Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor preventief onderhoud

Software voor preventief onderhoud stroomlijnt de planning van regelmatig onderhoud en organiseert taken die moeten worden uitgevoerd om een goede werking van faciliteiten en/of apparatuur te garanderen.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Software voor preventief onderhoud met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

91 resultaten

MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en projectmanagement die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert. Eenvoudig te gebruiken voor iedereen Meer informatie over MaintainX
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Operationele leiders worden efficiënter doordat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
België Lokaal product
MJOP-software voor preventief onderhoud. Meerjarenonderhoudsplan en budget. Van inspecties tot onderhoudsplanning en beheerrapportage. Gratis demo en snelle activatie. Meer informatie over Spacewell
Gebruiksvriendelijke MJOP-software ondersteunt gepland preventief onderhoud in gebouwenportfolio’s in om het even welke industrie. Belangrijkste functionaliteiten: -Transparant inzicht in onderhoudskosten op korte en lange termijn, per gebouw of gebouwoverstijgend. -End-to-end ondersteuning. -Doorlopend overzicht van de onderhoudskosten in vergelijking met de planning. -50+ rapportvarianten in uw eigen bedrijfsstijl. -Planningsjaar is aanpasbaar met één klik. -Verschillende onderhoudsscenario’s. -Volledig inzicht in de elementen, de planning en het budget voor elk gewenst gebouw. -Inventarisatie. -Gepersonaliseerde installatie. Meer informatie over Spacewell

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
De PM-software van eMaint helpt bij het verbeteren van de efficiëntie en het verlagen van onderhoudskosten met een configureerbare en eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over eMaint CMMS
eMaint maakt deel uit van de Fluke-familie en biedt een bekroonde CMMS-oplossing voor preventief onderhoud. De oplossing is ontworpen met het idee van partnerschap, zowel wat betreft de software als het leveringsmodel. De adaptieve interface stelt gebruikers in staat om gegevens te verbinden voor bruikbare inzichten, teams te verbinden voor gestroomlijnde activiteiten en systemen te verbinden voor een verbeterde ROI. Meer informatie over eMaint CMMS

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
IMS FCM is cloudgebaseerde software voor flensbeheer die integriteit, kostenoptimalisatie en de juiste onderhoudspraktijken waarborgt. Meer informatie over IMS FCM
Gebruik software voor flensbeheer om kritieke flenzen te beheren met een strikt begeleid onderhoudsprotocol. Gebaseerd op gereedschapsgebruik, spanning en koppel en berekeningen van de integriteit van verbindingen. - Druk QR-codes af op de relevante apparatuurinformatie. - Druk labels af om rechtstreeks op je flenzen te bevestigen voor snelle toegang tot informatie over welke apparatuur aan welke flenzen wordt bevestigd. - Zorg voor integriteit en naleving door een goedkeurings-/afkeuringsberekening op je flenzen uit te voeren. Meer informatie over IMS FCM

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
De software bepaalt de marktstandaard in integriteitsbeheersoftware. Gebruik de PM-bibliotheken en integreer met je CMMS voor optimale resultaten. Meer informatie over IMS RCM
In nauwe samenwerking met Shell heeft Cenosco het webgebaseerde IMS (Integrity Management System) ontwikkeld. De IMS RCM-module is een tool die helpt bij de optimalisatie van plannen voor preventief onderhoud van activa. De module ondersteunt de gebruiker bij het stellen van prioriteiten voor apparatuur op basis van risico. Vanuit het risicoprofiel van de apparatuur kan het beste onderhoudsplan worden vastgesteld. Dit kan handmatig of met bibliotheekfuncties worden gedaan. Dit leidt tot veiligere activa met kosteneffectieve onderhoudsplannen en een hogere beschikbaarheid voor fabrieken. Meer informatie over IMS RCM

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Bekroonde software voor routebepalings- en planningsoptimalisatie die door het mkb in verschillende sectoren wordt gebruikt. Meer informatie over TourSolver
TourSolver optimaliseert de dagelijkse bewegingen van meer dan 150.000 mobiele medewerkers over de hele wereld: technici, verkopers en bezorgers. Al 30 jaar biedt Nomadia Group een uitgebreid scala aan software voor routebepalings- en planningsoptimalisatie om de productiviteit van veldmedewerkers met maximaal 30% te verbeteren. Het vlaggenschip van hun software voor routebepaling en planning is TourSolver. Het platform biedt maandelijkse abonnementsprijzen. Er zijn mobiele apps beschikbaar voor iOS- en Android-apparaten. Meer informatie over TourSolver

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Software voor preventief onderhoud voor het beheren van servicetickets, kosten en leveranciers. Deskundige hulp voor snelle toepassing. Probeer het gratis! Meer informatie over EZOfficeInventory
Met deze toonaangevende software voor het beheer van preventief onderhoud kun je onderhoudskosten bijhouden, diensten plannen, leveranciers beheren en waarschuwingen aanpassen voor meer controle. Deze software bevat een mobiele app om QR-codes en streepjescodelabels te scannen en om servicetickets te beheren waar je ook bent. Volledige onderhoudsgeschiedenis en bruikbare onderhoudsrapporten maken dit tot een must voor al je behoeften op het gebied van onderhoud. Gebruik integratie met Jira of Zendesk om servicetickets te koppelen aan middelenbeheer voor gestroomlijnd onderhoud. Probeer het gratis! Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Cloudgebaseerd CMMS dat werkorders en preventief onderhoud stroomlijnt. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
De software van UpKeep voor preventief onderhoud is een moderne oplossing voor CMMS- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. 100% gratis downloaden en aanmelden. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Software voor cloudgebaseerd onderhoudsbeheer (CMMS) en enterprise asset management (EAM), beschikbaar vanaf elke locatie of apparaat.
Fracttal is het platform voor enterprise asset management voor het internet of things (IoT, internet der dingen). Fracttal is een complete oplossing van software en hardware die een combinatie biedt van machine-to-machine-communicatie (M2M), telematica en een krachtige technologie voor middelenbeheer. Met Fracttal kunnen bedrijven hun uitdagingen voor de prestaties van bedrijfsmiddelen oplossen. Hierdoor kunnen ze de uitvaltijd verminderen en de productiviteit verhogen, waardoor ze efficiënter kunnen werken dan ooit tevoren. Meer informatie over Fracttal

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Fiix plant, organiseert en volgt activiteiten voor preventief onderhoud.
Plan, organiseer en volg preventief onderhoud met Fiix, het cloudgebaseerde CMMS waarmee je onderhoud zonder beperkingen kunt ervaren. Het aangepaste dashboard van Fiix geeft managers toegang tot inzichten en optimaliseert PM's, terwijl technici via een ongeëvenaarde mobiele ervaring managers op de hoogte kunnen houden van de werkvloer of het veld. Ontdek waarom duizenden onderhoudsteams voor Fiix kiezen. Meer informatie over Fiix

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Stroomlijn de inspectie- en onderhoudsprocessen van je wagenpark. Verbind je voertuigen, chauffeurs, managers en monteurs op eenvoudige wijze.
Gebruiksvriendelijke software voor wagenparkbeheerders. Beheer bestuurdersinspectierapporten (DVIR) voor naleving, volg schade met foto's en leg nauwkeurige kilometers vast met de mobiele app. Pas digitale formulieren aan voor elk activum, creëer, plan en volg op gebruik gebaseerde onderhoudstaken en geautomatiseerde waarschuwingen voor chauffeurs of monteurs. Maak en beheer werkorders voor interne of externe monteurs, met rapportage, analyse en onderhoudsgeschiedenis van activa voor meer veiligheid, efficiëntie en wederverkoopwaarde. Meer informatie over Whip Around

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
De software voor facilitair beheer van FMX stroomlijnt processen, verhoogt de productiviteit van bedrijfsmiddelen en zet bruikbare inzichten om in resultaten.
FMX biedt configureerbare software voor facilitair beheer die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in betekenisvolle resultaten. De software verkort de afhandeltijd van werkorders, organiseert preventieve onderhoudstaken en stelt je in staat om je apparatuur en bedrijfsmiddelen te beheren met één gebruiksvriendelijk systeem. Wanneer je FMX als oplossing kiest, word er een prioriteit van gemaakt om je te helpen operationele uitmuntendheid te bereiken en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Meer informatie over FMX

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Vereenvoudig je servicebedrijf. Compleet plannings- en projectbeheer. Beheer leads, schattingen, projecten, facturen, betalingen waar je ook bent.
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer van leads, schattingen, uitvoer van volledige opdrachten vanuit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Ook is het een bewezen platforms om je serviceactiviteiten mee te vereenvoudigen en te beheren. Al meer dan 20 jaar vertrouwd door duizenden servicebedrijven. Meer informatie over Kickserv

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Meer informatie over Limble CMMS

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Hippo CMMS is toepasbaar voor de meeste sectoren en is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer.
Hippo CMMS is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer. Het flexibele platform en de essentiële CMMS-functies voldoen aan de behoeften van verschillende sectoren, van productie tot gezondheidszorg, horeca tot onderwijs en meer. Preventief onderhoud wordt eenvoudig gemaakt met Hippo. Werkorders en taken worden geactiveerd volgens de agenda (dagelijks, wekelijks, maandelijks, jaarlijks) of op basis van de meterstand. Beperk kostbare reparaties en verleng de levensduur van apparatuur met Hippo PM-software. Meer informatie over Hippo CMMS

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan eigenaren en managers.
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt is internationaal toonaangevend op het gebied van taakbeheer en geeft realtime feedback van elke locatie aan managers en eigenaren. Het volledige pakket omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via e-mail en sms, een tijdklok met gezichtsdetectie en meer. Meer informatie over Jolt

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Webgebaseerde oplossing voor het volgen van werkorders, preventief onderhoud, voorspellend onderhoud, activabeheer en voorraadbeheer.
Maintenance Connection is een browsergebaseerde SaaS-toepassing die is gebouwd voor realtime onderhoud en beheer van bedrijfsmiddelen. Met zijn configureerbare interface, flexibele bedrijfsautomatisering, mobiele/veld-app en RESTful API biedt Maintenance Connection een unieke hybride van een computerized maintenance management system (CMMS) en Enterprise Asset Management (EAM) dat is gebouwd om te communiceren met de software toolchain terwijl organisatiebrede samenwerking wordt bevorderd. Meer informatie over Maintenance Connection

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Betaalbaar en gebruiksvriendelijk Web CMMS voor het creëren van werkorders, PM's, e-mailmeldingen, rapporten, budgetten, onderdeelvoorraad met een onbeperkt aantal gebruikers.
SS-CMMS - Dit betaalbare en gebruiksvriendelijke CMMS is in de loop der jaren uitgegroeid tot een functierijk CMMS dat werkorders, PM's, onderdelen, budget, planning, rapportage, e-mailmeldingen, werkorders via e-mail, meerdere gebruikers (geen limiet) en meer biedt. Met de SS-CMMS Mobile Assistent kun je SS-CMMS nu eenvoudig onderweg meenemen via een Android- of iOS-apparaat. Probeer de gratis proefversie. Meer informatie over SS-CMMS

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Run een productiever, efficiënter en winstgevender onderhoudsbedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender onderhoudsbedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen. Meer informatie over BigChange

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
AssetTiger is een cloudgebaseerde tool voor het beheren van vaste activa met functies zoals barcodescannen, onderhoudsplanning en meer.
AssetTiger is een eenvoudig te gebruiken, volledig functionerende oplossing voor al je wensen voor het beheer van vaste activa. Het is gratis voor de eerste 250 activa. Het programma biedt al je activa binnen handbereik op een strakke, gemakkelijk te begrijpen, gepersonaliseerde website. Verbind je werklocaties over de hele wereld, met toegang wanneer je dat nodig hebt. Zolang je verbinding kunt maken met internet, heb je toegang tot het systeem vanaf je computer, smartphone of tablet, zodat je geen extra apparatuur hoeft aan te schaffen. Meer informatie over AssetTiger

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Gebruiksvriendelijk, eenvoudig in te stellen, 40 jaar ervaring en uitgebreide kennis in onderhoudsbeheer. Ideaal voor alle soorten accommodaties.
ManWinWin Software is een zeer ervaren CMMS-bedrijf. ManWinWin is gebruiksvriendelijke, zeer geavanceerde en mobielvriendelijke software voor preventief onderhoud (CMMS) met kunstmatige intelligentie en augmented reality. Met de software kan je onderhoudsteam je onderhoudsprocessen digitaliseren, je bedrijf kosten besparen, de uitvaltijd van je apparatuur verminderen en de productiviteit van je team verhogen. Tientallen jaren kennis en geavanceerde technologie: een soepele CMMS-ervaring. Meer informatie over ManWinWin

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Asset Essentials is een cloudgebaseerde onderhoudsoplossing die is ontwikkeld voor het dagelijkse geavanceerde beheer van onderhoudswerkzaamheden.
Asset Essentials is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontwikkeld ter ondersteuning van op activa gerichte operationele activiteiten. Met deze software kunnen gebruikers hun processen op elke gewenste locatie verbeteren met gestroomlijnde workflows en geavanceerd onderhoud. De belangrijkste functionaliteit ondersteunt operationele teams binnen afdelingen met verbeterd realtime inzicht in de werkorders. Verbeter de arbeidsactiviteiten, beheer de inventaris en verleng de levensduur van je bedrijfsmiddelen, en dit allemaal binnen een flexibele, gebruiksvriendelijke oplossing. Meer informatie over Asset Essentials

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Betaalbaar en gebruiksvriendelijk gepland en preventief onderhoudsbeheer met behulp van smartphones en cloudgebaseerde software.
GoCodes biedt een betaalbare en gebruiksvriendelijke manier om gepland onderhoud en preventief onderhoud bij te houden en te beheren met behulp van de computers en smartphones die je al hebt. Scan het barcodelabel om informatie over de apparatuur te bekijken, onderhoudstaken bij te werken en het volgende bezoek te plannen. Met de krachtige en gebruiksvriendelijke rapportagefunctie kun je in enkele seconden je eigen aangepaste rapporten genereren en deze downloaden in Excel, pdf en andere populaire formaten. Meer informatie over GoCodes

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Maxpanda blijft de CMMS-sector verstoren met snelle, uitstekende en goedkope software.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en dat alles tegen een zachte prijs. Maxpanda CMMS vereist geen personeelstraining, draait op elke pc, MAC, smartphone of tablet. Het platform werkt samen met AWS, dus het enige dat je ooit nodig zult hebben is je smartphone, tablet of computer. Begin vandaag nog: meld je aan om een gratis webinar te bekijken waarin Maxpanda wordt vergeleken met andere dure, gecompliceerde versies van een CMMS. Meer informatie over Maxpanda CMMS

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet. Meer informatie over Commusoft

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Beheer je werkorders, schema's voor preventief onderhoud en middelendossiers sneller en efficiënter met het ManagerPlus CMMS.
ManagerPlus CMMS helpt je om werkorders, schema's voor preventief onderhoud en historische dossiers sneller en efficiënter te beheren. Aanpasbare waarschuwingen laten je weten wanneer planningen moeten worden uitgevoerd, wanneer onderdelen moeten worden bijgevuld, en meer. Voer inspecties uit op mobiele apparaten. Sluit je spreadsheets rechtstreeks aan op ManagerPlus om snel aan de slag te gaan. Integreert met GPS, boekhouding en systemen voor brandstof-/meterregistratie. Verspil geen tijd meer aan papierwerk en concentreer je op je prioriteiten. Gratis advies. Meer informatie over Eptura Asset

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
TheWorxHub van Dude Solutions is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontworpen voor zowel de gezondheidszorg als seniorenhuisvesting.
TheWorxHub van Dude Solutions is een cloudgebaseerde, mobiele oplossing die je helpt bij het prioriteren, beheren en garanderen van de voltooiing van nalevingsgerelateerd onderhoud en meer. Met TheWorxHub kun je je verschillende bedrijfsactiviteiten efficiënter beheren, inclusief werkorders, bedrijfsmiddelen, nalevingstaken, preventief onderhoud, inventaris en huishoudelijke taken. Het bekroonde CMMS stelt meer dan 1600 organisaties in de gezondheidszorg en seniorenhuisvesting in staat om de naleving, communicatie en veiligheid te verbeteren, allemaal in één gebruiksvriendelijk systeem. Meer informatie over TheWorxHub

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Voor duizenden klanten over de hele wereld betekent MPulse succesvol onderhoud. Deze CMMS-oplossingen van wereldklasse bieden betrouwbare tools voor planning, registratie en rapportages voor onderhoudsorganisaties van apparatuur en faciliteiten. De missie van MPulse is om onderhoudswerkzaamheden productiever en efficiënter te maken, ongeacht hun omvang. De MPulse Infinity Tier biedt een onbeperkt aantal gebruikerslicenties voor een eenvoudige schaalbaarheid. Huidige klanten variëren van kleine werkplaatsen tot grote afdelingen binnen wereldwijde ondernemingen. Meer informatie over MPulse

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Software voor onderhoudsbeheer die tools integreert voor compleet beheer van preventief onderhoud, evenals magazijn- en inkoopbeheer.
Mapcon Technologies, Inc. biedt zowel een Lite als Pro CMMS, samen met verschillende geavanceerde modules waarmee je precies het systeem kunt samenstellen dat perfect aan jouw behoeften voldoet. Gebruikers kunnen het zelf op hun eigen server installeren, of het platform kan het voor je bedrijf hosten. De softwareprijzen zijn gebaseerd op gelijktijdige gebruikers in plaats van individuele licenties, wat bedrijven geld bespaart. Mapcon heeft alle functionaliteiten van een typisch systeem, plus vele andere, zoals geavanceerde rapportagetools en een robuuste mobiele app. Meer informatie over MAPCON

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
AUTOsist geeft je een eenvoudige en betaalbare webgebaseerde oplossing om onderhoud, inspecties en andere belangrijke informatie bij te houden.
Ben je op zoek naar een eenvoudige oplossing om je wagenpark te beheren? AUTOsist biedt je een eenvoudige manier om onderhoud, inspecties, brandstof en andere belangrijke informatie bij te houden. Het systeem is webgebaseerd en heeft ook een mobiele app voor zowel iOS als Android, zodat je je wagenpark altijd, overal en op elk type apparaat kunt beheren. Stel moeiteloos herinneringen in, upload bonnen/documenten en wijs meerdere gebruikers toe. AUTOsist kan worden gebruikt met elk type wagenpark om je te helpen de efficiëntie te verhogen, uitvaltijd te verminderen en kosten te verlagen. Meer informatie over AUTOsist

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
simPRO is een softwareoplossing voor het buitendienstbeheer met krachtige functies om je te helpen het preventief onderhoud efficiënt te stroomlijnen.
simPRO is een complete softwareoplossing voor het buitendienstbeheer met krachtige functies om preventief en reactief onderhoud moeiteloos te beheren. Automatiseer je processen, registreer testmetingen in realtime, blijf conform door middel van gedetailleerde checklists en genereer gegevensgestuurde rapporten voor meer efficiëntie en zakelijk succes. Verhoog je winst en lever superieure service met behulp van de simPRO-tools voor preventief onderhoud en softwareoplossingen voor alle gebieden van je workflow. Meer informatie over Simpro

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
België Lokaal product
Behoud de controle over je activa met de eenvoudig te gebruiken, innovatieve activabeheersoftware van CHEQROOM.
De intuïtieve apparatuuronderhoudsoplossing van CHEQROOM helpt je bij het organiseren en plannen van onderhoud. Toegang tot elke afzonderlijke bezitting, altijd en overal. Hou informatie bij van defecte apparatuur en apparatuur waarvoor onderhoud of reparatie is vereist. Alles op één plaats. Zo kun je de nodige maatregelen treffen om ervoor te zorgen dat je apparatuur altijd naar behoren werkt. Voeg bovendien foto's, facturen of andere zaken toe die je misschien nodig hebt. Beperk de uitvaltijd en verhoog de beschikbaarheid! Meer informatie over Cheqroom

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Ga mobiel met je bedrijf, beheer taken, verkoop, offertes, werkorders, onderhoud, terugkerende contracten, urenstaten, facturering en meer!
ServiceBox is de oplossing voor werkorders die ze zonder problemen laat doorstromen naar taaktoewijzing, planning en meer. Met terugkerende orders kun je preventief onderhoud, planning en herhalingstaken beheren. Dankzij check-ins ter plaatse wordt urenregistratie gemakkelijk en bruikbaar voor facturering en urenstaten. De workflow is naadloos en stelt je bedrijf in staat zijn volledige activiteiten te beheren. Dankzij creditcardbetalingen ter plaatse en integratie met Quickbooks en Sage 50 (Canada) was het beheren van je activiteiten nog nooit zo eenvoudig. Meer informatie over ServiceBox

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Moderniseer het onderhoud met een sectorleidende oplossing voor CMMS voor kleine tot grote bedrijven. Lokale of cloudgebaseerde edities beschikbaar.
Klaar om het onderhoud te moderniseren? De flexibele, krachtige en gebruiksvriendelijke MaintiMizer is al meer dan 30 jaar een leider op het gebied van CMMS. Dit bedrijf is gebouwd op de overtuiging dat een CMMS zich moet kunnen aanpassen aan elke omgeving, zowel lokaal geïmplementeerd als in de cloud. In combinatie met een ondersteuningsteam van wereldklasse heeft dit het bedrijf in staat gesteld om zowel de bedrijfsresultaten als de efficiëntie te verbeteren voor bedrijven in sectoren die variëren van voedsel/drank tot productie tot logistiek en alles daartussenin. Meer informatie over MaintiMizer

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
AroFlo is gebouwd door experts uit de branche en is de meest vertrouwde buitendienstsoftware op de markt. Het automatiseert bedrijven en verandert levens.
AroFlo is gebouwd door een voormalige handelaar en helpt sinds 2001 buitendienstbedrijven. Het systeem is vanaf het begin voor de cloud gecreëerd, dus het is snel, betrouwbaar en ongelooflijk krachtig. Alles wat je nodig hebt is toegankelijk en te verwerken met vrijwel elk mobiel apparaat, op elke locatie. Planning, urenstaten, job tracking, offertes, inventaris, veiligheid op de werkplek, GPS tracking, documentopslag, facturen, klantbetalingen, boekhoudkundige integratie en meer. Vraag vandaag nog een demo aan. Meer informatie over AroFlo

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Houd uw assets op het gewenste kwaliteitsniveau en minimaliseer kostbaar reactief onderhoud met Ultimo Preventive Maintenance software.
Ultimo Preventive Maintenance software stelt u in staat uw bedrijfsmiddelen op het gewenste of noodzakelijke kwaliteitsniveau te behouden en reactief onderhoud te minimaliseren. Preventief onderhoud kan zowel tijd- als conditiegebaseerd zijn. De software biedt diverse planningsmogelijkheden (grafische planners, Kanban, etc.) om zo gebruiksvriendelijk mogelijk uw werkzaamheden te plannen. Uw monteurs kunnen met de app Ultimo Go direct in het veld aan de slag. Meer informatie over IFS Ultimo

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Het web- en mobielgebaseerde platform voor faciliteitsbeheer van ServiceChannel helpt bij het beheer van reparatie- en onderhoudsactiviteiten binnen de gehele onderneming.
ServiceChannel biedt software voor preventief onderhoud om geplande onderhoudsprogramma's in je onderneming te helpen beheren en bijhouden. Door een realtime, web- en mobielgebaseerd overzicht van alle servicegegevens te bieden, kunnen facilitaire managers een aanzienlijk rendement behalen zonder enige outsourcing of investering in nieuwe infrastructuur. Meer dan 500 toonaangevende wereldwijde merken gebruiken ServiceChannel dagelijks om zaken te doen met meer dan 50.000 aannemers op meer dan 300.000 locaties in 63 landen. Meer informatie over ServiceChannel

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Fullbay helpt je bij het beheren van je winkel met vrachtwagens voor intensief gebruik. Het factureert, brengt onderdelen in rekening, rapporteert efficiëntie van monteurs, stelt klanten tevreden.
Fullbay is voor winkels voor intensief gebruik. Het helpt winkels sneller te factureren, technici efficiënter te maken, elk onderdeel te factureren, klanten daadwerkelijk tevreden te stellen met een klantenportaal en je weekenden terug te krijgen. Het is cloudgebaseerd en werkt op elk apparaat dat is verbonden met het internet, wordt geleverd met gratis upgrades en onbeperkte ondersteuning. Met Fullbay zie je realtime statistieken, bevrijd je jezelf uit de winkel, lig je nooit meer achter met de facturatie. Fullbay slaat een volledige factuurgeschiedenis op voor elk apparaat. Fullbay-voor een efficiëntere winkel. Meer informatie over Fullbay

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Werkorderoplossing organiseert serviceaanvragen, plant terugkerende taken, houdt assets, tijd en materialen bij, biedt rapportages.
Uitstekend beoordeeld, gebruiksvriendelijk, betaalbaar, webgebaseerd onderhoudsbeheersysteem. Beheer en rapporteer eenvoudig over je dagelijkse activiteiten en plannen voor toekomstige vereisten. Beheer: Werkorders, PM's, assets, voorraad, werknemers, documentatie, planning en serviceverzoeken. Geen software om te installeren, geen hardware om te kopen, altijd en overal toegang tot eWorkOrders. Upgrades en technische ondersteuning zijn inbegrepen. Wees in één dag operationeel. Ontdek waarom de software consequent goed gewaardeerd wordt. Meer informatie over eWorkOrders CMMS

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Software voor preventief onderhoud eenvoudig gemaakt. Beheer onderhoudsactiviteiten centraal met een flexibele webgebaseerde oplossing.
Software voor preventief onderhoud eenvoudig gemaakt. Beheer onderhoudsactiviteiten centraal met een flexibele webgebaseerde oplossing. Software voor ISO 9001, AS9100, ISO 13485 en FDA met 21 CFR part 11-compliance voor elektronische handtekeningen. Volg je onderhoudsgeschiedenis en planning van preventief onderhoud. Inclusief e-mailwaarschuwingen, documentbeheer en kalibratiemodule. Dynamische dashboards geven je een snel overzicht van apparatuur die 10, 30, 45, 60, 120, 180, en 360 dagen vooruit moet worden onderhouden. Meer informatie over QT9 QMS

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Een aanpasbaar en volledig uitgerust platform voor het volgen van goederen. Eenvoudig te begrijpen en te gebruiken door alle medewerkers. Cloudgebaseerd en mobiel.
Reftab is een platform voor het volgen en beheren van goederen dat bedrijven en scholen helpt te begrijpen hoe hun apparatuur wordt gebruikt door personeel, leerlingen en klanten. Reftab stuurt je proactief informatie en waarschuwingen, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over dat je reparaties of garanties mist of te weinig voorraad hebt. De eenvoudig te gebruiken mobiele apps scannen items vanaf elke locatie, zodat je geen informatie hoeft te onthouden en terug hoeft te lopen naar een laptop om iets op te zoeken of updates uit te voeren. Meer informatie over Reftab

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
De intuïtieve UI van Leading2Lean is ontworpen door fabrikanten voor fabrikanten en betrekt het personeel bij het oplossen van productieproblemen.
De Lean Execution System-software van Leading2Lean, CloudDISPATCH, is een digitaal productiesysteem dat fabrikanten over de hele wereld helpt bij het elimineren van afwijkingen in productie, kwaliteit en onderhoud door realtime bruikbare gegevens te verstrekken. Met deze gegevens kunnen zowel operators als leidinggevenden systematische fouten waardoor ze niet aan hun KPI-doelen (bijv. OA en OEE) kunnen voldoen, ontdekken en duurzaam oplossen. Meer informatie over L2L Connected Workforce Platform

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Ga aan de slag en stel onderhoudsschema's in met het effectieve MEX-systeem om te voorkomen dat je apparatuur kapot gaat.
Met deze software voor preventief onderhoud kan je zowel preventief als correctief onderhoud afhandelen via één simpele en gebruiksvriendelijke interface. Gebruik het MEX-systeem overal en altijd via je mobiele telefoon, computer of zelfs je tablet. Het online systeem verzamelt gegevens en helpt je werk en verantwoordelijkheid toe te wijzen aan je vak. Verminder de downtime van apparatuur met preventief onderhoud en stroomlijn je processen met deze krachtige tool. Meer informatie over MEX Maintenance

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Timly zorgt voor een 360°-overzicht van de volledige inventaris van je bedrijf en automatiseert het onderhoud van apparaten, tools, machines, faciliteiten en meer.
Met deze software is onderhoudsbeheer van bedrijfsmiddelen eenvoudig. Timly zorgt voor een 360°-overzicht van de volledige inventaris van je bedrijf. Volg apparaten, tools, machines, faciliteiten en wagenparken op een efficiënte manier. Timly automatiseert alle processen die te maken hebben met fysiek voorraadbeheer: > Wat heb ik? > Waar is het? > Wie heeft het? > Planning: wanneer en waar? > Wanneer is de volgende service? > Onderhoud en reparaties. > Volg defecten. > Gebruiksgegevens. > Wat is het waard? Timly geeft je alle antwoorden met slechts één klik. Meer informatie over Timly

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Software gebouwd voor serviceprofessionals; centraliseren van ticket- en klantenbeheer, facturering, teamplanning en meer.
BlueFolder is een webgebaseerde oplossing voor servicebeheer die een unieke combinatie biedt van gebruiksgemak en brede functionaliteit. Naast functies zoals onbeperkte werkorders, planning/distributie en facturering, onderscheidt BlueFolder zich met een krachtig klantenportaal, het volgen van activa/apparatuur en klantmeldingen. Probeer het 15 dagen gratis (geen creditcard vereist) en ontdek hoe gemakkelijk en krachtig het te gebruiken is. Meer informatie over BlueFolder

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Overzichtelijke software voor het beheer van bedrijfsmiddelen, onderhoud en werkorders. Ideale software vereist geen uren voor installatie en training.
Overzichtelijk onderhoudsbeheer met functies zoals volgen van bedrijfsmiddelen, voorraad, rapportage en aantrekkelijke, toonaangevende systeemeigen mobiele apps. Fixd, de toonaangevende verstoorder in de sector voor onderhoudsbeheersoftware, is de ideale software om naar over te stappen wanneer je verouderde software niet met je mee kan groeien naar de toekomst. Meer informatie over Maintainly

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij. Navigator biedt antwoorden op dagelijkse uitdagingen en zorgt ervoor dat je bedrijf de best passende oplossing krijgt. De kern van de producten is een krachtig procesautomatiseringssysteem, omgeven door een interface die automatisch zinvolle links creëert met gegevens die voor jou van belang zijn. Navigator helpt met helpdesk- en assetmanagement via ITIL-gestuurde standaarden. Meer informatie over Alloy Navigator

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Zeer eenvoudige onderhoudsbeheersoftware voor kleine tot middelgrote bedrijven. Neem contact op voor een gratis demo, proefversie of offerte.
De cloudgebaseerde oplossingen van Q Ware vereenvoudigen het beheer van preventief onderhoud voor kleine tot middelgrote onderhoudsbedrijven. De software is zeer gemakkelijk te gebruiken, is 100% afgestemd op je behoeften, en het volledige systeem wordt verkocht als afzonderlijke modules, zodat je alleen betaalt voor de functies die je nodig hebt. Doorlopende training en ondersteuning is inbegrepen bij elk abonnement. Meer informatie over Q Ware CMMS

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer
Moderne hoteliers gebruiken het geïntegreerde berichtenplatform van HelloShift om de operationele efficiëntie, gasttevredenheid en directe verkoop te verhogen.
HelloShift is moderne berichtenuitwisseling voor hotels - optimalisatie van servicelevering en gastenberichten in één geïntegreerd platform. HelloShift verbindt hotelteams in gebouwen, op etages, in ploegen en afdelingen met notities, taken en checklists. HelloShift verbindt hotelteams ook met gasten via sms en met toekomstige gasten via websitechat. Hoteliers gebruiken HelloShift om een uitstekende service te leveren in één eenvoudige messaging-app die teams snel leren en graag gebruiken. Meer informatie over HelloShift

Functies

  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Herinneringen
  • Inspectiebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Assets volgen
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Voorraadbeheer