98 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Je hebt je marketing geautomatiseerd. Is het nu tijd om ook je evenementen te automatiseren? Evenementenautomatisering begint met de juiste technologie en de juiste mensen die jou en je team ondersteunen. Van de allerbeste online registratie, tot marketing aan je deelnemers, het instellen van kamerblokken voor deelnemers, inchecken ter plaatse en realtime analyses over hoe je evenement of vergadering presteert: Aventri stelt zijn klanten in staat om waardevolle persoonlijke ervaringen te creëren, invloedrijke gemeenschappen te ontwikkelen, merken te vergroten en het rendement op je investeringen te bevorderen. Meer informatie over Aventri etouches is nu Aventri. Ontvang een demo van 30 minuten om het in actie te zien! Meer informatie over Aventri
idloom biedt alle functies die nodig zijn voor het organiseren van een evenement, van registratie van inschrijvingen, tot het creëren van een badge, tot en met facturering. Een "alles-in-één" oplossing waarmee je je kunt concentreren op het enige doel wat er echt toe doet: je evenement zo succesvol maken dat alle deelnemers er enthousiast over zijn! Specifiek ontworpen voor handelsverenigingen, overheden, organisatoren van evenementen, communicatiebureaus ... Meer informatie over idloom-events Volledige en professionele tool die alle voorbereidingen voor jouw evenement beheert: registraties, reserveringen, betalingen, enz. Meer informatie over idloom-events
Meer dan 4 miljoen bedrijven gebruiken Bitrix24 als gratis software voor evenementenbeheer voor conferenties, omdat het wordt geleverd met alle vereiste hulpmiddelen. Ten eerste is er de module voor CRM en clientbeheer, waarmee je offertes en facturen kunt maken, e-mails kunt verzenden en leveranciers kunt beheren. Ten tweede zijn er gedeelde agenda's, waarmee je meerdere locaties kunt inplannen en boeken. Ten derde zijn er een module voor projectmanagement en taaksjablonen die organisatoren gebruiken om het grondpersoneel te beheren. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 het populairste gratis platform voor conferentie- en evenementbeheer dat door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
GoToWebinar wordt vertrouwd door meer klanten dan elke andere webinar-oplossing en levert miljoenen webinars per jaar. Of u nu webinars gebruikt voor marketing, training of bedrijfscommunicatie, GoToWebinar zet het plezier terug in webinars met betrouwbare technologie die super eenvoudig te gebruiken is. Verkrijg de functies, integraties en analyses die u nodig hebt om uw doelgroep te betrekken en persoonlijke contacten te leggen die uw bedrijf stimuleren. Meer informatie over GoToWebinar Webinar-oplossing die is ontworpen om je te helpen gekwalificeerde leads te genereren, klanten te behouden en effectieve presentaties te geven. Meer informatie over GoToWebinar
Of je nu een conferentie, festival, sportevenement, concert of gala organiseert, Accelevents heeft de juiste oplossing voor je evenementbehoeften. Het alles-in-één evenementenplatform biedt directe uitbetalingen, 24/7 live ondersteuning (gratis), congresagendabeheer, toegewezen zitplaatsen, exposantenbeheer en het ophalen van leads. Alles voor slechts $ 1 per ticket plus 1% van de ticketprijs (alle kosten kunnen worden opgevangen door je ticketkopers). Meer informatie over Accelevents Je betaalbare, alles-in-één evenementenplatform. Directe uitbetalingen, 24/7 live ondersteuning. Voor slechts $ 1 per ticket plus 1% van de kaartverkoop. Meer informatie over Accelevents
Eventzilla is een snelgroeiend platform voor evenementticketing en -beheer voor conferenties, fondsenwervers, lessen, workshops, reünies, concerten en sportevenementen. Dit platform ondersteunt een breed scala aan evenementen, van evenementen die slechts aanwezigheidsbevestigingen vereisen tot grote conferenties/exposities met duizenden deelnemers via meerdere trajecten. Met Eventzilla kunnen evenementorganisatoren online tickets verkopen, creditcardbetalingen verwerken en evenementen promoten op socialemediakanalen zoals Facebook en Twitter. Eventzilla is een online platform voor evenementregistratie en ticketing voor organisatoren van evenementen.
Regpack is het toonaangevende online platform voor het inschrijven voor en beheren van conferenties dat internationaal wordt vertrouwd door meer dan 7000 organisaties. Regpack biedt de tools die je nodig hebt om elk aspect van je conferentie te beheren, waaronder flexibele creatie van formulieren, realtime dynamische rapportage, geïntegreerde online betalingen, speciale kortingen, variabele deelnemersprijzen, automatische facturatie, betalingsregelingen en meer. Verhoog het aantal deelnemers en je omzet met Regpack. De nieuwe standaard in online registratie en betalingen. Beheer je conferentie met de tools die je nodig hebt om een geweldig evenement neer te zetten.
Picatic is de meest klantvriendelijke, eenvoudige en betaalbare oplossing voor aanmeldingen voor conferenties. Met behulp van dit uitgebreide platform kunnen conferenties van elke omvang een verbluffende evenementwebsite creëren, kaartverkoop aan een bestaande site toevoegen en alles op één plek beheren. Picatic wordt vertrouwd door duizenden organisatoren over de hele wereld en is hooggewaardeerd voor klanttevredenheid. Picatic biedt evenementticket- en registratietools die de beste conferenties ter wereld ondersteunen.
Bekend om de 99 cent-registratie. RegFox is een flexibel registratiesysteem. Duizenden merken gebruiken RegFox voor online registratie. RegFox is eenvoudig, intuïtief en toch krachtig. Je krijgt totale brandingcontrole, zodat de registratieformulieren op je organisatie lijken. Je bepaalt zelf de gewenste convenience/verwerkingskosten en daar houd je 100% van. RegFox zit vol met functies zoals voorwaardelijke logica, aanbetalingen, badges afdrukken en meer. Verdien meer en houd meer over aan je volgende evenement. RegFox geeft je totale controle over branding, vergoedingen en meer, alles voor 99 cent per geregistreerde.
Beheer deelnemersregistraties en aanvragen voor presentators, exposanten en vrijwilligers-/personeel op meerdere platforms. Organisaties van elke omvang kunnen conferentie- en andere evenementaanvragen accepteren met Submittable. Verbeter de ervaring van je aanvrager door de aanvraag en alle bijbehorende formulieren op één plek te accepteren. Geef je team vervolgens de toegang die het nodig heeft om het overal te bekijken en goed te keuren. Sluit je aan bij meer dan 10.000 bedrijven die hun indieningsprocessen stroomlijnen met Submittable. Vereenvoudig het verzamelen en beoordelen van abstracts, papers en sprekervoorstellen voor conferenties.
De bekroonde software voor publieksbetrokkenheid van Glisser deelt in realtime presentatiedia's met de apparaten van afgevaardigden en gebruikt vervolgens publieksinteractie, vraag- en antwoordsessies, polls, sociale feeds en privénotities om de bezoekerservaring te verbeteren en nuttige evenementsanalyses te bieden. Het is voor evenementorganisatoren eenvoudig te configureren en het publiek hoeft niets te downloaden, maar kan worden geïntegreerd in een gewone evenement-app. Glisser wordt gebruikt door enkele van de grootste conferenties ter wereld, waaronder Cannes Lions en BETT. Bekroonde publieksparticipatiesoftware, gebruikt door enkele van de grootste conferenties ter wereld.
Maak kennis met Configio: één robuust platform met alles wat je nodig hebt om je evenementen effectief te beheren. Met dit bekroonde platform kun je individuele en groepsregistratieregels, je registratiewebsite, geautomatiseerde marketingcampagnes, enquêtes, documenten, analytics en leermiddelen maken, beheren en aanpassen. Configio geeft je alle controle door je de mogelijkheid te geven om elk aspect van de digitale ervaring van bezoekers te configureren via het veelzijdige dashboard van Configio. Configio is een bekroond platform voor evenementenbeheer met alles wat je nodig hebt om je evenementen effectief te beheren.
Chili Piper helpt bedrijven hun kopers te helpen. Mensen die geïnteresseerd zijn in je bedrijf, moeten meestal uren of dagen wachten nadat ze een formulier hebben ingevuld. Maar nu niet meer. De intelligente assistent biedt ze een eenvoudige manier om een vergadering te boeken of een telefoongesprek te starten zodra het formulier is verzonden. Bedrijven zoals Square, Twilio, Pandadoc en SiriusDecisions gebruiken Chili Piper om een geweldige ervaring voor hun leads te creëren en in ruil daarvoor ontvangen ze hogere conversies voor hun bedrijf. Chili Piper helpt gekwalificeerde leads om automatisch een vergadering te boeken of een telefoongesprek te starten nadat ze een formulier op je site hebben ingevuld.
Organiseer een of honderden conferenties van elke omvang met de enige alles-in-één software voor evenementautomatisering. Verhoog de omzet, bespaar tijd en verhoog je ROI met een volledige reeks krachtige tools die de activiteiten van evenementen stroomlijnen en de betrokkenheid van deelnemers maximaliseren. Centraliseer je evenementgegevens en maak gebruik van inzichten die je leert om duurzame relaties tot stand te brengen. Schaal op door de pagina met conferentie-evenementen, alle instellingen en branding in enkele klikken te dupliceren met Event Blueprint-functies voor maximale efficiëntie. Plan, promoot en voer conferenties van begin tot eind productiever uit met alles-in-één software gemaakt door conferentieorganisatoren.
Eventtia is de meest intuïtieve software voor evenementenbeheer op de markt. Het helpt organisatoren van evenementen om een grotere impact te maken, slimmer te werken en betere evenementen te creëren. Van het creëren van een evenementenwebsite tot het controleren en op de site volgen van aanwezigen, van het verzenden van e-mailmarketingcampagnes tot het verbinden van je aanwezigen met uiterst gekwalificeerde één-op-één vergaderingen – Eventtia kan het. De krachtige, eenvoudige en flexibele interface van Eventtia geeft je een enorme autonomie. Eventtia helpt organisatoren van evenementen om betere evenementen te creëren met een krachtig maar eenvoudig en intuïtief managementplatform.
Pathable is een toonaangevende app voor mobiele evenementen voor conferenties, beurzen en evenementen. De app heeft veel robuuste functies, waaronder, maar niet beperkt tot: online agenda; deelnemers, sprekers, exposanten en sponsors; planning van privévergaderingen; ophalen van leads en sponsorbeheer. Pathable is een toonaangevende app voor mobiele evenementen voor conferenties, beurzen en evenementen.
Voorspelbare prijzen. Alle functies, altijd. Onbeperkte evenementen. Onbeperkt aantal gebruikers. Geen creditcardkosten. Modern en gemakkelijk te gebruiken voor evenementhosts en deelnemers. Website maken, aangepaste registratie, gratis webgebaseerde mobiele app, sessiebeoordelingen, sprekersbeoordelingen, betalingsverwerking, spreker-/agendabeheer, ruimte-indeling, CEU's, enz. Enorm flexibele configuratie-opties voor vrijwel elk bedrijfsmodel. Hoog gewaardeerd door Capterra. Een event management suite met registratie, beoordelingen, mobiele app, betalingsverwerking, vrijwilligersbeheer, ruimte-indeling en meer.
Localist takes the stress and anxiety out of event planning and promotion. Marketing, HR, and communications teams love Localist's Event Automation Platform because it's simple to use, lets you create beautiful landing pages for multiple events, and consistently brands everything you promote; simply drag and drop your elements and begin sharing. Because every event and calendar is centralized in a single dashboard, creating, publishing, managing, and promoting your events has never been easier. Localist takes the anxiety out of event planning and promotion with simple, beautiful, and consistent landing pages for every event.
Guidebook is een doe-het-zelf app-bouwer waarmee je je eigen app kunt maken zonder codeervaardigheden. Kies gewoon een van de tientallen geweldige sjablonen, sleep en zet alle gewenste functies neer, pas deze aan zoals je wilt en klik op Publiceren om je app binnen enkele minuten te maken. Of je nu een app wilt voor je bruiloft, universiteit of om je hele onderneming van stroom te voorzien, Guidebook heeft relevante apps voor Android of iPhones. Vraag het maar aan de miljoenen mensen die Guidebook al gebruiken. Guidebook is een doe-het-zelf app-bouwer waarmee je snel en eenvoudig je eigen app kunt maken zonder codeervaardigheden. Gebruikt door miljoenen mensen.
Weemss is software voor evenementenbeheer die het zware werk doet, zodat jij je kunt concentreren op het daadwerkelijke evenement. Weemss is een alles-in-één online evenementoplossing voor elk evenement van elke omvang. Gebruik het om registraties en het inchecken te regelen, gereserveerde zitplaatsen aan te bieden, concertkaarten te verkopen of wat je evenement ook maar nodig heeft. Evenementenbeheer is nu nog beter! Alles wat je nodig hebt om op een slimme manier evenementen te creëren, promoten, verkopen en beheren.
Registratiesoftware voor bijeenkomsten en conferenties die complexe vereisten aankan en wordt geleverd met deskundige één-op-één-ondersteuning om je evenementen te laten slagen. Ideaal voor evenementen van verenigingen, universiteiten, overheden en bedrijven. Maak een account aan om het systeem te verkennen of bel om je vereisten te bespreken. Registratiesysteem voor conferenties, vergaderingen en zakelijke evenementen. Krijg deskundig advies, directe ondersteuning, gratis branding op formulieren en meer.
Boomset biedt een pakket van bekroonde software voor evenementenbeheer om de evenementenervaring op locatie te verbeteren. Boomset wordt gebruikt door meer dan 1000 organisaties in meer dan twaalf landen over de hele wereld. Het biedt de uitkomst voor belangrijke pijnpunten voor planners en vereenvoudigt de levenscyclus van hun evenement met functies zoals online en plaatselijke registratie, on-demand afdrukken van kleurenbadges, gezichtsherkenning, merkeigen kiosken voor zelf inchecken, ophalen van leads, sessiebeheer, RFID-tracking, gamification en meer. Inchecken bij het evenement, ter plaatse badges afdrukken, RFID-beheer, deelnemerstracering, lead retrieval, kiosk voor zelf inchecken, rapportage en meer!
Shoflo is bekroonde evenementensoftware voor conferenties die exclusief ontworpen is voor evenementenproductie en die productieteams in staat stelt om realtime cue-sheets te bouwen, en stromen, overzichten, productieschema's en meer in realtime te tonen. Je pre-productieproces bevat waarschijnlijk talloze e-mailketens en meerdere verouderde conceptversies van productieschema's. Dit platform kan dat oplossen. Toegang op elk apparaat - importeer en exporteer je spreadsheets - wijs je ploeg moeiteloos toe met verschillende bewerkingsmachtigingen. Bekroonde software voor evenementenproductie voor teams om run-downs en productieschema's te creëren en documenten in realtime met je ploeg te delen.
Hubilo is een totaaloplossing voor elk soort evenement, of het nu een conferentie, een seminar, een workshop of een evenement op een externe locatie is. De complete online Hubilo-oplossing met meertalige ondersteuning maakt de saaie taak om dingen handmatig te doen overbodig en automatiseert het hele proces van registraties, ticketing, netwerken en promoties met bovendien ook nog gedetailleerde automatisch gegenereerde analyses. Het volledige online beheerpakket dat nodig is voor een dynamisch evenement kan binnen enkele minuten worden ingesteld. Alles-in-één evenementenplatform dat evenementen interactief maakt en de organisatoren van evenementen in staat stelt om moeiteloos evenementen te creëren en te promoten.
Jifflenow is een platform voor vergaderautomatisering dat bedrijven helpt de bedrijfsgroei te versnellen door het automatiseren van de planning, het beheer en de analyse van strategische B2B-vergaderingen op evenementen, briefingcentra en andere marketingcontactpunten. De B2B SaaS-oplossing biedt bedrijfsbrede analytics en geavanceerde beveiliging en integreert met de meest gebruikte software voor marketing en verkoopautomatisering. Jifflenow heeft wereldwijd meer dan 200 zakelijke klanten, waaronder 50 Fortune 1000-bedrijven. Automatiseert de planning, het beheer en de analyse van strategische B2B-bijeenkomsten op contactpunten zoals evenementen, briefingcentra en promotietours.
Eventdex is een in New Jersey gevestigd Event Technology-bedrijf en biedt oplossingen voor je hele evenement – registratie, zakelijke matchmaking, lead retrieval, management ter plaatse, mobiele apps voor evenementen, aangepaste evenementenwebsites en nog veel meer. Het krachtige platform kan naadloos worden geïntegreerd met al je werkstroomsystemen om je te helpen evenementen te beheren vanuit een enkele interface. Eventdex heeft al meer dan 1500 evenementen uitgevoerd met wereldwijd meer dan 132.000 gebruikers, en dat aantal neemt alleen maar toe. Je hoeft geen groot budget uit te geven aan evenementsoftware. Deze oplossing verbetert gegarandeerd je evenementervaring en verhoogt je rendement!
EasySignup is een online aanmeldingssysteem dat het beheer van een evenement eenvoudig en gemakkelijk maakt, of het nu een evenement is voor je klanten, een seminar, een conferentie of het jaarlijkse kerstfeest. Deelnemers melden zich aan via een beveiligd systeem. Zo kun jij je tijd en energie besteden aan andere en belangrijkere taken voor het evenement terwijl EasySignup het aanmeldingsproces en de administratie afhandelt. Online aanmeldingssysteem dat het beheren van een evenement eenvoudig en gemakkelijk maakt met behulp van een aantal gebruiksvriendelijke functies.
EventMobi makes it easy for conference organizers to create and customize their registration and event app in a matter of minutes. With built-in audience response, networking, and reporting tools, EventMobi is the worlds most powerful and popular mobile-first event technology platform. Trusted by over 8,000 event professionals in 72 countries, EventMobi has reached over 8,500,000 attendees worldwide, revolutionizing the way conference organizers leverage mobile technology. EventMobi is the worlds most powerful and popular mobile-first event technology platform.
We have been providing online and advance registration for over 30 years and use a powerful web-based registration system created to manage live, virtual, and hybrid events simple to complex. Features include Attendee Mgmt., Sponsor Mgmt.,Exhibitors Reg, Interactive Floorplan, Call for Papers with Review, CEU Tracking, Lead Retrieval, Onsite Module, Payment Processing, Customer Service, Badges and Real-time reports. Mobile Apps. Ask us about virtual meeting integrations. A complete menu of modules and apps to manage your live, virtual or hybrid events. We are a people company.
MYS is the gold standard when it comes to event and conference management software, partnering with events of all sizes, including 9 of the current Top 10 Trade Show Executive Gold 100 shows. Their user-friendly, cloud-based software offers the ability to simplify and streamline processes, increase revenue and heighten the engagement of exhibitors and attendees. Modules include Integrated Directory Floor Plan & Search, Conference Management, Booth Sales, Exhibitor Data Collection, Mobile App +. Cloud-based software - Integrated Directory Floor Plan & Search, Conference Management, Booth Sales, Exhibitor Data Collection, Mobile
CadmiumCD is an event software company with more than 15 years of experience providing on-demand content management solutions that streamline the workflow for Meeting Planners, Exhibition Organizers, Education Directors, and Attendees. The companys award winning software is trusted by more than 3,500 meeting professionals worldwide. Its software platform makes it easy to collect, manage and share content to all event stakeholders through its modules: from abstracts to app. Bring Your Event Together. A complete event management system, made with meeting planners and attendees in mind.
EventCreate makes it easy to a beautiful, professional-looking event website in minutes using EventCreates easy-to-use website builder. Get started by choosing one of EventCreate's event website themes, each handcrafted by our award winning design team. From there, you can quickly add content, import images or videos, customize your fonts, and modify the design to make the website your own. And don't worry. No coding skills are required and no server setup is needed. It's that easy. EventCreate is the fastest growing event marketing platform, enabling planners to easily create a beautiful event website in minutes.
Yapp is the easiest and most affordable way to create mobile apps for events, conferences, meetings, field team training, and team engagement. Build your apps in minutes with no coding required, and publish instantly. Over 350,000 apps have been built on our award-winning, self-service platform. Yapp is trusted by thousands of companies including Anheuser-Busch, Capital One, Too Faced, Lockheed Martin, YMCA, American Lung, Pfizer, Toyota, SAS, Salvation Army, Virgin, Microsoft, and Top Golf. Yapp is the easiest and most affordable way to create mobile apps for events, conferences, meetings, team training, and engagement.
Go beyond basic lead capture with atEvent's best-in-class B2B event lead management solution. Capture leads anywhere at or around the event, add custom qualifiers and follow-up actions and sync everything to your MA/CRM system for fast, personalized follow-up that accelerates sales. atEvent is made for the enterprise with flexible MA/CRM integrations, wide trade show coverage, GDPR consent at capture, multilingual business card transcription, and account-level insights for your ABM strategy. Turn event contacts into sales meetings. atEvent combines event lead capture, qualification and insights to accelerate sales.
Organizations from Google and Microsoft to Questex and Lessonly trust Socios event technology platform to power their virtual, hybrid, and live events. Our Virtual Event Suite, Mobile Event App, Lead Retrieval, and Live Display solutions make it seamless and cost-effective for event professionals to engage attendees while maximizing sponsor and exhibitor ROI. Branded, fully customizable event tech for virtual, hybrid, and in-person events.
Explara is a SaaS platform for Creators and Small Businesses in Creative Industries. Explara offers a suite of software products for Event Ticketing & Registration, Online Selling & Payment Solution, Crowdfunding & Donation, Community & Membership, and enterprise solutions for Event Management. Explara helps creative entrepreneurs and small businesses to monetize from events, online selling, community, and crowdfunding.
CATALYST Abstract and Speaker Management software makes it easier for meeting planners to collect, review and distribute high-quality conference content to attendees, saving you valuable time. Manage the entire journey of your conference content, from the initial call for papers to the creation of your event schedule and production of final print and digital conference materials, all within this flexible and intuitive system. Collect, review, manage and schedule your conference content all from one flexible and intuitive speaker management system.
We specialize in software for all events that need tools to address their business rules not ours. This comprehensive software is easy to use and has tools such as call for papers, interactive floor plan, exhibitor registration, accreditation, mobile apps, membership and CRM integration, email tools and 24/7 reporting. Our onsite solutions include Self check-in & registration kiosks, session scanning and lead retrieval. Online event registration software that manages and executes every task that goes into creating and launching a successful event.
You'll love ClearEvent! Powerful & affordable, it's perfect for planners of Conferences, Fundraisers, Expos, Galas & Corporate events. Budget-friendly pricing. Exceptional support & training. Flexible registration, ticketing & invites. Accept online payments. Track your event budget automatically. Promote sponsors & partners. Manage exhibitors, volunteers & staff. Share event details on the included Event App. A fresh approach to event planning, team collaboration, and participant engagement! Powerful & affordable event system for registration, tickets, sponsors, exhibitors, schedules, budgets, tasks, communication & more!
Pigeonhole Live is a live interactive Q&A, Polling, and Survey platform for meetings and events. It is radically changing the way Fortune 500 companies, organisations, and education institutions engage with live audiences. Pigeonhole Live has several session formats to choose from, each designed to suit your meeting needs. This includes: - Live Q&A - Multiple Choice Polls - Open-ended Polls - Surveys - Quiz with Leaderboard - Word Cloud Polls Pigeonhole Live is a live interactive Q&A, Polling, and Survey platform for meetings, events, and employee engagement.
Event management software for collecting abstract & paper submission, award applications or any other content to be peer reviewed and moderated. Delegates can purchase tickets linked to their submissions and our publishing tools make it easy to schedule a programme of speakers and supply the programme and all the collected content to your delegates via our mobile app. We are the specialists in abstract submission and review. Event management software for collecting, reviewing and publishing content for projects requiring a managed submission & review process
ExxpertApps is an all-in-one Next Generation Business Application in the cloud. It improves your business performance in the areas of development, sales, marketing, procurement, training, project management, and invoicing. With a single integrated application, you can manage, contacts, companies, customers, providers, projects, opportunities, internal resources, email campaigns, landing pages, surveys, online sales / procurement / payments, invoices, enterprise communications, etc.. ExxpertApps is an all-in-one Next Generation Business Application in the cloud for sales, marketing, project management & invoicing
Bitpod Event offers - Free & Paid Ticketing, Recurring Events, Online Events, Seat Selection, Time Slot Selection for appointments, Form Builder, Survey Builder, Zoom Integration, Website Integration, Agenda, Speakers, Badge Printing, Check-In, Members discount, Event Marketing, Attendee Analysis, Survey, Discount & Promotions. Integrate with 700+ Apps. Sell tickets faster, plan better events, engage buyers, membership & reservations, integrate with 700+ apps. START FREE with Bitpod
The leading events solution for nonprofits and associations, Personify A2Z Events includes everything needed to manage and market your conferences and events. Our powerful, cloud-based exposition, conference and meeting management technology helps accelerate booth sales, augment revenue and increase value for attendees, exhibitors, sponsors and speakers. Personify A2Z Events is the top enterprise-level conference management and optimization solution in the associations and nonprofits.
Attendease is an award-winning, enterprise-level event management platform for events of all types and sizes, whether online or in-person, paid or free, private or public. Used by names such as Adobe, NBC, and Autodesk, our all-in-one software can easily help you manage event registration, build white-labeled event websites, create mobile apps, email and manage attendees, create surveys, reports, and more! Enterprise-level event management software for corporate event teams managing a portfolio of events of all types and sizes.
Register participants, accept contributions, schedule programs for your conference or seminar online. Register participants, accept contributions, schedule programs for your conference or seminar online.
Are you planning your next big conference? Look no further than Payscape Registration, the low-cost leader with robust features from mobile-friendly online payment collection to intuitive program search. Keep tabs on attendee information while eliminating unnecessary paperwork. Join Payscape Registration, winner of the 2019 SEAA Tech Innovation of the Year Award, and experience the optimal online registration solution! Payscape Registration is the low-cost leader in registration software crammed with robust features that transform online registrations.
Welcome to ShowTime Mobile Event Management App Platform. ShowTime is the professional preference of every event organizers & associations seeking for an comprehensive yet simple app solution to engage event audience and increase ROI. Our fully feature-rich native event management app & association membership management software will enhance your event experience with highly customizable & intuitive features, helps you get the most out of your event in a cost-effective way. Showtime's Custom Association Membership Management Software / mobile app helps to manage members, events & have better networking.
Azavista all-in-1 online event platform provides an easy & affordable solution for all types of business meetings, events & conferences. The robust & user-friendly technology handles everything - registration, email marketing, change management, travel, budgeting, supplier procurement, etc. Azavista has addressed the pain points of corporate event managers and created a tool that provides all the essentials to efficiently handle all event details, ensuring a great event experience for everyone. User-friendly, robust, and customizable all-in-1 event management platform for corporate event managers & conference planners.
webMOBI is een nieuwe generatie AI-aangedreven alles-in-één software voor evenementbeheer met een CRM-deelnemer. webMOBI biedt evenement-apps, website, registratie, live polls, enquête, live-kaarten, multi-evenement-apps, services voor het genereren van leads en betrokkenheid van deelnemers. Onze geavanceerde software wordt vertrouwd door 100 merken wereldwijd voor bedrijfsevenementen, conferenties, beurzen, interne/externe vergaderingen en meer. Vier je evenementen met de ongelooflijk eleganter en aanpasbare evenementapp-bouwer van webMOBI die rijk is aan functies. webMOBI is nieuwe generatie AI-aangedreven alles-in-één software voor evenementbeheer met een CRM-deelnemer.
All-in-one platform providing everything you need to seamlessly and efficiently manage the entire event lifecycle. It includes features for guest lists, email invites, and registration with a best-in-class iOS app. For ticketing, use marketing tools to increase your revenue by publishing a branded event website. Or embed the entire process on your own site. On event day, seating charts, POS integration, and fast QR check-in enhance the guest experience to make your event more successful. All-in-one platform to manage the entire event lifecycle with tools for guest lists, invitations, ticketing, tables, check-in and more.
The FREE conference management tool for small/medium-size organizations that focuses on helping to build community. Conference Joy helps you to use online payment, create forms, organize your attendee information, and even communicate with attendees. It's especially suitable for churches and ministries that don't have as many financial resources or the manpower to help with events. The best, FREE event management tool for small/medium orgs that provides online payment, form creation, and attendee communication.
Eén platform voor al je behoeften op het gebied van beheer van conferentiediensten. Alleen Ungerboeck-software levert een complete en uniforme oplossing. Met Ungerboeck kun je de ruimtes, faciliteiten, evenementdetails en registratie allemaal in één systeem centraliseren. Of je nu een ruimte reserveert, een evenement uitwerkt, de inventaris van apparatuur volgt, de ruimte inricht, de facturering en boekhouding afhandelt of de bezoekers registreert, Ungerboeck staat voor je klaar. Alleen Ungerboeck-software biedt een complete en uniforme oplossing voor al je behoeften op het gebied van beheer van conferentiediensten.
Evenement-app en conferentie-apps van All In The Loop, een toonaangevend platform voor evenementen-apps met evenementregistratie en het ophalen van leads. Aangepaste evenement-apps die een aantal van de grootste en meest spraakmakende evenementen ter wereld ondersteunen. Conferentie-apps voor netwerken en matchmaking op bedrijfsevenementen met ongeëvenaarde klantenondersteuning en projectmanagement. All In The Loop is de eerste in de branche die nieuwe functies voor evenementen heeft gecreëerd om een betere communicatie mogelijk te maken. Evenement-app, conferentie-app, evenementregistratie en leads ophalen voor conferenties, beurzen en seminars.
Take participant engagement of your event to a new level with NVOLV Event Mobile app. Join an elite group of leading organizations and brands who trust our mobile app to boost the networking capabilities, educational depth, and attendee experience at their events. Whether you're organizing a corporate event, festival, trade show, or conference; NVOLV offers a simple and beautiful experience that is like no other. Event App for Conferences and Corporate Events that engages attendees and sponsors with in-depth Analytics and live engagement
For over ten years, conference organisers have relied on event management solutions from XING Events. Our proven and well-established conference management processes enable you to create an enduringly positive event experience for your guests. Sell more tickets with our marketing solutions in the XING network and use our market-leading software for online registration, ticketing and payment processing. We also offer professional entry solutions tailored to your needs. Successfully organise conferences using our professional solutions for ticketing, eventmarketing and entry management.
Web-based registration & management software for academic conferences with attendee & abstract management and with a strong admin module. ConfWare is a modular system and integrates many important functions such as abstract review and online payment. It is a SaaS software so no need any software or hardware investment for the usage. ConfWare has more than 400 national and international references where 100,000+ attendees have registered and more than 40,000 abstracts has submitted succesfully. Web-based software for academic conferences. Online registration, abstract submission & review, programmes, online payment and more.
Simple Conference Management . Collect speaker proposals, rate them, build a schedule, and handle ticket registration in a snap. Plan better conferences with our easy-to-use conference planning tools. Collect speaker proposals, rate them, build a schedule, and handle ticket registration in a snap.
Intelligente registratiesoftware voor gastenlijsten en evenementen, voor tablets, smartphones en web. Uploads vanuit Excel, versnelt het inchecken bij evenementen, synchroniseert op meerdere apparaten en houdt de contactgegevens netjes bij. Een alles-in-één oplossing voor mobiel beheer van evenementen, met onder andere de volgende functies: aangepaste registratiepagina's, e-invites, check-in, QR-scan, QR-tickets verzenden, badges afdrukken, inzichtelijke statistieken, e-mails met feedback verzenden, VIP-aankomstmelding en nog veel meer. Beschikbaar in het Engels, Duits, Frans, Spaans en Portugees. Populairste app voor gastenlijsten en evenementregistratie. Uploads vanuit Excel, versnelde check-in, synchroniseert op meerdere apparaten en houdt de contactgegevens netjes bij.
Conference management solution that includes audio/video conferencing, instant messaging, collaborative document editing, and more. Conference management solution that includes audio/video conferencing, instant messaging, collaborative document editing, and more.
Conference management system is a web-based solution for comprehensive event planning and creation of detailed agenda. It assists organisers to manage delegate registration, payment collection, paper submission, review and the book of abstracts. Conference management system is a web-based solution for comprehensive event planning and creation of detailed agenda.
Manage, publish content, send notifications, analyze results and track everything in real time with a simple and intuitive platform. Manage, publish content, send notifications, analyze results and track everything in real time with a simple and intuitive platform.
Onlive is a broader Event Management Solution that allows organizers to easily manage the event, collaborate, and understand data. With the solution you can easily create unlimited sub accounts with various access levels. It has an advanced set of reporting tools that allows organizers to go beyond numbers and with the use of AI understand more about customer profiles, personas and event sentiment. With Onlive, you can easily build ticketing sites, invite guests, check them in, and more - no technical skills required.
A powerful software that accompanies your conferences and events from the get-go and turns them into success stories - that's Converia. Perfectly suited for planners of academic conferences, professional congress organizers and expert associations, the completely web-based software allows you to manage your events from wherever you are and offers a maximum of flexibility. Handle registrations, payments, abstracts, create a visually stunning schedule & set up your very own event website and app. User-friendly all-in-one software for conference management including attendee management, abstract handling and on-site solutions
Backstage is an end-to-end event management tool that allows organizers, corporations, and non-profit agencies to plan, promote, and run events ranging from large-scale meetings to conferences and trade shows. It comes equipped with a broad range of features, including a multi-language website builder, agenda planner, attendee mobile app, sponsor management, detailed analytics and more. An end-to-end event management tool that allows organizers to plan, promote, and run events ranging from meetings to conferences.
Ex Ordo is the easiest way to manage abstracts and papers. We eliminate about 80% of the admin work. Our elegant and simple web-based platform supports the entire conference workflow. Our support team guides organisers every step of the way. Ex Ordo is the easiest way to manage abstracts and papers. We eliminate about 80% of the admin work.
Conference management, abstract submission, and peer-review tool. Conference management, abstract submission, and peer-review tool.
Web, audio, and video conferencing solution that allows remote participants to chat, share documents and presentations. Web, audio, and video conferencing solution that allows remote participants to chat, share documents and presentations.
A mobile and web tool supporting the organization, information, interaction, networking, and feedback of a conference. It gives a possibility to: keep participants informed and streamline event management, share information about the event, implement interaction, collect feedback, bring in networking, keep the participants informed, lower the costs of the event organization. A mobile and web tool supporting the organization, information, interaction, networking, and feedback of a conference.
A complete client-server solution for managing conference and event bookings at higher education institutions. A complete client-server solution for managing conference and event bookings at higher education institutions.
A VIRTUAL MEETING PLATFORM, TAILORMADE FOR ENTERPRISE-LEVEL COLLABORATION, THROUGH CREATIVITY AND INNOVATION. Callbridge is designed to meet the robust demands of a world-class enterprise with the elegance of a bespoke meeting environment. Get the most from your data with our latest SmartSearch and Artificial Intelligence. Our AI, Cue, works tirelessly to bring your business into the future. Callbridge is the next best thing to meeting in person. where intelligent technology with high-definition video and audio.
Airmeet - The Events Platform for Professionals Airmeet's core focus is on creating the most inclusive & immersive virtual events platform for knowledge professionals. Built from the ground up to enable better interactions & help build real connections, Airmeet offers a ton of features that help participants discover & network in the most efficient way possible. Including a Social Lounge, Event Management, Sponsorships and Raise Hand. Airmeet is highly scalable, secure & runs on the cloud. Airmeet is an all-in-one platform for communities & organizations to host interactive & immersive events, meetups & workshops.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Event management software designed to streamline the management of trade shows, events, exhibitions etc. Event management software designed to streamline the management of trade shows, events, exhibitions etc.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Conference management software with online registration and business analysis capabilities. Conference management software with online registration and business analysis capabilities.
Commission free Web, Facebook and mobile friendly online & box office ticketing for events, shows, attractions, campsite, B&B, & more. Commission free Web, Facebook and mobile friendly online & box office ticketing for events, shows, attractions, campsite, B&B, & more.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Mobile friendly solution for event marketing. Features include analytics, ticketing and registration, social networking, and CRM. Mobile friendly solution for event marketing. Features include analytics, ticketing and registration, social networking, and CRM.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Unique, comprehensive event management system providing organisation and participation with mobile devices and cloud. Unique, comprehensive event management system providing organisation and participation with mobile devices and cloud.
(0 reviews)
Bekijk profiel
HelloSponsor's cloud-based platform tracks your event logistics -- including sponsorship requests, approvals, budgeting, event calendars, collateral, and ROI. HelloSponsor can track a range of event logistics from conferences, trade shows, festivals, charity galas, speaking engagements, to internal sales events. Manage & track all your events in one central place.
(0 reviews)
Bekijk profiel
The most comprehensive platform of innovative web based tools to manage your business events The most comprehensive platform of innovative web based tools to manage your business events
(0 reviews)
Bekijk profiel
Solution for content collection, management and delivery for conferences and exhibitions with a focus on educational content. Solution for content collection, management and delivery for conferences and exhibitions with a focus on educational content.
(0 reviews)
Bekijk profiel
The smart way to manage Call for Papers, Speakers and Agenda for your conference. Cloud based, safe and easy. The smart way to manage Call for Papers, Speakers and Agenda for your conference. Cloud based, safe and easy.
(0 reviews)
Bekijk profiel
ConventionSuite is a complete enterprise management integration package built around the Oracle/NetSuite system specically developed for the convention, exposition, and trade show industry. ConventionSuite supports trade show operations that require a competent suite of event and show site reports, along with rental categories and departments. The suite also contains a customer self-service portal, custom key performance, dashboard, and several congurable benets such as unique workows. A complete, unified business management suite for the event industry built on NetSuite.
(0 reviews)
Bekijk profiel
An information system that stores attendee data and helps schedule your meetings with potential partners prior to your conference. An information system that stores attendee data and helps schedule your meetings with potential partners prior to your conference.
Bekijk profiel
Web publishing solution that helps create conference websites, compose and send calls for papers, and accept submissions. Web publishing solution that helps create conference websites, compose and send calls for papers, and accept submissions.
(0 reviews)
Bekijk profiel
SummitSyncs meeting automation platform helps B2B companies schedule more meetings and drive more revenue at conferences and trade shows. SummitSyncs meeting automation platform helps B2B companies schedule more meetings and drive revenue at conferences and trade shows.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Event ticketing & marketing platform with rich event pages, interactive promo campaigns, social framework, and AI boost event signups. Event ticketing & marketing platform with rich event pages, interactive promo campaigns, social framework, and AI boost event signups.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Open source solution that automates paper submission tracking, marketing, analytics, and scheduling for conference organizers. Open source solution that automates paper submission tracking, marketing, analytics, and scheduling for conference organizers.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Free open source solution for conference organizers. Streamlines tasks such as scheduling and collecting proposals. Free open source solution for conference organizers. Streamlines tasks such as scheduling and collecting proposals.
Automates file distribution of presentation files to the meeting room on conferences. Automates file distribution of presentation files to the meeting room on conferences.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Eventmachine provides cloud software for online event planning and automated quoting. Hotels, venues and providers of MICE events can 1. save time, 2. prevent errors, and 3. maximize revenue. Eventmachine is embedded seamlessly into the provider's website. Prospects and sales teams configure individual events online, customized PDF quotes are generated instantly and sent out via email. With eventmachine's integrated MICE revenue management system, prices are calculated dynamically. Online event planning & automated quoting. For hotels, venues and all providers of meetings, seminars and events.
(0 reviews)
Bekijk profiel
You've got better things to do than wrestle with cumbersome software. Manage your meeting's speaker abstracts with ease and leave the technology hassles to us. Our easy-to-use system lets you manage the entire process yourself. Clear pricing with no ongoing costs. Pay only for what you use. Unlimited support included. Set up and test your call in minutes with absolutely no obligation. Manage speaker abstracts with ease. Clear pricing with no subscriptions. Unlimited support. Trusted by hundreds of organizations.
(0 reviews)
Bekijk profiel
All-in-one conference management software for universities & organizations to manage every aspect of conferences. All-in-one conference management software for universities & organizations to manage every aspect of conferences.
Connect Space Matchmaking allows you to easily match your attendees with each other based upon how well their needs and goals align. For example, a buyer can identify their needs and then be matched with a supplier who can provide a solution. After your attendees identify their preferences for matches, CS Matchmaker creates an optimized, conflict-free schedule. Your attendees will know who is important for them to meet at your event before they even arrive. Connect Space is the best at matching the right people with the right opportunities at events.
(0 reviews)
Bekijk profiel
bantu Workspace is a cloud-based community management and engagement platform with tools to easily recruit, organise, and build sustainable and modern communities, and has powered the daily work of impact-driven organisations in Singapore, Malaysia and Thailand since 2017. bantu Workspace is a cloud-based community management and engagement platform.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Meeting scheduling management cloud-based platform for Enterprise companies to plan, schedule and manage side meetings, demos, booth tour and RSVP activities such as networking receptions at trade shows & conferences. The platform streamlines your scheduling process, saves time and reduces errors which in turn can increase your ROI. Meeting scheduling management platform for Enterprise companies to schedule and manage client engagements at trade shows & conferences.
(0 reviews)
Bekijk profiel
CrowdQuestion provides those hosting any occasion with a Crowd an avenue to better engage by answering their questions. CrowdQuestion allows Hosts to create Channels where they hold Events to Answer Questions & engage with the Crowd. Create a channel for your podcast, conference, convention, series of events, tour, show, movie, festival, and more to tap into your crowd. Connecting Crowds Through 'Q&A The Right Way' To Bring Everyone Closer To Their Community
(0 reviews)
Bekijk profiel
Associations, PCO's and academic organisers appreciate the flexibility and ease management in organizing abstracts and the scientific program. From the first minute, the system provides all important tools: Overview of submitted abstracts, status of evaluations, mailings or the Book of abstracts just one click away. The work areas are structured simply and can be used intuitively, eliminating the need for time-consuming training. Abstract management, programming and conference app in one tool.
(0 reviews)
Bekijk profiel
SeminarDesk is an all-in-one seminar software that offers all features that workshop venues, retreat centers and seminar leaders need. From event planning to online booking and billing - all of this and more can be accomplished with SeminarDesk. SeminarDesk was originally developed in close cooperation with workshop venues and retreat centres. And that is exactly why SeminarDesk is so intuitive and easy to use. No complicated software, no more endless Excel spreadsheets and no more paperwork. All-in-1 solution to manage events, accommodation, meals, invoicing, online registration, and much more.