Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Dierenoppas software

Dierenoppas software helpt dierenoppasbedrijven om online boekingen te accepteren en klantfacturering te coördineren met de verwerking van betalingen. GPS-tracking helpt bedrijven om bij te houden wanneer hun personeel bij klanten heeft ingecheckt, en klantnotities helpen zorgverleners om een gedetailleerd verslag te geven van al hun afspraken. Softwarekopers die op zoek zijn naar dierenoppas software zijn wellicht ook geïnteresseerd in software voor dierenartsen en kennel software.

14 resultaten

Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
De missie van Marketing 360 is om het MKB het beste marketingplatform ter wereld te bieden door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform. Meer informatie over Marketing 360

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenportal
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
Cloudgebaseerde software voor huisdierenoppas diw wordt vertrouwd door meer dan 2000 zeer succesvolle dierenverzorgingsbedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
Time To Pet is moderne software voor huisdierenoppassers en wordt vertrouwd door meer dan 2000 van de meest succesvolle bedrijven voor dierenverzorging en duizenden van hun huisdieroppassers en hondenuitlaters. Naast de basisfunctionaliteiten zoals het klantenportaal, geïntegreerde planning en facturering, online betalingen en meer bevat Time To Pet ook geavanceerde functionaliteiten zoals speciale mobiele toepassingen voor zowel je klanten als je team, GPS-tracking, sms-berichten en integratie met Quickbooks. Meld je vandaag aan voor een gratis proefversie! Meer informatie over Time To Pet

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenportal
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
MoeGo is niet alleen software voor huisdierenverzorging, het is jouw persoonlijke softwareleverancier voor je bedrijf.
MoeGo is een cloudgebaseerde softwareleverancier voor trimmers, deze software is beschikbaar op alle belangrijke computerplatforms (IOS, Android, desktop-app). Deze software weet dat je tijdens je werk altijd aan het multitasken bent. Met MoeGo zul je ervaren hoe gemakkelijk het is om je gewoon te richten op je verzorgingswerk, terwijl MoeGo jouw bedrijfsactiviteiten stroomlijnt. En dankzij deze software kun je altijd een uitstekende klantenservice bieden. Het onderscheid tussen verschillende spelers zit niet zozeer in de softwarefuncties, maar vooral in de softwarediensten. Meer informatie over MoeGo

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenportal
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
Dit platform produceert planningen voor meer dan 4000 huisdieren per maand en het vriendelijke team staat voor je klaar met een toonaangevende klantenservice.
Pet Sitter Plus is vertrouwd en geliefd bij dierenoppasbedrijven over de hele wereld en produceert de planning voor meer dan 4500 huisdierenoppassers per maand. Dit vriendelijke team staat voor je klaar met een gratis toonaangevende klantenservice. Pet Sitter Plus zit vol met handige functionaliteiten zoals modern ontwerp, krachtige GPS-rapportage, urenregistratie, 100% aanpassing van klant- en huisdiergegevens, planning, facturering, verwerking van creditcard-/ACH-betalingen, bulk-e-mail, personeelsmodule en een uitgebreid klantenportaal. Meer informatie over Pet Sitter Plus

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenportal
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
Toonaangevend in beveiliging. Word lid en ontdek waarom zo veel dierenverzorgers Pawfinity aanbevelen. Gratis proefversie met installatie en ondersteuning.
Maak kennis met Pawfinity V3.8.1 uit maart 2018, nu met een zeer hoge algemene beveiligingsbeoordeling in de sector. Pawfinity is exclusief ontworpen voor dierenverzorgers, kennels en dagopvang voor huisdieren om de efficiëntie te verbeteren en de algehele klantervaring te verbeteren. Klanten besparen elke week een aantal uren met deze revolutionaire cloudgebaseerde dienst. Gratis proefversie van 30 dagen, met installatie en ondersteuning. Ontdek waarom meer dierenverzorgers Pawfinity aanbevelen dan veel andere beschikbare huisdierspecifieke diensten. Meer informatie over Pawfinity

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenportal
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
Alles-in-één software voor het beheer van dierenpensions, opvang, verzorgings-, trainings- en retailbedrijven.
De meest gebruiksvriendelijke en aanpasbare oplossing om je huisdierenbedrijf te stroomlijnen. Beheer je dierenpension, opvang, verzorgings-, trainings- of retailbedrijf gemakkelijk en flexibel online. ProPet biedt een klantenportal, online boekingen, planning, beveiligde gegevensopslag, online betalingen, CRM, vaccinatiemanager, berichten en meer. ProPet kan worden geïntegreerd met QuickBooks Online, MailChimp, Stripe, Payfirma en Twilio voor sms-berichten. Meer informatie over ProPet

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenportal
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
Ervaar de nieuwe norm in software voor huisdierenoppassers. Gps-kaarten, geautomatiseerde facturering, aangepaste branding en moderne mobiele apps. Probeer dit product gratis uit.
Scout is de nieuwe norm in software voor huisdierenoppassers. Deze gemakkelijk aan te leren moderne app-ervaring is de favoriet van hondenuitlaters en -oppassers over de hele wereld. Scout heeft de eenvoud die je klanten nodig hebben en de robuuste functies die je team verdient. Herhalende afspraken, gps-tracking, geautomatiseerde facturering, en de beste aangepaste brandingopties in de sector voor huisdierenoppas. Ontdek waarom zo veel dierenoppassers voor Scout kiezen. Meld je vandaag nog aan voor een gratis proefversie - geen creditcard vereist. Meer informatie over Scout

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenportal
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
Alles wat je nodig hebt om je bedrijf overal te runnen met je mobiele apparaat.
Hub verbindt, motiveert en verbetert de productiviteit van je teams. Je hoeft niet meer honderden e-mails en sms-berichten te sturen of telefoontjes te plegen. Gebruik ingebouwde sjablonen om het juiste bericht naar de betrokken teamleden te sturen. Volg de reacties, verminder follow-ups en krijg meer sneller gedaan. Verhoog de leesbaarheid door berichten naar de juiste teamleden te sturen met behulp van aangepaste tags. Alle communicatie gebeurt binnen het domein van je bedrijf zonder zakelijke en persoonlijke berichten te vermengen. Begin effectief te communiceren met Meer informatie over DoTimely

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenportal
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
Een mobielvriendelijke, cloudgebaseerde softwareoplossing voor kennelbeheer en online reserveringen en boekingen. Bespaar meer dan 10 uur per week
Beheer vanaf elke gewenste locatie je boekingen voor honden- en kattenpensions, dagopvang, verzorging en huisoppas. Laat je klanten online boeken en verkort drastisch de tijd die is vereist is om je kennel te runnen. Je kunt het systeem instellen om automatisch e-mails en sms-berichten voor boekingsbevestigingen en afsprakenherinneringen te verzenden. Nooit meer zullen je klanten of jij een afspraak missen of vergeten. Deze kennelsoftware waarschuwt je automatisch voor huisdieren die ontbrekende of verouderde vaccinaties hebben. Meer informatie over Kennel Booker

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenportal
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
Alles-in-één platform ontworpen voor de servicesector. Van marketing en verkoop tot beheer en gemak.
Online boekingssysteem voor de servicesector. Functies omvatten boekingsformulieren, een beheerdersdashboard, dienstverlenersdashboard, slimme planning, klantendashboard, verwijzingen, couponbeheer, thema's, beoordelingssysteem, systeemlogboeken, mobiele apps en nog veel meer. Meer informatie over BookingKoala

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenportal
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
Easy Busy Pets is een online oplossing voor dierenoppasbedrijven. Ga aan de slag met de bouwer voor huisdierwebsites en gratis ondersteuning.
Easy Busy Pets is een cloudgebaseerde alles-in-één software die speciaal is ontworpen voor professionals in de dierenverzorging. Het dient als een websitebouwer en afsprakenplanner, terwijl het ook functionaliteiten biedt die de automatisering van reputatie, facturen, compliance en teambeheer mogelijk maken. Volledig aanpasbaar en ideaal voor elk bedrijf in de dierenverzorgingssector, van oppassers tot trimmers. 50% korting op je eerste maand, plan nu een gesprek via de website. Meer informatie over Easy Busy Pets

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenportal
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
Gratis personal trainer software. Ontworpen voor fitness-, gezondheids- en wellnessprofessionals. Planning, betalingen, berichtenuitwisseling in één app.
Een geïntegreerde en mobiele oplossing voor fitness- en gezondheidsprofessionals. PocketSuite biedt bedrijfseigenaren één tool om arrangementen te verkopen, lessen online in te plannen, ontheffingen voor e-handtekeningen te verzenden, creditcardbetalingen te innen en meer. Tegelijkertijd biedt het je klanten een ongelooflijk handige klantervaring via sms. Meer informatie over PocketSuite

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenportal
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
Plan afspraken, incasseer betalingen, beheer moeiteloos je klanten en voer de end-to-end klantervaring voor je bedrijf uit.
Met het platform kunnen huisdierenprofessionals logge, onsamenhangende en vervelende systemen consolideren op één eenvoudige plaats. Eenvoudige planning die jouw realtime beschikbaarheid toont, eenvoudige formulieren om informatie te verzamelen, facturen en betalingen, dit alles gekoppeld door automatiseringen. Maak binnen enkele seconden facturen, terugkerende abonnementen en pakketten en word elke keer op tijd betaald. De tools van wereldklasse zijn ontworpen voor beide zijden van de relatie, met een chatportal voor klanten dat alles voor je klanten centraliseert. Meer informatie over Practice

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenportal
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
Software voor het boeken en beheren van dierenopvang. Perfect voor hondenpensions, huisdierenoppassers, hondenuitlaters, verzorgers en trainers.
Software voor het boeken en beheren van dierenopvang. Efficiënt voor hondenuitlaters, huisdierenoppassers en trainers. Al je bedrijfsactiviteiten op één plek. Gegevens van klanten en huisdieren, facturering, betalingen, boekingsagenda. Afsprakenplanning, uploaden van belangrijke documenten. Pagina voor het aanvragen van afspraken. Financiële rapporten. Het systeem met aantrekkelijke functies biedt je de mogelijkheid om je klanten en hun huisdieren bij te houden. Het is eenvoudig te gebruiken, wijzigingen aan te brengen en aan te passen aan je bedrijf. Meer informatie over Doxford

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenportal
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Klantendatabase
  • Kalenderbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen