Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

MSP-software

MSP software helpt beheerde serviceproviders met netwerkscannen op afstand, systeemanalyse en ticketbeheer over verschillende clients. Bespaar tijd met één gecentraliseerd dashboard voor kritische systeemmonitoring. MSP software kan je bedrijf ook helpen bij het factureren van klanten. Managed serviceproviders zijn mogelijk ook geïnteresseerd in IT-beheersoftware, IT-service software en ITSM software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie MSP-software met de meeste reviews van onze gebruikers

82 resultaten

NinjaOne is een eenvoudige alles-in-één-oplossing voor beheer en monitoring op afstand die MSP's graag gebruiken. Meer informatie over NinjaOne
NinjaRMM (van NinjaOne) is een zeer gebruiksvriendelijke RMM. Het is gebouwd op een moderne cloudtechnologie-stack waardoor je problemen van je klanten onmiddellijk kunt oplossen via een responsieve en intuïtieve gebruikersinterface. Profiteer van een krachtig pakket aan alles-in-één-functies om netwerkapparaten te beheren, waaronder Windows- en Mac-eindpunten, patching uit te voeren, op afstand toegang te krijgen, antivirusscans te implementeren en uit te voeren, scripts te automatiseren op alle apparaten, websiteprestaties te controleren en meer. Geen contracten, geen verborgen kosten en een Amerikaans ondersteuningsteam. Meer informatie over NinjaOne

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
2 uit 3 top-MSP's kiezen voor ConnectWise voor meer verantwoording, operationele efficiëntie en winstgevendheid. Ontdek waarom. Bekijk de demo. Meer informatie over ConnectWise PSA
ConnectWise is het toonaangevende bedrijfsbesturingssysteem voor IT-serviceproviders en consultants, MSP's, integrators en ontwikkelaars. In de loop van 28 jaar is ConnectWise een standaard geworden in de IT-sector met meer dan 300 API-integratiepartners. Als gevolg daarvan kiezen 2 uit 3 top-MSP's voor ConnectWise voor meer verantwoording, operationele efficiëntie en winstgevendheid. Bekijk de demo en ontdek hoe je je bij hen kunt aansluiten. Meer informatie over ConnectWise PSA

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Automate is het enige RMM-platform in de branche dat is ontwikkeld door een MSP voor MSP's om de levering van IT-diensten te automatiseren en de omzetgroei te stimuleren. Meer informatie over ConnectWise Automate
ConnectWise Automate (voorheen LabTech), is een toonaangevende wereldwijde leverancier van bewaking en beheer op afstand (RMM) en automatiseringssoftware voor hedendaagse IT-serviceproviders. Of je nu een ervaren IT-managed services provider (MSP) of een eenmanszaak met uurtarief bent, met Automate kun je je operationele productiviteit en efficiëntie aanzienlijk verbeteren door gebruik te maken van de kracht van IT-automatisering. Volg vandaag nog je gratis rondleiding! Meer informatie over ConnectWise Automate

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Atera is het ultieme alles-in-één MSP-platform voor MSP's. Onbeperkt aantal apparaten, vaste kosten. Eenvoudiger kan het niet. Probeer het vandaag nog gratis! Meer informatie over Atera
Atera is het ultieme alles-in-één MSP-platform. Deze geïntegreerde oplossing biedt alles wat je nodig hebt op één plek: volledige bewaking en beheer op afstand, PSA, toegang op afstand, patchbeheer, facturering, rapporten en nog veel meer. Dankzij het disruptieve tariefmodel van Atera kunnen leveranciers van beheerde IT-diensten hun bedrijf zonder extra kosten laten groeien. Alle abonnementen omvatten een onbeperkt aantal apparaten, je betaalt alleen per technicus. Begin vandaag nog met je proefperiode van 30 dagen. XXX Meer informatie over Atera

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
ConnectWise RMM is een nieuwe oplossing die is gebouwd op het ConnectWise-platform en die out-of-the-box automatisering combineert met robuuste automatisering. Meer informatie over ConnectWise RMM
ConnectWise RMM is een nieuwe oplossing voor bewaking en beheer op afstand die vanaf de grond is opgebouwd om de manier te vernieuwen waarop MSP's hun RMM-oplossing gebruiken, ermee omgaan en beheren. ConnectWise RMM is gebouwd op het oneindig schaalbare ConnectWise-platform dat het beste van twee werelden combineert: out-of-the-box automatisering in combinatie met de robuuste automatisering die nodig is om aangepaste diensten aan je klanten te leveren. Meer informatie over ConnectWise RMM

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
SolarWinds RMM® is een remote monitoring- en beheerplatform dat ontworpen is om het beheren, onderhouden en beschermen van IT-middelen eenvoudig te maken. Meer informatie over N-sight
Het remote monitoring- en beheerplatform van SolarWinds RMM is ontworpen om het beheren, onderhouden en beschermen van IT-middelen eenvoudig te maken voor IT-serviceproviders en interne IT-professionals. Via een webgebaseerd dashboard krijg je toegang tot beveiligingsfuncties, zoals antivirus, patchbeheer, e-mailbeveiliging en geïntegreerde back-up, met sleep–en-neerzetautomatisering waarvoor je geen scripttaal hoeft te leren. Kortom, RMM is gebouwd om efficiëntie te bieden en met jou mee te groeien. Meer informatie over N-sight

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Het SolarWinds® N-central® platform voor bewaking en beheer op afstand is ontworpen om complexe IT-netwerken moeiteloos te beheren. Meer informatie over N-central
Het SolarWinds N-central platform voor bewaking en beheer op afstand is ontworpen om managed service providers te helpen moeiteloos om te gaan met complexe netwerken. N-central bevat uitgebreide automatisering, diepgaande configuratiemogelijkheden en beveiligingsfuncties zoals antivirus- en patchbeheer en geïntegreerde back-up. Het is ontworpen om MSP-bedrijven te helpen bij het efficiënt beheren van ingewikkelde netwerken vanaf één eenvoudig te gebruiken platform. Meer informatie over N-central

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
HaloPSA combineert alles wat een Managed Service Provider nodig heeft op één centrale locatie. Meer informatie over HaloPSA
HaloPSA is een enkele, allesomvattende oplossing, ontworpen voor MSP's. HaloPSA geeft je de mogelijkheid om je uitgebreide service desk te beheren met krachtige, ITIL-afgestemde out-of-the-box functionaliteit. Met een geïntegreerd PSA (Professional Services Automation)-platform ervaar je functies zoals urenregistratie en facturering, geavanceerde rapportage, activabeheer, externe toegang, naadloze integraties, automatiseringstools en meer. Op jouw eisen afgestemd met een intuïtieve UI, om problemen met je klanten op te lossen via een onbegrensde PSA-oplossing. Meer informatie over HaloPSA

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
SolarWinds Backup biedt moderne, cloudgerichte back-up zonder de gebruikelijke kosten en complexiteit. Vereenvoudig, moderniseer, bezuinig. Meer informatie over Cove Data Protection
SolarWinds Backup biedt een cloudgerichte back-up-service die is ontworpen om gegevensbescherming te bieden voor fysieke en virtuele servers, werkstations, essentiële bedrijfsdocumenten en Office 365 Exchange-diensten, allemaal beheerd vanuit één enkel webgebaseerd dashboard. Back-up-opslag in een wereldwijde privécloud is inbegrepen en de TrueDelta-technologie is gecreëerd om gegevensoverdracht te optimaliseren voor snelle back-ups en snelle herstelbewerkingen. Meer informatie over Cove Data Protection

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
End-to-end geconsolideerde beveiliging die de noodzaak voor meerdere versnipperde oplossingen elimineert. Sneller jagen en reageren op bedreigingen. Meer informatie over Heimdal eXtended Detection and Response (XDR)
Heimdal XDR biedt end-to-end geconsolideerde beveiliging, waardoor er geen behoefte meer is aan meerdere versnipperde oplossingen. Het biedt beveiligingsteams 10 beveiligingstools die in één dashboard zijn geïntegreerd om te jagen en te reageren op bedreigingen. Het platform is uitgerust met een Actiecentrum dat efficiënte geautomatiseerde acties met één klik mogelijk maakt. Het resultaat is snellere en nauwkeurigere detectie en respons op bedreigingen, lagere kosten en een beter gebruik van je SecOps en IT-resources. Meer informatie over Heimdal eXtended Detection and Response (XDR)

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Bedreigingsdetectie en respons ondersteund door een intern 24/7 SOC, geen jaarlijks contract vereist. Meer informatie over ConnectWise SIEM
ConnectWise SIEM (voorheen Perch) biedt bedreigingsdetectie en respons ondersteund door een intern SOC (Security Operations Center). Verdedig je tegen inbreuk op zakelijke e-mail, accountovernames en kijk verder dan je netwerkverkeer. Het team van bedreigingsanalisten doet al het vervelende werk voor je, waardoor de ruis wordt geëlimineerd en alleen geïdentificeerde en geverifieerde bedreigingen worden doorgestuurd om actie op te ondernemen. ConnectWise SIEM is gebouwd met meerdere gebruikers en helpt je klanten veilig te houden met uitstekende bedreigingsinformatie. Meer informatie over ConnectWise SIEM

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
ManageEngine PAM360 is complete beveiliging voor bevoorrechte toegang voor IT-bedrijven. Meer informatie over ManageEngine PAM360
ManageEngine PAM360 is een uitgebreide beveiligingsoplossing voor bevoorrechte toegang voor IT-teams van ondernemingen. Het ondersteunt bedrijven met volledig bevoorrecht toegangsbeheer en vereenvoudigt een diepe correlatie van bevoorrechte toegangsgegevens met algemene netwerkgegevens vanuit één centrale console. Naast het garanderen van een strikte bevoorrechte toegangsbeveiliging helpt PAM360 bedrijven ook bij het uitvoeren van nalevingsaudits door verschillende out-of-the-box nalevingsrapporten te leveren die organisatorische beveiliging doorgeven. Meer informatie over ManageEngine PAM360

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Webgebaseerde SSH-sleutel- en SSL/TLS-certificaatbeheeroplossing voor ondernemingen Meer informatie over ManageEngine Key Manager Plus
ManageEngine Key Manager Plus is een webgebaseerde oplossing voor sleutelbeheer waarmee je de volledige levenscyclus van SSH-sleutels (Secure Shell) en SSL-certificaten (Secure Sockets Layer) kunt consolideren, controleren, beheren, bewaken en controleren. Het biedt inzicht in de SSH- en SSL/TLS-omgevingen en helpt beheerders de volledige controle te krijgen over de sleutels om inbreuken en nalevingsproblemen te voorkomen. Meer informatie over ManageEngine Key Manager Plus

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
De MSP-modus in Freshservice helpt je bij het bieden van verbeterde IT-ondersteuning voor meerdere klanten vanaf één platform. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Docusnap is de ideale alles-in-één oplossing voor je IT-documentatie. Meer informatie over Docusnap
Docusnap maakt de IT van je bedrijf transparant. De B2B-software legt informatie vast van de netwerkinfrastructuur, hardware en software, evenals gangbare toepassingsservers. Het genereert rapporten en kaarten van je netwerk. Je kunt noodplannen en bedieningshandleidingen creëren. Daarnaast analyseert de software wie er toegang heeft tot welke gegevens en of je software de juiste licenties heeft. Meer informatie over Docusnap

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Site24x7 is een gebruiksvriendelijke RMM-tool (Remote Monitoring and Management) voor MSP's om IT-resources van klanten te beheren vanaf één platform, altijd en overal. Meer informatie over Site24x7
Site24x7 biedt een uitgebreide oplossing voor bewaking en beheer op afstand van diverse klantomgevingen, waaronder eindpunten, websites, netwerken, servers, toepassingen en cloud. Maak aangepaste dashboards, NOC-weergaven (Network Operations Center) en bedrijfsweergaven waarin alle kritieke statistieken worden belicht. Met functies zoals whitelabeling, multi-tenancy, aanpasbare rollen en machtigingen, en gedetailleerde rapporten en service level agreements kun je met Site24x7 moeiteloos je klantaccounts beheren. Meer informatie over Site24x7

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
TACO is een alles-in-één hybride platform voor IT-infrastructuurbeheer dat wordt ondersteund door vaardige en gecertificeerde managed services engineers. Meer informatie over TACO
TACO is een alles-in-één hybride platform voor IT-infrastructuurbeheer dat wordt ondersteund door vaardige en gecertificeerde managed services engineers. De toegang wordt verleend door een team van gecertificeerde ingenieurs die je infrastructuur ondersteunen, waaronder service- en incidentbeheer, ondersteunings- en onderhoudstaken, configuratie, updates en patches, helpdesk, service level agreements en monitoring op afstand. Dashboards met realtime metingen en samengevatte maandelijkse prestatierapporten. Proportionele geautomatiseerde facturering. Meer informatie over TACO

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
ManageEngine OpManager biedt 5-in-1 geïntegreerde netwerkbeheersoftware voor prestatiebewaking, foutdiagnostiek en probleemoplossing. Meer informatie over ManageEngine OpManager
ManageEngine OpManager is een geïntegreerd netwerkbeheerplatform dat grote ondernemingen, serviceproviders en kleine en middelgrote bedrijven helpt om hun datacenters en IT-infrastructuur efficiënt en zuinig te beheren. Het biedt monitoring van netwerkprestaties, fysieke en virtuele servermonitoring, verkeersanalyse, configuratiebeheer, firewall-logbeheer en IP-adresbeheer. Het biedt een bedrijfsweergave, e-mail/sms-waarschuwingen, workflowautomatisering, aangepaste rapporten en gecombineerde snapshotweergave. Meer informatie over ManageEngine OpManager

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Zoho Assist biedt een eenvoudige en duidelijke gebruikersinterface om overal ter wereld verbinding te maken met externe computers.
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde computers moeiteloos te beheren. Ga vandaag nog aan de slag met een van de meest veilige, betrouwbare en betaalbare softwareproducten in de sector. Geen installatie vooraf nodig. Ondersteuning beschikbaar voor meerdere platforms. Werkt op verschillende apparaten. Ondersteunt alle belangrijke webproxy's en firewalls. Meer informatie over Zoho Assist

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Splashtop Remote Support helpt MSP's met onbeheerde toegang voor naadloze IT-activiteiten, waardoor de dienstverlening en het klantenbeheer worden verbeterd.
Splashtop Remote Support is een essentiële tool voor MSP's (Managed Services Providers), die onbeheerde toegang tot klantsystemen biedt voor een naadloos, ononderbroken beheer van IT-taken. Met deze krachtige tool kunnen MSP's op een effectieve manier cruciale bewerkingen uitvoeren, waaronder systeemupdates, software-installaties en probleemoplossingen, zonder de dagelijkse workflows van hun klanten te belemmeren. Dankzij de betrouwbare en veilige toegangscapaciteiten is het een wereldwijde favoriet onder de MSP's. Meer informatie over Splashtop

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
On-premise en cloudgebaseerde software die back-up- en hersteloplossingen biedt voor Hyper-V-, VMware- en AWS EC2-omgevingen.
On-premise en cloudgebaseerde software die back-up- en hersteloplossingen biedt voor Hyper-V-, VMware- en AWS EC2-omgevingen. Meer informatie over NAKIVO Backup & Replication

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Een tool die ontwikkelaars helpt bij het implementeren van softwarepatches en gelijktijdige updates naar meerdere Windows-pc's.
Een tool die ontwikkelaars helpt bij het implementeren van softwarepatches en gelijktijdige updates naar meerdere Windows-pc's. Meer informatie over PDQ Deploy & Inventory

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Vereenvoudigd eindpuntbeheer voor desktops, servers en mobiele laptops.
LogMeIn Central is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor eindpuntbeheer waarmee IT-professionals hun eindpuntinfrastructuur effectief kunnen bewaken, beheren en beveiligen. Of je nu externe werknemers of mondiaal verspreide eindpunten hebt, LogMeIn Central biedt IT-organisaties de snelheid, flexibiliteit en het inzicht die nodig zijn om de productiviteit te verhogen, IT-kosten te verlagen en risico's te beperken. Meer informatie over LogMeIn Central

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
MSP-vriendelijke DNS-gebaseerde webcontentfilter die malware, ransomware en phishing blokkeert en controle van webcontent biedt.
MSP-oplossing voor webfiltering en beveiliging. Geavanceerde, realtime blokkering van malware. DNS-gebaseerde webcontentfilter en webbeveiligingslaag die malware, ransomware en phishing blokkeert en controle van webcontent biedt. De oplossing filtert meer dan een half miljard DNS-verzoeken per dag, identificeert elke dag 100.000 malware-iteraties en heeft meer 1500 klanten. Cloud- en gateway-versies beschikbaar. Verbeter direct je cybersecurity. Probeer vandaag nog een gratis proefversie van WebTitan, inclusief ondersteuning. Meer informatie over WebTitan

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
IT Glue is een bekroond documentatieplatform dat IT-providers helpt om de verspilde tijd bij het zoeken naar informatie drastisch te verminderen.
MSP's zweren bij IT Glue en gaven het de afgelopen twee jaar meer dan 30 onderscheidingen in de sector. Met één blik zie je waarom. IT Glue automatiseert en structureert de documentatie die je nodig hebt om je klanten van dienst te zijn. De resultaten: 50% of meer van de tijd die je technici verspillen met zoeken naar informatie is geëlimineerd. Het verminderen van tijdverspilling leidt tot verhoogde productiviteit, betere klantenservice en uiteindelijk tot hogere marges. Meld je aan voor een demo en ontdek waarom IT Glue een essentieel onderdeel is van elke MSP-stack. Meer informatie over IT Glue

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Krachtige platformonafhankelijke back-up en rampherstel die gebruikmaakt van de openbare cloud om een uitgebreide strategie voor gegevensbescherming mogelijk te maken.
MSP360 beheerde back-up. eenvoudig. Betrouwbaar. MSP360 Managed Backup is een gebruiksvriendelijke back-upoplossing met gecentraliseerd beheer, monitoring en rapportage. Het platform is standaard te integreren met AWS, Wasabi, Backblaze B2 en Microsoft Azure om toonaangevende gegevensbescherming mogelijk te maken voor Windows, Linux, macOS, VMware, Hyper-V, Microsoft 365 en Google Workspace. Meer informatie over MSP360 Managed Backup

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
De betrouwbaarste en handigste back-up voor bedrijven van elke grootte. Met handige licenties en actieve bescherming tegen ransomware.
Acronis Cyber Backup betekent lage kosten en hoge productiviteit. Het product biedt onbeperkte schaalbaarheid, beschermt de workload en is geschikt voor alle mogelijke opslagapparaten en/of de cloud. De unieke en intuïtieve webbeheerconsole maakt controle en planning van back-ups eenvoudig, terwijl ingebouwde, op AI gebaseerde technologieën cryptominingaanvallen voorkomen. En dat alles met een zorgvuldige afweging van de waarde van gegevens tegenover de kosten voor infrastructuur. Meer informatie over Acronis Cyber Backup

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Je klanten verplaatsen zich naar de cloud. Nu kun je hun systemen, apps, netwerken en meer beheren vanuit één venster.
JumpCloud Directory-as-a-Service biedt een vernieuwde vormgeving voor Active Directory en LDAP. JumpCloud beheert en verbindt je gebruikers veilig met hun systemen, applicaties, bestanden en netwerken. JumpCloud beheert gebruikers en hun systemen, of het nu gaat om Mac, Linux of Windows, en biedt toegang tot lokale en cloudresources zoals Office 365, G Suite, AWS, Salesforce en Jira. Dezelfde login verbindt gebruikers met netwerken en gedeelde bestanden via RADIUS en Samba, respectievelijk, en beveiligt de WiFi van organisaties. Meer informatie over JumpCloud Directory Platform

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
MSP's zoals jij krijgen meer kostenbesparingen, bedrijfsgroei en klanttevredenheid met de krachtige RMM-software van Kaseya. Probeer vandaag nog een demo.
Met Kaseya VSA haal je meer uit je RMM (Remote Monitoring and Management). MSP's zoals jij, die in het huidige economische klimaat heen en weer geslingerd worden tussen kostenbesparingen, groei en klanttevredenheid, ontwikkelen zich met vertrouwen, wetende dat hun meest essentiële RMM-functies worden geoptimaliseerd wanneer ze profiteren van het toonaangevende MSP-aanbod van Kaseya. Klaar om je MSP-diensten te ondersteunen? Probeer vandaag nog een demo. Meer informatie over Kaseya VSA

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Beheer en bewaak alle Hyper-V en VMware-back-ups van je klanten vanaf één cloudconsole, op basis van een maandelijks abonnement. Probeer het 30 dagen gratis uit.
Altaro VM Backup voor MSP's is een maandelijks abonnementsprogramma, speciaal ontwikkeld voor MSP's. Hiermee kun je je klanten betrouwbare virtuele back-ups, herstel en replicatie bieden. Betaal per VM per maand, met de flexibiliteit om je eigen tariefmodel in te stellen voor je klanten. Je krijgt volledige toegang tot alle functies voor alle klanten, waaronder Replication, CDP, Instant Boot, Deduplication en de mogelijkheid om alle back-ups vanaf één centrale console te beheren. Probeer het 30 dagen lang gratis. Meer informatie over VM Backup

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Een MSP-platform waarmee je de technologische behoeften van kleine bedrijven kunt beheren - op je eigen voorwaarden - eenvoudig, efficiënt en overal.
Pulseway is een eenvoudig maar krachtig RMM-platform met geavanceerde automatisering, out-of-the-box patchingsysteem, netwerkdetectie en rapportage dat wordt gebruikt door meer dan 6000 MSP's wereldwijd. Het platform biedt ook backup, eindpuntbescherming en een PSA-tool voor het beheren van je bedrijf. Meer informatie over Pulseway

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Accelo combineert de behoeften van een CRM, projectplanning, contracten, tickets en meer in één platform voor managed services providers.
Accelo combineert de belangrijkste behoeften van een CRM, projectplanning, contracten, servicetickets en meer in één platform voor managed services providers in kleine tot middelgrote IT-bedrijven. Met ondersteuning voor zowel traditionele als flexibele methodes voor bedrijfsvoering kun je moeiteloos werk toewijzen, de voortgang volgen en in realtime budgetten en winstgevendheid bekijken. Bespaar tijd door het automatiseren en verkrijgen van inzicht in de prestaties van je IT-diensten, vanaf een prospect tot het afsluiten van het project. Meer informatie over Accelo

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Miradore is een cloudgebaseerd MDM (Mobile Device Management)/UEM-platform (Unified Endpoint Management) dat een slimmere manier biedt om Android-, iOS-, macOS- en Windows-apparaten veilig te beheren.
Miradore is een cloudgebaseerd platform voor het beheer van mobiele apparaten dat een slimmere manier biedt om zowel zakelijke als persoonlijke Android-, iOS-, macOS- en Windows-apparaten veilig te beheren. Met Miradore kun je op de hoogte blijven van al je apparaten, het apparaatbeheer automatiseren voor verschillende besturingssystemen, bedrijfskritieke apps distribueren en je bedrijfsgegevens beveiligen. Aan de slag gaan is eenvoudig en altijd gratis, en wanneer het nodig is kun je extra functies ontgrendelen met het betaalde abonnement. Meer informatie over Miradore

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Aanpasbare oplossing omvat projectmanagement, CRM en servicedesk met geïntegreerde urenregistratie en facturering die vanuit dezelfde database worden uitgevoerd.
Autotask is alles-in-één online software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun IT-producten en -diensten kunnen verkopen, implementeren, beheren en factureren. De geïntegreerde modules van Autotask omvatten service desk, CRM/contactbeheer, outsourcing, projectmanagement, contractbeheer, urenregistratie, facturering, rapportage en bedrijfsanalyse - en ze draaien allemaal op dezelfde database, altijd en overal beschikbaar, overal waar je verbinding kunt maken met het internet. Meer informatie over Autotask PSA

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
WHMCS is het toonaangevende webhostingplatform voor automatisering en facturering dat een complete oplossing biedt voor webhostingbedrijven.
WHMCS is een alles-in-één facturerings- en automatiseringsplatform dat alle aspecten van een webhostingbedrijf automatiseert, van aanmelding en betalingsverwerking tot dienstverlening, domeinregistratie en klantenondersteuning. Dankzij de krachtige integratie met alle toonaangevende configuratieschermen, domeinregisters, betalingsgateways en toonaangevende serviceproviders kun je efficiënter werken en naadloos samenwerken met alle platforms. WHMCS is de complete oplossing voor webhostingbedrijven. Meer informatie over WHMCS

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
LogicMonitor's uniforme monitoringplatform breidt de mogelijkheden voor MSP's uit door de achterliggende services te superchargeren.
Monitoring is een essentieel instrument dat nieuwe wegen naar groei kan ontsluiten. LogicMonitor breidt alles uit wat mogelijk is voor MSP's (managed service providers, beheerde serviceproviders) door de services achter hen te superchargen. Het biedt één uniforme monitoring-superkracht die MSP's in staat stelt alles te monitoren, van on-premises tot cloud, met de flexibiliteit om gegevens te verzamelen en weer te geven vanaf elk apparaat. Ga aan de slag met granulaire, op rollen gebaseerde toegangscontrole voor jou en eenvoudig aan te passen dashboards, gebruikersvriendelijke rapportage en analyses voor je klanten. Meer informatie over LogicMonitor

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Alles-in-één monitoring en beheer op afstand (RMM)-software, ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) met systeembewaking en ticketing-systeem.
Naverisk is een uitstekende externe bewakings- en beheeroplossing voor MSP's en IT-professionals die op zoek zijn naar de belangrijkste functies die nodig zijn in RMM-software. Verpakt in een enkele alles-in-één-oplossing: Naverisk biedt tools voor apparaat- en netwerkmonitoring, waarschuwingen, audits, patching, rapportage, ticketing, workflow, automatisering, scripting en nog veel meer. Bovendien profiteren partners van uitzonderlijke 24/7 wereldwijde ondersteuning voor het platform zonder extra kosten. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over Naverisk

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Bewaking en beheer op afstand voor de IoT-wereld.
Domotz is het eerste platform voor bewaking en beheer op afstand voor IoT. Dit platform biedt krachtige netwerkbeheersoftware voor MSP's, integrators, beveiligingsprofessionals en bedrijfseigenaren. Het biedt de complete oplossing voor het kosteneffectief beheren en bewaken van de netwerken van je klanten met kant-en-klare instellingen, een vriendelijke UX en een uitgebreide set functies die toegankelijk zijn vanaf elke desktopbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Domotz

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Cybersecurity-platform voor IT-professionals dat helpt bij het filteren van content, detectie van bedreigingen, rapportage, API-integratie en meer.
DNSFilter is een revolutie in de DNS-industrie. Deze oplossing biedt een op DNS gebaseerde dienst voor het beschermen tegen bedreigingen en het filteren van content voor IT-professionals. Het product wordt aangedreven door kunstmatige intelligentie die domeinen in real time analyseert. Hierdoor stopt deze oplossing meer bedreigingen dan die van concurrenten, die er vaak weken over doen omdat ze gebruikmaken van menselijke controle. Het bedrijf is gevestigd in de VS en heeft een wereldwijd anycast-netwerk met de meest geadverteerde netwerkgenoten in de branche. Het biedt eerlijke, transparante prijzen en geen contracten of verplichtingen. Meer informatie over DNSFilter

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Auvik is cloudgebaseerde software voor het beheer van de netwerkinfrastructuur, ontworpen voor managed services providers.
De netwerkinfrastructuur-RMM van Auvik geeft MSP's het inzicht in het netwerk en de procesefficiëntie die ze nodig hebben om de winstgevendheid van hun netwerkdiensten te vergroten. De cloudgebaseerde software biedt ongekend inzicht in klantnetwerken en automatiseert complexe en tijdrovende taken zodat je je praktijk effectief kunt opschalen. Door jou inzicht en bruikbare gegevens over netwerkinfrastructuur te geven, is Auvik een uitstekende aanvulling op traditionele RMM-systemen die zich richten op servers en eindpunten. Meer informatie over Auvik

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Automox is een cloudgebaseerd platform voor patchbeheer: moderne cyberhygiëne die het veiligheidsvertrouwen van de wereld zal verhogen.
Automox is cloudgebaseerd en wereldwijd beschikbaar en handhaaft OS- en extern patchbeheer, beveiligingsconfiguraties en aangepaste scripting in Windows, Mac en Linux vanaf één intuïtieve console. IT en SecOps kunnen snel de controle krijgen en de zichtbaarheid van lokaal geïnstalleerde, externe en virtuele eindpunten delen zonder dat je dure infrastructuur hoeft te implementeren. Meer informatie over Automox

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Acronis Cyber Protect is de unieke, met AI uitgebreide integratie van Data Protection met Cybersecurity in één oplossing.
Acronis Cyber Protect Cloud is de door een en dezelfde serviceprovider geleverde oplossing voor back-up, antimalware, beveiliging en beheer met functies zoals beoordeling van kwetsbaarheden, patchbeheer, filteren van URL's, enzovoort. Serviceproviders kunnen hun producten nu minder complex maken en beveiliging centraal stellen in hun aanbod, met betere SLA's, minder klantverloop en meer regelmatige inkomsten. Meer informatie over Acronis Cyber Protect Cloud

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Monitoring en prestatie-/belastingtestoplossingen van ondernemingskwaliteit voor websites, webtoepassingen, infrastructuur, API's en meer.
Dotcom-Monitor biedt prestatiebewaking en belasting-/stresstestoplossingen om de beschikbaarheid, functionaliteit, uptime en schaalbaarheid van je websites, webtoepassingen, API's en IT-infrastructuur te garanderen. Met website-controle en prestatietestmogelijkheden van ondernemingskwaliteit biedt Dotcom-Monitor alle functies die je teams nodig hebben, zoals testen in echte browsers, realtime dashboards en waarschuwingen, wereldwijde locaties, scripts op basis van aanwijzen en klikken en integraties van derden. Meer informatie over Dotcom-Monitor

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Tools voor netwerkdetectie en -inventarisatie die in realtime toegang bieden tot alles wat zich in je omgeving bevindt.
Syxsense Secure biedt kwetsbaarheidsscans, patchbeheer en EDR (endpoint detection and response, eindpuntdetectie en -respons) in één krachtige oplossing. Syxsense Secure gebruikt AI om beveiligingsteams te ondersteunen bij het voorspellen en elimineren van bedreigingen. Ervaar realtime monitoring op kwaadaardige processen, geautomatiseerde apparaatquarantaine en live gegevens voor inzicht in de gezondheid van elk eindpunt in je netwerk. Meer informatie over Syxsense

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Automatiseer je bedrijf. Maak je leven eenvoudiger. Tigerpaw is een complete end-to-end-oplossing voor bedrijfsautomatisering.
De unieke, alles-in-één-oplossing combineert de beste functies van een PSA-tooloplossing (professional service automation, professionele serviceautomatisering), een robuuste CRM-oplossing en een BPM-softwareoplossing (business process management, bedrijfsprocesbeheer) in een platform dat volledige zichtbaarheid, coördinatie en controle van alle aspecten van je bedrijf biedt. Met Tigerpaw One beschikt elke medewerker - van de CEO tot de buitendienstmedewerker en van het hoofd verkoop en marketing tot de medewerker van de klantenservice - over de tools en middelen die hij of zij nodig heeft om productiever te zijn. Meer informatie over Tigerpaw Software

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Comet is een snel, veilig alles-in-één back-upplatform voor MSP's die een BaaS-oplossing nodig hebben. Eenvoudige, winstgevende prijsstelling.
Comet is een snel, veilig alles-in-één back-upplatform voor MSP's die een BaaS-oplossing (Back-up-As-A-Service) nodig hebben. Jij beheert je back-upomgeving en opslagbestemming (lokaal, AWS, Google Cloud Storage, Azure, Backblaze, Wasabi of andere S3-opslagproviders). De back-upsoftware ondersteunt bedrijven in 110 landen in 10 talen. Eenvoudige, winstgevende prijsstelling. Geen contracten. Ondersteuning, updates, replicatie en re-branding zijn allemaal gratis. Gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Comet Backup

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
PRTG Enterprise Monitor kan worden gebruikt als een zelfstandige oplossing of als een aanvulling op je RMM-software (Remote Monitoring and Management).
Paessler PRTG Enterprise Monitor biedt MSP's nieuwe zakelijke kansen. Het biedt gecentraliseerde en intuïtieve netwerkcontrole, machtigingenbeheer voor verhoogde gegevensbeveiliging, rapportagefunctie voor je klanten, eenvoudige upgrades en een snel rendement. Externe sondes, die bij elke PRTG-licentie gratis zijn inbegrepen, zorgen voor veilige en continue monitoring van externe netwerken. Dankzij TLS is de verbinding tussen de server en het bewaakte netwerk zeer veilig. Meer informatie over PRTG Enterprise Monitor

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Deepser is een complete ITSM- en ITAM-oplossing die is ontwikkeld om ondersteuningsverzoeken, organisatorische processen en activabeheer te optimaliseren.
Deepser is moderne ITSM- en ITAM-software met een interactieve webinterface. Hiermee kun je tickets efficiënt beheren, apparaten en hun gegevens volgen en een volledig overzicht van de IT-infrastructuur van je klanten bewaren, waardoor het gebruik van bedrijfsmiddelen wordt geoptimaliseerd en tijd wordt bespaard. Meet servicegegevens, controleer prestaties met rapporten en dashboards, respecteer KPI's en verbeter de klanttevredenheid. Deepser is modulair, schaalbaar en gemakkelijk aan te passen: een handige en op maat gemaakte tool voor je behoeften. Meer informatie over Deepser

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Bescherm tegen ransomware met volledige gebruikersbescherming die is ontworpen voor kleine en middelgrote bedrijven.
Het beschermen van je computers en mobiele apparaten wordt voor je gedaan, zodat jij je kunt concentreren op je bedrijf. En met Cloud App Security krijg je verbeterde bescherming zonder complicaties. Met een paar klikken voeg je snel gebruikers of apparaten toe. Deze alles-in-één cloudoplossing biedt eindpunt, webbeveiliging en e-mailbeveiliging in één probleemloze bundel. Automatische updates, onderhoudsvrij, 24/7 ondersteuning. Bescherming voor je medewerkers altijd, overal en op elk apparaat. Meer informatie over Trend Micro Worry-Free Business Security Services

Functies

  • Patchbeheer
  • Factureren
  • Helpdeskbeheer
  • Dashboard
  • Plannen
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van supporttickets
  • Aanpasbare rapporten
  • Zelfserviceportal
  • Servercontrole
  • Configuratiebeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)