Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Bestandsdeling software
Met bestandsdeling software kun je snel en veilig gegevens delen binnen je bedrijf en met externe partners. Synchroniseer je gegevens op al je apparaten, open bestanden en bekijk informatie waar je maar wilt, en los je gegevensopslagproblemen op met bestandsdeling software. Meer hulp nodig? Kijk dan eens bij samenwerkingssoftware, DMS-systemen, CMS-systemen en portal software. Meer informatie Minder informatie
Filterresultaten (145)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Prijsopties
Producttype
145 resultaten
OnBoard is software voor het beheer van virtuele bestuurs- en managementvergaderingen. Bestuur overal met vertrouwen. Start nu een gratis proefversie/ontvang een demo.
Meer informatie over OnBoard
Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagementsoftware. Het is virtueel vergaderbeheer met een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Meer dan ooit heb je software voor het beheer van bestuurs- en managementvergaderingen nodig die uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Stroomlijn de voorbereiding van vergaderingen en bied je leiders nauwkeurige en tijdige informatie op alle apparaten. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Ontvang een demo of start een gratis proefversie.
Meer informatie over OnBoard
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Veilig platform voor bestandsoverdracht waarmee bedrijven bestanden kunnen delen met behulp van een interface op basis van slepen en neerzetten.
Meer informatie over AlephTransfer
Veilig platform voor bestandsoverdracht waarmee bedrijven bestanden kunnen delen met behulp van een interface op basis van slepen en neerzetten.
Meer informatie over AlephTransfer
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Meer informatie over Google Drive
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen.
Meer informatie over Slack
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams.
Meer informatie over Trello
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien.
Meer informatie over Dropbox Business
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Meer informatie over Google Workspace
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Een geïntegreerd pakket met toepassingen omvat e-mail, agenda en adresboek die 24/7 toegankelijk zijn via internet.
Microsoft 365 is meer dan alleen Word, Excel, PowerPoint en Outlook. Het biedt krachtige services zoals zakelijke e-mail, online opslag en teamworkoplossingen waar je vanaf overal toegang toe hebt. Breng teams en middelen samen met oplossingen zoals Microsoft Teams en Skype voor Bedrijven, waardoor het samenwerken productiever en aangenamer wordt, ongeacht waar deelnemers zich bevinden.
Meer informatie over Microsoft 365
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Asana is de manier om werk op grote schaal te organiseren en te beheren. Bekijk waarom Asana een toppresteerder is op Capterra.
Met Asana kan je het werk van teams op grote schaal orkestreren, van dagelijkse taken tot strategische cross-functional initiatieven. Asana is het enige werkbeheerplatform dat doelen omzet in actie en silo's tussen teams afbreekt. Meer dan 135.000 betalende klanten en miljoenen gratis organisaties in 190 landen vertrouwen op Asana om alles te beheren, van bedrijfsdoelstellingen tot digitale transformatie tot productlanceringen en marketingcampagnes.
Meer informatie over Asana
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Meer informatie over OneDrive
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee je op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunt beheren.
Deel eenvoudig bestanden met zowel interne teams als externe partners, terwijl gevoelige content wordt beveiligd en IP wordt beschermd. Je kunt vertrouwelijke bestanden voorzien van een watermerk of gedetailleerde machtigingen instellen, zodat alleen de juiste mensen content kunnen bekijken, downloaden of bewerken.
Meer informatie over Box
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Meer informatie over Microsoft SharePoint
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
monday.com bevat een platform waar teams bestanden delen en in context over alles communiceren, van eenvoudige taken tot complexe portfolio's.
Work OS van monday.com is een samenwerkingsplatform waarmee teams bestanden kunnen delen en bespreken in de context van hun projecten. Omdat monday.com integreert met Google Workspace, Microsoft en Adobe Creative Cloud, kun je moeiteloos het werk van al je teams op één centrale locatie bijhouden. Stel vervolgens aangepaste automatiseringen in om teamleden te waarschuwen wanneer er wijzigingen worden aangebracht om je feedbackproces te stroomlijnen. monday.com, de slimme manier om een team te beheren, is jouw antwoord op moeiteloze efficiëntie.
Meer informatie over monday.com
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering.
*Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research.
Meer informatie over Smartsheet
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Oplossing voor bestandsoverdracht met elegante achtergronden en aanpasbare e-mails die 100 GB aan gegevens kunnen opslaan en 20 GB kunnen overbrengen.
Oplossing voor bestandsoverdracht met elegante achtergronden en aanpasbare e-mails die 100 GB aan gegevens kunnen opslaan en 20 GB kunnen overbrengen.
Meer informatie over WeTransfer
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Krachtige, maar eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde software voor bouwprojectbeheer voor alle bouwprofessionals, tegen één vast tarief.
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware, en helpt bedrijven de projectefficiëntie en aansprakelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen en te mobiliseren en uiteindelijk de winst te vergroten. Procore stelt bouwprofessionals in staat om samen te werken aan projecten vanaf elk met internet verbonden apparaat, waarbij ze toegang hebben tot alle projectdocumenten, contracten, RFI's, indieningen, planningen en tekeningen en meer.
Meer informatie over Procore
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met kant-en-klare sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden en meer.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates, versiebeheer en prestatierapporten, allemaal op één plek. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen, waaronder Google Drive, Dropbox en Microsoft OneDrive om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen en meer.
Meer informatie over Wrike
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Zeg vaarwel tegen eindeloze e-mailketens met enorme bijlagen. Sla mediabestanden op, upload en deel ze: documenten, afbeeldingen, foto's en video's. Breng alle visuele informatie op één bord in kaart.
Meer informatie over Miro
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen. Het werkt naast de zakelijke hulpmiddelen die je al gebruikt en biedt een eenvoudige, veilige en productievere manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen.
Meer informatie over Workplace from Meta
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Deze oplossing voor documentbeheer transformeert je kantoor met geavanceerde automatisering en tools voor het delen van bestanden.
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige workflowautomatiseringstools combineert om de manier waarop je bedrijf met papierwerk omgaat te transformeren. Het systeem van eFileCabinet gebruikt OCR-sjablonen om elk type document dat je gebruikt te herkennen. Wanneer je iets scant of uploadt, weet het systeem dus hoe het genoemd en waar het gearchiveerd moet worden. Haal documenten onmiddellijk op met behulp van trefwoorden in het document. Raak nooit meer een document kwijt.
Meer informatie over Revver
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Veelzijdige oplossing die back-ups biedt voor meerdere apparaten, inclusief servers en mobiele apparaten, via één account.
Veelzijdige oplossing die back-ups biedt voor meerdere apparaten, inclusief servers en mobiele apparaten, via één account.
Meer informatie over IDrive
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Bitrix24 is een gratis platform voor het delen van teambestanden voor een onbeperkt aantal gebruikers. Van 5 GB tot onbeperkte (ja, onbeperkte) opslag.
Bitrix24 is een gratis platform voor het delen van bestanden en documentbeheer dat wordt gebruikt door 12 miljoen bedrijven. Je kunt Bitrix24 ook als lokale versie implementeren, op je eigen server installeren en indien nodig de broncode wijzigen. Ongeacht of je de gratis of betaalde versies, cloud of zelf gehost kiest, krijg je dezelfde set functies: desktop-apps voor pc en Mac, mobiele apps voor iOS en Android, online en offline bewerken, documentbeheer met flexibele toegangsrechten en meer.
Meer informatie over Bitrix24
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om sneller betere beslissingen te nemen. Laat alle werknemers weten wat er van dag tot dag gebeurt en bouw voort op het werk van anderen. Medewerkers kunnen groepen aanmaken die relevant zijn voor het werk en andere interesses, en documenten of foto's in context houden terwijl ze de zaken nog steeds online bespreken.
Meer informatie over Yammer
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Dotloop is het toonaangevende online platform voor transactie- en productiviteitsoptimalisatie in onroerend goed.
Dotloop is het toonaangevende online platform voor transactie- en productiviteitsoptimalisatie in onroerend goed.
Meer informatie over dotloop
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Zelf-gehoste technologie voor veilige bestandsuitwisseling en -samenwerking die eenvoudige cross-platform interfaces combineert met ultieme controle over de gegevens.
Nextcloud biedt een toonaangevend platform voor zelfgehoste bestandssynchronisatie en samenwerking aan content; het combineert het gebruiksgemak van openbare clouds met de zakelijke behoeften aan beveiliging, privacy en controle.
Deze 100% open source zelf-gehoste oplossing implementeert snel en integreert diep in bestaande opslag- en gebruikersmappen, waardoor je gebruikers eenvoudig kunnen samenwerken. Het is uitbreidbaar met meer dan 150 apps uit het ecosysteem van het platform.
Gebruikers hebben overal toegang tot gegevens met behulp van de mobiele en desktop-apps.
Meer informatie over Nextcloud
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
De veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging.
ShareFile is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging en bewezen veilige infrastructuur biedt het een op maat gemaakt, met een wachtwoord beveiligd online portaal met onbeperkte bestandsopslag in de cloud en de mogelijkheid om bestanden tot 100 GB te verzenden naar klanten en collega's, vanaf elke computer of elk mobiel apparaat. ShareFile is de keuze voor bedrijven die behoefte hebben aan het stroomlijnen van workflows en betere gegevensbeveiliging.
Meer informatie over ShareFile
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Werk samen vanaf elke locatie en voer multi-point HD-videoconferenties uit met voorzieningen voor scherm delen en opnemen op elk apparaat.
Je betaalt nu te veel voor je telefonische vergaderingen. Realiseer je volledige audio en video-
vergaderoplossing voor slechts 12,99. Klanten kunnen multi-point HD-videoconferenties uitvoeren en kunnen altijd en overal hun scherm delen vanaf hun desktops, tablets en/of smartphones. RingCentral is de grootste en snelst groeiende aanbieder van pure-play zakelijke cloudcommunicatie ter wereld. Dit platform heeft meer dan 350.000 klanten en ondersteunt wereldwijd klanten van elke omvang en in elke sector.
Meer informatie over RingCentral Video
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
De eenvoudigste manier om bestanden te delen, projecten te beheren en met elkaar te communiceren. Alles vanuit één centrale, veilige online werkruimte.
Glasscubes vereenvoudigt de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Creëer snel veilige online werkplekken die het gemakkelijk maken om met iedereen samen te werken, waar dan ook. Ontdek hoe slimme teams online werkplekken gebruiken om beter samen te werken en de klus te klaren. Vertrouwd door de Britse overheid en hoogpresterende bedrijven - groot en klein.
Meer informatie over Glasscubes
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Flock is een tool voor teamcommunicatie die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Webconferenties, een chatfunctie, het delen van bestanden en meer
Stroomlijn je teamcommunicatie met Flock. E-mail minder, maar krijg meer werk gedaan. Van een chatfunctie en het delen van bestanden tot integratie met je favoriete externe apps zoals Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello en meer: met Flock kun je al je werkstromen organiseren. Flock is een krachtige werktool vol met ingebouwde functionaliteiten zoals gedeelde takenlijsten, herinneringen, notities, peilingen en meer. Je kunt er gratis mee beginnen.
Meer informatie over Flock
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Podio is de nieuwe manier voor teams om te communiceren, organiseren en werk gedaan te krijgen. Gratis voor maximaal 10 gebruikers.
Citrix Podio is de nieuwe manier om te organiseren, communiceren en werk gedaan te krijgen. Meer dan 500.000 organisaties gebruiken Podio om projecten en afdelingen van bedrijven te runnen. Dit omvat iedereen, van kleine groeiende bedrijven die Podio gebruiken om hun hele bedrijf te runnen tot innovatieve teams in ondernemingen. Podio versnelt de communicatie en biedt de transparantie en verantwoording die nodig is voor efficiënt teamwerk, door mensen in staat te stellen het werk op één gebruiksvriendelijke plek te organiseren en bij te houden.
Meer informatie over Podio
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Met Hightail kun je grote bestanden veilig verzenden, waardoor het delen van content eenvoudig is voor jou en je ontvangers.
Deel en draag grote bestanden van maximaal 50 GB gemakkelijk over naar iedereen met Hightail. Functies zoals toegangscode-instelling, verificatie van ontvangers en configuratie van de vervaldatum helpen je bestanden veilig te houden, terwijl meldingen je verzekeren dat je bestanden zijn afgeleverd. Met Hightail kun je ook bestanden van gasten verzamelen met Uplink, een gepersonaliseerde URL voor anderen om bestanden naar jou over te dragen zonder een account nodig te hebben, en je kunt profiteren van onbeperkte opslag, met organisatie- en archiveringsopties.
Meer informatie over Hightail
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Vertrouwd door professionals om grote aantallen gevoelige documenten veilig te delen voor due diligence, naleving en procesvoering.
Eenvoudig te gebruiken, betaalbaar, 24/7 ondersteuning - je kunt vertrouwen op Firmex Virtual Data Rooms om bedrijfskritieke processen uit te voeren en projecten sneller af te maken. Meer dan 120.000 bedrijven hebben Firmex gebruikt om vertrouwelijke documenten te delen tijdens fusies en overnames, fondsenwerving, audits, rechtszaken en inkoopprojecten waarmee miljarden dollars gemoeid waren. Met Firmex gaat je project binnen enkele minuten live en heeft elke gebruiker toegang tot dezelfde ondersteuning als jij. Geen prijs per pagina of verborgen kosten.
Meer informatie over Firmex Virtual Data Room
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Een online bestandsbeheersysteem waarmee je bestanden veilig kunt creëren, opslaan, organiseren, eraan samenwerken en delen.
Zoho Docs is online software voor het opslaan en beheren van bestanden. Bewaar al je afbeeldingen, video's, bestanden en documenten en open ze overal en altijd, op alle apparaten. Synchroniseer je offline bestanden naar de cloud met behulp van Zoho Docs Sync. Je gegevens worden tijdens het transport beveiligd en versleuteld. Deel bestanden, werk samen met je team, beheer toegangsrechten, wijs taken toe en krijg je werk gedaan zonder gedoe. Je kunt ook een voorbeeld van meer dan 160 verschillende bestandstypen bekijken zonder ze te hoeven downloaden.
Meer informatie over Zoho Docs
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
CloudApp vermindert via zijn intelligente visuele communicatieplatform de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie.
CloudApp vermindert de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie via het intelligente visuele berichtenplatform voor ondernemingen, waardoor teams sneller en slimmer kunnen werken en bedrijven een hogere productiviteit bereiken. CloudApp combineert geannoteerde screenshots, gif's en schermopnames in één gebruiksvriendelijke app. Registreren, ophalen en direct koppelen en delen. Klanten werken supersnel in klantenondersteuning, productontwikkeling, ontwerp, verkoop en marketing.
Meer informatie over Zight (formerly CloudApp)
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Bynder is een cloudgebaseerde oplossing voor marketingprofessionals die het beheer van hun digitale inhoud willen vereenvoudigen via één centrale portal.
Bynder is een eenvoudige manier om je digitale middelen in de cloud te beheren en te distribueren. Teams kunnen snel de juiste bestanden vinden, samenwerken met realtime bewerkingen en goedkeuringen, en inhoud verspreiden naar een verscheidenheid aan kanalen en bestandstypes. Met de DAM van Bynder in het middelpunt van hun marketingtechnologiestack hebben merken de volledige controle over hun merkmarketing via één centraal portal.
Meer informatie over Bynder
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Krachtige softwaretoepassing voor bestandsbeheer waarmee je moeiteloos al je content en informatie kunt organiseren en beheren.
M-Files biedt een intelligent bestandsbeheerplatform van de volgende generatie dat de bedrijfsprestaties verbetert door mensen te helpen informatie effectiever te vinden en te gebruiken. Verbeter de workflow, verhoog het hergebruik van informatie, elimineer redundantie, beheer inhoud op veilige wijze en vermijd conflicten en gegevensverlies, in één enkele intuïtieve oplossing voor bestandsbeheer die kan worden geïntegreerd met Windows Explorer. Duizenden organisaties in meer dan 100 landen gebruiken M-Files voor het beheren van hun bedrijfsinformatie.
Meer informatie over M-Files
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Webgebaseerde opslagoplossing met beveiligde gegevensoverdracht en ijzersterke codering die je documenten veilig houdt.
pCloud Business - veilige oplossing voor cloudopslag voor alle bedrijven
- Eén plek om je bedrijfsdossiers op te slaan, te synchroniseren en samen te werken met je collega's
- 1 TB opslagruimte en pCloud Crypto nu inbegrepen voor elke gebruiker in de zakelijke account
- Deel je zakelijke documenten veilig met collega's, partners en klanten
- Eenvoudig te gebruiken tools die zijn ontworpen om je workflow te beheren en optimaliseren
Je kunt pCloud Business uitproberen - 30 dagen gratis.
Meer informatie over pCloud Business
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Vereenvoudig je werk met het MangoApps content- and kennisbeheerplatform - een centrale plek om documenten op te slaan, te delen en te vinden.
Vereenvoudig je werk met het MangoApps content- and kennisbeheerplatform - een centrale plek om documenten en andere bedrijfskennis op te slaan, te delen en te vinden. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector.
Meer informatie over MangoApps
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Tool voor elektronische handtekeningen waarmee bedrijven van elke omvang documenten kunnen delen met meerdere klanten om handgeschreven handtekeningen te verzamelen.
Tool voor elektronische handtekeningen waarmee bedrijven van elke omvang documenten kunnen delen met meerdere klanten om handgeschreven handtekeningen te verzamelen.
Meer informatie over RightSignature
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
App voor teamsamenwerking met gratis opslag en onbeperkte berichten en gebruikers.
Deel en bewaar al je bestanden op één plek: een gratis Pumble-werkruimte. Deel elk type bestand - audio, video, documenten, afbeeldingen, screenshots - en ga terug naar deze bestanden wanneer jij of een nieuwe collega ze nodig heeft. Iedereen in een gesprek waar een bestand is toegevoegd, kan het bestand openen, delen binnen een ander gesprek of downloaden naar zijn apparaat. Bezoek het Pumble Help Center voor meer informatie over het delen en opslaan van bestanden en het verkennen van alle Pumble-functies.
Meer informatie over Pumble
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Tresorit is de end-to-end versleutelde oplossing voor het synchroniseren en delen van bestanden die is ontworpen om vertrouwelijke informatie te beschermen.
Tresorit is een end-to-end versleutelde oplossing voor het synchroniseren en delen van bestanden, ontworpen om gevoelige content te beschermen. In tegenstelling tot andere openbare cloud-leveranciers heeft Tresorit geen toegang tot gebruikersbestanden, wat maximale vertrouwelijkheid garandeert.
- Bestanden worden beschermd vanaf het moment dat je ze uploadt naar de cloud, totdat ze de beoogde ontvanger bereiken.
- Tresorit biedt een digitale werkruimte waar je zeer gevoelige documenten veilig blijven.
- Beheer en hou toezicht op alle gebruikers en hun gegevens met krachtige besturingsopties.
Meer informatie over Tresorit
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
GoAnywhere MFT is een bedrijfsklare oplossing voor beheerde bestandsoverdracht voor ondernemingen waarmee je bestandsoverdracht kunt vereenvoudigen, versleutelen en automatiseren.
GoAnywhere MFT van Fortra is bekroonde software voor beheerde bestandsoverdracht die alle bestandsoverdrachten beveiligt, automatiseert en registreert met behulp van een gecentraliseerde aanpak op bedrijfsniveau. Geen programmeer- of speciale vaardigheden nodig.
Bespaar tijd en resources, verbeter de beveiliging en voldoe aan de nalevingsvereisten met GoAnywhere.
Toonaangevende oplossing voor beheerde bestandsoverdracht die wordt vertrouwd door 3000 organisaties wereldwijd.
Het platform biedt ongeëvenaarde klantenondersteuning. Vraag een gratis demo aan.
Meer informatie over GoAnywhere MFT
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
De VDR- en documentbeheeroplossing voor ondernemingen van CapLinked biedt bedrijven de beste manier om al hun informatie veilig te delen en volgen.
CapLinked biedt de toonaangevende Virtual Data Rooms (VDR) en documentbeheeroplossing voor ondernemingen in de sector. Ga binnen enkele minuten aan de slag met een gratis proefversie van dit self-serviceproduct. Of bel voor deskundige hulp bij ondernemingsaccounts. Voor ontwikkelaars is er een volledige API met privésleutels beschikbaar. Deel, volg en controleer op veilige wijze al je bestanden en andere communicatie binnen en buiten je organisatie. Open of deel met vertrouwen overal en op elk apparaat je informatie.
Meer informatie over CapLinked
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Een uiterst veilige en papierloze oplossing voor het automatiseren van bestuursvergaderingen op basis van een iPad en tablet om samenwerking te verbeteren.
BoardPAC is een bekroonde papierloze software voor automatisering van bestuursvergaderingen, die via de iPad en tablets een gebruiksvriendelijk en handig platform biedt voor het houden van vergaderingen van de raad van bestuur en andere bijeenkomsten van het senior management. Met opslagopties zowel lokaal als in de cloud, ondersteund op verschillende platforms, waaronder Android, iOS, Mac en Windows. BoardPAC wordt geleverd met de hoogste certificering voor het beheer van gegevensbeveiliging volgens ISO 27001 en met onbeperkte 24/7 ondersteuning en training.
Meer informatie over BoardPAC
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Wimi is de meest gebruiksvriendelijke en complete projectmanagementtool voor het MKB.
Wimi is een tool voor projectmanagement die je helpt georganiseerd te blijven en teamwerk efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische software voor projectmanagement, omdat teams alles waar ze aan werken kunnen volgen. Met berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, agenda's en videoconferenties laat Wimi je hele team moeiteloos samenwerken en slimmer aan projecten werken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen.
Meer informatie over Wimi
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Cloudgebaseerde oplossing voor het delen van bestanden die gebruikers helpt op afstand samen te werken met schermopname, notities, URL-verkorting en meer.
Maak een screenshot of upload een bestand. Deel het via e-mail, IM, Twitter, Facebook, enz. Deel de dingen waaraan je werkt snel met klanten en collega's. Werk sneller, slimmer en beter samen met Droplr.
Ook beschikbaar in native applicaties voor Mac, Windows en iPhone.
Meer informatie over Droplr
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Open-source digitale werkplekoplossing waarmee je je teams, tools en kennis met elkaar kunt verbinden.
eXo Platform is een open-source digitale werkplekoplossing. Met eXo Platform kun je je medewerkers, klanten en partners in realtime verbinden via een digitaal samenwerkingsplatform. Met eXo kun je je documenten organiseren, opslaan, delen en eraan samenwerken. eXo is een volledig functionele, op standaarden gebaseerde, uitbreidbare tool met een geweldig ontwerp.
Meer informatie over eXo Platform
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Een lokaal geïnstalleerde oplossing die veilige en betrouwbare bestandsoverdracht biedt voor de veeleisende IT-professional.
Cerberus FTP Server biedt een veilige en betrouwbare oplossing voor bestandsoverdracht voor de veeleisende IT-professional. Cerberus ondersteunt SFTP, FTP/S en HTTP/S en kan worden geverifieerd tegen Active Directory en LDAP, wordt uitgevoerd als een Windows-service, heeft systeemeigen x64-ondersteuning, bevat een robuuste set integriteits- en beveiligingsfuncties en biedt een gebruiksvriendelijke functie voor het beheren van gebruikerstoegang tot bestanden en bestandsbewerkingen.
Meer informatie over Cerberus FTP Server
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Delen van merkbestanden en beheer van digitale middelen in één geïntegreerde, veilige en kosteneffectieve oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen.
Filecamp is een cloudgebaseerde oplossing voor het delen van merkbestanden die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen.
Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers-, beheerders- en maprechten.
Unieke aangepaste merkopties zorgen ervoor dat je oplossing voor het delen van bestanden overeenkomt met je merkgids.
Meer dan 1000 merken van over de hele wereld vertrouwen op Filecamp voor hun digitale middelen en merkrichtlijnen.
Meer informatie over Filecamp
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up
Automatiseer het proces van het verzamelen van informatie en documenten van je klanten met de eenvoudige en veilige interface.
FileInvite automatiseert het proces voor het verzamelen van informatie en documenten van je klanten. Het proces is eenvoudig gemaakt dankzij de beveiligde interface. Het enige wat je hoeft te doen is een FileInvite aan te maken en verzenden met de informatie die je nodig hebt. De klant uploadt de bestanden vervolgens naar een beveiligd portal waar je de ingediende informatie kunt goedkeuren of afwijzen. Met FileInvite kun je herinneringen en sjablonen instellen en synchroniseren met je favoriete cloudopslag zoals Google Drive. Stuur vandaag nog een FileInvite!
Meer informatie over FileInvite
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Realtime synchronisatie
- Slepen en neerzetten
- Encryptie
- Mobiele toegang
- Waarschuwingen/Meldingen
- Documenten opslaan
- Versiebheer
- Automatische back-up