129 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Moxtra maakt gebruik van OneStop-portals, een virtuele bestemming waarmee organisaties hun externe relaties met hun interne bedrijfsteams kunnen beheren om de tijdigheid en hoogwaardige respons te leveren die binnen de hedendaagse omgeving vereist is. Beheer identiteiten, verantwoordelijkheden en interactieworkflows binnen je app om de bedrijfscontinuïteit te garanderen en tegelijkertijd een soepele ervaring te bieden met ingebouwde beveiliging van bankkwaliteit, auditsporen en naleving. Meer informatie over Moxtra Download een OneStop-portal om de externe relaties van je organisatie te beheren door hun communicatie met je bedrijf te volgen en te meten. Meer informatie over Moxtra
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
Zendesk bouwt klantcommunicatiesoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Zendesk bouwt klantcommunicatiesoftware voor betere klantenrelaties. Meer informatie over Zendesk
Userlike is een op berichten gebaseerde oplossing voor CCM die websitechat combineert met mobiele berichten. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Front is de toonaangevende software voor klantencommunicatie waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen, zoals [email protected] en [email protected] Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, e-mails intern delen en ze bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front App Front is de toonaangevende klantcommunicatiesoftware die teams helpt om rond elke e-mail samen te werken met meer efficiëntie. Meer informatie over Front App
Bitrix24 meest populaire gratis CRM, klantcommunicatie en helpdesk. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Ontvang vandaag nog je gratis multichannel contactcenter en beheer op één plek al je e-mail, telefoongesprekken, livechat, boodschappers en klantverzoeken op sociale netwerken. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 meest populaire gratis CRM, klantcommunicatie en helpdesk. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor communicatiebeheer die gebruikmaakt van realtime omnichannel-communicatie. Personaliseer je communicatie door gebruik te maken van de kracht van klantsegmentatie, automatisering en een ingebouwde CRM (Customer Relationship Management, klantenrelatiebeheer). Voeg notities en herinneringen toe, en profiteer van meer dan 40 integraties. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. Beekeeper biedt een intelligent analytics-dashboard, aanpasbare interface en HR-tools die volledig kunnen worden geautomatiseerd, zoals groepsberichten, peilingen en chatbots. Daarmee brengt Beekeeper frontlijnwerkers en plaatselijke collega's op verschillende afdelingen virtueel en in realtime samen via mobiele of desktopapparaten. Meer informatie over Beekeeper Het beste alles-in-één-platform voor communicatie en productiviteit om elk individu in een organisatie te bereiken en verbinden. Meer informatie over Beekeeper
Trengo verbetert de productiviteit van teams en zorgt voor efficiënte klancommunicatie door alle communicatiekanalen te koppelen in één inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, WhatsApp, sms, telefonie, livechat en nog veel meer op één centrale plek. Meer informatie over Trengo Biedt een inbox voor bedrijven om op één centrale plek efficiënt met hun klanten te communiceren via verschillende communicatiekanalen. Meer informatie over Trengo
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan oplossingen, berichtenkanalen en tools voor geavanceerde klantenbinding, beveiliging, authenticatie, ondersteuning en retentie. Meer informatie over Infobip Bouw betekenisvolle klantrelaties op via elk kanaal met het Infobip full-stack platform voor cloudcommunicatie. Meer informatie over Infobip
Verbeter de verwerking en verwijder dubbele threads door meerdere kanalen samen te voegen in één profiel. Rust je agenten uit met de tools om een compleet beeld van hun klanten te krijgen en het persoonlijk te maken. Meer informatie over RingCentral Engage Digital Verenig berichten van alle digitale kanalen om de klanttevredenheid te verhogen, de productiviteit van de agent te verbeteren en hogere inkomsten te genereren. Meer informatie over RingCentral Engage Digital
Berichten-app die realtime klantcommunicatie ondersteunt voor kleine bedrijven. Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij communicatie met klanten door middel van zakelijke interacties, automatisering, berichten en meer.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf. Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties. Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt. Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
EXCLUSIEF voor Mac, iPhone en iPad. Win meer zaken en krijg meer gedaan met Daylite. Kom je vervolgafspraken na. Rangschik leads en klanten in gerichte lijsten. Organiseer alle variabele delen van projecten en stroomlijn processen zodat er niets over het hoofd wordt gezien. Integreer met Apple Mail. Synchroniseer je Apple-contacten en Kalender. Werk offline. Bouw klantrelaties op, voer plannen uit en schaal je bedrijf op. Je klanten zullen denken dat je superkrachten bezit, en dat is ook zo! Voor macOS en iOS. Hou klanten, deals en projecten allemaal op één plaats bij. Verbeter de productiviteit van organisaties en teams.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Podium wordt door Forbes erkend als een Cloud100-bedrijf en maakt het gemakkelijk om al je klantberichten via Google, Facebook en inkomende teksten te beheren vanuit één dashboard. Je kunt ook meer reviews genereren en al je reviews op Google, Facebook en andere sites beheren om snel te antwoorden, te rapporteren over locaties en de mening van klanten te begrijpen. Klanten zijn je beste vorm van marketing. Ontvang meer reviews en houd het gemakkelijk voor klanten met tekst vanaf één gecentraliseerd dashboard.
amoCRM versterkt je connecties waardoor je tevreden en trouwe klanten krijgt - het ondersteunt je initiatieven vanaf het eerste contact met leads, tijdens de marketing- en verkoopinspanningen die ze voeden, tot en met de omzetting en verder. Op die manier wordt elke communicatie met een prospect een gepersonaliseerde één-op-één dialoog, waardoor de juiste boodschap op het juiste moment wordt overgebracht. amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
Nu kun je afspraakherinneringsgesprekken, tweewegs-tekstherinneringen en e-mailherinneringen verzenden via je eigen software. Gebruik je eigen stem, de systeemstem of een combinatie van beide. Inclusief Engels, Frans en Spaans. Werkt met de meeste planningssoftware, spreadsheets, EMD's, EPD's en aangepaste software. Werkt automatisch. Hiermee kun je alle bevestigingen en antwoorden live op je dashboard bekijken. Live technische ondersteuning is inbegrepen in je account. HIPAA-conform. Versleuteld. Stuur geautomatiseerde afspraakherinneringsoproepen, sms-berichten en e-mails vanuit je bestaande planningssoftware. HIPAA-conform. Veilig.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members. Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Sirena is the solution that helps businesses get discovered, communicate, and drive growth in the messaging age. Allow every department of your company to have a unique WhatsApp line to centralize communications and track their interactions with your business. No more using a personal WhatsApp to chat with clients. Using approved templates, provide an immediate response to all inquiries from customers from any channel through WhatsApp Simplifies WhatsApp communication between customers and businesses, helping them to drive growth in the messaging age.
De aanbieder werkt samen met verzekeringsmaatschappijen om verwijzingen, retentie en online beoordelingen te automatiseren. Vind en maak gebruik van je meest loyale klanten door hen te inspireren om je door te verwijzen naar hun vrienden en familie. Houd klanten betrokken via zinvolle communicatie zodat ze minder prijsgevoelig worden en je meer gaan waarderen. Vergroot de online reputatie en haal geïnteresseerde prospects binnen door positieve verklaringen en beoordelingen te verzamelen en te delen. Automatiseer verwijzingen, retentie en beoordelingen voor verzekeringsmaatschappijen met intelligente contactpunten en handschrifttechnologie.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc. Voer je eigen loyaliteits- en beloningsprogramma uit waarbij jij al je gegevens bezit. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc.
JivoChat helpt bij het organiseren van al je klantcontactrecords met één slim systeem voor customer communications management (CCM). Volg je bezoekers, praat met hen via online chat, telefoontjes, e-mails, Facebook Messenger, Viber, Telegram en nog veel meer met slechts één hulpmiddel: JivoChat. Maximaliseer uitgaande communicatie: gebruik slimme triggers, terugbelfuncties en JivoChat zakelijke telefoondiensten. Gebruik JivoChat om je bezoekers vandaag nog om te zetten in klanten! Zakelijke berichtenfunctie met meerdere kanalen voor een systeem voor customer communications management (CCM). Zet je bezoekers vandaag nog om in klanten.
FreeAgent CRM is een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden. Het systeem werkt automatisch met de e-mail van de gebruiker om leads te creëren en te classificeren, herinneringen op te volgen, aangepaste automatiseringen uit te voeren en alle interacties met klanten bij te houden. Een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden.
Demandforce helpt bedrijven om nieuwe klanten aan te trekken en te zorgen dat huidige klanten terug blijven komen. Het alles-in-één platform biedt geautomatiseerde afspraakherinneringen, heractiveringscampagnes voor verloren klanten, online reputatiebeheer en meer. Maak de overstap naar het digitale tijdperk: vereenvoudig je klantcommunicatie met een platform dat de juiste boodschap op het juiste moment levert. Oplossing voor marketing automation die helpt bij het automatiseren van klantcommunicatie door middel van afspraakherinneringen, enquêtes, beoordelingsverzoeken enz.
Quiq helpt merken hun klanten een consequent indrukwekkende klantervaring te bieden via sms/chatberichten, rich messaging, webchat en sociale kanalen. Met het platform van Quiq voor conversationele betrokkenheid kunnen bedrijven moeiteloos commerciële en dienstverlenende gesprekken organiseren met behulp van zowel bots als mensen. Ga voor meer informatie over Quiq naar de website van het bedrijf. Quiq verkoopt oplossingen voor berichtendiensten en livechat om bedrijven en consumenten te helpen communiceren via digitale kanalen.
Smith.ai Live Website Chat is the fastest & friendliest way to capture, screen & convert website leads 24/7. We offer SMS Text Answering, Facebook Messenger Answering, and Chat-to-Call. AI Chatbot captures info and provides instant outreach. Pay for relevant chats only, never spam or sales chats. Easy setup on all website platforms. Instant chat transcripts sent via email & CRM. Smith.ai AI-backed Live Chat is the most effective & affordable way to capture leads & grow your business! Smith.ai Live Chat with AI Chatbot is the fast & friendly way to capture, screen & convert website leads 24/7.
Knowledge Center is the leading knowledge management platform for contact centers. We help your customer facing agents with relevant, easy to understand knowledge so that they can provide better, more efficient customer service. Dealing with the sheer volume of information is harder than actually finding it. How can so many answers be at our fingertips except when we contact customer service? Our goal is to make customer service as simple as a Google search. Knowledge Center centralizes your company's knowledge and enables agents to provide quick, accurate and up-to-date support information.
TrueDialog's Customer Support SMS Texting Solution is built for scalability, reliability, security, and compliance. SaaS platform with our unique "TrueDialog" feature which enables team-based 2-way texting to create threaded, multi-agent personalized SMS conversations at scale, so your entire team can all contribute to a single threaded texting conversation with customers. Mobile Apps allow agents to use the platform anywhere, anytime. Start within minutes. More Features. Half the Price. Customer Support SMS Texting Platform. Enterprise-grade. Unique "TrueDialog" feature enables team-based group texting at scale.
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters op ondernemingsniveau (meer dan 25 medewerkers), waarmee meer dan 12 miljard interacties per jaar worden beheerd via een omgeving met meerdere kanalen. Met meer dan 15 jaar pure cloudexpertise geeft dit systeem leiders van contactcenters de mogelijkheid om effectieve betrokkenheidsstrategieën in te zetten op alle klantenkanalen. Dankzij de toonaangevende functionaliteiten voor risicobeperking en beveiliging kunnen klanten zich snel aanpassen aan een veranderende zakelijke omgeving. LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters die gebruikmaken van een omgeving met meerdere kanalen.
With SmartIQ you can digitally transform paper and PDF forms and manual business processes to enhance and simplify your customer experience. By offering intelligent, conversational user experiences, you increase customer engagement while streamlining internal processes, managing risk and reducing demand for support services. SmartIQ is the leading forms transformation solution for enterprise customer communications
Best bulk sender software for whatsapp, send unlimited bulk whatsapp with the help of Whatsapp bulk sender tool, easy to use & most advanced tool for software in market. Best bulk sender software for whatsapp, send unlimited bulk whatsapp with the help of Whatsapp bulk sender tool, easy to use & most adv
Maropost's digital marketing platforms help you turn prospects into clients by ensuring delivery of targeted messaging to the right contact at the right time. Through integrated marketing and sales automation, Maropost provides essential tools, strategic guidance and support needed to create more personalized customer experiences through a 360-degree business view from marketing automation to CRM, commerce, and customer support Maximize revenue with our cloud-based marketing automation platform designed for multi-channel customer engagement.
Browser-based software solution for customer communication via the most popular messaging apps: WhatsApp, Facebook Messenger, Apple Business Chat, Viber and Telegram. With our platform, you can resolve incoming customer inquiries over one central platform with an intuitive interface and automation options. Start reducing support costs, raise productivity, and increase your customer satisfaction. Manage your customer communication via the most popular messaging apps WhatsApp, FB Messenger, Apple Business Chat, Telegram, Viber
Designed to build voice applications in the cloud providing call control, voice conferencing, call recording, voice menus, and more. Designed to build voice applications in the cloud providing call control, voice conferencing, call recording, voice menus, and more.
Hatch is a messaging platform that connects home improvement contractors with their leads over text, email, and phone. From one collaborative workspace, sales teams can instantly message new leads, nurture them pre-sale to post-sale, and then rehash the leads that dont buy. Two-way text, email, and phone with automation for home improvement.
Blinger.io is an omni-channel software platform which allows clients to connect to their customers through popular messengers, e-mail and live chat with a single API, interface or integration with helpdesks. Cloud-based solution that allows businesses to streamline customer interactions via messaging, live chat and emails.
SaaS portal for organizing and streamlining employee and customer correspondence. SaaS portal for organizing and streamlining employee and customer correspondence.
Napersoft Customer Communications Management (CCM) solutions are designed to holistically manage customer communications across all lines-of-business within an enterprise. Our solutions empower business users to quickly and easily compose, format and deliver relevant and personalized customer communications at the right time in customer-preferred channels, helping to enrich the overall customer experience. Customer Communications Management solutions are designed to holistically manage customer communications across all lines-of-business.
Meet your customers changing needs with the leading digital engagement technology for top insurers. Our advanced customer communication and document automation solutions integrate into your business to create better experiences, greater efficiency and more agility across any platform. GhostDraft empowers insurers to create better customer experiences, greater efficiency and more agility through advanced CCM.
Qordobas AI helpt iedereen binnen een bedrijf met dezelfde stijl, terminologie en merkstem te schrijven. Met de dynamische inhoudsrichtlijnen van Qordobas kunnen organisaties consistentie en duidelijkheid bereiken in alle soorten inhoud, van communicatie tot marketing tot product tot HR. Bedrijven zoals Marriott, Braintree en Postmates gebruiken Qordoba om tot 90% sneller dan voorheen betere content te maken. Qordoba werd erkend als een Forbes Cloud100 Rising Star voor 2018. Qordoba is een AI-schrijfassistent voor bedrijven.
ActiveDocs is a global provider of document automation software. Our software helps large organizations with document generation and associated processes. To that end, we provide our customers with award-winning tools, resources, and training which together let them design and maintain their document automation solution internally. Template design is intuitive, taking place in Microsoft Word this makes it non-codey. Business users can work on templates without involving IT developers. ActiveDocs provides powerful and flexible document automation software for the world's biggest and brightest companies.
Oracle Documaker is the most widely-used Enterprise Document Automation (EDA) solution. Documaker dynamically creates, manages, and delivers enterprise communications to customers and stakeholders, when and how they want them whether by print, email, text messaging, social media, or any other format. A rules-driven system, Oracle Documaker automates documents, improving communications and customer service while achieving higher levels of efficiency and reduced cost. Documaker dynamically creates, manages, and delivers enterprise communications to customers and stakeholders.
Using messaging, Airy enables businesses to have meaningful conversations that form long-lasting relationships with their customers by carefully balancing technology and human interaction. Businesses rely on Airy for new customer acquisition, personalized content engagement, and customer. Airy helps solve complicated business problems by deploying their suite of robust automations and exceptional multi-platform applications. Airy helps you engage in meaningful conversations with your customers that form long-lasting relationships through messaging.
FCI is revolutionizing the customer communications for its clients who are in consumer facing businesses. We help organizations of all sizes deliver amazing digital experience to their customers with the help of dynamic, interactive and highly personalized communications. FCI provides customer communication management solutions and services to help organizations improve operational efficiency, support regulatory compliance, and drive business growth. Customer communication management (CCM) is a planned strategy that allows organizations to design,manage, & deliver all outbound tasks.
Used by over 250 organizations worldwide, PB Digital is an advanced Customer Communication Management system enabling organizations to easily create, manage and distribute digital information - smart & responsive forms with digital signature features.,invoices and other types of documents. PB Digital is used by some of Israel's largest financial institutions; IKEA and BMW in Europe; Israel's largest healthcare organization, and by leading organizations in the US & S. America. PB Digital is an advanced document management system enabling organizations to easily create, manage and distribute digital documents
ATOM is a conversational AI platform that simplifies the work of companies by unifying and organizing the chats that their clients send to digital channels (Whatsapp, Messenger, Instagram, Telegram, among others) to manage them from a single platform, thus facilitating the consumer shopping experience and providing immediate attention through the automation of responses. We integrate all digital channels on our platform and simplify the visibility and traceability of customer service and sales
Web-based on-demand document generation tool with version control and template interpreting functionality. Improve customer communications and document processes with real-time document generation tool.
Brand Embassy is het best beoordeelde cloud-klantenserviceplatform met meer dan 30 geïntegreerde socialmediakanalen, instant messaging, live chat, e-mail en een door AI aangestuurde chatbot. Brand Embassy is een implementatie- en oplossingspartner, ook voor bedrijfstoepassingen op kanalen zoals WhatsApp Business of Apple Business Chat. Klanten zijn onder andere telecombedrijven, banken, e-commerce en detailhandel. Brand Embassy is een veilige, flexibele en kostenbesparende oplossing. Brand Embassy is eenvoudig te integreren. Brand Embassy is een omni-channel, digitaal klantenserviceplatform voor contactcenters. Het is een cloud-schaalbare en kostenbesparende oplossing.
Eltropy enables Credit Unions to communicate with members over Text Messaging in a secure and compliant way. Using Eltropys technology within your core system Lending, Collections, Sales, Marketing, Contact Center, and other teams at CUs can leverage Text Messaging to increase member engagement and receive relevant member insights via Analytics. Engage Credit Union members on their preferred platform texting. Gain insight to send highly targeted, secure and compliant messages.
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform. Unlike legacy customer service platforms that are case centric, only Gladly is designed with people at the center and uniquely enables a single lifelong customer conversation from voice to modern messaging. Gladly powers some of the most innovative consumer companies like JetBlue, JOANN, and TUMI to deliver exceptional customer experiences and makes customer service a competitive advantage. Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform that puts people at the center of a single, lifelong, customer conversation.
Whether you want to have one conversation, or one million, our low-code software and intuitive APIs will make it happen, enabling you to send real-time communications to your customers in a matter of moments. From small businesses, to global enterprises, weve helped thousands of clients expand and enrich their messaging channels, without the headache. Extend existing system capability, build a new platform from scratch, or use our ready-to-go software. With Comapi powering your communications Comapi is a communications software that offers features such as live chat, SMS, app messaging and push notifications
A communication solution dedicated to appointment-making businesses. Allow your customers to book, reschedule, ask Q's easily over texting and voice-enabled devices like Amazon Alexa. Add the "message" button on your google map listing A communication solution dedicated to appointment-making businesses. Allow your customers to book, reschedule, ask Q's easily over text
Improve customer experience and streamline customer communications management processes with document design, delivery, and deployment tools. Improve customer experience and streamline customer communications processes with document design, delivery, and deployment tools.
VoiceSage offers a cloud communication platform transforming business communications with SMS, Rich Media Messaging, Interactive Voice Response and Email. Create a seamless communication strategy that increases customer engagement, payment collections and better customer service. Our personalized business messaging solutions help customer centric brands choose the best customer touch points to engage customers. Cloud communication platform transforming business communications with SMS, Rich Media Messaging, Interactive Voice Response and Email.
Engagement enhancement software that helps businesses interact with customers via personalized and device-friendly communications. Engagement enhancement software that helps businesses interact with customers via personalized and device-friendly communications.
Customers expect efficient support via multiple channels.The wait time for queries to be processed by sales staff, customer service and social media teams can lead to a loss of customers and business. Clickatell Touch is a live chat tool that enables you to unify your response teams across inbound channels for consistent, real-time messaging and on-demand customer service delivery. This scalable live chat solution requires will boost conversions and customer loyalty. Live omni-channel customer service chat solution that enables you to instantly resolve queries on web, social and mobile.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Our scalable and O/S agnostic application platform supports large volume generation, distribution and storage of messages and documents across channels. Developed with security of data and processes at its core, the platform can accept and use any data format with custom mapping plugins, and supports multiple output formats (PDF, EMC, HTML) and channels (email, text, Web, mobile app). Our scalable and O/S agnostic application platform supports large volume generation, distribution and storage of messages and documents
(0 reviews)
Bekijk profiel
SPLICE inspires better customer connections and helps you close the communications loop with customers. Our Data-Driven Dialogs enable you to send automated messages triggered from your core systems/CRM to customers via their channels of choice, including phone, SMS/MMS messaging, and email. Our Customer-Driven Dialogs enable you to respond to communications initiated by your customers in real-time, through text message, web chat, Facebook Messenger, WhatsApp, and home assistant devices. Actively engage with your existing customers with personalized messaging software to achieve your business results!
(0 reviews)
Bekijk profiel
Marketing solution that allows auto dealers to communicate with their customers using phone, email, direct mail, and social media. Marketing solution that allows auto dealers to communicate with their customers using phone, email, direct mail, and social media.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Ecrion Engage is a modular, highly scalable platform for Document Automation, Customer Communications, Customer Experience and Digital Experience. Available either on-premises or in the cloud, you deploy only the services you want. Developed from the ground-up as a single, integrated solution, and with packaged integrations to major CRM's, ERP's and Core Systems, Engage is quick and easy to implement. Customer Experience Automation: Customer Journey Automation, Customer Communications, Document Automation, Digital Experience
Kofax Customer Communications Manager is an enterprise class and web-based customer communications management solution that empowers businesses to manage their engagement with customers, communicating with their customers across multiple channels, with minimal IT effort. It reliably creates relevant, accurate, and highly personalized communication for your customers and delivers it through mobile, e-mail, print, portal and other channels. Customer Communications Manager empowers businesses to manage the engagement and communication with customers across multiple channels
(0 reviews)
Bekijk profiel
Akio proposes Akio.CX, a unified customer relations platform - with all channels including voice, emails, chat, social media,... - combined with a complete listening and analytics system of media coverage, social conversations and customer feedback. Our offer is designed to help companies to optimise customer service experience and increase customer knowledge. Akio.CX is a unified omnichannel customer relations platform, combined with a complete listening and analytics system.
(0 reviews)
Bekijk profiel
SPREAD is the marketing CRM to automate your customer relationship. It allows you to build your customer engagement around three pillars : acquisition (referral program, partnerships, 50 marketing games), knowledge (onboarding, progressive qualification, segmentation) and loyalty (automated scenarios, loyalty program, customer's reviews). With SPREAD give to your customers the relationship they deserve ! SPREAD : marketing CRM to automate your customer relationship. It allows you to build your engagement : acquisition, knowledge, loyalty
(0 reviews)
Bekijk profiel
Engage your customers across multiple channels with personalized communications design and authoring capabilities. Engage your customers across multiple channels with personalized communications design and authoring capabilities.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Print and digital document production solution designed to manage engaging customer communications. Print and digital document production solution designed to manage engaging customer communications.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Messagepoint is een krachtig, hybride cloudgebaseerd contentbeheerplatform voor de customer communications management (CCM)-behoeften van grote zakelijke klanten. Het biedt een intuïtieve en beveiligde omgeving waarin zakelijke gebruikers de content van touchpoint-berichten en bedrijfsregels die het tempo van de veranderingen voor klantgerichte print- en digitale communicatie aansturen, rechtstreeks kunnen bepalen en beheren. Messagepoint is een CCM-platform waarmee organisaties in de cloud hun bedrijfsregels en communicatiecontent voor klanten kunnen beheren.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Smart Communications is the leading cloud-based platform for enterprise customer communications. As the only cloud solution ranked as a Leader in Gartners Magic Quadrant for Customer Communications Management, more than 350 global brands many in the worlds most highly regulated industries rely on Smart Communications to make multi-channel customer communications more meaningful, while also helping them simplify their processes and operate more efficiently. We help the worlds largest enterprises simplify their customer and business communications.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Customer communications archiving and management solution that provides high-volume document classification, indexing, and storage. Customer communications archiving and management solution that provides high-volume document classification, indexing, and storage.
Helps organisations produce meaningful and omni channel customer communication. Helps organisations produce meaningful and omni channel customer communication.
(0 reviews)
Bekijk profiel
We empower you through a real-time, Smartz Solutions cloud-based server to connect with customers. Powered through our A.I.D., Smartz Communications transforms the omni channel experience with AI-driven Bots, sentiment analysis, real-time dashboards and intelligent campaigns. Communicate with customers on the channel they prefer with a host of channels including; WhatsApp for Business, Telegram, Facebook Messenger, Twitter, Voice (inbound & outbound), Email, Two-Way SMS, WebChat and I-Templates. Connect with customers through a Smartz Solutions cloud-based platform to deliver seamless customer experiences.
(0 reviews)
Bekijk profiel
freshMerge is a licensed communication software solution managed by your marketing department that benefits your large sales team and employees. Dynamic newsletters, social media posts, and a downloadable print PDF mailer provide your sales team interactive content solutions to help build relationships and maintain business. Whether you have a sales team of 10 or 50,000+, inputting articles and photos once makes it easy to control messaging at the corporate level. Email, Social Media, and Print SaaS for large sales teams that send out the same individually branded content.
(0 reviews)
Bekijk profiel
OPINATOR is an ecosystem of Customer Experience Management and Interactive Digital Marketing services that enables businesses to generate personalized, context-dependent, two-way interactions with consumers across multiple channels to increase customer acquisition, loyalty and satisfaction, prevent abandonment and increase sales. Customer experience management platform with personalized interactions with customers, actionable intelligence, and is multi-channel.
(0 reviews)
Bekijk profiel
TRDATA provides scalable valuation, trading and risk analysis platform for investment companies TRDATA provides scalable valuation, trading and risk analysis platform for investment companies
(0 reviews)
Bekijk profiel
Whispir is a cloud-based communications platform that uses cutting edge technology to bring all your communications channels like email, SMS, voice and web chatting together in one easily accessible space. Packed with time-saving features and clever tools including a powerful API to integrate your data, you'll produce professional finishes, engage your audience, build your brand and make data-driven decisions with a click of a button. Whispir is a cloud platform for automating intelligent, rich communications.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Roojooms is a customer journey management platform that creates relevant and personal digital experiences across all channels. Roojooms is a customer journey management platform that creates relevant and personal digital experiences across all channels.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Makes human conversations understandable at scale and actionable to machines Makes human conversations understandable at scale and actionable to machines
(0 reviews)
Bekijk profiel
Helps to engage with customers with a personalized, consistent message across devices, channels, and platforms. Helps to engage with customers with a personalized, consistent message across devices, channels, and platforms.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Queue management solution that can control customer flow and support the staff in managing customers in any kind of environment. Queue management solution that can control customer flow and support the staff in managing customers in any kind of environment.
(0 reviews)
Bekijk profiel
M/TEXT CS helps to integrate successful customer communications management (CCM) and effective document creation. M/TEXT CS helps to integrate successful customer communications management (CCM) and effective document creation.
(0 reviews)
Bekijk profiel
RTIM is an Real Time Interaction Management software that that analyzes data and supports employees when interacting with the customer. RTIM is an Real Time Interaction Management software that that analyzes data and supports employees when interacting with the customer.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Alan Systems increases your performance in sales and customer service area and is making work more productive and enjoyable. Alan Systems increases your performance in sales and customer service area and is making work more productive and enjoyable.
Deliver a better brand experience for your customers with PersonalEffect TransMedia, an all-in-one solution for creating, managing and monitoring multichannel, 1:1 campaigns. This fully integrated solution controls all touch points across all media: print, email, Web and SMS for the production of sophisticated Cross Media campaigns that offer complete brand control and messaging synchronization regardless of communication channel. An all-in-one solution for creating and launching integrated, personalized campaigns across every channel
(0 reviews)
Bekijk profiel
CCM solution delivered as a managed service that helps companies manage and deliver personalized communications from one platform. CCM solution delivered as a managed service that helps companies manage and deliver personalized communications from one platform.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Combine Esendex SMS, Voice, Email & Web solutions to maximize communications. We offer specific features for your industry! Combine Esendex SMS, Voice, Email & Web solutions to maximize communications. We offer specific features for your industry!
(0 reviews)
Bekijk profiel
Cosmose, sophisticated location technology that allows retailers to target offline customers via online channels. Cosmose, sophisticated location technology that allows retailers to target offline customers via online channels.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Transform your Customer Service with Artificial Intelligence. > AgentBot is a comprehensive solution (end-to-end) to automate conversations with artificial intelligence. > State-of-the-art Live Chat solution with support to agents with artificial intelligence. Aivo Quick Onboarding: - Conversational bot within 72 hours across all channels - Live Chat for free for 3 months - Knowledge Manager for non-techies - Advanced reporting Customer service solutions powered by Artificial Intelligence.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Optimize customer communication through creation of collaborative documents, personalized emails, and document delivery across multiple channels. Optimize customer communication through creation of interactive documents and automation of multi-channel delivery.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Correspondence enables insurers to create, approve and deliver regulatory compliant, accurate and personalized claims correspondence. Correspondence enables insurers to create, approve and deliver regulatory compliant, accurate and personalized claims correspondence.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Ambit is a Conversational AI platform that provides businesses with intelligent chatbots to automate conversations with customers 24/7, on any channel. These intelligent conversations increase resolution speeds and reduce customer service costs by eliminating low-value, repetitive tasks. Our clients experience up to 30% reduction in service costs. The platform collects extensive data about your customers; giving you the ability to better respond to their needs - now and in the future. Ambit is a conversational AI (chatbot) platform that allows you to have automated conversations with your customers & employees 24/7.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Lets you do all the communication between tenants and landlords in one place, so you can manage your condominium from anywhere. Lets you do all the communication between tenants and landlords in one place, so you can manage your condominium from anywhere.
(0 reviews)
Bekijk profiel
A full featured solution for a digital call centers that can be used from scratch or added as an improvement to an existing solution. A full featured solution for a digital call centers that can be used from scratch or added as an improvement to an existing solution.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Communication and customer loyalty platform that helps retailers manage their communications, segment and reach their customers easily. Communication and customer loyalty platform that helps retailers manage their communications, segment and reach their customers easily.
(0 reviews)
Bekijk profiel
All-in-one tool that helps hotels automate guest communication and improve quality of the stay. All-in-one tool that helps hotels automate guest communication and improve quality of the stay.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Helps streamline business communications with customers. Helps streamline business communications with customers.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Akia is a cloud-based text messaging platform that allows hotel staff to directly communicate with guests. Our robust artificial intelligence manages communication and notifies the staff when guests need assistance. We are partnered with AutoClerk PMS, and can also integrate with nearly every PMS at no extra cost. Akia's goals are to maximize guest satisfaction and streamline hotel operations. Artificial intelligence to manage text-messaging with your guests.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Enables users to reach their customers using text, MMS, email, surveys & more. Enables users to reach their customers using text, MMS, email, surveys & more.
(0 reviews)
Bekijk profiel
CONEXwork is an application for mobile devices and laptops that enables clients and providers to communicate effectively. CONEXwork is an application for mobile devices and laptops that enables clients and providers to communicate effectively.