Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

iPad kassasystemen

Met iPad kassasystemen kunnen retailers, restaurants en cafés hun kassa-activiteiten, zoals orderbeheer, verwerking van betalingen, voorraadbeheer en verkooprapporten, beheren op mobiele tablets.

België Lokale producten weergeven

45 resultaten

Sell, manage and show your products from anywhere with Lightspeed iPad POS. Meer informatie over Lightspeed Retail
Future-proof your retail business with Lightspeed's point of sale system and its features like contactless payment, omnichannel loyalty & advanced eCommerce solution. With Lightspeed's iPad POS, anywhere can be your checkout counter, customers can request more information, make payments and join your loyalty program on the spot thanks to a mobile, connected workflow. Meer informatie over Lightspeed Retail

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
Beheer al je horecazaken met Lightspeed. Verhoog je tafelrotatie, geef je inkomsten een boost en krijg meer inzicht met glasheldere data. Meer informatie over Lightspeed Restaurant
Snellere en betere service, met Lightspeed Restaurant Pas je kassasysteem aan jouw workflows aan, van menukaart tot interface en vloerplan. Verbeter de ervaring van je gasten met naadloze bestel- en betaalopties, datagedreven menu-aanbevelingen, en maak van elke gast een VIP. Haal inzicht uit elke transactie en zet bruikbare data in om je zaak te optimaliseren en je volgende stappen te bepalen. Meer informatie over Lightspeed Restaurant

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
Square POS is een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses.
De complete kassaservice van Square biedt een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses. Square is één service voor je hele bedrijf, van een kassa in je broekzak tot rapporten op je laptop. Square maakt zakendoen makkelijker, of je nu op de markt staat of je twintigste filiaal opent. Meer informatie over Square Point of Sale

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem dat is gebouwd om de efficiëntie te verbeteren en de kosten drastisch te verlagen.
Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem. Toast is speciaal gebouwd voor de horeca en is opmerkelijk eenvoudig te gebruiken. Klanten van Toast kunnen gemakkelijk bestellingen uitvoeren, online en interne menu's bijwerken en de loonadministratie van personeel beheren. Met online bestellen, geavanceerde realtime rapportage en ingebouwde loyaliteitsprogramma's zorgt Toast ervoor dat je geen gedoe meer hebt met meerdere leveranciers, en worden de kosten drastisch verlaagd. Meer informatie over Toast POS

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem en integreert de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem.
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten ondersteunt maakt Clover het eenvoudiger en sneller dan ooit om je bedrijf te runnen. Dankzij de ingebouwde capaciteiten kun je de dagelijkse taken vereenvoudigen, transacties versnellen, klanten betrekken en moeiteloos de nieuwste betalingen accepteren. Clover biedt ook een robuuste app-markt met meer dan 300 beschikbare apps en dat aantal blijft nog toenemen. Meer informatie over Clover

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
Square for Retail biedt alle tools om vlot te verkopen met een POS, online store, voorraad, hardware en betalingen die speciaal voor detailhandelaren zijn gebouwd.
Square for Retail biedt alle tools die je nodig hebt om vlot te verkopen met software, hardware en betalingen die speciaal voor detailhandelaren zijn gebouwd. Verkoop naadloos in de winkel en online met een geïntegreerde online store. Handel binnen enkele seconden verkopen af met de gebruiksvriendelijke POS voor iPad. Volg en verplaats inventaris op meerdere locaties en krijg inzicht in je winstmarge. Beheer je medewerkers met tijdkaarten. Voeg inventaris toe vanuit je POS en maak direct klantprofielen. Genereer en print streepjescodelabels. Ga gratis aan de slag. Meer informatie over Square for Retail

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
Gratis cloudgebaseerd POS voor cafés en winkels met voorraadbeheer, loyaliteitsprogramma, elektronische ontvangstbewijzen en klantcommunicatie.
Beheer je verkoop- en loyaliteitsprogramma en inventaris vanaf een smartphone of tablet. Je kunt je klanten werven, behouden en betrekken, hun gemiddelde uitgaven verhogen, voorraad beheren en verkoopanalyse visualiseren. Stuur berichten en e-ontvangstbewijzen naar je klanten en verzamel waardevolle feedback. Meer informatie over Loyverse POS

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
TouchBistro is ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften en specifieke eisen van de restaurantsector.
TouchBistro is ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften en specifieke eisen van de restaurantsector. Restaurants kopen TouchBistro omdat ze een servicepunt willen dat kan helpen de verkoop te verhogen, de klantenservice te verbeteren en zakelijke beslissingen te onderbouwen. TouchBistro wordt geleverd met 24/7 deskundige ondersteuning van voormalige obers, managers en eigenaren. Meer informatie over TouchBistro

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
Met PHP POS voor iOS/iPad betaal je niet meer dan $ 34/maand per locatie voor geavanceerde functies die nodig zijn in de huidige retailmarkt.
Krachtige retail POS voor iOS/iPad ontworpen voor een klein tot middelgroot bedrijf en meerdere locaties. Service en ondersteuning begint met een vrijblijvende proefperiode en is vervolgens $ 28,25 - $ 34/maand per locatie met meerdere factureringsopties. PHP POS biedt voortdurende software-updates en toonaangevende ondersteuning in de VS. Vergelijkbare functies omvatten e-commerce, open platform-creditcardintegratie, winkelaccounts, loyaliteitsprogramma's en andere geavanceerde functies die je verwacht in de huidige retailmarkt. Meer informatie over PHP Point of Sale

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
talech is cloudgebaseerde verkooppuntsoftware voor de iPad voor restaurants, winkels en dienstverlenende bedrijven.
Een bedrijf runnen is tijdrovend, maar POS-software van talech helpt taken te stroomlijnen en tijd vrij te maken. Met het intuïtieve ontwerp helpt talech restaurants, winkels en dienstverlenende bedrijven hun activiteiten te vereenvoudigen en inzichten te verkrijgen om betere beslissingen te nemen. Met een paar klikken kunnen verkopers vele handelingen verrichten; inventaris eenvoudig bijhouden; bestellingen splitsen, samenvoegen en aanpassen; medewerkers beheren en arbeidskosten bewaken; loyaliteit opbouwen met het ingebouwde CRM-platform. Inclusief gratis 24/7 ondersteuning. Meer informatie over talech

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
Revel Systems is een cloudgebaseerde verkooppuntoplossing (POS) voor de iPad die snel, intuïtief en veilig is.
Revel Systems is een robuuste, cloudgebaseerde iPad-oplossing voor verkooppunten (POS) die de ambities van restaurants en detailhandelaars ondersteunt. Als schaalbare oplossing kan Revel zowel voldoen aan de behoeften van onafhankelijke bedrijven met meerdere terminals en meer dan twee locaties, als die van kleine, middelgrote en grote ketens. De Revel POS is snel, intuïtief en veilig, het biedt uitgebreide interne functies en kan naadloos worden geïntegreerd met partners die zijn gespecialiseerd in salarisadministratie, voorraadbeheer, CRM en andere functies. Meer informatie over Revel Systems

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
Het op iPad gebaseerde mobiele POS en volledig uitgeruste managementplatform van Lavu zijn speciaal ontworpen om restaurantactiviteiten te stroomlijnen.
Het op iPad gebaseerde mobiele POS- en restaurantbeheerplatform van Lavu is speciaal ontworpen voor kleine tot middelgrote horecagelegenheden met 1-3 locaties. De mobiliteit en het gebruiksgemak van Lavu helpen restaurants de bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen en de omzet te verhogen en tegelijkertijd klanten tevreden te stellen. Door functies te bieden voor online bestellen, gedetailleerde rapportage, betalingsverwerking, loyaliteitsprogramma's, personeels- en voorraadbeheer en meer, bespaar je met Lavu tijd en geld op al je behoeften voor verkooppunten en management. Meer informatie over Lavu POS

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
Webgebaseerde software voor verkooppunten en voorraadbeheer in de detailhandel, ontworpen voor iOS. Vanaf $ 99/maand.
Vend is cloudgebaseerde software voor verkooppunten die is ontworpen voor detailhandelaars om te verkopen en hun bedrijf te meten, beheren en te laten groeien. Detailhandelaars in meer dan 20.000 winkels gebruiken Vend om betalingen te accepteren, klanten te volgen, voorraad te beheren en bedrijfsanalyses uit te voeren voor realtime inzichten in de bedrijfsprestaties. Vend geeft detailhandelaars toegang tot tools die krachtiger en intuïtiever zijn dan ondernemingsbrede systemen, tegen een fractie van de kosten. Meer informatie over Vend

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
Lunatap is de eenvoudige manier om je Stripe-account onderweg mee te nemen.
Lunatap is de eenvoudige manier om je Stripe-account onderweg mee te nemen. Je gebruikt Stripe voor je online betalingen, waarom zou je het dan niet overal mee naartoe nemen? Laat je logge kaartmachine thuis. Log in met je Stripe-account, tik een bedrag in, typ of scan je klantenkaart en boem, het geld staat op je bankrekening. Meer informatie over Nomod

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
POS voor iPAD is exclusief ontworpen voor snelheid, kwaliteit van de dienstverlening en rapportage. Installeer het, verkoop, beheer, controleer, consolideer, analyseer en handel.
POS voor iPAD van GOFRUGAL is een all-in software die restaurant, bars en cafés helpt om efficiënt te werken tijdens hun dagelijkse bedrijfsvoering. Met POS voor iPAD kan je bestellingen sneller aannemen, tafels beheren en de voorraad bijhouden om verse ingrediënten op te slaan. Bereid kenmerkende gerechten met de grootste nauwkeurigheid en volledige receptcontrole. Ken de prestaties van je bedrijf met meer dan 50 soorten rapporten die speciaal zijn ontworpen om je diepgaande inzichten te geven in je omzet, voorraad, inkoop, enz. Probeer nu een gratis proefversie. Meer informatie over Gofrugal

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
Revolutionaire POS-software voor stomerijen en wasserettes, geschikt voor elk apparaat. Ook ophaal- en bezorgapps voor iOS en Android.
Revolutionaire POS-software voor stomerijen en wasdiensten, geschikt voor elke computer, tablet of smartphone. CleanCloud is snel, gemakkelijk te gebruiken en verhoogt de productiviteit van je winkels. Er zijn ook ophaal- en bezorgapps voor iOS en Android waarmee je klanten hun bestellingen kunnen boeken, betalen en beheren. Speciale functies omvatten ondersteuning voor alle printers, beheer van meerdere winkels, samenstelling, automatische facturering, meldingen via e-mail/sms, automatische back-ups, routeplanning, gratis updates en meer. Meer informatie over CleanCloud

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
Cloudgebaseerde verkooppuntoplossing voor bedrijven die helpt bij het beheren van persoonlijke, online en telefonische betalingen.
Cloudgebaseerde verkooppuntoplossing voor bedrijven die helpt bij het beheren van persoonlijke, online en telefonische betalingen. Meer informatie over authorize.net

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
Shopify POS voor iPad is gebouwd voor de detailhandel en brengt je verkopen, voorraad en klanten samen op fysieke en online locaties.
Shopify POS heeft de essentiële functies die je zou verwachten van een traditionele POS plus de functies die je nodig hebt voor de toekomst. Beheer je online en fysieke winkels vanuit één app, zodat het niet nodig is om meerdere voorraden, catalogi en betalingssystemen bij te houden. Klanten en bestellingen worden online en in de winkel gesynchroniseerd, dus het is eenvoudig om lokaal ophalen aan te bieden, retourzendingen/omruilingen te verwerken en overal cadeaubonnen te verkopen. Gebruik de iPad-POS waar je winkel zaken mee krijgt. Meer informatie over Shopify POS

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
Cloudgebaseerd verkooppunt voor de iPad met een geïntegreerde webgebaseerde en mobiele winkel, waardoor online winkelen voor de eindgebruiker mogelijk wordt.
Bindo is een volledig mobiel cloudgebaseerd verkooppuntsysteem voor de iPad dat aan je fysieke winkel meteen een online e-commercewinkel toevoegt. Dit platform doet al het zware werk voor je. Jij scant een streepjescode - en dit platform vertelt je wat het product is. Jij voegt een klant toe - en dit platform houdt zijn/haar loyaliteit bij. Jouw voorraad van een bepaald product raakt op - en dit platform maakt je bestelling aan. Bindo is meer dan een POS, het is een 360-graden oplossing voor de detailhandel, die je winkel organiseert en je bedrijfsresultaat bevordert. Meer informatie over Bindo POS

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
Online bestelwebsites en -apps voor ketens en franchises met één of meerdere winkels.
Biedt een toonaangevend, gebruiksvriendelijk online bestelsysteem voor individuele restaurants, winkelketens, afhaalrestaurants, delicatessenzaken, cafés, gemakswinkels en franchises. Meer informatie over Flipdish

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
Het eerste POS dat is gemaakt voor quick-service restaurants, afhaalrestaurants en klanten die onderweg zijn - Gemaakt om je activiteiten te stroomlijnen.
Het eerste POS dat is gemaakt voor quick-service en afhaalrestaurants die de kloof overbrugt tussen online en standaard bestellingen. Koomi stopt klantverlies tijdens je piekuren en beschikt over volledig geïntegreerde bestel-apps voor afhaal- en bezorgmaaltijden. Meer informatie over MYR POS

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
Springboard Retail is meer dan alleen een POS. Meer informatie over de detailhandelbeheerfuncties van ondernemingsniveau.
Springboard Retail is een speciaal gebouwd cloud POS- en detailhandelbeheersysteem ontworpen voor en door detailhandelaren. Het Springboard-platform, ontworpen met het oog op multi-site, multi-channel merken en detailhandelsvereisten, stelt hen in staat om aan elke klant naadloze service te leveren op dezelfde manier, ongeacht waar of hoe ze verkiezen te winkelen. Kies de krachtige detailhandelbeheer-functionaliteit die enkele van de meest disruptieve merken in de detailhandel aandrijft en stel je team in staat om meer en winstgevend te verkopen. Meer informatie over Heartland Retail

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
Verkooppunt-app voor Android- en iPad-tablets, werkt ook in een browser.
Poster is een tabletgebaseerd verkooppunt voor cafés en winkels. Dankzij de cloudgebaseerde technologie van Poster wordt al jouw informatie veilig bewaard in de cloud en gesynchroniseerd met al jouw locaties. Poster werkt ook offline en als je de verbinding met internet verliest, wordt al je informatie geüpload zodra je weer online bent. Je kunt je opstartkosten aanzienlijk verlagen door een tablet-gebaseerde POS te kiezen, en met de gratis proefperiode van 15 dagen van Poster is het gemakkelijker om te beslissen of het de juiste app is voor jou. Meer informatie over Poster POS

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma
eHopper is een gratis mobiel POS-systeem ideaal voor winkels en restaurants om hun activiteiten te versnellen en de omzet te laten groeien.
eHopper is een gratis mobiel POS-systeem voor Windows-pc's, Android en Poynt. eHopper is geschikt voor kleine bedrijven zoals quick-service restaurants, koffiezaakjes, bakkerijen, cafés, bars, slijterijen, foodtrucks en elk andere retailbedrijf dat op zoek is naar een geconsolideerde oplossing om hun bedrijfsactiviteiten en klantenservice te vereenvoudigen. Belangrijkste functies omvatten: Orderbeheer Bestellingen volgen Klantenbeheer Betalingen Gesplitste betalingen Betaalbewijzen Inventaris Medewerkersbeheer Meer informatie over eHopper

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Klantenaccounts
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Realtime data
  • Tabellenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Verkooppunt
  • Loyaliteitsprogramma