België Lokale producten weergeven
157 resultaten
België Lokaal product
Adfinity is software voor boekhouding die de financiële bedrijfsprocessen van ambitieuze bedrijven in het MKB en daarboven digitaliseert. Meer informatie over Adfinity
Adfinity is boekhoudsoftware die je financiële administratieve processen volledig digitaliseert en het aantal handmatige fouten vermindert. Hierdoor kan je team zich concentreren op het financiële beheer van je organisatie. Adfinity is bij uitstek geschikt voor ambitieuze en middelgrote bedrijven in het MKB en daarboven, en biedt een hele reeks functies die het operationele en financiële beheer van je organisatie vereenvoudigen. Geavanceerde functies voor financieel beheer, digitale workflows en nog veel meer, in combinatie met eersteklas meertalige ondersteuning. Meer informatie over Adfinity

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
België Lokaal product
Digitaliseer de financiële boekhouding van jouw zaak met Billit én bespaar kostbare tijd. Start de gratis proefperiode nu! Meer informatie over Billit
Digitaliseer de financiële boekhouding van jouw zaak én bespaar kostbare tijd. Billit is de perfecte boekhoudsoftware voor kleine ondernemingen: - Verstuur in enkele klikken professionele facturen en offertes. - Upload je onkosten en aankoopfacturen via de app. - Krijg inzichten in jouw financiën door de overzichtelijke dashboards. - Geef je boekhouder toegang tot alle nodige documenten. - Integreer met je huidige software. Start nu de gratis proefperiode en ontdek zelf alle voordelen. Meer informatie over Billit

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen voor een boekhouder, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over Quickbooks Online

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Alles-in-één software voor belastingvoorbereiders, accountants en boekhouders. Run uw praktijk vanuit één geïntegreerde hub.
Alles-in-één software voor belastingvoorbereiders, accountants en boekhouders. Perfect om uw bedrijf te laten groeien: stop met het betalen van een dozijn tools en run uw praktijk vanuit één geïntegreerde hub. Geautomatiseerde workflows, gebruiksvriendelijk klantenportaal, aanpasbare CRM, onbeperkte en veilige bestandsopslag, e-handtekeningen, messaging & meer voor de prijs van één app. Meer informatie over TaxDome

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Wave biedt eigenaren van kleine bedrijven een echte dubbele boekhouding die is geïntegreerd met de rest van de Wave-oplossingen, 100% gratis!
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers toevoegen en aan al je bedrijven werken via één enkele aanmelding. Wave elimineert de gegevensinvoer en brengt de financiële rapporten die je nodig hebt binnen handbereik, zodat je meer tijd kunt besteden aan wat je het liefste doet. Je boekhouding is ook naadloos geïntegreerd met facturering, scannen van bonnen, betalingsverwerking en de loonlijst. Meer informatie over Wave Accounting

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Bill.com is het intelligente, zakelijke betalingsplatform dat zorgt voor efficiëntie in financiële processen, tijdsbesparing en volledige controle.
Bill.com levert bedrijven financiële efficiëntie door gestroomlijnd AP- en AR-beheer. Het slimme platform vermindert gegevensinvoer en menselijke fouten door gebruik te maken van AI en machine learning. Bill.com haalt automatisch gegevens op uit facturen om in real time rekeningen op te stellen, en waarschuwt je wanneer er actie nodig is. Met flexibele betalingsopties, zoals binnenlandse ACH, internationale overschrijvingen en virtuele kaarten, is het gemakkelijker dan ooit om leveranciers te betalen op de manier die hun voorkeur heeft. Meer informatie over Bill.com

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Complete, out-of-the-box-desktop boekhoudsoftware, met veilige cloud- en mobiele toegang, voor kleine en middelgrote bedrijven.
Sage 50cloud (voorheen Peachtree Software) is complete desktop boekhoudsoftware met toegang tot de cloud. Ontworpen voor beveiliging, compliance en productiviteit. Populaire functies omvatten integratie met Microsoft Office 365-toepassingen, vooraf gebouwde factuurcommunicatie, en voorraad- en inventarisbeheer. Beschikbaar in Pro, Premium en Quantum. Meer informatie over Sage 50cloud Accounting

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Bench doet de boekhouding van je kleine bedrijf voor jou. Het synchroniseert rechtstreeks met je rekeningen om een overzichtelijke, nauwkeurige en voor het belastingkantoor geschikte boekhouding te bieden.
Bench is voor eigenaren van kleine bedrijven die zich willen concentreren op hun bedrijf en niet op hun boekhouding. Elke maand zet Bench je gegevens om in voor het belastingkantoor geschikte financiële overzichten. Je kunt via de Bench-app de financiële gezondheid van je bedrijf volgen, je jaarrekening downloaden en op elk gewenst moment met je team chatten. En aan het einde van het jaar biedt Bench je alles wat jij (of je CPA) nodig hebt om je belastingaangifte in te dienen. Meer informatie over Bench

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Divvy is een slim creditcard- en kostenbeheerplatform dat volledig gratis te gebruiken is en je beloont voor het gebruik ervan.
Divvy's 100% gratis kostenplatform brengt smartcardtechnologie, moderne software en mensen samen voor een naadloze ervaring met uitgavenbeheer. Divvy maakt onkostendeclaraties, het vastleggen van bonnen en werknemersvergoedingen verleden tijd. Kies eenvoudig een budget, gebruik je Divvy-kaart en je bent klaar. Besteed slimmer, sluit boeken sneller en reis goedkoper (15-50% korting), zonder gedoe met het bewaren van bonnen. Volledig gratis, en je verdient punten wanneer je uitgeeft. Bekijk een demo en ontvang tot $ 100.* Meer informatie over Divvy

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Sage | Accounting is een eenvoudige maar krachtige online boekhoudoplossing die is ontworpen voor eigenaren van kleine bedrijven.
Sage | Accounting (voorheen Sage One) online boekhoudsoftware geeft je altijd en overal toegang tot de belangrijkste benodigdheden voor kleine bedrijven. Toegang tot dagelijkse taken zoals facturering , urenregistratie en uitgaven - via de cloud of via de mobiele app. Sage | Accounting is meertalig en biedt ondersteuning voor meerdere valuta, bekijk voor jezelf waarom succesvolle ondernemers kiezen voor dit platform. Bezoek de website voor een complete lijst met functionaliteiten. Compatibel met Mac/pc, Apple/Android. Begin vandaag nog met de gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Sage Business Cloud Accounting

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Taxprep is professionele belastingsoftware die resultaten levert met toonaangevende optimalisaties, diagnostiek, bewerkingscontroles en meer.
Taxprep is een zeer geavanceerde softwarelijn voor belastingaangifte in Canada en wordt vertrouwd door alle 30 van de beste accountantskantoren in het land, en ook door duizenden lokale bedrijven, kleine praktijken en ondernemingen. Taxprep is Canadese belastingaangiftesoftware die je de tools biedt die je nodig hebt om de winstgevendheid te verhogen en klanten diensten met toegevoegde waarde te bieden tijdens het belastingseizoen en daarna. De software wordt ondersteund door een toonaangevende klantenservice, technische ondersteuning, diagnostiek en optimalisaties. Meer informatie over Taxprep

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Cloud-based cashflow software to streamline finance & accounting, tax assistance & preparation, documentation, expense tracking & more.
Cloud-based cashflow software to streamline finance & accounting, tax assistance & preparation, documentation, expense tracking & more. Meer informatie over Sunrise

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Online software voor het afdrukken van cheques. Stortingsbonnen afdrukken. Verbinding met de bank om fraude te voorkomen. Elke printer. Opname van cheques
Software voor het afdrukken van cheques. Cloudgebaseerd. Militaire veiligheid. Verbind met banken, automatisch volgen, nep-/fraudecontroles. Elke printer. Stortingsbonnen afdrukken voor elke bank, en houd ze bij. Blanco cheques, meerdere cheques, importeren en afdrukken, groeperen en afdrukken. Gebruiker of werknemer met beperkte toegang toevoegen. Aangepaste stub. Afdrukken van een tegoedbon. Opname van bankcheques om huur en betaling te innen. Minifacturering voor klanten van cheques. Druk. Jij maakt de cheque, en hij wordt automatisch afgedrukt en naar je klanten/leverancier verstuurd. Meer informatie over Online Check Writer

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Modern mobile products for your team to automate bookkeeping, meet statutory tax obligations, and gain real-time business insights.
A new and better way to automate bookkeeping. Veryfi helps you do more business and less accounting by automating the boring parts of accounting (data entry, categorization & reconciliation) with machines, not humans. Veryfi has the industry's fastest OCR & Machine Learning engine to consume unstructured receipts, invoices & purchases and turn them into a structured data format. Veryfi helps you meet your tax obligations to the IRS, maximize tax deductions, and eliminates manual data entry. Meer informatie over Veryfi Receipts OCR & Expenses

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Melio is a simple bill-pay service for accountants and businesses. Manage all your clients' payments & pay business bills for free.
Melio is a simple online bill-pay management service tailored for accountants, bookkeepers, and their small business clients. Manage all clients' payments from a single dashboard with one login for all client accounts. Pay business bills for free. Use bank transfer or card even if vendors only accept checks. Set up a payment approval workflow, add users, and manage their roles and permissions with just a few clicks. Save time and eliminate dual data entry with our 2-way sync with QuickBooks. Meer informatie over Melio

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
FreeAgent is verkozen tot de beste boekhoudsoftware van het VK voor eigenaren van kleine bedrijven! (Accounting Excellence Awards 2018)
Sluit je aan bij meer dan 80.000 kleine bedrijven in het VK die FreeAgent gebruiken om hun financiën te beheren! De bekroonde cloud-accountingsoftware combineert facturering, urenregistratie, kosten, MTD-conforme btw, zelfbeoordeling en meer. De ingebouwde belastingtijdlijn biedt een kalender met al je belastingverplichtingen zodat je nooit meer een belastingdeadline mist. FreeAgent is HMRC-conform en beschermt je persoonlijke en financiële gegevens met behulp van meerdere beveiligingslagen. Meer informatie over FreeAgent

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Boekhouden voor kleine bedrijven eenvoudig gemaakt. Je kunt facturen verzenden, betalingen innen, uitgaven bijhouden, rapporten creëren en betere financiële beslissingen nemen.
Kashoo is eenvoudige online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Beschikbaar via internet en de bekroonde app voor iPad en iPhone. Echte dubbele boekhouding en toch heerlijk eenvoudig in het gebruik. Je kunt facturen verzenden, online creditcardbetalingen verzamelen, uitgaven en de omzetbelasting bijhouden, banktransacties automatisch importeren en de rapporten genereren die je nodig hebt voor belastingtijd. Functionaliteiten omvatten ook meerdere valuta's, een onbeperkt aantal gebruikers en beveiligde toegang voor accountants en boekhouders. Meer informatie over Kashoo

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Lightyear is de snelste crediteurenadministratie-software met toonaangevende gegevensextractie en een meerlagig goedkeuringsproces.
Lightyear is de snelste crediteurenadministratiesoftware. Teams besparen tot 80% van hun tijd door de verwerking te versnellen, de samenwerking te vergroten en waarde toe te voegen aan je crediteurena dministratie. Lightyear automatiseert de gegevensextractie van elke post, past standaard boekhoudregels toe en stuurt het document naar goedkeurders in een meerlagig goedkeuringsproces. Duizenden bedrijven zijn geholpen om over te stappen van een duur, op papier gebaseerd systeem naar een waardegedreven, geautomatiseerd en papierloos crediteurenproces. Meer informatie over Lightyear

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Cloudgebaseerde online boekhoudoplossing die is ontworpen voor de eigenaren van kleine bedrijven. Functionaliteiten zijn onder meer facturering, loonlijst en integratie met derden.
KPMG Spark is een online boekhouddienst die is ontworpen voor de eigenaren van kleine bedrijven. Dit platform koppelt je naast deze software ook aan een toegewijde boekhouder, zodat het je boeken voor jou kan afhandelen. Je kunt je gegevens veilig automatisch naar je boekhoudteam verzenden door je bankrekeningen, creditcards en integraties van derden aan de app te koppelen. Vervolgens zorgt je boekhoudteam ervoor dat je financiële gegevens up-to-date zijn, de loonlijst wordt afgeleverd en belastingaangiftes worden ingediend. Zodat jij meer kunt doen van datgene waar je van houdt. Meer informatie over KPMG Spark

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Receipt Bank is een internationaal toonaangevend papierloos boekhoudplatform, dat accountants, boekhouders en bedrijven met elkaar verbindt. Sinds 2010
Receipt Bank is een internationaal toonaangevend papierloos boekhoudplatform, dat accountants, boekhouders en bedrijven met elkaar verbindt. Sinds 2010 wordt het eenvoudig gemaakt om financiële documenten vast te leggen, te verwerken en te delen, zodat bedrijven zich kunnen concentreren op wat belangrijk is. Je hebt betere dingen te doen dan data-invoer. Daarom word je geholpen papier te laten voor wat het is en gemiddeld zo'n drie uur per week te besparen zodat je tijd over hebt voor dingen die je graag doet, of je nu je bedrijf wil laten groeien of vrijdagen vrij wil nemen. Meer informatie over Dext Prepare

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven om de salarisadministratie, het klantenbeheer, belastingen en al je boekhoudbehoeften te automatiseren.
MYOB Essentials is de snelle en gemakkelijke manier om je cashflow en ATO-compliancevereisten te beheren. Bevat tijdbesparende functies voor het dagelijkse boekingswerk. Zeg vaarwel tegen cashflow-zor gen. Accepteer creditcard- of BPAY-betalingen van klanten rechtstreeks vanuit een e-mailfactuur. Snelle en eenvoudige belastingupdates zorgen ervoor dat je altijd actueel bent. Super betalen en de vereisten van ATO Single Touch Payroll de baas blijven is een fluitje van een cent. Meer informatie over MYOB Business

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Neat is een oplossing voor documentdigitalisatie die de productiviteit van kleine bedrijven verbetert door hun boekhoudactiviteiten te automatiseren.
Neat verhoogt de productiviteit van kleine bedrijven door hen via digitalisering te helpen afrekenen met de papierberg en hun boekhoudtaken te automatiseren. Met behulp van de Neat SaaS-oplossing kunnen kleine bedrijven hun documentatiegegevens in een digitaal formaat organiseren en bewaren voor bedrijfs- en inkomstenbelastingdoeleinden, deze doorsturen naar boekhoud-, contactbeheer- en marketing automation-platforms, gebruikmaken van analyse-instrumenten om de gezondheid van hun bedrijf te bewaken en onkostendeclaraties maken voor terugbetaling. Meer informatie over Neat

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Moderne boekhoudsoftware voor kleine bedrijven en accountants inclusief urenregistratie, facturering en digitale betalingen.
ZipBooks is moderne software voor de boekhouding, facturering en urenregistratie voor kleine bedrijven, aannemers en accountants. ZipBooks maakt het beheren van je bedrijf eenvoudiger. Krijg moeiteloos betaald met creditcard of Paypal. Krachtige, gemakkelijk te gebruiken rapporten, beste praktijken in de branche en slimme aanbevelingen van ZipBooks helpen je om nog slimmere beslissingen te nemen. Meer informatie over ZipBooks

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Desktop-boekhoudsoftware voor Mac en Windows voor kleine bedrijven. AccountEdge is flexibel en kan door verschillende sectoren worden gebruikt.
AccountEdge Pro is krachtige, eenvoudig te gebruiken desktop-boekhoudsoftware voor de Mac en Windows voor kleine bedrijven. Met AccountEdge Pro kunnen bedrijfseigenaren hun financiële informatie organiseren, verwerken en rapporteren, zodat zij zich op hun bedrijf kunnen concentreren. De functies zijn ontworpen om gebruikers in staat te stellen elk aspect van hun bedrijf aan te pakken, inclusief boekhouding, geïntegreerde salarisadministratie, in- en verkopen, contactbeheer, voorraadbeheer, online bestellingen, tijdfacturering en meer. Meer informatie over AccountEdge

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Reinvent the way your business does accounting! Accounting Seed is a cloud-based accounting platform backed by the power of Salesforce.
Accounting Seed is a full accrual, cloud-based accounting solution built on Salesforce. Our solution tracks financial data through the entire business lifecycle. As a top-rated solution by G2, CFO Tech Outlook, and the Salesforce AppExchange, our customization and automation enable a 360º view of your business that eliminates uncertainties and errors. Make more proactive, more accurate, and more strategic business decisions with Accounting Seed. Meer informatie over Accounting Seed

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
MoneyMinder is ontworpen voor penningmeesters die als vrijwilliger werken en helpt je om ook zonder ervaring je boeken snel en eenvoudig te beheren.
Je kunt financiële transacties invoeren, bankrekeningen afstemmen en budgetten snel en nauwkeurig volgen. Gespecialiseerde rapporten zijn beschikbaar met één muisklik. Log altijd en overal in via een internetverbinding. Beheer mensen (wie/wat ze verschuldigd zijn of betaald hebben), vrijwilligerstijd en donaties. Draag verantwoordelijkheden moeiteloos over van de ene penningmeester naar de andere. Het is ideaal voor oudergroepen, sportteams, boosterclubs, verenigingen van huiseigenaren, servicegroepen, netwerkgroepen, kerken, en meer. Meer informatie over MoneyMinder

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Financiële gegevensaggregator die informatie uit facturen, ontvangstbewijzen en e-mail haalt en deze opslaat in een gecentraliseerde hub.
Financiële gegevensaggregator die informatie uit facturen, ontvangstbewijzen en e-mail haalt en deze opslaat in een gecentraliseerde hub. Meer informatie over Hubdoc

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
QuickBooks Live Bookkeeping connects business owners with trusted virtual experts to help manage and maintain your books.
Partner with a virtual bookkeeper who manages and maintains your books with guaranteed accuracy. First, a QuickBooks-certified bookkeeper goes through your past books line by line and brings them up-to-date to get you started with a clean slate. Next, we pair you with your ongoing bookkeeper to manage your bookkeeping, including categorization and reconciliation. Your bookkeeper also runs detailed reports giving you a clear view of your business performance. Meer informatie over QuickBooks Live

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Botkeeper gebruikt machine learning en AI om boekhouding aan te bieden tegen een lage prijs.
Klaar voor de toekomst van boekhouding? Botkeeper biedt geautomatiseerde boekhoudondersteuning aan bedrijven door een krachtige combinatie van ervaren accountants te gebruiken naast machine learning en artificiële intelligentie (AI). Klanten ontvangen 24/7 boekhouding en ondersteuning, naast inzicht in hun financiële gegevens via prachtige dashboards en onbeperkte rapportage. Meer informatie over botkeeper

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Dien onkostenverzoeken in, verstrek fysieke en virtuele bedrijfskaarten, betaal rekeningen en automatiseer je boekhouding met Airbase.
Airbase is het ideale cloudgebaseerde uitgavenbeheerplatform voor bedrijven met 50-1000 werknemers. Vereenvoudig de uitgaven via je bedrijfskaart en maak onkostendeclaraties overbodig. Implementeer voorafgaande goedkeuringen van uitgaven, geef fysieke en virtuele bedrijfskaarten uit, betaal rekeningen en automatiseer je codering van je onkostenrekeningen. Volledige integratie met QuickBooks Online, Xero en NetSuite. Meld je vandaag nog aan voor een demo op Airbase.com. Meer informatie over Airbase

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Eleven is powerful cloud accounting software, tailored for accounting firms' needs and budgets.
Eleven is a robust cloud accounting app for professional practice. It combines bookkeeping automation with powerful Business Intelligence to help accounting firms become fast and competitive. Improve your team's capacity and well-being with a set of top-notch tools: multi-entity interface, scalable General Ledger, multi-currency support, integrated document management, and custom reporting. Eleven covers all core accounting tasks and is available on flat per-accountant pricing. Meer informatie over Eleven

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Simple online bookkeeping software allowing you to record expenses, upload receipts, issue invoices, and access your digital records!
Crunch combines bespoke online accounting software with award-winning client support and expert accountants to create a market-leading accounting solution for small business owners and freelancers. Organise your expenses, send invoices on the go, set up automated payment reminders, record your business mileage, all within a secure cloud storage system. We can even support you with your annual Self Assessment! Meer informatie over Crunch

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Cloudgebaseerde oplossing voor de automatisering van crediteurenadministratie inclusief betalingen. Ideaal voor meer dan 150 facturen per maand in QuickBooks, Sage, Intacct, NetSuite en meer.
Beanworks bevrijdt boekhoudteams van monotone taken in verband met de crediteurenadministratie. Automatiseer gegevensinvoer en -goedkeuringen en verbeter het inzicht in je crediteurenprocessen. Beanworks is de enige software voor crediteurenadministratie die is ontworpen voor een workflow met meerdere entiteiten, met één dashboard voor je hele organisatie. Krijg een holistisch inzicht in je crediteurenuitgaven in één gecentraliseerde oplossing. Integreert met QuickBooks, Sage, Intacct, NetSuite, Rent Manager en andere systemen. Ideaal voor 150 of meer facturen per maand. Meer informatie over BeanworksAP

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Easy & affordable online accounting software for small businesses. From invoices to paying employees - you're covered for just $10/mth.
Easy & affordable online accounting software for small businesses. From tracking invoices to paying employees to stay in control of cash flow - you're covered from $10/ month. A clever pricing system our competitors can't match! You choose and only pay for the features you need - saving you money. It's also simple to use with an intuitive interface, making it easy to manage your everyday finances. ATO approved & STP compliant. Meer informatie over Reckon One

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
We’re Paytm Intelligence, or Pi for short. We help growth-stage fintechs stop fraud at every milestone of the customer journey.
Introducing Pi, our best-in-class fraud fighting software specifically tailored for growth-stage fintechs. Pi connects data across your entire business ecosystem and streamlines it into one central dashboard for optimum threat visibility. Make risk decisions twice as fast as the industry average, adjust rules easily and code-free, and proactively stop future threats with smart auto-adjusting models and machine learning rules. Meer informatie over Paytm

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Passport Business Solutions (PBS) is professional accounting software perfect for companies outgrowing entry level solutions.
Passport Business Solutions (PBS) is professional level accounting software that is perfect for companies outgrowing entry level solutions. PBS Accounts Payable helps you maintain good credit. Keep accurate information on vendor, supplier and costs by tracking payment due dates, available discounts, and money owed to creditors. 1099s, Positive Pay, ACH direct deposit. Meer informatie over PBS Accounting

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Importeer/exporteer transacties tussen Excel/Google Sheets/CSV en QuickBooks/Xero/Sage/MYOB.
Naadloos transacties importeren/exporteren tussen Excel/Google Sheets/CSV en QuickBooks/Xero/Sage/MYOB op een grotendeels geautomatiseerde manier. Met een breed scala aan aanvullende instellingen kun je het proces aanpassen aan je behoeften. Er wordt een geheel gratis proefversie geboden om alle functies te testen. Maak verbinding, stel de app eerst in en start je import en export zodra hij klaar is voor gebruik. Meer informatie over Business Importer

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Private cloud solution for collaboration and file exchange/sharing that guarantees data protection and security loving your brand.
Born from the culture of data respect, Kamzan is the private cloud solution for corporate digital transformation, collaboration and file sharing. Data security and data protection are essential to us: data reside only in UE, we do not perform profiling, we do not sell data to third parties and we respect physical and intellectual property. Uploaded and created files are encrypted with different keys for each customer, as well as each individual database table on which the service is based. Meer informatie over Kamzan

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Open's business account combines all of banking, payments, accounting, tax management and expense management.
Open is Asia’s first and fastest growing business banking platform for SMEs and startups. Open helps businesses automate their finances by letting them collect online payments, do bulk payouts, reconcile transactions and integrate banking into their business workflows through a bunch of developer-friendly APIs. Currently, Open empowers over 20,00,000 SMEs, while globally adding over 1 lac new SMEs/month and processing over $24 billion in transaction annually. Meer informatie over Open

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Easy to use accounting software for online use with Google Sheets. Free 30-day trial.
Big E-Z Accounting Software won't waste your time. Why? Because our software is easy to use and even easier to correct entry errors. Great for the smallest of businesses, non-profits, groups, and clubs. You'll get clear, concise reports just like a professional whether you understand accounting or not. Includes FREE half-hour demo, tour, setup, and customization help. The online version is available for $180 for an annual license. Meer informatie over Big E-Z Accounting for Google Sheets

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Tax preparation and bookkeeping done for you. You didn't start a business to track your cash flow or reconcile accounts. But we did.
Tax season is different with Less. LessAccounting gives you the freedom to focus on your business, knowing you'll receive accurate, detailed books every month. From hitting deadlines to year- round tax advisory support, we¿ve got you covered. And when it¿s time to file, our in-house CPAs will take care of all things accounting. Meer informatie over LessAccounting

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Pilot offers bookkeeping, tax, and CFO Services for growing businesses.
Pilot takes care of your business finances, so you can focus on growing your business. Over a thousand businesses rely on Pilot for bookkeeping, tax, budgeting, fundraising support, & more. With Pilot, get a dedicated team of US-based finance experts who deeply understand your business and software that integrates with your financial tech stack like QuickBooks, NetSuite, Stripe, & more. Getting started is easy - see why 1,000+ companies like Lattice, Scale, & OpenAI are using Pilot today. Meer informatie over Pilot

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Cloud-based Accounting Software that helps manage billing, inventory control, sales, purchases and more
The Best Accounting Software that gives you an ultimate edge over your competitors! QNE Software is a system that includes Financial Accounting, Billing, Sales Distribution, Purchase Distribution, Inventory, Point of Sales, Cloud Computing Solutions, and highly-adaptable to the requirements and future elevation of the businesses in Southeast Asia. See what QNE Software can do for your business, you don't want to miss this! Get your free trial now Meer informatie over QNE Accounting Software

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Pandle is FREE, easy and efficient cloud accounting aimed at small businesses
Pandle is FREE, easy and efficient cloud accounting aimed at small businesses - Pandle has interactive help that lets you know if you are making erroneous entries - We manually check your data to make sure it's accurate - Different terminology for novice and advanced users - Easiest cloud accounting software on the market Meer informatie over Pandle

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
Receipt Stash processes business expenses and automates data entry, categorization, and publishing to accounting software in real-time.
Receipt Stash simplifies accounts payable bookkeeping by automatically extracting expense information from any receipt or invoice, and automatically categorising and coding the expense items using dynamic supplier rules. All in real-time. All expense documents are stored securely in a single, easily searchable cloud based account and can be published to your accounting software with the push of a button. Automated expense processing in under 5 seconds - say goodbye to manual data entry! Meer informatie over Receipt Stash

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
ScaleFactor is the smart accounting and finance software that is changing the way modern businesses operate.
ScaleFactor is the smart accounting and finance software that is changing the way modern businesses operate. By automating complex bookkeeping tasks and translating financial information into usable business insights, ScaleFactor is enabling business owners, managers, and entrepreneurs to focus on what they love: running and growing their business. Request a free demo today! Meer informatie over ScaleFactor

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek
LiveFlow is an easy-to-use platform that helps to keep track of a company's finances.
LiveFlow is an easy-to-use platform that helps to keep track of a company's finances. With multiple integrations, LiveFlow brings spreadsheets together with real-time data. Meer informatie over LiveFlow

Functies

  • Toetsing van bankgegevens
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Grootboek