Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

MSP-software

MSP software helpt beheerde serviceproviders met netwerkscannen op afstand, systeemanalyse en ticketbeheer over verschillende clients. Bespaar tijd met één gecentraliseerd dashboard voor kritische systeemmonitoring. MSP software kan je bedrijf ook helpen bij het factureren van klanten. Managed serviceproviders zijn mogelijk ook geïnteresseerd in IT-beheersoftware, IT-service software en ITSM software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie MSP-software met de meeste reviews van onze gebruikers

84 resultaten

ConnectWise RMM is een nieuwe oplossing die is gebouwd op het ConnectWise-platform en die out-of-the-box automatisering combineert met robuuste automatisering. Meer informatie over ConnectWise RMM
ConnectWise RMM is een nieuwe oplossing voor bewaking en beheer op afstand die vanaf de grond is opgebouwd om de manier te vernieuwen waarop MSP's hun RMM-oplossing gebruiken, ermee omgaan en beheren. ConnectWise RMM is gebouwd op het oneindig schaalbare ConnectWise-platform dat het beste van twee werelden combineert: out-of-the-box automatisering in combinatie met de robuuste automatisering die nodig is om aangepaste diensten aan je klanten te leveren. Meer informatie over ConnectWise RMM

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
NinjaOne is een eenvoudige alles-in-één-oplossing voor beheer en monitoring op afstand die MSP's graag gebruiken. Meer informatie over NinjaOne
NinjaRMM (van NinjaOne) is een zeer gebruiksvriendelijke RMM. Het is gebouwd op een moderne cloudtechnologie-stack waardoor je problemen van je klanten onmiddellijk kunt oplossen via een responsieve en intuïtieve gebruikersinterface. Profiteer van een krachtig pakket aan alles-in-één-functies om netwerkapparaten te beheren, waaronder Windows- en Mac-eindpunten, patching uit te voeren, op afstand toegang te krijgen, antivirusscans te implementeren en uit te voeren, scripts te automatiseren op alle apparaten, websiteprestaties te controleren en meer. Geen contracten, geen verborgen kosten en een Amerikaans ondersteuningsteam. Meer informatie over NinjaOne

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Atera is het ultieme alles-in-één MSP-platform voor MSP's. Onbeperkt aantal apparaten, vaste kosten. Eenvoudiger kan het niet. Probeer het vandaag nog gratis! Meer informatie over Atera
Atera is het ultieme alles-in-één MSP-platform. Deze geïntegreerde oplossing biedt alles wat je nodig hebt op één plek: volledige bewaking en beheer op afstand, PSA, toegang op afstand, patchbeheer, facturering, rapporten en nog veel meer. Dankzij het disruptieve tariefmodel van Atera kunnen leveranciers van beheerde IT-diensten hun bedrijf zonder extra kosten laten groeien. Alle abonnementen omvatten een onbeperkt aantal apparaten, je betaalt alleen per technicus. Begin vandaag nog met je proefperiode van 30 dagen. XXX Meer informatie over Atera

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Automate is het enige RMM-platform in de branche dat is ontwikkeld door een MSP voor MSP's om de levering van IT-diensten te automatiseren en de omzetgroei te stimuleren. Meer informatie over ConnectWise Automate
ConnectWise Automate (voorheen LabTech), is een toonaangevende wereldwijde leverancier van bewaking en beheer op afstand (RMM) en automatiseringssoftware voor hedendaagse IT-serviceproviders. Of je nu een ervaren IT-managed services provider (MSP) of een eenmanszaak met uurtarief bent, met Automate kun je je operationele productiviteit en efficiëntie aanzienlijk verbeteren door gebruik te maken van de kracht van IT-automatisering. Volg vandaag nog je gratis rondleiding! Meer informatie over ConnectWise Automate

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
SolarWinds Backup biedt moderne, cloudgerichte back-up zonder de gebruikelijke kosten en complexiteit. Vereenvoudig, moderniseer, bezuinig. Meer informatie over Cove Data Protection
SolarWinds Backup biedt een cloudgerichte back-up-service die is ontworpen om gegevensbescherming te bieden voor fysieke en virtuele servers, werkstations, essentiële bedrijfsdocumenten en Office 365 Exchange-diensten, allemaal beheerd vanuit één enkel webgebaseerd dashboard. Back-up-opslag in een wereldwijde privécloud is inbegrepen en de TrueDelta-technologie is gecreëerd om gegevensoverdracht te optimaliseren voor snelle back-ups en snelle herstelbewerkingen. Meer informatie over Cove Data Protection

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Bedreigingsdetectie en respons ondersteund door een intern 24/7 SOC, geen jaarlijks contract vereist. Meer informatie over ConnectWise SIEM
ConnectWise SIEM (voorheen Perch) biedt bedreigingsdetectie en respons ondersteund door een intern SOC (Security Operations Center). Verdedig je tegen inbreuk op zakelijke e-mail, accountovernames en kijk verder dan je netwerkverkeer. Het team van bedreigingsanalisten doet al het vervelende werk voor je, waardoor de ruis wordt geëlimineerd en alleen geïdentificeerde en geverifieerde bedreigingen worden doorgestuurd om actie op te ondernemen. ConnectWise SIEM is gebouwd met meerdere gebruikers en helpt je klanten veilig te houden met uitstekende bedreigingsinformatie. Meer informatie over ConnectWise SIEM

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Het SolarWinds® N-central® platform voor bewaking en beheer op afstand is ontworpen om complexe IT-netwerken moeiteloos te beheren. Meer informatie over N-central
Het SolarWinds N-central platform voor bewaking en beheer op afstand is ontworpen om managed service providers te helpen moeiteloos om te gaan met complexe netwerken. N-central bevat uitgebreide automatisering, diepgaande configuratiemogelijkheden en beveiligingsfuncties zoals antivirus- en patchbeheer en geïntegreerde back-up. Het is ontworpen om MSP-bedrijven te helpen bij het efficiënt beheren van ingewikkelde netwerken vanaf één eenvoudig te gebruiken platform. Meer informatie over N-central

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Je klanten verplaatsen zich naar de cloud. Nu kun je hun systemen, apps, netwerken en meer beheren vanuit één venster. Meer informatie over JumpCloud Directory Platform
Met de clouddirectory van JumpCloud kunnen MSP's (Managed Service Providers), interne IT-afdelingen, VAR's/distributeurs en DevOps-teams veilig en eenvoudig overal toegang bieden tot elk IT-middel. Met JumpCloud beheer je identiteiten, toegang en apparaten centraal, ongeacht of je klanten op macOS-, Windows- of Linux-systemen werken. Bovendien visualiseer en beheer je je klanten vanuit één multi-tenant portal en hoef je dus niet meer in en uit te loggen bij verschillende software-instanties. Meer informatie over JumpCloud Directory Platform

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
HaloPSA combineert alles wat een Managed Service Provider nodig heeft op één centrale locatie. Meer informatie over HaloPSA
HaloPSA is een enkele, allesomvattende oplossing, ontworpen voor MSP's. HaloPSA geeft je de mogelijkheid om je uitgebreide service desk te beheren met krachtige, ITIL-afgestemde out-of-the-box functionaliteit. Met een geïntegreerd PSA (Professional Services Automation)-platform ervaar je functies zoals urenregistratie en facturering, geavanceerde rapportage, activabeheer, externe toegang, naadloze integraties, automatiseringstools en meer. Op jouw eisen afgestemd met een intuïtieve UI, om problemen met je klanten op te lossen via een onbegrensde PSA-oplossing. Meer informatie over HaloPSA

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
End-to-end geconsolideerde beveiliging die de noodzaak voor meerdere versnipperde oplossingen elimineert. Sneller jagen en reageren op bedreigingen. Meer informatie over Heimdal XDR
Heimdal XDR biedt end-to-end geconsolideerde beveiliging, waardoor er geen behoefte meer is aan meerdere versnipperde oplossingen. Het biedt beveiligingsteams 10 beveiligingstools die in één dashboard zijn geïntegreerd om te jagen en te reageren op bedreigingen. Het platform is uitgerust met een Actiecentrum dat efficiënte geautomatiseerde acties met één klik mogelijk maakt. Het resultaat is snellere en nauwkeurigere detectie en respons op bedreigingen, lagere kosten en een beter gebruik van je SecOps en IT-resources. Meer informatie over Heimdal XDR

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
De MSP-modus in Freshservice helpt je bij het bieden van verbeterde IT-ondersteuning voor meerdere klanten vanaf één platform. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Site24x7 is een gebruiksvriendelijke RMM-tool (Remote Monitoring and Management) voor MSP's om IT-resources van klanten te beheren vanaf één platform, altijd en overal. Meer informatie over Site24x7
Site24x7 biedt een uitgebreide oplossing voor bewaking en beheer op afstand van diverse klantomgevingen, waaronder eindpunten, websites, netwerken, servers, toepassingen en cloud. Maak aangepaste dashboards, NOC-weergaven (Network Operations Center) en bedrijfsweergaven waarin alle kritieke statistieken worden belicht. Met functies zoals whitelabeling, multi-tenancy, aanpasbare rollen en machtigingen, en gedetailleerde rapporten en service level agreements kun je met Site24x7 moeiteloos je klantaccounts beheren. Meer informatie over Site24x7

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
SolarWinds RMM® is een remote monitoring- en beheerplatform dat ontworpen is om het beheren, onderhouden en beschermen van IT-middelen eenvoudig te maken. Meer informatie over N-sight
Het remote monitoring- en beheerplatform van SolarWinds RMM is ontworpen om het beheren, onderhouden en beschermen van IT-middelen eenvoudig te maken voor IT-serviceproviders en interne IT-professionals. Via een webgebaseerd dashboard krijg je toegang tot beveiligingsfuncties, zoals antivirus, patchbeheer, e-mailbeveiliging en geïntegreerde back-up, met sleep–en-neerzetautomatisering waarvoor je geen scripttaal hoeft te leren. Kortom, RMM is gebouwd om efficiëntie te bieden en met jou mee te groeien. Meer informatie over N-sight

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Zoho Assist biedt een eenvoudige en duidelijke gebruikersinterface om overal ter wereld verbinding te maken met externe computers.
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde computers moeiteloos te beheren. Ga vandaag nog aan de slag met een van de meest veilige, betrouwbare en betaalbare softwareproducten in de sector. Geen installatie vooraf nodig. Ondersteuning beschikbaar voor meerdere platforms. Werkt op verschillende apparaten. Ondersteunt alle belangrijke webproxy's en firewalls. Meer informatie over Zoho Assist

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Splashtop Remote Support helpt MSP's met onbeheerde toegang voor naadloze IT-activiteiten, waardoor de dienstverlening en het klantenbeheer worden verbeterd.
Splashtop Remote Support is een essentiële tool voor MSP's (Managed Services Providers), die onbeheerde toegang tot klantsystemen biedt voor een naadloos, ononderbroken beheer van IT-taken. Met deze krachtige tool kunnen MSP's op een effectieve manier cruciale bewerkingen uitvoeren, waaronder systeemupdates, software-installaties en probleemoplossingen, zonder de dagelijkse workflows van hun klanten te belemmeren. Dankzij de betrouwbare en veilige toegangscapaciteiten is het een wereldwijde favoriet onder de MSP's. Meer informatie over Splashtop

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
On-premise en cloudgebaseerde software die back-up- en hersteloplossingen biedt voor Hyper-V-, VMware- en AWS EC2-omgevingen.
On-premise en cloudgebaseerde software die back-up- en hersteloplossingen biedt voor Hyper-V-, VMware- en AWS EC2-omgevingen. Meer informatie over NAKIVO Backup & Replication

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Een tool die ontwikkelaars helpt bij het implementeren van softwarepatches en gelijktijdige updates naar meerdere Windows-pc's.
Een tool die ontwikkelaars helpt bij het implementeren van softwarepatches en gelijktijdige updates naar meerdere Windows-pc's. Meer informatie over PDQ Deploy & Inventory

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Vereenvoudigd eindpuntbeheer voor desktops, servers en mobiele laptops.
LogMeIn Central is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor eindpuntbeheer waarmee IT-professionals hun eindpuntinfrastructuur effectief kunnen bewaken, beheren en beveiligen. Of je nu externe werknemers of mondiaal verspreide eindpunten hebt, LogMeIn Central biedt IT-organisaties de snelheid, flexibiliteit en het inzicht die nodig zijn om de productiviteit te verhogen, IT-kosten te verlagen en risico's te beperken. Meer informatie over LogMeIn Central

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
MSP-vriendelijke DNS-gebaseerde webcontentfilter die malware, ransomware en phishing blokkeert en controle van webcontent biedt.
MSP-oplossing voor webfiltering en beveiliging. Geavanceerde, realtime blokkering van malware. DNS-gebaseerde webcontentfilter en webbeveiligingslaag die malware, ransomware en phishing blokkeert en controle van webcontent biedt. De oplossing filtert meer dan een half miljard DNS-verzoeken per dag, identificeert elke dag 100.000 malware-iteraties en heeft meer 1500 klanten. Cloud- en gateway-versies beschikbaar. Verbeter direct je cybersecurity. Probeer vandaag nog een gratis proefversie van WebTitan, inclusief ondersteuning. Meer informatie over WebTitan

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
IT Glue is een bekroond documentatieplatform dat IT-providers helpt om de verspilde tijd bij het zoeken naar informatie drastisch te verminderen.
MSP's zweren bij IT Glue en gaven het de afgelopen twee jaar meer dan 30 onderscheidingen in de sector. Met één blik zie je waarom. IT Glue automatiseert en structureert de documentatie die je nodig hebt om je klanten van dienst te zijn. De resultaten: 50% of meer van de tijd die je technici verspillen met zoeken naar informatie is geëlimineerd. Het verminderen van tijdverspilling leidt tot verhoogde productiviteit, betere klantenservice en uiteindelijk tot hogere marges. Meld je aan voor een demo en ontdek waarom IT Glue een essentieel onderdeel is van elke MSP-stack. Meer informatie over IT Glue

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
2 uit 3 top-MSP's kiezen voor ConnectWise voor meer verantwoording, operationele efficiëntie en winstgevendheid. Ontdek waarom. Bekijk de demo.
ConnectWise is het toonaangevende bedrijfsbesturingssysteem voor IT-serviceproviders en consultants, MSP's, integrators en ontwikkelaars. In de loop van 28 jaar is ConnectWise een standaard geworden in de IT-sector met meer dan 300 API-integratiepartners. Als gevolg daarvan kiezen 2 uit 3 top-MSP's voor ConnectWise voor meer verantwoording, operationele efficiëntie en winstgevendheid. Bekijk de demo en ontdek hoe je je bij hen kunt aansluiten. Meer informatie over ConnectWise PSA

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Krachtige platformonafhankelijke back-up en rampherstel die gebruikmaakt van de openbare cloud om een uitgebreide strategie voor gegevensbescherming mogelijk te maken.
MSP360 beheerde back-up. eenvoudig. Betrouwbaar. MSP360 Managed Backup is een gebruiksvriendelijke back-upoplossing met gecentraliseerd beheer, monitoring en rapportage. Het platform is standaard te integreren met AWS, Wasabi, Backblaze B2 en Microsoft Azure om toonaangevende gegevensbescherming mogelijk te maken voor Windows, Linux, macOS, VMware, Hyper-V, Microsoft 365 en Google Workspace. Meer informatie over MSP360 Managed Backup

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
De betrouwbaarste en handigste back-up voor bedrijven van elke grootte. Met handige licenties en actieve bescherming tegen ransomware.
Acronis Cyber Backup betekent lage kosten en hoge productiviteit. Het product biedt onbeperkte schaalbaarheid, beschermt de workload en is geschikt voor alle mogelijke opslagapparaten en/of de cloud. De unieke en intuïtieve webbeheerconsole maakt controle en planning van back-ups eenvoudig, terwijl ingebouwde, op AI gebaseerde technologieën cryptominingaanvallen voorkomen. En dat alles met een zorgvuldige afweging van de waarde van gegevens tegenover de kosten voor infrastructuur. Meer informatie over Acronis Cyber Backup

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
MSP's zoals jij krijgen meer kostenbesparingen, bedrijfsgroei en klanttevredenheid met de krachtige RMM-software van Kaseya. Probeer vandaag nog een demo.
Met Kaseya VSA haal je meer uit je RMM (Remote Monitoring and Management). MSP's zoals jij, die in het huidige economische klimaat heen en weer geslingerd worden tussen kostenbesparingen, groei en klanttevredenheid, ontwikkelen zich met vertrouwen, wetende dat hun meest essentiële RMM-functies worden geoptimaliseerd wanneer ze profiteren van het toonaangevende MSP-aanbod van Kaseya. Klaar om je MSP-diensten te ondersteunen? Probeer vandaag nog een demo. Meer informatie over Kaseya VSA

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)