67 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Het Genesys PureCloud-platform is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. Meer informatie over Genesys Cloud PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys Cloud
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcenter software voor grote verkoopvolumes en klantenservice. Verhoog je uitgaande verkoop met de slimme en efficiënte calling-modi. Calling-modi omvatten; Preview, Progressive, Power, Predictive, Account, Click-to-call. De efficiënte en eenvoudig te gebruiken UI stellen je agenten in staat zich te richten op wat het belangrijkst is - de verkoop. Meer informatie over LeadDesk Verhoog de uitgaande verkoop met LeadDesk. Smart calling-modi omvatten: Preview, Progressive, Power, Predictive, Account, Click-to-call. Meer informatie over LeadDesk
Adversus is een webgebaseerde dialer en praktische CRM-oplossing voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren je callcenter efficiënt door contacten en gespreksstromen te automatiseren, en ervoor te zorgen dat alleen gesprekken met een hoge kans naar jou worden doorgezet. Met de Journey-module kun je alles wat jij je kunt voorstellen automatiseren en integreren. Hou gebeurtenissen in de gaten en reageer dienovereenkomstig. Meer informatie over Adversus Dialer Gemaakt voor uitgaande callcenters. Het platform helpt callcenters om KPI's te stimuleren, betere beslissingen te nemen op basis van inzichten en contacten verstandiger te beheren. Meer informatie over Adversus Dialer
Een SMS en Voice Broadcasting autokiezeroplossing voor flexibele uitgaande IVR en Press-1 om leadgenerering over te dragen. Newfies-Dialer wordt gebruikt voor marketing, marktonderzoek, opiniepeilingen en stemmen. Het omvat gespreksfacturering voor telefoonmaatschappijen die Voice Broadcasting als service willen aanbieden aan hun klanten. Meer informatie over Newfies-Dialer Een SMS en Voice Broadcasting autokiezeroplossing voor flexibele uitgaande IVR en Press-1 om leadgenerering over te dragen. Meer informatie over Newfies-Dialer
Eindelijk software die is gewijd aan cold calling. Het doel is om een superieure workflow te bieden voor verkoopagenten en hun teams, terwijl alles eenvoudig blijft. Voor de rest wordt er verbinding gemaakt met meer dan 1000 andere softwaretoepassingen, waaronder de meeste grote CRM-systemen. Meer informatie over Myphoner Deze speciale software voor cold calling zal je zeker bevallen vanwege zijn eenvoud. Meer informatie over Myphoner
(0 reviews)
Bezoek website
Advanced hosted call center solution. Voiso is dedicated to make your call and contact center the best it can be. Agents enjoy intuitive dashboards. Supervisors enjoy performance insight through 50+ metrics It takes only 2 minutes to deploy. Keep your phone numbers. Import all of your agents with one click. Nothing to buy, no upfront costs. Meer informatie over Voiso All-in-one call center solution designed to get the best out of every customer interaction Meer informatie over Voiso
Agile CRM Auto-kiezersoftware helpt bij het automatiseren, stroomlijnen en beheren van je telefonische bereik. Breng klantinteractie naar een hoger niveau met de toonaangevende kiezerfunctie van Agile CRM. Selecteer meerdere contacten en bel ze een voor een, automatisch of handmatig. Meer informatie over Agile CRM Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
Verdrievoudig je live telefoonverbindingen met de Auto Dialer van Five9, die beter presteert dan andere automatische kiesfuncties op de markt. Intelligente algoritmen zorgen ervoor dat de volgende beller beschikbaar is wanneer de volgende medewerker klaar is. Automatiseer het kiesproces, sla niet beantwoorde oproepen en bezette lijnen over en praat meer met live leads, met eenvoudig instelbare kiesstanden. Beheer je lijsten en campagnes, volg oproepen op, rapporteer in realtime, coach medewerkers en volg TCPA. Ontdek waarom Five9 marktleider is. Five9 Cloud Contact Center - voorspellende, krachtige, progressieve en preview-dialers, inkomende oproepen, chat, gespreksopname en CRM-integraties.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten. Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem met krachtige capaciteiten voor automatisch kiezen. De PowerDialer van Aircall stelt verkoopteams in staat om snel een lijst met nummers samen te stellen en ze allemaal met één klik te doorlopen. Door naadloos te integreren met de meest populaire CRM-tools, helpt het verkoopteams om efficiënter te werken. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 3000 bedrijven over de hele wereld. Ga vandaag nog aan de slag met een risicovrije proefversie. Aircall is de meest intuïtieve cloudgebaseerde auto-dialer. Ervaar eenvoudige telefooninstallatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen. Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
Gegarandeerd meer live-gesprekken binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult vergroten, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) geen lastige pauzes nadat een contactpersoon opneemt; 3) laat met één klik voicemails/e-mails achter; 4) automatiseer de workflows na het gesprek; 5) geen speciale apparatuur vereist. Krachtig en toch zeer gebruiksvriendelijk. Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie. Bereik tot 80 contactpersonen per uur zonder een lastige pauze. Geen installatiekosten. Gratis proefversie (zonder creditcard).
Professional auto dialer with 3 dialing modes (Preview, Power, Predictive), built-in CRM, comprehensive reporting, website lead capture, etc. Our software ensures up to 20 concurrent calls per agent, which is a perfect environment for maximum productivity. Analyze call campaigns, oversee the performance of your team, and improve business processes with us! Boost contact rates with no additional efforts with Voiptime! Voiptime Contact Center is the telemarketing software with Predictive dialer, IVR, call scripts, comprehensive reporting, etc.
Neem geen genoegen met minder dan geavanceerd. Op dit moment zou meer gespreksvolume door voorspellende nummerselectie standaard moeten zijn. Jouw tijd verdient ook respect. De voorspellende nummerselectie van CallTools.com is gemaakt door bedrijfseigenaren voor bedrijfseigenaren. De hoogwaardige interne klantenservice beantwoordt je telefoontjes en helpt je bij het oplossen van problemen. De tijd van jouw bedrijf is toch ook van belang? Uitgebreide cloudgebaseerde oplossing voor voorspellende nummerselectie, geschikt voor het MKB tot grote ondernemingen met in-house klantenondersteuning- en ontwikkelingsteams.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing. JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
Connect First's telecommunicatiesoftware is ontwikkeld om een revolutionaire benadering van contactcentertechnologie te bieden. De cloudgebaseerde oplossing is een kosteneffectief, betrouwbaar antwoord op de behoeften van contactcentra van bedrijven van elke omvang. Het bedrijf is in 2004 opgericht en gevestigd in Boulder, Colorado. Het is een particulier SaaS-bedrijf met meer dan 500 klanten wereldwijd en een klantenbinding van 97%. Met een uptime van 99,999% en een gebruiksvriendelijke oplossing die volledig kan worden aangepast. Connect First is een bekroonde cloudgebaseerde callcenterprovider die streeft naar 100% klanttevredenheid.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Looking for an Auto Dialer with no setup or hidden fees? DialMyCalls is your choice, come see why we're used by thousands of organizations. Our Voice Broadcasting platform lets you easily call a group of numbers in minutes. We also call throttling and push to connect campaigns to allow call recipients to easily press a key to be connected back to the phone number of your choice. No hardware required, our platform handles everything for you. Record and send messages to a list of phone numbers within seconds. Used by schools, churches, and non-profits and many other groups.
Upload easily and dial fast across multiple campaigns. Ozonetel's 4 mode dialer integrates with your CRM and accepts multiple data formats. Agents get connected to live leads or simply click to leave voice/text messages. You can monitor campaigns live, and schedule retries for higher pickup rates. 1500+ companies worldwide use Ozonetel's Auto Dialers as part of a complete contact center suite. Setup in a few hours and access extensive features at 40% lower TCO. Upload easily and dial fast across multiple campaigns. Ozonetel's 4 mode dialer integrates with CRM and accepts multiple data format
By combining powerful call tracking and contact center tools, CallTrackingMetrics helps agencies and businesses deliver a more personalized customer experience. Discover which marketing campaigns are generating leads and conversions, and manage all of your conversation channels, calls, chats, forms, and texts in one platform. More than 100,000 users trust CallTrackingMetrics' omnichannel platform to unify communications for their marketing, sales, and service teams. Drive sales and deliver service from anywhere in the world with our cloud-based contact center and call tracking platform.
Be able to improve performance by a 300% with uContact's market leading dialers. Including Preview, Progressive, Power, Predictive & Voice BroadCast, you will be able to reduce waiting time, increase average talked time per agent and contactability. Beautiful Contact Center Solution / Multichannel / All in One - Dialers - IVR - SMS - Web Chat - Social Networks - Messaging and more!!
Cloud contact center platform to manage campaigns and live contacts. Ideal for inbound & outbound multi-channel campaigns with 10+ agents. Autodial, track lists and volume, distribute and monitor calls. Accessible anywhere. Easy set up, customizable & supported by customer service 24/7. Analytics and reports come standard. Powerful CRM integration and API solutions, RVM, VB and SMS including short code, toll-free and local numbers nationwide. Always quality connections & outcomes with Ytel. Cloud contact center platform ideal for inbound, outbound and blended multi-channel campaigns. Highest quality calls and connections.
We possess all the features needed to run an enterprise contact center or a 5-agent work at home business. Our patent pending blockchain-based solution includes ondemand staffing, inbound, outbound, live chat, quality assurance, drag-n-drop scripting, advanced reporting, and more. Open APIs and an elastic infrastructure that can quickly scale to meet the most demanding program requirements also comes standard. All the features needed to run your contact center, at an affordable price. Licensing-free, award-winning contact center and blockchain software company. Register NOW for free!
Sales Sling's cloud based auto dialer offers the latest in VOIP dialing technology at an affordable price, no matter your company's size! Choose between auto/power dialing, predictive dialing, and click-to-dial. All of these internet based phone applications come equipped with features like local presence dialing, call time restrictions, on-screen caller details, in depth reporting, powerful call monitoring, and access to a fully customizable call center and lead management system. Increase call volume and decrease downtime with Sales Sling's affordable and powerful auto dialer.
World's 1st Google Powered Cloud Call Center: For companies running a call center operation that are frustrated with the high cost, complexity, and difficulty of the conventional systems, CCS is the web-based, pay-as-you-go solution running on Google, which is low cost, fast, easy, scalable and can be set up anywhere in the world within minutes. World's 1st Google Powered Cloud Call Center
$125 per user per month unlimited outbound minutes. Enterprise class call center suite hosted predictive outbound, inbound and blended auto dialer. Designed to only deliver live calls to your agents. Answer machines, disconnected number, operator intercepts are handled by the dialer without impacting an agent's productivity. $125 per user per month unlimited outbound minutes. Enterprise class call center suite hosted predictive outbound, inbound and blended
What makes SpitFire different than other predictive dialers? SpitFire Enterprise is the only contact center software offering: Cloud, Premise or Hybrid call center solutions. 5 dialing modes: Predictive, Fixed Rate, Quick Connect, Preview & Manual Dialing options! Integrate your CRM or PBX or use the SpitFire API to fully customize your call center. OPC Marketing is all under one roof in Addison, Texas where we develop, we deliver and we support! SpitFire Enterprise Call Center Software: Easy to Install, Operate & Upgrade. Agents can login for anywhere in the world on any device.
Put your outbound dialing into overdrive with CallFire's Cloud Call Center. Simply upload your contacts, and in minutes, CallFire's Power Dialer will connect your sales agents to live leads. CallFire can call up to 4 phone lines per agent and will leave answering machine messages. CallFire saves time by weeding out busy signals, bad phone numbers, and handling answering machines. Agents focus on speaking with live customers, leading to 20-30% increases in efficiency over manual dialing. Put your outbound dialing into overdrive with - upload contacts and in minutes, CallFire will connect your sales agents to live leads!
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage by enabling them to call a new lead in one second, nurture and engage prospects throughout the entire sales process, and automate 95% of their daily workflows. Our products include: Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, Marketing Automation, and Mobile CRM.
One Call Now is Americas largest message notification provider. Thousands of schools, businesses, churches, and organizations across the country rely on One Call Now to improve and simplify their groups communications sending voice, text and email messages to thousands of members simultaneously. Founded in 2002, One Call Now has been listed on Inc. Magazines list of fastest growing privately held companies in America since 2008. When messages matter, we deliver. Cloud-based emergency notification solution that provides audio dialer functionality through contacts import, audio library and more.
Dramatically increase contact and lead conversion rates with Convoso's omnichannel contact center software. Our predictive dialer with superior recycle logic combined with lead management automation empowers outbound contact centers to move more leads through the funnel faster. Our cloud-based solution lets you actively manage productivity of remote agents. Plus, you'll benefit from a dedicated Convoso team member to help you master our system and fast track your results. 10 agent minimum. Dramatically increase contact and lead conversion rates with Convoso's omnichannel contact center software.
Call Logic helps sales teams close more deals by streamlining their phone calling campaigns. With Call Logic, small businesses can multiply the number of outbound calls by over 3 times. This will ensure that their sales staff is working efficiently through their follow-up routine with clients and past cilents. Request a free demo or trial today and see how Call Logic can help you streamline your sales process while increasing productivity and employee performance! Call your leads and close more deals. Monitor the process of your leads through the sales process. Free 30-day trial account!
Are you tired of being disappointed with poor connections, downtime, lag, and finger pointing when you escalate an issue? Ideal for telemarketing to the USA with 5 or more agents, we outshine the competition by continually adding new features; making the system simpler to use which saves time and money. Our support is outstanding and free. Contact us today and let's talk about the benefits so you can make the right decision and buy with confidence. Dialer + ACD Inbound, IVR, QA, 20 Lines/agent, Built in soft-phone, TCPA Compliant, 99.999% uptime, API, WebHooks, No Set-up fees
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters op ondernemingsniveau (meer dan 25 medewerkers), waarmee meer dan 12 miljard interacties per jaar worden beheerd via een omgeving met meerdere kanalen. Met meer dan 15 jaar pure cloudexpertise geeft dit systeem leiders van contactcenters de mogelijkheid om effectieve betrokkenheidsstrategieën in te zetten op alle klantenkanalen. Dankzij de toonaangevende functionaliteiten voor risicobeperking en beveiliging kunnen klanten zich snel aanpassen aan een veranderende zakelijke omgeving. LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters die gebruikmaken van een omgeving met meerdere kanalen.
Noble Systems Corporation is a global leader in the customer communications industry, providing innovative solutions for Contact Center, Workforce Management, and Analytics technologies since 1989. Noble offers inbound, outbound and blended omnichannel communications, strategy planning, resource management, and compliance tools for companies of all sizes. Tens of thousands of agents worldwide use Nobles premise, cloud, and hybrid platforms to manage millions of customer contacts each day. Noble's omnichannel contact center offers include inbound, outbound, IVR, QA, compliance, advanced analytics, and workforce engagement.
Manage inbound, outbound, blended or multi-channel communications using 3CLogics Cloud Contact Center Solutions. Optimize internal and external communication, as well as customer engagements, with features including: intelligent IVR and multi-channel ACD, predictive dialer, call-recording, dynamic scripting, text-to-speech and extensive reporting and analytics. 3CLogic includes Computer Telephony Integration (CTI) and deep integration with ServiceNow, Salesforce and Microsoft Dynamics. Manage inbound, outbound, blended or multi-channel communications using 3CLogics Cloud Contact Center Solutions.
Calley is a Cloud-based Automatic Outbound Sales Dialer is making it easy for the Inside Sales Team of different industries. Calley is being used by businesses across the globe for Appointment Scheduling & Generating Leads thru cold calling. A mobile app on your phone gives you freedom from any Geographical Limitation. You can now call Prospects from your office, when in the garage or even on your way to picking up your kids from school. Calley - Automatic call dialer helps you call in bulk without dialing the number. A mobile app for Android and iOS mobile phones.
ConnectLeader Click Dialer solves these issues with easy-to-use dialing software. Click Dialer is a phone system-agnostic sales dialer embedded within Salesforce.com, allowing sales agents to place calls without having to manually dial. Our one-click dialer leverages Salesforce.com to improve productivity by allowing the sales agent to view all the relevant sales lead generation information, while simultaneously dialing through call lists. Click Dialer is a Click-to-Call Sales Dialing Software for Salesforce. Increase Productivity up to 30%
A phone messaging solution for reaching thousands of people with personalized messages and response options you choose. A phone messaging solution for reaching thousands of people with personalized messages and response options you choose.
Een softwareoplossing met geavanceerde functies voor automatisch kiezen, software voor spraakuitzending en callcenter met voorspellende nummers, snelkiesfuncties, faxcampagnes, sms-berichten, toets-1-campagne, enquêtecampagne, afspraakherinneringen, inkomende marketing, inkomende enquête en peilingen, geavanceerde rapportage en monitoring, facturering, routering, beoordelingen, AMD, DNC en aangepaste campagnes met IVR-ontwerper en vele andere functies. Uniforme automatische kiesfunctie en geavanceerde geautomatiseerde callcentersoftware die inkomende/uitgaande spraak-, fax-, sms- en e-mailtechnologie ondersteunt.
HoduCC is a comprehensive and consolidated contact center software which promises to offer contact center software solutions that are best suited to all the call centers. As a VoIP call center software provider, HoduSoft ensures that its FreeSWITCH based call center product offers intelligent, quick and secure contact center solutions. HoduCC has been therefore designed to ensure that user loyalty is built and customer expectations are exceeded. Call Center Software with call monitoring, reporting, agent mapping, and more.
Software voor uitgaande gesprekscampagnes, voor plaatselijke teams en teams op afstand. Geeft efficiëntie en plezier aan uitgaande gesprekken, wat de zakelijke groei stimuleert en het behoud van medewerkers verbetert. Klanten gebruiken CallSquad voor doeleinden zoals verkoopontwikkeling, leadkwalificatie, toestemming voor opt-in marketing, werving en evenementuitnodigingen. Software voor uitgaande gesprekscampagnes voor teams - Snel te implementeren en eenvoudig te schalen.
Dialpad Sell is an effective sales dialer for sales organizations of any size. Dialpad Sell offers multiple real-time and post-call sales coaching features that drive efficiency. With features like Real-Time Recommendations, answers to common prospect questions pop up when specific keywords are mentioned during an active call. Direct integrations with other essential tools like Salesforce, G Suite and more means accurate activity logging, whether your reps are at their desks or out in the field. Dialpad Sell is an effective sales dialer that speeds up ramp time and makes reps more productive using Voice Intelligence technology.
Castel Maestro empowers contact centers with the ability to align operations with the requirements of TCPA and state and local calling restrictions. Our manual dialing approach allows your contact center agents to dial and service customers in a manner that increases productivity. Castel Maestro provides TCPA risk mitigation, a robust compliance engine, enhanced productivity, detailed reporting, campaign strategy features, and time zone validation, among other valuable capabilities. Castel Maestro is a full-featured blended contact center solution with an automated dialer, delivering performance and compliance.
For proactive service, sales, collections, and market research call center operations that want to maximize their output, improve customer experience and agent engagement, Engage Voice provides the most comprehensive capabilities that make the platform the most flexible, expandable, and productive outbound and blended communication platform available in the market today. Engage Voice is a reliable, flexible, and intuitive outbound and blended cloud platform.
VoiceShot is the industry's most trusted provider for outbound calling and voice broadcasting. With 1000s of customers and now in our 20th year in business, we use only the highest quality dedicated PRI lines - NO VOIP - for crystal clear outbound voice quality and delivery every time. VoiceShot also offers virtual phone systems, emergency notifications, text messaging, and appointment reminders. Starting at $12/mo. Free Trial Available. The No.1 Outbound Calling & Voice Broadcasting Provider. 1000s of Customers & 20 years Serving Customers. Free Trial Available.
InterCloud9's web based Call distribution platform will put your call center in over drive. With our industry leading dialing ratio, blended inbound and outbound call routing and integrated CRM our web based predictive dialer and call center solution will do just that. We boast the highest connection rates in the industry try our Free Trial today and see what you've been missing. Call distribution platform for outbound and inbound calls with in-built CRM and agent monitoring for remote multi-agent call centers.
Hosted VoIP Business Phone Services and More KAVKOM business cloud hosted solutions help enterprises serve their customers better and increase sales with mobile and flexible solutions that allow do business faster, anywhere, anytime. From hosted VoIP business phone services and cloud-based call center software to unified communications, our services are easy to use, advanced, reliable and tailor-made. Collaborating with your customers and your teams becomes easier! Auto dialer, Voice Broadcasting, Cloud PBX, CRM, DIDs, Videoconference. Collaborating with your customers and teams becomes easier!
DialSource creates and provides software for businesses to make, receive, and manage their customer-facing communications. Designed to automate recurring sales and service tasks, eliminate manual activity logging, and streamline call management in Salesforce and Microsoft Dynamics CRM while improving the capabilities of inbound and outbound communications over the phone. DialSource optimizes the time and energy you spend on calls with prospects & customers because that is where the real work gets done.
Mobile dialer tool that increases work productivity by automatically dialing telephone numbers and reporting. Mobile dialer tool that increases work productivity by automatically dialing telephone numbers and reporting.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Make thousands of calls every day and prescreen potential clients for you automatically. Make thousands of calls every day and prescreen potential clients for you automatically.
(0 reviews)
Bekijk profiel
SPLICE inspires better customer connections and helps you close the communications loop with customers. Our Data-Driven Dialogs enable you to send automated messages triggered from your core systems/CRM to customers via their channels of choice, including phone, SMS/MMS messaging, and email. Our Customer-Driven Dialogs enable you to respond to communications initiated by your customers in real-time, through text message, web chat, Facebook Messenger, WhatsApp, and home assistant devices. Actively engage with your existing customers with personalized messaging software to achieve your business results!
(0 reviews)
Bekijk profiel
MaxContact has been built from the ground up with the latest technologies to be truly hosted. Deliver your contact centre anywhere in the world and partner with a hosted specialist. Whether you require Multi-site operations, home workers or simply the comfort of resilience, we are experts in the field. MaxContact has been built from the ground up with the latest technologies to be truly hosted.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Automated calling application that uses excel worksheets as input in order to easily call and engage customers. Automated calling application that uses excel worksheets as input in order to easily call and engage customers.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Give your agents crystal clear call quality and simple to use interface to enhance their calling experience. Use custom messaging to create your messages to reach consumers your way and smart call lists to configure your imports one time and save the list for future imports. With live monitoring, see all calls as they happen for unparalleled transparency. Designed by collection agency owners for collection agencies. See why collection agencies trust Arbeit for their auto phone dialer software. With unparalleled quality, top carriers, and customization many agencies are switching to Arbeit Dialer.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Software that increases the productivity of your call center through automatic dialing abilities. Software that increases the productivity of your call center through automatic dialing abilities.
(0 reviews)
Bekijk profiel
FusionCX allows comprehensive End to End Experience (From Front Office to Back Office) and not just Contact Center KPIs management. Fusion CX's USP of omnichannel contact center and a Customer Service CRM in a single platform eliminates gaps in the customer engagement market, delivering a full-fledged seamless customer experience solution for businesses across all dimensions. FusionCX is the first one in the Contact Center industry to bring Helpdesk and Omni Channel Contact Center capabilities in one solution
(0 reviews)
Bekijk profiel
Omnichannel contact center solution with a predictive dialer, speech analytics, and more.. Omnichannel contact center solution with a predictive dialer, speech analytics, and more..
CallCenterHostings' (CCH) auto dialer ensures to produce a large number of leads. It uses customer data in the best way possible and excludes DND number, fax line, and other non-productive numbers. It ensures the enhancement of the overall productivity of the call centers. Auto dialers help to generate real-time reports with useful customer insights. It ensures the outbound calls automatically adjusts the time zone for all the campaigns according to the customer's demographics. CCHs' auto dialer provides features such as call transfer option, CRM integration, real-time reporting, call barging, and more.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Helps businesses deliver better contact centre experience on any channel and increase efficiency for agents. Helps businesses deliver better contact centre experience on any channel and increase efficiency for agents.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Telesero is a global leader of cloud-based call center software for Sales, Marketing & Support. The award-winning Telesero platform includes; >Telephony & Omni-Channel Communication tools.< >Telesero Workspace - Easy-to-use Agent Portal< >CRM & Customer Data Management tools.< >Employee Management Portal< >DNC & TCPA Tools< We are not just a software solution, but a key resource for your business. Helping our customers connect with their customers. And making those connections count. AutoDialer, PBX & Phone System, CRM, DNC & TCPA Filter, Leads & Data Resources and more....
(0 reviews)
Bekijk profiel
Voice optimization platform that allows to split test outbound scripts in a few seconds increasing your contact rate. Voice optimization platform that allows to split test outbound scripts in a few seconds increasing your contact rate.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Voice broadcasting application that allows you to send voice messages to client's phones. Voice broadcasting application that allows you to send voice messages to client's phones.
(0 reviews)
Bekijk profiel
GoDial is an easy to use auto call dialer app for ios and android. With an inbuilt CRM, voice note recorder and payment tracker, GoDial is ideal for all mobile sales call and customer tracking needs. Import Excel and start auto dialing. Set voice notes, callback reminders, track lead stage and much more. The enterprise version allows managers to build teams and track calling agents' progress to get a big picture from a central dashboard. Turns your phone into a call center. Import Excel, start automatic call dialing, schedule callbacks, set voice notes, CRM and more.
Bekijk profiel
All in one solution for inside sales and telecallers. All in one solution for inside sales and telecallers.