België Lokale producten weergeven
767 resultaten
Snelle, eenvoudige en veilige co-browsing- en samenwerkingstechnologie waarmee je elk gesprek naadloos vanaf elk kanaal kunt upgraden. Meer informatie over Surfly
Surfly biedt technologie voor co-browsing en samenwerking waarmee je elk gesprek naadloos vanuit elk kanaal kunt upgraden en klanten kunt betrekken alsof je naast elkaar zit. Surfly kan eenvoudig worden aangepast aan elke klantervaring. Je kunt co-browsingsessies rechtstreeks vanaf je site of platform starten en het uiterlijk veranderen zodat het overeenkomt met je branding. Surfly werkt onmiddellijk op elk apparaat: geen software om te downloaden en geen code om toe te voegen. Meer informatie over Surfly

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Meer informatie over SurveySparrow

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Ontvang een OneStop Client Interaction Hub onder je eigen merk om de continue verbindingen die van cruciaal belang zijn voor je bedrijf aan te sturen en te beheren. Meer informatie over Moxo
Houd je klanten betrokken door een totaaloplossing voor de digitale ervaring te bieden. Moxtra gebruikt een one-stop klantenportal en biedt een eigen communicatiecentrum voor al je externe en interne gebruikers - onder jouw merk. Het levert een continu verbonden ervaring met een alles-in-één pakket van samenwerkingsdiensten. Het Moxtra-platform kan je merkeigen OneStop-portal aansturen als een zelfstandige web- en mobiele app, of als een soepele uitbreiding van je bestaande website, web of mobiele app. Meer informatie over Moxo

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Uniform platform voor het beheer van sociale media en klantervaringen met een zeer intuïtieve en collaboratieve UI. Meer informatie over Falcon.io
Falcon.io is een verenigd platform voor het beheer van sociale media en klantervaringen. Het platform is een totaaloplossing voor alle behoeften op het gebied van sociaal luisteren, betrokkenheid, publiceren, meten en benchmarken van marketeers. Falcon helpt marketeers om meer gepersonaliseerde merkervaringen te bieden bij alle digitale contactpunten, op basis van verrijkte klantprofielen. Dit platform beschikt over een zeer intuïtieve en collaboratieve UI en wordt aangevuld door het toonaangevende ondersteuningsteam in de branche. Meer informatie over Falcon.io

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Betrek meer klanten op een persoonlijke manier met interactieve video's. Meer informatie over VideoAsk
Wil je er voor je klanten zijn op een manier die zowel persoonlijk als schaalbaar is? Verwelkom mensen aan boord, geef ondersteuning, krijg feedback en maak diepere verbindingen met VideoAsk. Meer informatie over VideoAsk

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Oplossing om webbezoekers om te zetten naar verkoopgesprekken door terug te bellen naar de echte telefoonnummers. Meer informatie over CallPage
CallPage verhoogt de betrokkenheid van je websitebezoekers en helpt een onmiddellijke reactie van je bedrijfsvertegenwoordigers te leveren. Het helpt commerciële sites om paginaweergaven om te zetten naar inkomende verkoopgesprekken, door onmiddellijk terug te bellen naar de echte telefoonnummers. Cliënten kunnen 75% meer telefoongesprekken, conversies, leads en deals behalen. Meer informatie over CallPage

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Open Social is een speciaal gebouwd platform voor gemeenschapsbetrokkenheid dat perfect is voor het beheer van vrijwilligers, organisaties en professionele leden. Meer informatie over Open Social
Creëer digitale ruimtes waarmee je leden met elkaar kunnen delen. Met het platform voor gemeenschapsbetrokkenheid van Open Social kunnen organisaties hun leden in staat stellen om overal ter wereld samen te komen, te communiceren en samen te werken. Stimuleer echte veranderingen en creëer organisatorische waarde met een online platform en speciaal gebouwde extensies voor het beheren, mobiliseren en betrekken van nieuwe en bestaande leden. Meer informatie over Open Social

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Met Upzelo kunnen bedrijven het verloop verminderen en de retentie verhogen, door middel van realtime gegevens, aangepaste aanbiedingen en feedback. Meer informatie over Upzelo
Upzelo is een webgebaseerd platform voor klantgerichtheid waarmee SaaS-bedrijven hun verloop kunnen verminderen en hun abonnementsbehoud kunnen verbeteren. Upzelo grijpt in vóór de opzegging en door aangepaste aanbiedingen, realtime gegevens en betere klantenfeedback werkt het om je verloop te verminderen. Hierdoor kun je stoppen met het verspillen van je tijd en geld aan pogingen om afgevallen klanten terug te winnen. Het is tijd om behoud meer aandacht te geven. Meer informatie over Upzelo

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Maak contact met je klanten en sluit deals in de helft van de tijd met het slimme CRM-systeem van Pipedrive. Probeer het gratis en ontdek het zelf. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive CRM helpt je om met je klanten in contact te komen en deals te sluiten in de helft van de tijd. Verenig alle klantinteracties, automatiseer workflows en gebruik speciale functies om het betrokkenheidsniveau te verhogen, je leads warm te houden en je pijplijn te vullen met nieuwe leads. De rapporten tonen aan dat binnen het eerste jaar na het gebruik van Pipedrive de gemiddelde tijd om te winnen van gebruikers met gemiddeld 47% is afgenomen. Probeer Pipedrive 14 dagen en ontdek het zelf. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd helpt om goede klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Breng je klantenondersteuning naar nieuwe hoogten. Het enige dat je nodig hebt is de juiste helpdesksoftware om je klanten via meerdere kanalen te benaderen. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Benader je klanten via e-mail, sociale media, livechat, selfserviceportals en webformulieren in één interface. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms, deze software doet het allemaal. Meer informatie over Notificare
Automatiseer je marketing. Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms. Deze software doet het allemaal. Het Notificare-platform voor contextuele marketing automation verzamelt inzichten in app- of webgedrag en gebruikerslocatie, waardoor merken contact kunnen leggen en kunnen communiceren met zeer boeiende marketingcampagnes. Notificare is ISO/IEC 27001 gecertificeerd. Meer informatie over Notificare

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Stroomlijn de onboarding- en ondersteuningservaring van je klanten met Userlane. Meer informatie over Userlane
Met de stapsgewijze in-app begeleidingstechnologie van Userlane kun je met je software 80% meer klantenbinding bereiken. Zorg ervoor dat je klanten het volledige potentieel van je product benutten. Versnel de acceptatie van functies en stimuleer betrokkenheid met de meest intuïtieve interactieve oplossing voor softwarebegeleiding die er op de markt is. Meer informatie over Userlane

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Zoho CRM biedt bedrijven van elk formaat een manier om in contact te blijven met prospects en klanten. Zet prospects om naar klanten door websitebezoekers bij te houden en met live chat-opties. Communiceer altijd en overal met klanten via e-mail, telefoon, sociale media en andere kanalen met een omnichannel CRM. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Zendesk is de toonaangevende helpdesksoftware voor betere klantrelaties. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Door LiveChat aan je website toe te voegen, geef je jouw klanten de mogelijkheid om direct met je in gesprek te gaan en kun je hun vragen meteen beantwoorden. Meer informatie over LiveChat
LiveChat biedt onmiddellijke communicatie met bezoekers van de website en maakt een snelle oplossing mogelijk voor hun vragen of problemen. Daarnaast biedt het de mogelijkheid om je bezoekers te volgen en gepersonaliseerde berichten te versturen op basis van bepaalde voorwaarden, zoals het aantal bezochte pagina's of de op de website doorgebrachte tijd. Meer informatie over LiveChat

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor klantenbinding waarmee je met je klanten kunt communiceren via meerdere voorkeurskanalen van klanten zoals e-mail, sms, oproepen of sociale media. LiveAgent biedt krachtige rapportagefuncties, een universele inbox en een hybride ticketingsysteem. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei en bied klantenservice van wereldklasse. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Userlike verhoogt de klantgerichtheid door middel van chats en berichten. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday sales CRM
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday sales CRM

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing en sales waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. EngageBay biedt gratis live-chatsoftware om eenvoudig te communiceren met elke klant en gepersonaliseerde, individuele ondersteuning te bieden – dit alles vanaf één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Front is een toonaangevende hub voor klantcommunicatie waarmee bedrijven op maat gemaakte service op alle kanalen kunnen bieden. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware die teams helpt samen te werken met meer betrokkenheid, transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails van klanten. Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Het klantensuccesplatform van ChurnZero helpt bedrijven om verloop te bestrijden via gegevensintegraties, gezondheidsscores, automatisering, NPS en nog veel meer. Meer informatie over ChurnZero
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing of service. Hierdoor helpt ChurnZero bedrijven te begrijpen hoe hun klanten hun product gebruiken, en beoordeelt het hun gezondheid en hun waarschijnlijkheid om abonnementen te vernieuwen. Ook geeft het het bedrijf de middelen om de klantervaring te automatiseren en personaliseren door middel van tijdige en relevante contactpunten, inclusief in-app content. Meer informatie over ChurnZero

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Betrek klanten onmiddellijk met livechat- en co-browsingfuncties om problemen op te lossen zodra ze zich voordoen. Meer informatie over Lucky Orange
Bouw betere klantrelaties op door klanten proactief te betrekken via livechat en realtime co-browsing om klantproblemen onmiddellijk op te lossen. Gebruik intelligente triggers om klanten uit te nodigen om te chatten op basis van bezochte pagina, apparaattype, bezoeknummer of aangepaste evenementen. Help je chatoperators tijd te besparen met opgeslagen antwoorden op veelvoorkomende vragen en geef ze feedback van bezoekers met op emoji gebaseerde chatbeoordelingen. Krijg inzicht in de klantervaring met onbeperkte enquêtes en antwoorden. Meer informatie over Lucky Orange

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Tribe is een online community-platform dat klantenbinding bevordert via activiteitenfeeds, sociale widgets, gamification en meldingen. Meer informatie over Tribe
Aanpasbaar online community-platform waarmee je gebruikers kunt verbinden, betrokken maken en behouden. Stel je gebruikers in staat om onder jouw merk te discussiëren en contact te maken. Leden kunnen artikelen schrijven, vragen stellen, antwoorden indienen, opiniepeilingen maken, reageren, opmerkingen plaatsen en meerdere soorten content delen. Maak je leden betrokken met dit krachtige gamification-systeem, de mogelijkheid om incentives te ontwikkelen en tools voor meldingen. Maak gebruik van deze modulaire community-engine, apps, native integraties, widgets en API om boeiende online community's te creëren. Meer informatie over Tribe

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Zoho SalesIQ helpt bezoekers van de site in realtime te betrekken om hen om te zetten naar betalende klanten. SalesIQ heeft 100.000 gebruikers wereldwijd. Meer informatie over Zoho SalesIQ
Probleemloze live-chatsoftware opnieuw geformuleerd voor de groei van bedrijven. Zet je websitebezoekers om naar tevreden betalende klanten. Verhoog het rendement voor je content, SEO, Adwords en e-mailmarketing. Ga nu aan de slag met het voor altijd gratis plan. Meer informatie over Zoho SalesIQ

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Zoho CRM Plus verenigt alle verschillende contactpunten van een bedrijf met de gegevens die in elk van hen zijn verzameld op één platform. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus biedt bedrijven van elke omvang een uniform platform voor klantervaringen waarmee ze in alle stadia van hun levenscyclus met klanten in contact kunnen komen en hen om kunnen zetten in waardevolle merkambassadeurs. Belangrijke functies omvatten uniforme verkoop, marketing en klantenservice, omnichannel klantenbinding, een 360-graden klantenweergave, samenwerkingstools tussen teams, geavanceerde analyse, ingebouwde AI en meer. Meer informatie over Zoho CRM Plus

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Iterable is het platform voor groeimarketing dat echte klantenbinding via meerdere kanalen op schaal mogelijk maakt. Meer informatie over Iterable
Iterable is een platform voor groeimarketing waarmee je via verschillende kanalen gepersonaliseerde berichten op schaal kunt verzenden. Leer hoe je promotiecampagnes kunt opzetten om potentiële klanten aan te trekken, welkomstcampagnes om nieuwe gebruikers te koesteren, campagnes voor hernieuwde betrokkenheid van bestaande klanten en klantloyaliteitscampagnes om klanten te behouden. Met Iterable kun je campagnes bouwen voor elke fase waarin de koper zich bevindt en uiteindelijk de klantenbinding op meerdere kanalen vergroten. Meer informatie over Iterable

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie. Meer informatie over Missive
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie. Meer informatie over Missive

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Verbeter je klantenbinding en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één betaalbaar platform. Meer informatie over Froged
De oplossing om de klantenbinding in je bedrijf te vergroten. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met aangepaste e-mailcampagnes, een prachtig geïntegreerde kennisbank, livechat en geautomatiseerde berichten. Gratis proefversie voor 7 dagen Meer informatie over Froged

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Delighted is de gemakkelijkste en snelste manier om inzichten uit de ervaringen van klanten, werknemers, partners en leveranciers te verzamelen en ernaar te handelen. Meer informatie over Delighted
Delighted is de snelste en gemakkelijkste manier om realtime, bruikbare feedback van je klanten, werknemers, partners en leveranciers te verzamelen. Vertrouwd door Uber, Cisco, Slack, Bonobos, Instacart, Target en duizenden andere merken om ervaringen te meten, begrijpen en verbeteren. Organisaties die Delighted gebruiken, kunnen onmiddellijk feedback van klanten verzamelen, analyseren en verspreiden, zodat ze de klantbehoeften kunnen afstemmen op de bedrijfsgroei, de stem van de klant in de loop van de tijd kunnen meten en verloop proactief kunnen verminderen. Meer informatie over Delighted

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Canny is een tool voor gebruikersfeedback die is ontworpen om alles te bieden wat je nodig hebt om door de hele feedbackcyclus te navigeren. Meer informatie over Canny
Je kunt gebruikersfeedback op één plek vastleggen, organiseren en analyseren om je productbeslissingen te ondersteunen. Geef prioriteit aan feedback, creëer een routekaart en sluit de communicatielus met een ingebouwd wijzigingslogboek. Meer informatie over Canny

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Aco, de AI-chatbot, leert van je website, spreekt gebruikers aan en verandert ze in verkoopleads, helemaal vanzelf! Meer informatie over Acobot
Acobot verhoogt je online verkopen met behulp van conversationele AI. Acobot wordt aangedreven door geavanceerde machine learning technologie en leert van je website om gebruikers op autonome wijze aan te spreken. Het begroet gebruikers, beantwoordt hun vragen en stimuleert hen om te handelen zoals je verwacht. De uitkomsten zijn toegenomen leads, verbeterde conversies en verbeterde resultaten. Acobot maakt gebruik van AI om AI te bouwen. Het is volledig geautomatiseerd. Jij hoeft je alleen maar aan te melden en de URL van je startpagina te verstrekken. Vervolgens doet AI al het werk voor je. Meer informatie over Acobot

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
LiveVox is een contactcenterplatform van de volgende generatie dat omnichannel-communicatie, CRM, praktische AI en WFO in één oplossing integreert. Meer informatie over LiveVox
Met het krachtige contactcenterplatform van de volgende generatie van LiveVox kunnen bedrijven met communiceren klanten op hun favoriete kanalen, spraak, e-mail, sms en webchat, en kunstmatige intelligentie, of AI, gebruiken om een naadloze klantervaring te creëren. Alle gegevens worden geïntegreerd in kernfuncties van contactcenters - CRM, WFO en Omnichannel/AI in één digitaal platform voor klantenbinding dat medewerkers toegang geeft tot alle interacties om op een tijdige en efficiënte manier superieure klantervaringen te bieden. Meer informatie over LiveVox

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Helpwise is een gedeelde inbox voor je team-e-mail, sms, livechat, WhatsApp, socialmedia-accounts en vele andere kanalen. Meer informatie over Helpwise
Met Helpwise kunnen klantgerichte teams klantvragen omzetten naar klanttevredenheid. Het dient als een totaaloplossing voor klantenondersteuning en verkopers die met behulp van één platform de klantcommunicatie via meerdere kanalen willen afhandelen. Met Helpwise kunnen bedrijven ook team-e-mails, socialmediaberichten, WhatsApp-berichten, sms-berichten en livechatgesprekken beheren. Met Helpwise kunnen bedrijven kennisbanken en chatbots creëren en snellere en betere klantenondersteuning bieden. Meer informatie over Helpwise

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
SmartHead biedt bedrijven innovatieve oplossingen om hun activiteiten op het gebied van duurzaamheid te communiceren, te beheren en bij te houden. Meer informatie over SmartHead
SmartHead biedt bedrijven innovatieve oplossingen om hun activiteiten op het gebied van duurzaamheid te communiceren, te beheren en bij te houden. Verhoogde productiviteit van medewerkers, klantenbehoud, loyaliteit van zakenpartners en betere toegang tot financiën worden bereikt zodra je belanghebbenden je duurzaamheidsinspanningen begrijpen en waarderen. Meer informatie over SmartHead

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Een alles-in-één platform voor productacceptatie om gebruikers eenvoudig te onboarden, het ontdekken van functies te stimuleren en het conversiepercentage te verhogen. Meer informatie over Product Fruits
Met productvruchten kun je eenvoudig interactieve tours, walkthroughs en tips toevoegen aan je app, terwijl gebruikers de optie krijgen om hun feedback te verzenden. Dit alles via een gebruiksvriendelijke editor, er is geen codering of ontwerp nodig. Of je nu een kleine maar dynamische startup hebt met een innovatieve toepassing of een groot bedrijf bent dat complexe bedrijfsoplossingen biedt: dit platform garandeert dat Product Fruits je gebruikers effectief zal onboarden, conversies drastisch zal verhogen en ondersteuningskosten zal verlagen. Meer informatie over Product Fruits

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
België Lokaal product
AreTheyHappy helpt restaurantketens en horecabedrijven met meerdere locaties om de klantervaring naar een hoger niveau te brengen. Meer informatie over AreTheyHappy
AreTheyHappy gebruiksvriendelijke software waarmee restaurant- en horecabedrijven hun online merkreputatie kunnen beheren. Dit platform ondersteunt de online klantervaring van je merk door een onbeperkt aantal gegevensstromen op één plek samen te brengen. Restaurant- en horecamerken hebben nu hun eigen commandocentrum waarmee ze de prestaties en groei van een locatie tot op merkniveau kunnen volgen en ook NPS, klantsentiment, keuzebepalende factoren en meer kunnen bijhouden. Je hoeft alleen maar je online kanalen te verbinden en je kunt aan de slag. Meer informatie over AreTheyHappy

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Nudgify geeft je kleine (maar krachtige) meldingen die sociaal bewijs en FOMO creëren met live gegevens - waardoor je conversiepercentage wordt verhoogd. Meer informatie over Nudgify
Nudgify verhoogt automatisch de verkopen en aanmeldingen van je website, met krachtige meldingen (Nudges). Nudges geven live gegevens weer om effecten te creëren zoals sociaal bewijs en FOMO (Fear Of Missing Out). Je bezoekers zien je recente verkopen en je meest gewilde producten. Het toevoegen van echte context aan je winkel helpt je om vertrouwen op te bouwen en je bezoekers betrokken te maken. Je kunt kiezen uit een bibliotheek van Nudges of aangepaste Nudges maken en deze overal op je site plaatsen. Meer informatie over Nudgify

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Met Solitics kunnen marketeers briljant zijn en diepere klantenbindingen stimuleren door gegevens te gebruiken en analyseren voor realtime interactie. Meer informatie over Solitics
Met Solitics kunnen de beste marketeers in echte realtime (1,8 seconden) via meerdere kanalen geautomatiseerde en gepersonaliseerde klanttrajecten creëren. Marketeers krijgen ook een duidelijke analyse van de effectiviteit van de campagne en krachtige inzichten voor continue verbetering. De bedrijfseigen technologie van Solitics maakt gebruik van integratie met weinig code om rechtstreeks verbinding te maken met alle gedistribueerde gegevensbronnen aan de ene kant en alle marketingkanalen aan de andere kant, waardoor het binnen 30 dagen live gaat. Meer informatie over Solitics

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Een snelle manier om gebruikers te onboarden. Converteer meer klanten en verhoog de retentie. Meer informatie over Userflow
Een snelle manier om gebruikers te onboarden Je wilt de onboarding van gebruikers verbeteren, maar je ontwikkelaars zijn druk. Je conversiepercentage lijdt eronder. Met Userflow kan je hele team op maat gemaakte in-app-enquêtes, rondleidingen en checklists maken, zonder code. Converteer meer klanten en verhoog de retentie. Meer informatie over Userflow

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Een uitgebreid loyaliteits- en digitaal marketingplatform om je klanten op schaal aan te trekken, te beïnvloeden en opnieuw te betrekken. Meer informatie over Consumer Marketing Platform
Verander je klanten in voorstanders van je merk met dit aantrekkelijke geautomatiseerde loyaliteitsprogramma. Meest effectief, voordelig, eenvoudig in te stellen, aanpasbaar en zeer schaalbaar. Naadloos en probleemloos te gebruiken door de consument. De consumentendeelname is zeer hoog, waarbij sommige van de klanten een consistente conversie van 76% behalen. Het wordt geleverd met marketing automation om klanten opnieuw te betrekken, alsook geavanceerde dashboards voor data-analyse en rapporten. Meer informatie over Consumer Marketing Platform

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware helpt je om klantfeedback en werknemersbeoordelingen te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Meer informatie over SightMill
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-klantgerichtheidssoftware helpt je om klantfeedback te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Stuur NPS-enquêtes per e-mail of sms, voeg enquêtes toe aan je website of verzamel feedback tijdens evenementen. Pas enquêtes aan je merk en stijl aan. Gebruikt door bedrijven over de hele wereld, eenvoudig te installeren en ondersteuning is op elk moment beschikbaar. Begrijp trends per segment of klant in realtime. Automatiseer met koppelingen naar Salesforce, Slack, Zapier, CRM's, helpdesks. Meer informatie over SightMill

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
De CDP van Treasure Data brengt al je bedrijfsgegevens samen voor een enkel, bruikbaar beeld van je klant. Meer informatie over Treasure Data Suite
Treasure Data is een eersteklas CDP (Customer Data Platform) waarmee het hele bedrijf klantgerichtheid vorm kan geven in het tijdperk van de digitale klant. Dit wordt gedaan door alle gegevens te verbinden met één slim platform voor klantgegevens, waarbij teams en systemen worden verenigd om doelgerichte opdrachten aan te sturen die waarde genereren en de privacy voor elke klant beschermen, elke keer weer. Treasure Data wordt vertrouwd door toonaangevende bedrijven over de hele wereld, met bedrijven uit de Fortune 500 en Global 2000. Meer informatie over Treasure Data Suite

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt. Meer informatie over Viber

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Hootsuite is het meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media, vertrouwd door meer dan 800 bedrijven uit de Fortune 1000.
Hootsuite is 's werelds meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media met meer dan 16 miljoen gebruikers wereldwijd. Het stelt organisaties in staat om sociale mediastrategieën uit te voeren over meerdere netwerken, waaronder Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Pinterest en YouTube. Teams kunnen op alle apparaten en binnen alle afdelingen samenwerken in een beveiligde omgeving om sociale mediaprofielen te beheren, contact te onderhouden met klanten en inkomsten te genereren. Meer informatie over Hootsuite

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
GUUSTO.COM is een erkenningsplatform dat eenvoudig, impactvol en gratis is. Al het geld gaat daadwerkelijk naar je mensen voor een maximaal rendement.
GUUSTO.COM is een modern erkenningsplatform dat eenvoudig, impactvol en gratis is. Handelaren worden belast, dus al het geld dat je uitgeeft aan erkenning, gaat daadwerkelijk naar je mensen. Er kunnen geen opslagen en niet-opgeëiste geschenken worden geannuleerd (bespaart je nog eens 10-20% om je rendement te maximaliseren). Je mensen zullen de flexibiliteit waarmee ze kunnen inwisselen bij meer dan 60.000 partnerlocaties heel fijn vinden - door gebruik te maken van web-, mobiele of printopties, zodat niemand ooit buitengesloten wordt. Begin binnen enkele minuten, niet in maanden, aan een cultuur van erkenning. Meer informatie over Guusto

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. Meer informatie over Intercom

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Tool voor het beheren van klantbeoordelingen die je helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met je klanten.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervaring te verbeteren, meer op te vallen in zoekmachines, het aantal conversies en verkopen op locatie te verhogen en een vertrouwde reputatie op te bouwen. Functies zijn onder andere: krachtige beoordelingsrapporten en -analyses, beoordelingen van Google-verkopers, rijke fragmentsterren, uitnodigingen en herinneringen voor beoordelingen, lokale evaluatiewidgets en meer. Meer informatie over Trustpilot

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer