519 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Gebruik je OneStop-klantenportal onder je eigen merk om de continue verbindingen die van cruciaal belang zijn voor je bedrijf aan te sturen en te beheren. Meer informatie over Moxtra
Houd je klanten betrokken door een totaaloplossing voor de digitale ervaring te bieden. Moxtra gebruikt een one-stop klantenportal en biedt een eigen communicatiecentrum voor al je externe en interne gebruikers - onder jouw merk. Het levert een continu verbonden ervaring met een alles-in-één pakket van samenwerkingsdiensten. Het Moxtra-platform kan je merkeigen OneStop-portal aansturen als een zelfstandige web- en mobiele app, of als een soepele uitbreiding van je bestaande website, web of mobiele app. Meer informatie over Moxtra
Houd je klanten betrokken door een totaaloplossing voor de digitale ervaring te bieden. Moxtra gebruikt een one-stop klantenportal en biedt een eigen communicatiecentrum voor al je externe en interne g...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Het klantensuccesplatform van ChurnZero helpt bedrijven om verloop te bestrijden via gegevensintegraties, gezondheidsscores, automatisering, NPS en nog veel meer. Meer informatie over ChurnZero
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing of service. Hierdoor helpt ChurnZero bedrijven te begrijpen hoe hun klanten hun product gebruiken, en beoordeelt het hun gezondheid en hun waarschijnlijkheid om abonnementen te vernieuwen. Ook geeft het het bedrijf de middelen om de klantervaring te automatiseren en personaliseren door middel van tijdige en relevante contactpunten, inclusief in-app content. Meer informatie over ChurnZero
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
CrossEngage combineert een platform met realtime klantgegevens met cross-channel campagnebeheer als een flexibel SaaS-product. Meer informatie over CrossEngage
We fix marketing complexity to create meaningful customer engagement. So customers come to stay. CrossEngage integrates all data available (product data, user data, order data, and behavioral data) into 360-degree customer profiles, adding easy-to-use customer journey and segmentation tools, and connects this setup to your favorite marketing channels for email, direct mailing, programmatic advertising, social ads, and any other channel. Meer informatie over CrossEngage
We fix marketing complexity to create meaningful customer engagement. So customers come to stay. CrossEngage integrates all data available (product data, user data, order data, and behavioral data) int...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Ambassify is het platform bij uitstek om jouw strategie ten aanzien van medewerkersbetrokkenheid te ontwikkelen en toe te passen. Alle tools die je nodig hebt, op één platform. Meer informatie over Ambassify
Ambassify is het platform bij uitstek om medewerkersbetrokkenheid of een strategie ten aanzien van klantbelangen te ontwikkelen en toe te passen. Zakelijke klanten gebruiken Ambassify om hun interne communicatie onder de knie te krijgen, de betrokkenheid van medewerkers te stimuleren en hun pool van merkvolgers te creëren. Als er eenmaal interne voorstanders van het merk zijn, kun je natuurlijk externe merkvolgers krijgen die de bekendheid van je merk enorm kunnen vergroten, vertrouwen opbouwen, nieuwe leads genereren en de omzet verhogen. Meer informatie over Ambassify
Ambassify is het platform bij uitstek om medewerkersbetrokkenheid of een strategie ten aanzien van klantbelangen te ontwikkelen en toe te passen. Zakelijke klanten gebruiken Ambassify om hun interne co...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Landbot is een oplossing voor het genereren van leads die een hoge conversie heeft en geen AI vereist; het kan zonder coderingvaardigheden moeiteloos worden ingebed. Meer informatie over Landbot
Landbot is een tool voor het maken van conversationele websites waar bezoekers dol op zijn. Maak contact met mensen en stimuleer conversies met behulp van menselijke gesprekken, op schaal. Deze krachtige codeerloze oplossing stelt iedereen in staat om op elke website een chatbot met een hoge conversie te maken en in te bedden zonder dat er codeervaardigheden nodig zijn. Meer informatie over Landbot
Landbot is een tool voor het maken van conversationele websites waar bezoekers dol op zijn. Maak contact met mensen en stimuleer conversies met behulp van menselijke gesprekken, op schaal. Deze kracht...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms, deze software doet het allemaal. Meer informatie over Notificare
Automatiseer je marketing. Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms. Deze software doet het allemaal. Het Notificare-platform voor contextuele marketing automation verzamelt inzichten in app- of webgedrag en gebruikerslocatie, waardoor merken contact kunnen leggen en kunnen communiceren met zeer boeiende marketingcampagnes. Notificare is ISO/IEC 27001 gecertificeerd. Meer informatie over Notificare
Automatiseer je marketing. Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms. Deze software doet het allemaal. Het Notificare-platfo...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbetere...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met 95.000+ betalende klanten verspreid over 179 landen worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een CRM die zowel flexibel als krachtig is. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met 95.000+ betalende klanten verspreid over 179 landen worden verkoopteams aangetrokk...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Met Front kun je e-...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer op één eenvoudig te gebruiken platform. Meer informatie over Falcon.io
Falcon.io biedt een platform voor sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer. Het bevat tools voor luisteren via sociale media, aanspreken, publiceren, meten en klantgegevensbeheer. Marketeers en bedrijven kunnen gepersonaliseerde merkervaringen bieden bij verschillende contactpunten, op basis van verrijkte klantprofielen. Het platform beschikt over een zeer intuïtieve en collaboratieve gebruikersinterface en wordt aangevuld met uitgebreide ondersteuning en adviesdiensten. Meer informatie over Falcon.io
Falcon.io biedt een platform voor sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer. Het bevat tools voor luisteren via sociale media, aanspreken, publiceren, meten en klantgegevensbeheer. Marketeers en b...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Onboarding voor gebruikers automatiseren en optimaliseren voor een uitstekende UX die leidt tot een hogere conversie, betrokkenheid en retentie. Meer informatie over Userlane
Voeg aan elke software een informatieve begeleidingslaag toe. Met Userlane kun je stapsgewijze, interactieve handleidingen maken om browsergebaseerde software aan elke gebruiker afzonderlijk uit te leggen. Userlane leidt elke gebruiker in realtime door processen en laat hen zien wat ze vervolgens moeten doen om hun doelen in softwaretoepassingen te bereiken. Automatiseer en schaal gebruikersintroductie en -training om software-acceptatie te maximaliseren met het meest flexibele en effectieve digitale acceptatieplatform. Meer informatie over Userlane
Voeg aan elke software een informatieve begeleidingslaag toe. Met Userlane kun je stapsgewijze, interactieve handleidingen maken om browsergebaseerde software aan elke gebruiker afzonderlijk uit te leg...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Premium LiveChat en helpdesksoftware gebruikt door 26.000 bedrijven. Probeer LiveChat en verander je team in rocksterren in de klantenservice! Meer informatie over LiveChat
Premium LiveChat en helpdesksoftware voor bedrijven. LiveChat maakt van supportteams rocksterren in de klantenservice. Klanten waarderen het als antwoorden op hun vragen binnen enkele seconden binnenkomen. Win de harten van je klanten met geweldige klantenservice via LiveChat - sluit je aan bij meer dan 26.000 bedrijven uit meer dan 150 landen en probeer LiveChat nu! Meer informatie over LiveChat
Premium LiveChat en helpdesksoftware voor bedrijven. LiveChat maakt van supportteams rocksterren in de klantenservice. Klanten waarderen het als antwoorden op hun vragen binnen enkele seconden binnenko...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Bouw betekenisvolle klantrelaties op via elk kanaal met het Infobip full-stack platform voor cloudcommunicatie. Meer informatie over Infobip
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan oplossingen, berichtenkanalen en tools voor geavanceerde klantenbinding, beveiliging, authenticatie, ondersteuning en retentie. Meer informatie over Infobip
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan oplo...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten te verbeteren. Meer informatie over SightMill
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten of medewerkers (eNPS) te verbeteren. Met SightMill kun je moeiteloos NPS-enquêtes toevoegen aan je website, NPS-enquêtes verzenden per e-mail of NPS-enquêtes verzamelen tijdens een live evenement. Integreert met software van derden (Slack, Zapier, CRM's) en biedt hulpmiddelen om feedback naar je team te sturen. Meer informatie over SightMill
SightMill is Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware die gebruikers helpt bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten of medewerkers (eNPS) te verbeteren. ...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, co...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je mo...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys Cloud
