80 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Redmine is voor tienduizenden bedrijven wereldwijd de eerste keuze in software voor IT-projectmanagement. Redmine van Planio is bekroond en heeft een consistente beoordeling van 5 sterren vanwege het gebruiksgemak en de klantenondersteuning. Het helpt jouw team om projecten consistent op tijd en binnen het budget te verzenden. Met Redmine van Planio geef je je productiviteit een boost en houd je alle neuzen dezelfde kant op. Meer informatie over Redmine Redmine helpt teams van elke omvang om hun projecten consistent op tijd en binnen het budget te verzenden. Meer informatie over Redmine
monday.com is een projectmanagementtool die je team graag zal gebruiken. Het maakt het leuk en gemakkelijk voor iedereen om samen te werken, te focussen op wat er belangrijk is en meer gedaan te krijgen op het werk. Het is de eerste visuele tool in zijn soort en laat je in één oogopslag precies zien hoe alles ervoor staat. Wees eindelijk klaar met pijnlijk lange e-maildiscussies, verminder het aantal vergaderingen en ervaar de voldoening om zaken naar groen te zetten als ze klaar zijn. Meer informatie over monday.com monday.com is een visuele projectmanagementtool die jou en je team zal helpen samen te werken en samen meer te bereiken. Meer informatie over monday.com
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over Jira Service Desk Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over Jira Service Desk
Het robuuste en gebruiksvriendelijke platform van Sciforma PPM ondersteunt PMO's (project management office, projectbeheerkantoor) met deze zeer belangrijke PPM-capaciteiten (private placement memorandum, privé-plaatsingsverklaring): idee en vraag, portfolio en programma, planning, werk en samenwerking, middelen en urenregistratie. Het is flexibel en functioneel schaalbaar, is geschikt voor verschillende PMO-niveaus en past in vele sectoren: gezondheidszorg, productie, overheid, financiën en meer. Belangrijke partners omvatten Netgear, NXP Semiconductor, Deutsche Telekom, EADS. Meer informatie over Sciforma Realiseer groei en strategische doelstellingen door middel van een effectiever beheer van projecten en bronnen met Sciforma PPM Software. Meer informatie over Sciforma
Slimmere routekaartprioritering: airfocus is een software-oplossing voor teams waarmee je je projecten kunt prioriteren met een geavanceerd, maar eenvoudig te gebruiken scoresysteem. Creëer in enkele minuten prachtige en presentatie-klare routekaarten met slepen en neerzetten. Breng iedereen op één lijn en krijg de juiste dingen gedaan. airfocus kan worden geïntegreerd met je bestaande workflows en tools zoals Jira, Trello en Asana. Start je gratis proefperiode van 14 dagen op airfocus.com. Meer informatie over airfocus Gebruik airfocus om prioriteiten te stellen voor je projecten en creëer effectievere routekaarten. airfocus integreert met Jira, Trello en Asana. Meer informatie over airfocus
Workfront temt de chaos van projectmanagement voor ondernemingen met een toonaangevende cloudoplossing die al je werk beheert. Met Workfront kunnen IT PMO-groepen van elke omvang aanvragen stroomlijnen, projecten plannen, prioriteiten stellen, processen beheren, bedrijfsmiddelen digitaal beoordelen en rapporteren over hun activiteiten. Omdat Workfront is aangepast aan de behoeften van elke organisatie, kunnen teams onmiddellijk profiteren van verbeterde productiviteit, projectuitvoering (in waterval- of Agile-weergave) en zichtbaarheid van managers. Meer informatie over Workfront Webgebaseerde werkbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt. Meer informatie over Workfront
SpiraPlan is de Agile tool voor programmabeheer in grote ondernemingen waarmee al je projecten in harmonie samenwerken. Met SpiraPlan kun je je taken, problemen, risico's en code snel en eenvoudig beheren. Synchroniseer je projecten, programma's en resources om ervoor te zorgen dat de juiste mensen het juiste werk doen om je doelen te bereiken. SpiraPlan helpt je om doelen te stellen en uit te voeren, met realtime rapportages over meerdere projecten tegelijk. Als je op tijd en binnen het budget moet leveren en alles bij moet houden, heeft SpiraPlan alles wat je nodig hebt. Meer informatie over SpiraPlan SpiraPlan is een turn-key Agile systeem voor programmabeheer in grote ondernemingen dat je helpt bij het plannen, beheren en traceren van al je programma's en resources. Meer informatie over SpiraPlan
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer op het web. De flexibele projectborden passen zich perfect aan op de werkstroom van je team, of je nu een programmeur bent die met sprints werkt, een marketingteam dat het Kanban-systeem gebruikt of een evenementmanager die op zoek is naar een aantal eenvoudige maar krachtige takenlijsten. Via integraties met al je favoriete tools zoals Slack, GitHub en Zendesk kun je een naadloze workflow creëren, terwijl slimme automatiseringen ervoor zorgen dat je zowel consistent als efficiënt werkt. Meer informatie over MeisterTask MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer en samenwerking op het web. Meer informatie over MeisterTask
Jira Software is 's werelds populairste software-ontwikkelingstool die door flexibele teams wordt gebruikt voor het plannen, volgen, rapporteren en vrijgeven van software. Of het nu Scrum of Kanban is, of een variant daarvan, het flexibele next-gen-project van Jira Software stelt teams in staat om te ontwerpen op de manier die het beste werkt. Softwareteams hebben zicht op langetermijndoelen, routekaarten van projecten, de status van werk en realtime informatie over releases - dit alles in een eenvoudige interface met slepen en neerzetten die eenvoudig is in te stellen en direct aan te passen. Meer informatie over JIRA Jira Software is de software-ontwikkelingstool die door flexibele teams wordt gebruikt voor het plannen, volgen en vrijgeven van software van wereldklasse. Probeer het vandaag nog gratis! Meer informatie over JIRA
Bitrix24 is een gratis online oplossing voor IT-projectmanagement met een onbeperkt aantal projecten, taken en subtaken. Het wordt geleverd met tijdregistratie, workflows voor taakautomatisering, Gantt-diagram, documentbeheer en tools voor taaksamenwerking, zoals groepschat en videoconferentie. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 is een gratis online oplossing voor IT-projectmanagement die door meer dan 4 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
De end-to-end-oplossing van Wrike ondersteunt je projecten vanaf het eerste verzoek tot het volgen van de voortgang en het rapporteren van de resultaten. Met Wrike kun je taken creëren en delegeren, deadlines bijhouden, je plannen visualiseren in het Gantt-diagram en rapporten delen. Zo nodig kun je geavanceerde functies gebruiken, aangepaste workflows, geavanceerde beveiliging, beperkte gegevenstoegang en meer. Wrike is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing om projectdoelen te bereiken. Meer informatie over Wrike Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike. Meer informatie over Wrike
Favro is een uitgebreide tool voor projectmanagement en samenwerking waarmee ontwikkelaars, marketeers en leidinggevenden ideeën snel en moeiteloos kunnen plannen, volgen en evolueren. Favro is ontworpen om te voldoen aan de grootte en behoeften van elk project en stelt gebruikers in staat om functies en populaire integraties toe te voegen als en wanneer ze die nodig hebben. Met teamborden, schaalbare achterstanden en geaggregeerde rapporten naast ingebouwde ondersteuning voor Kanban en SCRUM, biedt Favro een eenvoudige maar robuuste projectmanagementoplossing voor bedrijven. Meer informatie over Favro Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee teams ideeën effectief kunnen plannen, volgen en beheren. Meer informatie over Favro
Projectmanagement op Freshservice helpt IT-teams projecten van begin tot eind te plannen, samen te stellen en uit te voeren op één enkel platform, taken toe te wijzen, samen te werken, de voortgang bij te houden, deadlines te handhaven en ervoor te zorgen dat IT is afgestemd op bedrijfsdoelstellingen. Projecten kunnen worden gecreëerd vanuit bestaande tickets en wijzigingen of vanaf de grond gestart. Meer informatie over Freshservice Beheer alle wijzigingen, incidenten en andere afhankelijkheden die aan een project zijn gekoppeld van begin tot eind op één enkel platform. Meer informatie over Freshservice
Agile projectmanagementtool van JetBrains. YouTrack fungeert als één plek om je projecten te beheren, werk te plannen voor toekomstige releases, sprints en iteraties, en je dagelijkse taken, fouten en verzoeken van klanten bij te houden. Het spreekt jouw taal en is flexibel genoeg om jouw proces precies te volgen. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack Tool voor het bijhouden van problemen en agile projectmanagement van JetBrains. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu

door KeyedIn Solutions

4,3/5 (33 reviews)
Bezoek website
Software voor projectportfoliomanagement (PPM) voor grote ondernemingen ontworpen voor PMO's, IT-teams en professionele diensten. KeyedIn Projects is ideaal voor teams met meer dan 50 gebruikers en combineert een verfrissend eenvoudige interface met uitgebreide PPM-functionaliteit, waardoor je de complexiteit uit het beheer van complexe projecten kunt halen. Van de intake tot de uitvoering, tot en met de afsluiting en statusrapportage stelt de unieke op persona gebaseerde benadering van KeyedIn Projects je in staat om je individuele gebruikerservaring aan te passen en de manier waarop je werkt te vereenvoudigen. Meer informatie over KeyedIn Projects Cloudgebaseerde software voor projectportfoliomanagement, ideaal voor PMO's, IT- en professionele serviceteams met meer dan 20 gebruikers. Meer informatie over KeyedIn Projects
Bezoek website
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet
Bezoek website
Easy Projects is een geweldig hulpmiddel voor IT-teams die op zoek zijn naar een end-to-end projectmanagementoplossing om projecten op een effectieve manier te starten, te plannen, uit te voeren, te controleren en af te sluiten. Klanten zijn dol op Easy Projects voor het visuele volgen van taken voor een betere verantwoording, onbeperkte wijzigingen en werkverzoeken voor betere controle, effectieve tools voor planning van middelen en integraties met meer dan 1000 andere SaaS-apps. Meer informatie over Easy Projects Easy Projects is een end-to-end platform voor projectmanagement voor snel evoluerende IT-teams en op technologie gebaseerde bedrijven. Meer informatie over Easy Projects
Taiga is een eenvoudige en intuïtieve en tegelijkertijd krachtige projectbeheertool voor multifunctionele agile teams. Het heeft een rijke en complete functieset (inclusief backlog, sprintplanning, burn-down grafiek, Kanban-bord, Epics, issue tracking, wiki) en uitgebreide customizationopties. Tegelijkertijd is het heel eenvoudig om te beginnen door de intuïtieve gebruikersinterface. Meer informatie over Taiga Taiga is het projecttool voor multifunctionele agile teams. Het heeft alle benodigde functies, en is heel eenvoudig om mee te beginnen Meer informatie over Taiga
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bewerken van spreadsheets, en meer – allemaal in realtime. Dankzij veilig delen kun je samenwerken met collega's, aannemers, klanten enz. Met ingebouwde groepchat en videogesprekken kun je je team en de gesprekken binnen het team zien naast de content waar je samen aan werkt. Het kan ook worden geïntegreerd met honderden apps om je te helpen werkstromen te consolideren en een teveel aan e-mails te voorkomen. Meer informatie over Samepage Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, taken te beheren, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Samepage

door Harmony Business Systems

4,5/5 (18 reviews)
Bezoek website
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
Je hoeft geen tijd te verspillen met overschakelen tussen vergaderingen, e-mail, chat en spreadsheets om al het werk van je team te coördineren en te beheren. Asana organiseert alles op één plek, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat teams duidelijk hun prioriteiten en verantwoordelijkheden kennen, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Zeg vaarwel tegen eindeloze e-mailketens en last-minute scrambles, en raak eraan gewend om je team te helpen het tempo te versnellen en een grotere impact te maken. Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 7000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven.
Targetprocess is een softwaretool om Agile-projecten te visualiseren en te beheren volgens Scrum, Kanban of een aangepaste aanpak. Past zich flexibel aan op jouw managementstijl en organisatiestructuur. Door verbeterde visualisatiefuncties biedt Targetprocess het overzicht en de transparantie die je nodig hebt voor teams, projecten en de hele organisatie. Erkend in het Magic Quadrant van Gartner voor Agile tools voor ondernemingen. Moderne en soepele gebruikersinterface. Geweldige klantenondersteuning. Probeer het gratis! Targetprocess is een oplossing voor het projectmanagement van software-ontwikkeling die met name geschikt is voor middelgrote tot grote bedrijven.

door BigTime Software

4,5/5 (469 reviews)
Bekijk profiel
BigTime werpt licht op wat het belangrijkste is voor je professionele servicebedrijf. De aanpasbare PSA-software (Professional Services Automation) zorgt ervoor dat je projecten binnen de deadline en het budget oplevert. Vergroot je winstgevendheid en productiviteit met de tools van BigTime voor resource management, projectplanning en workflowbeheer, boekhouding en facturering, en integreer direct met Quickbooks. Sluit je aan bij de tevreden gebruikers van BigTime die hun brutomarges met gemiddeld 25% hebben verbeterd. BigTime is voor professionele servicebedrijven die een dieper inzicht in hun belangrijkste middelen, winst en productiviteit nodig hebben.

door Avaza Software

4,6/5 (326 reviews)
Bekijk profiel
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Werk op één platform samen met klanten aan projecten. Leg tijd en uitgaven vast en verstuur moeiteloos facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat. Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Bekijk profiel
Het bekroonde ProjectManager biedt managers en hun teams krachtig online projectbeheer, urenregistratie en samenwerkingstools. Met realtime zichtbaarheid kunnen managers ervoor zorgen dat hun projecten en teams altijd op schema liggen. Bovendien waarderen teamleden de mogelijkheid om hun urenstaten en taken altijd en overal bij te kunnen werken. Het is gemakkelijk te begrijpen waarom teams in meer dan 100 landen, zoals NASA, Ralph Lauren, Volvo en Brookstone op ProjectManager vertrouwen. Bekroonde online projectmanagementsoftware met projectdashboards, Gantt-diagrammen en teamsamenwerking.

door ProActive Software

4,5/5 (201 reviews)
Bekijk profiel
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
Priority Matrix is een krachtig, intuïtief en gebruiksvriendelijk softwarepakket dat managers helpt effectiever te zijn in het beheren van hun prioriteiten met behulp van beproefde tijdmanagementmethoden. Priority Matrix biedt een platform voor teams voor het prioriteren van taken en projecten om effectiever te werken, teamprioriteiten te communiceren, werk te delegeren, voortgang te volgen en uiteindelijk meer zichtbaarheid en verantwoording te bieden. Priority Matrix helpt managers en leidinggevenden te slagen door middel van effectiever prioriteitsbeheer.
GanttPRO is een online projectmanagementtool op basis van Gantt-diagrammen. Het wordt gewaardeerd door meer dan 350.000 gebruikers over de hele wereld. IT-project-/productmanagers, teamleiders en CEO's gebruiken deze software om te zorgen dat hun planning eenvoudig blijft, teamleden betrokken blijven en klanten/partners steeds op de hoogte worden gehouden. Dankzij de korte leercurve en het aantrekkelijke UX-/UI-ontwerp kunnen managers en teamleden meteen aan de slag. Beheer van taken, bedrijfsmiddelen, kosten en deadlines, teamsamenwerking, werklast, sjablonen, export en meer: ontvang deze functies GRATIS in een proefversie. Online software voor IT-projectmanagement op basis van Gantt-diagrammen. Aantrekkelijk UX-/UI-ontwerp, krachtige functies tegen betaalbare prijzen.
Minimaal 10 gebruikers. WorkOtter maakt je projectmanagement simpel en zichtbaar. Ontvang de beste tools die je nodig hebt om je werk te vereenvoudigen, tegen de beste prijs. Nette interface met krachtige tools met één klik van de muis | Ingebouwde rapportage, eenvoudig in beeld te brengen en aan te passen | Tool voor wat-als-scenario's | Voorspellingen versus gebruiksinzichten | Eenvoudige en aanpasbare dashboards | Vlotte integratie met Excel, MS Project, Office365 | Duidelijke en responsieve interface | Snelle installatie | Taken en planning centraliseren | Cloudgebaseerd De beste tools voor projectmanagement voor grote teams zonder de hoge kosten. Werk eenvoudig, met veel plezier en behaal resultaten met WorkOtter. Aan de slag!
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door moderne, klantgestuurde organisaties zoals Zendesk, UiPath, Avast en Envoy. Met zijn aanpasbare boards biedt productboard de juiste balans tussen begeleiding en flexibiliteit, zodat productteams kunnen begrijpen wat gebruikers echt nodig hebben, prioriteit kunnen geven aan wat ze als volgende moeten creëren en iedereen samen kunnen brengen rond de productstrategie. Projectmanagers gebruiken productboard om iedereen af te stemmen op de juiste functies om als volgende te creëren.
Zoho Sprints is een gratis online flexibele projectmanagementtool die is ontworpen voor Scrum-teams om hun werk in Sprints te plannen, bij te houden en te herhalen. Bereid je voor op de veranderende eisen van de klant en verzend de juiste producten op tijd. Voeg gebruikersverhalen toe aan je backlog, schat en prioriteer werkitems, blijf op het goede spoor met gepersonaliseerde Scrum-boards en swimlanes, krijg bruikbare inzichten uit snelheids-, burn-up- en burn-down-grafieken, cumulatieve stroomdiagrammen en meer. Zoho Sprints is een gratis online flexibele projectmanagementtool die is ontworpen voor Scrum-teams om hun werk in Sprints te plannen, bij te houden en te herhalen.
Deze gratis software voor probleemregistratie is geschreven in PHP onder GNU-protocol. Deze gratis software voor probleemregistratie is geschreven in PHP onder GNU-protocol.
Genius Project levert CIO's, IT-afdelingen en PMO's de nieuwste tools voor de rapportage, het volgen en de uitvoering van IT-projecten en portfolio's ter ondersteuning van IT-governance, vraagbeheer en dienstverlening. Genius Project is op maat gemaakt voor de bedrijfsprocessen van jouw organisatie en biedt volledig inzicht in de levenscyclus van je projecten en portfolio's, van de eerste vraag tot de succesvolle levering. Projectmanagementsoftware voor projecten op ondernemingsniveau met een ingebouwd platform voor sociale samenwerkingen.
Autotask is alles-in-één online software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun IT-producten en -diensten kunnen verkopen, implementeren, beheren en factureren. De geïntegreerde modules van Autotask omvatten service desk, CRM/contactbeheer, outsourcing, projectmanagement, contractbeheer, urenregistratie, facturering, rapportage en bedrijfsanalyse - en ze draaien allemaal op dezelfde database, altijd en overal beschikbaar, overal waar je verbinding kunt maken met het internet. Aanpasbare oplossing omvat projectmanagement, CRM en servicedesk met geïntegreerde urenregistratie en facturering die vanuit dezelfde database worden uitgevoerd.
De functies taakbeheer, tijdregistratie, rapportage en wachtrij voor werkverzoeken die Intervals te bieden heeft zijn perfect voor het beheren van je IT-projecten. Stuur een verzoek vanaf het begin tot aan de voltooiing en volg elke stap van het traject, inclusief de tijd die voor elke stap wordt bijgehouden. Bekijk je gegevens op krachtige en betekenisvolle manieren. Ideaal voor kleine teams. Volledig gehost, geen software om te installeren. Binnen enkele minuten klaar voor gebruik. Alle pakketten bieden onbeperkte gebruikers. Krijg inzicht in je projecten en hou ze onder controle. Intervals biedt een perfecte combinatie van taak-, tijd- en projectbeheer voor kleine bedrijven.
Backlog is een tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samenwerken met de afdelingen voor ontwerp, marketing, IT en meer om sneller hoogwaardige projecten uit te brengen. Kernfuncties zijn onder meer projecten, Gantt-diagrammen, burndown-diagrammen, problemen, subtaken, watchlist, discussies, versiebeheer, bestanden delen, wiki's en foutopsporing. Update je projecten onderweg met iOS- en Android-apps. Breng sneller hoogwaardige software en webprojecten uit met Backlog -- een online projectbeheertool voor ontwikkelaars en hun teams.
Forecast is projectmanagementsoftware waarmee dynamische organisaties complexe en bedrijfskritische IT-projecten kunnen plannen, initiëren en beheren. Het platform geeft je een portfolio-overzicht van alle projecten die in de pijplijn zitten en geeft waarschuwingssignalen wanneer er iets niet loopt zoals gepland. Forecast heeft veel integratiemogelijkheden om cross-functionele teams te verenigen voor superieure samenwerking, ook wanneer ze in verschillende tools werken. Perfect voor het beheren van IT-projecten tijdens alle fasen van planning, initiatie en uitvoering.
Succesvolle projectlevering, van concept tot conclusie, is essentieel voor elke IT-organisatie. Het is belangrijk dat je mijlpalen, vooruitgang en belangrijke relaties tussen mensen, middelen en service begrijpt. Daarom zijn projectmanagement-tools direct geïntegreerd in de Service Management-oplossing. Koppel dat met Asset Management-ondersteuning en de flexibele pracht van een intelligente workflow en je hebt een complete IT-beheeroplossing. Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
ZenHub powers agile development and product roadmapping for some of the world's most innovative teams. It's a better way to manage your GitHub Issues, Multi-repo Boards, Epics, and reports -- all without ever leaving GitHub. Experience data-driven project management in ZenHub that runs on GitHub data. Your Burndown charts, Velocity tracking, and Release reports are always accurate. ZenHub powers agile project management and product roadmapping for some of the world's most innovative teams
Proggio is een GRATIS collaboratieve oplossing voor projectplanning en portefeuillebeheer voor teams. Het beschikt over een slimme visuele tijdlijn die binnen enkele minuten verandert in een actieplan voor teams. De oplossing heeft krachtige hulpmiddelen voor taakbeheer om iedereen op schema te houden, en een automatische weergave van projectportfoliobeheer die met het management kan worden gedeeld. Teamleden najagen voor updates is niet langer nodig! Elk voortgangsrapport door teamleden wordt duidelijk weergegeven in de projecttijdlijn. GRATIS platform voor IT-projectmanagement heeft een collaboratieve tijdlijn voor projectteams. Start vandaag nog je GRATIS account.
Alles wat je nodig hebt om je IT-bedrijf te runnen – tegen één scherpe prijs. Kaseya BMS is de meest functionele bedrijfsmanagementoplossing op de markt, ontwikkeld om alle back-endvereisten van je IT-bedrijf te ondersteunen: servicedesk, CRM, financiën, projectmanagement, facturering, tijd- en onkostenregistratie, voorraadbeheer en meer. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode. Met Kaseya BMS kun je projecten effectief uitvoeren, realtime statusrapporten krijgen en tegelijkertijd de prognoses verbeteren.
Tuleap is the first 100% Open Source tool for Agile Project Management and DevOps. All-in-one web solution. With Tuleap, teams with Project Managers, Product Owners, CTO, Developers, QA and BA better collaborate on their projects. They plan releases, track tasks and issues, automate workflow, build quality code, manage continuous integration and tests, collaborate on documents. Tuleap is the 1st tool 100 % open source for Agile Management and DevOps. All-in-one. For teams with developers, project leaders, PO,QA
RedmineUP Cloud is een projectmanagementtool voor het uitvoeren van Agile-projecten en biedt een duidelijk overzicht van alle velden die verband houden met het project. Ontworpen voor SCRUM/Kanban-teams in middelgrote en grote bedrijven. Het meest betaalbaar voor teams van 12-90 gebruikers. Je kunt contacten, helpdesk, facturering en andere processen beheren. Gevestigd in de cloud op geavanceerde, snelle en veilige servers in Europa en de VS. SSL-beveiliging en dagelijkse back-ups. Cloudgebaseerde Agile-projectmanagementtool met CRM, helpdesk, facturering en meer. Geen installatiekosten. Gratis installatie. Gratis proefversie.
InLoox is the full-featured yet easy-to-use and flexible software solution for professional project management in Microsoft Outlook, on the Web and on your smart devices. The software is a powerful solution that facilitates the combined management of projects, teams and tasks, documents, resources, mind maps, and budgets. With InLoox, you manage and realize projects faster, easier and more efficiently. The intuitive user-interface makes InLoox an extremely user-friendly project solution. InLoox helps streamline business processes and teams to increase their productivity by better planning, managing and collaborating.
awork is automatic project management for teams. It bundles your to-dos into lists, kanban boards, and Gantt charts. Coordinate tasks, track times and communicate with your team - also on the go via App. awork comes with built-in integrations for Slack, calendars and billing-tools. Smart notifications keep you updated - even fully automated: on autopilot. As the first GDPR-compliant alternative from Germany, awork keeps up with providers from Silicon Valley, while also setting new benchmarks. awork is automatic project management for teams. It bundles your todos into lists, kanban boards and Gantt charts, incl. time tracking
TeamHeadquarters is een zeer geïntegreerde reeks volwaardige hulpprogramma's voor projectmanagement, portfoliomanagement, helpdesk en tijdschema's. TeamHeadquarters helpt jouw mensen zich op het juiste moment op het juiste werk te concentreren. Het helpt jouw managers geweldige managers te zijn. Het is nu beschikbaar op On Demand, dus je kunt meteen beginnen met het gebruik van dit krachtige softwarepakket voor ondernemingen. Projectmanagementsoftware met geïntegreerde helpdesk. Houdt projecten op schema terwijl jij klantenondersteuning biedt.
Productiviteitsanalyse voor softwareteams. Doeltreffende rapporten voor managers en belanghebbenden op basis van gegevens uit de codebase. Productiviteitsanalyse voor softwareteams. Doeltreffende rapporten voor managers en belanghebbenden op basis van gegevens uit de codebase.
Lienion is a suite of powerful and easy to use cloud based apps. Each Lienion app can be used independently. You only need Shoution or only Todosion or only Sequencion, ... simply use them. But interconnect two or more Lienion apps and you step into an exciting and lean world of focus, efficiency increase, transparency, business control and value creation. Lienion comes with many exciting features for project handling.
Productivity analytics for software teams. Powerful reports for managers and stakeholders based on data from the codebase. Productivity analytics for software teams. Powerful reports for managers and stakeholders based on data from the codebase.
Bekijk profiel
Conceptboard is een virtueel samenwerkingshulpmiddel dat de projectmanagement bevordert en de samenwerking verbetert. Werk samen met teams, klanten en externe partners van over de hele wereld op een oneindige werkplek alsof je in dezelfde ruimte bent. Gebruik Conceptboard voor wireframing, QA, Dev sprints en nog veel meer. Geef je teams de mogelijkheid om sprints en iteraties te beheren. Je kunt projecten in realtime uitvoeren of asynchroon werken. Beheer taken en houd de verantwoordelijkheden transparant voor het hele team. Conceptboard is een virtueel samenwerkingshulpmiddel dat de projectmanagement bevordert en de samenwerking verbetert.
Software development platform that facilitates project management, code review, debugging, and repository hosting. Software development platform that facilitates project management, code review, debugging, and repository hosting.

door VizTrend

5/5 (5 reviews)
Bekijk profiel
Yodiz is leading Agile Scrum Tool & Issue Tracker. With it's innovative UI, simple UX and great set of features, it's probably the best tool. Yodiz has simple pricing model Startups: Free for 3 users Agile + Issue Tracker: $5/user/month Only Issue Tracker: $3/user/month. Yodiz offers all the great features you would love. Product Backlog Epics Sprint Board Release Board Issue Board To-Do list Project Reports Dashboards Realtime-notifications Tagging support Agile Scrum Tool, Issue & Bug Tracker, Agile Project Management, Kanban Agile Board, Issue Tracker
Planview PPM Pro - formerly Innotas - delivers a seamless way to manage projects, resources and applications across the enterprise. Planview solves the challenge of visibility and tracking the portfolio of IT and Product Development projects. The solution aligns effort and budgets to meet company goals, while enabling prioritization and agility for planning resource capacity. The result is a standardization of work execution across silos of project management teams. Cloud Project and Portfolio Management solutions for IT.
Manage your Agile developments with a virtual task board and sticky notes using open source project software designed for Scrum. Manage your Agile developments with a virtual task board and sticky notes using open source project software designed for Scrum.

door Edgewall Software

4,2/5 (4 reviews)
Bekijk profiel
Cloud-based issue tracking solution for developers that helps mark and manage references between bugs, changesets, files & wiki pages. Cloud-based issue tracking solution for developers that helps mark and manage references between bugs, changesets, files & wiki pages.

door ThinkMobiles

3,5/5 (2 reviews)
Bekijk profiel
Major features include: - Upload test objects (.apk, .ipa files or link to the websites) and share a link for it with your project members - Create test plans, manage and edit them - Create, edit, copy and move test cases within modules - Export and import test cases from .CSV file - Create test runs, select test cases from different test plans - Create a bug, if a test case is failed - Use EasyQA SDK to catch crashes and report bugs Test Management Tool to share test builds, write and execute test cases, track bugs and catch crashes.
Bekijk profiel
Complete Scrum poker estimation tool, featuring a mobile app and a browser platform, now integrated with JIRA! Each developer selects the Scrum estimation from its own smartphone, without interfering and potentially affecting other team members. The ScrumMaster can easily see all the estimations. You can see how many of your teammates estimated correctly and how often. Easily spot poorly defined stories or team members which are constantly over or under estimating. Complete Scrum poker estimation tool, featuring a mobile app and a browser platform. Ideally suited for distributed teams.

door Remain Software

5/5 (1 review)
Bekijk profiel
Gravity is a multi-platform project and management workflow solution for organizations that desire easier, faster, and more visible management of various kinds of processes across multiple departments and teams. Gravity teams up any organization and improves collaboration. Everyone is connected and can share information any time and anywhere. What makes Gravity different from other workflow management solutions is the possibility of tailoring workflow according to users' specific needs. Multi-platform (IBM i, Windows, Linux, Mac OS, etc.) project, task, collaboration and workflow management solution.

door PlanShell

3/5 (1 review)
Bekijk profiel
Online project management integrated with GIT, SVN, Financial, Inventory, and File management with no limitation on users or projects. Online project management integrated with GIT, SVN, Financial, Inventory, and File management with no limitation on users or projects.
Bekijk profiel
Project management tool that allows users to add new tasks or stories, edit them, and view results in graphical charts. Project management tool that allows users to add new tasks or stories, edit them, and view results in graphical charts.
Bekijk profiel
Static Object is Cliffs Notes for Github. We digest your repository's commits into a quantified data stream that lets managers and engineers get the gist of their code faster. For senior developers and CTOs, we reduce tedious work to leave more time for coding. Summarize daily activity, recall important changes, and measure developer impact with Static Object. Drive measurably higher engineering output with tools that deliver clarity and insight from your existing GitHub data.

door Documentation Consultants

(0 reviews)
Bekijk profiel
SDLCforms makes it easy to start or upgrade a state-of-the-art Software Life Cycle (SDLC) process for your Information Technology (IT) department. Why spend thousands of dollars on high priced consultants when you can purchase low cost, customizable (Microsoft Word, Excel, Visio & Project) forms/templates for your SDLC process at a cost of a few dollars for each form. Try an economical SDLCforms package ranging from 12 to 64 forms that conform to the scope and depth of your organization. Create SDLC process for your IT department with customizable (Microsoft Word, Excel, Visio, Project) forms & templates.

door KAP IT

(0 reviews)
Bekijk profiel
iObeya is a unique solution that virtualizes project rooms, dedicated to the practice and rituals of Visual Management and all other forms of "post-it" meetings. For large and mid-size Lean and Agile organizations, confronted primarily by the challenges of multi-site collaboration and space constraints. Enables visual collaboration anywhere in real time from any device and immerses users in a natural working experience by reproducing physical interactions perfectly. Digital Visual Management for Lean & Agile companies

door Scrumpy

(0 reviews)
Bekijk profiel
Manage backlog and expectations, iteration & releases, as well as long term product view in order to better serve customers and save time finding answers to common questions. Manage backlog and expectations, iteration & releases, as well as long term product view.

door Idiotware

(0 reviews)
Bekijk profiel
IdiotSimple was conceived after experiencing delivery teams being ineffective and inefficient while leveraging a mishmash of complex products or continually reinventing the wheel with products like Microsoft Excel. We decided enough is a enough and it was time to do something about it. IdiotSimple requires no formal training, allows for quick and efficient start-up of projects and organizes the complexity of information during a project. Simple. Period. IdiotSimple is a smart and intuitive project delivery tool that helps teams efficiently and effectively deliver projects.

door Tata Consultancy Services

(0 reviews)
Bekijk profiel
Jile is an Enterprise Agile planning and delivery product on-the-cloud that enables software teams to manage, automate and measure the end-to-end software delivery value stream from ideation to deployment. Jile provides flexibility to teams to choose from different Agile Way of Working (WoW) and customize them by turning on or off from a list of more than 50 applications and features. Jile is an Agile DevOps platform, purely SaaS based for Enterprise Agile planning and DevOps tools integrations.

door BlueOptima

(0 reviews)
Bekijk profiel
BlueOptima introduces transparent metrics for executives, directors, managers and team leads in software engineering. Our software development metrics help businesses manage software development resources effectively with automation, standardisation and objectivity for the first time. Successfully manage the software development life cycle using metrics: - Actual Coding Effort (ACE) - Analysis of Relative Thresholds (ART) - Cambridge Performance Benchmark - Predictive Assessment SaaS analytics platform for businesses that provides insights and assessment of software development processes to improve efficiency.

door CoderKeeper

(0 reviews)
Bekijk profiel
CoderKeeper helps technical and non-technical development team managers analyze, track, and improve their performance. CoderKeeper helps technical and non-technical development team managers analyze, track, and improve their performance.

door Juriba

(0 reviews)
Bekijk profiel
Cloud-based solution that enables businesses to create workflows, processes, and reports to migrate IT projects across environments. Cloud-based solution that enables businesses to create workflows, processes, and reports to migrate IT projects across environments.

door HCL Technologies

(0 reviews)
Bekijk profiel
HCL UrbanCode Velocity is a software product to help visualize, orchestrate and optimize your continuous delivery value stream. Development teams, release managers and transformation executives now have one tool to consolidate data and drive action across many agile, continuous integration and continuous delivery systems. Velocity is designed for companies that are looking to move beyond automation to drive culture change and fully realize the benefits of their DevOps transformation investments. HCL UrbanCode Velocity is a value stream management platform that integrates with everything, bringing your DevOps data together.

door Taskomat

(0 reviews)
Bekijk profiel
Web-based application that helps web freelancers and web agencies automate their whole workflow, from task management to budgeting. Web-based application that helps web freelancers and web agencies automate their whole workflow, from task management to budgeting.

door FeaturePeek

(0 reviews)
Bekijk profiel
FeaturePeek lets front-end developers get UI/UX feedback from their team earlier in the release cycle. For every pull request, FeaturePeek automatically spins up a dedicated environment with commenting, screenshotting, and bug filing tools overlaid on top. Front-end review for the whole team.

door KeepSolid

(0 reviews)
Bekijk profiel
Goals is a new project management solution designed to help startups, business owners and PMs to perform goal-oriented management. Within a single platform, users will be able to: set project goals and build mind maps, break down goals into tasks, assign tasks to team members, complete tasks using Sprint & Kanban boards, control progress with Charts Reports Goal-Oriented tool that helps manage your Projects from Idea to Result

door PlanToBuild

(0 reviews)
Bekijk profiel
Manage construction projects. Big. Small. Complex. Simple. Everything! PlanToBuild is a cross-trade, web-based software solution for construction project management that has been developed by industry insiders for real-life needs. Functions such as scheduling, task management, daily construction reports, defect management and reporting are the base essentials. There is no question about it. And we are experts in these areas. Cross-trade, web-based software solution for construction project management.

door LinearB

(0 reviews)
Bekijk profiel
Delivers software leaders the insights they need to make their engineering teams better through a real-time SaaS platform. Delivers software leaders the insights they need to make their engineering teams better through a real-time SaaS platform.

door Elite Value Solutions

(0 reviews)
Bekijk profiel
Project management solution that enables businesses to manage tasks, finances, resources, portfolio, communication, and more. Project management solution that enables businesses to manage tasks, finances, resources, portfolio, communication, and more.

door IStarPMIS

(0 reviews)
Bekijk profiel
I*PMIS is a project management solution that helps businesses plan, monitor and control project cost, budget, communication and more. I*PMIS is a total portfolio and project management information system that uses the PMI Guidelines as it's requirements definition. I*PMIS can be used for both Waterfall & Agile/Scrum development methodologies or as a hybrid of both. Low cost pricing at $9.95 a month for 5 users. Project management solution that helps businesses plan, monitor and control project cost, budget, communication and more.

door EKIALIS

(0 reviews)
Bekijk profiel
EKIALIS offers a modular suite for mapping and managing IT activity, skills and risks. It includes 2 modules: Ekialis Pilot & Explore. EKIALIS offers a modular suite for mapping and managing IT activity, skills and risks. It includes 2 modules: Ekialis Pilot & Explore.