Uitgelichte software
Software met meeste reviews
Bekijk de producten in de categorie Servicedesk software met de meeste reviews van onze gebruikers
Filterresultaten (49)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Prijsopties
49 resultaten
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig
...
Meer informatie
hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten.
Meer informatie over JIRA Service Management
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Vision Helpdesk's Servicedesk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer.
Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk's Service Desk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer.
De Service Desk-tool van Vision Helpdesk biedt functies zoals activabeheer,
...
Meer informatie
beheer van incident, probleem, verandering, vrijgave en implementatie, serviceverzoek, servicecatalogus, financieel beheer, product- en leveranciersbeheer en meer.
Vision Helpdesk wordt al sinds 2007 vertrouwd door meer dan 15.000 bedrijven over de hele wereld.
Meer informatie over Vision Helpdesk
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten.
Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één.
Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicati
...
Meer informatie
e tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen.
Belangrijkste kenmerken:
- Flexibele structuur voor middelenbeheer
- Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer
- E-mailintegratie
- Aangepaste soorten tickets
Meer informatie over Mint Service Desk
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie.
Meer informatie over HaloITSM
HaloITSM is een softwareoplossing voor de ITSM-service desk, speciaal ontworpen voor IT-servicebeheer. HaloITSM geeft je de kracht om alle IT-ondersteuning te beheren met krachtige ITIL-afgestemde
...
Meer informatie
out-of-the-box functionaliteit. Je kunt specifieke processen zoals verandering- en probleembeheer stroomlijnen en erover rapporteren. Afgestemd op je exacte vereisten, kan je IT afstemmen op de zakelijke behoeften in een allesomvattende, onbeperkte IT service desk-oplossing.
Meer informatie over HaloITSM
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
NinjaOne is een eenvoudige, alles-in-één oplossing voor IT-activiteiten die MSP's en IT-professionals graag gebruiken.
Meer informatie over NinjaOne
NinjaOne is een toonaangevende uniforme oplossing voor IT-activiteiten die de manier waarop IT-teams werken vereenvoudigt. Met NinjaOne kunnen MSP's en IT-afdelingen al hun taken voor eindpuntbeheer
...
Meer informatie
automatiseren, beheren en verhelpen binnen één snel, modern en intuïtief platform, waardoor de efficiëntie van technici en gebruikerstevredenheid worden verbeterd. NinjaOne ondersteunt meer dan 10.000 klanten over de hele wereld en staat consequent op de eerste plaats voor klantenondersteuning van wereldklasse. NinjaOne wordt erkend als de best beoordeelde software in zijn categorie.
Meer informatie over NinjaOne
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Creëer een klantengemeenschap, verhoog de klanttevredenheid en bereik succes.
Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent beschikt over een zeer snelle chatwidget. Verminder wachttijden van klanten, de werkdruk van je medewerkers en de tijd die wordt besteed aan het oplossen van tickets, met de klantenkennisban
...
Meer informatie
k. Ontdek meer dan 175 ondersteuningsfuncties, waaronder een uniforme inbox en een krachtig hybride ticketingsysteem. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist.
Meer informatie over LiveAgent
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Bitrix24 de populairste gratis oplossing voor service desk (helpdesk). Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies.
Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 de populairste gratis oplossing voor service desk (helpdesk). Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Dit gratis omnichannel contactcenter stelt
...
Meer informatie
je in staat om met je klanten te communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en mobiele berichtendiensten. Het is 100% gratis voor teams van maximaal 12 supportmedewerkers.
Meer informatie over Bitrix24
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
(Gamified helpdesk + middelenbeheer) - de complicaties = Freshservice. Bovendien is de servicedesk ook klaar voor ITIL!
Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITIL-helpdesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische
...
Meer informatie
detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Met andere functies zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en kennis, past Freshservice perfect bij de IT-managementbehoeften van jouw organisatie.
Meer informatie over Freshservice
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Beheer moeiteloos al je Service Desk-activiteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard.
Meer informatie over SysAid
SysAid's bekroonde Service Desk bevat alles wat je nodig hebt voor effectief IT-servicebeheer in één enkele ITIL-uitgelijnde oplossing. De ITSM van SysAid omvat een krachtige beheersmodule voor
...
