77 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Gemaakt voor uitgaande callcenters. Het platform helpt callcenters om KPI's te stimuleren, betere beslissingen te nemen op basis van inzichten en contacten verstandiger te beheren. Meer informatie over Adversus Dialer
Adversus is een webgebaseerde dialer en praktische CRM-oplossing voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren je callcenter efficiënt door contacten en gespreksstromen te automatiseren, en ervoor te zorgen dat alleen gesprekken met een hoge kans naar jou worden doorgezet. Met de Journey-module kun je alles wat jij je kunt voorstellen automatiseren en integreren. Hou gebeurtenissen in de gaten en reageer dienovereenkomstig. Meer informatie over Adversus Dialer
Adversus is een webgebaseerde dialer en praktische CRM-oplossing voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren je callcenter efficiënt door ...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Een SMS en Voice Broadcasting autokiezeroplossing voor flexibele uitgaande IVR en Press-1 om leadgenerering over te dragen. Meer informatie over Newfies-Dialer
Een SMS en Voice Broadcasting autokiezeroplossing voor flexibele uitgaande IVR en Press-1 om leadgenerering over te dragen. Newfies-Dialer wordt gebruikt voor marketing, marktonderzoek, opiniepeilingen en stemmen. Het omvat gespreksfacturering voor telefoonmaatschappijen die Voice Broadcasting als service willen aanbieden aan hun klanten. Meer informatie over Newfies-Dialer
Een SMS en Voice Broadcasting autokiezeroplossing voor flexibele uitgaande IVR en Press-1 om leadgenerering over te dragen. Newfies-Dialer wordt gebruikt voor marketing, marktonderzoek, opiniepeilingen...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM Auto-kiezersoftware helpt bij het automatiseren, stroomlijnen en beheren van je telefonische bereik. Breng klantinteractie naar een hoger niveau met de toonaangevende kiezerfunctie van Agile CRM. Selecteer meerdere contacten en bel ze een voor een, automatisch of handmatig. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM Auto-kiezersoftware helpt bij het automatiseren, stroomlijnen en beheren van je telefonische bereik. Breng klantinteractie naar een hoger niveau met de toonaangevende kiezerfunctie van Agile ...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevred...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Alles-in-één callcenteroplossing die is ontworpen om het beste uit elke interactie met de klant te halen. Meer informatie over Voiso
Geavanceerde gehoste callcenteroplossing. Voiso zet zich in om je call- en contactcenter zo goed mogelijk te maken. Medewerkers profiteren van intuïtieve dashboards. Supervisors profiteren van inzicht in de prestaties via meer dan 50 statistieken. De implementatie vergt slechts 2 minuten. Houd je telefoonnummers. Importeer al je medewerkers met één klik. Niets te kopen, geen kosten vooraf. Meer informatie over Voiso
Geavanceerde gehoste callcenteroplossing. Voiso zet zich in om je call- en contactcenter zo goed mogelijk te maken. Medewerkers profiteren van intuïtieve dashboards. Supervisors profiteren van inzicht ...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van el...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stim...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Five9 Cloud Contact Center - voorspellende, krachtige, progressieve en preview-dialers, inkomende oproepen, chat, gespreksopname en CRM-integraties.
Verdrievoudig je live telefoonverbindingen met de Auto Dialer van Five9, die beter presteert dan andere automatische kiesfuncties op de markt. Intelligente algoritmen zorgen ervoor dat de volgende beller beschikbaar is wanneer de volgende medewerker klaar is. Automatiseer het kiesproces, sla niet beantwoorde oproepen en bezette lijnen over en praat meer met live leads, met eenvoudig instelbare kiesstanden. Beheer je lijsten en campagnes, volg oproepen op, rapporteer in realtime, coach medewerkers en volg TCPA. Ontdek waarom Five9 marktleider is.
Verdrievoudig je live telefoonverbindingen met de Auto Dialer van Five9, die beter presteert dan andere automatische kiesfuncties op de markt. Intelligente algoritmen zorgen ervoor dat de volgende bell...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten....
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog!
CloudTalk is een telefoonsysteem dat binnen een paar minuten klaar is voor gebruik. Dit bedrijf heeft al met meer dan 1000 klanten gewerkt van bedrijven zoals DHL, Electronic Star, Yves Rocher, Karcher en vele anderen. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantondersteuningsteams met meer dan 40 geavanceerde belfuncties. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen.
CloudTalk is een telefoonsysteem dat binnen een paar minuten klaar is voor gebruik. Dit bedrijf heeft al met meer dan 1000 klanten gewerkt van bedrijven zoals DHL, Electronic Star, Yves Rocher, Karcher...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Aircall is de meest intuïtieve cloudgebaseerde auto-dialer. Ervaar eenvoudige telefooninstallatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties.
Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem met krachtige capaciteiten voor automatisch kiezen. De PowerDialer van Aircall stelt verkoopteams in staat om snel een lijst met nummers samen te stellen en ze allemaal met één klik te doorlopen. Door naadloos te integreren met de meest populaire CRM-tools, helpt het verkoopteams om efficiënter te werken. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 3000 bedrijven over de hele wereld. Ga vandaag nog aan de slag met een risicovrije proefversie.
Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem met krachtige capaciteiten voor automatisch kiezen. De PowerDialer van Aircall stelt verkoopteams in staat om snel een lijst met nummers samen te stellen e...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist).
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, belle...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie. Bereik tot 80 contactpersonen per uur zonder een lastige pauze. Geen installatiekosten. Gratis proefversie (zonder creditcard).
Gegarandeerd meer live-gesprekken binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult vergroten, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) geen lastige pauzes nadat een contactpersoon opneemt; 3) laat met één klik voicemails/e-mails achter; 4) automatiseer de workflows na het gesprek; 5) geen speciale apparatuur vereist. Krachtig en toch zeer gebruiksvriendelijk.
Gegarandeerd meer live-gesprekken binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult vergroten, dat je dit vo...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke ...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members....
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
Het Genesys PureCloud-platform is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft.
Het Genesys PureCloud-platform is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentr...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Neem efficiënt en eenvoudig contact op met je leads en volg ze op. De krachtige nummerkiesfunctie heeft alles wat je nodig hebt en is betaalbaar en eenvoudig te gebruiken.
Eindelijk software die is gewijd aan cold calling. Het doel is om een superieure workflow te bieden voor verkoopagenten en hun teams, terwijl alles eenvoudig blijft. Voor de rest wordt er verbinding gemaakt met meer dan 1000 andere softwaretoepassingen, waaronder de meeste grote CRM-systemen.
Eindelijk software die is gewijd aan cold calling. Het doel is om een superieure workflow te bieden voor verkoopagenten en hun teams, terwijl alles eenvoudig blijft. Voor de rest wordt er verbinding ge...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Uitgebreide cloudgebaseerde oplossing voor voorspellende nummerselectie, geschikt voor het MKB tot grote ondernemingen met in-house klantenondersteuning- en ontwikkelingsteams.
Neem geen genoegen met minder dan geavanceerd. Op dit moment zou meer gespreksvolume door voorspellende nummerselectie standaard moeten zijn. Jouw tijd verdient ook respect. De voorspellende nummerselectie van CallTools.com is gemaakt door bedrijfseigenaren voor bedrijfseigenaren. De hoogwaardige interne klantenservice beantwoordt je telefoontjes en helpt je bij het oplossen van problemen. De tijd van jouw bedrijf is toch ook van belang?
Neem geen genoegen met minder dan geavanceerd. Op dit moment zou meer gespreksvolume door voorspellende nummerselectie standaard moeten zijn. Jouw tijd verdient ook respect. De voorspellende nummersele...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt ...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Voiptime Contact Center is the telemarketing software with Predictive dialer, IVR, call scripts, comprehensive reporting, etc.
Professional auto dialer with 3 dialing modes (Preview, Power, Predictive), built-in CRM, comprehensive reporting, website lead capture, etc. Our software ensures up to 20 concurrent calls per agent, which is a perfect environment for maximum productivity. Analyze call campaigns, oversee the performance of your team, and improve business processes with us! Boost contact rates with no additional efforts with Voiptime!
Professional auto dialer with 3 dialing modes (Preview, Power, Predictive), built-in CRM, comprehensive reporting, website lead capture, etc. Our software ensures up to 20 concurrent calls per agent, w...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Connect First is een bekroonde cloudgebaseerde callcenterprovider die streeft naar 100% klanttevredenheid.
Connect First's telecommunicatiesoftware is ontwikkeld om een revolutionaire benadering van contactcentertechnologie te bieden. De cloudgebaseerde oplossing is een kosteneffectief, betrouwbaar antwoord op de behoeften van contactcentra van bedrijven van elke omvang. Het bedrijf is in 2004 opgericht en gevestigd in Boulder, Colorado. Het is een particulier SaaS-bedrijf met meer dan 500 klanten wereldwijd en een klantenbinding van 97%. Met een uptime van 99,999% en een gebruiksvriendelijke oplossing die volledig kan worden aangepast.
Connect First's telecommunicatiesoftware is ontwikkeld om een revolutionaire benadering van contactcentertechnologie te bieden. De cloudgebaseerde oplossing is een kosteneffectief, betrouwbaar antwoord...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Neem berichten op en stuur ze binnen enkele seconden naar een lijst met telefoonnummers. Gebruikt door scholen, kerken, non-profitorganisaties en vele andere groepen.
Op zoek naar automatisch kiezen zonder installatiekosten of verborgen kosten? DialMyCalls is jouw keuze, kom kijken waarom het wordt gebruikt door duizenden organisaties. Met het Voice Broadcasting-platform kun je eenvoudig binnen enkele minuten een groep nummers bellen. Er worden ook throttling- en push-to-connect-campagnes aangeboden, zodat ontvangers van oproepen gemakkelijk op een toets kunnen drukken om weer te worden verbonden met het telefoonnummer van jouw keuze. Geen hardware vereist, het platform regelt alles voor je.
Op zoek naar automatisch kiezen zonder installatiekosten of verborgen kosten? DialMyCalls is jouw keuze, kom kijken waarom het wordt gebruikt door duizenden organisaties. Met het Voice Broadcasting-...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Stimuleer de verkoop en lever service vanaf overal ter wereld met het cloudgebaseerde platform voor contactcenters en oproep-tracking.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagnes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagn...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter: voor bedrijven die een callcenter runnen en gefrustreerd zijn door de hoge kosten, complexiteit en moeilijkheidsgraad van de conventionele systemen, is Call Center Studio de webgebaseerde oplossing met betaling op basis van gebruik die op Google draait. Dit is een goedkope, snelle, eenvoudige en schaalbare oplossing die overal ter wereld binnen enkele minuten kan worden ingesteld.
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter: voor bedrijven die een callcenter runnen en gefrustreerd zijn door de hoge kosten, complexiteit en moeilijkheidsgraad van de conventione...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters.
wolkvox is een innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters en biedt zijn service in het SaaS-model. Het platform valt op door zijn omnichannel voorspellende kiesfunctie, spraakanalyse, intelligente routering en een grafische interface (Diagram Studio) om spraakroutering, interactie en chat te ontwikkelen. Het variabele uitgavenmodel is aangepast aan operationele fluctuaties en constante innovatie.
wolkvox is een innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters en biedt zijn service in het SaaS-model. Het platform valt op do...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Advanced, cloud-based computer telephony integration for your CRM system.
CloudCall is a leading software and telecommunications solution which helps business enhance their communications. By integrating phone communications directly into your CRM, CloudCall is able to optimize your businesss relationships with its candidates and clients, while maximizing the power of the CRM system. Call functionality and data is easily accessible from one system - offering you greater business visibility, helping to increase productivity and reduce manual errors.
CloudCall is a leading software and telecommunications solution which helps business enhance their communications. By integrating phone communications directly into your CRM, CloudCall is able to optim...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Omnichannel contactcenteroplossing/alles-in-één - kiesfuncties - IVR - sms - webchat - sociale netwerken - berichten en meer.
Verbeter de prestaties met 300% met de toonaangevende kiesfuncties van uContact. Met de voorvertonings-, progressieve, krachtige, voorspellende en spraakuitzendingskiesfuncties kun je de wachttijd verkorten en de gemiddelde spreektijd per medewerker en de bereikbaarheid verhogen.
Verbeter de prestaties met 300% met de toonaangevende kiesfuncties van uContact. Met de voorvertonings-, progressieve, krachtige, voorspellende en spraakuitzendingskiesfuncties kun je de wachttijd verk...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Cloudgebaseerd contactcenterplatform ideaal voor inkomende, uitgaande en gemengde campagnes met meerdere kanalen. Gesprekken en verbindingen van de hoogste kwaliteit.
Cloudgebaseerd contactcenterplatform om campagnes en live contacten te beheren. Ideaal voor inkomende en uitgaande multi-channel campagnes met meer dan 10 agenten. Automatisch bellen, tracklijsten en volume, verdelen en monitoren van oproepen. Overal toegankelijk. Gemakkelijk op te zetten, aanpasbaar en 24/7 ondersteund door de klantenservice. Analytics en rapporten zijn standaard beschikbaar. Krachtige CRM-integratie en API-oplossingen, voicemail drop, spraakuitzendingen en sms met weinig code, gratis en lokale nummers in het hele land. Altijd hoogwaardige verbindingen en resultaten met Ytel.
Cloudgebaseerd contactcenterplatform om campagnes en live contacten te beheren. Ideaal voor inkomende en uitgaande multi-channel campagnes met meer dan 10 agenten. Automatisch bellen, tracklijsten en v...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Licentievrij, bekroond contactcenter- en blockchain-softwarebedrijf. Registreer nu gratis.
Het beschikt over alle functies die nodig zijn om een contactcenter voor ondernemingen te runnen, of een thuiswerkbedrijf met vijf medewerkers. De blockchain-gebaseerde oplossing (octrooi aangevraagd) omvat personeel op aanvraag, inkomend, uitgaand, live chat, kwaliteitsborging, scripting op basis van slepen en neerzetten, geavanceerde rapportage en meer. Standaard biedt het ook open API's en een elastische infrastructuur die snel kan worden geschaald om aan de meest veeleisende programmavereisten te voldoen. Alle functies die nodig zijn om je contactcenter te runnen, tegen een betaalbare prijs.
Het beschikt over alle functies die nodig zijn om een contactcenter voor ondernemingen te runnen, of een thuiswerkbedrijf met vijf medewerkers. De blockchain-gebaseerde oplossing (octrooi aangevraagd) ...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Increase call volume and decrease downtime with Sales Sling's affordable and powerful auto dialer.
Sales Sling's cloud based auto dialer offers the latest in VOIP dialing technology at an affordable price, no matter your company's size! Choose between auto/power dialing, predictive dialing, and click-to-dial. All of these internet based phone applications come equipped with features like local presence dialing, call time restrictions, on-screen caller details, in depth reporting, powerful call monitoring, and access to a fully customizable call center and lead management system.
Sales Sling's cloud based auto dialer offers the latest in VOIP dialing technology at an affordable price, no matter your company's size! Choose between auto/power dialing, predictive dialing, and cli...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Zet je uitgaande telefoongesprekken in overdrive, upload contacten en binnen enkele minuten verbindt CallFire je verkoopmedewerkers met live leads.
Zet je uitgaande telefoongesprekken in overdrive met het Cloud Call Center van CallFire. Upload simpelweg je contacten en binnen enkele minuten verbindt de Power Dialer van CallFire je verkoopmedewerkers met live leads. CallFire kan tot 4 telefoonlijnen per medewerker bellen en laat berichten achter op antwoordapparaten. CallFire bespaart tijd door bezetsignalen, slechte telefoonnummers en antwoordapparaten te verwijderen. Medewerkers richten zich op het spreken met live klanten, wat leidt tot een toename van 20-30% in efficiëntie ten opzichte van handmatig bellen.
Zet je uitgaande telefoongesprekken in overdrive met het Cloud Call Center van CallFire. Upload simpelweg je contacten en binnen enkele minuten verbindt de Power Dialer van CallFire je verkoopmedewerke...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Our products include: Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, Marketing Automation, and Mobile CRM.
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage by enabling them to call a new lead in one second, nurture and engage prospects throughout the entire sales process, and automate 95% of their daily workflows.
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage by enabling them to cal...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Save time, increase productivity, and boost sales with Auto Dialer Software. Inbound, Outbound, IVR, Analytics & many more.
HoduCC- Call Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint and Brother Printers use HoduCC. Call Center Software is the ultimate solution to manage your call center services. Whether you are looking to make outbound calls, manage incoming calls, or track key call center metrics, HoduCC will be able to help.Key Features: Predictive Dialer, Auto Dialer, ACD, Multi-Tenant, WebRTC Phone, Multi-Level IVR, Skill Based Mapping & More.
HoduCC- Call Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint and Brother Printers use HoduCC. Call Center Software is the ultimate sol...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
$150 per user per month unlimited outbound minutes. Enterprise class call center suite hosted predictive outbound, inbound and blended
$150 per user per month unlimited outbound minutes. Enterprise class call center suite hosted predictive outbound, inbound and blended auto dialer. Designed to only deliver live calls to your agents. Answer machines, disconnected number, operator intercepts are handled by the dialer without impacting an agent's productivity.
$150 per user per month unlimited outbound minutes. Enterprise class call center suite hosted predictive outbound, inbound and blended auto dialer. Designed to only deliver live calls to your agents. A...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
An all-in-one software solution for sales teams. Aloware offers automatic dialing, seamless CRM integrations, and workflow automations
Aloware understands what a modern contact center software should be: efficient, flexible, and packed with necessary features. It gears sales and support teams with the right tools to crush quotas and close more deals efficiently. It does all that by providing an all-in-one turnkey software that helps sales teams engage with customers in ways they love: via call, text message, email or social.
Aloware understands what a modern contact center software should be: efficient, flexible, and packed with necessary features. It gears sales and support teams with the right tools to crush quotas and c...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
SpitFire Enterprise Call Center Software: Easy to Install, Operate & Upgrade. Agents can login for anywhere in the world on any device.
What makes SpitFire different than other predictive dialers? SpitFire Enterprise is the only contact center software offering: Cloud, Premise or Hybrid call center solutions. 5 dialing modes: Predictive, Fixed Rate, Quick Connect, Preview & Manual Dialing options! Integrate your CRM or PBX or use the SpitFire API to fully customize your call center. OPC Marketing is all under one roof in Addison, Texas where we develop, we deliver and we support!
What makes SpitFire different than other predictive dialers? SpitFire Enterprise is the only contact center software offering: Cloud, Premise or Hybrid call center solutions. 5 dialing modes: Predictiv...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Cloud-based emergency notification solution that provides audio dialer functionality through contacts import, audio library and more.
One Call Now is Americas largest message notification provider. Thousands of schools, businesses, churches, and organizations across the country rely on One Call Now to improve and simplify their groups communications sending voice, text and email messages to thousands of members simultaneously. Founded in 2002, One Call Now has been listed on Inc. Magazines list of fastest growing privately held companies in America since 2008. When messages matter, we deliver.
One Call Now is Americas largest message notification provider. Thousands of schools, businesses, churches, and organizations across the country rely on One Call Now to improve and simplify their group...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Dramatically increase contact and lead conversion rates with Convoso's omnichannel contact center software.
Dramatically boost contact rates up to 300% with Convoso's intelligent call center software. Our omnichannel cloud-based solution offers infinitely scalable growth and delivers exceptional ROI. Convoso matches a dedicated product expert to every customer to help optimize their dialers and maximize efficiencies for managers, agents, and leads. Join other high-achieving call centers driving profitability with Convoso, from small business to enterprise.
Dramatically boost contact rates up to 300% with Convoso's intelligent call center software. Our omnichannel cloud-based solution offers infinitely scalable growth and delivers exceptional ROI. Convoso...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters die gebruikmaken van een omgeving met meerdere kanalen.
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters op ondernemingsniveau (meer dan 25 medewerkers), waarmee meer dan 12 miljard interacties per jaar worden beheerd via een omgeving met meerdere kanalen. Met meer dan 15 jaar pure cloudexpertise geeft dit systeem leiders van contactcenters de mogelijkheid om effectieve betrokkenheidsstrategieën in te zetten op alle klantenkanalen. Dankzij de toonaangevende functionaliteiten voor risicobeperking en beveiliging kunnen klanten zich snel aanpassen aan een veranderende zakelijke omgeving.
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters op ondernemingsniveau (meer dan 25 medewerkers), waarmee meer dan 12 miljard interacties per jaar worden beheerd via e...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Bel je leads en sluit meer deals. Bewaak het proces van je leads tijdens het verkoopproces. Gratis proefaccount van 30 dagen.
Call Logic helpt verkoopteams om meer deals te sluiten door hun campagnes voor telefonisch bellen te stroomlijnen. Met Call Logic kunnen kleine bedrijven het aantal uitgaande oproepen meer dan driemaal vermenigvuldigen. Dit zorgt ervoor dat hun verkooppersoneel efficiënt werkt door middel van hun opvolgingsroutine met klanten en vroegere klanten. Vraag vandaag nog een gratis demo of test aan en ervaar hoe Call Logic je kan helpen je verkoopproces te stroomlijnen en tegelijkertijd de productiviteit en de prestaties van je medewerkers te verhogen.
Call Logic helpt verkoopteams om meer deals te sluiten door hun campagnes voor telefonisch bellen te stroomlijnen. Met Call Logic kunnen kleine bedrijven het aantal uitgaande oproepen meer dan driemaal...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Voorspellende kiezer en automatische distributie van inkomende oproepen, IVR, QA, 20 lijnen/medewerker, ingebouwde softphone, TCPA-conform, 99,999% uptime, API, WebHooks, geen opstartkosten
Heb je genoeg van de frustraties van slechte verbindingen, downtime, vertraging en vinger wijzen wanneer je een probleem meldt? Dit systeem is ideaal voor telemarketing naar de VS met 5 of meer medewerkers en voegt voortdurend nieuwe functies toe, waardoor het eenvoudiger te gebruiken is, wat tijd en geld bespaart. De ondersteuning is uitstekend en gratis. Neem vandaag nog contact op en ga een gesprek aan over de voordelen, zodat je de juiste beslissing kunt nemen en met vertrouwen kunt kopen.
Heb je genoeg van de frustraties van slechte verbindingen, downtime, vertraging en vinger wijzen wanneer je een probleem meldt? Dit systeem is ideaal voor telemarketing naar de VS met 5 of meer medewer...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
contactSPACE is een krachtige automatische beloplossing waarmee je op het perfecte moment het perfecte contact kunt leggen.
Behaal betere resultaten met minder telefoontjes met de automatische belsoftware van contactSPACE. Gebruik de preview-, progressieve en voorspellende belfuncties om slimme contactstrategieën te ontwerpen en betere resultaten te behalen. Hou je team bovendien gericht op de boodschap met de belgidsen van contactSPACE en verhoog de efficiëntie met antwoordapparaatdetectie, automatische afwikkeling en geautomatiseerde workflows voor medewerkers. contactSPACE is een intuïtieve oplossing die het harde werk voor je doet en je helpt om op het perfecte moment het perfecte contact te leggen.
Behaal betere resultaten met minder telefoontjes met de automatische belsoftware van contactSPACE. Gebruik de preview-, progressieve en voorspellende belfuncties om slimme contactstrategieën te ontwerp...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Noble's omnichannel contact center offers include inbound, outbound, IVR, QA, compliance, advanced analytics, and workforce engagement.
Noble Systems Corporation is a global leader in the customer communications industry, providing innovative solutions for Contact Center, Workforce Management, and Analytics technologies since 1989. Noble offers inbound, outbound and blended omnichannel communications, strategy planning, resource management, and compliance tools for companies of all sizes. Tens of thousands of agents worldwide use Nobles premise, cloud, and hybrid platforms to manage millions of customer contacts each day.
Noble Systems Corporation is a global leader in the customer communications industry, providing innovative solutions for Contact Center, Workforce Management, and Analytics technologies since 1989. Nob...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
FusionCX is the first one in the Contact Center industry to bring Helpdesk and Omni Channel Contact Center capabilities in one solution
FusionCX allows comprehensive End to End Experience (From Front Office to Back Office) and not just Contact Center KPIs management. Fusion CX's USP of omnichannel contact center and a Customer Service CRM in a single platform eliminates gaps in the customer engagement market, delivering a full-fledged seamless customer experience solution for businesses across all dimensions.
FusionCX allows comprehensive End to End Experience (From Front Office to Back Office) and not just Contact Center KPIs management. Fusion CX's USP of omnichannel contact center and a Customer Service ...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Manage inbound, outbound, blended or multi-channel communications using 3CLogics Cloud Contact Center Solutions.
Manage inbound, outbound, blended or multi-channel communications using 3CLogics Cloud Contact Center Solutions. Optimize internal and external communication, as well as customer engagements, with features including: intelligent IVR and multi-channel ACD, predictive dialer, call-recording, dynamic scripting, text-to-speech and extensive reporting and analytics. 3CLogic includes Computer Telephony Integration (CTI) and deep integration with ServiceNow, Salesforce and Microsoft Dynamics.
Manage inbound, outbound, blended or multi-channel communications using 3CLogics Cloud Contact Center Solutions. Optimize internal and external communication, as well as customer engagements, with fe...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Calley - Automatic call dialer helps you call in bulk without dialing the number. A mobile app for Android and iOS mobile phones.
Calley is a Cloud-based Automatic Outbound Sales Dialer is making it easy for the Inside Sales Team of different industries. Calley is being used by businesses across the globe for Appointment Scheduling & Generating Leads thru cold calling. A mobile app on your phone gives you freedom from any Geographical Limitation. You can now call Prospects from your office, when in the garage or even on your way to picking up your kids from school.
Calley is a Cloud-based Automatic Outbound Sales Dialer is making it easy for the Inside Sales Team of different industries. Calley is being used by businesses across the globe for Appointment Scheduli...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
The No.1 Outbound Calling & Voice Broadcasting Provider. 1000s of Customers & 20 years Serving Customers. Free Trial Available.
VoiceShot is the industry's most trusted provider for outbound calling and voice broadcasting. With 1000s of customers and now in our 20th year in business, we use only the highest quality dedicated PRI lines - NO VOIP - for crystal clear outbound voice quality and delivery every time. VoiceShot also offers virtual phone systems, emergency notifications, text messaging, and appointment reminders. Starting at $12/mo. Free Trial Available.
VoiceShot is the industry's most trusted provider for outbound calling and voice broadcasting. With 1000s of customers and now in our 20th year in business, we use only the highest quality dedicated P...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Click Dialer is a Click-to-Call Sales Dialing Software for Salesforce. Increase Productivity up to 30%
ConnectLeader Click Dialer solves these issues with easy-to-use dialing software. Click Dialer is a phone system-agnostic sales dialer embedded within Salesforce.com, allowing sales agents to place calls without having to manually dial. Our one-click dialer leverages Salesforce.com to improve productivity by allowing the sales agent to view all the relevant sales lead generation information, while simultaneously dialing through call lists.
ConnectLeader Click Dialer solves these issues with easy-to-use dialing software. Click Dialer is a phone system-agnostic sales dialer embedded within Salesforce.com, allowing sales agents to place cal...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
A phone messaging solution for reaching thousands of people with personalized messages and response options you choose.
A phone messaging solution for reaching thousands of people with personalized messages and response options you choose.
A phone messaging solution for reaching thousands of people with personalized messages and response options you choose....
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts
Verhoog de uitgaande verkoop met LeadDesk. Smart calling-modi omvatten: Preview, Progressive, Power, Predictive, Account, Click-to-call.
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcenter software voor grote verkoopvolumes en klantenservice. Verhoog je uitgaande verkoop met de slimme en efficiënte calling-modi. Calling-modi omvatten; Preview, Progressive, Power, Predictive, Account, Click-to-call. De efficiënte en eenvoudig te gebruiken UI stellen je agenten in staat zich te richten op wat het belangrijkst is - de verkoop.
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcenter software voor grote verkoopvolumes en klantenservice. Verhoog je uitgaande verkoop met de slimme en efficiënte calling-modi. Calling-modi omvatten; Preview, Pr...
  • Oproepen opnemen
  • Oproepverdeling
  • Progressief kiessysteem
  • CRM
  • Oproepscripts