60 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Samanage is de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere IT-diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk Bereik snellere werkticket-oplossingen en verspil minder tijd aan het herhalen van dezelfde taak met de servicedesk die de meeste recensies en de hoogste beoordelingen heeft. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

door SysAid Technologies

(192 beoordelingen)
Bezoek website
SysAid's bekroonde Service Desk bevat alles wat je nodig hebt voor effectief IT-servicebeheer in één enkele ITIL-uitgelijnde oplossing. De ITSM van SysAid omvat een krachtige beheersmodule voor incident- en serviceaanvragen plus andere kernactiviteiten van ITIL, zoals probleembeheer en verandermanagement. Er zijn mogelijkheden inbegrepen voor activabeheer, samen met moderne must-haves voor IT-support zoals een zelfbedieningsportal voor eindgebruikers. Download vandaag nog een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen! Meer informatie over SysAid Beheer moeiteloos al je Service Desk-activiteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over Jira Service Desk Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over Jira Service Desk
Bezoek website
Vision Helpdesk's Service Desk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer. De Service Desk-tool van Vision Helpdesk biedt functies zoals activabeheer, beheer van incident, probleem, verandering, vrijgave en implementatie, serviceverzoek, servicecatalogus, financieel beheer, product- en leveranciersbeheer en meer. Vision Helpdesk wordt al sinds 2007 vertrouwd door meer dan 15.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk Vision Helpdesk's Servicedesk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer. Meer informatie over Vision Helpdesk
De IT-servicedesk-software van Zendesk brengt multi-channel ticketing en self-service portals van medewerkers op één plek samen. Ondersteuning maakt ITIL-processen eenvoudig mogelijk, zodat jij je aandacht kunt besteden aan de belangrijke zaken. En met de flexibiliteit en analyses beschik je over een systeem dat continue verbetering mogelijk maakt, het kernprincipe van ITIL. Ontdek waarom meer dan 200.000 organisaties in meer dan 160 landen voor Zendesk kiezen. Meer informatie over Zendesk De IT-servicedesk-software van Zendesk brengt multi-channel ticketing en self-service portals van medewerkers op één plek samen. Meer informatie over Zendesk
Oplossing voor ITIL-servicebeheer. PinkVERIFY toegekend voor 10 processen. IncidentMonitor is een kant-en-klaar framework voor servicebeheer met meerdere gratis processjablonen. De toepassing biedt functies op Enterprise-niveau tegen een lage MKB-prijs. Alle processen kunnen eenvoudig worden aangepast met behulp van de grafische workflow en de slimme servicecatalogusontwerper. Er is geen codering nodig om de meest geavanceerde workflows en webformulieren te creëren. Er kunnen een onbeperkt aantal processen naast elkaar worden uitgevoerd, waardoor een daadwerkelijk gedeeld servicecentrum wordt gecreëerd. Meer informatie over IncidentMonitor Enterprise ITIL-servicedeskoplossing voor een lage MKB-prijs. Geavanceerd en rijk aan functies. GRATIS ITIL processjablonen beschikbaar. Meer informatie over IncidentMonitor
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Meer informatie over ServiceDesk Plus Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer. Meer informatie over ServiceDesk Plus
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets Meer informatie over Mint Service Desk Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten. Meer informatie over Mint Service Desk
Bitrix24 de populairste gratis oplossing voor service desk (helpdesk). Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Dit gratis omnichannel contactcenter stelt je in staat om met je klanten te communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en mobiele berichten. 100% gratis voor teams met maximaal 12 ondersteuningsmedewerkers. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 de populairste gratis oplossing voor service desk (helpdesk). Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Meer informatie over Bitrix24
Freshservice is een online ITIL-helpdesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Met andere functies zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en kennis, past Freshservice perfect bij de IT-managementbehoeften van jouw organisatie. Meer informatie over Freshservice (Gamified helpdesk + middelenbeheer) - de complicaties = Freshservice. Bovendien is de servicedesk ook klaar voor ITIL! Meer informatie over Freshservice

door Halp

(1 review)
Bezoek website
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde interface. Bedrijven die Halp gebruiken, profiteren van snellere responstijden, productievere operationele ondersteuningsteams en meer tevreden werknemers. Halp functioneert als een op zichzelf staand ticketingsysteem of kan rechtstreeks worden geïntegreerd met Zendesk, Jira, ServiceNow en andere oudere ticketingsystemen. Meer informatie over Halp Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden. Meer informatie over Halp
LiveAgent is helpdesksoftware die geschikt is voor alle soorten bedrijven, ongeacht hoe klein of groot ze zijn. Een bedrijf dat de op 2 na grootste smartphonefabrikant van 2015 is draagt veel verantwoordelijkheid. Daarom besloot Huawei om op LiveAgent te vertrouwen als hun oplossing voor klantenondersteuning. Het product houdt zich aan de hoogste normen, met een tevredenheidsniveau van 98,6 procent. LiveAgent bevat meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder livechat, spraak en sociale media. Meer informatie over LiveAgent LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Creëer een klantengemeenschap, verhoog de klanttevredenheid en bereik succes! Meer informatie over LiveAgent
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Webgebaseerde ITSM-oplossing die servicebeheer biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Atera is een cloudgebaseerd IT-beheerplatform dat een alles-in-één oplossing biedt voor MSP's en IT-ondersteunend personeel. Atera biedt RMM, PSA en helpdesk en externe toegang in één krachtige oplossing. Het innovatieve platform van Atera is eenvoudig in gebruik, waardoor je het snel onder de knie krijgt. Het disruptieve prijsmodel van Atera stelt gebruikers in staat om per technicus te betalen met onbeperkte aantallen agents, en zo transparante en voorspelbare prijzen te bieden. Atera biedt een gratis proefperiode van 30 dagen, dus meld je nu aan en begin meteen! Remote Monitoring Management (RMM), Professional Services Automation (PSA) en bediening op afstand: het allerbeste van IT op één plek.
Oplossing voor servicedeskbeheer waarmee de medewerkers het proces kunnen stroomlijnen met behoud van nauwkeurigheid en kostenefficiëntie. Oplossing voor servicedeskbeheer waarmee de medewerkers het proces kunnen stroomlijnen met behoud van nauwkeurigheid en kostenefficiëntie.
The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Our solutions have helped organizations to improve overall efficiency and user satisfaction. The BOSS Solutions Suite is an award winning fully integrated ITSM solution available both on the Cloud and On-Premise.
InvGate Service Desk is a web-based ITIL ready solution with an unprecedented user interface. Offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automation & smart ticket management. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop graphical workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing and Gamification. Intuitive web-based service desk software to manage, analyze, and automate your IT service support.
Bekijk profiel
Volledig geïntegreerde helpdesk en IT Asset Management-systeem, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven als betaalbare optie, eenvoudig te installeren en configureren en gemakkelijk te gebruiken. Track-It! omvat modules voor helpdesk, middelenbeheer, verandermanagement, inkoop, zelfbediening, dashboards, rapportage, SLA's, bedrijfsregels en meer. Volledig geïntegreerd Helpdesk-systeem voor kleine tot middelgrote bedrijven dat betaalbaar is en eenvoudig te installeren, configureren en gebruiken.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of specifieke beveiligingsvereisten op te nemen. Professionals in ITSM, klantenservice en bedrijfsbeveiliging gebruiken OTRS om hun communicatie te structureren en interne processen te stroomlijnen, zodat ze snel op elke situatie kunnen reageren en op een kosteneffectieve manier geweldige service kunnen bieden. Probeer nu de servicedesk-software. Een volledig managed service-beheerpakket, inclusief ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor servicedesks en helpdesks.
Re:amaze is a web based helpdesk and customer communications platform to help businesses support, engage, and convert customers. Built for high-scalability and designed with your customers in mind, Re:amaze provides crucial support features like chat and automatic customer engagement as well as integrations for your social media, mobile, and email channels. Re:amaze also offers management solutions for team workflows, shared inboxes, FAQ, reporting, and satisfaction surveys. Support, engage, and convert customers on a single platform. Helpdesk and customer communications software designed for your business.

door SunView Software

(49 beoordelingen)
Bekijk profiel
ChangeGear van SunView Software levert een robuuste ITSM (IT service management)-oplossing voor ondernemingen met geavanceerde functies voor servicebeheer, op ITIL gebaseerde modules, een AI- en machine learning-platform en meer. Krijg alles wat je nodig hebt om eenvoudig services voor IT en meer te bouwen, configureren, automatiseren en implementeren, zoals incidentbeheer, probleem, verandering, zelfbediening, HR Onboarding, voorzieningen en meer. Ga snel aan de slag met out-of-the-box essentials. ChangeGear van SunView Software levert enterprise-grade ITSM die snel te implementeren is, eenvoudig te configureren is en minder duur is om te onderhouden.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een helpdeskoplossing. Probeer azuredesk.co vandaag nog voor een gratis proefversie van 14 dagen. Het biedt een ticketingsysteem om ondersteuningsverzoeken te volgen, gestroomlijnde UI voor beheerdersaanvragen, externe integratie met JIRA, Olark, Slack, Charge Desk en veel andere software, rapportage, ticketvelden, UI met tabbladen, regels. AzureDesk - Helpdesksoftware die bedrijven kunnen gebruiken voor een soepele levering van klantenondersteuning en helpdeskoplossing.

door Tecknodreams Software Consulting

(43 beoordelingen)
Bekijk profiel
De SapphireIMS ITIL-gebaseerde ITSM-oplossing is een kant-en-klare oplossing die wordt geleverd met vooraf gebouwde ITIL-sjablonen die je ITSM-processen kunnen standaardiseren, digitaliseren en transformeren. SapphireIMS automatiseert en stelt je in staat om ITIL-best practices voor incidentbeheer, probleembeheer, change management en servicefulfillmentprocessen te implementeren om de servicelevering gestandaardiseerd en flexibel te maken. Met de Robotic Process Automation kan je de processen automatiseren en integreren met bedrijfstoepassingen. Geef je werknemersefficiëntie een boost met intelligente en ITIL-gebaseerde service desk die wordt geleverd met vooraf gebouwde ITIL-sjablonen.
Het is voor elke IT-organisatie belangrijk om een hoog serviceniveau te bereiken terwijl aan de behoeften van de klant wordt voldaan. Daarom is er de intuïtieve, gebruiksvriendelijke Service Desk van Alloy Navigator, compleet met een goed geïntegreerde kennisbank en selfserviceportal. Koppel dat met Asset Management-integratie en de flexibele pracht van een intelligente workflow en je hebt een complete IT-beheeroplossing. Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Wix Answers service desk solution offers multiple touchpoints of communication between customers and support agents, all unified under one solution. Wix Answers helps customers resolve issues through support channels, create and manage internal knowledge and offers a self-service for customers who want to get answers by themselves. Wix Answers also provide insights and analytics on your customer support efficiency, third-party integrations like Slack, Jira, Hubspot, Salesforce and more. Wix Answers service desk puts all communion channels under one platform, to increase agent efficiency and customer satisfaction.

door TiFlux Sistema de Gestão

(14 beoordelingen)
Bekijk profiel
A ticket management, team management, contract management, and remote management, monitoring solution that help in productivity and control of IT assets for service providers, software houses and internal IT Departments. Set your own brand, color and url at our white label plan to give more confidence to your customers. Some off tools are Remote Access, Password Safe, Monitoring, chat, app mobile and other A ticket management and RMM solution helps in productivity and control of IT assets for service providers and internal
Knowledge Center is the leading knowledge management platform for contact centers. We help your customer facing agents with relevant, easy to understand knowledge so that they can provide better, more efficient customer service. Dealing with the sheer volume of information is harder than actually finding it. How can so many answers be at our fingertips except when we contact customer service? Our goal is to make customer service as simple as a Google search. Knowledge Center centralizes your company's knowledge and enables agents to provide quick, accurate and up-to-date support information.
Canfigure has been designed to provide a scalable, cost effective solution. Its library of well-designed modules enables you to implement only the functionality you require, and then expand at a pace that suits you. The out-of-the-box functionality includes support for integrated CMDB, Asset Management, Change Management and Service Desk. The intuitive administrative functions enable you to customize and expand the database to incorporate any configuration information you may wish to track. Canfigure is a modular ITSM and ITAM solution based on ITIL principles. Canfigure can be deployed on premise or cloud hosted.

door Renewity Systems

(10 beoordelingen)
Bekijk profiel
Returns (RMA) and Service Management for manufacturers with warranty checking, serial number checking, claims management, tickets, and free customer portal. In-house repair teams of manufacturers use RenewityRMA to manage and track RMAs and repairs and service requests. RenewityRMA allows the service team to define and quickly implement their specific/unique returns and service management processes, themselves, without programming. RenewityRMA is a complete online portal for product service. Returns, RMA, Repair and Service Management Software for In-house product service teams - easily configure to your process/data
All IT processes in one tool: ideas, projects, tasks, requirements, testing, and support. Enterprise ServiceDesk solution with nice interface for business users and very flexible open architecture for IT departments
Computicate is the Professional Service Automation platform for ambitious Managed Service Providers (MSPs), that aim to grow and deliver world class services. In achieving that goal, PSA is much more than just another module or software tool used along the way. Configured properly, PSA makes your Managed Services operation dependable, efficient and ready to scale. Getting this done, the easy way, is exactly where Computicate makes the difference. Scaling your IT Service MSP business can be hard. Computicate PSA makes is easy - PSA software simplified

door ScriptRunner Software

(6 beoordelingen)
Bekijk profiel
Maak PowerShell tot een echte oplossing. Voor jou en je team. ScriptRunner gebruikt PowerShell om dagelijkse taken op een intelligente, eenvoudige en veilige manier te automatiseren en te delegeren. Vooral de taken die je van je eigenlijke werk afhouden. Het vereenvoudigt het gebruik van PowerShell voor beheerders, de servicedesk en eindgebruikers. Daardoor is ScriptRunner een essentieel onderdeel van een volledig geautomatiseerde IT-infrastructuur. Niet morgen, maar vandaag al. ScriptRunner is de toonaangevende alles-in-één oplossing voor PowerShell. Automatiseer en delegeer veel van je taken met PowerShell en ScriptRunner.
Hundreds of government entities and call centers across the country use our citizen request management software (QAlert) to improve citizen service, increase efficiency, re-engineer processes, and measure performance, making QScend Technologies, Inc. the preferred provider of CRM/311 software in the U.S. CRM/311 cloud-based software solution suite, complete with web-app, mobile-app, internal workflow, knowledgebase, and robust reporting.
Capacity is a secure, AI-native support automation platform to help you and your team save time and work smarter. With the help of state-of-the-art AI, companies such as USA Mortgage, Newell Brands, Penguin Random House, and many more are turning to Capacity for their knowledge base, helpdesk and workflow automation needs. Thousands of employees at organizations large and small use Capacity to help do their best work. See what Capacity can do for you, your customers, and your team today! Capacity is a secure, AI-native support automation platform to help you and your team save time and work smarter.
Milldesk is a complete software that brings together the best help desk and service desk functions. It is a technical support system aligned with the best practices of ITIL and created with emphasis on the best usability concepts, providing greater agility and organization in ticket management. The Milldesk Software customer service tool offers features such as workflow, IT asset management, incidents management, problem management, changes management, service catalog, knowledge base, SLA. Help Desk software with emphasis on the best usability concepts, providing greater agility and organization in ticket management.
Bekijk profiel
Infinity ECM is an Award-winning Business Management platform that brings a fast IT digital enterprise transformation and includes 15+ fully integrated systems modular subsystems that every modern business needs. Combines in one platform & one interface solutions such as: CRM, DMS, RMS+CMS, CMSx2, ITSM, EAM, KMS, BPM, GRC, IAM The Infinity ECM platform has won the prestigious EuroCloud Europe Award for Best European System for 2017. Infinity ECM platform - Award Winning 15 in 1 Business Management Software (CRM, DMS, BPM, CMS, ECM)
ProProfs Help Desk is een allround tool waarmee bedrijven alle processen voor klantenondersteuning eenvoudig kunnen stroomlijnen. Vanaf het moment dat een klant verbinding maakt met een ondersteuningsmedewerker tot het creëren van een ticket voor hun probleem en tot het toewijzen van het ticket wordt alles geregeld met ProProfs Help Desk. Met een gedeelde inboxfunctie die samenwerking tussen ondersteuningsmedewerkers eenvoudig en efficiënt maakt. Deze tool wordt ook geleverd met een robuuste rapportagefunctie om de prestaties van medewerkers te controleren. ProProfs Help Desk is de ultieme tool voor klantenondersteuning waarmee bedrijven hun problemen onmiddellijk kunnen oplossen.

door Klemen Stirn

(2 beoordelingen)
Bekijk profiel
Help desk software that enables client partners to resolve clients queries. The software can be deployed on-premise or in the cloud. Help desk software that enables client partners to resolve clients queries. The software can be deployed on-premise or in the cloud.
ITSM solution that integrates asset management, task scheduling, ticketing, and more. ITSM solution that integrates asset management, task scheduling, ticketing, and more.

door Movidesk

(1 review)
Bekijk profiel
Improve your customer service with the help desk solution that integrates multiple channels and manages all communication in one place. Improve your customer service with the help desk solution that integrates multiple channels and manages all communication in one place.

door Hornbill Corporate

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Hornbill Service Manager is an easy to use, powerful, collaborative Service Desk solution. Collaborative ITSM is a fresh approach, combining innovative collaboration technology, ITSM best practice, and powerful business process automation. Hornbill Service Manager is ideal for service desks that need to get up and running quickly, with intuitive deployment of ITSM best-practice. Collaborative ITSM breaks down silos, enabling teams to deliver better outcomes, by working together on common goals. Hornbill Service Manager is an easy to use, powerful, collaborative Service Desk solution that helps IT teams modernize their ITSM.

SQM

door Info Management

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Assign, plan, organize and manage internal or external service requests and tasks. Assign, plan, organize and manage internal or external service requests and tasks.

door Desk Manager

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Customer support software that organizes, separates, and ends calls in a few clicks. Customer support software that organizes, separates, and ends calls in a few clicks.

door Galore networks

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Service and help desk automation for your company that allows you to easily track how your agents are performing. Service and help desk automation for your company that allows you to easily track how your agents are performing.

door Micro Focus

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Helps you manage services by taking a lifecycle approach to IT service management, offering consistent improvement. Helps you manage services by taking a lifecycle approach to IT service management, offering consistent improvement.

door Apsynet

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
A complete and easily accessible solution that complies with ITIL practices. Only available in French. A complete and easily accessible solution that complies with ITIL practices. Only available in French.

door DeepSearch

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making. Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making.

door SP Marketplace

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
SP Employee Self-Service Portal turns Office 365 and SharePoint into a next generation portal application, designed to make employees more self-sufficient, automate process flow and shorten cycle times. SP Employee Self-Service Portal provides employee services such as: Central Help Desk (routes to departments) Document Central (policies, forms, other organizational documents) Service Central (central point for frequently used business processes) Employee Directory An out-of-the-box, naive SharePoint, no-code Employee Self Service solution on Office 365, that is 100% customizable.

door mIT solutions

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Customer-oriented and effective on all levels: EcholoN provides one comprehensive solution for service, support and customer care. Customer-oriented and effective on all levels: EcholoN provides one comprehensive solution for service, support and customer care.

door DX Business Apps FZE

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Manistocrat offers you fully transparent location-based options as customers Manistocrat offers you fully transparent location-based options as customers

door Appsbd

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Self-hosted support ticket application.It handles support tickets, manages email tickets, and collects any payment. Self-hosted support ticket application.It handles support tickets, manages email tickets, and collects any payment.

door Hubcase

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Web-based solution for businesses that helps manage escalations and tickets which requires input from multiple vendors. Web-based solution for businesses that helps manage escalations and tickets which requires input from multiple vendors.

door Ivanti

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Help desk tool that helps manage changes & problems across IT processes via custom service agreements, automated workflows and more. Help desk tool that helps manage changes & problems across IT processes via custom service agreements, automated workflows and more.

door Sysgem

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
The password enforcer implements a domain-wide corporate password policy, for example minimum password length, minimum digits and minimum lowercase characters. Sysgem Password Policy Enforcer is part of the Sysgem Password Management Suite. Enforces extended password rules and policies across OpenVMS, IBM i, Windows, UNIX/Linux

door TeraNet

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
T-HelpDesk is a powerful yet user-friendly ticketing system software. T-HelpDesk maximizes the management efficiency of the offered services thanks to its intuitive interfaces and to features of ServiceDesk, HelpDesk, IT Ticketing and Asset Management softwares in a single environment. T-HelpDesk supports multi-channel services for customers or internal staff, departmental services (IT, Production, Design, ..), SLA, API, SSO, multi-role, and much more. Can be integrated with T-Kanban and T-PPM. ServiceDesk, HelpDesk, IT Ticketing and Asset Management software. Supports multichannel services, SLA, KB, multirole, alerts and more.

door Back Technologies

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Back is a collaboration and automation platform that enables internal service and business operations teams (like HR, Finance, IT, and others) to provide the most modern employee experience, through multiple channels, and save time for higher-value tasks along the way through automation. Back is the first platform designed from the ground up for the easiest and fastest use in non-technical and IT teams. Optimize and automate workplace request on one intuitive platform

door Lascaux

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
AskMe Desk is the Service Management platform that allows you to design, govern and control workflows in multiple business areas with the aim of improving staff productivity, reducing costs, and making the whole organization much more Efficient. Desk allows classification, tracking, and control of service levels of any business process. It perfectly meets the needs of medium and large organizations. A Service Management ready to respond to the needs of customers and business users where everything is under control and efficiency is

door FCS Fair Computer Systems GmbH

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
No matter whether you are looking for a pure trouble ticketing, an ITSM software or even Full-Service Management, HEINZELMANN adapts individually to the needs and service processes of your company through its modular structure. It is compliant with ITIL and ISIS12 and can be used throughout the company. > Web-based self-service portal > Workflow Management > Customizing can be carried out largely independently > Support of IT and non-IT assets > E-mail interface > High integration capability No matter whether you are looking for a pure trouble ticketing, an ITSM software or even Full-Service Management -> HEINZELMANN adapts

door GAVS Technologies

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Captures user experience and provides insights to help improve it. Captures user experience and provides insights to help improve it.