Meer informatie
incident- en serviceaanvragen plus andere kernactiviteiten van ITIL, zoals probleembeheer en verandermanagement. Er zijn mogelijkheden inbegrepen voor activabeheer, samen met moderne must-haves voor IT-support zoals een zelfbedieningsportal voor eindgebruikers. Download vandaag nog een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen!
Meer informatie over SysAid
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Atera is de ultieme alles-in-één RMM-software voor MSP's en IT-professionals. Vaste kosten met een onbeperkt aantal apparaten, zo eenvoudig is het. Probeer het gratis.
Meer informatie over Atera
Atera is een cloudgebaseerd platform voor beheerde IT-diensten dat een krachtige en geïntegreerde oplossing biedt die is gebouwd voor MSP's, IT-consultants, VAR's (Value Added Reseller) en IT-afdeling
...
Meer informatie
en. Atera omvat: bewaking en beheer op afstand, netwerkdetectie, toegang op afstand, ticketingsysteem, PSA, rapporten, facturering en nog veel meer. Dankzij het disruptieve tariefmodel van Atera betalen gebruikers vaste maandelijkse kosten, inclusief een onbeperkt aantal apparaten en eindpunten, met vaste, transparante en voorspelbare prijzen. Probeer het 30 dagen helemaal gratis.
Meer informatie over Atera
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen.
Meer informatie over TOPdesk
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met gebruiksvriendelijke helpdesksoftware en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je om incidenten
...
Meer informatie
te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken TOPdesk al om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen.
Meer informatie over TOPdesk
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
ProProfs Help Desk is de ultieme tool voor klantenondersteuning waarmee bedrijven hun problemen onmiddellijk kunnen oplossen.
Meer informatie over ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk is een allround tool waarmee bedrijven alle processen voor klantenondersteuning eenvoudig kunnen stroomlijnen. Vanaf het moment dat een klant verbinding maakt met een ondersteunings
...
Meer informatie
medewerker tot het creëren van een ticket voor hun probleem en tot het toewijzen van het ticket wordt alles geregeld met ProProfs Help Desk.
Met een gedeelde inboxfunctie die samenwerking tussen ondersteuningsmedewerkers eenvoudig en efficiënt maakt. Deze tool wordt ook geleverd met een robuuste rapportagefunctie om de prestaties van medewerkers te controleren.
Meer informatie over ProProfs Help Desk
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Zendesk Support is de IT-servicedesk-software voor betere klantrelaties.
Zendesk Suite is de oplossing voor klantenservice die gemakkelijk te gebruiken is en meegroeit met je bedrijf. Gemiddeld verhogen bedrijven die Zendesk gebruiken de klanttevredenheid met 25% en de
...
Meer informatie
productiviteit van agenten met 30% - op elke schaal. Al je klant interacties leven in een enkele interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticket reacties en meer. Snel ingesteld en operationeel. Zendesk Suite omvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore en Sunshine Conversations.
Meer informatie over Zendesk Suite
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-onde
...
Meer informatie
rsteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort.
Meer informatie over TeamSupport
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Bereik snellere werkticket-oplossingen en verspil minder tijd aan het herhalen van dezelfde taak met de servicedesk die de meeste recensies en de hoogste beoordelingen heeft.
Samanage is de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden,
...
Meer informatie
rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere IT-diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes.
Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele
...
Meer informatie
minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis.
Meer informatie over Spiceworks
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een volledig webgebaseerde helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop,
...
Meer informatie
contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. ManageEngine ServiceDesk Plus is beschikbaar in zowel de normale editie als de ITIL-editie.
Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van
...
Meer informatie
indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist.
Meer informatie over Issuetrak
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is
...
Meer informatie
ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren.
Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren.
Meer informatie over Vivantio
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Aanpasbare oplossing omvat projectmanagement, CRM en servicedesk met geïntegreerde urenregistratie en facturering die vanuit dezelfde database worden uitgevoerd.
Autotask is alles-in-één online software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun IT-producten en -diensten kunnen verkopen, implementeren, beheren en factureren. De geïntegreerde modules van
...
Meer informatie
Autotask omvatten service desk, CRM/contactbeheer, outsourcing, projectmanagement, contractbeheer, urenregistratie, facturering, rapportage en bedrijfsanalyse - en ze draaien allemaal op dezelfde database, altijd en overal beschikbaar, overal waar je verbinding kunt maken met het internet.
Meer informatie over Autotask PSA
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
De BOSS Solutions Suite is een volledig geïntegreerde, op ITIL gebaseerde oplossing voor service desk/helpdesk en beheer van IT-middelen die zowel lokaal als in de cloud beschikbaar is. Het bevat
...
Meer informatie
capaciteiten voor het garanderen van een productieve en efficiënte externe werkervaring, waaronder een bekroonde gebruiksvriendelijke interface en een krachtige servicecatalogus. BOSS wordt door klanten hoog aangeschreven voor het bieden van een betaalbare ITSM-oplossing (IT Service Management) met een geweldige gebruikerservaring, een breed scala aan functies en uitstekende klantenondersteuning.
Meer informatie over BOSSDesk
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Bied incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde
...
Meer informatie
samenwerking tussen gebruikers, krachtige automatisering en slim ticketbeheer. Multi-tenant cloudgebaseerde SaaS of on-premises implementatie. 100% codevrije configuratie, grafische workflowbouwer met slepen en neerzetten, rapportage van bedrijfsanalyses, aangepaste dashboards, SLA's, e-mailticketing en gamification.
Meer informatie over InvGate Service Desk
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Volledig geïntegreerd Helpdesk-systeem voor kleine tot middelgrote bedrijven dat betaalbaar is en eenvoudig te installeren, configureren en gebruiken.
Volledig geïntegreerde helpdesk en IT Asset Management-systeem, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven als betaalbare optie, eenvoudig te installeren en configureren en gemakkelijk te
...
Meer informatie
gebruiken. Track-It! omvat modules voor helpdesk, middelenbeheer, verandermanagement, inkoop, zelfbediening, dashboards, rapportage, SLA's, bedrijfsregels en meer.
Meer informatie over Track-It!
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Een volledig managed service-beheerpakket, inclusief ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor servicedesks en helpdesks.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of
...
Meer informatie
specifieke beveiligingsvereisten op te nemen. Professionals in ITSM, klantenservice en bedrijfsbeveiliging gebruiken OTRS om hun communicatie te structureren en interne processen te stroomlijnen, zodat ze snel op elke situatie kunnen reageren en op een kosteneffectieve manier geweldige service kunnen bieden. Probeer nu de servicedesk-software.
Meer informatie over OTRS
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Het is voor elke IT-organisatie belangrijk om een hoog serviceniveau te bereiken terwijl aan de behoeften van de klant wordt voldaan. Daarom is er de intuïtieve, gebruiksvriendelijke Service Desk van
...
Meer informatie
Alloy Navigator, compleet met een goed geïntegreerde kennisbank en selfserviceportal. Koppel dat met Asset Management-integratie en de flexibele pracht van een intelligente workflow en je hebt een complete IT-beheeroplossing.
Meer informatie over Alloy Navigator
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Ondersteun, motiveer en converteer klanten op één platform. Software voor helpdesk- en klantcommunicatie die is ontworpen voor jouw bedrijf.
Re:amaze is een webgebaseerd platform voor helpdesk- en klantcommunicatie waarmee bedrijven klanten kunnen ondersteunen, betrokken kunnen maken en kunnen converteren. Re:amaze is uiterst schaalbaar
...
Meer informatie
en ontworpen met je klanten als uitgangspunt. Het biedt cruciale ondersteuningsfuncties zoals chat en automatische klantenbinding, en integraties voor je socialemedia-, mobiele en e-mailkanalen. Re:amaze biedt ook beheeroplossingen voor teamworkflows, gedeelde inboxen, veelgestelde vragen, rapportage en tevredenheidsonderzoeken.
Meer informatie over Re:amaze
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
ChangeGear van SunView Software levert enterprise-grade ITSM die snel te implementeren is, eenvoudig te configureren is en minder duur is om te onderhouden.
ChangeGear van SunView Software levert een robuuste ITSM (IT service management)-oplossing voor ondernemingen met geavanceerde functies voor servicebeheer, op ITIL gebaseerde modules, een AI- en
...
Meer informatie
machine learning-platform en meer. Krijg alles wat je nodig hebt om eenvoudig services voor IT en meer te bouwen, configureren, automatiseren en implementeren, zoals incidentbeheer, probleem, verandering, zelfbediening, HR Onboarding, voorzieningen en meer. Ga snel aan de slag met out-of-the-box essentials.
Meer informatie over ChangeGear
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
AzureDesk - Helpdesksoftware die bedrijven kunnen gebruiken voor een soepele levering van klantenondersteuning en helpdeskoplossing.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een
...
Meer informatie
helpdeskoplossing. Probeer azuredesk.co vandaag nog voor een gratis proefversie van 14 dagen. Het biedt een ticketingsysteem om ondersteuningsverzoeken te volgen, gestroomlijnde UI voor beheerdersaanvragen, externe integratie met JIRA, Olark, Slack, Charge Desk en veel andere software, rapportage, ticketvelden, UI met tabbladen, regels.
Meer informatie over AzureDesk
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Geef je werknemersefficiëntie een boost met intelligente en ITIL-gebaseerde service desk die wordt geleverd met vooraf gebouwde ITIL-sjablonen.
De SapphireIMS ITIL-gebaseerde ITSM-oplossing is een kant-en-klare oplossing die wordt geleverd met vooraf gebouwde ITIL-sjablonen die je ITSM-processen kunnen standaardiseren, digitaliseren en
...
Meer informatie
transformeren. SapphireIMS automatiseert en stelt je in staat om ITIL-best practices voor incidentbeheer, probleembeheer, change management en servicefulfillmentprocessen te implementeren om de servicelevering gestandaardiseerd en flexibel te maken. Met de Robotic Process Automation kan je de processen automatiseren en integreren met bedrijfstoepassingen.
Meer informatie over SapphireIMS
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Krachtige helpdeskticketing met systeem voor het beheren van ideeën. Tarieven vanaf $ 15 per maand.
Een krachtig ticketingsysteem voor de helpdesk. Tarieven vanaf $ 15 per maand. UseResponse kan worden gebruikt als een zelfgehoste oplossing die op je server of cloudoptie is geïnstalleerd en kan
...
Meer informatie
eenvoudig worden ingebed en geïmplementeerd.
Meer informatie over UseResponse
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Geproduceerd in Duitsland: EcholoN service desk-software. Flexibel, eenvoudig te implementeren, uitbreidbaar, aanpasbaar aan je behoeften.
Geproduceerd in Duitsland: EcholoN als service desk-software. De service desk van EcholoN integreert flexibel in je structuur en kan worden aangesloten op bestaande systemen (intranetsoftware,
...
Meer informatie
e-mailsysteem, database, etc.). Creëer, delegeer, prioriteer, volg, bekijk en beheer taken, processen, verzoeken van welke aard dan ook (softwarefouten, projecttaken, wijzigingsverzoeken, verbeteringen, enz.). Uitbreidbaar met andere handige modules, aanpasbaar aan je behoeften.
Meer informatie over EcholoN
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Een platform dat bedrijfsinzichten biedt via realtime verwerking, correlatie en intelligente visualisatie van IT-gegevens.
Motadata is een softwareplatform voor IT-analyse dat bedrijfsinzichten biedt door middel van realtime verwerking, correlatie en intelligente visualisatie van IT-netwerk- en beveiligingsinformatiegegev
...
Meer informatie
ens. Het verenigt traditioneel gescheiden functies voor beveiligingsactiviteiten en netwerkcontrole, -beheer en -analyse in één platform. Het heeft een plug-in-gestuurde architectuur die het in hoge mate aanpasbaar maakt volgens de klantvereisten. Motadata is een geregistreerd handelsmerk van Mindarray Systems Pvt. Limited.
Meer informatie over Motadata ServiceOps
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Van startups tot grote ondernemingen, meer dan 20.000 klanten vertrouwen op het webgebaseerde platform van Cayzu voor hun behoeften aan klantenondersteuning.
Dankzij het totaalplatform van Cayzu kunnen helpdeskmedewerkers, teams en workflows de klant op de eerste plaats zetten en merkfans ontwikkelen. Dit platform bevat alle moderne functies die je zou
...
Meer informatie
verwachten van een eersteklas oplossing, alleen maakt het ze gemakkelijker te gebruiken. Het platform werkt goed samen met bedrijven die zijn gericht op klantenservice. Automatiseer processen, communiceer overal waar je klanten zich ook bevinden, pas de ervaring aan en rapporteer over feedback en belangrijke statistieken. Het platform is ideaal voor teams met 10-50 medewerkers.
Meer informatie over Cayzu
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Maak het leven op het werk beter. Een snellere, meer eenvoudige manier om je ITSM-werkstromen te automatiseren, integreren en stroomlijnen zonder technische goeroes.
Hornbill Service Manager is een 100% codeloze omgeving, out-of-the-box werkstromen en krachtige procesautomatisering die een ITSM (Information Technology Service Management)-oplossing levert die
...
Meer informatie
binnen enkele weken operationeel is, tegen een fractie van de kosten.
Het configureren van Hornbill is eenvoudig. Zelfvoorzienende teams nemen het heft in eigen handen en passen de oplossing snel aan de behoeften van hun dienstverlening aan, zonder dat er ontwikkelaars of speciale middelen nodig zijn. Automatische software-updates bieden nieuwe functionaliteit, waardoor je service desk altijd de laatste versie is.
Meer informatie over Hornbill
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Online cloudgebaseerd ticketingsysteem voor helpdesks, ontworpen om jou voor één lage prijs alles te bieden wat je nodig hebt.
SeamlessDesk is betaalbare cloudgebaseerde helpdesksoftware waarmee je de ondersteuningsdoelen van je bedrijf kunt bereiken met intuïtieve software boordevol functies. In tegenstelling tot andere
...
Meer informatie
helpdesksoftware beperkt SeamlessDesk je niet met dure pakketplannen om de functies te kunnen krijgen die je wilt of nodig hebt. Dit product biedt onbeperkte toegang tot elke beschikbare productfunctie, ongeacht het pakket dat je kiest. Geef simpelweg aan hoeveel medewerkers je nodig hebt en klaar is Kees.
Meer informatie over SeamlessDesk
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Deepser is een service desk-oplossing die is ontwikkeld om ondersteuningsverzoeken, dagelijkse activiteiten en organisatieprocessen te optimaliseren.
Deepser is moderne service desk-software met een interactieve webinterface. Hiermee kun je de klantenondersteuning efficiënt beheren, het gebruik van bedrijfsmiddelen optimaliseren en tijd besparen.
...
Meer informatie
Dankzij Deepser kun je moeiteloos servicegegevens meten, prestaties controleren met rapporten en dashboards, KPI's respecteren en de klanttevredenheid verbeteren. De software is intuïtief en eenvoudig aan te passen, modulair en schaalbaar, handig en afgestemd op je behoeften.
Meer informatie over Deepser
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen.
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen. Vobe Custom biedt een reeks producten en sjablonen zoals:
- Vobe
...
Meer informatie
CRM;
- Vobe Workflow;
- Vobe Service;
- Vobe Unity;
- Vobe Prototyping.
- Vobe AVG;
- Vobe Planning.
- Vobe Automotive;
- Vobe Archiving;
- Vobe Asset Management;
- Vobe Medical en Portal;
- Vobe en nog veel meer.
Meer informatie over VobeSoft
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Trengo is het klantcontact platform dat alle communicatie kanalen samenbrengt in één duidelijk overzicht. Maak klantenservice makkelijk! Opgericht en opererend vanuit Nederland!
Trengo is het klantcontact platform dat alle communicatie kanalen samenbrengt in één duidelijk overzicht.
Antwoord klanten via traditionele kanalen zoals email, telefonie en SMS. Maar ook moderne
...
Meer informatie
kanalen zoals WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram DM's, Twitter, Live chat op je website, Google Business Messages, Telegram & WeChat. Allemaal vanuit één platform.
Werk samen met je team, automatiseer gesprekken met chatbots en meet klanttevredenheid via ieder klantcontact kanaal.
Maak klantenservice makkelijk!
Meer informatie over Trengo
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Knowledge Center centraliseert de kennis van je bedrijf en stelt medewerkers in staat om snelle, nauwkeurige en up-to-date ondersteuningsinformatie te verstrekken.
Knowledge Center is het toonaangevende kennisbeheerplatform voor contactcenters. Het platform ondersteunt je klantgerichte medewerkers met relevante, gemakkelijk te begrijpen kennis, zodat ze een
...
Meer informatie
betere, efficiëntere klantenservice kunnen bieden.
Het is moeilijker om met de enorme hoeveelheid informatie om te gaan dan om deze daadwerkelijk te vinden. Hoe kan het dat zoveel antwoorden binnen handbereik zijn, behalve wanneer je contact opneemt met de klantenservice? Het doel van dit platform is om klantenservice zo eenvoudig te maken als een Google-zoekopdracht.
Meer informatie over USU Knowledge Management
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Virima lost de moeilijkste kwesties van IT-middelen en servicemanagement op. Geen enkel ander platform biedt deze functies, flexibiliteit en waarde.
Virima biedt de beste ITAM- en ITSM-functies tegen een ongelooflijke prijs. Discovery-mogelijkheden met of zonder medewerkers. Automatische relatie- en afhankelijkheidsmapping. Inzichtelijke
...
Meer informatie
visualisaties en dashboards. PinkVERIFY CMDB- en ITSM-processen met een werkstroomgenerator. Te integreren met cloudproviders, hypervisors, netwerk en beveiliging, en zelfs ServiceNow. SaaS en plaatselijke implementaties. Duidelijke, moderne gebruikersinterface. Virima kan zoveel, dat je je zult afvragen waarom je er nog niet eerder van hebt gehoord!
Meer informatie over Virima
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Capacity is een veilig, AI-native platform voor het automatiseren van ondersteuning om jou en je team te helpen tijd te besparen en slimmer te werken.
Capacity is een veilig, AI-native platform voor het automatiseren van ondersteuning om jou en je team te helpen tijd te besparen en slimmer te werken.
Met de hulp van de allernieuwste AI wenden
...
Meer informatie
bedrijven zoals USA Mortgage, Newell Brands, Penguin Random House en nog veel meer zich tot Capacity voor hun behoeften op het gebied van kennis, helpdesk en workflowautomatisering. Duizenden medewerkers bij grote en kleine organisaties gebruiken Capacity om optimaal te werken. Bekijk vandaag nog wat Capacity voor jou, je klanten en je team kan doen.
Meer informatie over Capacity
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Canfigure is een modulaire IT-oplossing voor servicebeheer en activabeheer gebaseerd op de principes van een bibliotheek voor informatietechnologie-infrastructuur. Canfigure kan lokaal worden geïmplementeerd of in de cloud worden gehost.
Canfigure is ontworpen om een schaalbare, kosteneffectieve oplossing te bieden. Dankzij de bibliotheek met goed ontworpen modules is het mogelijk uitsluitend de functionaliteit te implementeren die
...
Meer informatie
je nodig hebt, en vervolgens uit te breiden in een tempo dat bij je past. De out-of-the-box functionaliteit bestaat uit ondersteuning voor geïntegreerde CMDB (Configuration Management Database), beheer van bedrijfsmiddelen, verandermanagement en service desk. Met de intuïtieve beheerfuncties kun je de database aanpassen en uitbreiden met alle configuratie-informatie die je wilt bijhouden.
Meer informatie over Canfigure
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
MSP Manager biedt webgebaseerde helpdesk- en factureringssoftware waarmee je je IT-servicebedrijf met maximale efficiëntie kunt besturen.
MSP Manager is een PSA voor helpdesk en facturering, exclusief ontworpen voor IT-serviceproviders. Het is een robuuste maar intuïtieve oplossing die helpt om uitstekende klantenservice te bieden en
...
Meer informatie
ongelooflijk efficiënt is. De mobiele app van MSP Manager biedt technici alle informatie die ze nodig hebben om tickets overal en altijd op te lossen. MSP Manager is een krachtige stand-alone oplossing of kan worden geïntegreerd met de RMM-producten van SolarWnds MSP, zodat je alle opties in één scherm hebt.
Meer informatie over MSP Manager
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
ScriptRunner is de toonaangevende alles-in-één oplossing voor PowerShell. Automatiseer en delegeer veel van je taken met PowerShell en ScriptRunner.
Maak PowerShell tot een echte oplossing. Voor jou en je team.
ScriptRunner gebruikt PowerShell om dagelijkse taken op een intelligente, eenvoudige en veilige manier te automatiseren en te delegeren.
...
Meer informatie
Vooral de taken die je van je eigenlijke werk afhouden. Het vereenvoudigt het gebruik van PowerShell voor beheerders, de servicedesk en eindgebruikers. Daardoor is ScriptRunner een essentieel onderdeel van een volledig geautomatiseerde IT-infrastructuur. Niet morgen, maar vandaag al.
Meer informatie over ScriptRunner
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Enterprise ITIL-servicedeskoplossing voor een lage MKB-prijs. Geavanceerd en rijk aan functies. GRATIS ITIL processjablonen beschikbaar.
Oplossing voor ITIL-servicebeheer. PinkVERIFY toegekend voor 10 processen. IncidentMonitor is een kant-en-klaar framework voor servicebeheer met meerdere gratis processjablonen. De toepassing biedt
...
Meer informatie
functies op Enterprise-niveau tegen een lage MKB-prijs. Alle processen kunnen eenvoudig worden aangepast met behulp van de grafische workflow en de slimme servicecatalogusontwerper. Er is geen codering nodig om de meest geavanceerde workflows en webformulieren te creëren. Er kunnen een onbeperkt aantal processen naast elkaar worden uitgevoerd, waardoor een daadwerkelijk gedeeld servicecentrum wordt gecreëerd.
Meer informatie over IncidentMonitor
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Het kan moeilijk zijn om je MSP-bedrijf in IT-diensten op te schalen. Computicate PSA maakt het eenvoudig - PSA-software vereenvoudigd
Computicate is een platform voor professional services automation voor ambitieuze managed services providers die willen groeien en diensten van wereldklasse willen leveren.
Bij het bereiken van dat
...
Meer informatie
doel is PSA veel meer dan de zoveelste module of softwaretool die tijdens het proces wordt gebruikt. Als PSA correct is geconfigureerd, maakt het je managed services betrouwbaar, efficiënt en klaar om op te schalen.
De toegevoegde waarde van Computicate is dat het dit op een eenvoudige manier gedaan kan krijgen.
Meer informatie over Computicate PSA
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden.
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde
...
Meer informatie
interface. Bedrijven die Halp gebruiken, profiteren van snellere responstijden, productievere operationele ondersteuningsteams en meer tevreden werknemers.
Halp functioneert als een op zichzelf staand ticketingsysteem of kan rechtstreeks worden geïntegreerd met Zendesk, Jira, ServiceNow en andere oudere ticketingsystemen.
Meer informatie over Halp
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Infinity ECM-platform - Bekroonde 15 in 1 business management software (CRM, DMS, BPM, CMS, ECM)
Infinity ECM is een bekroond platform voor bedrijfsmanagement dat een snelle digitale IT-transformatie voor ondernemingen biedt. Daarnaast bevat het meer dan 15 volledig geïntegreerde systemen en
...
Meer informatie
modulaire subsystemen die elk modern bedrijf nodig heeft.
Gecombineerd in één platform en één interface-oplossing, zoals: CRM, DMS, RMS+CMS, CMSx2, ITSM, EAM, KMS, BPM, GRC, IAM
Het Infinity ECM-platform heeft in 2017 de prestigieuze EuroCloud Europe Award for Best European System gewonnen.
Meer informatie over Infinity ECM
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning
Oplossing voor projectmanagement waarmee bedrijven projecten kunnen plannen, servicetickets kunnen beheren, resources kunnen toewijzen, offertes kunnen genereren en meer.
Een oplossing voor projectmanagement waarmee bedrijven projecten en taken kunnen plannen, servicetickets kunnen beheren, resources kunnen toewijzen, offertes kunnen genereren en overal en altijd
...
Meer informatie
realtime gegevensinvoer van hun projectmiddelen kunnen ontvangen.
Drive Lynx is gebouwd op een veilig, robuust platform en helpt je om nieuwe omzet te genereren en schaarse middelen te optimaliseren met behulp van realtime dashboards en aangepaste instellingen.
Het klantensuccesteam biedt persoonlijke sessies, een kenniscentrum voor tutorials en video's en Masterclass-webinars.
Meer informatie over Drive Lynx
Functies
- Beheer van IT-assets
- Kennisbankbeheer
- Veranderingsbeheer
- Incidentenbeheer
- Zelfserviceportal
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Mobiele toegang
- Klantenondersteuning