Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor afspraakherinnering

Software voor afspraakherinnering helpt het aantal gemiste afspraken te verminderen door klantmeldingen te automatiseren voor op afspraak gebaseerde bedrijven.

België Lokale producten weergeven

80 resultaten

Online boekingssysteem met herinneringen voor alle servicebedrijven! Laat klanten zelf online afspraken maken, 24/7 – Inclusief gratis versie. Meer informatie over SimplyBook.me
Geniet van je werk en geef je klanten alle aandacht die ze verdienen! Met SimplyBook.me zien je klanten je actuele beschikbaarheid en kunnen ze afspraken altijd en overal reserveren of annuleren. Ze kunnen vooraf betalen via een reeks betalingsverwerkers en worden van tevoren herinnerd aan de afspraak, zodat het minder vaak voorkomt dat mensen niet komen opdagen. Accepteer reserveringen 24/7, verzend promoties, beheer lidmaatschappen en lessen, verkoop producten, toon beoordelingen en afbeeldingen op je prachtige boekingssite en laat je bedrijf opbloeien als nooit tevoren. Meer informatie over SimplyBook.me

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Automatiseer de boekingen, annuleringen, herinneringen en betalingen van je klanten met behulp van deze zeer gebruiksvriendelijke online planningssoftware. Meer informatie over Acuity Scheduling
Maak kennis met je nieuwe persoonlijke planningsassistent die 24/7 achter de schermen werkt om je agenda te vullen en je overbodig werk uit handen te nemen. Vanaf het moment dat klanten een boeking maken, staat Acuity klaar om automatisch merkeigen en aangepaste boekingsbevestigingen te verzenden naar jou en je klanten, sms-herinneringen te sturen, klanten zelfstandig hun afspraken te laten verzetten en betalingen te verwerken of donaties te accepteren. Met Acuity verlopen je dagelijkse activiteiten soepeler, zelfs als het drukker wordt. Je hoeft alleen maar op het juiste moment aanwezig te zijn. Meer informatie over Acuity Scheduling

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Gebruik de software en apps van Vagaro Salon om reserveringen aan te nemen, betalingen te verwerken, herinneringen te verzenden en je bedrijf te promoten. Startprijs: $ 25 per maand.
Verhoog je productiviteit en maak tijd vrij met Vagaro. Plan afspraken vanaf een desktop of gebruik de Vagaro Pro-app om klanten onderweg te beheren. Neem reserveringen aan op de beauty-marktplaats, je boekingspagina, Facebook, Yelp, Instagram of op je eigen website via de boekingswidget van Vagaro. Stuur geautomatiseerde herinneringen en e-mails. Beheer pakketten. Verwerk veilig betalingen. Vagaro Pro is de meest gedownloade/beoordeelde app voor Apple en Android. Prijzen vanaf $ 25 per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 1 maand. Meer informatie over Vagaro

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Stap vandaag nog over op SimplePractice en sluit je aan bij meer dan 40.000 klanten met bloeiende gezondheids- en wellnessbedrijven.
Laat je bedrijf groeien, focus op je klanten en laat SimplePractice de rest afhandelen. Binnen slechts enkele minuten kun je volledig papierloze intakes verzenden, veilig communiceren met klanten, automatisch worden betaald, gratis afspraakherinneringen verzenden en je bedrijf zelfs onderweg runnen met deze best beoordeelde mobiele app. Gebruik het klantenportaal om buiten sessies contact te onderhouden, verzekeringen naadloos te factureren en overal sessies te houden met behulp van Telehealth. Probeer het vandaag nog gratis en zie waarom duizenden klanten SimplePractice als nummer 1 hebben bestempeld. Meer informatie over SimplePractice

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
De beste reserveringssoftware ter wereld voor de beauty- en wellnessbranche. Onbeperkte mogelijkheden, zonder abonnement.
Fresha is de enige abonnementsvrije software voor afspraakplanning in de beauty- en wellnessbranche. Iedereen krijgt onbeperkte boekingen, locaties, teamleden en meldingen. Stimuleer uw verkoop en trek nieuwe klanten aan door online boekingen rechtstreeks via een Google-zoekopdracht, uw Facebook- en Instagram-pagina's en uw website te accepteren. Klanten worden gemakkelijk op de hoogte gehouden via geautomatiseerde sms'jes, e-mails en de app. Fresha heeft nul maandelijkse kosten en biedt optionele betaalde functies, zoals de geïntegreerde kaartbetalingsverwerking. Meer informatie over Fresha

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Behaal betere klinische resultaten met behulp van NextGen EDP/EPD-oplossingen. Het doel van dit platform is om jou in staat te stellen hoogwaardige zorg te leveren.
Behaal betere klinische resultaten met EDP/EPD-software van NextGen Healthcare. Het doel van dit platform is om jou te laten focussen op het leveren van de beste zorg aan je patiënten. Krijg toegang tot geavanceerde tools voor snelle, efficiënte documentatie. Het resultaat: complete, nauwkeurige informatie, betere coördinatie van zorg, verbeterde diagnose en verminderd risico. NextGen Enterprise EDP en NextGen Office EDP (voorheen MediTouch) ondersteunen je op je traject naar waardegerichte zorg, ongeacht de grootte van je praktijk. Meer informatie over NextGen Office

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
De vertrouwde, bewezen factureringstechnologie voor onafhankelijke praktijken. Vereenvoudig je medische facturering en hou de controle over je praktijk.
Kareo Billing biedt optimale software om je interne factureringsproces te ondersteunen. De web- en mobiele apps helpen je praktijk om patiënten en de complicaties die gepaard gaan met facturering van verzekeringsmaatschappijen eenvoudig te beheren. Kareo is een bewezen platform dat wordt vertrouwd door meer dan 50.000 hulpverleners. Kareo Billing automatiseert je hele proces zodat je sneller betaald kunt worden. Meer informatie over Tebra

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
De missie van Marketing 360 is om het MKB het beste marketingplatform ter wereld te bieden door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform. Meer informatie over Marketing 360

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Met Goldie kun je moeiteloos afspraken plannen en het aantal no-shows verlagen door geautomatiseerde sms-herinneringen te gebruiken, en betalingen voor diensten ontvangen.
Goldie (vroeger Appointfix) is het moderne afsprakenboek dat synchroniseert op al je mobiele apparaten. Met Goldie kun je moeiteloos afspraken plannen en het aantal no-shows verlagen door geautomatiseerde sms-herinneringen te gebruiken, waardoor je leven net wat gemakkelijker wordt. De app is geschikt voor elk bedrijf met een herhalend klantenbestand. Vervang je papieren afsprakenboek vandaag nog en laat de app afspraakherinneringen verzenden, zodat je klanten nooit meer een boeking missen. Meer informatie over Goldie

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Software voor geautomatiseerde afspraakherinneringen en planning die bij je bedrijf past. Verminder no-shows tot wel 90%. Ga gratis aan de slag.
Geautomatiseerde software voor afspraakherinneringen, vertrouwd door bedrijven over de hele wereld. Met 10to8 kun je sms-, e-mail- en spraakherinneringen verzenden om no-shows met maximaal 90% te verminderen. Laat klanten 24/7 je gratis tijdvakken boeken, online betalingen accepteren en meer. Stel agendasynchronisatie in twee richtingen in, integreer met Zoom, MS Teams, Salesforce en meer. 10to8 werkt op elk apparaat en besturingssysteem. Ga vandaag nog aan de slag. Meer informatie over Sign In Scheduling

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Enkelcijferige no-show-tarieven: Afspraakherinneringen, zelfplanning voor patiënten, telegezondheid en digitale formulieren. Beoordeeld als de beste door klanten!
Populairste gezondheidsplatform voor automatische afspraakherinnering via sms-berichten, e-mails en spraakoproepen. Verlaag de No-Show-rates met 5-20%. Mend biedt ook geautomatiseerde zelfplanning voor patiënten, afspraakverzettingen en annuleringen. Enkelcijferige no-show-tarieven: Afspraakherinneringen, zelfplanning voor patiënten, telegezondheid en digitale formulieren. Mend heeft geautomatiseerde technologie om te integreren met elke EPD, PMS of andere systemen. Ongeveer 50% van nieuwe klanten is overgestapt van andere systemen. Meer informatie over Mend

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
De salonsoftware van Timely beheert je hele bedrijf vanaf elk apparaat. Beheer moeiteloos je agenda, klanten, personeel, voorraad, rapportage en meer!
Timely is 's werelds slimste boekingssoftware. Beheer moeiteloos je afspraken, klanten, verkoop, personeel, voorraad, rapportage en meer! Creëer de perfecte klantervaring met online boekingen, aanbetalingen, betalingen, Afterpay, cadeaubonnen, gerichte sms-campagnes en automatische sms- of e-mailberichten. Transparante prijzen, zonder installatiekosten, verborgen extra's of heimelijke contracten. Ontdek waarom meer dan 36.000 gebruikers over de hele wereld dol zijn op Timely. Probeer het 14 dagen gratis uit! Meer informatie over Timely

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Eenvoudige, krachtige software voor het boeken van afspraken voor dienstverleners en hun klanten. Inclusief online kalender en downloadbare app.
Eenvoudig, krachtig hulpmiddel voor het boeken van afspraken waar jij en je klanten dol op zullen zijn! Gebruik de planner overal: via de app of elke browser. Klanten kunnen moeiteloos afspraken boeken met de app of online kalender van Visibook. Eenvoudig boeken en volgen van klanten. Verminder het aantal no-shows. Individuele en lessenplanner. Betalingstool. Klantberichten en -notities. Eenvoudig en gratis in te stellen. Beheer je rooster. Werk rond je persoonlijke agenda. Minder e-mail en minder gedoe. Beheer je personeel. Tool voor meerdere platforms. Meer informatie over Visibook

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Deze tool voor kliniekbeheer helpt gebruikers bij het beheren van de verkoop, afspraken en meer, en is ideaal voor individuele artsen en kleine bedrijven.
Deze oplossing voor kliniekbeheer helpt gebruikers bij het beheren van de verkoop, afspraken en meer, en is ideaal voor individuele artsen en kleine klinieken. Meer informatie over ClinicSense

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanning, betalingsverwerking, sms- en e-mailcampagnes, het beheren van klantenlijsten, sociale media en meer. Meer informatie over Thryv

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Online boeken, plannen, genereren van leads, klantbehoud, rapportage en voordelige handelsverwerking voor elk bedrijf.
WellnessLiving is een alles-in-één oplossing voor bedrijven die afhankelijk zijn van eenvoudige planning van lessen, afspraken of evenementen. Het bevat een geavanceerde desktop- en mobiele planner die door personeel en klanten wordt gebruikt en een widget voor online planning. Het integreert ook functies voor bedrijfsontwikkeling en retentie, zoals geautomatiseerde e-mail-/sms-marketing, reputatiebeheer, rapportage en beloningen. Dit elimineert de noodzaak van add-ons, waardoor kosten worden bespaard en de activiteiten worden gestroomlijnd. Meer informatie over WellnessLiving

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers.
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers. Meer informatie over Jane

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Een online planningssoftware voor teams en particulieren die rechtstreeks kan worden geïntegreerd met agenda's van Google en Microsoft.
YouCanBook.me vereenvoudigt het planningsproces en zorgt ervoor dat jij weer aan het werk kunt. Het wordt gesynchroniseerd met je eigen beschikbaarheid op je cloudgebaseerde agenda, zodat boekingen van klanten rechtstreeks in je agenda worden opgenomen, terwijl persoonlijke e-mail- en sms-herinneringen met programmeerbare triggers en vertragingen ervoor zorgen dat iedereen op de hoogte blijft. Dankzij directe integratie met Zoom en Zapier kun je de voorbereiding en opvolging van vergaderingen automatiseren. Meer informatie over YouCanBook.me

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
De ultieme software om afspraken te maken en diensten te verkopen. Vraag naar de top 5 functies die geen van de concurrenten biedt!
De ultieme software om afspraken te maken en diensten te verkopen. Vraag naar de top 5 functies die geen van de concurrenten biedt! De software biedt een volledige internet-/bestemmingspagina die je trots kunt delen met je klanten. Het integreert met je bestaande kalenders en met MailChimp, Zoom, Stripe, Square, Zapier en meer! Ontdek waarom de software in de afgelopen 12 maanden is uitgegroeid tot meer dan 11.000 gebruikers in meer dan 100 landen. Meer informatie over Book Like A Boss

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Appointy is eenvoudige, functionele en krachtige planningsoftware waarmee jij je bedrijf kunt laten groeien en het kunt beheren.
Appointy is eenvoudige, functionele en krachtige planningssoftware die is ontworpen om je te helpen groeien en je bedrijf te beheren. Appointy stelt je in staat online afspraken te accepteren, geautomatiseerde e-mails/sms-herinneringen te verzenden, te integreren met sociale media en Google Agenda, online vooruitbetalingen te accepteren, cadeaubonnen, deals en nog veel meer te maken. Wat de grootte van je bedrijf ook is, dit platform heeft een plan dat speciaal voor jou is ontworpen. Vertrouwd door meer dan 85.000 bedrijven over de hele wereld. Het basistariefplan is voor altijd gratis. Meer informatie over Appointy

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Het aantal no-shows wordt met 98% verlaagd. Configureer vcita om klanten geautomatiseerde afspraakherinneringen te sturen via e-mail of sms.
Klanten kunnen een gratis consult plannen, boeken en betalen voor diensten en zich online registreren voor evenementen - 24/7 vanaf elk apparaat. vcita is ideaal voor kleine bedrijven, lokale dienstverleners en consultants, en het wordt geleverd met een aanpasbare planningspagina waar klanten je diensten en up-to-date beschikbaarheid kunnen bekijken, evenals een persoonlijk klantenportal. Het maakt moeiteloos verbinding met je website, lokale vermeldingen, e-mail en sociale media, waardoor je meer leads en verkopen krijgt. Meer informatie over vcita

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Laat praktijken groeien en bloeien door het behoud van patiënten te stimuleren en no-shows te verminderen.
Het platform van Doctible helpt praktijken te groeien en bloeien door de backoffice-activiteiten te automatiseren en de reputatie van de praktijk te verbeteren. Met Doctible kunnen praktijken online positieve beoordelingen genereren, terwijl de software het personeel ook tools biedt om patiënten eenvoudig te sms'en en het proces van het herinneren van patiënten aan hun aanstaande afspraken te automatiseren. Volledig geïntegreerd met de praktijkbeheersoftware om ervoor te zorgen dat de ervaring naadloos aansluit bij de patiënt en de praktijk. Meer informatie over Doctible

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Solutionreach biedt de technologie, evenals de expertise over hoe het te gebruiken, om betere zorg te bieden en een meer winstgevende organisatie op te bouwen.
Solutionreach zorgt voor een revolutie in de relatie tussen de patiënt en zorgverlener. Waarom? Dit vanwege hun inzicht. Zorgverleners hebben behoefte aan zinvolle patiëntrelaties. Daarom is er dit toonaangevende platform voor patiëntrelatiebeheer. Weve heeft samengewerkt met 23.000 zorgorganisaties om zorgverleners de tools te geven die ze nodig hebben om patiëntrelaties te maximaliseren en loyaliteit te bevorderen. Meer informatie over Solutionreach

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning
Volledig uitgerust platform voor zakelijke sms-berichten om sms-berichten in bulk te verzenden naar klanten, medewerkers en partners.
TextMagic is een volledig uitgerust platform voor zakelijke sms-berichten waarmee bedrijven van elke omvang sms-berichten in bulk kunnen verzenden naar hun klanten, medewerkers en partners. De service kan worden gebruikt om sms-meldingen, waarschuwingen en bevestigingen naar klanten te verzenden en om sms-marketingcampagnes uit te voeren. Meer informatie over Textmagic

Functies

  • Sms-berichten
  • Opnieuw plannen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Betalingsherinneringen
  • Tweerichtingscommunicatie
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Kalendersynchronisatie
  • Afspraakplanning