Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Customer communication management software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
92 resultaten
België Lokaal product
Samenwerkingsplatform ontworpen voor e-mailbeheer, klantenondersteuning en taakbeheer. Meer informatie over Rooftop
Rooftop is een samenwerkingsplatform dat is ontworpen voor e-mailbeheer, klantenondersteuning en taak-/projectbeheer. Het is gebouwd rond de volgende 3 pijlers: - inboxbeheer: het beheren van e-mails kan een vervelende taak zijn. Rooftop helpt je bij het eenvoudig classificeren, verwerken en ophalen van e-mails; - samenwerking: Rooftop is ontworpen om het voor teams mogelijk te maken om samen te werken aan e-mails en taken; - taakbeheer: beheer al je taken en projecten in Rooftop. Je kunt allerlei soorten workflows en verkooppijplijnen bouwen. Meer informatie over Rooftop

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Download een OneStop-portal om de externe relaties van je organisatie te beheren door hun communicatie met je bedrijf te volgen en te meten. Meer informatie over Moxo
Moxtra maakt gebruik van OneStop-portals, een virtuele bestemming waarmee organisaties hun externe relaties met hun interne bedrijfsteams kunnen beheren om de tijdigheid en hoogwaardige respons te leveren die binnen de hedendaagse omgeving vereist is. Beheer identiteiten, verantwoordelijkheden en interactieworkflows binnen je app om de bedrijfscontinuïteit te garanderen en tegelijkertijd een soepele ervaring te bieden met ingebouwde beveiliging van bankkwaliteit, auditsporen en naleving. Meer informatie over Moxo

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Begin gratis met LiveAgent en bied uitstekende klantenservice met de ultieme helpdeskoplossing voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor communicatiebeheer die gebruikmaakt van realtime omnichannel-communicatie. Personaliseer je communicatie door gebruik te maken van de kracht van klantsegmentatie, automatisering en een ingebouwde CRM (Customer Relationship Management, klantenrelatiebeheer). Voeg notities en herinneringen toe, en profiteer van meer dan 40 integraties. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Bitrix24 is gratis software voor CRM, klantcommunicatie en helpdesk die door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is gratis software voor CRM, klantcommunicatie en helpdesk die door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Ontvang vandaag nog je gratis multichannel contactcenter en beheer op één plek al je e-mail, telefoongesprekken, livechat, boodschappers en klantverzoeken op sociale netwerken. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Alles-in-één automatiseringstool met mogelijkheden voor sourcing, outreach, gegevensverrijking, kandidaatvolgsysteem/CRM, databasebeheer en synchronisatie. Meer informatie over Jobin.cloud
Jobin.cloud is een alles-in-één automatiseringstool om mensen te vinden en te betrekken die belangrijk zijn voor je bedrijf. Importeer profielen in bulk, filter, volg en beheer ze in automatisch bijgewerkte opslagplaatsen. Kies eenvoudig de beste contactpersonen en neem in bulk contact op met automatisch samenstellende slimme velden. Wijs hen toe aan workflows en houd al je gesprekken bij met tijdlijnen, tags en notities. Multichannel-communicatie inclusief onbeperkte LinkedIn-verbindingsverzoeken en outreach-campagnes met drip en sequenties. Meer informatie over Jobin.cloud

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Sparklane is een groeiversneller die contact- en bedrijfsinformatie biedt om te voorspellen wie je volgende klanten zijn en hoe je ze kunt bereiken. Meer informatie over Sparklane
Sparklane ontgrendelt het genereren van leads dankzij AI. Sparklane helpt je op je hele prospectietraject met: - het identificeren, in kaart brengen en aanbevelen van de beste accounts om te benaderen op basis van bedrijfssignalen gescoord door AI; - het verstrekken van de volledige professionele contactgegevens over je prospects (mobiele telefoon en e-mail); - het op het juiste moment benaderen van de juiste account met intelligente en hypergecontextualiseerde e-mailsequenties. Meer informatie over Sparklane

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Het is een oplossing voor beheer van de klantcommunicatie waarmee bedrijven klantgegevens, leads, berichten via meerdere kanalen, enz. kunnen beheren. Meer informatie over Qiscus
Het is een oplossing voor beheer van de klantcommunicatie waarmee bedrijven klantgegevens, leads, berichten via meerdere kanalen, enz. kunnen beheren. Meer informatie over Qiscus

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij communicatie met klanten door middel van zakelijke interacties, automatisering, berichten en meer.
Berichten-app die realtime klantcommunicatie ondersteunt voor kleine bedrijven. Meer informatie over WhatsApp

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties.
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties. Meer informatie over Telegram

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt. Meer informatie over Viber

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Zendesk bouwt klantcommunicatiesoftware voor betere klantenrelaties.
Zendesk is de toonaangevende, cloudgebaseerde helpdesksoftware voor betere klantrelaties. Communiceer met klanten op elk kanaal: sms, web, mobiele app, telefoon, e-mail of sociale media, en rust je agenten uit met een volledige geschiedenis van alle klantinteracties, waaronder de interacties uit meer dan 700 app-integraties. Ontdek waarom bedrijven zoals Uber, Venmo, Shopify en LendingClub Zendesk gebruiken om hun ondersteuningskosten te verlagen en de klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Verbeter alle klantrelaties, van het genereren van leads tot conversie met de alles-in-één verkoopoplossing van Pipedrive.
Het geavanceerde CRM-systeem van Pipedrive helpt je waardevolle tijd te besparen en alle klantrelaties te verbeteren, van het genereren van leads tot het ontwikkelen van leads en conversie. Geef je vertegenwoordigers speciale tools en automatiseringen om hun verkoop te verbeteren, meer inkomsten te genereren en de klanttevredenheid te verhogen. Meer dan 98.000 klanten hebben al voor Pipedrive gekozen. Ga aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Geen CC vereist. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Zoho Desk helpt bedrijven om de communicatie via telefoon, e-mail, live chat, SMS, social media en instant messaging te verenigen.
Zoho Desk is de web-based klantenservice software van Zoho die bedrijven helpt bij het beheren van klantcommunicatie vanaf elke plek, op elk apparaat en via elk kanaal via het internet. Het verenigt klantcommunicatie via telefoon, e-mail, live chat, SMS, social media en instant messaging op één platform. Het helpt u bij het sorteren en prioriteren van verzoeken, het opstellen van het perfecte antwoord en het bijhouden van klanttevredenheidsniveaus. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. Integreer met de apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren, gepersonaliseerde service te leveren en meer deals te sluiten. Prijzen vanaf $ 23 per maand. Meer informatie over Keap

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. Meer informatie over Intercom

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet.
Userlike is een op berichten gebaseerde oplossing voor CCM die websitechat combineert met mobiele berichten. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Klanten zijn je beste vorm van marketing. Ontvang meer reviews en houd het gemakkelijk voor klanten met tekst vanaf één gecentraliseerd dashboard.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Podium wordt door Forbes erkend als een Cloud100-bedrijf en maakt het gemakkelijk om al je klantberichten via Google, Facebook en inkomende teksten te beheren vanuit één dashboard. Je kunt ook meer reviews genereren en al je reviews op Google, Facebook en andere sites beheren om snel te antwoorden, te rapporteren over locaties en de mening van klanten te begrijpen. Meer informatie over Podium

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanning, betalingsverwerking, sms- en e-mailcampagnes, het beheren van klantenlijsten, sociale media en meer. Meer informatie over Thryv

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Tidio is een tool voor klantcommunicatie waarmee je uitstekende klantenondersteuning kunt bieden en omzet kunt genereren met live chat en chatbots.
Tidio is een krachtig, alles-in-één platform voor het beheer van de klantcommunicatie dat je klantenondersteuning naar een hoger niveau brengt en helpt meer omzet te genereren. Een gemakkelijk toegankelijke livechatwidget maakt je bedrijf 24/7 beschikbaar, terwijl door AI aangedreven chatbots je klanten in realtime betrokken maken, zodat je meer kunt verkopen. Bovendien kun je Messenger, Instagram, livechat en e-mail verbinden met Tidio multichannel en alle berichten vanaf één plek beantwoorden, ook op mobiel. Makkelijk te integreren met alle websites en platforms. Meer informatie over Tidio

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Text Request is een online sms-dienst voor bedrijven. Verzend en ontvang sms- en mms-berichten met je huidige kantoornummer.
Text Request is een online sms-dienst voor bedrijven. Meerdere gebruikers kunnen inloggen op een gedeeld dashboard om in realtime sms'jes van je huidige kantoornummer te verzenden en te ontvangen. De software is gebruiksvriendelijk en maakt professionele sms-berichten een fluitje van een cent voor organisaties van elke omvang. Enkele gebruiksscenario's zijn het genereren van leads, verkoopopvolgingen, afsprakenplanning, vragen om online beoordelingen of enquêtes, interne communicatie, promoties en nog veel meer. Ga naar de website om vandaag nog te beginnen met sms'en. Meer informatie over Text Request

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Vereenvoudigt de WhatsApp-communicatie tussen klanten en bedrijven, waardoor ze de groei in het berichtentijdperk kunnen stimuleren.
Sirena is de oplossing die bedrijven helpt ontdekt te worden, te communiceren en groei te stimuleren in het berichtentijdperk. Geef elke afdeling van je bedrijf een unieke WhatsApp-lijn om de communicatie te centraliseren en hun interacties met je bedrijf te volgen. Nooit meer een persoonlijke WhatsApp gebruiken om met klanten te chatten. Gebruik goedgekeurde sjablonen om onmiddellijk te reageren op alle vragen van klanten van elk kanaal via WhatsApp. Meer informatie over Zenvia Conversion

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Broadly is een platform voor het genereren van beoordelingen dat lokale bedrijven helpt positieve online beoordelingen te verkrijgen en tegelijkertijd hun reputatie te beschermen.
Het geautomatiseerde beoordelingsplatform van Broadly helpt lokale bedrijven positieve klantbeoordelingen te genereren op de belangrijkste platforms, waaronder Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor en nog veel meer. Dit platform helpt bedrijven uit het MKB beoordelingen te krijgen, meer zaken te doen en rechtstreeks met hun klanten te communiceren via app of desktop. Online beoordelingen zijn de grootste bepalende factor voor hoe een consument een nieuwe dienst selecteert, dus de focus van dit platform is om kleine, dienstverlenende bedrijven (1-100 werknemers) te helpen een betere online reputatie te ontwikkelen. Meer informatie over Broadly

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Beheer de klantcommunicatie met behulp van video-opnames, tagging van gesprekken en andere tools voor gespreksbeheer van Smartsupp.
Smartsupp is de enige leverancier op de markt die unieke tools, zoals video-opnames, voor beheer van klantcommunicatie biedt, zodat bedrijven elke stap in het aankooptraject van elke bezoeker op hun website kunnen zien. Naast opnames van videosessies levert de live chat ook geautomatiseerde berichten via chatbots, tagging van gesprekken (gebruikt om klantenserviceteams de mogelijkheid te bieden gesprekken te organiseren, taggen en er notities over te maken), en vele andere krachtige tools voor gespreksbeheer. Meer informatie over Smartsupp

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Met ZoomInfo Engage kan je verkoopteam contact leggen met meer prospects, meer zaken afsluiten en elke interactie vastleggen.
Met ZoomInfo Engage kun je je verkoopactiviteiten schalen en automatiseren voor slimmere en efficiëntere prospectie, waardoor je tijd bespaart - evenals frustratie over handmatige gegevensinvoer in geïsoleerde systemen. Meer informatie over ZoomInfo SalesOS

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Front is de toonaangevende klantcommunicatiesoftware die teams helpt om bij elke e-mail samen te werken.
Front stimuleert het hart van het bedrijf. Zinvolle verbindingen tussen teams en klanten die leiden tot duurzame relaties. Front brengt e-mail en apps samen in een collaboratief platform voor klantcommunicatie en stimuleert de zakelijke impact door de natuurlijke gesprekken op te schalen die klanten voor het leven creëren. Meer dan 6000 bedrijven gebruiken Front om gepersonaliseerde klantrelaties op schaal te ontwikkelen en hun werk om te zetten in impact. Meer informatie is te vinden op de website. Meer informatie over Front

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere helpdesk, maar de klantervaring voelt zo gepersonaliseerd als e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang en ondersteunt bedrijven met meer dan 500 gebruikers. Dankzij de overzichtelijke functionaliteiten van Help Scout kun je teams van elke omvang op elkaar afgestemd houden. Met een optimale rapportagefunctie, geïntegreerde kennisbank, robuuste API, heel veel integraties en een gratis iPhone-app om klanten onderweg te ondersteunen, laat Help Scout je team focussen op wat er echt belangrijk is: je klanten. Meer informatie over Help Scout

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Stuur geautomatiseerde afspraakherinneringsoproepen, sms-berichten en e-mails vanuit je bestaande planningssoftware. HIPAA-conform. Veilig.
Nu kun je afspraakherinneringsgesprekken, tweewegs-tekstherinneringen en e-mailherinneringen verzenden via je eigen software. Gebruik je eigen stem, de systeemstem of een combinatie van beide. Inclusief Engels, Frans en Spaans. Werkt met de meeste planningssoftware, spreadsheets, EMD's, EPD's en aangepaste software. Werkt automatisch. Hiermee kun je alle bevestigingen en antwoorden live op je dashboard bekijken. Live technische ondersteuning is inbegrepen in je account. HIPAA-conform. Versleuteld. Meer informatie over ReminderCall.com

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Textline is een zakelijk sms-platform dat tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering.
Gebruik sms en maak klanten blij door een persoonlijk tintje toe te voegen aan je klantervaring, terwijl het gespreksvolume wordt verlaagd en meer problemen worden opgelost. Textline is een zakelijk sms-platform dat de beste tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering. Dit platform voegt sms-mogelijkheden toe aan je bestaande vaste lijn of geeft je een nieuw telefoonnummer met je lokale netnummer dat te bereiken is via sms. Meer informatie over Textline

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
amoCRM versterkt je connecties waardoor je tevreden en trouwe klanten krijgt - het ondersteunt je initiatieven vanaf het eerste contact met leads, tijdens de marketing- en verkoopinspanningen die ze voeden, tot en met de omzetting en verder. Op die manier wordt elke communicatie met een prospect een gepersonaliseerde één-op-één dialoog, waardoor de juiste boodschap op het juiste moment wordt overgebracht. Meer informatie over Kommo

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Automate and streamline processes to solve customer issues faster, decreasing your cost to serve and increasing customer loyalty.
ServiceNow Customer Service Management (CSM) streamlines operations to resolve issues quickly with automated workflows. With CSM, you can empower customers with the ability to self-serve or seek agent support on any channel. Communicate status updates and resolve issues before customers are even aware they exist with early detection on trending problems. Boost agent performance with a modern, highly configurable UI and a single workspace to manage and see case activity. Meer informatie over ServiceNow Customer Service Management

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen.
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen. Meer informatie over BombBomb

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Automatiseer verwijzingen, retentie en beoordelingen voor verzekeringsmaatschappijen met intelligente contactpunten en handschrifttechnologie.
De aanbieder werkt samen met verzekeringsmaatschappijen om verwijzingen, retentie en online beoordelingen te automatiseren. Vind en maak gebruik van je meest loyale klanten door hen te inspireren om je door te verwijzen naar hun vrienden en familie. Houd klanten betrokken via zinvolle communicatie zodat ze minder prijsgevoelig worden en je meer gaan waarderen. Vergroot de online reputatie en haal geïnteresseerde prospects binnen door positieve verklaringen en beoordelingen te verzamelen en te delen. Meer informatie over ClientCircle

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Gladly is een uiterst persoonlijk klantenserviceplatform dat mensen centraal stelt in een enkel, levenslang klantgesprek.
Gladly is een uiterst persoonlijk klantenserviceplatform. In tegenstelling tot oudere klantenserviceplatforms die zaakgericht zijn, is Gladly ontworpen met mensen als uitgangspunt en maakt het op unieke wijze een enkel levenslang klantgesprek mogelijk, van spraak naar moderne berichtenuitwisseling. Gladly ondersteunt enkele van de meest innovatieve consumentenbedrijven zoals JetBlue, JOANN en TUMI om uitzonderlijke klantervaringen te leveren en maakt van klantenservice een concurrentievoordeel. Meer informatie over Gladly

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
AI-gestuurde sms-berichten voor het MKB en grote ondernemingen. Zingle helpt bedrijven authentiek te communiceren voor een betere ervaring.
Zingle is een mobiel betrokkenheidsplatform tussen klanten en bedrijven dat tweerichtingscommunicatie mogelijk maakt via mobiele berichten, waaronder sms, mms en berichten op social media. Zingle's AI-gestuurde platform voor intelligente berichten werd opgericht in 2009 en stelt bedrijven in staat om de communicatie met klanten te personaliseren en te automatiseren, om de operationele efficiëntie te verhogen, de klanttevredenheid te verbeteren en extra inkomsten te genereren. De missie van Zingle is om de ervaring van klanten moeiteloos te maken. Meer informatie over Zingle

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
"Een perfecte zakelijke tool voor zelfstandige ondernemers." - INC Magazine
17hats biedt één enkel knooppunt voor klantcommunicatie, voorstellen, contracten, online betalingen, projectmanagement, boekhouding, klantenbeheer en meer. 17hats is ontworpen om administratieve rompslomp te elimineren en vereenvoudigt repetitieve taken met sjablonen en geautomatiseerde workflows. Meer dan 40.000 ondernemers gebruiken 17hats thuis of onderweg om zich te organiseren, te systematiseren, sneller betaald te krijgen, hun bedrijf te laten groeien en meer klanten binnen te halen. Meer informatie over 17hats

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. Meer informatie over UJET

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing. Meer informatie over JustCall

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels.
De enige app voor klantcommunicatie die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig geïntegreerd met Magento en BigCommerce). Centraliseer je klantenondersteuning door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer - en verbeter de responstijden voor ondersteuning met 43%. Alles-in-één: bewerk/restitueer bestellingen, ken loyaliteitspunten toe, beheer abonnementen en meer. Voeg sjablonen, automatisering, regels en macro's toe. Krijg een demo of regel een gratis proefversie. Ontdek waarom Gorgias goed wordt beoordeeld op Shopify. Meer informatie over Gorgias

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Beheer je merkeigen klantloyaliteitsprogramma. Geef erkenning bij aankopen en bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
België Lokaal product
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt CRM-oplossingen die volledig aan te passen is waardoor uw medewerkers zich blijven ontwikkelen.
Eindelijk, een CRM-oplossing die zich aan uw behoeften aanpast. Efficy is een belangrijke speler op de Europese markt voor CRM-systemen. Met een assortiment aan CRM-oplossingen, aanpasbaar aan de individuele behoeften, vertrouwen al meer dan 13.500 klanten in 60 landen op ons. De CRM-oplossingen van Efficy zijn eenvoudig te gebruiken en worden aan iedere organisatie aangepast op basis van de grootte en specifieke behoeften. Hiermee hebt u de mogelijkheid om uw bedrijf te laten groeien en ontwikkelen. Verlies geen tijd met het organiseren van data en leidt uw medewerkers op zodat uw bedrijf kan groeien met de CRM van Efficy. Meer informatie over Efficy CRM

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Zakelijke berichtenfunctie met meerdere kanalen voor een systeem voor customer communications management (CCM). Zet je bezoekers vandaag nog om in klanten.
JivoChat helpt bij het organiseren van al je klantcontactrecords met één slim systeem voor customer communications management (CCM). Volg je bezoekers, praat met hen via online chat, telefoontjes, e-mails, Facebook Messenger, Viber, Telegram en nog veel meer met slechts één hulpmiddel: JivoChat. Maximaliseer uitgaande communicatie: gebruik slimme triggers, terugbelfuncties en JivoChat zakelijke telefoondiensten. Gebruik JivoChat om je bezoekers vandaag nog om te zetten in klanten! Meer informatie over JivoChat

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Verzend bulk-sms-waarschuwingen naar je groep met Mobile Text Alerts.
Verzend bulk-sms-waarschuwingen naar je groep met Mobile Text Alerts. Meer informatie over Mobile Text Alerts

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Chekkit is een platform voor klantinteractie dat lokale bedrijven helpt online gevonden te worden, de voor de hand liggende keuze te zijn en meer klanten binnen te halen.
Chekkit is alles-in-één software voor klantervaring. Het Chekkit-platform maakt het gemakkelijk om geweldige beoordelingen online te krijgen, de voor de hand liggende keuze te zijn en gemakkelijk te communiceren via alle lokale kanalen zoals sms, Facebook Messenger, Webchat, website-leads en meer. Chekkit is een klein bedrijf en wil andere lokale kleine bedrijven helpen. Meer informatie over Chekkit

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden.
FreeAgent CRM is een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden. Het systeem werkt automatisch met de e-mail van de gebruiker om leads te creëren en te classificeren, herinneringen op te volgen, aangepaste automatiseringen uit te voeren en alle interacties met klanten bij te houden. Meer informatie over FreeAgent CRM

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Dit platform heeft de complexiteit van CRM omgezet naar een takenlijst, zodat je leads kunt converteren naar klanten, je doelen kunt bereiken en je bedrijf snel laten groeien.
OnePageCRM is een eenvoudige, op contactpersonen gerichte CRM. Dit platform hanteert de aanpak van een takenlijst voor het beheren van verkoopleads, waarbij elk contact een "Volgende actie" heeft om ervoor te zorgen dat je altijd een vervolgactie hebt. Leg leads vast vanuit Gmail, Outlook, Twitter en Facebook en creëer met slechts één klik een contactpersoon in OnePageCRM. Beheer deals en hou je verkoopdoelstellingen bij met behulp van de intuïtieve verkooppijplijn. Integreer met al je favoriete zakelijke toepassingen. Heb je een vraag? Het bedrijf is beschikbaar via telefoon, chat en e-mail. Meer informatie over OnePageCRM

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Oplossing voor marketing automation die helpt bij het automatiseren van klantcommunicatie door middel van afspraakherinneringen, enquêtes, beoordelingsverzoeken enz.
Demandforce helpt bedrijven om nieuwe klanten aan te trekken en te zorgen dat huidige klanten terug blijven komen. Het alles-in-één platform biedt geautomatiseerde afspraakherinneringen, heractiveringscampagnes voor verloren klanten, online reputatiebeheer en meer. Maak de overstap naar het digitale tijdperk: vereenvoudig je klantcommunicatie met een platform dat de juiste boodschap op het juiste moment levert. Meer informatie over Demandforce

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos.
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
FROGED is een robuust platform voor productsucces gebouwd door een SaaS-bedrijf voor SaaS-bedrijven dat bekendstaat om het verhogen van conversies en het verminderen van klantverloop.
FROGED is een one-stop winkelplatform voor productsucces door een SaaS-bedrijf voor SaaS-bedrijven. Dit platform geeft merken toegang tot hun gehele levenscyclus als klant: Onboarding, betrokkenheid en proactieve klantenondersteuning. Door de punten van de gehele levenscyclus van de klant met elkaar te verbinden, kunnen merken hun klantervaring bij elk contactmoment personaliseren en zo de totale MRR en retentie verhogen. Ontdek vandaag nog omnichannel-communicatie! Probeer FROGED vandaag nog GRATIS! Meer informatie over Froged

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden