253 resultaten
Waarom Capterra gratis is
- Een zeer gebruiksvriendelijke oplossing om de beveiliging van communicatie te verbeteren. Meer informatie over ZIVVER
Het beveiligde e-mailplatform van ZIVVER is ontworpen om menselijke fouten te voorkomen en biedt eersteklas versleuteling en authenticatie, waardoor ongeoorloofde toegang tot gevoelige informatie wordt voorkomen. Het integreert naadloos met toonaangevende clients zoals Outlook en waarschuwt gebruikers tijdens het typen over gevoelige informatie, ongepaste beveiligingsmaatregelen of ongebruikelijke ontvangers. Als er zich een fout voordoet, kunnen gebruikers berichten intrekken en zien wie ze leest. Registratie en analyse helpen organisaties bij het vaststellen van risico's. Meer informatie over ZIVVER
Het beveiligde e-mailplatform van ZIVVER is ontworpen om menselijke fouten te voorkomen en biedt eersteklas versleuteling en authenticatie, waardoor ongeoorloofde toegang tot gevoelige informatie wordt...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
GoAnywhere is een oplossing voor EDI en beheerde bestandsoverdracht voor ondernemingen waarmee je bestandsoverdracht kunt vereenvoudigen, versleutelen en automatiseren. Meer informatie over GoAnywhere MFT
Voor IT- en beveiligingsprofessionals die EDI (electronic data interchange, elektronische gegevensuitwisseling) en bestandsoverdracht in één platform willen beheren. GoAnywhere MFT is bekroonde software voor EDI en beheerde bestandsoverdracht die tijd en geld kan besparen, beveiliging kan verbeteren, en gegevensuitwisseling kan stroomlijnen. Ondersteuning voor EDI X12- en EDIFACT-bestanden biedt wereldwijde EDI-capaciteiten, en automatisering via slepen en neerzetten en cloudintegratie maken gegevensoverdracht gemakkelijk en pijnloos. **Hoog beoordeelde MFT-oplossing in het 2019-rapport van Info-Tech Research Group** Meer informatie over GoAnywhere MFT
Voor IT- en beveiligingsprofessionals die EDI (electronic data interchange, elektronische gegevensuitwisseling) en bestandsoverdracht in één platform willen beheren. GoAnywhere MFT is bekroonde softwar...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Met monday.com kun je de bestanden van je team veilig opslaan en delen in de context van hun projecten en werkprocessen. Meer informatie over monday.com
Met monday.com kun je de bestanden van je team veilig opslaan en delen in de context van hun projecten en werkprocessen. Werk eenvoudig samen aan bestanden, stel aangepaste automatiseringen in om je te waarschuwen wanneer er wijzigingen worden aangebracht en versnel je cirkel voor feedback. Je kunt zelfs elk type online document insluiten en bewerken zonder het platform ooit te verlaten. Integraties met G-Suite, Microsoft en meer dan 40 andere tools helpen je om alle documenten te centraliseren binnen de context van je workflows om efficiënt te blijven. Meer informatie over monday.com
Met monday.com kun je de bestanden van je team veilig opslaan en delen in de context van hun projecten en werkprocessen. Werk eenvoudig samen aan bestanden, stel aangepaste automatiseringen in om je te...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Met de virtuele dataroom van ShareVault kun je vertrouwelijke documenten moeiteloos en veilig delen met derden. Meer informatie over ShareVault
Met de virtuele dataroom van ShareVault kun je vertrouwelijke documenten moeiteloos en veilig delen met derden. Gesteund door de ervaring van miljarden dollars in transacties, is ShareVault de favoriete virtuele dataroom voor fusies en overnames, de verkoop van bedrijfsmiddelen, fondsenwerving, licentiëring/partnering en samenwerking tussen bestuursleden. Duizenden grote, middelgrote en kleine bedrijven, investeringsmaatschappijen, investeringsbankiers, advocatenkantoren en accountants vertrouwen op het eenvoudige en veilige platform van ShareVault voor gestroomlijnde due diligence. Meer informatie over ShareVault
Met de virtuele dataroom van ShareVault kun je vertrouwelijke documenten moeiteloos en veilig delen met derden. Gesteund door de ervaring van miljarden dollars in transacties, is ShareVault de favoriet...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Bitrix24 biedt gratis delen van teambestanden voor 12 personen. Van 5 GB tot onbeperkte (ja, onbeperkte) opslag. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis platform voor het delen van bestanden en documentbeheer dat wordt gebruikt door 8 miljoen bedrijven. Je kunt Bitrix24 ook als lokale versie implementeren, op je eigen server installeren en indien nodig de broncode wijzigen. Ongeacht of je de gratis of betaalde versies, cloud of zelf gehost kiest, krijg je dezelfde set functies: desktop-apps voor pc en Mac, mobiele apps voor iOS en Android, online en offline bewerken, documentbeheer met flexibele toegangsrechten en meer. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis platform voor het delen van bestanden en documentbeheer dat wordt gebruikt door 8 miljoen bedrijven. Je kunt Bitrix24 ook als lokale versie implementeren, op je eigen server inst...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Delen van merkbestanden en beheer van digitale middelen in één geïntegreerde, veilige en kosteneffectieve oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen. Meer informatie over Filecamp
Filecamp is een cloudgebaseerde oplossing voor het delen van merkbestanden die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers-, beheerders- en maprechten. Unieke aangepaste merkopties zorgen ervoor dat je oplossing voor het delen van bestanden overeenkomt met je merkgids. Meer dan 1000 merken van over de hele wereld vertrouwen op Filecamp voor hun digitale middelen en merkrichtlijnen. Meer informatie over Filecamp
Filecamp is een cloudgebaseerde oplossing voor het delen van merkbestanden die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Onbe...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Wrike is een tool voor werkbeheer voor teams van meer dan 20 personen. Perfect voor project-, programma- en productmanagers, en voor marketing- en ontwerpteams. Meer informatie over Wrike
Wrike is de perfecte tool voor projectmanagement voor teams van meer dan 20 personen. Het wordt geleverd met beveiliging en schaalbaarheid voor de hele onderneming. Projectmanagers, productmanagers en programmamanagers waarderen deze functies: Gantt-diagrammen, agenda's, werkbelastingweergave voor middelenbeheer, aangepaste dashboards, structurering via mappen, projecten, taken en automatische toewijzing op basis van taakstatussen. Zit je in een marketing- of creatief team? Wrike for Marketers is een afzonderlijk product met op maat gemaakte sjablonen, controletools en een Adobe-extensie. Meer informatie over Wrike
Wrike is de perfecte tool voor projectmanagement voor teams van meer dan 20 personen. Het wordt geleverd met beveiliging en schaalbaarheid voor de hele onderneming. Projectmanagers, productmanagers en ...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
OnBoard is software voor het beheer van virtuele bestuurs- en managementvergaderingen. Bestuur overal met vertrouwen. Start nu een gratis proefversie/ontvang een demo. Meer informatie over OnBoard
Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagementsoftware. Het is virtueel vergaderbeheer met een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Meer dan ooit heb je software voor het beheer van bestuurs- en managementvergaderingen nodig die uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Stroomlijn de voorbereiding van vergaderingen en bied je leiders nauwkeurige en tijdige informatie op alle apparaten. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Ontvang een demo of start een gratis proefversie. Meer informatie over OnBoard
Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagementsoftware. Het is virtueel vergaderbeheer met een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere be...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Wimi is de meest gebruiksvriendelijke en complete projectmanagementtool voor het MKB. Meer informatie over Wimi
Wimi is een tool voor projectmanagement die je helpt georganiseerd te blijven en teamwerk efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische software voor projectmanagement, omdat teams alles waar ze aan werken kunnen volgen. Met berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, agenda's en videoconferenties laat Wimi je hele team moeiteloos samenwerken en slimmer aan projecten werken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Meer informatie over Wimi
Wimi is een tool voor projectmanagement die je helpt georganiseerd te blijven en teamwerk efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische software voor projectmanagement, omdat teams alles waar ze ...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen....
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien.
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kun...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS....
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee je op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunt beheren.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten. Ongeacht welk apparaat je kiest, je krijgt snelle, gemakkelijke toegang tot documenten, projectplannen, presentaties en video's. Altijd de nieuwste pitch voor je klanten, zowel online als offline. Box maakt het gemakkelijk voor beheerders om een centraal overzicht van alle content en gebruikers in hun account te behouden via een krachtige beheerdersconsole.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten. Ongeacht...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Oplossing voor bestandsoverdracht met elegante achtergronden en aanpasbare e-mails die 100 GB aan gegevens kunnen opslaan en 20 GB kunnen overbrengen.
Oplossing voor bestandsoverdracht met elegante achtergronden en aanpasbare e-mails die 100 GB aan gegevens kunnen opslaan en 20 GB kunnen overbrengen.
Oplossing voor bestandsoverdracht met elegante achtergronden en aanpasbare e-mails die 100 GB aan gegevens kunnen opslaan en 20 GB kunnen overbrengen....
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen. Het werkt naast de zakelijke hulpmiddelen die je al gebruikt en biedt een eenvoudige, veilige en productievere manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen. Het werkt naast de zakelijke hulpmiddelen die je al gebr...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen.
Samepage is bekroonde software voor online samenwerking die is ontworpen om je team, consultants, klanten, partners en leveranciers soepel en efficiënt te laten samenwerken. Combineer bestanden, taken, kalenders, kaarten, video's en teamgesprekken samen op één pagina. Bewerk een pagina gelijktijdig met wie je maar wilt. Chat in realtime met personen of teams zonder te hoeven overschakelen naar een ander chatplatform. Iedereen is op de hoogte zonder een overload aan e-mails.
Samepage is bekroonde software voor online samenwerking die is ontworpen om je team, consultants, klanten, partners en leveranciers soepel en efficiënt te laten samenwerken. Combineer bestanden, taken,...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Zelf-gehoste technologie voor veilige bestandsuitwisseling en -samenwerking die eenvoudige cross-platform interfaces combineert met ultieme controle over de gegevens.
Nextcloud biedt een toonaangevend platform voor zelfgehoste bestandssynchronisatie en samenwerking aan content; het combineert het gebruiksgemak van openbare clouds met de zakelijke behoeften aan beveiliging, privacy en controle. Deze 100% open source zelf-gehoste oplossing implementeert snel en integreert diep in bestaande opslag- en gebruikersmappen, waardoor je gebruikers eenvoudig kunnen samenwerken. Het is uitbreidbaar met meer dan 150 apps uit het ecosysteem van het platform. Gebruikers hebben overal toegang tot gegevens met behulp van de mobiele en desktop-apps.
Nextcloud biedt een toonaangevend platform voor zelfgehoste bestandssynchronisatie en samenwerking aan content; het combineert het gebruiksgemak van openbare clouds met de zakelijke behoeften aan bevei...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Flock is een tool voor teamcommunicatie die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Webconferenties, een chatfunctie, het delen van bestanden en meer
Stroomlijn je teamcommunicatie met Flock. E-mail minder, maar krijg meer werk gedaan. Van een chatfunctie en het delen van bestanden tot integratie met je favoriete externe apps zoals Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello en meer: met Flock kun je al je werkstromen organiseren. Flock is een krachtige werktool vol met ingebouwde functionaliteiten zoals gedeelde takenlijsten, herinneringen, notities, peilingen en meer. Je kunt er gratis mee beginnen.
Stroomlijn je teamcommunicatie met Flock. E-mail minder, maar krijg meer werk gedaan. Van een chatfunctie en het delen van bestanden tot integratie met je favoriete externe apps zoals Google, MailChimp...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
De veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging.
Citrix ShareFile is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging en bewezen veilige infrastructuur biedt het een op maat gemaakt, met een wachtwoord beveiligd online portaal met onbeperkte bestandsopslag in de cloud en de mogelijkheid om bestanden tot 100 GB te verzenden naar klanten en collega's, vanaf elke computer of elk mobiel apparaat. ShareFile is de keuze voor bedrijven die behoefte hebben aan het stroomlijnen van workflows en betere gegevensbeveiliging.
Citrix ShareFile is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging en bewezen veilige infrastructuur biedt...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Met Hightail kun je grote bestanden veilig verzenden, waardoor het delen van content eenvoudig is voor jou en je ontvangers.
Deel en draag grote bestanden van maximaal 50 GB gemakkelijk over naar iedereen met Hightail. Functies zoals toegangscode-instelling, verificatie van ontvangers en configuratie van de vervaldatum helpen je bestanden veilig te houden, terwijl meldingen je verzekeren dat je bestanden zijn afgeleverd. Met Hightail kun je ook bestanden van gasten verzamelen met Uplink, een gepersonaliseerde URL voor anderen om bestanden naar jou over te dragen zonder een account nodig te hebben, en je kunt profiteren van onbeperkte opslag, met organisatie- en archiveringsopties.
Deel en draag grote bestanden van maximaal 50 GB gemakkelijk over naar iedereen met Hightail. Functies zoals toegangscode-instelling, verificatie van ontvangers en configuratie van de vervaldatum helpe...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place.
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place. Access all files across multiple devices using iCloud Drive and secure data with automatic back-ups.
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place. Access all files across multiple devices using iCloud Drive and sec...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Krachtige softwaretoepassing voor bestandsbeheer waarmee je moeiteloos al je content en informatie kunt organiseren en beheren.
M-Files biedt een intelligent bestandsbeheerplatform van de volgende generatie dat de bedrijfsprestaties verbetert door mensen te helpen informatie effectiever te vinden en te gebruiken. Verbeter de workflow, verhoog het hergebruik van informatie, elimineer redundantie, beheer inhoud op veilige wijze en vermijd conflicten en gegevensverlies, in één enkele intuïtieve oplossing voor bestandsbeheer die kan worden geïntegreerd met Windows Explorer. Duizenden organisaties in meer dan 100 landen gebruiken M-Files voor het beheren van hun bedrijfsinformatie.
M-Files biedt een intelligent bestandsbeheerplatform van de volgende generatie dat de bedrijfsprestaties verbetert door mensen te helpen informatie effectiever te vinden en te gebruiken. Verbeter de wo...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Samenwerkingsplatform gebouwd rond chatfunctionaliteit (video en tekst) met krachtige zoekcapaciteiten voor eenvoudige bestandsdetectie.
Gratis te gebruiken. Glip is een berichten- en samenwerkingsapp die een enkele, uniforme teamwerkruimte biedt. Met behulp van Glip kunnen jij en je team sneller en effectiever werken, communiceren en samenwerken dan ooit tevoren. Het aantal e-mails, verspreide discussies en niet-gekoppelde hulpbronnen wordt drastisch gereduceerd als teams gesprekken, bestanden, taken en agenda's delen. Je teams zullen overal en altijd productiever zijn met hun favoriete apparaten, en dat alles in de Glip-teamwerkruimte.
Gratis te gebruiken. Glip is een berichten- en samenwerkingsapp die een enkele, uniforme teamwerkruimte biedt. Met behulp van Glip kunnen jij en je team sneller en effectiever werken, communiceren en s...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Een online bestandsbeheersysteem waarmee je bestanden veilig kunt creëren, opslaan, organiseren, eraan samenwerken en delen.
Zoho Docs is online software voor het opslaan en beheren van bestanden. Bewaar al je afbeeldingen, video's, bestanden en documenten en open ze overal en altijd, op alle apparaten. Synchroniseer je offline bestanden naar de cloud met behulp van Zoho Docs Sync. Je gegevens worden tijdens het transport beveiligd en versleuteld. Deel bestanden, werk samen met je team, beheer toegangsrechten, wijs taken toe en krijg je werk gedaan zonder gedoe. Je kunt ook een voorbeeld van meer dan 160 verschillende bestandstypen bekijken zonder ze te hoeven downloaden.
Zoho Docs is online software voor het opslaan en beheren van bestanden. Bewaar al je afbeeldingen, video's, bestanden en documenten en open ze overal en altijd, op alle apparaten. Synchroniseer je offl...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Vereenvoudig je werk met het MangoApps content- and kennisbeheerplatform - een centrale plek om documenten op te slaan, te delen en te vinden.
Vereenvoudig je werk met het MangoApps content- and kennisbeheerplatform - een centrale plek om documenten en andere bedrijfskennis op te slaan, te delen en te vinden. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector.
Vereenvoudig je werk met het MangoApps content- and kennisbeheerplatform - een centrale plek om documenten en andere bedrijfskennis op te slaan, te delen en te vinden. MangoApps, met als kern een intel...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Cloudgebaseerde oplossing voor het delen van bestanden die gebruikers helpt op afstand samen te werken met schermopname, notities, URL-verkorting en meer.
Maak een screenshot of upload een bestand. Deel het via e-mail, IM, Twitter, Facebook, enz. Deel de dingen waaraan je werkt snel met klanten en collega's. Werk sneller, slimmer en beter samen met Droplr. Ook beschikbaar in native applicaties voor Mac, Windows en iPhone.
Maak een screenshot of upload een bestand. Deel het via e-mail, IM, Twitter, Facebook, enz. Deel de dingen waaraan je werkt snel met klanten en collega's. Werk sneller, slimmer en beter samen met Dropl...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Webgebaseerde opslagoplossing met beveiligde gegevensoverdracht en ijzersterke codering die je documenten veilig houdt.
pCloud Business - veilige oplossing voor cloudopslag voor alle bedrijven - Eén plek om je bedrijfsdossiers op te slaan, te synchroniseren en samen te werken met je collega's - 1 TB opslagruimte en pCloud Crypto nu inbegrepen voor elke gebruiker in de zakelijke account - Deel je zakelijke documenten veilig met collega's, partners en klanten - Eenvoudig te gebruiken tools die zijn ontworpen om je workflow te beheren en optimaliseren Je kunt pCloud Business uitproberen - 30 dagen gratis.
pCloud Business - veilige oplossing voor cloudopslag voor alle bedrijven - Eén plek om je bedrijfsdossiers op te slaan, te synchroniseren en samen te werken met je collega's - 1 TB opslagruimte en pC...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
SmartVault makes it easy to collect, manage, & share documents with a single, integrated document management & client portal solution.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secure file sharing. Plus get features built for business, including selective sharing, group security management, custom templates, & audit reporting. With the SmartVault Toolbar, you can attach, view and manage documents right from apps like QuickBooks Online, Xero, and FreshBooks.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secu...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
#1 Enterprise File Sharing, Sync and Backup. Filecloud is growing faster than Dropbox or Box!
#1 Enterprise File Sharing, Sync and Backup. Get complete data ownership, residency and control. Filecloud Server: Run your own private Dropbox-like file sharing and sync solution, integrated with your IT infrastructure and storage. Filecloud Online: We host FileCloud for you on a world class infrastructure in the region of your choice. No installation. We take care of all the technical details.
#1 Enterprise File Sharing, Sync and Backup. Get complete data ownership, residency and control. Filecloud Server: Run your own private Dropbox-like file sharing and sync solution, integrated with you...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
De Cleo Integration Cloud maakt het ad hoc delen van bestanden eenvoudig en zorgt tegelijkertijd voor volledige controle en zichtbaarheid op al je gegevens.
De Cleo Integration Cloud omvat een eenvoudig te gebruiken mogelijkheid om bestanden te delen, biedt volledige controle en zichtbaarheid op al je gegevens en integreert naadloos met je bestaande bestandsoverdracht- en B2B-integratieprocessen. Cleo maakt veilige bestandsuitwisseling, veilige berichtenuitwisseling en veilige beheerde bestandsoverdracht mogelijk op één platform dat een eind maakt aan moeizaam handmatig beheer, beveiligingsrisico's opheft en snellere en beter geïnformeerde besluitvorming mogelijk maakt voor meer diepgaande bedrijfsinformatie.
De Cleo Integration Cloud omvat een eenvoudig te gebruiken mogelijkheid om bestanden te delen, biedt volledige controle en zichtbaarheid op al je gegevens en integreert naadloos met je bestaande bestan...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Automatiseer het proces van het verzamelen van informatie en documenten van je klanten met de eenvoudige en veilige interface.
FileInvite automatiseert het proces voor het verzamelen van informatie en documenten van je klanten. Het proces is eenvoudig gemaakt dankzij de beveiligde interface. Het enige wat je hoeft te doen is een FileInvite aan te maken en verzenden met de informatie die je nodig hebt. De klant uploadt de bestanden vervolgens naar een beveiligd portal waar je de ingediende informatie kunt goedkeuren of afwijzen. Met FileInvite kun je herinneringen en sjablonen instellen en synchroniseren met je favoriete cloudopslag zoals Google Drive. Stuur vandaag nog een FileInvite!
FileInvite automatiseert het proces voor het verzamelen van informatie en documenten van je klanten. Het proces is eenvoudig gemaakt dankzij de beveiligde interface. Het enige wat je hoeft te doen is e...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Webgebaseerde oplossing voor het delen van bestanden waarmee bedrijven digitale activa op de werkplek en op andere locaties kunnen beheren.
Webgebaseerde oplossing voor het delen van bestanden waarmee bedrijven digitale activa op de werkplek en op andere locaties kunnen beheren.
Webgebaseerde oplossing voor het delen van bestanden waarmee bedrijven digitale activa op de werkplek en op andere locaties kunnen beheren....
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Met SmartFile kan je bestanden veilig beheren, de toegang beheren en gebruikers beperken via gedetailleerde machtigingen.
SmartFile is een oplossing voor bestandsbeheer waarmee iedereen bestanden on-premises en online beter kan delen, beheren en controleren. SmartFile biedt toonaangevende en de meest robuuste machtigingen voor bestandstoegang en aangepaste gebruikersrollen voor extra beveiliging. Activiteitenlogboeken voor gebruikers- en bestandsacties worden bewaard in een permanent logboek voor HIPAA-compatibele audits. E-mailmeldingen, virtuele mapkoppelingen, FTP-, SFTP- en FTPS-toegangspunten.
SmartFile is een oplossing voor bestandsbeheer waarmee iedereen bestanden on-premises en online beter kan delen, beheren en controleren. SmartFile biedt toonaangevende en de meest robuuste machtigingen...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Een bezorgservice voor grote bestanden voor reclame- en marketingbureaus, producenten van digitale media en creatieve studio's
Een bezorgservice voor grote bestanden voor reclame- en marketingbureaus, producenten van digitale media en creatieve studio's. Mis nooit een deadline met de ongelooflijk snelle en betrouwbare service voor het verzenden en ontvangen van enorme bestanden. Het platform gebruikt Amazon-servers van ondernemingskwaliteit om ervoor te zorgen dat je bestanden veilig zijn en ongelooflijk snel worden geleverd. Het heeft primaire bestandsservers op vier continenten en edge-servers in meer dan 50 grote steden over de hele wereld.
Een bezorgservice voor grote bestanden voor reclame- en marketingbureaus, producenten van digitale media en creatieve studio's. Mis nooit een deadline met de ongelooflijk snelle en betrouwbare service ...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Een lokaal geïnstalleerde oplossing die veilige en betrouwbare bestandsoverdracht biedt voor de veeleisende IT-professional.
Cerberus FTP Server biedt een veilige en betrouwbare oplossing voor bestandsoverdracht voor de veeleisende IT-professional. Cerberus ondersteunt SFTP, FTP/S en HTTP/S en kan worden geverifieerd tegen Active Directory en LDAP, wordt uitgevoerd als een Windows-service, heeft systeemeigen x64-ondersteuning, bevat een robuuste set integriteits- en beveiligingsfuncties en biedt een gebruiksvriendelijke functie voor het beheren van gebruikerstoegang tot bestanden en bestandsbewerkingen.
Cerberus FTP Server biedt een veilige en betrouwbare oplossing voor bestandsoverdracht voor de veeleisende IT-professional. Cerberus ondersteunt SFTP, FTP/S en HTTP/S en kan worden geverifieerd tegen A...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Betere documentsamenwerking voor teams: werk samen aan projecten, bouw klantportalen en beheer je documenten.
Klanten delen dat ze door het gebruik van Huddle efficiënter en veiliger werken en dat hun teams meer betrokken zijn. Huddle biedt een van de meest veilige oplossingen binnen de sector voor documentsamenwerking voor overheidsinstanties en ondernemingen. Met Huddle kun je eenvoudiger samenwerken en documenten gezamenlijk bewerken, bestandsversies beheren en teamtaken organiseren. De ingebouwde goedkeuringswerkstroom betekent dat je nooit meer een deadline zult missen, en de gratis mobiele app houdt je verbonden, zelfs als je onderweg bent.
Klanten delen dat ze door het gebruik van Huddle efficiënter en veiliger werken en dat hun teams meer betrokken zijn. Huddle biedt een van de meest veilige oplossingen binnen de sector voor documents...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Tresorit is de end-to-end versleutelde oplossing voor het synchroniseren en delen van bestanden die is ontworpen om vertrouwelijke informatie te beschermen.
Tresorit is een end-to-end versleutelde oplossing voor het synchroniseren en delen van bestanden, ontworpen om gevoelige content te beschermen. In tegenstelling tot andere openbare cloud-leveranciers heeft Tresorit geen toegang tot gebruikersbestanden, wat maximale vertrouwelijkheid garandeert. - Bestanden worden beschermd vanaf het moment dat je ze uploadt naar de cloud, totdat ze de beoogde ontvanger bereiken. - Tresorit biedt een digitale werkruimte waar je zeer gevoelige documenten veilig blijven. - Beheer en hou toezicht op alle gebruikers en hun gegevens met krachtige besturingsopties.
Tresorit is een end-to-end versleutelde oplossing voor het synchroniseren en delen van bestanden, ontworpen om gevoelige content te beschermen. In tegenstelling tot andere openbare cloud-leveranciers h...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
SugarSync is een veilige cloudopslagoplossing waarmee je bestanden kunt delen, er back-ups van kunt maken en ze kunt openen op verschillende apparaten.
SugarSync is een veilige oplossing voor cloudopslag die door miljoenen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Maak moeiteloos een back-up, open, synchroniseer en deel documenten, foto's, muziek, video's en meer op elk apparaat. Is het je wel eens overkomen dat je van huis of van kantoor weg was en je je realiseerde dat je een bestand op je computer nodig had? SugarSync brengt al je bestanden binnen handbereik vanaf elke andere computer of mobiel apparaat, zodat je onderweg meer met je bestanden kunt doen.
SugarSync is een veilige oplossing voor cloudopslag die door miljoenen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Maak moeiteloos een back-up, open, synchroniseer en deel documenten, foto's, muziek, video'...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Clinked biedt cloudoplossingen op maat voor bedrijven. Deel bestanden op veilige wijze, communiceer met klanten en houd je taken bij.
Clinked brengt je bedrijf dichter bij je team vanuit veilige en aanpasbare cloudwerkruimten. Clinked wordt gebruikt door bedrijven in alle sectoren, van het mkb tot ondernemingen, en de uitgebreide oplossing bespaart je bedrijf kostbare tijd en verbetert tegelijkertijd de efficiëntie. Belangrijke functies zijn het delen van bestanden, geïntegreerde groepschat, taakbeheer, discussieforums, teamagenda's, mobiele app met logo en meer. Meld je vandaag nog aan voor een gratis proefperiode van 10 dagen.
Clinked brengt je bedrijf dichter bij je team vanuit veilige en aanpasbare cloudwerkruimten. Clinked wordt gebruikt door bedrijven in alle sectoren, van het mkb tot ondernemingen, en de uitgebreide opl...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Je e-mail en documenten veilig in de cloud, volledig doorzoekbaar en geïntegreerd met de tools die je gebruikt om je backoffice te ondersteunen.
Earth Class Mail is de toonaangevende virtuele mailbox- en virtuele adresprovider in de VS, waarmee klanten zoals Zapier, Reddit en Lyft hun post papierloos kunnen verzenden. Van particulieren tot ondernemingen, klanten kunnen cheques storten, rekeningen betalen en documenten online delen zonder ooit een envelop aan te raken.
Earth Class Mail is de toonaangevende virtuele mailbox- en virtuele adresprovider in de VS, waarmee klanten zoals Zapier, Reddit en Lyft hun post papierloos kunnen verzenden. Van particulieren tot onde...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Krijg betere beveiliging voor het delen van bestanden. Deel bestanden van maximaal 5 GB vanuit Google Drive, OneDrive of SharePoint. Beheer bestanden ook na verzending.
Krijg betere beveiliging voor de bestanden die je deelt, rechtstreeks vanuit je inbox. Voeg bijlagen van maximaal 5 GB toe vanuit Google Drive, OneDrive, SharePoint of je lokale schijf en omzeil de limieten van je inbox voor bestandsgroottes. Beheer documenten voor en na het delen. Beperk het doorsturen of downloaden van informatie, beperk de weergavetijd van gevoelige informatie en haal documenten terug nadat ze zijn gedeeld. Een volledige tijdlijn van activiteiten voor elk bestand ondersteunt audit-, wettelijke en regelgevende vereisten.
Krijg betere beveiliging voor de bestanden die je deelt, rechtstreeks vanuit je inbox. Voeg bijlagen van maximaal 5 GB toe vanuit Google Drive, OneDrive, SharePoint of je lokale schijf en omzeil de lim...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Effectively secures, automates, manages, and protects critical data as well as processes and workflows.
Effectively secure, automate, manage, and protect your most critical data as well as the resulting processes and workflows. Ipswitch MOVEit solutions allow you to manage, provision, and automate all internal and external file and data interactions, create and enforce security policies and file-expiration rules, ensure privacy and confidentiality, schedule workflows and processes and more--all without any manual scripting. Request a Trial Today!
Effectively secure, automate, manage, and protect your most critical data as well as the resulting processes and workflows. Ipswitch MOVEit solutions allow you to manage, provision, and automate all in...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Werk samen aan grote gedeelde middelen.
Resilio Sync is een snelle, gemakkelijke en veilige oplossing voor het delen van bestanden die ONBEPERKTE opslag en bestandsgroottes biedt. Resilio wordt gebruikt door duizenden kleine en grote bedrijven, waaronder Microsoft, Caterpillar, Cisco en Mercedes. Resilio Sync maakt gebruik van peer-to-peer-technologie die doorgaans de snelheid van bestandsoverdracht met 2-10x verbetert. Probeer Resillio Sync vandaag nog GRATIS (geen creditcard vereist).
Resilio Sync is een snelle, gemakkelijke en veilige oplossing voor het delen van bestanden die ONBEPERKTE opslag en bestandsgroottes biedt. Resilio wordt gebruikt door duizenden kleine en grote bedrijv...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Veilige en conforme overdracht van gevoelige gegevens tussen partners, klanten, gebruikers en systemen met MOVEit.
MOVEit Managed File Transfer (MFT)-software wordt gebruikt door duizenden organisaties over de hele wereld om volledige zichtbaarheid en controle te bieden over activiteiten voor bestandsoverdracht. Garandeer de betrouwbaarheid van de belangrijkste bedrijfsprocessen, en de veilige en conforme overdracht van gevoelige gegevens tussen partners, klanten, gebruikers en systemen met MOVEit.
MOVEit Managed File Transfer (MFT)-software wordt gebruikt door duizenden organisaties over de hele wereld om volledige zichtbaarheid en controle te bieden over activiteiten voor bestandsoverdracht. G...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
RMail is een alles-in-één service-extensie voor krachtige e-mail, met e-mailversleuteling, bewijs van e-aflevering, e-handtekeningen en meer.
RMail is een alles-in-één service-extensie voor krachtige e-mail, met eenvoudig te gebruiken open tracking, leveringsbewijs, e-mailversleuteling, elektronische handtekeningen, grote bestandsoverdrachten en meer. RMail biedt een rapport van het geregistreerde ontvangstbewijs voor elk verzonden bericht, waarin levering, tijd en inhoud worden bevestigd. RMail werkt met je bestaande e-mailplatform, inclusief Microsoft Outlook en Gmail. Stuur het naar iedereen die je bestaande e-mailadres gebruikt. Er zijn geen speciale software of aanmeldingen nodig voor de ontvanger.
RMail is een alles-in-één service-extensie voor krachtige e-mail, met eenvoudig te gebruiken open tracking, leveringsbewijs, e-mailversleuteling, elektronische handtekeningen, grote bestandsoverdrachte...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Met meer dan 50 miljoen gebruikers en 200.000 installaties wereldwijd is ownCloud een populaire oplossing voor het synchroniseren en delen van open source-bestanden.
ownCloud biedt een oplossing voor organisaties die vertrouwelijke gegevens intern en extern moeten delen. Het open platform biedt een betere productiviteit en beveiliging binnen digitale samenwerking en stelt gebruikers in staat om toegang te krijgen tot gegevens, ongeacht waar deze worden opgeslagen of welk apparaat wordt gebruikt.
ownCloud biedt een oplossing voor organisaties die vertrouwelijke gegevens intern en extern moeten delen. Het open platform biedt een betere productiviteit en beveiliging binnen digitale samenwerking e...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Filestack is the #1 File Handling Service for Developers. Upload files into your app with 100x more reliability.
Filestack is the #1 File Handling Service for Developers. Upload files into your app with 100x more reliability. Take those uploads and transform images at any URL by adding a few parameters and automatically generating a fully transformed image. Filestack provides responsive, reliable and secure delivery so that your files are delivered with unparalleled speed and control.
Filestack is the #1 File Handling Service for Developers. Upload files into your app with 100x more reliability. Take those uploads and transform images at any URL by adding a few parameters and automa...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Beheer, deel en werk samen aan zakelijke bestanden. Biedt gedetailleerd machtigingsbeheer, roltoewijzingen en mobiele toegang.
Met Onehub kan je je inhoud veilig online opslaan, delen en openen. Versleuteling op bankniveau van je gegevens en de gedetailleerde, op rollen gebaseerde toestemmingsstructuur betekenen dat je kunt bepalen wie toegang heeft tot je inhoud en dat je cruciale zakelijke bestanden met vertrouwen kunt delen. Pas je Workspace aan om het delen van je inhoud een meer professionele, gepolijste look te geven en creëer je eigen klantportal. De virtuele datarooms van Onehub geven je belangrijkste deals de beveiliging en privacy die je nodig hebt.
Met Onehub kan je je inhoud veilig online opslaan, delen en openen. Versleuteling op bankniveau van je gegevens en de gedetailleerde, op rollen gebaseerde toestemmingsstructuur betekenen dat je kunt ...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
12d Synergy is de snelle en veilige oplossing voor het delen van technische gegevens, gebruikt door meer dan 5000 architecten, ingenieurs en bouwprofessionals.
Heb je problemen met het verzenden en ontvangen van je technische gegevens? 12d Synergy is de snelle en veilige oplossing voor het delen van bestanden voor architecten-, ingenieurs- en bouwbureaus. Met 12d Synergy kunnen meer dan 5000 AEC-professionals gemakkelijker werken en samenwerken door een gemeenschappelijke data-omgeving en één enkele bron van waarheid te creëren. Volledige auditspoor, toegangscontroles, krachtige zoekfunctie (89x sneller dan Windows Explorer) en intelligente gegevensoverdracht. Ontdek hoe je elke dag uren aan documentkopzorgen kunt besparen.
Heb je problemen met het verzenden en ontvangen van je technische gegevens? 12d Synergy is de snelle en veilige oplossing voor het delen van bestanden voor architecten-, ingenieurs- en bouwbureaus. Met...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking
Sync.com is een veilige vervanging voor Dropbox die wordt vertrouwd door meer dan 700.000 bedrijven en personen over de hele wereld.
Sync.com is een veilige vervanging voor Dropbox die wordt vertrouwd door meer dan 700.000 bedrijven en personen over de hele wereld. Sync maakt het gemakkelijk voor je bedrijf om veilig te delen en veilig samen te werken in de cloud. Dankzij ingebouwde versleuteling die geen kennis vereist, zijn je bestanden altijd veilig, beveiligd en privé met Sync. De beveiligde cloudopslag van Sync voldoet aan vrijwel alle regels en voorschriften voor gegevensprivacy in de VS, Canada en de Europese Unie, inclusief HIPAA, PIPEDA en EU-veiligheidsmaatregelen. Ga vandaag nog aan de slag met gratis 5 GB.
Sync.com is een veilige vervanging voor Dropbox die wordt vertrouwd door meer dan 700.000 bedrijven en personen over de hele wereld. Sync maakt het gemakkelijk voor je bedrijf om veilig te delen en vei...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerking