Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Intranet software

Intranet software is een interne bedrijfsportal waar belangrijke informatie wordt geplaatst die werknemers kunnen bekijken. Vergelijk verschillende oplossingen op Capterra om de beste intranet software voor jouw organisatie in Nederland te vinden.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Intranet software met de meeste reviews van onze gebruikers

72 resultaten

Jahia is open en uitbreidbaar en biedt een gegevensgestuurd inhoudplatform om je digitale bedrijf te laten groeien door middel van boeiende klantervaringen. Meer informatie over Jahia
Jahia is een echt DXP (Digital Experience Platform). Intranets vormen de basis van de digitale werkplek van je bedrijf. Hou gelijke tred met de behoeften van je werknemers met de flexibele en adaptieve software van Jahia, ontworpen om de connectiviteit en betrokkenheid van je team te ondersteunen. Meer informatie over Jahia

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Lively is sociale en collaboratieve intranetsoftware die bedrijfscommunicatie, documentbeheer en samenwerking stimuleert. Meer informatie over Lively
Lively is sociale en collaboratieve intranetsoftware die voldoet aan de behoeften van bedrijven. Het stimuleert de bedrijfscommunicatie en vereenvoudigt documentbeheer, beheer van gebruikersgegevens en samenwerking. Dit platform staat in het midden van het zakelijke leven en biedt werknemers dagelijkse ondersteuning via de vele functies waarmee ze beter geïnformeerd en collaboratiever kunnen zijn. Bespaar tijd voor je werknemers door informatie en bedrijfstools op één platform te centraliseren. Meer informatie over Lively

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Het toonaangevende alles-in-één sociale intranetplatform, ontworpen voor middelgrote en grote bedrijven die werken met de G Suite van Google. Meer informatie over Happeo
Happeo is een modern en gebruiksvriendelijk sociaal intranet dat je mensen, informatie en tools verbindt in een uniforme hub voor samenwerking en communicatie. Meer informatie over Happeo

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Geef personeel een werkplek waar ze zich thuis voelen. Krijg toegang tot elke app, deel informatie en werk samen in één centraal intranet. Meer informatie over Claromentis
Geef medewerkers een werkplek waar ze zich thuis voelen met de functierijke, prachtig ontworpen intranetsoftware. Dit is een intranetsoftwareoplossing met een verschil. Het biedt je organisatie een one-stop-shop voor het delen van informatie, het verhogen van de productiviteit, het verbinden van personeel en samenwerking. Profiteer van 20 jaar ervaring met intranet: dit platform heeft intranetten gebouwd, ontworpen en ingezet voor wereldwijde organisaties, zowel grote als kleine, en bedrijven in elke denkbare sector ondersteund. Meer informatie over Claromentis

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Kennisbanksoftware ontworpen om ondersteuning te verminderen. Volledig aan te passen aan je merk, inclusief analytics, Instant Intelligent Search, meerdere talen. Meer informatie over Helpjuice
Helpjuice is HET kennisbankplatform dat door duizenden bedrijven wordt gebruikt om ondersteuning te verminderen en kennis intern te delen. - Volledig aan te passen aan je merk, en je wordt zelfs geholpen met het aanpassen van de kennisbank zodat hij tot in de puntjes perfect is. Zeg vaarwel tegen KB's die niet echt voelen alsof ze van jou zijn. - Instant Intelligent Search levert de JUISTE resultaten op bij de eerste keer typen. - Geavanceerde analyses geven je het juiste inzicht in je KB en hoe je dit kunt verbeteren. - Andere functies zijn bijvoorbeeld meertalig, SSO, aangepast domein, API. Meer informatie over Helpjuice

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Een particuliere, professionele sociale netwerkoplossing die is ontworpen om alumninetwerken te ondersteunen. Betrek alumni op een evoluerend en modulair platform. Meer informatie over AlumnForce
AlumnForce is een particuliere, professionele sociale netwerkoplossing die is gewijd aan scholen, universiteiten, alumniverenigingen en stichtingen met als doel het opbouwen van relaties tussen studenten, afgestudeerden en alumni, recruiters, professoren en administraties. De toepassing kan worden aangepast aan het imago van de gemeenschap en is functioneel modulair om te voldoen aan de prioriteiten van je organisatie. Meer dan 250 alumninetwerken over de hele wereld gebruiken AlumnForce. Meer informatie over AlumnForce

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Door het delen van projecten, best practices en resultaten tussen werknemers die niet aan een bureau werken zien klanten met 250+ gebruikers een omzetstijging van 10% sinds de invoering. Meer informatie over Speakap
Bekroond, beveiligd en gedeeld intranet dat communicatie mogelijk maakt tussen management en 250+ werknemers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten met meer dan 250 gebruikers een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering. Met volledige integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer communiceren via Speakap. Meer informatie over Speakap

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Webgebaseerd platform voor kennisuitwisseling met geverifieerde informatie van experts in je team: waar je werkt, wanneer je het het meest nodig hebt. Meer informatie over Guru
De kennis van je team verandert elke dag. Traditionele kennisbankoplossingen zoals Wiki zijn niet geoptimaliseerd voor deze voortdurende veranderingen, wat onvermijdelijk leidt tot verouderde kennis en lage inzetgraad. Wantrouwen in je kennisbank dwingt de experts in je team om meer individuele vragen te beantwoorden, waardoor ze minder tijd hebben om zich op hun werk te concentreren. Guru is de nieuwe manier om kennis vast te leggen en te delen met je team. Meer informatie over Guru

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards. Meer informatie over Microsoft SharePoint

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Motivosity is een softwareoplossing voor de erkenning van werknemers die de medewerkersbetrokkenheid en de bedrijfscultuur verbetert.
Motivosity is een softwareoplossing voor de erkenning van werknemers. De software doet zijn werk goed: klanten ervaren een gebruikersbetrokkenheid van meer dan 95%. Motivosity bevordert vertrouwen, verbindt werknemers beter en maakt al het goede werk zichtbaar dat je teamleden verrichten. Het platform biedt gratis proefversies en een geld-terug-garantie van zes maanden. Motivosity wordt gebruikt door bedrijven zoals HealthCatalyst, BlueHost, Instructure en Workfront om de medewerkersbetrokkenheid en de bedrijfscultuur te verbeteren. Neem een kijkje. #thanksmatters Meer informatie over Motivosity

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor verkoop, samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflowbeheer.
Bitrix24 is een online werkruimte voor kleine, middelgrote en grote bedrijven. Bitrix24 beschikt over meer dan 35 geïntegreerde tools, waaronder CRM, taken, Kanbanbord, Gantt-diagram, messenger, videogesprekken, bestandsopslag, workflowautomatisering en meer. Door over te stappen op Bitrix24 hoef je niet meer geabonneerd te zijn op een heleboel verschillende SaaS-oplossingen. Je krijgt alles wat je nodig hebt in één pakket - allemaal tegen een vast tarief. Met meer dan 12 miljoen gebruikers is Bitrix24 een van de meest gebruikte bedrijfssoftwareoplossingen ter wereld. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om sneller betere beslissingen te nemen. Laat alle werknemers weten wat er van dag tot dag gebeurt en bouw voort op het werk van anderen. Medewerkers kunnen groepen aanmaken die relevant zijn voor het werk en andere interesses, en documenten of foto's in context houden terwijl ze de zaken nog steeds online bespreken. Meer informatie over Yammer

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
De eenvoudigste manier om bestanden te delen, projecten te beheren en met elkaar te communiceren. Alles vanuit één centrale, veilige online werkruimte.
Glasscubes vereenvoudigt de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Creëer snel veilige online werkplekken die het gemakkelijk maken om met iedereen samen te werken, waar dan ook. Ontdek hoe slimme teams online werkplekken gebruiken om beter samen te werken en de klus te klaren. Vertrouwd door de Britse overheid en hoogpresterende bedrijven - groot en klein. Meer informatie over Glasscubes

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Software voor kennisbetrokkenheid waarmee teams toegang krijgen tot de collectieve intelligentie van hun organisatie en deze kunnen gebruiken om samen te werken.
Bloomfire is een leider in kennisbetrokkenheid en levert een ervaring die teams en individuele personen verbindt met de informatie die ze nodig hebben om uit te blinken in hun werk. Het cloudgebaseerde platform voor kennisbetrokkenheid biedt mensen één gecentraliseerde, doorzoekbare plek om gedeelde kennis te gebruiken en de collectieve intelligentie van hun organisatie te vergroten. Ga voor meer informatie of om een demo te plannen naar de website. Meer informatie over Bloomfire

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Levendige en interactieve enkele bron van informatie die nauwkeurig en up-to-date, mobiel en snel is.
De sociale intranetoplossing van MangoApps is de moderne manier om de interne communicatie in je bedrijf te versterken, de contenthub van het bedrijf fris te houden door medewerkers eenvoudige schrijf- en blogtools te bieden en een levendige digitale werkplek met ingebouwde tweerichtings-betrokkenheidstools te bouwen. MangoApp, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren. Meer informatie over MangoApps

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Talkspirit is alles-in-één software voor teamcommunicatie en samenwerking. Beschikbaar in 8 talen. Op elk apparaat.
Talkspirit is the #1 software for collaboration and team communication. It brings your employees together in a secure online workspace, wherever they are. By centralizing discussions, documents, events and collaborative features in one place, it makes your teams more productive. Available in 8 languages. On any device (PC, mobile, tablet). Easy to use. Free trial. Free plan. Paid plans from 4€ / month per user. Designated leading software for remote-work and team communication by GetApp in 2020. Ideal for SMB's. Meer informatie over Talkspirit

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Workvivo vervangt de verouderde, onhandige en slecht gebruikte intranetten van vroeger door een levendige, vertrouwde en herkenbare sociale ervaring voor iedereen.
Workvivo vervangt de verouderde, onhandige en slecht gebruikte intranetten van vroeger door een levendige, vertrouwde sociale ervaring. Teams kunnen informatie delen en gebruiken voor ongeëvenaarde niveaus van acceptatie, betrokkenheid en afstemming. Het is je intranet, communicatietool en werknemers-app samengevoegd tot één vertrouwde sociale ervaring waar mensen graag gebruik van maken. Het biedt bedrijven het overzicht dat ze nodig hebben en werknemers de vrijheid en flexibiliteit die ze willen. Meer informatie over Workvivo

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Een open source intranetsoftware waarmee je de communicatie en samenwerking in de hele organisatie kunt stroomlijnen.
eXo Platform is ontworpen om informatie snel te kunnen verspreiden onder werknemers, om gemeenschappelijke interne bedrijfsprocessen efficiënter te maken en om een gevoel van gemeenschap binnen een organisatie te bieden. eXo Platform is ontworpen om een succesvol intranet te creëren dat elke medewerker betrekt en verbindt, hun dagelijkse activiteiten ondersteunt, de bedrijfsethos weerspiegelt en gebruikers helpt om werk gedaan te krijgen. Meer informatie over eXo Platform

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documenten waarmee je kunt bouwen zonder te programmeren.
OnSemble is meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documentbeheer waarmee je een intranet kunt bouwen zonder te programmeren. Een intranet dat werknemers geweldig zullen vinden en ook daadwerkelijk zullen gebruiken. OnSemble geeft meer dan 55.000 mensen en organisaties mogelijkheden met een verhoogde productiviteit en sociale gemeenschap. OnSemble heeft alle apps en functionaliteit die je vandaag nodig zult hebben en vele waar je naartoe kunt groeien. Integreert ook met SharePoint, Microsoft Office en nog veel meer. Meer informatie over Ntranet

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeel betrokken te maken door de interne communicatie te stroomlijnen.
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeelsbestand te betrekken door de interne communicatie te stroomlijnen en werknemerscontacten te smeden. Simpplr werkt samen met veel toonaangevende merken, waaronder Workday, AAA, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar en Columbia University. Klanten verbeteren de productiviteit, vergroten de medewerkersbetrokkenheid en verlagen het personeelsverloop. Meer informatie over Simpplr

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Moderne medewerker-app en intranet-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.
Moderne medewerker-app en intranet-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's te bereiken waar ze ook zijn, met relevant nieuws, video's, berichten, peilingen en zelfs toepassingsmeldingen, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren. Blink is de ultieme medewerker-app. Meer informatie over Blink

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Assembly is een cultuurtool die 95% van de medewerkersbetrokkenheid met een Assembly stimuleert. Het is gratis positief rendement. Het is gratis voor een onbeperkt aantal gebruikers.
Teams brengen tijdens deze pandemie offers. Erkenning van werknemers hoort daar niet bij. Betrek je team bij het gratis peer-to-peer platform voor werknemerserkenning van Assembly waar collega's elkaar gemakkelijk kunnen erkennen met zinvolle berichten en beloningen en waar bedrijven cultuuruitgaven kunnen beheren met een positief en gerechtvaardigd rendement. Assembly heeft een medewerkersbetrokkenheid van 95% en kan eenvoudig worden geïntegreerd met Slack. Ontwikkel en ondersteun je cultuur met Assembly. Meer informatie over Assembly

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
De app van Beekeeper vormt het enige contactpunt voor je personeel. Werknemers kunnen goed werk leveren en zich betrokken voelen.
Beekeeper is een operationeel communicatieplatform dat het bestaande intranet van een bedrijf kan ondersteunen of zelfs kan vervangen. Mobiele opslag- en communicatietools binnen de app geven werknemers gemakkelijke toegang en manieren om de middelen die ze nodig hebben te delen via één beveiligd platform. Dankzij de bidirectionele SharePoint-integratiemogelijkheden kunnen werknemers updates delen en communiceren via interne communicatiekanalen. Maak van je intranet een collaboratieve digitale werkplek. Meer informatie over Beekeeper

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Staffbase is een intranetoplossing voor iedereen. Stel een nieuwe norm voor gebruiksgemak en toegankelijkheid in bedrijfscommunicatie.
Staffbase is een intranetplatform voor communicators in grote, gedistribueerde organisaties. Met behulp van een mobielgerichte aanpak stelt het interne communicators in staat om elke medewerker te bereiken via verschillende kanalen, zoals nieuws, mobiel magazine, chatrooms en enquêtes. Communicators kunnen analyses en rapporten benutten voor effectieve communicatie en de resultaten van hun werk duidelijk maken voor belanghebbenden. Via integraties in SharePoint kan het ook fungeren als mobiel intranet. Meer informatie over Staffbase

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer