Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Customer communication management software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
370 resultaten
Download een OneStop-portal om de externe relaties van je organisatie te beheren door hun communicatie met je bedrijf te volgen en te meten. Meer informatie over Moxo
Moxtra maakt gebruik van OneStop-portals, een virtuele bestemming waarmee organisaties hun externe relaties met hun interne bedrijfsteams kunnen beheren om de tijdigheid en hoogwaardige respons te leveren die binnen de hedendaagse omgeving vereist is. Beheer identiteiten, verantwoordelijkheden en interactieworkflows binnen je app om de bedrijfscontinuïteit te garanderen en tegelijkertijd een soepele ervaring te bieden met ingebouwde beveiliging van bankkwaliteit, auditsporen en naleving. Meer informatie over Moxo

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotit ies toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor communicatiebeheer die gebruikmaakt van realtime omnichannel-communicatie. Personaliseer je communicatie door gebruik te maken van de kracht van klantsegmentatie, automatisering en een ingebouwde CRM (Customer Relationship Management, klantenrelatiebeheer). Voeg notities en herinneringen toe, en profiteer van meer dan 40 integraties. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Verbeter alle klantrelaties, van het genereren van leads tot conversie met de alles-in-één verkoopoplossing van Pipedrive. Meer informatie over Pipedrive
Het geavanceerde CRM-systeem van Pipedrive helpt je waardevolle tijd te besparen en alle klantrelaties te verbeteren, van het genereren van leads tot het ontwikkelen van leads en conversie. Geef je vertegenwoordigers speciale tools en automatiseringen om hun verkoop te verbeteren, meer inkomsten te genereren en de klanttevredenheid te verhogen. Meer dan 98.000 klanten hebben al voor Pipedrive gekozen. Ga aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Geen CC vereist. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
België Lokaal product
Samenwerkingsplatform ontworpen voor e-mailbeheer, klantenondersteuning en taakbeheer. Meer informatie over Rooftop
Rooftop is een samenwerkingsplatform dat is ontworpen voor e-mailbeheer, klantenondersteuning en taak-/projectbeheer. Het is gebouwd rond de volgende 3 pijlers: - inboxbeheer: het beheren van e-mails kan een vervelende taak zijn. Rooftop helpt je bij het eenvoudig classificeren, verwerken en ophalen van e-mails; - samenwerking: Rooftop is ontworpen om het voor teams mogelijk te maken om samen te werken aan e-mails en taken; - taakbeheer: beheer al je taken en projecten in Rooftop. Je kunt allerlei soorten workflows en verkooppijplijnen bouwen. Meer informatie over Rooftop

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Userlike is een op berichten gebaseerde oplossing voor CCM die websitechat combineert met mobiele berichten. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Bitrix24 meest populaire gratis CRM, klantcommunicatie en helpdesk. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 meest populaire gratis CRM, klantcommunicatie en helpdesk. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Ontvang vandaag nog je gratis multichannel contactcenter en beheer op één plek al je e-mail, telefoongesprekken, livechat, boodschappers en klantverzoeken op sociale netwerken. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Tidio is een tool voor klantcommunicatie waarmee je uitstekende klantenondersteuning kunt bieden en omzet kunt genereren met live chat en chatbots. Meer informatie over Tidio
Tidio is een krachtig, alles-in-één platform voor het beheer van de klantcommunicatie dat je klantenondersteuning naar een hoger niveau brengt en helpt meer omzet te genereren. Een gemakkelijk toegankelijke livechatwidget maakt je bedrijf 24/7 beschikbaar, terwijl door AI aangedreven chatbots je klanten in realtime betrokken maken, zodat je meer kunt verkopen. Bovendien kun je Messenger, Instagram, livechat en e-mail verbinden met Tidio multichannel en alle berichten vanaf één plek beantwoorden, ook op mobiel. Makkelijk te integreren met alle websites en platforms. Meer informatie over Tidio

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Beheer de klantcommunicatie met behulp van video-opnames, tagging van gesprekken en andere tools voor gespreksbeheer van Smartsupp. Meer informatie over Smartsupp
Smartsupp is de enige leverancier op de markt die unieke tools, zoals video-opnames, voor beheer van klantcommunicatie biedt, zodat bedrijven elke stap in het aankooptraject van elke bezoeker op hun website kunnen zien. Naast opnames van videosessies levert de live chat ook geautomatiseerde berichten via chatbots, tagging van gesprekken (gebruikt om klantenserviceteams de mogelijkheid te bieden gesprekken te organiseren, taggen en er notities over te maken), en vele andere krachtige tools voor gespreksbeheer. Meer informatie over Smartsupp

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels. Meer informatie over Gorgias
De enige app voor klantcommunicatie die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig geïntegreerd met Magento en BigCommerce). Centraliseer je klantenondersteuning door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer - en verbeter de responstijden voor ondersteuning met 43%. Alles-in-één: bewerk/restitueer bestellingen, ken loyaliteitspunten toe, beheer abonnementen en meer. Voeg sjablonen, automatisering, regels en macro's toe. Krijg een demo of regel een gratis proefversie. Ontdek waarom Gorgias goed wordt beoordeeld op Shopify. Meer informatie over Gorgias

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
FROGED is een robuust platform voor productsucces gebouwd door een SaaS-bedrijf voor SaaS-bedrijven dat bekendstaat om het verhogen van conversies en het verminderen van klantverloop. Meer informatie over Froged
FROGED is een one-stop winkelplatform voor productsucces door een SaaS-bedrijf voor SaaS-bedrijven. Dit platform geeft merken toegang tot hun gehele levenscyclus als klant: Onboarding, betrokkenheid en proactieve klantenondersteuning. Door de punten van de gehele levenscyclus van de klant met elkaar te verbinden, kunnen merken hun klantervaring bij elk contactmoment personaliseren en zo de totale MRR en retentie verhogen. Ontdek vandaag nog omnichannel-communicatie! Probeer FROGED vandaag nog GRATIS! Meer informatie over Froged

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
LiveVox is een contactcenterplatform van de volgende generatie dat omnichannel-communicatie, CRM, praktische AI en WFO in één oplossing integreert. Meer informatie over LiveVox
Met het krachtige contactcenterplatform van de volgende generatie van LiveVox kunnen bedrijven met communiceren klanten op hun favoriete kanalen, spraak, e-mail, sms en webchat, en kunstmatige intelligentie, of AI, gebruiken om een naadloze klantervaring te creëren. Alle gegevens worden geïntegreerd in kernfuncties van contactcenters - CRM, WFO en Omnichannel/AI in één digitaal platform voor klantenbinding dat medewerkers toegang geeft tot alle interacties om op een tijdige en efficiënte manier superieure klantervaringen te bieden. Meer informatie over LiveVox

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Alles-in-één automatiseringstool met mogelijkheden voor sourcing, outreach, kandidaatvolgsysteem/CRM, databasebeheer en synchronisatie. Meer informatie over Jobin.cloud
Jobin.cloud is een alles-in-één automatiseringstool om mensen te vinden en te betrekken die belangrijk zijn voor je bedrijf. Importeer profielen in bulk, filter, volg en beheer ze in automatisch bijgewerkte opslagplaatsen. Kies eenvoudig de beste contactpersonen en neem in bulk contact op met automatisch samenstellende slimme velden. Wijs hen toe aan workflows en houd al je gesprekken bij met tijdlijnen, tags en notities. Multichannel-communicatie inclusief onbeperkte LinkedIn-verbindingsverzoeken en outreach-campagnes met drip en sequenties. Meer informatie over Jobin.cloud

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Sparklane is een groeiversneller die contact- en bedrijfsinformatie biedt om te voorspellen wie je volgende klanten zijn en hoe je ze kunt bereiken. Meer informatie over Predict
Sparklane ontgrendelt het genereren van leads dankzij AI. Sparklane helpt je op je hele prospectietraject met: - het identificeren, in kaart brengen en aanbevelen van de beste accounts om te benaderen op basis van bedrijfssignalen gescoord door AI; - het verstrekken van de volledige professionele contactgegevens over je prospects (mobiele telefoon en e-mail); - het op het juiste moment benaderen van de juiste account met intelligente en hypergecontextualiseerde e-mailsequenties. Meer informatie over Predict

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
LiveCaller is een alles-in-één oplossing en combineert verschillende communicatiekanalen zoals chat, bellen en berichtenapps voor sociale media in één platform. Meer informatie over LiveCaller
Chat - klanten kunnen berichten en bestanden uitwisselen en de klantenservice beoordelen. Webgesprekken - klanten kunnen rechtstreeks via internet bellen vanaf de webpagina, waardoor dergelijke oproepen voor hen volledig gratis zijn. Omnichannel inbox - combineert communicatie van verschillende berichtenplatforms in één dashboard. Terugbellen - voer simpelweg je telefoonnummer en gewenste beltijd in, en de klantenservice belt je. Gezamenlijk browsen - hiermee kunnen medewerkers en klanten gezamenlijk een website 'browsen'. Meer informatie over LiveCaller

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Meer informatie over Qiscus
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Meer informatie over Qiscus

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij communicatie met klanten door middel van zakelijke interacties, automatisering, berichten en meer.
Berichten-app die realtime klantcommunicatie ondersteunt voor kleine bedrijven. Meer informatie over WhatsApp

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties.
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties. Meer informatie over Telegram

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt. Meer informatie over Viber

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Zendesk bouwt klantcommunicatiesoftware voor betere klantenrelaties.
Zendesk is de toonaangevende, cloudgebaseerde helpdesksoftware voor betere klantrelaties. Communiceer met klanten op elk kanaal: sms, web, mobiele app, telefoon, e-mail of sociale media, en rust je agenten uit met een volledige geschiedenis van alle klantinteracties, waaronder de interacties uit meer dan 700 app-integraties. Ontdek waarom bedrijven zoals Uber, Venmo, Shopify en LendingClub Zendesk gebruiken om hun ondersteuningskosten te verlagen en de klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. Integreer met de apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren, gepersonaliseerde service te leveren en meer deals te sluiten. Prijzen vanaf $ 23 per maand. Meer informatie over Keap

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Klanten zijn je beste vorm van marketing. Ontvang meer reviews en houd het gemakkelijk voor klanten met tekst vanaf één gecentraliseerd dashboard.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Podium wordt door Forbes erkend als een Cloud100-bedrijf en maakt het gemakkelijk om al je klantberichten via Google, Facebook en inkomende teksten te beheren vanuit één dashboard. Je kunt ook meer reviews genereren en al je reviews op Google, Facebook en andere sites beheren om snel te antwoorden, te rapporteren over locaties en de mening van klanten te begrijpen. Meer informatie over Podium

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanni ng, betalingsverwerking, sms- en e-mailcampagnes, het beheren van klantenlijsten, sociale media en meer. Meer informatie over Thryv

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Vereenvoudigt de WhatsApp-communicatie tussen klanten en bedrijven, waardoor ze de groei in het berichtentijdperk kunnen stimuleren.
Sirena is de oplossing die bedrijven helpt ontdekt te worden, te communiceren en groei te stimuleren in het berichtentijdperk. Geef elke afdeling van je bedrijf een unieke WhatsApp-lijn om de communicatie te centraliseren en hun interacties met je bedrijf te volgen. Nooit meer een persoonlijke WhatsApp gebruiken om met klanten te chatten. Gebruik goedgekeurde sjablonen om onmiddellijk te reageren op alle vragen van klanten van elk kanaal via WhatsApp. Meer informatie over Zenvia Conversion

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Broadly is een platform voor het genereren van beoordelingen dat lokale bedrijven helpt positieve online beoordelingen te verkrijgen en tegelijkertijd hun reputatie te beschermen.
Het geautomatiseerde beoordelingsplatform van Broadly helpt lokale bedrijven positieve klantbeoordelingen te genereren op de belangrijkste platforms, waaronder Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor en nog veel meer. Dit platform helpt bedrijven uit het MKB beoordelingen te krijgen, meer zaken te doen en rechtstreeks met hun klanten te communiceren via app of desktop. Online beoordelingen zijn de grootste bepalende factor voor hoe een consument een nieuwe dienst selecteert, dus de focus van dit platform is om kleine, dienstverlenende bedrijven (1-100 werknemers) te helpen een betere online reputatie te ontwikkelen. Meer informatie over Broadly

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Text Request is een online sms-dienst voor bedrijven. Verzend en ontvang sms- en mms-berichten met je huidige kantoornummer.
Text Request is een online sms-dienst voor bedrijven. Meerdere gebruikers kunnen inloggen op een gedeeld dashboard om in realtime sms'jes van je huidige kantoornummer te verzenden en te ontvangen. De software is gebruiksvriendelijk en maakt professionele sms-berichten een fluitje van een cent voor organisaties van elke omvang. Enkele gebruiksscenario's zijn het genereren van leads, verkoopopvolgingen, afsprakenplanning, vragen om online beoordelingen of enquêtes, interne communicatie, promoties en nog veel meer. Ga naar de website om vandaag nog te beginnen met sms'en. Meer informatie over Text Request

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Met ZoomInfo Engage kan je verkoopteam contact leggen met meer prospects, meer zaken afsluiten en elke interactie vastleggen.
Met ZoomInfo Engage kun je je verkoopactiviteiten schalen en automatiseren voor slimmere en efficiëntere prospectie, waardoor je tijd bespaart - evenals frustratie over handmatige gegevensinvoer in geïsoleerde systemen. Meer informatie over ZoomInfo SalesOS

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Front is de toonaangevende klantcommunicatiesoftware die teams helpt om bij elke e-mail samen te werken.
Front stimuleert het hart van het bedrijf. Zinvolle verbindingen tussen teams en klanten die leiden tot duurzame relaties. Front brengt e-mail en apps samen in een collaboratief platform voor klantcommunicatie en stimuleert de zakelijke impact door de natuurlijke gesprekken op te schalen die klanten voor het leven creëren. Meer dan 6000 bedrijven gebruiken Front om gepersonaliseerde klantrelaties op schaal te ontwikkelen en hun werk om te zetten in impact. Meer informatie is te vinden op de website. Meer informatie over Front

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere helpdesk, maar de klantervaring voelt zo gepersonaliseerd als e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang en ondersteunt bedrijven met meer dan 500 gebruikers. Dankzij de overzichtelijke functionaliteiten van Help Scout kun je teams van elke omvang op elkaar afgestemd houden. Met een optimale rapportagefunctie, geïntegreerde kennisbank, robuuste API, heel veel integraties en een gratis iPhone-app om klanten onderweg te ondersteunen, laat Help Scout je team focussen op wat er echt belangrijk is: je klanten. Meer informatie over Help Scout

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Stuur geautomatiseerde afspraakherinneringsoproepen, sms-berichten en e-mails vanuit je bestaande planningssoftware. HIPAA-conform. Veilig.
Nu kun je afspraakherinneringsgesprekken, tweewegs-tekstherinneringen en e-mailherinneringen verzenden via je eigen software. Gebruik je eigen stem, de systeemstem of een combinatie van beide. Inclusief Engels, Frans en Spaans. Werkt met de meeste planningssoftware, spreadsheets, EMD's, EPD's en aangepaste software. Werkt automatisch. Hiermee kun je alle bevestigingen en antwoorden live op je dashboard bekijken. Live technische ondersteuning is inbegrepen in je account. HIPAA-conform. Versleuteld. Meer informatie over ReminderCall.com

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Textline is een zakelijk sms-platform dat tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering.
Gebruik sms en maak klanten blij door een persoonlijk tintje toe te voegen aan je klantervaring, terwijl het gespreksvolume wordt verlaagd en meer problemen worden opgelost. Textline is een zakelijk sms-platform dat de beste tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering. Dit platform voegt sms-mogelijkheden toe aan je bestaande vaste lijn of geeft je een nieuw telefoonnummer met je lokale netnummer dat te bereiken is via sms. Meer informatie over Textline

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
amoCRM versterkt je connecties waardoor je tevreden en trouwe klanten krijgt - het ondersteunt je initiatieven vanaf het eerste contact met leads, tijdens de marketing- en verkoopinspanningen die ze voeden, tot en met de omzetting en verder. Op die manier wordt elke communicatie met een prospect een gepersonaliseerde één-op-één dialoog, waardoor de juiste boodschap op het juiste moment wordt overgebracht. Meer informatie over Kommo

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy. The convergence of products and services is raising the bar on customer expectations. But traditional customer support tools are no longer working. Meer informatie over ServiceNow Customer Service Management

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Build the ultimate contactless tech stack with Whistle and your property management suite. TryWhistle Free Today!
Travelers, more than ever before, are demanding contactless experiences. NOW is the time to bring Whistle to your hotel. Whistle's revolutionary contactless hospitality software is rated #1 by HotelTechReport and trusted by 10,000+ hoteliers worldwide. Whistle's easy-to-use dashboard drives more bookings, digitizes check-in, enhances guest experiences, improves service scores, boosts positive reviews, streamlines operations, and integrates with 50+ property management systems. TryWhistle Free! Meer informatie over Whistle Messaging

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Automatiseer verwijzingen, retentie en beoordelingen voor verzekeringsmaatschappijen met intelligente contactpunten en handschrifttechnologie.
De aanbieder werkt samen met verzekeringsmaatschappijen om verwijzingen, retentie en online beoordelingen te automatiseren. Vind en maak gebruik van je meest loyale klanten door hen te inspireren om je door te verwijzen naar hun vrienden en familie. Houd klanten betrokken via zinvolle communicatie zodat ze minder prijsgevoelig worden en je meer gaan waarderen. Vergroot de online reputatie en haal geïnteresseerde prospects binnen door positieve verklaringen en beoordelingen te verzamelen en te delen. Meer informatie over ClientCircle

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
AI-gestuurde sms-berichten voor het MKB en grote ondernemingen. Zingle helpt bedrijven authentiek te communiceren voor een betere ervaring.
Zingle is een mobiel betrokkenheidsplatform tussen klanten en bedrijven dat tweerichtingscommunicatie mogelijk maakt via mobiele berichten, waaronder sms, mms en berichten op social media. Zingle's AI-gestuurde platform voor intelligente berichten werd opgericht in 2009 en stelt bedrijven in staat om de communicatie met klanten te personaliseren en te automatiseren, om de operationele efficiëntie te verhogen, de klanttevredenheid te verbeteren en extra inkomsten te genereren. De missie van Zingle is om de ervaring van klanten moeiteloos te maken. Meer informatie over Zingle

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen.
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen. Meer informatie over BombBomb

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. Meer informatie over UJET

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members. Meer informatie over CallingPost

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing. Meer informatie over JustCall

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
The chat platform that guarantees smooth customer experiences, Messaging & Live Chat allows businesses to build stronger relationships.
TeamSupport's Messaging & Live Chat empowers businesses to indulge in meaningful conversations with customers - ensuring consistent customer experiences and increased satisfaction. Through routing, chatbots, automations, personalization, integrations, and analytics; support, sales, and marketing teams alike can use our live chat software to provide seamless experiences that build trust. These tools allow you to meet customer needs while enabling agents to focus on relationship building. Meer informatie over TeamSupport Messaging & Live Chat

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Gladly is een uiterst persoonlijk klantenserviceplatform dat mensen centraal stelt in een enkel, levenslang klantgesprek.
Gladly is een uiterst persoonlijk klantenserviceplatform. In tegenstelling tot oudere klantenserviceplatforms die zaakgericht zijn, is Gladly ontworpen met mensen als uitgangspunt en maakt het op unieke wijze een enkel levenslang klantgesprek mogelijk, van spraak naar moderne berichtenuitwisseling. Gladly ondersteunt enkele van de meest innovatieve consumentenbedrijven zoals JetBlue, JOANN en TUMI om uitzonderlijke klantervaringen te leveren en maakt van klantenservice een concurrentievoordeel. Meer informatie over Gladly

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
België Lokaal product
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt CRM-oplossingen die volledig aan te passen is waardoor uw medewerkers zich blijven ontwikkelen.
Eindelijk, een CRM-oplossing die zich aan uw behoeften aanpast. Efficy is een belangrijke speler op de Europese markt voor CRM-systemen. Met een assortiment aan CRM-oplossingen, aanpasbaar aan de individuele behoeften, vertrouwen al meer dan 13.500 klanten in 60 landen op ons. De CRM-oplossingen van Efficy zijn eenvoudig te gebruiken en worden aan iedere organisatie aangepast op basis van de grootte en specifieke behoeften. Hiermee hebt u de mogelijkheid om uw bedrijf te laten groeien en ontwikkelen. Verlies geen tijd met het organiseren van data en leidt uw medewerkers op zodat uw bedrijf kan groeien met de CRM van Efficy. Meer informatie over Efficy CRM

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Beheer je merkeigen klantloyaliteitsprogramma. Geef erkenning bij aankopen en bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Your customers want to text you. Double your leads, generate online reviews, instantly video chat, and capture payments--all via text.
Kenect brings all of the customer communication at your business under one platform. We convert your main business line into a text-enabled number so you never need to give out your personal number again. Start texting your customers while also generating reviews, increasing web leads, and saving time. The average Kenect user sees a 200% increase in website leads and 350% increase in online reviews. Whether you want to video chat customers or collect text payments, you can do it through Kenect. Meer informatie over Kenect

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Zakelijke berichtenfunctie met meerdere kanalen voor een systeem voor customer communications management (CCM). Zet je bezoekers vandaag nog om in klanten.
JivoChat helpt bij het organiseren van al je klantcontactrecords met één slim systeem voor customer communications management (CCM). Volg je bezoekers, praat met hen via online chat, telefoontjes, e-mails, Facebook Messenger, Viber, Telegram en nog veel meer met slechts één hulpmiddel: JivoChat. Maximaliseer uitgaande communicatie: gebruik slimme triggers, terugbelfuncties en JivoChat zakelijke telefoondiensten. Gebruik JivoChat om je bezoekers vandaag nog om te zetten in klanten! Meer informatie over JivoChat

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Verzend bulk-sms-waarschuwingen naar je groep met Mobile Text Alerts.
Verzend bulk-sms-waarschuwingen naar je groep met Mobile Text Alerts. Meer informatie over Mobile Text Alerts

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden