29 resultaten
Waarom Capterra gratis is
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, co...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Met name geschikt voor bedrijven van 10-1000 werknemers. Stap de 21ste eeuw binnen met de HubSpot CRM, een gebruiksvriendelijk CRM-systeem dat handmatige werkzaamheden elimineert en je verkoopteam daadwerkelijk helpt te verkopen. Het is gratis en je kunt het nu meteen al gebruiken. Met de HubSpot CRM kun je al je contacten in één gecentraliseerde, aanpasbare database bewaren. Bovendien wordt automatisch elke interactie geregistreerd en wordt het internet doorzocht, waarbij het systeem meer dan 13 miljoen bedrijven (en steeds meer) bijhoudt. Meer informatie over HubSpot CRM
Met name geschikt voor bedrijven van 10-1000 werknemers. Stap de 21ste eeuw binnen met de HubSpot CRM, een gebruiksvriendelijk CRM-systeem dat handmatige werkzaamheden elimineert en je verkoopteam daad...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met 95.000+ betalende klanten verspreid over 179 landen worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een CRM die zowel flexibel als krachtig is. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met 95.000+ betalende klanten verspreid over 179 landen worden verkoopteams aangetrokk...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Effectieve Sales CRM om je pijplijn te beheren. Integreert met je e-mail en agenda! Ideaal voor verkoopteams en online leadgeneratie. Meer informatie over Onpipeline
Sales CRM om je verkooppipeline visueel te beheren, leads van derden te verkrijgen en te organiseren via webformulieren en API, en nog veel meer. Gericht op het je helpen volgen van aanbiedingen zonder urenlang formulieren in te vullen. Je kunt de controle over je verkoopproces overnemen, evenementen instellen voor je volgende acties die worden gesynchroniseerd met je Gmail of Outlook-agenda, enz. Onpipeline elimineert de noodzaak voor trainingssessies die vereist zijn door andere CRM-systemen. Meer informatie over Onpipeline
Sales CRM om je verkooppipeline visueel te beheren, leads van derden te verkrijgen en te organiseren via webformulieren en API, en nog veel meer. Gericht op het je helpen volgen van aanbiedingen zonder...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Mac-compatibele CRM-oplossing die een centrale locatie vormt voor het beheer van klanten, prospects, e-mail, agenda, taken en meer. Meer informatie over SpinOffice
Blijf in contact met je zakelijke contacten, werk samen als een team en breng je klanten, prospects en andere belanghebbenden samen met al je communicatie, activiteiten, documenten en bestanden in een gedeelde database. Meer informatie over SpinOffice
Blijf in contact met je zakelijke contacten, werk samen als een team en breng je klanten, prospects en andere belanghebbenden samen met al je communicatie, activiteiten, documenten en bestanden in een ...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Bie...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee ri...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Beheer klanten, afspraken en betalingen vanuit één app. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over vcita
vcita, speciaal ontworpen voor kleine bedrijven, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> Hou je interacties met klanten moeiteloos bij door notities te documenteren en de betalingsgeschiedenis van klanten te bekijken vanaf een gebruiksvriendelijk dashboard. >> Beheer je facturering in no-time door het verzenden van offertes, facturen en ontvangstbewijzen met je merknaam. Stuur automatische betalingsherinneringen om betalingsachterstanden te voorkomen. >> Doe net als de grote jongens: maak strakke e-mail- en sms-campagnes. Geef klanten de mogelijkheid om een afspraak te plannen via een klantenportal. Meer informatie over vcita
vcita, speciaal ontworpen voor kleine bedrijven, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> Hou je interacties met klanten moeiteloos bij door notities te documenteren en de betalings...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Salesflare is een intelligente CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven en startups die meer willen verkopen met minder werk. Meer informatie over Salesflare
Salesflare is een intelligente CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven en startups die meer willen verkopen met minder werk. Salesflare vult automatisch je adresboek in en houdt alle interacties bij met de mensen met wie je contact hebt. Het verzamelt gegevens uit e-mail, sociale media, bedrijfsdatabases, je telefoon en je agenda en verstrekt het aan jou in geautomatiseerde klanttijdlijnen die je alles vertellen wat je moet weten. Jij hoeft alleen nog maar de e-mails te schrijven, de telefoontjes te plegen en koffie te drinken. Meer informatie over Salesflare
Salesflare is een intelligente CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven en startups die meer willen verkopen met minder werk. Salesflare vult automatisch je adresboek in en houdt alle interacties ...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden z...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenond...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de Sa...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren.
Less Annoying CRM is een eenvoudige contactmanager die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice. Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail voor vragen van gebruikers.
Less Annoying CRM is een eenvoudige contactmanager die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoud...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Voor Mac en iOS. Beheer meer klanten, sluit meer deals en voltooi meer projecten met Daylite. Gemaakt voor teams die dol zijn op Macs.
CRM voor Mac en iOS. Daylite helpt jou en je team de communicatie met klanten bij te houden, deals bij te houden en projecten te beheren, en dit alles in één app. Deel met je team om iedereen op de hoogte te houden. Eenvoudig aan te passen. Flexibele machtigingscontroles. Groeit met je mee. Werkt met Apple-apps die je graag gebruikt, zoals Apple Mail, Apple Contacts, iCal, Siri, Reminders en meer. Hou je klanten tevreden en je team gesynchroniseerd met Daylite.
CRM voor Mac en iOS. Daylite helpt jou en je team de communicatie met klanten bij te houden, deals bij te houden en projecten te beheren, en dit alles in één app. Deel met je team om iedereen op de hoo...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworp...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken maar krachtige CRM-oplossing voor teams die op data gebaseerde beslissingen nemen en dol zijn op hun klanten. Gebruikersgericht pijplijnbeheer met prestatie-analyse houdt verkopers op de weg naar meetbare doelen, maar stelt hen ook in staat om het pijplijntraject aan te passen. Op die manier wordt elke communicatie met een prospect een gepersonaliseerde één-op-één dialoog, waardoor de juiste boodschap op het juiste moment wordt overgebracht.
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken maar krachtige CRM-oplossing voor teams die op data gebaseerde beslissingen nemen en dol zijn op hun klanten. Gebruikersgericht pijplijnbeheer met prestatie-analyse...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onderhouden. Dankzij Essentials ben je minder tijd kwijt aan spreadsheets en kun je meer tijd besteden aan je verkoop doordat je e-mails, oproepen en vergaderingen worden bijgehouden om klantenrecords automatisch up-to-date te houden, zonder saaie gegevensinvoer. Essentials bevat ook tal van productiviteitstools voor klantenservice om te zorgen dat elke nieuwe klant een loyale klant wordt.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onde...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Contactually helpt je professionele relaties te onderhouden en te versterken.
Relaties zijn je belangrijkste troef. Het belangrijkste kenmerk van Contactually is dus het centraliseren van je contacten, zodat je de meeste waarde uit die relaties kunt halen. Besteed slechts enkele minuten per dag om degenen te bereiken die de meeste aandacht nodig hebben met tijdige, gerichte berichten, en werk slim door waar nodig te automatiseren, maar altijd met jouw persoonlijke communicatiestijl. Deze acties laten agenten vrij om te doen wat ze het beste doen – het soort persoonlijke relaties opbouwen die het bedrijf laten groeien.
Relaties zijn je belangrijkste troef. Het belangrijkste kenmerk van Contactually is dus het centraliseren van je contacten, zodat je de meeste waarde uit die relaties kunt halen. Besteed slechts enkele...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Method is de toonaangevende CRM voor QuickBooks-gebruikers en stroomlijnt je bedrijf van lead tot herhaling en alles daartussenin.
De CRM speciaal ontworpen voor QuickBooks: de methode stroomlijnt je bedrijf van lead tot herhaling en alles daartussenin. Method is de toonaangevende CRM voor QuickBooks-gebruikers, en is er voor duizenden mkb's die hun processen zijn ontgroeid door hun activiteiten te stroomlijnen en hun omzet te verhogen. In tegenstelling tot andere CRM's, kunnen bedrijven hun optimale workflows realiseren dankzij de combinatie van Method's QuickBooks-synchronisatie- en aanpassingsmogelijkheden zonder kennis van code nodig te hebben.
De CRM speciaal ontworpen voor QuickBooks: de methode stroomlijnt je bedrijf van lead tot herhaling en alles daartussenin. Method is de toonaangevende CRM voor QuickBooks-gebruikers, en is er voor duiz...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden.
FreeAgent CRM is een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden. Het systeem werkt automatisch met de e-mail van de gebruiker om leads te creëren en te classificeren, herinneringen op te volgen, aangepaste automatiseringen uit te voeren en alle interacties met klanten bij te houden.
FreeAgent CRM is een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden. Het systeem werkt automatis...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Cloud-based all-in-one staffing software able to cover the entire operational process: ATS, CRM, Reporting and Administrative Software.
Ngage by Arca24 is a all-in-one Staffing Agency Software, developed to optimize talent acquisition, customer relationship and administrative management. ATS based on AI CV Matching cross-language capable of identifying the matching between profiles and job ads in 7 different languages + CRM, a complete customer relationship lifecycle management solution + Administrative Software for the quotes, contracts, invoices and salaries + a powerful Reporting System for the collection of selection KPIs
Ngage by Arca24 is a all-in-one Staffing Agency Software, developed to optimize talent acquisition, customer relationship and administrative management. ATS based on AI CV Matching cross-language capab...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Gro CRM is the remarkably easy to use small business Mac CRM platform that is helping Apple users manage their customer relationships.
Mac CRM small business platform made for Apple users. Manage your leads, customers and more with the all-in-one Mac customer relationship management platform. Accelerate small business growth and productivity from day one with Gro CRM!
Mac CRM small business platform made for Apple users. Manage your leads, customers and more with the all-in-one Mac customer relationship management platform. Accelerate small business growth and prod...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Saphyte leads in technological disruption with its most advanced and innovative features designed to help your business grow.
Saphyte, as a comprehensive CRM platform with enhanced Sales and Marketing capabilities, is more than equipped to digitally transform your business. The Saphyte CRM platform was developed by a dedicated team of tech specialists. In addition to the platform itself, It constantly evolves with the needs of the market.
Saphyte, as a comprehensive CRM platform with enhanced Sales and Marketing capabilities, is more than equipped to digitally transform your business. The Saphyte CRM platform was developed by a dedicat...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
System to manage technical reports and commercial offers that works automatically and integrates with the best management systems.
Cloud platform that allows you to manage appointments and activities wherever you are, thanks to an integrated app that automates the tracking of trips, stops and phone calls.It manages both commercial activities, integrating an automatic editor of estimates, and technical activities, reaching the compilation of reports of intervention with collection signature from mobile.
Cloud platform that allows you to manage appointments and activities wherever you are, thanks to an integrated app that automates the tracking of trips, stops and phone calls.It manages both commercial...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Reflect CRM Software for both Mac and Windows enables a business to easily manage customer relationships and databases
Create a centralized database of customer information with Reflect to help make better-informed business decisions and improve customer loyalty. CRM Customer Software consolidates customer information across an organization to help increase customer satisfaction and loyalty. This gives businesses more complete insight into their clients and customers and helps front-line employees make faster, better-informed decisions.
Create a centralized database of customer information with Reflect to help make better-informed business decisions and improve customer loyalty. CRM Customer Software consolidates customer information ...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Azor

Azor

(0 reviews)
Project / Workflow software for creative agencies: Manage all your projects, processes & customers for all employees in one solution.
Project / Workflow software for creative agencies: Manage all your projects, processes & customers for all employees in one solution. Azor is a central point for all information related to your projects. Direct insight into project information such as budget, profitability, budgeting, involved participants, activities and costs. Projects, procedures, customers and employees. Thats what its all about.
Project / Workflow software for creative agencies: Manage all your projects, processes & customers for all employees in one solution. Azor is a central point for all information related to your projec...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Het doeltreffende CRM-systeem is de kern van de Eudonet Stb software.
Verbind processen, mensen en data met de software van Eudonet STB! Zo kun je altijd en overal kwaliteit leveren en efficiënt samenwerken. Verbinding vind je ook terug in onze werkwijze. Wij kiezen voor een lange termijnrelatie, waarbij toewijding, transparantie en innovatie onze kernwaarden zijn. Zo werken wij al ruim 25 jaar met een branchefocus. Onze klanten kennen we door-en-door, maar ook de branches waarin zij werkzaam zijn. Zo kunnen wij hen volledig ontzorgen op gebied van ICT!
Verbind processen, mensen en data met de software van Eudonet STB! Zo kun je altijd en overal kwaliteit leveren en efficiënt samenwerken. Verbinding vind je ook terug in onze werkwijze. Wij kiezen voo...
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Interactie bijhouden
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Referenties bijhouden
Divalto weavy, CRM métier évolutif fonctionnant en mode Saas et ouvert aux ERP.
Divalto weavy, CRM mtier volutif fonctionnant en mode Saas et ouvert aux ERP. Son application ddie facilite le travail sur le terrain ! Catgories : logiciel de CRM / logiciels de gestion des interventions / logiciels de lead management / Logiciels de relation client / outils d'aide la dcision
Divalto weavy, CRM mtier volutif fonctionnant en mode Saas et ouvert aux ERP. Son application ddie facilite le travail sur le terrain ! Catgories : logiciel de CRM / logiciels de gestion des interventi...