67 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over Jira Service Desk Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over Jira Service Desk
Vision Helpdesk's Service Desk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer. De Service Desk-tool van Vision Helpdesk biedt functies zoals activabeheer, beheer van incident, probleem, verandering, vrijgave en implementatie, serviceverzoek, servicecatalogus, financieel beheer, product- en leveranciersbeheer en meer. Vision Helpdesk wordt al sinds 2007 vertrouwd door meer dan 15.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk Vision Helpdesk's Servicedesk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer. Meer informatie over Vision Helpdesk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets Meer informatie over Mint Service Desk Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten. Meer informatie over Mint Service Desk
De IT-servicedesk-software van Zendesk brengt multi-channel ticketing en self-service portals van medewerkers op één plek samen. Ondersteuning maakt ITIL-processen eenvoudig mogelijk, zodat jij je aandacht kunt besteden aan de belangrijke zaken. En met de flexibiliteit en analyses beschik je over een systeem dat continue verbetering mogelijk maakt, het kernprincipe van ITIL. Ontdek waarom meer dan 200.000 organisaties in meer dan 160 landen voor Zendesk kiezen. Meer informatie over Zendesk De IT-servicedesk-software van Zendesk brengt multi-channel ticketing en self-service portals van medewerkers op één plek samen. Meer informatie over Zendesk
LiveAgent beschikt over een zeer snelle chatwidget. Verminder wachttijden van klanten, de werkdruk van je medewerkers en de tijd die wordt besteed aan het oplossen van tickets, met de klantenkennisbank. Ontdek meer dan 175 ondersteuningsfuncties, waaronder een uniforme inbox en een krachtig hybride ticketingsysteem. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Creëer een klantengemeenschap, verhoog de klanttevredenheid en bereik succes! Meer informatie over LiveAgent
Oplossing voor ITIL-servicebeheer. PinkVERIFY toegekend voor 10 processen. IncidentMonitor is een kant-en-klaar framework voor servicebeheer met meerdere gratis processjablonen. De toepassing biedt functies op Enterprise-niveau tegen een lage MKB-prijs. Alle processen kunnen eenvoudig worden aangepast met behulp van de grafische workflow en de slimme servicecatalogusontwerper. Er is geen codering nodig om de meest geavanceerde workflows en webformulieren te creëren. Er kunnen een onbeperkt aantal processen naast elkaar worden uitgevoerd, waardoor een daadwerkelijk gedeeld servicecentrum wordt gecreëerd. Meer informatie over IncidentMonitor Enterprise ITIL-servicedeskoplossing voor een lage MKB-prijs. Geavanceerd en rijk aan functies. GRATIS ITIL processjablonen beschikbaar. Meer informatie over IncidentMonitor
Bitrix24 de populairste gratis oplossing voor service desk (helpdesk). Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Dit gratis omnichannel contactcenter stelt je in staat om met je klanten te communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en mobiele berichten. 100% gratis voor teams met maximaal 12 ondersteuningsmedewerkers. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 de populairste gratis oplossing voor service desk (helpdesk). Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Meer informatie over Bitrix24
SysAid's bekroonde Service Desk bevat alles wat je nodig hebt voor effectief IT-servicebeheer in één enkele ITIL-uitgelijnde oplossing. De ITSM van SysAid omvat een krachtige beheersmodule voor incident- en serviceaanvragen plus andere kernactiviteiten van ITIL, zoals probleembeheer en verandermanagement. Er zijn mogelijkheden inbegrepen voor activabeheer, samen met moderne must-haves voor IT-support zoals een zelfbedieningsportal voor eindgebruikers. Download vandaag nog een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen! Meer informatie over SysAid Beheer moeiteloos al je Service Desk-activiteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
Deepser is moderne service desk-software met een interactieve webinterface. Hiermee kun je de klantenondersteuning efficiënt beheren, het gebruik van bedrijfsmiddelen optimaliseren en tijd besparen. Dankzij Deepser kun je moeiteloos servicegegevens meten, prestaties controleren met rapporten en dashboards, KPI's respecteren en de klanttevredenheid verbeteren. De software is intuïtief en eenvoudig aan te passen, modulair en schaalbaar, handig en afgestemd op je behoeften. Meer informatie over Deepser Deepser is een service desk-oplossing die is ontwikkeld om ondersteuningsverzoeken, dagelijkse activiteiten en organisatieprocessen te optimaliseren. Meer informatie over Deepser
Freshservice is een online ITIL-helpdesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Met andere functies zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en kennis, past Freshservice perfect bij de IT-managementbehoeften van jouw organisatie. Meer informatie over Freshservice (Gamified helpdesk + middelenbeheer) - de complicaties = Freshservice. Bovendien is de servicedesk ook klaar voor ITIL! Meer informatie over Freshservice
Atera is een cloudgebaseerd IT-beheerplatform dat een alles-in-één oplossing biedt voor MSP's en IT-ondersteunend personeel. Atera biedt RMM, PSA en helpdesk en externe toegang in één krachtige oplossing. Het innovatieve platform van Atera is eenvoudig in gebruik, waardoor je het snel onder de knie krijgt. Het disruptieve prijsmodel van Atera stelt gebruikers in staat om per technicus te betalen met onbeperkte aantallen agents, en zo transparante en voorspelbare prijzen te bieden. Atera biedt een gratis proefperiode van 30 dagen, dus meld je nu aan en begin meteen! Meer informatie over Atera Remote Monitoring Management (RMM), Professional Services Automation (PSA) en bediening op afstand: het allerbeste van IT op één plek. Meer informatie over Atera
Trengo verbetert de productiviteit van teams en zorgt voor efficiënte klancommunicatie door alle communicatiekanalen te koppelen in één inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, WhatsApp, sms, telefonie, livechat en nog veel meer op één centrale plek. Meer informatie over Trengo Biedt een inbox voor bedrijven om op één centrale plek efficiënt met hun klanten te communiceren via verschillende communicatiekanalen. Meer informatie over Trengo
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde interface. Bedrijven die Halp gebruiken, profiteren van snellere responstijden, productievere operationele ondersteuningsteams en meer tevreden werknemers. Halp functioneert als een op zichzelf staand ticketingsysteem of kan rechtstreeks worden geïntegreerd met Zendesk, Jira, ServiceNow en andere oudere ticketingsystemen. Meer informatie over Halp Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden. Meer informatie over Halp
Samanage is de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere IT-diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Bereik snellere werkticket-oplossingen en verspil minder tijd aan het herhalen van dezelfde taak met de servicedesk die de meeste recensies en de hoogste beoordelingen heeft.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Webgebaseerde ITSM-oplossing die servicebeheer biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience including an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. The BOSS Solutions Suite is an award winning fully integrated Help Desk / ITSM solution available both on the Cloud and On-Premise.
InvGate Service Desk is a web-based ITIL ready solution with an unprecedented user interface. Offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automation & smart ticket management. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop graphical workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing and Gamification. Intuitive web-based service desk software to manage, analyze, and automate your IT service support.
Volledig geïntegreerde helpdesk en IT Asset Management-systeem, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven als betaalbare optie, eenvoudig te installeren en configureren en gemakkelijk te gebruiken. Track-It! omvat modules voor helpdesk, middelenbeheer, verandermanagement, inkoop, zelfbediening, dashboards, rapportage, SLA's, bedrijfsregels en meer. Volledig geïntegreerd Helpdesk-systeem voor kleine tot middelgrote bedrijven dat betaalbaar is en eenvoudig te installeren, configureren en gebruiken.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of specifieke beveiligingsvereisten op te nemen. Professionals in ITSM, klantenservice en bedrijfsbeveiliging gebruiken OTRS om hun communicatie te structureren en interne processen te stroomlijnen, zodat ze snel op elke situatie kunnen reageren en op een kosteneffectieve manier geweldige service kunnen bieden. Probeer nu de servicedesk-software. Een volledig managed service-beheerpakket, inclusief ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor servicedesks en helpdesks.
Re:amaze is a web based helpdesk and customer communications platform to help businesses support, engage, and convert customers. Built for high-scalability and designed with your customers in mind, Re:amaze provides crucial support features like chat and automatic customer engagement as well as integrations for your social media, mobile, and email channels. Re:amaze also offers management solutions for team workflows, shared inboxes, FAQ, reporting, and satisfaction surveys. Support, engage, and convert customers on a single platform. Helpdesk and customer communications software designed for your business.
ChangeGear van SunView Software levert een robuuste ITSM (IT service management)-oplossing voor ondernemingen met geavanceerde functies voor servicebeheer, op ITIL gebaseerde modules, een AI- en machine learning-platform en meer. Krijg alles wat je nodig hebt om eenvoudig services voor IT en meer te bouwen, configureren, automatiseren en implementeren, zoals incidentbeheer, probleem, verandering, zelfbediening, HR Onboarding, voorzieningen en meer. Ga snel aan de slag met out-of-the-box essentials. ChangeGear van SunView Software levert enterprise-grade ITSM die snel te implementeren is, eenvoudig te configureren is en minder duur is om te onderhouden.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een helpdeskoplossing. Probeer azuredesk.co vandaag nog voor een gratis proefversie van 14 dagen. Het biedt een ticketingsysteem om ondersteuningsverzoeken te volgen, gestroomlijnde UI voor beheerdersaanvragen, externe integratie met JIRA, Olark, Slack, Charge Desk en veel andere software, rapportage, ticketvelden, UI met tabbladen, regels. AzureDesk - Helpdesksoftware die bedrijven kunnen gebruiken voor een soepele levering van klantenondersteuning en helpdeskoplossing.
Het is voor elke IT-organisatie belangrijk om een hoog serviceniveau te bereiken terwijl aan de behoeften van de klant wordt voldaan. Daarom is er de intuïtieve, gebruiksvriendelijke Service Desk van Alloy Navigator, compleet met een goed geïntegreerde kennisbank en selfserviceportal. Koppel dat met Asset Management-integratie en de flexibele pracht van een intelligente workflow en je hebt een complete IT-beheeroplossing. Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
De SapphireIMS ITIL-gebaseerde ITSM-oplossing is een kant-en-klare oplossing die wordt geleverd met vooraf gebouwde ITIL-sjablonen die je ITSM-processen kunnen standaardiseren, digitaliseren en transformeren. SapphireIMS automatiseert en stelt je in staat om ITIL-best practices voor incidentbeheer, probleembeheer, change management en servicefulfillmentprocessen te implementeren om de servicelevering gestandaardiseerd en flexibel te maken. Met de Robotic Process Automation kan je de processen automatiseren en integreren met bedrijfstoepassingen. Geef je werknemersefficiëntie een boost met intelligente en ITIL-gebaseerde service desk die wordt geleverd met vooraf gebouwde ITIL-sjablonen.
Hornbill Service Manager's 100% codeless environment, out-of-the-box workflows, and powerful process automation delivers an ITSM solution that is up-and-running in weeks, at a fraction of the cost. Configuring Hornbill is simple. Self-sufficient teams can take ownership, and rapidly adapt the solution to their service delivery needs, without developers or dedicated resources. Automatic software updates deliver new functionality, keeping your Service Desk on the latest version. Make life at work better. A faster, easier way to automate, integrate, and streamline your ITSM workflows without technical gurus.
SeamlessDesk is betaalbare cloudgebaseerde helpdesksoftware waarmee je de ondersteuningsdoelen van je bedrijf kunt bereiken met intuïtieve software boordevol functies. In tegenstelling tot andere helpdesksoftware beperkt SeamlessDesk je niet met dure pakketplannen om de functies te kunnen krijgen die je wilt of nodig hebt. Dit product biedt onbeperkte toegang tot elke beschikbare productfunctie, ongeacht het pakket dat je kiest. Geef simpelweg aan hoeveel medewerkers je nodig hebt en klaar is Kees. Online cloudgebaseerd ticketingsysteem voor helpdesks, ontworpen om jou voor één lage prijs alles te bieden wat je nodig hebt.
Wix Answers service desk solution offers multiple touchpoints of communication between customers and support agents, all consolidated under one platform. Wix Answers helps customers resolve issues through support channels, create and manage internal knowledge and offers self-service for customers who want to get answers by themselves. Wix Answers also provides built-in analytics on support org. efficiency, third-party integrations such as Slack, Jira, Hubspot, Salesforce and more. Wix Answers is a service desk consolidating all support channels in one place¿to increase agent efficiency and customer satisfaction.
A ticket management, team management, contract management, and remote management, monitoring solution that help in productivity and control of IT assets for service providers, software houses and internal IT Departments. Set your own brand, color and url at our white label plan to give more confidence to your customers. Some off tools are Remote Access, Password Safe, Monitoring, chat, app mobile and other A ticket management and RMM solution helps in productivity and control of IT assets for service providers and internal
Knowledge Center is het toonaangevende kennisbeheerplatform voor contactcenters. Het platform ondersteunt je klantgerichte medewerkers met relevante, gemakkelijk te begrijpen kennis, zodat ze een betere, efficiëntere klantenservice kunnen bieden. Het is moeilijker om met de enorme hoeveelheid informatie om te gaan dan om deze daadwerkelijk te vinden. Hoe kan het dat zoveel antwoorden binnen handbereik zijn, behalve wanneer je contact opneemt met de klantenservice? Het doel van dit platform is om klantenservice zo eenvoudig te maken als een Google-zoekopdracht. Knowledge Center centraliseert de kennis van je bedrijf en stelt medewerkers in staat om snelle, nauwkeurige en up-to-date ondersteuningsinformatie te verstrekken.
Canfigure has been designed to provide a scalable, cost effective solution. Its library of well-designed modules enables you to implement only the functionality you require, and then expand at a pace that suits you. The out-of-the-box functionality includes support for integrated CMDB, Asset Management, Change Management and Service Desk. The intuitive administrative functions enable you to customize and expand the database to incorporate any configuration information you may wish to track. Canfigure is a modular ITSM and ITAM solution based on ITIL principles. Canfigure can be deployed on premise or cloud hosted.
Capacity is a new kind of helpdesk, powered by artificial intelligence, that automates support for your customers and employees. The Capacity AI continuously learns from organizational knowledge and the interactions within your business to automate processes and decisions. Capacity is a new kind of helpdesk, powered by artificial intelligence, that automates support for your customers and employees.
Returns (RMA) and Service Management for manufacturers with warranty checking, serial number checking, claims management, tickets, and free customer portal. In-house repair teams of manufacturers use RenewityRMA to manage and track RMAs and repairs and service requests. RenewityRMA allows the service team to define and quickly implement their specific/unique returns and service management processes, themselves, without programming. RenewityRMA is a complete online portal for product service. Returns, RMA, Repair and Service Management Software for In-house product service teams - easily configure to your process/data
Made in Germany: Echolon as service desk software. The EcholoN Service Desk integrates flexibly into your structure and can be connected to existing systems (intranet software, e-mail system, database, etc.). Create, delegate, prioritize, track, review and manage tasks, processes, requests of any kind (software bugs, project tasks, change requests, enhancements, etc.). Expandable with further useful modules, adaptable to your needs. Made in Germany: Echolon Service Desk Software. Flexible, easy to implement, expandable, adaptable to your needs.
Maak PowerShell tot een echte oplossing. Voor jou en je team. ScriptRunner gebruikt PowerShell om dagelijkse taken op een intelligente, eenvoudige en veilige manier te automatiseren en te delegeren. Vooral de taken die je van je eigenlijke werk afhouden. Het vereenvoudigt het gebruik van PowerShell voor beheerders, de servicedesk en eindgebruikers. Daardoor is ScriptRunner een essentieel onderdeel van een volledig geautomatiseerde IT-infrastructuur. Niet morgen, maar vandaag al. ScriptRunner is de toonaangevende alles-in-één oplossing voor PowerShell. Automatiseer en delegeer veel van je taken met PowerShell en ScriptRunner.
All IT processes in one tool: ideas, projects, tasks, requirements, testing, and support. Enterprise ServiceDesk solution with nice interface for business users and very flexible open architecture for IT departments
Halo Service Desk is a service desk software solution, designed to be used by anyone. With out-of-the-box functionality such as Incident Management, SLAs, change and project management and real-time project dashboards. Easily customisable, you will be able to stay in sync with one centralised system whilst aligning IT to the business needs. Halo Service Desk is a service desk software solution, designed to be used by anyone.
Computicate is the Professional Service Automation platform for ambitious Managed Service Providers (MSPs), that aim to grow and deliver world class services. In achieving that goal, PSA is much more than just another module or software tool used along the way. Configured properly, PSA makes your Managed Services operation dependable, efficient and ready to scale. Getting this done, the easy way, is exactly where Computicate makes the difference. Scaling your IT Service MSP business can be hard. Computicate PSA makes is easy - PSA software simplified
Hundreds of government entities and call centers across the country use our citizen request management software (QAlert) to improve citizen service, increase efficiency, re-engineer processes, and measure performance, making QScend Technologies, Inc. the preferred provider of CRM/311 software in the U.S. CRM/311 cloud-based software solution suite, complete with web-app, mobile-app, internal workflow, knowledgebase, and robust reporting.
Milldesk is a complete software that brings together the best help desk and service desk functions. It is a technical support system aligned with the best practices of ITIL and created with emphasis on the best usability concepts, providing greater agility and organization in ticket management. The Milldesk Software customer service tool offers features such as workflow, IT asset management, incidents management, problem management, changes management, service catalog, knowledge base, SLA. Help Desk software with emphasis on the best usability concepts, providing greater agility and organization in ticket management.
Infinity ECM is an Award-winning Business Management platform that brings a fast IT digital enterprise transformation and includes 15+ fully integrated systems modular subsystems that every modern business needs. Combines in one platform & one interface solutions such as: CRM, DMS, RMS+CMS, CMSx2, ITSM, EAM, KMS, BPM, GRC, IAM The Infinity ECM platform has won the prestigious EuroCloud Europe Award for Best European System for 2017. Infinity ECM platform - Award Winning 15 in 1 Business Management Software (CRM, DMS, BPM, CMS, ECM)
ProProfs Help Desk is een allround tool waarmee bedrijven alle processen voor klantenondersteuning eenvoudig kunnen stroomlijnen. Vanaf het moment dat een klant verbinding maakt met een ondersteuningsmedewerker tot het creëren van een ticket voor hun probleem en tot het toewijzen van het ticket wordt alles geregeld met ProProfs Help Desk. Met een gedeelde inboxfunctie die samenwerking tussen ondersteuningsmedewerkers eenvoudig en efficiënt maakt. Deze tool wordt ook geleverd met een robuuste rapportagefunctie om de prestaties van medewerkers te controleren. ProProfs Help Desk is de ultieme tool voor klantenondersteuning waarmee bedrijven hun problemen onmiddellijk kunnen oplossen.
Allows you to automatically create a dynamic knowledge base and provide access to it via the corporate website or intranet. HelpdeskAdvanced is a Service Desk solution, based on the principle of process automation, supporting the different strategic scenarios of service governance through the automation and enhanced configurability of IT and Business processes. Allows you to automatically create a dynamic knowledge base and provide access to it via the corporate website or intranet.
Help desk software that enables client partners to resolve clients queries. The software can be deployed on-premise or in the cloud. Help desk software that enables client partners to resolve clients queries. The software can be deployed on-premise or in the cloud.
Improve your customer service with the help desk solution that integrates multiple channels and manages all communication in one place. Improve your customer service with the help desk solution that integrates multiple channels and manages all communication in one place.
Eccentex AppBase is a low-code platform for digital apps. Its flexible, cloud-architected software empowers people to rapidly deploy and easily extend and change applications to meet strategic business needs. Over its history, Eccentex has delivered award-winning capabilities in case management and business process automation (BPM) powered by robotics and advanced document management, to help the worlds leading brands and governments achieve breakthrough results. Eccentex provides a low-code platform that enables brands and governments to rapidly develop powerful digital applications.
ITSM solution that integrates asset management, task scheduling, ticketing, and more. ITSM solution that integrates asset management, task scheduling, ticketing, and more.
Back is a collaboration and automation platform that enables internal service and business operations teams (like HR, Finance, IT, and others) to provide the most modern employee experience, through multiple channels, and save time for higher-value tasks along the way through automation. Back is the first platform designed from the ground up for the easiest and fastest use in non-technical and IT teams. Optimize and automate workplace request on one intuitive platform
(0 reviews)
Bekijk profiel
Sunrise IT Service Management software delivers an end-to-end capability to truly support the goals of your organisation not just your IT department. Sunrise ITSM contains over 30 different services designed to manage todays IT department. Sunrises highly configurable software platform means that these services can be readily changed and personalised to meet the requirements of individual organisations. Read customer testimonials and watch use case and demo videos at www.sunrisesoftware.com Easy to use, adaptable and proven at hundreds of customers - take full control of IT operations & offer exceptional customer service.

SQM

(0 reviews)
Bekijk profiel
Assign, plan, organize and manage internal or external service requests and tasks. Assign, plan, organize and manage internal or external service requests and tasks.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Customer support software that organizes, separates, and ends calls in a few clicks. Customer support software that organizes, separates, and ends calls in a few clicks.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Service and help desk automation for your company that allows you to easily track how your agents are performing. Service and help desk automation for your company that allows you to easily track how your agents are performing.
Helps you manage services by taking a lifecycle approach to IT service management, offering consistent improvement. Helps you manage services by taking a lifecycle approach to IT service management, offering consistent improvement.
(0 reviews)
Bekijk profiel
A complete and easily accessible solution that complies with ITIL practices. Only available in French. A complete and easily accessible solution that complies with ITIL practices. Only available in French.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making. Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making.
SP Employee Self-Service Portal turns Office 365 and SharePoint into a next generation portal application, designed to make employees more self-sufficient, automate process flow and shorten cycle times. SP Employee Self-Service Portal provides employee services such as: Central Help Desk (routes to departments) Document Central (policies, forms, other organizational documents) Service Central (central point for frequently used business processes) Employee Directory An out-of-the-box, naive SharePoint, no-code Employee Self Service solution on Office 365, that is 100% customizable.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Manistocrat offers you fully transparent location-based options as customers Manistocrat offers you fully transparent location-based options as customers
(0 reviews)
Bekijk profiel
Self-hosted support ticket application.It handles support tickets, manages email tickets, and collects any payment. Self-hosted support ticket application.It handles support tickets, manages email tickets, and collects any payment.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Web-based solution for businesses that helps manage escalations and tickets which requires input from multiple vendors. Web-based solution for businesses that helps manage escalations and tickets which requires input from multiple vendors.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Help desk tool that helps manage changes & problems across IT processes via custom service agreements, automated workflows and more. Help desk tool that helps manage changes & problems across IT processes via custom service agreements, automated workflows and more.
The password enforcer implements a domain-wide corporate password policy, for example minimum password length, minimum digits and minimum lowercase characters. Sysgem Password Policy Enforcer is part of the Sysgem Password Management Suite. Enforces extended password rules and policies across OpenVMS, IBM i, Windows, UNIX/Linux
(0 reviews)
Bekijk profiel
T-HelpDesk is a powerful yet user-friendly ticketing system software. T-HelpDesk maximizes the management efficiency of the offered services thanks to its intuitive interfaces and to features of ServiceDesk, HelpDesk, IT Ticketing and Asset Management softwares in a single environment. T-HelpDesk supports multi-channel services for customers or internal staff, departmental services (IT, Production, Design, ..), SLA, API, SSO, multi-role, and much more. Can be integrated with T-Kanban and T-PPM. ServiceDesk, HelpDesk, IT Ticketing and Asset Management software. Supports multichannel services, SLA, KB, multirole, alerts and more.
(0 reviews)
Bekijk profiel
AskMe Desk is the Service Management platform that allows you to design, govern and control workflows in multiple business areas with the aim of improving staff productivity, reducing costs, and making the whole organization much more Efficient. Desk allows classification, tracking, and control of service levels of any business process. It perfectly meets the needs of medium and large organizations. A Service Management ready to respond to the needs of customers and business users where everything is under control and efficiency is
No matter whether you are looking for a pure trouble ticketing, an ITSM software or even Full-Service Management, HEINZELMANN adapts individually to the needs and service processes of your company through its modular structure. It is compliant with ITIL and ISIS12 and can be used throughout the company. > Web-based self-service portal > Workflow Management > Customizing can be carried out largely independently > Support of IT and non-IT assets > E-mail interface > High integration capability No matter whether you are looking for a pure trouble ticketing, an ITSM software or even Full-Service Management -> HEINZELMANN adapts
Provides multi pronged approach to reduce support tickets at source. Provides multi pronged approach to reduce support tickets at source.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Enterprise Service Desk, IT & Non-IT Asset Management, and Software Compliances Management with Integrated BOT. Most advanced application platform with 350+ APIs, AI & ML Capabilities. On-demand customization capability to meet the unique business requirement ITIL Processes (Incident, Request, Problem, Change, SLA, Preventive, Feedback, IT & Non-IT Assets, HW/SW discovery, Patches Information, Software Metering & compliances, Consumables, Custom Reports & Dashboards) Enterprise Service Desk, IT & Non-IT Asset Mgmt / Software Mgmt / Integrated AI & ML Bot / On-demand Customization / 350+ APIs