286 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is een marktleider in software voor teamcommunicatie en wordt elke dag door miljoenen mensen vertrouwd voor professionele virtuele communicatie in realtime. GoToMeeting biedt een snelle, gemakkelijke en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar persoonlijk kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één druk op de knop. GoToMeeting combineert productiviteit met flexibiliteit, waardoor werknemers altijd en overal effectief kunnen werken op elk apparaat. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is een marktleider in software voor teamcommunicatie en wordt elke dag door miljoenen mensen vertrouwd voor professionele virtuele communicatie in realtime. GoToMeeting biedt een snelle,...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana helpt teams bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana worden teams zelfverzekerder, bewegen ze sneller en bereiken ze meer met minder, ongeacht waar ze zich bevinden. Meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen vertrouwen op Asana om alles te beheren, van bedrijfsdoelstellingen en digitale transformatie tot productlanceringen en marketingcampagnes. Meer informatie over Asana
Asana helpt teams bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana worden teams zelfverzekerder, bewegen ze sneller en bereiken ze meer met...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Of je team nu op kantoor, thuis of onderweg is, monday.com bevordert effectief teamwerk en verbetert de samenwerking in één centrale hub. Meer informatie over monday.com
Of je team nu op kantoor, thuis of onderweg is, monday.com is krachtige teamcommunicatiesoftware, bevordert effectief teamwerk en verbetert de samenwerking in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Integreer naadloos al je communicatiekanalen: Zoom, Slack, e-mail, Microsoft-teams en meer. Deel bestanden, feedback en ideeën, @mention teamgenoten, wijs eigenaren toe, geef realtime voortgangsupdates en zie wie wat doet en wanneer. Meer informatie over monday.com
Of je team nu op kantoor, thuis of onderweg is, monday.com is krachtige teamcommunicatiesoftware, bevordert effectief teamwerk en verbetert de samenwerking in één centrale hub. Ga aan de slag met een...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Lively is een sociaal en collaboratief softwarepakket dat bedrijfscommunicatie, documentbeheer en samenwerking stimuleert. Meer informatie over Lively
Lively is een 100% aanpasbaar softwarepakket dat je interne communicatie een boost geeft, teamwerk stimuleert en de productiviteit verhoogt. Verbeter je projectmanagement met een ergonomisch en gebruiksvriendelijk platform. Met slechts een paar klikken hebben je werknemers toegang tot alle informatie, tools en documenten die ze nodig hebben om hun huidige projecten te beheren. Gedeelde agenda, instant messaging, Lively Call... Maak het delen van informatie eenvoudiger met Lively. Meer informatie over Lively
Lively is een 100% aanpasbaar softwarepakket dat je interne communicatie een boost geeft, teamwerk stimuleert en de productiviteit verhoogt. Verbeter je projectmanagement met een ergonomisch en...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Wrike is cloudgebaseerde software voor teamcommunicatie met in-task discussies, bestandsbeheer, gedeelde werkstromen, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike is cloudgebaseerde software voor teamcommunicatie die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn de communicatie van je team met behulp van in-task discussies, gedeelde werkstromen, aangepaste aanvraagformulieren met automatische toewijzing, prestatierapporten, middelenbeheer en werklastoverzichten. Optimaliseer je teamcommunicatie met de meer dan 400 integraties van Wrike. Pas de workflows van je team aan om bij elke stap de voortgang te zien en verhoog het aantal tijdige leveringen met Wrike. Werk slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike
Wrike is cloudgebaseerde software voor teamcommunicatie die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn de communicatie van je team met behulp van in-task discussies,...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Een teamcommunicatieplatform dat gericht is op de mobiele wereld om elk individu in een organisatie te bereiken en verbinden. Meer informatie over Beekeeper
Bereik je gehele personeelsbestand met de beste oplossing voor teamcommunicatie. Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. Beekeeper brengt frontlijnmedewerkers en plaatselijke collega's op verschillende afdelingen virtueel en in realtime samen via mobiele of desktop-apparaten. Meer informatie over Beekeeper
Bereik je gehele personeelsbestand met de beste oplossing voor teamcommunicatie. Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Alles-in-één samenwerkingsplatform met alle benodigde toepassingen om jouw teams op een efficiënte manier dagelijks te stimuleren. Meer informatie over Jamespot
Jamespot is een gemakkelijk te configureren digitale werkplek om je communicatie te vereenvoudigen. Deze zeer configureerbare digitale werkplek zal jouw potentieel voor samenwerking en communicatie optimaliseren. Geef je teamgenoten gemakkelijk toegang tot alle bedrijfstoepassingen die je gebruikt, alle informatie en kennis om hun projecten gemakkelijk te beheren, en nog veel meer. Eenvoudig, aantrekkelijk, efficiënt. Meer informatie over Jamespot
Jamespot is een gemakkelijk te configureren digitale werkplek om je communicatie te vereenvoudigen. Deze zeer configureerbare digitale werkplek zal jouw potentieel voor samenwerking en communicatie...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Twake is de open source digitale werkplek. Het is een uitstekende open source en een Franse alternatief voor Microsoft Teams en Slack. Meer informatie over Twake
Twake is de Open Digital Workplace, een veilig opensource-samenwerkingsplatform die de productiviteit van je team en de efficiëntie van je organisatie verbetert. Twake heeft een reeks samenwerkingstools, teamberichten, groepskanalen, taakbeheer, agenda, een schijf om je bestanden te delen en op te slaan, realtime documentsamenwerking en end-to-end versleutelde videovergaderingen. Twake is AVG-conform, is niet in handen van de Europese en Chinese internetgiganten, wordt aangedreven door open source en is gevestigd in Europa. Meer informatie over Twake
Twake is de Open Digital Workplace, een veilig opensource-samenwerkingsplatform die de productiviteit van je team en de efficiëntie van je organisatie verbetert. Twake heeft een reeks samenwerkingsto...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Front is de software voor teamcommunicatie waarmee je moeiteloos informatie kunt delen, samenwerken en sneller op klanten kunt reageren. Meer informatie over Front
Front is de software voor teamcommunicatie waarmee teams moeiteloos informatie kunnen delen, samenwerken en sneller op klanten kunnen reageren. Front helpt je bij het beheren van teamadressen zoals [email protected] of [email protected] met meer transparantie en verantwoording. Met de gedeelde inboxen van Front hebben teams via één plek toegang tot alle inkomende berichten en kunnen ze deze samen toewijzen, sorteren, erop reageren en de voortgang volgen. Meer informatie over Front
Front is de software voor teamcommunicatie waarmee teams moeiteloos informatie kunnen delen, samenwerken en sneller op klanten kunnen reageren. Front helpt je bij het beheren van teamadressen zoals...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Dankzij een mobielgerichte benadering is Staffbase een ideaal platform voor medewerkercommunicatie voor communicators in grote, gedistribueerde organisaties. Meer informatie over Staffbase
Staffbase is het gepersonaliseerde communicatieplatform om je medewerkers op alle niveaus mogelijkheden te geven. Of het nu afdelingsbreed of peer-to-peer is, Staffbase verbindt iedereen onmiddellijk met een handige medewerkersdirectory, teamspecifieke kanalen en interactieve sociale functies, zoals vermeldingen en likes. Het houdt ook je gesprekken in realtime gaande met beveiligde chat en automatische vertaling. De mobiele aanpak zorgt ervoor dat je medewerkers altijd een zinvolle verbinding met hun team binnen handbereik hebben. Meer informatie over Staffbase
Staffbase is het gepersonaliseerde communicatieplatform om je medewerkers op alle niveaus mogelijkheden te geven. Of het nu afdelingsbreed of peer-to-peer is, Staffbase verbindt iedereen onmiddellijk...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
ClickUp is een toonaangevende tool voor teamcommunicatie met volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies die het onmisbaar maken. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is een prachtig eenvoudig en intuïtief platform voor het beheren van elk denkbaar project. Het hoofddoel van ClickUp is om de frustraties, inefficiënties en misverstanden weg te nemen die worden veroorzaakt door het huidige ecosysteem voor projectmanagement. Perfect voor die mensen die andere platforms voor projectmanagement te eenvoudig of te complex vinden. Het uitzonderlijke ontwerp en de gebruikerservaring van ClickUp weerspiegelen wat Slack heeft gedaan voor communicatie. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is een prachtig eenvoudig en intuïtief platform voor het beheren van elk denkbaar project. Het hoofddoel van ClickUp is om de frustraties, inefficiënties en misverstanden weg te nemen die...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Bitrix24 is een gratis platform voor teamcommunicatie dat wereldwijd door meer dan 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Teamcommunicatie en samenwerking is essentieel voor het succes van elke organisatie. Met meer dan 35 gratis samenwerkingstools voor teams is Bitrix24 precies wat je nodig hebt. De cloudversie is gratis voor een onbeperkt aantal gebruikers, en als je lokale softwareversies van Bitrix24 wilt kopen, krijg je de broncode en een contactbeheersysteem. Meer informatie over Bitrix24
Teamcommunicatie en samenwerking is essentieel voor het succes van elke organisatie. Met meer dan 35 gratis samenwerkingstools voor teams is Bitrix24 precies wat je nodig hebt. De cloudversie is...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Met dit bekroonde en beveiligde platform ervaar je 30% meer uitwisseling onder je niet-bureaugebonden werknemers. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
Een bekroond, beveiligd teamcommunicatieplatform dat betrokkenheid mogelijk maakt met de medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het platform wordt gebruikt door meer dan 350 merken in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth en Bosch. Met aangepaste integraties kun je jouw merk een boost geven met je eigen whitelabel app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap
Een bekroond, beveiligd teamcommunicatieplatform dat betrokkenheid mogelijk maakt met de medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Maak werken op afstand en communicatie met medewerkers een fluitje van een cent met The Hub. Verbind uw teams, deel middelen, stimuleer betrokkenheid en bevorder welzijn. Meer informatie over Hub
De Hub is het perfecte platform om uw interne communicatie te promoten, met een gebruiksvriendelijk, volledig aanpasbaar intranet dat werken op afstand een fluitje van een cent maakt. Promoot gerichte interne communicatie die relevant nieuws, inhoud en waarschuwingen levert die zijn afgestemd op elke gebruiker. Bewaak en promoot het welzijn van werknemers en verzamel gebruikersfeedback via peilingen en formulieren. De slimme tools van de Hub helpen je bedrijf een efficiëntere digitale werkplek te worden. Beheer en deel resources met gemak, verbind clouddrives en bevorder samenwerking. Meer informatie over Hub
De Hub is het perfecte platform om uw interne communicatie te promoten, met een gebruiksvriendelijk, volledig aanpasbaar intranet dat werken op afstand een fluitje van een cent maakt. Promoot...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Alles-in-één samenwerkingsoplossing voor creatieve teams, inclusief chats, blogs, vergaderingen, VCS, pakketopslagplaatsen, problemen en meer. Meer informatie over Space
De enige tool die je nodig hebt voor je samenwerkings- en ontwikkelingsprocessen: Teams, chats, problemen, dashboards, blogs, artikelen, CI/CD-pijplijnen, VCS, codebeoordeling, machtigingen, pakketten, snelle acties, top-down planning, IDE-integratie, Office Maps, vergaderingen, vakanties, zakenreizen en nog veel meer Meer informatie over Space
De enige tool die je nodig hebt voor je samenwerkings- en ontwikkelingsprocessen: Teams, chats, problemen, dashboards, blogs, artikelen, CI/CD-pijplijnen, VCS, codebeoordeling, machtigingen,...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is waar teamcommunicatie plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen.
Slack is waar teamcommunicatie plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer....

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij communicatie met klanten door middel van zakelijke interacties, automatisering, berichten en meer.
Berichten-app die realtime klantcommunicatie ondersteunt voor kleine bedrijven.
Berichten-app die realtime klantcommunicatie ondersteunt voor kleine bedrijven.

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
De toepassing werkt synchroon met de Gmail-account en ondersteunt communicatie via tekstberichten, audio- en videogesprekken.
De toepassing werkt synchroon met de Gmail-account en ondersteunt communicatie via tekstberichten, audio- en videogesprekken.
De toepassing werkt synchroon met de Gmail-account en ondersteunt communicatie via tekstberichten, audio- en videogesprekken.

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat of een videosysteem. WebEx Meeting Center biedt geïntegreerde audio-, video- en contentuitwisseling. Hou gesprekken privé met zeer veilige WebEx-vergaderingen van de Cisco-samenwerkingscloud.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties.
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties.
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties.

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
maar ook samenwerken, trainingssessies houden, projectupdates verstrekken en met klanten praten met behulp van ConnectWise Control.
ConnectWise Control is de oplossing voor ondersteuning en toegang op afstand, perfect voor teams van elke omvang. Het is ontworpen met snelheid en betrouwbaarheid in gedachten en biedt mogelijkheden voor ondersteuning op afstand, onbeheerde toegang en vergaderingen op afstand met schaalbare beveiligingsfuncties die meegroeien met je behoeften. Beheer sessies moeiteloos, pas het uiterlijk aan op jouw bedrijf en maak de toolbox van je team op maat met de favoriete extensies en snelkoppelingen van iedereen. Wil je samenwerken met andere topgebruikers? Je kunt niet alleen dat doen,
ConnectWise Control is de oplossing voor ondersteuning en toegang op afstand, perfect voor teams van elke omvang. Het is ontworpen met snelheid en betrouwbaarheid in gedachten en biedt mogelijkheden...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Cloudgebaseerd platform dat bedrijven helpt hun bedrijfsactiviteiten te vergemakkelijken via een reeks van communicatie- en productiviteitstoepassingen.
Cloudgebaseerd platform dat bedrijven helpt hun bedrijfsactiviteiten te vergemakkelijken via een reeks van communicatie- en productiviteitstoepassingen.
Cloudgebaseerd platform dat bedrijven helpt hun bedrijfsactiviteiten te vergemakkelijken via een reeks van communicatie- en productiviteitstoepassingen.

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage,...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Workplace maakt zakelijke communicatie snel, leuk en betrouwbaar, met functies zoals groepen, live video en chatberichten.
Ben je op zoek naar slimmere communicatiesoftware? Wijs automatisch mensen toe aan FYI-groepen om ervoor te zorgen dat interne aankondigingen de meest relevante doelgroep bereiken. Met "Markeren als belangrijk" kun je zelfs groepsberichten van senior leiders benadrukken. Ze zullen niet alleen bovenaan de nieuwsfeed voor groepsleden terechtkomen, dit platform stuurt ook e-mailmeldingen en daarna statistieken over de betrokkenheid.
Ben je op zoek naar slimmere communicatiesoftware? Wijs automatisch mensen toe aan FYI-groepen om ervoor te zorgen dat interne aankondigingen de meest relevante doelgroep bereiken. Met "Markeren als...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen.
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
7shifts is een robuuste tool voor personeelsplanning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontwikkeld voor restaurants. Begin vandaag nog gratis.
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie, naleving en betrokkenheid. 7shifts helpt managers 5 uur per week te besparen op de planning, de chaos van telefoontjes en sms'jes te minimaliseren via gestroomlijnde communicatie, personeel onderweg te beheren met gratis mobiele apps en de arbeidskosten tot wel 3% te verlagen door hun POS te integreren. Gebruik net als de meer dan 250.000 restaurantprofessionals 7shifts om je leven te vereenvoudigen. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie,...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Software voor teamsamenwerking met gratis tekst-, spraak- en videochat. Communiceer met je team in kanalen of naast projectcontent.
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware met gratis tools voor teamcommunicatie. Chat via tekst, audio of video met je team in kanalen of naast projectbestanden, taken, diagrammen, kalenders en meer. Beheer teams, projecten en vergaderingen in realtime vanuit een enkel alles-in-één samenwerkingsplatform. Nooit meer wisselen tussen verschillende apps om werk gedaan te krijgen. Geen e-mailoverload. Alleen maar gestroomlijnde communicatie en samenwerking met je team in één gebruiksvriendelijke app voor desktop en mobiel.
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware met gratis tools voor teamcommunicatie. Chat via tekst, audio of video met je team in kanalen of naast projectbestanden, taken, diagrammen, kalenders en...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Moderne software voor lokale bedrijven en hun teams om tijd te besparen op personeelsplanning, tijdregistratie, werving en teamcommunicatie.
Homebase maakt het werk per uur gemakkelijker voor het hele team. Met gratis online tools en mobiele apps voor managers en werknemers, elimineert Homebase het papierwerk en de rompslomp van planning, salarisadministratie, personeel en teamcommunicatie. Ga naar joinhomebase.com en bespaar meer dan 4 uur per week. Gebruikt door meer dan 100.000 bedrijven van elke omvang in de VS.
Homebase maakt het werk per uur gemakkelijker voor het hele team. Met gratis online tools en mobiele apps voor managers en werknemers, elimineert Homebase het papierwerk en de rompslomp van planning,...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
"Houd iedereen op één lijn". Miro is je online whiteboard voor visuele samenwerking binnen teams. Voeg foto's, proefmodellen, video's, plaknotities, documenten en Google Drive-bestanden toe en deel ze op een eindeloos canvas, bespreek het met collega's en geniet van de soepelste realtime visuele samenwerking. Meer dan 12.000.000 projectmanagers, contentcreators, ontwerpers, app- en webontwikkelaars, marketeers, creatieve bureaus en ontwerpdenkers van over de hele wereld vertrouwen erop.
"Houd iedereen op één lijn". Miro is je online whiteboard voor visuele samenwerking binnen teams. Voeg foto's, proefmodellen, video's, plaknotities, documenten en Google Drive-bestanden toe en deel...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Je kunt op één plek aan projecten werken, tijd bijhouden, uitgaven beheren en je klanten factureren. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Werk samen vanaf elke locatie en voer multi-point HD-videoconferenties uit met voorzieningen voor scherm delen en opnemen op elk apparaat.
Je betaalt nu te veel voor je telefonische vergaderingen. Realiseer je volledige audio en video- vergaderoplossing voor slechts 12,99. Klanten kunnen multi-point HD-videoconferenties uitvoeren en kunnen altijd en overal hun scherm delen vanaf hun desktops, tablets en/of smartphones. RingCentral is de grootste en snelst groeiende aanbieder van pure-play zakelijke cloudcommunicatie ter wereld. Dit platform heeft meer dan 350.000 klanten en ondersteunt wereldwijd klanten van elke omvang en in elke sector.
Je betaalt nu te veel voor je telefonische vergaderingen. Realiseer je volledige audio en video- vergaderoplossing voor slechts 12,99. Klanten kunnen multi-point HD-videoconferenties uitvoeren en...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Flock is een tool voor teamcommunicatie die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Wereldwijd vertrouwd door meer dan 25.000 bedrijven.
Stroomlijn je teamcommunicatie met Flock. E-mail minder, maar krijg meer werk gedaan. Van een chatfunctie tot het creëren van kanalen tot integratie met je favoriete externe apps zoals Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello en meer: met Flock kun je al je werkstromen organiseren. Flock is een krachtige werktool vol met ingebouwde functionaliteiten zoals gedeelde takenlijsten, herinneringen, notities, peilingen en meer. Je kunt er gratis mee beginnen.
Stroomlijn je teamcommunicatie met Flock. E-mail minder, maar krijg meer werk gedaan. Van een chatfunctie tot het creëren van kanalen tot integratie met je favoriete externe apps zoals Google,...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
De eenvoudigste manier om je team te trainen en te laten groeien. Met Trainual hoef je niet langer na te denken over je bedrijf.
Eenvoudige, schaalbare online trainingshandleidingen voor snelgroeiende bedrijven. Je kunt op één plek processen, beleidsregels, rollen en verantwoordelijkheden documenteren, vervolgens de onboarding en training automatiseren, en tegelijkertijd een basis ontwikkelen om sneller te schalen. Ideaal voor bedrijven met meer dan 10-500 werknemers die systemen en processen willen documenteren, stapsgewijze workflows definiëren, grijze gebieden tussen rollen elimineren en ervoor zorgen dat training elke keer consistent wordt uitgevoerd.
Eenvoudige, schaalbare online trainingshandleidingen voor snelgroeiende bedrijven. Je kunt op één plek processen, beleidsregels, rollen en verantwoordelijkheden documenteren, vervolgens de onboarding...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
3CX is een open standaard IP-telefooncentrale die out-of-the-box complete teamcommunicatie biedt. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector
3CX is een open standaard IP-telefooncentrale die out-of-the-box complete teamcommunicatie biedt. Geschikt voor elke bedrijfsomvang of sector. Met 3CX kan je team overal efficiënt werken. Videovergaderingen, livechat, mobiele apps en geavanceerde contactcenterfuncties zijn allemaal inbegrepen voor een fractie van de kosten. Kies ervoor om in je privécloudaccount te implementeren of laat 3CX je telefooncentrale voor je hosten. Wat je voorkeur ook heeft, je krijgt gegarandeerd een probleemloze oplossing.
3CX is een open standaard IP-telefooncentrale die out-of-the-box complete teamcommunicatie biedt. Geschikt voor elke bedrijfsomvang of sector. Met 3CX kan je team overal efficiënt werken. Videovergade...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Highfive is een gebruiksvriendelijke oplossing voor videoconferenties, met audio mogelijk gemaakt door Dolby Voice. Verbeter teamsamenwerking met Highfive
Highfive biedt hoogwaardige video- en webvergaderingen die teamsamenwerking en communicatie binnen je bedrijf mogelijk maken. Highfive is onlangs uitgeroepen tot een van de meest innovatieve bedrijven van Fast Company en biedt de sector de helderste audio, mogelijk gemaakt door Dolby Voice. Stel je een wereld voor waar vergaderingen altijd op tijd beginnen. Met Highfive is het mogelijk. Samenwerking wordt eenvoudig gemaakt zonder pincodes, wachtwoorden of dongles. Verbeter je teamcommunicatie en maak elke vergadering persoonlijk. Probeer het vandaag nog.
Highfive biedt hoogwaardige video- en webvergaderingen die teamsamenwerking en communicatie binnen je bedrijf mogelijk maken. Highfive is onlangs uitgeroepen tot een van de meest innovatieve...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Web conferencing tool that helps businesses streamline collaboration via instant messaging, voice/video calls, or group conversations.
Web conferencing tool that helps businesses streamline collaboration via instant messaging, voice/video calls, or group conversations.
Web conferencing tool that helps businesses streamline collaboration via instant messaging, voice/video calls, or group conversations.

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Een interne communicatietool waarmee je bericht meteen via video kan worden gedeeld.
Een interne communicatietool waarmee je bericht meteen via video kan worden gedeeld.
Een interne communicatietool waarmee je bericht meteen via video kan worden gedeeld.

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Vereenvoudig de communicatie en zorg dat alle neuzen dezelfde kant op staan met de gebruiksvriendelijke tools voor urenregistratie en projectmanagement van FunctionFox.
FunctionFox is gecreëerd door een reclamebureau voor reclamebureaus, grafische vormgevers en pr-bedrijven, interne creatieve teams en andere creatieve bedrijven en biedt tools voor urenregistratie en projectmanagement die eenvoudig in te stellen en uiterst gebruiksvriendelijk zijn. Is de teamcommunicatie een uitdaging? Gebruik de interne projectblogs om alles op één plek te bewaren en iedereen op dezelfde pagina te houden, zelfs wanneer je met meerdere projecten tegelijk bezig bent. Doorbreek de communicatiebarrières en probeer vandaag nog een gratis demo.
FunctionFox is gecreëerd door een reclamebureau voor reclamebureaus, grafische vormgevers en pr-bedrijven, interne creatieve teams en andere creatieve bedrijven en biedt tools voor urenregistratie en...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
MangoApps Team and Leverancier-samenwerkingsoplossing helpt je werknemers, leveranciers, klanten en partners om beter samen te werken.
MangoApps Team and Leverancier-samenwerkingsoplossing helpt je werknemers, leveranciers, klanten en partners om beter samen te werken. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector.
MangoApps Team and Leverancier-samenwerkingsoplossing helpt je werknemers, leveranciers, klanten en partners om beter samen te werken. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Gratis, open source systeem voor teamsamenwerking en communicatie, alternatief voor Slack. Lokaal of in de cloud gehost. Totale privacy.
Rocket.Chat is een sociaal netwerkplatform voor ondernemingen en teamsamenwerking dat een veilige chatomgeving biedt voor realtime communicatie op internet, desktop of mobiel. Het platform is een open source teamchat die alle organisaties de vrijheid geeft om hun communicatie met interne of externe cliënten te beheren en te centraliseren door de plek te kiezen waarop hun gegevens veilig gehost worden, en door te kiezen voor een volledig aanpasbare interface met een reeks plug-ins, thema's en onbeperkte integraties.
Rocket.Chat is een sociaal netwerkplatform voor ondernemingen en teamsamenwerking dat een veilige chatomgeving biedt voor realtime communicatie op internet, desktop of mobiel. Het platform is een...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Teams gebruiken productboard om input van collega's in de hele organisatie te benutten, en deze input te gebruiken om betere beslissingen te nemen.
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door moderne, klantgestuurde organisaties zoals Zendesk, UiPath, Avast en Envoy. Met zijn aanpasbare boards biedt productboard de juiste balans tussen begeleiding en flexibiliteit, zodat productteams kunnen begrijpen wat gebruikers echt nodig hebben, prioriteit kunnen geven aan wat ze als volgende moeten creëren en iedereen samen kunnen brengen rond de productstrategie.
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Een werkruimte met roadmaps, chat, documenten en meer.
Nifty centraliseert projectcommunicatie, planning en tracking in één gezamenlijke werkomgeving en biedt een panoramisch overzicht van al je projecten en teamtaken. Automatiseer je projectupdates en resource-inzichten met dynamische mijlpaalvoortgang op basis van taalvoltooiing. Met het beste van communicatie, taakbeheer, routekaarten, samenwerkingsdocumenten en bestandsbeheer in één tool kun je je werkdag en je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad!
Nifty centraliseert projectcommunicatie, planning en tracking in één gezamenlijke werkomgeving en biedt een panoramisch overzicht van al je projecten en teamtaken. Automatiseer je projectupdates en...

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren