276 resultaten
Waarom Capterra gratis is
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Verbeter de relatie met je klanten met de omvattende verkoop-oplossing van Pipedrive, van het genereren van leads tot conversie. Meer informatie over Pipedrive
De allernieuwste CRM van Pipedrive bespaart je waardevolle tijd en inspanningen en verbetert je relatie met je klanten. Pipedrive helpt je met alles, van het genereren van leads tot conversie. Geef je verkopers de tools en automatiseringen om beter te verkopen, meer omzet te behalen en de klanttevredenheid te versterken. Meer dan 98.000 klanten gingen je al voor. Probeer het zelf 14 dagen gratis uit. Geen creditcard nodig! Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Userlike is een op berichten gebaseerde oplossing voor CCM die websitechat combineert met mobiele berichten. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Front is de toonaangevende klantcommunicatiesoftware die teams helpt om bij elke e-mail samen te werken. Meer informatie over Front
Front stimuleert het hart van het bedrijf. Zinvolle verbindingen tussen teams en klanten die leiden tot duurzame relaties. Front brengt e-mail en apps samen in een collaboratief platform voor klantcommunicatie en stimuleert de zakelijke impact door de natuurlijke gesprekken op te schalen die klanten voor het leven creëren. Meer dan 6000 bedrijven gebruiken Front om gepersonaliseerde klantrelaties op schaal te ontwikkelen en hun werk om te zetten in impact. Meer informatie is te vinden op de website. Meer informatie over Front

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Zendesk bouwt klantcommunicatiesoftware voor betere klantenrelaties. Meer informatie over Zendesk
Zendesk is de toonaangevende, cloudgebaseerde helpdesksoftware voor betere klantrelaties. Communiceer met klanten op elk kanaal: sms, web, mobiele app, telefoon, e-mail of sociale media, en rust je agenten uit met een volledige geschiedenis van alle klantinteracties, waaronder de interacties uit meer dan 700 app-integraties. Ontdek waarom bedrijven zoals Uber, Venmo, Shopify en LendingClub Zendesk gebruiken om hun ondersteuningskosten te verlagen en de klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Bitrix24 meest populaire gratis CRM, klantcommunicatie en helpdesk. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 meest populaire gratis CRM, klantcommunicatie en helpdesk. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Ontvang vandaag nog je gratis multichannel contactcenter en beheer op één plek al je e-mail, telefoongesprekken, livechat, boodschappers en klantverzoeken op sociale netwerken. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor communicatiebeheer die gebruikmaakt van realtime omnichannel-communicatie. Personaliseer je communicatie door gebruik te maken van de kracht van klantsegmentatie, automatisering en een ingebouwde CRM (Customer Relationship Management, klantenrelatiebeheer). Voeg notities en herinneringen toe, en profiteer van meer dan 40 integraties. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels. Meer informatie over Gorgias
De enige app voor klantcommunicatie die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig geïntegreerd met Magento en BigCommerce). Centraliseer je klantenondersteuning door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer - en verbeter de responstijden voor ondersteuning met 43%. Alles-in-één: bewerk/restitueer bestellingen, ken loyaliteitspunten toe, beheer abonnementen en meer. Voeg sjablonen, automatisering, regels en macro's toe. Krijg een demo of regel een gratis proefversie. Ontdek waarom Gorgias goed wordt beoordeeld op Shopify. Meer informatie over Gorgias

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
LiveVox is een contactcenterplatform van de volgende generatie dat omnichannel-communicatie, CRM, praktische AI en WFO in één oplossing integreert. Meer informatie over LiveVox
Met het krachtige contactcenterplatform van de volgende generatie van LiveVox kunnen bedrijven met communiceren klanten op hun favoriete kanalen, spraak, e-mail, sms en webchat, en kunstmatige intelligentie, of AI, gebruiken om een naadloze klantervaring te creëren. Alle gegevens worden geïntegreerd in kernfuncties van contactcenters - CRM, WFO en Omnichannel/AI in één digitaal platform voor klantenbinding dat medewerkers toegang geeft tot alle interacties om op een tijdige en efficiënte manier superieure klantervaringen te bieden. Meer informatie over LiveVox

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
SmartInbox is a customer communication app that centralizes all incoming messages from social and other channels in a single spot. Meer informatie over SmartInbox
If you’re an ecommerce owner, you’re probably noticing that you’re spending a ton of time on your shop’s customer service and you’re spending a lot of time flipping between screens getting data, then finding the spot to respond back to your customers. With SmartInbox skip all that chaos. In a single app, faster respond to conversations from social media and around the web and improve your customer relationships, increasing brand value and customer loyalty. Grab your free trial today! Meer informatie over SmartInbox

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij communicatie met klanten door middel van zakelijke interacties, automatisering, berichten en meer.
Berichten-app die realtime klantcommunicatie ondersteunt voor kleine bedrijven.

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties.
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties.

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. Integreer met de apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren, gepersonaliseerde service te leveren en meer deals te sluiten. Prijzen vanaf $ 23 per maand. Meer informatie over Keap

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Klanten zijn je beste vorm van marketing. Ontvang meer reviews en houd het gemakkelijk voor klanten met tekst vanaf één gecentraliseerd dashboard.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Podium wordt door Forbes erkend als een Cloud100-bedrijf en maakt het gemakkelijk om al je klantberichten via Google, Facebook en inkomende teksten te beheren vanuit één dashboard. Je kunt ook meer reviews genereren en al je reviews op Google, Facebook en andere sites beheren om snel te antwoorden, te rapporteren over locaties en de mening van klanten te begrijpen. Meer informatie over Podium

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Vereenvoudigt de WhatsApp-communicatie tussen klanten en bedrijven, waardoor ze de groei in het berichtentijdperk kunnen stimuleren.
Sirena is de oplossing die bedrijven helpt ontdekt te worden, te communiceren en groei te stimuleren in het berichtentijdperk. Geef elke afdeling van je bedrijf een unieke WhatsApp-lijn om de communicatie te centraliseren en hun interacties met je bedrijf te volgen. Nooit meer een persoonlijke WhatsApp gebruiken om met klanten te chatten. Gebruik goedgekeurde sjablonen om onmiddellijk te reageren op alle vragen van klanten van elk kanaal via WhatsApp. Meer informatie over Sirena

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere helpdesk, maar de klantervaring voelt zo gepersonaliseerd als e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang en ondersteunt bedrijven met meer dan 500 gebruikers. Dankzij de overzichtelijke functionaliteiten van Help Scout kun je teams van elke omvang op elkaar afgestemd houden. Met een optimale rapportagefunctie, geïntegreerde kennisbank, robuuste API, heel veel integraties en een gratis iPhone-app om klanten onderweg te ondersteunen, laat Help Scout je team focussen op wat er echt belangrijk is: je klanten. Meer informatie over Help Scout

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Met ZoomInfo Engage kan je verkoopteam contact leggen met meer prospects, meer zaken afsluiten en elke interactie vastleggen.
Met ZoomInfo Engage kun je je verkoopactiviteiten schalen en automatiseren voor slimmere en efficiëntere prospectie, waardoor je tijd bespaart - evenals frustratie over handmatige gegevensinvoer in geïsoleerde systemen. Meer informatie over ZoomInfo

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Stuur geautomatiseerde afspraakherinneringsoproepen, sms-berichten en e-mails vanuit je bestaande planningssoftware. HIPAA-conform. Veilig.
Nu kun je afspraakherinneringsgesprekken, tweewegs-tekstherinneringen en e-mailherinneringen verzenden via je eigen software. Gebruik je eigen stem, de systeemstem of een combinatie van beide. Inclusief Engels, Frans en Spaans. Werkt met de meeste planningssoftware, spreadsheets, EMD's, EPD's en aangepaste software. Werkt automatisch. Hiermee kun je alle bevestigingen en antwoorden live op je dashboard bekijken. Live technische ondersteuning is inbegrepen in je account. HIPAA-conform. Versleuteld. Meer informatie over ReminderCall.com

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Textline is een zakelijk sms-platform dat tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering.
Gebruik sms en maak klanten blij door een persoonlijk tintje toe te voegen aan je klantervaring, terwijl het gespreksvolume wordt verlaagd en meer problemen worden opgelost. Textline is een zakelijk sms-platform dat de beste tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering. Dit platform voegt sms-mogelijkheden toe aan je bestaande vaste lijn of geeft je een nieuw telefoonnummer met je lokale netnummer dat te bereiken is via sms. Meer informatie over Textline

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
amoCRM versterkt je connecties waardoor je tevreden en trouwe klanten krijgt - het ondersteunt je initiatieven vanaf het eerste contact met leads, tijdens de marketing- en verkoopinspanningen die ze voeden, tot en met de omzetting en verder. Op die manier wordt elke communicatie met een prospect een gepersonaliseerde één-op-één dialoog, waardoor de juiste boodschap op het juiste moment wordt overgebracht. Meer informatie over amoCRM

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Build the ultimate contactless tech stack with Whistle and your property management suite. TryWhistle Free Today!
Travelers, more than ever before, are demanding contactless experiences. NOW is the time to bring Whistle to your hotel. Whistle's revolutionary contactless hospitality software is rated #1 by HotelTechReport and trusted by 10,000+ hoteliers worldwide. Whistle's easy-to-use dashboard drives more bookings, digitizes check-in, enhances guest experiences, improves service scores, boosts positive reviews, streamlines operations, and integrates with 50+ property management systems. TryWhistle Free! Meer informatie over Whistle Messaging

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Broadly is een platform voor het genereren van beoordelingen dat lokale bedrijven helpt positieve online beoordelingen te verkrijgen en tegelijkertijd hun reputatie te beschermen.
Het geautomatiseerde beoordelingsplatform van Broadly helpt lokale bedrijven positieve klantbeoordelingen te genereren op de belangrijkste platforms, waaronder Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor en nog veel meer. Dit platform helpt bedrijven uit het MKB beoordelingen te krijgen, meer zaken te doen en rechtstreeks met hun klanten te communiceren via app of desktop. Online beoordelingen zijn de grootste bepalende factor voor hoe een consument een nieuwe dienst selecteert, dus de focus van dit platform is om kleine, dienstverlenende bedrijven (1-100 werknemers) te helpen een betere online reputatie te ontwikkelen. Meer informatie over Broadly

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
AI-gestuurde sms-berichten voor het MKB en grote ondernemingen. Zingle helpt bedrijven authentiek te communiceren voor een betere ervaring.
Zingle is een mobiel betrokkenheidsplatform tussen klanten en bedrijven dat tweerichtingscommunicatie mogelijk maakt via mobiele berichten, waaronder sms, mms en berichten op social media. Zingle's AI-gestuurde platform voor intelligente berichten werd opgericht in 2009 en stelt bedrijven in staat om de communicatie met klanten te personaliseren en te automatiseren, om de operationele efficiëntie te verhogen, de klanttevredenheid te verbeteren en extra inkomsten te genereren. De missie van Zingle is om de ervaring van klanten moeiteloos te maken. Meer informatie over Zingle

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. Meer informatie over UJET

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Automatiseer verwijzingen, retentie en beoordelingen voor verzekeringsmaatschappijen met intelligente contactpunten en handschrifttechnologie.
De aanbieder werkt samen met verzekeringsmaatschappijen om verwijzingen, retentie en online beoordelingen te automatiseren. Vind en maak gebruik van je meest loyale klanten door hen te inspireren om je door te verwijzen naar hun vrienden en familie. Houd klanten betrokken via zinvolle communicatie zodat ze minder prijsgevoelig worden en je meer gaan waarderen. Vergroot de online reputatie en haal geïnteresseerde prospects binnen door positieve verklaringen en beoordelingen te verzamelen en te delen. Meer informatie over Rocket Referrals

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen.
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen.

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Text Request is een online sms-dienst voor bedrijven. Verzend en ontvang sms- en mms-berichten met je huidige kantoornummer.
Text Request is een online sms-dienst voor bedrijven. Meerdere gebruikers kunnen inloggen op een gedeeld dashboard om in realtime sms'jes van je huidige kantoornummer te verzenden en te ontvangen. De software is gebruiksvriendelijk en maakt professionele sms-berichten een fluitje van een cent voor organisaties van elke omvang. Enkele gebruiksscenario's zijn het genereren van leads, verkoopopvolgingen, afsprakenplanning, vragen om online beoordelingen of enquêtes, interne communicatie, promoties en nog veel meer. Ga naar de website om vandaag nog te beginnen met sms'en. Meer informatie over Text Request

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Beheer je merkeigen klantloyaliteitsprogramma. Geef erkenning bij aankopen en bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Your customers want to text you. Double your leads, generate online reviews, instantly video chat, and capture payments--all via text.
Kenect brings all of the customer communication at your business under one platform. We convert your main business line into a text-enabled number so you never need to give out your personal number again. Start texting your customers while also generating reviews, increasing web leads, and saving time. The average Kenect user sees a 200% increase in website leads and 350% increase in online reviews. Whether you want to video chat customers or collect text payments, you can do it through Kenect. Meer informatie over Kenect

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden.
FreeAgent CRM is een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden. Het systeem werkt automatisch met de e-mail van de gebruiker om leads te creëren en te classificeren, herinneringen op te volgen, aangepaste automatiseringen uit te voeren en alle interacties met klanten bij te houden. Meer informatie over FreeAgent CRM

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
A platform that empowers companies to create unique communication experiences for their customers.
With operations throughout Latin America and more than 10 thousand customers, ZENVIA is driven by the purpose of creating a new world of experiences, through a platform that empowers companies to generate unique communication experiences for their customers. At ZENVIA World, we believe that technological evolution and human experience, combined, are capable of unifying communication throughout the consumer journey and in the preferred channels. Meer informatie over Zenvia

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Cloud-based solution to help businesses create & share personalized videos with prospects and existing customers to improve engagement
Sendspark helps you stand out in the inbox with video emails for smarter outreach and clearer communication. With the Sendspark Chrome extension, personalized videos are always just one click away. Create quick videos of any kind on the fly for customers: introduce yourself, follow up on a conversation, answer questions, showcase your product, or create instant tutorials. Meer informatie over Sendspark

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Zakelijke berichtenfunctie met meerdere kanalen voor een systeem voor customer communications management (CCM). Zet je bezoekers vandaag nog om in klanten.
JivoChat helpt bij het organiseren van al je klantcontactrecords met één slim systeem voor customer communications management (CCM). Volg je bezoekers, praat met hen via online chat, telefoontjes, e-mails, Facebook Messenger, Viber, Telegram en nog veel meer met slechts één hulpmiddel: JivoChat. Maximaliseer uitgaande communicatie: gebruik slimme triggers, terugbelfuncties en JivoChat zakelijke telefoondiensten. Gebruik JivoChat om je bezoekers vandaag nog om te zetten in klanten! Meer informatie over JivoChat

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Oplossing voor marketing automation die helpt bij het automatiseren van klantcommunicatie door middel van afspraakherinneringen, enquêtes, beoordelingsverzoeken enz.
Demandforce helpt bedrijven om nieuwe klanten aan te trekken en te zorgen dat huidige klanten terug blijven komen. Het alles-in-één platform biedt geautomatiseerde afspraakherinneringen, heractiveringscampagnes voor verloren klanten, online reputatiebeheer en meer. Maak de overstap naar het digitale tijdperk: vereenvoudig je klantcommunicatie met een platform dat de juiste boodschap op het juiste moment levert. Meer informatie over Demandforce

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Zakelijke sms-dienst voor ondersteuning, marketing, verkoop en operationele activiteiten. Contactpersonen hoeven nooit een app te installeren, je team krijgt functies op ondernemingsniveau.
Heymarket biedt zakelijke sms-berichten voor je team. Klanten hoeven nooit een app te installeren en kunnen normale sms- en Facebook-berichten ontvangen. Je team kan berichten van Heymarket Web verzenden, lezen en beantwoorden op hun computers, de systeemeigen iOS-app (aanbevolen door Apple) of een Android-app. Meer informatie over Heymarket

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Chekkit is een platform voor klantinteractie dat lokale bedrijven helpt online gevonden te worden, de voor de hand liggende keuze te zijn en meer klanten binnen te halen.
Chekkit is alles-in-één software voor klantervaring. Het Chekkit-platform maakt het gemakkelijk om geweldige beoordelingen online te krijgen, de voor de hand liggende keuze te zijn en gemakkelijk te communiceren via alle lokale kanalen zoals sms, Facebook Messenger, Webchat, website-leads en meer. Chekkit is een klein bedrijf en wil andere lokale kleine bedrijven helpen. Meer informatie over Chekkit

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
OneSignal is the market-leading customer messaging solution offering mobile & web push notifications, in-app messaging, SMS, and email.
OneSignal is the market-leading customer messaging and engagement solution, offering mobile and web push notifications, in-app messaging, SMS, and email. Our powerful multi-channel platform enables one million businesses to deliver over 8 billion messages daily. Powered by superior architecture, OneSignal is designed to scale with your business and deliver messages more quickly and reliably. Meer informatie over OneSignal

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Quiq verkoopt oplossingen voor berichtendiensten en livechat om bedrijven en consumenten te helpen communiceren via digitale kanalen.
Quiq helpt merken hun klanten een consequent indrukwekkende klantervaring te bieden via sms/chatberichten, rich messaging, webchat en sociale kanalen. Met het platform van Quiq voor conversationele betrokkenheid kunnen bedrijven moeiteloos commerciële en dienstverlenende gesprekken organiseren met behulp van zowel bots als mensen. Ga voor meer informatie over Quiq naar de website van het bedrijf. Meer informatie over Quiq Messaging

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
België Lokaal product
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt CRM-oplossingen die volledig aan te passen is waardoor uw medewerkers zich blijven ontwikkelen.
Eindelijk, een CRM-oplossing die zich aan uw behoeften aanpast. Efficy is een belangrijke speler op de Europese markt voor CRM-systemen. Met een assortiment aan CRM-oplossingen, aanpasbaar aan de individuele behoeften, vertrouwen al meer dan 13.500 klanten in 60 landen op ons. De CRM-oplossingen van Efficy zijn eenvoudig te gebruiken en worden aan iedere organisatie aangepast op basis van de grootte en specifieke behoeften. Hiermee hebt u de mogelijkheid om uw bedrijf te laten groeien en ontwikkelen. Verlies geen tijd met het organiseren van data en leidt uw medewerkers op zodat uw bedrijf kan groeien met de CRM van Efficy. Meer informatie over Efficy CRM

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
The leading compliant one-to-one business text messaging platform for customer-facing teams.
Statflo is the leading compliant one-to-one business text messaging platform that enables frontline teams to have meaningful, two-way conversations with their customers. Statflo's TextKit can seamlessly integrate with CRM and data systems, embed rich sendable content, and allows customer-facing teams to conduct multi-channel messaging with their customers. Customer-facing teams can have all the tools and context they need to engage, retain, and grow their customer base with a single platform. Meer informatie over Statflo

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Engage Credit Union members on their preferred platform texting. Gain insight to send highly targeted, secure and compliant messages.
Eltropy enables Credit Unions to communicate with members over Text Messaging in a secure and compliant way. Using Eltropys technology within your core system Lending, Collections, Sales, Marketing, Contact Center, and other teams at CUs can leverage Text Messaging to increase member engagement and receive relevant member insights via Analytics. Meer informatie over Eltropy

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Smith.ai Live Chat with 24/7 Professional Agents and AI Technology is the fast & friendly way to capture & convert online leads.
Smith.ai Live Website Chat is the fastest & friendliest way to capture, screen & convert online leads with 24/7 live agents. We also offer SMS Text & Facebook Messenger Answering. Our AI Chatbots capture key info and provide instant engagement. Pay for relevant chats only, never spam or sales chats. Easy setup on all website platforms. Instant chat transcripts sent via email & CRM. Smith.ai AI-backed Live Chat is the most effective & affordable way to capture leads & grow your business! Meer informatie over Smith.ai

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Video Review collection platform. Get your customer´s experience through video, boost conversion, and SEO.
Customer review management tool that helps businesses collect video testimonials from their customers and manage and convert text reviews into videos on a unified interface. - Improves SEO and multiplies the effect of text reviews. - Get to know your audience and mini-influencers. - Collect and own the best possible content. - Improves conversion rate. - Connect and manage social media. Meer informatie over Vidmonials

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
A highly Robust, Scalable, Economical, & Fully- Featured platform with CRM, ERP, HCM, Project Management and Helpdesk solution.
A customer, who is sometimes known as a client or purchaser is the one who receives goods, services, products from a seller for a monetary consideration. Every customer needs to be assigned a unique id. Customer name itself can be the id or you can set a naming series for ids to be generated. 1. Analyze your Sales Funnel and Pipeline 2. Opportunity by Campaign 3. Customer Service and Support 4. Track Campaigns 5. Customer Segmentation 6. Drip Campaign 7. Alert & Notification and many more. Meer informatie over OneHash

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Vereenvoudig je dagelijkse agenda, hou alles bij wat er gaande is en stimuleer je bedrijf met deze gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde CRM-oplossing.
Probeer RAYNET CRM - een gratis CRM. Al je klantgegevens op één plek. Je hebt dat oude adresboek nooit meer nodig. Als je echt inzicht wilt krijgen in je klanten en wat ze nodig hebben, moet je je relatiegeschiedenis kennen. Met deze CRM duurt het slechts enkele seconden om alles te weten te komen over al je klanten. Je krijgt vanaf het begin volledige ondersteuning en een gratis webinar. Blijf op de hoogte met RAYNET. Meer informatie over RAYNET CRM

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden