114 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantenservice op afstand te bieden. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerde helpdesk waarmee je vanaf elke locatie je klantenservice kunt bieden. Met Freshdesk op je laptop of mobiele telefoon kun je je klanten vanaf één platform helpen via e-mail, telefoon, internet, sociale media, livechat, chatbots en berichtenkanalen zoals WhatsApp of Facebook Messenger. Je kunt workflows automatiseren, samenwerken met context, handige opties voor self-service instellen en integreren met de tools Zoom of TeamViewer voor moeiteloze ondersteuning op afstand. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerde helpdesk waarmee je vanaf elke locatie je klantenservice kunt bieden. Met Freshdesk op je laptop of mobiele telefoon kun je je klanten vanaf één platform helpen via e-m...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Netop Remote Control is op maat gemaakt voor ondernemingen die veilige, conforme externe toegang tot complexe IT-omgevingen nodig hebben. Meer informatie over Netop Remote Control
Netop Remote Control is op maat gemaakt voor ondernemingen die veilige, conforme externe toegang tot complexe IT-omgevingen nodig hebben. Netop Remote Control wordt vertrouwd door de helft van de Fortune 100 en is de voorkeursoplossing van bedrijven die een krachtig rendement van ondersteuning op afstand waarderen. Functies omvatten gesloten gebruikersgroepen en veilige implementatiepakketten, beveiligingsbeleidsregels op basis van rol en tijd/locatie, whitelisting van toepassingen en bevestigen van toegangsinstellingen voor het starten van de sessie. Meer informatie over Netop Remote Control
Netop Remote Control is op maat gemaakt voor ondernemingen die veilige, conforme externe toegang tot complexe IT-omgevingen nodig hebben. Netop Remote Control wordt vertrouwd door de helft van de Fortu...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Oplossing voor ondersteuning op afstand en ticketing ingebouwd in het volledige monitoring- en beheerplatform van Naverisk voor MSP's en IT-afdelingen. Meer informatie over Naverisk RMM & PSA
Speciaal ontworpen voor managed services providers (MSP's) en IT-professionals. Naverisk is volledig uitgerust met een ingebouwde helpdesk en ticketing. Bovendien kun je tickets handmatig of automatisch aanmaken en standaardovereenkomsten en factureringsparameters instellen. Meerdere technici kunnen tijd en informatie bijhouden tegen één ticket. In tegenstelling tot andere PSA-leveranciers op de markt, zijn de webgebaseerde ticketingcomponenten van Naverisk vanaf de grond opgebouwd binnen het product. Meer informatie over Naverisk RMM & PSA
Speciaal ontworpen voor managed services providers (MSP's) en IT-professionals. Naverisk is volledig uitgerust met een ingebouwde helpdesk en ticketing. Bovendien kun je tickets handmatig of automatisc...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Atera is de ultieme alles-in-één oplossing voor IT-ondersteuning op afstand die is gebouwd voor MSP's en interne IT-teams. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Atera
Atera is de ultieme alles-in-één tool voor IT-ondersteuning op afstand voor beheerde IT-dienstverleners en interne IT-teams. Atera biedt alles wat je nodig hebt op één plek: Volledige bewaking en beheer op afstand, toegang op afstand, PSA, helpdesk en ticketsysteem, chat, netwerkdetectie, rapporten, facturering en nog veel meer. Werk slimmer met Atera bewaking en beheer op afstand. Begin vandaag nog met de proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Atera
Atera is de ultieme alles-in-één tool voor IT-ondersteuning op afstand voor beheerde IT-dienstverleners en interne IT-teams. Atera biedt alles wat je nodig hebt op één plek: Volledige bewaking en behee...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden. Meer informatie over Halp
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde interface. Bedrijven die Halp gebruiken, profiteren van snellere responstijden, productievere operationele ondersteuningsteams en meer tevreden werknemers. Halp functioneert als een op zichzelf staand ticketingsysteem of kan rechtstreeks worden geïntegreerd met Zendesk, Jira, ServiceNow en andere oudere ticketingsystemen. Meer informatie over Halp
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde i...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Met ISL Light software voor ondersteuning op afstand kun je een externe computer of een mobiel apparaat besturen. Het is platformonafhankelijk, veilig, snel, aanpasbaar. Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
ISL Light is een webgebaseerde oplossing voor externe desktops, waarmee je elke Windows-, Mac- of Linux-computer binnen enkele seconden vanaf elke computer of elk mobiel apparaat kunt openen en beheren of ad hoc technische ondersteuning kunt bieden aan gebruikers van mobiele apparaten. Platform-onafhankelijke, veilige, snelle schermdeling, licentie ofwel cloudgebaseerd of lokaal. Dankzij de uitgebreide aanpassingsopties kun je de software omvormen naar je eigen huisstijl en geavanceerde beveiligingsmaatregelen toepassen. Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
ISL Light is een webgebaseerde oplossing voor externe desktops, waarmee je elke Windows-, Mac- of Linux-computer binnen enkele seconden vanaf elke computer of elk mobiel apparaat kunt openen en beheren...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Zoho Assist biedt een eenvoudige en duidelijke gebruikersinterface om overal ter wereld verbinding te maken met externe computers. Meer informatie over Zoho Assist
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde computers moeiteloos te beheren. Ga vandaag nog aan de slag met een van de meest veilige, betrouwbare en betaalbare softwareproducten in de sector. Geen installatie vooraf nodig. Ondersteuning beschikbaar voor meerdere platforms. Werkt op verschillende apparaten. Ondersteunt alle belangrijke webproxy's en firewalls. Meer informatie over Zoho Assist
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde co...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksv...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
App voor ondersteuning op afstand die is ontworpen om binnen enkele seconden verbinding te maken met clientcomputers om veilig on-demand of onbeheerde ondersteuning te leveren. Meer informatie over FixMe.IT
De best beoordeelde toepassing voor ondersteuning op afstand die is ontworpen voor het leveren van directe onbeheerde en on-demand ondersteuning aan klanten overal ter wereld. FixMe.IT biedt vanaf slechts $ 25 per maand afhandeling van meerdere sessies, onbeperkte on-demand ondersteuning en toegang tot 150 onbeheerde machines. Andere belangrijke functies zijn onder meer branding, navigatie via meerdere schermen, tweeweg delen van het bureaublad, bestandsoverdracht, tekenhulpmiddelen, sessie-opnames, rapportage en nog veel meer. Meer informatie over FixMe.IT
De best beoordeelde toepassing voor ondersteuning op afstand die is ontworpen voor het leveren van directe onbeheerde en on-demand ondersteuning aan klanten overal ter wereld. FixMe.IT biedt vanaf slec...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
NinjaRMM werkt samen met TeamViewer en Splashtop voor een naadloze ervaring voor bewaking en beheer op afstand. Meer informatie over NinjaRMM
NinjaRMM biedt intuïtieve monitoring- en beheersoftware op afstand voor managed service providers, het MKB en middelgrote bedrijven om IT-problemen proactief vanaf elke gewenste locatie te beheren. Direct toegang tot de apparaten van je klanten via RDP of geïntegreerde TeamViewer/Splashtop. Deze oplossingen zijn gebundeld met Ninja om onbeheerde of bewaakte toegang te bieden en ondersteunen zowel Windows als Mac (minimaal $175/maand). Meer informatie over NinjaRMM
NinjaRMM biedt intuïtieve monitoring- en beheersoftware op afstand voor managed service providers, het MKB en middelgrote bedrijven om IT-problemen proactief vanaf elke gewenste locatie te beheren. Dir...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Beheer alle systemen binnen je organisatie op afstand vanuit elke browser zonder agents te gebruiken. Meer informatie over Syxsense
Met het unieke multipoint externe beheer van deze tool kun je elk systeem in je organisatie vanuit elke browser op afstand bedienen zonder dat je een klant voor extern beheer hoeft in te zetten. Deze viewer met extern beheer maakt gebruik van HTML5, waarmee je vanuit een eenvoudige browser toegang krijgt tot elk apparaat zowel binnen als buiten je netwerk. Geen software vereist. Meer informatie over Syxsense
Met het unieke multipoint externe beheer van deze tool kun je elk systeem in je organisatie vanuit elke browser op afstand bedienen zonder dat je een klant voor extern beheer hoeft in te zetten. Deze v...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Splashtop SOS is een kosteneffectieve, eersteklas oplossing voor ondersteuning op afstand voor IT, ondersteuning en helpdesks. Meer informatie over Splashtop SOS
Splashtop SOS is de waar voor zijn geld biedende softwareoplossing voor ondersteuning op afstand voor IT, ondersteuningsteams en helpdesks. Maak veilig verbinding met de computers en mobiele apparaten van je gebruikers via een eenvoudige sessiecode of met onbeheerde toegang op elk moment. Splashtop SOS-functies omvatten: + krachtige externe toegang; + bekijk iOS-schermen op afstand in realtime. + op afstand toegang tot Android-apparaten; + robuuste beveiliging. + bestandsoverdracht; + op afstand opnieuw opstarten en verbinden; + gelicentieerd per technicus. Ga aan de slag met een gratis proefversie. Meer informatie over Splashtop SOS
Splashtop SOS is de waar voor zijn geld biedende softwareoplossing voor ondersteuning op afstand voor IT, ondersteuningsteams en helpdesks. Maak veilig verbinding met de computers en mobiele apparaten ...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
RemotePC is een oplossing voor externe toegang waarmee gebruikers overal toegang hebben tot hun pc of Mac, ook vanaf mobiele apparaten. Meer informatie over RemotePC
Toegang op afstand voor je pc en Mac vanaf elke locatie, zelfs vanaf iPhone of iPad. Ondersteun meerdere externe computers in realtime. Blijf verbonden met je thuis- of kantoorcomputer zonder te hoeven pendelen. Beheer moeiteloos je bestanden, verstuur gegevens en druk documenten op afstand af. Nodig medewerkers uit om tijdelijk toegang te krijgen tot je computer om in realtime aan presentaties, documenten en meer te werken. Meer informatie over RemotePC
Toegang op afstand voor je pc en Mac vanaf elke locatie, zelfs vanaf iPhone of iPad. Ondersteun meerdere externe computers in realtime. Blijf verbonden met je thuis- of kantoorcomputer zonder te hoeven...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Solarwinds® Take Control (voorheen SolarWinds® MSP Anywhere) biedt software voor ondersteuning op afstand om je IT-bedrijf te helpen slagen. Meer informatie over SolarWinds Take Control
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) biedt software voor ondersteuning op afstand om je IT-bedrijf te helpen slagen – tegen een betaalbare prijs. SolarWinds Take Control is ontworpen om IT-serviceproviders van elke omvang te helpen meer klanten te ondersteunen via intuïtieve, snelle ondersteuning op afstand. Take Control biedt toegang tot diepgaande diagnoseapparatuur vanaf één dashboard en maakt binnen enkele seconden verbinding met apparaten. Het is ontworpen om aan te sluiten op de werkstromen van je technici en het budget van je bedrijf. Meer informatie over SolarWinds Take Control
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) biedt software voor ondersteuning op afstand om je IT-bedrijf te helpen slagen – tegen een betaalbare prijs. SolarWinds Take Control is ontwor...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Loop Email helpt je team om samen efficiënt de e-mails van je klanten te beheren. Meer informatie over Loop Email
Worstel je met e-mails van klanten? Probeer een gedeelde inbox, waar je samen met je team de e-mails van je klanten kunt delen en beheren. Het delen van je openbare e-mailaccount (zoals [email protected] of [email protected]) zorgt voor duidelijk eigenaarschap van je openbare e-mailaccount door een persoon toe te wijzen aan e-mails. Elke toegewezen e-mail bevat de naam van de persoon die ervoor verantwoordelijk is, zodat iedereen in het team weet wie het e-mailbericht behandelt. Je kunt ook opmerkingen achterlaten zonder dat de klant hiervan op de hoogte is. Meer informatie over Loop Email
Worstel je met e-mails van klanten? Probeer een gedeelde inbox, waar je samen met je team de e-mails van je klanten kunt delen en beheren. Het delen van je openbare e-mailaccount (zoals [email protected] of supp...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
RemoteCall is een cloudgebaseerde oplossing voor ondersteuning op afstand die een brug slaat tussen agenten en klanten. Ondersteunt client-pc's, mobiele apparaten en via camera. Meer informatie over RemoteCall
Verbeter je bedrijf vanaf je pc's, mobiele apparaten, websites en apps met de revolutionaire technologie voor service op afstand van RSUPPORT. De vlaggenschipproducten van RemoteCall WebViewer zijn goed ontvangen en geprezen door allerlei soorten bedrijven, overheden, openbare instellingen, fabrikanten en organisaties in financiën en onderwijs, vanwege de indrukwekkende snelheid, betrouwbaarheid en beveiliging. Meer informatie over RemoteCall
Verbeter je bedrijf vanaf je pc's, mobiele apparaten, websites en apps met de revolutionaire technologie voor service op afstand van RSUPPORT. De vlaggenschipproducten van RemoteCall WebViewer zijn goe...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Met TeamViewers software voor ondersteuning op afstand kun je veilig verbinding maken met de computers van cliënten, toegang krijgen tot bestanden en applicaties en hun bureaublad besturen.
TeamViewer verbindt elke pc, server of apparaat op elk platform ter wereld binnen een paar seconden. TeamViewer is beschikbaar in meer dan 30 talen en is de meest geliefde externe bureaubladtool ter wereld, met meer dan 30.000 nieuwe downloads per uur. Momenteel zijn er meer dan 1,7 miljard live TeamViewer ID's die toegang hebben tot 's werelds grootste en snelste externe verbindingsnetwerk. TeamViewer neemt beveiliging heel serieus en stelt klanten en hun cliënten voorop door ze te beschermen met de nieuwste technologie.
TeamViewer verbindt elke pc, server of apparaat op elk platform ter wereld binnen een paar seconden. TeamViewer is beschikbaar in meer dan 30 talen en is de meest geliefde externe bureaubladtool ter we...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Als technicus, ongeacht of je nu in de eerste plaats de persoonlijke computers van je klanten of een enorme bedrijfsinfrastructuur ondersteunt, kun je door de mogelijkheid om problemen snel en effectief op te lossen tijd besparen en de klanttevredenheid verbeteren.
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te onderste...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Wrike is software voor ondersteuning op afstand met aangepaste aanvraagformulieren, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, geautomatiseerde rapportage en meer dan 400 integraties.
Wrike is software voor ondersteuning op afstand die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Ondersteun je team op afstand met op maat gemaakte aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratierapporten, realtime updates en automatische toewijzing, allemaal op één plek. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen zodat je teams de tools kunnen blijven gebruiken waarop ze elke dag vertrouwen. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen en statusupdates. Met Wrike werk je slimmer, niet harder.
Wrike is software voor ondersteuning op afstand die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Ondersteun je team op afstand met op maat gemaakte aanvraagformul...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) biedt veilige toegang tot en ondersteuning van elk apparaat of systeem, waar ook ter wereld.
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) maakt veilige, directe ondersteuning op afstand mogelijk voor klanten die Windows, Mac, Android, iOS of andere apparaten gebruiken, al dan niet op een zakelijk netwerk. Gebruikers kunnen eindsystemen repareren of problemen oplossen met behulp van scherm delen, besturing op afstand, onbeheerde toegang, het delen van bestanden, annotaties en het delen van camera's op mobiele apparaten. Realtime chat, standaard scripts, samenwerking en escalatietools verbeteren de efficiëntie van technici.
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) maakt veilige, directe ondersteuning op afstand mogelijk voor klanten die Windows, Mac, Android, iOS of andere apparaten gebruiken, al dan ni...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
AnyDesk is 's werelds snelste software voor desktoptoegang op afstand op de markt, ideaal voor het delen van desktops, ondersteuning op afstand en webpresentaties.
AnyDesk werd in 2014 opgericht in Duitsland en de unieke software voor desktoptoegang op afstand is wereldwijd al door meer dan 100 miljoen gebruikers gedownload en voegt elke maand nog eens 5 miljoen toe. De software is gebaseerd op een unieke gepatenteerde codec, DeskRT, die vrijwel latentievrije samenwerking mogelijk maakt, of je je nu aan de andere kant van de hal bevindt of aan de andere kant van de wereld, en ook zorgt voor internetverbindingen met een lagere bandbreedte. Dit platform is een van de 50 snelstgroeiende bedrijven in Duitsland.
AnyDesk werd in 2014 opgericht in Duitsland en de unieke software voor desktoptoegang op afstand is wereldwijd al door meer dan 100 miljoen gebruikers gedownload en voegt elke maand nog eens 5 miljoen ...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Gebruiksvriendelijke en betaalbare tool voor ondersteuning en IT-beheer op afstand voor Windows-, Mac- en Linux-platforms.
Dameware is synoniem met betaalbare, betrouwbare en veilige software voor ondersteuning op afstand. SolarWinds biedt twee oplossingen voor ondersteuning op afstand: lokaal of cloudgebaseerd. Dameware Remote Everywhere (DRE) is de snelle, eenvoudige en lichtgewicht cloudgebaseerde versie die is ontworpen om IT-professionals te helpen bij het snel reageren op en oplossen van problemen. Dameware Remote Support (DRS) is betaalbare en gebruiksvriendelijke lokale software die is ontworpen om IT-beheertaken op afstand te vereenvoudigen en te versnellen.
Dameware is synoniem met betaalbare, betrouwbare en veilige software voor ondersteuning op afstand. SolarWinds biedt twee oplossingen voor ondersteuning op afstand: lokaal of cloudgebaseerd. Dameware R...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Duizenden MSP's en IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA-software voor ondersteuning op afstand om hun IT te beheren en te automatiseren. Ontvang vandaag nog je demo.
Maak verbinding en beheer je apparaten op afstand met Kaseya VSA. Breng een directe verbinding tot stand, zonder vertraging. Los gebruikersproblemen in realtime op. Beheer apparaten ongeacht de locatie en krijg toegang tot apparaten achter firewalls en thuis. Open eindpunten op afstand en werk achter de schermen zonder de eindgebruiker te storen. Krijg veilig en betrouwbaar toegang tot eindpunten met op rollen en op beleid gebaseerde controle over wie bevoegd is.
Maak verbinding en beheer je apparaten op afstand met Kaseya VSA. Breng een directe verbinding tot stand, zonder vertraging. Los gebruikersproblemen in realtime op. Beheer apparaten ongeacht de locatie...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Divi is een populair WordPress-thema en de ultieme visuele paginabuilder.
Je hebt nog nooit zo'n WordPress-website gebouwd. Divi is meer dan alleen een WordPress-thema. Het is een volledig nieuw website-bouwplatform dat de standaard WordPress post-editor vervangt door een enorm superieure visuele editor. Zowel professionele ontwerpers als nieuwkomers kunnen ervan profiteren, waardoor je de mogelijkheid krijgt om met verrassend gemak en efficiëntie spectaculaire ontwerpen te maken.
Je hebt nog nooit zo'n WordPress-website gebouwd. Divi is meer dan alleen een WordPress-thema. Het is een volledig nieuw website-bouwplatform dat de standaard WordPress post-editor vervangt door een en...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Een toonaangevende tool voor ondersteuning op afstand die je overal en op elk apparaat direct toegang geeft tot externe machines.
Een krachtig en eenvoudig platform voor ondersteuning op afstand, dat je via de webapp of de mobiele app direct toegang geeft tot servers en werkstations op afstand. Vol met functies zoals bestandsoverdracht, ondersteuning voor meerdere schermen, gebruikerschatfunctie, waarschuwingen, automatisch herstel en geavanceerde automatisering. Onbeperkt aantal gelijktijdige sessies op afstand.
Een krachtig en eenvoudig platform voor ondersteuning op afstand, dat je via de webapp of de mobiele app direct toegang geeft tot servers en werkstations op afstand. Vol met functies zoals bestandsover...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
GoToAssist is nu RescueAssist. En het is 2x sneller. RescueAssist vindt problemen en lost ze snel op met de software voor ondersteuning op afstand.
GoToAssist is nu RescueAssist. RescueAssist biedt toonaangevende ondersteuning op afstand en ITIL-gebaseerd servicedeskbeheer om de IT-activiteiten te verbeteren en de kosten te verlagen. Belangrijke nieuwe functies zijn onder meer een razendsnelle verbindingstijd, ondersteuning op de juiste manier, waaronder chat, weergave op afstand en bestandsoverdracht, ondersteuning via kanalen (integraties met apps zoals Slack) en ondersteuning voor mobiele apparaten + delen van camera.
GoToAssist is nu RescueAssist. RescueAssist biedt toonaangevende ondersteuning op afstand en ITIL-gebaseerd servicedeskbeheer om de IT-activiteiten te verbeteren en de kosten te verlagen. Belangrijke n...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Computers van klanten kunnen in real time op afstand worden bediend via het internet voor helpdesks, ondersteuningssoftware, IT-organisaties en meer.
LogMeIn Rescue is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Rescue is gebouwd voor teams van elke omvang, van kleine helpdesks tot 's werelds grootste ondersteuningsorganisaties en alles daartussenin. Rescue helpt je om technische ondersteuning te bieden aan je werknemers, klanten of allebei, met een oplossing die snel, betrouwbaar, flexibel en gemakkelijk te gebruiken is.
LogMeIn Rescue is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Rescue is gebouwd voor teams van elke omvang, van kleine helpde...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Goverlan Reach is een toonaangevende oplossing voor IT-ondersteuning op afstand voor systeembeheerders, IT-ondersteuningstechnici en technici.
Goverlan Reach is software voor externe toegang voor systeembeheerders, technici en engineers, ontworpen om IT-ondersteuning en systeembeheer te stroomlijnen. Goverlan Reach biedt: veilige toegang tot de machines van je gebruikers, waar ze ook zijn; / geavanceerde bediening op afstand; / active Directory-beheer en wachtwoordbeheer; / systeembeheer achter de schermen; / software- en patch-distributie; / IT-procesautomatisering; / naleving en beveiligingsbeheer.
Goverlan Reach is software voor externe toegang voor systeembeheerders, technici en engineers, ontworpen om IT-ondersteuning en systeembeheer te stroomlijnen. Goverlan Reach biedt: veilige toegang...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Tailored cloud environments with data storage, application hosting, cyber security protection, and live support are purpose-built to me
Abacus Private Cloud provides anywhere, anytime access to your business with a purpose-built, secure, and compliant workspace, dramatically reducing IT management burdens and costs, while increasing your organization's teamwork and productivity.
Abacus Private Cloud provides anywhere, anytime access to your business with a purpose-built, secure, and compliant workspace, dramatically reducing IT management burdens and costs, while increasing yo...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Met co-browsing van Upscope kun je onmiddellijk en zonder downloads schermen delen, om zelfs bij de lastigste problemen moeiteloos je gebruikers te informeren en ondersteunen.
Informeer en ondersteun je gebruikers zoals ze dat nog nooit hebben ervaren. Met co-browsing van Upscope kun je zonder downloads en met slechts één klik interactief je scherm delen voor moeiteloze introductie en ondersteuning: 1. Bekijk met één klik wat je gebruiker ziet, zonder downloads. 2. Gebruik jouw muis op hun scherm om voor hen te scrollen en te klikken. 3. Doe dit vanuit je live-chatsysteem of wanneer ze bellen. Prachtig geïntegreerd met Intercom, Zendesk, Olark, Livechatinc en je bestaande telefoonsysteem.
Informeer en ondersteun je gebruikers zoals ze dat nog nooit hebben ervaren. Met co-browsing van Upscope kun je zonder downloads en met slechts één klik interactief je scherm delen voor moeiteloze int...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Een veilige webgebaseerde oplossing voor on-demand ondersteuning op afstand en toegang op afstand. Vanaf overal verbinding maken, onbeperkte gebruikers en implementaties.
Toegang op afstand en ondersteuning eenvoudig gemaakt. Onbeperkte on-demand hulp op afstand voor $ 99 per jaar en abonnementen voor onbeheerde toegang op afstand vanaf $ 99 per jaar voor 10 computers, waarmee dualmon de prijsleider is voor oplossingen voor toegang op afstand. Gebruikers hoeven niets te installeren om hulp te krijgen. Bevat 10 plekken voor supportvertegenwoordigers en onbeperkte sessies. Aangepaste cobranding, sessie-opname, bestandsoverdracht, printen op afstand, diagnostiek op afstand, gebruiksrapportage en meer. Start nu je gratis proefversie van twee weken.
Toegang op afstand en ondersteuning eenvoudig gemaakt. Onbeperkte on-demand hulp op afstand voor $ 99 per jaar en abonnementen voor onbeheerde toegang op afstand vanaf $ 99 per jaar voor 10 computers, ...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
VNC Connect is software voor het delen van schermen waarmee je problemen kunt oplossen, mensen kunt helpen en op afstand kunt werken.
Elke dag gebruiken miljoenen mensen over de hele wereld VNC Connect om de efficiëntie van hun bedrijf te verbeteren. Flexibel en veilig. De externe toegang en ondersteunende software van VNC Connect geeft organisaties de kracht die ze nodig hebben om verbinding te maken en de controle in handen te nemen.
Elke dag gebruiken miljoenen mensen over de hele wereld VNC Connect om de efficiëntie van hun bedrijf te verbeteren. Flexibel en veilig. De externe toegang en ondersteunende software van VNC Connect ge...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
SecureLink is de leider in geprivilegieerd toegangsbeheer voor leveranciers voor sterk gereguleerde ondernemingen en technologieleveranciers.
SecureLink levert geprivilegieerde toegang voor leveranciers en oplossingen voor ondersteuning op afstand voor zowel sterk gereguleerde ondernemingen als technologieleveranciers. SecureLink bedient meer dan 30.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven van wereldklasse in meerdere industrieën, waaronder gezondheidszorg, financiële dienstverlening, juridische dienstverlening, de gokindustrie en de detailhandel vertrouwen op het veilige, speciaal ontworpen platform van SecureLinks. SecureLink heeft zijn hoofdkantoor in Austin, Texas.
SecureLink levert geprivilegieerde toegang voor leveranciers en oplossingen voor ondersteuning op afstand voor zowel sterk gereguleerde ondernemingen als technologieleveranciers. SecureLink bedient mee...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Gratis externe desktoptoegang en -controle
MSP360 Managed Remote Desktop is een krachtige tool om je klanten te beheren, ermee verbinding te maken en ondersteuning te bieden. Speciaal ontworpen voor MSP-klanten (Managed Service Providers) met organisatiebeheer, statistieken en eenvoudige implementatiefuncties.
MSP360 Managed Remote Desktop is een krachtige tool om je klanten te beheren, ermee verbinding te maken en ondersteuning te bieden. Speciaal ontworpen voor MSP-klanten (Managed Service Providers) met o...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Eindgebruikers kunnen serviceverzoeken indienen, naar oplossingen zoeken en de status van hun openstaande incidenten bekijken.
GWI is een toonaangevende wereldwijde leverancier van softwareoplossingen voor de Service Desk en Helpdesk. Het vlaggenschipproduct, iSupport, wordt dagelijks door meer dan 250.000 helpdeskprofessionals gebruikt om hen te helpen hun meest veeleisende ondersteuningsproblemen op te lossen. GWI biedt twee versies (Incidentbeheer en Service Desk) met de kracht en flexibiliteit om te voldoen aan de behoeften van je bedrijf naarmate ze in de loop van de tijd veranderen. Met GWI-oplossingen kun je incidenten, problemen, wijzigingen, CMDB, bedrijfsmiddelen, kennis, workflows en meer beheren.
GWI is een toonaangevende wereldwijde leverancier van softwareoplossingen voor de Service Desk en Helpdesk. Het vlaggenschipproduct, iSupport, wordt dagelijks door meer dan 250.000 helpdeskprofessional...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
An event management platform for live and virtual golf fundraisers with all the support you need from our customer success team.
Everything you need to host a safe and successful traditional or virtual golf event, including custom event websites for online registration, live scoring and online leaderboards, digital sponsorships, and more. Through GolfStatus.org, we make our technology available to qualifying nonprofit organizations at no cost.
Everything you need to host a safe and successful traditional or virtual golf event, including custom event websites for online registration, live scoring and online leaderboards, digital sponsorships,...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Mikogo is een gratis oplossing voor het delen van schermen met ingebouwde VoIP voor online vergaderingen, webpresentaties, webconferenties en verkoopdemo's.
Mikogo is een gratis oplossing voor het delen van schermen die is ontworpen om webconferenties en online vergaderingen te stroomlijnen. De software stelt maximaal 25 mensen in staat om tegelijkertijd hun scherminhoud te delen en biedt een breed scala aan interactieve tools en unieke functies. Als presentator zien jouw deelnemers aan de vergadering alles wat jij ziet. Mikogo bevat een bekroonde HTML-viewer waarmee deelnemers vanuit een webbrowser op elke computer of elk mobiel apparaat kunnen deelnemen - geen downloads en 100% browsergebaseerd.
Mikogo is een gratis oplossing voor het delen van schermen die is ontworpen om webconferenties en online vergaderingen te stroomlijnen. De software stelt maximaal 25 mensen in staat om tegelijkertijd...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
De beveiligde server van R-HUB voor ondersteuning op afstand en externe toegang is een lokale oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers. Jij bezit het. Geen maandelijkse kosten.
De beveiligde servers van R-HUB voor ondersteuning op afstand en externe toegang zijn lokale oplossingen voor collaboratieve externe ondersteuning, onbeheerde ondersteuning en externe toegang. Robuust, veilig en snel. Wordt automatisch bijgewerkt. Ondersteun je klanten of werknemers. Onbeperkt aantal gebruikers. Belangrijke functies zijn onder meer afstandsbediening, externe desktopdeling, bestandsoverdracht, opnemen van audio en video, kleine vergaderingen enzovoort. Beginnend vanaf $ 395 voor eenmalig gebruik. Geen maandelijkse kosten. Jij bezit het! Jij beheert het!
De beveiligde servers van R-HUB voor ondersteuning op afstand en externe toegang zijn lokale oplossingen voor collaboratieve externe ondersteuning, onbeheerde ondersteuning en externe toegang. Robuust,...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Licentievrij, bekroond contactcenter- en blockchain-softwarebedrijf. Registreer nu gratis.
Het beschikt over alle functies die nodig zijn om een contactcenter voor ondernemingen te runnen, of een thuiswerkbedrijf met vijf medewerkers. De blockchain-gebaseerde oplossing (octrooi aangevraagd) omvat personeel op aanvraag, inkomend, uitgaand, live chat, kwaliteitsborging, scripting op basis van slepen en neerzetten, geavanceerde rapportage en meer. Standaard biedt het ook open API's en een elastische infrastructuur die snel kan worden geschaald om aan de meest veeleisende programmavereisten te voldoen. Alle functies die nodig zijn om je contactcenter te runnen, tegen een betaalbare prijs.
Het beschikt over alle functies die nodig zijn om een contactcenter voor ondernemingen te runnen, of een thuiswerkbedrijf met vijf medewerkers. De blockchain-gebaseerde oplossing (octrooi aangevraagd) ...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Web-based remote access solution that makes it simple and secure to access your computer from anywhere.
Instantly work on your files, programs and network just as if you were at your desk. GoToMyPC's remote access solution allows you to remotely access your computer from any location with maximum speed and security.
Instantly work on your files, programs and network just as if you were at your desk. GoToMyPC's remote access solution allows you to remotely access your computer from any location with maximum speed ...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Biedt één enkele oplossing voor ondersteuning op afstand - controleer meerdere systemen tegelijk vanaf een desktop, laptop, tablet of smartphone.
Beheer en bewaak meerdere systemen tegelijkertijd via LAN, WAN en het internet. NetSupport Manager combineert veilige bediening op afstand vanaf een desktop, laptop, tablet of smartphone. Bewaak meerdere systemen in één actie, lever praktische ondersteuning op afstand, werk samen en neem zelfs sessies op of speel ze af. Verzamel waar nodig realtime informatie over hardware- en software-inventaris, bewaak diensten en bekijk zelfs systeemconfiguratie op afstand om problemen snel op te lossen.
Beheer en bewaak meerdere systemen tegelijkertijd via LAN, WAN en het internet. NetSupport Manager combineert veilige bediening op afstand vanaf een desktop, laptop, tablet of smartphone. Bewaak meerde...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Web en in-app realtime klantcommunicatiesoftware voor ondersteuning. Co-browse, live chat, chatbot, video en spraak.
Acquire rust ondernemingsteams uit met de digitale tools die ze nodig hebben om de beste klantervaringen te creëren. Met functies zoals veilig co-browsing, AI-chatbots, livechat en videogesprekken. De flexibele en schaalbare softwaresuite van Acquire voldoet aan de behoeften aan klantenservice en ondersteuning van elk bedrijf op elk apparaat.
Acquire rust ondernemingsteams uit met de digitale tools die ze nodig hebben om de beste klantervaringen te creëren. Met functies zoals veilig co-browsing, AI-chatbots, livechat en videogesprekken. De ...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
An advanced device management solution focused on education and SMEs, working across Android, iOS and windows platforms.
An advanced device management solution focused on education and SMEs, working across Android, iOS and windows platforms.
An advanced device management solution focused on education and SMEs, working across Android, iOS and windows platforms....
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Industrial AR remote expert assistance, digital work instructions, IoT data overlays - optimized for low bandwidth environments.
Onsight is an augmented reality platform built for industrial enterprises and deployed in 120+ countries. Optimized for difficult bandwidth environments, frontline workers expedite decisions securely using remote expert assistance, digital work instructions, IoT data overlays, and AI cognitive services. Onsight integrates with back-office systems and runs on a broad range of devices - from wearables to smartphones and computers.
Onsight is an augmented reality platform built for industrial enterprises and deployed in 120+ countries. Optimized for difficult bandwidth environments, frontline workers expedite decisions securely...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Fetchit works seamlessly with your Practice Management Software and phone system to pull up a patients comprehensive chart.
Use notifications to pull up client information within your Practice Management Software. By the time you're done with your greeting, you will have the patient's chart pulled up and all the information you need to help that client. Customer not in your database? No problem. You'll have the option to copy their contact information and update an existing client's chart.
Use notifications to pull up client information within your Practice Management Software. By the time you're done with your greeting, you will have the patient's chart pulled up and all the information...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
RG System is een SaaS IT-managementplatform dat op een uniforme interface RMM, gegevensback-up en -herstel, en eindpuntbeveiligingsfuncties biedt.
Als SaaS IT-management-expert gedurende meer dan 10 jaar biedt RG System een centraal portaal dat is ontworpen om zowel MSP's als IT-professionals te helpen bij het efficiënt beheren van IT-infrastructuren. De oplossing combineert op dezelfde interface 3 complementaire modules: op afstand monitoren en beheren, gegevensback-up en -herstel, en eindpuntbeveiliging. Je kunt de IT-omgevingen van hybriden eenvoudig bewaken, op afstand besturen, back-uppen, herstellen en beschermen vanuit een centraal SaaS-portaal. Maak IT gemakkelijk met RG System.
Als SaaS IT-management-expert gedurende meer dan 10 jaar biedt RG System een centraal portaal dat is ontworpen om zowel MSP's als IT-professionals te helpen bij het efficiënt beheren van IT-infrastruct...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Remote access software for remote administration, remote control, distant learning, remote support. Classroom management software.
The program allows to quickly and easily control computer desktop in real-time mode with full support for Windows 7 Aero, provides secure remote access to the file system, processes and services of the remote computer. LiteManager has built-in tools for creating network map, collecting technical data, ability to deploy and update using remote installation services and many other features. Classroom management software.
The program allows to quickly and easily control computer desktop in real-time mode with full support for Windows 7 Aero, provides secure remote access to the file system, processes and services of the...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Externe desktopsoftware waarmee je op afstand toegang hebt tot LAN-pc's en ondersteuning op afstand kunt bieden via internet.
Remote Utilities is externe desktopsoftware voor veilige toegang tot werkstations, servers en laptops via een LAN en via het internet. Je kunt het externe pc-scherm bekijken en de muis en het toetsenbord bedienen alsof je recht voor de pc zit. Met RU kun je je klanten technische ondersteuning bieden en je vrienden en familieleden helpen. Het programma is gratis voor zakelijk en persoonlijk gebruik tot maximaal 10 externe pc's.
Remote Utilities is externe desktopsoftware voor veilige toegang tot werkstations, servers en laptops via een LAN en via het internet. Je kunt het externe pc-scherm bekijken en de muis en het toetsenbo...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Remote Management and Administration tools for IT Professionals and System Administrations
MPA Tools simplifies and improves IT infrastructure administration tasks and minimizes problem resolution time for HelpDesk, DeskSide, and System Administrators. A powerful Remote Device Management platform that combines AI logic and task automation to help IT Professionals manage their workstation and server infrastructures in more efficient and reliable ways.MPA Tools combines all the rights tools in one console and gives Administrators the ability to manage devices from AD, SCCM, Intune etc.
MPA Tools simplifies and improves IT infrastructure administration tasks and minimizes problem resolution time for HelpDesk, DeskSide, and System Administrators. A powerful Remote Device Management pla...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Co-browsing, session replay, reporting, and analytics tools for support teams. Integrates with your support platform.
SessionStack is a customer support platform that offers co-browsing, session replay, error notifications, troubleshooting insights, reporting, and analytics tools. SessionStack gives you the context you need to provide fast and personal assistance. It cuts back-and-forth and improves customer experience. SessionStack integrates with Zendesk, Freshdesk, Intercom, Olark, and other support platforms. Works on any web application framework. Across all major browsers. No client-side downloads.
SessionStack is a customer support platform that offers co-browsing, session replay, error notifications, troubleshooting insights, reporting, and analytics tools. SessionStack gives you the context yo...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen

Kopersgids voor Software voor ondersteuning op afstand

Wat is hulp op afstand software?

Hulp op afstand software stelt IT-professionals in staat om computerondersteuning op afstand te bieden aan zowel klanten als interne netwerkgebruikers. Door gebruik te maken van tools zoals het delen van schermen en tekstchat, kunnen IT-ondersteunende medewerkers gebruikers helpen met technische ondersteuningsproblemen alsof ze op hetzelfde werkstation of mobiele apparaat zitten als de eindgebruiker. Hulp op afstand sessies kunnen dan in hun geheel worden opgenomen om later te worden gebruikt voor klantenservice-, trainings- of compliance-doeleinden.

De voordelen van hulp op afstand software

  • Verbeterde klantenservice: door de IT-specialist en de klant in dezelfde virtuele ruimte te plaatsen, stelt hulp op afstand software bedrijven in staat om de doorlooptijd die nodig is om problemen met de klantenservice op te lossen, te verkorten. De apps voor hulp op afstand software maken ook gebruik van call-logging, het genereren van klantonderzoeken en de integratie met CRM-systemen om kritische klantenservicegegevens te leveren en vast te leggen.
  • Krachtige trainingsmiddelen: de meeste hulp op afstand software-apps bieden een functie voor het opnemen van sessies. Doordat je de gehele klantenservicetransactie vast kunt leggen, kan het ondersteunend personeel worden getraind in het oplossen van potentiële problemen door gebruik te maken van praktijkvoorbeelden van hoe klantenservicekwesties moeten (of juist niet moeten) worden afgehandeld.
  • Interne IT-ondersteuning: met hulp op afstand software kunnen je IT-medewerkers ook interne medewerkers ondersteunen. Doordat je toegang hebt tot mobiele apparaten en desktops binnen je eigen organisatie, kunnen IT-medewerkers op afstand software installeren, problemen oplossen en bijwerken. IT-specialisten kunnen ook gebruikmaken van remote desktop control om gebruikers te trainen in het gebruik van apps die van cruciaal belang zijn voor het functioneren van je organisatie.

Algemene functies van hulp op afstand software

  • Toegang/controle op afstand verlenen: het toestaan dat het ondersteunend personeel de schermen van de klant op afstand bedient.
  • Scherm delen: het delen van het huidige beeld van het scherm van een klant met andere gebruikers op afstand.
  • Realtime chatten: het in staat stellen van gebruikers om te chatten met klanten op afstand en andere gebruikers.
  • Bestanden delen: het overzetten van bestanden van het ene naar het andere apparaat tijdens de ondersteuningssessies.
  • Sessies opnemen: het opnemen van actieve ondersteuning en chatsessies voor auditing en training.
  • Diagnostische middelen gebruiken: het bieden van toegang van het ondersteunend personeel tot de systeeminformatie van een klant, zoals hardware- en softwareconfiguraties.

Met de hulp op afstand software directory kun je op functie(s) filteren om alleen opties te bekijken die voldoen aan je zakelijke behoeften, wat kan helpen je software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van hulp op afstand software

  • Ondersteuning op afstand versus toegang op afstand: hoewel veel hulp op afstand software de tools biedt om rechtstreeks met een eindgebruiker of klant te communiceren, zijn andere tools uitsluitend bedoeld om IT-medewerkers in staat te stellen desktops en mobiele apparaten op afstand te bedienen met het oog op het onderhoud van de software en hardware van de organisatie. In deze gevallen kunnen de functies van de klantenservice, zoals realtime chatten en sessies opnemen, extra kosten met zich meebrengen.
  • Beveiligingsproblemen: afhankelijk van het type informatie dat wordt gedeeld via apps voor hulp op afstand, is het belangrijk om rekening te houden met de sectornormen voor wat wel en wat niet kan worden gedeeld tussen gebruikers. Het gebruik van een functie voor het delen van een bureaublad kan in strijd zijn met de persoonlijke of zakelijke privacyregels (bijv. HIPAA, DOD), omdat het onbedoeld gegevens tussen de schermdeler en de externe kijker kan blootleggen.
  • CRM-integratie: veel CRM-software heeft momenteel een ingebouwde klantondersteuningsfunctionaliteit waarmee ondersteunend personeel rechtstreeks met klanten kan communiceren via chatvensters en deze transacties kan vastleggen als onderdeel van een klantenservicetransactie. In veel gevallen kan deze functionaliteit de noodzaak van hulp op afstand software overbodig maken.
  • Hulp op afstand software zal in toenemende mate afhankelijk zijn van kunstmatige intelligentie (AI) en machine learning om de klantenservice te automatiseren: AI wordt al gebruikt om te communiceren met gebruikers via geautomatiseerde chatbots. Gezien de voorspelling dat 68% van de kleine bedrijven de komende jaren in enig opzicht AI zal gaan gebruiken, kun je een uitbreiding van de rol van AI verwachten bij hulp op afstand software. Niet alleen zal AI in gesprek gaan met klanten om bruikbare symptomen te diagnosticeren, maar AI krijgt ook toegang tot apparaten op afstand om problemen automatisch op een efficiëntere manier op te lossen.
  • Medewerkers op afstand betekent hulp op afstand: werkgevers en werknemers zien steeds meer de voordelen van werken op afstand. Als gevolg daarvan zullen de komende jaren meer en meer bedrijven van elke omvang verschuiven naar een gedecentraliseerde werkplek, wat nieuwe uitdagingen met zich meebrengt voor de sector van hulp op afstand. Bedrijven moeten betrouwbare manieren blijven vinden om een mobiel personeelsbestand te ondersteunen dat afhankelijker is geworden van het gebruik van geïntegreerde missiekritische apps.