84 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter Meer informatie over Call Center Studio
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter: voor bedrijven die een callcenter runnen en gefrustreerd zijn door de hoge kosten, complexiteit en moeilijkheidsgraad van de conventionele systemen, is Call Center Studio de webgebaseerde oplossing met betaling op basis van gebruik die op Google draait. Dit is een goedkope, snelle, eenvoudige en schaalbare oplossing die overal ter wereld binnen enkele minuten kan worden ingesteld. Meer informatie over Call Center Studio
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter: voor bedrijven die een callcenter runnen en gefrustreerd zijn door de hoge kosten, complexiteit en moeilijkheidsgraad van de conventione...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Squaretalk's Matrix predictive dialer automates outbound communications increases agent talk time by up to 400%. Meer informatie over Matrix
Seamlessly integrated into any CRM, the Matrix predictive dialer automates marketing campaigns. It tracks agent performance and behavior across communication channels and matches them to leads most likely to respond. Additionally, Matrix controls the frequency of calls, optimizing dialing to match agent availability. Matrix provides customers local presence worldwide with access to local, mobile and toll-free numbers in over 100 countries and 3,400 area codes. Meer informatie over Matrix
Seamlessly integrated into any CRM, the Matrix predictive dialer automates marketing campaigns. It tracks agent performance and behavior across communication channels and matches them to leads most lik...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Gemaakt voor uitgaande callcenters. Het platform helpt callcenters om KPI's te stimuleren, betere beslissingen te nemen op basis van inzichten en contacten verstandiger te beheren. Meer informatie over Adversus
Adversus is een webgebaseerde dialer en praktische CRM-oplossing voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren je callcenter efficiënt door contacten en gespreksstromen te automatiseren, en ervoor te zorgen dat alleen gesprekken met een hoge kans naar jou worden doorgezet. Met de Journey-module kun je alles wat jij je kunt voorstellen automatiseren en integreren. Hou gebeurtenissen in de gaten en reageer dienovereenkomstig. Meer informatie over Adversus
Adversus is een webgebaseerde dialer en praktische CRM-oplossing voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren je callcenter efficiënt door ...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoonsysteem dat binnen een paar minuten klaar is voor gebruik. Dit bedrijf heeft al met meer dan 1000 klanten gewerkt van bedrijven zoals DHL, Electronic Star, Yves Rocher, Karcher en vele anderen. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantondersteuningsteams met meer dan 40 geavanceerde belfuncties. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoonsysteem dat binnen een paar minuten klaar is voor gebruik. Dit bedrijf heeft al met meer dan 1000 klanten gewerkt van bedrijven zoals DHL, Electronic Star, Yves Rocher, Karcher...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Een SMS en Voice Broadcasting autokiezeroplossing voor flexibele uitgaande IVR en Press-1 om leadgenerering over te dragen. Meer informatie over Newfies-Dialer
Een SMS en Voice Broadcasting autokiezeroplossing voor flexibele uitgaande IVR en Press-1 om leadgenerering over te dragen. Newfies-Dialer wordt gebruikt voor marketing, marktonderzoek, opiniepeilingen en stemmen. Het omvat gespreksfacturering voor telefoonmaatschappijen die Voice Broadcasting als service willen aanbieden aan hun klanten. Meer informatie over Newfies-Dialer
Een SMS en Voice Broadcasting autokiezeroplossing voor flexibele uitgaande IVR en Press-1 om leadgenerering over te dragen. Newfies-Dialer wordt gebruikt voor marketing, marktonderzoek, opiniepeilingen...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee ri...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys Cloud
PureCloud is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chat, e-mail, sociaal en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken. Snelle innovatie zorgt ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. PureCloud is simpelweg krachtig en krachtig simpel. Meer informatie over Genesys Cloud
PureCloud is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewe...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevred...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Uniforme automatische kiesfunctie en geavanceerde geautomatiseerde callcentersoftware die inkomende/uitgaande spraak-, fax-, sms- en e-mailtechnologie ondersteunt. Meer informatie over ICTBroadcast
Een softwareoplossing met geavanceerde functies voor automatisch kiezen, software voor spraakuitzending en callcenter met voorspellende nummers, snelkiesfuncties, faxcampagnes, sms-berichten, toets-1-campagne, enquêtecampagne, afspraakherinneringen, inkomende marketing, inkomende enquête en peilingen, geavanceerde rapportage en monitoring, facturering, routering, beoordelingen, AMD, DNC en aangepaste campagnes met IVR-ontwerper en vele andere functies. Meer informatie over ICTBroadcast
Een softwareoplossing met geavanceerde functies voor automatisch kiezen, software voor spraakuitzending en callcenter met voorspellende nummers, snelkiesfuncties, faxcampagnes, sms-berichten, toets-1-c...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van el...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stim...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat j...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten....
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Aircall is het meest intuïtieve cloudgebaseerde telefoonsysteem. Ervaar een eenvoudige installatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties.
Aircall is het cloudgebaseerde telefoonsysteem bij uitstek voor moderne merken van meer dan 3 gebruikers. Door de naadloze integratie met de populairste CRM- en Helpdesk-tools, helpt dit platform verkoop- en ondersteuningsteams om duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen meteen nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensbehoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyses. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 3000 bedrijven over de hele wereld. Begin vandaag nog met je risicoloze proefversie!
Aircall is het cloudgebaseerde telefoonsysteem bij uitstek voor moderne merken van meer dan 3 gebruikers. Door de naadloze integratie met de populairste CRM- en Helpdesk-tools, helpt dit platform verko...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist).
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, belle...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
Ondersteunt duizenden klanten en miljoenen telefoongesprekken. Met de krachtige nummerkiesfunctie van PhoneBurner bereik je 447% meer klanten per uur, zonder extra software. Gebruik deze CRM om prospects op efficiënte nieuwe manieren te beheren en te sorteren, of je kunt het platform integreren met Salesforce of je eigen CRM. Maak aangepaste nummerkiesknoppen om de workflow te stroomlijnen, onmiddellijk voicemails achter te laten en e-mails te verzenden. Houd bij hoeveel e-mails worden geopend en bijlagen bekeken. Registratie van gesprekken. Lokale ID. Gesprekken bijhouden en meer. Cloudgebaseerd platform.
Ondersteunt duizenden klanten en miljoenen telefoongesprekken. Met de krachtige nummerkiesfunctie van PhoneBurner bereik je 447% meer klanten per uur, zonder extra software. Gebruik deze CRM om prospe...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke ...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members....
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Deze speciale software voor cold calling zal je zeker bevallen vanwege zijn eenvoud.
Eindelijk software die is gewijd aan cold calling. Het doel is om een superieure workflow te bieden voor verkoopagenten en hun teams, terwijl alles eenvoudig blijft. Voor de rest wordt er verbinding gemaakt met meer dan 1000 andere softwaretoepassingen, waaronder de meeste grote CRM-systemen.
Eindelijk software die is gewijd aan cold calling. Het doel is om een superieure workflow te bieden voor verkoopagenten en hun teams, terwijl alles eenvoudig blijft. Voor de rest wordt er verbinding ge...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt ...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Voorspellende, power en preview nummerselectie met ingebouwde webtelefoon, CRM en eigen intern ondersteuningsteam.
Verenig je inkomende gesprekken en uitgaande nummers op één platform. Dicht de kloof tussen afdelingen met een gecombineerde benadering van de callcentersoftware van je bedrijf. Vereenvoudig de manier waarop je je callcenter beheert. Van oproeplogboeken en -opnames tot realtime rapportages en live monitoring van agenten, de cloudgebaseerde callcentersoftware van CallTools.com dekt het allemaal. Interne klantenondersteuning en ontwikkelingsteams houden je op de hoogte en de software up-to-date.
Verenig je inkomende gesprekken en uitgaande nummers op één platform. Dicht de kloof tussen afdelingen met een gecombineerde benadering van de callcentersoftware van je bedrijf. Vereenvoudig de manier ...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Improve the quality of customer interactions and stay in touch 24/7 with reliable Voiptime Contact Center software.
Provide excellent customer support and triple your telesales with a cloud-based multichannel Voiptime Contact Center solution! Intelligent call routing, ACD, multi-level IVR, Progressive & Predictive dialer (with flexible redialing rules, time zone settings), flexible call script builder, live call monitoring, ultimate reporting, and powerful REST API. Get up and running in less than 48 hours, with a fully configured environment and reliable VoIP lines with affordable rates in 200 countries.
Provide excellent customer support and triple your telesales with a cloud-based multichannel Voiptime Contact Center solution! Intelligent call routing, ACD, multi-level IVR, Progressive & Predictive d...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Leg het volledige klanttraject tussen teams vast en volg al je gesprekken op één platform met CallTrackingMetrics.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagnes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagn...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Connect First is een bekroonde cloudgebaseerde callcenterprovider die streeft naar 100% klanttevredenheid.
Connect First's telecommunicatiesoftware is ontwikkeld om een revolutionaire benadering van contactcentertechnologie te bieden. De cloudgebaseerde oplossing is een kosteneffectief, betrouwbaar antwoord op de behoeften van contactcentra van bedrijven van elke omvang. Het bedrijf is in 2004 opgericht en gevestigd in Boulder, Colorado. Het is een particulier SaaS-bedrijf met meer dan 500 klanten wereldwijd en een klantenbinding van 97%. Met een uptime van 99,999% en een gebruiksvriendelijke oplossing die volledig kan worden aangepast.
Connect First's telecommunicatiesoftware is ontwikkeld om een revolutionaire benadering van contactcentertechnologie te bieden. De cloudgebaseerde oplossing is een kosteneffectief, betrouwbaar antwoord...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Neem berichten op en stuur ze binnen enkele seconden naar een lijst met telefoonnummers. Gebruikt door scholen, kerken, non-profitorganisaties en vele andere groepen.
Met DialMyCalls kun je eenvoudig en onmiddellijk een telefoongesprek, sms-bericht en/of e-mail naar een groep mensen sturen. Met dit webgebaseerde systeem voeg je eenvoudig je contacten toe, neem je een bericht op en verstuur je het. Je krijgt een volledig, gedetailleerd rapport waarin staat wat er bij elk telefoontje of sms-bericht is gebeurd. Ze bieden ook geavanceerde functies zoals polling, Push To Connect, RSVPing, Push To Record en tal van andere functies. Probeer het vandaag gratis uit en ontdek waarom zoveel mensen hiervoor kiezen.
Met DialMyCalls kun je eenvoudig en onmiddellijk een telefoongesprek, sms-bericht en/of e-mail naar een groep mensen sturen. Met dit webgebaseerde systeem voeg je eenvoudig je contacten toe, neem je e...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Multichannel cloud contactcenter-oplossing die is ontworpen om organisaties te helpen hun verkoop-, marketing- en service-initiatieven te stroomlijnen.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunicatie, rapportage en analyse, dynamische scripting, leadbeheer, call routing (IVR, ACD) en integratie met derden (CRM, WFM, Ticketing, PBX), waardoor de klant de mogelijkheid heeft om klantenservice van een hoge kwaliteit aan te bieden en verkoop- en marketinginitiatieven te stimuleren.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunicat...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters.
wolkvox is een innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters en biedt zijn service in het SaaS-model. Het platform valt op door zijn omnichannel voorspellende kiesfunctie, spraakanalyse, intelligente routering en een grafische interface (Diagram Studio) om spraakroutering, interactie en chat te ontwikkelen. Het variabele uitgavenmodel is aangepast aan operationele fluctuaties en constante innovatie.
wolkvox is een innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters en biedt zijn service in het SaaS-model. Het platform valt op do...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Advanced, cloud-based computer telephony integration for your CRM system.
CloudCall is a leading software and telecommunications solution which helps business enhance their communications. By integrating phone communications directly into your CRM, CloudCall is able to optimize your businesss relationships with its candidates and clients, while maximizing the power of the CRM system. Call functionality and data is easily accessible from one system - offering you greater business visibility, helping to increase productivity and reduce manual errors.
CloudCall is a leading software and telecommunications solution which helps business enhance their communications. By integrating phone communications directly into your CRM, CloudCall is able to optim...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Ozonetel CloudAgent is a perfect fit for your inbound and outbound contact center. Access enterprise-level features at 40% lower TCO.
Ozonetel CloudAgent is an omnichannel contact center suite used by 1500+ businesses worldwide for their inbound and outbound interactions. Access enterprise-level cloud features at 40% lower TCO, in both VOIP and PSTN countries. Reduce handle times, and exceed SLAs with multiple tools: IVR, speech recognition, intelligent call routing, bots, live monitoring, dialers and more. Go live in a few hours, even integrating with your existing telecom provider if needed.
Ozonetel CloudAgent is an omnichannel contact center suite used by 1500+ businesses worldwide for their inbound and outbound interactions. Access enterprise-level cloud features at 40% lower TCO, in bo...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Omnichannel contactcenteroplossing/alles-in-één - kiesfuncties - IVR - sms - webchat - sociale netwerken - berichten en meer.
Dit platform gelooft in het eenvoudiger, meer georganiseerd en plezieriger maken van het werk van agenten. Het is ervan overtuigd dat dit de enige manier is om echte klanttevredenheid te bereiken. Het platform levert communicatie van wereldklasse voor elk type bedrijf. uContact is een alles-in-één contactcenteroplossing. De unieke één-op-één klantenservice maakt het perfect voor kleine tot middelgrote contactcenters. In plaats van te vertrouwen op meerdere toepassingen kun je al je spraak- en sms-interacties in één uniforme inbox hebben.
Dit platform gelooft in het eenvoudiger, meer georganiseerd en plezieriger maken van het werk van agenten. Het is ervan overtuigd dat dit de enige manier is om echte klanttevredenheid te bereiken. Het ...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
An all-in-one software solution for sales teams. Aloware offers automatic dialing, seamless CRM integrations, and workflow automations
Aloware understands what a modern contact center software should be: efficient, flexible, and packed with necessary features. It gears sales and support teams with the right tools to crush quotas and close more deals efficiently. It does all that by providing an all-in-one turnkey software that helps sales teams engage with customers in ways they love: via call, text message, email or social.
Aloware understands what a modern contact center software should be: efficient, flexible, and packed with necessary features. It gears sales and support teams with the right tools to crush quotas and c...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Cloudgebaseerd contactcenter- en communicatie API-oplossingen. Ideaal voor grootschalige campagnes met meerdere kanalen en klantenservice.
Cloudgebaseerde contactcentersoftware en API-oplossingen om campagnes en live contacten te beheren. Ideaal voor campagnes via meerdere kanalen en klantenservice. Gemakkelijk op te zetten, aanpasbaar en 24/7 ondersteund door de echte klantenservice van Ytel. Analytics en rapporten zijn standaard beschikbaar. Krachtige CRM-integratie, voicemail drop en sms inclusief weinig code, gratis en lokale nummers in het hele land. Hoogwaardige verbindingen en resultaten met Ytel.
Cloudgebaseerde contactcentersoftware en API-oplossingen om campagnes en live contacten te beheren. Ideaal voor campagnes via meerdere kanalen en klantenservice. Gemakkelijk op te zetten, aanpasbaar en...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Licentievrij, bekroond contactcenter- en blockchain-softwarebedrijf. Registreer nu gratis.
Het beschikt over alle functies die nodig zijn om een contactcenter voor ondernemingen te runnen, of een thuiswerkbedrijf met vijf medewerkers. De blockchain-gebaseerde oplossing (octrooi aangevraagd) omvat personeel op aanvraag, inkomend, uitgaand, live chat, kwaliteitsborging, scripting op basis van slepen en neerzetten, geavanceerde rapportage en meer. Standaard biedt het ook open API's en een elastische infrastructuur die snel kan worden geschaald om aan de meest veeleisende programmavereisten te voldoen. Alle functies die nodig zijn om je contactcenter te runnen, tegen een betaalbare prijs.
Het beschikt over alle functies die nodig zijn om een contactcenter voor ondernemingen te runnen, of een thuiswerkbedrijf met vijf medewerkers. De blockchain-gebaseerde oplossing (octrooi aangevraagd) ...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
100% Cloud-Based Dialer & Lead Management Technology - Convert More Leads to Sales with One Sales Platform for your Entire Company
Sales Sling's cloud-based call center software offers the latest technology in dialing systems in an easy to use dashboard that requires little training to get up and running. With each license, you get so much more than just a dialer. You also get a lead management system that is fully customizable to suit your sales pipeline, an entire toolbox of workforce management tools that work for both in-house and remote employees, administrative tools like call tracking and metric reporting, and more..
Sales Sling's cloud-based call center software offers the latest technology in dialing systems in an easy to use dashboard that requires little training to get up and running. With each license, you ge...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Zet je uitgaande telefoongesprekken in overdrive, upload contacten en binnen enkele minuten verbindt CallFire je verkoopmedewerkers met live leads.
Zet je uitgaande telefoongesprekken in overdrive met het Cloud Call Center van CallFire. Upload simpelweg je contacten en binnen enkele minuten verbindt de Power Dialer van CallFire je verkoopmedewerkers met live leads. CallFire kan tot 4 telefoonlijnen per medewerker bellen en laat berichten achter op antwoordapparaten. CallFire bespaart tijd door bezetsignalen, slechte telefoonnummers en antwoordapparaten te verwijderen. Medewerkers richten zich op het spreken met live klanten, wat leidt tot een toename van 20-30% in efficiëntie ten opzichte van handmatig bellen.
Zet je uitgaande telefoongesprekken in overdrive met het Cloud Call Center van CallFire. Upload simpelweg je contacten en binnen enkele minuten verbindt de Power Dialer van CallFire je verkoopmedewerke...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Our products include: Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, Marketing Automation, and Mobile CRM.
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage by enabling them to call a new lead in one second, nurture and engage prospects throughout the entire sales process, and automate 95% of their daily workflows.
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage by enabling them to cal...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Save time, increase productivity, and boost sales with Auto Dialer Software. Inbound, Outbound, IVR, Analytics & many more.
HoduCC- Call Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint and Brother Printers use HoduCC. Call Center Software is the ultimate solution to manage your call center services. Whether you are looking to make outbound calls, manage incoming calls, or track key call center metrics, HoduCC will be able to help.Key Features: Predictive Dialer, Auto Dialer, ACD, Multi-Tenant, WebRTC Phone, Multi-Level IVR, Skill Based Mapping & More.
HoduCC- Call Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint and Brother Printers use HoduCC. Call Center Software is the ultimate sol...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
SpitFire Enterprise Call Center Software: Easy to Install, Operate & Upgrade. Agents can login for anywhere in the world on any device.
What makes SpitFire different than other predictive dialers? SpitFire Enterprise is the only contact center software offering: Cloud, Premise or Hybrid call center solutions. 5 dialing modes: Predictive, Fixed Rate, Quick Connect, Preview & Manual Dialing options! Integrate your CRM or PBX or use the SpitFire API to fully customize your call center. OPC Marketing is all under one roof in Addison, Texas where we develop, we deliver and we support!
What makes SpitFire different than other predictive dialers? SpitFire Enterprise is the only contact center software offering: Cloud, Premise or Hybrid call center solutions. 5 dialing modes: Predictiv...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
$150 PER USER PER MONTH WITH UNLIMITED OUTBOUND MINUTES NO MINIMUM USER REQUIREMENT.
$150 PER USER PER MONTH WITH UNLIMITED OUTBOUND MINUTES. NO MINIMUM USER REQUIREMENT. Enterprise class call center suite hosted predictive outbound, inbound and blended auto dialer. Designed to only deliver live calls to your agents. Answer machines, disconnected number, operator intercepts are handled by the dialer without impacting an agent's productivity.
$150 PER USER PER MONTH WITH UNLIMITED OUTBOUND MINUTES. NO MINIMUM USER REQUIREMENT. Enterprise class call center suite hosted predictive outbound, inbound and blended auto dialer. Designed to only de...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
OnSolve One Call Now is a simple critical communications software for businesses to broadcast emergency alerts, send routine alerts.
OnSolve's One Call Now, one of our market-leading critical communications products, enables groups and organizations of all sizes and types to quickly, securely and reliably distribute critical information to large numbers of people on virtually any device and network. OnSolve sends over two billion notifications annually and has provided more than 60 years of proven support to both the public and private sectors. We are in the business of helping our customers proactively keep people informed.
OnSolve's One Call Now, one of our market-leading critical communications products, enables groups and organizations of all sizes and types to quickly, securely and reliably distribute critical informa...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Dramatically increase contact and lead conversion rates with Convosos omnichannel contact center software.
Dramatically increase contact and lead conversion rates with Convosos omnichannel contact center software.
Dramatically increase contact and lead conversion rates with Convosos omnichannel contact center software....
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Bel je leads en sluit meer deals. Bewaak het proces van je leads tijdens het verkoopproces. Gratis proefaccount van 30 dagen.
Call Logic helpt verkoopteams om meer deals te sluiten door hun campagnes voor telefonisch bellen te stroomlijnen. Met Call Logic kunnen kleine bedrijven het aantal uitgaande oproepen meer dan driemaal vermenigvuldigen. Dit zorgt ervoor dat hun verkooppersoneel efficiënt werkt door middel van hun opvolgingsroutine met klanten en vroegere klanten. Vraag vandaag nog een gratis demo of test aan en ervaar hoe Call Logic je kan helpen je verkoopproces te stroomlijnen en tegelijkertijd de productiviteit en de prestaties van je medewerkers te verhogen.
Call Logic helpt verkoopteams om meer deals te sluiten door hun campagnes voor telefonisch bellen te stroomlijnen. Met Call Logic kunnen kleine bedrijven het aantal uitgaande oproepen meer dan driemaal...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters in Noord-Amerika die gebruikmaken van een omgeving met meerdere kanalen.
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters op ondernemingsniveau (meer dan 25 medewerkers), waarmee meer dan 12 miljard interacties per jaar worden beheerd via een omgeving met meerdere kanalen. Met meer dan 15 jaar pure cloudexpertise geeft dit systeem leiders van contactcenters de mogelijkheid om effectieve betrokkenheidsstrategieën in te zetten op alle klantenkanalen. Met het gegevensgestuurde betrokkenheidsmodel kunnen klanten snel aan de slag met digitale campagnes in Noord-Amerika.
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters op ondernemingsniveau (meer dan 25 medewerkers), waarmee meer dan 12 miljard interacties per jaar worden beheerd via e...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Voorspellende kiezer en automatische distributie van inkomende oproepen, interactieve spraakherkenning, QA (Quality Assurance), 25 lijnen/medewerker, ingebouwde softphone, TCPA-conform, 99,999% uptime, API, WebHooks, geen opstartkosten
Heb je genoeg van de frustraties van slechte verbindingen, downtime, vertraging en vinger wijzen wanneer je een probleem meldt? Dit systeem is ideaal voor telemarketing naar de VS met 5 of meer medewerkers en voegt voortdurend nieuwe functies toe, waardoor het eenvoudiger te gebruiken is, wat tijd en geld bespaart. De ondersteuning is uitstekend en gratis. Neem vandaag nog contact op en ga een gesprek aan over de voordelen, zodat je de juiste beslissing kunt nemen en met vertrouwen kunt kopen.
Heb je genoeg van de frustraties van slechte verbindingen, downtime, vertraging en vinger wijzen wanneer je een probleem meldt? Dit systeem is ideaal voor telemarketing naar de VS met 5 of meer medewer...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
contactSPACE is een intuïtieve softwareoplossing voor contactcenters waarmee je team beter hoogwaardige contacten op schaal kan leggen.
contactSPACE is een intuïtieve, gebruiksvriendelijke softwareoplossing voor contactcenters waarmee je beter hoogwaardige contacten kunt leggen. Houd medewerkers op de hoogte en creëer geautomatiseerde workflows tijdens gesprekken met de belgidsen van contactSPACE. Ontwerp boeiende interfaces voor medewerkers met de editor op basis van slepen en neerzetten, en gebruik de CRM-integraties van contactSPACE om persoonlijk contact te garanderen. Definieer bovendien slimme, op vaardigheden gebaseerde doorleidingsregels en leg op het perfecte moment het perfecte contact met de automatische belfuncties van contactSPACE.
contactSPACE is een intuïtieve, gebruiksvriendelijke softwareoplossing voor contactcenters waarmee je beter hoogwaardige contacten kunt leggen. Houd medewerkers op de hoogte en creëer geautomatiseerde ...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology and a fantastic 100% UK based team.
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology, a fantastic 100% UK based team, we design and develop your solution based on your business requirements, so as your needs change, so do we. It's the reason MaxContact now handles over 100Million interactions monthly, why 97% of our valued customers choose to stay with us, and why we're growing from strength to strength, alongside our customers.
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology, a fantastic 100% UK based team, we design and develop your solution based on your business requirements...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
FusionCX is the first one in the Contact Center industry to bring Helpdesk and Omni Channel Contact Center capabilities in one solution
FusionCX allows comprehensive End to End Experience (From Front Office to Back Office) and not just Contact Center KPIs management. Fusion CX's USP of omnichannel contact center and a Customer Service CRM in a single platform eliminates gaps in the customer engagement market, delivering a full-fledged seamless customer experience solution for businesses across all dimensions.
FusionCX allows comprehensive End to End Experience (From Front Office to Back Office) and not just Contact Center KPIs management. Fusion CX's USP of omnichannel contact center and a Customer Service ...
Noble's omnichannel contact center offers include inbound, outbound, IVR, QA, compliance, advanced analytics, and workforce engagement.
Noble Systems Corporation is a global leader in the customer communications industry, providing innovative solutions for Contact Center, Workforce Management, and Analytics technologies since 1989. Noble offers inbound, outbound and blended omnichannel communications, strategy planning, resource management, and compliance tools for companies of all sizes. Tens of thousands of agents worldwide use Nobles premise, cloud, and hybrid platforms to manage millions of customer contacts each day.
Noble Systems Corporation is a global leader in the customer communications industry, providing innovative solutions for Contact Center, Workforce Management, and Analytics technologies since 1989. Nob...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Manage inbound, outbound, blended or multi-channel communications using 3CLogics Cloud Contact Center Solutions.
Manage inbound, outbound, blended or multi-channel communications using 3CLogics Cloud Contact Center Solutions. Optimize internal and external communication, as well as customer engagements, with features including: intelligent IVR and multi-channel ACD, predictive dialer, call-recording, dynamic scripting, text-to-speech and extensive reporting and analytics. 3CLogic includes Computer Telephony Integration (CTI) and deep integration with ServiceNow, Salesforce and Microsoft Dynamics.
Manage inbound, outbound, blended or multi-channel communications using 3CLogics Cloud Contact Center Solutions. Optimize internal and external communication, as well as customer engagements, with fe...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Automatisch kiezen, spraakuitzending, cloud PBX, CRM, DID's, videoconferentie. Samenwerken met je klanten en teams wordt eenvoudiger.
Gehoste zakelijke VoIP-telefoondiensten en meer In de bedrijfscloud gehoste KAVKOM-oplossingen helpen ondernemingen hun klanten beter van dienst te zijn en de omzet te verhogen via mobiele en flexibele oplossingen waarmee je sneller, overal en altijd zaken kunt doen. Van gehoste VoIP zakelijke telefoondiensten en cloudgebaseerde software voor callcenters tot unified communications: de diensten zijn gebruiksvriendelijk, geavanceerd, betrouwbaar en op maat gemaakt. Samenwerken met je klanten en je teams wordt eenvoudiger.
Gehoste zakelijke VoIP-telefoondiensten en meer In de bedrijfscloud gehoste KAVKOM-oplossingen helpen ondernemingen hun klanten beter van dienst te zijn en de omzet te verhogen via mobiele en flexibele...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts