Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Telemarketing software

Telemarketing software automatiseert outreach-functies voor sales- en marketingcallcenters. De applicatie helpt organisaties in contact te komen met klanten, gesprekken te starten, leads te genereren en de verkoop te stimuleren door middel van sms-berichten, video-/audiogesprekken, chats, e-mails en andere manieren.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Telemarketing software met de meeste reviews van onze gebruikers

32 resultaten

Gemaakt voor uitgaande callcenters. Het platform helpt callcenters om KPI's te stimuleren, betere beslissingen te nemen op basis van inzichten en contacten verstandiger te beheren. Meer informatie over Adversus
Adversus is een webgebaseerde dialer en kiesoplossing voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren de efficiëntie van je callcenter door contacten en gespreksstromen te automatiseren en ervoor te zorgen dat alleen gesprekken met een hoge kans naar jou worden doorgezet. Met de Journey-module kun je alles wat jij je kunt voorstellen automatiseren en integreren. Hou gebeurtenissen in de gaten en reageer dienovereenkomstig. Meer informatie over Adversus

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog. Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is cloudgebaseerde callcentersoftware die is ontworpen voor je telemarketingbehoeften. Meer dan 2500 bedrijven, waaronder DHL, Yves Rocher en Glovo, vertrouwen op CloudTalk vanwege de goede gesprekskwaliteit en een ongeëvenaarde reeks functies. Maak het je telemarketingteam gemakkelijker met meer dan 70 geavanceerde belfuncties en eenvoudig in te stellen integraties met je bestaande helpdesk-, CRM- en e-commercesystemen. Het is het ideale telefoonsysteem voor middelgrote bedrijven die willen groeien. Probeer een proefperiode van 14 dagen, helemaal gratis. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Gebruiksvriendelijke, volledig uitgeruste software voor outbound callcenters via de cloud met veel geavanceerde functies, maar geen installatiekosten of maandelijkse kosten per medewerker. Meer informatie over Dialfire
Of je nu op zoek bent naar een snellere manier van bellen of een verbeterde workflow. Dialfire telemarketingsoftware verbetert je televerkoop- en afspraakplanningsactiviteiten met krachtige voorspellende nummerselectiefuncties en geautomatiseerde, eenvoudig personaliseerbare workflows. Ondersteunt outsourcing naar gecontracteerde callcenters. Ideaal voor gedistribueerde kantoren of telewerken. Betaal per gebruik. Geen installatiekosten, geen stoeltoeslag per medewerker. Meer informatie over Dialfire

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Bitrix24 is toonaangevende gratis software voor telemarketing die systeemeigen is geïntegreerd met zijn eigen gratis CRM. Beschikbaar als lokale versie of in de cloud. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis software-oplossing voor telemarketing, beschikbaar zowel in de cloud als een lokale versie. Je kunt letterlijk binnen één minuut nadat je je Bitrix24-account hebt geregistreerd beginnen met bellen en verkopen. Het maakt niet uit of je verkoopmedewerkers op hetzelfde kantoor zitten, vanuit huis werken of verspreid zijn over verschillende locaties wereldwijd; Bitrix24 is namelijk zeer flexibel en ondersteunt meerdere talen, waaronder Engels, Duits, Spaans, Portugees, Vietnamees, Chinees, Russisch en vele andere. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Cloud Contact Center met praktische AI – 4 kiesmodi, inkomend, chat, gespreksopname en CRM-integratie.
Verdrievoudig je live telefoonverbindingen met de Dialers van Five9, die beter presteren dan andere kiesfuncties op de markt. Intelligente algoritmen zorgen ervoor dat de volgende beller beschikbaar is wanneer de volgende medewerker klaar is. Automatiseer het kiesproces, sla niet beantwoorde oproepen en bezette lijnen over en praat meer met live leads, met eenvoudig instelbare kiesstanden. Beheer je lijsten en campagnes, volg oproepen op, rapporteer in realtime, coach medewerkers en volg TCPA. Ontdek waarom Five9 marktleider is voor telemarketers. Meer informatie over Five9

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
De oplossing voor lead-intelligentie van Lusha levert nauwkeurige doorkiesnummers, telefoonnummers en e-mails om de verkoop te versnellen met minder werk.
Maak gebruik van de kracht van prospectie van Lusha voor het snel en eenvoudig genereren van leads. Maak direct contactlijsten vol met besluitvormers en werk je accounts en leads op schaal bij met bulkgegevensverrijking. Lusha is AVG- en CCPA-conform en ISO-27701-geaccrediteerd. Het platform blijft op de hoogte van veranderende privacy- en beveiligingsvoorschriften, zodat je altijd binnen enkele seconden geverifieerde e-mails en veilige doorkiesnummers kunt vinden voor besluitvormers die voldoen aan je ideale klantprofiel. Meer informatie over Lusha

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten. Meer informatie over VICIdial

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Krachtig platform voor uitgaande callcenters. Bereik 4x meer leads zonder lastige pauze. Geen installatiekosten. Gratis proefversie (zonder creditcard).
Verhoog de uitgaande verkoopgesprekken van telemarketingvertegenwoordigers gegarandeerd binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult verhogen, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) geen ongemakkelijke "telemarketerpauze", zodat minder mensen ophangen; 3) meteen voicemails en e-mails achterlaten; 4) installatie binnen 15 minuten - gebruik elke gewenste computer en telefoon; 5) optimale set functionaliteiten en gebruiksgemak. Meer informatie over PhoneBurner

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing. Meer informatie over JustCall

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen. Meer informatie over DialedIn CCaaS

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. Meer informatie over UJET

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Versterk je telemarketingteams met nummerselectietools van een bedrijf dat ernaar streeft je te laten slagen.
Maximaliseer contactratio's terwijl je het grootste aantal prospects bereikt met de cloudgebaseerde contactcenter-oplossing van CallTools.com. Ga voor een dialer die wordt ondersteund door het bedrijf dat jouw bedrijf wil helpen slagen. De contactcenter-oplossing van CallTools.com is uitgerust met zowel uitgaande als inkomende capaciteiten en heeft alles wat je nodig hebt om te excelleren. Attente, interne klantenondersteuning is beschikbaar tijdens reguliere beluren om problemen op te lossen en je te begeleiden. Meer informatie over CallTools

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Lifesize is audio-, web- en videovergaderingen, chatten en de mogelijkheid om vergaderingen op te nemen en te delen, allemaal vanuit één toepassing.
Video-, web- en audiovergaderingen, chatten en de mogelijkheid om vergaderingen op te nemen en te delen vanuit één toepassing voor bedrijven van elke omvang. De Lifesize-app verbetert alle verschillende manieren waarop je team communiceert, van één-op-één audio- en videogesprekken tot grote bedrijfsvergaderingen op meerdere locaties. Een eenvoudig te gebruiken interface, het delen van schermen en agenda-integratie maken het eenvoudig om verouderde, kostbare diensten met alleen audio te vervangen door meer zinvolle, persoonlijke gesprekken. Meer informatie over Lifesize

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Squaretalk is een veelzijdig cloudcommunicatieplatform waarmee je verkoop- en ondersteuningsteams overal effectief kunnen werken.
Squaretalk CPaaS bevat een veelzijdige telemarketingoplossing met eenvoudige automatisering en integraties. Zo eenvoudig dat je tijd hebt voor de andere delen van je bedrijf. Het betaalbare, schaalbare en gebruiksvriendelijke communicatieplatform biedt je verkoop- en ondersteuningsteams krachtige tools om effectief te werken, vanaf elke locatie en via de kanalen die je klanten verkiezen. Verkrijg toegang tot lokale, mobiele en gratis nummers in meer dan 100 landen en 3400 netnummers. Meer informatie over Squaretalk

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Stop het verlies van omzet vanwege problemen met scherm delen. Probeer scherm delen zonder rompslomp, op maat gemaakt voor de verkoop.
Sluit de deal bij het eerste gesprek. Scherm delen, beheer op afstand en het mechanisme van Instant Demos voor leadregistratie en agenttoewijzingen zijn allemaal specifiek ontworpen voor verkoopteams, en ze werken allemaal voor elk prospect, zonder enige download of installatie. Beschikbaar in handige, op gebruik gebaseerde plannen, zodat je de oplossing kunt inzetten voor je hele team. Meer informatie over CrankWheel

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Vanaf $ 45 per gebruiker/per maand. FluentStream biedt inkomende en uitgaande callcenterfunctionaliteit voor kleine en middelgrote bedrijven.
Een telefoonsysteem gebouwd voor telemarketeers. Eindelijk een telefoonsysteem dat een hoger belvolume, maximale verbindingssnelheden en all-inclusive oproepanalyses levert. Als een innovatieve leider in zakelijke communicatie heeft FluentStream zakelijke telefoonsystemen opnieuw uitgevonden. Wanneer functies zoals het afstemmen van netnummers, voicemail drop en het opnemen van oproepen belangrijk zijn, heeft FluentStream de zakelijke communicatie getransformeerd. Meer informatie over FluentStream

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Automatisch kiezen, spraakuitzending, cloud PBX, CRM, DID's, videoconferentie. Samenwerken met je klanten en teams wordt eenvoudiger.
Gehoste zakelijke VoIP-telefoondiensten en meer In de bedrijfscloud gehoste KAVKOM-oplossingen helpen ondernemingen hun klanten beter van dienst te zijn en de omzet te verhogen via mobiele en flexibele oplossingen waarmee je sneller, overal en altijd zaken kunt doen. Van gehoste VoIP zakelijke telefoondiensten en cloudgebaseerde software voor callcenters tot unified communications: de diensten zijn gebruiksvriendelijk, geavanceerd, betrouwbaar en op maat gemaakt. Samenwerken met je klanten en je teams wordt eenvoudiger. Meer informatie over Kavkom

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Omnichannel contactcenteroplossing/alles-in-één - kiesfuncties - IVR - sms - webchat - sociale netwerken - berichten en meer.
Dit platform gelooft in het eenvoudiger, meer georganiseerd en plezieriger maken van het werk van agenten. Het is ervan overtuigd dat dit de enige manier is om echte klanttevredenheid te bereiken. Het platform levert communicatie van wereldklasse voor elk type bedrijf. uContact is een alles-in-één contactcenteroplossing. De unieke één-op-één klantenservice maakt het perfect voor kleine tot middelgrote contactcenters. In plaats van te vertrouwen op meerdere toepassingen kun je al je spraak- en sms-interacties in één uniforme inbox hebben. Meer informatie over uContact

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Freshcaller is een modern telefoonsysteem gebouwd voor telemarketing- en verkoopteams. Het biedt ook telefoonnummers in meer dan 90 landen.
Freshcaller is een modern telefoonsysteem voor telemarketing, uitgaande oproepen en verkoopteams. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller de beste functies zoals oproepmaskering en integraties met een verzameling CRM-software om je telemarketingteams te helpen geavanceerde telefonische activiteiten op te zetten. Freshcaller biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen, kan worden gebruikt met SIP-telefoons en is uiterst gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Freshdesk Contact Center

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Zet je uitgaande telefoongesprekken in overdrive, upload contacten en binnen enkele minuten verbindt CallFire je verkoopmedewerkers met live leads.
Zet je uitgaande telefoongesprekken in overdrive met het Cloud Call Center van CallFire. Upload simpelweg je contacten en binnen enkele minuten verbindt de Power Dialer van CallFire je verkoopmedewerkers met live leads. CallFire kan tot 4 telefoonlijnen per medewerker bellen en laat berichten achter op antwoordapparaten. CallFire bespaart tijd door bezetsignalen, slechte telefoonnummers en antwoordapparaten te verwijderen. Medewerkers richten zich op het spreken met live klanten, wat leidt tot een toename van 20-30% in efficiëntie ten opzichte van handmatig bellen. Meer informatie over CallFire

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Of je nu leads wilt vergroten, de verkoop wilt versnellen of de klantreis wilt verbeteren, Ytel heeft een oplossing om je te helpen communiceren.
Het contactcenter van Ytel is gebouwd voor het genereren van leads, het versnellen van de verkoop en het coördineren van grootschalige marketingcampagnes. Ideaal voor bedrijven met 10 of meer agenten. Markeer en wijzig automatisch telefoonnummers die als spam worden gemarkeerd, toegang tot de premium shortcode (bijvoorbeeld: 411-411 en 911-911), 800 en lokale telefoonnummers met elk netnummer. Uitgelichte kenmerken: Uitgaande oproepen, voicemail drop, oproepregistratie, leaddistributie, spraakuitzendingen, aangepaste IVR en vraag naar de API. Meer informatie over Ytel

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Licentievrij, bekroond contactcenter- en blockchain-softwarebedrijf. Registreer nu gratis.
Het beschikt over alle functies die nodig zijn om een contactcenter voor ondernemingen te runnen, of een thuiswerkbedrijf met vijf medewerkers. De blockchain-gebaseerde oplossing (octrooi aangevraagd) omvat personeel op aanvraag, inkomend, uitgaand, live chat, kwaliteitsborging, scripting op basis van slepen en neerzetten, geavanceerde rapportage en meer. Standaard biedt het ook open API's en een elastische infrastructuur die snel kan worden geschaald om aan de meest veeleisende programmavereisten te voldoen. Alle functies die nodig zijn om je contactcenter te runnen, tegen een betaalbare prijs. Meer informatie over Qubicles

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Voorspellende kiezer en automatische distributie van inkomende oproepen, IVR, QA, 25 lijnen/medewerker, ingebouwde softphone, TCPA-conform, 99,999% uptime, API, WebHooks, geen opstartkosten
Heb je genoeg van de frustraties van slechte verbindingen, downtime, vertraging en vinger wijzen wanneer je een probleem meldt? Dit systeem is ideaal voor telemarketing naar de VS met 5 of meer medewerkers en voegt voortdurend nieuwe functies toe, waardoor het eenvoudiger te gebruiken is, wat tijd en geld bespaart. De ondersteuning is uitstekend en gratis. Neem vandaag nog contact op en ga een gesprek aan over de voordelen, zodat je de juiste beslissing kunt nemen en met vertrouwen kunt kopen. Meer informatie over CallShaper

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Kies een intuïtieve, omnichannel cloudoplossing voor contactcenters die klaar is voor AI om uitzonderlijke klantenservice te bieden.
Vocalcom Hermes360 biedt het antwoord op de huidige uitdagingen waarmee klantenervaring- en marketingprofessionals worden geconfronteerd. Met deze intuïtieve, omnichannel oplossing die klaar is voor AI kunnen ze de productiviteit van medewerkers verbeteren en klantgesprekken optimaliseren. De gebruiksvriendelijke software biedt medewerkers speciale functies om soepele gesprekken te voeren en gepersonaliseerde antwoorden te geven gedurende het gehele klantentraject, ongeacht het communicatiekanaal, voor een efficiëntere klantervaring. Meer informatie over Vocalcom Hermes360

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
De online oplossing voor het volledige beheer van inkomende en uitgaande gesprekken.
EasyCall Cloud, de online software voor callcenters, biedt maximale schaalbaarheid en flexibiliteit voor het beheer van online callcenters. Duidelijke prijzen en beheer van taken, spraakherhaling, geografische nummers en inkomende kanalen maken het proces eenvoudig en onmiddellijk. EasyCall Cloud garandeert kant-en-klare VoIP-lijnen en voordelige tarieven voor nationale en internationale gesprekken, zowel via vaste als mobiele telefoons. Meer informatie over EasyCall Cloud

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
De software voor contactcenters van contactSPACE helpt telemarketingteams de efficiëntie te verhogen en de kwaliteit van contacten te verbeteren.
contactSPACE is een intuïtieve, gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde contactcenteroplossing waarmee je geweldige telemarketingresultaten kunt behalen. Maximaliseer de efficiëntie en maak het perfecte contact op het perfecte moment met de automatische belfuncties van contactSPACE. Gebruik bovendien de belgidsen van contactSPACE om geautomatiseerde workflows tijdens gesprekken te creëren en medewerkers op de boodschap gericht te houden. Ontwerp boeiende interfaces voor medewerkers met de editor op basis van slepen en neerzetten, en gebruik CRM-integraties van contactSPACE om hoogwaardig persoonlijk contact te garanderen. Meer informatie over contactSPACE

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcenter software voor grote verkoopvolumes en klantenservice. Klanten variëren van MKB's tot grote ondernemingen.
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcenter software voor grote verkoopvolumes en klantenservice. Klanten variëren van MKB tot grote ondernemingen. Andere belangrijke klantsectoren omvatten; media, beveiligingsdiensten, energie, telecommunicatie, financiële diensten, marktonderzoek en fondsenwerving. Met de intelligente tools kun je de oproepefficiëntie maximaliseren en meer verkopen. Meer informatie over LeadDesk

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Software voor automatisch kiezen en callcenters met unified communications die voorspellende, progressieve, voorvertonings- en handmatig kiezen ondersteunt.
Een geavanceerde software-oplossing voor unified communications, geautomatiseerd kiezen en telemarketing met voorspellend kiezen, automatisch kiezen, snelkiezen, progressief kiezen, kiezen met voorvertoning, handmatig kiezen met ondersteuning voor webrtc-agentportals. De oplossing omvat ook IVR Studio voor het ontwerpen van IVR's, faxblasting, sms-berichten, e-mailmarketing, 'druk op 1'-campagne, enquêtecampagne, afspraakherinnering, inkomende marketing, inkomende enquêtes en realtime monitoring, facturering, routering, AMD, DNC, IVR Designer en nog veel meer. Meer informatie over ICTBroadcast

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Software voor telemarketing - gespreksopname, live controle, geavanceerde rapportage, multichannel (telefoon, sms, e-mail, chat, webformulier, sociaal).
Telemarketingsoftware - verbeter de prestaties van je callcenter/televerkoop met het platform van Focus Contact Center voor uitgaande-inkomende gesprekken. Dit product maakt omnichannel-communicatie eenvoudig in het gebruik, snel en intuïtief. Bied je medewerkers krachtige, geautomatiseerde tools zoals voorspellende nummerselectie, gespreksopname, IVR, HLR, gespreksroutering, zwarte lijsten, ingebouwde CRM, ticketsysteem en meer. Naadloos te integreren met CRM-systemen zoals Salesforce, MS Dynamics en meer. Meer informatie over Focus Contact Center

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Beheer je contactcenter en je omnichannel klantinteracties in Salesforce en bied een naadloze en gepersonaliseerde klantenservice.
De cloudgebaseerde contactcenteroplossing van Vocalcom Salesforce Edition is toegewijd aan klantenservice, verkoop en telemarketing en is native geïntegreerd in Salesforce. Het verhoogt de efficiëntie van medewerkers en biedt een naadloze klantervaring op alle communicatiekanalen. Het is gebruiksvriendelijk en biedt geavanceerde functies voor het personaliseren van je klantinteracties, het in realtime reageren op actuele gebeurtenissen en het verbeteren van de efficiëntie van je uitgaande oproepcampagnes. Meer informatie over Vocalcom Salesforce Edition

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer
Toestemmingsbeheer op persoonlijk niveau voor digitale communicatie en interactie met personen. Omnichannel en systeemonafhankelijk.
Ben je klaar om het verschil te maken met persoonlijke gegevens? Organisaties die persoonsgegevens zowel op verantwoorde als relevante wijze verwerken, zijn de winnaars van de toekomst. Dit komt omdat deze organisaties sterke en eerlijke relaties opbouwen, door mensen en hun gegevens centraal te stellen in de organisatie. Daarom biedt dit platform de technologie voor zowel verantwoordelijkheid op het gebied van privacy als het verwerken van persoonsgegevens op individueel niveau. Het platform maakt zowel het bedrijf als de nalevingsafdeling blij. Meer informatie over OptInsight

Functies

  • CRM
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Predictief kiezen
  • Beller-ID
  • Integratie van computertelefonie
  • Controle van oproepen
  • Campagnebeheer