Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
CRM-systemen voor Mac
CRM systemen voor Mac gebruikt je Mac om de marketing-, verkoop- en klantenserviceprocessen in je hele bedrijf te verenigen. Toepassingen voor CRM helpen je om je prospects en klanten te beheren via de verkooptrechter, follow-ups te plannen en meer deals te sluiten. Zie ook: CRM systemen, online CRM systemen, CRM-systemen voor banken en verzekeraars, CRM voor de bouw en CRM systemen voor vastgoedsector. Meer informatie Minder informatie
Uitgelichte software
Software met meeste reviews
Bekijk de producten in de categorie CRM-systemen voor Mac met de meeste reviews van onze gebruikers
Filterresultaten (36)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Prijsopties
Producttype
36 resultaten
monday.com is krachtige CRM-software en biedt een ideale oplossing voor customer relationship management met een uiterst veilige omgeving voor je klantgegevens.
Meer informatie over monday sales CRM
monday.com is krachtige CRM-software en biedt een ideale oplossing voor customer relationship management met een uiterst veilige en betrouwbare omgeving voor je klantgegevens en privacy. Het gebruiksgemak betekent soepel instappen en een snelle acceptatie door je team. Beheer klantrelaties eenvoudig op je eigen manier met effectieve automatiseringen, integraties, dashboards, een aanpasbare workflow en meerdere gegevensweergaven. Bied je klanten een optimale service en ervaring met eenvoudige, maar krachtige software.
Meer informatie over monday sales CRM
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn.
Meer informatie over HubSpot CRM
Met name geschikt voor bedrijven van 10-1000 werknemers. Stap de 21ste eeuw binnen met de HubSpot CRM, een gebruiksvriendelijk CRM-systeem dat handmatige werkzaamheden elimineert en je verkoopteam daadwerkelijk helpt te verkopen. Het is gratis en je kunt het nu meteen al gebruiken. Met de HubSpot CRM kun je al je contacten in één gecentraliseerde, aanpasbare database bewaren. Bovendien wordt automatisch elke interactie geregistreerd en wordt het internet doorzocht, waarbij het systeem meer dan 13 miljoen bedrijven (en steeds meer) bijhoudt.
Meer informatie over HubSpot CRM
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Zoho CRM voor Mac ondersteunt een wereldwijd netwerk van meer dan 250.000 wereldwijde bedrijven van elke omvang om meer leads om te zetten en contact te leggen met klanten.
Meer informatie over Zoho CRM
Zoho CRM voor Mac- en iOS-gebruikers stelt een wereldwijd netwerk van meer dan 250.000 bedrijven in 180 landen in staat om meer leads te converteren, met klanten in contact te komen en hun omzet te laten groeien. Belangrijke functies omvatten contactbeheer, verkooptrechters, pijplijnbeheer, workflowautomatisering, AI-aangedreven gespreksassistent, taakbeheer, beheer van marketingcampagnes, verkoopprognoses, klantenservice, rapportage en analyse en naadloze integratie met meer dan 500 populaire apps van derden.
Meer informatie over Zoho CRM
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Met Bigin kunnen kleine bedrijven afstappen van spreadsheets en aan de slag gaan met een CRM-oplossing die echt is ontworpen voor hun behoeften.
Meer informatie over Bigin by Zoho CRM
Bigin ondersteunt macOS Monterey, zodat je al je taken moeiteloos kunt uitvoeren.
Bigin heeft als doel om eenvoudig te zijn en zit boordevol met de juiste functies en een gebruiksvriendelijke interface, tegen een budgetvriendelijke prijs die past bij je kleine bedrijf.
Bigin biedt alles wat je nodig hebt: meerdere pijplijnen, geïntegreerde telefonie, workflows, naadloze integraties samen met Mac-snelkoppelingen, snelle notities en nog veel meer, om ervoor te zorgen dat je je klant met gemak beheert.
Meer informatie over Bigin by Zoho CRM
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt.
Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Pipedrive CRM-systeem voor Mac- en iOS-gebruikers stimuleert de groei van 98.000 bedrijven in 179 landen wereldwijd.
Pipedrive CRM-systeem voor Mac- en iOS-gebruikers stimuleert de groei van 98.000 bedrijven in 179 landen wereldwijd. Deze visuele verkooptool helpt teams om nieuwe klanten te werven en relaties met bestaande klanten te onderhouden met behulp van tijdbesparende functies en een selectie van krachtige automatiseringen. De rapporten tonen aan dat binnen het eerste jaar na het gebruik van Pipedrive de gemiddelde tijd om te winnen van gebruikers met gemiddeld 47% is afgenomen. probeer Pipedrive 14 dagen gratis en ontdek het zelf.
Meer informatie over Pipedrive
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager.
Meer informatie over Nimble
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Bitrix24 is een gratis CRM voor Mac en iOS die door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele, desktop- en open source-versies.
Bitrix24 is een gratis CRM voor Mac en iOS die door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele, desktop- en open source-versies. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 18 verschillende talen.
Meer informatie over Bitrix24
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
Insightly is krachtige, gebruiksvriendelijke CRM-software met native integraties met Gmail, Office 365, MailChimp en andere populaire toepassingen. Insightly heeft meer dan 1,5 miljoen gebruikers in een verscheidenheid aan sectoren, en kleine tot middelgrote bedrijven gebruiken Insightly om kansen te beheren in elke fase van het verkoopproces, klantrelaties te koppelen, projecten op te leveren, offertes op te stellen en meer.
Meer informatie over Insightly
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
Meer informatie over HoneyBook
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren.
GESCHIKT VOOR ALLE APPLE-PRODUCTEN - Less Annoying CRM is een eenvoudige CRM die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice.
Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail.
Meer informatie over Less Annoying CRM
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface.
Meer informatie over Agile CRM
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn.
Meer informatie over Really Simple Systems CRM
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Krachtige CRM voor teams van 1-100 personen die dol zijn op Macs. Integreer met Apple Mail, deel met Apple Contacts en iCal, gebruik Siri en meer.
Daylite is een krachtige CRM voor teams van 1 tot 100 werknemers die dol zijn op Macs. Integreer met Apple Mail, deel met Apple Contacts en iCal, gebruik Siri en meer. Krijg een overzicht van de communicatie met klanten, de status van projecten en deals - allemaal in één app. Eenvoudig aan te passen. Flexibel en groeit met je mee. Bespaar tijd met Daylite, zodat je team meer klanten, deals en projecten aan kan.
Meer informatie over Daylite for Mac
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Maak je gesprekken effectief: breng je contacten op één plek en beheer alle klantinteracties met een eenvoudige online oplossing.
Breid je klantrelaties uit met een krachtige CRM-app van vcita: >> Bewaar, beheer en label je leads, contacten en klanten in één centrale online hub.
>> Krijg een algemeen beeld van de afspraken, betalingen, facturen, documenten en gesprekken van je klanten.
>> Hou alle informatie bij de hand, waar je ook bent en wanneer je het nodig hebt, met een vriendelijke mobiele app.
>> Werk moeiteloos samen met je team en wijs klanten, afspraken en inkomende verzoeken toe aan personeelsleden.
Meer informatie over vcita
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onderhouden. Dankzij Essentials ben je minder tijd kwijt aan spreadsheets en kun je meer tijd besteden aan je verkoop doordat je e-mails, oproepen en vergaderingen worden bijgehouden om klantenrecords automatisch up-to-date te houden, zonder saaie gegevensinvoer. Essentials bevat ook tal van productiviteitstools voor klantenservice om te zorgen dat elke nieuwe klant een loyale klant wordt.
Meer informatie over Salesforce Essentials
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
amoCRM is een eenvoudige en slimme CRM-oplossing die is geoptimaliseerd voor Apple! Maak het beheer van leads een aangenaam dagelijks proces met een zeer intuïtieve interface die ook boordevol zit met krachtige functies. Bovendien kun je met de exclusieve digitale pijplijn van amoCRM je product of dienst automatisch promoten en verkopen. Verkoop beter en slimmer met amoCRM!
Meer informatie over Kommo
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten

Salesflare
4,7
(136)
Lokaal product
Salesflare is een intelligente CRM voor Mac, die wordt gebruikt door kleine en middelgrote B2B-bedrijven die meer willen verkopen met minder werk.
Salesflare is een intelligente CRM voor Mac, die wordt gebruikt door kleine en middelgrote B2B-bedrijven die meer willen verkopen met minder werk.
Salesflare vult automatisch je adresboek in en houdt alle interacties bij met de mensen met wie je contact hebt. Het verzamelt gegevens uit e-mail, sociale media, bedrijfsdatabases, je telefoon en je agenda en verstrekt het aan jou in geautomatiseerde klanttijdlijnen die je alles vertellen wat je moet weten.
Jij hoeft alleen nog maar de e-mails te schrijven, de telefoontjes te plegen en koffie te drinken.
Meer informatie over Salesflare
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
"Een perfecte zakelijke tool voor zelfstandige ondernemers." - INC Magazine
17hats biedt één enkel knooppunt voor klantcommunicatie, voorstellen, contracten, online betalingen, projectmanagement, boekhouding, klantenbeheer en meer. 17hats is ontworpen om administratieve rompslomp te elimineren en vereenvoudigt repetitieve taken met sjablonen en geautomatiseerde workflows. Meer dan 40.000 ondernemers gebruiken 17hats thuis of onderweg om zich te organiseren, te systematiseren, sneller betaald te krijgen, hun bedrijf te laten groeien en meer klanten binnen te halen.
Meer informatie over 17hats
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Contactually helpt je professionele relaties te onderhouden en te versterken.
Relaties zijn je belangrijkste troef. Het belangrijkste kenmerk van Contactually is dus het centraliseren van je contacten, zodat je de meeste waarde uit die relaties kunt halen. Besteed slechts enkele minuten per dag om degenen te bereiken die de meeste aandacht nodig hebben met tijdige, gerichte berichten, en werk slim door waar nodig te automatiseren, maar altijd met jouw persoonlijke communicatiestijl. Deze acties laten agenten vrij om te doen wat ze het beste doen – het soort persoonlijke relaties opbouwen die het bedrijf laten groeien.
Meer informatie over Contactually
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Method is de toonaangevende CRM voor QuickBooks-gebruikers en stroomlijnt je bedrijf van lead tot herhaling en alles daartussenin.
De CRM speciaal ontworpen voor QuickBooks: de methode stroomlijnt je bedrijf van lead tot herhaling en alles daartussenin. Method is de toonaangevende CRM voor QuickBooks-gebruikers, en is er voor duizenden mkb's die hun processen zijn ontgroeid door hun activiteiten te stroomlijnen en hun omzet te verhogen. In tegenstelling tot andere CRM's, kunnen bedrijven hun optimale workflows realiseren dankzij de combinatie van Method's QuickBooks-synchronisatie- en aanpassingsmogelijkheden zonder kennis van code nodig te hebben.
Meer informatie over Method CRM
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten

Efficy CRM
4,0
(90)
Lokaal product
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt CRM-oplossingen die volledig aan te passen is waardoor uw medewerkers zich blijven ontwikkelen.
Eindelijk, een CRM-oplossing die zich aan uw behoeften aanpast.
Efficy is een belangrijke speler op de Europese markt voor CRM-systemen. Met een assortiment aan CRM-oplossingen, aanpasbaar aan de individuele behoeften, vertrouwen al meer dan 13.500 klanten in 60 landen op ons.
De CRM-oplossingen van Efficy zijn eenvoudig te gebruiken en worden aan iedere organisatie aangepast op basis van de grootte en specifieke behoeften. Hiermee hebt u de mogelijkheid om uw bedrijf te laten groeien en ontwikkelen. Verlies geen tijd met het organiseren van data en leidt uw medewerkers op zodat uw bedrijf kan groeien met de CRM van Efficy.
Meer informatie over Efficy CRM
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Verbeter je bedrijf door je mensen in staat te stellen informatie in het veld vast te leggen die je zal helpen om te groeien en waarmee je tijd kunt besparen.
De oplossing bestaat uit een mobiele app voor mensen in het veld en een dashboard voor leadbeheer (webgebaseerde CRM) dat toegankelijk is voor mensen die op kantoor zijn. Nu kun je de verkoop stimuleren en tijd besparen door de ogen en oren van iedereen om je heen maximaal in te zetten. Wingmate motiveert gebruikers om leads binnen enkele seconden vast te leggen (nieuw bedrijf, up-selling, servicegebreken, enz). Informatie komt warm binnen en wordt meteen georganiseerd, zodat je team binnen enkele seconden aan het werk kan. Uiteindelijk leidt dit tot meer inkomsten en een hechter team.
Meer informatie over Wingmate
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden.
FreeAgent CRM is een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden. Het systeem werkt automatisch met de e-mail van de gebruiker om leads te creëren en te classificeren, herinneringen op te volgen, aangepaste automatiseringen uit te voeren en alle interacties met klanten bij te houden.
Meer informatie over FreeAgent CRM
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Dit platform heeft de complexiteit van CRM omgezet naar een takenlijst, zodat je leads kunt converteren naar klanten, je doelen kunt bereiken en je bedrijf snel laten groeien.
OnePageCRM is een eenvoudige, op contactpersonen gerichte CRM. Dit platform hanteert de aanpak van een takenlijst voor het beheren van verkoopleads, waarbij elk contact een "Volgende actie" heeft om ervoor te zorgen dat je altijd een vervolgactie hebt. Leg leads vast vanuit Gmail, Outlook, Twitter en Facebook en creëer met slechts één klik een contactpersoon in OnePageCRM. Beheer deals en hou je verkoopdoelstellingen bij met behulp van de intuïtieve verkooppijplijn. Integreer met al je favoriete zakelijke toepassingen. Heb je een vraag? Het bedrijf is beschikbaar via telefoon, chat en e-mail.
Meer informatie over OnePageCRM
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Je kunt deze zeer flexibele CRM 14 dagen gratis uitproberen.
Met Shape CRM kun je je hele bedrijf op één gebruiksvriendelijk platform beheren. De cloudgebaseerde software van Shape biedt tientallen tools waarmee je je online marketing en promoties via e-mail en sms kunt beheren en automatiseren, leads uit online bronnen registreren en onderhouden, verkooppijplijnen organiseren, prospects en klanten ontwikkelen, professionele online documenten creëren en verzenden, online betalingen accepteren, aangepaste rapportage uitvoeren en dagelijkse administratieve taken automatiseren. Shape is een zeer flexibele CRM.
Meer informatie over Shape
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Vereenvoudig je dagelijkse agenda, hou alles bij wat er gaande is en stimuleer je bedrijf met deze gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde CRM-oplossing.
Probeer RAYNET CRM - een gratis CRM.
Al je klantgegevens op één plek. Je hebt dat oude adresboek nooit meer nodig. Als je echt inzicht wilt krijgen in je klanten en wat ze nodig hebben, moet je je relatiegeschiedenis kennen. Met deze CRM duurt het slechts enkele seconden om alles te weten te komen over al je klanten. Je krijgt vanaf het begin volledige ondersteuning en een gratis webinar. Blijf op de hoogte met RAYNET.
Meer informatie over RAYNET CRM
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Mac-compatibele CRM-oplossing die een centrale locatie vormt voor het beheer van klanten, prospects, e-mail, agenda, taken en meer.
Blijf in contact met je zakelijke contacten, werk samen als een team en breng je klanten, prospects en andere belanghebbenden samen met al je communicatie, activiteiten, documenten en bestanden in een gedeelde database.
Meer informatie over SpinOffice
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat.
Meer informatie over CloudBlue PSA
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen.
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen. Vobe Custom biedt een reeks producten en sjablonen zoals:
- Vobe CRM;
- Vobe Workflow;
- Vobe Service;
- Vobe Unity;
- Vobe Prototyping.
- Vobe AVG;
- Vobe Planning.
- Vobe Automotive;
- Vobe Archiving;
- Vobe Asset Management;
- Vobe Medical en Portal;
- Vobe en nog veel meer.
Meer informatie over VobeSoft
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
EQUP is een cloudgebaseerd CRM-systeem waarmee je marketing-, verkoop- en factureringsactiviteiten kunt automatiseren.
EQUP is een cloudgebaseerd CRM-systeem waarmee je marketing-, verkoop- en factureringsactiviteiten kunt automatiseren.
EQUP is ontworpen om de kloof te overbruggen tussen de momenteel beschikbare oplossingen en de vereisten van eigenaren van kleine bedrijven.
Unieke functies:
- inventarispooling;
- gratis versie heeft geen functiebeperkingen;
- speciale resources om je account te beheren;
- sectorspecifieke oplossingen.
Meer informatie over EQUP
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Effectieve Sales CRM om je pijplijn te beheren. Integreert met je e-mail en agenda! Ideaal voor verkoopteams en online leadgeneratie.
Sales CRM om je verkooppipeline visueel te beheren, leads van derden te verkrijgen en te organiseren via webformulieren en API, en nog veel meer.
Gericht op het je helpen volgen van aanbiedingen zonder urenlang formulieren in te vullen. Je kunt de controle over je verkoopproces overnemen, evenementen instellen voor je volgende acties die worden gesynchroniseerd met je Gmail of Outlook-agenda, enz. Onpipeline elimineert de noodzaak voor trainingssessies die vereist zijn door andere CRM-systemen.
Meer informatie over Onpipeline
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
MYBREEX combineert software, hardware en service, zodat u uw inkomende en uitgaande facturatie, offertes, werkbonnen, etc. kan digitaliseren en automatiseren.
MYBREEX biedt aan ondernemers een totaalpakket aan die software, hardware en service combineert. U kan hiermee zowel uw inkomende als uitgaande facturatie, offertes, werkbonnen en banktransacties digitaliseren en automatiseren. Bovendien kan u MYBREEX koppelen aan een tal van externe apps, waaronder Mollie, Codabox en Teamleader. Zo kan u deze gemakkelijk integreren in uw ecosysteem van zakelijke applicaties. Aan de hand van een complete opleiding, die wij bij de installatie aanbieden, kan u met minimale inspanning overstappen naar een digitale workflow. Vraag nu een persoonlijk adviesgesprek aan en ontdek hoe u geld en tijd kunt besparen.
Meer informatie over MYBREEX
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Project-/workflowsoftware voor creatieve bureaus: beheer al je projecten, processen en klanten voor alle werknemers in één oplossing.
Project-/workflowsoftware voor creatieve bureaus: beheer al je projecten, processen en klanten voor alle werknemers in één oplossing.
Azor is een centraal punt voor alle informatie met betrekking tot je projecten. Direct inzicht in projectinformatie zoals budget, winstgevendheid, budgettering, betrokken deelnemers, activiteiten en kosten.
Projecten, procedures, klanten en werknemers. Daar draait het om.
Meer informatie over Azor
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten
Het doeltreffende CRM-systeem is de kern van de Eudonet Stb software.
Verbind processen, mensen en data met de software van Eudonet STB!
Zo kun je altijd en overal kwaliteit leveren en efficiënt samenwerken.
Verbinding vind je ook terug in onze werkwijze. Wij kiezen voor een lange termijnrelatie, waarbij toewijding, transparantie en innovatie onze kernwaarden zijn. Zo werken wij al ruim 25 jaar met een branchefocus. Onze klanten kennen we door-en-door, maar ook de branches waarin zij werkzaam zijn. Zo kunnen wij hen volledig ontzorgen op gebied van ICT!
Meer informatie over Eudonet
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten

Easybox
Easybox is een flexibele ERP service waarmee u uw bedrijf kan digitaliseren en automatiseren.
Easybox voorziet zijn klanten van een tool voor een betere workflow en om de eerste stap te zetten naar digitalisatie en automatisatie. Aan de hand van onze flexibele ERP-dienst kunnen ondernemingen mensen, financiën en hun support chains beheren. Zo kunnen zij hun processen vereenvoudigen en automatiseren. Dit zal dan ook voor verminderde kosten zorgen, alsook een hoger inkomen. Het doel van Easybox is om ondernemingen te helpen groeien en met ze mee te groeien. Aan de hand van een uitgebreide training en ongeëvenaarde service staat Easybox steeds klaar voor zijn klanten. Zo kan u als ondernemer uw professionele doelen bereiken.
Meer informatie over Easybox
...
Meer informatie
Functies
- Marketingautomatisering
- Taakbeheer
- Rapportage en analyse
- Beheer van verkooppipeline
- Kalenderbeheer
- Contactendatabase
- Herinneringen
- Aanpasbare rapporten
- Verkooprapporten