PureCloud is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chat, e-mail, sociaal en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken. Snelle innovatie zorgt ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. PureCloud is simpelweg krachtig en krachtig simpel. Meer informatie over Genesys Cloud
PureCloud is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewe...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Forums zijn verleden tijd! Tribe is een cloudgebaseerd platform dat de nieuwe generatie van online merkeigen communities ondersteunt. Meer informatie over Tribe
Forums zijn verleden tijd! tribe is een cloudgebaseerd communityplatform dat de nieuwe generatie van online merkeigen communities ondersteunt. Stel je gebruikers in staat om onder jouw merk te discussiëren en contact te maken. Gebruikers kunnen verkennen, volgen, vragen stellen, discussies en polls starten, stemmen, opmerkingen plaatsen en verschillende soorten content delen. Sluit je merk aan op software voor sociale netwerken. Het is volledig aanpasbaar en uit te breiden met apps, krachtige integraties en widgets. Meer informatie over Tribe
Forums zijn verleden tijd! tribe is een cloudgebaseerd communityplatform dat de nieuwe generatie van online merkeigen communities ondersteunt. Stel je gebruikers in staat om onder jouw merk te discuss...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevred...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Professionele online enquêtesoftware. Enquêtes, vragenlijsten, formulieren en tests voor klantervaring, marktonderzoek, HR en meer. Meer informatie over SurveyLab
MySurveyLab is een professionele online enquêtetool die het creëren van enquêtes ondersteunt en het verzamelen van antwoorden en genereren van rapporten automatiseert. Het systeem is een webtoepassing en er is behalve een webbrowser geen extra software vereist om het te gebruiken. Enkele van de servicefuncties zijn: geavanceerde logica en randomisatie, ondersteuning voor elke taal en meertalige enquêtes, teamwerk en het delen van enquêteresultaten, verbeterde beveiliging (SSL/HTTPS), export van enquêteresultaten (Excel, SPSS, PowerPoint), branding en whitelabel-enquêtes, API. Meer informatie over SurveyLab
MySurveyLab is een professionele online enquêtetool die het creëren van enquêtes ondersteunt en het verzamelen van antwoorden en genereren van rapporten automatiseert. Het systeem is een webtoepassing...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Verbeter je klantensucces en klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één platform. Meer informatie over Froged
Als je op zoek bent naar een tool om je onboarding-, retentie- en ondersteuningsprocessen te verbeteren, is FROGED iets om te overwegen. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met aangepaste e-mailcampagnes, een prachtig geïntegreerde kennisbank, livechat en geautomatiseerde berichten. Gratis proefversie voor 7 dagen Meer informatie over Froged
Als je op zoek bent naar een tool om je onboarding-, retentie- en ondersteuningsprocessen te verbeteren, is FROGED iets om te overwegen. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyc...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Iterable is het platform voor groeimarketing dat echte relevantie via meerdere kanalen op schaal mogelijk maakt. Meer informatie over Iterable
Iterable is het platform voor groeimarketing dat echte relevantie via meerdere kanalen op schaal mogelijk maakt. Iterable stelt de huidige marketeer in staat om de demografische, gedrags- en gebeurtenisgegevens van hun abonnees in realtime te gebruiken om relevante, gepersonaliseerde berichten te creëren via alle kanalen. Met Iterable kunnen marketeers met succes en zonder technische ondersteuning gebruikers segmenteren, werkstromen bouwen, touchpoints automatiseren en strategieën op schaal testen. Meer informatie over Iterable
Iterable is het platform voor groeimarketing dat echte relevantie via meerdere kanalen op schaal mogelijk maakt. Iterable stelt de huidige marketeer in staat om de demografische, gedrags- en gebeurteni...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Aco, de AI-chatbot, leert van je website, spreekt gebruikers aan en verandert ze in verkoopleads, helemaal vanzelf! Meer informatie over Acobot
Acobot verhoogt je online verkopen met behulp van conversationele AI. Acobot wordt aangedreven door geavanceerde machine learning technologie en leert van je website om gebruikers op autonome wijze aan te spreken. Het begroet gebruikers, beantwoordt hun vragen en stimuleert hen om te handelen zoals je verwacht. De uitkomsten zijn toegenomen leads, verbeterde conversies en verbeterde resultaten. Acobot maakt gebruik van AI om AI te bouwen. Het is volledig geautomatiseerd. Jij hoeft je alleen maar aan te melden en de URL van je startpagina te verstrekken. Vervolgens doet AI al het werk voor je. Meer informatie over Acobot
Acobot verhoogt je online verkopen met behulp van conversationele AI. Acobot wordt aangedreven door geavanceerde machine learning technologie en leert van je website om gebruikers op autonome wijze aan...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Canny is een tool voor gebruikersfeedback die is ontworpen om alles te bieden wat je nodig hebt om door de hele feedbackcyclus te navigeren. Meer informatie over Canny
Je kunt gebruikersfeedback op één plek vastleggen, organiseren en analyseren om je productbeslissingen te ondersteunen. Geef prioriteit aan feedback, creëer een routekaart en sluit de communicatielus met een ingebouwd wijzigingslogboek. Meer informatie over Canny
Je kunt gebruikersfeedback op één plek vastleggen, organiseren en analyseren om je productbeslissingen te ondersteunen. Geef prioriteit aan feedback, creëer een routekaart en sluit de communicatielus...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Platform voor groeimiddelen en automatisering van e-mailmarketing om je webbedrijf te laten groeien. Meest geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven. Meer informatie over SendX
Alles-in-één software voor marketeers om alles goed te doen, van leadcapture, e-mail en drip-marketing, workflows, webpush-meldingen, marketing automation en meer. SendX vervangt dat alles met één enkel platform voor een betaalbare prijs. Meer informatie over SendX
Alles-in-één software voor marketeers om alles goed te doen, van leadcapture, e-mail en drip-marketing, workflows, webpush-meldingen, marketing automation en meer. SendX vervangt dat alles met één enke...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten via telefoon, e-mail, chat en sociale media. Meer informatie over Dixa
Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten. Dixa is ontworpen met eenvoud en gebruiksgemak in gedachten en stelt klantgerichte teams in staat vanaf één scherm directe persoonlijke ondersteuning te bieden via telefoon, e-mail en chatten en sociale media. Verkrijg realtime prestatiestatistieken, intelligente routering, automatiseringen, integraties en nog veel meer. Probeer het gratis uit, of plan een demo om te zien hoe Dixa de ervaring van jouw medewerkers en klanten kan verbeteren! Meer informatie over Dixa
Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten. Dixa is ontworpen met eenvoud en gebruiksgemak in gedachten en stelt klantgerichte teams in staat vanaf ...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Biedt een inbox voor bedrijven om op één centrale plek efficiënt met hun klanten te communiceren via verschillende communicatiekanalen. Meer informatie over Trengo
Trengo stimuleert de teamproductiviteit en efficiënte klantcommunicatie door alle communicatiekanalen te verenigen in één collaboratieve inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, WhatsApp, sms, spraak, livechat en nog veel meer op één centrale plek. Meer informatie over Trengo
Trengo stimuleert de teamproductiviteit en efficiënte klantcommunicatie door alle communicatiekanalen te verenigen in één collaboratieve inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, Whats...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Een uitgebreid loyaliteits- en digitaal marketingplatform om je klanten op schaal aan te trekken, te beïnvloeden en opnieuw te betrekken. Meer informatie over Consumer Marketing Platform
Verander je klanten in voorstanders van je merk met dit aantrekkelijke geautomatiseerde loyaliteitsprogramma. Meest effectief, voordelig, eenvoudig in te stellen, aanpasbaar en zeer schaalbaar. Naadloos en probleemloos te gebruiken door de consument. De consumentendeelname is zeer hoog, waarbij sommige van de klanten een consistente conversie van 76% behalen. Het wordt geleverd met marketing automation om klanten opnieuw te betrekken, alsook geavanceerde dashboards voor data-analyse en rapporten. Meer informatie over Consumer Marketing Platform
Verander je klanten in voorstanders van je merk met dit aantrekkelijke geautomatiseerde loyaliteitsprogramma. Meest effectief, voordelig, eenvoudig in te stellen, aanpasbaar en zeer schaalbaar. Naadl...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenond...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Hootsuite is het meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media, vertrouwd door meer dan 800 bedrijven uit de Fortune 1000.
Hootsuite is 's werelds meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media met meer dan 16 miljoen gebruikers wereldwijd. Het stelt organisaties in staat om sociale mediastrategieën uit te voeren over meerdere netwerken, waaronder Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Pinterest en YouTube. Teams kunnen op alle apparaten en binnen alle afdelingen samenwerken in een beveiligde omgeving om sociale mediaprofielen te beheren, contact te onderhouden met klanten en inkomsten te genereren.
Hootsuite is 's werelds meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media met meer dan 16 miljoen gebruikers wereldwijd. Het stelt organisaties in staat om sociale mediastrategieën uit te voer...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloed...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt....
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie.
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Tool voor het beheren van klantbeoordelingen die je helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met je klanten.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervaring te verbeteren, meer op te vallen in zoekmachines, het aantal conversies en verkopen op locatie te verhogen en een vertrouwde reputatie op te bouwen. Functies zijn onder andere: krachtige beoordelingsrapporten en -analyses, beoordelingen van Google-verkopers, rijke fragmentsterren, uitnodigingen en herinneringen voor beoordelingen, lokale evaluatiewidgets en meer.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervarin...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Sprout Social biedt oplossingen voor betrokkenheid, publicatie, analyse, luisteren en rapportage op sociale media voor toonaangevende bureaus en merken.
Sprout Social biedt oplossingen voor betrokkenheid, publicatie, analyse, luisteren en rapportage op sociale media voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chipotle en Sony. Sprout is beschikbaar via webbrowser, iOS en Android en stelt merken in staat sociaal beheer te vereenvoudigen, samen te werken tussen teams en een uitzonderlijke klantervaring te bieden. Sprout Social ondersteunt Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn en Pinterest.
Sprout Social biedt oplossingen voor betrokkenheid, publicatie, analyse, luisteren en rapportage op sociale media voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chi...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebrui...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
GUUSTO.COM is een erkenningsplatform dat eenvoudig, impactvol en gratis is. Al het geld gaat daadwerkelijk naar je mensen voor een maximaal rendement.
GUUSTO.COM is een modern erkenningsplatform dat eenvoudig, impactvol en gratis is. Handelaren worden belast, dus al het geld dat je uitgeeft aan erkenning, gaat daadwerkelijk naar je mensen. Er kunnen geen opslagen en niet-opgeëiste geschenken worden geannuleerd (bespaart je nog eens 10-20% om je rendement te maximaliseren). Je mensen zullen de flexibiliteit waarmee ze kunnen inwisselen bij meer dan 60.000 partnerlocaties heel fijn vinden - door gebruik te maken van web-, mobiele of printopties, zodat niemand ooit buitengesloten wordt. Begin binnen enkele minuten, niet in maanden, aan een cultuur van erkenning.
GUUSTO.COM is een modern erkenningsplatform dat eenvoudig, impactvol en gratis is. Handelaren worden belast, dus al het geld dat je uitgeeft aan erkenning, gaat daadwerkelijk naar je mensen. Er kunnen ...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen....
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Yotpo helpt merken om beoordelingen en foto's te verzamelen en in te zetten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen.
Yotpo helpt merken om klantbeoordelingen en foto's te benutten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Met Yotpo kunnen bedrijven elke soort door de gebruiker gegenereerde content verzamelen en gebruiken om een sterker merk en een betere klantervaring op te bouwen. Met de geïntegreerde oplossing van Yotpos kunnen merken content die door gebruikers is gegenereerd verzamelen, beheren en erop reageren, allemaal op één enkel platform. Prijzen vanaf $ 29 per maand voor het groeiplan.
Yotpo helpt merken om klantbeoordelingen en foto's te benutten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Met Yotpo kunnen bedrijven elke soort door de gebruiker ...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Pipefy, het werkmanagementplatform, stelt managers van wereldklasse in staat om efficiënte workflows te creëren en uit te voeren.
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Wanneer uitvoerenden beschikken over de benodigde tools om hun werk te verbeteren zonder op iemand anders te vertrouwen, is er geen limiet aan wat ze kunnen bereiken. Daarom verbetert Pipefy de flexibiliteit, verhoogt het de efficiëntie en levert het toegevoegde klantwaarde door optimalisatie van workflows, waardoor betere resultaten worden verkregen.
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Wanneer uitvoe...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Influitive – voorheen AdvocateHub – is een slim communityplatform dat B2B-bedrijven helpt om klanten te werven, je klantenbestand te laten groeien en klanten te behouden, op grote schaal.
Met Influitive kun je een community opbouwen en ambassadeurs (klanten, partners en medewerkers) uitnodigen om uitdagingen te voltooien: doorverwijzingen, productbeoordelingen, socialemediaberichten en nog veel meer. Bij het voltooien van deze uitdagingen, die kunnen worden toegespitst op groepen of individuen, verdienen ze automatisch punten, badges en niveaus om in aanmerking te komen voor extraatjes en privileges. Rapporteer eenvoudig over alle voltooide activiteiten en integreer met je CRM en andere systemen om belangenbehartiging deel te maken van elke stap.
Met Influitive kun je een community opbouwen en ambassadeurs (klanten, partners en medewerkers) uitnodigen om uitdagingen te voltooien: doorverwijzingen, productbeoordelingen, socialemediaberichten en ...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren.
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan!
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject ...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Registreer gegevens over gebruikersgedrag, segmenteer gebruikers en onderneem vervolgens actie via berichten, enquêtes en peilingen binnen de toepassing.
Pendo werd opgericht toen alumni van Rally, Google, Cisco en Red Hat hun gezamenlijke inzet combineerden om iets te creëren dat ze als productmanagers zelf graag hadden willen hebben: een eenvoudige manier om te begrijpen en te profiteren van wat echt de drijvende kracht achter het succes van een product is. Pendo heeft de missie om de ervaringen van de maatschappij met software te verbeteren, en doet dit door middel van krachtige analyses, gebruikersfeedback binnen de toepassing en contextuele begeleiding die is ontworpen om bedrijven te helpen de klantervaring binnen hun toepassingen te meten en te verbeteren.
Pendo werd opgericht toen alumni van Rally, Google, Cisco en Red Hat hun gezamenlijke inzet combineerden om iets te creëren dat ze als productmanagers zelf graag hadden willen hebben: een eenvoudige ma...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Tango Card combineert eenvoudige technologie, aantrekkelijke beloningen en deskundige service om bedrijven te helpen het maximale uit hun beloningsprogramma's te halen.
Tango Card biedt toonaangevende technologie voor het leveren van incentives aan organisaties die actief zijn op het gebied van B2B. Wereldwijd gebruiken grote ondernemingen deze technologie om een uitgebreide catalogus van nationale en wereldwijde e-giftcards te leveren als onderdeel van loyaliteitsprogramma's voor consumenten, verkoopstimuleringsprogramma's, betrokkenheid bij gezondheid en welzijn en erkenning van werknemers. Tango Card is ervan overtuigd dat het onmiddellijk leveren van de meest gewenste beloningen de impact ervan maximaliseert en echte bedrijfsresultaten stimuleert.
Tango Card biedt toonaangevende technologie voor het leveren van incentives aan organisaties die actief zijn op het gebied van B2B. Wereldwijd gebruiken grote ondernemingen deze technologie om een uitg...
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal ...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
ClientPoint voorheen Paperless Proposal. Profiteer van hogere succespercentages, kortere verkoopcycli en de bliksemsnelle creatie van voorstellen.
ClientPoint voorheen Paperless Proposal. Deze software helpt je aan meer omzet. Profiteer van hogere succespercentages, kortere verkoopcycli en bliksemsnelle creatie van voorstellen met deze positief beoordeelde oplossing voor verkoopbevordering. Creëer, verzend, beheer en volg snel boeiende multimedia e-brochures, voorstellen, prijs- en productoffertes, contracten, presentaties en meer. Integreert met Salesforce, Microsoft Dynamics, NetSuite, Hubspot, Zoho, Base, DocuSign, Sertifi en Right Signature.
ClientPoint voorheen Paperless Proposal. Deze software helpt je aan meer omzet. Profiteer van hogere succespercentages, kortere verkoopcycli en bliksemsnelle creatie van voorstellen met deze positief b...
  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer