179 resultaten
Waarom Capterra gratis is
GoToMeeting is een marktleider in software voor teamcommunicatie en wordt elke dag door miljoenen mensen vertrouwd voor professionele virtuele communicatie in realtime. GoToMeeting biedt een snelle, gemakkelijke en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar persoonlijk kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één druk op de knop. GoToMeeting combineert productiviteit met flexibiliteit, waardoor werknemers altijd en overal effectief kunnen werken op elk apparaat. Meer informatie over GoToMeeting Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen. Meer informatie over GoToMeeting
monday.com is een samenwerkingsprogramma dat je team graag zal gebruiken. Het maakt het leuk en gemakkelijk voor iedereen om samen te werken, te focussen op wat er belangrijk is en meer gedaan te krijgen op het werk. Het is de eerste visuele tool in zijn soort en laat je in één oogopslag precies zien hoe alles ervoor staat. Wees eindelijk klaar met pijnlijk lange e-maildiscussies, verminder het aantal vergaderingen en ervaar de voldoening om zaken naar groen te zetten als ze klaar zijn. Meer informatie over monday.com monday.com is de samenwerkingstool voor teams om samen meer te doen. Werk moeiteloos samen met je team op één plek. Meer informatie over monday.com
(0 reviews)
Bezoek website
Jamespot is een gemakkelijk te configureren digitale werkplek om je communicatie te vereenvoudigen. Deze zeer configureerbare digitale werkplek zal jouw potentieel voor samenwerking en communicatie optimaliseren. Geef je teamgenoten gemakkelijk toegang tot alle bedrijfstoepassingen die je gebruikt, alle informatie en kennis om hun projecten gemakkelijk te beheren, en nog veel meer. Eenvoudig, aantrekkelijk, efficiënt. Meer informatie over Jamespot Alles-in-één samenwerkingsplatform met alle benodigde toepassingen om jouw teams op een efficiënte manier dagelijks te stimuleren. Meer informatie over Jamespot
The Hub is een collaboratief intranetportal dat wordt gebruikt door grote merken zoals Nikon, Ralph Lauren en Legal & General, en dat hen helpt de betrokkenheid te vergroten, nieuws en bronnen te delen en effectiever te communiceren binnen één beveiligde digitale werkplek. Je kunt medewerkers en kantoren moeiteloos verbinden, werklasten en taken efficiënter beheren en waardevolle feedback verzamelen met behulp van peilingen en enquêtes. Elke Hub heeft volledig aanpasbare functies en branding. Het platform luistert naar jouw behoeften en past de functionaliteit precies aan op jouw bedrijf. Meer informatie over Hub Intelligente intranetoplossing en een beveiligd klantenportal voor bedrijven om samen te werken, te communiceren en informatie te delen. Meer informatie over Hub
Met Pexip kunnen ondernemingen en organisaties van elke omvang videogebaseerde communicatie en samenwerking inzetten en gebruiken. De productportefeuille van het bedrijf varieert van zelf-gehoste software tot video-oplossingen met cloudservice. Pexip biedt naadloze samenwerking tussen voorheen incompatibele video- en audiotechnologie zoals professionele videovergaderingssystemen, Skype voor bedrijven, Microsoft Teams, Google Hangouts Meet en WebRTC. Meer informatie over Pexip Een schaalbaar cloud-native vergaderingsplatform waarmee gebruikers naadloos kunnen samenwerken op elk platform. Meer informatie over Pexip
Front is de bedrijfscommunicatiesoftware voor teams waarmee ze moeiteloos informatie kunnen delen, samenwerken en sneller op klanten kunnen reageren. Front helpt je bij het beheren van teamadressen zoals [email protected] of [email protected] met meer transparantie en verantwoording. Met de gedeelde inbox van Front hebben teams op één plek toegang tot alle inkomende berichten zodat ze gezamenlijk hun voortgang kunnen toewijzen, sorteren, erop reageren en hun voortgang volgen. Meer informatie over Front App Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams eenvoudig informatie kunnen delen, samenwerken en sneller kunnen reageren op klanten. Meer informatie over Front App
Staffbase is het gepersonaliseerde communicatieplatform om je medewerkers op alle niveaus mogelijkheden te geven. Of het nu afdelingsbreed of peer-to-peer is, Staffbase verbindt iedereen onmiddellijk met een handige medewerkersdirectory, teamspecifieke kanalen en interactieve sociale functies, zoals vermeldingen en likes. Het houdt ook je gesprekken in realtime gaande met beveiligde chat en automatische vertaling. De mobiele aanpak zorgt ervoor dat je medewerkers altijd een zinvolle verbinding met hun team binnen handbereik hebben. Meer informatie over Staffbase Dankzij een mobielgerichte benadering is Staffbase een ideaal platform voor medewerkercommunicatie voor communicators in grote, gedistribueerde organisaties. Meer informatie over Staffbase
Teamcommunicatie begint bij Blizz. Krijg alle functies die nodig zijn voor je productieve samenwerking: vergaderplanning geïntegreerd met Outlook, opname van sessies, delen van 4K-schermen, teamchat of één-op-één chat, gratis inbelnummers voor meer dan 50 landen. Krijg toegang tot Blizz vanaf elke desktop of elk mobiel apparaat en ga aan de slag met je teamwerkproces. Beschikbaar in meer dan 200 landen. Meer informatie over Blizz Blizz by TeamViewer is een wereldwijde samenwerkingstool dat jouw team zeer zal waarderen. Meer informatie over Blizz
Teamcommunicatie en samenwerking is essentieel voor het succes van elke organisatie. En met meer dan 25 gratis samenwerkingstools voor teams is Bitrix24 precies wat je nodig hebt. De cloudversie is gratis voor een onbeperkt aantal gebruikers, en als je lokale softwareversies van Bitrix24 wilt kopen, krijg je de broncode en een contactbeheersysteem. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 het populairste gratis platform voor teamcommunicatie. Wereldwijd gebruikt door meer dan 4 miljoen teams. Chat, video, documenten, kalenders, taken, projecten. Meer informatie over Bitrix24
ClickUp is een prachtig eenvoudig en intuïtief platform voor het beheren van elk denkbaar project. Het hoofddoel van ClickUp is om de frustraties, inefficiënties en misverstanden weg te nemen die worden veroorzaakt door het huidige ecosysteem voor projectmanagement. Perfect voor die mensen die andere platforms voor projectmanagement te eenvoudig of te complex vinden. Het uitzonderlijke ontwerp en de gebruikerservaring van ClickUp weerspiegelen wat Slack heeft gedaan voor communicatie. Meer informatie over ClickUp ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
Wrike is cloudgebaseerde software voor teamcommunicatie die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn de communicatie van je team met behulp van in-task discussies, gedeelde werkstromen, aangepaste aanvraagformulieren met automatische toewijzing, prestatierapporten, middelenbeheer en werklastoverzichten. Optimaliseer je teamcommunicatie met de meer dan 400 integraties van Wrike. Pas de werkstromen van je team aan om bij elke stap de voortgang te zien en verhoog met Wrike het aantal tijdige leveringen. Werk slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike Wrike is cloudgebaseerde software voor teamcommunicatie met in-task discussies, bestandsbeheer, gedeelde werkstromen, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Bereik je gehele personeelsbestand met de beste oplossing voor teamcommunicatie. Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. Beekeeper brengt frontlijnmedewerkers en plaatselijke collega's op verschillende afdelingen virtueel en in realtime samen via mobiele of desktop-apparaten. Meer informatie over Beekeeper Een teamcommunicatieplatform dat gericht is op de mobiele wereld om elk individu in een organisatie te bereiken en verbinden. Meer informatie over Beekeeper
Zo wordt al je teamcommunicatie beveiligd en geordend in één eenvoudige tool. Vertrouw op Wire Pro, het veiligste samenwerkingsplatform met servers in de EU en ontwikkeld in Duitsland. Voldoet aan de AVG-voorschriften! Wire Pro is het enige samenwerkingsplatform waarop alles beveiligd wordt met end-to-end-versleuteling: berichten, conferentiegesprekken en gedeelde documenten. Het is ontworpen voor klanten die het hoogste niveau van beveiliging nodig hebben, maar niet willen inleveren op bruikbaarheid. Meer informatie over Wire Wire Pro is het veiligste samenwerkingsplatform met servers in de EU en is ontwikkeld in Duitsland. Het voldoet aan de AVG-voorschriften en is gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Wire
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
Bluepulse, het medewerkersbetrokkenheidsnetwerk, vereenvoudigt de communicatie in alle teams binnen je organisatie. Doorbreek de silo's en breng alle werknemers samen aan één tafel. De vertrouwelijkheidsfunctie moedigt elke werknemer aan om een meetbaar effect hebben op de belangrijkste beslissingen van je organisatie. Meer informatie over Bluepulse Engagement Network Met Bluepulse breng je alle medewerkers samen aan één tafel en ga je zinvolle, openhartige gesprekken aan. Meer informatie over Bluepulse Engagement Network
(0 reviews)
Bezoek website
De enige tool die je nodig hebt voor je samenwerkings- en ontwikkelingsprocessen: Teams, chats, problemen, dashboards, blogs, artikelen, CI/CD-pijplijnen, VCS, codebeoordeling, machtigingen, pakketten, snelle acties, top-down planning, IDE-integratie, Office Maps, vergaderingen, vakanties, zakenreizen en nog veel meer Meer informatie over Space Alles-in-één samenwerkingsoplossing voor creatieve teams, inclusief chats, blogs, vergaderingen, VCS, pakketopslagplaatsen, problemen en meer. Meer informatie over Space
Slack is waar teamcommunicatie plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur. Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is. Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
De toepassing werkt synchroon met de Gmail-account en ondersteunt communicatie via tekstberichten, audio- en videogesprekken. De toepassing werkt synchroon met de Gmail-account en ondersteunt communicatie via tekstberichten, audio- en videogesprekken.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat of een videosysteem. WebEx Meeting Center biedt geïntegreerde audio-, video- en contentuitwisseling. Hou gesprekken privé met zeer veilige WebEx-vergaderingen van de Cisco-samenwerkingscloud. Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer. Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
ConnectWise Control is de oplossing voor ondersteuning en toegang op afstand, perfect voor teams van elke omvang. Het is ontworpen met snelheid en betrouwbaarheid in gedachten en biedt mogelijkheden voor ondersteuning op afstand, onbeheerde toegang en vergaderingen op afstand met schaalbare beveiligingsfuncties die meegroeien met je behoeften. Beheer sessies moeiteloos, pas het uiterlijk aan op jouw bedrijf en maak de toolbox van je team op maat met de favoriete extensies en snelkoppelingen van iedereen. Wil je samenwerken met andere topgebruikers? Je kunt niet alleen dat doen, maar ook samenwerken, trainingssessies houden, projectupdates verstrekken en met klanten praten met behulp van ConnectWise Control.
Klantenservice is nooit de taak van één persoon. Het is zelfs niet één afdeling, dus waarom zou je niet elk ticket als een team aanpakken, en teamdiscussies op je scherm afhandelen? Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen door samen te werken met je hele team van medewerkers. Maak het voor je werknemers gemakkelijker om samen te werken en aan klanttickets te werken.
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties. Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties.
Cloudgebaseerd platform dat bedrijven helpt hun bedrijfsactiviteiten te vergemakkelijken via een reeks van communicatie- en productiviteitstoepassingen. Cloudgebaseerd platform dat bedrijven helpt hun bedrijfsactiviteiten te vergemakkelijken via een reeks van communicatie- en productiviteitstoepassingen.
Ben je op zoek naar slimmere communicatiesoftware? Wijs automatisch mensen toe aan FYI-groepen om ervoor te zorgen dat interne aankondigingen de meest relevante doelgroep bereiken. Met "Markeren als belangrijk" kun je zelfs groepsberichten van senior leiders benadrukken. Ze zullen niet alleen bovenaan de nieuwsfeed voor groepsleden terechtkomen, dit platform stuurt ook e-mailmeldingen en daarna statistieken over de betrokkenheid. Workplace maakt zakelijke communicatie snel, leuk en betrouwbaar, met functies zoals groepen, live video en chatberichten.
When I Work is nu voor altijd gratis en is de gemakkelijkste manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren. Plaats het rooster en de tijdklok in ieders zak. Plan terwijl je onderweg bent, met gratis apps voor iPhone en Android. Bespaar jezelf tijd en geld met eenvoudige tools voor personeelsplanning. When I Work helpt met het inplannen van meer dan 500.000 medewerkers over de hele wereld. Elke week melden zich duizenden bedrijven aan om When I Work te gaan gebruiken. Prijzen zijn vanaf $ 1,50/gebruiker/maand. De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware met gratis tools voor teamcommunicatie. Chat via tekst, audio of video met je team in kanalen of naast projectbestanden, taken, diagrammen, kalenders en meer. Beheer teams, projecten en vergaderingen in realtime vanuit een enkel alles-in-één samenwerkingsplatform. Nooit meer wisselen tussen verschillende apps om werk gedaan te krijgen. Geen e-mailoverload. Alleen maar gestroomlijnde communicatie en samenwerking met je team in één gebruiksvriendelijke app voor desktop en mobiel. Software voor teamsamenwerking met gratis tekst-, spraak- en videochat. Communiceer met je team in kanalen of naast projectcontent.
Homebase maakt het werk per uur gemakkelijker voor het hele team. Met gratis online tools en mobiele apps voor managers en werknemers, elimineert Homebase het papierwerk en de rompslomp van planning, salarisadministratie, personeel en teamcommunicatie. Ga naar joinhomebase.com en bespaar meer dan 4 uur per week. Gebruikt door meer dan 100.000 bedrijven van elke omvang in de VS. Moderne software voor lokale bedrijven en hun teams om tijd te besparen op personeelsplanning, tijdregistratie, werving en teamcommunicatie.
Stroomlijn je teamcommunicatie met Flock. E-mail minder, maar krijg meer werk gedaan. Van een chatfunctie tot het creëren van kanalen tot integratie met je favoriete externe apps zoals Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello en meer: met Flock kun je al je werkstromen organiseren. Flock is een krachtige werktool vol met ingebouwde functionaliteiten zoals gedeelde takenlijsten, herinneringen, notities, peilingen en meer. Je kunt er gratis mee beginnen. Flock is een tool voor teamcommunicatie die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Wereldwijd vertrouwd door meer dan 25.000 bedrijven.
3CX is een open standaard IP PBX die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. 3CX is geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector en voor al je behoeften, van mobiliteit en status tot geavanceerde contactcentrumfuncties en meer, tegen een fractie van de kosten. 3CX maakt de installatie, het beheer en het onderhoud van je PBX zo eenvoudig dat je deze moeiteloos zelf kunt beheren, op een apparaat of server op locatie of in de cloud. 3CX is een open standaard IP PBX die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector
Highfive biedt hoogwaardige video- en webvergaderingen die teamsamenwerking en communicatie binnen je bedrijf mogelijk maken. Highfive is onlangs uitgeroepen tot een van de meest innovatieve bedrijven van Fast Company en biedt de sector de helderste audio, mogelijk gemaakt door Dolby Voice. Stel je een wereld voor waar vergaderingen altijd op tijd beginnen. Met Highfive is het mogelijk. Samenwerking wordt eenvoudig gemaakt zonder pincodes, wachtwoorden of dongles. Verbeter je teamcommunicatie en maak elke vergadering persoonlijk. Probeer het vandaag nog. Highfive is een gebruiksvriendelijke oplossing voor videoconferenties, met audio mogelijk gemaakt door Dolby Voice. Verbeter teamsamenwerking met Highfive
Gratis te gebruiken. Glip is een berichten- en samenwerkingsapp die een enkele, uniforme teamwerkruimte biedt. Met behulp van Glip kunnen jij en je team sneller en effectiever werken, communiceren en samenwerken dan ooit tevoren. Het aantal e-mails, verspreide discussies en niet-gekoppelde hulpbronnen wordt drastisch gereduceerd als teams gesprekken, bestanden, taken en agenda's delen. Je teams zullen overal en altijd productiever zijn met hun favoriete apparaten, en dat alles in de Glip-teamwerkruimte. Samenwerkingsplatform gebouwd rond chatfunctionaliteit (video en tekst) met krachtige zoekcapaciteiten voor eenvoudige bestandsdetectie.
Weave's software streamlines office work into one hub. It allows companies to intuitively manage everything from client info to online business reviews. Form lasting relationships with clients through features like two-way texting and easily re-booking. The solutions we have created are so comprehensive for offices that we often hear our practices saying they don't know how they functioned without it. Our goal is to make managing your office simple, so that you can focus on what matters most. Weave is a communication platform that helps businesses connect to the people they serve.
Eenvoudige, schaalbare online trainingshandleidingen voor snelgroeiende bedrijven. Je kunt op één plek processen, beleidsregels, rollen en verantwoordelijkheden documenteren, vervolgens de onboarding en training automatiseren, en tegelijkertijd een basis ontwikkelen om sneller te schalen. Ideaal voor bedrijven met meer dan 10-500 werknemers die systemen en processen willen documenteren, stapsgewijze workflows definiëren, grijze gebieden tussen rollen elimineren en ervoor zorgen dat training elke keer consistent wordt uitgevoerd. De eenvoudigste manier om je team te trainen en te laten groeien. Met Trainual hoef je niet langer na te denken over je bedrijf.
FunctionFox is gecreëerd door een reclamebureau voor reclamebureaus, grafische vormgevers en pr-bedrijven, interne creatieve teams en andere creatieve bedrijven en biedt tools voor urenregistratie en projectmanagement die eenvoudig in te stellen en uiterst gebruiksvriendelijk zijn. Is de teamcommunicatie een uitdaging? Gebruik de interne projectblogs om alles op één plek te bewaren en iedereen op dezelfde pagina te houden, zelfs wanneer je met meerdere projecten tegelijk bezig bent. Doorbreek de communicatiebarrières en probeer vandaag nog een gratis demo. Vereenvoudig de communicatie en zorg dat alle neuzen dezelfde kant op staan met de gebruiksvriendelijke tools voor urenregistratie en projectmanagement van FunctionFox.
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door moderne, klantgestuurde organisaties zoals Zendesk, UiPath, Avast en Envoy. Met zijn aanpasbare boards biedt productboard de juiste balans tussen begeleiding en flexibiliteit, zodat productteams kunnen begrijpen wat gebruikers echt nodig hebben, prioriteit kunnen geven aan wat ze als volgende moeten creëren en iedereen samen kunnen brengen rond de productstrategie. Teams gebruiken productboard om input van collega's in de hele organisatie te benutten, en deze input te gebruiken om betere beslissingen te nemen.
An internal communications tool allowing your message to be instantly shared through video An internal communications tool allowing your message to be instantly shared through video
MangoApps Team and Leverancier-samenwerkingsoplossing helpt je werknemers, leveranciers, klanten en partners om beter samen te werken. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector. MangoApps Team and Leverancier-samenwerkingsoplossing helpt je werknemers, leveranciers, klanten en partners om beter samen te werken.
Rocket.Chat is een sociaal netwerkplatform voor ondernemingen en teamsamenwerking dat een veilige chatomgeving biedt voor realtime communicatie op internet, desktop of mobiel. Het platform is een open source teamchat die alle organisaties de vrijheid geeft om hun communicatie met interne of externe cliënten te beheren en te centraliseren door de plek te kiezen waarop hun gegevens veilig gehost worden, en door te kiezen voor een volledig aanpasbare interface met een reeks plug-ins, thema's en onbeperkte integraties. Gratis, open source systeem voor teamsamenwerking en communicatie, alternatief voor Slack. Lokaal of in de cloud gehost. Totale privacy.
Mattermost biedt samenwerkingsoplossingen van ondernemingsniveau voor toonaangevende organisaties op een levendig open source-platform. De private, hybride en publieke cloud-oplossingen bieden veilige, configureerbare, zeer schaalbare berichten op internet, mobiel en pc met archivering, zoeken en diepe integratie tussen interne systemen. Open source, private cloud Slack-alternatief met werkplekberichtenuitwisseling voor web, pc's en telefoons.
Eén app voor meer dan 22 berichtendiensten WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK, Chat, Tinder en vele andere. Opmerking: One Chat is een samenvoeg-app, die alle berichtendiensten combineert. De ervaring zal 100% vergelijkbaar zijn met webuitbreiding van die diensten, met de volgende extra functies. Kenmerken: Plan berichten om ze op een gepland tijdstip te verzenden. Gebruik meerdere parallelle accounts van dezelfde service. Privacymodus. Mac-toepassing waarmee je berichten kunt verzenden op meerdere services en berichten kunt plannen die moeten worden verzonden.
Team-app is een gratis teamcommunicatieplatform dat door allerlei soorten teams in meer dan 150 landen wereldwijd wordt gebruikt. Teams kunnen direct waarschuwingen/e-mails verzenden, veilig chatten met leden van groepen, enquêtes verzenden en verslagen bekijken, het laatste nieuws lezen, evenementen beheren, aanwezigheid volgen, bestanden delen en nog veel meer. Ontwerp je app, kies uit een groot aantal functies en je hebt een app en een gratis aangepaste website die in minder dan 10 minuten is gemaakt. Teams kunnen direct waarschuwingen/e-mails verzenden, beveiligd chatten/berichten verzenden, enquêtes verzenden en verslagen bekijken, evenementen beheren, aanwezigheid bijhouden en meer.
Nifty centraliseert projectcommunicatie, planning en tracking in één gezamenlijke werkomgeving en biedt een panoramisch overzicht van al je projecten en teamtaken. Automatiseer je projectupdates en resource-inzichten met dynamische mijlpaalvoortgang op basis van taalvoltooiing. Met het beste van communicatie, taakbeheer, routekaarten, samenwerkingsdocumenten en bestandsbeheer in één tool kun je je werkdag en je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad! Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Een werkruimte met roadmaps, chat, documenten en meer.
Bekroonde softphone, ontworpen om je te helpen het meeste uit je favoriete IP-PBX te halen. Ervaar kristalheldere audio-/videogesprekken, zowel op kantoor als onderweg. Escaleer oproepen met eenvoudige doorverbind- en wachtstandfuncties. Zet vergaderingen op met multi-way audio/video-oproepen. Snel antwoord nodig? Stuur contacten instant messages en deel documenten. Bria is ontworpen om IP-telefonie eenvoudig te maken en is toch volledig in staat om je uniforme bedrijfscommunicatie-oplossing te worden. Volledig uitgeruste VoIP SIP-softphone. Automatisch beantwoorden, doorverbinden, in de wacht zetten en opnemen. Beschikbaar op Mac, Windows, iOS en Android.
Hub verbindt, motiveert en verbetert de productiviteit van je teams. Je hoeft niet meer honderden e-mails en sms-berichten te sturen of telefoontjes te plegen. Gebruik ingebouwde sjablonen om het juiste bericht naar de betrokken teamleden te sturen. Volg de reacties, verminder follow-ups en krijg meer sneller gedaan. Verhoog de leesbaarheid door berichten naar de juiste teamleden te sturen met behulp van aangepaste tags. Alle communicatie gebeurt binnen het domein van je bedrijf zonder zakelijke en persoonlijke berichten te vermengen. Begin effectief te communiceren met Eenvoudig als sms maar krachtig genoeg om je teamcommunicatie te stimuleren.
Lifesize helpt teams bij eBay verbinding met elkaar te maken via één video-, web- en audiovergaderoplossing. De eenvoudig te gebruiken interface, het delen van schermen en agenda-integratie maken het gemakkelijk om verouderde, kostbare diensten met alleen audio te vervangen door meer zinvolle, persoonlijke gesprekken. Lifesize is audio-, web- en videovergaderingen, chatten en de mogelijkheid om vergaderingen op te nemen en te delen, allemaal vanuit één toepassing.
talkspirit is een nieuw soort platform voor interne sociale bedrijfsnetwerken; het biedt in één eenvoudig overzicht een compleet scala aan functies om verbinding te maken, te communiceren en samen te werken. Alle functies bevinden zich precies waar je ze zou verwachten en werken naadloos samen met meer dan 500 apps, tools en services die je bedrijf nu al gebruikt. Alle content is ook doorzoekbaar, beveiligd en beschikbaar terwijl je onderweg bent via de mobiele app voor Android en iOS. Jouw merkeigen interne sociale bedrijfsnetwerk om verbinding te maken, te communiceren en samen te werken.
Brosix is de perfecte oplossing voor alle soorten bedrijven die behoefte hebben aan geavanceerde bescherming voor de dagelijkse teamcommunicatie. Het gesloten netwerk en de P2P-versleuteling kunnen helpen bedrijven te beschermen tegen indringers en datalekken. Het Business-abonnement bevat app-functies en een scala aan ondernemingsfuncties zoals een privéteamnetwerk, gebruikersfunctiebeheer en nog veel meer. Het Premium-abonnement bevat alle beschikbare app- en ondernemingsfuncties plus geavanceerde beheerfuncties voor veilige samenwerking. Veilige instant messaging-software voor teamcommunicatie biedt een privéteamnetwerk met een scala aan beheerfuncties.
Doddle is your ultimate communication and collaboration platform enabling YOU to work smarter. With intuitive channels and bespoke workflows you can build, it allows you to streamline your conversations for a more efficient and effective way of working and collaborating. Even better, you can get it FREE now! Doddle is your ultimate communication and collaboration platform enabling YOU to work smarter.
Maak kennis met het People Engagement-platform - een complete, intuïtieve oplossing. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en communicatie tot stand te brengen. Want daar draait het om bij buitengewone werkplekken. De software draait in de cloud en vereist geen maatwerk. Je kunt binnen een week aan de slag. Word ook buitengewoon. Werkplekken moeten buitengewoon zijn. Daarom wordt daar iets aan gedaan. Het People Engagement-platform verbetert de communicatie binnen je team.
Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking. De belangrijkste functies van Polymail: - e-mailtracking (openen, klikken en bijlage bijhouden); - campagnes ( samenvoegingsbewerkingen); - opvolgherinneringen; - berichtsjablonen; - agenda-integraties; - contactverrijking; - gepland verzenden. Polymail is beschikbaar op macOS en iOS. Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking.
Realtime berichten en bestanden delen - Realtime berichten versturen zorgt voor directe besluitvorming. Bestanden van elk formaat kunnen worden gedeeld. Kanalen - Afzonderlijke kanalen voor individuele teams. Kanalen elimineren onnodige vergaderingen en houden iedereen op de hoogte. Audio- en videogesprekken - Gebruikers kunnen audio/video-oproepen rechtstreeks starten vanuit het chatvenster. Groepsvideogesprekken tot 100 deelnemers worden ondersteund. Doorzoekbare chathistorie - Geavanceerde zoekfunctie biedt je de mogelijkheid om een bestand of informatie op te zoeken en te vinden. Cliq helpt je te communiceren, samenwerken en consensus te bereiken zonder gedoe. Blijf bij je team, waar je ook bent.
Trillian is a powerful business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes. Whether you're a business still relying on texting or a healthcare organization that needs HIPAA-compliant secure messaging, Trillian's modern and secure business instant messaging will help modernize employee communication without compromising on security or control. Trillian is a business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes.
Een bekroond, beveiligd teamcommunicatieplatform dat betrokkenheid mogelijk maakt met de medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het platform wordt gebruikt door meer dan 350 merken in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth en Bosch. Met aangepaste integraties kun je jouw merk een boost geven met je eigen whitelabel app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Met dit bekroonde en beveiligde platform ervaar je 30% meer uitwisseling onder je niet-bureaugebonden werknemers. Maak slimmer verbinding met Speakap.
Moderne app voor medewerkers en tool voor teamcommunicatie, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's overal te bereiken met relevant nieuws, video's, berichten, enquêtes en ook meldingen in de app, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren, dan is Blink de ultieme app voor medewerkers. Moderne app voor medewerkers en tool voor teamcommunicatie, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen in de app.
Travitor has the best Video Learning Platform we have ever seen! Simplify learning at work. Create, Assign, and make sure everyone is on task. 250+ Courses included. When you need to onboard new employees or customers, create learning plans, make live training more productive, make sure everyone is on task, and more. Anyone can easily create courses by adding video, slide, document, quiz, homework and SCORM lessons. Trusted by thousands of teams. Start your free trial. Travitor has the best Video Platform we have ever seen! Create, Assign, and make sure everyone is on task. 250+ courses included.
Ryver helpt bij het organiseren van al je teamsamenwerking in één app. Het omvat groepsberichten (chat plus onderwerpgerichte chat plus bestandsdeling), taakbeheer en workflowautomatisering. Ryver is toegankelijk vanaf elk apparaat en betaalbaar voor teams van elke omvang. Groepsberichten plus taakbeheer plus workflowautomatisering in één app.
Online solution for web conferencing and meeting management with easy check in to show who's attending the meeting. Online solution for web conferencing and meeting management with easy check in to show who's attending the meeting.
Circuit verbetert het teamwerk door spraak, video, schermdeling, berichten en het delen van bestanden samen te brengen in één tool met één weergave die toegankelijk is via meerdere apparaten en platforms. Circuit kan worden geïntegreerd met workflow-apps zoals Box, Google Drive en Syncplicity en biedt een breed scala aan API's voor aangepaste integraties. Als een cloudplatform voor samenwerking kan Circuit ook worden geïntegreerd met bestaande telefonie-oplossingen. Circuit biedt een veel efficiëntere en effectievere manier om samen te werken via een groot aantal uiteenlopende hulpmiddelen.
Gmelius transformeert Gmail in je werkruimte voor teamcommunicatie. Je bedrijf hoeft niet langer meerdere platforms te beheren voor teamchat of projectmanagementtools. Gmelius integreert deze functies naadloos in Gmail, zodat je team in realtime kan communiceren en samenwerken. Projecten en klanten kunnen worden beheerd en er kan achter de schermen worden gechat zonder de inbox te verlaten. En je gegevens worden gesynchroniseerd met alle teamleden en al hun apparaten. Verander Gmail in de communicatiewerkruimte van je team. Werk in realtime samen: beheer klanten en projecten zonder je inbox te verlaten.
Fleep combineert teamberichten met lichtgewicht samenwerkingstools. In tegenstelling tot concurrenten werkt het binnen meerdere teams en organisaties. Fleep kan ook worden geïntegreerd met elke e-mailclient waardoor het misschien wel de meest flexibele communicatie-oplossing voor elk bedrijf is. Fleep kan de manier waarop je met collega's en partners werkt radicaal verbeteren. Hiermee kun je naadloos met allemaal op één plek verbinding maken. Een ideale manier om te communiceren. Een flexibele messenger die integreert met e-mail en waarmee je eenvoudig bestanden kunt opslaan en delen.
Chanty is a simple and fast team chat app to boost communication and productivity in teams of all business segments. Its OK if you are "non-techy". Using Chanty is as simple as pie. No message history limit! No hidden costs. Built-in Tasks. Chanty is a simple chat platform that helps teams with collaboration, messaging, file sharing, workflows and task management.
Je zoektocht naar een intranet is voorbij! Noodle is het alles-in-één, gebruiksvriendelijke intranet voor grote ondernemingen. Noodle biedt een breed scala aan functionaliteiten. Lokale implementatie of cloudimplementatie, op rollen gebaseerde machtigingen, 14 geïntegreerde toepassingen, formulieren en workflows, allemaal met gebruikersbeheer voor eenmalige aanmelding. Bovendien werk je met een ondersteuningsteam dat bedrijven al meer dan een decennium helpt bij het creëren van intranetten. Het is tijd voor Noodle! Bezoek de website voor een GRATIS demo. Intranetsoftware met eenmalige aanmelding met beheer voor documenten, gegevens en content, beschikbaar als cloudgebaseerd of lokaal product.
Keep everyone on the same page. Crew powers the front-line of your business in one simple-to-use app. Over 10,000 businesses across every industry are using Crew to streamline communications, engage employees and drive business results. You can use Crew to immediately message all team members, distribute the schedule, find shift coverage and recognize top-performing employees across your organization. Communicate in real-time with your hourly employees. Send one message that reaches your entire workforce instantly. Get a free demo!
Enhance team communication quickly and easily with MyHubs cloud-based intranet software. Whether you are looking for an intranet for small business or a corporate we cater for all company sizes. MyHub is a low-cost intranet solution that provides an out of the box intranet with a range of powerful business tools designed to improve internal communications and employee engagement. Such as staff directory, profiles, secure login, mobile friendly, document/file storage, blogs, forums, custom pages. Create your perfect intranet quickly and easily with MyHubs low-cost, cloud-based intranet, complete with powerful business tools.
Teamwork tools like email and group-chat are disorganized, dysfunctional and distracting. Twist is a team communication app that fosters mindful communication and gives modern teams a central place to grow their knowledge base and have organized, on-topic conversations that are accessible to everyone. Twist gives teams the space to fully discuss complex ideas and projects from start to finish without making people feel like theyre missing out if they dont respond immediately. Twist makes team communication calmer, more organized, and more productive.
VidyoConnect is een vergaderoplossing voor teamsamenwerking die de wereldwijde afstemming binnen je onderneming versnelt, waardoor beter geïnformeerde beslissingen, snellere reacties en meer vertrouwen mogelijk zijn. Met een uniforme gebruikerservaring op mobiele, desktop- en vergaderruimte-eindpunten, biedt VidyoConnect de consistentie, de rijke functies en het gebruiksgemak die de acceptatie stimuleren. VidyoConnect is een vergaderoplossing voor teamsamenwerking die de afstemming binnen je onderneming versnelt.
Range is a powerful tool that reimagines status updates so your team remains on track and in sync every day. It helps everyone on your team plan their day and share progress in minutes to keep everyone connected, focused, and productive no matter where they're working. Manage the chaos of multiple tools and adapt to a new world of work with Range. Stay in sync, focus on what matters, and get more done.
Zello is de toonaangevende push-to-talk-app voor spraakberichten voor teams en bedrijven van over de hele wereld die iOS-, Android- en Windows-apparaten verandert in walkietalkies die ook berichten opnemen, de locatie volgen en noodmeldingen verzenden. Accountbeheerders voegen teams toe, verwijderen en groeperen ze via een gecentraliseerde, webgebaseerde beheerconsole. Kanalen zijn flexibel om aan de behoeften van elke klant te voldoen, met name in de horeca-, productie-, bouw-, transport- en detailhandelssector. Zello is een push-to-talk-app die eerstelijnsmedewerkers, teams en gemeenschappen met elkaar verbindt via de kracht van live, menselijke spraak.
Keep your employees connected, wherever work takes them: whether in the office, at home, on the frontline or on the road. With Interact¿s intranet software, you can achieve effective communication and collaboration across your entire workforce, regardless of location. Interact is a global software company, connecting over 1.4 million users across more than 950 organizations with our digital workplace solutions. We have offices in Manchester, New York, London and Boston, and operate globally. Interact provides intranet software that connects the employees of over 950 organizations. We are the home to your digital workplace.
Starmind unlocks employees collective intelligence and expertise to supercharge productivity, innovation and career development. Patented artificial intelligence identifies subject matter experts across enterprises, accesses undocumented knowledge and generates employee skill profiles that are the foundation for upskilling, re-skilling and workforce planning. Starmind has helped businesses worldwide gain over $1.4 billion as a result of productivity savings. Solving the talent, expertise and skill gap challenge by unlocking the collective intelligence and expertise of your organization.
The complete enterprise-grade, mobile-enabled, cloud-native communications service. Simplify operations, gain flexibility to scale, improve user support and reduce the cost of communications and collaboration for your business with an all-in solution that includes a cloud-based phone system, text messaging, chat, HD video and online collaboration. An advanced collaboration technology designed for all meeting needs including town halls, webinars and more. Enterprise-grade, mobile-enabled, cloud-native communications with cloud-based phone, chat, HD video and online collaboration.
Compleet werkmanagementplatform voor bedrijven die taken, projecten en processen moeten controleren. Minimaliseer het overbodige werk en maximaliseer de winstgevendheid. Een tijdgerichte oplossing voor taak-, project- en workflowbeheer, compleet met prachtige dashboards en krachtige AI-compatibele rapporten.
5,000,000+ users. Team communication software that unifies teams and accelerates growth. Increase productivity. Unite employees. Improve culture. We know the process of implementing a new team communication platform can be daunting, so Axero makes it easy. 1) We Plan 2) We Build 3) You Thrive. Axero is trusted by some of the world's most thriving companies, 99% of which are still actively using the platform after 5 years. Contact us today for a free consultation. Replace your outdated communication platform with Communifire. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 5 million people.
Team on the Run (TOTR) is a communication platform for the digital transformation of enterprises. TOTR tracks tasks in real time, generates user defined reports, and adapts operational flow to enhance efficiency and is available on PC and on mobile. Team on the Run (TOTR) can provide an instant enterprise Communication and Collaboration solution with company directory, easy to set up user groups, multimedia functions and geolocation tracking Team on the Run is a business process communication total solution for enterprises with global network connectivity.
Sococo is the online workplace where distributed teams come to work together each day, side-by-side. No matter where team members might be. Down the hall, across campus, or halfway around the worldworking in your organization's online office is even more productive than being on the same floor or in the same room. Online workplace and communication management system that helps distributed teams work together from remote locations.
Convo is a work collaboration tool that helps cross-functional teams (like product design, health care, emergency care, editorial content creation and more) make faster, smarter decisions. Available on web, desktop, iOS, and Android, Convo distills what is most effective in enterprise social networks, task manager, project management and productivity apps to become the best workplace collaboration software for large, agile teams. Convo is a business collaboration tool for fast-moving teams to centrally share, organize, and archive information securely.
Communication tool that connects teammates through remote chat that can be sorted according to topics, locations and timezones. Communication tool that connects teammates through remote chat that can be sorted according to topics, locations and timezones.
A secure internal communication app connecting all employees with focus on employee experience, micro learning and community building. NEWSFEED Through targeted communications, keep all employees informed of company news in real time CHAT Individually, in Groups or Teams, instantly and securely exchange messages, files or surveys through Instant Messaging LEARN Easily create engaging multimedia content. Enhance learning and make transfer knowledge fun. A secure internal communication app connecting all employees with focus on employee experience, micro learning and community building.
Pyrus redefines collaborative work. It makes your work day smarter by automating your tedious yet essential business processes. You can set up customized workflows with just a few clicks, such as automatically requesting approvals, routing business forms or simply delegating routine tasks to several employees. It's easy to implement, it saves both you and your colleagues' time and lets you get back to actually getting work done. Team communication solution that helps businesses streamline task delegation, work-related communication, and document approvals.
JANDI is an enterprise cloud-based communication and collaboration platform with topic-based group chat and messaging. Messages and files are instantly encrypted and stored on AWS, ensuring company data is secure. Integrations with other work apps like G Suite, Trello and JIRA allow for smooth workflows across teams. Other features include video conferencing, screen sharing, and simple task management. JANDI is available on both desktop and mobile. JANDI is a team collaboration app with topic-based group chats, messaging, file sharing, task management and integrated workflows.
To meet and exceed customer demands, frontline workers depend on communication. Mobile staff need to stay heads-up, and real-time voice is their preferred communication tool. Transform productivity and safety with secure communications, web dispatch, voice automations, advanced location services, and integrations. Orion serves midmarket and enterprise companies in Transportation, Facilities Management, Security, Energy, Manufacturing, Services, Hospitality, Gaming, and more. Voice-activated team communication and automation for the mobile, frontline workforce.
Soapbox is an app built for people managers looking to have more productive one-on-ones and team meetings. Teams are able to create shared agendas, take meeting notes, collect feedback and assign next steps all in one place. With Soapbox, you don't need to leave the tools you love to start having better meetings. Integrations include Slack, Microsoft Teams, Google and more. Soapbox is bridging the gap between managers and employees with an agenda tool for one-on-ones and team meetings.
GreenOrbit (formerly Intranet DASHBOARD) You dare to seek a better intranet. You're looking for something more than the flashy integrators you want to equip employees with the right tools. Drive efficiency and foster collaboration, empower content creators to take ownership and build an intranet experience that works for your culture and brand. We are the intranet that provides everything you need, built in. GreenOrbit. Discover a new intranet solution at greenorbit.com Every day, your people use many different tools to get work done. We are the intranet that provides everything you need, built in.
Xoxoday Empuls helps HR leaders and CXOs with workforce motivation, empowerment and collaboration. Empuls facilitates collaboration amongst employees with features such as feeds, groups and chats. Features like pulse surveys and feedback help with empowerment and rewards, recognition and gamification help with motivation. Empowers HR leaders and CXOs build an engaged and happy workforce. It can help manage internal communication, award workflows
Streamline communication with your team's shared inbox. Skip the FWDs and CCs and get more done. With Outpost, everyone can work in the same shared inbox, without stepping on each other's toes. Use private notes to share information without leaving your inbox or creating confusing email threads. Assignments, collision alerts, tags, and saved templates will help your team respond faster to customers and spend less time managing email. Outpost is simple and affordable so that any team can use it. Streamline your team's email communication. Skip the FWDs and CCs and get more done together. Easy to use and affordably priced.
Projecis is a content management and data visualization platform that enables project stakeholders to connect teams, organize data, and disseminate information for better business decision-making. Project team members can access documents, dashboards, metrics, milestones, assignments, issues, Gantt charts, resource views and more. Team knowledge is searchable, and maintained in one place with real-time commenting for all posted content. Video and screen-sharing communications are included. Projecis enables project stakeholders to connect teams, organize data, and collaborate on content for better work effectiveness.
Airmeet - The Events Platform for Professionals Airmeet's core focus is on creating the most inclusive & immersive virtual events platform for knowledge professionals. Built from the ground up to enable better interactions & help build real connections, Airmeet offers a ton of features that help participants discover & network in the most efficient way possible. Including a Social Lounge, Event Management, Sponsorships and Raise Hand. Airmeet is highly scalable, secure & runs on the cloud. Airmeet is an all-in-one platform for communities & organizations to host interactive & immersive events, meetups & workshops.
Statdash is a powerful tool for those who lead teams, but are too busy to follow-up. See your entire team's status in a single snapshot without ever having to call, email, or chat. Our simple, color-coded dashboard is designed to eliminate annoying follow-up conversations with our built-in email scheduler. Easy to setup, simple to use, yet powerful. Quickly share your dashboards with clients, stakeholders, and co-workers, so everyone knows your team's status. Free version available. Statdash let's you view your teams status in a snapshot without ever having to call, email, or chat.
Effective communication is the key to corporate success. And taking the significance flawless interaction in the business world, Troop Messenger office chat app has been designed feature-packed. Amazing feature implementation coupled with high-end security makes Troop messenger look taller in the corresponding market and with a business identity, this encrypted group chat app is apt to take your business communication to the next level. Effective communication is the key to businesses optimization, and this software solution provides easy collaboration and messaging.
OurPeople is a communications solution built specifically for frontline, hourly employees, or teams that don't sit behind a desk all day. Forget email, endless news feeds, or group chat Apps, you need a solution that gets your message across and ensures your team stays in the loop. Managers can track engagement with beautiful, full reports, ensuring you know who has seen your message and responded, in seconds! Your people need OurPeople! OurPeople is an innovative mobile-first solution designed for teams that don't sit behind a desk all day. Know they know with OurPeople
Lark is the true all-in-one, mobile-first collaboration experience for distributed teams, built to maximize efficiency and bring joy back to your work day. Advanced Video Conference, Chat, Calendar, Document Creation and Storage functionality combined for a unified user experience that enables you and your team to do your best work. Team work made easy. For businesses of all sizes.
Conceptboard is een virtueel samenwerkingshulpmiddel dat de productiviteit verhoogt en de teamcommunicatie verbetert. Communiceer en spreek op een oneindige werkplek alsof je in dezelfde ruimte bent. Je kunt documenten en informatie in realtime delen. Toegankelijk vanaf elk apparaat en elke locatie. Gebruik audio- of videochat om met teams, klanten, leveranciers en externe partners over de hele wereld te spreken. Conceptboard kan naadloos in bestaande workflows worden geïntegreerd en versnelt je samenwerking. Conceptboard is een virtueel samenwerkingshulpmiddel dat de productiviteit verhoogt en de teamcommunicatie verbetert.
ThirdSpace has three core features: Spaces, The Journey Map, and The Brain. Spaces organize interactions by topics, teams, and events similar to how physical spaces give context to communication. The Journey Map is a continuously evolving tapestry of an employees growth and development within an organization that gives the employee a clear path to the future. The Brain is a dynamic infographic of an organizations real-time connections, knowledge generation, and growth. ThirdSpaces cloud-based culture software helps create & maintain workplace culture.
Kosteneffectieve software voor projectmanagement die tot doel heeft het leven eenvoudiger te maken. De innovatieve functies van Talk on Task, zoals interactief chatten, taakgebaseerd chatten, tijdregistratie, projectrapportage, enz. maken dat het zich onderscheidt van andere concurrenten in de markt. Het heeft een uniek chatsysteem waarmee je afhankelijk van je vereisten kunt chatten over specifieke taken, met individuele gebruikers of met specifieke projecten. Communicatie op basis van taken wordt opgeslagen voor toekomstig gebruik, zodat je het later op elk gewenst moment nogmaals kunt bekijken. Een communicatietool naast functies voor taakbeheer, projecten, het bijhouden van taken en klantenbeheer.
Actioned is based on the principles of; * Daily actions - what are a few key things I can actually do today to make progress? (This forces prioritization and focus) * Master task list - keeping this separate from daily actions * Goals - being crystal clear on the goals you set for work and personal life * Accountability - sharing daily plans with team members to provide extra motivation to do them * Momentum - focusing on the progress being made and the actions being taken A simple tool that uses accountability and focus to help you and your team get more of the important things done.
Omnidek is an enterprise solution for non-enterprise clients. Company-wide deployments of forms and workflows transitions your company from files and folders to a powerful Enterprise Data management strategy called Smart Data ECM (Enterprise Content Management). Smart Data ECM means every data point in your company is at your fingertips and can be accessible via our public API and reported on in real-time. Bring your BI tools, ditch your apps and spreadsheets, and start to #DoWorkTogether A Work Process Management platform for Your Employees, Customers, and Vendors to #DoWorkTogether Starting at $250 / month for 10 users
EventOnBot+ is your all in one Events, Polls and To-do list Manager inside Slack. Every channel gets its all shared events | Easily Invite workspace members, Track participants and set Reminders at all events | Schedule the Recurring Events at Once | Modify Event Response Button | Hide Event Response Buttons | Sync the Event Details to Google Calendar | Hold 1:1s meetings by adding events to a DM | Remind Button to Notify about Events Manually | Setup Polls with ease | Easy to-do lists in Slack EventOnBot+ handles team Events and Polls by automating the procedure and get rid of documents and spreadsheets, without leaving Slack.