401 resultaten
Waarom Capterra gratis is
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys Cloud
Het PureCloud-platform van Genesys is de alomvattende cloudoplossing voor contactcenters van de volgende generatie, waarmee je binnenkomend volume en uitgaande campagnes effectief kunt beheren met krachtige routeringscapaciteiten. Dankzij een uniforme desktop kunnen agents een 360-weergave van je klant krijgen en naadloos schakelen tussen kanalen en interacties. Diepgaande analyses, opnamebeleid en personeelsmanagement zijn ingebouwd. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten altijd overtreft. Meer informatie over Genesys Cloud
Het PureCloud-platform van Genesys is de alomvattende cloudoplossing voor contactcenters van de volgende generatie, waarmee je binnenkomend volume en uitgaande campagnes effectief kunt beheren met krac...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
CrossEngage maakt het voor marketeers en CRM-managers mogelijk om contact te maken met het juiste publiek via de juiste kanalen. Meer informatie over CrossEngage
Dit bedrijf vereenvoudigt de complexiteit van marketing om daardoor zinvolle klantenbetrokkenheid te creëren. Zodat je klanten komen en blijven. CrossEngage maakt het voor marketeers en CRM-managers mogelijk om contact te maken met het juiste publiek via de juiste kanalen. Door klantenprofielen van 360-graden te combineren met eenvoudig te gebruiken segmentatietools kun je unieke klanttrajecten creëren. Op deze manier kun je je klanten individueel en altijd op het juiste moment activeren. Meer informatie over CrossEngage
Dit bedrijf vereenvoudigt de complexiteit van marketing om daardoor zinvolle klantenbetrokkenheid te creëren. Zodat je klanten komen en blijven. CrossEngage maakt het voor marketeers en CRM-managers mo...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeitel...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Met het platform van Qualifio kun je je publiek aanspreken en gegevens verzamelen door het creëren en publiceren van meer dan 40 interactieve formaten. Meer informatie over Qualifio
Qualifio is het toonaangevende platform voor interactieve marketing en gegevensverzameling. Met dit platform kunnen uitgevers, merken en bureaus eenvoudig interactieve content creëren en publiceren op websites, mobiele apps en sociale media, ook zonder technische vaardigheden. Met behulp van quizzen, wedstrijden, enquêtes, tests, animatiegames en meer dan 40 aanpasbare campagneformaten kunnen ze gegevens verzamelen en hun digitale doelgroepen uitbreiden, aanspreken, kwalificeren, segmenteren en hierdoor inkomsten genereren. Meer informatie over Qualifio
Qualifio is het toonaangevende platform voor interactieve marketing en gegevensverzameling. Met dit platform kunnen uitgevers, merken en bureaus eenvoudig interactieve content creëren en publiceren op ...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten via telefoon, e-mail, chat en sociale media. Meer informatie over Dixa
Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten. Dixa is ontworpen met eenvoud en gebruiksgemak in gedachten en stelt klantgerichte teams in staat vanaf één scherm directe persoonlijke ondersteuning te bieden via telefoon, e-mail en chatten en sociale media. Verkrijg realtime prestatiestatistieken, intelligente routering, automatiseringen, integraties en nog veel meer. Probeer het gratis uit, of plan een demo om te zien hoe Dixa de ervaring van jouw medewerkers en klanten kan verbeteren! Meer informatie over Dixa
Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten. Dixa is ontworpen met eenvoud en gebruiksgemak in gedachten en stelt klantgerichte teams in staat vanaf ...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor klantenbinding waarmee je met je klanten kunt communiceren via meerdere voorkeurskanalen van klanten zoals e-mail, sms, oproepen of sociale media. LiveAgent biedt krachtige rapportagefuncties, een universele inbox en een hybride ticketingsysteem. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei en bied klantenservice van wereldklasse. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor klantenbinding waarmee je met je klanten kunt communiceren via meerdere voorkeurskanalen van klanten zoals e-mail, sms, oproepen of sociale media. LiveAge...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Zendesk bouwt de toonaangevende helpdesksoftware die een complete oplossing biedt voor het afhandelen van klachten van klanten. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt klantenbindingssoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt klantenbindingssoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te ve...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Pipedrive is een hulpprogramma voor verkoopbeheer waarmee verkoopteams worden georganiseerd. Het helpt je je te concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een interne verkooptool die is ontwikkeld door verkopers voor verkopers. Het wordt wereldwijd door meer dan 90.000 verkoopteams gebruikt en helpt om de grote lijnen te zien en geeft vervolgens stapsgewijze richtlijnen om iedereen gefocust te houden op de activiteiten die deals sluiten. Met Pipedrive valt er niets tussen wal en schip. Het is gemakkelijk te gebruiken en helpt om de focus te behouden, dus je team zal het met plezier gebruiken en je kunt de gegevens in het systeem vertrouwen. Het is eenvoudig te starten, maar krachtig genoeg om aan te passen aan elk verkoopproces. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een interne verkooptool die is ontwikkeld door verkopers voor verkopers. Het wordt wereldwijd door meer dan 90.000 verkoopteams gebruikt en helpt om de grote lijnen te zien en geeft vervol...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Userlike verhoogt de klantgerichtheid door middel van chats en berichten. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike
Userlike verhoogt de klantgerichtheid door middel van chats en berichten. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer de...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware die teams helpt samen te werken met meer betrokkenheid, transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails van klanten. Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware die teams helpt samen te werken met meer betrokkenheid, transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails van klanten. Met Front kun je...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer op één eenvoudig te gebruiken platform. Meer informatie over Falcon.io
Falcon.io biedt een platform voor sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer. Het bevat tools voor luisteren via sociale media, aanspreken, publiceren, meten en klantgegevensbeheer. Marketeers en bedrijven kunnen gepersonaliseerde merkervaringen bieden bij verschillende contactpunten, op basis van verrijkte klantprofielen. Het platform beschikt over een zeer intuïtieve en collaboratieve gebruikersinterface en wordt aangevuld met uitgebreide ondersteuning en adviesdiensten. Meer informatie over Falcon.io
Falcon.io biedt een platform voor sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer. Het bevat tools voor luisteren via sociale media, aanspreken, publiceren, meten en klantgegevensbeheer. Marketeers en b...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Mixpanel helpt bedrijven te analyseren hoe gebruikers communiceren, converteren en behouden blijven - en vervolgens die gegevens te gebruiken om hun ervaring te verbeteren. Meer informatie over Mixpanel
Mixpanel heeft de missie om de snelheid van innovatie te verhogen. Via dit krachtige platform voor klantanalyse kunnen bedrijven analyseren hoe en waarom hun klanten communiceren, converteren en behouden blijven op het internet, mobiele apparaten en slimme apparaten. En die gegevens vervolgens gebruiken om hun ervaring te verbeteren. Meer dan 26.000 bedrijven - waaronder 30% van The Fortune 100 - vertrouwen op Mixpanel om hun bedrijf te laten groeien. Mixpanel heeft zijn hoofdkantoor in San Francisco en kantoren in New York, Seattle, Austin, Londen, Barcelona en Singapore. Meer informatie over Mixpanel
Mixpanel heeft de missie om de snelheid van innovatie te verhogen. Via dit krachtige platform voor klantanalyse kunnen bedrijven analyseren hoe en waarom hun klanten communiceren, converteren en behoud...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Stroomlijn de onboarding- en ondersteuningservaring van je klanten met Userlane. Meer informatie over Userlane
Met de stapsgewijze in-app begeleidingstechnologie van Userlane kun je met je software 80% meer klantenbinding bereiken. Zorg ervoor dat je klanten het volledige potentieel van je product benutten. Versnel de acceptatie van functies en stimuleer betrokkenheid met de meest intuïtieve interactieve oplossing voor softwarebegeleiding die er op de markt is. Meer informatie over Userlane
Met de stapsgewijze in-app begeleidingstechnologie van Userlane kun je met je software 80% meer klantenbinding bereiken. Zorg ervoor dat je klanten het volledige potentieel van je product benutten. Ver...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Door LiveChat aan je website toe te voegen, geef je jouw klanten de mogelijkheid om direct met je in gesprek te gaan en kun je hun vragen meteen beantwoorden. Meer informatie over LiveChat
LiveChat biedt onmiddellijke communicatie met bezoekers van de website en maakt een snelle oplossing mogelijk voor hun vragen of problemen. Daarnaast biedt het de mogelijkheid om je bezoekers te volgen en gepersonaliseerde berichten te versturen op basis van bepaalde voorwaarden, zoals het aantal bezochte pagina's of de op de website doorgebrachte tijd. Meer informatie over LiveChat
LiveChat biedt onmiddellijke communicatie met bezoekers van de website en maakt een snelle oplossing mogelijk voor hun vragen of problemen. Daarnaast biedt het de mogelijkheid om je bezoekers te volgen...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Bouw betekenisvolle klantrelaties op via elk kanaal met het Infobip full-stack platform voor cloudcommunicatie. Meer informatie over Infobip
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan oplossingen, berichtenkanalen en tools voor geavanceerde klantenbinding, beveiliging, authenticatie, ondersteuning en retentie. Meer informatie over Infobip
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan oplo...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
LMS van LearnUpon helpt je medewerkers, partners en klanten te trainen - en dat allemaal via één krachtige oplossing. Meer informatie over LearnUpon
LMS van LearnUpon helpt je bij het trainen van je medewerkers, partners en klanten. Het platform is gebouwd om hoogwaardige bedrijfsmatige leerervaringen op een schaalbare manier te bieden. Beheer, volg en bereik je leerdoelen via één krachtige oplossing. Door jouw doelen voorop te stellen, wordt ervoor gezorgd dat elke leerkans een ervaring is die succesverhalen van werknemers, partners en klanten bevordert, zodat je meer kunt halen uit bedrijfsmatig leren. Probeer nu een gratis proefversie. Meer informatie over LearnUpon
LMS van LearnUpon helpt je bij het trainen van je medewerkers, partners en klanten. Het platform is gebouwd om hoogwaardige bedrijfsmatige leerervaringen op een schaalbare manier te bieden. Beheer, vol...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Tribe is een online community-platform dat klantenbinding bevordert via activiteitenfeeds, sociale widgets, gamification en meldingen. Meer informatie over Tribe
Aanpasbaar online community-platform waarmee je gebruikers kunt verbinden, betrokken maken en behouden. Stel je gebruikers in staat om onder jouw merk te discussiëren en contact te maken. Leden kunnen artikelen schrijven, vragen stellen, antwoorden indienen, opiniepeilingen maken, reageren, opmerkingen plaatsen en meerdere soorten content delen. Maak je leden betrokken met dit krachtige gamification-systeem, de mogelijkheid om incentives te ontwikkelen en tools voor meldingen. Maak gebruik van deze modulaire community-engine, apps, native integraties, widgets en API om boeiende online community's te creëren. Meer informatie over Tribe
Aanpasbaar online community-platform waarmee je gebruikers kunt verbinden, betrokken maken en behouden. Stel je gebruikers in staat om onder jouw merk te discussiëren en contact te maken. Leden kunnen ...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing en sales waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. EngageBay biedt gratis live-chatsoftware om eenvoudig te communiceren met elke klant en gepersonaliseerde, individuele ondersteuning te bieden – dit alles vanaf één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing en sales waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klan...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Aco, de AI-chatbot, leert van je website, spreekt gebruikers aan en verandert ze in verkoopleads, helemaal vanzelf! Meer informatie over Acobot
Acobot verhoogt je online verkopen met behulp van conversationele AI. Acobot wordt aangedreven door geavanceerde machine learning technologie en leert van je website om gebruikers op autonome wijze aan te spreken. Het begroet gebruikers, beantwoordt hun vragen en stimuleert hen om te handelen zoals je verwacht. De uitkomsten zijn toegenomen leads, verbeterde conversies en verbeterde resultaten. Acobot maakt gebruik van AI om AI te bouwen. Het is volledig geautomatiseerd. Jij hoeft je alleen maar aan te melden en de URL van je startpagina te verstrekken. Vervolgens doet AI al het werk voor je. Meer informatie over Acobot
Acobot verhoogt je online verkopen met behulp van conversationele AI. Acobot wordt aangedreven door geavanceerde machine learning technologie en leert van je website om gebruikers op autonome wijze aan...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Platform voor groeimiddelen en automatisering van e-mailmarketing om je webbedrijf te laten groeien. Meest geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven. Meer informatie over SendX
Alles-in-één software voor marketeers om alles goed te doen, van leadcapture, e-mail en drip-marketing, workflows, webpush-meldingen, marketing automation en meer. SendX vervangt dat alles met één enkel platform voor een betaalbare prijs. Meer informatie over SendX
Alles-in-één software voor marketeers om alles goed te doen, van leadcapture, e-mail en drip-marketing, workflows, webpush-meldingen, marketing automation en meer. SendX vervangt dat alles met één enke...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Biedt een inbox voor bedrijven om op één centrale plek efficiënt met hun klanten te communiceren via verschillende communicatiekanalen. Meer informatie over Trengo
Trengo stimuleert de teamproductiviteit en efficiënte klantcommunicatie door alle communicatiekanalen te verenigen in één collaboratieve inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, WhatsApp, sms, spraak, livechat en nog veel meer op één centrale plek. Meer informatie over Trengo
Trengo stimuleert de teamproductiviteit en efficiënte klantcommunicatie door alle communicatiekanalen te verenigen in één collaboratieve inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, Whats...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms, deze software doet het allemaal. Meer informatie over Notificare
Automatiseer je marketing. Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms. Deze software doet het allemaal. Het Notificare-platform voor contextuele marketing automation verzamelt inzichten in app- of webgedrag en gebruikerslocatie, waardoor merken contact kunnen leggen en kunnen communiceren met zeer boeiende marketingcampagnes. Notificare is ISO/IEC 27001 gecertificeerd. Meer informatie over Notificare
Automatiseer je marketing. Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms. Deze software doet het allemaal. Het Notificare-platfo...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Een uitgebreid loyaliteits- en digitaal marketingplatform om je klanten op schaal aan te trekken, te beïnvloeden en opnieuw te betrekken. Meer informatie over Consumer Marketing Platform
Verander je klanten in voorstanders van je merk met dit aantrekkelijke geautomatiseerde loyaliteitsprogramma. Meest effectief, voordelig, eenvoudig in te stellen, aanpasbaar en zeer schaalbaar. Naadloos en probleemloos te gebruiken door de consument. De consumentendeelname is zeer hoog, waarbij sommige van de klanten een consistente conversie van 76% behalen. Het wordt geleverd met marketing automation om klanten opnieuw te betrekken, alsook geavanceerde dashboards voor data-analyse en rapporten. Meer informatie over Consumer Marketing Platform
Verander je klanten in voorstanders van je merk met dit aantrekkelijke geautomatiseerde loyaliteitsprogramma. Meest effectief, voordelig, eenvoudig in te stellen, aanpasbaar en zeer schaalbaar. Naadl...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Gnatta creates market leading omnichannel customer communication software, with products available for businesses of all sizes. Meer informatie over Gnatta
We build software for universal customer engagement. By focusing on the customer, we deliver success for your business. Using our operating system, we centralise your digital contacts to increase both the quality and the efficiency of your operators. This is backed up by our bespoke automation functionalities. Our approach is truly omnichannel; no matter where/when/how your customer gets in touch, their query will be handled by the right person, using the right information, at the right time. Meer informatie over Gnatta
We build software for universal customer engagement. By focusing on the customer, we deliver success for your business. Using our operating system, we centralise your digital contacts to increase both ...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Snaps is een van de grootste platforms voor gespreksautomatisering voor e-commerce. Meer informatie over Snaps
Topmerken voor e-commerce, waaronder TechStyle, Nike Jordan, Lane Bryant, Calvin Klein en meer, gebruiken de Snaps-bedrijfsoplossing om de omzet te verhogen, de efficiëntie van agenten te verbeteren en de klanttevredenheid te verhogen. Waarom Snaps: Bevat de allerbeste NLP-oplossingen. Gebouwd voor personalisatie. Levert analytics en inzichten voor elk team. Omnichannel: web, sms, zakelijke berichten van Google, Apple Business Chat, Facebook Messenger en WhatsApp. Succes van zakelijke klanten. Meer informatie over Snaps
Topmerken voor e-commerce, waaronder TechStyle, Nike Jordan, Lane Bryant, Calvin Klein en meer, gebruiken de Snaps-bedrijfsoplossing om de omzet te verhogen, de efficiëntie van agenten te verbeteren en...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho CRM biedt bedrijven van elk formaat een manier om in contact te blijven met prospects en klanten. Zet prospects om naar klanten door websitebezoekers bij te houden en met live chat-opties. Communiceer altijd en overal met klanten via e-mail, telefoon, sociale media en andere kanalen met een omnichannel CRM.
Zoho CRM biedt bedrijven van elk formaat een manier om in contact te blijven met prospects en klanten. Zet prospects om naar klanten door websitebezoekers bij te houden en met live chat-opties. Communi...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Breng je klantenondersteuning naar nieuwe hoogten. Het enige dat je nodig hebt is de juiste helpdesksoftware om je klanten via meerdere kanalen te benaderen.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Benader je klanten via e-mail, sociale media, livechat, selfserviceportals en webformulieren in één interface. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Benader je klanten via e-mail, sociale media, livechat, selfserviceportals en...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt....
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Een compleet feedbackbeheerplatform voor organisaties dat gegevensverzameling en -analyse naadloos automatiseert. Probeer vandaag nog een demo!
Het SoGoSurvey-platform voor feedbackbeheer automatiseert op een naadloze manier het verzamelen en analyseren van gegevens voor organisaties. Van het ontwerpen en verspreiden van een vragenlijst tot analyses en aanbevelingen, dit platform doet alles met gemak en met een niveau van detail dat zeldzaam is in de sector. SoGoSurvey onderscheidt zich van concurrenten door zijn consistent hoge gebruikersbeoordelingen, ongeëvenaarde rapportagesysteem, toonaangevende gegevensbeveiliging en de beste 24/7 klantenondersteuning.
Het SoGoSurvey-platform voor feedbackbeheer automatiseert op een naadloze manier het verzamelen en analyseren van gegevens voor organisaties. Van het ontwerpen en verspreiden van een vragenlijst tot an...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Stimuleer tevredenheid, breid relaties uit en zorg voor langdurige loyaliteit met sociale klantenservice. | Probeer Sprout gratis.
Sprout Social biedt krachtige oplossingen voor sociale klantenbinding voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote en Microsoft. Met Sprout kunnen merken sociale betrokkenheid vereenvoudigen, merkvermeldingen en hashtags volgen, meerdere accounts beheren en nog veel meer. | Probeer Sprout 30 dagen gratis.
Sprout Social biedt krachtige oplossingen voor sociale klantenbinding voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote en Microsoft. Met Sprout kunnen merken social...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebrui...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen....
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Influitive – voorheen AdvocateHub – is een slim communityplatform dat B2B-bedrijven helpt om klanten te werven, je klantenbestand te laten groeien en klanten te behouden, op grote schaal.
Met Influitive kun je een community opbouwen en ambassadeurs (klanten, partners en medewerkers) uitnodigen om uitdagingen te voltooien: doorverwijzingen, productbeoordelingen, socialemediaberichten en nog veel meer. Bij het voltooien van deze uitdagingen, die kunnen worden toegespitst op groepen of individuen, verdienen ze automatisch punten, badges en niveaus om in aanmerking te komen voor extraatjes en privileges. Rapporteer eenvoudig over alle voltooide activiteiten en integreer met je CRM en andere systemen om belangenbehartiging deel te maken van elke stap.
Met Influitive kun je een community opbouwen en ambassadeurs (klanten, partners en medewerkers) uitnodigen om uitdagingen te voltooien: doorverwijzingen, productbeoordelingen, socialemediaberichten en ...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren.
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan!
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject ...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
ClientPoint voorheen Paperless Proposal. Profiteer van hogere succespercentages, kortere verkoopcycli en de bliksemsnelle creatie van voorstellen.
ClientPoint voorheen Paperless Proposal. Deze software helpt je aan meer omzet. Profiteer van hogere succespercentages, kortere verkoopcycli en bliksemsnelle creatie van voorstellen met deze positief beoordeelde oplossing voor verkoopbevordering. Creëer, verzend, beheer en volg snel boeiende multimedia e-brochures, voorstellen, prijs- en productoffertes, contracten, presentaties en meer. Integreert met Salesforce, Microsoft Dynamics, NetSuite, Hubspot, Zoho, Base, DocuSign, Sertifi en Right Signature.
ClientPoint voorheen Paperless Proposal. Deze software helpt je aan meer omzet. Profiteer van hogere succespercentages, kortere verkoopcycli en bliksemsnelle creatie van voorstellen met deze positief b...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Registreer gegevens over gebruikersgedrag, segmenteer gebruikers en onderneem vervolgens actie via berichten, enquêtes en peilingen binnen de toepassing.
Pendo werd opgericht toen alumni van Rally, Google, Cisco en Red Hat hun gezamenlijke inzet combineerden om iets te creëren dat ze als productmanagers zelf graag hadden willen hebben: een eenvoudige manier om te begrijpen en te profiteren van wat echt de drijvende kracht achter het succes van een product is. Pendo heeft de missie om de ervaringen van de maatschappij met software te verbeteren, en doet dit door middel van krachtige analyses, gebruikersfeedback binnen de toepassing en contextuele begeleiding die is ontworpen om bedrijven te helpen de klantervaring binnen hun toepassingen te meten en te verbeteren.
Pendo werd opgericht toen alumni van Rally, Google, Cisco en Red Hat hun gezamenlijke inzet combineerden om iets te creëren dat ze als productmanagers zelf graag hadden willen hebben: een eenvoudige ma...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
amoCRM biedt tools om de 20% van je klanten te identificeren en te koesteren die 80% van je omzet stimuleren. Met automatisch invullen van leadkaarten, tags, segmentatie, lead scoring en rapportage kun je je meest waardevolle accounts effectiever beheren. Nadat je vervolgens de leads hebt geïdentificeerd waarop je je moet richten, zorgt amoCRM voor het leveren van relevante advertenties, content en promoties aan je doelgroepen. Op die manier helpt amoCRM je om een geweldige klantervaring te bieden, waarbij je de juiste prioriteit geeft aan je tijd en inspanningen.
amoCRM biedt tools om de 20% van je klanten te identificeren en te koesteren die 80% van je omzet stimuleren. Met automatisch invullen van leadkaarten, tags, segmentatie, lead scoring en rapportage kun...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Dit product brengt feedback weer terug. Vermaak en betrek je klanten met leuke enquêtes van Feedier, gamify en maak ze weer leuk!
Met Feedier verzamel je moeiteloos waardevolle feedback van klanten via een intelligent en interactief platform. Deze tool biedt klanten een plezierige en unieke ervaring, dus ze zullen de enquêtes waarschijnlijk sneller en met plezier invullen! Klanten hebben op elk apparaat toegang tot je aantrekkelijke, elegante en merkeigen enquêtes. Deze nieuwe manier van feedback verzamelen mag niet alleen gezien worden, maar is ook erg leuk dankzij animaties en beloningen (vouchers, ebooks, Phil Collins-tickets).
Met Feedier verzamel je moeiteloos waardevolle feedback van klanten via een intelligent en interactief platform. Deze tool biedt klanten een plezierige en unieke ervaring, dus ze zullen de enquêtes waa...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is ee...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
SaaS-oplossing die bedrijven helpt holistische wellnessprogramma's te creëren, micro-activiteiten te plannen en samen te werken met collega's.
Optimity is een hyperadaptief succes- en wellnessplatform voor medewerkers. Het is ontworpen om werknemers te betrekken (77-98%+) en de kosten voor werkgevers te verlagen. Dit platform gebruikt de wetenschap achter coaching over microgewoontes en biedt een mobielgerichte ervaring voor werknemers. Optimity-apps synchroniseren met je huidige routines (agenda, andere apps, wearables, enz.) om kleine, gezonde microgewoontes te vormen die je kunnen helpen gelukkiger en langer te leven. HR-leiders gebruiken het Optimity-beheerderspaneel om gezondheidsrisicobeoordelingen te starten en het rendement te rapporteren.
Optimity is een hyperadaptief succes- en wellnessplatform voor medewerkers. Het is ontworpen om werknemers te betrekken (77-98%+) en de kosten voor werkgevers te verlagen. Dit platform gebruikt de wete...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Met Ebsta's Customer Intelligence Platform en Chrome-extensie kunnen bedrijven klantenbinding stimuleren op grote schaal.
Ebsta stelt duizenden bedrijven in staat om klantenbinding op grote schaal te stimuleren. Ebsta's Customer Intelligence Platform integreert naadloos met Salesforce, e-mails en agenda's om automatisch je bedrijfsnetwerk te ontgrendelen, gepersonaliseerde ritmes te creëren, betrokkenheid in real time te volgen, klantenbinding te scoren en teamprestaties te meten. De Chrome-extensie van Ebsta zit boordevol functies om de productiviteit te verhogen – inclusief Salesforce-integratie, e-mailtracking, later verzenden en vergaderplanning.
Ebsta stelt duizenden bedrijven in staat om klantenbinding op grote schaal te stimuleren. Ebsta's Customer Intelligence Platform integreert naadloos met Salesforce, e-mails en agenda's om automatisch j...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
De online communities van Higher Logic geven een nieuwe invulling aan hoe je klanten communiceren, samenwerken en in contact blijven met je organisatie.
Het is vooral geschikt voor ondernemingen en middelgrote organisaties. Het Higher Logic Online Community-platform verschaft je organisatie de tools om met je klanten in contact te komen, waardoor betere klantenondersteuning, natuurlijke klantenaanbevelingen en meer klantbehoud mogelijk worden. Geef je klanten de tools die ze nodig hebben tijdens hun reis met je organisatie, zodat ze kunnen leren, ideeën uitwisselen en loyale voorstanders worden, wat uiteindelijk leidt tot retentie, omzet en klanttevredenheid.
Het is vooral geschikt voor ondernemingen en middelgrote organisaties. Het Higher Logic Online Community-platform verschaft je organisatie de tools om met je klanten in contact te komen, waardoor beter...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
SmartSurvey is een online enquête-oplossing die iedereen helpt enquêtes te maken, gegevens te verzamelen en resultaten te analyseren.
Met het SmartSurvey SaaS-platform kunnen gebruikers vrijwel elk soort gegevens vastleggen, analyseren en rapporteren via een eenvoudige, maar stijlvolle, online enquêteservice. Met SmartSurvey kunnen gebruikers rechtstreeks de mensen bereiken van wie de mening het belangrijkst is, klanten, partners, patiënten, studenten en leveranciers. SmartSurvey is gespecialiseerd in het leveren van enquête-oplossingen voor multinationale zakelijke klanten, met specifieke ondersteuning en veilige gegevensopslag op servers in het VK en de EU.
Met het SmartSurvey SaaS-platform kunnen gebruikers vrijwel elk soort gegevens vastleggen, analyseren en rapporteren via een eenvoudige, maar stijlvolle, online enquêteservice. Met SmartSurvey kunnen g...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
HD-screencasts opnemen, bewerken en delen vanuit je Chrome-browser. Maak boeiende productdemo's, tutorials, UX/UI-tests en meer.
Screencastify is een ultra-eenvoudige schermrecorder die de manier waarop je op het werk communiceert revolutioneert. Opnemen, bewerken en delen van HD-video's in luttele seconden. In plaats van lange e-mails, rapporten of documentatie te typen, lever je je bericht sneller en duidelijker af met een schermvideo. Gebruikt door accountmanagers, UX (user experience, gebruikerservaring)-ontwerpers, verkoopteams en marketeers over de hele wereld.
Screencastify is een ultra-eenvoudige schermrecorder die de manier waarop je op het werk communiceert revolutioneert. Opnemen, bewerken en delen van HD-video's in luttele seconden. In plaats van lange ...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Voer je eigen loyaliteits- en beloningsprogramma uit waarbij jij al je gegevens bezit. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
ProveSource maakt van je website een drukke en interessante plek die kopers tot actie dwingt door recente activiteiten van klanten te tonen.
Sociaal bewijs is het krachtigste voor degenen die zich in een bepaalde situatie onzeker of niet vertrouwd voelen en die daarom buiten zichzelf moeten kijken voor aanwijzingen hoe ze zich daar het best kunnen gedragen. Het kan de wenselijkheid vergroten en fungeren als een krachtige conversietrigger op een cruciaal punt in het verkooptraject. ProveSource is een marketingplatform op basis van sociaal bewijs, dat recent klantgedrag op je website streamt om vertrouwen op te bouwen en conversies te verhogen.
Sociaal bewijs is het krachtigste voor degenen die zich in een bepaalde situatie onzeker of niet vertrouwd voelen en die daarom buiten zichzelf moeten kijken voor aanwijzingen hoe ze zich daar het best...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Het klantensuccesplatform van ChurnZero helpt bedrijven om verloop te bestrijden via gegevensintegraties, gezondheidsscores, automatisering, NPS en nog veel meer.
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing of service. Hierdoor helpt ChurnZero bedrijven te begrijpen hoe hun klanten hun product gebruiken, en beoordeelt het hun gezondheid en hun waarschijnlijkheid om abonnementen te vernieuwen. Ook geeft het het bedrijf de middelen om de klantervaring te automatiseren en personaliseren door middel van tijdige en relevante contactpunten, inclusief in-app content.
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Zoho SalesIQ helpt bezoekers van de site in realtime te betrekken om hen om te zetten naar betalende klanten. SalesIQ heeft 100.000 gebruikers wereldwijd.
Probleemloze live-chatsoftware opnieuw geformuleerd voor de groei van bedrijven. Zet je websitebezoekers om naar tevreden betalende klanten. Verhoog het rendement voor je content, SEO, Adwords en e-mailmarketing. Ga nu aan de slag met het voor altijd gratis plan.
Probleemloze live-chatsoftware opnieuw geformuleerd voor de groei van bedrijven. Zet je websitebezoekers om naar tevreden betalende klanten. Verhoog het rendement voor je content, SEO, Adwords en e-mai...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Lead conversion solution that helps businesses track website traffic, capture consumer details and monitor real-time user activities.
Lead conversion solution that helps businesses boost sales and lead functions with social proof, live visitors, & real-time activities.
Lead conversion solution that helps businesses boost sales and lead functions with social proof, live visitors, & real-time activities....
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer