Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Customer success software

Customer success software helpt bedrijven ervoor te zorgen dat hun klanten de door deze bedrijven beoogde resultaten bereiken (zoals klantenbehoud en -tevredenheid).

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Customer success software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

83 resultaten

Het klantensuccesplatform van ChurnZero helpt bedrijven om verloop te bestrijden via gegevensintegraties, gezondheidsscores, automatisering, NPS en nog veel meer. Meer informatie over ChurnZero
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing of service. Hierdoor helpt ChurnZero bedrijven te begrijpen hoe hun klanten hun product gebruiken, en beoordeelt het hun gezondheid en hun waarschijnlijkheid om abonnementen te vernieuwen. Ook geeft het het bedrijf de middelen om de klantervaring te automatiseren en personaliseren door middel van tijdige en relevante contactpunten, inclusief in-app content. Meer informatie over ChurnZero

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Het platform voor klantensucces dat is ontworpen voor startups die sneller willen opschalen. Meer informatie over Skalin
Skalin is een klantsuccesplatform van de volgende generatie dat speciaal is ontworpen voor startups in de versnellingsfase. Het wordt aangestuurd door AI en detecteert risicovolle klanten om verloop te voorkomen. Met Skalin kan je team proactiever zijn, tijd besparen en meer inkomsten genereren. Belangrijkste functies: - alles-in-één interface voor het beheer van CS; - gezondheidsscore om verloop te voorkomen; - slimme waarschuwingen voor het overschakelen van reactief naar proactief. Gebouwd voor startups: - snel uit te rollen; - makkelijk aan de slag; - vriendelijke ondersteuning. Meer informatie over Skalin

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
HubSpot Service Hub maakt het eenvoudig om problemen van klanten efficiënt, nauwkeurig en enthousiast op te lossen. Het bevat een ticketsysteem en automatisering met een gedeelde inbox om je georganiseerd te houden; een kennisbank waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; livechat en bots voor kortere reactietijden; tools voor klantenfeedback, zodat je de tevredenheid van klanten kunt meten; en rapportage, zodat je inzichten kunt ontgrendelen en kunt blijven verbeteren. Registreer je vandaag nog gratis en probeer de klantenservicesoftware die zowel klanten als medewerkers tevreden stelt. Meer informatie over HubSpot Service Hub

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Een alles-in-één platform voor productacceptatie om gebruikers eenvoudig te onboarden, het ontdekken van functies te stimuleren en het conversiepercentage te verhogen. Meer informatie over Product Fruits
Met productvruchten kun je eenvoudig interactieve tours, walkthroughs en tips toevoegen aan je app, terwijl gebruikers de optie krijgen om hun feedback te verzenden. Dit alles via een gebruiksvriendelijke editor, er is geen codering of ontwerp nodig. Of je nu een kleine maar dynamische startup hebt met een innovatieve toepassing of een groot bedrijf bent dat complexe bedrijfsoplossingen biedt: dit platform garandeert dat Product Fruits je gebruikers effectief zal onboarden, conversies drastisch zal verhogen en ondersteuningskosten zal verlagen. Meer informatie over Product Fruits

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Platform voor het beheer van klantensucces waarmee bedrijven het verloop kunnen verminderen en hun opbrengsten van het bestaande klantenbestand kunnen verhogen. Meer informatie over Akita
Akita maakt verbinding met meer dan 100 van wijdverbreide SaaS-tools die één uniform overzicht van je klantgegevens creëren. Zorg ervoor dat klanten niet over het hoofd worden gezien met het aanpasbare vitaliteitsscoresysteem van Akita. Definieer taken en doelen voor elke stap op het klantentraject. Houd klanten op schema voor succes met geplande zakelijke beoordelingen en "draaiboeken", geactiveerd door gebruikersgedrag (goed of slecht). Met Slack-meldingen en een tweerichtingssynchronisatie met Salesforce houd je de hele organisatie op de hoogte. Meer informatie over Akita

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Ga van klantfeedback naar actie zonder maar wat te raden. Lumoa analyseert feedback in meer dan 60 talen en in real time. Meer informatie over Lumoa
De meeste bedrijven gebruiken tegenwoordig NPS (Net Promoter Score), CSAT (Customer Satisfaction Score), online beoordelingen en andere meetinstrumenten om te beoordelen hoe tevreden hun klanten zijn. Maar wat ze missen is een manier om te weten te komen welke acties de cijfers naar boven of naar beneden halen. Lumoa is een oplossing voor feedbackanalyse die elke interactie met je klanten bekijkt en je vertelt wat je vervolgens moet doen om je bedrijf te laten groeien. Meer informatie over Lumoa

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de klantlevensduur te verhogen. Meer informatie over Custify
Het platform met succesverhalen van klanten van Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de Customer Lifetime Value te verhogen. Naast inzichten in het gebruik van het product, verzamelt het ook gegevens van verschillende systemen, zoals CRM, ondersteuning of facturering en presenteert het alle relevante KPI's voor succesverhalen van klanten en klantinteracties in een gemakkelijk te begrijpen dashboard. Voor low-touch workflows is er ook een geavanceerde automatiseringsmotor ingebouwd. Meer informatie over Custify

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Zendesk is de toonaangevende helpdesksoftware voor betere klantrelaties.
Zendesk Suite is de oplossing voor klantenservice die gemakkelijk te gebruiken is en meegroeit met je bedrijf. Gemiddeld verhogen bedrijven die Zendesk gebruiken de klanttevredenheid met 25% en de productiviteit van agenten met 30% - op elke schaal. Al je klant interacties leven in een enkele interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticket reacties en meer. Snel ingesteld en operationeel. Zendesk Suite omvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore en Sunshine Conversations. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder.
Zoho Desk is de toonaangevende webgebaseerde software voor klantensucces van Zoho die bedrijven helpt duurzame klantervaringen te leveren. De software is bedoeld om klanten tevredener, werknemers sterker en bedrijven gezonder te maken. Met Zoho Desk kun je naadloze omnichannel-ondersteuning leveren, de productiviteit van werknemers op schaal verbeteren, je helpdesk aanpassen, gebruikmaken van krachtige AI-capaciteiten, alledaagse taken automatiseren, live prestatie-inzichten krijgen en diep integreren met apps die je dagelijks gebruikt - allemaal zonder een fortuin uit te geven. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Begin gratis met LiveAgent en creëer geweldige klantervaringen met de ultieme oplossing voor klantensucces voor alle bedrijven.
LiveAgent is cloudgebaseerde software voor klantensuccessen met meer dan 200 compatibele integraties. Verbeter je klantervaring en beheer alle communicatie vanuit één gedeelde bedrijfsinbox. Geniet van integratie met sociale media, onbeperkte ticketgeschiedenis, gespreksopnames, hybride ticketstreams en meer. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange en Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Bitrix24 is een gratis platform voor klantensucces en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt.
Bitrix24 is het populairste gratis platform voor klantensucces en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 18 verschillende talen. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing en sales waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. De klantenservicesoftware van EngageBay maakt het gemakkelijk om klantproblemen op te lossen en zorgt dat agenten productiever worden, managers meer impact hebben en klanten gemachtigd zijn om meer te doen – allemaal vanaf één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM-klantensuccessoftware - Zorg voor een superieure klantenservice en hou klanten tevreden op de lange termijn. Met Agile CRM kunnen bedrijven een persoonlijkere klantervaring bieden. Met een groot aantal krachtige helpdeskautomatiseringsfuncties binnen handbereik, zul je je klanten beter begrijpen zodat je er altijd bent om te helpen wanneer zij je het meest nodig hebben. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn.
Met monday.com kun je al je werk organiseren en stroomlijnen, en ervoor zorgen dat al je klanten de geïndividualiseerde behandeling krijgen die ze verdienen. Kies de beste weergave om je klantrelaties bij te houden, te zien hoeveel deals elke klantenservicemedewerker heeft, of een ander rapport dat je zal helpen om beter te werken. Meer informatie over monday sales CRM

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Onboard en ondersteun al je klanten op één plek met Pipefy, het werkmanagementplatform voor klantenteams.
Pipefy is dé troef die de meest efficiëntie klantenteams in handen hebben om klanttevredenheid en behoud van klanten te garanderen. Al vanaf het begin stroomlijnt Pipefy alle stappen die nieuwe klanten moeten doorlopen om succesvol te kunnen onboarden. En wanneer ze er klaar voor zijn om met jou voorspoed te creëren, kun je het vereenvoudigen door alle verzoeken voor klantenondersteuning te centraliseren op één plek en de dienstverleningsstroom te standaardiseren. Pipefy heeft wereldwijd meer dan 50.000 gebruikers en wordt vertrouwd door bedrijven zoals IBM, ABInBev en Capgemini. Meer informatie over Pipefy

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Front is de software voor klantsucces die e-mail, groepsmail zoals succes@, sms-berichten, live-chats en meer in één inbox bijeen brengt.
Front is de software voor klantsucces die tevreden klanten en tevreden teams oplevert. Met Front kun je al je klantgesprekken op één plek beheren, zoals e-mail, e-mailgroepen zoals success@, sms-berichten, live-chats en meer. Open Salesforce- of CRM-gegevens rechtstreeks in je inbox, zodat je de vereiste context hebt om te kunnen antwoorden en je apps onmiddellijk up-to-date blijven. Geef gepersonaliseerde antwoorden met e-mailsjablonen en samenvoegingsbewerkingen. Meer informatie over Front

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Mixmax-imaliseer de productiviteit van je verkoopteam met krachtige verbetering, tracking en automatisering van je uitgaande communicatie.
Wil je openingspercentages tot wel 70% en antwoordpercentages van meer dan 50% voor je uitgaande verkoop-e-mails realiseren? Probeer dan Mixmax - een op Gmail gebaseerde toepassing voor verkoopproductiviteit die prospects omzet in klanten met boeiende 1 op 1 communicatie, gepersonaliseerde e-mail op schaal en workflowautomatisering om je dag te automatiseren. Functies zoals planning met één klik, e-mailtracking, sjablonen, sequenties, CRM-synchronisatie, direct dial vanuit Gmail, helpen je om met minder inspanningen meer gedaan te krijgen. Mixmax-imaliseer de impact van je team. Meer informatie over Mixmax

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onderhouden. Dankzij Essentials ben je minder tijd kwijt aan spreadsheets en kun je meer tijd besteden aan je verkoop doordat je e-mails, oproepen en vergaderingen worden bijgehouden om klantenrecords automatisch up-to-date te houden, zonder saaie gegevensinvoer. Essentials bevat ook tal van productiviteitstools voor klantenservice om te zorgen dat elke nieuwe klant een loyale klant wordt. Meer informatie over Salesforce Starter

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Ontdek hoe bezoekers je site echt gebruiken met dynamische heatmaps, bezoekersregistratie, formulieranalyse, live chat, peilingen en meer.
Waarom converteren mijn bezoekers niet? Maar liefst 99% van je bezoekers zal nooit klanten worden, en Lucky Orange weet waarom. De installatie is snel en duurt slechts een paar seconden, geen codering vereist. Daarnaast is Lucky Orange gebruiksvriendelijk, klaar om out-of-the-box te gaan, en elk abonnement bevat volledige toegang tot al deze functies, waaronder dynamische heatmaps, gebruikersopnames, live chat, enquêtes en peilingen, conversietrechters, realtime dashboard en dagelijkse e-mailrapporten. Meer informatie over Lucky Orange

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
----> De eenvoudigste manier om de klantloyaliteit te verhogen en pleitbezorgers te creëren. Ontdek en koester terugkerende verkoopkansen. Probeer het gratis!
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om de klantloyaliteit te verhogen en pleitbezorgers te creëren door hen je bij al hun vrienden aan te laten bevelen via online beoordelingen. Zoals verwijzingen maar dan 1000 x beter. Kijk wie je grootste fans zijn en ontdek en koester kansen voor terugkerende klanten en meer verkopen. Geen contracten, 14 dagen gratis proberen, daarna slechts $ 75/maand. ----> Meer informatie <---- Meer informatie over NiceJob

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
CloudApp vermindert via zijn intelligente visuele communicatieplatform de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie.
CloudApp vermindert de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie via het intelligente visuele berichtenplatform voor ondernemingen, waardoor teams sneller en slimmer kunnen werken en bedrijven een hogere productiviteit bereiken. CloudApp combineert geannoteerde screenshots, gif's en schermopnames in één gebruiksvriendelijke app. Registreren, ophalen en direct koppelen en delen. Klanten werken supersnel in klantenondersteuning, productontwikkeling, ontwerp, verkoop en marketing. Meer informatie over Zight (formerly CloudApp)

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Textline is een zakelijk sms-platform dat tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering.
Gebruik sms en maak klanten blij door een persoonlijk tintje toe te voegen aan je klantervaring, terwijl het gespreksvolume wordt verlaagd en meer problemen worden opgelost. Textline is een zakelijk sms-platform dat de beste tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering. Dit platform voegt sms-mogelijkheden toe aan je bestaande vaste lijn of geeft je een nieuw telefoonnummer met je lokale netnummer dat te bereiken is via sms. Meer informatie over Textline

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Beheer je merkeigen klantloyaliteitsprogramma. Geef erkenning bij aankopen en bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse