192 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Gebruik je OneStop-klantenportal onder je eigen merk om de continue verbindingen die van cruciaal belang zijn voor je bedrijf aan te sturen en te beheren. Meer informatie over Moxtra
Houd je klanten betrokken door een totaaloplossing voor de digitale ervaring te bieden. Moxtra gebruikt een one-stop klantenportal en biedt een eigen communicatiecentrum voor al je externe en interne gebruikers - onder jouw merk. Het levert een continu verbonden ervaring met een alles-in-één pakket van samenwerkingsdiensten. Het Moxtra-platform kan je merkeigen OneStop-portal aansturen als een zelfstandige web- en mobiele app, of als een soepele uitbreiding van je bestaande website, web of mobiele app. Meer informatie over Moxtra
Houd je klanten betrokken door een totaaloplossing voor de digitale ervaring te bieden. Moxtra gebruikt een one-stop klantenportal en biedt een eigen communicatiecentrum voor al je externe en interne g...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Helpt bedrijven gegevens rond hun klanten te verkennen om inzichten te verkrijgen en te verbeteren. Meer informatie over Scal-e
Scal-e helpt merken de juiste boodschap af te leveren, op het juiste moment, bij de juiste persoon en via het juiste kanaal. Het maakt het via de implementatie van een 100% op maat gemaakte DataMart mogelijk om alle gegevens vast te leggen en deze te organiseren rond uniforme profielen om omnichannel-interacties te personaliseren en relevante, betrouwbare en bruikbare informatie in realtime beschikbaar te hebben. Meer informatie over Scal-e
Scal-e helpt merken de juiste boodschap af te leveren, op het juiste moment, bij de juiste persoon en via het juiste kanaal. Het maakt het via de implementatie van een 100% op maat gemaakte DataMart m...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotiti...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbetere...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Met Front kun je e-...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Bie...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels. Meer informatie over Gorgias
Gorgias is een klantenservice en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels. Bekijk verzoeken voor klantenondersteuning via e-mail, livechat, telefoon en sociale media op één plek. Bewerk/restitueer bestellingen, annuleer abonnementen, ken loyaliteitspunten toe en meer, alles met één klik. Gebruik sjablonen, automatisering, regels en macro's om de ondersteuningstijd te verkorten. Je ondersteuningsteam zal productiever zijn en je klanten zullen er dol op zijn. Krijg vandaag nog een demo om te zien hoe het werkt. Meer informatie over Gorgias
Gorgias is een klantenservice en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels. Bekijk verzoeken voor klantenondersteuning via e-mail, livechat, telefoon en sociale media op één plek...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Biedt een inbox voor bedrijven om op één centrale plek efficiënt met hun klanten te communiceren via verschillende communicatiekanalen. Meer informatie over Trengo
Trengo stimuleert de teamproductiviteit en efficiënte klantcommunicatie door alle communicatiekanalen te verenigen in één collaboratieve inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, WhatsApp, sms, spraak, livechat en nog veel meer op één centrale plek. Meer informatie over Trengo
Trengo stimuleert de teamproductiviteit en efficiënte klantcommunicatie door alle communicatiekanalen te verenigen in één collaboratieve inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, Whats...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Bouw betekenisvolle klantrelaties op via elk kanaal met het Infobip full-stack platform voor cloudcommunicatie. Meer informatie over Infobip
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan oplossingen, berichtenkanalen en tools voor geavanceerde klantenbinding, beveiliging, authenticatie, ondersteuning en retentie. Meer informatie over Infobip
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan oplo...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
LiveCaller is een alles-in-één oplossing en combineert verschillende communicatiekanalen zoals chat, bellen en berichtenapps voor sociale media in één platform. Meer informatie over LiveCaller
Chat - klanten kunnen berichten en bestanden uitwisselen en de klantenservice beoordelen. Webgesprekken - klanten kunnen rechtstreeks via internet bellen vanaf de webpagina, waardoor dergelijke oproepen voor hen volledig gratis zijn. Omnichannel inbox - combineert communicatie van verschillende berichtenplatforms in één dashboard. Terugbellen - voer simpelweg je telefoonnummer en gewenste beltijd in, en de klantenservice belt je. Gezamenlijk browsen - hiermee kunnen medewerkers en klanten gezamenlijk een website 'browsen'. Meer informatie over LiveCaller
Chat - klanten kunnen berichten en bestanden uitwisselen en de klantenservice beoordelen. Webgesprekken - klanten kunnen rechtstreeks via internet bellen vanaf de webpagina, waardoor dergelijke oproepe...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij communicatie met klanten door middel van zakelijke interacties, automatisering, berichten en meer.
Berichten-app die realtime klantcommunicatie ondersteunt voor kleine bedrijven.
Berichten-app die realtime klantcommunicatie ondersteunt voor kleine bedrijven....
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties.
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties.
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties....
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloed...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt....
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. Integreer met de apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren, gepersonaliseerde service te leveren en meer deals te sluiten. Prijzen vanaf $ 23 per maand.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. ...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Klanten zijn je beste vorm van marketing. Ontvang meer reviews en houd het gemakkelijk voor klanten met tekst vanaf één gecentraliseerd dashboard.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Podium wordt door Forbes erkend als een Cloud100-bedrijf en maakt het gemakkelijk om al je klantberichten via Google, Facebook en inkomende teksten te beheren vanuit één dashboard. Je kunt ook meer reviews genereren en al je reviews op Google, Facebook en andere sites beheren om snel te antwoorden, te rapporteren over locaties en de mening van klanten te begrijpen.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Podium wordt door Forbes erkend als een Cloud100-bedrijf en ma...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Vereenvoudigt de WhatsApp-communicatie tussen klanten en bedrijven, waardoor ze de groei in het berichtentijdperk kunnen stimuleren.
Sirena is de oplossing die bedrijven helpt ontdekt te worden, te communiceren en groei te stimuleren in het berichtentijdperk. Geef elke afdeling van je bedrijf een unieke WhatsApp-lijn om de communicatie te centraliseren en hun interacties met je bedrijf te volgen. Nooit meer een persoonlijke WhatsApp gebruiken om met klanten te chatten. Gebruik goedgekeurde sjablonen om onmiddellijk te reageren op alle vragen van klanten van elk kanaal via WhatsApp.
Sirena is de oplossing die bedrijven helpt ontdekt te worden, te communiceren en groei te stimuleren in het berichtentijdperk. Geef elke afdeling van je bedrijf een unieke WhatsApp-lijn om de communic...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten d...
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere helpdesk, maar de klantervaring voelt zo gepersonaliseerd als e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang en ondersteunt bedrijven met meer dan 500 gebruikers. Dankzij de overzichtelijke functionaliteiten van Help Scout kun je teams van elke omvang op elkaar afgestemd houden. Met een optimale rapportagefunctie, geïntegreerde kennisbank, robuuste API, heel veel integraties en een gratis iPhone-app om klanten onderweg te ondersteunen, laat Help Scout je team focussen op wat er echt belangrijk is: je klanten.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere helpdesk, maar de klantervaring voelt zo gepersonaliseerd als e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang en ondersteunt bedrijven me...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Gratis en onbeperkt e-mail bijhouden voor Gmail en Inbox.
MailTrack.io is een extensie voor het volgen van e-mail voor Gmail en Inbox dat je laat weten of de e-mails die je hebt verzonden al dan niet zijn gelezen. De Mailtrack-extensie voegt dubbele vinkjes toe aan je Gmail. Volledig compatibel met productiviteits-apps, waaronder Rapportive, Sidekick Hubspot Sales, Boomerang, Yesware, Streak CRM en Dropbox-extensies. Voor Chrome-, Firefox- en Opera-browsers.
MailTrack.io is een extensie voor het volgen van e-mail voor Gmail en Inbox dat je laat weten of de e-mails die je hebt verzonden al dan niet zijn gelezen. De Mailtrack-extensie voegt dubbele vinkjes t...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken maar krachtige CRM-oplossing voor teams die op data gebaseerde beslissingen nemen en dol zijn op hun klanten. Gebruikersgericht pijplijnbeheer met prestatie-analyse houdt verkopers op de weg naar meetbare doelen, maar stelt hen ook in staat om het pijplijntraject aan te passen. Op die manier wordt elke communicatie met een prospect een gepersonaliseerde één-op-één dialoog, waardoor de juiste boodschap op het juiste moment wordt overgebracht.
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken maar krachtige CRM-oplossing voor teams die op data gebaseerde beslissingen nemen en dol zijn op hun klanten. Gebruikersgericht pijplijnbeheer met prestatie-analyse...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Stuur geautomatiseerde afspraakherinneringsoproepen, sms-berichten en e-mails vanuit je bestaande planningssoftware. HIPAA-conform. Veilig.
Nu kun je afspraakherinneringsgesprekken, tweewegs-tekstherinneringen en e-mailherinneringen verzenden via je eigen software. Gebruik je eigen stem, de systeemstem of een combinatie van beide. Inclusief Engels, Frans en Spaans. Werkt met de meeste planningssoftware, spreadsheets, EMD's, EPD's en aangepaste software. Werkt automatisch. Hiermee kun je alle bevestigingen en antwoorden live op je dashboard bekijken. Live technische ondersteuning is inbegrepen in je account. HIPAA-conform. Versleuteld.
Nu kun je afspraakherinneringsgesprekken, tweewegs-tekstherinneringen en e-mailherinneringen verzenden via je eigen software. Gebruik je eigen stem, de systeemstem of een combinatie van beide. Inclusie...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Cloudgebaseerde oplossing die bedrijven helpt bij het verbeteren van marketingactiviteiten met databasebeheer, taaktoewijzing en meer.
ZoomInfo aangedreven door DiscoverOrg combineert de meest uitgebreide zakelijke database met toonaangevende technologie om je go-to-market strategie van begin tot eind te voeden en een nauwkeurig, 360-graden beeld te bieden van klanten, prospects en kansen.
ZoomInfo aangedreven door DiscoverOrg combineert de meest uitgebreide zakelijke database met toonaangevende technologie om je go-to-market strategie van begin tot eind te voeden en een nauwkeurig, 360-...
AI-gestuurde sms-berichten voor het MKB en grote ondernemingen. Zingle helpt bedrijven authentiek te communiceren voor een betere ervaring.
Zingle is een mobiel betrokkenheidsplatform tussen klanten en bedrijven dat tweerichtingscommunicatie mogelijk maakt via mobiele berichten, waaronder sms, mms en berichten op social media. Zingle's AI-gestuurde platform voor intelligente berichten werd opgericht in 2009 en stelt bedrijven in staat om de communicatie met klanten te personaliseren en te automatiseren, om de operationele efficiëntie te verhogen, de klanttevredenheid te verbeteren en extra inkomsten te genereren. De missie van Zingle is om de ervaring van klanten moeiteloos te maken.
Zingle is een mobiel betrokkenheidsplatform tussen klanten en bedrijven dat tweerichtingscommunicatie mogelijk maakt via mobiele berichten, waaronder sms, mms en berichten op social media. Zingle's A...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is ee...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members....
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Textline is een zakelijk sms-platform dat tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering.
Gebruik sms en maak klanten blij door een persoonlijk tintje toe te voegen aan je klantervaring, terwijl het gespreksvolume wordt verlaagd en meer problemen worden opgelost. Textline is een zakelijk sms-platform dat de beste tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering. Dit platform voegt sms-mogelijkheden toe aan je bestaande vaste lijn of geeft je een nieuw telefoonnummer met je lokale netnummer dat te bereiken is via sms.
Gebruik sms en maak klanten blij door een persoonlijk tintje toe te voegen aan je klantervaring, terwijl het gespreksvolume wordt verlaagd en meer problemen worden opgelost. Textline is een zakelijk sm...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Automatiseer verwijzingen, retentie en beoordelingen voor verzekeringsmaatschappijen met intelligente contactpunten en handschrifttechnologie.
De aanbieder werkt samen met verzekeringsmaatschappijen om verwijzingen, retentie en online beoordelingen te automatiseren. Vind en maak gebruik van je meest loyale klanten door hen te inspireren om je door te verwijzen naar hun vrienden en familie. Houd klanten betrokken via zinvolle communicatie zodat ze minder prijsgevoelig worden en je meer gaan waarderen. Vergroot de online reputatie en haal geïnteresseerde prospects binnen door positieve verklaringen en beoordelingen te verzamelen en te delen.
De aanbieder werkt samen met verzekeringsmaatschappijen om verwijzingen, retentie en online beoordelingen te automatiseren. Vind en maak gebruik van je meest loyale klanten door hen te inspireren om je...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen.
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen.
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen....
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Whistle is best for hotels seeking contactless communication with guests and instantly integrates with property management systems.
Whistle Hotel Guest Messaging is best for hotels seeking an all-in-one contactless messaging solution. Whistle is ranked #1 out of 40+ Guest Messaging Platforms in the world—offering instant property management system integrations, fully-automated SMS and app messaging, team and task management, upsell features, translations, and more. Whistle's is trusted by 10,000+ hoteliers from big brands to independent boutiques. Try it Free at TryWhistle.com.
Whistle Hotel Guest Messaging is best for hotels seeking an all-in-one contactless messaging solution. Whistle is ranked #1 out of 40+ Guest Messaging Platforms in the world—offering instant property m...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Beheer je merkeigen klantloyaliteitsprogramma. Geef erkenning bij aankopen en bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Your customers want to text you. Double your leads, generate online reviews, instantly video chat, and capture payments--all via text.
Kenect brings all of the customer communication at your business under one platform. We convert your main business line into a text-enabled number so you never need to give out your personal number again. Start texting your customers while also generating reviews, increasing web leads, and saving time. The average Kenect user sees a 200% increase in website leads and 350% increase in online reviews. Whether you want to video chat customers or collect text payments, you can do it through Kenect.
Kenect brings all of the customer communication at your business under one platform. We convert your main business line into a text-enabled number so you never need to give out your personal number aga...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden.
FreeAgent CRM is een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden. Het systeem werkt automatisch met de e-mail van de gebruiker om leads te creëren en te classificeren, herinneringen op te volgen, aangepaste automatiseringen uit te voeren en alle interacties met klanten bij te houden.
FreeAgent CRM is een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden. Het systeem werkt automatis...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Oplossing voor marketing automation die helpt bij het automatiseren van klantcommunicatie door middel van afspraakherinneringen, enquêtes, beoordelingsverzoeken enz.
Demandforce helpt bedrijven om nieuwe klanten aan te trekken en te zorgen dat huidige klanten terug blijven komen. Het alles-in-één platform biedt geautomatiseerde afspraakherinneringen, heractiveringscampagnes voor verloren klanten, online reputatiebeheer en meer. Maak de overstap naar het digitale tijdperk: vereenvoudig je klantcommunicatie met een platform dat de juiste boodschap op het juiste moment levert.
Demandforce helpt bedrijven om nieuwe klanten aan te trekken en te zorgen dat huidige klanten terug blijven komen. Het alles-in-één platform biedt geautomatiseerde afspraakherinneringen, heractiverings...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Zakelijke berichtenfunctie met meerdere kanalen zoals oproepen, online chatten, integraties met Facebook en nog veel meer. Alles wat je bedrijf nodig heeft.
JivoChat is de zakelijke berichtenoplossing die je bedrijf nodig heeft. Je kunt je bezoekers volgen, met hen communiceren via online chat, telefoontjes, e-mails, Facebook Messenger, Viber, Telegram en nog veel meer via slechts één hulpmiddel: JivoChat. Alles wordt voor je gearchiveerd voor verder overleg en je krijgt rapporten over de efficiëntie van medewerkers. Als je offline bent, worden er formulieren weergegeven om leads van je site te verzamelen. Je hoeft nooit meer een client te verliezen: gebruik JivoChat om je bezoekers vandaag nog om te zetten in klanten!
JivoChat is de zakelijke berichtenoplossing die je bedrijf nodig heeft. Je kunt je bezoekers volgen, met hen communiceren via online chat, telefoontjes, e-mails, Facebook Messenger, Viber, Telegram en ...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Zakelijke sms-dienst voor ondersteuning, marketing, verkoop en operationele activiteiten. Contactpersonen hoeven nooit een app te installeren, je team krijgt functies op ondernemingsniveau.
Heymarket biedt zakelijke sms-berichten voor je team. Klanten hoeven nooit een app te installeren en kunnen normale sms- en Facebook-berichten ontvangen. Je team kan berichten van Heymarket Web verzenden, lezen en beantwoorden op hun computers, de systeemeigen iOS-app (aanbevolen door Apple) of een Android-app.
Heymarket biedt zakelijke sms-berichten voor je team. Klanten hoeven nooit een app te installeren en kunnen normale sms- en Facebook-berichten ontvangen. Je team kan berichten van Heymarket Web verzend...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Quiq verkoopt oplossingen voor berichtendiensten en livechat om bedrijven en consumenten te helpen communiceren via digitale kanalen.
Quiq helpt merken hun klanten een consequent indrukwekkende klantervaring te bieden via sms/chatberichten, rich messaging, webchat en sociale kanalen. Met het platform van Quiq voor conversationele betrokkenheid kunnen bedrijven moeiteloos commerciële en dienstverlenende gesprekken organiseren met behulp van zowel bots als mensen. Ga voor meer informatie over Quiq naar de website van het bedrijf.
Quiq helpt merken hun klanten een consequent indrukwekkende klantervaring te bieden via sms/chatberichten, rich messaging, webchat en sociale kanalen. Met het platform van Quiq voor conversationele bet...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Chekkit is een platform voor klantinteractie dat lokale bedrijven helpt online gevonden te worden, de voor de hand liggende keuze te zijn en meer klanten binnen te halen.
Chekkit is alles-in-één software voor klantervaring. Het Chekkit-platform maakt het gemakkelijk om geweldige beoordelingen online te krijgen, de voor de hand liggende keuze te zijn en gemakkelijk te communiceren via alle lokale kanalen zoals sms, Facebook Messenger, Webchat, website-leads en meer. Chekkit is een klein bedrijf en wil andere lokale kleine bedrijven helpen.
Chekkit is alles-in-één software voor klantervaring. Het Chekkit-platform maakt het gemakkelijk om geweldige beoordelingen online te krijgen, de voor de hand liggende keuze te zijn en gemakkelijk te co...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
OneSignal is the market-leading customer messaging solution offering mobile & web push notifications, in-app messaging, SMS, and email.
OneSignal is the market-leading customer messaging and engagement solution, offering mobile and web push notifications, in-app messaging, SMS, and email. Our powerful multi-channel platform enables one million businesses to deliver over 8 billion messages daily. Powered by superior architecture, OneSignal is designed to scale with your business and deliver messages more quickly and reliably.
OneSignal is the market-leading customer messaging and engagement solution, offering mobile and web push notifications, in-app messaging, SMS, and email. Our powerful multi-channel platform enables one...
The leading compliant one-to-one business text messaging platform for customer-facing teams.
Statflo provides the leading compliant one-to-one business text messaging platform that enables businesses to have meaningful, two-way conversations with their customers. Statflo's TextKit can seamlessly integrate with CRM and data systems, embed rich sendable content, and allows customer-facing teams to conduct multi-channel messaging with their customers. Customer-facing teams can have all the tools and context they need to engage, retain, and grow their customer base with a single platform.
Statflo provides the leading compliant one-to-one business text messaging platform that enables businesses to have meaningful, two-way conversations with their customers. Statflo's TextKit can seamle...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Engage Credit Union members on their preferred platform texting. Gain insight to send highly targeted, secure and compliant messages.
Eltropy enables Credit Unions to communicate with members over Text Messaging in a secure and compliant way. Using Eltropys technology within your core system Lending, Collections, Sales, Marketing, Contact Center, and other teams at CUs can leverage Text Messaging to increase member engagement and receive relevant member insights via Analytics.
Eltropy enables Credit Unions to communicate with members over Text Messaging in a secure and compliant way. Using Eltropys technology within your core system Lending, Collections, Sales, Marketing, C...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Smith.ai Live Chat with 24/7 Professional Agents and AI Technology is the fast & friendly way to capture & convert online leads.
Smith.ai Live Website Chat is the fastest & friendliest way to capture, screen & convert online leads with 24/7 live agents. We also offer SMS Text & Facebook Messenger Answering. AI Chatbot captures info and provides instant engagement. Pay for relevant chats only, never spam or sales chats. Easy setup on all website platforms. Instant chat transcripts sent via email & CRM. Smith.ai AI-backed Live Chat is the most effective & affordable way to capture leads & grow your business!
Smith.ai Live Website Chat is the fastest & friendliest way to capture, screen & convert online leads with 24/7 live agents. We also offer SMS Text & Facebook Messenger Answering. AI Chatbot captures i...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters in Noord-Amerika die gebruikmaken van een omgeving met meerdere kanalen.
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters op ondernemingsniveau (meer dan 25 medewerkers), waarmee meer dan 12 miljard interacties per jaar worden beheerd via een omgeving met meerdere kanalen. Met meer dan 15 jaar pure cloudexpertise geeft dit systeem leiders van contactcenters de mogelijkheid om effectieve betrokkenheidsstrategieën in te zetten op alle klantenkanalen. Met het gegevensgestuurde betrokkenheidsmodel kunnen klanten snel aan de slag met digitale campagnes in Noord-Amerika.
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters op ondernemingsniveau (meer dan 25 medewerkers), waarmee meer dan 12 miljard interacties per jaar worden beheerd via e...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Whispir is a cloud platform for automating intelligent, rich communications.
Whispir is a cloud-based communications platform that uses cutting edge technology to bring all your communications channels like email, SMS, voice and web chatting together in one easily accessible space for rich two way multi-channel communications. Packed with time-saving features and clever tools including a powerful API to integrate your data, you'll produce professional finishes, engage your audience, build your brand and make data-driven decisions with a click of a button.
Whispir is a cloud-based communications platform that uses cutting edge technology to bring all your communications channels like email, SMS, voice and web chatting together in one easily accessible sp...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Knowledge Center centraliseert de kennis van je bedrijf en stelt medewerkers in staat om snelle, nauwkeurige en up-to-date ondersteuningsinformatie te verstrekken.
Knowledge Center is het toonaangevende kennisbeheerplatform voor contactcenters. Het platform ondersteunt je klantgerichte medewerkers met relevante, gemakkelijk te begrijpen kennis, zodat ze een betere, efficiëntere klantenservice kunnen bieden. Het is moeilijker om met de enorme hoeveelheid informatie om te gaan dan om deze daadwerkelijk te vinden. Hoe kan het dat zoveel antwoorden binnen handbereik zijn, behalve wanneer je contact opneemt met de klantenservice? Het doel van dit platform is om klantenservice zo eenvoudig te maken als een Google-zoekopdracht.
Knowledge Center is het toonaangevende kennisbeheerplatform voor contactcenters. Het platform ondersteunt je klantgerichte medewerkers met relevante, gemakkelijk te begrijpen kennis, zodat ze een beter...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
Enterprise SMS Texting Built for Big Business, Made Easy for Small Business. More Features. Half the Price. Integrated with Major CRMs.
More Features. Half the Price. Now in our 10th year serving customers, TrueDialog's Enterprise-Grade SMS Platform is built for big business, yet made easy for small business. Text 1-to-millions and also utilize our unique "TrueDialog" feature for multi-user, team-based 2-way conversations at scale. Call Center Module and Mobile Apps pre-built for 1,000s of reps. Integrations with SalesForce, MS Dynamics, Oracle, & others. Seamlessly move between Short & Long Codes. Fully-documented SMS API.
More Features. Half the Price. Now in our 10th year serving customers, TrueDialog's Enterprise-Grade SMS Platform is built for big business, yet made easy for small business. Text 1-to-millions and als...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
BotXO is een krachtige AI-chatbotontwerper. Het platform is gebruiksvriendelijk en vereist geen codering. Probeer vandaag nog een gratis demo.
Een conversationeel AI-platform voor het MKB en ondernemingen. Nu kan iedereen zonder enige code te gebruiken AI-chatbots ontwerpen. BotXO-klanten zijn verspreid over 13 landen in Europa en de VS. Het wordt vertrouwd door merken zoals Carlsberg, Booking.com, Rockwool, KPMG, Deloitte, Zendesk en AKQA. De missie achter het BotXO-platform is om AI ook toegankelijk en gebruiksvriendelijk te maken voor mensen die zonder code willen werken. De perfecte oplossing om je klantsuccesactiviteiten te stroomlijnen, betrokkenheid te vergroten en de omzet te verhogen.
Een conversationeel AI-platform voor het MKB en ondernemingen. Nu kan iedereen zonder enige code te gebruiken AI-chatbots ontwerpen. BotXO-klanten zijn verspreid over 13 landen in Europa en de VS. ...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie
SmartIQ is the leading forms transformation solution for enterprise customer communications
With SmartIQ you can digitally transform paper and PDF forms and manual business processes to enhance and simplify your customer experience. By offering intelligent, conversational user experiences, you increase customer engagement while streamlining internal processes, managing risk and reducing demand for support services.
With SmartIQ you can digitally transform paper and PDF forms and manual business processes to enhance and simplify your customer experience. By offering intelligent, conversational user experiences, yo...
  • Sjabloonbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Personalisatie
  • Contentbeheer
  • Batchcommunicatie
  • E-maildistributie