Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Data management software

Met data management software kunnen gebruikers grote hoeveelheden gegevens optimaliseren, beveiligen en beheren.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Data management software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

188 resultaten

Zeenea is de datacatalogus van de volgende generatie die bedrijven helpt hun data-initiatieven te versnellen en datagestuurd te worden. Meer informatie over Zeenea Data Discovery Platform
Zeenea is de cloudgebaseerde gegevenscatalogus voor bedrijven die hun gegevensinitiatieven willen versnellen en vertrouwen in het gebruik ervan willen opbouwen. Het platform is verbonden met allerlei informatiebronnen, en beheert en automatiseert metagegevens om je gegevens om te zetten in bruikbare inzichten binnen de toepassing voor de gegevenscatalogus. Bedrijven vertrouwen op de slimme gegevenscatalogus van Zeenea om de uitdaging van gegevensbeheer aan te gaan. Meer informatie over Zeenea Data Discovery Platform

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
inRiver PIM geeft e-commerce professionals het vermogen om perfecte productinformatie te creëren, te onderhouden en te distribueren. Meer informatie over inriver PIM
inRiver is speciaal ontworpen voor marketeers en veilig genoeg voor IT-teams. Het helpt bedrijven betere productverhalen te maken en geweldige e-commerce-ervaringen te creëren. inRiver PIM stelt marketeers, merchandisers en e-commerce professionals in staat om gepersonaliseerde, relevante omnichannel-content te creëren. De oplossing is ontworpen om adaptief te zijn voor marketeers en gestructureerd genoeg voor data governance. Het helpt de verkoop te verhogen, productretouren te verminderen en betere klantervaringen op te bouwen. Meer informatie over inriver PIM

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Met Suadeo Self Data Services® kunnen gebruikers gedurende de hele levenscyclus autonoom gegevens gebruiken en beheren. Meer informatie over Suadeo
Suadeo Self Data Services® ondersteunt gebruikers bij gegevensgestuurde besluitvorming. Helpt de waarde van gegevens te ontsluiten met uitgebreide diensten, realtime toegang tot informatie, intuïtieve verkenning, geautomatiseerde monitoring en moeiteloos creëren van rapporten. Profiteer van toepassingen met weinig code, gegevenscatalogisering, ad hoc query's, een chatbot en samenwerkingsportals. Integreer naadloos met gegevensbronnen zonder connectoren en maak gebruik van geavanceerde mapping-capaciteiten. Geen technische expertise vereist. Meer informatie over Suadeo

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
xDM van Semarchy maakt gebruik van slimme algoritmen en materiaalontwerp om intelligente MDM mogelijk te maken. Meer informatie over Semarchy xDM
Semarchy is de maker van de Intelligent Data Hub. Het xDM-platform biedt bedrijfsoplossingen voor MDM en ADM bij enkele van de meest bekende merken in de VS en Europa. Dit flexibele platform maakt gebruik van slimme algoritmen en materiaalontwerp om gegevensbeheer, kwaliteit, verrijking en workflows parallel te vereenvoudigen. Meer informatie over Semarchy xDM

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Magnitude Process Runner is krachtige SAP-automatiseringssoftware die gegevensbeheerprocessen stroomlijnt met behulp van Microsoft Excel. Meer informatie over Process Runner
Innowera Process Runner is ontworpen om SAP-gegevensbeheer eenvoudiger te maken, zodat je zonder te programmeren gegevens van en naar SAP kunt uploaden en downloaden met Microsoft Excel. Process Runner biedt diepere automatiseringsmogelijkheden voor alle SAP-modules, waaronder FI/CO, SD, HR/HCM, MM, PP, SM en QM. Process Runner is de enige tool op de markt die de volgende technologieën ondersteunt: transactie, BAPI, GUI-scripting en gegevensextractie, allemaal in één tool. Meer informatie over Process Runner

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Oplossing voor gegevenskwaliteit, beheer van hoofdgegevens en data governance zonder licentiekosten. Meer informatie over OpenDQ
Oplossing voor gegevenskwaliteit, beheer van hoofdgegevens en data governance. Ontwerp holistische end-to-end gegevensbeheerprocessen op een oplossing zonder licentiekosten. Meer informatie over OpenDQ

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Het alles-in-één elektronische notitieboek voor laboratoria van eLabJournal bevat ook modules voor het volgen van monsters en protocolbeheer. Meer informatie over eLabJournal
eLabJournal biedt een intuïtieve en flexibele oplossing om de informatie in je laboratorium te beheren. Het alles-in-één elektronische notitieboek voor laboratoria bevat ook modules voor het volgen van monsters en protocolbeheer. eLabJournal verbetert de efficiëntie bij het documenteren, organiseren, zoeken en archiveren van gegevens, monsters en protocollen. De software is geschikt voor elk laboratorium, variërend van kleine academische laboratoria en startup-bedrijven tot grote academische instellingen en wereldwijd opererende bedrijven. Meer informatie over eLabJournal

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Een wereldwijd, innovatief, cloudgebaseerd beheersysteem voor klinische proeven dat een snellere toegang biedt tot realtime gegevens. Meer informatie over EDGE
Het EDGE-programma is geïntegreerd in 80% van de NHS (National Health Service) in het VK en wordt ook wereldwijd gebruikt. EDGE biedt gebruikers een snellere toegang tot realtime gegevens en biedt volledig onderzoeksbeheer van begin tot eind. Het biedt samenwerkingsfuncties die de efficiëntie verhogen en het voor klinisch personeel mogelijk maken om meer tijd met patiënten door te brengen. Het platform biedt flexibele prijzen op basis van het soort en de grootte van je organisatie. E-mail het bedrijf voor meer informatie of om een gratis demo aan te vragen. Meer informatie over EDGE

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Cloudgebaseerd ETL-platform waarmee je bedrijfstoepassingsgegevens binnen enkele minuten kunt samenvoegen in een cloudgebaseerd datawarehouse. Meer informatie over Daton
Goede analisten zijn moeilijk te vinden en wanneer je er een vindt, wil je dat ze zich concentreren op het genereren van inzichten. Helaas wordt een groot deel van de tijd van analisten besteed aan het verzamelen van gegevens en aan handmatige rapportage. Dit zou niet langer zo moeten zijn, zeker niet in de jaren 2020. Ontketen Daton en maak tijd vrij voor je analisten door gegevensextractie en gegevensconsolidatie te automatiseren en je analisten in staat te stellen zich te concentreren op het genereren van transformationele zakelijke inzichten. Meld je vandaag aan voor een gratis proefversie van Daton. Meer informatie over Daton

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
ShareGate, de out-of-the-box beheeroplossing voor Microsoft 365 die gewoon werkt. Meer informatie over ShareGate
Van grote migraties tot dagelijkse activiteiten via Teams en op SharePoint. ShareGate is de out-of-the-box beheeroplossing voor Microsoft 365 die gewoon werkt. ShareGate verandert M365 in een veilige omgeving voor samenwerking en wordt vertrouwd door meer dan 75.000 IT-beheerders. Begin binnen enkele minuten met het opschonen van je tenants, bouw je managementstrategie op waarbij je je richt op best practices en automatiseer self-service met gebruikers die de beperkingen respecteren die je hebt ingesteld. Meer informatie over ShareGate

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
MobiusFlow voor het inbedrijfstellen, configureren en beheren van duizenden sensoren en apparaten, protocolonafhankelijk, meer dan 17 jaar in ontwikkeling. Meer informatie over MobiusFlow
MobiusFlow is een schaalbare en betaalbare middleware-oplossing die is ontworpen door ingenieurs voor ingenieurs, innovators, systeemintegrators en aanbieders van oplossingen en die de volledige kracht van digitale connectiviteit ontgrendelt. Stroomlijn je inbedrijfstellings- en configuratieworkflow, verminder de overheadkosten en verbeter de efficiëntie om winst te maximaliseren, neem meer geavanceerde projecten aan en breid je marktbereik uit. MobiusFlow is een geavanceerde oplossing die duizenden sensoren, monitoring- en controleapparaten verbindt, die beheert en ermee communiceert. Hierdoor levert het bruikbare inzichten en geautomatiseerde reacties, waardoor zowel jij als je klanten de werkelijke voordelen van digitale IoT-connectiviteit kunnen benutten. Meer informatie over MobiusFlow

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Analyseplatform waarmee bedrijven van elke omvang het gedrag van gebruikers kunnen volgen, marketinginzichten kunnen verkrijgen en meer.
Analyseplatform waarmee bedrijven van elke omvang het gedrag van gebruikers kunnen volgen, marketinginzichten kunnen verkrijgen en meer. Meer informatie over Google Analytics 360

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Tableau Software helpt mensen gegevens in te zien en te begrijpen. Tableau levert snelle analyse, visualisatie en business intelligence.
Tableau helpt mensen om gegevens om te zetten in bruikbare inzichten die impact hebben. Krijg moeiteloos toegang tot gegevens, waar of in welk formaat ze ook zijn opgeslagen. Voer snel ad-hocanalyses uit die verborgen kansen onthullen. Maak interactieve dashboards met geavanceerde visuele analyse met behulp van slepen en neerzetten. Deel vervolgens je werk met iedereen en maak een impact op je bedrijf. Overal ter wereld gebruiken mensen Tableau om hun gegevens in te zien en te begrijpen, van wereldwijde ondernemingen tot beginnende startups en kleine bedrijven. Meer informatie over Tableau

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Cloud Platform is een set van modulaire cloudgebaseerde diensten waarmee je alles kunt maken, van eenvoudige websites tot complexe toepassingen.
Cloud Platform is een set van modulaire cloudgebaseerde diensten waarmee je alles kunt maken, van eenvoudige websites tot complexe toepassingen. Meer informatie over Google Cloud

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
De veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging.
ShareFile is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging en bewezen veilige infrastructuur biedt het een op maat gemaakt, met een wachtwoord beveiligd online portaal met onbeperkte bestandsopslag in de cloud en de mogelijkheid om bestanden tot 100 GB te verzenden naar klanten en collega's, vanaf elke computer of elk mobiel apparaat. ShareFile is de keuze voor bedrijven die behoefte hebben aan het stroomlijnen van workflows en betere gegevensbeveiliging. Meer informatie over ShareFile

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Sisense is een volledige oplossing voor rapportage en analyse, waarmee zakelijke gebruikers inzichten kunnen visualiseren, verkennen en afleiden uit complexe gegevens.
Sisense is de enige BI-rapportagesoftware waarmee elke gebruiker gegevens moeiteloos kan omzetten in prachtige interactieve rapporten. Met de end-to-end-oplossing van Sisense hebben bedrijfsafdelingen volledig overzicht van gegevens en kunnen ze bruikbare inzichten genereren met minimale overhead voor IT. Iedereen kan rechtstreeks verbinding maken met de relevante databases of apps, meerdere gegevensbronnen samenvoegen en gegevens visualiseren in dashboards of pdf-rapporten. Toonaangevende bedrijven zoals NASDAQ, Airbus, Phillips en meer hebben Sisense gekozen! Meer informatie over Sisense

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Verschillende tools om de analytische mogelijkheden van Excel te verbeteren, waardoor het ideaal is voor gegevensanalyse en statistische vereisten.
XLSTAT is gebruiksvriendelijke, uitgebreide, betaalbare en hoogpresterende statistische software die werkt als een invoegtoepassing voor Excel. Meer dan 200 statistische functies beschikbaar in algemene of veldgerichte oplossingen. Functies omvatten gegevensvisualisatie, statistische modellering (regressie, ANOVA, gemengde modellen, PLS), datamining (PCA, MCA, DA), statistische testen, voorspellingsmethoden, machine learning, vignettenmethode, PLS-SEM, overlevingsanalyse, methodevergelijking, OMICs gegevensanalyse, SPC en nog veel meer. Meer informatie over XLSTAT

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Optimaliseer het beheer van gegevensbescherming, inclusief back-up-, replicatie- en herstelactiviteiten.
NAKIVO Backup en Replication is ontworpen om gegevensbescherming en rampherstelactiviteiten te automatiseren en te organiseren. De software biedt een reeks automatiseringsfuncties om de kosten en inspanningen voor het onderhoud van de infrastructuur te verminderen. Stroomlijn gegevensbeschermingstaken door beleidsregels te maken op basis van de naam, tag, status en andere parameters van een machine of hun combinaties. Stel meerdere taakketens in om verschillende back-up- en herstelscenario's uit te voeren, en problemen met gegevensbeheer op te lossen. Meer informatie over NAKIVO Backup & Replication

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Een online dienst voor rapportage en business intelligence waarmee je nieuwe inzichten uit je bedrijfsgegevens kunt halen.
Een online dienst voor rapportage en business intelligence waarmee je nieuwe inzichten uit je bedrijfsgegevens kunt halen. Maak en deel moeiteloos krachtige ad hoc-rapporten in enkele minuten, zonder IT-hulp. Gegevens kunnen worden geïmporteerd vanuit toepassingen en databases, zelfs achter firewalls. Gratis voor 2 gebruikers. Prijzen vanaf $ 25 per maand. Meer informatie over Zoho Analytics

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Of je nu een BI-analist bent of een ontwikkelaar, mensen vertrouwen erop dat jij ruwe gegevens kunt omzetten naar krachtige inzichten.
Domo is de beste vriend van een BI-expert. Behoud je concurrentievoordeel door rechtstreeks verbinding te maken met relevante bedrijfsgegevens en krijg de juiste informatie in een oogwenk binnen handbereik. Maak rechtstreeks verbinding met elke gewenste gegevensbron om de rapportage te stroomlijnen. Je kunt je gegevens in een oogwenk combineren, opschonen en transformeren om binnen slechts een paar klikken inzichten te ontdekken. Visualiseer en deel gegevens binnen je gehele organisatie met gemak. Meer informatie over Domo

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Vertrouwd door professionals om grote aantallen gevoelige documenten veilig te delen voor due diligence, naleving en procesvoering.
Eenvoudig te gebruiken, betaalbaar, 24/7 ondersteuning - je kunt vertrouwen op Firmex Virtual Data Rooms om bedrijfskritieke processen uit te voeren en projecten sneller af te maken. Meer dan 120.000 bedrijven hebben Firmex gebruikt om vertrouwelijke documenten te delen tijdens fusies en overnames, fondsenwerving, audits, rechtszaken en inkoopprojecten waarmee miljarden dollars gemoeid waren. Met Firmex gaat je project binnen enkele minuten live en heeft elke gebruiker toegang tot dezelfde ondersteuning als jij. Geen prijs per pagina of verborgen kosten. Meer informatie over Firmex Virtual Data Room

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
PieSync synchroniseert je contacten tussen al je cloud-apps (Pipedrive, HubSpot, ActiveCampaign, enz.). In beide richtingen en in realtime.
PieSync werkt op de achtergrond en synchroniseert je contacten in beide richtingen en in realtime tussen je favoriete cloud-apps (contactpersonen in Google/Office365, CRM, marketing, boekhouding, helpdesktools). Dit betekent dat je toegang hebt tot de meest actuele klantinformatie, ongeacht waar jij je bevindt of wie de gegevens heeft ingevoerd. Enkele van de populairste verbindingen zijn: Google Contacts, Highrise, Hubspot, Infusionsoft, Insightly, MailChimp, Nimble, Pipedrive, Podio, Quickbooks, Salesforce, Zendesk en nog veel meer. Meer informatie over Operations Hub

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Eindpuntbescherming tegen gegevensverlies en beveiligingsplatform waarmee kleine bedrijven herstel van verwijderde bestanden en meer kunnen beheren.
Bescherming tegen verlies van eindpuntgegevens en beveiligingsplatform waarmee kleine bedrijven en organisaties verloren gegevens kunnen herstellen die zijn veroorzaakt door menselijke fouten, ransomware of een andere online ramp, waarbij de herstelde bestanden kunnen worden gevolgd via statusrapporten. Meer informatie over CrashPlan

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensmigratie
  • Klantendatabase
  • Gegevensbeveiliging
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Dataconnectors
  • Activiteitendashboard
  • Gegevensvisualisatie
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Automatische back-up