Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

CRM-software voor makelaars

CRM systemen voor vastgoedsector bieden gespecialiseerde klantrelatietools voor vastgoedbedrijven. CRM-functies bestaan vaak uit leadbeheer en follow-up, geautomatiseerde e-mailmarketing, mobiele tools en verkoopautomatisering. Zie ook: CRM systemen, sales force automation software, contactbeheer software, software voor makelaars, marketing automation software, hotel software, leasing software, lead management software, vastgoedbeheer software, reserveringssystemen voor vakantiehuizen, verhuuradministratie software en CRM systemen voor Mac.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie CRM-software voor makelaars met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven
96 resultaten
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail. Meer informatie over Freshsales
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer. Meer informatie over Freshsales

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Zoho CRM is omnichannel, online software voor makelaars om bedrijfsprocessen, verkoop en marketing te beheren. Meer informatie over Zoho CRM
Zoho CRM is een omnichannel, schaalbare softwareoplossing voor vastgoedbedrijven van elke omvang. Krijg toegang tot eersteklas beheer van verkoopprocessen, vastgoedbeheer en automatisering die nodig zijn voor verkoopmedewerkers en makelaars om meer deals te sluiten. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
monday.com is CRM-software voor de vastgoedsector die ideaal is voor klantenbeheer met een zeer veilige omgeving voor je klantgegevens. Meer informatie over monday sales CRM
monday.com is een krachtige CRM-oplossing voor onroerend goed die agenten en makelaars één eenvoudige plek biedt om al hun werk uit te voeren. Van het beheren van inkomende leads en contracten tot programma's voor het onderhouden ervan, monday.com geeft je een gecentraliseerde database waar je alle deals kunt volgen, beheren en er volledig inzicht in kunt krijgen. Beheer klantrelaties efficiënt met effectieve automatiseringen, integraties, dashboards, aanpasbare workflows en meerdere gegevensweergaven. Meer informatie over monday sales CRM

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Met Bigin kunnen kleine bedrijven afstappen van spreadsheets en aan de slag gaan met een CRM-oplossing die echt is ontworpen voor hun behoeften. Meer informatie over Bigin by Zoho CRM
Bigin wordt geleverd met een kant-en-klaar sjabloon speciaal voor onroerend goed, waardoor je je gemakkelijk kunt concentreren op de verkoop. Bigin heeft als doel om eenvoudig te zijn en zit boordevol met de juiste functies en een gebruiksvriendelijke interface, tegen een budgetvriendelijke prijs die past bij je kleine bedrijf. Bigin biedt alles wat je nodig hebt: meerdere pijplijnen, geïntegreerde telefonie, workflows, verschillende naadloze integraties en nog veel meer, om ervoor te zorgen dat je je klantrelaties met gemak beheert. Meer informatie over Bigin by Zoho CRM

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
De alles-in-één oplossing voor onroerend goed (alleen beschikbaar in het Frans). Meer informatie over Netty
De alles-in-één oplossing voor onroerend goed (alleen beschikbaar in het Frans). Netty ontwikkelt krachtige en complete software voor onroerendgoedtransacties. De software is geschikt voor zowel conventionele makelaars als voor onafhankelijke agentnetwerken en maakt het mogelijk om zeer snel operationeel en efficiënt te zijn. Meer informatie over Netty

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je team meegroeit. Bied medewerkers de mogelijkheid om snellere responstijden te bieden via chatberichten en gepersonaliseerde automatische antwoorden. Help hen relaties te onderhouden met herinneringen en niet-storende e-mails voor klanten. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Meer weten over Salesforce. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien. De oplossing vormt de ruggengraat voor je klantrelaties en biedt AI-gestuurde, gebruiksvriendelijke tools die iedereen kan gebruiken om succesvol te zijn. Mailchimp stelt je doelgroep centraal, zodat je marketingmails en geautomatiseerde berichten kunt verzenden, gerichte advertentiecampagnes kunt maken, bestemmingspagina's kunt bouwen, kaarten kunt verzenden, rapportage en analyse kunt vereenvoudigen en online kunt verkopen. Meer informatie over Mailchimp

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn.
Met name geschikt voor bedrijven van 10-1000 werknemers. Stap de 21ste eeuw binnen met de HubSpot CRM, een gebruiksvriendelijk CRM-systeem dat handmatige werkzaamheden elimineert en je verkoopteam daadwerkelijk helpt te verkopen. Het is gratis en je kunt het nu meteen al gebruiken. Met de HubSpot CRM kun je al je contacten in één gecentraliseerde, aanpasbare database bewaren. Bovendien wordt automatisch elke interactie geregistreerd en wordt het internet doorzocht, waarbij het systeem meer dan 13 miljoen bedrijven (en steeds meer) bijhoudt. Meer informatie over HubSpot CRM

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren vastgoed CRM-tool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden.
Het sluiten van deals voor een huis is nog nooit zo eenvoudig geweest dankzij de krachtige maar behendige CRM-software van Pipedrive. Houd iedereen in je team gefocust op de activiteiten die klanten ertoe brengen om te kopen of te huren, van vastgoedevaluaties en vertoningen tot communicatiestrategieën. Huisverkopers en makelaars houden van Pipedrive vanwege de veelzijdigheid, het intuïtieve ontwerp en de robuuste mobiele CRM die je op de hoogte houdt van deals en activiteiten terwijl je je tussen panden verplaatst. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager. Meer informatie over Nimble

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. Meer informatie over Intercom

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om 360 graden-zicht op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Copper is de gebruiksvriendelijke CRM die is ontworpen voor en aanbevolen door Google. Wil je beter georganiseerd en productiever zijn? Probeer het nu.
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers in onroerend goed. Copper CRM integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken. Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken. Meer informatie over Copper

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren.
MET NAME GESCHIKT VOOR VOOR ONAFHANKELIJKE VERTEGENWOORDIGERS EN BUREAUS - Less Annoying CRM is een eenvoudige CRM die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice. Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail. Meer informatie over Less Annoying CRM

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Wise Agent helpt REALTORS® efficiënter te worden, waardoor ze tijd kunnen besparen en meer geld kunnen verdienen met minder stress.
Wise Agent is een zeer krachtig alles-in-één CRM-platform voor makelaars dat contactbeheer, leadautomatisering, transactiebeheer en software voor vastgoedmarketing combineert. Dit platform is geïntegreerd met andere toonaangevende bedrijven op het gebied van vastgoedtechnologie, waardoor vastgoedprofessionals de mogelijkheid hebben om hun hele bedrijf op één systeem te runnen. Het resultaat is dat Wise Agent REALTORS® helpt efficiënter te worden, waardoor ze tijd kunnen besparen en meer zaken kunnen doen. Meer informatie over Wise Agent

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
CRM-invoegtoepassing voor Outlook die helpt bij het beheren van contactpersonen, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Nu beschikbaar op iOS/Android.
CRM-invoegtoepassing voor Outlook, nu beschikbaar op iOS/Android. Het helpt bij het beheren van klanten, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Met eWay-CRM kun je je Outlook delen met je team, de communicatiegeschiedenis volgen, vervolgacties plannen, bedrijfsprocessen automatiseren - en daardoor je bedrijf efficiënt runnen. De software is ook zeer aanpasbaar: je kunt gebruikersvelden creëren, formulierindelingen ontwerpen, en workflows en gebruikersrechten aanpassen. Meer informatie over eWay-CRM

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanning, betalingsverwerking, sms- en e-mailcampagnes, het beheren van klantenlijsten, sociale media en meer. Meer informatie over Thryv

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn. Meer informatie over Really Simple Systems CRM

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Een van de eerste schaalbare, allesomvattende platforms voor de moderne makelaardij. kvCORE is ontworpen om je hele bedrijf te ondersteunen vanuit één platform.
kvCORE is een allesomvattend vastgoedplatform voor de moderne makelaardij. Het leadsysteem helpt je om leads van hoge kwaliteit te krijgen en de slimme CRM ontwikkelt die leads totdat ze klaar zijn om te kopen. De bedrijfsanalyses laten je weten welke inspanningen je de beste resultaten opleveren. Rapporten geven inzicht in verkeer, marketing, het genereren van leads, gedrag, verantwoordelijkheid van medewerkers, winstgevendheid en meer. kvCORE is ontworpen om je hele bedrijf te ondersteunen vanuit één platform. Meer informatie over kvCORE

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Meer informatie over Five9

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Het platform van ResMan is ontwikkeld om meergezinswoningen naadloos te beheren, voor efficiënte workflows en gratis live-chatondersteuning.
Bezit, beheer of investeer je in appartementencomplexen met meer dan 100 wooneenheden? Dan is het tijd om ResMan te ontdekken. Het vastgoedbeheerplatform van ResMan biedt naadloos beheer van alle zaken, van boekhouding tot screening tot betaalbare compliance. Zo krijgen eigenaren en exploitanten een end-to-end oplossing die consistente NOI-groei en een adembenemende ervaring biedt voor bewoners. || Gratis live-chatondersteuning || Eenvoudige implementatie || Toegewijd klantenserviceteam || Bezoek de website van ResMan voor een gratis demo. Meer informatie over ResMan

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
CRM voor Mac en iOS. Hou de communicatie op één plek bij en sluit meer deals. Laat je vastgoedbedrijf groeien met Daylite.
CRM voor Mac en iOS. Daylite helpt jou en je team om meer deals te sluiten. Hou moeiteloos bij met wie het tijd is om contact te maken, zodat je altijd op de hoogte blijft. Hou elk telefoongesprek, elke e-mail en vergadernotitie op één plek bij. Segmenteer je contacten voor e-mailcampagnes en druk mailers af. Daylite werkt met Apple Mail, Apple Contacts, iCal, Reminders en Siri. Bovendien is het flexibel en eenvoudig aan te passen. Laat je vastgoedbedrijf groeien met Daylite. Meer informatie over Daylite for Mac

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Krachtige software voor vastgoedbeheer die in één geïntegreerde oplossing alle functies combineert die jij nodig hebt om je bedrijf te runnen.
Rent Manager is geavanceerde software voor vastgoedbeheer en is ontworpen om elk facet van je unieke bedrijfsactiviteiten te beheren. Van leasing tot boekhouding, onderhoud tot marketing, je gehele portefeuille wordt ondersteund door de in drie decennia bewezen technologie van Rent Manager. Biedt een krachtige database voor vastgoedbeheer; volledig geïntegreerd boekhoudsysteem; intuïtieve oplossingen voor contactbeheer, onderhoud, werkorders en marketing; een open API-portaal voor unieke aanpassingen en nog veel meer. Meer informatie over Rent Manager

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
vcita maakt het runnen van je makelaarskantoor een fluitje van een cent. Maak boekingen, ontvang betalingen en onderhoud contacten net zoals de grote jongens.
Breid je klantrelaties uit met een krachtige CRM-app van vcita: >> Bewaar, beheer en label je leads, contacten en klanten in één centrale online hub. >> Krijg een algemeen beeld van de afspraken, betalingen, facturen, documenten en gesprekken van je klanten. >> Hou alle informatie bij de hand, waar je ook bent en wanneer je het nodig hebt, met een vriendelijke mobiele app. >> Werk moeiteloos samen met je team en wijs klanten, afspraken en inkomende verzoeken toe aan personeelsleden. Meer informatie over vcita

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Krachtige technologie die is ontworpen om je te helpen leads te genereren, je vastgoedbedrijf te runnen en kansen om te zetten in gesloten deals.
Een beter rendement is niet alleen een doel, maar ook werkelijkheid met BoomTown. Genereer nieuwe prospects, beheer een groeiende database en verhoog de productiviteit van medewerkers. Dit alles vanaf één centrale locatie. BoomTown levert betere resultaten voor vastgoedteams dan andere aanbieders. Na BoomTown een volledig jaar vergeleken te hebben met een ander CRM-systeem, bleek dat The Smiths Team 2x meer leads en 33% meer commissie-inkomsten had gerealiseerd. Meer weten over het verschil met BoomTown. Meer informatie over BoomTown

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van CRM-toepassingen voor de onroerend-goedsector, zonder te hoeven programmeren.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van CRM-toepassingen voor de onroerend-goedsector, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
SalesLoft is het meest populaire platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten.
SalesLoft is het toonaangevende platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten. Meer dan 2000 klanten, waaronder Square, MuleSoft, Alteryx en Dell, gebruiken dit toonaangevende verkoopbetrokkenheidsplatform om op een meer relevante, authentieke en oprechte manier contact te leggen. Meer informatie over SalesLoft

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor vastgoed, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onderhouden. Dankzij Essentials ben je minder tijd kwijt aan spreadsheets en kun je meer tijd besteden aan je verkoop doordat je e-mails, oproepen en vergaderingen worden bijgehouden om klantenrecords automatisch up-to-date te houden, zonder saaie gegevensinvoer. Essentials bevat ook tal van productiviteitstools voor klantenservice om te zorgen dat elke nieuwe klant een loyale klant wordt. Meer informatie over Salesforce Essentials

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Clientbeheersysteem, toegankelijk vanaf elk apparaat en voorzien van leadbeheer, follow-ups, boeiende inhoud en lijststroomschema
Top Producer geeft de agenten, teams en makelaars van vandaag de robuuste tools voor klantbeheer die ze nodig hebben om relaties te onderhouden in elke fase van de levenscyclus van de klant. Met bewezen tools zoals IDX-websites, op maat gemaakte MLS-rapporten en geoptimaliseerde mobiele technologie kunnen agenten eenvoudige follow-uptools gebruiken om levenslange relaties op te bouwen met nieuwe prospects, voormalige klanten en belangrijke verwijzingspartners. Sluit je aan bij tienduizenden agenten die sinds 1982 samenwerken met het bewezen onroerend goed CRM. Meer informatie over TOP PRODUCER

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
De enige keuze voor uitgebreide verkoopbevordering.
De baanbrekende methodiek van SalesRabbit is gebaseerd op onderzoek dat ze hebben uitgevoerd met verkoopprofessionals en de topteams in de sector. Het richt zich op de belangrijkste tractiepunten van elke succesvolle organisatie: motivatie van medewerkers, teamefficiëntie en meesterschap in de verkoop. De app is ontworpen om je bedrijf te helpen wijzigingen aan te brengen die voor elk aspect topprestaties mogelijk maken. De toegewijde CSM's en ondersteunend personeel van dit platform werken met je samen om deze strategieën te implementeren, zodat je de resultaten krijgt waar elk huis-aan-huisbedrijf op hoopt. Meer informatie over SalesRabbit

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Ontdek waarom duizenden marketeers afstappen van typische ESP's en meer verkopen met Drip.
Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Duizenden marketeers leren hun klanten beter kennen met behulp van deze functies. Ze stappen af van standaard e-mailplatforms of overhypte marketing automation tools en verkopen meer met Drip. Baanbrekende functies zijn onder andere e-mailpersonalisering, scores van aankoopintentie, geautomatiseerde werkstromen, sociale advertenties met Drips geïntegreerde aangepaste Facebook-doelgroepen, en nog veel meer. Probeer het 14 dagen gratis. Meer informatie over Drip

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en, en e-mail in één platform, kan Close je helpen meer deals te sluiten. Probeer het gratis uit via de website.
Close is een platform voor verkoopproductiviteit dat is ontworpen om jou te helpen meer deals te sluiten. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en en e-mailen kan je team op één plek met prospects en klanten communiceren. Het is een alles-in-één platform dat je zelfstandig kunt gebruiken, zonder andere e-mailtools voor de verkoop of belproducten nodig te hebben. Close is cloudgebaseerd, betaalbaar, gemakkelijk te leren en wordt geleverd met duidelijke tariefmodellen, waardoor het ideaal is voor kleine en middelgrote bedrijven. Tariefplannen beginnen vanaf $ 65 per gebruiker per maand. Meer informatie over Close

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Capsule is een eenvoudig te gebruiken CRM die bedrijven helpt georganiseerd te blijven, meer te weten te komen over hun klanten en betere relaties op te bouwen.
De ideale CRM-tool voor bedrijven met 10 tot 1000 werknemers. Meer dan 15.000 klanten over de hele wereld gebruiken Capsule om hun klantgerichte werkzaamheden en verkoopactiviteiten beter te organiseren. Capsule is eenvoudig in gebruik maar toch krachtig en aanpasbaar, zodat je het kunt afstemmen op jouw bedrijf. Het kan worden geïntegreerd met andere populaire apps zoals Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp en Zapier voor geavanceerde verkoopautomatisering. Vanaf slechts $ 18 per gebruiker kun je binnen enkele minuten aan de slag met de gratis proefversie. Meer informatie over Capsule

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
LeadSquared is een platform voor marketing automation en de uitvoering van de verkoop dat bedrijven helpt meer deals te sluiten en hun pijplijnen moeiteloos te beheren. Hier volgen slechts enkele van de voordelen die LeadSquared gebruikers hebben bereikt: minder verlies van leads; intelligente prioritering van leads; geautomatiseerde verkoop- en marketingprocessen; gedetailleerde verkoop- en marketinganalyse. Het kan ook worden geïntegreerd met verschillende zakelijke tools en heeft een eigen ontwikkelaarsplatform, waar gebruikers aangepaste bedrijfslogica kunnen creëren. Meer informatie over LeadSquared

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
GreenRope helpt je je vastgoedbedrijf te beheren met geïntegreerde tools voor e-mailmarketing, bestemmingspagina's en webformulieren.
GreenRope is een platform waarmee je je vastgoedbedrijf kunt beheren met geïntegreerde tools voor e-mailmarketing, bestemmingspagina's en webformulieren. Je kunt automatisering gebruiken om gepersonaliseerde berichten en herinneringen te verzenden op basis van criteria en triggers, en je campagnes bewaken en optimaliseren met realtime analyse en rapportage. GreenRope biedt tools voor verkoopbeheer, klantenservice en bedrijfsvoering. Het platform is een complete CRM waarmee je je vastgoedbedrijf kunt beheren en je omzet kunt verhogen. Meer informatie over GreenRope

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Beheer je huurwoningen vanaf elke locatie
Betaalbaar vastgoedbeheer voor langetermijnverhuur: Hemlane is de slimste en nieuwste technologie die beheer uitvoert via intelligente software en toegang tot on-ground agents. Het is ontworpen en ideaal voor eigenaren met 1 tot 100 huurwoningen. Meer informatie over Hemlane

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
Bij het omgaan met grote hoeveelheden leads, is het gemakkelijk om overweldigd te raken. amoCRM behoudt altijd de persoonlijke touch, ongeacht hoeveel potentiële klanten je hebt. Deze unieke digitale pijplijn automatiseert routinetaken door middel van gepersonaliseerde e-mailsjablonen, chatbots, automatisch verkeer door de verkooppijplijn, taakherinneringen en nog veel meer. Bovendien is amoCRM cloudgebaseerd en mobiel, waardoor makelaars in onroerend goed altijd toegang hebben tot cruciale gegevens, waar je ook bent. Sluit deals moeiteloos en slim met amoCRM! Meer informatie over Kommo

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Een ideale oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail. Vertrouwd door meer dan 40.000 verkopers van toonaangevende bedrijven zoals Google en Prezi.
Een ideale oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail. Deze oplossing stelt de gehele verkooporganisatie in staat om gepersonaliseerde outreach op schaal te plannen en uit te voeren met gerichte campagnes, om topaccounts aan te trekken met slimme accountgebaseerde verkoopfunctionaliteiten en om de productiviteit te verhogen met behulp van bruikbare analyses. Dit platform ondersteunt toonaangevende verkoopteams over de hele wereld, waaronder Google, Prezi, GoodData, HotSchedules en nog veel meer. Meer informatie over Groove

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
IXACT Contact is eenvoudig te leren en te gebruiken, wordt geleverd met een professioneel ontworpen en geschreven nieuwsbrief voor onroerend goed en eersteklas ondersteuning.
IXACT Contact is een gebruiksvriendelijke webgebaseerde CRM voor onroerend goed die makelaars helpt georganiseerd te blijven en duurzame relaties op te bouwen met eerdere klanten, hot prospects en belangrijke verwijzingsbronnen. IXACT Contact maakt het gemakkelijk om in contact te blijven met klanten op een manier die gepersonaliseerd, relevant en tijdig is. Met IXACT Contact kunnen makelaars meer leads omzetten in vermeldingen en meer verwijzingen en terugkerende klanten aantrekken. Meer informatie over IXACT Contact

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Teamgate vertegenwoordigt het eenvoudigste, slimste en krachtigste CRM-systeem voor het volledige verkoopproces. Gebruiksvriendelijk, eenvoudig voor het beheer van je bedrijfsgroei.
Teamgate is een eenvoudig en transparant webgebaseerd CRM-systeem voor het volledige verkoopproces en biedt functionaliteit die jou van begin tot eind door het volledige verkoopproces kan begeleiden. Je kunt je leads koppelen, organiseren, onderzoeken en analyseren vanuit een superslim, volledig geïntegreerd systeem; hierdoor worden je deals sneller en op een meer geavanceerde en gebruikersvriendelijke manier gesloten. De geïntegreerde verkoopstack van de Teamgate-software omvat toegang tot Zendesk, Mailchimp, Zapier en andere krachtige functies waarmee je je verkoopdoelen elke dag kunt overtreffen! Meer informatie over Teamgate

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
België Lokaal product
Salesflare is een intelligente CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven en startups die meer willen verkopen met minder werk.
Salesflare is een intelligente CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven en startups die meer willen verkopen met minder werk. Salesflare vult automatisch je adresboek in en houdt alle interacties bij met de mensen met wie je contact hebt. Het verzamelt gegevens uit e-mail, sociale media, bedrijfsdatabases, je telefoon en je agenda en verstrekt het aan jou in geautomatiseerde klanttijdlijnen die je alles vertellen wat je moet weten. Jij hoeft alleen nog maar de e-mails te schrijven, de telefoontjes te plegen en koffie te drinken. Meer informatie over Salesflare

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Technische vastgoedoplossing die eliteteams ondersteunt. CRM, mobiele apps, bestemmingspagina's, plannen en andere tools om je bedrijf te laten groeien.
Technische vastgoedoplossing die eliteteams ondersteunt. CRM, mobiele apps, bestemmingspagina's, plannen en andere tools om je bedrijf te laten groeien. Meer informatie over CINC

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
De enige complete softwareoplossing voor vastgoedmakelaars, van het eerste contact tot en met het afsluiten.
De enige complete softwareoplossing voor vastgoedmakelaars, van het eerste contact tot en met het afsluiten. Het platform combineert een CRM, leadbeheer, marketing, transactieworkflow, e-handtekeningen, rapportage, auditing, formulierenbibliotheek en sms-berichten, allemaal in één gebruiksvriendelijke oplossing. Meer informatie over TotalBrokerage

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Gratis CRM-software voor onroerend goed. Eenvoudig te gebruiken CRM, speciaal ontworpen voor nieuwe en ervaren makelaars.
RealOffice360 is een GRATIS en ongelooflijk eenvoudige CRM, zakelijk volgsysteem en dagelijkse planner voor makelaars. RealOffice360 is niet slechts een gegevensverzameling voor klanteninformatie, maar helpt je bij het visueel creëren van je bedrijfsplan, het cultiveren van je database naar je doelen, en het houdt je uiteindelijk gericht op wat er het belangrijkste is: je deals en je klanten. RealOffice360 is ontworpen voor makelaars die op zoek zijn naar een uitgebreide maar toch eenvoudige tool om hun leven gemakkelijker te maken. Meer informatie over RealOffice360

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Contactually helpt je professionele relaties te onderhouden en te versterken.
Relaties zijn je belangrijkste troef. Het belangrijkste kenmerk van Contactually is dus het centraliseren van je contacten, zodat je de meeste waarde uit die relaties kunt halen. Besteed slechts enkele minuten per dag om degenen te bereiken die de meeste aandacht nodig hebben met tijdige, gerichte berichten, en werk slim door waar nodig te automatiseren, maar altijd met jouw persoonlijke communicatiestijl. Deze acties laten agenten vrij om te doen wat ze het beste doen – het soort persoonlijke relaties opbouwen die het bedrijf laten groeien. Meer informatie over Contactually

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer
Lime CRM is aangepast aan de vastgoedsector en helpt huurders, huurobjecten, panden, casussen en nog veel meer te beheren vanaf één plek.
Lime CRM wil bedrijven helpen in het managen van klantrelaties, zodat zij klantgericht kunnen werken en zo een magneet worden voor hun klanten. Dit doen we door Lime CRM precies aan te passen naar de wens van de klant, zowel in gebruiksgemak als functionaliteit. Lime CRM bewaart klanten, contacten, deals & campagnes op een centrale plek en kan verbinding maken met andere zakelijke toepassingen om dubbel werk te voorkomen. Lime CRM is naast laptop ook op tablet en telefoon beschikbaar, zowel in de cloud als op een eigen server. Meer informatie over Lime CRM

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Segmentering
  • Referenties bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Provisiebeheer
  • Workflowbeheer
  • Contactendatabase
  • Klantenbeheer
  • Documentbeheer

Kopersgids voor CRM-software voor makelaars

Wat is CRM-software voor makelaars?

Klantenrelatiebeheer (CRM)-software voor makelaars biedt gespecialiseerde klantenrelatie-instrumenten aan makelaars van elke omvang. Vertegenwoordigers en makelaarsmanagers kunnen leads en contacten beheren in alle fasen van de verkoopcyclus. Vertegenwoordigers en vastgoedbeheerders hebben via mobiele apparaten toegang tot de toepassingstools. Verkoopteams kunnen de distributie van marketingmateriaal en verkoopprognoses automatiseren.

De voordelen van CRM-software voor makelaars

  • Contact- en leadmanagement: naast de standaard contactvelden die in de meeste CRM-apps gebruikelijk zijn, slaat CRM-software voor makelaars ook informatie op die specifiek is voor de vastgoedmarkt, zoals klantbudgetten en voorkeursdoelwijken, en vergelijkt deze met elkaar. Dashboard en agendafuncties herinneren medewerkers eraan wanneer ze weer contact moeten leggen met leads en klanten, zodat waardevolle kansen nooit verloren gaan.
  • Gerichte opsommingen: door het bijhouden van actuele informatie over potentiële klanten, kunnen medewerkers automatisch nieuwe aanbiedingen matchen met de voorkeuren van de klant. Hierdoor zal de informatie die je aan klanten verstrekt beter aansluiten bij hun behoeften. Realtime listings en marketingmateriaal kunnen automatisch worden gedistribueerd naar potentiële klanten via e-mail en andere berichtenplatforms.
  • Pijplijnbeheer voor makelaars: naast het beheer van de contactgegevens voor nieuwe verkoopkansen, stelt het vastgoed CRM-systeem makelaarsmanagers in staat om het succespercentage van de afsluiting en de tijdlijnen voor vroegere noteringen te berekenen. Dit biedt op zijn beurt een accuraat instrument voor bureaus om de verwachte omzet te voorspellen op basis van deals die op dit moment in de pijplijn zitten.

Algemene functies van CRM-software voor makelaars

  • Contactbeheer: het mogelijk maken voor gebruikers om contactgegevens op te slaan en te zoeken op basis van velden zoals naam, adres en telefoonnummer. De software slaat ook marktinformatie op voor contactpersonen, zoals het woningbouwbudget en actuele hypotheekinformatie.
  • Leadbeheer: het traceren en beheren van verkoopleads gedurende het gehele verkoopproces. Hiermee kun je herinneringen aanmaken voor wanneer je op een later tijdstip contact moet opnemen met potentiële klanten.
  • Dashboard: het bieden van een "in één oogopslag" interface voor het monitoren van de status van gevolgde verkoopkansen. Het geeft salesmanagers een instrument om de activiteit van de verkoopmedewerkers te controleren.
  • E-mailmarketing: het gebruiken van de contactendatabank om commerciële berichten te genereren naar specifieke doelmarkten met behulp van e-mail of andere berichtenplatforms.
  • Klantsegmentatie: het gebruikmaken van contactinformatie in de gehele database om marktsegmenten te identificeren op basis van criteria zoals inkomen en locatie.

Met de CRM-software voor makelaars kun je op functie(s) filteren om alleen opties te bekijken die voldoen aan je zakelijke behoeften, wat kan helpen je software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van CRM-software voor makelaars

  • Marktspecifieke versus algemene CRM: veel CRM-aanbiedingen zijn niet ontworpen voor een specifieke verticale markt. Hoewel ze maatwerk leveren via krachtige configuratietools, hebben kleinere bureaus mogelijk niet de IT-medewerkers of ondersteuning om van deze breedte van functies te profiteren. Aan de andere kant zijn CRM-systeempakketten voor makelaars specifiek ontworpen voor bureaus van elk formaat, maar missen ze mogelijk de aanpassingsmogelijkheden van grootschaliger CRM- of projectsamenwerkingsproducten.
  • CRM versus ERP: veel ERP-pakketten (Enterprise Resource Planning) bieden CRM aan als onderdeel van een uitgebreidere bedrijfsoplossing. Als je zoekt naar een oplossing die integreert met andere bedrijfsfuncties - bijvoorbeeld boekhouding, human resources en vermogensbeheer - dan kan een bredere ERP-oplossing een overweging zijn.
  • Platformafhankelijkheid: gezien het feit dat veel onroerend-goedverkopen worden uitgevoerd in het veld, is het belangrijk om de kenmerken en beperkingen van de mobiele component van een onroerend-goed-CRM te begrijpen. Hoewel de meeste producten die vandaag de dag op de markt beschikbaar zijn apps bieden die werken op alle belangrijke mobiele platforms (iOS, Android en mobiele webbrowsers), kunnen er beperkingen zijn op de functionaliteit van de mobiele versies.
  • CRM-software voor makelaars zal in toenemende mate afhankelijk zijn van kunstmatige intelligentie (AI) en machine learning om trends in de vastgoedmarkten te voorspellen: je hoeft geen onroerend goed te bezitten om je bewust te zijn van (en beïnvloed te worden door) het cyclische karakter van de vastgoedmarkten. De mogelijkheid om de timing van deze cycli te voorspellen, kan het verschil maken voor investeerders. Veel van de huidige vastgoed CRM-systemen gebruiken de gegevens van de verkoopcyclus om de verwachte inkomsten van een bureau te voorspellen. Gezien het feit dat 68% van de kleine bedrijven in de komende jaren in enig opzicht AI zal aannemen, is het waarschijnlijk dat er vastgoed CRM-programma's zijn die de voorspellingen op intelligente wijze aanvullen met realtime marktgegevens.
  • Het gebruik van virtual reality (VR) in onroerend goed zal de rol van de makelaar veranderen: verwacht wordt dat het gebruik van VR tot 2025 een extra 2,6 miljard dollar aan inkomsten zal opleveren voor de vastgoedmarkt. Op dit moment tonen veel onroerend-goedwebsites alleen een lijst met foto's en informatie wanneer de potentiële klant contactinformatie verstrekt. Deze gegevens worden vervolgens opgeslagen in een vastgoed CRM-systeem en de lead wordt doorgegeven aan een medewerker om een voorstelling te plannen. Maar omdat het tonen van de resultaten steeds meer via VR zal verlopen, zal het verzamelen van contactgegevens in een vastgoed CRM nog crucialer worden voor het traceren van potentiële klanten.