Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Hulp op afstand software

Met software voor ondersteuning op afstand kunnen IT-professionals externe computerondersteuning bieden met tools zoals het delen van schermen, tekstchat en monitoring. Andere functies zijn online vergaderingen en trainingstools, audio- en video-opname en tekentools. Kopers van remote support software zijn wellicht ook geïnteresseerd in CRM-systemen, klantenservice software, callcenter software, helpdesk software en live chat software. Gebruik Capterra om de beste remote support tools voor jouw organisatie in België te vinden.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Hulp op afstand software met de meeste reviews van onze gebruikers

73 resultaten

ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te bedienen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Meer informatie over ConnectWise ScreenConnect
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Als technicus, ongeacht of je nu in de eerste plaats de persoonlijke computers van je klanten of een enorme bedrijfsinfrastructuur ondersteunt, kun je door de mogelijkheid om problemen snel en effectief op te lossen tijd besparen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over ConnectWise ScreenConnect

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Zoho Assist biedt een eenvoudige en duidelijke gebruikersinterface om overal ter wereld verbinding te maken met externe computers. Meer informatie over Zoho Assist
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde computers moeiteloos te beheren. Ga vandaag nog aan de slag met een van de meest veilige, betrouwbare en betaalbare softwareproducten in de sector. Geen installatie vooraf nodig. Ondersteuning beschikbaar voor meerdere platforms. Werkt op verschillende apparaten. Ondersteunt alle belangrijke webproxy's en firewalls. Meer informatie over Zoho Assist

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
NinjaOne werkt samen met TeamViewer en Splashtop voor een naadloze ervaring voor bewaking en beheer op afstand. Meer informatie over NinjaOne
NinjaOne biedt intuïtieve monitoring- en beheersoftware op afstand voor managed service providers, het MKB en middelgrote bedrijven om IT-problemen proactief vanaf elke gewenste locatie te beheren. Direct toegang tot de apparaten van je klanten via RDP of geïntegreerde TeamViewer/Splashtop. Deze oplossingen zijn gebundeld met Ninja om onbeheerde of bewaakte toegang te bieden en ondersteunen zowel Windows als Mac (minimaal $175/maand). Meer informatie over NinjaOne

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Op maat gemaakte oplossing voor bevoorrecht toegangsbeheer met geïntegreerd platform voor ondersteuning op afstand van de toonaangevende leverancier in Duitsland, sinds 2003. Meer informatie over VISULOX
Toonaangevende oplossing voor het beheer van geprivilegieerde toegang met geïntegreerd platform voor ondersteuning op afstand voor veilige externe toegang. VISULOX helpt bij het beantwoorden van de vraag wie wat, waar en wanneer heeft gedaan in IT-infrastructuren. VISULOX kan bevoorrechte gebruikerstoegang zonder vpn beheren en documenteren zonder beveiligingszones samen te voegen. VISULOX heeft modules voor multi-factor authenticatie, sessie-opname, toetsenbordregistratie, opdrachtbesturing, enz. De oplossing kan eenvoudig worden geïntegreerd, zonder wijzigingen in servers of clients. Meer informatie over VISULOX

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Splashtop biedt sterk presterende IT-oplossingen: SOS voor on-demand hulp en ondersteuning op afstand voor onbeheerde toegang. Meer informatie over Splashtop
Het oplossingenpakket van Splashtop zorgt voor een revolutie in IT-beheer. Splashtop SOS maakt snelle on-demand hulp op afstand mogelijk en lost onverwachte problemen snel op. Splashtop Remote Support biedt onbeheerde toegang tot alle apparaten, waardoor regelmatige IT-taken worden vereenvoudigd. Splashtop Enterprise optimaliseert grootschalige activiteiten met geavanceerde functionaliteiten en beheert en bewaakt externe werkstations op efficiënte wijze. Deze tools voldoen aan de veranderende behoeften in de IT en leveren veilige, krachtige externe toegang en ondersteuning. Meer informatie over Splashtop

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Met ISL Light software voor ondersteuning op afstand kun je een externe computer of een mobiel apparaat besturen. Het is platformonafhankelijk, veilig, snel, aanpasbaar. Meer informatie over ISL Light
ISL Light is een webgebaseerde oplossing voor externe desktops, waarmee je elke Windows-, Mac- of Linux-computer binnen enkele seconden vanaf elke computer of elk mobiel apparaat kunt openen en beheren of ad hoc technische ondersteuning kunt bieden aan gebruikers van mobiele apparaten. Platform-onafhankelijke, veilige, snelle schermdeling, licentie ofwel cloudgebaseerd of lokaal. Dankzij de uitgebreide aanpassingsopties kun je de software omvormen naar je eigen huisstijl en geavanceerde beveiligingsmaatregelen toepassen. Meer informatie over ISL Light

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
App voor ondersteuning op afstand die is ontworpen om binnen enkele seconden verbinding te maken met clientcomputers om veilig on-demand of onbeheerde ondersteuning te leveren. Meer informatie over FixMe.IT
De best beoordeelde toepassing voor ondersteuning op afstand die is ontworpen voor het leveren van directe onbeheerde en on-demand ondersteuning aan klanten overal ter wereld. FixMe.IT biedt vanaf slechts $ 25 per maand afhandeling van meerdere sessies, onbeperkte on-demand ondersteuning en toegang tot 150 onbeheerde machines. Andere belangrijke functies zijn onder meer branding, navigatie via meerdere schermen, tweeweg delen van het bureaublad, bestandsoverdracht, tekenhulpmiddelen, sessie-opnames, rapportage en nog veel meer. Meer informatie over FixMe.IT

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Powerhouse voor ondersteuning op afstand, ontworpen voor veilige verbinding met externe pc's en Macs en het leveren van voortreffelijke ondersteuning op afstand vanaf elke locatie. Meer informatie over SetMe
SetMe is een gloednieuwe oplossing voor ondersteuning op afstand die is ontworpen door hetzelfde team dat FixMe.IT heeft gecreëerd, een van de best beoordeelde apps op de markt voor ondersteuning op afstand. SetMe is verpakt in een intuïtieve interface en stelt je in staat om pc's en Macs op afstand naadloos te bedienen, terwijl de beveiliging van je verbindingen naar een geheel nieuw niveau wordt getild. SetMe is gebouwd met behulp van de nieuwste technologieën en biedt een krachtige functieset, inclusief multi-sessieverwerking, end-to-end versleuteling, geavanceerde rapportage, externe bestandsoverdracht en nog veel meer. Meer informatie over SetMe

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
ManageEngine PAM360 is complete beveiliging voor bevoorrechte toegang voor IT-bedrijven. Meer informatie over ManageEngine PAM360
ManageEngine PAM360 is een uitgebreide beveiligingsoplossing voor bevoorrechte toegang voor IT-teams van ondernemingen. Het ondersteunt bedrijven met volledig bevoorrecht toegangsbeheer en vereenvoudigt een diepe correlatie van bevoorrechte toegangsgegevens met algemene netwerkgegevens vanuit één centrale console. Naast het garanderen van een strikte bevoorrechte toegangsbeveiliging helpt PAM360 bedrijven ook bij het uitvoeren van nalevingsaudits door verschillende out-of-the-box nalevingsrapporten te leveren die organisatorische beveiliging doorgeven. Meer informatie over ManageEngine PAM360

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Remote Access Plus is een veilige oplossing voor ondersteuning op afstand waarmee je computers overal ter wereld op afstand kunt besturen. Meer informatie over ManageEngine Remote Access Plus
Remote Access Plus is een veilige en uitgebreide oplossing voor ondersteuning op afstand voor ondernemingen waarmee systeembeheerders en IT-helpdesktechnici problemen met Windows-, Mac- en Linux-computers vanaf een centrale locatie kunnen oplossen. Krachtig gebouwde tools zoals geavanceerd delen van je bureaublad op afstand, opdrachtprompt op afstand, register, Wake on LAN, afsluiten op afstand, bestandsbeheer en meer maakt goede hulp op afstand mogelijk en vermindert de tijd voor probleemoplossing aanzienlijk van dagen tot minuten. Meer informatie over ManageEngine Remote Access Plus

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Gebruiksvriendelijke externe desktopoplossing waarmee gebruikers rechtstreeks vanaf elke computer of elk mobiel apparaat toegang hebben tot Windows-apparaten en eventuele problemen op afstand kunnen oplossen. Meer informatie over MSP360 Connect
MSP360 Remote Desktop is een veilige en zeer schaalbare externe desktopoplossing die is ontworpen voor MSP's en IT-teams. Het stelt gebruikers in staat om vanaf elk systeem Windows-computers te openen en te bedienen, en alle externe verbindingen te overzien en te beheren in een enkele webconsole. Meer informatie over MSP360 Connect

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
RemoteView biedt de eenvoudigste manier om overal ter wereld op afstand toegang te krijgen tot externe pc's en mobiele apparaten en deze te bedienen. Meer informatie over RemoteView
RemoteView is een dienst waarmee je vanaf elke locatie en op elk moment op afstand toegang krijgt tot je computers en mobiele apparaten via je internetverbinding. Je kunt je computers en mobiele apparaten moeiteloos in realtime op een snelle en veilige manier bedienen. Het enige wat je hoeft te doen is de software installeren op je externe computers, Android-apparaten en servers. Meer informatie over RemoteView

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
RemoteCall is een cloudgebaseerde oplossing voor ondersteuning op afstand die een brug slaat tussen agenten en klanten. Ondersteunt client-pc's, mobiele apparaten en via camera. Meer informatie over RemoteCall
Verbeter je bedrijf vanaf je pc's, mobiele apparaten, websites en apps met de revolutionaire technologie voor service op afstand van RSUPPORT. De vlaggenschipproducten van RemoteCall WebViewer zijn goed ontvangen en geprezen door allerlei soorten bedrijven, overheden, openbare instellingen, fabrikanten en organisaties in financiën en onderwijs, vanwege de indrukwekkende snelheid, betrouwbaarheid en beveiliging. Meer informatie over RemoteCall

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Met TeamViewers software voor ondersteuning op afstand kun je veilig verbinding maken met de computers van cliënten, toegang krijgen tot bestanden en applicaties en hun bureaublad besturen.
TeamViewer verbindt elke pc, server of apparaat op elk platform ter wereld binnen een paar seconden. TeamViewer is beschikbaar in meer dan 30 talen en is de meest geliefde externe bureaubladtool ter wereld, met meer dan 30.000 nieuwe downloads per uur. Momenteel zijn er meer dan 1,7 miljard live TeamViewer ID's die toegang hebben tot 's werelds grootste en snelste externe verbindingsnetwerk. TeamViewer neemt beveiliging heel serieus en stelt klanten en hun cliënten voorop door ze te beschermen met de nieuwste technologie. Meer informatie over TeamViewer

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat of een videosysteem. WebEx Meeting Center biedt geïntegreerde audio-, video- en contentuitwisseling. Hou gesprekken privé met zeer veilige WebEx-vergaderingen van de Cisco-samenwerkingscloud. Meer informatie over Webex

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantenservice op afstand te bieden.
Freshdesk is een cloudgebaseerde helpdesk waarmee je vanaf elke locatie je klantenservice kunt bieden. Met Freshdesk op je laptop of mobiele telefoon kun je je klanten vanaf één platform helpen via e-mail, telefoon, internet, sociale media, livechat, chatbots en berichtenkanalen zoals WhatsApp of Facebook Messenger. Je kunt workflows automatiseren, samenwerken met context, handige opties voor self-service instellen en integreren met de tools Zoom of TeamViewer voor moeiteloze ondersteuning op afstand. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Wrike is software voor ondersteuning op afstand met aangepaste aanvraagformulieren, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, geautomatiseerde rapportage en meer dan 400 integraties.
Wrike is software voor ondersteuning op afstand die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Ondersteun je team op afstand met op maat gemaakte aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratierapporten, realtime updates en automatische toewijzing, allemaal op één plek. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen zodat je teams de tools kunnen blijven gebruiken waarop ze elke dag vertrouwen. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen en statusupdates. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) biedt veilige toegang tot en ondersteuning van elk apparaat of systeem, waar ook ter wereld.
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) maakt veilige, directe ondersteuning op afstand mogelijk voor klanten die Windows, Mac, Android, iOS of andere apparaten gebruiken, al dan niet op een zakelijk netwerk. Gebruikers kunnen eindsystemen repareren of problemen oplossen met behulp van scherm delen, besturing op afstand, onbeheerde toegang, het delen van bestanden, annotaties en het delen van camera's op mobiele apparaten. Realtime chat, standaard scripts, samenwerking en escalatietools verbeteren de efficiëntie van technici. Meer informatie over BeyondTrust Remote Support

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
AnyDesk is 's werelds snelste software voor desktoptoegang op afstand op de markt, ideaal voor het delen van desktops, ondersteuning op afstand en webpresentaties.
AnyDesk werd in 2014 opgericht in Duitsland en de unieke software voor desktoptoegang op afstand is wereldwijd al door meer dan 100 miljoen gebruikers gedownload en voegt elke maand nog eens 5 miljoen toe. De software is gebaseerd op een unieke gepatenteerde codec, DeskRT, die vrijwel latentievrije samenwerking mogelijk maakt, of je je nu aan de andere kant van de hal bevindt of aan de andere kant van de wereld, en ook zorgt voor internetverbindingen met een lagere bandbreedte. Dit platform is een van de 50 snelstgroeiende bedrijven in Duitsland. Meer informatie over AnyDesk

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Een oplossing voor webconferenties waarmee je interactieve webvergaderingen kunt hosten en boeiende webinars kunt organiseren voor een breder publiek.
Zoho Meeting is een krachtige oplossing voor webconferenties die is ontwikkeld voor jouw behoeften op het gebied van online vergaderingen en webinars. Het is volledig browsergebaseerd en deelnemers hoeven geen enkele toepassing te downloaden om een vergadering of webinar bij te wonen. Hou je vergaderingen bij de hand met de desktop-plug-in voor Windows en Mac, iOS-app, android-app, Google Chrome-extensie, Firefox-extensie, met widget- en agenda-integratie. Integreer webinarregistratie, peilingen, Q&A, laten praten, opnemen, diepgaande analyses, enz. Meer informatie over Zoho Meeting

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
RemotePC is een oplossing voor externe toegang waarmee gebruikers overal toegang hebben tot hun pc of Mac, ook vanaf mobiele apparaten.
Toegang op afstand voor je pc en Mac vanaf elke locatie, zelfs vanaf iPhone of iPad. Ondersteun meerdere externe computers in realtime. Blijf verbonden met je thuis- of kantoorcomputer zonder te hoeven pendelen. Beheer moeiteloos je bestanden, verstuur gegevens en druk documenten op afstand af. Nodig medewerkers uit om tijdelijk toegang te krijgen tot je computer om in realtime aan presentaties, documenten en meer te werken. Meer informatie over RemotePC

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard.
De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer, IT-activabeheer, selfserviceportal en meer. Implementeer vandaag nog eenvoudig en snel je aanpasbare helpdesk vanuit de cloud of downloadbare on-premise-software. SysAid heeft meer dan 15 jaar ervaring, en heeft wereldwijd al meer dan 100k admins geholpen. Download nu een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen. Meer informatie over SysAid

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Atera is de ultieme alles-in-één oplossing voor IT-ondersteuning op afstand die is gebouwd voor MSP's en interne IT-teams. Probeer het vandaag nog gratis.
Atera is de ultieme alles-in-één tool voor IT-ondersteuning op afstand voor beheerde IT-dienstverleners en interne IT-teams. Atera biedt alles wat je nodig hebt op één plek: Volledige bewaking en beheer op afstand, toegang op afstand, PSA, helpdesk en ticketsysteem, chat, netwerkdetectie, rapporten, facturering en nog veel meer. Werk slimmer met Atera bewaking en beheer op afstand. Begin vandaag nog met de proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Atera

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Gebruiksvriendelijke en betaalbare tool voor ondersteuning en IT-beheer op afstand voor Windows-, Mac- en Linux-platforms.
Dameware is synoniem met betaalbare, betrouwbare en veilige software voor ondersteuning op afstand. SolarWinds biedt twee oplossingen voor ondersteuning op afstand: lokaal of cloudgebaseerd. Dameware Remote Everywhere (DRE) is de snelle, eenvoudige en lichtgewicht cloudgebaseerde versie die is ontworpen om IT-professionals te helpen bij het snel reageren op en oplossen van problemen. Dameware Remote Support (DRS) is betaalbare en gebruiksvriendelijke lokale software die is ontworpen om IT-beheertaken op afstand te vereenvoudigen en te versnellen. Meer informatie over Dameware

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Een veilige webgebaseerde oplossing voor on-demand ondersteuning op afstand en toegang op afstand. Vanaf overal verbinding maken, onbeperkte gebruikers en implementaties.
Toegang op afstand en ondersteuning eenvoudig gemaakt. Onbeperkte on-demand hulp op afstand voor $ 99 per jaar en abonnementen voor onbeheerde toegang op afstand vanaf $ 99 per jaar voor 10 computers, waarmee dualmon de prijsleider is voor oplossingen voor toegang op afstand. Gebruikers hoeven niets te installeren om hulp te krijgen. Bevat 10 plekken voor supportvertegenwoordigers en onbeperkte sessies. Aangepaste cobranding, sessie-opname, bestandsoverdracht, printen op afstand, diagnostiek op afstand, gebruiksrapportage en meer. Start nu je gratis proefversie van twee weken. Meer informatie over dualmon

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
JumpCloud Directory-as-a-Service beheert en verbindt je gebruikers veilig met hun systemen, applicaties, bestanden en netwerken.
JumpCloud Directory-as-a-Service biedt een vernieuwde vormgeving voor Active Directory en LDAP. JumpCloud beheert en verbindt je gebruikers veilig met hun systemen, applicaties, bestanden en netwerken. JumpCloud beheert gebruikers en hun systemen, of het nu gaat om Mac, Linux of Windows, en biedt toegang tot lokale en cloudresources zoals Office 365, G Suite, AWS, Salesforce en Jira. Dezelfde login verbindt gebruikers met netwerken en gedeelde bestanden via RADIUS en Samba, respectievelijk, en beveiligt de WiFi van organisaties. Meer informatie over JumpCloud Directory Platform

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Duizenden MSP's en IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA-software voor ondersteuning op afstand om hun IT te beheren en te automatiseren. Ontvang vandaag nog je demo.
Maak verbinding en beheer je apparaten op afstand met Kaseya VSA. Breng een directe verbinding tot stand, zonder vertraging. Los gebruikersproblemen in realtime op. Beheer apparaten ongeacht de locatie en krijg toegang tot apparaten achter firewalls en thuis. Open eindpunten op afstand en werk achter de schermen zonder de eindgebruiker te storen. Krijg veilig en betrouwbaar toegang tot eindpunten met op rollen en op beleid gebaseerde controle over wie bevoegd is. Meer informatie over Kaseya VSA

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Software voor ondersteuning op afstand van de volgende generatie. Geef je eindgebruikers de mogelijkheid om hun eigen problemen onmiddellijk op te lossen.
Verminder de druk op ondersteuning door eindgebruikers hun eigen problemen onmiddellijk op te laten lossen. Vol met functies zoals klantenportaal, bediening op afstand voor macOS en Windows, bestandsoverdracht, ondersteuning voor meerdere schermen, gebruikerschatfunctie, waarschuwingen, automatisch herstel en geavanceerde automatisering. Onbeperkt aantal gelijktijdige sessies op afstand. Pulseway geeft je de vrijheid om je te concentreren op taken die ertoe doen, terwijl je je eindgebruikers 24/7 ondersteunt. Meer informatie over Pulseway

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
CloudApp vermindert via zijn intelligente visuele communicatieplatform de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie.
CloudApp vermindert de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie via het intelligente visuele berichtenplatform voor ondernemingen, waardoor teams sneller en slimmer kunnen werken en bedrijven een hogere productiviteit bereiken. CloudApp combineert geannoteerde screenshots, gif's en schermopnames in één gebruiksvriendelijke app. Registreren, ophalen en direct koppelen en delen. Klanten werken supersnel in klantenondersteuning, productontwikkeling, ontwerp, verkoop en marketing. Meer informatie over Zight (formerly CloudApp)

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
SecureLink is de leider in geprivilegieerd toegangsbeheer voor leveranciers voor sterk gereguleerde ondernemingen en technologieleveranciers.
SecureLink levert geprivilegieerde toegang voor leveranciers en oplossingen voor ondersteuning op afstand voor zowel sterk gereguleerde ondernemingen als technologieleveranciers. SecureLink bedient meer dan 30.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven van wereldklasse in meerdere industrieën, waaronder gezondheidszorg, financiële dienstverlening, juridische dienstverlening, de gokindustrie en de detailhandel vertrouwen op het veilige, speciaal ontworpen platform van SecureLinks. SecureLink heeft zijn hoofdkantoor in Austin, Texas. Meer informatie over SecureLink

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Computers van klanten kunnen in real time op afstand worden bediend via het internet voor helpdesks, ondersteuningssoftware, IT-organisaties en meer.
LogMeIn Rescue is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Rescue is gebouwd voor teams van elke omvang, van kleine helpdesks tot 's werelds grootste ondersteuningsorganisaties en alles daartussenin. Rescue helpt je om technische ondersteuning te bieden aan je werknemers, klanten of allebei, met een oplossing die snel, betrouwbaar, flexibel en gemakkelijk te gebruiken is. Meer informatie over LogMeIn Rescue

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
VNC Connect is software voor het delen van schermen waarmee je problemen kunt oplossen, mensen kunt helpen en op afstand kunt werken.
Elke dag gebruiken miljoenen mensen over de hele wereld VNC Connect om de efficiëntie van hun bedrijf te verbeteren. Flexibel en veilig. De externe toegang en ondersteunende software van VNC Connect geeft organisaties de kracht die ze nodig hebben om verbinding te maken en de controle in handen te nemen. Meer informatie over VNC Connect

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Goverlan Reach is een toonaangevende oplossing voor IT-ondersteuning op afstand voor systeembeheerders, IT-ondersteuningstechnici en technici.
Goverlan Reach is software voor externe toegang voor systeembeheerders, technici en engineers, ontworpen om IT-ondersteuning en systeembeheer te stroomlijnen. Goverlan Reach biedt: veilige toegang tot de machines van je gebruikers, waar ze ook zijn; / geavanceerde bediening op afstand; / active Directory-beheer en wachtwoordbeheer; / systeembeheer achter de schermen; / software- en patch-distributie; / IT-procesautomatisering; / naleving en beveiligingsbeheer. Meer informatie over EV Reach

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
De back-up- en opslagoplossingen van Automate kunnen voorzien in gegevensbescherming en herstel vanaf fysieke en virtuele machines. Ontvang je gratis rondleiding!
ConnectWise Automate (voorheen LabTech) heeft nauw samengewerkt met eersteklas providers voor IT-back-up, opslag en gegevensherstel met uitgebreide productlijnen die een scala aan functies en functionaliteiten bieden. Door middel van deze integraties kunnen de back-up- en opslagoplossingen van Automate voorzien in gegevensbescherming en herstel vanaf fysieke en virtuele machines, inclusief de cloud. Of het nu Windows of Linux betreft: dit platform kan je helpen! Doe vandaag nog je rondleiding! Meer informatie over ConnectWise Automate

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Software voor toegang op afstand die ITPROS helpt om overal hulp te bieden. Automatische toegang, bestandsoverdracht, meerdere verbindingen
Iperius Remote is software waarmee je altijd en overal hulp op afstand of toegang op afstand kunt bieden. Lage latentie en snelle gegevensoverdracht zijn gegarandeerd en zorgen ervoor dat je snel kunt werken alsof je lokaal aanwezig bent. Het is gebruiksvriendelijke, schaalbare en veilige software op afstand en maakt verbinding met onbeheerde apparaten mogelijk. Iperius Remote is voor een goede prijs beschikbaar en is volledig aan te passen aan je merk. Meer informatie over Iperius Remote

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Bied incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde samenwerking tussen gebruikers, krachtige automatisering en slim ticketbeheer. Multi-tenant cloudgebaseerde SaaS of on-premises implementatie. 100% codevrije configuratie, grafische workflowbouwer met slepen en neerzetten, rapportage van bedrijfsanalyses, aangepaste dashboards, SLA's, e-mailticketing en gamification. Meer informatie over InvGate Service Desk

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Met co-browsing van Upscope kun je onmiddellijk en zonder downloads schermen delen, om zelfs bij de lastigste problemen moeiteloos je gebruikers te informeren en ondersteunen.
Informeer en ondersteun je gebruikers zoals ze dat nog nooit hebben ervaren. Met co-browsing van Upscope kun je zonder downloads en met slechts één klik interactief je scherm delen voor moeiteloze introductie en ondersteuning: 1. Bekijk met één klik wat je gebruiker ziet, zonder downloads. 2. Gebruik jouw muis op hun scherm om voor hen te scrollen en te klikken. 3. Doe dit vanuit je live-chatsysteem of wanneer ze bellen. Prachtig geïntegreerd met Intercom, Zendesk, Olark, Livechatinc en je bestaande telefoonsysteem. Meer informatie over Upscope

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Oplossing voor ondersteuning op afstand en ticketing ingebouwd in het volledige monitoring- en beheerplatform van Naverisk voor MSP's en IT-afdelingen.
Speciaal ontworpen voor managed services providers (MSP's) en IT-professionals. Naverisk is volledig uitgerust met een ingebouwde helpdesk en ticketing. Bovendien kun je tickets handmatig of automatisch aanmaken en standaardovereenkomsten en factureringsparameters instellen. Meerdere technici kunnen tijd en informatie bijhouden tegen één ticket. In tegenstelling tot andere PSA-leveranciers op de markt, zijn de webgebaseerde ticketingcomponenten van Naverisk vanaf de grond opgebouwd binnen het product. Meer informatie over Naverisk

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Veilige instant messaging-software voor zakelijke communicatie, die een privéteamnetwerk met een scala aan beheerfuncties biedt.
Brosix is de perfecte oplossing voor alle soorten bedrijven die behoefte hebben aan geavanceerde bescherming voor de dagelijkse werkcommunicatie. Het gesloten netwerk en de P2P-versleuteling kunnen helpen bedrijven te beschermen tegen indringers en datalekken. Het Business-abonnement bevat app-functies en een scala aan ondernemingsfuncties zoals een privéteamnetwerk, gebruikersfunctiebeheer en nog veel meer. Het Premium-abonnement bevat alle beschikbare app- en ondernemingsfuncties plus geavanceerde beheerfuncties voor veilige samenwerking. Meer informatie over Brosix

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Beheer alle systemen binnen je organisatie op afstand vanuit elke browser zonder agents te gebruiken.
Met het unieke multipoint externe beheer van deze tool kun je elk systeem in je organisatie vanuit elke browser op afstand bedienen zonder dat je een klant voor extern beheer hoeft in te zetten. Deze viewer met extern beheer maakt gebruik van HTML5, waarmee je vanuit een eenvoudige browser toegang krijgt tot elk apparaat zowel binnen als buiten je netwerk. Geen software vereist. Meer informatie over Syxsense

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Eindgebruikers kunnen serviceverzoeken indienen, naar oplossingen zoeken en de status van hun openstaande incidenten bekijken.
GWI is een toonaangevende wereldwijde leverancier van softwareoplossingen voor de Service Desk en Helpdesk. Het vlaggenschipproduct, iSupport, wordt dagelijks door meer dan 250.000 helpdeskprofessionals gebruikt om hen te helpen hun meest veeleisende ondersteuningsproblemen op te lossen. GWI biedt twee versies (Incidentbeheer en Service Desk) met de kracht en flexibiliteit om te voldoen aan de behoeften van je bedrijf naarmate ze in de loop van de tijd veranderen. Met GWI-oplossingen kun je incidenten, problemen, wijzigingen, CMDB, bedrijfsmiddelen, kennis, workflows en meer beheren. Meer informatie over iSupport

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Mikogo is een gratis oplossing voor het delen van schermen met ingebouwde VoIP voor online vergaderingen, webpresentaties, webconferenties en verkoopdemo's.
Mikogo is een gratis oplossing voor het delen van schermen die is ontworpen om webconferenties en online vergaderingen te stroomlijnen. De software stelt maximaal 25 mensen in staat om tegelijkertijd hun scherminhoud te delen en biedt een breed scala aan interactieve tools en unieke functies. Als presentator zien jouw deelnemers aan de vergadering alles wat jij ziet. Mikogo bevat een bekroonde HTML-viewer waarmee deelnemers vanuit een webbrowser op elke computer of elk mobiel apparaat kunnen deelnemen - geen downloads en 100% browsergebaseerd. Meer informatie over Mikogo

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
De beveiligde server van R-HUB voor ondersteuning op afstand en externe toegang is een lokale oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers. Jij bezit het. Geen maandelijkse kosten.
De beveiligde servers van R-HUB voor ondersteuning op afstand en externe toegang zijn lokale oplossingen voor collaboratieve externe ondersteuning, onbeheerde ondersteuning en externe toegang. Robuust, veilig en snel. Wordt automatisch bijgewerkt. Ondersteun je klanten of werknemers. Onbeperkt aantal gebruikers. Belangrijke functies zijn onder meer afstandsbediening, externe desktopdeling, bestandsoverdracht, opnemen van audio en video, kleine vergaderingen enzovoort. Beginnend vanaf $ 395 voor eenmalig gebruik. Geen maandelijkse kosten. Jij bezit het! Jij beheert het! Meer informatie over TurboMeeting

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Meest interactieve platform voor video's. Neem moeiteloos video's op, voeg interactieve vragen en oproepen tot actie toe en beheer alles op één plek.
VidGrid is het meest interactieve platform voor video's. VidGrid gaat verder dan opnemen, hosten en delen; het transformeert video in een tweerichtingsgesprek door iedereen in staat te stellen kennis vast te leggen, met het publiek in gesprek te gaan en de informatiestroom te beheren. Wereldwijde leiders zoals Fox, Mortensen, G2 Crowd, Paylocity, Duke University en de University of Nebraska maken gebruik van VidGrid om te communiceren en samen te werken op het gebied van verkoop, succesverhalen van klanten, training en onderwijs. Meer informatie over ilos

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Helpshift is het toonaangevende automatiseringsplatform voor klantenservice.
Dankzij het gestroomlijnde ondersteuningssysteem van Helpshifts kunnen bedrijven problemen efficiënter oplossen, waardoor de klanttevredenheid tegelijkertijd toeneemt. Bedrijven zoals Viacom, Virgin Media, Microsoft, Western Union en Flipboard en honderden andere toonaangevende merken gebruiken het Helpshift-platform om chatgerichte klantenondersteuning te bieden. Helpshift is wereldwijd geïnstalleerd op twee miljard apparaten en ondersteunt maandelijks meer dan 600 miljoen actieve consumenten. Ga voor meer informatie naar https://www.helpshift.com. Meer informatie over Helpshift

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Biedt één enkele oplossing voor ondersteuning op afstand - controleer meerdere systemen tegelijk vanaf een desktop, laptop, tablet of smartphone.
Beheer en bewaak meerdere systemen tegelijkertijd via LAN, WAN en het internet. NetSupport Manager combineert veilige bediening op afstand vanaf een desktop, laptop, tablet of smartphone. Bewaak meerdere systemen in één actie, lever praktische ondersteuning op afstand, werk samen en neem zelfs sessies op of speel ze af. Verzamel waar nodig realtime informatie over hardware- en software-inventaris, bewaak diensten en bekijk zelfs systeemconfiguratie op afstand om problemen snel op te lossen. Meer informatie over NetSupport Manager

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging
Ongelooflijk eenvoudige schermdelingstool voor vergaderingen ter plekke. Breng iedereen op één lijn wanneer ze niet in dezelfde ruimte zijn!
join.me is de snelste en gemakkelijkste manier om verbinding te maken en samen te werken. Iedereen kan ideeën meteen delen via schermdelen, audio, video, whiteboard en chat. join.me is een persoonlijke ontmoetingservaring waarbij gebruikers deelnemersomgevingen, URL's, achtergronden en meer kunnen personaliseren! Meer informatie over Join.Me

Functies

  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
  • Enquêtes en feedback
  • Sessieoverdracht
  • Rapportage en analyse
  • Onbeheerde toegang
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Controle en beheer op afstand
  • Realtime meldingen
  • Chatten/messaging

Kopersgids voor Hulp op afstand software

Wat is remote support software?

Remote support software stelt IT-professionals in staat om computerondersteuning op afstand te bieden aan zowel klanten als interne netwerkgebruikers. Door gebruik te maken van tools zoals het delen van schermen en tekstchat, kunnen IT-ondersteunende medewerkers gebruikers helpen met technische ondersteuningsproblemen alsof ze op hetzelfde werkstation of mobiele apparaat zitten als de eindgebruiker. Hulp op afstand sessies kunnen dan in hun geheel worden opgenomen om later te worden gebruikt voor klantenservice-, trainings- of compliance-doeleinden.

Wat zijn de voordelen van remote support software?

  • Verbeterde klantenservice: door de IT-specialist en de klant in dezelfde virtuele ruimte te plaatsen, stelt hulp op afstand software bedrijven in staat om de doorlooptijd die nodig is om problemen met de klantenservice op te lossen, te verkorten. De apps voor hulp op afstand software maken ook gebruik van call-logging, het genereren van klantonderzoeken en de integratie met CRM-systemen om kritische klantenservicegegevens te leveren en vast te leggen.
  • Krachtige trainingsmiddelen: de meeste remote support tools en apps bieden een functie voor het opnemen van sessies. Doordat je de gehele klantenservicetransactie vast kunt leggen, kan het ondersteunend personeel worden getraind in het oplossen van potentiële problemen door gebruik te maken van praktijkvoorbeelden van hoe klantenservicekwesties moeten (of juist niet moeten) worden afgehandeld.
  • Interne IT-ondersteuning: met remote support software kunnen je IT-medewerkers ook interne medewerkers ondersteunen. Doordat je toegang hebt tot mobiele apparaten en desktops binnen je eigen organisatie, kunnen IT-medewerkers op afstand software installeren, problemen oplossen en bijwerken. IT-specialisten kunnen ook gebruikmaken van remote desktop control om gebruikers te trainen in het gebruik van apps die van cruciaal belang zijn voor het functioneren van je organisatie.

Welke algemene functies heeft remote support software?

  • Toegang/controle op afstand verlenen: het toestaan dat het ondersteunend personeel de schermen van de klant op afstand bedient.
  • Scherm delen: het delen van het huidige beeld van het scherm van een klant met andere gebruikers op afstand.
  • Realtime chatten: het in staat stellen van gebruikers om te chatten met klanten op afstand en andere gebruikers.
  • Bestanden delen: het overzetten van bestanden van het ene naar het andere apparaat tijdens de ondersteuningssessies.
  • Sessies opnemen: het opnemen van actieve ondersteuning en chatsessies voor auditing en training.
  • Diagnostische middelen gebruiken: het bieden van toegang van het ondersteunend personeel tot de systeeminformatie van een klant, zoals hardware- en softwareconfiguraties.

Met de remote support software directory kun je op functie(s) filteren om alleen opties te bekijken die voldoen aan je zakelijke behoeften, wat kan helpen je software shortlist te verkorten.

Welke overwegingen zijn er bij de aankoop van remote support software?

  • Ondersteuning op afstand versus toegang op afstand: hoewel veel remote support software de tools biedt om rechtstreeks met een eindgebruiker of klant te communiceren, zijn andere tools uitsluitend bedoeld om IT-medewerkers in staat te stellen desktops en mobiele apparaten op afstand te bedienen met het oog op het onderhoud van de software en hardware van de organisatie. In deze gevallen kunnen de functies van de klantenservice, zoals realtime chatten en sessies opnemen, extra kosten met zich meebrengen.
  • Beveiligingsproblemen: afhankelijk van het type informatie dat wordt gedeeld via apps voor hulp op afstand, is het belangrijk om rekening te houden met de sectornormen voor wat wel en wat niet kan worden gedeeld tussen gebruikers. Het gebruik van een functie voor het delen van een bureaublad kan in strijd zijn met de persoonlijke of zakelijke privacyregels (bijv. HIPAA, DOD), omdat het onbedoeld gegevens tussen de schermdeler en de externe kijker kan blootleggen.
  • CRM-integratie: veel CRM-software heeft momenteel een ingebouwde klantondersteuningsfunctionaliteit waarmee ondersteunend personeel rechtstreeks met klanten kan communiceren via chatvensters en deze transacties kan vastleggen als onderdeel van een klantenservicetransactie. In veel gevallen kan deze functionaliteit de noodzaak van remote support software overbodig maken.
  • Remote support software zal in toenemende mate afhankelijk zijn van kunstmatige intelligentie (AI) en machine learning om de klantenservice te automatiseren: AI wordt al gebruikt om te communiceren met gebruikers via geautomatiseerde chatbots. Gezien de voorspelling dat 68% van de kleine bedrijven de komende jaren in enig opzicht AI zal gaan gebruiken, kun je een uitbreiding van de rol van AI verwachten bij remote support tools. Niet alleen zal AI in gesprek gaan met klanten om bruikbare symptomen te diagnosticeren, maar AI krijgt ook toegang tot apparaten op afstand om problemen automatisch op een efficiëntere manier op te lossen.
  • Medewerkers op afstand betekent hulp op afstand: werkgevers en werknemers zien steeds meer de voordelen van werken op afstand. Als gevolg daarvan zullen de komende jaren meer en meer bedrijven van elke omvang verschuiven naar een gedecentraliseerde werkplek, wat nieuwe uitdagingen met zich meebrengt voor de sector van hulp op afstand. Bedrijven moeten betrouwbare manieren blijven vinden om een mobiel personeelsbestand te ondersteunen dat afhankelijker is geworden van het gebruik van geïntegreerde missiekritische apps.