Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

HVAC-calculatiesoftware

HVAC-calculatiesoftware optimaliseert de evaluatie van kosten en middelen die nodig zijn om projecten voor verwarming, ventilatie en airconditioning te voltooien.

België Lokale producten weergeven

39 resultaten

Cloudgebaseerde tool voor buitendienstbeheer waarmee bedrijven afspraken kunnen plannen en de voortgang van taken kunnen volgen. Meer informatie over Nomadia Field Service
Cloudgebaseerde tool voor buitendienstbeheer waarmee bedrijven afspraken kunnen plannen en de voortgang van taken kunnen volgen. Nomadia Field Service is de oplossing om de taken van je mobiele werknemers te optimaliseren. Kom je afspraken na en optimaliseer de tijd en moeite van je technische teams met de benchmarkoplossing voor het plannen en beheren van buitendienstoproepen. Meer informatie over Nomadia Field Service

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
Krachtige, maar eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde software voor bouwprojectbeheer voor alle bouwprofessionals, tegen één vast tarief.
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware, en helpt bedrijven de projectefficiëntie en aansprakelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen en te mobiliseren en uiteindelijk de winst te vergroten. Procore stelt bouwprofessionals in staat om samen te werken aan projecten vanaf elk met internet verbonden apparaat, waarbij ze toegang hebben tot alle projectdocumenten, contracten, RFI's, indieningen, planningen en tekeningen en meer. Meer informatie over Procore

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
Flexibele, snelle en nauwkeurige schatting voor HVAC-aannemers. Bied op en win meer werk in minder tijd met STACK! Maak vandaag nog je gratis account aan.
Flexibele, snelle en nauwkeurige schatting voor HVAC-aannemers. Bied op en win meer winstgevend werk in minder tijd met STACK! STACK stelt je team in staat om snel en nauwkeurig digitale plannen te meten, materialen te kwantificeren en samen te werken met cruciale belanghebbenden van het project. Deze gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde software helpt je om de nauwkeurigheid vanaf de start te garanderen, dure biedingsfouten te elimineren en winstgevender werk te winnen. Maak vandaag nog je gratis account aan. Meer informatie over STACK

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle HVAC-schattingssoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is de eenvoudigste en krachtigste oplossing voor je HVAC-bedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt HVAC-bedrijven om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de HVAC-software van Jobber. Jobber helpt duizenden HVAC-bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; synchroniseer automatisch met je accountingsoftware; dit alles vanaf kantoor of in het veld. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
De meest betaalbare alles-in-één oplossing voor projectmanagement. 25+ modules. Schatten, plannen, logboeken, tijdkaarten, accounting en meer
De betaalbare alles-in-één oplossing voor het beheer van bouwprojecten. 25+ modules. Maak snel en eenvoudig schattingen, planningen (met Gantt en CPM), dagelijkse logboeken, tijdkaarten (met GPS), boekhouding en meer. Onbeperkte projecten en gratis training en ondersteuning. Bespaar duizenden in vergelijking met andere systemen. Integreert met QuickBooks om dubbele invoer te voorkomen. Gebruik het op de telefoon, tablet en computer. Meer dan 25 modules tegen een zeer lage prijs. In 2019 uitgeroepen tot een top-app en een topproduct voor aannemers. Meer informatie over Contractor Foreman

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
Mobiliseer je servicebedrijf en verhoog je winst met de unieke forfaitaire prijzen van Coolfront die je volledig kosteloos kunt gebruiken.
Coolfront is ideaal voor kleine tot middelgrote aannemers en biedt de tools die je nodig hebt om winstgevender, efficiënter en consistenter te zijn. Gemiddeld kunnen nieuwe Coolfront-gebruikers hun totale omzet binnen het eerste jaar met 25% zien stijgen. In Coolfront zijn planning, dispatchen, mobiele werkorders, forfaitaire prijzen, integraties met Quickbooks en meer inbegrepen. Bovendien is het kosteloos. Test Coolfront vandaag nog en begin gratis met je eerste 50 werkorders. Meer informatie over FieldEdge Flat Rate Mobile

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
De software om je hele bedrijf te runnen - FieldEdge helpt je tijd te besparen en meer geld te verdienen.
FieldEdge is HVAC-software met meer dan 30.000 gebruikers. Genereer op efficiënte wijze grotere tickets, dispatch, ontdek of je marketing vruchten afwerpt, automatiseer serviceovereenkomsten, klantengeschiedenis en meer. De live Quickbooks-integratie van FieldEdge betekent geen dubbele invoer meer. De mobiele app geeft je HVAC-technici alle informatie die ze nodig hebben om geweldige klantenservice te bieden en meer te verkopen. Plan vandaag nog een demo met FieldEdge om te ontdekken waarom het al meer dan 35 jaar toonaangevend is. Meer informatie over FieldEdge

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
SPECIALE AANBIEDING: bekijk een demo van ServiceTitan® en ontvang een Amazon-cadeaukaart van $ 250. Meer informatie binnenin. Boek vandaag nog een demo!
SPECIALE AANBIEDING: bekijk een demo van ServiceTitan® en ontvang een Amazon-cadeaukaart van $ 250. Meer informatie binnenin. Boek vandaag nog een demo! Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor HVAC-onderhouds- en vervangingsbedrijven. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Versla je concurrenten en verbeter je bedrijfsprestaties met 50%, met ServiceTitan! Meer informatie over ServiceTitan

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
Service Fusion helpt aanbieders van HVAC-diensten om tegen geringe uitgaven hun bedrijf te beheren, het gedoe voor werknemers te verminderen en sneller betaald te krijgen.
Service Fusion helpt aanbieders van HVAC-diensten om zonder enorme uitgaven hun bedrijf te beheren, het gedoe voor werknemers te verminderen en sneller betaald te krijgen. Deze complete oplossing voor servicebeheer is eenvoudig te gebruiken en bevat volgens de klanten een "fantastische klantenservice". Het Service Fusion-platform biedt razendsnelle invoer van werkorders, intelligente planning en dispatch, realtime communicatie met buitendienstmedewerkers, uitgebreid bijhouden van klantgeschiedenis, naadloze integratie met de boekhouding en meer. Meer informatie over Service Fusion

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet. Meer informatie over Commusoft

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
Goed gewaardeerde alles-in-één oplossing ontworpen voor vakbedrijven. Beheer al je projecten moeiteloos vanaf het moment dat ze binnenkomen totdat ze worden betaald.
Of het nu gaat om huisbezoeken of grote commerciële klussen, de Fergus full-service projectbeheersoftware voor vakbedrijven biedt je alle tools die je nodig hebt om een succesvol vakbedrijf te runnen. Fergus is ontworpen door een vakman en zorgt voor alle details, van offertes, planning en facturering tot het beheer van je team en gezondheid en veiligheid. Er zijn al meer dan 1,3 miljoen projecten geboekt via Fergus en deze visuele workflow kan je helpen om honderden jobs te beheren vanaf elke gewenste locatie. Meer informatie over Fergus

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
Tradify is een HVAC-app gebouwd voor HVAC-bedrijven. Schatten, offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
Tradify is een alles-in-één HVAC-app voor schattingen, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Schattingen, offertes, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak. Meer dan 10.000 elektriciens, loodgieters, HVAC, bouwers en andere vakmannen van over de hele wereld gebruiken Tradify graag. Klanten kiezen voor Tradify omdat het gemakkelijk te gebruiken is. Ontdek waarom: Meer informatie over Tradify

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die HVAC-bedrijven helpt nauwkeurige kostenramingen te creëren en de bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen.
simPRO biedt een uitgebreide softwareoplossing waarmee commerciële en residentiële HVAC-bedrijven hun bedrijfsactiviteiten kunnen stroomlijnen om de winst te verhogen. Als je worstelt met het maken van offertes en kostenramingen, projectmanagement, of terugkerend onderhoud, kan simPRO je helpen bij een nauwkeurige kostprijsberekening van de opdracht, het ontwerpen van offertes die specifiek zijn voor jouw bedrijf, het werken met de nieuwste catalogusprijzen en het bijwerken van je kostenramingen waar nodig. Met simPRO genereer je nauwkeurige kostenramingen en krijg je inzicht in alle aspecten van je bedrijf. Meer informatie over Simpro

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
Software voor kostenramingen voor mechanische en loodgieterswerkzaamheden biedt alles wat je nodig hebt om nauwkeurige en snelle biedingen voor de handel in leidingwerk te krijgen.
FastPIPE is geavanceerde software voor kostenraming voor mechanisch en loodgieterswerk voor commerciële, industriële en residentiële aannemers in de loodgieters-, HVAC-, en industriële sectoren. FastPIPE software voor kostenraming voor leidingen bevat on-screen takeoff (OST) voor leidingen, fittingen, kleppen en assemblages voor mechanische aannemers die fabricage en/of HVAC-installatie uitvoeren. De platformdatabase bevat producten, prijzen en arbeidsinformatie. FastEST biedt online training, klantenondersteuning, database-updates en programma-upgrades. Meer informatie over FastPIPE

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
Eenvoudig verzamelen van veldgegevens. Tekenen, markeren, samenwerken met precisie en duidelijkheid. Allemaal met het grootste gebruiksgemak. Verander tekeningen in klantvoorstellen met een druk op de knop.
Deze intuïtieve HVAC-ramingstool biedt nauwkeurige prijsbepalingen en offertes met professionele resultaten door het maken van een tekening. Verkort je verkoopcyclus van dagen naar uren, verbeter je afsluitingspercentage met gemiddeld 60% en mis nooit meer kritische gegevens in het veld. Meer informatie over ArcSite

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
Cloudgebaseerde opstart- en schattingsapp die is gebouwd voor elektrische, mechanische, loodgieters- en laagspanningsaannemers.
Eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde opstart- en schattingsapp gebouwd voor elektrische, mechanische, loodgieters- en laagspanningsaannemers. Dit eenvoudig te gebruiken product is betaalbaar en omvat opstarten, automatisch tellen, schattingen en offertes maken, allemaal in één geïntegreerd pakket. Geen hardware of software om te installeren en er is een gratis 14-daagse evaluatie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Procore Estimating

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
FieldPulse is de software voor HVAC-bedrijven die schattingen en meer onderweg of op kantoor verwerkt.
FieldPulse is je zakencentrum dat je helpt bij het runnen van je HVAC-bedrijf. Schattingen/facturering, klantenbeheer, planning, digitale betalingen, urenstaten, GPS-locatietracking en meer. FieldPulse biedt je de tools om je bedrijf op te bouwen door digitaal te gaan, papierwerk te reduceren, je team efficiënter te maken en betere relaties op te bouwen met je klanten. Meer informatie over FieldPulse

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Zet binnen 1 minuut je gratis proefversie op. Live ondersteuning.
Beheer mobiele werkkrachten op een efficiënte manier, stroomlijn en optimaliseer de kosten voor HVAC-bedrijven dankzij de software voor buitendienstbeheer van Synchroteam. Synchroteam biedt mogelijkheden voor tracering, planning, verzending, taakbeheer, rapportage, CRM, offertes en mobiele betalingen. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks en Zoho. Zet binnen 1 minuut je gratis proefversie op en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
Ga 100% papierloos en elimineer de administratieve last van dubbele gegevensinvoer. ThermoGRID regelt elk aspect van je bedrijf.
ThermoGRID werd opgericht door HVAC-experts en een consultant die wist wat er nodig was om bedrijven binnen een paar maanden te laten groeien van nul inkomsten tot een miljoenenbedrijf. ThermoGRID is ontworpen op basis van ervaring met elke rol in een HVAC-bedrijf in het achterhoofd. Ontdek hoe tools zoals slimme dispatch, klantgeschiedeniskluis en factureringsopties je kunnen helpen efficiënter, nauwkeuriger en winstgevender te worden. ThermoGRID is jouw ticket voor het bereiken van een hoog niveau van productiviteit. Meer informatie over ThermoGrid

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
Je offertes, facturen, aankopen en meer in één systeem. Toegang op kantoor en via app, elektronische formulieren en certificaten. Gratis proefversie van 30 dagen.
Joblogic software voor servicebeheer stelt je bedrijf in staat om de volgende stap te zetten naar een betere efficiëntie, productiviteit en winstgevendheid. Joblogic verbindt je personeel en klanten met elkaar, van het registreren van offertes tot het accepteren van betalingen, het plannen van taken tot het beheren van bedrijfsmiddelen. Met de gebruiksvriendelijke mobiele app kunnen je veldmedewerkers taakinformatie registreren, nalevingsformulieren invullen, taken accepteren en meer. Probeer Joblogic vandaag nog uit met een gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Joblogic

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
Krijg werk gewonnen, gedaan en betaald met de no-nonsense app speciaal gemaakt voor ambachten. Offertes, facturen, planning, betalingen, klikken, klikken, klaar.
YourTradebase is gemaakt voor ambachten, door ambachten, en is een supersnelle, no-nonsense app waarmee je werk kunt winnen en gedaan en betaald kunt krijgen. Maak offertes en facturen aan, krijg goedkeuring van de klant, plan werk, neem betalingen aan, beheer teams, maak aantekeningen en houd iedereen op de hoogte, altijd en op elk apparaat. Het is snel, gemakkelijk en het bespaart ambachten gemiddeld een dag per week aan papierwerk, waardoor je meer tijd overhoudt om je bedrijf te laten groeien en de dingen te doen waar je van houdt. Probeer het uit met een gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over YourTradebase

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
Schattingssoftware voor leiding- en loodgietersbedrijven met een nauwkeurige en gebruiksvriendelijke tool om concurrerende offertes te ontwikkelen.
Trimble AutoBid Mechanical is de toonaangevende software voor het schatten van werk en materiaal, ideaal voor commerciële mechanische, leiding- en loodgietersbedrijven. Door aannemers te voorzien van aangepaste grafische starttools, automatische generatie van aanpassingen en meerdere werkboeken volgens sectorstandaarden, kunnen aannemers snel en nauwkeurig offertes opstellen. Meer informatie over Trimble AutoBid

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase
Australische webgebaseerde start-software die wordt gebruikt voor PDF-bewerking en raming.
Groundplan start-software, ontworpen door en eigendom van een Australisch bedrijf, maakt het plannen van werkzaamheden eenvoudig. Of het nu gaat om het meten van onderdelen en arbeid of het bewerken van een bestaande PDF, het geeft je volledige controle over je plannen. Je hoeft geen servergebaseerde software te downloaden, het draait op Mac en iPad, log direct in voor een proefperiode van 14 dagen en ervaar het zelf. Klanten over de hele wereld in elke sector. Meer informatie over Groundplan

Functies

  • Arbeidsloon
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Plannen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostenschatting
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Integratie in de administratie
  • Kostendatabase