Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
VoIP-software
VoIP-software maakt spraak- en datatransmissie via internet mogelijk, waardoor de mobiliteit van medewerkers toeneemt. Dit soort software biedt uitgebreide mogelijkheden voor gespreksrapportage. Ook ondersteunt het vaak andere functies, zoals instant messaging en groepsvergaderingen, naast de standaard telefoniefuncties. Gebruik Capterra om de beste VoIP-software voor jouw bedrijf in België te vinden. Meer informatie Minder informatie
Filterresultaten (113)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Prijsopties
113 resultaten
SIP-doorgifte voor vaste en mobiele bestemmingen wereldwijd. Eenvoudig te bedienen en te beheren.
Meer informatie over CommPeak VoIP Service
Hoogwaardige verbinding voor belverkeer vanaf elke plek ter wereld. 10 PoP's over de hele wereld, verbinding via lokale providers en 24/7 ondersteuning. Overal DID-nummers voor lokale aanwezigheid. De aanpasbare bandbreedte voor teams van elke omvang houdt de spraakkwaliteit hoog tijdens meerdere gelijktijdige gesprekken. Transparante facturering per seconde maakt het eenvoudiger om budgetten tot in de details te plannen, te besparen op internationaal belverkeer en een breder publiek te bereiken. Speciale aanbiedingen voor groot belverkeer.
Meer informatie over CommPeak VoIP Service
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Squaretalk is een veelzijdig cloudcommunicatieplatform waarmee je verkoop- en ondersteuningsteams overal effectief kunnen werken.
Meer informatie over Squaretalk
Squaretalk CPaaS bevat veelzijdige VoIP-software met eenvoudige automatisering en integraties. Zo eenvoudig dat je tijd hebt voor de andere delen van je bedrijf.
Het betaalbare, schaalbare en gebruiksvriendelijke communicatieplatform biedt je verkoop- en ondersteuningsteams krachtige tools om effectief te werken, vanaf elke locatie en via de kanalen die je klanten verkiezen. Verkrijg toegang tot lokale, mobiele en gratis nummers in meer dan 100 landen en 3400 netnummers.
Meer informatie over Squaretalk
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
De toepassing werkt synchroon met de Gmail-account en ondersteunt communicatie via tekstberichten, audio- en videogesprekken.
De toepassing werkt synchroon met de Gmail-account en ondersteunt communicatie via tekstberichten, audio- en videogesprekken.
Meer informatie over Google Meet
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen.
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, eenvoudige en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één klik op de knop.
Meer informatie over GoTo Meeting
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Meer informatie over Microsoft Teams
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat of een videosysteem. WebEx Meeting Center biedt geïntegreerde audio-, video- en contentuitwisseling. Hou gesprekken privé met zeer veilige WebEx-vergaderingen van de Cisco-samenwerkingscloud.
Meer informatie over Webex
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Je teams kunnen altijd en overal samenwerken door middel van hun favoriete apparaten, en dat allemaal binnen de samenwerkingssoftware voor je team.
Populaire zakelijke VoIP-provider in 2019. Totaaloplossing voor zakelijke communicatie. RingCentral integreert met de systemen die je al gebruikt, zoals Google, Office365, Salesforce en meer. RingCentral is de grootste en snelst groeiende aanbieder van pure-play zakelijke cloudcommunicatie ter wereld. Met meer dan 350.000 klanten biedt dit platform klanten een echt wereldwijde bedrijfsbrede oplossing, ongeacht hun grootte.
Meer informatie over RingCentral MVP
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Een oplossing voor webconferenties waarmee je interactieve webvergaderingen kunt hosten en boeiende webinars kunt organiseren voor een breder publiek.
Zoho Meeting is een krachtige oplossing voor webconferenties die is ontwikkeld voor jouw behoeften op het gebied van online vergaderingen en webinars. Het is volledig browsergebaseerd en deelnemers hoeven geen enkele toepassing te downloaden om een vergadering of webinar bij te wonen. Hou je vergaderingen bij de hand met de desktop-plug-in voor Windows en Mac, iOS-app, android-app, Google Chrome-extensie, Firefox-extensie, met widget- en agenda-integratie. Integreer webinarregistratie, peilingen, Q&A, laten praten, opnemen, diepgaande analyses, enz.
Meer informatie over Zoho Meeting
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Bitrix24 is een zakelijk VoIP-systeem dat wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele en open source-versies beschikbaar.
Als je op zoek bent naar een VoIP-telefoonsysteem voor je kleine bedrijf, is Bitrix24 wat je nodig hebt. In tegenstelling tot andere VoIP-oplossingen, werkt Bitrix24 zowel als je interne PBX-systeem en als contactcenter voor inkomende en uitgaande gesprekken. Het VoIP-systeem wordt geleverd met een volledig functionele gratis CRM. Belangrijk is dat wanneer je klanten je bellen vanaf een telefoonnummer dat is vastgelegd in het CRM, ze worden geïdentificeerd, verbonden met de toegewezen manager en hun telefoongesprekken kunnen worden geregistreerd en opgenomen.
Meer informatie over Bitrix24
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Talkdesk biedt cloudgebaseerde callcentersoftware van de volgende generatie waarmee je in contact kunt komen met je klanten. De eenvoudig te gebruiken interface biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties met meer dan 25 bedrijfsprogramma's om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om gepersonaliseerde, effectieve gesprekken met klanten te voeren.
Meer informatie over Talkdesk
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Compleet self-service communicatieplatform dat een gehoste telefoonoplossing en SIP-trunking biedt waarbij je betaalt op basis van gebruik.
VoIP.ms is een Canadees VoIP (Voice Over Internet Protocol) bring-your-own-device provider met zijn hoofdkantoor in Canada en meer dan 80.000 klanten.
VoIP.ms biedt een breed scala aan standaard telefoniefuncties en verbeterde communicatiefuncties om zowel zakelijke als particuliere communicatie te vereenvoudigen, zoals lokale DID-nummers in meer dan 60 landen. Het biedt gratis overdraagbaarheid van nummers in de VS en Canada voor lokale en gratis DID's met beëindiging (uitgaande gesprekken) in meer dan 125 landen over de hele wereld.
Meer informatie over VoIP.ms
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen.
Meer informatie over GoTo Connect
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
GEEN PINCODES. GEEN DOWNLOADS. GEEN PROBLEEM.
UberConference heeft online vergaderingen voor altijd veranderd door af te rekenen met pincodes en het eenvoudig te maken om deel te nemen. Met krachtige gesprekscontroles, naadloos scherm delen en HD-oproepen, is het gemakkelijker dan ooit om verbonden te blijven, waar je je ook bevindt.
Meer informatie over Dialpad Meetings
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
BlueJeans is het vergaderplatform voor de moderne werkplek.
Eenvoudig. Slim. Vertrouwd.
BlueJeans is het vergaderplatform voor de moderne werkplek. Het biedt video-, audio- en webconferenties, evenals de samenwerkingstools die mensen dagelijks gebruiken.
BlueJeans is de eerste clouddienst die desktops, mobiele apparaten en kamersystemen in één videovergadering verbindt en maakt het gemakkelijk om snel deel te nemen aan vergaderingen, zodat mensen productief kunnen werken, waar en hoe ze maar willen.
Het is een vergaderoplossing die teams vertrouwen om hun beste werk te doen.
Meer informatie over BlueJeans Meetings
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken.
Meer informatie over Dialpad
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen.
Meer informatie over Five9
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is.
Meer informatie over Weave
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Skype is de eigen VoIP-software van Microsoft voor gratis internettelefonie, videovergaderingen, tekstberichten versturen en chatten.
Skype is Voice-over-IP-software, ontwikkeld en verkocht door Microsoft. Het programma biedt versturen van tekstberichten, video- en spraakberichten, de mogelijkheid om bestanden uit te wisselen, evenals chats en videovergaderingen. Gesprekken via Skype zijn gratis, waarbij alleen voor gesprekken via vaste lijnen of mobiele netwerken kosten in rekening worden gebracht. Het programma heeft ook een ingebouwde vertaler die telefoongesprekken in real time vertaalt. De basisversie is gratis.
Meer informatie over Skype
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Twilio biedt eenvoudige API's voor betalen op basis van gebruik aan bedrijven waarmee schaalbare, betrouwbare spraak- en sms-apps voor internet of mobiele apparaten gebouwd kunnen worden.
Breid je VoIP-infrastructuur uit met cloudcapaciteiten. Met de API met spraakfunctionaliteit van Twilio kunnen gesprekken overal plaatsvinden. Voer en beheer telefoongesprekken en routeer ze naar een browser, een app, je telefoon of waar dan ook, bouw de exacte belervaring op die je wilt, lever kwaliteitsvolle gesprekken met duidelijke audio en lage latency, en hou gesprekken over de hele wereld bij.
Meer informatie over Twilio
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Aircall is de meest intuïtieve VoIP-oplossing. Ervaar een eenvoudige installatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties.
Aircall is het favoriete VoiP-telefoonsysteem voor moderne merken. Door de naadloze integratie met de populairste CRM- en Helpdesk-tools, helpt dit platform verkoop- en ondersteuningsteams om duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen meteen nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensbehoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyses. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 12,000 bedrijven over de hele wereld. Start een risicoloze proefversie om Aircall in actie te zien.
Meer informatie over Aircall
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
3CX is een open standaard IP-telefooncentrale met videovergaderingen, livechat en mobiele apps. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector
3CX is een open standaard IP PBX die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. Geschikt voor elke bedrijfsomvang of sector. Met 3CX kunnen werknemers overal efficiënt werken. Videovergaderingen, livechat, mobiele apps en geavanceerde contactcenterfuncties zijn allemaal inbegrepen voor een fractie van de kosten.
Kies ervoor om lokaal te implementeren, in je privécloudaccount of laat 3CX je telefooncentrale voor je hosten. Wat je voorkeur ook heeft, je krijgt gegarandeerd een probleemloze oplossing.
Meer informatie over 3CX
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
FreeConferenceCall.com biedt HD-audioconferenties en online vergaderingen voor wel 1000 deelnemers – allemaal gratis.
FreeConferenceCall.com biedt HD-audioconferenties en online vergaderingen met scherm delen en videoconferenties voor wel 1000 deelnemers. FreeConferenceCall.com organiseert jaarlijks meer dan 40 miljoen conferenties en is daarmee uitgegroeid tot de grootste en meest erkende conferentieprovider ter wereld. Elk account omvat onbeperkt vergaderen, scherm delen, videoconferenties, opnemen, beveiligingsfuncties, agenda-integraties, mobiele toepassingen en nog veel meer – allemaal gratis.
Meer informatie over FreeConferenceCall.com
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten.
Meer informatie over Nextiva
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Ontvang het perfecte telefoonnummer voor je bedrijf en maak van de wereld je kantoor met het virtuele telefoonsysteem van Grasshopper.
Maak van de wereld je kantoor met Grasshopper, het virtuele telefoonsysteem voor kleine bedrijven. Ontvang een lokaal, gratis of gepersonaliseerd telefoonnummer om je bedrijf te vertegenwoordigen of neem je eigen nummer mee! Stuur oproepen overal door, gebruik de mobiele en desktop-apps om via spraak of sms met klanten te communiceren, ontvang realtime meldingen van gemiste oproepen en voicemails en laat je voicemails transcriberen en verzenden via e-mail. Probeer 30 dagen zonder risico met de niet-goed-geld-terug-garantie.
Meer informatie over Grasshopper
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Betaalbaar, eenvoudig en betrouwbaar VoIP-telefoonsysteem - mobiele integratie, web- en videoconferenties, en meer dan 40 bedrijfskritische functies.
Toonaangevend zakelijk VoIP-platform biedt een plug-and-play-service die draait op je snelle internetverbinding. Je krijgt toegang tot meer dan 40 bedrijfskritieke functies, mobiele integratie en ingebouwde samenwerkingstools met Amazon Chime Pro. Activering is eenvoudig, er is geen installatie op de site vereist en er zijn maandelijkse contracten beschikbaar. En de service wordt ondersteund door een compleet team service- en technische professionals van Vonage Business.
Meer informatie over Vonage Business Communications
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist).
Meer informatie over Kixie PowerCall
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
8x8 is de wereldleider in cloudcommunicatie en heeft meer dan 47.000 bedrijven getransformeerd in meer dan 100 landen.
Met het 8x8 Virtual Office Unified Communications-platform kunnen bedrijven van elke omvang overal en op elk apparaat de samenwerking verbeteren, met bedrijfsbrede privéchat, aanwezigheidsdetectie, softphones, webvergaderingen, video en mobiele apps voor Apple en Android. 8x8 Virtual Office integreert met toonaangevende bedrijfsoplossingen zoals Salesforce, Zendesk en NetSuite. Beschikbaar in de cloud, binnen enkele minuten ingesteld en eenvoudig te beheren vanaf elk apparaat.
Meer informatie over 8x8 X Series
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Cloudgebaseerd communicatieplatform dat bedrijven helpt bij het beheren van oproepen, chats, evenementen, audio/video-webconferenties en het delen van schermen.
Met MiCloud Connect kun je met vertrouwen communicatie en samenwerking naar de cloud verplaatsen.
Meer informatie over MiCloud Connect
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog.
CloudTalk is een VoIP-telefoonsysteem dat is ontworpen voor moderne bedrijven. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen.
Meer informatie over CloudTalk
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
PureCloud is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chat, e-mail, sociaal en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken. Snelle innovatie zorgt ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. PureCloud is simpelweg krachtig en krachtig simpel.
Meer informatie over Genesys Cloud CX
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun je problemen sneller en effectiever oplossen en de klantloyaliteit verhogen. Hoogtepunten zijn geavanceerde, op vaardigheden gebaseerde routing; wachtrij en distributie; mogelijkheden voor agenten en supervisors; analyse en rapportage; integraties met derden; en gebundelde, vereenvoudigde facturering.
Meer informatie over RingCentral Contact Center
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Intermedia Unite is een compleet, zeer betrouwbaar en schaalbaar cloudgebaseerd telefoonsysteem dat is ontworpen voor kleine bedrijven.
Intermedia Unite is een bekroond, zeer betrouwbaar zakelijk VoIP-telefoonsysteem dat kleine bedrijven helpt de kosten te verlagen, het beheer te vereenvoudigen en de productiviteit van werknemers te verhogen. Dankzij aanvullende mobiele en desktop-apps blijven Unite-gebruikers naadloos verbonden, waar ze ook zijn, op vrijwel alle communicatieapparatuur. Bovendien wordt Unite ondersteund door de door J.D. Power-gecertificeerde 24/7 ondersteuning van Intermedia en een serviceniveauovereenkomst voor een bedrijfstijd van 99,999%.
Meer informatie over Intermedia Unite
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Alle functies die je nodig hebt in een telefoonsysteem om te klinken als een groot bedrijf, maar voor de prijzen die bij een klein bedrijf passen.
Bekroonde en betaalbare zakelijke VoIP-oplossing voor bedrijven van elke omvang. De prijs is altijd $ 19.95/gebruiker/maand. De concurrenten adverteren graag met vergelijkbare prijzen, maar dan moet je veel meer betalen om dezelfde kwaliteit en het aantal functies die Ooma biedt te krijgen.
Ooma Office bevat 1 gratis telefoonnummer met 500 gratis minuten per maand, virtuele receptionist, ondersteuning voor mobiele telefoons, en nog veel meer. Je kunt je bestaande nummer behouden en het instellen duurt maar een paar minuten.
Meer informatie over Ooma Office
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
CallRail is intuïtieve self-service software waarmee gegevensgestuurde marketeers oproepen van online en offline marketing kunnen bijhouden.
CallRail is de toonaangevende leverancier van marketingsoftware voor bedrijven die één enkel attributieplatform willen om het traject van bezoekers naar leads tot klanten vast te leggen. Meer dan 100.000 bedrijven en bureaus benutten de gebruiksvriendelijke CallRail-software voor marketingattributie en gespreksintelligentie om het genereren van leads te optimaliseren en de verkoop te verbeteren. Van het bijhouden van oproepen tot het indienen van websiteformulieren, het alles-in-één platform maakt rapportage probleemloos met een 'single source of truth' voor marketingrendement.
Meer informatie over CallRail
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en, en e-mail in één platform, kan Close je helpen meer deals te sluiten. Probeer het gratis uit via de website.
Close is een platform voor verkoopproductiviteit dat is ontworpen om jou te helpen meer deals te sluiten. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en en e-mailen kan je team op één plek met prospects en klanten communiceren. Het is een alles-in-één platform dat je zelfstandig kunt gebruiken, zonder andere e-mailtools voor de verkoop of belproducten nodig te hebben.
Close is cloudgebaseerd, betaalbaar, gemakkelijk te leren en wordt geleverd met duidelijke tariefmodellen, waardoor het ideaal is voor kleine en middelgrote bedrijven. Tariefplannen beginnen vanaf $ 65 per gebruiker per maand.
Meer informatie over Close
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen.
Meer informatie over DialedIn CCaaS
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Wanneer je kiest voor het VoIP-systeem van JustCall, kies je voor waarde. Het is populair bij het mkb en wordt vertrouwd door meer dan 6000 klanten.
Probeer de zakelijke VoIP van JustCall. Populaire VoIP-software voor moderne teams die op afstand werken.
Zet binnen 5 minuten je zakelijke VoIP-systeem op. Bespaar je verkopers een dag per week. Stap over op één enkel platform voor al je behoeften op het gebied van klantcommunicatie en workflowautomatisering. Oproepsoftware, virtuele nummers, sms-campagnes, native CRM-integraties en nog veel meer voor slechts $ 25 per gebruiker.
Meld je aan en ontvang 70% korting voor de eerste maand.
Meer informatie over JustCall
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Hierdoor voelt zakelijke communicatie net zo natuurlijk aan als communiceren met vrienden.
MessageBird meent dat communiceren met een bedrijf net zo natuurlijk moet aanvoelen als het communiceren met een vriend(in). Daarom heeft het platform de missie om het overgecompliceerde gebied van klantcommunicatie te moderniseren en te vereenvoudigen.
De sms-, spraak- en conversatie-API's van dit toonaangevend cloudcommunicatieplatform met een eigen infrastructuur voor telecommunicatieproviders brengen een revolutie teweeg in interacties tussen bedrijven en klanten. Hierdoor wordt het contact gemakkelijker, efficiënter en toegankelijker dan ooit tevoren gemaakt.
Meer informatie over MessageBird
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Bespaar tijd en geld met de cloudgebaseerde communicatieoplossingen van Intulse. BYOD (gebruik je eigen apparaat) of koop/huur je in de VS gemaakte telefoons van dit bedrijf.
Bespaar tijd en geld met de cloudgebaseerde communicatieoplossingen van Intulse. BYOD (gebruik je eigen apparaat) of koop/huur je telefoons bij dit bedrijf. App voor spraak, fax, tekst en mobiel voor grote ondernemingen tegen prijzen voor kleine bedrijven. Aangepaste offerte op basis van het gebruikerstype van je apparaat. Profiteer van de efficiëntie van integratie met Salesforce, Zoho, Redtail, Microsoft Dynamics, Insightly, Sugar/SuiteCRM en meer. Dit platform regelt je hele systeeminstallatie. Geen gedoe en geen hoofdpijn meer. Vriendelijke, beschikbare live ondersteuning.
Meer informatie over Intulse
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Het is een dienstenplatform dat is ontworpen voor bedrijven die een SIP-trunking-praktijk willen opbouwen met een terugkerende inkomstenstroom.
Het is een dienstenplatform dat is ontworpen voor bedrijven die een SIP-trunking-praktijk willen opbouwen met een terugkerende inkomstenstroom.
Het softwareplatform dat SIPTRUNK aandrijft, is ontworpen om het leven van wederverkopers pijnloos te maken. Je kunt binnen enkele minuten oplossingen voor je klanten implementeren en je kunt erop vertrouwen dat je met trots een krachtige, betrouwbare oplossing biedt.
Meer informatie over SIPTRUNK.com
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Bandwidth levert API's die het eenvoudig maken om toegang tot spraakoproepen, sms-berichten en noodnummers te integreren in software en toepassingen.
Bandwidth is een softwarebedrijf met API's die het eenvoudig maken om toegang tot oproepen, sms-berichten en noodnummers te integreren in software en toepassingen. Dit platform transformeert de manier waarop mensen communiceren en daagt de normen van de oude manier van telecommunicatie uit. Dit platform is de motor achter een aantal van de belangrijkste communicatietechnologieën die momenteel op de markt zijn, bedrijven zoals Google, Skype en Ring Central.
Meer informatie over Bandwidth
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA.
Meer informatie over UJET
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Alles-in-één contactcenter-oplossing met telefonie, voorspellende nummerselectie, call tracking en meer.
CallTools.com biedt cloud contactcenter-oplossingen die zijn ontworpen om de contactratio's te verhogen en de omzet te versnellen. Maak contact met je klanten via het scala aan producten en functies. Monitor je team moeiteloos vanaf overal ter wereld, zolang je een internetverbinding hebt. CallTools.com biedt een volledig pakket cloudoplossingen, waaronder call tracking, hosted PBX en voorspellende nummerselectie. De enige hardware die je nodig hebt, is een computer en een headset.
Meer informatie over CallTools
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Het softphone-platform is ontworpen voor bedrijven van elke omvang en helpt met het plaatsen van audio- en video-oproepen, naast andere functionaliteiten.
Het softphone-platform is ontworpen voor bedrijven van elke omvang en helpt met het plaatsen van audio- en video-oproepen, naast andere functionaliteiten.
Meer informatie over Zoiper
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Virtueel telefoonsysteem voor bedrijven met inkomende en uitgaande gesprekken, CRM-integraties, virtuele telefoonnummers, sms en meer.
Toky is een compleet zakelijk telefoonsysteem waarmee je klanten en je team naadloos met elkaar kunnen communiceren via internet. Met virtuele telefoonnummers van over de hele wereld ben je altijd beschikbaar, ongeacht waar je bedrijf is gevestigd. Dankzij de integraties in belangrijke CRM en andere bedrijfshulpmiddelen kun je niet alleen met één klik contact opnemen met je contactpersonen, maar ook gegevens documenteren van elk gesprek dat je voert. Met functies zoals gespreksopnamen, voicemails, sms, spraak naar tekst en meer.
Meer informatie over Toky
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van omnichannel cloudgebaseerde contactcentersoftware.
Bright Pattern biedt de meest eenvoudige en krachtige contactcentersoftware voor innovatieve middelgrote en grote bedrijven. Bright Pattern biedt het enige echte omnichannel cloudplatform voor kanalen zoals spraak, tekst, chat, e-mail, video, berichtenplatforms en bots. Het bedrijf is opgericht door een team van veteranen uit de sector die pionierden met de toonaangevende on-premises oplossingen en nu een architectuur voor de toekomst leveren met een geavanceerde cloud-first aanpak.
Meer informatie over Bright Pattern
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Volledig uitgeruste VoIP SIP-softphone. Automatisch beantwoorden, doorverbinden, in de wacht zetten en opnemen. Beschikbaar op Mac, Windows, iOS en Android.
Bekroonde softphone, ontworpen om je te helpen het meeste uit je favoriete IP-PBX te halen. Ervaar kristalheldere audio-/videogesprekken, zowel op kantoor als onderweg. Escaleer oproepen met eenvoudige doorverbind- en wachtstandfuncties. Zet vergaderingen op met multi-way audio/video-oproepen. Snel antwoord nodig? Stuur contacten instant messages en deel documenten. Bria is ontworpen om IP-telefonie eenvoudig te maken en is toch volledig in staat om je uniforme bedrijfscommunicatie-oplossing te worden.
Meer informatie over Bria
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers.
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers. Deze VoIP-provider rekent per lijn en niet per doorkiesnummer. Geen verborgen kosten, geen trucs. Als je momenteel per doorkiesnummer betaalt, betaal je teveel. Natuurlijk kun je met een grotere VoIP-provider werken, maar groter betekent niet beter. Uitstekende technologie en een klantgericht tariefmodel. Betaal per lijn.
Meer informatie over InfoFlo
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Klanten: kleine en middelgrote ondernemers, van 25-54 jaar, geoptimaliseerd voor individuele ondernemers en bedrijven met maximaal 100 werknemers.
Eerste indrukken tellen, vooral voor eigenaren van kleine bedrijven die hun bedrijven op een professionele manier proberen te presenteren aan potentiële klanten. MightyCall is een webgebaseerd PBX (private branch exchange, zakelijk telefoonsysteem)-platform dat professionals met kleine bedrijven kunnen gebruiken om een concurrentievoordeel te behalen.
MightyCall heeft concurrerende prijsopties en staat hiermee bovenaan de lijsten voor cloudgebaseerde zakelijke telefoonsystemen.
Meer informatie over MightyCall
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie
Lifesize is audio-, web- en videovergaderingen, chatten en de mogelijkheid om vergaderingen op te nemen en te delen, allemaal vanuit één toepassing.
Video-, web- en audiovergaderingen, chatten en de mogelijkheid om vergaderingen op te nemen en te delen vanuit één toepassing voor bedrijven van elke omvang. De Lifesize-app verbetert alle verschillende manieren waarop je team communiceert, van één-op-één audio- en videogesprekken tot grote bedrijfsvergaderingen op meerdere locaties. Een eenvoudig te gebruiken interface, het delen van schermen en agenda-integratie maken het eenvoudig om verouderde, kostbare diensten met alleen audio te vervangen door meer zinvolle, persoonlijke gesprekken.
Meer informatie over Lifesize
...
Meer informatie
Functies
- IVR en spraakherkenning
- Contactenbeheer
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- SIP-trunking
- Controle van oproepen
- Voicemail
- Mobiele toegang
- Beller-ID
- Integratie van computertelefonie