345 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Door Moxtra aangedreven OneStop-apps bieden een alles-in-één pakket van samenwerkingsdiensten en functioneren als een privécommunicatiecentrum, onder het merk van een organisatie. De OneStop-hub is ontworpen om een bedrijf in staat te stellen hun externe relaties en interne bedrijfsteams te beheren om zaken te stimuleren en de tijdigheid en kwaliteit van respons te leveren die vereist is binnen de hedendaagse omgeving. Meer informatie over Moxtra Schakel je OneStop-app onder je eigen merk in om de continue verbindingen die van cruciaal belang zijn voor je bedrijf aan te sturen en te beheren. Meer informatie over Moxtra
Het PureCloud-platform van Genesys is de alomvattende cloudoplossing voor contactcenters van de volgende generatie, waarmee je binnenkomend volume en uitgaande campagnes effectief kunt beheren met krachtige routeringscapaciteiten. Dankzij een uniforme desktop kunnen agents een 360-weergave van je klant krijgen en naadloos schakelen tussen kanalen en interacties. Diepgaande analyses, opnamebeleid en personeelsmanagement zijn ingebouwd. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten altijd overtreft. Meer informatie over Genesys Cloud PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys Cloud
Dit bedrijf vereenvoudigt de complexiteit van marketing om daardoor zinvolle klantenbetrokkenheid te creëren. Zodat je klanten komen en blijven. CrossEngage maakt het voor marketeers en CRM-managers mogelijk om contact te maken met het juiste publiek via de juiste kanalen. Door klantenprofielen van 360-graden te combineren met eenvoudig te gebruiken segmentatietools kun je unieke klanttrajecten creëren. Op deze manier kun je je klanten individueel en altijd op het juiste moment activeren. Meer informatie over CrossEngage CrossEngage maakt het voor marketeers en CRM-managers mogelijk om contact te maken met het juiste publiek via de juiste kanalen. Meer informatie over CrossEngage
Ambassify is het platform bij uitstek om medewerkersbetrokkenheid of een strategie ten aanzien van klantbelangen te ontwikkelen en toe te passen. Zakelijke klanten gebruiken Ambassify om hun interne communicatie onder de knie te krijgen, de betrokkenheid van medewerkers te stimuleren en hun pool van merkvolgers te creëren. Als er eenmaal interne voorstanders van het merk zijn, kun je natuurlijk externe merkvolgers krijgen die de bekendheid van je merk enorm kunnen vergroten, vertrouwen opbouwen, nieuwe leads genereren en de omzet verhogen. Meer informatie over Ambassify Ambassify is het platform bij uitstek om jouw strategie ten aanzien van medewerkersbetrokkenheid te ontwikkelen en toe te passen. Alle tools die je nodig hebt, op één platform. Meer informatie over Ambassify
Freshdesk is een cloudgebaseerde helpdeskoplossing die alles biedt wat een bedrijf nodig heeft om uitzonderlijke ondersteuning te bieden. In tegenstelling tot concurrerende producten met hoge prijsniveaus en addertjes onder het gras, is Freshdesk betaalbaar geprijsd en is het voor de eerste drie agenten altijd gratis. Freshdesk is ontworpen met de nadruk op bruikbaarheid en biedt alle tools die een bedrijf nodig heeft om zijn klanten te imponeren: robuuste multikanaal-mogelijkheden, geïntegreerde spelmechanismen om de productiviteit van agenten te verhogen, slimme automatiseringen en nog veel meer! Meer informatie over Freshdesk Webgebaseerde helpdesksoftware geleverd als een service, gebruikt door meer dan 100.000 bedrijven – van startups tot bedrijven. Meer informatie over Freshdesk
Qualifio is het toonaangevende platform voor interactieve marketing en gegevensverzameling. Met dit platform kunnen uitgevers, merken en bureaus eenvoudig interactieve content creëren en publiceren op websites, mobiele apps en sociale media, ook zonder technische vaardigheden. Met behulp van quizzen, wedstrijden, enquêtes, tests, animatiegames en meer dan 40 aanpasbare campagneformaten kunnen ze gegevens verzamelen en hun digitale doelgroepen uitbreiden, aanspreken, kwalificeren, segmenteren en hierdoor inkomsten genereren. Meer informatie over Qualifio Met het platform van Qualifio kun je je publiek aanspreken en gegevens verzamelen door het creëren en publiceren van meer dan 40 interactieve formaten. Meer informatie over Qualifio
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Meer informatie over SurveySparrow Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers. Meer informatie over SurveySparrow
Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten. Dixa is ontworpen met eenvoud en gebruiksgemak in gedachten en stelt klantgerichte teams in staat vanaf één scherm directe persoonlijke ondersteuning te bieden via telefoon, e-mail en chatten en sociale media. Verkrijg realtime prestatiestatistieken, intelligente routering, automatiseringen, integraties en nog veel meer. Probeer het gratis uit, of plan een demo om te zien hoe Dixa de ervaring van jouw medewerkers en klanten kan verbeteren! Meer informatie over Dixa Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten via telefoon, e-mail, chat en sociale media. Meer informatie over Dixa
CloudTalk is een telefoonsysteem dat binnen een paar minuten klaar is voor gebruik. Dit bedrijf heeft al met meer dan 1000 klanten gewerkt van bedrijven zoals DHL, Electronic Star, Yves Rocher, Karcher en vele anderen. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantondersteuningsteams met meer dan 40 geavanceerde belfuncties. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
Zendesk bouwt klantenbindingssoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Zendesk bouwt de toonaangevende helpdesksoftware die een complete oplossing biedt voor het afhandelen van klachten van klanten. Meer informatie over Zendesk
Pipedrive is een interne verkooptool die is ontwikkeld door verkopers voor verkopers. Het wordt wereldwijd door meer dan 90.000 verkoopteams gebruikt en helpt om de grote lijnen te zien en geeft vervolgens stapsgewijze richtlijnen om iedereen gefocust te houden op de activiteiten die deals sluiten. Met Pipedrive valt er niets tussen wal en schip. Het is gemakkelijk te gebruiken en helpt om de focus te behouden, dus je team zal het met plezier gebruiken en je kunt de gegevens in het systeem vertrouwen. Het is eenvoudig te starten, maar krachtig genoeg om aan te passen aan elk verkoopproces. Meer informatie over Pipedrive Pipedrive is een hulpprogramma voor verkoopbeheer waarmee verkoopteams worden georganiseerd. Het helpt je je te concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden. Meer informatie over Pipedrive
Help klanten in realtime via je website, Facebook Messenger en Telegram. Nodig internetbezoekers proactief uit voor een chat. Bied een contactformulier aan wanneer je offline bent, of gebruik een chatbot om chats voor je te ontvangen. Verzamel leads en contactgegevens via een registratieformulier. Stuur chats door tussen operators en gebruik opties voor groepen en vaardigheden om inkomende chats naar de juiste mensen te leiden. Pas het chatvenster aan op het ontwerp van je website. Verbind Userlike met andere bedrijfstools (bijv. CRM/helpdesk). Meer informatie over Userlike Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Yotpo helpt merken om klantbeoordelingen en foto's te benutten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Met Yotpo kunnen bedrijven elke soort door de gebruiker gegenereerde content verzamelen en gebruiken om een sterker merk en een betere klantervaring op te bouwen. Met de geïntegreerde oplossing van Yotpos kunnen merken content die door gebruikers is gegenereerd verzamelen, beheren en erop reageren, allemaal op één enkel platform. Prijzen vanaf $ 29 per maand voor het groeiplan. Meer informatie over Yotpo Yotpo helpt merken om beoordelingen en foto's te verzamelen en in te zetten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Meer informatie over Yotpo
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan! Meer informatie over Qualtrics CustomerXM Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Front is de eerste e-mailbeheersoftware die teams helpt samen te werken met meer betrokkenheid, transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails van klanten. Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front App Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie. Meer informatie over Front App
Falcon.io biedt een platform voor sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer. Het bevat tools voor luisteren via sociale media, aanspreken, publiceren, meten en klantgegevensbeheer. Marketeers en bedrijven kunnen gepersonaliseerde merkervaringen bieden bij verschillende contactpunten, op basis van verrijkte klantprofielen. Het platform beschikt over een zeer intuïtieve en collaboratieve gebruikersinterface en wordt aangevuld met uitgebreide ondersteuning en adviesdiensten. Meer informatie over Falcon.io Sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer op één eenvoudig te gebruiken platform. Meer informatie over Falcon.io
Mixpanel heeft de missie om de snelheid van innovatie te verhogen. Via dit krachtige platform voor klantanalyse kunnen bedrijven analyseren hoe en waarom hun klanten communiceren, converteren en behouden blijven op het internet, mobiele apparaten en slimme apparaten. En die gegevens vervolgens gebruiken om hun ervaring te verbeteren. Meer dan 26.000 bedrijven - waaronder 30% van The Fortune 100 - vertrouwen op Mixpanel om hun bedrijf te laten groeien. Mixpanel heeft zijn hoofdkantoor in San Francisco en kantoren in New York, Seattle, Austin, Londen, Barcelona en Singapore. Meer informatie over Mixpanel Mixpanel helpt bedrijven te analyseren hoe gebruikers communiceren, converteren en behouden blijven - en vervolgens die gegevens te gebruiken om hun ervaring te verbeteren. Meer informatie over Mixpanel
(0 reviews)
Bezoek website
Het Product Experience Platform van Gainsight PX voorziet klantgerichte organisaties van de tools die nodig zijn om de beste klantenbinding te leveren. Begrijp via krachtige productanalyses hoe gebruikers omgaan met je productfuncties. Verbeter onboarding van klanten via gepersonaliseerde in-app handleidingen en rondleidingen die gebruikers je product succesvol helpen te gebruiken. Spreek inactieve gebruikers aan via gerichte in-app geconfigureerde e-mails. Verzamel gebruikersfeedback en -sentimenten via in-app enquêtes. Meer informatie over Gainsight PX Het Product Experience Platform van Gainsight PX biedt producteigenaren de tools die nodig zijn om de klantenbinding te bevorderen. Meer informatie over Gainsight PX
LiveChat biedt onmiddellijke communicatie met bezoekers van de website en maakt een snelle oplossing mogelijk voor hun vragen of problemen. Daarnaast biedt het de mogelijkheid om je bezoekers te volgen en gepersonaliseerde berichten te versturen op basis van bepaalde voorwaarden, zoals het aantal bezochte pagina's of de op de website doorgebrachte tijd. Meer informatie over LiveChat Door LiveChat aan je website toe te voegen, geef je jouw klanten de mogelijkheid om direct met je in gesprek te gaan en kun je hun vragen meteen beantwoorden. Meer informatie over LiveChat
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-klantgerichtheidssoftware helpt je om klantfeedback te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Stuur NPS-enquêtes per e-mail of sms, voeg enquêtes toe aan je website of verzamel feedback tijdens evenementen. Pas enquêtes aan je merk en stijl aan. Gebruikt door bedrijven over de hele wereld, eenvoudig te installeren en ondersteuning is op elk moment beschikbaar. Begrijp trends per segment of klant in realtime. Automatiseer met koppelingen naar Salesforce, Slack, Zapier, CRM's, helpdesks. Meer informatie over SightMill - NPS Software Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware helpt je om klantfeedback en werknemersbeoordelingen te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Meer informatie over SightMill - NPS Software
Aanpasbaar online community-platform waarmee je gebruikers kunt verbinden, betrokken maken en behouden. Stel je gebruikers in staat om onder jouw merk te discussiëren en contact te maken. Leden kunnen artikelen schrijven, vragen stellen, antwoorden indienen, opiniepeilingen maken, reageren, opmerkingen plaatsen en meerdere soorten content delen. Maak je leden betrokken met dit krachtige gamification-systeem, de mogelijkheid om incentives te ontwikkelen en tools voor meldingen. Maak gebruik van deze modulaire community-engine, apps, native integraties, widgets en API om boeiende online community's te creëren. Meer informatie over Tribe Tribe is een online community-platform dat klantenbinding bevordert via activiteitenfeeds, sociale widgets, gamification en meldingen. Meer informatie over Tribe
Trengo stimuleert de teamproductiviteit en efficiënte klantcommunicatie door alle communicatiekanalen te verenigen in één collaboratieve inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, WhatsApp, sms, spraak, livechat en nog veel meer op één centrale plek. Meer informatie over Trengo Biedt een inbox voor bedrijven om op één centrale plek efficiënt met hun klanten te communiceren via verschillende communicatiekanalen. Meer informatie over Trengo
Automatiseer je marketing. Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms. Deze software doet het allemaal. Het Notificare-platform voor contextuele marketing automation verzamelt inzichten in app- of webgedrag en gebruikerslocatie, waardoor merken contact kunnen leggen en kunnen communiceren met zeer boeiende marketingcampagnes. Notificare is ISO/IEC 27001 gecertificeerd. Meer informatie over Notificare Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms, deze software doet het allemaal. Meer informatie over Notificare
(0 reviews)
Bezoek website
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan oplossingen, berichtenkanalen en tools voor geavanceerde klantenbinding, beveiliging, authenticatie, ondersteuning en retentie. Meer informatie over Infobip Bouw betekenisvolle klantrelaties op via elk kanaal met het Infobip full-stack platform voor cloudcommunicatie. Meer informatie over Infobip
Alles-in-één software voor marketeers om alles goed te doen, van leadcapture, e-mail en drip-marketing, workflows, webpush-meldingen, marketing automation en meer. SendX vervangt dat alles met één enkel platform voor een betaalbare prijs. Meer informatie over SendX Platform voor groeimiddelen en automatisering van e-mailmarketing om je webbedrijf te laten groeien. Meest geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven. Meer informatie over SendX
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor klantenbinding waarmee je met je klanten kunt communiceren via meerdere voorkeurskanalen van klanten zoals e-mail, sms, oproepen of sociale media. LiveAgent biedt krachtige rapportagefuncties, een universele inbox en een hybride ticketingsysteem. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei en bied klantenservice van wereldklasse. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing en sales waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. EngageBay biedt gratis live-chatsoftware om eenvoudig te communiceren met elke klant en gepersonaliseerde, individuele ondersteuning te bieden – dit alles vanaf één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
MySurveyLab is een professionele online enquêtetool die het creëren van enquêtes ondersteunt en het verzamelen van antwoorden en genereren van rapporten automatiseert. Het systeem is een webtoepassing en er is behalve een webbrowser geen extra software vereist om het te gebruiken. Enkele van de servicefuncties zijn: geavanceerde logica en randomisatie, ondersteuning voor elke taal en meertalige enquêtes, teamwerk en het delen van enquêteresultaten, verbeterde beveiliging (SSL/HTTPS), export van enquêteresultaten (Excel, SPSS, PowerPoint), branding en whitelabel-enquêtes, API. Meer informatie over SurveyLab Professionele online enquêtesoftware. Enquêtes, vragenlijsten, formulieren en tests voor klantervaring, marktonderzoek, HR en meer. Meer informatie over SurveyLab
Acobot verhoogt je online verkopen met behulp van conversationele AI. Acobot wordt aangedreven door geavanceerde machine learning technologie en leert van je website om gebruikers op autonome wijze aan te spreken. Het begroet gebruikers, beantwoordt hun vragen en stimuleert hen om te handelen zoals je verwacht. De uitkomsten zijn toegenomen leads, verbeterde conversies en verbeterde resultaten. Acobot maakt gebruik van AI om AI te bouwen. Het is volledig geautomatiseerd. Jij hoeft je alleen maar aan te melden en de URL van je startpagina te verstrekken. Vervolgens doet AI al het werk voor je. Meer informatie over Acobot Aco, de AI-chatbot, leert van je website, spreekt gebruikers aan en verandert ze in verkoopleads, helemaal vanzelf! Meer informatie over Acobot
Verander je klanten in voorstanders van je merk met dit aantrekkelijke geautomatiseerde loyaliteitsprogramma. Meest effectief, voordelig, eenvoudig in te stellen, aanpasbaar en zeer schaalbaar. Naadloos en probleemloos te gebruiken door de consument. De consumentendeelname is zeer hoog, waarbij sommige van de klanten een consistente conversie van 76% behalen. Het wordt geleverd met marketing automation om klanten opnieuw te betrekken, alsook geavanceerde dashboards voor data-analyse en rapporten. Meer informatie over Consumer Marketing Platform Een uitgebreid loyaliteits- en digitaal marketingplatform om je klanten op schaal aan te trekken, te beïnvloeden en opnieuw te betrekken. Meer informatie over Consumer Marketing Platform
(0 reviews)
Bezoek website
PxidaCX is a new product featuring technology and analytics used by global brands to understand their customers in a quick and easy to deploy software tool designed specifically for use by smaller businesses and organizations. PxidaCX is simple and intuitive to use. You will be using analysis and surveys designed by our highly experienced market research experts and data scientists utilizing the latest analytics technology. We employ the experts, so you don't have to! Meer informatie over PxidaCX PxidaCX provides analysis of customer feedback for small and medium sized businesses for happier customers and improved results. Meer informatie over PxidaCX
Zoho CRM biedt bedrijven van elk formaat een manier om in contact te blijven met prospects en klanten. Zet prospects om naar klanten door websitebezoekers bij te houden en met live chat-opties. Communiceer altijd en overal met klanten via e-mail, telefoon, sociale media en andere kanalen met een omnichannel CRM. Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Benader je klanten via e-mail, sociale media, livechat, selfserviceportals en webformulieren in één interface. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Breng je klantenondersteuning naar nieuwe hoogten. Het enige dat je nodig hebt is de juiste helpdesksoftware om je klanten via meerdere kanalen te benaderen.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt. Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het SoGoSurvey-platform voor feedbackbeheer automatiseert op een naadloze manier het verzamelen en analyseren van gegevens voor organisaties. Van het ontwerpen en verspreiden van een vragenlijst tot analyses en aanbevelingen, dit platform doet alles met gemak en met een niveau van detail dat zeldzaam is in de sector. SoGoSurvey onderscheidt zich van concurrenten door zijn consistent hoge gebruikersbeoordelingen, ongeëvenaarde rapportagesysteem, toonaangevende gegevensbeveiliging en de beste 24/7 klantenondersteuning. Een compleet feedbackbeheerplatform voor organisaties dat gegevensverzameling en -analyse naadloos automatiseert. Probeer vandaag nog een demo!
Sprout Social offers powerful social customer engagement solutions for leading agencies and brands including Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote and Microsoft. Sprout enables brands to simplify social engagement, monitor brand mentions, track hashtags, manage multiple accounts and much more | Try Sprout Free For 30 Days. Drive satisfaction, expand relationships and ensure long-term loyalty with social customer care | Try Sprout Free
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking. Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen. SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
Met Influitive kun je een community opbouwen en ambassadeurs (klanten, partners en medewerkers) uitnodigen om uitdagingen te voltooien: doorverwijzingen, productbeoordelingen, socialemediaberichten en nog veel meer. Bij het voltooien van deze uitdagingen, die kunnen worden toegespitst op groepen of individuen, verdienen ze automatisch punten, badges en niveaus om in aanmerking te komen voor extraatjes en privileges. Rapporteer eenvoudig over alle voltooide activiteiten en integreer met je CRM en andere systemen om belangenbehartiging deel te maken van elke stap. Influitive – voorheen AdvocateHub – is een slim communityplatform dat B2B-bedrijven helpt om klanten te werven, je klantenbestand te laten groeien en klanten te behouden, op grote schaal.
Pendo werd opgericht toen alumni van Rally, Google, Cisco en Red Hat hun gezamenlijke inzet combineerden om iets te creëren dat ze als productmanagers zelf graag hadden willen hebben: een eenvoudige manier om te begrijpen en te profiteren van wat echt de drijvende kracht achter het succes van een product is. Pendo heeft de missie om de ervaringen van de maatschappij met software te verbeteren, en doet dit door middel van krachtige analyses, gebruikersfeedback binnen de toepassing en contextuele begeleiding die is ontworpen om bedrijven te helpen de klantervaring binnen hun toepassingen te meten en te verbeteren. Registreer gegevens over gebruikersgedrag, segmenteer gebruikers en onderneem vervolgens actie via berichten, enquêtes en peilingen binnen de toepassing.
amoCRM biedt tools om de 20% van je klanten te identificeren en te koesteren die 80% van je omzet stimuleren. Met automatisch invullen van leadkaarten, tags, segmentatie, lead scoring en rapportage kun je je meest waardevolle accounts effectiever beheren. Nadat je vervolgens de leads hebt geïdentificeerd waarop je je moet richten, zorgt amoCRM voor het leveren van relevante advertenties, content en promoties aan je doelgroepen. Op die manier helpt amoCRM je om een geweldige klantervaring te bieden, waarbij je de juiste prioriteit geeft aan je tijd en inspanningen. amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
Met Feedier verzamel je moeiteloos waardevolle feedback van klanten via een intelligent en interactief platform. Deze tool biedt klanten een plezierige en unieke ervaring, dus ze zullen de enquêtes waarschijnlijk sneller en met plezier invullen! Klanten hebben op elk apparaat toegang tot je aantrekkelijke, elegante en merkeigen enquêtes. Deze nieuwe manier van feedback verzamelen mag niet alleen gezien worden, maar is ook erg leuk dankzij animaties en beloningen (vouchers, ebooks, Phil Collins-tickets). Dit product brengt feedback weer terug. Vermaak en betrek je klanten met leuke enquêtes van Feedier, gamify en maak ze weer leuk!
Optimity is een hyperadaptief succes- en wellnessplatform voor medewerkers. Het is ontworpen om werknemers te betrekken (77-98%+) en de kosten voor werkgevers te verlagen. Dit platform gebruikt de wetenschap achter coaching over microgewoontes en biedt een mobielgerichte ervaring voor werknemers. Optimity-apps synchroniseren met je huidige routines (agenda, andere apps, wearables, enz.) om kleine, gezonde microgewoontes te vormen die je kunnen helpen gelukkiger en langer te leven. HR-leiders gebruiken het Optimity-beheerderspaneel om gezondheidsrisicobeoordelingen te starten en het rendement te rapporteren. SaaS-oplossing die bedrijven helpt holistische wellnessprogramma's te creëren, micro-activiteiten te plannen en samen te werken met collega's.
Ebsta stelt duizenden bedrijven in staat om klantenbinding op grote schaal te stimuleren. Ebsta's Customer Intelligence Platform integreert naadloos met Salesforce, e-mails en agenda's om automatisch je bedrijfsnetwerk te ontgrendelen, gepersonaliseerde ritmes te creëren, betrokkenheid in real time te volgen, klantenbinding te scoren en teamprestaties te meten. De Chrome-extensie van Ebsta zit boordevol functies om de productiviteit te verhogen – inclusief Salesforce-integratie, e-mailtracking, later verzenden en vergaderplanning. Met Ebsta's Customer Intelligence Platform en Chrome-extensie kunnen bedrijven klantenbinding stimuleren op grote schaal.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc. Voer je eigen loyaliteits- en beloningsprogramma uit waarbij jij al je gegevens bezit. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc.
Screencastify is een ultra-eenvoudige schermrecorder die de manier waarop je op het werk communiceert revolutioneert. Opnemen, bewerken en delen van HD-video's in luttele seconden. In plaats van lange e-mails, rapporten of documentatie te typen, lever je je bericht sneller en duidelijker af met een schermvideo. Gebruikt door accountmanagers, UX (user experience, gebruikerservaring)-ontwerpers, verkoopteams en marketeers over de hele wereld. HD-screencasts opnemen, bewerken en delen vanuit je Chrome-browser. Maak boeiende productdemo's, tutorials, UX/UI-tests en meer.
Sociaal bewijs is het krachtigste voor degenen die zich in een bepaalde situatie onzeker of niet vertrouwd voelen en die daarom buiten zichzelf moeten kijken voor aanwijzingen hoe ze zich daar het best kunnen gedragen. Het kan de wenselijkheid vergroten en fungeren als een krachtige conversietrigger op een cruciaal punt in het verkooptraject. ProveSource is een marketingplatform op basis van sociaal bewijs, dat recent klantgedrag op je website streamt om vertrouwen op te bouwen en conversies te verhogen. ProveSource maakt van je website een drukke en interessante plek die kopers tot actie dwingt door recente activiteiten van klanten te tonen.
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing of service. Hierdoor helpt ChurnZero bedrijven te begrijpen hoe hun klanten hun product gebruiken, en beoordeelt het hun gezondheid en hun waarschijnlijkheid om abonnementen te vernieuwen. Ook geeft het het bedrijf de middelen om de klantervaring te automatiseren en personaliseren door middel van tijdige en relevante contactpunten, inclusief in-app content. Het klantensuccesplatform van ChurnZero helpt bedrijven om verloop te bestrijden via gegevensintegraties, gezondheidsscores, automatisering, NPS en nog veel meer.
Probleemloze live-chatsoftware opnieuw geformuleerd voor de groei van bedrijven. Zet je websitebezoekers om naar tevreden betalende klanten. Verhoog het rendement voor je content, SEO, Adwords en e-mailmarketing. Ga nu aan de slag met het voor altijd gratis plan. Zoho SalesIQ helpt bezoekers van de site in realtime te betrekken om hen om te zetten naar betalende klanten. SalesIQ heeft 100.000 gebruikers wereldwijd.
Met het SmartSurvey SaaS-platform kunnen gebruikers vrijwel elk soort gegevens vastleggen, analyseren en rapporteren via een eenvoudige, maar stijlvolle, online enquêteservice. Met SmartSurvey kunnen gebruikers rechtstreeks de mensen bereiken van wie de mening het belangrijkst is, klanten, partners, patiënten, studenten en leveranciers. SmartSurvey is gespecialiseerd in het leveren van enquête-oplossingen voor multinationale zakelijke klanten, met specifieke ondersteuning en veilige gegevensopslag op servers in het VK en de EU. SmartSurvey is een online enquête-oplossing die iedereen helpt enquêtes te maken, gegevens te verzamelen en resultaten te analyseren.
Lead conversion solution that helps businesses boost sales and lead functions with social proof, live visitors, & real-time activities. Lead conversion solution that helps businesses track website traffic, capture consumer details and monitor real-time user activities.
Liveoak is een virtueel klantgerichtheids- en bedrijfsplatform dat je vertegenwoordigers in staat stelt om op een naadloze manier met klanten in contact te komen, met hen samen te werken en het werk te voltooien. Liveoak combineert op een naadloze manier moderne conferentiegesprekken, samenwerking aan formulieren, e-handtekening en efficiënte gegevens-/ID-registratie in combinatie met beveiliging op bankniveau en een compleet auditsysteem. De missie van deze oplossing is het creëren van een platform voor klantencontact waarmee grote bedrijven zaken kunnen doen in een virtuele context. Liveoak technologieën. Dit platform krijgt virtuele zaken gedaan.
WalkMe was een pionier op het gebied van het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren. Met behulp van kunstmatige intelligentie, analyse, betrokkenheid, begeleiding en automatisering helpt de transparante overlay van WalkMe gebruikers om taken met gemak te voltooien binnen elke bedrijfssoftware, mobiele toepassing of website. WalkMe-software is opgericht in 2011 en wordt wereldwijd door meer dan 2000 bedrijven gebruikt, waaronder meer dan 30 procent Fortune 500-bedrijven zijn. WalkMe was een pionier op het gebied van het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunicatie, rapportage en analyse, dynamische scripting, leadbeheer, call routing (IVR, ACD) en integratie met derden (CRM, WFM, Ticketing, PBX), waardoor de klant de mogelijkheid heeft om klantenservice van een hoge kwaliteit aan te bieden en verkoop- en marketinginitiatieven te stimuleren. Multichannel cloud contactcenter-oplossing die is ontworpen om organisaties te helpen hun verkoop-, marketing- en service-initiatieven te stroomlijnen.
ReachEdge is de gebruiksvriendelijke klantbindingssoftware voor lokale bedrijven. ReachEdge biedt je tools om klanten op je site te benaderen, bij te houden waar je leads vandaan komen en online en telefonische leads vast te leggen in een centrale inbox, waardoor je eenvoudig met je leads kunt communiceren en zien welke marketingtactieken het beste werken voor jouw bedrijf. ReachEdge biedt je een eenvoudige manier om je leads te beheren en meer klanten te krijgen, zodat je kunt zien wat je marketing je oplevert.
Maximaliseer je verkoop en je klantenbinding met Kangaroo Rewards. De robuuste oplossing voor loyaliteitsmarketing van Kangaroo kan volledig worden aangepast om klanten betrokken te maken via gepersonaliseerde aanbiedingen en beloningen, geautomatiseerde marketing, digitale cadeaubonnen, een merkeigen app en een aangepaste omnichannel-ervaring. Kangaroo Rewards biedt diepgaande rapportage om je programma te volgen en aan te passen op basis van klantgedrag en trends. Digitaal loyaliteitsprogramma voor bedrijven met merkeigen app. Geautomatiseerde marketing, kortingssysteem, loterijmodule, geïntegreerd, ondersteuning.
MoEngage is an intelligent customer engagement platform, built for the mobile-first world. With AI-powered automation, optimization capabilities, and in-built analytics MoEngage enables hyper-personalization at scale across multiple channels like mobile push, email, in-app, web push, On-site messages, ad re-targeting, and SMS. Fortune 500 brands across 35+ countries use MoEngage to orchestrate their omnichannel campaigns. MoEngage has been recognised in 2019 Gartner's Magic Quadrant again. MoEngage is an intelligent customer engagement platform, built for the mobile-first world.
SurveyMonkey CX is een kant-en-klare NPS-oplossing met robuuste functies die zijn ontworpen om feedback van je klanten te verzamelen, te begrijpen en erop te reageren. Activeer gepersonaliseerde enquêtes via meerdere kanalen om de respons te verhogen. Identificeer verbeterpunten met behulp van geavanceerde analyse, van analyse van de belangrijkste factoren tot de benchmarks in de sector. Neem sneller actie door de cirkel snel te sluiten met je klanten. Deel NPS-inzichten moeiteloos met je team met behulp van aangepaste rapporten, gegevensexport en integraties. Een ideale NPS-oplossing voor het bedrijfsleven. Krijg met SurveyMonkey CX bruikbare inzichten om je bedrijf te laten groeien.
Een softwareplatform voor publieksbetrokkenheid dat is geoptimaliseerd voor het uitvoeren van promoties, wedstrijden, quizzen en stembiljetten voor mediabedrijven. Met een robuust e-mailplatform stelt Second Street zijn partners in staat om op een heel ander niveau in contact te komen met hun community. Software voor publieksbetrokkenheid en robuust e-mailplatform geoptimaliseerd voor het uitvoeren van promoties en wedstrijden voor mediabedrijven.
In professionele dienstverlening is het vertrouwen van de klant cruciaal en er is geen betere manier om dit snel te bereiken dan door duidelijke interne en externe communicatie. Daarom kiezen bedrijven voor het beveiligde klantenportaal van Huddle. Elk bedrijf moet over grenzen van organisaties en jurisdicties heen werken en omgaan met veel gevoelige en vertrouwelijke informatie. Met de toename van cybercriminaliteit hebben bedrijven een oplossing nodig die zowel hun gegevens als hun klanten beschermt. Een beveiligde klantportaaloplossing voor heldere en transparante documentsamenwerking, zowel intern als extern.
Best suited for fitness, beauty, wellness, and dental markets. Whether responding to missed calls or marketing to your clients, True Lark's (formerly FrontdeskAI) virtual front desk assistant can be used to create consistency in your communications, better customer experiences, increase revenue, improve retention, and give you time back in your day. Integrates with Phorest, Acuity, MINDBODY, & MarianaTek. With True Lark, consumers can text, call, or live chat with your business 24/7. A Remarkably human-like front desk assistant.
Creëer boeiende online leerervaringen om de klantenbinding met je producten en diensten te vergroten. Start klanten op de weg naar succes door hen door alles wat ze moeten weten te begeleiden in een toegankelijke, moderne online leeromgeving. Maak gebruik van leertrajecten, gamification, blended learning en beoordelingen om productadoptie te garanderen en het verloop te verminderen. Het Thought Industries-platform biedt een compleet end-to-end pakket met functies om klanten te betrekken tijdens de gehele levenscyclus. Het Thought Industries-platform helpt bedrijven bij de onboarding, training en certificering van klanten met behulp van boeiend online leren.
Phone2Action is een toonaangevend technologieplatform voor betrokkenheid bij het openbaar beleid en is ontworpen om het vermogen tot probleemoplossen en pleitbezorgen van de gebruikers te versterken. Het platform heeft meer dan 11 miljoen belangenbehartigers geholpen om meer dan 27 miljoen verbindingen te maken met politici en andere besluitvormers, waarbij er elke minuut 25 nieuwe verbindingen worden gemaakt. Phone2Action is een toonaangevend technologieplatform voor betrokkenheid bij het openbaar beleid en is ontworpen om het vermogen tot pleitbezorgen van alle gebruikers te versterken.
Zoho CRM Plus als een uniform platform is de ideale oplossing voor bedrijven die hun klantenervaring willen verbeteren met gestroomlijnde administratie, omnichannel klantenbinding, sociale media marketing, krachtige analyses, ingebouwde AI, intelligente chatbots en meer. Zoho CRM Plus helpt je uitzonderlijke klantervaringen te bieden en deze om te zetten in merkambassadeurs.
Customer Engagement Software that'd make both your mom and Walt Disney proud. Revetize helps local businesses build: Online Review, Referral, Promotion, NPS, Customer Follow-up and Loyalty Campaigns while integrating these strategies into a single follow-up process. We do that through: Text, Email, Voicemail and Pen-Written letters. We essentially help you turn your customers into an army of marketers. (Give it a look...seriously). Small Business Marketing Software helping grow Reviews, Referrals & Repeat Purchases via Text, Email, Voicemail & PenWritten Letters.
Iterable is a growth marketing platform that allows you to send personalized messages at scale across channels. Learn how to build promotional campaigns to attract prospects, welcome campaigns to nurture new users, re-engagement campaigns to convert existing customers, and customer loyalty campaigns to retain customers. With Iterable, you can build campaigns for each stage of the buyer journey and ultimately increase customer engagement on multiple channels. Iterable is the growth marketing platform that powers true omni-channel customer engagement at scale.
Annex Cloud's unified loyalty solution keeps your customers engaged with through advanced loyalty, referral marketing, and user generated content solutions. With Annex Cloud, you can engage your customers wherever they are with full-featured omnichannel capability. Keep them coming back through rewards, referrals, brand advocacy, and more whether they are online, in-store, and both. Annex Cloud's customer engagement loyalty program helps keep your customers attentive, engaged and loyal to your brand.
Quiq helpt merken hun klanten een consequent indrukwekkende klantervaring te bieden via sms/chatberichten, rich messaging, webchat en sociale kanalen. Met het platform van Quiq voor conversationele betrokkenheid kunnen bedrijven moeiteloos commerciële en dienstverlenende gesprekken organiseren met behulp van zowel bots als mensen. Ga voor meer informatie over Quiq naar de website van het bedrijf. Quiq verkoopt oplossingen voor berichtendiensten en livechat om bedrijven en consumenten te helpen communiceren via digitale kanalen.
Froged helps you improve your Customer Success and Support processes. Our tool has been designed to nurture your customers throughout their entire lifecycle. With Froged you will be able to increase engagement, retention, and reduce churn. Serve your customer's unique needs with customized email campaigns, a beautifully integrated knowledge base, live chat, and automated messages. Improve your Customer Success and Customer Support and nurture your clients throughout their entire lifecycle.
Delighted is the fastest and easiest way to gather real time, actionable feedback from your customers, employees, partners, and vendors. Trusted by Uber, Cisco, Slack, Bonobos, Instacart, Target, and thousands of other brands to measure, understand, and improve experiences. Organizations using Delighted can instantly collect, analyze & distribute customer feedback, enabling them to align customer needs with business growth, measure the customer voice over time & proactively reduce churn. Delighted is the easiest and fastest way to gather and act on customer, employee, partner and vendor experience insights.
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie. Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio biedt je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben.
BrightInfo doubles your conversion rate using a personalization algorithm that automatically analyzes visitor behavior and serves highly relevant content to each at suitable points during the natural browsing flow. BrightInfo runs autonomously and requires no extra-work from the site operator. A/B testing during free trial ensures BrightInfos impact on conversion rate is beyond reproach. BrightInfo doubles conversion rates using a personalization algorithm that analyzes visitor behavior and serves highly relevant content
Bold360 is the ultimate AI-powered customer engagement platform helping companies of all sizes build and nurture customer relationships while delivering better experiences for both customers and the employees serving them. By blending the best of AI and agent-based technology, Bold360's suite enables companies to meet soaring customer expectations while allowing agents to do what they do best - be human. Bold360 is an AI-powered customer engagement solution delivering personalized interactions and the fastest time-to-value.
Vizury Engage360 is an AI-driven Omnichannel marketing platform that optimizes the potential of each channel & delivers integrated user experiences across connected devices. It delivers high value user conversions by empowering marketers to seamlessly craft unique consumer journeys & enables timely decision-making across multiple touch-points powered by machine learning that learn & evolve real-time. The platform aims to bring efficiency in marketing spends by integrating CRM & paid channels. Vizury Engage360 is an AI-driven Omnichannel marketing platform that enables marketers to drive incremental conversions & conversations
Truepush is voor altijd gratis - een bedrijf voor pushmeldingen voor zowel internet als mobiel. Gedurende een periode van 100 dagen heeft Truepush meer dan 2100 klanten gewonnen, en dit platform verwerft klanten op een exponentiële manier. Bloggers, marketeers, app-eigenaren en ontwikkelaars uit verschillende sectoren, waaronder mediahuizen en e-commercesites, sturen elke dag miljoenen meldingen. Dit platform heeft geavanceerde functies, zoals segmentatie (vooraf gedefinieerde en aangepaste segmenten), triggers en sjablonen, waardoor het een gebruiksvriendelijk hulpmiddel is. Truepush voor altijd gratis, gemakkelijk te gebruiken pushmeldingen voor internet en mobiel met diepgaande analyses en een gebruiksvriendelijk dashboard.
WebEngage is een full-stack marketingautomatiserings- en klantgegevensplatform dat consumentenbedrijven helpt meer inkomsten te genereren van hun bestaande en anonieme gebruikers via zeer contextuele en gepersonaliseerde gebruikersbetrokkenheid via kanalen zoals e-mail, mobiel en webpushmeldingen, in-app-berichten, sms, web overlays, Facebook en WhatsApp. WebEngage is een B2C multichannel tool voor marketing automation. Het helpt bij het verbeteren van gebruikersretentie en het genereren van conversies zonder grote uitgaven.
AiTrillion is first ever SAAS based Artificial Intelligence enabled - All In One Marketing Platform for eCommerce sellers. Aitrillion derives its AI power from over 80 million+ verified online consumer data, 100,000+ Seller Network & $3.8B USD worth transactions analyzed & counting. Aitrillions 8+ customer engagement channels integrated with analytics built for eCommerce industry, we at AiTrillion specialize at connecting the dots between millions of customers across 175+ countries. The All-In-One Automated Ecommerce Marketing Platform For Businesses At Every Stage.
Story by PulsePoint makes content marketing more efficient, more effective and more trackable. We extend your targeted reach across premium social, native, and content discovery channels. Our platform optimizes to your KPIs to maximize engagement and deliver clear ROI. How it works: Upload your content via URL and create multiple headline/image variants for each channel seamlessly, choose your channels you want to advertise on. Story optimizes towards KPIs. Manage, distribute and optimize your content across premium publishers through 25+ social, native and content discovery partners.
Apollo is the unified engagement acceleration platform that gives reps the ability to dramatically increase their number of quality conversations and opportunities. Reps are empowered do more than just conduct outreach, they learn who to target, how to reach out, and what to say at speed and scale. We help drive growth and success by providing the means for teams to discover and utilize their organizations unique best practices. Apollo is the foundation for your entire end-to-end sales strategy.
AnnounceKit is a newsfeed with eye-catching widgets. Best way announce product updates, release notes, changelog or whatever you call it. It is powered with email notifications, user feedback, analytics and users segmentation AnnounceKit is a newsfeed with eye-catching widgets, feedback collection, analytics and user tracking segmentation
Marketing assistant that creates and distributes email newsletters, captures contact information from social media content and email. Marketing assistant that creates and distributes email newsletters, captures contact information from social media content and email.
Skilljar is the leading training platform purpose-built for external education. Our enterprise-grade platform gives you all the tools you need to onboard, engage, and retain customers at scale. With Skilljar, increase adoption and renewal rates by providing consistent, comprehensive, and trackable customer training. Skilljar's cloud-based, mobile-responsive learning management system (LMS) enables businesses to scale customer and partner training.
Who Uses This Software? Marketing and sales professionals who want to optimize their sales and marketing processes, encourage collaboration across their organizations and improve business results. Mobile Locker is a powerful, yet cost-effective, sales enablement system. It makes it easy for marketers to develop, update and distribute content and monitor its usage and effectiveness. The app also makes it simple for salespeople to access and customize sales materials and share them with buyers. Mobile Locker enables you to easily upload and distribute all of your sales materials, presentations, & forms to the right team members
An innovation Management Software that will enable your organization's transformation through collaborative innovation. Boost your corporate innovation program with us, spark your team best ideas and make innovation happens! The companys Management can monitor the entire process in real time, take action directed at a specific part of the process, receive detailed information on its evolution, and ensure that the most powerful, innovative and disruptive ideas become concrete implementations. Listen to your customers ideas and heavily impact in their customer journey by co-creating with them new products and services.
Designed for contact centers with 150+ agents and based on Aspect's proven product portfolio, the Aspect Via Platform brings best of breed contact center and workforce productivity capabilities to the cloud. As a highly scalable, secure platform, it offers the ability to start with one or more applications and then add others when ready for additional capabilities. The platform supports voice, SMS, email, chat, and mobile interactions as well a workforce, quality and performance management. Ideal for 150+ agents, the Aspect Via Platform offers modular contact center and workforce optimization applications in the cloud.
Zoovu is the ultimate AI-driven conversational search platform helping customers find the things theyre looking for by having a conversation. We turn every search into a conversation that leads to a fruitful shopping experience for the customer, the brand, and the retailer! More than 2,500 brands and retailers use Zoovu to have conversations that convert including Amazon, Coty, Whirlpool and Canon. Zoovu operates worldwide in 500+ product categories, across all languages. See more at zoovu.com Zoovu is the ultimate AI-conversational search platform, helping billions of consumers find the perfect products.
Bouw interactieve, codevrije instructies waarmee je elke gebruiker kunt onboarden en converteren. De eenvoudige stap-voor-stap handleidingen kunnen aan elke website worden toegevoegd ZONDER code-integratie: je kunt binnen enkele minuten je eerste instructies voor een Nickelled-website maken en deze binnen enkele seconden delen met collega's, klanten of prospects. Train je klanten of je team over nieuwe website-updates, werkprocessen en online hulpmiddelen. Probeer Nickelled vandaag nog GRATIS (geen creditcard vereist). Maak eenvoudige, stapsgewijze instructies voor websites voor het onboarden en converteren van elke gebruiker.
Insightrix Online Community platform allows companies to engage with their customers on an ongoing basis using qualitative and quantitative tools. With options for long term and short term contracts, our platform was built by researchers, for researchers. One flat price gives unlimited access to surveys, discussions and your data. Our DIY software gives you the flexibility you need, but we are always here to help! The choice is yours! Insightrix Communities allows companies to engage with their customers on an ongoing, unlimited basis using qual & quant tools.
The Reflektion Customer Engagement Platform delivers best-in-class, highly engaging, predictive, and individualized shopping experiences across all online touch points so brands and retailers can drive more revenue and delight every visitor. A scalable, modular architecture delivers experiences for Search, Recommendations, Category, and Landing Pages, Content Personalization, and Email, all made smarter with E-Commerce AI thats continuously uncovering hidden relationships. A next-generation platform for incredibly individualized customer engagement.
All in one integrated System to optimize and grow your agency. An Add-on to any Agency Management System that helps Agents with sales, engagement, analytics, and mobility. Insurance Agents/Support Teams utilize InsuredMines Agency Portal and Mobile App to manage clients & prospects, offering an omnichannel presence and last-mile connectivity. Helps Insurance ageencies convert, engage and retain clients with its CRM, Sales & Marketing Automation and analytics tool.
Enables users to re-engage their website visitors with highly targeted mobile & desktop web push notifications. With Aimtell, visitors can subscribe to your website in 1 click. Subscribers then are automatically amplified with data including page views, geolocation, and any custom events/attributes. These data points can then be used to create highly customizable segments to send targeted push notifications to. Push notification software to re-engage website visitors. Features targeting, automation, reporting, event tracking & more.
The easy-to-use tool for creating powerful digital Customer Journey Maps, User Stories, Experience maps and Service Blueprints: Organize all your customer insights, data, solutions and ideas in one place. Present and share your maps for greater commitment and impact. Collaborate on maps IRL with remote teams for higher efficiency. Update and use your maps as change plans by using Custellence's unique status settings The smart online tool for creating professional and powerful Customer Journey Maps that will improve your Customer Experience
Disciple is waar communities gedijen. Het platform helpt merken om onafhankelijke, waardevolle en vertrouwde communities te bouwen in een veilige ruimte die ze zelf bezitten en beheren. Het creëert veilige sociale ruimtes om merken en bedrijven te helpen hun klantenbasis te transformeren in bloeiende klantencommunities. Verzamel en betrek je klantencommunity in je eigen merkruimte. Begrijp en segmenteer je klanten met behulp van geavanceerde analyse. Vergroot de omzet via in-app aankopen. Transformeer je klantencommunity vandaag nog. De interactieve software zorgt voor 16x zoveel betrokkenheid als meestal te zien is op de sociale media-pagina's van een merk.
Do you want to improve your customer service? Do you use disjointed or legacy systems throughout your business? If you want to increase sales and manage projects from start to finish effectively, then CasePRO is the tech for you. Empower staff with a tool designed to improve productivity. Takecontrol of your business & streamline your processes with credible case & task management software. Manage customers, tasks, operations, sales, projects & more using one intelligent solution. A highly configurable piece of technology to help you manage, monitor & report on all tasks & processes across your organisation.
Growave is the all-in-one marketing platform that helps Shopify brands reach their audience, engage users and increase conversions with ease. - Boost social sharing and drive new traffic to your Shopify store - Convert visitors, reviews, wish lists, interests, behaviors, and data into sales - Reward customers with loyalty points and launch your own referral program The app brings all social apps together to help Shopify stores to boo sales
A user-friendly platform for managing quality and engaging user-generated content. Users can ask questions, receive quality answers, and browse helpful content & articles to effectively meet their demands for information. Enable community features and utilize advanced moderation and customization tools. User groups allow you to control content access and functional permissions. Use our content insights to intelligently decide on content creation and strategy based on the real demand from users. Allow users to ask questions, receive answers, browse content and articles. Community features encourage consistent engagement.
Capacity is a secure, AI-native support automation platform to help you and your team save time and work smarter. With the help of state-of-the-art AI, companies such as USA Mortgage, Newell Brands, Penguin Random House, and many more are turning to Capacity for their knowledge base, helpdesk and workflow automation needs. Thousands of employees at organizations large and small use Capacity to help do their best work. See what Capacity can do for you, your customers, and your team today! Capacity is a secure, AI-native support automation platform to help you and your team save time and work smarter.
Coconut's Customer Engagement Management Platform helps enterprise organizations gain improved workforce efficiency, drive growth, and increase the value of every engagement. Through a seamless omnichannel experience and effortless data collection, you can meet evolving customer expectations and create meaningful connections. Coconut Software is a customer engagement platform that provides increased workforce efficiency and growth from every interaction.
Waarom zou je PushCrew pushmeldingen kiezen? Bereik je gebruikers overal op internet. Praat rechtstreeks in de browser met je gebruikers. Realtime. Bouw een publiek op. Zonder een mobiele app. Ontvang hogere opt-in percentages. Breid je marketinglijst uit. Krijg hogere click-rates dan e-mails. En meer paginaweergaven. Stuur gepersonaliseerde meldingen. Genereer meer inkomsten. PushCrew helpt websites om webverkeer te stimuleren en de verkoop te verhogen. Websites kunnen relevante meldingen verzenden via internet en mobiel.