203 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Breng binnen 1-2 seconden meer dan 10.000 gebruikers op de hoogte. Stuur meldingen naar laptops, desktops en mobiele apparaten van medewerkers. Meer informatie over DeskAlerts
DeskAlerts is de populaire meldingssoftware voor ondernemingen. Bedrijven als Hilton, American Express, KRKA, Magura Asia Ltd. gebruiken DeskAlerts om pop-upmeldingen naar meer dan 10.000 gebruikers te verzenden en om werk voor een werknemer te blokkeren tot hij of zij het bericht volledig heeft gelezen. Meldingen worden gegarandeerd door 100% van de werknemers ontvangen en gezien. DeskAlerts is een multi-channel meldingssoftware met veel communicatiefuncties, waaronder desktopmeldingen, mobiele meldingen, sms... Meer informatie over DeskAlerts
DeskAlerts is de populaire meldingssoftware voor ondernemingen. Bedrijven als Hilton, American Express, KRKA, Magura Asia Ltd. gebruiken DeskAlerts om pop-upmeldingen naar meer dan 10.000 gebruikers...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

monday.com is een krachtig, collaboratief platform voor communicatie dat de communicatie verbetert en de productiviteit verhoogt voor teams van elke omvang. Meer informatie over monday.com
monday.com is een krachtig, collaboratief platform voor communicatie en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit in één centrale hub. Dankzij het gebruiksgemak kan het soepel worden geleerd en snel worden gebruikt, zodat je team vrijwel onmiddellijk verder kan gaan waar het was gebleven. Deel bestanden, feedback en ideeën, @mention teamgenoten, wijs eigenaren toe, geef realtime voortgangsupdates en zie wie wat doet en wanneer. Sluit je aan bij meer dan 100.000 teams die samenwerken op monday.com. Meer informatie over monday.com
monday.com is een krachtig, collaboratief platform voor communicatie en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit in één centrale hub. Dankzij het...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Een zeer kosteneffectieve oplossing voor interne communicatie die gepersonaliseerde inhoud, aanpasbare branding en gratis upgrades levert. Meer informatie over Hub
De Hub is een veilig communicatieportal dat wordt vertrouwd door grote merken zoals Nikon, Ralph Lauren en Legal & General om middelen te delen, de medewerkersbetrokkenheid te vergroten en de operationele efficiëntie te verhogen door gebruik van de digitale werkplek van de Hub. Je kunt medewerkers en kantoren moeiteloos verbinden, werklasten en taken efficiënter beheren en waardevolle feedback verzamelen met behulp van peilingen en enquêtes. Elke Hub heeft volledig aanpasbare functies en branding. Het platform luistert naar jouw behoeften en past de functionaliteit precies aan op jouw bedrijf. Meer informatie over Hub
De Hub is een veilig communicatieportal dat wordt vertrouwd door grote merken zoals Nikon, Ralph Lauren en Legal & General om middelen te delen, de medewerkersbetrokkenheid te vergroten en de...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Het toonaangevende alles-in-één platform voor interne communicatie en sociaal intranet, ontworpen voor bedrijven die werken met de G Suite van Google. Meer informatie over Happeo
Het toonaangevende alles-in-één platform voor interne communicatie en sociaal intranet, ontworpen voor bedrijven die werken met de G Suite van Google. Betrek medewerkers van elke generatie, afdeling en locatie om je personeel te verenigen. Creëer samen authentieke content, bied een open podium voor discussie en ideeën en zorg ervoor dat je updates worden gelezen, terwijl je een op maat gemaakte en persoonlijke ervaring biedt die ervoor zorgt dat je collega's alleen gericht blijven op wat voor hen belangrijk is. Start nu een gratis demo! Meer informatie over Happeo
Het toonaangevende alles-in-één platform voor interne communicatie en sociaal intranet, ontworpen voor bedrijven die werken met de G Suite van Google. Betrek medewerkers van elke generatie, afdeling...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Meer informatie over Confluence
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- en bestandsdelingstools is Confluence open en collaboratief, waardoor je van alles kunt creëren, beheren en samen kunt doen, van productlanceringsplannen tot marketingcampagnes. Vind je werk eenvoudig terug met toegewijde en georganiseerde ruimtes, sluit naadloos aan op teams en integreer naadloos met het Atlassian-pakket of pas het aan met apps van de Marketplace. Meer informatie over Confluence
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document-...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware die interne teams helpt te communiceren met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen, zoals [email protected] en [email protected] Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware die interne teams helpt te communiceren met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen, zoals...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Minerva is een eenvoudige manier om aanklikbare instructies voor alles wat op het internet staat vast te leggen en te delen. Meer informatie over Minerva
Met Minerva kun je moeiteloos aanklikbare instructies creëren voor alles wat online staat. Telkens wanneer je een reeks stappen moet doorgeven zonder dat je fysiek naast iemand staat, kun je Minerva gebruiken. De tool is gratis. Voor extra betaalde functies (bijv. analyse, collaboratieve bewerking) biedt het bedrijf extra ondersteuning. Meer informatie over Minerva
Met Minerva kun je moeiteloos aanklikbare instructies creëren voor alles wat online staat. Telkens wanneer je een reeks stappen moet doorgeven zonder dat je fysiek naast iemand staat, kun je Minerva...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, eenvoudige en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één klik op de knop. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Bitrix24 het meest populaire gratis platform voor interne communicatie dat door 4 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 het meest populaire gratis platform voor interne communicatie dat door 4 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Sociaal bedrijfsnetwerk, werkgroepen, intranet, groepschat, e-mail, telefonie, sms en meer. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 het meest populaire gratis platform voor interne communicatie dat door 4 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Sociaal bedrijfsnetwerk,...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

OnBoard is software voor het beheer van virtuele bestuurs- en managementvergaderingen. Bestuur overal met vertrouwen. Start nu een gratis proefversie/ontvang een demo. Meer informatie over OnBoard
Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagementsoftware. Het is virtueel vergaderbeheer met een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Meer dan ooit heb je software voor het beheer van bestuurs- en managementvergaderingen nodig die uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Stroomlijn de voorbereiding van vergaderingen en bied je leiders nauwkeurige en tijdige informatie op alle apparaten. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Ontvang een demo of start een gratis proefversie. Meer informatie over OnBoard
Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagementsoftware. Het is virtueel vergaderbeheer met een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

The All-In-One Employee influencer platform that makes it easy for employees to become influencers, content creators & social sellers. Meer informatie over DSMN8
The All-In-One Employee influencer platform that makes it easy for your employees to become influencers, content creators, social sellers & publishers. Tap into the power of your number one asset your employees like never before! We help create a seamless process from initial content creation through to end users sharing authentic and relevant on-brand content. Plus our content creation tools; Lens and Author enable you to crowdsource photo, video and written content through your employees. Meer informatie over DSMN8
The All-In-One Employee influencer platform that makes it easy for your employees to become influencers, content creators, social sellers & publishers. Tap into the power of your number one asset ...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Door het delen van projecten, best practices en resultaten tussen werknemers die niet aan een bureau werken zien klanten met 250+ gebruikers een omzetstijging van 10% sinds de invoering. Meer informatie over Speakap
Bekroond, beveiligd en gedeeld platform dat samenwerking mogelijk maakt tussen management en 250+ werknemers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering. Met volledige integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer communiceren via Speakap. Meer informatie over Speakap
Bekroond, beveiligd en gedeeld platform dat samenwerking mogelijk maakt tussen management en 250+ werknemers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Alles-in-één samenwerkingsplatform met alle benodigde toepassingen om jouw teams op een efficiënte manier dagelijks te stimuleren. Meer informatie over Jamespot
Jamespot is een gemakkelijk te configureren digitale werkplek om je communicatie te vereenvoudigen. Deze zeer configureerbare digitale werkplek zal jouw potentieel voor samenwerking en communicatie optimaliseren. Geef je teamgenoten gemakkelijk toegang tot alle bedrijfstoepassingen die je gebruikt, alle informatie en kennis om hun projecten gemakkelijk te beheren, en nog veel meer. Eenvoudig, aantrekkelijk, efficiënt. Meer informatie over Jamespot
Jamespot is een gemakkelijk te configureren digitale werkplek om je communicatie te vereenvoudigen. Deze zeer configureerbare digitale werkplek zal jouw potentieel voor samenwerking en communicatie...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Workplace maakt zakelijke communicatie snel, leuk en betrouwbaar, met functies zoals groepen, live video en chatberichten.
Ben je op zoek naar slimmere communicatiesoftware? Wijs automatisch mensen toe aan FYI-groepen om ervoor te zorgen dat interne aankondigingen de meest relevante doelgroep bereiken. Met "Markeren als belangrijk" kun je zelfs groepsberichten van senior leiders benadrukken. Ze zullen niet alleen bovenaan de nieuwsfeed voor groepsleden terechtkomen, dit platform stuurt ook e-mailmeldingen en daarna statistieken over de betrokkenheid.
Ben je op zoek naar slimmere communicatiesoftware? Wijs automatisch mensen toe aan FYI-groepen om ervoor te zorgen dat interne aankondigingen de meest relevante doelgroep bereiken. Met "Markeren als...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Bekroonde software voor teamcommunicatie- en samenwerking die is ontworpen om je te helpen samen meer gedaan te krijgen in realtime, allemaal in één app.
Samepage is bekroonde software voor teamcommunicatie en samenwerking. Chat via tekst, audio of video met je team in kanalen of naast projectbestanden, taken, diagrammen, kalenders en meer. Beheer teams, projecten en vergaderingen in realtime vanuit een enkel alles-in-één samenwerkingsplatform. Nooit meer wisselen tussen verschillende apps om werk gedaan te krijgen. Geen e-mailoverload. Alleen maar gestroomlijnde communicatie en samenwerking met je team in één gebruiksvriendelijke app voor desktop en mobiel.
Samepage is bekroonde software voor teamcommunicatie en samenwerking. Chat via tekst, audio of video met je team in kanalen of naast projectbestanden, taken, diagrammen, kalenders en meer. Beheer...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

WebHR wordt goed beoordeeld en is leider in Cloud HR. Het helpt je bij het beheren van de belangrijkste activa in je bedrijf - je personeel.
WebHR zorgt voor een revolutie in de manier waarop HR werkt. WebHR is sociale alles-in-één cloudgebaseerde HR-software voor kleine en middelgrote ondernemingen die alles afhandelt, van werving tot pensionering, op de meest innovatieve manier. WebHR bespaart bedrijven niet alleen geld, maar verhoogt ook de productiviteit, bespaart ruimte en maakt communicatie tussen en op kantoren snel, betrouwbaar en efficiënter. WebHR helpt bij het beheer van de belangrijkste activa van een bedrijf - het personeel.
WebHR zorgt voor een revolutie in de manier waarop HR werkt. WebHR is sociale alles-in-één cloudgebaseerde HR-software voor kleine en middelgrote ondernemingen die alles afhandelt, van werving tot...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Je kunt op één plek aan projecten werken, tijd bijhouden, uitgaven beheren en je klanten factureren. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Flock is een tool voor interne communicatie die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Wereldwijd vertrouwd door meer dan 25.000 bedrijven.
Stroomlijn je interne teamcommunicatie met behulp van Flock. E-mail minder, maar krijg meer werk gedaan. Van een chatfunctie en het delen van bestanden tot integratie met je favoriete externe apps zoals Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello en meer: met Flock kun je al je werkstromen organiseren. Flock is een krachtige werktool vol met ingebouwde functionaliteiten zoals gedeelde takenlijsten, herinneringen, notities, peilingen en meer. Je kunt er gratis mee beginnen.
Stroomlijn je interne teamcommunicatie met behulp van Flock. E-mail minder, maar krijg meer werk gedaan. Van een chatfunctie en het delen van bestanden tot integratie met je favoriete externe apps...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Digitale werkplekoplossing die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert voor je bedrijf.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documenten waarmee je kunt bouwen zonder te programmeren.
OnSemble is meer dan een intranet voor medewerkers. Het is een complete hub die je mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben. Het is de startpagina voor je organisatie. OnSemble's slepen-en-neerzetten-interface betekent dat je verbeelding de enige limiet is. Ontwerp pagina's die je cultuur weerspiegelen zonder een enkele coderegel in te voeren. Het is een intranet dat je medewerkers graag en daadwerkelijk gebruiken.
OnSemble is meer dan een intranet voor medewerkers. Het is een complete hub die je mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben. Het is de startpagina voor je...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Open source, private cloud Slack-alternatief met werkplekberichtenuitwisseling voor web, pc's en telefoons.
Mattermost biedt samenwerkingsoplossingen van ondernemingsniveau voor toonaangevende organisaties op een levendig open source-platform. De private, hybride en publieke cloud-oplossingen bieden veilige, configureerbare, zeer schaalbare berichten op internet, mobiel en pc met archivering, zoeken en diepe integratie tussen interne systemen.
Mattermost biedt samenwerkingsoplossingen van ondernemingsniveau voor toonaangevende organisaties op een levendig open source-platform. De private, hybride en publieke cloud-oplossingen bieden...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Open-source digitale werkplekoplossing waarmee je je teams, tools en kennis met elkaar kunt verbinden.
eXo Platform is een intuïtief intern communicatieplatform dat ervoor zorgt dat iedereen in je organisatie optimaal profiteert van de kracht van je interne berichtensysteem. eXo Platform helpt je om medewerkers van de nieuwe generatie op één lijn te brengen en hen een groot scala te leveren aan communicatie- en samenwerkingstools die constante connectiviteit en mobiliteit bieden. Met het eXo Platform kunnen interne communicatieprofessionals hun rol opnieuw uitvinden en zo innovatiepioniers worden.
eXo Platform is een intuïtief intern communicatieplatform dat ervoor zorgt dat iedereen in je organisatie optimaal profiteert van de kracht van je interne berichtensysteem. eXo Platform helpt je om...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Vertrouwd door meer dan 7000 klanten om zaken gedaan te krijgen. Als je bedrijf zakelijke e-mails en telefoonnummers heeft, dan heb je ook zakelijk sms'en nodig.
TextUs is het toonaangevende, zakelijke sms-platform dat speciaal is gebouwd voor interne teams van verkoop, werving en klantenservice. Verbeter de communicatie met 10x met een leespercentage van 98% en een responspercentage van tot wel 40%. Wanneer je een reactie nodig hebt, stuur je een berichtje. Dus waarom sms je niet met elke lead, kandidaat en klant? Meld je vandaag nog aan voor de gratis proefversie van 30 dagen, zonder risico.
TextUs is het toonaangevende, zakelijke sms-platform dat speciaal is gebouwd voor interne teams van verkoop, werving en klantenservice. Verbeter de communicatie met 10x met een leespercentage van 98%...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen.
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen.
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen.

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Team App is een gratis platform waarmee teams, clubs en verenigingen de communicatie kunnen verbeteren door hun eigen smartphone-app te maken.
Team App is een gratis sportcommunicatieplatform dat in meer dan 150 landen wordt gebruikt. Met Team App kunnen clubs, teams, verenigingen, scholen, bedrijven en sociale groepen de communicatie verbeteren door hun eigen smartphone-app te maken. Ontwerp je app, kies uit een groot aantal functies en je hebt een volledig functionele Team App die in minder dan 10 minuten is gemaakt.
Team App is een gratis sportcommunicatieplatform dat in meer dan 150 landen wordt gebruikt. Met Team App kunnen clubs, teams, verenigingen, scholen, bedrijven en sociale groepen de communicatie...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Software voor noodmeldingen via meerdere kanalen die berichten in twee richtingen, geïntegreerde monitoring en datagestuurde inzichten biedt.
Ga binnen enkele seconden, in plaats van uren, veilige, realtime, tweerichtingsinteracties met publiek van elke omvang aan via elk kanaal, op elk apparaat en overal ter wereld. De gebruiksvriendelijke interface stelt je in staat om te communiceren met je medewerkers en bijbehorende doelgroepen via tekst, spraak, e-mail, app-pushmeldingen, sociale media, telefonische vergaderingen en aangepaste kanalen, terwijl je realtime rapporten en inzicht krijgt. Het is modern, betrouwbaar en veilig. Ontvang je offerte, geweldige klantenondersteuning, geen extra/verborgen kosten.
Ga binnen enkele seconden, in plaats van uren, veilige, realtime, tweerichtingsinteracties met publiek van elke omvang aan via elk kanaal, op elk apparaat en overal ter wereld. De...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Een centrale hub die alle interne communicatie stroomlijnt om de "hartslag" van de organisatie vast te leggen en die de werknemerservaring daadwerkelijk verbetert.
Workvivo is een centrale hub die alle interne communicatie stroomlijnt om diepere verbindingen te leggen met minder ruis, die de "hartslag" van de organisatie vastleggen en de werknemerservaring echt verbeteren. Dankzij naadloze integraties met populaire werktools zoals Slack, Teams en Zoom is het eenvoudig om aan de slag te gaan en alle interne communicatiekanalen te stroomlijnen via één centrale hub. Het zorgt voor een uitstekende communicatie-ervaring die eenvoudiger te beheren en te gebruiken is en die gewoon werkt.
Workvivo is een centrale hub die alle interne communicatie stroomlijnt om diepere verbindingen te leggen met minder ruis, die de "hartslag" van de organisatie vastleggen en de werknemerservaring echt...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Lifesize is audio-, web- en videovergaderingen, chatten en de mogelijkheid om vergaderingen op te nemen en te delen, allemaal vanuit één toepassing.
Lifesize begrijpt de kracht van mensen verbinden om de werkplek geweldig te maken. De app verbetert alle verschillende manieren waarop je team communiceert, van één-op-één audio- en videogesprekken tot grote bedrijfsvergaderingen op meerdere locaties.
Lifesize begrijpt de kracht van mensen verbinden om de werkplek geweldig te maken. De app verbetert alle verschillende manieren waarop je team communiceert, van één-op-één audio- en videogesprekken...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Het beste alles-in-één-platform voor communicatie en productiviteit om elk individu in een organisatie te bereiken en verbinden.
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. Beekeeper biedt een intelligent analytics-dashboard, aanpasbare interface en HR-tools die volledig kunnen worden geautomatiseerd, zoals groepsberichten, peilingen en chatbots. Daarmee brengt Beekeeper frontlijnwerkers en plaatselijke collega's op verschillende afdelingen virtueel en in realtime samen via mobiele of desktopapparaten.
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Talkspirit is software voor interne communicatie. Beschikbaar in 8 talen. Op elk apparaat.
Talkspirit is the #1 software for collaboration and team communication. It brings your employees together in a secure online workspace, wherever they are. By centralizing discussions, documents, events and collaborative features in one place, it makes your teams more productive. Available in 8 languages. On any device (PC, mobile, tablet). Easy to use. Free trial. Free plan. Paid plans from 4€ / month per user. Designated leading software for remote-work and team communication by GetApp in 2020. Ideal for SMB's.
Talkspirit is the #1 software for collaboration and team communication. It brings your employees together in a secure online workspace, wherever they are. By centralizing discussions, documents,...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Een mobiele app die door bedrijven wordt gebruikt om verbinding te maken en te communiceren met hun werknemers.
Ohana is een virtuele plek om verbinding te maken en te communiceren met je werkfamilie - je Ohana. Het helpt je je cultuur te verbeteren, betrokkenheid te inspireren en de werkervaring van al je werknemers te verrijken. Gemakkelijkere interactie, vaker en met meer mensen. Ken de mensen met wie je werkt en je bedrijf. Deel betekenisvolle informatie en momenten. Ervaar je bedrijfscultuur op een volstrekt nieuwe manier.
Ohana is een virtuele plek om verbinding te maken en te communiceren met je werkfamilie - je Ohana. Het helpt je je cultuur te verbeteren, betrokkenheid te inspireren en de werkervaring van al je...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Veilige instant messaging-software voor zakelijke communicatie, die een privéteamnetwerk met een scala aan beheerfuncties biedt.
Brosix is de perfecte oplossing voor alle soorten bedrijven die behoefte hebben aan geavanceerde bescherming voor de dagelijkse werkcommunicatie. Het gesloten netwerk en de P2P-versleuteling kunnen helpen bedrijven te beschermen tegen indringers en datalekken. Het Business-abonnement bevat app-functies en een scala aan ondernemingsfuncties zoals een privéteamnetwerk, gebruikersfunctiebeheer en nog veel meer. Het Premium-abonnement bevat alle beschikbare app- en ondernemingsfuncties plus geavanceerde beheerfuncties voor veilige samenwerking.
Brosix is de perfecte oplossing voor alle soorten bedrijven die behoefte hebben aan geavanceerde bescherming voor de dagelijkse werkcommunicatie. Het gesloten netwerk en de P2P-versleuteling kunnen...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeel betrokken te maken door de interne communicatie te stroomlijnen.
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeelsbestand te betrekken door de interne communicatie te stroomlijnen en werknemerscontacten te smeden. Simpplr werkt samen met veel toonaangevende merken, waaronder Workday, AAA, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar en Columbia University. Klanten verbeteren de productiviteit, vergroten de medewerkersbetrokkenheid en verlagen het personeelsverloop.
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeelsbestand te betrekken door de interne communicatie te stroomlijnen en werknemerscontacten te...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Werkplekken moeten buitengewoon zijn. Daarom wordt daar iets aan gedaan. Het People Engagement-platform is een compleet, intuïtief intranet.
Maak kennis met het People Engagement-platform – een complete, intuïtieve interne communicatieoplossing. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en communicatie tot stand te brengen. Want daar draait het om bij buitengewone werkplekken. De software draait in de cloud en vereist geen maatwerk. Je kunt binnen een week aan de slag. Word ook buitengewoon.
Maak kennis met het People Engagement-platform – een complete, intuïtieve interne communicatieoplossing. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Neem berichten op en stuur ze binnen enkele seconden naar een lijst met telefoonnummers. Gebruikt door scholen, kerken, non-profitorganisaties en vele andere groepen.
Houd je medewerkers en personeel eenvoudig op de hoogte via het telefoon- en sms-meldingensysteem. Ontdek waarom duizenden bedrijven DialMyCalls gebruiken om belangrijke informatie naar hun team te sturen. Perfect in noodsituaties, herinneringen aan algemene vergaderingen en andere personeelsbehoeften. Met behulp van de groepering kun je je contacten in teams organiseren, zodat je individuen, groepen of je hele organisatie op de hoogte kunt stellen wanneer dat nodig is. Probeer het nu helemaal gratis.
Houd je medewerkers en personeel eenvoudig op de hoogte via het telefoon- en sms-meldingensysteem. Ontdek waarom duizenden bedrijven DialMyCalls gebruiken om belangrijke informatie naar hun team te...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Cliq helpt je te communiceren, samenwerken en consensus te bereiken zonder gedoe. Blijf bij je team, waar je ook bent.
Realtime berichten en bestanden delen - Realtime berichten versturen zorgt voor directe besluitvorming. Bestanden van elk formaat kunnen worden gedeeld. Kanalen - Afzonderlijke kanalen voor individuele teams. Kanalen elimineren onnodige vergaderingen en houden iedereen op de hoogte. Audio- en videogesprekken - Gebruikers kunnen audio/video-oproepen rechtstreeks starten vanuit het chatvenster. Groepsvideogesprekken tot 100 deelnemers worden ondersteund. Doorzoekbare chathistorie - Geavanceerde zoekfunctie biedt je de mogelijkheid om een bestand of informatie op te zoeken en te vinden.
Realtime berichten en bestanden delen - Realtime berichten versturen zorgt voor directe besluitvorming. Bestanden van elk formaat kunnen worden gedeeld. Kanalen - Afzonderlijke kanalen voor...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Gebruiksvriendelijke en betrouwbare sms-service voor communicatie met medewerkers. Bereik iedereen in je bedrijf in één keer op hun mobiele telefoons.
Verbeter de productiviteit, het moreel en de algehele workflow in je bedrijf of organisatie door sms-berichten op te nemen in je interne communicatie. Stuur bedrijfsupdates en herinneringen voor evenementen, stel personeel op de hoogte van noodsituaties, coördineer werkschema's, geef trainingen over HR-beleid en secundaire arbeidsvoorwaarden en vraag om feedback van medewerkers. Sinds 2006 heeft TextMarks duizenden bedrijven in staat gesteld om tijdige informatie te leveren aan meer dan 10 miljoen gebruikers in de VS.
Verbeter de productiviteit, het moreel en de algehele workflow in je bedrijf of organisatie door sms-berichten op te nemen in je interne communicatie. Stuur bedrijfsupdates en herinneringen voor...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten
Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking.
Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking. De belangrijkste functies van Polymail: - e-mailtracking (openen, klikken en bijlage bijhouden); - campagnes ( samenvoegingsbewerkingen); - opvolgherinneringen; - berichtsjablonen; - agenda-integraties; - contactverrijking; - gepland verzenden. Polymail is beschikbaar op macOS en iOS.
Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking. De belangrijkste functies van Polymail: - e-mailtracking (openen, klikken en bijlage...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Trillian is een zakelijk en klinisch communicatieplatform dat wordt gebruikt door bedrijven en gezondheidszorgsystemen van elke omvang.
Trillian is een krachtig zakelijk en klinisch communicatieplatform dat wordt gebruikt door bedrijven en gezondheidszorgsystemen van elke omvang. Of je nu een bedrijf bent dat nog steeds afhankelijk is van sms'en of een zorgorganisatie die HIPAA-conforme beveiligde berichtenuitwisseling nodig heeft, de moderne en beveiligde zakelijke chatberichten van Trillian helpen de communicatie met werknemers te moderniseren zonder in te leveren op beveiliging of controle.
Trillian is een krachtig zakelijk en klinisch communicatieplatform dat wordt gebruikt door bedrijven en gezondheidszorgsystemen van elke omvang. Of je nu een bedrijf bent dat nog steeds afhankelijk...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Clinked biedt aanpasbare klantportalen voor bedrijven. Deel bestanden op veilige wijze, communiceer met klanten en houd je taken bij.
Clinked stroomlijnt klant- en teaminteracties in een whitelabel, veilig en mobiel portal. Clinked wordt gebruikt door bedrijven in verschillende sectoren en biedt functierijke portals die een high-touch merkervaring bieden aan je klanten en tegelijkertijd de communicatie, beveiliging en processen voor je klantgerichte teams verbeteren. Belangrijke portalfuncties zijn het delen van bestanden, geïntegreerde groepschat, taakbeheer, discussieforums, teamagenda's, mobiele app met logo en meer. Meld je vandaag nog aan voor een gratis proefperiode van 10 dagen.
Clinked stroomlijnt klant- en teaminteracties in een whitelabel, veilig en mobiel portal. Clinked wordt gebruikt door bedrijven in verschillende sectoren en biedt functierijke portals die een...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Cloudgebaseerde oplossing die bedrijven helpt bij het stroomlijnen van personeelsprocessen met prestatiebewaking, contentbeheer en meer.
SocialChorus is het toonaangevende communicatieplatform voor werknemers dat bedrijven in staat stelt om als een eenheid te werken. Ze zijn van mening dat een bedrijf zo sterk is als zijn medewerkers, daarom is deze end-to-end oplossing gebouwd die elke werknemer kan bereiken, informeren en hem/haar op één lijn kan brengen met de organisatie. Werknemers kunnen voelen als een belangrijk onderdeel van iets dat groter is dan henzelf en ervaren waarde in werk dat goed wordt uitgevoerd. Communicators en leiders kunnen zich richten op de boodschap, terwijl het platform ervoor zorgt dat de content wordt geleverd.
SocialChorus is het toonaangevende communicatieplatform voor werknemers dat bedrijven in staat stelt om als een eenheid te werken. Ze zijn van mening dat een bedrijf zo sterk is als zijn medewerkers,...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.
Moderne medewerker-app en intranet-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's te bereiken waar ze ook zijn, met relevant nieuws, video's, berichten, peilingen en zelfs toepassingsmeldingen, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren. Blink is de ultieme medewerker-app.
Moderne medewerker-app en intranet-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

De interactieve intranetsoftware van Jive biedt één platform voor ongecompliceerde samenwerking tussen werknemers.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive versnelt de digitale transformatie van de werkplek met een toonaangevende interactieve intranetoplossing die mensen, informatie en ideeën met elkaar verbindt om bedrijven te helpen hun voorsprong op de concurrentie te behouden. Met meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd in elke sector wordt Jive door topanalisten consequent als een leider erkend.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen....

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

ThoughtFarmer is een moderne intranetsoftware-oplossing die medewerkersbetrokkenheid stimuleert en de productiviteit verhoogt.
ThoughtFarmer is moderne intranetsoftware die de betrokkenheid van medewerkers stimuleert en de productiviteit verhoogt. ThoughtFarmer is ontworpen als centrale locatie voor medewerkers om informatie te delen en te vinden; de functies zijn ontwikkeld om werknemers te helpen hun werk gedaan te krijgen, ongeacht waar het werk feitelijk gebeurt.
ThoughtFarmer is moderne intranetsoftware die de betrokkenheid van medewerkers stimuleert en de productiviteit verhoogt. ThoughtFarmer is ontworpen als centrale locatie voor medewerkers om informatie...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

BlogIn is het aantrekkelijk eenvoudige platform voor interne blogs en kennisdeling voor teams van elke omvang.
BlogIn is een aantrekkelijk eenvoudig platform voor interne blogs en kennisdeling voor teams van elke omvang. De interne blog wordt de centrale informatiehub die een nieuw, transparant communicatiekanaal in twee richtingen binnen een organisatie opent, waar iedereen een vraag kan stellen en de informatie kan krijgen die ze nodig hebben om snellere en slimmere beslissingen te nemen. Het platform is intuïtief en gebruiksvriendelijk, zodat iedereen er snel mee aan de slag kan, wat een van de redenen is waarom het zo goed werkt als intern communicatiemiddel.
BlogIn is een aantrekkelijk eenvoudig platform voor interne blogs en kennisdeling voor teams van elke omvang. De interne blog wordt de centrale informatiehub die een nieuw, transparant...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Mobile-first internal communication platform for frontline teams: newsfeed, chat, knowledge library, live videos, best practice forum.
YOOBIC is a mobile-first internal communication solution for frontline teams. With YOOBIC, you can reach your frontline employees easily, facilitate collaboration and listen to everyone's feedback through a user-friendly internal communication platform, built for today¿s modern workforce. Increase employee retention and motivation by connecting them all together. YOOBIC is used by 200+ companies across the world including Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino's Pizza, Puma, Lacoste a
YOOBIC is a mobile-first internal communication solution for frontline teams. With YOOBIC, you can reach your frontline employees easily, facilitate collaboration and listen to everyone's feedback...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten

Source Intranet helpt je om eenvoudig toegang te krijgen tot bedrijfsbestanden en deze te delen, verbetert de interne communicatie, productiviteit en de moreel van medewerkers.
Verbind je werknemers met de juiste informatie op het juiste moment en zie de productiviteit, het moreel van de werknemers en de samenwerking omhoogschieten met Source intranetsoftware. Met 20 jaar ervaring in het bouwen van bloeiende werkplekken voor honderden organisaties zoals NASA, de Chicago White Sox, University of Washington en het District of West Vancouver, ondersteunt Source teams door op te treden als de "enige bron van waarheid". Vraag een demo aan om te zien hoe Source je kan helpen bij het behalen van je organisatiedoelen.
Verbind je werknemers met de juiste informatie op het juiste moment en zie de productiviteit, het moreel van de werknemers en de samenwerking omhoogschieten met Source intranetsoftware. Met 20 jaar...

  • Beheer van vergaderingen
  • Scherm delen
  • Personeelsfoto's
  • Werknemersdatabase
  • Realtime chatten