Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Servicedesk software

Servicedesk software fungeert als als één enkel aanspreekpunt voor IT-ondersteuningspersoneel en gebruikers van IT-oplossingen. De software helpt bij het beheer van incidenten, toegang tot de selfservice portal, verwerking van supporttickets, verandermanagement en meer. Gebruik Capterra om de juiste servicedesk tool voor jouw organisatie in België te vinden.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Servicedesk software met de meeste reviews van onze gebruikers

64 resultaten

IT-servicemanagementoplossing die een gebruiksklare ITSM-tool combineert met interne experts – hier om service mogelijk te maken sinds 1993. Meer informatie over TOPdesk
TOPdesk is de enige ITSM-tool die een snelle implementatie combineert met persoonlijke begeleiding. Begin met gebruiksvriendelijke functies en best practices om tickets te beheren, assets te volgen en kennis te delen, zodat je eindgebruikers elke dag 5-sterren service ervaren. Dankzij onze stapsgewijze aanpak kunnen zelfs drukke serviceteams de chaos overwinnen en tijd vinden voor verbeteringen. Je hebt geen programmeerexpert nodig om de tool te onderhouden – beloofd. Meer hulp nodig? Onze 900 interne specialisten zijn slechts een telefoontje verwijderd. Meer informatie over TOPdesk

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
NinjaOne automatiseert IT en stelt meer dan 17.000 teams in staat om hun productiviteit te verhogen, risico's te verminderen en IT-beheer eenvoudig en efficiënt uit te voeren. Meer informatie over NinjaOne
NinjaOne is een alles-in-een IT Management Platform dat de manier waarop IT-teams werken vereenvoudigt.. Met NinjaOne kunnen MSP's en IT-afdelingen al hun taken voor eindpuntbeheer automatiseren, beheren en verhelpen binnen één snel, modern en intuïtief platform, waardoor de efficiëntie van technici en gebruikerstevredenheid worden verbeterd. NinjaOne ondersteunt meer dan 13.000 klanten over de hele wereld en staat consequent op de eerste plaats voor klantenondersteuning van wereldklasse. NinjaOne wordt erkend als de best beoordeelde software in haar categorie. Meer informatie over NinjaOne

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM
HaloITSM is een softwareoplossing voor de ITSM-service desk, speciaal ontworpen voor IT-servicebeheer. HaloITSM geeft je de kracht om alle IT-ondersteuning te beheren met krachtige ITIL-afgestemde out-of-the-box functionaliteit. Je kunt specifieke processen zoals verandering- en probleembeheer stroomlijnen en erover rapporteren. Afgestemd op je exacte vereisten, kan je IT afstemmen op de zakelijke behoeften in een allesomvattende, onbeperkte IT service desk-oplossing. Meer informatie over HaloITSM

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Creëer een klantengemeenschap, verhoog de klanttevredenheid en bereik succes. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent beschikt over een zeer snelle chatwidget. Verminder wachttijden van klanten, de werkdruk van je medewerkers en de tijd die wordt besteed aan het oplossen van tickets, met de klantenkennisbank. Ontdek meer dan 175 ondersteuningsfuncties, waaronder een uniforme inbox en een krachtig hybride ticketingsysteem. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
(Gamified helpdesk + middelenbeheer) - de complicaties = Freshservice. Bovendien is de servicedesk ook klaar voor ITIL! Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITIL-helpdesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Met andere functies zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en kennis, past Freshservice perfect bij de IT-managementbehoeften van jouw organisatie. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
Atera is de ultieme alles-in-één-servicedeskoplossing voor MSP's en IT-professionals. Alles wat je nodig hebt op één plek. Probeer het nu gratis. Meer informatie over Atera
Het alles-in-één-servicedesk- en RMM-platform van Atera is specifiek afgestemd op IT-professionals om hun dagelijkse werk end-to-end te stroomlijnen en te beheren. Het platform omvat servicedesk, intelligente en AI-gestuurde ticketing, IT-automatisering en rapportage, en dit alles met een gecentraliseerd en geïntegreerd dashboard. Met het pay-per-tech-model kunnen IT-teams en MSP's hun activiteiten optimaliseren en schalen over een onbeperkt aantal apparaten, en daarbij vervelende taken verminderen, zodat ze zich kunnen concentreren op het werk dat er het meest toe doet. Meer informatie over Atera

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
Zendesk Support is de IT-servicedesk-software voor betere klantrelaties.
Zendesk Suite is de oplossing voor klantenservice die gemakkelijk te gebruiken is en meegroeit met je bedrijf. Gemiddeld verhogen bedrijven die Zendesk gebruiken de klanttevredenheid met 25% en de productiviteit van agenten met 30% - op elke schaal. Al je klant interacties leven in een enkele interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticket reacties en meer. Snel ingesteld en operationeel. Zendesk Suite omvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore en Sunshine Conversations. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder.
Zoho Desk de web-based klantenservice software van Zoho die bedrijven helpt bij het leveren van goede klantervaringen. Het doel is om klanten tevredener, agenten zelfstandiger en bedrijven gezonder te maken. Met Zoho Desk kunt u omnichannel support leveren, de productiviteit van agenten verbeteren, krachtige AI-mogelijkheden gebruiken, alledaagse taken automatiseren, live inzichten in prestaties krijgen en diepgaand integreren met diverse apps - en dat alles zonder een fortuin uit te geven. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
Bitrix24 is een gratis oplossing voor servicedesks (helpdesks) die door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies.
Bitrix24 is een gratis oplossing voor servicedesks (helpdesks) die door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Met dit gratis omnichannel contactcenter kun je met je klanten communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en mobiele berichten. 100% gratis voor een onbeperkt aantal gebruikers. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
Bereik snellere werkticket-oplossingen en verspil minder tijd aan het herhalen van dezelfde taak met de servicedesk die de meeste recensies en de hoogste beoordelingen heeft.
Samanage is de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere IT-diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Spiceworks Cloud Help Desk

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
Beheer moeiteloos al je Service Desk-activiteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard.
SysAid's bekroonde Service Desk bevat alles wat je nodig hebt voor effectief IT-servicebeheer in één enkele ITIL-uitgelijnde oplossing. De ITSM van SysAid omvat een krachtige beheersmodule voor incident- en serviceaanvragen plus andere kernactiviteiten van ITIL, zoals probleembeheer en verandermanagement. Er zijn mogelijkheden inbegrepen voor activabeheer, samen met moderne must-haves voor IT-support zoals een zelfbedieningsportal voor eindgebruikers. Download vandaag nog een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen! Meer informatie over SysAid

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een volledig webgebaseerde helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. ManageEngine ServiceDesk Plus is beschikbaar in zowel de normale editie als de ITIL-editie. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
Optimaliseer de servicedesk. AI-gestuurde urenregistratie, betrouwbare gegevens, naadloze activiteiten. Houd moeiteloos de ondersteuningstijd bij.
Verbeter je servicedeskactiviteiten met urenstaten van Tempo, de app voor urenregistratie in Jira. Maak gebruik van AI-gestuurde, geautomatiseerde urenregistratie om waardevolle inzichten te verkrijgen. Produceer betrouwbare gegevens voor rapportage, facturering en boekhouding, waardoor het servicedeskbeheer wordt gestroomlijnd. Houd moeiteloos de tijd voor ondersteuningsactiviteiten bij, verbeter de acceptatie door gebruikers en verbeter de zichtbaarheid voor efficiënte servicedeskactiviteiten. Neem gegevensgestuurde beslissingen, meet de prestaties nauwkeurig en bied uitzonderlijke klantenondersteuning. Meer informatie over Tempo Timesheets

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
Alles wat je service desk nodig heeft om tickets snel en gemakkelijk te sorteren en op te lossen. Ondersteund door toonaangevende, 24/7 technische ondersteuning
Wordt je service desk overspoeld met verzoeken vanuit alle kanten? Werk slimmer, werk tevredener en beheer het allemaal met geautomatiseerde service desksoftware die is ontworpen om tickets te ontvangen en te sorteren op één centrale locatie. Met tijdigheid, transparantie en volledig probleemoverzicht kunnen jij en je klanten altijd en overal op schema blijven. Meer informatie over Issuetrak

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub.
De klantenservicesoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je het volgende: een helpdesk die is ontworpen om te zorgen dat jij goed georganiseerd blijft en je klanten succesvol zijn; een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; feedback, enquêtes en inzichten van klanten die zijn ontworpen zodat jij een vinger aan de pols van klanttevredenheid kunt houden; en tot slot rapportage en automatisering binnen alle tools om te helpen bij het opschalen en verbeteren van positieve resultaten. Meer informatie over HubSpot Service Hub

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
Aanpasbare oplossing omvat projectmanagement, CRM en servicedesk met geïntegreerde urenregistratie en facturering die vanuit dezelfde database worden uitgevoerd.
Autotask is alles-in-één online software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun IT-producten en -diensten kunnen verkopen, implementeren, beheren en factureren. De geïntegreerde modules van Autotask omvatten service desk, CRM/contactbeheer, outsourcing, projectmanagement, contractbeheer, urenregistratie, facturering, rapportage en bedrijfsanalyse - en ze draaien allemaal op dezelfde database, altijd en overal beschikbaar, overal waar je verbinding kunt maken met het internet. Meer informatie over Autotask PSA

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
De BOSS Solutions Suite is een volledig geïntegreerde, op ITIL gebaseerde oplossing voor service desk/helpdesk en beheer van IT-middelen die zowel lokaal als in de cloud beschikbaar is. Het bevat capaciteiten voor het garanderen van een productieve en efficiënte externe werkervaring, waaronder een bekroonde gebruiksvriendelijke interface en een krachtige servicecatalogus. BOSS wordt door klanten hoog aangeschreven voor het bieden van een betaalbare ITSM-oplossing (IT Service Management) met een geweldige gebruikerservaring, een breed scala aan functies en uitstekende klantenondersteuning. Meer informatie over BOSSDesk

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Bied incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde samenwerking tussen gebruikers, krachtige automatisering en slim ticketbeheer. Multi-tenant cloudgebaseerde SaaS of on-premises implementatie. 100% codevrije configuratie, grafische workflowbouwer met slepen en neerzetten, rapportage van bedrijfsanalyses, aangepaste dashboards, SLA's, e-mailticketing en gamification. Meer informatie over InvGate Service Desk

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
Een volledig managed service-beheerpakket, inclusief ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor servicedesks en helpdesks.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of specifieke beveiligingsvereisten op te nemen. Professionals in ITSM, klantenservice en bedrijfsbeveiliging gebruiken OTRS om hun communicatie te structureren en interne processen te stroomlijnen, zodat ze snel op elke situatie kunnen reageren en op een kosteneffectieve manier geweldige service kunnen bieden. Probeer nu de servicedesk-software. Meer informatie over OTRS

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand
Volledig geïntegreerd Helpdesk-systeem voor kleine tot middelgrote bedrijven dat betaalbaar is en eenvoudig te installeren, configureren en gebruiken.
Volledig geïntegreerde helpdesk en IT Asset Management-systeem, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven als betaalbare optie, eenvoudig te installeren en configureren en gemakkelijk te gebruiken. Track-It! omvat modules voor helpdesk, middelenbeheer, verandermanagement, inkoop, zelfbediening, dashboards, rapportage, SLA's, bedrijfsregels en meer. Meer informatie over Track-It!

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van IT-assets
  • Veranderingsbeheer
  • Probleembeheer
  • Zelfserviceportal
  • Mobiele toegang
  • CMDB
  • Realtime meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Priorisering
  • Toegang en controle op afstand