Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Teamcommunicatie software

Teamcommunicatie software helpt leden van een team of een project om efficiënt onderling te communiceren.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Teamcommunicatie software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

162 resultaten

Verbeter je teamcommunicatie met Asana AI. Pak complexe workflows aan, krijg betere inzichten en verbeter teamwork efficiënt. Meer informatie over Asana
Asana transformeert teamcommunicatie met behulp van AI-aangedreven functies die inzichten opleveren, teamwork verbeteren en zorgen voor gestroomlijnde workflows. Beheer taken, houd prestaties bij en pas je snel aan veranderende prioriteiten aan. Met projectsjablonen, doelbeheer en geautomatiseerde voortgangscontrole zorgt Asana ervoor dat je team zijn doelen sneller bereikt. Gebruik AI-gestuurde inzichten om de toewijzing van middelen te optimaliseren. Of het nu gaat om campagnebeheer, onboarding of productlanceringen, Asana stelt jouw organisatie in staat om slimmer te werken. Meer informatie over Asana

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
Op zoek naar een manier om je teamcommunicatie een boost te geven? Probeer ClickMeeting, een geavanceerd platform voor webinars en online vergaderingen. Meer informatie over ClickMeeting
Op zoek naar een manier om je teamcommunicatie een boost te geven? Probeer ClickMeeting, een geavanceerd maar gebruiksvriendelijk platform voor webinars en online vergaderingen. Je teamcommunicatie komt tot bloei met een verscheidenheid aan interactieve functies, zoals een virtueel whiteboard, chat, het delen van bestanden of enquêtes en tests. Hou je online evenementen veilig en geef je collega's gemakkelijk toegang tot vergaderingen met ClickMeeting. Meer informatie over ClickMeeting

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
Messagenius is de lokale berichten-app die de communicatie tussen medewerkers beveiligt. Zelfgehost, aanpasbaar, geïntegreerd en whitelabel. Meer informatie over Messagenius
Messagenius is het veilige Slack-alternatief: zelf gehost (lokaal), aanpasbaar en geïntegreerd. De voordelen voor bedrijven die Messagenius (in whitelabel) voor interne communicatie inzetten zijn: - beveiliging, naleving en gegevenseigendom - installatie op locatie/in een privécloud; - productiviteit - speciaal gebouwde functies en workflows in whitelabel branding; - integratie - in en met alle gebruikte software. Beschikbaar op iOS, Android, Windows en web. Meer informatie over Messagenius

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
Bitrix24 is een gratis platform voor teamcommunicatie dat wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Teamcommunicatie en samenwerking is essentieel voor het succes van elke organisatie. Met meer dan 35 gratis samenwerkingstools voor teams is Bitrix24 precies wat je nodig hebt. De cloudversie is gratis voor een onbeperkt aantal gebruikers, en als je lokale softwareversies van Bitrix24 wilt kopen, krijg je de broncode en een contactbeheersysteem. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is waar teamcommunicatie plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij communicatie met klanten door middel van zakelijke interacties, automatisering, berichten en meer.
Berichten-app die realtime klantcommunicatie ondersteunt voor kleine bedrijven. Meer informatie over WhatsApp

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis!
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is. Meer informatie over Basecamp

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform.
Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform. Deze oplossing biedt de beste ervaring voor video, audio, en scherm delen op Windows, Mac, iOS, Android, Blackberry, Zoom Rooms en H.323/SIP-roomsystemen. Zoom is in 2011 opgericht door ervaren leiders en technici van Cisco en WebEx. Meer informatie over Zoom Workplace

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
De toepassing werkt synchroon met de Gmail-account en ondersteunt communicatie via tekstberichten, audio- en videogesprekken.
De toepassing werkt synchroon met de Gmail-account en ondersteunt communicatie via tekstberichten, audio- en videogesprekken. Meer informatie over Google Meet

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen.
GoToMeeting is een marktleider in software voor teamcommunicatie en wordt elke dag door miljoenen mensen vertrouwd voor professionele virtuele communicatie in realtime. GoToMeeting biedt een snelle, gemakkelijke en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar persoonlijk kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één druk op de knop. GoToMeeting combineert productiviteit met flexibiliteit, waardoor werknemers altijd en overal effectief kunnen werken op elk apparaat. Meer informatie over GoTo Meeting

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
Maakt binnen enkele seconden verbinding met elke pc of server over de hele wereld. Bedien een partner-pc op afstand alsof je ervoor zit.
TeamViewer verbindt elke pc, server of apparaat op elk platform ter wereld binnen een paar seconden. TeamViewer is beschikbaar in meer dan 30 talen en is met meer dan 1 miljard aangesloten apparaten een van 's werelds populairste aanbieders van online vergadersoftware en besturing op afstand. De oplossing is gericht op cloudgebaseerde technologieën om online ondersteuning mogelijk te maken en in realtime samen te werken over de hele wereld, met een uitgebreid productportfolio, waaronder ITBrain (anti-malware), Monitis (website-controlesysteem) en Blizz (online samenwerking). Meer informatie over TeamViewer Remote

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer. Meer informatie over Microsoft Teams

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat of een videosysteem. WebEx Meeting Center biedt geïntegreerde audio-, video- en contentuitwisseling. Hou gesprekken privé met zeer veilige WebEx-vergaderingen van de Cisco-samenwerkingscloud. Meer informatie over Webex Suite

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
De schrijfassistent van Grammarly helpt elke dag miljoenen mensen om duidelijker en effectiever te communiceren, waar je ook typt.
De schrijfassistent van Grammarly helpt elke dag miljoenen mensen om duidelijker en effectiever te communiceren, waar je ook typt. Meer informatie over Grammarly Business

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties.
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties. Meer informatie over Telegram

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
monday.com, een aanpasbaar platform voor al het werk van je team, verbetert de communicatie en zorgt ervoor dat iedereen altijd op één lijn zit.
monday.com is een alles-in-één oplossing die betere communicatie tussen teams van elke omvang bevordert. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Pas het vervolgens volledig aan met technologie op basis van slepen en neerzetten en apps van derde partijen, zodat het platform je unieke workflows volledig ondersteunt. Deel bestanden, feedback en ideeën, mention teamgenoten, wijs eigenaren toe, geef voortgangsupdates in realtime en zie wie wat doet en wanneer, zodat iedereen altijd op één lijn zit. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
ClickUp is een toonaangevende tool voor teamcommunicatie met volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies die het onmisbaar maken.
ClickUp is een prachtig eenvoudig en intuïtief platform voor het beheren van elk denkbaar project. Het hoofddoel van ClickUp is om de frustraties, inefficiënties en misverstanden weg te nemen die worden veroorzaakt door het huidige ecosysteem voor projectmanagement. Perfect voor die mensen die andere platforms voor projectmanagement te eenvoudig of te complex vinden. Het uitzonderlijke ontwerp en de gebruikerservaring van ClickUp weerspiegelen wat Slack heeft gedaan voor communicatie. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
Wrike is cloudgebaseerde software voor teamcommunicatie met in-task discussies, bestandsbeheer, gedeelde werkstromen, rapporten en meer.
Wrike is cloudgebaseerde software voor teamcommunicatie die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn de communicatie van je team met behulp van in-task discussies, gedeelde werkstromen, aangepaste aanvraagformulieren met automatische toewijzing, prestatierapporten, middelenbeheer en werklastoverzichten. Optimaliseer je teamcommunicatie met de meer dan 400 integraties van Wrike. Pas de workflows van je team aan om bij elke stap de voortgang te zien en verhoog het aantal tijdige leveringen met Wrike. Werk slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
Todoist helpt mensen zich te organiseren, zodat ze een aangenamer en rustiger leven kunnen leiden.
Todoist is een eenvoudig maar krachtig takenlijstprogramma dat iedereen kan helpen zich te organiseren en de gemoedsrust te bewaren, ongeacht waar ze zijn of welk apparaat ze gebruiken. Van het plannen van grootschalige projecten tot het simpelweg onthouden om de huur te betalen, Todoist helpt dingen uit je hoofd en op je takenlijst te krijgen. Vertrouwd door meer dan 10 miljoen mensen en geprezen als een levensveranderende toepassing door The Guardian, USA Today, de New York Times, The Wall Street Journal, Forbes, Lifehacker en meer. Meer informatie over Todoist

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden
Cloudgebaseerd platform dat bedrijven helpt hun bedrijfsactiviteiten te vergemakkelijken via een reeks van communicatie- en productiviteitstoepassingen.
Cloudgebaseerd platform dat bedrijven helpt hun bedrijfsactiviteiten te vergemakkelijken via een reeks van communicatie- en productiviteitstoepassingen. Meer informatie over Google Chat

Functies

  • Kalenderbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Audio-oproepen
  • Mobiele toegang
  • Videovergaderen
  • Zoeken/filteren
  • Discussies/forums
  • Integraties van derden