102 resultaten
Waarom Capterra gratis is
ConferenceAdit heeft de manier getransformeerd waarop CE-tracking en rapportage vandaag wordt beheerd. ConferenceAdit bespaart je tijd, geld en frustratie terwijl het een geweldige bezoekerservaring levert. Meer informatie over ConferenceAdit
ConferenceAdit heeft de manier getransformeerd waarop CE-tracking en rapportage vandaag wordt beheerd. Je kunt de aanwezigheidsregistratie nu dramatisch stroomlijnen, aangepaste aanwijzingsrapporten creëren, onmiddellijk certificaten genereren en antwoorden op enquêtes direct vastleggen. ConferenceAdit bespaart je tijd, geld en frustratie terwijl het een geweldige bezoekerservaring levert. Meer informatie over ConferenceAdit
ConferenceAdit heeft de manier getransformeerd waarop CE-tracking en rapportage vandaag wordt beheerd. Je kunt de aanwezigheidsregistratie nu dramatisch stroomlijnen, aangepaste aanwijzingsrapporten c...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Volledige en professionele tool die alle voorbereidingen voor jouw evenement beheert: registraties, reserveringen, betalingen, enz. Meer informatie over idloom-events
idloom biedt alle functies die nodig zijn voor het organiseren van een evenement, van registratie van inschrijvingen, tot het creëren van een badge, tot en met facturering. Een "alles-in-één" oplossing waarmee je je kunt concentreren op het enige doel wat er echt toe doet: je evenement zo succesvol maken dat alle deelnemers er enthousiast over zijn! Specifiek ontworpen voor handelsverenigingen, overheden, organisatoren van evenementen, communicatiebureaus ... Meer informatie over idloom-events
idloom biedt alle functies die nodig zijn voor het organiseren van een evenement, van registratie van inschrijvingen, tot het creëren van een badge, tot en met facturering. Een "alles-in-één" oplossing...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
etouches is nu Aventri. Ontvang een demo van 30 minuten om het in actie te zien! Meer informatie over Aventri
Je hebt je marketing geautomatiseerd. Is het nu tijd om ook je evenementen te automatiseren? Evenementenautomatisering begint met de juiste technologie en de juiste mensen die jou en je team ondersteunen. Van de allerbeste online registratie, tot marketing aan je deelnemers, het instellen van kamerblokken voor deelnemers, inchecken ter plaatse en realtime analyses over hoe je evenement of vergadering presteert: Aventri stelt zijn klanten in staat om waardevolle persoonlijke ervaringen te creëren, invloedrijke gemeenschappen te ontwikkelen, merken te vergroten en het rendement op je investeringen te bevorderen. Meer informatie over Aventri
Je hebt je marketing geautomatiseerd. Is het nu tijd om ook je evenementen te automatiseren? Evenementenautomatisering begint met de juiste technologie en de juiste mensen die jou en je team ondersteun...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
RSVPify is een toonaangevend evenementbeheer- en ticketplatform dat helpt om evenementen te stroomlijnen, van gastenregistratie tot en met de start. Meer informatie over RSVPify
Beheer moeiteloos grote en kleine evenementen en hou je merk in de schijnwerpers. Duizenden ondernemingsfuncties en -tools, waaronder e-mail-uitnodigingen, online registratie en RSVP's, aangepaste gegevensverzameling, gastenlijstbeheer, menuvoorkeuren, sub-evenementbeheer, privacy/exclusiviteit van evenementen, slepen en neerzetten van zitplaatsen, inchecken en nog veel meer. Meer informatie over RSVPify
Beheer moeiteloos grote en kleine evenementen en hou je merk in de schijnwerpers. Duizenden ondernemingsfuncties en -tools, waaronder e-mail-uitnodigingen, online registratie en RSVP's, aangepaste gege...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Lage prijzen, geen rompslomp. Ticket Tailor is een gebruiksvriendelijk ticketingplatform dat je de controle geeft over de ticketing van je evenementen. Meer informatie over Ticket Tailor
Knip de tussenpersoon ertussenuit en verkoop tickets rechtstreeks aan je deelnemers. - Flexibele plannen zonder contracten - Lage kosten (bespaar duizenden) - Krijg direct betaald via Stripe of PayPal - Pas je kassa volledig aan - Integreer boekingsformulieren op je website - Verzamel, bewaar en bezit je deelnemersgegevens - Gratis app voor inchecken - Integreer met je favoriete tools via Zapier - Kortingscodes en vouchercodes Meer informatie over Ticket Tailor
Knip de tussenpersoon ertussenuit en verkoop tickets rechtstreeks aan je deelnemers. - Flexibele plannen zonder contracten - Lage kosten (bespaar duizenden) - Krijg direct betaald via Stripe of PayPal...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Slechts $ 99 plus $ 1 per bieder. Een complete oplossing voor mobiel bieden. Eenvoudige installatie, betalingsverwerking en geen app-download vereist. Meer informatie over Accelevents
Voor slechts $ 99 plus $ 1 per deelnemer automatiseert Accelevents het handmatige werk in verband met je stille veiling. Je deelnemers kunnen zelf bieden en betalen via sms of online, waardoor een soepele en effectieve fondsenwervingservaring ontstaat voor iedereen. Bereik een groter publiek, accepteer biedingen op elk moment en haal meer geld op. Meer informatie over Accelevents
Voor slechts $ 99 plus $ 1 per deelnemer automatiseert Accelevents het handmatige werk in verband met je stille veiling. Je deelnemers kunnen zelf bieden en betalen via sms of online, waardoor een soe...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Raklet is alles-in-één lidmaatschapssoftware waarmee je op een zinvolle, digitale manier met je gemeenschap kunt communiceren. Meer informatie over Raklet
Raklet is alles-in-één lidmaatschapssoftware waarmee je op een zinvolle, digitale manier met je gemeenschap kunt communiceren. Creëer je publiek, laat het groeien en verdien er inkomsten aan via lidmaatschappen, nieuwsbrieven en andere digitale tools. Naast een krachtige CRM kun je lidmaatschapsabonnementen en een op maat gemaakt aanmeldingsformulier creëren, evenementen organiseren en tickets verkopen, beschikken over je eigen sociale netwerk, je mobiele app en nog veel meer. Het is een eenvoudige en gemakkelijke manier om de betrokkenheid van leden te vergroten en je publiek te laten groeien. Meer informatie over Raklet
Raklet is alles-in-één lidmaatschapssoftware waarmee je op een zinvolle, digitale manier met je gemeenschap kunt communiceren. Creëer je publiek, laat het groeien en verdien er inkomsten aan via lidm...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Uitgebreide software voor evenementenbeheer. Dit is de ultieme oplossing voor je evenementen. Meer informatie over Event Catalyst
Event Catalyst is een cloudgebaseerde service die is gericht op professionele evenementenplanners. De software is beschikbaar via internet, mobiel en API. De uitgebreide oplossing heeft meer dan 50 innovatieve modules. Event Catalyst biedt planners en deelnemers een 360-graden beeld van het evenement. Het past zich perfect aan je behoeften en je evenementformaat aan: voorstellingen, zakelijke vergaderingen, conferenties, congressen, seminars en virtuele of hybride evenementen. Meer informatie over Event Catalyst
Event Catalyst is een cloudgebaseerde service die is gericht op professionele evenementenplanners. De software is beschikbaar via internet, mobiel en API. De uitgebreide oplossing heeft meer dan 50 i...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
vivenio Check-In not only guarantees efficient admission control, but also allows you to keep track of visitor movement. Meer informatie over vivenio Check-In
Use the world's easiest and fastest Event Check-In app. vivenio Check-In simply uses the camera of your mobile device to scan the barcoded tickets of your participants. Add new attendees, print badges or use the smart search with just one additional click. Thanks to our detailed analytics you can easily keep track of your visitors and know exactly who and how many participants are currently on-site. Meer informatie over vivenio Check-In
Use the world's easiest and fastest Event Check-In app. vivenio Check-In simply uses the camera of your mobile device to scan the barcoded tickets of your participants. Add new attendees, print badges ...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Een geïntegreerd online ticketingsysteem met een kassaportaal voor realtime verkoop van tickets voor zowel algemene toegang als gereserveerde zitplaatsen.
Ondersteuning van de uitvoerende kunsten en locaties voor livemuziek met volledig geïntegreerde tools om je kassa efficiënt te beheren: gereserveerde zitplaatsen, abonnementen, fondsenwerving, cadeaubonnen, marketing, merchandise, klantentrouw, kortingsbonnen en enquêtes. De enige service zonder ticketkosten; voeg optioneel entreegeld toe en hou alle omzet. Gebruik de gratis proefversie om uitmuntende klantenservice te ervaren en ontdek waarom ThunderTix een uitstekende keuze is voor live optredens.
Ondersteuning van de uitvoerende kunsten en locaties voor livemuziek met volledig geïntegreerde tools om je kassa efficiënt te beheren: gereserveerde zitplaatsen, abonnementen, fondsenwerving, cadeaubo...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Grootschalig cloudgebaseerd ticketplatform voor online voorverkoop, marketing, sociale media en verkoop- en toegangsbeheer op de dag van een evenement.
Grootschalig cloudgebaseerd ticketplatform voor online voorverkoop, marketing, geprinte tickets en polsbandjes, sociale media en een scala aan uitrustingsopties voor verkopen aan de deur en het scannen van tickets. Of je nu een centrum voor uitvoerende kunsten beheert, enorme festivals organiseert, kleine evenementen organiseert of een fondsenwervingscampagne opzet, via Purplepasse heb je alles wat je nodig hebt voor een eenvoudig en succesvol evenement.
Grootschalig cloudgebaseerd ticketplatform voor online voorverkoop, marketing, geprinte tickets en polsbandjes, sociale media en een scala aan uitrustingsopties voor verkopen aan de deur en het scannen...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Picatic biedt evenementticket- en registratietools die de beste conferenties ter wereld ondersteunen.
Picatic is de meest klantvriendelijke, eenvoudige en betaalbare oplossing voor aanmeldingen voor conferenties. Met behulp van dit uitgebreide platform kunnen conferenties van elke omvang een verbluffende evenementwebsite creëren, kaartverkoop aan een bestaande site toevoegen en alles op één plek beheren. Picatic wordt vertrouwd door duizenden organisatoren over de hele wereld en is hooggewaardeerd voor klanttevredenheid.
Picatic is de meest klantvriendelijke, eenvoudige en betaalbare oplossing voor aanmeldingen voor conferenties. Met behulp van dit uitgebreide platform kunnen conferenties van elke omvang een verbluffen...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Mobiele en desktopsoftware voor tickets voor evenementen en de kassa. Website- of Facebook-plugins. Offertes binnen 24 uur. Gratis scannen. POS-hardware.
Duizenden organisatoren kiezen Showpass voor tickets voor evenementen en kassabeheer. De mobiele en desktopsoftware Showpass bevat tal van functies en verandert fans in kopers zonder omleidingen, merchandise add-ons bij de kassa PLUS meer bereik met native ticketing van Facebook. Promotors en kassabeheerders beheren graag gastenlijsten, check-ins, werknemers en verkopersnetwerken vanaf hun mobiele apparaat. Valuta's C$, $ en €. Ontvang een gratis demo van 15 minuten of neem binnen 24 uur contact op voor een offerte.
Duizenden organisatoren kiezen Showpass voor tickets voor evenementen en kassabeheer. De mobiele en desktopsoftware Showpass bevat tal van functies en verandert fans in kopers zonder omleidingen, merch...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Eventtia helpt organisatoren van evenementen om betere evenementen te creëren met een krachtig maar eenvoudig en intuïtief managementplatform.
Eventtia is de meest intuïtieve software voor evenementenbeheer op de markt. Het helpt organisatoren van evenementen om een grotere impact te maken, slimmer te werken en betere evenementen te creëren. Van het creëren van een evenementenwebsite tot het controleren en op de site volgen van aanwezigen, van het verzenden van e-mailmarketingcampagnes tot het verbinden van je aanwezigen met uiterst gekwalificeerde één-op-één vergaderingen – Eventtia kan het. De krachtige, eenvoudige en flexibele interface van Eventtia geeft je een enorme autonomie.
Eventtia is de meest intuïtieve software voor evenementenbeheer op de markt. Het helpt organisatoren van evenementen om een grotere impact te maken, slimmer te werken en betere evenementen te creëren....
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Bizzabo is het populairste succesplatform voor evenementen dat is ontwikkeld om middelgrote en grote ondernemingen in staat te stellen hun evenementdoelen te bereiken.
Bizzabo is het belangrijkste succesplatform voor evenementen dat is ontworpen om middelgrote en grote ondernemingen in staat te stellen krachtige persoonlijke ervaringen te stimuleren. Bizzabo stelt bedrijven zoals Forbes, Hubspot en EA Sports in staat klantacquisitie, -retentie en merkopbouw te bereiken door de kracht van evenementen. De belangrijkste kenmerken zijn: website-creatie, registratiebeheer, whitelabel evenement-app, lokaal incheckbeheer, e-mailcommunicatie - alles binnen een cloudgebaseerd, gegevensgestuurd, gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie!
Bizzabo is het belangrijkste succesplatform voor evenementen dat is ontworpen om middelgrote en grote ondernemingen in staat te stellen krachtige persoonlijke ervaringen te stimuleren. Bizzabo stelt be...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Een sociaal registratieplatform, ontworpen voor evenementgestuurde organisaties die zich zorgen maken over het behoud van hun merk.
Maak betere evenementen en verkoop tickets rechtstreeks op je site, zonder omleidingen. Sparxo wordt vertrouwd door producenten van evenementen die de gemeenschap rond hun merk willen behouden. Het platform is eenvoudig te leren en te gebruiken, waardoor het gemakkelijk is om online kaartverkopen, registratie en on-site inchecken in te stellen. Integreer ticketverkoop met je website, ontwerp moderne splash-pagina's en ontdek je terugkerende klanten via slimme gastenlijsten. Sparxo is mobiel-compatibel en eenvoudig te gebruiken.
Maak betere evenementen en verkoop tickets rechtstreeks op je site, zonder omleidingen. Sparxo wordt vertrouwd door producenten van evenementen die de gemeenschap rond hun merk willen behouden. Het pla...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Splash is een end-to-end technologie voor evenementmarketing die het ongelooflijk makkelijk voor je maakt om je evenementen uit te voeren, te schalen en te meten.
Splash is een technologiebedrijf dat geavanceerde persoonlijke marketingprogramma's voor internationaal toonaangevende merken stimuleert. Meer dan de helft van de Fortune 500-bedrijven gebruikt Splash om de uitvoering van evenementmarketing te stroomlijnen en de prestaties te optimaliseren. Van het vereenvoudigen van het creëren van middelen voor evenementen tot het vastleggen van inzichten van deelnemers en het meten van de impact van evenementen, Splash stelt marketeers in staat om doelgroepen persoonlijk te bereiken en te verbinden, evenementprogramma's efficiënt te schalen en evenementgestuurde betrokkenheid met bedrijfsresultaten te verbinden.
Splash is een technologiebedrijf dat geavanceerde persoonlijke marketingprogramma's voor internationaal toonaangevende merken stimuleert. Meer dan de helft van de Fortune 500-bedrijven gebruikt Splash ...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Inchecken bij het evenement, ter plaatse badges afdrukken, RFID-beheer, deelnemerstracering, lead retrieval, kiosk voor zelf inchecken, rapportage en meer!
Boomset biedt bekroonde oplossingen om de evenementervaring op locatie te verbeteren. Gebruikt door meer dan 1000 organisaties in meer dan twaalf landen over de hele wereld. Automatiseer marketinginspanningen en vereenvoudig het registratieproces met producten zoals on-demand printen van badges en polsbandjes, merkeigen kiosken voor zelf inchecken, lead-retrieval, multi-sessie management, RFID-tracering en nog veel meer, voor een naadloze evenementsoplossing. Informeer naar de uitgebreide evenementkiosk, Evosk (TM)!
Boomset biedt bekroonde oplossingen om de evenementervaring op locatie te verbeteren. Gebruikt door meer dan 1000 organisaties in meer dan twaalf landen over de hele wereld. Automatiseer marketinginspa...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Alles-in-één software voor ticketing, fondsenwerving, CRM en marketing om je te helpen je missie te volbrengen.
Beheers de live entertainment-business. OvationTix is een geïntegreerde oplossing voor ticketing, fondsenwerving, marketing en CRM die is ontworpen om je missie te ondersteunen. Het platform werkt met honderden commerciële en non-profit locaties in podiumkunsten, tentoonstellingen, musea, sport en muziek om memorabele ervaringen te bieden, de omzet te verhogen en de operationele efficiëntie te verbeteren. OvationTix is met name geschikt voor organisaties die aan de volgende criteria voldoen: verkoop van 5000-250.000 tickets/jaar; Exploitatiebudget >$ 500.000/jaar.
Beheers de live entertainment-business. OvationTix is een geïntegreerde oplossing voor ticketing, fondsenwerving, marketing en CRM die is ontworpen om je missie te ondersteunen. Het platform werkt me...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
CrowdCompass is een van de grootste ontwikkelaars van mobiele evenement-apps en conferentie-apps.
CrowdCompass van Cvent maakt aantrekkelijke mobiele evenement-apps die de betrokkenheid van deelnemers vergroten en een sterk rendement op de investering genereren. Als een belangrijke ontwikkelaar van evenementen-apps biedt dit platform mobiele apps voor conferenties, beurzen, vergaderingen en evenementen die variëren in omvang van 50 tot 50.000 deelnemers. De oplossing is een geïntegreerd onderdeel van het Cvent-platform voor evenementenbeheer, een van de meest uitgebreide in de sector.
CrowdCompass van Cvent maakt aantrekkelijke mobiele evenement-apps die de betrokkenheid van deelnemers vergroten en een sterk rendement op de investering genereren. Als een belangrijke ontwikkelaar van...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
's Werelds meest toonaangevende, uniforme evenement-techplatform voor de verzorging van geweldige evenementen.
Ungerboeck is het meest toonaangevende platform voor evenementtechnologie ter wereld en heeft meer dan 50.000 gebruikers in meer dan 50 landen. Met dit end-to-end platform voor evenementbeheer heb je uitgebreide realtime evenementinformatie altijd binnen handbereik. Dankzij de innovatieve tools is je team beter op de hoogte, voor een hogere mate van samenwerking en service. Dit branchespecifieke platform maakt flexibele en transparante processen mogelijk waarmee organisaties waardevolle ervaringen kunnen bieden aan hun klanten en deelnemers.
Ungerboeck is het meest toonaangevende platform voor evenementtechnologie ter wereld en heeft meer dan 50.000 gebruikers in meer dan 50 landen. Met dit end-to-end platform voor evenementbeheer heb je u...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Je hoeft geen groot budget uit te geven aan evenementsoftware. Deze oplossing verbetert gegarandeerd je evenementervaring en verhoogt je rendement!
Eventdex is een in New Jersey gevestigd Event Technology-bedrijf en biedt oplossingen voor je hele evenement – registratie, zakelijke matchmaking, lead retrieval, management ter plaatse, mobiele apps voor evenementen, aangepaste evenementenwebsites en nog veel meer. Het krachtige platform kan naadloos worden geïntegreerd met al je werkstroomsystemen om je te helpen evenementen te beheren vanuit een enkele interface. Eventdex heeft al meer dan 1500 evenementen uitgevoerd met wereldwijd meer dan 132.000 gebruikers, en dat aantal neemt alleen maar toe.
Eventdex is een in New Jersey gevestigd Event Technology-bedrijf en biedt oplossingen voor je hele evenement – registratie, zakelijke matchmaking, lead retrieval, management ter plaatse, mobiele apps v...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Creëer boeiende virtuele, hybride en persoonlijke evenementervaringen met EventMobi.
Dankzij het end-to-end platform voor evenementenbeheer van EventMobi kunnen organisatoren van evenementen gemakkelijk boeiende virtuele, hybride en persoonlijke evenementervaringen plannen, promoten, monetariseren en leveren. Van website, registratie en een bekroonde evenement-app tot de virtuele ruimte en volledig beheerde online evenementenproductie, het EventMobi-platform wordt sinds 2009 gebruikt door meer dan 10.000 evenementenplanners in 72 landen over de hele wereld.
Dankzij het end-to-end platform voor evenementenbeheer van EventMobi kunnen organisatoren van evenementen gemakkelijk boeiende virtuele, hybride en persoonlijke evenementervaringen plannen, promoten, m...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Social Tables is toonaangevende software waarmee planners en panden online kunnen samenwerken.
In 2011 stelde Social Tables zich ten doel de manier te veranderen waarop evenementen worden gevonden, ontworpen en uitgevoerd door een betere samenwerking tussen planners en panden. Social Tables is een innovatief platform dat de horecasector toonaangevende online oplossingen biedt voor de verkoop van evenementen, diensten en groepsdistributie. Volgens STR zien hotels die Social Tables gebruiken een toename van 1,82% in de winst van voedsel en drank per bezette kamer, en Zapier zegt dat Social Tables een van de 10 internationaal toonaangevende apps is voor evenementenbeheer.
In 2011 stelde Social Tables zich ten doel de manier te veranderen waarop evenementen worden gevonden, ontworpen en uitgevoerd door een betere samenwerking tussen planners en panden. Social Tables is e...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
InEvent is a next level virtual event platform powering events that transform attendees into customers, driving profits and efficiency.
All-in-one virtual event platform, InEvent powers experiences that transform attendees into customers, driving sales, profits, efficiency and cost benefits for virtual and hybrid events. Our end to end management software is designed to transform corporate events, trade shows, exhibitions, meetings and training sessions all in one dashboard. InEvent has catered for over 400 companies in 138 countries, including leading corporations such as Unilever, Santander Bank, Coca Cola and Facebook.
All-in-one virtual event platform, InEvent powers experiences that transform attendees into customers, driving sales, profits, efficiency and cost benefits for virtual and hybrid events. Our end to end...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Yapsody is een krachtig, eenvoudig te gebruiken online ticketing- en evenementenregistratiesysteem voor evenementen.
Yapsody is een krachtig, eenvoudig te gebruiken online ticketing- en evenementenregistratiesysteem voor evenementen, dat geavanceerde ticketdiensten levert aan duizenden evenementenpresentatoren. Yapsody is het enige live entertainmentbedrijf dat zich richt op het bieden van op maat gemaakte end-to-end-oplossingen voor onafhankelijke presentatoren en horecabedrijven voor het benutten van concertentertainment.
Yapsody is een krachtig, eenvoudig te gebruiken online ticketing- en evenementenregistratiesysteem voor evenementen, dat geavanceerde ticketdiensten levert aan duizenden evenementenpresentatoren. Yaps...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Free ticketing and registration platform with 24/7 live customer service and a give more, take less philosophy.
Free, socially conscious ticketing and event registration platform with 24/7 live, in-house, multi-lingual customer service. Low service fee for attendees. Free seating charts. No exclusivity contracts. Option to collect donations for fundraisers at the point of sale. Free ticket printing and shipping. Robust features and tools no matter the event size.
Free, socially conscious ticketing and event registration platform with 24/7 live, in-house, multi-lingual customer service. Low service fee for attendees. Free seating charts. No exclusivity contracts...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Cloud-based solution that helps businesss create and promote customizable registration forms for various events.
Everything you need to create the perfect registration form. Open your free account with Event Wizard and experience these powerful features: Custom Theme Designer, Social Promotion Tools, Group Registration, Secure Payment Processing, Unlimited Registration Form Fields, Custom Report Builder, Full Suite of Attendee Reports, Free Technical Support. Get all of our features for one price - $3.45/per registratiion
Everything you need to create the perfect registration form. Open your free account with Event Wizard and experience these powerful features: Custom Theme Designer, Social Promotion Tools, Group Regist...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Nutickets offers tailored event management software for events of all sizes all over the world. Sell tickets, plan, and promote events.
Cost-effective event management solutions to help you manage your events online. Including: White label ticketing software, Cashless payment system, Entry Management & Access Control, Box office integration, Reserved seating system, Product up-sell features
Cost-effective event management solutions to help you manage your events online. Including: White label ticketing software, Cashless payment system, Entry Management & Access Control, Box office integr...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Goed beoordeeld platform om je vrijwilligers te beheren en betrokken te maken.
Eenvoudig en goed. Goed beoordeeld platform om je vrijwilligers te beheren en betrokken te maken. Vrijwilligersportaal, aangepaste registratieformulieren, e-mail/sms, planning, herinneringen, check-ins en nog veel meer. Het SaaS-platform is gemakkelijk te gebruiken, mobielvriendelijk en veilig. Perfect voor organisaties die continu vrijwilligers plannen en beheren.
Eenvoudig en goed. Goed beoordeeld platform om je vrijwilligers te beheren en betrokken te maken. Vrijwillige...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Verander evenementcontacten in verkoopbijeenkomsten. atEvent combineert het vastleggen van leads, kwalificatie en inzichten om de verkoop te versnellen.
Ga verder dan het vastleggen van algemene leads met de toonaangevende oplossing voor het beheer van B2B-evenementleads van atEvent. Leg leads overal op of rond het evenement vast, voeg aangepaste kwalificaties en follow-upacties toe en synchroniseer alles met je MA-/CRM-systeem voor snelle, gepersonaliseerde follow-up die de verkoop versnelt. atEvent is gemaakt voor ondernemingen met flexibele MA-/CRM-integraties, brede beursdekking, AVG-toestemming bij vastleggen, meertalige transcriptie van visitekaartjes en inzichten op accountniveau voor je ABM-strategie.
Ga verder dan het vastleggen van algemene leads met de toonaangevende oplossing voor het beheer van B2B-evenementleads van atEvent. Leg leads overal op of rond het evenement vast, voeg aangepaste kwali...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Mobile event app to engage and interact with attendees and to give event organisers the big data they need to optimise the ROI.
We make event experiences great with intelligent use of technology. Our solution is focussed on enhancing various aspects of event organising. Our mandate begins by getting all users onto a platform where information can be shared and everyone can communicate. The beautiful intuitive app keeps agenda up-to-date, fosters networking, obtains live feedback. Easily set up single or multiple events in no time and manage content on the go. Get the data you care about, increase engagement and ROI.
We make event experiences great with intelligent use of technology. Our solution is focussed on enhancing various aspects of event organising. Our mandate begins by getting all users onto a platform wh...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Event management solution that synchronizes event technology to help businesses manage efficiency and deliver user experience.
Corporate organiser website, event websites, event registration and ticketing, onsite registration, event apps, communities, networking, matchmaking, private areas, 1-2-1 meeting scheduler, awards solution, emailing, advanced analytics, project management. All in one solution for one or all your events, off-the-self but also bespoke for your company or events thanks to our in-house development and design team
Corporate organiser website, event websites, event registration and ticketing, onsite registration, event apps, communities, networking, matchmaking, private areas, 1-2-1 meeting scheduler, awards solu...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
We're the one stop shop for all digital dance management needs! Our service is free for all schools. Try us out today!
My School Dance is an online application that manages all aspects of school dances and events.The software enables schools to avoid the most difficult elements of event-planning logistics, including the drafting, distribution, and collection of paper agreements; organization of cash or check payments; and finding volunteers to sell tickets. Schools and organizations can promote their upcoming events, sell tickets online and securely process payments, and quickly access sales and fundraising data
My School Dance is an online application that manages all aspects of school dances and events.The software enables schools to avoid the most difficult elements of event-planning logistics, including th...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
ViewStub is a hybrid event software and platform designed to help event organizers reach an extended audience, beyond the venue.
ViewStub is a hybrid event software designed to help event organizers, entertainers, and associations reach an extended audience, beyond the venue. Sell tickets and host LIVE events directly from your own website or host your events in our free marketplace. The perfect solution for business conferences, sporting events, music festivals, concerts, and anyone looking to transition their event experience to a hybrid approach. ViewStub also offers full virtual and in-person solutions.
ViewStub is a hybrid event software designed to help event organizers, entertainers, and associations reach an extended audience, beyond the venue. Sell tickets and host LIVE events directly from yo...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Het platform biedt nu zowel virtuele conferentie- als online- en onsite registratiesoftware. Mogelijkheid om je verliezen te beperken en inhoud aan te bieden
Nieuw. Het platform biedt virtuele vergaderingen. Als je annuleert, bel dan om de verliezen te beperken. Het platform is gespecialiseerd in onsite en pre-registratiediensten. Tools voor pre-registratie zoals "call for papers", plattegrond, BEO (Banquet Event Order), accreditatie, geïntegreerde mobiele app en gebruiksvriendelijke registratie. De software biedt groepsregistratie, een intuïtief proces en 24/7 rapportage. De onsite services omvatten kiosken om zelf in te checken, ophalen van leads, scannen van sessies, snelle badgeprinters, aangepaste badges. Service is het handelsmerk van het platform.
Nieuw. Het platform biedt virtuele vergaderingen. Als je annuleert, bel dan om de verliezen te beperken. Het platform is gespecialiseerd in onsite en pre-registratiediensten. Tools voor pre-registratie...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Guest list management software for live, virtual, and hybrid events.
Trusted by global brands and organizations, zkipster helps the best invitation-only events happen. Guest list software designed for professional event teams to control every stage of guest attendance, protect the health of guests and staff, and flexibly switch formats between live, virtual, and hybrid events.
Trusted by global brands and organizations, zkipster helps the best invitation-only events happen. Guest list software designed for professional event teams to control every stage of guest attendance, ...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Creëer een geweldige evenementervaring met minder inspanningen door MeetApp te gebruiken voor je evenement, vergadering of conferentie. Informeer, win klanten, netwerk.
Maak kennis met MeetApp. De persoonlijke assistent van je evenementdeelnemers. MeetApp is een gebruiksvriendelijke evenement-app, ontworpen om een leukere en zinvollere evenementervaring te creëren door de informatiedistributie te vereenvoudigen, de interactie met het publiek te verbeteren en een beter netwerk voor al je evenementen mogelijk te maken. Kortom, het is alles wat je nodig hebt voor, tijdens en na je meeting of evenement, in een app.
Maak kennis met MeetApp. De persoonlijke assistent van je evenementdeelnemers. MeetApp is een gebruiksvriendelijke evenement-app, ontworpen om een leukere en zinvollere evenementervaring te creëren doo...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Maak je deelnemers blij en maximaliseer hun rendement.
B2B virtuele evenementoplossing voor bedrijven om hun unieke merkervaring te ontwerpen om hun community betrokken te maken en het rendement te maximaliseren.
B2B virtuele evenementoplossing voor bedrijven om hun unieke merkervaring te ontwerpen om hun community betrokken te maken en het rendement te maximaliseren....
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Evenium Net is een complete en betaalbare oplossing voor evenementregistratie, uitnodigingen en badges. Gestroomlijnd en gemakkelijk te gebruiken.
Evenium Net is een uitgebreid, betaalbaar systeem om evenementen te creëren en deelnemers uit te nodigen en registreren. Configureer snel ticketsoorten en betalingsopties en pas registratieformulieren, afbeeldingen en badges aan. Maak/importeer moeiteloos agenda's en gastenlijsten en e-mail vervolgens aangepaste uitnodigingen met links om te registreren op jouw website of op één die Net automatisch creëert. Gebruik de gratis incheck-app en/of implementeer de interactieve app ConnexMe. Creëer een rijkere en meer boeiende ervaring en besteed minder tijd aan het beheren van het evenement.
Evenium Net is een uitgebreid, betaalbaar systeem om evenementen te creëren en deelnemers uit te nodigen en registreren. Configureer snel ticketsoorten en betalingsopties en pas registratieformulieren,...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Digitevent is the leading web solution to manage invitations, registrations and engagement of your participants on all your events.
Digitevent is the leading web solution to boost participation, connect participants, measure and exceed your event objectives. The platform allows you to manage invitations, registrations and engagement of your participants on your on-site, hybrid or virtual events. We make the life of more than 3,000 organizers easier, and have contributed to the success of thousands of projects around the world. Adopt an intuitive, 100% GDPR-compliant platform that centralizes the management of all events
Digitevent is the leading web solution to boost participation, connect participants, measure and exceed your event objectives. The platform allows you to manage invitations, registrations and engagemen...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Payscape Registration makes online registration easy! We provide a robust list of event registration tools at a fraction of the cost.
Payscape Registration is perfect for camps, schools, non-profits, and every other type of organization! Our platform handles online registration, payment collection, eliminates paperwork, and enables customized reporting for any event or program. Create custom-tailored questionnaires to easily capture attendee data. Integrate with hundreds of popular apps through Zapier. Craft customizable payment plans so your attendees can pay on-time and hassle-free. Plus, enjoy life-time customer support!
Payscape Registration is perfect for camps, schools, non-profits, and every other type of organization! Our platform handles online registration, payment collection, eliminates paperwork, and enables c...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Een platform voor evenementbetrokkenheid en -beheer met meer dan 20 tools die een evenementmanager ooit nodig heeft om bezoekers digitale ervaring te bieden.
De organisatie draagt een warm hart toe aan evenementen en de primaire focus bestaat eruit mensen verliefd te laten worden op je evenement. Het evenementenplatform bevat exclusieve, krachtige functies zoals onboarding van sprekers en sponsoren, check-ins voor gasten, een bouwer voor evenementenwebsites, ticketing en registratie, sessiebeheer, analyse van evenementen, bodbeheer van leveranciers, een netwerk- en mobiele app, beloningsprogramma voor gebruikers, hotelboekingen, printen van badges, uitvoeren van enquêtes en trivia, live veelgestelde vragen en polls, ingebouwde CRM, marketingplatforms en nog veel meer.
De organisatie draagt een warm hart toe aan evenementen en de primaire focus bestaat eruit mensen verliefd te laten worden op je evenement. Het evenementenplatform bevat exclusieve, krachtige functies ...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
erOnline is a true end-to-end, highly customizable conference and meeting registration software solution.
erOnline solves all your event registration needs! You get totally customizable online forms, your own designated project manager, your choice of supported payment gateways; DIY tools for scheduling, managing registrations and sending tracked targeted Emails, real time reporting, full range badge printing and onsite options. erOnline is part of the EventRebels event management software suite for scheduling, trade show, speaker management and mobile apps. All the right tools, all in one place.
erOnline solves all your event registration needs! You get totally customizable online forms, your own designated project manager, your choice of supported payment gateways; DIY tools for scheduling, m...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
The only integrated Federated Events Management System for Large Enterprises
Banzai Virtual, formerly High Attendance, is a cloud based federated event management system that is provided a fully integrated approach for events, trade shows and sales teams. The system provides registrations, check-in, session attendance, real-time feedback, lead retrieval, event mobile apps and direct integration to your CRM or Marketing Automation system. Banzai Virtual unites your event strategy and directly integrates with Cvent, Aventri, EventBrite and Zoom.
Banzai Virtual, formerly High Attendance, is a cloud based federated event management system that is provided a fully integrated approach for events, trade shows and sales teams. The system provides re...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Beautiful websites with essential tools allowing nonprofits and small businesses to manage everything they need in one place.
Firepring provides beautiful websites for nonprofit organizations and small businesses with essential tools including an easy content management system, event registrations, fundraising campaigns, donation processing, e-commerce, membership and volunteer management & email marketing. The mobile responsive websites integrate with most donor management and accounting solutions, allowing you to manage everything you need in one place. Service includes unlimited training and ongoing support.
Firepring provides beautiful websites for nonprofit organizations and small businesses with essential tools including an easy content management system, event registrations, fundraising campaigns, dona...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Alles-in-één cloud-ERP voor de sectoren Retail, Productie, Gezondheidszorg, Distributie en Service.
Aqxolt ERP-modules zijn ontworpen om essentiële actuele informatie te verstrekken aan zakelijke gebruikers, en toeleveringsketens, verzending, bestelling, bedrijfsmiddelenbeheer, onderhoud, productie, HR en financiën te stroomlijnen. ERP-suite is ideaal voor bedrijven met complexe processen of groeiplannen, met name voor de sectoren Retail, Gezondheid, Productie, Distributie en Service. De oplossing is flexibel, eenvoudig te implementeren en aan te passen om mee te groeien met een bedrijf.
Aqxolt ERP-modules zijn ontworpen om essentiële actuele informatie te verstrekken aan zakelijke gebruikers, en toeleveringsketens, verzending, bestelling, bedrijfsmiddelenbeheer, onderhoud, productie, ...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
HoldMyTicket offers a customizable ticketing platform and mobile box office that can work on any device. We're more than ticketing.
From small occasions to enterprise level events, HoldMyTicket has been an industry leader for event management and ticketing solution technologies for over ten years. HoldMyTicket offers an advanced customizable ticketing platform and mobile box office that can work on any device. With an enterprise technology and small-business discipline, HoldMyTicket has helped venues, festivals, promoters, casinos, sports teams, tours, and enterprises nationwide sell millions of tickets online.
From small occasions to enterprise level events, HoldMyTicket has been an industry leader for event management and ticketing solution technologies for over ten years. HoldMyTicket offers an advanced cu...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Save roughly 48% of your time managing exhibitor applications and join the Fair and Event Marketplace to get noticed by new exhibitors!
Fair And Event is your solution for booth-based events! Save roughly 48% of your time managing exhibitor applications and join the Fair and Event Marketplace to get noticed by new exhibitors. Accept applications online, contracts, booth assignments, payments, build your floor plan, and more!
Fair And Event is your solution for booth-based events! Save roughly 48% of your time managing exhibitor applications and join the Fair and Event Marketplace to get noticed by new exhibitors. Accept ap...
Azavista helps corporate events and conference professionals to streamline event planning and improve the event experience.
Azavista is a professional software that automates all key aspects of event management. Our powerful all-in-one platform provides a wide set of flexible modules and robust functionalities that help automate and simplify processes through the whole event life cycle! Users can set up multiple events, integrate with your CRM and marketing automation systems, manage registrations and much more!
Azavista is a professional software that automates all key aspects of event management. Our powerful all-in-one platform provides a wide set of flexible modules and robust functionalities that help aut...
  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen