Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Sourcing software

Sourcing software helpt inkoopspecialisten bij het beheren van RFPS en het aanvraagproces van offerte tot gunning en inkoop. Selecteer en beheer leveranciers, creëer een concurrerend biedproces met veilinghulpmiddelen en hou projectbesparingen bij met rapportagedashboards. Kopers die op zoek zijn naar sourcing software zijn wellicht ook geïnteresseerd in procurement software, inkoopsoftware, supply chain management software, leveranciersmanagement software en contract management software.

België Lokale producten weergeven

46 resultaten

Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket. Hoog gewaardeerde RFP-software. Duizenden gebruikers vertrouwen op ProcurementExpress.com voor een efficiënte inkoop. Meer informatie over ProcurementExpress.com
ProcurementExpress.com helpt je om de beste waar voor je geld te krijgen van je leveranciers. Je kunt offertes aanvragen, verzamelen en organiseren voor specifieke projecten. Door het verzamelen van biedingen te automatiseren en effectiever met leveranciers te communiceren, bespaar je tijd, realiseer je kostenbesparingen en weet je zeker dat aan auditvoorschriften wordt voldaan. Functies zijn onder andere het creëren van offerteaanvragen, een hub voor levenscyclusbeheer, geautomatiseerde e-mailmeldingen van leveranciers, offertevergelijkingen, toewijzing van winnende offertes en een scoremodule voor leveranciers. Meer informatie over ProcurementExpress.com

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
Promena biedt oplossingen voor e-Sourcing, e-Auction, e-Procurement en SRM voor inkoopactiviteiten. Meer informatie over Promena
Promena biedt een uitgebreid pakket van SaaS-gebaseerde oplossingen om je inkoopprocessen te optimaliseren. Het platform bevat modules voor SBM (Supplier Base Management), ESG (Environmental, Social and Governance), e-sourcing, e-inkoop en contractbeheer. De e-sourcing-module ondersteunt je inkoopteam door de sourcingactiviteiten te stroomlijnen, de betrokkenheid van leveranciers te verbeteren en concurrerend bieden te bevorderen. Dit leidt tot verbeterde transparantie, kostenbesparingen en betere besluitvorming. Verbeter je inkoopactiviteiten met de gebruiksvriendelijke interface van Promena, ontworpen om concurrentie, transparantie en efficiëntie te bevorderen. De moderne UX/UI zorgt voor een naadloze en intuïtieve ervaring. Promena is gebouwd op tientallen jaren inkoopexpertise en is ontwikkeld door het grootste centrale inkoopbedrijf van Turkije, waardoor robuuste en betrouwbare prestaties gegarandeerd zijn. Meer informatie over Promena

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
HR, workforce planning, recruiting, and talent management working together in one system.
Workday HCM is een enkele cloudbased oplossing voor planning, analyse en uitvoering die door veel Fortune-500 ondernemingen wordt gebruikt om met agility en efficiency te opereren en om ze voor te bereiden op de toekomst. In tegenstelling tot rigide HR-systemen of point-to-point-oplossingen biedt alleen Workday een op competentie gebaseerde HCM-basis. Daarnaast werkt Workday continu aan innovaties om klantensucces mogelijk te maken. Meer informatie over Workday HCM

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
Beheer moeiteloos je leveringsstroom en vergelijk offertes van leveranciers. Artikelcatalogus, geautomatiseerde PR, verwerking van inkooporders en nog veel meer.
Organiseer je leveringsstroom en krijg totale controle over je inkoopproces met Precoro. Beheer leveranciers, vraag offertes aan, volg inkooporders en facturen en krijg duidelijk inzicht in de bedrijfsuitgaven. Precoro biedt integraties met NetSuite, Xero, QuickBooks, Amazon Business Punch-in, en een gratis API voor het implementeren van andere boekhoudoplossingen. Meer informatie over Precoro

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
Adoddle van Asite is een cloudplatform voor naadloze samenwerking tussen disciplines, van concept tot voltooiing en daar voorbij.
Het Adoddle-platform van Asite geeft iedereen die betrokken is bij bouw- en facilitaire projecten toegang tot essentiële informatie, ongeacht de locatie of het apparaat. Het maakt meer samenwerking mogelijk, wat leidt tot minder fouten en enorme tijd- en kostenbesparingen. Je kunt alle projectgegevens opslaan en beheren in één centraal en veilig archief. Adoddle is een op maat gemaakt platform waarmee klanten de structuur van hun content volledig kunnen configureren met zeer gecontroleerde toegang en rijke workflows. Meer informatie over Asite

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor jou om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat je nodig hebt.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben. Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt software Coupas hen voorzichtig naar het invullen van die behoefte op de juiste manier. Van interessante voorkeursitems tot bovenaan zoekresultaten brengen tot rekening houden met gecontracteerde voordelen zoals voorkeursprijzen en volumekortingen, het juiste doen is gemakkelijk voor gebruikers. Meer informatie over Coupa

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
Beheer al je sourcing-evenementen op je eigen privéplatform. Gratis versie beschikbaar.
Eenvoudige sourcing-to-pay-software voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/informatieverzoeken/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te stroomlijnen. Beheer het proces ook met gebruikersrechten, goedkeuringen, budgetten, artikelcatalogus, leveranciersbeheer, projecten en nog veel meer. De nieuwste cloudtechnologie met topcriteria voor beveiliging en prestaties. Ontvang vandaag nog je gratis account en ontdek hoe eenvoudig het is om te gebruiken. Meer informatie over Tradogram

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
On-demand en cloudgebaseerde software voor e-Sourcing die gebruiksvriendelijk is, waardoor inkoopspecialisten tijd en geld besparen.
Gebruiksvriendelijke en on-demand software voor e-Sourcing die inkoopspecialisten helpt bij het uitvoeren van inkoopveilingen, gewogen RFQ's en RFX's met functionaliteiten voor de publieke sector. De cloudgebaseerde software biedt transparante en betaalbare prijzen die de complexiteit willen verwijderen uit professionele e-Sourcing. Andere producten zijn Category Dojo, een tool voor het analyseren van categorie-uitgaven en SIM Dojo, een oplossing voor de onboarding van leveranciers. Meer informatie over Market Dojo

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
SAP Fieldglass is wereldwijd marktleider op het gebied van cloudgebaseerde software voor extern talentmanagement en inkoop van diensten.
SAP Fieldglass, een jarenlange leider in extern talentbeheer en inkoop van diensten, wordt door organisaties wereldwijd gebruikt om alle soorten flexibele resources te vinden, aan te trekken en te beheren. Het cloudgebaseerde, open platform is geïmplementeerd in meer dan 165 landen, waardoor bedrijven het hele proces van het verkrijgen en beheren van tijdelijk talent kunnen automatiseren, de manier waarop werk wordt gedaan kunnen transformeren, de operationele flexibiliteit kunnen vergroten en bedrijfsresultaten in de digitale economie kunnen versnellen. Meer informatie over SAP Fieldglass

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
Een volledige werkstroomoplossing voor inkoop - allemaal gehost in de cloud, van aanvraag tot controle met veel plug-inopties en wereldwijde 24/7 ondersteuning.
Je complete werkstroomtool voor inkooporders, gehost in de cloud. Van het aanvraagpunt tot plaatsing van je bestelling bij de leverancier heeft eBA veel functies die alleen te vinden zijn in duurdere oplossingen: online goedkeuringen, openbare RFP's, verzegelde biedingen door leveranciers, een ontvangstmodule, afstemming van facturen, volledige integratie van oude accounts, middelen- en inventarisbeheer, AVG-compliance, leveranciersportals, enzovoort. Alles in een gebruiksvriendelijke, eenvoudige interface. Lees de beoordelingen en neem contact op. Meer informatie over eBuyerAssist Platform

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
Aanbieder van door AI gestuurde collaboratieve optimalisatie van de supply chain en geavanceerde oplossingen voor detailhandelsplanning.
Logility versnelt de digitale supply chain van productconcept tot beschikbaarheid voor klanten en helpt bedrijven om nieuwe kansen te grijpen, de dynamiek van de markt aan te voelen en erop te reageren en hun complexe wereldwijde bedrijfsactiviteiten winstgevend te beheren. Het digitale Logility-platform voor de supply chain maakt gebruik van een mix van AI en geavanceerde analyses om planning te automatiseren, cyclustijden te versnellen, de precisie te verhogen, bedrijfsprestaties te verbeteren, bedrijfssilo's af te breken en meer zichtbaarheid te bieden. Meer informatie over Logility Platform

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
CodeSignal is een toonaangevend beoordelingsplatform dat ontwikkelaarskandidaten test tijdens elke stap van het wervingsproces.
CodeSignal is het toonaangevende beoordelingsplatform voor technische werving dat gebruikmaakt van ultramoderne coderingsscores en praktijkgebaseerde coderingsomgevingen. Bedrijven van elke omvang gebruiken de Certify-, Test- en Interview-producten van CodeSignal om ontwikkelaarskandidaten te testen in elke fase van het wervingsproces. Klanten gebruiken CodeSignal om hun technische teams snel te laten groeien, terwijl ze tegelijkertijd de tijd voor technische sollicitatiegesprekken besparen, de kosten voor personeelsverloop verlagen, vooroordelen tijdens het aanwervingsproces wegnemen en de ervaring van kandidaten verbeteren. Meer informatie over CodeSignal

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
ConWize is een cloudgebaseerd platform dat het offerte- en kostenramingsproces in de aanbestedingsfase vereenvoudigt.
ConWize, een geavanceerde, cloudgebaseerde software die populair is bij aannemers, ontwikkelaars, onderaannemers en beheerbedrijven. Deze gebruiksvriendelijke software pakt uitdagingen op het gebied van offertes en ramingen aan, bespaart tot 50% tijd en verhoogt de nauwkeurigheid van kostenramingen. Naast offertebeheer stroomlijnt ConWize de planning en contractuele opdrachten en biedt de software een volledig digitaal inkoopproces tijdens de uitvoering. Gebruikers behalen binnen 3 maanden een opvallend ROI. Meer informatie over ConWize

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
BidSync is een tool voor biedingsmeldingen van de overheid die relevante en gerichte herkenning van biedingskansen mogelijk maakt met op maat gemaakte resultaten.
BidSync is een dagelijkse dienst voor biedingskansen van de overheid waarmee leveranciers kunnen samenwerken met overheidsinstanties. Deze dagelijkse e-mails kunnen worden aangepast met behulp van positieve en negatieve termen die passen bij het aanbod van je bedrijf, dat in bijna realtime wordt geleverd. De gratis editie geeft je toegang tot het exclusieve partnernetwerk, waarvan vele alleen toegankelijk zijn via BidSync. De betaalde edities breiden je bereik uit naar ongeveer 100.000 potentiële biedingsmeldingen per maand. Meer informatie over Periscope S2G

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
Apptricity voor reizen en onkosten vereenvoudigt de manier waarop je reis- en onkostentransacties autoriseert, invoert, controleert, doorverwijst, goedkeurt en inspecteert.
Apptricity voor reizen en onkosten is een mobiele en webgebaseerde softwaretoepassing die de manier vereenvoudigt waarop je reis- en onkostentransacties autoriseert, invoert, controleert, doorverwijst, goedkeurt en inspecteert. Je medewerkers en managers krijgen een gebruiksvriendelijke, web- en mobiele interface op basis van slepen en neerzetten die de productiviteit en de rapportage verbetert. Je financiële team profiteert van een volledige integratie met het ERP- en boekhoudsysteem om de kosten in realtime bij te houden. Meer informatie over Apptricity Travel and Expense

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
Een volledig geïntegreerde softwareoplossing, ontworpen voor kleine tot middelgrote importeurs en distributeurs.
Software voor importeurs en groothandelaars. VISCO is software voor ERP die speciaal is ontworpen voor bedrijven die importeren en distribueren. Uniek ontworpen om de winst per verzending, zichtbaarheid van de voorraad (ook over zee en op het water), documentbeheer (vrachtbrief, paklijst, handelsfacturen), evenals vreemde valuta en omrekeningen van maateenheden te verwerken. Integreert met QuickBooks. Gratis demonstratie beschikbaar. Meer informatie over VISCO

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
Zip is de nieuwe conciërge voor inkoop en intake-tot-inkoop. Verhoog de toepassing door werknemers en krijg uitgaven en risico's onder controle.
Zip biedt een naadloze ervaring voor elke werknemer om een bedrijfsgerelateerde aankoop aan te vragen en organiseert die aankoop automatisch via complexe, functie-overschrijdende goedkeuringsworkflows. Het platform biedt volledige end-to-end-zichtbaarheid voor alle belanghebbenden, van werknemers die uitgaven aanvragen tot financiën, inkoop, juridische zaken en IT. Zip kan worden geïntegreerd in alle belangrijke ERP- en P2P-oplossingen om een inkoopaanvraag of concept voor inkooporder te creëren. Integraties omvatten Coupa, SAP, NetSuite, Oracle, Workday en meer. Meer informatie over Zip

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
Netwerkplatform voor kwaliteit en duurzaamheid dat bedrijven helpt bij het stroomlijnen van inspecties in productieprocessen en magazijnen.
Inspectorio is een cloudgebaseerde SaaS-oplossing die is gericht op het creëren van dynamische en risicogebaseerde kwaliteits- en nalevingsprogramma's. Het doel is om een onderling verbonden, duurzame en transparante toeleveringsketen op te bouwen. De kunstmatige intelligentiecapaciteiten van Inspectorio geven merken, detailhandelaren en leveranciers de tools om gebieden met een hoog risico te voorspellen en risicogebaseerde interventies in de toeleveringsketen te automatiseren. Meer informatie over Inspectorio

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
Cloudgebaseerde automatisering van de crediteurenadministratie die de hoogste mate van contactloze factuurverwerking, ongekende zichtbaarheid en snelle implementatie mogelijk maakt.
Een toonaangevende, cloudgebaseerde oplossing voor de automatisering van de crediteurenadministratie die de hoogste mate van contactloze factuurverwerking mogelijk maakt. Met de automatisering van de crediteurenadministratie van MediusFlow krijg je: - meer tijd/middelen voor strategisch werk met toonaangevende automatiseringsmogelijkheden die handmatige taken overbodig maken; - gemakkelijke toegang tot financiële gegevens met volledige zichtbaarheid en controle van je crediteurenproces; - gebruiksvriendelijke interface en mobiele oplossing; - vlotte implementatie en snelle ROI. Meer informatie over Medius

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
De SCRM van Anvyl helpt supply chain-teams met een groot aantal inkooporders zichtbaarheid, lagere kosten en snelle schaalvergroting te realiseren.
Anvyl is een SCRM-platform (Supply Chain Relationship Management). Het stelt bedrijven in staat leveranciers te beheren, toezicht te houden op de productie en historische productgegevens te bewaren, van inkoop tot levering. De samenwerkingsmodule kan eenvoudig worden geïntegreerd met de meeste ERP's, waardoor teams een betere zichtbaarheid, operationele efficiëntie en slimme automatisering krijgen voor elk onderdeel van de supply chain. Met de cloudgebaseerde software kunnen gebruikers overal ter wereld werken en kunnen klanten binnen 24 uur aan de slag. Meer informatie over Anvyl

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
Symfact is de toonaangevende leverancier van oplossingen voor contract- en nalevingsbeheer op één technologisch platform.
Symfact is de toonaangevende leverancier van oplossingen voor contract- en nalevingsbeheer, waarmee zakelijke klanten over de hele wereld hun inkomsten kunnen maximaliseren, kosten minimaliseren en contractuele voorwaarden en risico's actief beheren ... en dat allemaal op één enkel technologieplatform. Met Symfact-oplossingen kunnen klanten de documentatie, deadlines, budgetten, toezeggingen, workflow, beveiligde toegangs- en analyse-instrumenten met betrekking tot contractbeheer en naleving effectief beheren. Meer informatie over Scanmarket

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
Investeerders en adviseurs komen naar DealCloud om hun dealteams te ondersteunen.
DealCloud biedt een platform, services en expertise om de mogelijkheden voor het maken van deals van investeringsbankiers en private equity dealteams te versterken. Het platform is speciaal ontworpen voor dit doel. Met een implementatieteam dat de klanten op het platform ondersteunt en een accountbeheerteam dat hen vooruit helpt. DealCloud komt uit de wereld van private equity en investment banking en begrijpt wat klanten nodig hebben om een deal uit te voeren. Meer informatie over DealCloud

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
Prokuria is gebouwd met het oog op sourcing-tot-inkoop-processen; het automatiseert sourcing en leveranciersbeheer.
Prokuria helpt inkoopteams met een snellere en optimale leveranciersselectie door het lanceren van alle soorten sourcing-evenementen zoals RFI's, RFQ's, RFP's, inkoopveiling, veiling bij afslag, dynamische toewijzing. Het stroomlijnt de sourcing-tot-inkoop-processen en stimuleert de interne samenwerking, afstemming met belanghebbenden en snelheid van zaken. Meer informatie over Prokuria

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
De oplossingen van Proactis Business Spend Management helpen organisaties grote kostenbesparingen, volledige controle over de uitgaven en procesefficiëntie te realiseren.
Proactis Sourcing stelt organisaties in staat om uitstekende waarde en onmiddellijke besparingen te realiseren door alle aspecten van sourcing te verbeteren, van het plannen en uitvoeren van online evenementen, het creëren van complexe aanvragen, het uitnodigen van de beste leveranciers tot het evalueren van de resultaten. Proactis stroomlijnt, standaardiseert en verbetert je strategic sourcing, zodat je precies krijgt wat je nodig hebt, elke keer weer, met het vertrouwen dat je betere inkoopbeslissingen neemt, meerwaarde oplevert en je bedrijf transformeert. Meer informatie over PROACTIS

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes
Kodiak Hub is cloudgebaseerde modulaire software voor leveranciersbeheer (SRM).
Kodiak Hub is cloudgebaseerde modulaire software voor leveranciersbeheer (SRM). Beheer en consolideer al je leveranciersgegevens op één plek om risico's in je toeleveringsketen op te sporen, samen te werken met leveranciers, verantwoordelijk in te kopen en duurzamer te worden. Automatiseer en verzamel gegevens uit leveranciersevaluaties, audits, zelfbeoordelingen, contracten, productinformatie en financiële dossiers en implementeer AI en automatisering om tijd en geld te besparen. Meer informatie over Kodiak Hub

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Compliancebeheer
  • Leverancierskwalificatie
  • Workflowbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Offertes