42 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Bitrix24 is toonaangevende gratis telemarketingsoftware die systeemeigen is geïntegreerd met zijn eigen gratis CRM. Beschikbaar als lokale versie of in de cloud. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis software-oplossing voor telemarketing, beschikbaar zowel in de cloud als een lokale versie. Je kunt letterlijk binnen één minuut nadat je je Bitrix24-account hebt geregistreerd beginnen met bellen en verkopen. Het maakt niet uit of je verkoopagenten op hetzelfde kantoor zitten, vanuit hun huis werken of verspreid zijn over verschillende locaties wereldwijd, omdat Bitrix24 zeer flexibel is en meerdere talen ondersteunt, waaronder Engels, Duits, Spaans, Portugees, Vietnamees, Chinees, Russisch en vele anderen. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis software-oplossing voor telemarketing, beschikbaar zowel in de cloud als een lokale versie. Je kunt letterlijk binnen één minuut nadat je je Bitrix24-account hebt geregistreerd b...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Gemaakt voor uitgaande callcenters. Het platform helpt callcenters om KPI's te stimuleren, betere beslissingen te nemen op basis van inzichten en contacten verstandiger te beheren. Meer informatie over Adversus Dialer
Adversus is een webgebaseerde dialer en praktische CRM-oplossing voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren je callcenter efficiënt door contacten en gespreksstromen te automatiseren, en ervoor te zorgen dat alleen gesprekken met een hoge kans naar jou worden doorgezet. Met de Journey-module kun je alles wat jij je kunt voorstellen automatiseren en integreren. Hou gebeurtenissen in de gaten en reageer dienovereenkomstig. Meer informatie over Adversus Dialer
Adversus is een webgebaseerde dialer en praktische CRM-oplossing voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren je callcenter efficiënt door ...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Branch is een mobiele technologie die werknemers op uurbasis helpt om financieel te groeien.
Branch stelt ondernemingen in staat om medewerkers op uurbasis aan te trekken en te behouden met behulp van een mobile-first technologie die ze een voorsprong geeft op financieel vlak. Het personeelsverloop is nog nooit zo hoog geweest, en het kost werkgevers meer dan $ 2500 om één uurloonwerknemer te vervangen. Het behouden en betrekken van werknemers kan de productiviteit, klantervaringen en winstgevendheid van een bedrijf verbeteren.
Branch stelt ondernemingen in staat om medewerkers op uurbasis aan te trekken en te behouden met behulp van een mobile-first technologie die ze een voorsprong geeft op financieel vlak. Het personeelsve...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Cloud Contact Center met praktische AI – 4 kiesmodi, inkomend, chat, gespreksopname en CRM-integratie.
Verdrievoudig je live telefoonverbindingen met de Dialers van Five9, die beter presteren dan andere kiesfuncties op de markt. Intelligente algoritmen zorgen ervoor dat de volgende beller beschikbaar is wanneer de volgende medewerker klaar is. Automatiseer het kiesproces, sla niet beantwoorde oproepen en bezette lijnen over en praat meer met live leads, met eenvoudig instelbare kiesstanden. Beheer je lijsten en campagnes, volg oproepen op, rapporteer in realtime, coach medewerkers en volg TCPA. Ontdek waarom Five9 marktleider is voor telemarketers.
Verdrievoudig je live telefoonverbindingen met de Dialers van Five9, die beter presteren dan andere kiesfuncties op de markt. Intelligente algoritmen zorgen ervoor dat de volgende beller beschikbaar is...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten....
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Krachtig platform voor uitgaande callcenters. Bereik 4x meer leads zonder lastige pauze. Geen installatiekosten. Gratis proefversie (zonder creditcard).
Verhoog de uitgaande verkoopgesprekken van telemarketingvertegenwoordigers gegarandeerd binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult verhogen, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) geen ongemakkelijke "telemarketerpauze", zodat minder mensen ophangen; 3) meteen voicemails en e-mails achterlaten; 4) installatie binnen 15 minuten - gebruik elke gewenste computer en telefoon; 5) optimale set functionaliteiten en gebruiksgemak.
Verhoog de uitgaande verkoopgesprekken van telemarketingvertegenwoordigers gegarandeerd binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uit...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke ...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Versterk je telemarketingteams met nummerselectietools van een bedrijf dat ernaar streeft je te laten slagen.
Maximaliseer contactratio's terwijl je het grootste aantal prospects bereikt met de cloudgebaseerde contactcenter-oplossing van CallTools.com. Ga voor een dialer die wordt ondersteund door het bedrijf dat jouw bedrijf wil helpen slagen. De contactcenter-oplossing van CallTools.com is uitgerust met zowel uitgaande als inkomende capaciteiten en heeft alles wat je nodig hebt om te excelleren. Attente, interne klantenondersteuning is beschikbaar tijdens reguliere beluren om problemen op te lossen en je te begeleiden.
Maximaliseer contactratio's terwijl je het grootste aantal prospects bereikt met de cloudgebaseerde contactcenter-oplossing van CallTools.com. Ga voor een dialer die wordt ondersteund door het bedrijf ...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Increase talking time up to 300% with a versatile cloud-based call center solution trusted by 1000+ users!
Increase talking time up to 300% with a versatile cloud-based call center solution. The software is designed to triple outbound call volumes and comply with FCC at the same time. It has everything you'll ever need: campaign flexibility, three dialing modes (Preview, Power, Predictive), effective team management, and comprehensive reporting. Start in a few clicks and easily integrate your favorite business tools. Enjoy the capabilities of Voiptime Cloud software trusted by 1000+ users!
Increase talking time up to 300% with a versatile cloud-based call center solution. The software is designed to triple outbound call volumes and comply with FCC at the same time. It has everything you'...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Vanaf $ 45 per gebruiker/per maand. FluentStream biedt inkomende en uitgaande callcenterfunctionaliteit voor kleine en middelgrote bedrijven.
Een telefoonsysteem gebouwd voor telemarketeers. Eindelijk een telefoonsysteem dat een hoger belvolume, maximale verbindingssnelheden en all-inclusive oproepanalyses levert. Als een innovatieve leider in zakelijke communicatie heeft FluentStream zakelijke telefoonsystemen opnieuw uitgevonden. Wanneer functies zoals het afstemmen van netnummers, voicemail drop en het opnemen van oproepen belangrijk zijn, heeft FluentStream de zakelijke communicatie getransformeerd.
Een telefoonsysteem gebouwd voor telemarketeers. Eindelijk een telefoonsysteem dat een hoger belvolume, maximale verbindingssnelheden en all-inclusive oproepanalyses levert. Als een innovatieve leider ...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Stop het verlies van omzet vanwege problemen met scherm delen. Probeer scherm delen zonder rompslomp, op maat gemaakt voor de verkoop.
Scherm delen, beheer op afstand en het mechanisme van Instant Demos voor leadregistratie en agenttoewijzingen zijn allemaal specifiek ontworpen voor verkoopteams, en ze werken allemaal voor elk prospect, zonder enige download of installatie. Beschikbaar in handige, op gebruik gebaseerde plannen, zodat je de oplossing kunt inzetten voor je hele team.
Scherm delen, beheer op afstand en het mechanisme van Instant Demos voor leadregistratie en agenttoewijzingen zijn allemaal specifiek ontworpen voor verkoopteams, en ze werken allemaal voor elk prospec...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Ozonetel CloudAgent is a perfect fit for your inbound and outbound contact center. Access enterprise-level features at 40% lower TCO.
Ozonetel CloudAgent is an omnichannel contact center suite used by 1500+ businesses worldwide for their inbound and outbound interactions. Access enterprise-level cloud features at 40% lower TCO, in both VOIP and PSTN countries. Reduce handle times, and exceed SLAs with multiple tools: IVR, speech recognition, intelligent call routing, bots, live monitoring, dialers and more. Go live in a few hours, even integrating with your existing telecom provider if needed.
Ozonetel CloudAgent is an omnichannel contact center suite used by 1500+ businesses worldwide for their inbound and outbound interactions. Access enterprise-level cloud features at 40% lower TCO, in bo...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Of je nu leads wilt vergroten, de verkoop wilt versnellen of de klantreis wilt verbeteren, Ytel heeft een oplossing om je te helpen communiceren.
Het contactcenter van Ytel is gebouwd voor het genereren van leads, het versnellen van de verkoop en het coördineren van grootschalige marketingcampagnes. Ideaal voor bedrijven met 10 of meer agenten. Markeer en wijzig automatisch telefoonnummers die als spam worden gemarkeerd, toegang tot de premium shortcode (bijvoorbeeld: 411-411 en 911-911), 800 en lokale telefoonnummers met elk netnummer. Uitgelichte kenmerken: Uitgaande oproepen, voicemail drop, oproepregistratie, leaddistributie, spraakuitzendingen, aangepaste IVR en vraag naar de API.
Het contactcenter van Ytel is gebouwd voor het genereren van leads, het versnellen van de verkoop en het coördineren van grootschalige marketingcampagnes. Ideaal voor bedrijven met 10 of meer agenten. ...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Licentievrij, bekroond contactcenter- en blockchain-softwarebedrijf. Registreer nu gratis.
Het beschikt over alle functies die nodig zijn om een contactcenter voor ondernemingen te runnen, of een thuiswerkbedrijf met vijf medewerkers. De blockchain-gebaseerde oplossing (octrooi aangevraagd) omvat personeel op aanvraag, inkomend, uitgaand, live chat, kwaliteitsborging, scripting op basis van slepen en neerzetten, geavanceerde rapportage en meer. Standaard biedt het ook open API's en een elastische infrastructuur die snel kan worden geschaald om aan de meest veeleisende programmavereisten te voldoen. Alle functies die nodig zijn om je contactcenter te runnen, tegen een betaalbare prijs.
Het beschikt over alle functies die nodig zijn om een contactcenter voor ondernemingen te runnen, of een thuiswerkbedrijf met vijf medewerkers. De blockchain-gebaseerde oplossing (octrooi aangevraagd) ...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
100% Cloud-Based Dialer & Lead Management Technology - Empower Your Telemarketing Team with an Industry-Leading 10X More Conversations!
100% Cloud-Based Dialer & Lead Management Technology - Empower Your Telemarketing Teams with an Industry-Leading 10X More Conversations! Try us for 7 days FREE and see immediate results: No pause when connecting a call, unlimited dial-out lines, seamless integration with your current CRM, powerful workflow automations, and much more! Wether you are a company of 1, or a team of 100+, Sales Sling will elevate your telemarketing game like never before.
100% Cloud-Based Dialer & Lead Management Technology - Empower Your Telemarketing Teams with an Industry-Leading 10X More Conversations! Try us for 7 days FREE and see immediate results: No pause when...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Put your outbound dialing into overdrive with - upload contacts and in minutes, CallFire will connect your sales agents to live leads!
Put your outbound dialing into overdrive with CallFire's Cloud Call Center. Simply upload your contacts, and in minutes, CallFire's Power Dialer will connect your sales agents to live leads. CallFire can call up to 4 phone lines per agent and will leave answering machine messages. CallFire saves time by weeding out busy signals, bad phone numbers, and handling answering machines. Agents focus on speaking with live customers, leading to 20-30% increases in efficiency over manual dialing.
Put your outbound dialing into overdrive with CallFire's Cloud Call Center. Simply upload your contacts, and in minutes, CallFire's Power Dialer will connect your sales agents to live leads. CallFire c...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Our products include: Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, Marketing Automation, and Mobile CRM.
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage by enabling them to call a new lead in one second, nurture and engage prospects throughout the entire sales process, and automate 95% of their daily workflows.
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage by enabling them to cal...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Telemarketing for lead generation, taking customer's feedback, surveys through Auto, Predictive, Progressive, Preview and Promotional.
HoduCC- Call Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint. Call Contact Center Software for your inbound and outbound contact center management. Best for telemarketing for lead generation, taking customer's feedback, surveys through Auto, Predictive, Progressive, Preview and Promotional dialers. Key Features: Auto Dialer, Predictive Dialer, Call Recording, Live Call Tracking, Call Transfer, Reports & many more.
HoduCC- Call Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint. Call Contact Center Software for your inbound and outbound contact cente...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Freshcaller is een modern telefoonsysteem gebouwd voor telemarketing- en verkoopteams. Het biedt ook telefoonnummers in meer dan 90 landen.
Freshcaller is een modern telefoonsysteem voor telemarketing, uitgaande oproepen en verkoopteams. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller de beste functies zoals oproepmaskering en integraties met een verzameling CRM-software om je telemarketingteams te helpen geavanceerde telefonische activiteiten op te zetten. Freshcaller biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen, kan worden gebruikt met SIP-telefoons en is uiterst gebruiksvriendelijk.
Freshcaller is een modern telefoonsysteem voor telemarketing, uitgaande oproepen en verkoopteams. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller de beste functies zoals oproepmaskering en...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Telemarketing solution that automates, organizes, and manages your outbound call campaigns in order to increase efficiency.
Telemarketing solution that automates, organizes, and manages your outbound call campaigns in order to increase efficiency.
Telemarketing solution that automates, organizes, and manages your outbound call campaigns in order to increase efficiency....
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Voorspellende kiezer en automatische distributie van inkomende oproepen, IVR, QA, 25 lijnen/medewerker, ingebouwde softphone, TCPA-conform, 99,999% uptime, API, WebHooks, geen opstartkosten
Heb je genoeg van de frustraties van slechte verbindingen, downtime, vertraging en vinger wijzen wanneer je een probleem meldt? Dit systeem is ideaal voor telemarketing naar de VS met 5 of meer medewerkers en voegt voortdurend nieuwe functies toe, waardoor het eenvoudiger te gebruiken is, wat tijd en geld bespaart. De ondersteuning is uitstekend en gratis. Neem vandaag nog contact op en ga een gesprek aan over de voordelen, zodat je de juiste beslissing kunt nemen en met vertrouwen kunt kopen.
Heb je genoeg van de frustraties van slechte verbindingen, downtime, vertraging en vinger wijzen wanneer je een probleem meldt? Dit systeem is ideaal voor telemarketing naar de VS met 5 of meer medewer...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Dramatically increase contact and lead conversion rates with Convoso's omnichannel contact center software.
Dramatically boost contact rates up to 300% with Convoso's intelligent call center software. Our omnichannel cloud-based solution offers infinitely scalable growth and delivers exceptional ROI. Convoso matches a dedicated product expert to every customer to help optimize their dialers and maximize efficiencies for managers, agents, and leads. Join other high-achieving call centers driving profitability with Convoso, from small business to enterprise.
Dramatically boost contact rates up to 300% with Convoso's intelligent call center software. Our omnichannel cloud-based solution offers infinitely scalable growth and delivers exceptional ROI. Convoso...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
De software voor contactcenters van contactSPACE helpt telemarketingteams de efficiëntie te verhogen en de kwaliteit van contacten te verbeteren.
contactSPACE is een intuïtieve, gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde contactcenteroplossing waarmee je geweldige telemarketingresultaten kunt behalen. Maximaliseer de efficiëntie en maak het perfecte contact op het perfecte moment met de automatische belfuncties van contactSPACE. Gebruik bovendien de belgidsen van contactSPACE om geautomatiseerde workflows tijdens gesprekken te creëren en medewerkers op de boodschap gericht te houden. Ontwerp boeiende interfaces voor medewerkers met de editor op basis van slepen en neerzetten, en gebruik CRM-integraties van contactSPACE om hoogwaardig persoonlijk contact te garanderen.
contactSPACE is een intuïtieve, gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde contactcenteroplossing waarmee je geweldige telemarketingresultaten kunt behalen. Maximaliseer de efficiëntie en maak het perfecte c...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
The Gryphon ONE platform provides automation, real-time visibility, and sales analytics to optimize sales teams and help close business
Gryphon Networks provides a sales acceleration platform that integrates powerful sales tools with our own high-performance communication network to provide automation and visibility into key sales performance analytics. The Gryphon ONE platform delivers actionable insights to drive sales effectiveness helping clients grow revenue faster.
Gryphon Networks provides a sales acceleration platform that integrates powerful sales tools with our own high-performance communication network to provide automation and visibility into key sales perf...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Uniforme automatische kiesfunctie en geavanceerde geautomatiseerde callcentersoftware die inkomende/uitgaande spraak-, fax-, sms- en e-mailtechnologie ondersteunt.
Een softwareoplossing met geavanceerde functies voor automatisch kiezen, software voor spraakuitzending en callcenter met voorspellende nummers, snelkiesfuncties, faxcampagnes, sms-berichten, toets-1-campagne, enquêtecampagne, afspraakherinneringen, inkomende marketing, inkomende enquête en peilingen, geavanceerde rapportage en monitoring, facturering, routering, beoordelingen, AMD, DNC en aangepaste campagnes met IVR-ontwerper en vele andere functies.
Een softwareoplossing met geavanceerde functies voor automatisch kiezen, software voor spraakuitzending en callcenter met voorspellende nummers, snelkiesfuncties, faxcampagnes, sms-berichten, toets-1-c...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Increase sales up to 400% with our predictive dialer solution. Augutech is an an award winning Outbound Call Center Platform.
We offer the most effective cloud based Predictive Dialer Software available. Includes predictive dialing, progressive dialing and preview dialing processes. Award Winning Technology from Augutech can greatly improve both your marketing effectiveness and the overall growth of your business. The automated dialing process allows you to reach more customers faster either through direct contact or voicemail. FREE trials available. Augutech is an industry leading Outbound Call Center Platform.
We offer the most effective cloud based Predictive Dialer Software available. Includes predictive dialing, progressive dialing and preview dialing processes. Award Winning Technology from Augutech can ...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
A true cloud customer experience technology solution that is feature rich, scalable and offers advanced integration capabilities
ipSCAPE is a true cloud customer experience technology solution that is feature rich, scalable and offers advanced integration capabilities. Connect with your customers through Voice, Web Chat, Email and SMS. -Advanced integration capabilities -Scalable browser and a headset -Feature Rich - with customisation tools that are easy to use -Easy to implement -24/7 Support -trusted globally
ipSCAPE is a true cloud customer experience technology solution that is feature rich, scalable and offers advanced integration capabilities. Connect with your customers through Voice, Web Chat, Email a...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcenter software voor grote verkoopvolumes en klantenservice. Klanten variëren van MKB's tot grote ondernemingen.
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcenter software voor grote verkoopvolumes en klantenservice. Klanten variëren van MKB tot grote ondernemingen. Andere belangrijke klantsectoren omvatten; media, beveiligingsdiensten, energie, telecommunicatie, financiële diensten, marktonderzoek en fondsenwerving. Met de intelligente tools kun je de oproepefficiëntie maximaliseren en meer verkopen.
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcenter software voor grote verkoopvolumes en klantenservice. Klanten variëren van MKB tot grote ondernemingen. Andere belangrijke klantsectoren omvatten; media, bevei...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Software voor telemarketing - gespreksopname, live controle, geavanceerde rapportage, multichannel (telefoon, sms, e-mail, chat, webformulier, sociaal).
Telemarketingsoftware - verbeter de prestaties van je callcenter/televerkoop met het platform van Focus Contact Center voor uitgaande-inkomende gesprekken. Dit product maakt omnichannel-communicatie eenvoudig in het gebruik, snel en intuïtief. Bied je medewerkers krachtige, geautomatiseerde tools zoals voorspellende nummerselectie, gespreksopname, IVR, HLR, gespreksroutering, zwarte lijsten, ingebouwde CRM, ticketsysteem en meer. Naadloos te integreren met CRM-systemen zoals Salesforce, MS Dynamics en meer.
Telemarketingsoftware - verbeter de prestaties van je callcenter/televerkoop met het platform van Focus Contact Center voor uitgaande-inkomende gesprekken. Dit product maakt omnichannel-communicatie ee...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Software voor uitgaande gesprekscampagnes voor teams - Snel te implementeren en eenvoudig te schalen.
Software voor uitgaande gesprekscampagnes, voor plaatselijke teams en teams op afstand. Geeft efficiëntie en plezier aan uitgaande gesprekken, wat de zakelijke groei stimuleert en het behoud van medewerkers verbetert. Klanten gebruiken CallSquad voor doeleinden zoals verkoopontwikkeling, leadkwalificatie, toestemming voor opt-in marketing, werving en evenementuitnodigingen.
Software voor uitgaande gesprekscampagnes, voor plaatselijke teams en teams op afstand. Geeft efficiëntie en plezier aan uitgaande gesprekken, wat de zakelijke groei stimuleert en het behoud van medewe...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Auto dialer, Voice Broadcasting, Cloud PBX, CRM, DIDs, Videoconference. Collaborating with your customers and teams becomes easier!
Hosted VoIP Business Phone Services and More KAVKOM business cloud hosted solutions help enterprises serve their customers better and increase sales with mobile and flexible solutions that allow do business faster, anywhere, anytime. From hosted VoIP business phone services and cloud-based call center software to unified communications, our services are easy to use, advanced, reliable and tailor-made. Collaborating with your customers and your teams becomes easier!
Hosted VoIP Business Phone Services and More KAVKOM business cloud hosted solutions help enterprises serve their customers better and increase sales with mobile and flexible solutions that allow do bus...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Discover why Nuxiba is disrupting the telemarketing software industry, we offer a three-month money-back guarantee.
Increase your sales by making your phone process easier and boosting your service quality! With Nuxiba's software, you will be able to record calls and asses them in the quality module, develop scripts for your agents, measure customer satisfaction through surveys and streamline your agents' operation through a useful set of controls. Don't wait any longer to increase your sales, schedule your demo today and get a one-month free trial!
Increase your sales by making your phone process easier and boosting your service quality! With Nuxiba's software, you will be able to record calls and asses them in the quality module, develop scripts...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Quick and cheap to deploy, and easy to use. Lets firms process 100% more calls while improving conversions and customer satisfaction.
Ideal for organisations wanting to process in or outbound calls using a standardised workflow and without complication. Provides a simple user interface, easy management tools and fantastic reporting. Our customisation options ensure it can fit in with any business process and add real value for agents, supervisors, clients and management alike. Assisted installations and in-house support ensure you get the most benefit from its slick featureset. All for a low monthly cost.
Ideal for organisations wanting to process in or outbound calls using a standardised workflow and without complication. Provides a simple user interface, easy management tools and fantastic reporting....
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Actively engage with your existing customers with personalized messaging software to achieve your business results!
SPLICE inspires better customer connections and helps you close the communications loop with customers. Our Data-Driven Dialogs enable you to send automated messages triggered from your core systems/CRM to customers via their channels of choice, including phone, SMS/MMS messaging, and email. Our Customer-Driven Dialogs enable you to respond to communications initiated by your customers in real-time, through text message, web chat, Facebook Messenger, WhatsApp, and home assistant devices.
SPLICE inspires better customer connections and helps you close the communications loop with customers. Our Data-Driven Dialogs enable you to send automated messages triggered from your core systems/CR...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Cloud based software and mobile app solutions for SMBs that they can implement and manage real-time.
Cloud based software and mobile app solutions for SMBs that they can implement and manage real-time. We help SMBs to Acquire, Service and Retain customers thereby significantly increasing their Sales, Profitability and ROI. Convenient usage on cell phones via our apps provide SMBs all benefits without the worry of upfront investments towards infrastructure, hardware or software.All this can be managed by client users through an easy-to-use interface on the cell phone or laptop.
Cloud based software and mobile app solutions for SMBs that they can implement and manage real-time. We help SMBs to Acquire, Service and Retain customers thereby significantly increasing their Sales, ...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Automated calling system that increases customer engagement and enhances company's telemarketing initiatives.
Automated calling system that increases customer engagement and enhances company's telemarketing initiatives.
Automated calling system that increases customer engagement and enhances company's telemarketing initiatives....
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Outbound telemarketing software to manage lead generation, appointment setting and surveys.
SmileCRM has been built to support the person making the call. It wraps them with information such as product details, uploaded attachments, call history and direct links to email/website/location map. The operator edit/add contact details and can swap between contacts in flight. Out of the box SmileCRM comes with pre configured call back and closure reasons, so minimal setup required to get started. Wizards help you through list import and campaign setup. No login, charge
SmileCRM has been built to support the person making the call. It wraps them with information such as product details, uploaded attachments, call history and direct links to email/website/location map...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Improve the productivity of your agents and increase your conversion rates
Improve the productivity of your agents and increase your conversion rates
Improve the productivity of your agents and increase your conversion rates...
Consent management on personal level for digital communication and interaction with persons. Omni-channel and system independent.
Are you ready to make the difference with personal data? We strongly believe that organisations that process personal data both responsibly and relevantly are the winners of the future. Because these organisations build strong and honest relationships by putting people and their data at the heart of the organisation. Therefore we provide the technology for both privacy accountability and utilization of processing personal data on individual level. We make both business and compliance happy.
Are you ready to make the difference with personal data? We strongly believe that organisations that process personal data both responsibly and relevantly are the winners of the future. Because these o...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
CallVU

CallVU

(0 reviews)
The complete digital call experience solution, allowing call center agents to engage customers, increase containment and reduce volume.
Best for contact centers with over 5000 customer calls per month that would benefit from digital engagement the ability to easily complete forms, eSign, cobrowse, screen share and video chat with calling customers.The complete digital call experience solution, allowing call center agents to engage customers, increase containment and reduce volume.
Best for contact centers with over 5000 customer calls per month that would benefit from digital engagement the ability to easily complete forms, eSign, cobrowse, screen share and video chat with call...
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Complete telemarketing/call center solution suite with lead capture, auto-dialer, call tracking.
Complete telemarketing/call center solution suite with lead capture, auto-dialer, call tracking.
Complete telemarketing/call center solution suite with lead capture, auto-dialer, call tracking....
Telemarketing solution that helps enterprises automate screening and check the status of new business phone numbers in real-time.
Telemarketing solution that helps enterprises automate screening and check the status of new business phone numbers in real-time.
Telemarketing solution that helps enterprises automate screening and check the status of new business phone numbers in real-time....