Filterresultaten (41)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Andorra
Antigua en Barbuda
Australië
Brazilië
Canada
Colombia
Verenigd Koninkrijk
India
Verenigde Staten
Prijsopties
41 resultaten
Fixably is een oplossing voor servicebeheer die is ontworpen door reparatietechnici. GSX-integratie maakt het de toonaangevende SaaS voor dienstverleners.
Meer informatie over Fixably
Het beheer van reparatieservices is nog nooit zo efficiënt geweest.
Fixably automatiseert 80% van het proceswerk zodat je meer tijd kunt besteden aan het oplossen van zaken. Het is gebouwd met een... Meer informatie
slim systeem van macro's die het gemakkelijk en intuïtief te gebruiken maken. Ze werken op basis van de ervaring van meer dan een miljoen voltooide reparaties die in het systeem zijn geregistreerd. Het is een systeem dat met iedereen communiceert, van de eindklant, door je hele bedrijf en met Apple GSX, zodat je reparaties soepel verlopen.
Meer informatie over Fixably
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Orderry is ontworpen voor reparatiewerkplaatsen en lokale bedrijven. Verwerking en analyse en rapportage van taken en reparaties in één enkele interface.
Meer informatie over Orderry
Orderry is een SaaS-oplossing die speciaal is ontworpen voor servicebedrijven en reparatiewerkplaatsen. Het helpt bij het stroomlijnen en automatiseren van veelvoorkomende activiteiten, zoals jobs en... Meer informatie
reparatieverwerking, CRM, voorraadbeheer, streepjescode-labeling, financiën, rapportage, analytics, enz.
Orderry biedt een alles-in-één functiepakket dat afzonderlijk is afgestemd op de behoeften van computer- en gadgetreparatiewerkplaatsen, mobiele-telefoonservicecentra, huishoudelijke apparaten en autoreparatie, buitendiensten, elektrotechnische aannemers en meer.
Meer informatie over Orderry
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Platform voor het automatiseren van serviceroutines en het effectief beheren van orders in je reparatiewerkplaats. Ticketing en facturering, CRM.
Meer informatie over HelloClient
Platform voor het automatiseren van serviceroutines en het effectief beheren van orders in je reparatiewerkplaats. Ticketing en facturering, CRM.
Meer informatie over HelloClient
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor computerreparatiecentra. Automatiseer alles, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een van de eenvoudigste en krachtigste oplossingen voor je computerreparatiebedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren... Meer informatie
van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen.
Meer informatie over mHelpDesk
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Gebruiksvriendelijke software voor de buitendienst die je mobiele personeel automatiseert. Beheer leads, schattingen, projecten, facturen en betalingen. Synchroniseert met QB
Kickserv is opgericht door een eigenaar van een servicebedrijf en gebouwd met het oog op jouw computerreparatiebedrijf. Beginnend vanaf $ 59/mnd voor een volledig functioneel account zit je altijd... Meer informatie
goed. Je website kan worden gebouwd met het leadformulier om leads direct in Kickserv op te nemen, e-mails naar al je leads te automatiseren, promotiecampagnes naar je klanten te sturen, schattingen te geven, projecten te plannen, werk te factureren, over je bedrijf te rapporteren en in je boekhoudplatform naar keuze, momenteel Xero of Quickbooks, te integreren.
Meer informatie over Kickserv
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Alles-in-één beheersoftware voor reparatiewerkplaatsen met reparatietickets, inventaris, CRM, facturering, rapportage, betalingen en meer
RepairDesk is cloudgebaseerde verkooppuntsoftware, speciaal ontwikkeld voor kleine en middelgrote reparatiewinkels voor computers, mobiele telefoons, horloges, sieraden, elektronica of andere... Meer informatie
artikelen. Dit platform helpt technici om reparatiewerkzaamheden beter bij te houden en zowel de inventaris als meerdere winkellocaties te beheren.
Met behulp van RepairDesk kan een reparatiewerkplaats meer dan 1000 uur per jaar besparen op kritieke taken en hun bedrijf op een effectievere manier draaien voor een groter rendement.
Meer informatie over RepairDesk
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen.
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen.
Meer informatie over RepairShopr
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Cloudgebaseerde oplossing waarmee bedrijven reparatietickets kunnen volgen, de voorraad kunnen beheren, klanten kunnen beheren en verkooprapporten kunnen genereren.
Winkeleigenaren kunnen zich ontwikkelen en uiteindelijk winnen met de juiste tools en ondersteuning. Het doel is om bedrijven te voorzien van de tools waarmee ze sneller kunnen groeien, papier en... Meer informatie
spreadsheets kunnen verminderen en hun klanten beter van dienst kunnen zijn. CellStore verbindt de verschillende aspecten van het runnen van een winkel met elkaar, waaronder verkoop, reparaties, klantenbeheer, voorraadbeheer, rapportage en meer. Er zijn geen limieten voor het aantal gebruikers, facturen, transacties of tickets.
Meer informatie over CellStore
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
System to manage technical reports and commercial offers that works automatically and integrates with the best management systems.
Cloud platform that allows you to manage appointments and activities wherever you are, thanks to an integrated app that automates the tracking of trips, stops and phone calls.It manages both... Meer informatie
commercial activities, integrating an automatic editor of estimates, and technical activities, reaching the compilation of reports of intervention with collection signature from mobile.
Meer informatie over TakeOff Estimates and Reports 4.0
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Computer repair shop solution that helps businesses manage employee commissions, annual service contracts, refunds, and quotations.
WorkTracer is an inexpensive Windows based software package for small to medium sized repair shops. It is very simple to use; your staff will require no special training, just a basic understanding... Meer informatie
of Windows. As well as streamlining the tracking and management of repairs, the program has a point of sales module which manages sales of merchandise. Price is $240.
Meer informatie over WorkTracer
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Run your store with smart POS software. Whether you need to quickly ring up sales, track inventory, or view sales data and reports.
Run your store with smart POS software. Whether you need to quickly ring up sales, track inventory, or view sales data and reports- you can get the job done with one simple tool.
Meer informatie over Cashier Live
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
RepairQ is the leading cloud-based, end-to-end software for repair shops that is built intentionally for the retail repair industry.
A comprehensive point of sale, repair tracking, and business management solution developed for the retail repair industry. RepairQ focuses on automating your daily operations and is constantly adding... Meer informatie
features and qualified integrated partners. RepairQ is steadily adding new features like Point of Sale, Ticket and Repair Tracking, Inventory Management, Enhanced Customer Relationship Management, and Business Intelligence Reporting. Try a free demo of RepairQ today or sign up for only $37 a month!
Meer informatie over RepairQ
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Software for Repair Centers. Computer Repair Shop Software, Mobile Repair shop Software and any kind of repair shop. Repair Trackin CRM
Software for Repair Centers. Computer Repair Shop Software, Mobile Repair shop Software and any kind of repair shop. Repair Tracking CRM. Manage your customer Repairs, print checkin tickets, forms,... Meer informatie
send sms messages and email to notify customer when ready. Track repairs on the manufacturer and many more.
Meer informatie over OpenRMA
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Repair shop software that gives you invoicing, ticketing, point of sale, and recurring invoices.
Repair shop software that gives you invoicing, ticketing, point of sale, and recurring invoices. The Most Complete Repair Shop Platform Available. Repair & Ticketing. The heart and soul of a repair... Meer informatie
shop is the ticketing system - and we know it. Point of Sale (POS/EPOS) Robust Inventory Management. Invoicing/Recurring Invoicing Module. Leads/Estimates Module. Invoicing/Recurring Invoicing Module. Customers & CRM. Customer/Tickets Feedback Module. Customer Loyalty Program. And many more features.
Meer informatie over MyGadgetRepair
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Full-featured repair and service management software for repair centres to track items they receive for repair or servicing.
Full-featured repair and service management software for repair centres to track items they receive for repair or servicing, and for retail stores to track items that they send out for repair or... Meer informatie
servicing. Standard, enterprise, and lite editions. Includes repair/service orders, sales orders, customers and vendor management, inventory management, technician management. Integrated credit/debit card processing, online repair tracking, QuickBooks, and much more!
Meer informatie over AYS software
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Computer repair solution that helps businesses manage repair assets, inventories, invoicing, appointments, and more.
Features include parts tracking, POS, repair tracking, asset management, calendar, staff messaging, inventory management, and more.
Meer informatie over CRS
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Service management and repair shop tracking software that provides built-in POS, store inventory management, and employee timeclock.
Service management and repair shop tracking software that provides built-in POS, store inventory management, and employee timeclock.
Meer informatie over PC Repair Tracker
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Powerful & flexible Computer Repair Shop solution for any technical department dealing with the repair of office automation equipment.
Powerful & flexible Computer Repair Shop solution for any technical department dealing with the repair of office automation equipment.
Meer informatie over RSRS
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Cloudgebaseerd verkooppuntbeheersysteem waarmee bedrijven de omzet registreren en bijhouden, reparaties beheren, samenwerken met klanten en meer.
Cloudgebaseerd verkooppuntbeheersysteem waarmee bedrijven de omzet registreren en bijhouden, reparaties beheren, samenwerken met klanten en meer.
Meer informatie over Repair Spots
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
We offer quick and professional online tech support for computer repair, internet problems, security issues and data recovery services
We offer quick and professional online tech support for computer repair, internet problems, security issues and data recovery services
Meer informatie over ITYogisTech
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Web-based work order and ticketing software for repair shops. Features include barcode support, custom work log and service tags.
Web-based work order and ticketing software for repair shops. Features include barcode support, custom work log, custom printouts, reporting, automatic TXT / Email based on work log entries,... Meer informatie
unlimited log-ins.
Meer informatie over RepairTRAX
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Repair tracking software that comes with customer management, repair slips printing, photo uploading, and searching capabilities.
Repair tracking software that comes with customer management, repair slips printing, photo uploading, and searching capabilities.
Meer informatie over Repair Traq
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Business management tool that assists with ticket overview, time tracking, job scheduling, billing, and more.
Business management platform with invoicing, CRM, repair ticketing, POS, and inventory management tools for your computer repair shop.
Meer informatie over BusyBench
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Fixco is an All In One FixCompanion Software Solution for your Repair Business
Fixcos inspiring and unique design take you to another
meet Fixco.
a smart. innovative. lightning fast. brilliant. powerfull. Repair Management System for your Repair Store.
Cloud Based POS System.
With Fixco you can Access and Manage your Cell... Meer informatie
Phone/Computer Store from anywhere with your PC, Mac, iPhone or iPad.
Fixco. is developed by repair experts.
that actually own a repair stores.
Fixco is designed for you to take control over your repairs, assign techniciens, talk to customers, reduce parts and more..
Meer informatie over Fixco
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Repair Pilot geeft je de controle over je reparatiebedrijf door eenvoudige workflows, automatisering en realtime rapportages.
Repair Pilot is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van reparatiebedrijven. Of dat nu horloges, sieraden, computers, golfuitrusting of klokken zijn. De workflow van Repair Pilot kan bij elk... Meer informatie
bedrijf binnenkomen en kan vrijwel onmiddellijk rendement op je investering opleveren. Deze software voor reparatiewerkplaatsen vereenvoudigt het beheer van reparaties, klanten en alles daaromheen. Repair Pilot is het perfecte CRM-systeem voor reparatiewerkplaatsen voor iedereen die echte controle over zijn bedrijf wil hebben.
Meer informatie over Repair Pilot
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Online system that offers customer directory management, sales reporting, work log management, event planning, and ticket management.
Online system that offers customer directory management, sales reporting, work log management, event planning, and ticket management.
Meer informatie over WorkflowMania
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Run your multi-site computer repair shop and automate repair tracking, invoicing, inventory control, and customer interactions.
Run your multi-site computer repair shop and automate repair tracking, invoicing, inventory control, and customer interactions.
Meer informatie over TrailBlazer
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Manage your repair shop with this all in one solution. Geared specifically for small, independent shops.
Manage your repair shop with this all in one solution. Geared specifically for small, independent shops.
Meer informatie over Boachsoft Lowrider 2016
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Manage tickets, invoices, marketing and stock with this free repair shop CRM software.
Manage tickets, invoices, marketing and stock with this free repair shop CRM software.
Meer informatie over wt.rs
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
OpenPro Easy ERP software is an ideal full featured solution for small to medium size businesses. Real-time KPI reporting.
OpenPro Easy ERP streamlines back-office processes for growing and midsize businesses. It accelerates business work flows, improves data reliability, and offers higher levels of service to customers,... Meer informatie
suppliers and partners.
It provides real-time visibility into key Performance Indicators (KPI) for better, faster decision-making. OpenPro ties together accounting/ERP/CRM/ecommerce applications allowing you to support your entire business with one system.
Meer informatie over OpenPro EASY Software
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Ideal for small to medium cell phone repair businesses, it is a web-based tool that helps users manage purchase orders, sales & more.
Ideal for small to medium cell phone repair businesses, it is a web-based tool that helps users manage purchase orders, sales & more.
Meer informatie over Cell Phone Repair Software
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
An all-inclusive software to automate your daily operations. Designed thoughtfully for repair businesses.
An all-inclusive software to automate your daily operations. Designed thoughtfully for repair businesses.
Meer informatie over RepairRabbit
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Our all-in-one app can help reduce admin time, so you can focus on growing your business. Manage customers, inventories and orders.
Only 10 GBP per Month. Save money & time with our all-in-one app. No special hardware is required; we are fully online and always on. Designed to scale with your growth. Our app is fast, secure,... Meer informatie
reliable and accessible on Desktop, Tablet & Mobile. Say goodbye to paper, excel sheets and manual processes. Your customers, inventories and orders are now online. Create unlimited customers, inventories and orders. Free 30 day trial available. Registration is fast and simple, no credit card required.
Meer informatie over RepairField
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Repairtagger is your Repair Shop software that is quick to learn, and easy to use.
Available in the App store for iOS devices, and Google Play for Android devices, RepairTagger is your repair tracking system. Track your repairs, build your customer database, and get organized! With... Meer informatie
templated texts and emails, you might never have to call a customer again! Enjoy instant access to a customers repair history, and always know what needs to be worked on first.
Meer informatie over Repairtagger
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Robust repair, ticketing and RMA management system, CRM and marketing platform for repair shops.
Robust repair, ticketing and RMA management system, CRM and marketing platform for repair shops.
Meer informatie over OpenRMA
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Relist is software that helps repair shop owners keep track of their business, work more efficiently, and simplify daily operations.
With Relist, you can monitor and control all your business operations with a single, user-friendly tool. This includes everything from accounting and income reports to procurement and repair... Meer informatie
orders.
Streamline your business processes, simplify multiple store management, and minimize the impact of the human factor with Relist so you can scale your business with confidence.
Meer informatie over Relist
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
CRM specifically designed for laptops, computers, mobile, and television repair shops. Features include invoicing and reports.
Bytephase is a Software Development Company that specializes in designing cloud-based CRM for all business sizes.
Smart Center is the latest product of BytePhase, engineered specifically for... Meer informatie
laptops, computers, tabs, and television repair shops.
It is a web-based CRM that supports Android as well as IOS. It allows the people in the repair business to access it through multiple devices, track the progress of repair jobs in their business, keep a daily report.
Meer informatie over SmartCenter
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
SatTPV is an online computer repair shop software that allows businesses to manage repair or sale of electronic devices.
SatTPV is an online computer repair shop software that allows businesses to manage repair or sale of electronic devices.
Meer informatie over SatTPV
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
An all-in-one solution designed for self-employed and SME's, it is their bookkeeper and management software for daily activities.
jobmate is a game-changer software for the self-employed and small business. It is an all in one business solution that brings enterprise-level features to the SME at a price they can afford. It is... Meer informatie
sector-neutral and can be applied to multiple different businesses.
jobmate is best described as the bookkeeper for a business it captures costs and activities on the go and in the office. The mobile and web applications are mirrored for ease of use and both fully functional.
Meer informatie over jobmate
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
GoSuivi is software for shops that support after-sales phone repairs.
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Computer repair shop solution that helps businesses manage billing processes, inventory, job cards, reports, staff members, and more.
Computer repair shop solution that helps businesses manage billing processes, inventory, job cards, reports, staff members, and more.
Meer informatie over BizMaster
Functies
- Verkooppunt
- Intakebeheer
- Voorraadbeheer
- Reparatietickets
- Barcode-/labelbeheer
Kopersgids voor Software voor computer reparatiewinkel
Inhoudsopgave
Wat is software voor computer reparatiewinkels?
Software voor computer reparatiewinkels is een tool die kleine en middelgrote computerreparatiebedrijven helpt bij het genereren en beheren van reparatietickets, het bijhouden van de onderdeleninventaris, het toewijzen van tickets aan technici en het plannen van opdrachten. Bovendien kun je met de boekhoudkundige functies facturen, overzichten en financiële prestatierapporten genereren.
De voordelen van software voor computer reparatiewinkels
- Gedetailleerde inventarisatiecontrole: met barcode-etiketten voor alle artikelen in je inventaris kun je eenvoudig de onderdelen en materialen die gebruikt worden bij reparaties toevoegen aan de tickethistorie. De inventarisdatabase kan dan worden geconfigureerd om onderdelen te markeren die opnieuw moeten worden besteld.
- Verbeterde klantenservice: door het toekennen van ticketnummers en technici aan de werkorders kunnen je klanten en jij de huidige status en geschiedenis van een job ticket achterhalen. Je krijgt ook toegang tot de volledige geschiedenis van de werkzaamheden die voor vaste klanten worden uitgevoerd. In het geval van klanten die meerdere apparaten hebben, kan elk apparaat een ID-tag met streepjescode hebben die gekoppeld is aan de reparatiegeschiedenis.
- Geautomatiseerde boekhouding en rapportage: de boekhoudkundige database kan je helpen bij het bijhouden van de automatisch gegenereerde facturen en overzichten. Dit stelt bedrijfseigenaren in staat om vorderingen en andere belangrijke KPI's prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators) te voorspellen met behulp van de eenvoudig te gebruiken rapportagefuncties.
- CRM (Customer Relationship Management): met een gedetailleerde klantendatabase kunnen winkeleigenaren marketingmateriaal en stimuleringsprogramma's versturen naar zowel huidige als potentiële klanten.
Algemene functies van software voor computer reparatiewinkels
- Voorraadbeheer: het traceren en beheren van de hoeveelheid onderdelen en materialen die beschikbaar zijn.
- Reparatieticketing: het genereren van tickets voor reparatieverzoeken en het toewijzen daarvan aan je technici.
- Debiteuren: het aanmaken van facturen en overzichten voor voltooide werkzaamheden.
- Rapportage en analyse: het berekenen van de prestatiestatistieken en het genereren van rapporten over de KPI's van je winkel.
- Streepjescode-etikettering: het beheren van je inventaris door het genereren van zelfklevende streepjescode-etiketten voor onderdelen en materialen.
- CRM: het bijhouden van een actueel overzicht van huidige en potentiële klanten, met inbegrip van werk uit het verleden.
Capterra's software voor computer reparatiewinkels directory stelt je in staat te filteren op functie(s) om alleen die opties te bekijken die voldoen aan je zakelijke behoeften, zodat je jouw software shortlist kunt verfijnen.
Overwegingen bij de aankoop van software voor computer reparatiewinkels
- Buitendienst- versus in-house service: hoewel de meeste winkels de vereiste service in een traditionele fysieke ruimte uitvoeren, hebben veel winkels servicemonteurs van derden in dienst om de vereiste werkzaamheden op de locatie van de klant uit te voeren. Een belangrijke overweging is echter de toegang tot software voor je buitendiensttechnici. Dit is mogelijk als je kiest voor cloudgebaseerde software die ook een mobiele app aanbiedt.
- Out-of-the-box sectorspecifieke kenmerken: terwijl het gebruikelijk is voor software voor computer reparatiewinkels om vooraf geconfigureerde functies en aangepaste gegevensvelden aan te bieden, bieden talloze generieke bedrijfsmanagementtoepassingen functies als voorraadbeheer, ticketing en facturering. Deze generieke producten zijn weliswaar kosteneffectief, maar vereisen veel maatwerk van de eindgebruiker.
- RMA-specifieke software: als het grootste deel van het werk van je winkel aan jou wordt uitbesteed door een grotere hardwarefabrikant, zijn er specifieke reparatiewerkprogramma's die je helpen bij het beheer van de RMA's (Return Merchandise Authorizations). Aangezien dit soort transacties tussen de winkel en de fabrikant plaatsvinden, is de noodzaak van een CRM-database wellicht geen prioriteit.
Belangrijke trends op het gebied van software voor computer reparatiewinkels
- Gesprekschatbots zullen het oplossen van problemen stroomlijnen: naarmate gesprekschatbottechnologieën betaalbaarder worden voor kleine en middelgrote bedrijven, zullen er waarschijnlijk computerreparatiebedrijven zijn die deze technologie integreren in hun ticketingsystemen. Klanten zullen in staat zijn om te communiceren met een intelligente chatbot die ze zal helpen bij het identificeren van de bron van het probleem, het plannen van serviceafspraken, en controleren van de inventaris om ervoor te zorgen dat alle onderdelen en materialen beschikbaar zijn voor de geplande reparatie.
- 3D-geprinte computeronderdelen zullen lange wachttijden stoppen: het zal binnenkort mogelijk zijn om geleidende materialen in 3D te printen. Aangezien consumenten de 3D-printtechnologie blijven omarmen, zullen kleine en middelgrote computerreparatiebedrijven de 3D-printing van computeronderdelen waarschijnlijk integreren met de voorraadbeheerfunctie van de software. Door het printen van onderdelen op verzoek zouden wachttijden voor achteraf bestelde onderdelen voorkomen kunnen worden en zouden de reparatietijden korter en de voorraadkosten lager kunnen worden.