111 resultaten
Waarom Capterra gratis is
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, co...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Het klantensuccesplatform van ChurnZero helpt bedrijven om verloop te bestrijden via gegevensintegraties, gezondheidsscores, automatisering, NPS en nog veel meer. Meer informatie over ChurnZero
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing of service. Hierdoor helpt ChurnZero bedrijven te begrijpen hoe hun klanten hun product gebruiken, en beoordeelt het hun gezondheid en hun waarschijnlijkheid om abonnementen te vernieuwen. Ook geeft het het bedrijf de middelen om de klantervaring te automatiseren en personaliseren door middel van tijdige en relevante contactpunten, inclusief in-app content. Meer informatie over ChurnZero
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
UserGuiding helpt bedrijven de productacceptatie en UX te verbeteren door interactieve onboarding-stromen van gebruikers te creëren, zonder enige codering. Meer informatie over UserGuiding
UserGuiding helpt bedrijven de productacceptatie te verbeteren door interactieve onboarding-stromen voor gebruikers te ontwerpen. Niet-technische mensen kunnen zonder enige codering stapsgewijze producthandleidingen creëren. UserGuiding biedt ook analyse om de prestaties van de rondleidingen bij te houden, segmentatie om meer gepersonaliseerde ervaringen te creëren, NPS voor het vastleggen van feedback en onboarding-checklists voor een aangename onboarding-ervaring. Van Red Ventures tot Young Capital, duizenden bedrijven vertrouwen op UserGuiding. Meer informatie over UserGuiding
UserGuiding helpt bedrijven de productacceptatie te verbeteren door interactieve onboarding-stromen voor gebruikers te ontwerpen. Niet-technische mensen kunnen zonder enige codering stapsgewijze produc...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Het online communityplatform van InSided is daadwerkelijk SaaS: geen extra kosten of ontwikkelingsbronnen nodig, eenvoudig in te stellen en op te schalen. Meer informatie over inSided
Het inSided online communityplatform is specifiek ontworpen zodat je klanten moeiteloos antwoorden op hun vragen kunnen vinden, je klantenondersteuning en klantensucces kunt opschalen en je de self-service van klanten, retentie, productacceptatie en belangenbehartiging kunt vergroten. Help je klanten om anderen te helpen door hen de tools te geven voor effectieve self-service, leer door contact met hen op te nemen en verkrijg productinzichten om je te concentreren op wat echt belangrijk is: de tevredenheid van je klant. Meer informatie over inSided
Het inSided online communityplatform is specifiek ontworpen zodat je klanten moeiteloos antwoorden op hun vragen kunnen vinden, je klantenondersteuning en klantensucces kunt opschalen en je de self-ser...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De klantenservicesoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je het volgende: een helpdesk die is ontworpen om te zorgen dat jij goed georganiseerd blijft en je klanten succesvol zijn; een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; feedback, enquêtes en inzichten van klanten die zijn ontworpen zodat jij een vinger aan de pols van klanttevredenheid kunt houden; en tot slot rapportage en automatisering binnen alle tools om te helpen bij het opschalen en verbeteren van positieve resultaten. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De klantenservicesoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je het volgende: een helpdesk die is ontworpen om te zorgen dat jij ...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbetere...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Met Front kun je e-...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Bie...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee ri...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Ontgrendel de kracht van leren met LearnUpon LMS; één uniforme trainingsoplossing ter ondersteuning van het leren in je hele netwerk. Meer informatie over LearnUpon
LearnUpon verenigt, coördineert en stroomlijnt het verzorgen van trainingen in je hele netwerk, waardoor het het grootste concurrentievoordeel van je bedrijf wordt. Door gebruikersgerichte technologie en toonaangevende expertise te combineren, kan LearnUpon worden gebruikt om effectieve training te verzorgen die het succes van medewerkers, partners en klanten van je bedrijf bevordert. Meer informatie over LearnUpon
LearnUpon verenigt, coördineert en stroomlijnt het verzorgen van trainingen in je hele netwerk, waardoor het het grootste concurrentievoordeel van je bedrijf wordt. Door gebruikersgerichte technologie ...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Forums zijn verleden tijd! Tribe is een cloudgebaseerd platform dat de nieuwe generatie van online merkeigen communities ondersteunt. Meer informatie over Tribe
Forums zijn verleden tijd! tribe is een cloudgebaseerd communityplatform dat de nieuwe generatie van online merkeigen communities ondersteunt. Stel je gebruikers in staat om onder jouw merk te discussiëren en contact te maken. Gebruikers kunnen verkennen, volgen, vragen stellen, discussies en polls starten, stemmen, opmerkingen plaatsen en verschillende soorten content delen. Sluit je merk aan op software voor sociale netwerken. Het is volledig aanpasbaar en uit te breiden met apps, krachtige integraties en widgets. Meer informatie over Tribe
Forums zijn verleden tijd! tribe is een cloudgebaseerd communityplatform dat de nieuwe generatie van online merkeigen communities ondersteunt. Stel je gebruikers in staat om onder jouw merk te discuss...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevred...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de klantlevensduur te verhogen. Meer informatie over Custify
Het platform met succesverhalen van klanten van Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de Customer Lifetime Value te verhogen. Naast inzichten in het gebruik van het product, verzamelt het ook gegevens van verschillende systemen, zoals CRM, ondersteuning of facturering en presenteert het alle relevante KPI's voor succesverhalen van klanten en klantinteracties in een gemakkelijk te begrijpen dashboard. Voor low-touch workflows is er ook een geavanceerde automatiseringsmotor ingebouwd. Meer informatie over Custify
Het platform met succesverhalen van klanten van Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de Customer Lifetime Value te verhogen. Naast inzichten in ...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Verbeter je klantensucces en klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één platform. Meer informatie over Froged
Als je op zoek bent naar een tool om je onboarding-, retentie- en ondersteuningsprocessen te verbeteren, is FROGED iets om te overwegen. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met aangepaste e-mailcampagnes, een prachtig geïntegreerde kennisbank, livechat en geautomatiseerde berichten. Gratis proefversie voor 7 dagen Meer informatie over Froged
Als je op zoek bent naar een tool om je onboarding-, retentie- en ondersteuningsprocessen te verbeteren, is FROGED iets om te overwegen. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyc...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Telefonie-app voor callcenters en verkoopteams Meer informatie over Channels
Telefonie-app voor callcenters en verkoopprofessionals die toegankelijk is binnen je browser, zonder installatie of complexe facturering. Je hoeft alleen maar een nummer te kiezen en te beginnen met het bellen van prospects! Het stelt je in staat de verkoopafdeling te organiseren en te beheren, de kwaliteit van telefoongesprekken te beheren, kosten te verlagen, en televerkoopcampagnes te integreren en automatiseren. CrazyCall is ook een gebruiksvriendelijk platform voor verkoopbevordering dat het rendement van koude prospectie verhoogt en helpt bij conversies vanuit je website. Meer informatie over Channels
Telefonie-app voor callcenters en verkoopprofessionals die toegankelijk is binnen je browser, zonder installatie of complexe facturering. Je hoeft alleen maar een nummer te kiezen en te beginnen met he...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Biedt een inbox voor bedrijven om op één centrale plek efficiënt met hun klanten te communiceren via verschillende communicatiekanalen. Meer informatie over Trengo
Trengo stimuleert de teamproductiviteit en efficiënte klantcommunicatie door alle communicatiekanalen te verenigen in één collaboratieve inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, WhatsApp, sms, spraak, livechat en nog veel meer op één centrale plek. Meer informatie over Trengo
Trengo stimuleert de teamproductiviteit en efficiënte klantcommunicatie door alle communicatiekanalen te verenigen in één collaboratieve inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, Whats...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
LiveCaller is een alles-in-één oplossing en combineert verschillende communicatiekanalen zoals chat, bellen en berichtenapps voor sociale media in één platform. Meer informatie over LiveCaller
Chat - klanten kunnen berichten en bestanden uitwisselen en de klantenservice beoordelen. Webgesprekken - klanten kunnen rechtstreeks via internet bellen vanaf de webpagina, waardoor dergelijke oproepen voor hen volledig gratis zijn. Omnichannel inbox - combineert communicatie van verschillende berichtenplatforms in één dashboard. Terugbellen - voer simpelweg je telefoonnummer en gewenste beltijd in, en de klantenservice belt je. Gezamenlijk browsen - hiermee kunnen medewerkers en klanten gezamenlijk een website 'browsen'. Meer informatie over LiveCaller
Chat - klanten kunnen berichten en bestanden uitwisselen en de klantenservice beoordelen. Webgesprekken - klanten kunnen rechtstreeks via internet bellen vanaf de webpagina, waardoor dergelijke oproepe...
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloed...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Pipefy, het werkmanagementplatform, stelt managers van wereldklasse in staat om efficiënte workflows te creëren en uit te voeren.
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Wanneer uitvoerenden beschikken over de benodigde tools om hun werk te verbeteren zonder op iemand anders te vertrouwen, is er geen limiet aan wat ze kunnen bereiken. Daarom verbetert Pipefy de flexibiliteit, verhoogt het de efficiëntie en levert het toegevoegde klantwaarde door optimalisatie van workflows, waardoor betere resultaten worden verkregen.
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Wanneer uitvoe...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal ...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onderhouden. Dankzij Essentials ben je minder tijd kwijt aan spreadsheets en kun je meer tijd besteden aan je verkoop doordat je e-mails, oproepen en vergaderingen worden bijgehouden om klantenrecords automatisch up-to-date te houden, zonder saaie gegevensinvoer. Essentials bevat ook tal van productiviteitstools voor klantenservice om te zorgen dat elke nieuwe klant een loyale klant wordt.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onde...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Textline is een zakelijk sms-platform dat tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering.
Gebruik sms en maak klanten blij door een persoonlijk tintje toe te voegen aan je klantervaring, terwijl het gespreksvolume wordt verlaagd en meer problemen worden opgelost. Textline is een zakelijk sms-platform dat de beste tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering. Dit platform voegt sms-mogelijkheden toe aan je bestaande vaste lijn of geeft je een nieuw telefoonnummer met je lokale netnummer dat te bereiken is via sms.
Gebruik sms en maak klanten blij door een persoonlijk tintje toe te voegen aan je klantervaring, terwijl het gespreksvolume wordt verlaagd en meer problemen worden opgelost. Textline is een zakelijk sm...
----> NiceJob is de gemakkelijkste manier om meer goede recensies, verwijzingen en verkopen te krijgen. Geen contracten, 14 dagen gratis proberen, daarna slechts $ 75/maand.
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om meer goede recensies te krijgen en een goede reputatie op te bouwen. NiceJob automatiseert je socialmediamarketing met behulp van je geweldige klantrecensies en foto's. En het helpt je je zoekmachineresultaten, websiteverkeer en verkoop te verbeteren door je beoordelingen en foto's op je website te publiceren. In tegenstelling tot concurrenten hebben ze geen contracten, bieden ze een gratis proefperiode van 14 dagen en kosten ze slechts $ 75/maand. Probeer het gratis.
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om meer goede recensies te krijgen en een goede reputatie op te bouwen. NiceJob automatis...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Beheer je merkeigen klantloyaliteitsprogramma. Geef erkenning bij aankopen en bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Het Thought Industries-platform helpt lerende bedrijven om inkomsten te vergroten en hun online trainingsactiviteiten te schalen.
Thought Industries stimuleert het leren met hun toonaangevende platform. Stimuleer de betrokkenheid en verhoog de productacceptatie met interactieve cursussen, webinars, evenementen, beoordelingen, meldingen voor leerlingen en op stimulansen gebaseerde training. Thought Industries beschikt over een bibliotheek met krachtige, gebruiksvriendelijke tools waarmee organisaties hun bedrijf kosteneffectief kunnen schalen en met klanten kunnen communiceren gedurende hun gehele levenscyclus. Allemaal vanuit één robuust platform.
Thought Industries stimuleert het leren met hun toonaangevende platform. Stimuleer de betrokkenheid en verhoog de productacceptatie met interactieve cursussen, webinars, evenementen, beoordelingen, mel...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Teams helpen op grote schaal persoonlijke ondersteuning te bieden.
Een betere manier om je klanten te ondersteunen. Groove helpt je om je klantinteracties om te zetten in zinvolle gesprekken en sterkere relaties. Groove, bestaand uit een eenvoudige maar krachtige multi-channel gedeelde inbox, kennisbank en rapporten, is een perfect alternatief voor te gecompliceerde en te dure helpdeskoplossingen op de markt.
Een betere manier om je klanten te ondersteunen. Groove helpt je om je klantinteracties om te zetten in zinvolle gesprekken en sterkere relaties. Groove, bestaand uit een eenvoudige maar krachtige mu...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Een online platform voor het creëren van een uitstekende gebruikerservaring via technieken voor het in kaart brengen van klantentrajecten, persona's en impactmapping.
UXPressia is een online tool voor het in kaart brengen van het klantentraject, het creëren van persona's en impactkaarten. Het is een optimale balans tussen op stickers of tabellen gebaseerde oplossingen met een intuïtieve interface op basis van slepen en neerzetten en tal van aanpasbare functies. Met UXPressia ontwerp en lever je een uitzonderlijke ervaring aan je klanten. Visualiseer je klantentrajecten, creëer persona's, analyseer contactpunten in multi-channel interacties en nodig medewerkers uit om samen trajecten in kaart te brengen en online te delen.
UXPressia is een online tool voor het in kaart brengen van het klantentraject, het creëren van persona's en impactkaarten. Het is een optimale balans tussen op stickers of tabellen gebaseerde oplossing...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Userpilot helpt teams voor producten, UX en klantsucces de acceptatie van gebruikers te vergroten door middel van gedraggestuurde productervaringen. Zonder codering.
Userpilot helpt teams voor producten, UX en klantsucces de acceptatie van gebruikers te vergroten door middel van gedraggestuurde productervaringen. Bouw aantrekkelijke, gepersonaliseerde en zeer aanpasbare ervaringen bovenop je product om je klanten een Aha!-moment te laten beleven. Verbeter snel de onboarding voor nieuwe aanmeldingen, activeer interactieve tips wanneer dat relevant is en help gebruikers de waarde te begrijpen; dit alles zonder enige code te schrijven. Userpilot helpt je ook het behoud van gebruikers te verhogen en de ontdekking van functies te stimuleren naarmate je product zich ontwikkelt.
Userpilot helpt teams voor producten, UX en klantsucces de acceptatie van gebruikers te vergroten door middel van gedraggestuurde productervaringen. Bouw aantrekkelijke, gepersonaliseerde en zeer aanpa...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Liveoak technologieën. Dit platform krijgt virtuele zaken gedaan.
Liveoak is een virtueel klantgerichtheids- en bedrijfsplatform dat je vertegenwoordigers in staat stelt om op een naadloze manier met klanten in contact te komen, met hen samen te werken en het werk te voltooien. Liveoak combineert op een naadloze manier moderne conferentiegesprekken, samenwerking aan formulieren, e-handtekening en efficiënte gegevens-/ID-registratie in combinatie met beveiliging op bankniveau en een compleet auditsysteem. De missie van deze oplossing is het creëren van een platform voor klantencontact waarmee grote bedrijven zaken kunnen doen in een virtuele context.
Liveoak is een virtueel klantgerichtheids- en bedrijfsplatform dat je vertegenwoordigers in staat stelt om op een naadloze manier met klanten in contact te komen, met hen samen te werken en het werk te...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Multichannel cloud contactcenter-oplossing die is ontworpen om organisaties te helpen hun verkoop-, marketing- en service-initiatieven te stroomlijnen.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunicatie, rapportage en analyse, dynamische scripting, leadbeheer, call routing (IVR, ACD) en integratie met derden (CRM, WFM, Ticketing, PBX), waardoor de klant de mogelijkheid heeft om klantenservice van een hoge kwaliteit aan te bieden en verkoop- en marketinginitiatieven te stimuleren.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunicat...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Een ideale NPS-oplossing voor het bedrijfsleven. Krijg met SurveyMonkey CX bruikbare inzichten om je bedrijf te laten groeien.
SurveyMonkey CX is een kant-en-klare NPS-oplossing met robuuste functies die zijn ontworpen om feedback van je klanten te verzamelen, te begrijpen en erop te reageren. Activeer gepersonaliseerde enquêtes via meerdere kanalen om de respons te verhogen. Identificeer verbeterpunten met behulp van geavanceerde analyse, van analyse van de belangrijkste factoren tot de benchmarks in de sector. Neem sneller actie door de cirkel snel te sluiten met je klanten. Deel NPS-inzichten moeiteloos met je team met behulp van aangepaste rapporten, gegevensexport en integraties.
SurveyMonkey CX is een kant-en-klare NPS-oplossing met robuuste functies die zijn ontworpen om feedback van je klanten te verzamelen, te begrijpen en erop te reageren. Activeer gepersonaliseerde enquêt...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Het Value Management Office (VMO) stelt sales- en marketingprofessionals in staat om de unieke waarde van hun producten en diensten over te brengen.
Het Value Management Office (VMO) van Ecosystems heeft een primair doel: sales- en marketingprofessionals in staat stellen om de unieke voordelen en waarde van hun producten en diensten over te brengen aan klanten, met gekwantificeerd inzicht, onderzoek en analyse. Dit softwareplatform promoot interactieve gesprekken voor het verbeteren van de prestaties van je marketing-, sales- en klantsuccesteams.
Het Value Management Office (VMO) van Ecosystems heeft een primair doel: sales- en marketingprofessionals in staat stellen om de unieke voordelen en waarde van hun producten en diensten over te brengen...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Gainight vertaalt datapunten naar een bruikbare strategie voor klantensucces, waardoor je je klantenretentie kunt verhogen en de omzet kunt vergroten.
Dit krachtige platform is speciaal ontwikkeld om disparate klantengegevens uit meerdere bronnen om te zetten in inzichten en acties die meetbare bedrijfsresultaten voor jouw klanten genereren. De toepassingen van Gainsight helpen je om de resultaten van je klanten programmatisch te verbeteren over al je klantensegmenten. De toepassingen bestaan uit inzichten, feedback, samenwerking, betrokkenheid en resultaten.
Dit krachtige platform is speciaal ontwikkeld om disparate klantengegevens uit meerdere bronnen om te zetten in inzichten en acties die meetbare bedrijfsresultaten voor jouw klanten genereren. De toep...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Revenue Intelligence Data Platform used by B2B Sales teams to unleash intelligent sales data and analytics to the entire revenue stack.
SalesDirector.ai is a revenue intelligence data platform for B2B sales organizations. We help them scale by delivering intelligent sales analytics to their CRM and BI tools. We capture email and calendar data from sales reps and cross-reference their CRM data to deliver predictive insights about their sales rep behaviors, forecasts and pipelines. These insights are delivered directly to their CRM or can be visualized in BI tools such as Tableau, Domo, Google Data Studio, Power BI or Einstein)
SalesDirector.ai is a revenue intelligence data platform for B2B sales organizations. We help them scale by delivering intelligent sales analytics to their CRM and BI tools. We capture email and cale...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio biedt je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben.
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie.
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Bolstra is ideaal voor middelgrote tot grote B2B-ondernemingen met terugkerende inkomstenstromen en hoogwaardige diensten.
Het enige flexibele platform voor het beheer van succesverhalen van klanten dat is ontworpen om volledig inzicht te bieden in je klanten, zodat je op het juiste moment het juiste werk kunt doen en je beste praktijken volledig kunt opschalen.
Het enige flexibele platform voor het beheer van succesverhalen van klanten dat is ontworpen om volledig inzicht te bieden in je klanten, zodat je op het juiste moment het juiste werk kunt doen en je b...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
ProfitWell provides absolutely accurate, real-time reporting and analytics for subscription businesses - 100% free.
ProfitWell provides absolutely accurate, real-time subscription reporting and analytics. From MasterClass and Zenefits to Shipt and Vice, over 20,000 recurring revenue companies depend on ProfitWell to track their businesses. Link Stripe, Zuora, Zapier, or another source of billing data to see your metrics in 5 minutes - all completely free, forever.
ProfitWell provides absolutely accurate, real-time subscription reporting and analytics. From MasterClass and Zenefits to Shipt and Vice, over 20,000 recurring revenue companies depend on ProfitWell to...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Web en in-app realtime klantcommunicatiesoftware voor ondersteuning. Co-browse, live chat, chatbot, video en spraak.
Acquire rust ondernemingsteams uit met de digitale tools die ze nodig hebben om de beste klantervaringen te creëren. Met functies zoals veilig co-browsing, AI-chatbots, livechat en videogesprekken. De flexibele en schaalbare softwaresuite van Acquire voldoet aan de behoeften aan klantenservice en ondersteuning van elk bedrijf op elk apparaat.
Acquire rust ondernemingsteams uit met de digitale tools die ze nodig hebben om de beste klantervaringen te creëren. Met functies zoals veilig co-browsing, AI-chatbots, livechat en videogesprekken. De ...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Planhat is een klantensuccesplatform dat erop is gericht om klantensucces eenvoudig te maken.
Planhat is een klantensuccesplatform dat erop is gericht om klantensucces eenvoudig te maken. Planhat is aantrekkelijk en gemakkelijk te gebruiken. Het brengt al je klantgegevens samen op één plek, waardoor je het gebruikersgedrag kunt begrijpen, workflows met beste praktijken kunt creëren en tijdrovende taken kunt automatiseren. Planhat is gemaakt voor iedereen, van de klantenservicevertegenwoordiger tot de directieleden. Het heeft alle functionaliteit en kenmerken die je zou verwachten in een modern klantensuccesplatform. Het verschil zit in het ontwerp, de bruikbaarheid en implementatiesnelheid.
Planhat is een klantensuccesplatform dat erop is gericht om klantensucces eenvoudig te maken. Planhat is aantrekkelijk en gemakkelijk te gebruiken. Het brengt al je klantgegevens samen op één plek, wa...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Totango is a customer success platform that drives action and focus for teams and predictable results for management.
Totango is a customer success platform that helps recurring revenue businesses simplify the complexities of customer success by connecting the dots of customer data, actively monitoring customer health changes, and driving proactive engagements. Leading companies use Totango to reduce churn, grow predictable revenue, and maximize customer value over time.
Totango is a customer success platform that helps recurring revenue businesses simplify the complexities of customer success by connecting the dots of customer data, actively monitoring customer health...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Cloud-based customer onboarding solution that assists firms with customer segmentation, task scheduling & customized reporting.
Taskfeed has merged with Precursive, combining our excellent Customer Onboarding project management app with the leading capacity planning & resource management tool. Taskfeed is now known as Precursive OBX. Precursive OBX gives you complete visibility over information that counts most in SaaS Customer Onboarding so you can successfully manage your team, your customers, your processes & Salesforce tasks to deliver customer success.
Taskfeed has merged with Precursive, combining our excellent Customer Onboarding project management app with the leading capacity planning & resource management tool. Taskfeed is now known as Precursiv...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
TaskRay is an enterprise-class solution for onboarding customers at scale in Salesforce.
TaskRay is an enterprise-class solution for onboarding customers at scale in Salesforce. TaskRay helps businesses onboard customers faster and more efficiently. TaskRay's templating and automation functions help high tech, SaaS, Wealth Management, Manufacturing, and Franchising businesses build systems that scale - whether they have 100 customers or 10,000 customers. And, TaskRay also functions wonderfully as a full-suite project management solution.
TaskRay is an enterprise-class solution for onboarding customers at scale in Salesforce. TaskRay helps businesses onboard customers faster and more efficiently. TaskRay's templating and automation fun...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Skilljar's cloud-based, mobile-responsive learning management system (LMS) enables businesses to scale customer and partner training.
Skilljar is the easiest way for businesses to educate their customers, vendors, and partners. At Skilljar, we believe that the best LMS is easy to use and runs smoothly for students and admins. It works with your business, can be accessed anywhere and allows you to create a story with your content. That's what we've built - beautiful training experiences backed by data. Additionally, Skilljar makes integrations easy, and includes a complete analytics dashboard.
Skilljar is the easiest way for businesses to educate their customers, vendors, and partners. At Skilljar, we believe that the best LMS is easy to use and runs smoothly for students and admins. It wo...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Starred creëert flexibele feedbacksoftware die op een vriendelijke manier feedback ophaalt bij kandidaten en hiring managers.
Starred stelt recruitment teams in staat om hun Candidate Experience te meten door middel van actiegerichte feedback. Onze software integreert met je ATS en haalt op belangrijke momenten feedback op bij kandidaten en hiring managers. Toonaangevende bedrijven zoals Spotify, VodafoneZiggo, Toast, Coca-Cola, Virgin Atlantic, Glovo, Elastic en Deloitte, geloven al in de kracht van een optimale candidate experience.
Starred stelt recruitment teams in staat om hun Candidate Experience te meten door middel van actiegerichte feedback. Onze software integreert met je ATS en haalt op belangrijke momenten feedback op bi...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
AppsForOps Timeline is a game changing Customer Success software platform.
Customer Success - powered by being in the know. Next level visibility on customer activity spanning your organisation's people, processes and systems. Easily see the whole picture and act on what matters most. View a timeline of all customer activity right in your Outlook inbox. Activity could include emails, calls, tasks, notes and data flowing in from any of your existing systems: your sales, marketing, customer support systems and more.
Customer Success - powered by being in the know. Next level visibility on customer activity spanning your organisation's people, processes and systems. Easily see the whole picture and act on what matt...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
ClientSuccess is a customer success software platform that helps SaaS companies retain and grow their customer base.
ClientSuccess is a customer success software platform that helps SaaS executives and their customer success teams retain and grow their existing customer base. ClientSuccess was awarded the SIIA CODiE Award for "Best Customer Success Management Solution" as well as being selected to the Red Herring Top 100.
ClientSuccess is a customer success software platform that helps SaaS executives and their customer success teams retain and grow their existing customer base. ClientSuccess was awarded the SIIA CODiE ...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Intellum helpt grote merken en snelgroeiende bedrijven bij het verhogen van de omzet en het verlagen van de ondersteuningskosten door middel van onderwijs.
Het Intellum platform biedt alle tools die een bedrijf nodig heeft om zeer gepersonaliseerde leerervaringen te creëren, beheren, volgen, verbeteren en schalen voor een groot publiek van klanten, partners en werknemers. Combineer moeiteloos leer-, kennisbank-, klantensucces-, support-, sales- en marketinginitiatieven op één locatie. Gebruik betrokkenheidstactieken zoals meldingen, aanbevelingen, certificering, mobiel, chatten en gamification om de ultieme leerervaring voor je gebruikers te creëren.
Het Intellum platform biedt alle tools die een bedrijf nodig heeft om zeer gepersonaliseerde leerervaringen te creëren, beheren, volgen, verbeteren en schalen voor een groot publiek van klanten, partne...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Knowledge Center centraliseert de kennis van je bedrijf en stelt medewerkers in staat om snelle, nauwkeurige en up-to-date ondersteuningsinformatie te verstrekken.
Knowledge Center is het toonaangevende kennisbeheerplatform voor contactcenters. Het platform ondersteunt je klantgerichte medewerkers met relevante, gemakkelijk te begrijpen kennis, zodat ze een betere, efficiëntere klantenservice kunnen bieden. Het is moeilijker om met de enorme hoeveelheid informatie om te gaan dan om deze daadwerkelijk te vinden. Hoe kan het dat zoveel antwoorden binnen handbereik zijn, behalve wanneer je contact opneemt met de klantenservice? Het doel van dit platform is om klantenservice zo eenvoudig te maken als een Google-zoekopdracht.
Knowledge Center is het toonaangevende kennisbeheerplatform voor contactcenters. Het platform ondersteunt je klantgerichte medewerkers met relevante, gemakkelijk te begrijpen kennis, zodat ze een beter...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
PeerBoard is gemeenschapssoftware zonder vereiste codering met een duidelijke en uitbreidbare infrastructuur.
PeerBoard is gemeenschapssoftware zonder vereiste codering met een duidelijke en uitbreidbare infrastructuur. Het biedt een gecategoriseerde nieuwsfeed, visuele aanpassing, uitgebreide gebruikersprofielen en opmerkingen op meerdere niveaus. Je kunt open-source SDK gebruiken voor je aangepaste behoeften of WordPress-integratie voor een snelle en naadloze installatie. PeerBoard is een perfecte oplossing voor allerlei soorten particuliere en openbare gemeenschappen, MKB's of personen. Bouw een sterke gemeenschap op een comfortabele en beveiligde plek. Het platform zorgt voor de rest.
PeerBoard is gemeenschapssoftware zonder vereiste codering met een duidelijke en uitbreidbare infrastructuur. Het biedt een gecategoriseerde nieuwsfeed, visuele aanpassing, uitgebreide gebruikersprofie...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Salesmachine bewaakt de gezondheid en activiteiten van je klanten, zodat jij je op het juiste moment op de juiste klanten kunt concentreren.
Volg de gezondheid van je klanten in realtime om de conversieratio te verhogen en verloop te verminderen. Salesmachine beheert de levenscyclus van je klanten met waarschuwingen, meldingen voor je team en e-mailreeksen om de onboarding, proefversie, upsell en het verlooprisico te volgen.
Volg de gezondheid van je klanten in realtime om de conversieratio te verhogen en verloop te verminderen. Salesmachine beheert de levenscyclus van je klanten met waarschuwingen, meldingen voor je team ...
  • Gezondheidsscore
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen