33 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Orderry is een B2B SaaS die specifiek is ontworpen voor reparatiewerkplaatsen. Het biedt een robuuste en complete oplossing die aan al hun behoeften voldoet en waarmee ze tijd en geld kunnen besparen. Software voor servicebedrijven, ontworpen om bedrijfsprocessen te helpen optimaliseren en automatiseren. Gebruiksvriendelijke software voor servicebeheer in de cloud Alle tickets en klanten op één plek, financiële boekhouding, verkoop, voorraad, sms-meldingen. Meer informatie over Orderry Software voor servicebedrijven, ontworpen om bedrijfsprocessen te helpen optimaliseren en automatiseren. Meer informatie over Orderry
mHelpDesk is een van de eenvoudigste en krachtigste oplossingen voor je computerreparatiebedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor computerreparatiecentra. Automatiseer alles, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
Kickserv is opgericht door een eigenaar van een servicebedrijf en gebouwd met het oog op jouw computerreparatiebedrijf. Beginnend vanaf $ 59/mnd voor een volledig functioneel account zit je altijd goed. Je website kan worden gebouwd met het leadformulier om leads direct in Kickserv op te nemen, e-mails naar al je leads te automatiseren, promotiecampagnes naar je klanten te sturen, schattingen te geven, projecten te plannen, werk te factureren, over je bedrijf te rapporteren en in je boekhoudplatform naar keuze, momenteel Xero of Quickbooks, te integreren. Gebruiksvriendelijke software voor de buitendienst die je mobiele personeel automatiseert. Beheer leads, schattingen, projecten, facturen en betalingen. Synchroniseert met QB
RepairDesk is cloudgebaseerde verkooppuntsoftware, speciaal ontwikkeld voor kleine en middelgrote reparatiewinkels voor computers, mobiele telefoons, horloges, sieraden, elektronica of andere artikelen. Dit platform helpt technici om reparatiewerkzaamheden beter bij te houden en zowel de inventaris als meerdere winkellocaties te beheren. Met behulp van RepairDesk kan een reparatiewerkplaats meer dan 1000 uur per jaar besparen op kritieke taken en hun bedrijf op een effectievere manier draaien voor een groter rendement. Alles-in-één beheersoftware voor reparatiewerkplaatsen met reparatietickets, inventaris, CRM, facturering, rapportage, betalingen en meer
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen. Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen.
We believe that Shop Owners can thrive and ultimately win with the right tools and support. Our purpose is to empower businesses with the tools that enable them grow faster, reduce paper and spreadsheets, and serve their customers better. CellStore connects the various aspects of running a shop together including sales, repairs, customer management, inventory management, reporting and more. There are no limits on number of users, invoices, transactions or tickets! Cloud-based solution that enables businesses to track repair tickets, control inventory, manage customers, and generate sales reports.
WorkTracer is an inexpensive Windows based software package for small to medium sized repair shops. It is very simple to use; your staff will require no special training, just a basic understanding of Windows. As well as streamlining the tracking and management of repairs, the program has a point of sales module which manages sales of merchandise. Price is $240. An inexpensive Windows based software package that tracks and manages repairs and merchandise sales.
Run your store with smart POS software. Whether you need to quickly ring up sales, track inventory, or view sales data and reports- you can get the job done with one simple tool. Run your store with smart POS software. Whether you need to quickly ring up sales, track inventory, or view sales data and reports.
A comprehensive point of sale, repair tracking, and business management solution developed for the retail repair industry. RepairQ focuses on automating your daily operations and is constantly adding features and qualified integrated partners. RepairQ is steadily adding new features like Point of Sale, Ticket and Repair Tracking, Inventory Management, Enhanced Customer Relationship Management, and Business Intelligence Reporting. Try a free demo of RepairQ today or sign up for only $37 a month! RepairQ is the leading cloud-based, end-to-end software for repair shops that is built intentionally for the retail repair industry.
Repair shop software that gives you invoicing, ticketing, point of sale, and recurring invoices. The Most Complete Repair Shop Platform Available. Repair & Ticketing. The heart and soul of a repair shop is the ticketing system - and we know it. Point of Sale (POS/EPOS) Robust Inventory Management. Invoicing/Recurring Invoicing Module. Leads/Estimates Module. Invoicing/Recurring Invoicing Module. Customers & CRM. Customer/Tickets Feedback Module. Customer Loyalty Program. And many more features. Repair shop software that gives you invoicing, ticketing, point of sale, and recurring invoices.
Software for Repair Centers. Computer Repair Shop Software, Mobile Repair shop Software and any kind of repair shop. Repair Tracking CRM. Manage your customer Repairs, print checkin tickets, forms, send sms messages and email to notify customer when ready. Track repairs on the manufacturer and many more. Software for Repair Centers. Computer Repair Shop Software, Mobile Repair shop Software and any kind of repair shop. Repair Trackin CRM
Full-featured repair and service management software for repair centres to track items they receive for repair or servicing, and for retail stores to track items that they send out for repair or servicing. Standard, enterprise, and lite editions. Includes repair/service orders, sales orders, customers and vendor management, inventory management, technician management. Integrated credit/debit card processing, online repair tracking, QuickBooks, and much more! Full-featured repair and service management software for repair centres to track items they receive for repair or servicing.
Features include parts tracking, POS, repair tracking, asset management, calendar, staff messaging, inventory management, and more. Computer repair solution that helps businesses manage repair assets, inventories, invoicing, appointments, and more.
Platform to automate service routines and manage orders effectively in your repair shop. Ticketing & invoicing, CRM. Platform to automate service routines and manage orders effectively in your repair shop. Ticketing & invoicing, CRM.
Service management and repair shop tracking software that provides built-in POS, store inventory management, and employee timeclock. Service management and repair shop tracking software that provides built-in POS, store inventory management, and employee timeclock.
Powerful & flexible Computer Repair Shop solution for any technical department dealing with the repair of office automation equipment. Powerful & flexible Computer Repair Shop solution for any technical department dealing with the repair of office automation equipment.
Want to have your own repair shop app? Repair Spots is the perfect solution to help grow your business with many features to efficiently manage your repair shop. With Repair Spots, you can not only make sales and submit repairs, but also explore a lot of better ways to provide your customers a unique experience . Repair Spots main 3 goals is to be : Easy to use, Organized and quick Repair Spots is the Ultimate Repair shop manager. Repairs Spots gives owners the best tools to help manage there business.
We offer quick and professional online tech support for computer repair, internet problems, security issues and data recovery services We offer quick and professional online tech support for computer repair, internet problems, security issues and data recovery services
Web-based work order and ticketing software for repair shops. Features include barcode support, custom work log, custom printouts, reporting, automatic TXT / Email based on work log entries, unlimited log-ins. Web-based work order and ticketing software for repair shops. Features include barcode support, custom work log and service tags.
Open source CRM for repair and service businesses. Features include customer data tracking, work order management, invoicing, and more. Open source CRM for repair and service businesses. Features include customer data tracking, work order management, invoicing, and more.
Business management platform with invoicing, CRM, repair ticketing, POS, and inventory management tools for your computer repair shop. Business management tool that assists with ticket overview, time tracking, job scheduling, billing, and more.
meet Fixco. a smart. innovative. lightning fast. brilliant. powerfull. Repair Management System for your Repair Store. Cloud Based POS System. With Fixco you can Access and Manage your Cell Phone/Computer Store from anywhere with your PC, Mac, iPhone or iPad. Fixco. is developed by repair experts. that actually own a repair stores. Fixco is designed for you to take control over your repairs, assign techniciens, talk to customers, reduce parts and more.. Fixco is an All In One FixCompanion Software Solution for your Repair Business Fixcos inspiring and unique design take you to another
Repair Pilot is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van reparatiebedrijven. Of dat nu horloges, sieraden, computers, golfuitrusting of klokken zijn. De workflow van Repair Pilot kan bij elk bedrijf binnenkomen en kan vrijwel onmiddellijk rendement op je investering opleveren. Deze software voor reparatiewerkplaatsen vereenvoudigt het beheer van reparaties, klanten en alles daaromheen. Repair Pilot is het perfecte CRM-systeem voor reparatiewerkplaatsen voor iedereen die echte controle over zijn bedrijf wil hebben. Repair Pilot geeft je de controle over je reparatiebedrijf door eenvoudige workflows, automatisering en realtime rapportages.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Repair tracking software that comes with customer management, repair slips printing, photo uploading, and searching capabilities. Repair tracking software that comes with customer management, repair slips printing, photo uploading, and searching capabilities.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Online system that offers customer directory management, sales reporting, work log management, event planning, and ticket management. Online system that offers customer directory management, sales reporting, work log management, event planning, and ticket management.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Run your multi-site computer repair shop and automate repair tracking, invoicing, inventory control, and customer interactions. Run your multi-site computer repair shop and automate repair tracking, invoicing, inventory control, and customer interactions.
Bekijk profiel
Manage your repair shop with this all in one solution. Geared specifically for small, independent shops. Manage your repair shop with this all in one solution. Geared specifically for small, independent shops.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Manage tickets, invoices, marketing and stock with this free repair shop CRM software. Manage tickets, invoices, marketing and stock with this free repair shop CRM software.
(0 reviews)
Bekijk profiel
OpenPro Easy ERP streamlines back-office processes for growing and midsize businesses. It accelerates business work flows, improves data reliability, and offers higher levels of service to customers, suppliers and partners. It provides real-time visibility into key Performance Indicators (KPI) for better, faster decision-making. OpenPro ties together accounting/ERP/CRM/ecommerce applications allowing you to support your entire business with one system. OpenPro Easy ERP software is an ideal full featured solution for small to medium size businesses. Real-time KPI reporting.
Ideal for small to medium cell phone repair businesses, it is a web-based tool that helps users manage purchase orders, sales & more. Ideal for small to medium cell phone repair businesses, it is a web-based tool that helps users manage purchase orders, sales & more.
(0 reviews)
Bekijk profiel
An all-inclusive software to automate your daily operations. Designed thoughtfully for repair businesses. An all-inclusive software to automate your daily operations. Designed thoughtfully for repair businesses.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Only 10 GBP per Month. Save money & time with our all-in-one app. No special hardware is required; we are fully online and always on. Designed to scale with your growth. Our app is fast, secure, reliable and accessible on Desktop, Tablet & Mobile. Say goodbye to paper, excel sheets and manual processes. Your customers, inventories and orders are now online. Create unlimited customers, inventories and orders. Free 30 day trial available. Registration is fast and simple, no credit card required. Our all-in-one app can help reduce admin time, so you can focus on growing your business. Manage customers, inventories and orders.
(0 reviews)
Bekijk profiel
Available in the App store for iOS devices, and Google Play for Android devices, RepairTagger is your repair tracking system. Track your repairs, build your customer database, and get organized! With templated texts and emails, you might never have to call a customer again! Enjoy instant access to a customers repair history, and always know what needs to be worked on first. Repairtagger is your Repair Shop software that is quick to learn, and easy to use.

Kopersgids voor Software voor computer reparatiewinkel

Wat is software voor computer reparatiewinkel?

Software voor computer reparatiewinkel is een tool die kleine en middelgrote computerreparatiebedrijven helpt bij het genereren en beheren van reparatietickets, het bijhouden van de onderdeleninventaris, het toewijzen van tickets aan technici en het plannen van opdrachten. Bovendien kun je met de boekhoudkundige functies facturen, overzichten en financiële prestatierapporten genereren.

De voordelen van software voor computer reparatiewinkel

  • Gedetailleerde inventarisatiecontrole: met barcode-etiketten voor alle artikelen in je inventaris kun je eenvoudig de onderdelen en materialen die gebruikt worden bij reparaties toevoegen aan de tickethistorie. De inventarisdatabase kan dan worden geconfigureerd om onderdelen te markeren die opnieuw moeten worden besteld.
  • Verbeterde klantenservice: door het toekennen van ticketnummers en technici aan de werkorders kunnen je klanten en jij de huidige status en geschiedenis van een job ticket achterhalen. Je krijgt ook toegang tot de volledige geschiedenis van de werkzaamheden die voor vaste klanten worden uitgevoerd. In het geval van klanten die meerdere apparaten hebben, kan elk apparaat een ID-tag met streepjescode hebben die gekoppeld is aan de reparatiegeschiedenis.
  • Geautomatiseerde boekhouding en rapportage: de boekhoudkundige database kan je helpen bij het bijhouden van de automatisch gegenereerde facturen en overzichten. Dit stelt bedrijfseigenaren in staat om vorderingen en andere belangrijke KPI's prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators) te voorspellen met behulp van de eenvoudig te gebruiken rapportagefuncties.
  • CRM (Customer Relationship Management): met een gedetailleerde klantendatabase kunnen winkeleigenaren marketingmateriaal en stimuleringsprogramma's versturen naar zowel huidige als potentiële klanten.

Algemene functies van software voor computer reparatiewinkel

  • Voorraadbeheer: het traceren en beheren van de hoeveelheid onderdelen en materialen die beschikbaar zijn.
  • Reparatieticketing: het genereren van tickets voor reparatieverzoeken en het toewijzen daarvan aan je technici.
  • Debiteuren: het aanmaken van facturen en overzichten voor voltooide werkzaamheden.
  • Rapportage en analyse: het berekenen van de prestatiestatistieken en het genereren van rapporten over de KPI's van je winkel.
  • Streepjescode-etikettering: het beheren van je inventaris door het genereren van zelfklevende streepjescode-etiketten voor onderdelen en materialen.
  • CRM: het bijhouden van een actueel overzicht van huidige en potentiële klanten, met inbegrip van werk uit het verleden.

Capterra's software voor computer reparatiewinkel directory stelt je in staat te filteren op functie(s) om alleen die opties te bekijken die voldoen aan je zakelijke behoeften, zodat je jouw software shortlist kunt verfijnen.

Overwegingen bij de aankoop van software voor computer reparatiewinkel

  • Buiten- versus in-house service: hoewel de meeste winkels de vereiste service in een traditionele fysieke ruimte uitvoeren, hebben veel winkels servicemonteurs van derden in dienst om de vereiste werkzaamheden op de locatie van de klant uit te voeren. Een belangrijke overweging is echter de toegang tot software voor je technici in het veld. Dit is mogelijk als je kiest voor cloudgebaseerde software die ook een mobiele app aanbiedt.
  • Out-of-the-box sectorspecifieke kenmerken: terwijl het gebruikelijk is voor software voor computer reparatiewinkel om vooraf geconfigureerde functies en aangepaste gegevensvelden aan te bieden, bieden talloze generieke bedrijfsmanagementtoepassingen functies als voorraadbeheer, ticketing en facturering. Deze generieke producten zijn weliswaar kosteneffectief, maar vereisen veel maatwerk van de eindgebruiker.
  • RMA-specifieke software: als het grootste deel van het werk van je winkel aan jou wordt uitbesteed door een grotere hardwarefabrikant, zijn er specifieke reparatiewerkprogramma's die je helpen bij het beheer van de RMA's (Return Merchandise Authorizations). Aangezien dit soort transacties tussen de winkel en de fabrikant plaatsvinden, is de noodzaak van een CRM-database wellicht geen prioriteit.
  • Gesprekschatbots zullen het oplossen van problemen stroomlijnen: naarmate gesprekschatbottechnologieën betaalbaarder worden voor kleine en middelgrote bedrijven, zullen er waarschijnlijk computerreparatiebedrijven zijn die deze technologie integreren in hun ticketingsystemen. Klanten zullen in staat zijn om te communiceren met een intelligente chatbot die ze zal helpen bij het identificeren van de bron van het probleem, het plannen van serviceafspraken, en controleren van de inventaris om ervoor te zorgen dat alle onderdelen en materialen beschikbaar zijn voor de geplande reparatie.
  • 3D-geprinte computeronderdelen zullen lange wachttijden stoppen: het zal binnenkort mogelijk zijn om geleidende materialen in 3D te printen. Aangezien consumenten de 3D-printtechnologie blijven omarmen, zullen kleine en middelgrote computerreparatiebedrijven de 3D-printing van computeronderdelen waarschijnlijk integreren met de voorraadbeheerfunctie van de software. Door het printen van onderdelen op verzoek zouden wachttijden voor achteraf bestelde onderdelen voorkomen kunnen worden en zouden de reparatietijden korter en de voorraadkosten lager kunnen worden.