192 resultaten
Waarom Capterra gratis is
monday.com is een hulpmiddel voor het beheren van sociale marketing dat je team graag zal gebruiken. Het maakt het leuk en gemakkelijk voor iedereen om samen te werken, te focussen op wat er belangrijk is en meer gedaan te krijgen op het werk. Het is de eerste visuele tool in zijn soort en laat je in één oogopslag precies zien hoe alles ervoor staat. Wees eindelijk klaar met pijnlijk lange e-maildiscussies, verminder het aantal vergaderingen en ervaar de voldoening om zaken naar groen te zetten als ze klaar zijn. Meer informatie over monday.com monday.com is de eenvoudigste manier om je sociale mediaprojecten te volgen en te plannen. Beheer, controleer en houd je team gesynchroniseerd op één plek. Meer informatie over monday.com
Falcon.io biedt een platform voor sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer. Het bevat tools voor luisteren via sociale media, aanspreken, publiceren, meten en klantgegevensbeheer. Marketeers en bedrijven kunnen gepersonaliseerde merkervaringen bieden bij verschillende contactpunten, op basis van verrijkte klantprofielen. Het platform beschikt over een zeer intuïtieve en collaboratieve gebruikersinterface en wordt aangevuld met uitgebreide ondersteuning en adviesdiensten. Meer informatie over Falcon.io Sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer op één eenvoudig te gebruiken platform. Meer informatie over Falcon.io
Brand24 is een effectieve en gebruiksvriendelijke oplossing voor management binnen social media. Duizenden merken en bureaus van elke omvang gebruiken Brand24 om online gesprekken over hun klanten, merken, producten en concurrenten te volgen en te analyseren. Brand24 stelt zijn gebruikers in staat om in slechts enkele seconden hun online reputatie te controleren, een pr-crisis te voorkomen, de resultaten van hun campagnes te volgen, merkambassadeurs te vinden, samenwerkingsmogelijkheden te ontdekken om meer berichtgeving te krijgen en merkeigen pdf-rapporten te creëren. Meer informatie over Brand24 Directe toegang tot alle online gesprekken over jouw merk. Meer informatie over Brand24
Reputation.com levert het toonaangevende online platform voor reputatiebeheer voor grote ondernemingen met meerdere locaties. Dit platform helpt bedrijven bij het controleren en verbeteren van online beoordelingen en recensies, het verbeteren van de klantervaring en het genereren van verkeer, bezoeken en inkomsten. Meer informatie over Reputation.com Cloudgebaseerd reputatiebeheersysteem waarmee bedrijven online beoordelingen kunnen monitoren of beheren en kunnen reageren op feedback van klanten. Meer informatie over Reputation.com
Madgicx.com is een geheim wapen dat wordt gebruikt door duizenden gegevensgestuurde adverteerders die hun tijd liever niet verspillen aan het handmatig optimaliseren van hun advertenties. Stel je voor dat je een elite reclamebureau inhuurt voor de prijs van software - dat is Madgicx. Meer informatie over Madgicx Het eerste door AI ondersteunde alles-in-één marketingplatform voor autonome advertentie-inkoop en -optimalisatie met creatieve intelligentie. Meer informatie over Madgicx
GEEN GEDOE - AUTOMATISEER VANDAAG NOG JE RECRUITMENTMARKETING #1 in recruitment marketing: we verminderen marketing tijd tot wel 80%, terwijl het aantal kwalitatief hoogstaande sollicitaties omhoogschiet met gemiddeld 300%! Onze software neemt het saaie en tijdrovende werk van je over en vergroot de zichtbaarheid van je vacatures op alle kanalen die voor jou het verschil maken. Meer informatie over Booston Recruitment marketing platform dat bestaat uit verschillende modules: van een volledige werken-bij site tot automatische sociale media. Meer informatie over Booston
(0 reviews)
Bezoek website
Met dit bekroonde UGC-platform kun je verdiende content van Facebook, Instagram, Twitter en YouTube verzamelen, samenstellen en benutten, en dit sociale bewijs gebruiken om incrementele verkoop te stimuleren. Verzamel direct afbeeldingen, video en tekst van alle grote sociale netwerken en gebruik krachtige AI-ondersteunde tools om gebruiksrechten van de makers te modereren en te verkrijgen, waarna je die UGC rechtstreeks op elk marketingpunt kunt gebruiken, van merkwebsites tot digitale OOH, van banneradvertenties tot betaalde advertenties op sociale media en meer. Meer informatie over Hashtag'd Laat klanten het verhaal van jouw merk vertellen met hun foto's, video en sociale mediaberichten op Facebook, Instagram, Twitter en YouTube. Meer informatie over Hashtag'd
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien. De oplossing vormt de ruggengraat voor je klantrelaties en biedt AI-gestuurde, gebruiksvriendelijke tools die iedereen kan gebruiken om succesvol te zijn. Mailchimp stelt je doelgroep centraal, zodat je marketingmails en geautomatiseerde berichten kunt verzenden, gerichte advertentiecampagnes kunt maken, bestemmingspagina's kunt bouwen, kaarten kunt verzenden, rapportage en analyse kunt vereenvoudigen en online kunt verkopen. Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Hootsuite is 's werelds meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media met meer dan 16 miljoen gebruikers wereldwijd. Het stelt organisaties in staat om sociale mediastrategieën uit te voeren over meerdere netwerken, waaronder Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Pinterest en YouTube. Teams kunnen op alle apparaten en binnen alle afdelingen samenwerken in een beveiligde omgeving om sociale mediaprofielen te beheren, contact te onderhouden met klanten en inkomsten te genereren. Hootsuite is het meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media, vertrouwd door meer dan 800 bedrijven uit de Fortune 1000.
Zoho Social is gebouwd met het oog op de behoeften van groeiende bedrijven – bedrijven die zich serieus beginnen bezig te houden met marketing via sociale media. Het product is ontwikkeld om je te helpen je aanwezigheid op sociale media op te bouwen, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over het opzetten, training, variabele kosten, enz. Er wordt alles aan gedaan om de zaken eenvoudig te houden en waarde voor je geld te bieden. Gemakkelijk genoeg om binnen enkele minuten te begrijpen en aan de slag te gaan. Plan onbeperkte berichten in, beheer sociale netwerken, volg gesprekken en meet de prestaties vanaf één dashboard.
Buffer is een intuïtief, gestroomlijnd platform voor management binnen social media dat wordt vertrouwd door merken, bedrijven, agentschappen en individuele personen om betekenisvolle betrokkenheid en resultaten op sociale media te stimuleren. Dit platform biedt een pakket van producten voor publiceren, betrokkenheid, analyse en teamsamenwerking. Deze producten zijn zorgvuldig overwogen en zeer goed afgestemd om marketeers en teams om sociale media te helpen efficiënter en effectiever te werken. Bespaar tijd met het beheren van je sociale media. Plan, publiceer en analyseer al je berichten op één plek.
Organiseer je zakelijke Twitter-account, volg en deel zoekopdrachten met je collega's terwijl je controle houdt over wie de informatie ziet. Betrek je publiek en volgers, terwijl je gegevens veilig houdt en beschermt met een wachtwoord. Organiseer je zakelijke Tweeter-account, volg en deel zoekopdrachten met je collega's zonder je wachtwoord bekend te maken.
Software voor sociale mediamarketing die klantenbinding, sociale netwerken, sociale statistieken en personalisatie van sociale advertenties levert. Software voor sociale mediamarketing die klantenbinding, sociale netwerken, sociale statistieken en personalisatie van sociale advertenties levert.
ContentStudio is een hulpprogramma voor management binnen social media en contentmarketing voor meerdere doeleinden waarmee je de beste content kunt ontdekken, samenstellen en delen. Het heeft een reeks producten voor het ontdekken, publiceren, plannen, analyseren en automatiseren van content om marketingteams voor sociale media efficiënt te laten werken en samenwerken. Het is de perfecte tool om trending content te ontdekken, meerdere sociale medianetwerken te beheren, altijd-populaire berichten te recyclen, prestaties te analyseren, samen te werken met je team en meer. ContentStudio is een gegevensgestuurde tool voor sociale media en contentmarketing waarmee je boeiende content kunt ontdekken, samenstellen en delen.
Sprout Social biedt krachtige oplossingen voor sociaal beheer voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote en Microsoft. Met Sprout kunnen merken sociaal beheer, rapportage, publicatie, klantenservice, betrokkenheid en nog veel meer vereenvoudigen. | Probeer Sprout 30 dagen gratis. Creëer een echte verbinding met deze uitstekende software voor management binnen social media | Probeer Sprout gratis.
Content curation, social media management and employee advocacy platform. Connects with Twitter, LinkedIn & Facebook accounts and cuts down social media management effort by up to 90%. Key features- multiple account management, collaborative social media management, content suggestions, RSS feed addition, content library, advanced post scheduling, group account scheduling, hashtag and @mention suggestions, engagement and click-through metrics, URL shortener, employee advocacy with analytics Social media content discovery & sharing platform. Connect to Twitter, LinkedIn, Instagram & Facebook accounts & cut down time by 90%.
Loomly is een eenvoudige agendatool voor sociale media waarmee medewerkers en teams betere content kunnen creëren voor Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Google+ en LinkedIn, dankzij een intuïtieve interface en innovatieve functies, waaronder ideeën voor berichten, live tips voor optimalisatie van berichten, voorbeelden van berichten, goedkeuringsprocessen, geautomatiseerde planning en analyses. Loomly is beschikbaar als een online platform, met native mobiele toepassingen (iOS en Android). Eenvoudige sociale mediakalender. Je kunt berichten creëren, optimaliseren, bekijken en plannen voor Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Google+ en LinkedIn.
AgoraPulse is een platform voor social media management en CRM waarmee bureaus, bedrijven en marketeers al hun sociale media-berichten kunnen beheren, content kunnen plannen en publiceren, belangrijke influencers kunnen identificeren, sociale kanalen kunnen volgen en prachtige rapporten kunnen ontvangen in één eenvoudig te gebruiken dashboard. AgoraPulse ondersteunt momenteel Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn en Google+. Pakket voor social media management en CRM
Mention is een marketingpakket voor sociale media waarmee merken en bureaus het gesprek kunnen stimuleren. Dankzij Listen ben je altijd op de hoogte: volg wat online wordt gezegd over een merk of product, ontvang uitgebreide analyse over hun sector en meet de impact van je marketing en PR-activiteiten. Verspreid boodschappen met Publish: plan en beheer berichten op sociale media met één tool, creëer content op basis van relevante inzichten en hou je contentkalender bij, ongeacht waar je je bevindt. Mention is een marketingpakket voor sociale media waarmee merken en bureaus het gesprek online kunnen stimuleren.
Socialmedia-managementtool die samenwerking tussen verschillende platforms mogelijk maakt via een gecentraliseerde database. Socialmedia-managementtool die samenwerking tussen verschillende platforms mogelijk maakt via een gecentraliseerde database.
Maak kennis met Thryv, de software voor het management binnen social media die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert met je favoriete sociale media-accounts, waaronder Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn en Google+, zodat je al je content in één keer kunt plaatsen of van tevoren kunt inplannen. Gebruik een bibliotheek met meer dan 500.000 berichten die je kunt aanpassen op je bedrijf. Ontdek vervolgens meer over je contactpersonen met verrijking van sociale gegevens die verbinding maakt met hun accounts. Software voor management binnen social media ontworpen voor kleine bedrijven
Voor bedrijven met meer dan 10 locaties is SOCi het toonaangevende platform voor het beheer van social media en de reputatie. SOCi wordt gebruikt door topmerken, waaronder Sport Clips, Greystar en Ace Hardware, en lost de complexe workflowbehoeften van marketeers op meerdere locaties op. Bescherm je merk met contentbibliotheken en goedkeuringsworkflows. Schaal sociale betrokkenheid op honderden lokale pagina's, sociale advertenties en online beoordelingen via één centrale tool. Krijg snel inzicht in lokale prestaties om succes te repliceren. Voor bedrijven met meer dan 10 locaties is SOCi het toonaangevende platform voor het beheer van social media en de reputatie.
eClincher biedt een complete oplossing voor het beheer, de marketing en de ondersteuning van sociale media. - Publiceren en planning plus integraties - Automatisering van publicatie met wachtrijen, recyclen van berichten, verkeer stimuleren, automatische RSS-publicatie - Geïntegreerde sociale inbox, betrokkenheid - gesprekken, berichten, opmerkingen, meldingen, nieuwe volgers, enz. - Voorgestelde content op basis van trefwoorden - Monitoring en luisteren - Onbeperkte analyse en whitelabel-rapporten - Ontdekking van influencers - Mobiele app - Live ondersteuning eClincher biedt de meest complete software voor management binnen social media. GRATIS proefperiode van 14 dagen.
B2B- en contentmarketeers hebben een tool nodig die elke stap van de verkooptrechter bijhoudt en het proces versnelt. Met deze alles-in-één tool kun je inkomsten, leads en betrokkenheid genereren en meten rond al je social media-inspanningen. Met de berichtenplanner kun je berichten inplannen voor het moment waarop je klanten het meest waarschijnlijk zullen kopen, een whitepaper downloaden, een gratis proefversie proberen, enz. Je kunt binnen enkele minuten sweepstakes met verwijzingen en wedstrijden opstarten op Facebook. Social CRM is ingebouwd of geïntegreerd met Salesforce. Tariefplannen beginnen vanaf $ 19 per maand. Automatisch berichten plaatsen op Instagram, LinkedIn, Facebook, Twitter en YouTube. Viral sweepstakes en wedstrijden om je e-maillijst te laten groeien. Alles-in-één tool.
PromoRepublic is het enige marketingplatform voor sociale media met meer dan 100.000 bericht-ideeën voor kleine bedrijven, marketeers, bureaus, franchise en merken met meerdere locaties. Bespaar tijd op het beheren van sociale media met de tools voor contentcreatie, planning, bewaking, samenwerking en rapportage. Coördineer je marketinginspanningen op alle locaties met PromoRepublic voor franchise en merken met meerdere locaties. PromoRepublic wordt wereldwijd gebruikt door meer dan 15.000 bedrijven, marketeers en bureaus. Het enige platform voor marketing op sociale media met meer dan 100.000 bericht-ideeën voor marketeers, bureaus, franchise en merken met meerdere locaties.
OneUp allows you to schedule and automatically repeat your social media posts. OneUp works with Facebook, Twitter, Linkedin, and Google My Business (with CTA buttons). Create images in Canva without leaving OneUp and have them directly added to your posts, auto-post from RSS feeds, multi-image posts, schedule posts to Google My Business, drag and drop your posts in a calendar view, bulk upload posts, schedule Twitter threads. Schedule and automate your posts on Facebook, Twitter, LinkedIn, and Google My Business (with CTA buttons).
RecurPost is a social media scheduler with repeating schedules. We let you categorize your updates into categories, such as blogs, videos, other people's contents, memes and quotes etc. You can then create schedules for each library. For instance, you can have one blog post go out on your Facebook pages in the afternoon and one meme go out on your Twitter every 4 hours. Once an update goes out it goes and sits at the end of the library to be posted again once everything else has gone out once. Social media scheduler that allows you to setup recurring schedules.
Hopper HQ is de complete Instagram-marketingoplossing. Creëer en plan berichten verspreid over meerdere Instagram-, Facebook- en Twitter-accounts. De geavanceerde plannings- en bewerkingsfuncties van Hopper helpen beheerders van social media om de betrokkenheid te vergroten terwijl ze er minder tijd aan kwijt zijn. Hopper HQ is de planningstool voor Instagram, Facebook en Twitter. Creëer en plan berichten van tevoren.
StoryChief helpt bedrijven om binnen hun niche een opinieleider te worden door hun processen voor het creëren en verspreiden van content te centraliseren. Verspreid met één klik je artikelen over meerdere kanalen.
Cloudgebaseerde tool voor socialmediamarketing die bedrijven helpt bij het ontdekken van content, het inplannen van berichten en het bijhouden van prestaties. Cloudgebaseerde tool voor socialmediamarketing die bedrijven helpt bij het ontdekken van content, het inplannen van berichten en het bijhouden van prestaties.
Werk samen, plan en analyseer je berichten voor Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest en Google My Business. Naast eenvoudige handmatige planning kan Publer ook je berichten voor je inplannen op basis van een door jou vooraf bepaalde berichtenagenda. Heb je er genoeg van om je berichten één voor één in te plannen? Je kunt ze eenvoudig in bulk creëren, uploaden en inplannen. Terugkerende berichten? Ook allemaal geregeld! Voeg automatisch je handtekening toe aan elk bericht en je logo aan elke foto en video voor nog betere merkherkenning. Werk samen, plan en analyseer je berichten voor Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest en Google My Business.
Geplande postservice voor sociale media. Geplande postservice voor sociale media.
CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. CoSchedule is een familie van agile marketingproducten en bedient meer dan 7000 klanten wereldwijd. Het helpt je geconcentreerd te blijven, projecten op tijd af te leveren en je hele marketingteam tevreden te houden. CoSchedule is een van de top 15 toonaangevende softwareleveranciers op de lijst van Inc. 5000 en wordt erkend in Gartners 2019 Magic Quadrant voor Content Marketing Platforms. Het is de snelstgroeiende oplossing voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen. CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. De snelstgroeiende oplossing voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen.
Krijg de volledige controle over al je kanalen op Twitter, Instagram, Facebook, LinkedIn en Google My Business met het complete pakket van tools voor management binnen social media op Statusbrew. Plan het hele sociale publicatieproces en verzamel sociale informatie om relaties met de belangrijkste mensen te ontwikkelen en koesteren. Statusbrew is een compleet platform voor management binnen social media.
Kontentino stelt reclamebureaus en hun klanten in staat om naadloos samen te werken bij het maken en goedkeuren van sociale media-content/advertenties. De kwaliteit van de content verbetert en fouten/storingen worden vermeden. Met Kontentino besparen jij en je team 40% van de tijd die normaal gesproken zou worden besteed aan operationele taken. Bovendien plaatst de analysesectie gegevens in een context, zodat managers van sociale media de prestaties van de berichten/advertenties beter kunnen begrijpen bij het rapporteren aan klanten. De gebruiksvriendelijke tool voor sociale media voor een effectief samenwerkings- en goedkeuringsproces tussen bureaus en hun klanten.
Sendible is het toonaangevende platform voor management binnen social media voor bureaus die sociale media effectiever willen beheren voor hun klanten. Het Sendible-platform brengt al je sociale netwerken samen in een gecentraliseerde hub en is de eenvoudigste manier om een winnende sociale media-strategie voor meerdere merken op schaal uit te voeren. Met deze productiviteitstool voor bureaus kun je er zeker van zijn dat je team uren tijd zal besparen. Tool voor management binnen social media met merkbewaking, delen van inhoud, ondersteuning voor meerdere netwerken, analyseren en volgen van sociale media/e-mail.
Postcron is intuïtieve, maar krachtige software om gebruikers te helpen tijd te besparen bij het plaatsen en plannen van berichten in alle belangrijke socialemedia-accounts. Met Postcron kun je video's, foto's, carrousel en verhalen plannen op Instagram, Facebook, Twitter, Pinterest en LinkedIn. Je kunt ook je Instagramverhalen verbeteren door Rich Content-elementen toe te voegen zoals polls, vragen, vermeldingen, hashtags en meer! Postcron is de eenvoudigste manier om berichten te plannen op Instagram, Facebook, Twitter, Pinterest en LinkedIn.
Vendasta is a rebrandable, end-to-end platform for companies who sell digital solutions to SMBs. Publishers, agencies, broadcasters, financial institutions, telcos, and other SMB-serving businesses are able to streamline their go-to market process, sell more products to more clients, and unlock recurring monthly revenue. The platform supports dozens of digital marketing and business productivity tools with marketing automation, a robust CRM, and a client-facing portal - all under a single login. A white-label platform for companies who provide digital solutions to SMBs.
NUVI helpt organisaties met effectief crisismanagement, om beïnvloeders te vinden en betrokken te maken en het merkbewustzijn te vergroten. De visuals en verbeterde segmenteermogelijkheden bieden je de tools die je nodig hebt om sociaal sentiment bij te houden, in gesprek te gaan en subgesprekken over je merk online bij te houden. Cloudgebaseerde oplossing die bedrijven helpt met realtime meldingen wanneer er sociale vermeldingen worden gedaan, met behulp van social listening van NUVI.
Vergroot de betrokkenheid en bespaar elke week uren met de meest intuïtieve tool voor management binnen social media. Vergroot de betrokkenheid en bespaar elke week uren met de meest intuïtieve tool voor management binnen social media.
Oktopost biedt een enkel platform om content op grote schaal te verspreiden met behulp van meerdere sociale netwerken en profielen. Het platform stelt B2B-marketeers in staat om de werkelijke ROI van sociale media te zien, door leads terug te volgen naar het exacte sociale bericht waar ze vandaan kwamen. Met deze toonaangevende integratie kun je je leads in bestaande marketing automation-platforms (Marketo, Act-On, Eloqua enz.) verrijken met een hele nieuwe laag sociale gegevens. Platform voor socialmediamarketing ontworpen voor de unieke behoeften van B2B. Verspreid inhoud op grote schaal en meet de ROI van sociale media.
De missie van Sprinklr is om de favoriete merken ter wereld te helpen tevreden klanten te creëren. Dit wordt gedaan door middel van een uniek platform voor het beheer van de klantervaring (CXM), dat één-op-één, menselijke verbindingen op schaal mogelijk maakt over meer dan 25 verschillende communicatiekanalen zoals Twitter, Facebook en Instagram. Sprinklr heeft zijn hoofdkantoor in New York City met 1400 medewerkers in 22 kantoren en werkt met meer dan 1200 van zeer waardevolle merken wereldwijd, waaronder: McDonalds, Nike en Microsoft. Sprinklr is een softwareplatform voor grote ondernemingen dat is ontworpen om klantervaringen op schaal te beheren.
Een zeer compleet platform voor management binnen social media, met geavanceerde planning, sociale monitoring, geavanceerde analyse, rapportage met één klik, slimme automatisering en meer. Dit platform helpt sociale media managers, bureaus en bedrijven sinds 2010 bij het ontwikkelen en beheren van hun sociale media. Ga vandaag nog aan de slag met je eigen gratis proefversie van 30 dagen. Een zeer compleet platform gericht op management binnen social media voor betrokkenheid, geavanceerde planning, luisteren en geavanceerde analyse.
Schedule posts, publish content, drive engagement, and report ROI across all your clients social media channels with Traject Social. Built for agencies and digital marketers, Traject social will save you time and keep you organized with all the same features competitors have, for a fraction of the price. Schedule posts, publish content, drive engagement, and report ROI across all your clients social media channels with Traject Social.
Acquisio biedt toonaangevende, door AI aangedreven software voor marketeers, bureaus en lokale SEM-wederverkopers om hun aanbod voor PPC op te schalen op advertentieplatforms zoals Google, Facebook en Bing. Met Acquisio kunnen bedrijven taken met een lage waarde, zoals bied- en budgetbeheer, campagnelancering en cross-channel campagnebeheer, vervangen door automatisering, machine learning en AI. Hierdoor zijn ze in staat gericht te blijven op taken met toegevoegde waarde die helpen het verschil te maken. Door AI aangestuurde software voor digitale marketing voor bureaus en lokale MKB-wederverkopers om PPC-campagnes op schaal te lanceren, te optimaliseren en erover te rapporteren.
Social media intelligence solution that provides real-time brand and news monitoring. Social media intelligence solution that provides real-time brand and news monitoring.
Meltwater is the global leading media intelligence platform. Our software uses AI to track and decode billions of digital documents in real time. By leveraging the largest news and social media database in the industry, we bring our clients advanced Media Monitoring, Social Media Listening, Social Media Management, PR Analytics and Influencer Engagement tools. Through Meltwater Media Intelligence, companies make better, more informed decisions using insights from the outside. Public relations management tool that enables businesses to monitor and analyze media across social platforms and podcasts.
Chatmeter specializes in online reputation and review management for multi-location brands and agencies. Chatmeter helps businesses make a distinct impact in revenue by improving various areas of their online presence that determine if a customer will visit their store, or a competitors including online reviews, local business listings, SEO rankings, and more. Chatmeter helps multi-location brands monitor their online reviews and social media, optimize online listings, and local SEO.
Gain helpt marketingbureaus en iedereen die in teams werkt bij het organiseren, beoordelen, goedkeuren en op tijd leveren van hoogwaardige content, zonder overmatig e-mailen of rommelige spreadsheets. Gain heeft aanpasbare gebruikersrollen, machtigingen en goedkeuringsstromen en helpt zowel kleine teams als grote gedistribueerde teams de volledige contentworkflow te automatiseren, van het maken van content en revisies tot goedkeuringsherinneringen, het verzamelen van goedkeuringen van klanten en het uiteindelijke publiceren. Automatiseer de samenwerkings- en goedkeuringsworkflow van je team en stop voor altijd met het gebruik van spreadsheets en e-mails.
Cloudgebaseerde tool voor het plannen van sociale media waarmee bedrijven sociale media-updates kunnen organiseren in een doorzoekbare bibliotheek. Cloudgebaseerde tool voor het plannen van sociale media waarmee bedrijven sociale media-updates kunnen organiseren in een doorzoekbare bibliotheek.
GaggleAMP buyers typically fall in the B2B space, with an active social media presence and have a large net of employees, stakeholders, and partners in which they can serve curated social media posts and engagement opportunities for which they can engage. We enable companies to boost the distribution of social media messaging and workforce communications. This aids in employee development, leveraging them as a thought leader while increasing social selling and recruitment opportunities. Manage employee advocacy and content curation in one seamless platform, helping you get more reach, engagement, and shares on social.
NapoleonCat is een tool voor management binnen social media die het leven van het MKB, e-commerce, bureaus, marketers en personen over de hele wereld gemakkelijker maakt. De belangrijkste functionaliteiten van NapoleonCat zijn het beheren van meerdere social mediakanalen, het automatiseren van klantenservice, het analyseren van marketingresultaten, monitoren en benchmarken ten opzichte van concurrenten, samenwerken binnen teams en het automatiseren van rapportageprocessen. Het biedt oplossingen voor Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube en Google My Business. Tool voor management en analyse binnen sociale media met geautomatiseerde sociale klantenservice, concurrentieanalyse, publicatie en rapportage.
Iconosquare is a social media analytics and management platform for Instagram, Facebook and Twitter that provides you in-depth insights into your social media performance, lets you schedule posts, generate reports, monitor competitors' activity and engage with your audience, all within one platform. Social media management solution for brand and agencies to manage analysis, engagement, scheduling, postings, reporting and more!
A trusted AI-enabled social media marketing suite for brands and agencies of all sizes. We empower our clients with the most extensive dataset to execute successful top of the funnel marketing. Understand your customer personas, leverage advanced content intelligence, and find the right influencers for your business. Optimize your social media management, monitor social media conversations, and provide outstanding customer service - all in a single interface. Understand your customer personas, create engaging content, optimize performance and know the impact of social media on your business.
Crowdfire is a social media management platform used by brands, businesses, agencies, and individual to help drive social media engagement and growth. We have packed in features ranging from content publishing, content curation, customer service, engagement to social listening all in one place at a competitive price. Crowdfire is simple to understand, helps you save tons of time, has a host of features in a single place and is the perfect tool to grow and manage your social accounts. Curate content, schedule posts, track conversations and measure performance from a single dashboard at a competitive price.
Echobox: Intelligent social media publishing tailored to your audience. The only AI solution tailor-made for your publication, Echobox maximises traffic and revenue from Facebook, Twitter, Instagram and LinkedIn. Proven and refined over six years, Echobox is the social media scheduling and automation platform of choice for more than 700 leading publishers worldwide. With Echobox, you have your own custom AI solution that continuously learns from your content and data. The world's first AI-driven social media solution built from the ground up for publishers. Maximise traffic and revenue from social.
Social Champ is de meest vooraanstande manier om verkeer te genereren, de betrokkenheid te vergroten en tijd te besparen op sociale media. Een resultaatgerichte tool voor management binnen social media voor het plannen van berichten, het analyseren van prestaties en beste contentsuggesties. Het helpt je bij het plannen, publiceren, volgen, analyseren, betrekken en beheren van al je sociale media-accounts op één plek. Automatiseer je inspanningen op het gebied van social media, dagelijkse berichtgeving, A/B-tests, optimalisatie en reageer op vragen van klanten. Social Champ ondersteunt alle grote social media-platforms. Social Champ is de gemakkelijkste tool voor management binnen social media voor startups, kleine bedrijven en organisaties.
80% of shares are made through copy-paste, messaging apps, and email. GetSocial solves this by offering a unique blend of social widgets for 30+ networks to increase your organic social traffic, detailed analytics about sharing activity, including dark social, tools to automate publishing and a revolutionary URL shortener that tracks 100% of social activity after the 1st click. You'll never be in doubt about traffic sources again! GetSocial is the best solution for Content and Social Marketers. Social tools and content analytics platform for marketers and publishers to measure and increase social traffic, including dark social.
Outbrain, het grootste1 native advertentieplatform, is een tool die je helpt om je managementactiviteiten binnen sociale media een boost te geven. Outbrain Amplify wordt gebruikt door adverteerders, bureaus en merken om native content te promoten en verkeer naar sociale mediamiddelen te leiden. Dit resulteert in meer verkeer en bereik, waardoor merkbekendheid, betrokkenheid en conversies worden gestimuleerd. Via Outbrains wereldwijde uitgeversnetwerk kunnen je managementactiviteiten binnen sociale media op een native manier worden ingezet om je rendement op sociale media te verbeteren. Outbrains platform voor native ads helpt het management binnen sociale media te verbeteren door verkeer van hoge kwaliteit naar je sociale media-items te leiden.
Provides unlimited linking of social media accounts on Facebook & LinkedIn (accounts & pages), Twitter, Instagram & Tumblr, for no extra cost. Currently, the tool provides the following features; #Scheduling, #RSS Upload (bulk and individual), #Bulk Upload, #Editing scheduled posts, #Discover Content, #Image Editor, #Suggest Hashtags, #Reposting old posts with a click, #Deleting the posts, #Video Functionality Social-media scheduler that's developed to encourage budding bloggers & entrepreneurs.
Sociality.io is an all-in-one social media management platform. With Sociality.io, you can schedule your contents, report the performance of these contents and download these reports as PPT. In the listening module, you can track conversations about your brand your competitors on the news, blogs and social media platforms. Also, you can add your competitors to Sociality.io to analyze their performance on social media. Sociality.io is an all in one social media management platform. Publish, engage, listen and report.
A Social Media Marketing Tool for Automating Content Sharing. Manage multiple social networks, discover great content, schedule unlimited posts, recycle top performing content, collaborate with your team, and analyze performance - all from a single dashboard. A Marketing Tool to Automate Social Media Posts. Discover and share great images and videos to all major social media networks.
Konnect Insights is a social listening and analytics platform that offers all in one tool for Listening + Analytics + Social CRM + Publishing. Easy-to-use, great coverage from 100s of millions of sources, beautiful dashboards, real time data are some of the key strengths of Konnect Insights. You will fall in love with the user experience and the UI of the tool. There are loads of slicing and dicing of data. Built on big-data technology ensures you do not miss any data. Konnect Insights is a social listening, analytics and Social CRM platform with beautiful dashboards and BI tools
#1 Ranked Franchise Social Media Management Software by Entrepreneur. See why brands like Massage Heights, Pet Supplies Plus and Tutor Doctor use Rallio to easily manage social media and reputation management across all locations. Use Rallio to manage social posts, reviews, content and franchisee permissions. Or, outsource the service to us! Need help with increasing positive reviews or managing online business listings? We've got you!. #SocialSimplified We make it simple to manage your social media across all locations. Use our software, or outsource your social media management to us!
Team collaboration, client approvals and social media planning are time-consuming in the agency space. HeyOrca is the perfect social media management tool for agencies to plan, publish and analyze all of their clients social content in one place. Our simple social calendar eliminates redundant tasks and makes client approval easy, so you can take back your workday. Let's face it, spreadsheets are not the solution. Key Features: Content Planning - Direct Publishing - Performance Analytics HeyOrca is a social media calendar and scheduler for agencies to reduce redundant tasks and make client approval simple.
SMhack is a simple and easy-to-use social media management tool. Heres what you can do on our social media collaborative platform Schedule and publish content Queue content for optimal times Identify and monitor keywords and hashtags Follow your competitions strategy and growth Get comprehensive reports SMhack is built for social media agencies, and small and medium businesses. It currently supports Twitter, Facebook, LinkedIn, and Instagram. New: Slack Integration Cloud-based social media management software that helps small businesses and digital marketing agencies with post management.
Email marketing software that includes automated email newsletters, social media updates, and a branded business profile. Email marketing software that includes automated email newsletters, social media updates, and a branded business profile.
Gebouwd door marketeers, voor marketeers - verzamel al je marketinggegevens op één plek. Realtime rapporten en dashboards verminderen de handmatige rapportagetijd met 90%. Improvado integreert met meer dan 150 platforms: Facebook, Google Ads, LinkedIn, Twitter, Salesforce, Mailchimp - noem maar op. Je kunt gegevens extraheren en doorsturen naar visualisatietools zoals Tableau, Looker, Google Data Studio, Google Sheets en meer. Geen ontwikkelaars of SQL-kennis vereist. Neem de controle over je marketinggegevens. Bewaar al je marketinggegevens op één plek. Heb je gegevensuitdagingen? Neem contact op. Dit product kan daarbij helpen.
Sysomos, now Meltwater Social, offers comprehensive data solution driving your social strategy. By automating many of todays manual efforts within an AI-powered social analytics engine, marketers can turn trillions of owned and earned data points into contextual insights and predictions that drive stronger business decisions. Sysomos, now Meltwater Social, enables marketers to turn data-driven insights into actionable customer engagement opportunities.
Instarazzo provides cloud-based services for Instagram Marketing and Promotion. With our services, users can increase their visibility and engagement, and as a result, get real and active followers who are interested in their niche. Our services are: 1- Instagram Growth Bot: Auto Like, Comment, Follow/Unfollow 2- Automated Direct Messages 3- Instagram Post-Scheduler 4- Instagram Comments Manager 5- Buy Likes and Video Views 6- Social Media Marketing (SMM) Panel A Social Media Marketing solution that enables users to automate activities, generate more leads and gain real followers on Instagram.
ZoomSphere is a social media management tool trusted by more than 7000 users worldwide to execute and streamline their social media agenda across different platforms including Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, and YouTube. Built with efficiency in mind, ZoomSphere allows its users to manage their social media profiles, engage with customers, monitor their competition, analyze the performance of their pages, and much more. ZoomSphere is a social media management tool trusted by more than 7000 users to execute and streamline their social media agenda.
CrowdControlHQ empowers teams to engage and build more valuable relationships on social media. The all-in-one social management platform enables you to engage your audiences, manage your team and activity, and analyse your social performance. Deliver engaging social media marketing content, delight customers with exceptional social customer service, and effectively manage and measure your results. CrowdControlHQ empowers teams to engage and build more valuable relationships on social, with an all-in-one software platform.
Management binnen social media, aangedreven door datawetenschappen, voor eigenaren van kleine bedrijven over de hele wereld om te concurreren tegen onbeperkte marketingbudgetten. Gebruik de kracht van AI om inhoud te maken, te beheren en in te plannen op grote socialemediaplatforms, waaronder nieuwe zoals TikTok. Schrijf posts (of blogposts) op sociale media met behulp van de ingebouwde opties voor automatisch aanvullen en automatische emoji-suggesties voor het inzetten van emoji's. Werkt ook met Hootsuite. Management binnen social media, aangedreven door datawetenschappen. Vind de beste combinatie van emoji's, hashtags, woorden, afbeeldingen en meer. Werkt met Hootsuite.
Instantly collect images and videos from Instagram, Facebook, Linkedin, Twitter, Pinterest, Google +, Vimeo, Tumblr, and Youtube from any #hashtag Hide posts you don't like, block people, and search through all of the user generated content. Easily embed your feed into your website, or use our dedicated page to display the posts anywhere there is a browser on any device Our analytics rank the most influential people using your hashtag. Collect and curate any hashtag on Instagram, Facebook, Twitter, Youtube, Linkedin and Tumblr and display that content to your website.
MavSocial is a completely social media management solution covering content management & curation, publishing to Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, YouTube, Tumblr & WeChat Includes community management, social listening, reporting, Facebook post boosting, brand management, team-based permissions & post pre-approval workflow. Request a demo now! Social media visual content management, visual analytics & publishing solution for brands and agencies.
Strea.ma is an exciting real-time social media wall that gives event organisers, brand managers, and marketing professionals the ability to bring their event, hashtag campaign or brand to life without the need for expensive A/V hardware or software. It also offers a social hub that can be embedded in a customers website. The product has been purchased and used by thousands of brands in over 50 countries, including Google, Sony, Cricket South Africa, and GSMA's Mobile World Congress. Create your own personally curated real-time streams of social media content that Strea.ma will display in a beautiful interface
Web-based platform that allows businesses to manage product catalogs, discounts and advertisements across social media platforms. Web-based platform that allows businesses to manage product catalogs, discounts and advertisements across social media platforms.
Blog2Social is a social media auto-publishing, custom sharing and social media scheduling plugin for WordPress blogs. You can cross-post and cross-promote to all social media networks. Blog2Social automatically turns your blog post into the right format and you can auto-post at the best times for each network. Instead of manually sharing your blog content on social media, Blog2Social saves you the time and pain of manually sharing your blog posts and images on social media. Share your blog articles automatically on profiles, pages or groups to the 16 most important social media networks.
Today, having social media is crucial for any business to succeed. But most social media management platforms are incredibly expensive and limiting to the business. Social Mako is different. We are one of the most affordable and efficient platforms in the industry, which will allow you to maximize your companys overall efficiency and ultimately reduce costs associated with social media, because time is money. All features are included in our paid plans, meaning you dont have to pay extra! An affordable social media management platform.
Tagboard aggregates social media in real time using hashtags, allowing for curation, embedding and redisplay. Cloud-based solution that assists with reputation management through streamlined workflows, social media integration and more.
A marketing visualization and collaboration software platform for brand and agency teams with staging, planning & workflow functions. "We make visual marketing calendars for brands and agencies. Whether youre working on an editorial calendar, marketing communications calendar, brand planning calendar or publishing calendar, weve got you covered. Forget the spreadsheets and workarounds for creative reviews and campaign planning. Its time to give your content a new home!" A marketing visualization and collaboration software platform for brand and agency teams with staging, planning & workflow functions.
SambaSaaS let you centrally market and SEO your existing marketing assets such as WordPress or build and market landing pages, corporate sites, directories and ecommerce sites using our open source CRM/CART/CMS named SeoToaster. SambaSaaS includes an unique SEO execution technology, social marketing, email newsletter marketing, call tracking, centralized blogging, reviews & more. SambaSaaS is ideal for franchises & multi-site owners, and can be private-labeled by business solution providers. Marketing automation solution ideal for franchising brands & multi-site owners. Business solution providers can private-label SambaSaaS
JUMP is a platform for small business that improves your online reputation through meaningful customer engagement. It's an easy to use solution for managing your online reviews, social media, and directory listings. JUMP is a platform for small business that improves your online reputation through meaningful customer engagement.
All-in-one marketing dashboard that pulls together content, project management, and analytics in one place. All-in-one marketing dashboard that pulls together content, project management, and analytics in one place.
Als je niet de gewenste resultaten behaalt uit je sociale marketingprogramma, is het tijd om een marketingtechnologiepartner te overwegen die goed begrijpt hoe je wilt werken. Metigy begrijpt dat marketeers in het MKB meer nodig hebben dan alleen een beter proces. Ze hebben besluitondersteuning en strategie nodig om hun dagelijkse marketingbeslissingen te begeleiden. Metigy gebruikt AI om een actieve stroom van inzichten en ideeën te genereren waarmee je consistent betere resultaten uit je sociale marketing kunt bereiken. Metigy is een marketingplatform voor sociale media dat AI gebruikt om beslissingsondersteuning te bieden via een realtime stroom van inzichten en acties.
Automatically generates unique quality posts to feed your LinkedIn and Twitter profiles based on existing content. Automatically generates unique quality posts to feed your LinkedIn and Twitter profiles based on existing content.
Khoros Care enables clients to serve their customers on their digital channel of choice with unmatched operational insight & automation to boost customer satisfaction and reduce costs. Khoros Care offers Messaging to serve more customers with the convenience of messaging; In-App Messaging to securely message with customers in your brands mobile app or website; & Social Care to monitor & respond on social channels at any volume to protect your brand and build customer satisfaction. Khoros care enables you to manage social campaigns and responses with precision and efficiency.
The all-in-one local marketing platform equips small businesses with the tools needed to effectively manage their digital marketing efforts to grow profit. Ensure your business is found everywhere by connecting to 70+ business listing sites. Easily generate and manage your online reviews in one place. Capture and manage leads. Generate, schedule and distribute content. View your site traffic, ad programs, call tracking, social monitoring, share of voice, competitor benchmarking and more. We provide local marketing software for small businesses helping them attract customers, grow profits and maximize efficiency.
With over 130 thousand paying brands, mLabs is the most used social media tool in Brazil. With mLabs you can: Create posts for Facebook, Instagram (including IGTV and Stories), Twitter, YouTube, LinkedIn, Pinterest and Google; Can answer comments and interact with followers; Manage your editorial calendar; Generate complete reports; Integrate team and manage creation of posts. Social management solution that makes it easy to optimize your social profiles, track feeds, analyze metrics, schedule and manage posts
Ubercircle has over 5 million globally loved users, which makes Ubercircle the most popular and affordable social media management platform in the world. Our brand helps both large and small businesses to build their brands using social media by providing the best industry-standard tools to manage their social profiles. You can use Ubercircle to schedule, publish and manage your social media posts from a single dashboard. Ubercircle currently supports Instagram, Facebook, and Twitter All in one social media scheduling and management platform which helps to schedule, Analyse and publish on all social media platforms
PaloPro is a powerful tool for monitoring and analysing all Web and Social Media, collecting in real time mentions published on websites, forums, blogs, Twitter, Facebook, Instagram, YouTube. Utilising state-of-the-art AI and Machine Learning algorithms, PaloPro achieves up to 90% accuracy in Sentiment Analysis, delivering accurate analytics & alerts in real time, helping brands manage their online reputation, evaluate their communications strategy and deal with crisis on the ever-moving web. The most effective Web & Social Listening tool. Search and analyse all reviews, comments, opinions on Web & Social Media in real time.
Social media management platform that helps businesses create, curate, and distribute content to increase website traffic. Social media management platform that helps businesses create, curate, and distribute content to increase website traffic.
SocialBu is a social media management and automation tool. It allows you to manage your social media efficiently and save time. You don't need to spend so much time managing your social media. You can schedule and publish content to multiple social media accounts across different social media networks, engage and interact with your fans and followers, and create automation rules to automate repetitive actions on your social media. Save time managing your social media. Schedule content, engage with your fans & followers and automate your social media.
The opinion of employees is the companys most influential voice in social networks. However, how to involve this valuable asset in the social media strategy of the brand? The answer is BeAmbassador, the SaaS Platform that allows you to increase the organic reach of your brand in social media, attract talent to your company and boost you social sales through employees' social networks. BeAmbassador allows you to turn your employees into the best brand ambassadors.
Platform to create a social wall and allows you to aggregate hashtags and profiles with tools designed for ease of use. Social media management tool that helps users aggregate hashtags and profiles from various platforms to create custom social walls.
Marketing collaboration platform with tools to easily manage all your teams and campaigns, from social media to traditional. With Sharelov, teammates can quickly develop, edit, comment, share, approve and publish any type of content from a unified planner. Sharelov's tools include campaign briefing, content development, creative review and approvals log, social media publishing, shared campaign calendars, task management, team and client management, public sharing, and analytics. Marketing collaboration platform with tools for brands and agencies to easily manage all their teams, projects, and marketing assets.
Social media management solution that lets you manage all social media messages from one place, schedule, and publish content. Social media management solution that lets you manage all social media messages from one place, schedule, and publish content.
Manage your social media channels and boost your results with advanced analytics reports. Schedule and post on the major social networks and formats (Instagram Stories included) via computer. Access Advanced Analytics with pre-analysis of pages and profiles performance for $10. Interact with your audience in a dashboard with content streams and real-time interactions. Best interface for those who manage a lot of social media channels. Freemium version. Manage your social media channels and boost your results with advanced analytics reports.
An application designed for Mac, it is a bulk uploader for Instagram that helps individuals share bulk photos. An application designed for Mac, it is a bulk uploader for Instagram that helps individuals share bulk photos.
TWS Social Dashboard is an easier way to schedule posts, track the performance of your content on Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn and Google+ including free message research for your audience. Save time and manage all your social media in one place. Social calendar tool that makes it easy for businesses and marketers to schedule, publish and analyze social content.