Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Docketing software

Docketing software helpt advocatenkantoren en griffiers om rechtszaken, actieve geschillen en gerelateerde documentatie te volgen.

13 resultaten

SaaS-oplossing voor octrooien, handelsmerken en ontwerpen die is gebouwd op Microsoft 365 met volledige wereldwijde regels voor octrooiaanvragen. Meer informatie over HeliosComplete
Een echte SaaS-oplossing voor IE-rechten HeliosComplete is een unieke Software-as-a-Service-oplossing voor octrooien, ontwerpen en handelsmerken die technologie van wereldklasse combineert met deskundige ondersteuningsdiensten in een geïntegreerd pakket. Advocatenkantoren en bedrijven hebben via een maandelijks abonnement toegang tot een zeer geavanceerd IE-beheersysteem met volledige portfoliogegevens, documentbeheer, e-mail en samenwerking. Meer informatie over HeliosComplete

Functies

  • Termijnbewaking
  • Status bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Aanpasbare rapporten
  • Contract- en licentiebeheer
  • SSL-beveiliging
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Patent- en handelsmerkbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakbeheer
Clio is wijdverbreide software voor het volgen van juridische documenten en rechtbankevenementen met een groot aantal 5-sterrenbeoordelingen. Plan een demo voor meer informatie. Meer informatie over Clio
Clio is software voor het volgen van juridische documenten en rechtsregels met een groot aantal 5-sterrenbeoordelingen. De software wordt gebruikt door meer dan 150.000 advocaten bij grote, kleine en solobedrijven. Clio is cloudgebaseerde juridische technologie waarmee je op de hoogte kunt blijven van deadlines, mijlpalen in zaken en rechtbankdatums bij duizenden Amerikaanse rechtbanken. Genereer en werk automatisch aan gerechtelijke formulieren in de VS en Canada. Plan een live demo voor meer informatie. Meer informatie over Clio

Functies

  • Termijnbewaking
  • Status bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Aanpasbare rapporten
  • Contract- en licentiebeheer
  • SSL-beveiliging
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Patent- en handelsmerkbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakbeheer
Grote en kleine bureaus zijn afhankelijk van de meer dan 30 modules en plug-ins van Wellspring om elk aspect van technologieoverdracht te beheren. Meer informatie over Wellspring for Tech Transfer
Meer dan 200 vooraanstaande onderzoeksorganisaties hebben hun omzet verhoogd, onthullingen van uitvindingen gestroomlijnd en meer patentaanvragen ingediend met Sophia. Grote en kleine kantoren zijn afhankelijk van de meer dan 30 modules en plug-ins van Sophia om elk aspect van technologieoverdracht te beheren. Sophia software past zich ook aan de behoeften van de gebruiker aan. Vooraanstaande organisaties configureren Sophia om bij hun processen te passen, niet andersom. De top technische overdrachtsbureaus over de hele wereld vertrouwen op de expertise van Wellsprings. Meer informatie over Wellspring for Tech Transfer

Functies

  • Termijnbewaking
  • Status bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Aanpasbare rapporten
  • Contract- en licentiebeheer
  • SSL-beveiliging
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Patent- en handelsmerkbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakbeheer
Mis nooit een deadline of vergadering voor een casus met de agendafunctie van MyCase. Beschikbaar met Google Agenda en Outlook-integraties.
Met de agendafunctie van MyCase kun je de casus, het personeel en de klanten van je kantoor met gemak beheren. Blijf op de hoogte van de voortgang van je casussen, bewaak belangrijke datums en deadlines, en synchroniseer naadloos met je Google- of Outlook-agenda. Probeer een gratis proefversie (geen creditcard vereist) op de website. Meer informatie over MyCase

Functies

  • Termijnbewaking
  • Status bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Aanpasbare rapporten
  • Contract- en licentiebeheer
  • SSL-beveiliging
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Patent- en handelsmerkbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakbeheer
Juridische registratiesoftware voor advocaten die intuïtief is en gemakkelijk om te gebruiken. Al je bestanden en kalenders van casussen op 1 plek. Probeer dit product gratis uit.
Advocaten - maak gebruik van deze juridische registratiesoftware, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer gedaan te krijgen in minder tijd. Met de mobiele apps werk je vanaf elke plek, op elk apparaat. Krijg uitstekende ondersteuning via telefoon, e-mail of livechat. Besteed minder tijd aan het beheren van je bedrijf en meer tijd aan het verdienen van geld. Probeer het zelf - het is eenvoudig, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Geen creditcard nodig. Meer informatie over PracticePanther Legal Software

Functies

  • Termijnbewaking
  • Status bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Aanpasbare rapporten
  • Contract- en licentiebeheer
  • SSL-beveiliging
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Patent- en handelsmerkbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakbeheer
AbacusLaw genereert professionele, overzichtelijke facturen voor elke tariefregeling en elk factureringsschema.
AbacusLaw verbetert je cashflow door te factureren en te innen bij klanten, zodat jij je kunt concentreren op je bedrijf. AbacusLaw is opgericht in 1983 en kan alle factureringsaspecten aan, waaronder tijd, trust accounting, grootboek, salarisadministratie, debiteuren en crediteuren, uitschrijven van cheques, financiële overzichten, gerechtelijke regels, pdf-formulieren van de rechtbank automatisch invullen, casussen, conflicten, contacten, officiële samenvattingen van rechtbankprocedures, documenten, e-mails, bestanden en meer. Ook beschikbaar in een eigen cloud voor een complete rampbestendige oplossing. Meer informatie over AbacusLaw

Functies

  • Termijnbewaking
  • Status bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Aanpasbare rapporten
  • Contract- en licentiebeheer
  • SSL-beveiliging
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Patent- en handelsmerkbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakbeheer
Aangepaste cloudgebaseerde beheersoftware voor juridische praktijken met veelzijdige documentautomatisering en bedrijfsbrede synchronisatie van e-mail/agenda.
MerusCase heeft legale software voor altijd veranderd door een unieke, begeleide ervaring per type wetgeving aan te bieden, verpakt in de snelste cloudgebaseerde technologie die beschikbaar is. Bovendien is het het enige cloudgebaseerde systeem dat je totale HIPAA-compliance biedt, evenals volledig geïntegreerde documentautomatisering, urenregistratie, facturering, agenda, e-mail en casemanagement. Met MerusCase kun je je praktijk wereldwijd vanaf elke computer of elk mobiel apparaat runnen en in feite perfectie ervaren met een uptime van 99,9%. Meer informatie over MerusCase

Functies

  • Termijnbewaking
  • Status bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Aanpasbare rapporten
  • Contract- en licentiebeheer
  • SSL-beveiliging
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Patent- en handelsmerkbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakbeheer
Litify is een eersteklas oplossing die je advocatenkantoor transformeert naar een modern en goed presterend bedrijf.
Litify is een eersteklas oplossing die je advocatenkantoor transformeert naar een modern en goed presterend bedrijf. De toepassing van Litify is gebouwd op een zeer veilig en flexibel platform en stelt je in staat om marketing, CRM, intake, zaken, documenten, verwijzingen, rapportage, en financiering uit te voeren en te automatiseren. Meer informatie over Litify

Functies

  • Termijnbewaking
  • Status bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Aanpasbare rapporten
  • Contract- en licentiebeheer
  • SSL-beveiliging
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Patent- en handelsmerkbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakbeheer
Oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken waarmee advocaten en assistenten van advocaten vragen van klanten, juridische documenten en betalingsverwerking kunnen afhandelen.
ProLaw van Thomson Reuters Elite is de enige oplossing voor bedrijfsmanagement voor kleine tot middelgrote bedrijven die al je mensen met elkaar verbindt. Door je hele organisatie te verbinden kan je team efficiënt en effectief samenwerken om datgene te doen waar ze goed in zijn: eersteklas klantenservice bieden. Met ProLaw kun je: (1) je bedrijf één intuïtief, gebruiksvriendelijk platform bieden; (2) de controle krijgen over je financiën; (3) klanten en je bedrijf beschermen; en (4) belangrijke informatie monitoren. Meer informatie over ProLaw

Functies

  • Termijnbewaking
  • Status bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Aanpasbare rapporten
  • Contract- en licentiebeheer
  • SSL-beveiliging
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Patent- en handelsmerkbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakbeheer
Alt Legal is de gemakkelijkste manier om handelsmerken, octrooien en auteursrechten voor te bereiden en te beheren.
De intuïtieve, gemakkelijk te gebruiken cloudgebaseerde software van Alt Legal maakt het gemakkelijk om intellectuele eigendom voor te bereiden en te beheren. De software wordt vertrouwd door kantoren in de Am Law 200, zelfstandige IP-kantoren en interne juridische afdelingen om elke dag honderdduizenden documenten af te handelen. Alt Legal werkt automatisch de status van casussen en deadlines bij, verzamelt naadloos belangrijke klantgegevens en genereert onmiddellijke IP-aanvragen. Meer informatie over Alt Legal

Functies

  • Termijnbewaking
  • Status bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Aanpasbare rapporten
  • Contract- en licentiebeheer
  • SSL-beveiliging
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Patent- en handelsmerkbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakbeheer
Software voor het beheer van praktijken voor intellectuele eigendomsrechten, met optionele beheerde registratiediensten.
Software voor het beheer van praktijken voor intellectuele eigendomsrechten, met optionele beheerde registratiediensten. Meer informatie over FlexTrac

Functies

  • Termijnbewaking
  • Status bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Aanpasbare rapporten
  • Contract- en licentiebeheer
  • SSL-beveiliging
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Patent- en handelsmerkbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakbeheer
Oplossing voor merkdocumentatie en beheer van intellectueel eigendom voor alle jurisdicties, met automatische USPTO-statusupdates en gratis gegevensopname.
Oplossing voor merkdocumentatie en beheer van intellectueel eigendom, voorzien van automatische USPTO-statusupdates, gratis opname van handelsmerkgegevens en audits voor meer dan 50 online jurisdicties, gratis online zoeken naar handelsmerken in meer dan 100 jurisdicties, gekoppelde documentopslag en -beheer, met modules voor geschillen, domeinnamen, auteursrechten, zoekopdrachten, toewijzingen, e-commerce, patenten en modellen en bedrijfsbeheer. Speciale afhandeling voor protocolzaken van de VS, Canada, EU en Madrid. Meer informatie over TM Cloud

Functies

  • Termijnbewaking
  • Status bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Aanpasbare rapporten
  • Contract- en licentiebeheer
  • SSL-beveiliging
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Patent- en handelsmerkbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakbeheer
Beheer je IP-portfolio nauwkeurig en efficiënt in één gebruiksvriendelijk systeem met eenvoudig te gebruiken software, en blijf ook nog binnen je budget.
Het IP-portfolio van je bedrijf groeit. Als je maar één deadline mist, kan je hele product in gevaar komen. Er is dus geen ruimte voor fouten. Ondertussen wordt de rekening van je externe juridisch adviseur steeds hoger, maar je kunt je geld beter op een andere manier besteden. Beheer je groeiende portfolio in één gebruiksvriendelijk systeem met tools voor online openbaarmakingen, octrooien en handelsmerken, licentie- en contractbeheer en meer. Mis nooit meer een belangrijke deadline of belangrijk detail. Meer informatie over Wellspring IP Management

Functies

  • Termijnbewaking
  • Status bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Aanpasbare rapporten
  • Contract- en licentiebeheer
  • SSL-beveiliging
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Patent- en handelsmerkbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Taakbeheer