Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Auto-dialer software met de meeste reviews van onze gebruikers

59 resultaten
Sprinklr is een softwareplatform voor grote ondernemingen dat is ontworpen om klantervaringen op schaal te beheren. Meer informatie over Sprinklr
De missie van Sprinklr is om de favoriete merken ter wereld te helpen tevreden klanten te creëren. Dit wordt gedaan door middel van een uniek platform voor het beheer van de klantervaring (CXM), dat één-op-één, menselijke verbindingen op schaal mogelijk maakt over meer dan 25 verschillende communicatiekanalen zoals Twitter, Facebook en Instagram. Sprinklr heeft zijn hoofdkantoor in New York City met 1400 medewerkers in 22 kantoren en werkt met meer dan 1200 van zeer waardevolle merken wereldwijd, waaronder: McDonalds, Nike en Microsoft. Meer informatie over Sprinklr

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog. Meer informatie over CloudTalk
Met de krachtige software voor automatisch kiezen van CloudTalk kunnen je medewerkers meer oproepen afhandelen in minder tijd. Meer dan 2500 bedrijven, waaronder DHL, Yves Rocher en Glovo, vertrouwen op CloudTalk vanwege de goede gesprekskwaliteit en automatische kiesfunctionaliteit. Maak het je verkoop- en klantenondersteuningsteams gemakkelijker met meer dan 70 tijdbesparende functies en eenvoudig in te stellen integraties met je bestaande helpdesk-, CRM- en e-commerce-software. Probeer een proefperiode van 14 dagen, helemaal gratis. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Squaretalk is een veelzijdig cloudcommunicatieplatform waarmee je verkoop- en ondersteuningsteams overal effectief kunnen werken. Meer informatie over Squaretalk
Squaretalk CPaaS bevat een voorspellende oplossing voor automatisch kiezen met eenvoudige automatisering en integraties. Zo eenvoudig dat je tijd hebt voor de andere delen van je bedrijf. Het betaalbare, schaalbare en gebruiksvriendelijke communicatieplatform biedt je verkoop- en ondersteuningsteams krachtige tools om effectief te werken, vanaf elke locatie en via de kanalen die je klanten verkiezen. Verkrijg toegang tot lokale, mobiele en gratis nummers in meer dan 100 landen en 3400 netnummers. Meer informatie over Squaretalk

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Gebruiksvriendelijke, volledig uitgeruste software voor outbound callcenters via de cloud met veel geavanceerde functies, maar geen installatiekosten of maandelijkse kosten per medewerker. Meer informatie over Dialfire
Krachtige agentgebaseerde automatische nummerselectie zonder limieten voor gelijktijdige gesprekken en geavanceerde configuratiemogelijkheden zoals verschillende kiessnelheden, gespreksmodi, aanpasbare gespreksbeperkingen of tijdzonebewustzijn. Gebruik Dialfire spraakbeëindiging of die van jezelf. Dialfire Dialer biedt automatiseringsprocessen, statistieken, rapportage, eenvoudig aanpasbare contactformulieren. Geen installatiekosten, geen installatie, geen maandelijkse kosten. Betaal gewoon naar wens. Meer informatie over Dialfire

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Automatische kiessoftware voor unified communications die ondersteuning biedt voor voorspellende, progressieve, voorvertonings-, snelkies- en handmatige nummerselectie. Meer informatie over ICTBroadcast
Een geavanceerde software-oplossing voor unified communications, geautomatiseerd kiezen en callcenters met voorspellend kiezen, automatisch kiezen, snelkiezen, progressief kiezen, kiezen met voorvertoning, handmatig kiezen met ondersteuning voor webrtc-agentportals. De oplossing omvat ook IVR Studio voor het ontwerpen van IVR's, faxblasting, sms-berichten, e-mailmarketing, 'druk op 1'-campagne, enquêtecampagne, afspraakherinnering, inkomende marketing, inkomende enquêtes en realtime monitoring, facturering, routering, AMD, DNC (Direct Numerical Control), IVR Designer en nog veel meer. Meer informatie over ICTBroadcast

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Talkdesk biedt cloudgebaseerde callcentersoftware van de volgende generatie waarmee je in contact kunt komen met je klanten. De eenvoudig te gebruiken interface biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties met meer dan 25 bedrijfsprogramma's om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om gepersonaliseerde, effectieve gesprekken met klanten te voeren. Meer informatie over Talkdesk

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Krijg krachtig inzicht in je klantgesprekken. Win meer deals, verbeter je verkoopvaardigheden en verkrijg marktinformatie.
Gong geeft je een krachtig inzicht in je klantgesprekken. Het registreert en analyseert je verkoopgesprekken en vergaderingen automatisch. Met Gong kun je: 1) de verkoopeffectiviteit van je teams aanzienlijk verbeteren; 2) meer deals winnen en elke deal op het pad naar afsluiten houden; 3) de ongefilterde stem van je markt horen. Ontdek waarom verkoopteams bij Hubspot, LinkedIn en DiscoverOrg enthousiast zijn over Gong. Meer informatie over Gong.io

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM Auto-kiezersoftware helpt bij het automatiseren, stroomlijnen en beheren van je telefonische bereik. Breng klantinteractie naar een hoger niveau met de toonaangevende kiezerfunctie van Agile CRM. Selecteer meerdere contacten en bel ze een voor een, automatisch of handmatig. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken. Meer informatie over Dialpad

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Five9 Cloud Contact Center - voorspellende, krachtige, progressieve en preview-dialers, inkomende oproepen, chat, gespreksopname en CRM-integraties.
Verdrievoudig je live telefoonverbindingen met de Auto Dialer van Five9, die beter presteert dan andere automatische kiesfuncties op de markt. Intelligente algoritmen zorgen ervoor dat de volgende beller beschikbaar is wanneer de volgende medewerker klaar is. Automatiseer het kiesproces, sla niet beantwoorde oproepen en bezette lijnen over en praat meer met live leads, met eenvoudig instelbare kiesstanden. Beheer je lijsten en campagnes, volg oproepen op, rapporteer in realtime, coach medewerkers en volg TCPA. Ontdek waarom Five9 marktleider is. Meer informatie over Five9

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Twilio biedt eenvoudige API's voor betalen op basis van gebruik aan bedrijven waarmee schaalbare, betrouwbare spraak- en sms-apps voor internet of mobiele apparaten gebouwd kunnen worden.
Twilio is het toonaangevende cloudcommunicatieplatform waarmee je klanten via verschillende kanalen kunt betrekken: sms, spraak, video, e-mail, WhatsApp en meer. Met betalen op basis van gebruik API's (Application Programming Interfaces) kunnen bedrijven communicatie betrouwbaar schalen. Meer informatie over Twilio

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Aircall is de meest intuïtieve cloudgebaseerde auto-dialer. Ervaar eenvoudige telefooninstallatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties.
Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem met krachtige capaciteiten voor automatisch kiezen. De PowerDialer van Aircall stelt verkoopteams in staat om snel een lijst met nummers samen te stellen en ze allemaal met één klik te doorlopen. Door naadloos te integreren met de meest populaire CRM-tools, helpt het verkoopteams om efficiënter te werken. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 3000 bedrijven over de hele wereld. Ga vandaag nog aan de slag met een risicovrije proefversie. Meer informatie over Aircall

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten. Meer informatie over VICIdial

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Genesys Cloud CX maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
Het Genesys PureCloud-platform is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. Meer informatie over Genesys Cloud CX

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun je problemen sneller en effectiever oplossen en de klantloyaliteit verhogen. Hoogtepunten zijn geavanceerde, op vaardigheden gebaseerde routing; wachtrij en distributie; mogelijkheden voor agenten en supervisors; analyse en rapportage; integraties met derden; en gebundelde, vereenvoudigde facturering. Meer informatie over RingCentral Contact Center

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie. Bereik tot 80 contactpersonen per uur zonder een lastige pauze. Geen installatiekosten. Gratis proefversie (zonder creditcard).
Gegarandeerd meer live-gesprekken binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult vergroten, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) geen lastige pauzes nadat een contactpersoon opneemt; 3) laat met één klik voicemails/e-mails achter; 4) automatiseer de workflows na het gesprek; 5) geen speciale apparatuur vereist. Krachtig en toch zeer gebruiksvriendelijk. Meer informatie over PhoneBurner

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen. Meer informatie over DialedIn CCaaS

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Een ideale oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail. Vertrouwd door meer dan 40.000 verkopers van toonaangevende bedrijven zoals Google en Prezi.
Een ideale oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail. Deze oplossing stelt de gehele verkooporganisatie in staat om gepersonaliseerde outreach op schaal te plannen en uit te voeren met gerichte campagnes, om topaccounts aan te trekken met slimme accountgebaseerde verkoopfunctionaliteiten en om de productiviteit te verhogen met behulp van bruikbare analyses. Dit platform ondersteunt toonaangevende verkoopteams over de hele wereld, waaronder Google, Prezi, GoodData, HotSchedules en nog veel meer. Meer informatie over Groove

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. Meer informatie over UJET

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
De functie voor automatisch kiezen van JustCall geeft verkopers de overhand doordat ze naadloos meer prospects kunnen bellen, zonder dat ze zich zorgen hoeven te maken over het wegvallen van oproepen.
Vertrouwd door meer dan 6000 klanten wereldwijd. De functie voor automatisch kiezen van JustCall minimaliseert de tijd die nodig is voor handmatig bellen en maakt tijd vrij om je op je bedrijf te concentreren. Upload lijsten met contactpersonen en laat de software voor je bellen. Ontsluit het potentieel van je verkoper dankzij automatisch kiezen. Meld je aan en ontvang 70% korting voor de eerste maand. Meer informatie over JustCall

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Bekroond Brits team: alles-in-één Cloud Contact Center Premium VOIP Dialer Platform
Alles-in-één Cloud Contact Center met alle functies en voordelen van een geavanceerd VOIP Dialer-systeem van een Brits team. Vergroot je omzet. Creëer een compleet meerkanaals contactcentrum dat eenvoudig, snel en flexibel is. Je klantenservice is sneller, naadloos en volledig aangepast aan je eisen. Praat met meer mensen in minder tijd. Laat je winst onmiddellijk groeien. Meer informatie over Primo Dialler

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Voorspellende, power en preview nummerselectie met ingebouwde webtelefoon, CRM en eigen intern ondersteuningsteam.
Verenig je inkomende gesprekken en uitgaande nummers op één platform. Dicht de kloof tussen afdelingen met een gecombineerde benadering van de callcentersoftware van je bedrijf. Vereenvoudig de manier waarop je je callcenter beheert. Van oproeplogboeken en -opnames tot realtime rapportages en live monitoring van agenten, de cloudgebaseerde callcentersoftware van CallTools.com dekt het allemaal. Interne klantenondersteuning en ontwikkelingsteams houden je op de hoogte en de software up-to-date. Meer informatie over CallTools

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van omnichannel cloudgebaseerde contactcentersoftware.
Bright Pattern biedt de meest eenvoudige en krachtige contactcentersoftware voor innovatieve middelgrote en grote bedrijven. Bright Pattern biedt het enige echte omnichannel cloudplatform voor kanalen zoals spraak, tekst, chat, e-mail, video, berichtenplatforms en bots. Het bedrijf is opgericht door een team van veteranen uit de sector die pionierden met de toonaangevende on-premises oplossingen en nu een architectuur voor de toekomst leveren met een geavanceerde cloud-first aanpak. Meer informatie over Bright Pattern

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Stimuleer de verkoop en lever service vanaf overal ter wereld met het cloudgebaseerde platform voor contactcenters en oproep-tracking.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagnes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen. Meer informatie over CallTrackingMetrics

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Customer Care Suite integrated with Asterisk Open Source PBX. Multi channel solution for Inbound, Outbound and Blended Contact Centers.
Omnichannel solution for Inbound, Outbound and Blended Contact Centers based on Asterisk. Engage your customers with the Motion unique technology: multichannel, realtime, powerful and effective. Provide the best Customer Journey Experience using the Voice, Web Chat, E-Mail, SMS and Fax channels. Take advantage of the Contact Management, Predictive Dialer and Cally Square IVR designer. Meer informatie over XCALLY

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Neem efficiënt en eenvoudig contact op met je leads en volg ze op. De krachtige nummerkiesfunctie heeft alles wat je nodig hebt en is betaalbaar en eenvoudig te gebruiken.
Myphoner is een frisse nieuwe kijk op hoe software voor contact via de telefoon en vervolgacties op prospects moet worden uitgevoerd. Met de automatische kiezer kunnen teams meer oproepen doen met behulp van gespecialiseerde strategieën die zijn ontworpen rond de unieke behoeften van je bedrijf. Myphoner is echter meer dan een autodialer. Of je team nu cold-calling, warm-calling, planning of interne verkoop doet: het draait allemaal om follow-up. Neem efficiënt en eenvoudig contact op met je leads en volg ze op. Meer informatie over Myphoner

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Lifesize is audio-, web- en videovergaderingen, chatten en de mogelijkheid om vergaderingen op te nemen en te delen, allemaal vanuit één toepassing.
Video-, web- en audiovergaderingen, chatten en de mogelijkheid om vergaderingen op te nemen en te delen vanuit één toepassing voor bedrijven van elke omvang. De Lifesize-app verbetert alle verschillende manieren waarop je team communiceert, van één-op-één audio- en videogesprekken tot grote bedrijfsvergaderingen op meerdere locaties. Een eenvoudig te gebruiken interface, het delen van schermen en agenda-integratie maken het eenvoudig om verouderde, kostbare diensten met alleen audio te vervangen door meer zinvolle, persoonlijke gesprekken. Meer informatie over Lifesize

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters.
wolkvox is een innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters en biedt zijn service in het SaaS-model. Het platform valt op door zijn omnichannel voorspellende kiesfunctie, spraakanalyse, intelligente routering en een grafische interface (Diagram Studio) om spraakroutering, interactie en chat te ontwikkelen. Het variabele uitgavenmodel is aangepast aan operationele fluctuaties en constante innovatie. Meer informatie over wolkvox

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Avaya IX Contact Center helpt bij het creëren van natuurlijke verbindingen, zowel menselijk als digitaal, via alle communicatiekanalen.
Avaya IX Contact Center helpt bij het creëren van natuurlijke verbindingen, zowel menselijk als digitaal, via alle communicatiekanalen. Bedrijven kunnen processen, mensen en toepassingen stimuleren en afstemmen om betere besluitvorming, samenwerking en het delen van informatie mogelijk te maken. Meer informatie over Avaya UCaaS

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Verhoog de efficiëntie en het aantal oproepen met de automatische kiessoftware. Kavkom AutoDialer verhoogt de productiviteit van medewerkers en optimaliseert de resultaten.
Ben je een callcenter? Wil je de productiviteit van je medewerkers optimaliseren? Automatische kiessoftware of automatische kiessoftware helpt je. Het is echter soms moeilijk om de juiste keuze te maken met alle automatische kiessoftware op de markt. Kavkom, de aanbieder van zakelijke telefoonsystemen, is de oplossing. Meer informatie over Kavkom

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Neem berichten op en stuur ze binnen enkele seconden naar een lijst met telefoonnummers. Gebruikt door scholen, kerken, non-profitorganisaties en vele andere groepen.
Op zoek naar automatisch kiezen zonder installatiekosten of verborgen kosten? DialMyCalls is jouw keuze, kom kijken waarom het wordt gebruikt door duizenden organisaties. Met het Voice Broadcasting-platform kun je eenvoudig binnen enkele minuten een groep nummers bellen. Er worden ook throttling- en push-to-connect-campagnes aangeboden, zodat ontvangers van oproepen gemakkelijk op een toets kunnen drukken om weer te worden verbonden met het telefoonnummer van jouw keuze. Geen hardware vereist, het platform regelt alles voor je. Meer informatie over DialMyCalls

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Multichannel cloud contactcenter-oplossing die is ontworpen om organisaties te helpen hun verkoop-, marketing- en service-initiatieven te stroomlijnen.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunicatie, rapportage en analyse, dynamische scripting, leadbeheer, call routing (IVR, ACD) en integratie met derden (CRM, WFM, Ticketing, PBX), waardoor de klant de mogelijkheid heeft om klantenservice van een hoge kwaliteit aan te bieden en verkoop- en marketinginitiatieven te stimuleren. Meer informatie over 3CLogic

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Een uitgebreide beloplossing om uitgaande activiteiten te vereenvoudigen en uitgaande campagnes uit te voeren.
Je hebt alles wat je nodig hebt om je uitgaande activiteiten beter te beheren met de voorspellende nummerkiesfunctie, snelkiesfunctie, IVR-nummerkiesfunctie en progressieve nummerkiesfunctie van Call Center Studio. Geef je medewerkers de kans om zich te concentreren op processen met toegevoegde waarde en de klantervaring te verbeteren door hen te bevrijden van handmatige, repetitieve taken. Meer informatie over Call Center Studio

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Cloudgebaseerde oplossing voor unified communication die je helpt overal verbinding te maken, naadloos te integreren en direct samen te werken.
De cloudgebaseerde oplossing voor unified communications van Evolve iP biedt bekroonde samenwerking (video, chat, conferencing en meer) en kristalheldere spraakdiensten die integreren met de toepassingen die je vandaag al gebruikt; dit zal de implementatie en gebruikersacceptatie drastisch versoepelen. En wat nog meer: als strategische partner ontwerpt en past dit platform de oplossingen aan op de unieke behoeften van jouw bedrijf, in plaats van je te dwingen tot één uniform product dat bij niemand past. Meer informatie over IP Phone System

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Omnichannel contactcenteroplossing/alles-in-één - kiesfuncties - IVR - sms - webchat - sociale netwerken - berichten en meer.
Verbeter de prestaties met 300% met de toonaangevende kiesfuncties van uContact. Met de voorvertonings-, progressieve, krachtige, voorspellende en spraakuitzendingskiesfuncties kun je de wachttijd verkorten en de gemiddelde spreektijd per medewerker en de bereikbaarheid verhogen. Meer informatie over uContact

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Bel je leads en sluit meer deals. Bewaak het proces van je leads tijdens het verkoopproces. Gratis proefaccount van 30 dagen.
Call Logic helpt verkoopteams om meer deals te sluiten door hun campagnes voor telefonisch bellen te stroomlijnen. Met Call Logic kunnen kleine bedrijven het aantal uitgaande oproepen meer dan driemaal vermenigvuldigen. Dit zorgt ervoor dat hun verkooppersoneel efficiënt werkt door middel van hun opvolgingsroutine met klanten en vroegere klanten. Vraag vandaag nog een gratis demo of test aan en ervaar hoe Call Logic je kan helpen je verkoopproces te stroomlijnen en tegelijkertijd de productiviteit en de prestaties van je medewerkers te verhogen. Meer informatie over Call Logic

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
LiveVox is een contactcenterplatform van de volgende generatie dat omnichannel-communicatie, CRM, praktische AI en WFO in één oplossing integreert.
De uitgaande beloplossing van Four Cloud van LiveVox bestaat uit vier afzonderlijke beloplossingen, waaronder Manual, Preview-All, HCI® (Human Call Initiator®) en Automated. Elk belsysteem is beschikbaar voor selectie op basis van zakelijke behoeften. Het HCI®-systeem van LiveVox heeft een consistente reputatie van tal van positieve TCPA-rechterlijke uitspraken (10-0), en helpt bedrijven om enkele van de hoogste niveaus van operationele efficiëntie te handhaven. Meer informatie over LiveVox

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Zet je uitgaande telefoongesprekken in overdrive, upload contacten en binnen enkele minuten verbindt CallFire je verkoopmedewerkers met live leads.
Zet je uitgaande telefoongesprekken in overdrive met het Cloud Call Center van CallFire. Upload simpelweg je contacten en binnen enkele minuten verbindt de Power Dialer van CallFire je verkoopmedewerkers met live leads. CallFire kan tot 4 telefoonlijnen per medewerker bellen en laat berichten achter op antwoordapparaten. CallFire bespaart tijd door bezetsignalen, slechte telefoonnummers en antwoordapparaten te verwijderen. Medewerkers richten zich op het spreken met live klanten, wat leidt tot een toename van 20-30% in efficiëntie ten opzichte van handmatig bellen. Meer informatie over CallFire

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Cloudgebaseerd contactcenterplatform ideaal voor inkomende, uitgaande en gemengde campagnes met meerdere kanalen. Gesprekken en verbindingen van de hoogste kwaliteit.
Cloudgebaseerd contactcenterplatform om campagnes en live contacten te beheren. Ideaal voor inkomende en uitgaande multi-channel campagnes met meer dan 10 agenten. Automatisch bellen, tracklijsten en volume, verdelen en monitoren van oproepen. Overal toegankelijk. Gemakkelijk op te zetten, aanpasbaar en 24/7 ondersteund door de klantenservice. Analytics en rapporten zijn standaard beschikbaar. Krachtige CRM-integratie en API-oplossingen, voicemail drop, spraakuitzendingen en sms met weinig code, gratis en lokale nummers in het hele land. Altijd hoogwaardige verbindingen en resultaten met Ytel. Meer informatie over Ytel

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Licentievrij, bekroond contactcenter- en blockchain-softwarebedrijf. Registreer nu gratis.
Het beschikt over alle functies die nodig zijn om een contactcenter voor ondernemingen te runnen, of een thuiswerkbedrijf met vijf medewerkers. De blockchain-gebaseerde oplossing (octrooi aangevraagd) omvat personeel op aanvraag, inkomend, uitgaand, live chat, kwaliteitsborging, scripting op basis van slepen en neerzetten, geavanceerde rapportage en meer. Standaard biedt het ook open API's en een elastische infrastructuur die snel kan worden geschaald om aan de meest veeleisende programmavereisten te voldoen. Alle functies die nodig zijn om je contactcenter te runnen, tegen een betaalbare prijs. Meer informatie over Qubicles

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Virtual Call Center is een uitgebreid contactcenter in de cloud dat een flexibele, betaalbare en efficiënte manier biedt om met klanten in contact te komen.
Virtual Call Center is een uitgebreid, self-service contactcenter in de cloud dat een flexibele, betaalbare en efficiënte manier biedt om met klanten in contact te komen door middel van krachtige inkomende en uitgaande oproepfuncties. Zorg dat je agenten binnen enkele minuten kunnen configureren en bellen. Verhoog je productiviteit door handmatig kiezen te vervangen door een voorspellende en progressieve uitgaande belfunctie. Maximaliseer de productiviteit van je agenten met de intelligente inkomende oproeproutering van VCC. Klanten kunnen elke keer met de juiste agent worden verbonden. Meer informatie over 8x8 Contact Center

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
SpitFire Enterprise software voor callcenters: gemakkelijk te installeren, te bedienen en te upgraden. Medewerkers kunnen overal ter wereld inloggen op elk apparaat.
Wat maakt SpitFire anders dan andere voorspellende kiesfuncties? SpitFire Enterprise is contactcentersoftware met: cloudgebaseerde, lokale of hybride callcenteroplossingen. 5 kiesmodi: voorspellend, vast tarief, snelle verbinding, voorbeeldopties en handmatig kiezen. Integreer je CRM of PBX of gebruik de SpitFire API om je callcenter volledig op maat te maken. OPC Marketing bevindt zich allemaal onder één dak in Addison, Texas, van waaruit het product wordt ontwikkeld, geleverd en ondersteund. Meer informatie over SpitFire

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Gemaakt voor uitgaande callcenters. Het platform helpt callcenters om KPI's te stimuleren, betere beslissingen te nemen op basis van inzichten en contacten verstandiger te beheren.
Adversus is een webgebaseerde oplossing voor automatisch kiezen voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren de efficiëntie van je callcenter door contacten en gespreksstromen te automatiseren en ervoor te zorgen dat alleen gesprekken met een hoge kans naar jou worden doorgezet. Met de Journey-module kun je alles wat jij je kunt voorstellen automatiseren en integreren. Hou gebeurtenissen in de gaten en reageer dienovereenkomstig. Meer informatie over Adversus

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Voorspellende kiezer en automatische distributie van inkomende oproepen, IVR, QA, 20 lijnen/medewerker, ingebouwde softphone, TCPA-conform, 99,999% uptime, API, WebHooks, geen opstartkosten
Heb je genoeg van de frustraties van slechte verbindingen, downtime, vertraging en vinger wijzen wanneer je een probleem meldt? Dit systeem is ideaal voor telemarketing naar de VS met 5 of meer medewerkers en voegt voortdurend nieuwe functies toe, waardoor het eenvoudiger te gebruiken is, wat tijd en geld bespaart. De ondersteuning is uitstekend en gratis. Neem vandaag nog contact op en ga een gesprek aan over de voordelen, zodat je de juiste beslissing kunt nemen en met vertrouwen kunt kopen. Meer informatie over CallShaper

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
De online oplossing voor het volledige beheer van inkomende en uitgaande gesprekken.
EasyCall Cloud, de online software voor callcenters, biedt maximale schaalbaarheid en flexibiliteit voor het beheer van online callcenters. Duidelijke prijzen en beheer van taken, spraakherhaling, geografische nummers en inkomende kanalen maken het proces eenvoudig en onmiddellijk. EasyCall Cloud garandeert kant-en-klare VoIP-lijnen en voordelige tarieven voor nationale en internationale gesprekken, zowel via vaste als mobiele telefoons. Meer informatie over EasyCall Cloud

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
telefoonlijnen $ 10 | beveiliging $ 20 | internet $ 70 | merkeigen openbare wifi.
Dialing Innovations biedt een volledig pakket voor kleine tot grote ondernemingen. Momenteel ondersteunt het platform 4000 locaties. Het doel van Dialing Innovations is om de technologiebehoeften van een locatie met 50% te verminderen. Door telefoon, beveiliging, internet en brand te bundelen, besparen de gemiddelde winkels duizenden per jaar aan servicekosten. De dagen van ingewikkelde verklaringen zijn voorbij, profiteer van één leverancier, één factuur voor één suporttelefoontje. Meer informatie over Dialing Innovations Call Center Application Suite

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren