Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Teamcommunicatie software

Teamcommunicatie software helpt leden van een team of een project om efficiënt onderling te communiceren.

België Lokale producten weergeven

155 resultaten

Plan de tijd van je werknemers beter in en maak tijd vrij voor jezelf. Probeer Skello vandaag nog. 6000 + bedrijven vertrouwen hun planningsbehoeften eraan toe. Meer informatie over Skello
Heb je genoeg van de lange uren die het kost om personeelsplanningen op te stellen? Stap over op Skello. Maak planningen in een oogwenk. Haal het meeste uit je tijd Het opstellen van planningen is nog nooit zo eenvoudig geweest. Skello houdt automatisch rekening met je specifieke regels en beperkingen (collectieve overeenkomsten, beschikbaarheid van werknemers, contractsoorten, enz.) en helpt je bij het maken van de best mogelijke planning voor je bedrijf. Blaas nieuw leven in het creëren van planningen. Meer informatie over Skello

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
Op zoek naar een manier om je teamcommunicatie een boost te geven? Probeer ClickMeeting, een geavanceerd platform voor webinars en online vergaderingen. Meer informatie over ClickMeeting
Op zoek naar een manier om je teamcommunicatie een boost te geven? Probeer ClickMeeting, een geavanceerd maar gebruiksvriendelijk platform voor webinars en online vergaderingen. Je teamcommunicatie komt tot bloei met een verscheidenheid aan interactieve functies, zoals een virtueel whiteboard, chat, het delen van bestanden of enquêtes en tests. Hou je online evenementen veilig en geef je collega's gemakkelijk toegang tot vergaderingen met ClickMeeting. Meer informatie over ClickMeeting

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is waar teamcommunicatie plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij communicatie met klanten door middel van zakelijke interacties, automatisering, berichten en meer.
Berichten-app die realtime klantcommunicatie ondersteunt voor kleine bedrijven. Meer informatie over WhatsApp

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is. Meer informatie over Basecamp

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform.
Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform. Deze oplossing biedt de beste ervaring voor video, audio, en scherm delen op Windows, Mac, iOS, Android, Blackberry, Zoom Rooms en H.323/SIP-roomsystemen. Zoom is in 2011 opgericht door ervaren leiders en technici van Cisco en WebEx. Meer informatie over Zoom

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
Asana helpt om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom Asana een topper is op Capterra.
Asana is het perfecte platform om je te helpen bij het beheren en organiseren van al jouw teambijeenkomsten en -communicatie. Met Asana kan je het werk van teams op grote schaal orkestreren, van dagelijkse taken tot strategische cross-functional initiatieven. Asana is het enige werkbeheerplatform dat doelen omzet in actie en silo's tussen teams afbreekt. Sluit je aan bij miljoenen gratis organisaties in 190 landen die op Asana vertrouwen om meer gedaan te krijgen met minder. Meer informatie over Asana

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
De toepassing werkt synchroon met de Gmail-account en ondersteunt communicatie via tekstberichten, audio- en videogesprekken.
De toepassing werkt synchroon met de Gmail-account en ondersteunt communicatie via tekstberichten, audio- en videogesprekken. Meer informatie over Google Meet

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen.
GoToMeeting is een marktleider in software voor teamcommunicatie en wordt elke dag door miljoenen mensen vertrouwd voor professionele virtuele communicatie in realtime. GoToMeeting biedt een snelle, gemakkelijke en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar persoonlijk kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één druk op de knop. GoToMeeting combineert productiviteit met flexibiliteit, waardoor werknemers altijd en overal effectief kunnen werken op elk apparaat. Meer informatie over GoTo Meeting

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer. Meer informatie over Microsoft Teams

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat of een videosysteem. WebEx Meeting Center biedt geïntegreerde audio-, video- en contentuitwisseling. Hou gesprekken privé met zeer veilige WebEx-vergaderingen van de Cisco-samenwerkingscloud. Meer informatie over Webex

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties.
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties. Meer informatie over Telegram

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
monday.com, een aanpasbaar platform voor al het werk van je team, verbetert de communicatie en zorgt ervoor dat iedereen altijd op één lijn zit.
monday.com is een alles-in-één oplossing die betere communicatie tussen teams van elke omvang bevordert. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Pas het vervolgens volledig aan met technologie op basis van slepen en neerzetten en apps van derde partijen, zodat het platform je unieke workflows volledig ondersteunt. Deel bestanden, feedback en ideeën, mention teamgenoten, wijs eigenaren toe, geef voortgangsupdates in realtime en zie wie wat doet en wanneer, zodat iedereen altijd op één lijn zit. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
ClickUp is een toonaangevende tool voor teamcommunicatie met volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies die het onmisbaar maken.
ClickUp is een prachtig eenvoudig en intuïtief platform voor het beheren van elk denkbaar project. Het hoofddoel van ClickUp is om de frustraties, inefficiënties en misverstanden weg te nemen die worden veroorzaakt door het huidige ecosysteem voor projectmanagement. Perfect voor die mensen die andere platforms voor projectmanagement te eenvoudig of te complex vinden. Het uitzonderlijke ontwerp en de gebruikerservaring van ClickUp weerspiegelen wat Slack heeft gedaan voor communicatie. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
Wrike is cloudgebaseerde software voor teamcommunicatie met in-task discussies, bestandsbeheer, gedeelde werkstromen, rapporten en meer.
Wrike is cloudgebaseerde software voor teamcommunicatie die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn de communicatie van je team met behulp van in-task discussies, gedeelde werkstromen, aangepaste aanvraagformulieren met automatische toewijzing, prestatierapporten, middelenbeheer en werklastoverzichten. Optimaliseer je teamcommunicatie met de meer dan 400 integraties van Wrike. Pas de workflows van je team aan om bij elke stap de voortgang te zien en verhoog het aantal tijdige leveringen met Wrike. Werk slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
Cloudgebaseerd platform dat bedrijven helpt hun bedrijfsactiviteiten te vergemakkelijken via een reeks van communicatie- en productiviteitstoepassingen.
Cloudgebaseerd platform dat bedrijven helpt hun bedrijfsactiviteiten te vergemakkelijken via een reeks van communicatie- en productiviteitstoepassingen. Meer informatie over Google Chat

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
maar ook samenwerken, trainingssessies houden, projectupdates verstrekken en met klanten praten met behulp van ConnectWise Control.
ConnectWise Control is de oplossing voor ondersteuning en toegang op afstand, perfect voor teams van elke omvang. Het is ontworpen met snelheid en betrouwbaarheid in gedachten en biedt mogelijkheden voor ondersteuning op afstand, onbeheerde toegang en vergaderingen op afstand met schaalbare beveiligingsfuncties die meegroeien met je behoeften. Beheer sessies moeiteloos, pas het uiterlijk aan op jouw bedrijf en maak de toolbox van je team op maat met de favoriete extensies en snelkoppelingen van iedereen. Wil je samenwerken met andere topgebruikers? Je kunt niet alleen dat doen, Meer informatie over ConnectWise ScreenConnect

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
"Houd iedereen op één lijn". Miro is je online whiteboard voor visuele samenwerking binnen teams. Voeg foto's, proefmodellen, video's, plaknotities, documenten en Google Drive-bestanden toe en deel ze op een eindeloos canvas, bespreek het met collega's en geniet van de soepelste realtime visuele samenwerking. Meer dan 12.000.000 projectmanagers, contentcreators, ontwerpers, app- en webontwikkelaars, marketeers, creatieve bureaus en ontwerpdenkers van over de hele wereld vertrouwen erop. Meer informatie over Miro

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
Workplace maakt zakelijke communicatie snel, leuk en betrouwbaar, met functies zoals groepen, live video en chatberichten.
Ben je op zoek naar slimmere communicatiesoftware? Wijs automatisch mensen toe aan FYI-groepen om ervoor te zorgen dat interne aankondigingen de meest relevante doelgroep bereiken. Met "Markeren als belangrijk" kun je zelfs groepsberichten van senior leiders benadrukken. Ze zullen niet alleen bovenaan de nieuwsfeed voor groepsleden terechtkomen, dit platform stuurt ook e-mailmeldingen en daarna statistieken over de betrokkenheid. Meer informatie over Workplace from Meta

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer en samenwerking op het web.
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer op het web. De flexibele projectborden passen zich perfect aan op de werkstroom van je team, of je nu een programmeur bent die met sprints werkt, een marketingteam dat het Kanban-systeem gebruikt of een evenementmanager die op zoek is naar een aantal eenvoudige maar krachtige takenlijsten. Via integraties met al je favoriete tools zoals Slack, GitHub en Zendesk kun je een naadloze workflow creëren, terwijl slimme automatiseringen ervoor zorgen dat je zowel consistent als efficiënt werkt. Meer informatie over MeisterTask

Functies

  • Videovergaderen
  • Discussies/forums
  • Zoeken/filteren
  • Integraties van derden
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren