83 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Airbase is het ideale cloudgebaseerde uitgavenbeheerplatform voor bedrijven met 50-1000 werknemers. Vereenvoudig de uitgaven via je bedrijfskaart en maak onkostendeclaraties overbodig. Implementeer voorafgaande goedkeuringen van uitgaven, geef fysieke en virtuele bedrijfskaarten uit, betaal rekeningen en automatiseer je codering van je onkostenrekeningen. Volledige integratie met QuickBooks Online, Xero en NetSuite. Meld je vandaag nog aan voor een demo op Airbase.com. Meer informatie over Airbase Dien onkostenverzoeken in, verstrek fysieke en virtuele bedrijfskaarten, betaal rekeningen en automatiseer je boekhouding met Airbase. Meer informatie over Airbase
QuickBooks is de toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Beheer al je financiën met ofwel de gelicentieerde versie of de online versie. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers. Gratis ondersteuning en upgrades met online versie. Wordt geleverd met een gratis proefversie van 30 dagen. Beheert de financiën van kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers. Beschikbaar in een online versie.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen voor een boekhouder, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Probeer het 30 dagen gratis! QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Wave biedt een 100% gratis, echte dubbele boekhouding voor kleine bedrijven. Met de cloudgebaseerde software van Wave heb je overal toegang tot je gegevens, je kunt een onbeperkt aantal medewerkers toevoegen en aan al je bedrijven werken via één enkele aanmelding. Wave elimineert de gegevensinvoer en brengt de financiële rapporten die je nodig hebt binnen handbereik, zodat je meer tijd kunt besteden aan wat je het liefste doet. Je boekhouding is ook naadloos geïntegreerd met facturering, scannen van bonnen, betalingsverwerking en de loonlijst. Wave biedt eigenaren van kleine bedrijven een echte dubbele boekhouding die is geïntegreerd met de rest van de Wave-oplossingen, 100% gratis!
Bill.com is een geautomatiseerd boekhoudplatform dat het AP/AR-proces stroomlijnt voor accountantskantoren, onafhankelijke accounts, interne en virtuele boekhouders en bedrijven van elke omvang. Besteed 50% minder tijd aan factuurbetalingen met online ACH-betalingen en -goedkeuringen. Krijg tot 3x sneller betaald met elektronische facturering en directe storting. Houd een gemakkelijk doorzoekbare, digitale administratie bij met onbeperkte documentopslag. Geef klanten 24/7 toegang tot AP/AR-workflows op verschillende apparaten. Bill.com is een geautomatiseerd boekhoudplatform voor accountants, virtuele boekhouders en bedrijven van elke omvang.
Sage 50cloud (voorheen Peachtree Software) is complete desktop boekhoudsoftware met toegang tot de cloud. Ontworpen voor beveiliging, compliance en productiviteit. Populaire functies omvatten integratie met Microsoft Office 365-toepassingen, vooraf gebouwde factuurcommunicatie, en voorraad- en inventarisbeheer. Beschikbaar in Pro, Premium en Quantum. Complete, out-of-the-box-desktop boekhoudsoftware, met veilige cloud- en mobiele toegang, voor kleine en middelgrote bedrijven.
Met Sage 50cloud Ciel Commercial Management kun je de volledige factureringsketen beheren met aanpasbare bedrijfsmodellen en specifieke functies zoals inventaris van meerdere afdelingen, artikelbenamingen op meerdere niveaus, tweetalige, terugkerende of abonnementsfacturering. Met Sage 50cloud Ciel Commercial Management kun je de volledige factureringsketen beheren.

door Wolters Kluwer Canada

(184 beoordelingen)
Bekijk profiel
Taxprep is Canada's most advanced line of tax preparation software, relied on by all 30 of the top accounting firms in the country, as well as thousands of local firms, small practitioners, and corporations. Supported by industry-leading customer service, technical support, diagnostics, and optimizations, Taxprep is Canadian tax return software that gives you the tools you need to increase profitability and offer clients value-added services during tax season and beyond. Taxprep is professional tax software that delivers results with industry-leading optimizations, diagnostics, edit checks, and more.
Van verkopen en inkoop tot cashflow, btw en rapportage, de functionaliteiten in de cloudgebaseerde bedrijfsboekhouding van Sage ondersteunen elke stap in je bedrijfsproces. Met de cloudgebaseerde bedrijfsboekhouding van Sage kun je eenvoudig factureren en bijhouden wat jou verschuldigd is, koppelen met je bank, de btw regelen, rapportages en inzichten verkrijgen, producten en diensten verkopen en onderweg werken met de mobiele Sage-app voor cloudgebaseerde bedrijfsboekhouding. Vraag nu je gratis proefversie aan. De cloudgebaseerde bedrijfsboekhouding van Sage zorgt voor je financiën, zodat jij je kunt concentreren op het bedrijf waar je van houdt.
Sage | Accounting (voorheen Sage One) online boekhoudsoftware geeft je altijd en overal toegang tot de belangrijkste benodigdheden voor kleine bedrijven. Toegang tot dagelijkse taken zoals facturering, urenregistratie en uitgaven - via de cloud of via de mobiele app. Sage | Accounting is meertalig en biedt ondersteuning voor meerdere valuta, bekijk voor jezelf waarom succesvolle ondernemers kiezen voor dit platform. Bezoek de website voor een complete lijst met functionaliteiten. Compatibel met Mac/pc, Apple/Android. Begin vandaag nog met de gratis proefversie van 30 dagen. Met de cloudgebaseerde Sage-software voor bedrijfsboekhouding heb je altijd en overal toegang tot de belangrijkste benodigdheden voor kleine bedrijven.
Van verkopen en inkoop tot cashflow, btw en rapportage, de functionaliteiten in de cloudgebaseerde bedrijfsboekhouding van Sage ondersteunen elke stap in je bedrijfsproces. Met de cloudgebaseerde bedrijfsboekhouding van Sage kun je eenvoudig factureren en bijhouden wat jou verschuldigd is, koppelen met je bank, de btw regelen, rapportages en inzichten verkrijgen, producten en diensten verkopen en onderweg werken met de mobiele Sage-app voor cloudgebaseerde bedrijfsboekhouding. Ga aan de slag door te kopen of neem een gratis proefversie van 30 dagen. De cloudgebaseerde bedrijfsboekhouding van Sage zorgt voor je financiën, zodat jij je kunt concentreren op het bedrijf waar je van houdt.

door Bench Accounting

(156 beoordelingen)
Bekijk profiel
Bench is voor eigenaren van kleine bedrijven die zich willen concentreren op hun bedrijf en niet op hun boekhouding. Elke maand zet Bench je gegevens om in voor het belastingkantoor geschikte financiële overzichten. Je kunt via de Bench-app de financiële gezondheid van je bedrijf volgen, je jaarrekening downloaden en op elk gewenst moment met je team chatten. En aan het einde van het jaar biedt Bench je alles wat jij (of je CPA) nodig hebt om je belastingaangifte in te dienen. Bench doet de boekhouding van je kleine bedrijf voor jou. Het synchroniseert rechtstreeks met je rekeningen om een overzichtelijke, nauwkeurige en voor het belastingkantoor geschikte boekhouding te bieden.
Divvy is een 100% gratis platform voor uitgavenbeheer voor bedrijven om uitgaven bij te houden, betalingen en abonnementen te beheren, strategische budgetten op te bouwen en onkostendeclaraties te elimineren. Door realtime tracking voor elke transactie te integreren, biedt Divvy organisaties direct inzicht in hun uitgaven. Met Divvy kun je weloverwogen cashflowbeslissingen nemen, verliezen beperken voordat ze zich voordoen en hoef je nooit meer een bon te bewaren. Divvy is ook volledig gratis en biedt daarnaast 1% geld terug en 15-50% korting op reizen. Divvy is een snel groeiende uitgavenbeheeroplossing die volledig gratis is en daarnaast 1% geld terug biedt en 15-50% korting geeft op reizen.
Kashoo is eenvoudige online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Beschikbaar via internet en de bekroonde app voor iPad en iPhone. Echte dubbele boekhouding en toch heerlijk eenvoudig in het gebruik. Je kunt facturen verzenden, online creditcardbetalingen verzamelen, uitgaven en de omzetbelasting bijhouden, banktransacties automatisch importeren en de rapporten genereren die je nodig hebt voor belastingtijd. Functionaliteiten omvatten ook meerdere valuta's, een onbeperkt aantal gebruikers en beveiligde toegang voor accountants en boekhouders. Boekhouden voor kleine bedrijven eenvoudig gemaakt. Je kunt facturen verzenden, betalingen innen, uitgaven bijhouden, rapporten creëren en betere financiële beslissingen nemen.
A new and better way to automate bookkeeping. Veryfi helps you do more business and less accounting by automating the boring parts of accounting (date entry, categorization & reconciliation) with machines, not humans. Veryfi has the industry fastest OCR & Machine Learning engine to consume unstructured receipts, invoices & purchases and turn it into a structure data format. Veryfi helps you meet your tax obligations to the IRS, maximize tax deductions and eliminates manual data entry. Modern mobile products for your team to automate bookkeeping, meet statutory tax obligations and gain real-time business insights.
KPMG Spark is een online boekhouddienst die is ontworpen voor de eigenaren van kleine bedrijven. Dit platform koppelt je naast deze software ook aan een toegewijde boekhouder, zodat het je boeken voor jou kan afhandelen. Je kunt je gegevens veilig automatisch naar je boekhoudteam verzenden door je bankrekeningen, creditcards en integraties van derden aan de app te koppelen. Vervolgens zorgt je boekhoudteam ervoor dat je financiële gegevens up-to-date zijn, de loonlijst wordt afgeleverd en belastingaangiftes worden ingediend. Zodat jij meer kunt doen van datgene waar je van houdt. Cloudgebaseerde online boekhoudoplossing die is ontworpen voor de eigenaren van kleine bedrijven. Functionaliteiten zijn onder meer facturering, loonlijst en integratie met derden.
ZipBooks is moderne software voor de boekhouding, facturering en urenregistratie voor kleine bedrijven, aannemers en accountants. ZipBooks maakt het beheren van je bedrijf eenvoudiger. Krijg moeiteloos betaald met creditcard of Paypal. Krachtige, gemakkelijk te gebruiken rapporten, beste praktijken in de branche en slimme aanbevelingen van ZipBooks helpen je om nog slimmere beslissingen te nemen. Moderne boekhoudsoftware voor kleine bedrijven en accountants inclusief urenregistratie, facturering en digitale betalingen.
Neat verhoogt de productiviteit van kleine bedrijven door hen via digitalisering te helpen afrekenen met de papierberg en hun boekhoudtaken te automatiseren. Met behulp van de Neat SaaS-oplossing kunnen kleine bedrijven hun documentatiegegevens in een digitaal formaat organiseren en bewaren voor bedrijfs- en inkomstenbelastingdoeleinden, deze doorsturen naar boekhoud-, contactbeheer- en marketing automation-platforms, gebruikmaken van analyse-instrumenten om de gezondheid van hun bedrijf te bewaken en onkostendeclaraties maken voor terugbetaling. Neat is een oplossing voor documentdigitalisatie die de productiviteit van kleine bedrijven verbetert door hun boekhoudactiviteiten te automatiseren.

door Priority Software US

(78 beoordelingen)
Bekijk profiel
AccountEdge Pro is krachtige, eenvoudig te gebruiken desktop-boekhoudsoftware voor de Mac en Windows voor kleine bedrijven. Met AccountEdge Pro kunnen bedrijfseigenaren hun financiële informatie organiseren, verwerken en rapporteren, zodat zij zich op hun bedrijf kunnen concentreren. De functies zijn ontworpen om gebruikers in staat te stellen elk aspect van hun bedrijf aan te pakken, inclusief boekhouding, geïntegreerde salarisadministratie, in- en verkopen, contactbeheer, voorraadbeheer, online bestellingen, tijdfacturering en meer. Desktop-boekhoudsoftware voor Mac en Windows voor kleine bedrijven. AccountEdge is flexibel en kan door verschillende sectoren worden gebruikt.
MYOB Essentials is de snelle en gemakkelijke manier om je cashflow en ATO-compliancevereisten te beheren. Bevat tijdbesparende functies voor het dagelijkse boekingswerk. Zeg vaarwel tegen cashflow-zorgen. Accepteer creditcard- of BPAY-betalingen van klanten rechtstreeks vanuit een e-mailfactuur. Snelle en eenvoudige belastingupdates zorgen ervoor dat je altijd actueel bent. Super betalen en de vereisten van ATO Single Touch Payroll de baas blijven is een fluitje van een cent. Cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven om de salarisadministratie, het klantenbeheer, belastingen en al je boekhoudbehoeften te automatiseren.
Receipt Bank is een internationaal toonaangevend papierloos boekhoudplatform, dat accountants, boekhouders en bedrijven met elkaar verbindt. Sinds 2010 wordt het eenvoudig gemaakt om financiële documenten vast te leggen, te verwerken en te delen, zodat bedrijven zich kunnen concentreren op wat belangrijk is. Je hebt betere dingen te doen dan data-invoer. Daarom word je geholpen papier te laten voor wat het is en gemiddeld zo'n drie uur per week te besparen zodat je tijd over hebt voor dingen die je graag doet, of je nu je bedrijf wil laten groeien of vrijdagen vrij wil nemen. Receipt Bank is een internationaal toonaangevend papierloos boekhoudplatform, dat accountants, boekhouders en bedrijven met elkaar verbindt. Sinds 2010
Klaar voor de toekomst van boekhouding? Botkeeper biedt geautomatiseerde boekhoudondersteuning aan bedrijven door een krachtige combinatie van ervaren accountants te gebruiken naast machine learning en artificiële intelligentie (AI). Klanten ontvangen 24/7 boekhouding en ondersteuning, naast inzicht in hun financiële gegevens via prachtige dashboards en onbeperkte rapportage. Botkeeper gebruikt machine learning en AI om boekhouding aan te bieden tegen een lage prijs.
Financiële gegevensaggregator die informatie uit facturen, ontvangstbewijzen en e-mail haalt en deze opslaat in een gecentraliseerde hub. Financiële gegevensaggregator die informatie uit facturen, ontvangstbewijzen en e-mail haalt en deze opslaat in een gecentraliseerde hub.

door Beanworks Solutions

(34 beoordelingen)
Bekijk profiel
Beanworks bevrijdt boekhoudteams van monotone taken in verband met de crediteurenadministratie. Automatiseer gegevensinvoer en -goedkeuringen en verbeter het inzicht in je crediteurenprocessen. Beanworks is de enige software voor crediteurenadministratie die is ontworpen voor een workflow met meerdere entiteiten, met één dashboard voor je hele organisatie. Krijg een holistisch inzicht in je crediteurenuitgaven in één gecentraliseerde oplossing. Integreert met QuickBooks, Sage, Intacct, NetSuite, Rent Manager en andere systemen. Ideaal voor 150 of meer facturen per maand. Cloudgebaseerde oplossing voor de automatisering van crediteurenadministratie inclusief betalingen. Ideaal voor meer dan 150 facturen per maand in QuickBooks, Sage, Intacct, NetSuite en meer.
At Plooto, we believe managing accounts payable and accounts receivable for your clients should be efficient, streamlined and profitable. Trusted by thousands of accountants, bookkeepers and firms - Plooto provides end to end AP & AR automation, with easy workflows and integrated electronic payments. Easy two-way sync and reconciliation with Xero and QuickBooks. Reduce your AP & AR processes from 5 hours to just 10 minutes. Plooto is an end-to-end AP & AR workflow automation platform for accounting professionals to scale their AP & AR practice.

door Big E-Z Bookkeeping

(24 beoordelingen)
Bekijk profiel
Big E-Z Books won't waste your time. Why? Because it's easy to use and even easier to correct entry errors. Great for the smallest of businesses, non-profits, groups, and clubs. You'll get clear, concise reports just like a professional whether you understand accounting or not! Includes one FREE half-hour of setup and customization help from me! You'll get a tour and tips for importing records to get caught up real quick. Only $79.95 for one year includes support. 30-day money back guaranty! Easy for bookkeepers and treasurers to use after-the-fact or in real-time. Won't waste your time. Installs on PC. Free trial.
Seamlessly Import/Export transactions between Excel/Google Sheets/CSV and QuickBooks/Xero/Sage/MYOB in a mostly automated way! A wide range of additional settings allows you to tailor the process in accordance with your needs. We provide an absolutely free trial plan to test all the features! Just connect and initially set up the app and start your imports and exports as it is ready-to-go. Import/Export lists and transactions between Excel/Google Sheets/CSV and QuickBooks/Xero/Sage/MYOB
Pandle is FREE, easy and efficient cloud accounting aimed at small businesses - Pandle has interactive help that lets you know if you are making erroneous entries - We manually check your data to make sure it's accurate - Different terminology for novice and advanced users - Easiest cloud accounting software on the market Pandle is FREE, easy and efficient cloud accounting aimed at small businesses
Receipt Stash simplifies accounts payable bookkeeping by automatically extracting expense information from any receipt or invoice, and automatically categorising and coding the expense items using dynamic supplier rules. All in real-time. All expense documents are stored securely in a single, easily searchable cloud based account and can be published to your accounting software with the push of a button. Automated expense processing in under 5 seconds - say goodbye to manual data entry! Receipt Stash processes business expenses and automates data entry, categorization, and publishing to accounting software in real-time.
ScaleFactor is the smart accounting and finance software that is changing the way modern businesses operate. By automating complex bookkeeping tasks and translating financial information into usable business insights, ScaleFactor is enabling business owners, managers, and entrepreneurs to focus on what they love: running and growing their business. Request a free demo today! ScaleFactor is the smart accounting and finance software that is changing the way modern businesses operate.
Online accounting and bookkeeping software for the small business. Includes a full general ledger module and complete payroll system. Online accounting and bookkeeping software for the small business. Includes a full general ledger module and complete payroll system.
DAVO uses sales data from your POS system to set aside the exact amount of sales tax you collect every single day and then files and pays it when its due. It's fully automatic. Absolutely secure. Totally guaranteed. If you are a brick and mortar business and you sell things, chances are you have to collect and pay sales tax. DAVO can do it for you. Currently, DAVO is available on Clover, Toast, Square, Poynt, Revel, Upserve, and Quickbooks Online. DAVO sets aside sales tax daily and pays and files it, on time and in full - guaranteed. Try it for free for the first 30 days!
Bekijk profiel
Small business bookkeeping software with bank data importing capability. Small business bookkeeping software with bank data importing capability.

door Nonprofit Treasurer

(6 beoordelingen)
Bekijk profiel
A simple accounting app designed specifically for nonprofit governing boards and volunteer treasurers. Taking the financial reigns of your local nonprofit organization shouldn't be an epic undertaking - it should not be more difficult than managing your personal checkbook. Nonprofit Treasurer is bookkeeping with a simple design, with built-in tools for budgeting and reporting. It is easy to use, and it fits the unique structure (and responsibilities) of the volunteer treasurer role. Free online bookkeeping for youth sports, scout troops, clubs, PTAs, charities.

door Avanquest Software

(5 beoordelingen)
Bekijk profiel
Manage check writing, payroll and credit card processing, to purchase orders, billing, invoicing, inventory control and reporting. Manage check writing, payroll and credit card processing, to purchase orders, billing, invoicing, inventory control and reporting.
Cloud accounting software designed to help business owners save time and make smarter business decisions. Invoice and collect payments, track expenses, customize reports and work with your accountant. Try it for free today! Smart cloud accounting software designed for small business.

door Lander Technologies

(4 beoordelingen)
Bekijk profiel
Smart bookkeeping software designed to increase productivity of your business and be able to access information anywhere. Smart bookkeeping software designed to increase productivity of your business and be able to access information anywhere.
Bookkeeping tool for business owners that do not have prior accountign knowledge. Functionality includes invoice writing and tax prep. Bookkeeping tool for business owners that do not have prior accountign knowledge. Functionality includes invoice writing and tax prep.

door Alytix Ventures

(4 beoordelingen)
Bekijk profiel
Traxit is a workflow/practice management tool that allows you to manage, track, assign, and report on whatever the job may be. Easily read the dashboard for the perfect high level overview to make quick decisions. Process and track the status of engagements, from anything that requires multiple steps to tax returns and bookkeeping. Start a free trial today to see what TRAXIT can do for you! https://traxit.io Traxit is a workflow/practice management tool that allows you to manage, track, assign, and report on whatever the job may be.
Accounting app with accounting books maintenance, inventory control, invoicing, expenses tracking, sales order generation capabilities. Accounting app with accounting books maintenance, inventory control, invoicing, expenses tracking, sales order generation capabilities.

door Media Two Web Development

(2 beoordelingen)
Bekijk profiel
Online system that helps businesses with expense recording and quoting, automated addition of late fee capabilities and more. Online system that helps businesses with expense recording and quoting, automated addition of late fee capabilities and more.
Web-based solution that provides accounting through drafts, custom formulae, automated services and more. Web-based solution that provides accounting through drafts, custom formulae, automated services and more.
Small business financial software that includes invoicing, profit/loss reporting, customer management, sales and expenses analysis. Small business financial software that includes invoicing, profit/loss reporting, customer management, sales and expenses analysis.
Accounting software for small business for simple and easy bookkeeping. Document incoming and outgoing cash flow including sales, receipts, payments, and purchases. See how your business is doing with real-time balances and reports. Fax or email your accountant directly. Prepare your tax returns quickly with your financial reports. Easily generate over 20 financial reports. Income Sheets and Balance Statements help you track growth. Secure mobile access via web. Professional business accounting software. Report & document incoming & outgoing cash flow (sales, receipts, purchases, & payments)

door Flare Accounting

(1 review)
Bekijk profiel
Offers financial dashboard, team collaboration, invoicing, expense tracking, and budgeting tools for small businesses and freelancers. Offers financial dashboard, team collaboration, invoicing, expense tracking, and budgeting tools for small businesses and freelancers.
Bekijk profiel
Bank reconciliation solution with AI-enabled data extraction capabilities that converts paper statements into excel sheets & more. Bank reconciliation solution with AI-enabled data extraction capabilities that converts paper statements into excel sheets & more.

door General Ledger

(1 review)
Bekijk profiel
Non-employee business's track cash flow in real time. Automated transaction download, dynamic filters, unlimited category structure. Non-employee business's track cash flow in real time. Automated transaction download, dynamic filters, unlimited category structure.

door cheqbook.com

(1 review)
Bekijk profiel
Cloud-based accounting platform for small businesses that automatically categorizes transactions from credit cards and bank accounts. Cloud-based accounting platform for small businesses that automatically categorizes transactions from credit cards and bank accounts.

door Nimble Accounting

(1 review)
Bekijk profiel
Designed with the hotel industry in mind, Nimble Property's KPI dashboard lets your hoteliers monitor Daily Sales, Occupancy %, ADR, RevPar, Review GSS, all at one place. It also alerts you on pending/overdue payments & receipts. Significant features of Nimble Property: Multi-Hotel Management, Accounts Payable Automation, Bank Reconciliation, Key Performance Analytics Dashboard, Budget & Forecast, STR, GSS Import, Expenses analysis, and Hotel-Specific Reporting. Nimble Property is a Cloud-based accounting software for the hotel industry.

door Reviso Cloud Accounting

(1 review)
Bekijk profiel
Cloud-based accounting solution that assists small businesses with invoicing, expense management, taxation and financial reporting. Cloud-based accounting solution that assists small businesses with invoicing, expense management, taxation and financial reporting.

door RevSym

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Web-based solution that provides accounting through automation, configuration, reporting, backlog, data source and more. Web-based solution that provides accounting through automation, configuration, reporting, backlog, data source and more.

door VT Software

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Excel-based accounting software for sole traders and partnerships. VT Final Accounts handles cash flow, expense tracking, revenue management and more in an easy to use software. Excel-based bookkeeping tool for sole traders and partnerships.

door Gladiris Technologies

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
A GST compliant bookkeeping and accounting software for easy invoicing, featuring a chat-bot and an intuitive UI. A GST compliant bookkeeping and accounting software for easy invoicing, featuring a chat-bot and an intuitive UI.

door PyanGo

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
PyanGo delivers advanced accounting solutions for non-profits, so your organization can focus less on accounting administration and focus more on your mission. Our solutions are built on top of NetSuites cloud-based Software as a Service platform, with the benefit of a full ERP system with PyanGos useful 100% integrated solutions. We provide grant management, grant accounting, budgetary control, and fund accounting modules, which help to solve the diverse needs of organizations. Accounting software for nonprofits and educational institutions, fully integrated with NetSuite.

door Silverfin

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Cloud-based centralized portal that helps accountants share information with their clients. Cloud-based portal that helps accountants share information with their clients.

door GSTBlue

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Provides a fully GST ready accounting software that is highly customizable for a variety of your accounting needs. Provides a fully GST ready accounting software that is highly customizable for a variety of your accounting needs.

door Openpro

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
OpenPro Easy ERP streamlines back-office processes for growing and midsize businesses. It accelerates business work flows, improves data reliability, and offers higher levels of service to customers, suppliers and partners. It provides real-time visibility into key Performance Indicators (KPI) for better, faster decision-making. OpenPro ties together accounting/ERP/CRM/ecommerce applications allowing you to support your entire business with one system. OpenPro Easy ERP software is an ideal full featured solution for small to medium size businesses. Real-time KPI reporting.

door bookkeepy

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Bookkeepy helps manage clients, invoices, and expenses with ease. Bookkeepy helps manage clients, invoices, and expenses with ease.

door Greenback

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Bookkeeping on Cruise Control. We automatically sync original & itemized receipts from the companies you do business with. Save time and money. No manual data entry. Get more productivity from your purchases. We believe exchanging emails, paper, or PDFs for invoices and expenses is cumbersome and error prone. While convenient for the sender, it's painful for the recipient. Greenback directly connects customers with vendors for a seamless electronic exchange of invoice and expense data. Receipts with an IQ. Automatically sync original & itemized receipts from the companies you do business with. Automate your bookkeeping

door Nexin Gateway

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Industry Specific platform for Food and Beverage. Our services include accounts payable, bill pay, back office reports, bulk purchase ordering, and more. DIY or we provide the Bookkeeper. Simple reconciliation for bank and CC. No exporting data into third party software, we have our own full Accounting module included! POS integration available. Proprietary platform for Food and Beverage bookkeeping. Simple reconciliation format.

door Infogestion

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Excel-based tool designed for small businesses to handle current orders, cash flow budget, creditor and debtor information. Excel-based tool designed for small businesses to handle current orders, cash flow budget, creditor and debtor information.

door Pebe

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Take control of your finances with this web application and efficiently handle invoices, customer data, expenses, and more. Take control of your finances with this web application and efficiently handle invoices, customer data, expenses, and more.

door ProSaldo

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Modular bookkeeping solution that combines accounting and order entry. Suitable for all kinds of businesses. Modular bookkeeping solution that combines accounting and order entry. Suitable for all kinds of businesses.

door Excelsious

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
What makes Receipt Bot special? - Accurate Automated Data Entry - Snap and Go - Super-Fast and Highly-Accurate OCR - Fully Responsive and Deep Integrations - Simplified File Sharing and Archiving - Intelligent Records Checking Makes accounting and bookkeeping super easy, saving you time and money.

door Morpheus Aiolos

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Afterbanks has two products: its personal finance management application and its REST API, technology sold to third parties, so they can develop their own products. Through their APP, the users and companies have the FREE service, with the option to become PREMIUM (increasing services). Afterbanks APP is the only application that supports all banks in Spain and make a real-time connections in the fastest way possible. They use the256-bit security encryption to guarantee the client information. Afterbanks, currently the only company that has an exclusive technology that allows you to connect with all Spanish banks in real time

door OpenDigits

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
When you work with OpenDigits, you get all the benefits of the latest accounting tech, without sacrificing the human touch. Each company is paired with a professional accountant who uses advanced software to take care of your bookkeeping and provide you with expert financial advice. This leaves you with more time to focus on scaling your business. OpenDigits is a cloud bookkeeping solution designed for tech startups.

door Finance Pal

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Finance Pal is an all in one solution for bookkeeping and managing any businesses' financial accounts. Finance Pal is an all in one solution for bookkeeping and managing any businesses' financial accounts.

door Georges Tech

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Online application that helps small businesses automate accounting, from expense tracking to tax filling and bank reconciliation. Online application that helps small businesses automate accounting, from expense tracking to tax filling and bank reconciliation.

door Quipu

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Add receipts, manage invoices, conclude expenses, and everything else you'd need in the same place. Add receipts, manage invoices, conclude expenses, and everything else you'd need in the same place.

door Dokka A.I.

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Saves time with automated bookkeeping entries and smart document management using Artificial Intelligence. Saves time with automated bookkeeping entries and smart document management using Artificial Intelligence.

door Moneypex

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Moneypex is an affordable and powerful accounting solution for business owners to keep track of their business finances. Through smart invoicing and high impact solutions, Moneypex Saves business owners time that can be reinvested into business growth. It is simple to use and can manage multiple businesses. Moneypex is a free invoicing software that helps you create unlimited invoices and bills for small business. It is created for business owners to scale rapidly and get paid faster. Moneypex is an affordable and powerful accounting solution for business owners to keep track of their business finances.

door ClassWallet

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
ClassWallet streamlines manual, time-intensive tasks related to collecting and reconciling receipts involved with relatively small transactions by digitizing and automating those processes for the school business office. Our single, consolidated platform includes: a virtual wallet, integrated eCommerce marketplace, reimbursement management, and a declining balance reloadable debit card. ClassWallet streamlines manual, time-intensive tasks related to collecting and reconciling receipts for relatively small transactions.

door BodeTree

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Bookkeeping solution that helps franchisees track transactions in real-time and generate financial reports. Bookkeeping solution that helps franchisees track transactions in real-time and generate financial reports.

door BizTechnologies

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Accounting solution that assists small businesses with bank reconciliation, customer interaction tracking, inventory control, and more. Accounting solution that assists small businesses with bank reconciliation, customer interaction tracking, inventory control, and more.

door Informer Online Nederland

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
InformerOnline is a bookkeeping and invoicing tool for starting entrepreneurs, freelancers and SMEs from every business lines. InformerOnline is a bookkeeping and invoicing tool for starting entrepreneurs, freelancers and SMEs from every business lines.

door KhataBook

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
A digital ledger to manage all your business transactions on your phone. A digital ledger to manage all your business transactions on your phone.

door SHTAR

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
SHTAR is a B2B payment processing solution that interfaces existing accounting software applications (e.g. QuickBooks, etc.) with bank payment platforms, streamlining automation, and eliminating manual processes for the payor, bank, and payee. SHTAR automates payments and syncs transaction-related data directly from the accounting software to the recipient for ACH, RTP, wire, and card payments. It eliminates double entry and automates bank account reconciliation. SHTAR is a B2B payment processing solution that interfaces accounting software applications with bank payment platforms

door Qount

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Cloud-based accounting and tax practice management software that offers a fully connected experience for your business. Cloud-based accounting and tax practice management software that offers a fully connected experience for your business.

door ICS INFORMATIQUE

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
The swiss army knife of business management: Multi-user, scalable and highly configurable The swiss army knife of business management: Multi-user, scalable and highly configurable

door Sistemi

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
PROFIS is the software solution that gives accountants the necessary tools to provide administrative, fiscal and digital services to suitably advise clients. PROFIS works in cloud, too. Main PROFIS functionalities: - Accounting - Fiscal and tax services - Digital services, as billing and invoicing - Financial statements PROFIS is the software solution for accountants to suitably advise clients in administrative, financial and digital services.

door Datalog

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Datalog offers a document management solution only available in Italy. It covers invoicing, billing, GDPR compliance, archiving & OCR. Datalog offers a document management solution only available in Italy. It covers invoicing, billing, GDPR compliance, archiving & OCR.