België Lokale producten weergeven
262 resultaten
monday.com, een open platform voor het werk van al je teams, verbetert de communicatie met in-app threads en volledig inzicht. Meer informatie over monday.com
Wanneer het onverwachte gebeurt, kun je monday.com gebruiken om al je werk op één plek te houden en je bedrijf naadloos in beweging te houden. Met monday.com kun je alle communicatie centraliseren binnen de context van workflows en projecten, zodat je de synchronisatie van vergaderingen en e-mailketens kunt verminderen en de productiviteit kunt verhogen. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel te onboarden, en pas deze dan aan je wensen aan. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Het toonaangevende alles-in-één platform voor interne communicatie en sociaal intranet, ontworpen voor bedrijven die werken met de G Suite van Google. Meer informatie over Happeo
Het toonaangevende alles-in-één platform voor interne communicatie en sociaal intranet, ontworpen voor bedrijven die werken met de G Suite van Google. Betrek medewerkers van elke generatie, afdeling en locatie om je personeel te verenigen. Creëer samen authentieke content, bied een open podium voor discussie en ideeën en zorg ervoor dat je updates worden gelezen, terwijl je een op maat gemaakte en persoonlijke ervaring biedt die ervoor zorgt dat je collega's alleen gericht blijven op wat voor hen belangrijk is. Start nu een gratis demo! Meer informatie over Happeo

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Lively is een sociaal en collaboratief softwarepakket dat bedrijfscommunicatie, documentbeheer en samenwerking stimuleert. Meer informatie over Lively
Lively is een 100% aanpasbaar softwarepakket dat je interne communicatie een boost geeft, teamwerk stimuleert en de productiviteit verhoogt. Dankzij de ergonomie en het gebruiksgemak besparen je medewerkers zichzelf elke dag tijd. Vind al je bedrijfsinformatie in een paar klikken op één platform. Deel je documenten en bedrijfsnieuws op efficiënte wijze, faciliteer kennisuitwisseling en stimuleer samenwerking met Lively. Meer informatie over Lively

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Gebruik Confluence om je werknemers op de hoogte en betrokken te houden. Meer informatie over Confluence
Het wordt voor werknemers steeds belangrijker om deel uit te maken van een transparante organisatie. Gebruik Confluence om interne communicatie met je werknemers af te handelen. Maak het hen gemakkelijk om antwoorden op veelgestelde vragen te vinden, op de hoogte te blijven van de nieuwste bedrijfsupdates en meer. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
De interne communicatiesoftware van Wrike heeft 2,3 miljoen gebruikers. Stroomlijn de communicatie met behulp van sjablonen, proefdrukken, goedkeuringen en dashboards. Meer informatie over Wrike
De interne communicatiesoftware van Wrike heeft 2,3 miljoen gebruikers in 140 landen. Plan, beheer en rapporteer over je interne communicatieprojecten met de gebruiksvriendelijke software van Wrike. Houd de interne communicatie consistent en tijdig met behulp van kant-en-klare sjablonen, krachtige workflows en gedeelde teamdashboards. Automatiseer communicatieprocessen met behulp van goedkeuringen en verzoeken en vereenvoudig de goedkeuring met proefdrukken. Stel je teams in staat om realtime updates te delen. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Front is een intern communicatieplatform waarmee teams tevredener en productiever kunnen werken. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware die interne teams helpt te communiceren met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen, zoals [email protected] en [email protected] Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Breng binnen 1-2 seconden meer dan 10.000 gebruikers op de hoogte. Stuur meldingen naar laptops, desktops en mobiele apparaten van medewerkers. Meer informatie over DeskAlerts
DeskAlerts is de populaire meldingssoftware voor ondernemingen. Bedrijven als Hilton, American Express, KRKA, Magura Asia Ltd. gebruiken DeskAlerts om pop-upmeldingen naar meer dan 10.000 gebruikers te verzenden en om werk voor een werknemer te blokkeren tot hij of zij het bericht volledig heeft gelezen. Meldingen worden gegarandeerd door 100% van de werknemers ontvangen en gezien. DeskAlerts is een multi-channel meldingssoftware met veel communicatiefuncties, waaronder desktopmeldingen, mobiele meldingen, sms... Meer informatie over DeskAlerts

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana helpt teams bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana worden teams zelfverzekerder, bewegen ze sneller en bereiken ze meer met minder, ongeacht waar ze zich bevinden. Meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen vertrouwen op Asana om alles te beheren, van bedrijfsdoelstellingen en digitale transformatie tot productlanceringen en marketingcampagnes. Meer informatie over Asana

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
OnBoard is software voor het beheer van virtuele bestuurs- en managementvergaderingen. Bestuur overal met vertrouwen. Start nu een gratis proefversie/ontvang een demo. Meer informatie over OnBoard
Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagementsoftware. Het is virtueel vergaderbeheer met een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Meer dan ooit heb je software voor het beheer van bestuurs- en managementvergaderingen nodig die uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Stroomlijn de voorbereiding van vergaderingen en bied je leiders nauwkeurige en tijdige informatie op alle apparaten. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Ontvang een demo of start een gratis proefversie. Meer informatie over OnBoard

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Bitrix24 het meest populaire gratis platform voor interne communicatie dat door 4 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 het meest populaire gratis platform voor interne communicatie dat door 4 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Sociaal bedrijfsnetwerk, werkgroepen, intranet, groepschat, e-mail, telefonie, sms en meer. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Pumble is a free chat and collaboration app for teams with unlimited everything. Meer informatie over Pumble
An internal software for 1-on-1 or group communication via channels or group chats. Let others know when you're available by setting a status, save and pin important announcements, format your message to ensure clear communication, and set smart notifications for distraction-free work. Unlimited message history paired with free storage space in Pumble lets you access your messages and files whenever you need them. Pumble can be self-hosted if you seek complete ownership and control. Meer informatie over Pumble

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Het alles-in-één influencerplatform voor werknemers waarmee medewerkers moeiteloos influencers, contentmakers en sociale verkopers kunnen worden. Meer informatie over DSMN8
Het alles-in-één influencerplatform voor werknemers waarmee je medewerkers moeiteloos influencers, contentmakers, sociale verkopers en uitgevers kunnen worden. Profiteer als nooit tevoren van de kracht van je beste bedrijfsmiddel: je werknemers. Het platform helpt bij het creëren van een naadloos proces, vanaf het maken van de eerste inhoud tot en met het delen van authentieke en relevante merkinhoud door eindgebruikers. Bovendien kun je de tools voor het maken van inhoud, Lens en Author, gebruiken om via je werknemers foto's, video's en geschreven inhoud te crowdsourcen. Meer informatie over DSMN8

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Door het delen van projecten, best practices en resultaten tussen werknemers die niet aan een bureau werken zien klanten met 250+ gebruikers een omzetstijging van 10% sinds de invoering. Meer informatie over Speakap
Bekroond, beveiligd en gedeeld platform dat samenwerking mogelijk maakt tussen management en 250+ werknemers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering. Met volledige integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer communiceren via Speakap. Meer informatie over Speakap

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie. Meer informatie over Missive
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie. Meer informatie over Missive

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Toolkit voor digitale werknemerscommunicatie, flexibel werk, kwaliteits- en kennisbeheer, missieverklaring en leiderschap. Meer informatie over HUMANSTARSapp
Als marktleider in samenwerkingstools ondersteunt Humanstarsapp bestaande technologieën en mensen om verbinding te maken. De toolbox van Humanstarsapp dient als toolkit voor digitale communicatie en informatie voor werknemers, flexibel werk, kwaliteit en kennisbeheer, visie en leiderschap in het bedrijf. Meer informatie over HUMANSTARSapp

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Axelor is een krachtige open source ERP, CRM en BPM bestaande uit meer dan 30 geïntegreerde modules die flexibel en eenvoudig aan te passen zijn. Meer informatie over Axelor
Axelor is een krachtige, gemakkelijk aanpasbare open source ERP (Enterprise Resource Planning, bedrijfsmiddelenplanning), CRM (Customer Relationship Management, klantrelatiebeheer) en BPM (Business Process Management, bedrijfsprocesbeheer) bestaande uit meer dan twintig geïntegreerde bedrijfstoepassingen. Geniet van een modern design en intuïtieve navigatie. In tegenstelling tot traditionele managementoplossingen combineert Axelor gebruiksgemak, eenvoud en efficiëntie. Ontdek een nieuwe aanpak voor een ongeëvenaarde flexibiliteit. Dankzij de geïntegreerde BPM kun je je toepassing in realtime aan bedrijfsveranderingen aanpassen, met eenvoudige configuraties en zeer weinig aangepaste ontwikkelingen. Meer informatie over Axelor

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
An internal database accessible by all employees facilitating internal communications. Meer informatie over Performly Intra
Facilitates the internal communications within a company which aids in increasing the success in terms of growth, as productivity increases. It is principally an internal database which every employee can access, with different authorizations for different staff members, intended to enhance collaboration, productivity, and socialization, but also to influence organizational culture and to act as a repository for embedded knowledge. Meer informatie over Performly Intra

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Alles-in-één samenwerkingsplatform met alle benodigde toepassingen om jouw teams op een efficiënte manier dagelijks te stimuleren. Meer informatie over Jamespot
Jamespot is een gemakkelijk te configureren digitale werkplek om je communicatie te vereenvoudigen. Deze zeer configureerbare digitale werkplek zal jouw potentieel voor samenwerking en communicatie optimaliseren. Geef je teamgenoten gemakkelijk toegang tot alle bedrijfstoepassingen die je gebruikt, alle informatie en kennis om hun projecten gemakkelijk te beheren, en nog veel meer. Eenvoudig, aantrekkelijk, efficiënt. Meer informatie over Jamespot

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Deploy a ready-made intranet in your organization's colors and take back control of your internal communication. Meer informatie over FastIntranet.io
Deploy a ready-made intranet in your organization's colors and take back control of your internal communication. Meer informatie over FastIntranet.io

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis!
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen.
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, eenvoudige en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één klik op de knop. Meer informatie over GoTo Meeting

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Workplace maakt zakelijke communicatie snel, leuk en betrouwbaar, met functies zoals groepen, live video en chatberichten.
Ben je op zoek naar slimmere communicatiesoftware? Wijs automatisch mensen toe aan FYI-groepen om ervoor te zorgen dat interne aankondigingen de meest relevante doelgroep bereiken. Met "Markeren als belangrijk" kun je zelfs groepsberichten van senior leiders benadrukken. Ze zullen niet alleen bovenaan de nieuwsfeed voor groepsleden terechtkomen, dit platform stuurt ook e-mailmeldingen en daarna statistieken over de betrokkenheid. Meer informatie over Workplace from Meta

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Probeer de diepe integraties met het Microsoft-ecosysteem, Atlassian-ecosysteem, Slack, Box, DropBox, Sketch en meer om de productiviteit van je teamsamenwerking te verbeteren. Verken meer dan 250 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken. Meer informatie over Miro

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
WebHR wordt goed beoordeeld en is leider in Cloud HR. Het helpt je bij het beheren van de belangrijkste activa in je bedrijf - je personeel.
WebHR zorgt voor een revolutie in de manier waarop HR werkt. WebHR is sociale alles-in-één cloudgebaseerde HR-software voor kleine en middelgrote ondernemingen die alles afhandelt, van werving tot pensionering, op de meest innovatieve manier. WebHR bespaart bedrijven niet alleen geld, maar verhoogt ook de productiviteit, bespaart ruimte en maakt communicatie tussen en op kantoren snel, betrouwbaar en efficiënter. WebHR helpt bij het beheer van de belangrijkste activa van een bedrijf - het personeel. Meer informatie over WebHR

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Je kunt op één plek aan projecten werken, tijd bijhouden, uitgaven beheren en je klanten factureren. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat. Meer informatie over Avaza

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Flock is een tool voor interne communicatie die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Wereldwijd vertrouwd door meer dan 25.000 bedrijven.
Stroomlijn je interne teamcommunicatie met behulp van Flock. E-mail minder, maar krijg meer werk gedaan. Van een chatfunctie en het delen van bestanden tot integratie met je favoriete externe apps zoals Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello en meer: met Flock kun je al je werkstromen organiseren. Flock is een krachtige werktool vol met ingebouwde functionaliteiten zoals gedeelde takenlijsten, herinneringen, notities, peilingen en meer. Je kunt er gratis mee beginnen. Meer informatie over Flock

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Met Office Chat bereik je iedereen in je bedrijf, zowel op kantoor als in het veld.
Office Chat is een HIPAA-conforme berichtenoplossing voor desktop en mobiel voor kleine en middelgrote bedrijven. Het wordt geleverd met functies zoals ontvangstbevestiging, prioriteitsberichten, groepsberichten, 1-op-1 berichtenuitwisseling, massaberichten, beveiligde bijlagen, ingebouwde integraties en volledige administratieve controle voor een breed scala van sectoren, van medische diensten, verzekeringen, onroerend goed, reparatiediensten, schoonmaakdiensten, reizen, juridische diensten, automobielindustrie, productie, onderwijsinstellingen en non-profitorganisaties. Meer informatie over Office Chat

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Text Request is een gebruiksvriendelijke online sms-dienst voor bedrijven, ideaal voor interne communicatie. Begin vandaag nog met sms'en met werknemers.
Text Request is een online sms-dienst voor bedrijven die ideaal is voor interne communicatie. Meerdere gebruikers kunnen inloggen op een gedeeld dashboard om in realtime sms'jes van je huidige kantoornummer te verzenden en te ontvangen. Het is geweldig voor updates over en weer met werknemers. De software is gebruiksvriendelijk en maakt professionele sms-berichten een fluitje van een cent voor organisaties van elke omvang. Ga naar de website om vandaag nog te beginnen met sms'en. Meer informatie over Text Request

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Digitale werkplekoplossing die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert voor je bedrijf.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector. Meer informatie over MangoApps

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Open source, private cloud Slack-alternatief met werkplekberichtenuitwisseling voor web, pc's en telefoons.
Mattermost biedt samenwerkingsoplossingen van ondernemingsniveau voor toonaangevende organisaties op een levendig open source-platform. De private, hybride en publieke cloud-oplossingen bieden veilige, configureerbare, zeer schaalbare berichten op internet, mobiel en pc met archivering, zoeken en diepe integratie tussen interne systemen. Meer informatie over Mattermost

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documenten waarmee je kunt bouwen zonder te programmeren.
OnSemble is meer dan een intranet voor medewerkers. Het is een complete hub die je mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben. Het is de startpagina voor je organisatie. OnSemble's slepen-en-neerzetten-interface betekent dat je verbeelding de enige limiet is. Ontwerp pagina's die je cultuur weerspiegelen zonder een enkele coderegel in te voeren. Het is een intranet dat je medewerkers graag en daadwerkelijk gebruiken. Meer informatie over Ntranet

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Open-source digitale werkplekoplossing waarmee je je teams, tools en kennis met elkaar kunt verbinden.
eXo Platform is een intuïtief intern communicatieplatform dat ervoor zorgt dat iedereen in je organisatie optimaal profiteert van de kracht van je interne berichtensysteem. eXo Platform helpt je om medewerkers van de nieuwe generatie op één lijn te brengen en hen een groot scala te leveren aan communicatie- en samenwerkingstools die constante connectiviteit en mobiliteit bieden. Met het eXo Platform kunnen interne communicatieprofessionals hun rol opnieuw uitvinden en zo innovatiepioniers worden. Meer informatie over eXo Platform

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.
Moderne medewerker-app en intranet-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's te bereiken waar ze ook zijn, met relevant nieuws, video's, berichten, peilingen en zelfs toepassingsmeldingen, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren. Blink is de ultieme medewerker-app. Meer informatie over Blink

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members. Meer informatie over CallingPost

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen.
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen. Meer informatie over BombBomb

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Vertrouwd door meer dan 7000 klanten om zaken gedaan te krijgen. Als je bedrijf zakelijke e-mails en telefoonnummers heeft, dan heb je ook zakelijk sms'en nodig.
TextUs is het toonaangevende, zakelijke sms-platform dat speciaal is gebouwd voor interne teams van verkoop, werving en klantenservice. Verbeter de communicatie met 10x met een leespercentage van 98% en een responspercentage van tot wel 40%. Wanneer je een reactie nodig hebt, stuur je een berichtje. Dus waarom sms je niet met elke lead, kandidaat en klant? Meld je vandaag nog aan voor de gratis proefversie van 30 dagen, zonder risico. Meer informatie over TextUs

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Cloudgebaseerde loonadministratie, HR, werving, onboarding, leren, prestatie, opvolging, beloning, roostering, enquêtes, beloningen en meer.
ELMO (ASX: ELO), opgericht in 2002, is de geïntegreerde, cloudgebaseerde oplossing in Australië en Nieuw-Zeeland voor HR, loonadministratie en roosteren/tijd en aanwezigheid die één leverancier, één dashboard en één gebruikerservaring biedt. Het is een snelgroeiend HR-techbedrijf. Het platform biedt innovatieve cloudgebaseerde HR- en loonadministratietechnologie aan meer dan 1400 organisaties in APAC. Het pakket van ELMO met oplossingen voor HR- en loonadministratie kan samen of afzonderlijk worden gebruikt en is configureerbaar voor de processen en workflows van je organisatie. Meer informatie over ELMO Software

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Team App is een gratis platform waarmee teams, clubs en verenigingen de communicatie kunnen verbeteren door hun eigen smartphone-app te maken.
Team App is een gratis sportcommunicatieplatform dat in meer dan 150 landen wordt gebruikt. Met Team App kunnen clubs, teams, verenigingen, scholen, bedrijven en sociale groepen de communicatie verbeteren door hun eigen smartphone-app te maken. Ontwerp je app, kies uit een groot aantal functies en je hebt een volledig functionele Team App die in minder dan 10 minuten is gemaakt. Meer informatie over Team App

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Software voor noodmeldingen via meerdere kanalen die berichten in twee richtingen, geïntegreerde monitoring en datagestuurde inzichten biedt.
Ga binnen enkele seconden, in plaats van uren, veilige, realtime, tweerichtingsinteracties met publiek van elke omvang aan via elk kanaal, op elk apparaat en overal ter wereld. De gebruiksvriendelijke interface stelt je in staat om te communiceren met je medewerkers en bijbehorende doelgroepen via tekst, spraak, e-mail, app-pushmeldingen, sociale media, telefonische vergaderingen en aangepaste kanalen, terwijl je realtime rapporten en inzicht krijgt. Het is modern, betrouwbaar en veilig. Ontvang je offerte, geweldige klantenondersteuning, geen extra/verborgen kosten. Meer informatie over AlertMedia

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Biedt een toonaangevend platform voor kritieke communicatie en gegevens dat wordt vertrouwd om levens te helpen redden.
Het massanotificatiesysteem brengt het juiste bericht op het juiste moment naar de juiste gebruiker vanaf elk apparaat met internetverbinding. Stuur je bericht binnen enkele seconden van overal naar overal. Er zijn slechts drie klikken nodig om waarschuwingen te verzenden in alle communicatiemodi. Rave Alert voldoet aan de CAP-normen en stelt je in staat onmiddellijk waarschuwingen te verzenden via sms, e-mail en spraakberichten, en ze tegelijkertijd te verzenden naar IPAWS-OPEN, WebEOC en digitale displays. Dit zorgt ervoor dat jouw doelgroep je berichten zo snel mogelijk ontvangt. Meer informatie over Rave Alert

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Talkspirit is software voor interne communicatie. Beschikbaar in 8 talen. Op elk apparaat.
Talkspirit is the #1 software for collaboration and team communication. It brings your employees together in a secure online workspace, wherever they are. By centralizing discussions, documents, events and collaborative features in one place, it makes your teams more productive. Available in 8 languages. On any device (PC, mobile, tablet). Easy to use. Free trial. Free plan. Paid plans from 4€ / month per user. Designated leading software for remote-work and team communication by GetApp in 2020. Ideal for SMB's. Meer informatie over Talkspirit

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Lifesize is audio-, web- en videovergaderingen, chatten en de mogelijkheid om vergaderingen op te nemen en te delen, allemaal vanuit één toepassing.
Lifesize begrijpt de kracht van mensen verbinden om de werkplek geweldig te maken. De app verbetert alle verschillende manieren waarop je team communiceert, van één-op-één audio- en videogesprekken tot grote bedrijfsvergaderingen op meerdere locaties. Meer informatie over Lifesize

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Een centrale hub die alle interne communicatie stroomlijnt om de "hartslag" van de organisatie vast te leggen en die de werknemerservaring daadwerkelijk verbetert.
Workvivo is een centrale hub die alle interne communicatie stroomlijnt om diepere verbindingen te leggen met minder ruis, die de "hartslag" van de organisatie vastleggen en de werknemerservaring echt verbeteren. Dankzij naadloze integraties met populaire werktools zoals Slack, Teams en Zoom is het eenvoudig om aan de slag te gaan en alle interne communicatiekanalen te stroomlijnen via één centrale hub. Het zorgt voor een uitstekende communicatie-ervaring die eenvoudiger te beheren en te gebruiken is en die gewoon werkt. Meer informatie over Workvivo

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
De app van Beekeeper vormt het enige contactpunt voor je personeel. Werknemers kunnen goed werk leveren en zich betrokken voelen.
Het mobiele platform van Beekeeper vormt het enige contactpunt voor je eerstelijnswerknemers. Met alle communicatie en tools op één plek kunnen frontline werknemers geweldig werk leveren en zich betrokken voelen. Het platform verhoogt ook de betrokkenheid, productiviteit en veiligheid. Dankzij een intuïtieve gebruikerservaring en naadloze integraties kunnen werknemers problemen sneller oplossen en efficiënter werken. Meer informatie over Beekeeper

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeel betrokken te maken door de interne communicatie te stroomlijnen.
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeelsbestand te betrekken door de interne communicatie te stroomlijnen en werknemerscontacten te smeden. Simpplr werkt samen met veel toonaangevende merken, waaronder Workday, AAA, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar en Columbia University. Klanten verbeteren de productiviteit, vergroten de medewerkersbetrokkenheid en verlagen het personeelsverloop. Meer informatie over Simpplr

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Een mobiele app die door bedrijven wordt gebruikt om verbinding te maken en te communiceren met hun werknemers.
Ohana is een virtuele plek om verbinding te maken en te communiceren met je werkfamilie - je Ohana. Het helpt je je cultuur te verbeteren, betrokkenheid te inspireren en de werkervaring van al je werknemers te verrijken. Gemakkelijkere interactie, vaker en met meer mensen. Ken de mensen met wie je werkt en je bedrijf. Deel betekenisvolle informatie en momenten. Ervaar je bedrijfscultuur op een volstrekt nieuwe manier. Meer informatie over Ohana

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Veilige instant messaging-software voor zakelijke communicatie, die een privéteamnetwerk met een scala aan beheerfuncties biedt.
Brosix is de perfecte oplossing voor alle soorten bedrijven die behoefte hebben aan geavanceerde bescherming voor de dagelijkse werkcommunicatie. Het gesloten netwerk en de P2P-versleuteling kunnen helpen bedrijven te beschermen tegen indringers en datalekken. Het Business-abonnement bevat app-functies en een scala aan ondernemingsfuncties zoals een privéteamnetwerk, gebruikersfunctiebeheer en nog veel meer. Het Premium-abonnement bevat alle beschikbare app- en ondernemingsfuncties plus geavanceerde beheerfuncties voor veilige samenwerking. Meer informatie over Brosix

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Mobile-first internal communication platform for frontline teams: newsfeed, chat, knowledge library, live videos, best practice forum.
YOOBIC is a mobile-first internal communication solution for frontline teams. With YOOBIC, you can reach your frontline employees easily, facilitate collaboration and listen to everyone's feedback through a user-friendly internal communication platform, built for today¿s modern workforce. Increase employee retention and motivation by connecting them all together. YOOBIC is used by 200+ companies across the world including Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino's Pizza, Puma, Lacoste a Meer informatie over YOOBIC

Functies

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten