143 resultaten
Waarom Capterra gratis is
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotiti...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Zendesk bouwt klantcommunicatiesoftware voor betere klantenrelaties. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt klantcommunicatiesoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt klantcommunicatiesoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te ...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Userlike is een op berichten gebaseerde oplossing voor CCM die websitechat combineert met mobiele berichten. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike
Userlike is een op berichten gebaseerde oplossing voor CCM die websitechat combineert met mobiele berichten. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verb...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Front is de toonaangevende klantcommunicatiesoftware die teams helpt om rond elke e-mail samen te werken met meer efficiëntie. Meer informatie over Front
Front is de toonaangevende software voor klantencommunicatie waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen, zoals [email protected] en [email protected] Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, e-mails intern delen en ze bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Front is de toonaangevende software voor klantencommunicatie waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor communicatiebeheer die gebruikmaakt van realtime omnichannel-communicatie. Personaliseer je communicatie door gebruik te maken van de kracht van klantsegmentatie, automatisering en een ingebouwde CRM (Customer Relationship Management, klantenrelatiebeheer). Voeg notities en herinneringen toe, en profiteer van meer dan 40 integraties. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor communicatiebeheer die gebruikmaakt van realtime omnichannel-communicatie. Personaliseer je communicatie door gebruik te maken van de kracht van klantsegm...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Bitrix24 meest populaire gratis CRM, klantcommunicatie en helpdesk. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 meest populaire gratis CRM, klantcommunicatie en helpdesk. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Ontvang vandaag nog je gratis multichannel contactcenter en beheer op één plek al je e-mail, telefoongesprekken, livechat, boodschappers en klantverzoeken op sociale netwerken. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 meest populaire gratis CRM, klantcommunicatie en helpdesk. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Ontvang vandaag nog je gratis multichannel contactcenter en b...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Het beste alles-in-één-platform voor communicatie en productiviteit om elk individu in een organisatie te bereiken en verbinden. Meer informatie over Beekeeper
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. Beekeeper biedt een intelligent analytics-dashboard, aanpasbare interface en HR-tools die volledig kunnen worden geautomatiseerd, zoals groepsberichten, peilingen en chatbots. Daarmee brengt Beekeeper frontlijnwerkers en plaatselijke collega's op verschillende afdelingen virtueel en in realtime samen via mobiele of desktopapparaten. Meer informatie over Beekeeper
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. ...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Biedt een inbox voor bedrijven om op één centrale plek efficiënt met hun klanten te communiceren via verschillende communicatiekanalen. Meer informatie over Trengo
Trengo stimuleert de teamproductiviteit en efficiënte klantcommunicatie door alle communicatiekanalen te verenigen in één collaboratieve inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, WhatsApp, sms, spraak, livechat en nog veel meer op één centrale plek. Meer informatie over Trengo
Trengo stimuleert de teamproductiviteit en efficiënte klantcommunicatie door alle communicatiekanalen te verenigen in één collaboratieve inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, Whats...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Bouw betekenisvolle klantrelaties op via elk kanaal met het Infobip full-stack platform voor cloudcommunicatie. Meer informatie over Infobip
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan oplossingen, berichtenkanalen en tools voor geavanceerde klantenbinding, beveiliging, authenticatie, ondersteuning en retentie. Meer informatie over Infobip
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan oplo...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij communicatie met klanten door middel van zakelijke interacties, automatisering, berichten en meer.
Berichten-app die realtime klantcommunicatie ondersteunt voor kleine bedrijven.
Berichten-app die realtime klantcommunicatie ondersteunt voor kleine bedrijven....
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties.
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties.
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties....
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloed...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt....
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Voor macOS en iOS. Alles-in-één CRM voor kleine bedrijven. Volg klanten, deals en projecten allemaal op één plek. Probeer het 30 dagen gratis.
Voor Mac en iOS. Daylite is een alles-in-één CRM voor kleine bedrijven die klanten, deals en projecten op één plek willen volgen om georganiseerd te blijven. Nooit meer een vervolgactie vergeten of details uit het oog verliezen. Synchroniseer met Apple Contacten en Agenda. Integreer met Apple Mail. Creëer aangepaste follow-uplijsten, e-mailsjablonen en projectchecklists. Probeer het 30 dagen gratis.
Voor Mac en iOS. Daylite is een alles-in-één CRM voor kleine bedrijven die klanten, deals en projecten op één plek willen volgen om georganiseerd te blijven. Nooit meer een vervolgactie vergeten of det...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Klanten zijn je beste vorm van marketing. Ontvang meer reviews en houd het gemakkelijk voor klanten met tekst vanaf één gecentraliseerd dashboard.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Podium wordt door Forbes erkend als een Cloud100-bedrijf en maakt het gemakkelijk om al je klantberichten via Google, Facebook en inkomende teksten te beheren vanuit één dashboard. Je kunt ook meer reviews genereren en al je reviews op Google, Facebook en andere sites beheren om snel te antwoorden, te rapporteren over locaties en de mening van klanten te begrijpen.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Podium wordt door Forbes erkend als een Cloud100-bedrijf en ma...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Gratis en onbeperkt e-mail bijhouden voor Gmail en Inbox.
MailTrack.io is een extensie voor het volgen van e-mail voor Gmail en Inbox dat je laat weten of de e-mails die je hebt verzonden al dan niet zijn gelezen. De Mailtrack-extensie voegt dubbele vinkjes toe aan je Gmail. Volledig compatibel met productiviteits-apps, waaronder Rapportive, Sidekick Hubspot Sales, Boomerang, Yesware, Streak CRM en Dropbox-extensies. Voor Chrome-, Firefox- en Opera-browsers.
MailTrack.io is een extensie voor het volgen van e-mail voor Gmail en Inbox dat je laat weten of de e-mails die je hebt verzonden al dan niet zijn gelezen. De Mailtrack-extensie voegt dubbele vinkjes t...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
amoCRM versterkt je connecties waardoor je tevreden en trouwe klanten krijgt - het ondersteunt je initiatieven vanaf het eerste contact met leads, tijdens de marketing- en verkoopinspanningen die ze voeden, tot en met de omzetting en verder. Op die manier wordt elke communicatie met een prospect een gepersonaliseerde één-op-één dialoog, waardoor de juiste boodschap op het juiste moment wordt overgebracht.
amoCRM versterkt je connecties waardoor je tevreden en trouwe klanten krijgt - het ondersteunt je initiatieven vanaf het eerste contact met leads, tijdens de marketing- en verkoopinspanningen die ze vo...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Stuur geautomatiseerde afspraakherinneringsoproepen, sms-berichten en e-mails vanuit je bestaande planningssoftware. HIPAA-conform. Veilig.
Nu kun je afspraakherinneringsgesprekken, tweewegs-tekstherinneringen en e-mailherinneringen verzenden via je eigen software. Gebruik je eigen stem, de systeemstem of een combinatie van beide. Inclusief Engels, Frans en Spaans. Werkt met de meeste planningssoftware, spreadsheets, EMD's, EPD's en aangepaste software. Werkt automatisch. Hiermee kun je alle bevestigingen en antwoorden live op je dashboard bekijken. Live technische ondersteuning is inbegrepen in je account. HIPAA-conform. Versleuteld.
Nu kun je afspraakherinneringsgesprekken, tweewegs-tekstherinneringen en e-mailherinneringen verzenden via je eigen software. Gebruik je eigen stem, de systeemstem of een combinatie van beide. Inclusie...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Vereenvoudigt de WhatsApp-communicatie tussen klanten en bedrijven, waardoor ze de groei in het berichtentijdperk kunnen stimuleren.
Sirena is de oplossing die bedrijven helpt ontdekt te worden, te communiceren en groei te stimuleren in het berichtentijdperk. Geef elke afdeling van je bedrijf een unieke WhatsApp-lijn om de communicatie te centraliseren en hun interacties met je bedrijf te volgen. Nooit meer een persoonlijke WhatsApp gebruiken om met klanten te chatten. Gebruik goedgekeurde sjablonen om onmiddellijk te reageren op alle vragen van klanten van elk kanaal via WhatsApp.
Sirena is de oplossing die bedrijven helpt ontdekt te worden, te communiceren en groei te stimuleren in het berichtentijdperk. Geef elke afdeling van je bedrijf een unieke WhatsApp-lijn om de communic...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is ee...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members....
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Automatiseer verwijzingen, retentie en beoordelingen voor verzekeringsmaatschappijen met intelligente contactpunten en handschrifttechnologie.
De aanbieder werkt samen met verzekeringsmaatschappijen om verwijzingen, retentie en online beoordelingen te automatiseren. Vind en maak gebruik van je meest loyale klanten door hen te inspireren om je door te verwijzen naar hun vrienden en familie. Houd klanten betrokken via zinvolle communicatie zodat ze minder prijsgevoelig worden en je meer gaan waarderen. Vergroot de online reputatie en haal geïnteresseerde prospects binnen door positieve verklaringen en beoordelingen te verzamelen en te delen.
De aanbieder werkt samen met verzekeringsmaatschappijen om verwijzingen, retentie en online beoordelingen te automatiseren. Vind en maak gebruik van je meest loyale klanten door hen te inspireren om je...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Voer je eigen loyaliteits- en beloningsprogramma uit waarbij jij al je gegevens bezit. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Zakelijke berichtenfunctie met meerdere kanalen voor een systeem voor customer communications management (CCM). Zet je bezoekers vandaag nog om in klanten.
JivoChat helpt bij het organiseren van al je klantcontactrecords met één slim systeem voor customer communications management (CCM). Volg je bezoekers, praat met hen via online chat, telefoontjes, e-mails, Facebook Messenger, Viber, Telegram en nog veel meer met slechts één hulpmiddel: JivoChat. Maximaliseer uitgaande communicatie: gebruik slimme triggers, terugbelfuncties en JivoChat zakelijke telefoondiensten. Gebruik JivoChat om je bezoekers vandaag nog om te zetten in klanten!
JivoChat helpt bij het organiseren van al je klantcontactrecords met één slim systeem voor customer communications management (CCM). Volg je bezoekers, praat met hen via online chat, telefoontjes, e-ma...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden.
FreeAgent CRM is een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden. Het systeem werkt automatisch met de e-mail van de gebruiker om leads te creëren en te classificeren, herinneringen op te volgen, aangepaste automatiseringen uit te voeren en alle interacties met klanten bij te houden.
FreeAgent CRM is een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden. Het systeem werkt automatis...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Oplossing voor marketing automation die helpt bij het automatiseren van klantcommunicatie door middel van afspraakherinneringen, enquêtes, beoordelingsverzoeken enz.
Demandforce helpt bedrijven om nieuwe klanten aan te trekken en te zorgen dat huidige klanten terug blijven komen. Het alles-in-één platform biedt geautomatiseerde afspraakherinneringen, heractiveringscampagnes voor verloren klanten, online reputatiebeheer en meer. Maak de overstap naar het digitale tijdperk: vereenvoudig je klantcommunicatie met een platform dat de juiste boodschap op het juiste moment levert.
Demandforce helpt bedrijven om nieuwe klanten aan te trekken en te zorgen dat huidige klanten terug blijven komen. Het alles-in-één platform biedt geautomatiseerde afspraakherinneringen, heractiverings...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Quiq verkoopt oplossingen voor berichtendiensten en livechat om bedrijven en consumenten te helpen communiceren via digitale kanalen.
Quiq helpt merken hun klanten een consequent indrukwekkende klantervaring te bieden via sms/chatberichten, rich messaging, webchat en sociale kanalen. Met het platform van Quiq voor conversationele betrokkenheid kunnen bedrijven moeiteloos commerciële en dienstverlenende gesprekken organiseren met behulp van zowel bots als mensen. Ga voor meer informatie over Quiq naar de website van het bedrijf.
Quiq helpt merken hun klanten een consequent indrukwekkende klantervaring te bieden via sms/chatberichten, rich messaging, webchat en sociale kanalen. Met het platform van Quiq voor conversationele bet...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Engage Credit Union members on their preferred platform texting. Gain insight to send highly targeted, secure and compliant messages.
Eltropy enables Credit Unions to communicate with members over Text Messaging in a secure and compliant way. Using Eltropys technology within your core system Lending, Collections, Sales, Marketing, Contact Center, and other teams at CUs can leverage Text Messaging to increase member engagement and receive relevant member insights via Analytics.
Eltropy enables Credit Unions to communicate with members over Text Messaging in a secure and compliant way. Using Eltropys technology within your core system Lending, Collections, Sales, Marketing, C...
Smith.ai Live Chat with AI Chatbot is the fast & friendly way to capture, screen & convert website leads 24/7.
Smith.ai Live Website Chat is the fastest & friendliest way to capture, screen & convert website leads 24/7. We offer SMS Text Answering, Facebook Messenger Answering, and Chat-to-Call. AI Chatbot captures info and provides instant outreach. Pay for relevant chats only, never spam or sales chats. Easy setup on all website platforms. Instant chat transcripts sent via email & CRM. Smith.ai AI-backed Live Chat is the most effective & affordable way to capture leads & grow your business!
Smith.ai Live Website Chat is the fastest & friendliest way to capture, screen & convert website leads 24/7. We offer SMS Text Answering, Facebook Messenger Answering, and Chat-to-Call. AI Chatbot capt...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
The leading one-to-one business text messaging platform for customer-facing teams.
Use SMS and other messaging apps to drive customer engagement, retain customers, and grow sales. TextKit's API also allows you to connect their existing databases and integrate your preferred tools directly within the platform. With its configurable interface, powerful compliance rules, and built-in tools (including Widgets & Sendables), TextKit caters to your unique needs and simplifies one-to-one outreach for customer-facing teams.
Use SMS and other messaging apps to drive customer engagement, retain customers, and grow sales. TextKit's API also allows you to connect their existing databases and integrate your preferred tools dir...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Gorgias is an all-in-one customer service, customer support, and live chat helpdesk for Shopify, Magento & BigCommerce stores.
Gorgias is the highest-rated customer service and live chat helpdesk for Shopify, Magento & BigCommerce stores. See customer support requests from email, live chat, phone, and social media in one place. Edit/refund orders, cancel subscriptions, award loyalty points, and more in one click. Use templates, automation, rules, and macros to cut support time. Your support team will be more productive and your customers will love you. Get a demo today to see how it works.
Gorgias is the highest-rated customer service and live chat helpdesk for Shopify, Magento & BigCommerce stores. See customer support requests from email, live chat, phone, and social media in one plac...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters die gebruikmaken van een omgeving met meerdere kanalen.
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters op ondernemingsniveau (meer dan 25 medewerkers), waarmee meer dan 12 miljard interacties per jaar worden beheerd via een omgeving met meerdere kanalen. Met meer dan 15 jaar pure cloudexpertise geeft dit systeem leiders van contactcenters de mogelijkheid om effectieve betrokkenheidsstrategieën in te zetten op alle klantenkanalen. Dankzij de toonaangevende functionaliteiten voor risicobeperking en beveiliging kunnen klanten zich snel aanpassen aan een veranderende zakelijke omgeving.
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters op ondernemingsniveau (meer dan 25 medewerkers), waarmee meer dan 12 miljard interacties per jaar worden beheerd via e...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Knowledge Center centraliseert de kennis van je bedrijf en stelt medewerkers in staat om snelle, nauwkeurige en up-to-date ondersteuningsinformatie te verstrekken.
Knowledge Center is het toonaangevende kennisbeheerplatform voor contactcenters. Het platform ondersteunt je klantgerichte medewerkers met relevante, gemakkelijk te begrijpen kennis, zodat ze een betere, efficiëntere klantenservice kunnen bieden. Het is moeilijker om met de enorme hoeveelheid informatie om te gaan dan om deze daadwerkelijk te vinden. Hoe kan het dat zoveel antwoorden binnen handbereik zijn, behalve wanneer je contact opneemt met de klantenservice? Het doel van dit platform is om klantenservice zo eenvoudig te maken als een Google-zoekopdracht.
Knowledge Center is het toonaangevende kennisbeheerplatform voor contactcenters. Het platform ondersteunt je klantgerichte medewerkers met relevante, gemakkelijk te begrijpen kennis, zodat ze een beter...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Customer Support SMS Texting Platform. Enterprise-grade. Unique "TrueDialog" feature enables team-based group texting at scale.
TrueDialog's Customer Support SMS Texting Solution is built for scalability, reliability, security, and compliance. SaaS platform with our unique "TrueDialog" feature which enables team-based 2-way texting to create threaded, multi-agent personalized SMS conversations at scale, so your entire team can all contribute to a single threaded texting conversation with customers. Mobile Apps allow agents to use the platform anywhere, anytime. Start within minutes. More Features. Half the Price.
TrueDialog's Customer Support SMS Texting Solution is built for scalability, reliability, security, and compliance. SaaS platform with our unique "TrueDialog" feature which enables team-based 2-way tex...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Download een OneStop-portal om de externe relaties van je organisatie te beheren door hun communicatie met je bedrijf te volgen en te meten.
Moxtra maakt gebruik van OneStop-portals, een virtuele bestemming waarmee organisaties hun externe relaties met hun interne bedrijfsteams kunnen beheren om de tijdigheid en hoogwaardige respons te leveren die binnen de hedendaagse omgeving vereist is. Beheer identiteiten, verantwoordelijkheden en interactieworkflows binnen je app om de bedrijfscontinuïteit te garanderen en tegelijkertijd een soepele ervaring te bieden met ingebouwde beveiliging van bankkwaliteit, auditsporen en naleving.
Moxtra maakt gebruik van OneStop-portals, een virtuele bestemming waarmee organisaties hun externe relaties met hun interne bedrijfsteams kunnen beheren om de tijdigheid en hoogwaardige respons te leve...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
SmartIQ is the leading forms transformation solution for enterprise customer communications
With SmartIQ you can digitally transform paper and PDF forms and manual business processes to enhance and simplify your customer experience. By offering intelligent, conversational user experiences, you increase customer engagement while streamlining internal processes, managing risk and reducing demand for support services.
With SmartIQ you can digitally transform paper and PDF forms and manual business processes to enhance and simplify your customer experience. By offering intelligent, conversational user experiences, yo...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Best bulk sender software for whatsapp, send unlimited bulk whatsapp with the help of Whatsapp bulk sender tool, easy to use & most adv
Best bulk sender software for whatsapp, send unlimited bulk whatsapp with the help of Whatsapp bulk sender tool, easy to use & most advanced tool for software in market.
Best bulk sender software for whatsapp, send unlimited bulk whatsapp with the help of Whatsapp bulk sender tool, easy to use & most advanced tool for software in market....
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Maximaliseer de omzet met het cloudgebaseerde marketing automation platform dat is ontworpen voor klantbetrokkenheid via meerdere kanalen.
De digitale marketingplatforms van Maropost helpen je om potentiële klanten om te zetten in klanten door ervoor te zorgen dat gerichte berichten op het juiste moment naar de juiste contactpersoon worden gestuurd. Door middel van geïntegreerde marketing- en verkoopautomatisering biedt Maropost de essentiële tools, strategische begeleiding en ondersteuning die nodig zijn om meer gepersonaliseerde klantervaringen te creëren door middel van een 360-graden bedrijfsbeeld van marketing automation tot CRM, commerce en klantenondersteuning.
De digitale marketingplatforms van Maropost helpen je om potentiële klanten om te zetten in klanten door ervoor te zorgen dat gerichte berichten op het juiste moment naar de juiste contactpersoon worde...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Manage your customer communication via the most popular messaging apps WhatsApp, FB Messenger, Apple Business Chat, Telegram, Viber
Browser-based software solution for customer communication via the most popular messaging apps: WhatsApp, Facebook Messenger, Apple Business Chat, Viber and Telegram. With our platform, you can resolve incoming customer inquiries over one central platform with an intuitive interface and automation options. Start reducing support costs, raise productivity, and increase your customer satisfaction.
Browser-based software solution for customer communication via the most popular messaging apps: WhatsApp, Facebook Messenger, Apple Business Chat, Viber and Telegram. With our platform, you can resolve...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Designed to build voice applications in the cloud providing call control, voice conferencing, call recording, voice menus, and more.
Designed to build voice applications in the cloud providing call control, voice conferencing, call recording, voice menus, and more.
Designed to build voice applications in the cloud providing call control, voice conferencing, call recording, voice menus, and more....
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Two-way text, email, and phone with automation for home improvement.
Hatch is a messaging platform that connects home improvement contractors with their leads over text, email, and phone. From one collaborative workspace, sales teams can instantly message new leads, nurture them pre-sale to post-sale, and then rehash the leads that dont buy.
Hatch is a messaging platform that connects home improvement contractors with their leads over text, email, and phone. From one collaborative workspace, sales teams can instantly message new leads, nur...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Cloud-based solution that allows businesses to streamline customer interactions via messaging, live chat and emails.
Blinger.io is an omni-channel software platform which allows clients to connect to their customers through popular messengers, e-mail and live chat with a single API, interface or integration with helpdesks.
Blinger.io is an omni-channel software platform which allows clients to connect to their customers through popular messengers, e-mail and live chat with a single API, interface or integration with help...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
SaaS portal for organizing and streamlining employee and customer correspondence.
SaaS portal for organizing and streamlining employee and customer correspondence.
SaaS portal for organizing and streamlining employee and customer correspondence....
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Customer Communications Management solutions are designed to holistically manage customer communications across all lines-of-business.
Napersoft Customer Communications Management (CCM) solutions are designed to holistically manage customer communications across all lines-of-business within an enterprise. Our solutions empower business users to quickly and easily compose, format and deliver relevant and personalized customer communications at the right time in customer-preferred channels, helping to enrich the overall customer experience.
Napersoft Customer Communications Management (CCM) solutions are designed to holistically manage customer communications across all lines-of-business within an enterprise. Our solutions empower busine...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
GhostDraft empowers insurers to create better customer experiences, greater efficiency and more agility through advanced CCM.
Meet your customers changing needs with the leading digital engagement technology for top insurers. Our advanced customer communication and document automation solutions integrate into your business to create better experiences, greater efficiency and more agility across any platform.
Meet your customers changing needs with the leading digital engagement technology for top insurers. Our advanced customer communication and document automation solutions integrate into your business to...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Qordoba is een AI-schrijfassistent voor bedrijven.
Qordobas AI helpt iedereen binnen een bedrijf met dezelfde stijl, terminologie en merkstem te schrijven. Met de dynamische inhoudsrichtlijnen van Qordobas kunnen organisaties consistentie en duidelijkheid bereiken in alle soorten inhoud, van communicatie tot marketing tot product tot HR. Bedrijven zoals Marriott, Braintree en Postmates gebruiken Qordoba om tot 90% sneller dan voorheen betere content te maken. Qordoba werd erkend als een Forbes Cloud100 Rising Star voor 2018.
Qordobas AI helpt iedereen binnen een bedrijf met dezelfde stijl, terminologie en merkstem te schrijven. Met de dynamische inhoudsrichtlijnen van Qordobas kunnen organisaties consistentie en duidelijk...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
We integrate all digital channels on our platform and simplify the visibility and traceability of customer service and sales
ATOM is a conversational AI platform that simplifies the work of companies by unifying and organizing the chats that their clients send to digital channels (Whatsapp, Messenger, Instagram, Telegram, among others) to manage them from a single platform, thus facilitating the consumer shopping experience and providing immediate attention through the automation of responses.
ATOM is a conversational AI platform that simplifies the work of companies by unifying and organizing the chats that their clients send to digital channels (Whatsapp, Messenger, Instagram, Telegram, am...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
ActiveDocs provides powerful and flexible document automation software for the world's biggest and brightest companies.
ActiveDocs is a global provider of document automation software. Our software helps large organizations with document generation and associated processes. To that end, we provide our customers with award-winning tools, resources, and training which together let them design and maintain their document automation solution internally. Template design is intuitive, taking place in Microsoft Word this makes it non-codey. Business users can work on templates without involving IT developers.
ActiveDocs is a global provider of document automation software. Our software helps large organizations with document generation and associated processes. To that end, we provide our customers with aw...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Documaker dynamically creates, manages, and delivers enterprise communications to customers and stakeholders.
Oracle Documaker is the most widely-used Enterprise Document Automation (EDA) solution. Documaker dynamically creates, manages, and delivers enterprise communications to customers and stakeholders, when and how they want them whether by print, email, text messaging, social media, or any other format. A rules-driven system, Oracle Documaker automates documents, improving communications and customer service while achieving higher levels of efficiency and reduced cost.
Oracle Documaker is the most widely-used Enterprise Document Automation (EDA) solution. Documaker dynamically creates, manages, and delivers enterprise communications to customers and stakeholders, whe...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Airy helps you engage in meaningful conversations with your customers that form long-lasting relationships through messaging.
Using messaging, Airy enables businesses to have meaningful conversations that form long-lasting relationships with their customers by carefully balancing technology and human interaction. Businesses rely on Airy for new customer acquisition, personalized content engagement, and customer. Airy helps solve complicated business problems by deploying their suite of robust automations and exceptional multi-platform applications.
Using messaging, Airy enables businesses to have meaningful conversations that form long-lasting relationships with their customers by carefully balancing technology and human interaction. Businesses r...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie