Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Unified communications software

Unified communications software integreert verschillende communicatiekanalen binnen een onderneming. Voorbeelden hiervan zijn spraak, video, sms enzovoort. Gebruik Capterra om de juiste unified communications tool voor jouw organisatie in België te vinden.

96 resultaten

Bitrix24 is een gratis platform voor unified communications dat door meer dan 12 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is gratis software voor unified communications. De software is zowel beschikbaar in de cloud als on-premises. En je krijgt een totaalpakket: intern sociaal bedrijfsnetwerk, chatplatform voor het bedrijf, telefonie (PBX), videochat en videoconferenties, e-mailserver, het delen van bestanden en projectmanagement. Als er iets wordt gebruikt voor communicatie en samenwerking, is de kans groot dat het een van de meer dan 30 gratis UC-tools is die beschikbaar zijn in Bitrix24. API, content management en open source-code is beschikbaar. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is waar uniforme communicatie plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform.
Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform. Deze oplossing biedt de beste ervaring voor video, audio, en scherm delen op Windows, Mac, iOS, Android, Blackberry, Zoom Rooms en H.323/SIP-roomsystemen. Zoom is in 2011 opgericht door ervaren leiders en technici van Cisco en WebEx. Meer informatie over Zoom Workplace

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen.
GoToMeeting is een marktleider in software voor unified communications en wordt elke dag door miljoenen mensen vertrouwd voor professionele virtuele communicatie in realtime. GoToMeeting biedt een snelle, gemakkelijke en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar persoonlijk kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één druk op de knop. GoToMeeting combineert productiviteit met flexibiliteit, waardoor werknemers altijd en overal effectief kunnen werken op elk apparaat. Meer informatie over GoTo Meeting

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer. Meer informatie over Microsoft Teams

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat of een videosysteem. WebEx Meeting Center biedt geïntegreerde audio-, video- en contentuitwisseling. Hou gesprekken privé met zeer veilige WebEx-vergaderingen van de Cisco-samenwerkingscloud. Meer informatie over Webex Suite

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Begin gratis met LiveAgent en bied uitstekende klantenservice met de ultieme softwareoplossing voor klantervaring.
LiveAgent is een volwaardig systeem voor het beheer van de klantcommunicatie waarmee bedrijven de verkoop verbeteren en klanten behouden door middel van effectieve communicatie. Gebruik segmentatie, automatisering, CRM en e-mailsjablonen om elke interactie te personaliseren om op elk kanaal klantervaringen van wereldklasse te leveren. Voeg notities en herinneringen toe en volg de service via verschillende kanalen. Met een LiveAgent-abonnement wordt het eenvoudig om uitzonderlijke klantervaringen te leveren. Ga vandaag nog gratis aan de slag met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
NetSuite is een top cloud-ERP en biedt de zichtbaarheid en controle om slimme beslissingen te nemen en vol vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één bedrijfsbeheersoftware voor de cloud, waarmee ruim 37.000 organisaties hun bedrijf effectiever kunnen runnen. NetSuite automatiseert kernprocessen en biedt realtime inzicht in operationele en financiële prestaties. Met één geïntegreerd pakket aan applicaties voor o.a. boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain geeft NetSuite bedrijven duidelijk inzicht in hun data en de volledige controle over hun bedrijf. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Workplace maakt zakelijke communicatie snel, leuk en betrouwbaar, met functies zoals groepen, live video en chatberichten.
Ben je op zoek naar slimmere communicatiesoftware? Wijs automatisch mensen toe aan FYI-groepen om ervoor te zorgen dat interne aankondigingen de meest relevante doelgroep bereiken. Met "Markeren als belangrijk" kun je zelfs groepsberichten van senior leiders benadrukken. Ze zullen niet alleen bovenaan de nieuwsfeed voor groepsleden terechtkomen, dit platform stuurt ook e-mailmeldingen en daarna statistieken over de betrokkenheid. Meer informatie over Workplace from Meta

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
RingCentral MVP geeft je uniforme toegang tot alles wat je nodig hebt in één robuust en gemakkelijk te navigeren cloudcommunicatiesysteem.
Op zoek naar een oplossing die voldoet aan al je vereisten en meer? RingCentral MVP is een robuust UCaaS-platform dat VoIP-functionaliteit voor ondernemingen biedt, met HD-spraak- en videogesprekken, teamberichten, contactcenter en nog veel meer. Meer informatie over RingEX

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten. Meer informatie over Nextiva

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet.
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken. Meer informatie over Dialpad

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
3CX is een oplossing voor unified communications voor telefonie, videoconferenties, livechat en mobiele apps.
3CX is een open standaard IP-telefooncentrale die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. Geschikt voor elke bedrijfsomvang of sector. Met 3CX kunnen werknemers overal efficiënt werken. Videovergaderingen, livechat, mobiele apps en geavanceerde contactcenterfuncties zijn allemaal inbegrepen voor een fractie van de kosten. Kies ervoor om lokaal te implementeren, in je privécloudaccount of laat 3CX je telefooncentrale voor je hosten. Wat je voorkeur ook heeft, je krijgt gegarandeerd een probleemloze oplossing. Meer informatie over 3CX

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Livestorm is een oplossing voor webconferenties op maat voor bedrijven van elke omvang die op afstand vergaderingen en webinars willen hosten.
Livestorm is de webinar- en vergaderoplossing voor alle trainingssessies en demo's voor je klanten. Alles werkt in een browser, in realtime, zonder enige download. Alles is verzorgd, zodat je je niet meer hoeft te concentreren op de technische dingen. Bedrijven van elke omvang organiseren nu al geweldige webinars (en ook vergaderingen) met Livestorm. Meer informatie over Livestorm

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Flock is een tool voor geïntegreerde communicatie die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Wereldwijd vertrouwd door meer dan 25.000 bedrijven.
Integreer je teamcommunicatie met Flock. E-mail minder, maar krijg meer werk gedaan. Van een chatfunctie tot het creëren van kanalen tot integratie met je favoriete externe apps zoals Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello en meer: met Flock kun je al je werkstromen organiseren. Flock is een krachtige werktool vol met ingebouwde functionaliteiten zoals gedeelde takenlijsten, herinneringen, notities, peilingen en meer. Je kunt er gratis mee beginnen. Meer informatie over Flock

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Ontvang het perfecte telefoonnummer voor je bedrijf en maak van de wereld je kantoor met het virtuele telefoonsysteem van Grasshopper.
Maak van de wereld je kantoor met Grasshopper, het virtuele telefoonsysteem voor kleine bedrijven. Ontvang een lokaal, gratis of gepersonaliseerd telefoonnummer om je bedrijf te vertegenwoordigen of neem je eigen nummer mee! Stuur oproepen overal door, gebruik de mobiele en desktop-apps om via spraak of sms met klanten te communiceren, ontvang realtime meldingen van gemiste oproepen en voicemails en laat je voicemails transcriberen en verzenden via e-mail. Probeer 30 dagen zonder risico met de niet-goed-geld-terug-garantie. Meer informatie over Grasshopper

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Betaalbaar, eenvoudig en betrouwbaar VoIP-telefoonsysteem - mobiele integratie, web- en videoconferenties, en meer dan 40 bedrijfskritische functies.
Toonaangevend zakelijk VoIP-platform biedt een plug-and-play-service die draait op je snelle internetverbinding. Je krijgt toegang tot meer dan 40 bedrijfskritieke functies, mobiele integratie en ingebouwde samenwerkingstools met Amazon Chime Pro. Activering is eenvoudig, er is geen installatie op de site vereist en er zijn maandelijkse contracten beschikbaar. En de service wordt ondersteund door een compleet team service- en technische professionals van Vonage Business. Meer informatie over Vonage Business Communications

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
8x8 is de wereldleider in cloudcommunicatie en heeft meer dan 47.000 bedrijven getransformeerd in meer dan 100 landen.
Met het 8x8 Virtual Office Unified Communications-platform kunnen bedrijven van elke omvang overal en op elk apparaat de samenwerking verbeteren, met bedrijfsbrede privéchat, aanwezigheidsdetectie, softphones, webvergaderingen, video en mobiele apps voor Apple en Android. 8x8 Virtual Office integreert met toonaangevende bedrijfsoplossingen zoals Salesforce, Zendesk en NetSuite. Beschikbaar in de cloud, binnen enkele minuten ingesteld en eenvoudig te beheren vanaf elk apparaat. Meer informatie over 8x8 Work

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Cloudgebaseerd communicatieplatform dat bedrijven helpt bij het beheren van oproepen, chats, evenementen, audio/video-webconferenties en het delen van schermen.
Met MiCloud Connect kun je met vertrouwen communicatie en samenwerking naar de cloud verplaatsen. Meer informatie over MiVoice Business Solution

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Front combineert communicatie vanaf elk kanaal: e-mail, live-chat, sociale media, sms-berichten, gesproken berichten en meer, in één inbox.
Front is het populairste platform voor unified communications voor efficiënte teams. Beheer al je communicatie vanaf elk kanaal: e-mail, live-chat, sociale media, sms-berichten, gesproken berichten en meer, in één inbox. Open ernaast alle gegevens en apps die je nodig hebt, zoals je CRM en projectmanagementtools. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Alle functies die je nodig hebt in een telefoonsysteem om te klinken als een groot bedrijf, maar voor de prijzen die bij een klein bedrijf passen.
Bekroonde en betaalbare zakelijke VoIP-oplossing voor bedrijven van elke omvang. De prijs is altijd $ 19.95/gebruiker/maand. De concurrenten adverteren graag met vergelijkbare prijzen, maar dan moet je veel meer betalen om dezelfde kwaliteit en het aantal functies die Ooma biedt te krijgen. Ooma Office bevat 1 gratis telefoonnummer met 500 gratis minuten per maand, virtuele receptionist, ondersteuning voor mobiele telefoons, en nog veel meer. Je kunt je bestaande nummer behouden en het instellen duurt maar een paar minuten. Meer informatie over Ooma Office

Functies

  • Tweewegs audio en video
  • Sms-berichten
  • Voicemail
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Contactenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Scherm delen
  • Bestanden delen
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer