige manier. Meer informatie over TravelPerk
Zakenreizigers zijn blij dat ze de vrijheid hebben om gewenste reizen te boeken, zonder micromanagement, terwijl bedrijven de gewenste controle behouden. Het resultaat is een soepelere reismanagementervaring voor alle betrokkenen. Bespaart duizenden bedrijven tijd en geld, biedt hen gemoedsrust, helpt ze het maximale uit hun programma's voor zakenreizen te halen en hun groei zowel lokaal als internationaal te stimuleren. Meer informatie over TravelPerk

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
Met BizAway kunnen bedrijven hun zakenreizen onder controle krijgen en hun resources optimaliseren dankzij een intuïtieve interface. Meer informatie over BizAway
BizAway is een uitstekende oplossing om zakenreizen op een eenvoudige en transparante manier te beheren. Met BizAway kunnen bedrijven hun zakenreizen onder controle houden en hun middelen optimaliseren dankzij een eenvoudige maar zeer intuïtieve interface. Het platform is 100% aanpasbaar aan elke verschillende behoefte en alle facturering en kosten wordt onder controle gehouden, met geïntegreerd reisbeleid en geautomatiseerde goedkeuringsprocessen. Besparing in tijd en tarieven (gemiddeld 20% goedkoper dan de concurrentie) en een meertalige interne 24/7 ondersteuning. Meer informatie over BizAway

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
Lokulus is een technologieplatform dat tools voor de automatisering van bedrijfsprocessen biedt aan consumentengerichte bedrijven. Meer informatie over Lokulus
Lokulus is een technologiebedrijf dat AI-gestuurde procesautomatisering biedt aan consumentengerichte bedrijven. Met het platform kunnen organisaties geautomatiseerde workflows op intelligente wijze beheren en aanpassen naarmate de behoeften van hun organisatie zich ontwikkelen en groeien. Het platform is een vertrouwde onafhankelijke adviseur die nauw samenwerkt met klanten om inzicht te krijgen in hun unieke uitdagingen. De oplossingen worden op maat gemaakt en maken gebruik van expertise en technologie, zodat ze perfect bij jouw organisatie passen. Meer informatie over Lokulus

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
Met de oplossing voor reisuitgaven van Payhawk kun je de reiskosten beheren via een aangepast beleid, limieten en automatisch traceren van ontvangstbewijzen. Meer informatie over Payhawk
Met de oplossing voor reisuitgaven van Payhawk kun je de reiskosten van werknemers beheren en controleren via een aangepast beleid, proactieve controles en automatisch traceren van ontvangstbewijzen. Je kunt alle zakelijke reiskosten en goedkeuringen beheren voor werknemers die geen bedrijfskaart gebruiken en goedkeuringsworkflows voor terugbetalingen automatiseren en aanpassen volgens het onkostenbeleid van het bedrijf. Payhawk is een oplossing voor uitgavenbeheer die bedrijfskaarten, vergoedbare uitgaven, crediteuren- en boekhoudsoftware-integraties combineert. Meer informatie over Payhawk

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
Het bewezen, door AI aangedreven platform voor uitgavenbeheer dat end-to-end-automatisering biedt voor reisboekingen en werknemersuitgaven. Meer informatie over Yokoy
Het bewezen, door AI aangedreven platform voor uitgavenbeheer van Yokoy biedt informatie, automatisering en gegevensinzichten aan financiële teams met één platform om facturen en uitgaven vast te leggen, te verifiëren en te autoriseren. Het platform is speciaal ontwikkeld om de complexiteit van organisaties met meerdere entiteiten aan te pakken en is ontworpen om het risico van niet-naleving van bedrijfsbeleid, processen en wettelijke vereisten te helpen beperken. Dankzij de bedrijfseigen AI van Yokoy maakt het platform end-to-end-automatisering mogelijk, en met integraties in wijdverbreide reismanagementsystemen, waaronder TravelPerk en Egencia, wordt het beheren van werknemersreizen eenvoudig. En wanneer je het platform combineert met Yokoy Platinum Visa Cards of de Yokoy Lodge Card, komen al je reizen en uitgaven van medewerkers samen op één plek voor volledige zichtbaarheid en controle. Meer informatie over Yokoy

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
SAP Concur biedt meer dan automatisering: een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die met je bedrijf meegroeit.
SAP Concur levert bedrijven van elke omvang en stadia meer dan enkel automatisering: het biedt een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die reizen, kosten, leveranciersfacturen, naleving en risico omvat. De wereldwijde expertise, toonaangevende innovatie en het dynamisch ecosysteem van verschillende partners en toepassingen ontsluit krachtige inzichten die bedrijven helpen de complexiteit te verminderen en de uitgaven duidelijk te zien, zodat ze deze proactief kunnen beheren. Meer informatie over SAP Concur

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify.
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Expensify kan elke bon categoriseren en coderen, en kan zelfs automatisch zakelijke kosten indienen ter goedkeuring en vergoeding. Met robuuste functies zoals afstemming van bedrijfskaarten, goedkeuringsworkflows op meerdere niveaus en directe synchronisatie met alle belangrijke boekhoudsoftware, bespaart Expensify tijd voor bedrijven van elk type en elke omvang. Meer informatie over Expensify

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
Webexpenses biedt eenvoudige, intuïtieve cloudgebaseerde software voor slimmer reis- en onkostenbeheer.
Webexpenses is een oplossing voor reis- en onkostenbeheer die je bedrijf tijd en geld bespaart, en tegelijkertijd de tevredenheid van medewerkers verbetert. De onkostensoftware in het hart van het pakket automatiseert op digitale manier de declaraties, controles en rapportages. Webexpenses-producten zorgen voor een naadloos beheer en zichtbaarheid van je bedrijfsuitgaven. Aanvullende diensten omvatten audits, betalingen, reismanagement en factuurverwerking die naast dit onkostenbeheersysteem kunnen worden gebruikt. Meer informatie over webexpenses

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
Automatiseer de reis- en zakelijke onkostendeclaraties, stroomlijn goedkeuringen, verkrijg zichtbaarheid en grip op je uitgaven.
Zoho Expense maakt onkostenrapportage moeiteloos. Automatiseer de onkostenregistratie, koppel creditcards, stroomlijn goedkeuringen, verkrijg zichtbaarheid en grip op uitgaven. Meer informatie over Zoho Expense

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
Happay geeft bedrijven het inzicht, de voorspelbaarheid en controle die ze nodig hebben en vereisen voor zakelijke betalingen.
Happay is een cloudgebaseerd platform voor kostenbeheer waarmee het MKB en grote ondernemingen moeiteloos zakelijke betalingen kunnen financieren, deze in realtime kunnen bijhouden, strikte uitgavencontroles kunnen instellen en de uitgavenrapportage kunnen stroomlijnen van aankoop tot en met boekhouding. Met Happay kunnen organisaties ook onkostenbeleidsregels opstellen binnen het systeem en de handhaving automatiseren, waardoor verspillingen en fraude worden voorkomen. De gegevensanalyses helpen besluitvormers om kasstromen en budgetten efficiënter te beheren. Meer informatie over Happay

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
De alles-in-één app voor declaraties, creditcards en employee benefits
Met onze intuïtieve app kunnen bedrijven en hun werknemers al hun zakelijke uitgaven eenvoudig beheren. Van declaraties en zakelijke creditcards in eigen beheer, tot employee benefits die je helpen talent aan je te binden. Krachtige integraties met boekhouding-, salaris-, reis- en HR-systemen in heel Europa maken een veilig end-to-end proces en efficiënte samenwerking tussen boekhouding, controlling en HR mogelijk. We bieden een snelle onboarding en service van hoge kwaliteit, samen met andere add-ons om aan de specifieke behoeften van jouw bedrijf te voldoen. Met Circula maak jij je medewerkers blij door ze tijd terug te geven. Meer informatie over Circula

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
Expensya is een web- en mobiele app die het onkostenrapportagebeheer van morgen biedt: 0 handmatige gegevensinvoer - 0 papier - 100% mobiel.
Expensya is een web- en mobiele app die het beheer van onkostendeclaraties automatiseert: 0 handmatige gegevensinvoer, 0 papier en 100% mobiel. Je medewerkers hoeven alleen hun bonnen te scannen en Expensya vult automatisch en onmiddellijk hun onkostendeclaraties in met behulp van een unieke OCR+-technologie (Optical Character Recognition, optische karakterherkenning). Niet alleen automatiseert Expensya tijd voor je werknemers, maar het automatiseert elke stap van het proces: je beleid wordt automatisch gecontroleerd, duplicaten worden automatisch gedetecteerd, goedkeuringsworkflows zijn cloudgebaseerd en Expensya integreert met jouw ERP (Enterprise Resource Planning, bedrijfsmiddelenplanning). Meer informatie over Expensya

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
Divvy is een snel groeiende uitgavenbeheeroplossing die volledig gratis is en daarnaast 1% geld terug biedt en 15-50% korting geeft op reizen.
Divvy is een 100% gratis reis- en onkostenbeheerplatform voor bedrijven om reizen, per diem en teambudgetten beter te beheren en onkostendeclaraties te elimineren. Door realtime tracking voor elke zakelijke transactie te integreren, biedt Divvy organisaties direct inzicht in hun uitgaven. Met Divvy kun je weloverwogen cashflowbeslissingen nemen, verliezen beperken voordat ze zich voordoen en hoef je nooit meer een bon te bewaren. Divvy is ook volledig gratis en biedt daarnaast 1% geld terug en 15-50% korting op reizen. Meer informatie over BILL Spend & Expense (Formerly Divvy)

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
Het betalingsplatform voor reisorganisaties. Soepele presentatie. Gebruiksvriendelijk boekingssysteem.
Het betalingsplatform voor reisorganisaties waarmee de werknemers op een aantrekkelijke manier reisbetalingen kunnen innen tegen verwerkingskosten van slechts 1% die toonaangevend zijn in de sector. WeTravel is een ideale manier om geld te verzamelen en boekingen te beheren voor aangepaste groepsrondleidingen en op maat gemaakte FIT-voorstellen. Meer informatie over WeTravel

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
Automatiseert en stroomlijnt je proces voor onkostenrapporten; hiermee kunnen medewerkers onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken.
Bekroond met "beste waarde" en "beste gebruiksgemak". ExpensePoint automatiseert je onkostendeclaratieproces voor werknemers volledig. Met ExpensePoint kunnen werknemers overal ter wereld online onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken. Nadat je een foto van je ontvangstbewijs maakt wordt de onkostendeclaratie automatisch gecreëerd door de ontvangstbewijslezer van ExpensePoints. ExpensePoint omvat ook het uploaden van creditcards, goedkeuringsroutering en handhaving van de beleidsregels. Beheert meer dan 45.000 accounts in meer dan 87 landen. Bekijk de beoordelingen. Meer informatie over ExpensePoint

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
TravelBank is gebouwd voor de moderne zakenreiziger en is een slimmere manier om reizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. 100% gratis te gebruiken.
TravelBank was te zien in lijsten als "New Apps We Love", "Best Business Apps" en "Best of Business Travel" in de App Store, en is een slimmere manier om zakenreizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. Met TravelBank kun je binnen enkele minuten een onkostennota indienen of een aanstaande zakenreis in de begroting opnemen en beloningen verdienen wanneer je onder je budget blijft. Het is 100% gratis te gebruiken en het kost slechts enkele minuten om aan de slag te gaan. Meer informatie over TravelBank

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
Rezdy stelt klanten in staat om online boekingen te maken, middelen te beheren en verbinding te maken met een aantal van de grootste reisorganisaties ter wereld.
Rezdy is 's werelds toonaangevende onafhankelijke boekings- en distributieplatform voor rondleidingen en attracties. Neem de controle over je bedrijf door online boekingen in realtime mogelijk te maken, je middelen met één klik op de knop te beheren en verbinding te maken met enkele van 's werelds grootste reisnetwerken zoals TripAdvisor en Expedia. Krijg ondersteuning van wereldklasse van je toegewijde klantensuccesspecialist die je graag helpt met het opzetten van je producten, prijzen en kalenders. Kijk hoe Rezdy je vandaag nog kan helpen! Meer informatie over Rezdy

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die reizen eenvoudig maakt voor drukke werknemers, managers en financiële teams.
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die zakenreizen eenvoudig maakt. Boek reizen met virtuele kaarten voor veilige online betalingen en verwerk facturen van luchtvaartmaatschappijen of accommodaties met eenvoudige workflows. Reizigers hebben slimme betaalpassen om overal ter wereld te betalen, binnen het budget en binnen het onkostenbeleid dat jij kiest. Managers keuren betalingen en kaartopwaarderingen goed vanaf elke locatie, en financiële teams weten altijd wat er is uitgegeven. Reizen moeten zakelijke kansen en groei creëren, niet administratieve rompslomp. Meer informatie over Spendesk

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
België Lokaal product
Rydoo is een wereldwijde oplossing voor zakenreizen en onkosten. Deze end-to-end-oplossing omvat je gehele reis. Punt.
Rydoo brengt een revolutie teweeg in de manier waarop bedrijven hun activiteiten afhandelen met een gebruiksvriendelijke mobiele en web-app, die naadloze integraties biedt voor reis- en onkostenbeheer. Hierdoor kunnen werknemers moeiteloos hun reiskosten koppelen en gebruikmaken van externe tools voor het maken, indienen en goedkeuren van uitgaven onderweg. Het platform biedt financiële teams een flexibelere oplossing voor verbeterd uitgavenbeheer, de mogelijkheid om beleidsregels aan te passen en naadloze integratie met hun HR-, financiële en ERP-tools. Rydoo ondersteunt meer dan 1 miljoen gebruikers in meer dan 12.000 organisaties wereldwijd en is een goed beoordeelde oplossing in zijn categorie voor reisbeheer (4,9/5 in de App Store). Meer informatie over Rydoo

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
TripActions is een toonaangevend, cloudgebaseerd platform voor reis- en onkosten dat marktleidende technologie combineert met uitmuntende service voor reisbureaus.
TripActions wordt snel de standaard voor zakenreizen en onkosten als toonaangevend, cloudgebaseerd platform voor reis- en onkosten dat marktleidende technologie combineert met uitmuntende service voor reisbureaus. TripActions wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 4000 bedrijven om reizende werknemers te beschermen en tegelijkertijd de kosten te beheersen en geld te besparen om de bedrijfscontinuïteit te bevorderen. Meer informatie over Navan

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor jou om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat je nodig hebt.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben. Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt software Coupas hen voorzichtig naar het invullen van die behoefte op de juiste manier. Van interessante voorkeursitems tot bovenaan zoekresultaten brengen tot rekening houden met gecontracteerde voordelen zoals voorkeursprijzen en volumekortingen, het juiste doen is gemakkelijk voor gebruikers. Meer informatie over Coupa

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
Online boekhoudsoftware voor onkostendeclaraties van werknemers die in Canada werken.
Online software voor uitgaven van werknemers die is gericht op het terugvorderen van Canadese btw (d.w.z. GST (Goods and Services Tax)/HST (Harmonized Sales Tax) en QST (Quebec Sales Tax)) en het verlagen van de verwerkingstijd met functionaliteiten zoals een afstandscalculator. Daadwerkelijk gebruiksvriendelijk en mobielvriendelijk. Award; 2018 Innovative Travel Technology of the Year (uitgegeven door Levvel Research) Meer informatie over Advataxes

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
Kissflow Workflow is een ideaal platform voor het beheren van je reisprocessen. Alles op één plaats.
Kissflow Workflow is een ideaal platform voor het beheren van je reisprocessen. Alles op één plaats. Kissflow Workflow biedt een uitgebreide en volledig functionele oplossing voor goedkeuringen van reiskosten. Meer informatie over Kissflow

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
Software voor reserverings- en bedrijfsmanagement die is ontworpen om online boekingen te helpen groeien en de activiteiten van toeristische bedrijven te stroomlijnen.
Zaui is technologisch toonaangevende reserverings- en beheersoftware die is ontworpen voor shuttle-, tour-, activiteits- en verhuurbedrijven. Zaui is een van de oudste reserveringssystemen in de sector. Innovatieve tools om toeristische bedrijven te helpen groeien. Functies: gecentraliseerd operationeel management, e-commerce boekingsmodule, mobiele apps en Point-of-Sale-apps, voorraad- en prijsbeheer, boekingen van agenten/gelieerde ondernemingen, voertuig- en routebeheer, online reseller-kanalen (OTA) en nog veel meer. Meer informatie over Zaui

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer
Geef vorm aan de naleving van voorschriften voor zakenreizen, vereenvoudig de onkostenrapportage en verhoog de acceptatie van het reisbeleid van je bedrijf.
Geef vorm aan de naleving van voorschriften voor zakenreizen, vereenvoudig de onkostenrapportage en verhoog de acceptatie van het reisbeleid van je bedrijf. Meer informatie over Egencia

Functies

  • Reserveringsbeheer
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Restrictiebeheer